Bo ludzie walczą dobrowolnie i za kasę.
Psów nikt się o zgodę nie pyta i nierzadko kończy się to dla nich śmiercią. Pomijając fakt, że ich właściciele faszerują je sterydami i przemocą budzą w nich wściekłość. To jest ludzka głupota, brak uczuć i jakichkolwiek zahamowań
kiedys na głownej byl demot a w zrodle byl filnik "dla ludzi z mocnym charakterem"- obdzierano psy
ze skory na zywca to jeszcze gorsze. a teraz informatycy do dziela trzeba odnalezc tych dwoch kolesi...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 stycznia 2011 o 20:38
Oj już lećcie pisać petycje... Prawda jest taka, że takie rzeczy tak czy siak będą się
działy. A jak są walki kogutów to co, dobrze jest ? Wiem, że w ogóle walki zwierząt są nie
potrzebne bo zwierzę jest prowokowane do agresji itd ale takie jest życie i tego nie zmienimy. Z
takich zakładów jest duża kasa więc ludzie to organizujący też nie zaprzestaną... A w ogóle to przez takich właśnie idiotów dające psy do walk, rasy typu AST, PIt Bull, bullterrier itd są źle postrzegane przez ludzi :(
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 stycznia 2011 o 21:29
Kiedyś byłem na korridzie, uwierzcie mi że to jest równie okrutne a jednak akceptowane przez społeczeństwo. To po prostu ten świat jest chory i odwraca wszystkie wartości, na czele z empatią i wrogością do barbarzyństwa.
Takie psy z natury są wojownikami. Wychowywanie go na grzecznego pieska może skutkować tym że robicie mu krzywde (to tak jakbyście mieli dwóch tatusiów, którzy chcą żebyście znaleźli sobie uroczego geja za męża). Ludzie też się okładają po pyskach, psy się gryzą również na ulicach. Taka już jest ludzka i zwierzęca natura, że musimy walczyć. To tak samo jak walki ludzi na ringu. A wy wielcy obrońcy praw zwierząt może lepiej wyprowadźcie psa na dwór, a nie spinacie sie na demotach. Minusujcie jak chcecie greenpeac'owcy.
Psy są zmuszane do walk w poje*nych krajach, nic nowego. Lepiej zajmijcie się setkami
tysięcy
kobiet zmuszanymi do stosunków seksualnych za gówniane wynagrodzenie w europejskich
burdelach albo
coś w tym stylu, bo mnie jak tak dalej pójdzie to będzie demot "Udka z kurczaka -
kura z której
to zrobiono kiedyś żyła i wychowywała kurczaki i została zabita byś ty się
najadł, płacz
morderco" Ku*wa, poważnie, dajcie już spokój, nie od dziś wiadomo że w wielu
poj*banych państwach są poj*bani ludzie którzy robią poj*bane rzeczy, możecie sobie robić
demoty, pisać petycje a nawet zabijać, gówno zmienicie, zajmijcie się lepiej faktem że w tej
naszej cudownej europie, kolebce cywilizacji, w takich niemczech którym tylko pociągów
zazdrościcie do pracy w domach publicznych jest zmuszanych wiele, wiele kobiet, polek, ukrainek
itp. Ale nie, na to macie wywalone, jeszcze jakbyście tam wleźli to nie zastanowiałoby was skąd
ona tu jest tylko byście "brali" jesteście tak samo ludzcy jak sardynki w oleju. Próbujecie
zmieniać wszechświat a na własnym podwórku nie umiecie pozamiatać... Nie, ja nie mówię tu żeby zapier*lać dokądśtam i wyciągać panienki z burdli, ale wy nawet byście palcem nie kiwnęli jakbyście zobaczyli że ktoś psa kopie, tutaj to tylko byście zabijali, normalnie byście się chyba posrali na samą myśl że trzeba coś zrobić. Można wałkować temat znęcania się nad zwierzętami w nieskończoność, tak samo temat znęcania się nad ludźmi, ale jedna osoba która wyjdzie i coś zrobi dokana więcej niż cała armia która coś tam pierdzieli na internecie albo będzie podpisywać internetowe petycje które są równie ważne (dla władzy, sądów, rządu itp.) co coś co po załatwionej sprawie spuszczasz w kiblu jest ważne dla ciebie. Podpisując zasrane petycje internetowe jedyne co się stanie to to że w internecie znajdą się kolejne bajty nic nie wartego kodu. A teraz idźcie zabijać, strzelać w łby, ucinać jajca i w ogóle mi się takie pieprzenie już znudziło.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2011 o 14:13
Stixi: "Takie psy z natury są wojownikami."
"W wyniku skrzyżowania na początku XIX w. w Anglii buldoga i kilku ras terierów, powstał aktywny, muskularny i bardzo wojowniczy z natury Staffordshire Bull Terrier."
Z jakiej natury? To rasa stworzona przez człowieka, dla jakiś chorych ambicji. Skoro psy stawiane do walk, są naturalnymi wojownikami to po co się je specjalnie szkoli na morderców? Od szczeniaka uczy się je atakować inne szczenięta. Potem nieco większe psy. Wszystko po to, by wyprać je z naturalnych instynktów a wpoić samą agresję. Dlatego, że w swoim charakterze nie maja aż takich chęci walki zawsze i z każdym psem!
Gdyby nawet pójść tokiem rozumowania niektórych tu wypowiadających się o tym jakie to naturalne dla psa, to wątpię, by same z chęcią organizowały sobie "ustawki". Za to często się zdarza, że wyszkolone na morderców psy zagryzają właścicieli lub obcych ludzi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2011 o 15:17
Powiem tak , mieszkam w Hiszpani,Barcelonie w Katalonii corrid nie ma a co wiecej Katalonia jest za zniesieniem corridy a co do tego ze to jest okrutne zgadzam sie :(
do instalacji - to nie są dzikie psy ! To są psy szkolone do zabijania się, żeby tacy różni zboczeńcy mogli sobie popatrzeć, no i , oczywiście, zarobić na tym, że inni perwersi się gapią i stawiają zakłady
Instalacja, bezpańskie psy atakują głównie z głodu, strachu albo walczą o teren. Nie atakują jednak wszystkiego jak leci, na rozkaz głupiego człowieka.
rozumiem, że waszym zdaniem każdy zwierzak ma predyspozycje, by walczyć? człowiek zaszczepił u instynkt, pewnie zęby też. dlaczego nie ma walk królików?
@katem - czy za szkolenie policyjnego psa (czy obronnego) do zabijania (co zresztą nie jest do końca prawdą, psy 'domyślnie' rzucają się do krtani, jeśli już atakują) należy rozstrzelać policjantów?
zauważ że ci ludzie, daleko od tych klatek(jeżeli 40cm murek to klatka) nie stoją, aaaa właściwie to w niej są razem ze swoimi pupilkami. Swoją drogą Amstafy wzbudzają we mnie strach to niech się pozagryzają.
Kurde, a tysiące kurczaczków, prosiątek i cielaczków ma codziennie obcinane mechanicznie główki i jedzie na mechanicznej taśmie ku foliowym opakowaniom. Tak sobie myślę, że jest ich ciut więcej od piesków. Smacznego :)
A kto powiedział, że podoba nam się fakt, że inne zwierzęta też cierpią? Demot jest o walkach psów, więc o tym się wszyscy wypowiadają. Nie znaczy to jednak, że każdy sądzi, że tylko tu jest problem. Okrucieństwo w stosunku do zwierząt dotyczy tak wielu gatunków, ras, sposobów, że pisząc o tym powstałaby wielotomowa książka.
strzeliłąbym w łeb każdemu kto dręczy zwierzęta.. kiedyś koleś powiedział ze po co się męczyć i nie jeść mięsa, przecież po to są zwierzęta, a one i tak nie mają uczuć i są głupie.. kolezanka musiałą mnie powstrzymać, bo miałąm ochote oderwać mu łeb..
biedne psy :(( oni je głodzą przez kilka dni a ten ktory przezyje dostaje cos do zjdedzenia :( tylko ze nie umieja mowi po "naszemu" ludzie nie licza sie z ich uczuciami ;/
ja bym takich powiesiła..;|
Z tym zadbaniem to chodzi chyba o sam fakt nie głodzenia i fizycznego zadbania. Rzeczywiście psy na zdjęciu wyglądają lepiej niż burki na wielu podwórkach, zapchlone, zagłodzone, z ciasnymi obrożami, skołtunioną sierścią, która sprawia im ból.
Ja bym z chęcią zobaczył walkę psów, kogutów i ADAMEK vs Kliczko. sporty walki to dobra zabawa, nie zabierajcie jej zwierzętom, ludzie mogą a co psy może gorsze jakieś?? Jeżeli jesteś PRO ANIMAL pozwól im na swobodę w naturze też walczą a tu przynajmniej jeść dostają a walczą czasem(raz i kraina wiecznych łowów, niekiedy też tak bywa ale i tak im fajnie).
To chyba jakis skandal!!! A czemu nie mowi sie o tym ze ludzie sie bija? To co pies jest jakis k**** lepszy??? Nie trzeba byłoby organizowac walk same by sie zagryzly...
oj już tak się nie oburzajcie i zajmijcie sie ludzkimi problemami, jeszcze stwórzcie partię polityczną dla pokrzywdzonych piesków i kotków, bożż, co za ludzie...
Inspirowane pewnie tym: http://aad.blog.onet.pl/007-Psie-walki-okrucienstwo-lu,2,ID419245485,DA2010-12-31,n ?
Poza tym tego nie można nazwać sportem, to bardziej... hmm, nie ma na to odpowiedniego określenia. Ludzie dla kasy zrobią wszystko, są chciwi i myślą tylko "mój pies jest najlepszy, jest warty więcej niż twój i zarobie na nim najwięcej kasy". Żałosne.. -.-"
Lol, a co w tym złego ? Dwa psy staną naprzeciwko siebie, wku*wią na siebie to walczą ze sobą. Wszyscy (uzytkownicy demotów) lubicie porównywać psy do ludzi. Ludzie ze sobą walczą to psy też. Macie czego chcecie, a i tak źle wam...
One są nauczone walczyć z wszystkim... jak gladiatorzy. Wygraj albo zgiń, ludzie się nie zabijają i ludzie mogą się poddać, a te psy walczą do końca...
ciekawe, bo bywa, że kogut się poddaje i nie jest rozszarpany, a jego właściciel dba, by był w formie (w końcu ma być silny i wygrywać mamonę)
czy u psów też jest możliwość samopoddania się - nie wiem
Ja mam w domu dwa psy i jakoś nie walczą oj coś z nimi nie tak chyba, bo razem tworzą swoje małe stado i jeden za drugim tęskni gdy się je rozdzieli.
Psy w grupie tworzą hierarchię i potrafią świetnie ze sobą żyć. Dopiero, kiedy młodszy czuje się na siłach zostać przywódcą stada, zaczynają walczyć. Jednak nie zabijają się. Zwycięzca nie dobija przeciwnika, tylko każe mu się podporządkować. Reszta akceptuje nowego przywódce i znowu żyją sobie spokojnie. Psy szkolone do walk nie zachowują się w ten naturalny dla tych ssaków sposób. One atakują, bo człowiek je tego nauczył.
To złego, że psy mogą zostać zagryzione... Fakt faktem że walczą instynktownie, ale to nie znaczy że można robić takie rzeczy. ;/ Pies jest jednym z najwierniejszych i ufnych zwierząt, które na pewno nie czerpie satysfakcji z walki...
Bez zbędnego kręcenia - panom organizującym takie walki proponuję jako karę nadać również walkę z jego 'pupilami' - wszystkimi. Może by się czegoś nauczył.
Fakt, że jeśli psa ukształtowac na fightera to zła rzecz, ale jeśli pies jest agresywny od szczeniaka i lubi to , to sądzę że to w porządku, prawie jak boks u ludzi.
Pies nie jest agresywny od szczeniaka, tak jak to napisałeś. Psa się wychowuje i to zależy czy będzie on agresywny czy nie a nie od tego czy to lubi. I to nie to samo co boks u ludzi, bo psy nic za to nie dostają, nie są sławne ani bogate, tylko są coraz słabsze i w końcu giną albo na ringu, albo z rąk właścicieli jeśli nie są zdolne dalej walczyć.
Jeżeli jest źle socjalizowany to będzie agresywny. Biorąc psa z grup TTB trzeba mieć pojęcie jak ułożyć takiego stworka, żeby nie stanowił zagrożenia i dotyczy to każdego psa nawet kundelka. Mam suczkę rasy APBT red nose i jest przyjazna do ludzi i zwierząt bez wyjątku, ale takiego psa trzeba odpowiednio prowadzić już od szczenięcia
Na swiecie co 5 sekund dziecko umiera z glodu ale tutaj oczywiscie krucjata o "biedne pieski". Czy Wy w ogole macie pojecie jak wyglada selekcja psow do walk? myslicie, ze kazdy jeden pies z ras bojowych nadaje sie do tego? Troche logiki i kazdy sam bez wiekszej wiedzy w tym temacie dojdzie do wniosku, ze jest sens "wystawiania" psa tylko takiego, ktory ma odpowiednie predyspozycje. I chociaz zapewne zaraz znajdzie sie stu ekspertow, to nie omieszkam oznajmic, ze Pit Bulle (mam na mysli prawdziwe i jedyne Pit Bulle, nie zadne Amstaffy, Staffiki czy Bullteriery) jako jedyne posiadaja wole wygranej, a nie tylko instynkt przetrwania jak inne gatunki zwierzat (nikt nie zastanowil sie dlaczego to wlasnie te psy sa wystawiane do walk a nie np. kroliki?). Malo tego nie kazdy z owych psow te wole posiada, a wlasnie ta cecha jest determinujaca. warunki fizyczne owszem, te jednak da sie podszlifowac, w/w cechy- nie (ktos wyzej wspomnial o sterydach, jest to glupota roku, gdyz pies przede wszystkim powinien by szybki, przejzyj rodowody oraz wzorce psow a zobaczysz,ze waga najlepszych psow zadko przekracza 25 kg, malo tego obowiazuja kategorie wagowe, wiec podawanie sterydow nie ma najmniejszego sensu). Dlatego tez nie kazdy pies sie do tego nadaje, a osoby zajmujace sie tym, podstawowa wiedze zapewne posiadaja i nie wystawiaja psow z pierwszej lapanki. Osobiscie nie popieram tego typu rozrywek, ale wiem, ze jesli organizuje je ktos dobrze poinformowany to nie jest to koniec swiata. A tym, ktorzy sie tak bardzo zbulwersowali Azjatami polecam otworzyc oczy, troche sie doinformowac i ewentualnie zaczac dzialac, zamiast spinac sie i ronic lzy przed monitorem bo w naszym zacnym kraju ten sport jest w podziemiu dosc popularny.
"Pit Bulle (mam na mysli prawdziwe i jedyne Pit Bulle, nie zadne Amstaffy, Staffiki czy Bullteriery)"
Wszystkie nazwy które wymieniłeś to rasy psów, nie ma żadnych "prawdziwych" i "nieprawdziwych".
"A tym, ktorzy sie tak
bardzo zbulwersowali Azjatami polecam otworzyc oczy, troche sie doinformowac i ewentualnie zaczac dzialac, zamiast
spinac sie i ronic lzy przed monitorem bo w naszym zacnym kraju ten sport jest w podziemiu dosc popularny."
Z tym się zgodzę, ponieważ ten problem istnieje na całym świecie, nie tylko w Azji.
A teraz idźta wpierdzielić kiełbachę. Jak się męczy psy - to święte oburzenie. Jak się męczy świnie, krowy czy kury - a potem je zabija - to nic. W czym te gatunki są gorsze od psów? W niczym. Świnie są nawet mądrzejsze. Nie ma większego prymitywizmu, niż przyznawanie prawa do życia na podstawie jedynie tego, czy się dany gatunek lubi.
Bezmyślne praktykowanie nakazów wynikających z kultury to debilizm właściwy ograniczonym jednostkom. Takie podejście wyklucza w zasadzie postęp. Według ciebie zniesienie niewolnictwa było złem? No w końcu był to wywrotowy pogląd, niezgodny z naszą kulturą. Jak kultura jest idiotyczna, to należy ją skorygować.
My mamy taką kulturę, a Azjaci mają inną, ale wszędzie psy walczą ze sobą i wszędzie jest to nielegalne. Dla nas psy są przyjaciółmi, a krowy się je, a w krajach na Wschodzie ludzie czczą krowy i jedzą psy. Tu kłania się etyka.
A wiecie, że w Japonii dzieci w podstawówkach organizują walki owadów? Może teraz tak o tym zrobić demota, bo w końcu biedne modliszki i pająki też mają uczucia!
Otóż to. I dlatego takie zabawy są złe. Psie walki są natomiast jeszcze gorsze, bo mamy do czynienia z istotami znacznie bardziej rozwiniętymi od owadów. Analogicznie - męczenie ludzi jest gorsze, niż męczenie psów. Ludzie są bowiem zwierzętami bardziej rozwiniętymi, niż psy. Jakby ktoś nie wiedział - człowiek to zwierzę, gatunek małpy człekokształtnej.
Tylko widzisz Medival, jest jedna drobna różnica, owady działają instynktownie, nie zostały w brutalny sposób wyszkolone do tego, by z powodu zachcianek ludzi atakować inne owady.
i tak gorsze są tak zwane "walki byków" , gdzie to z walka nie a nic wspólnego i jest wiadome, że chodzi tylko o to by byka uśmiercać w powolny i jak najbardziej bolesny sposób udając przy tym, że się z nim walczy ku uciesze gawiedzi. a co do walk psów to mam troche inne podejscie co nie znaczy ze mi się to podoba i ze nie mam nic przeciwko
za takie coś to tylko kary śmierci dla ludzi, ponieważ większość psów walczących w walkach niestety nie da się uratować ponieważ są zbyt agresywne i zagrażają innym zwierzętom. Ludzie zapominają jak kiedyś były wali gladiatorów i niewolnictwo powszechne widocznie chcieliby do tego wrócić...
ludzie są w stanie dużo gorsze rzeczy zrobić innemu człowiekowi, nie ma się co rozczulać nad zwierzętami chociaż i tutaj widać wiele ludzkiej głupoty, problemem jest to że obecnie więcej jest obrońców zwierząt i przyrody niż pokrzywdzonych ludzi
Jak można mieć od szczeniaka psiaka i patrzeć potem jak cierpi? Bo nawet "zwycięzca" będzie poturbowany. Pomijając psycholi, którzy lubią patrzeć na takie walki, gardzę właścicielami. Jak mój pies jest osowiały, bo np boli go brzuch to jest mi strasznie go szkoda. A tu ludzie sami wysyłają psa na tortury. Makabra.
Ludzie, którzy organizują takie wali psów są nienormalni, a Ci co je oglądają są po*ebani.;/ Trzeba nie mieć serca, żeby patrzeć jak psy się tak gryzą i oglądać lejącą się krew. Wielki plus dla tego demota, to prawda takie wali są dla ludzi bez serca i rozumu, takich to ja bym od razu wypierol*ła w kosmos.;x
Nie mieć serca, to zwykłych kundli, które nie są zdolne do wyższych uczuć? Jeśli mam wybierać, czy prowadzić wojny i aby człowiek mordował człowieka, a skazaniem na śmierć kilkudziesięciu, a nawet kilkuset psów - wybieram psy. Na świecie jest ich dostatecznie dużo, wymarcie im nie grozi. Przez takie poglądy za zgwałcenie niewinnego dziecka idzie się na 4 lata więzienia, zaś za zabicie psa na 6 lat.
Oriflamme - brak mi słów na Twoją wypowiedź. Ok, każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie, ale Ty w tym momencie przeginasz. Doprawdy nie masz serca! A i nie odbijaj od tematu, bo nie ma takiej potrzeby. Tu: tylko walki psów.
Pozdrawiam :)
@Zaburzeniapsychiczne- Oczywiscie, ze wszystkie wymienione rasy sa prawdziwe (Btw, PB nie sa uznawane przez wiele zwiazkow kynologicznych).Mialam raczej na mysli, ze nie kazdy potrafi je rozroznic. Ludzie sprowadzaja psy walczace,bojowe do PB a, wierzcie lub nie, roznica miedzy Pit Bullem a np American Staffordshire Terrierem jest dosc duza.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2011 o 18:22
Z tego co sądzę ci ludzie na zdjęciu to Azjaci, być może to Chińczycy ale nie wiemy do końca. W każdym razie wątpię, by sprawców walki z powyższego obrazka schwytano. Jeśli ci ludzie na zdjęciu są w Chinach to nic im nie zrobią.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
11 stycznia 2011 o 19:02
ja mam psa anstafa pewnego razu na spaceze z moją Furią podszedl do mnie mezczyzna putajac sie czy mu nie sprzedam psa i zaproponowal 10.000zł a ja sie zaputalem po co jemu muj pies odpar ze poszukuje takego psa do walki powiedziale kolesiowi zeby spadal za zadne pieniadze jej nie sprzedam i poszedlem moral jest taki moglem za te pienadze kupic se 100 takich psow ale wolaalem mic tego jednego moja kochama Furie
oj już tak się nie oburzajcie i zajmijcie sie ludzkimi problemami, jeszcze stwórzcie partię polityczną dla
pokrzywdzonych piesków i kotków, bożż, co za ludzie...
omg ja wole ratować psy niż ludzi tak jak ktoś wyżej napisał psów jest dużo im nie grozi wyginięcie a ludzi ilu
jest, za mało ? Takie pierd****e ratować ludzi, tych z ubogich krajów jeszcze rozumiem ale tych bezdomnych którzy
tylko chleją...(wiem ze niektórzy są bezdomni nie tylko z powodu alkoholu). Ale ja i tak w ludzi nie wierze bo
większość nie zasługuje żeby nazywać się ludźmi , ponieważ mają tyle rozumu co psie gówno za przeproszeniem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 stycznia 2011 o 10:57
Desidiae ,ale co wolisz psy od ludzi,wystarczy że dorwałoby cię kilkanaście psów bez pomocy LUDZI nie masz szans ,nie jesteś psem zostajesz rozszarpany. Pewnie nie odmawiasz sobie szyneczki z ŚWINI,KTÓRA TEŻ JEST ZWIERZĘCIEM a,rzeznika nazwiesz czlowiekiem bez serca i rozumu?Założe się ,że nie.Taki jest świat zwierząt,w dziczy psa zjadłby wilk ,niedzwiedz czy inny potężny drapieżnik.Jeśli nie byłoby ludzi to co? Jak byłbyś sam musiałnyś sobie prąd wytwarzac,jedzenie np.z smaczniutkiego psa.
Diego u mnie w mieście ani w żadnej miejscowości w jakiej byłem nie ma stada kilkunastu psów, ale mniejsza o to.Nie chodzi o to ze nie jem mięsa tyle o to ze te psy są szkolone bite itp.(to tak jak znęcać się nad dzieckiem)by je przygotować do walki. To wykorzystywanie niczego nieświadomych zwierząt dla własnej chorej rozrywki. A zabijanie dla rozrywki,a żeby przeżyć to co innego również szybka śmierć jest czymś innym niż powolna. Człowiek jest o tyle mądrzejszy od innych zwierząt że nie powinien się nad nimi znęcać.Piszesz świat zwierząt, co ma świat zwierząt do ludzi wykorzystujących je do walki bo nie rozumiem ?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2011 o 19:01
ludzie maja nasrane we łbie tak jak w Chinach obdzieraja psy żywcem ze skóry!!!! Ludzie myślą że psy to srodek rozrywki a jest to tak samo jak i my żywe stworzenie z uczuciami
Psy w ogóle nie są naturalne... Naturalne są wilki, lisy, kojoty (i nie wszystkie). A one nie zabijają się bez potrzeby nie gryzą z każdym innym (chyba że chodzi o jakąś sprawę). Wiem tylko że najbardziej agresywne są hieny które swoimi szczękami potrafią BRATU odgryźć szczękę. Tam żądzą samice. Kobietki THE BEST :D
Bo ludzie walczą dobrowolnie i za kasę.
Psów nikt się o zgodę nie pyta i nierzadko kończy się to dla nich śmiercią. Pomijając fakt, że ich właściciele faszerują je sterydami i przemocą budzą w nich wściekłość. To jest ludzka głupota, brak uczuć i jakichkolwiek zahamowań
kiedys na głownej byl demot a w zrodle byl filnik "dla ludzi z mocnym charakterem"- obdzierano psy
ze skory na zywca to jeszcze gorsze. a teraz informatycy do dziela trzeba odnalezc tych dwoch kolesi...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 20:38
to może zamiast tych psów niech zaczną nap*erdalać się między sobą ! jeżeli lubią patrzeć
na cierpienie zwierząt to niech sami go doznają !
a tych dwóch gościu na zdjęciu to bym zmielił i psu razem z ryżem zaserwował.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 20:48
Internauci... wiecie co robić...
Oj już lećcie pisać petycje... Prawda jest taka, że takie rzeczy tak czy siak będą się
działy. A jak są walki kogutów to co, dobrze jest ? Wiem, że w ogóle walki zwierząt są nie
potrzebne bo zwierzę jest prowokowane do agresji itd ale takie jest życie i tego nie zmienimy. Z
takich zakładów jest duża kasa więc ludzie to organizujący też nie zaprzestaną... A w ogóle to przez takich właśnie idiotów dające psy do walk, rasy typu AST, PIt Bull, bullterrier itd są źle postrzegane przez ludzi :(
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 21:29
Jak internauci maja ich szukac ?!? to sa zoltki wygladaja tak samo :l
I tak je zjedzą
Kiedyś byłem na korridzie, uwierzcie mi że to jest równie okrutne a jednak akceptowane przez społeczeństwo. To po prostu ten świat jest chory i odwraca wszystkie wartości, na czele z empatią i wrogością do barbarzyństwa.
Takie psy z natury są wojownikami. Wychowywanie go na grzecznego pieska może skutkować tym że robicie mu krzywde (to tak jakbyście mieli dwóch tatusiów, którzy chcą żebyście znaleźli sobie uroczego geja za męża). Ludzie też się okładają po pyskach, psy się gryzą również na ulicach. Taka już jest ludzka i zwierzęca natura, że musimy walczyć. To tak samo jak walki ludzi na ringu. A wy wielcy obrońcy praw zwierząt może lepiej wyprowadźcie psa na dwór, a nie spinacie sie na demotach. Minusujcie jak chcecie greenpeac'owcy.
Dokładnie, mój pies szuka spiny na każdym spacerze.
Psy są zmuszane do walk w poje*nych krajach, nic nowego. Lepiej zajmijcie się setkami
tysięcy
kobiet zmuszanymi do stosunków seksualnych za gówniane wynagrodzenie w europejskich
burdelach albo
coś w tym stylu, bo mnie jak tak dalej pójdzie to będzie demot "Udka z kurczaka -
kura z której
to zrobiono kiedyś żyła i wychowywała kurczaki i została zabita byś ty się
najadł, płacz
morderco" Ku*wa, poważnie, dajcie już spokój, nie od dziś wiadomo że w wielu
poj*banych państwach są poj*bani ludzie którzy robią poj*bane rzeczy, możecie sobie robić
demoty, pisać petycje a nawet zabijać, gówno zmienicie, zajmijcie się lepiej faktem że w tej
naszej cudownej europie, kolebce cywilizacji, w takich niemczech którym tylko pociągów
zazdrościcie do pracy w domach publicznych jest zmuszanych wiele, wiele kobiet, polek, ukrainek
itp. Ale nie, na to macie wywalone, jeszcze jakbyście tam wleźli to nie zastanowiałoby was skąd
ona tu jest tylko byście "brali" jesteście tak samo ludzcy jak sardynki w oleju. Próbujecie
zmieniać wszechświat a na własnym podwórku nie umiecie pozamiatać... Nie, ja nie mówię tu żeby zapier*lać dokądśtam i wyciągać panienki z burdli, ale wy nawet byście palcem nie kiwnęli jakbyście zobaczyli że ktoś psa kopie, tutaj to tylko byście zabijali, normalnie byście się chyba posrali na samą myśl że trzeba coś zrobić. Można wałkować temat znęcania się nad zwierzętami w nieskończoność, tak samo temat znęcania się nad ludźmi, ale jedna osoba która wyjdzie i coś zrobi dokana więcej niż cała armia która coś tam pierdzieli na internecie albo będzie podpisywać internetowe petycje które są równie ważne (dla władzy, sądów, rządu itp.) co coś co po załatwionej sprawie spuszczasz w kiblu jest ważne dla ciebie. Podpisując zasrane petycje internetowe jedyne co się stanie to to że w internecie znajdą się kolejne bajty nic nie wartego kodu. A teraz idźcie zabijać, strzelać w łby, ucinać jajca i w ogóle mi się takie pieprzenie już znudziło.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2011 o 14:13
zgadzam się po części z draken.
Z resztą... niektórzy ludzie w biednych krajach potrafią tylko tak żyć... smutne to, ale prawdziwe.
Stixi: "Takie psy z natury są wojownikami."
"W wyniku skrzyżowania na początku XIX w. w Anglii buldoga i kilku ras terierów, powstał aktywny, muskularny i bardzo wojowniczy z natury Staffordshire Bull Terrier."
Z jakiej natury? To rasa stworzona przez człowieka, dla jakiś chorych ambicji. Skoro psy stawiane do walk, są naturalnymi wojownikami to po co się je specjalnie szkoli na morderców? Od szczeniaka uczy się je atakować inne szczenięta. Potem nieco większe psy. Wszystko po to, by wyprać je z naturalnych instynktów a wpoić samą agresję. Dlatego, że w swoim charakterze nie maja aż takich chęci walki zawsze i z każdym psem!
Gdyby nawet pójść tokiem rozumowania niektórych tu wypowiadających się o tym jakie to naturalne dla psa, to wątpię, by same z chęcią organizowały sobie "ustawki". Za to często się zdarza, że wyszkolone na morderców psy zagryzają właścicieli lub obcych ludzi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2011 o 15:17
@ messiah92
Powiem tak , mieszkam w Hiszpani,Barcelonie w Katalonii corrid nie ma a co wiecej Katalonia jest za zniesieniem corridy a co do tego ze to jest okrutne zgadzam sie :(
Istnieją gorsze rzeczy od walk psów...np. traktowanie zwierząt w Chinach http://www.ptroa.co.il/petition/
ale plus,tak nie powinno być.
Ale na pewno nie dla ludzi bez psów
ludzie są dziwni a nie bez serc
gościa jakbym spotkal to bez zadnych skropulow strzelilbym mu w leb ;o
ty psie
żałosne.;/ po co je tak męczyć?!
zabiłabym O.o
Żądam parytetów w walkach psów! Przynajmniej 50% kobiet i po 25% czarnych chasydów i jednonogich gejów-filatelistów !
takich debili którzy wystawiają swoje psy w takim ,,sporcie'' powinno sie torturować.Mocno i bolesnie.
a kogo torturować za to, że dzikie psy ze sobą walczą, a nawet takie na smyczy czasem się żrą nie wiadomo o co? ukrzyżujesz matkę naturę?
do instalacji - to nie są dzikie psy ! To są psy szkolone do zabijania się, żeby tacy różni zboczeńcy mogli sobie popatrzeć, no i , oczywiście, zarobić na tym, że inni perwersi się gapią i stawiają zakłady
Instalacja, bezpańskie psy atakują głównie z głodu, strachu albo walczą o teren. Nie atakują jednak wszystkiego jak leci, na rozkaz głupiego człowieka.
rozumiem, że waszym zdaniem każdy zwierzak ma predyspozycje, by walczyć? człowiek zaszczepił u instynkt, pewnie zęby też. dlaczego nie ma walk królików?
@katem - czy za szkolenie policyjnego psa (czy obronnego) do zabijania (co zresztą nie jest do końca prawdą, psy 'domyślnie' rzucają się do krtani, jeśli już atakują) należy rozstrzelać policjantów?
I bez kasy.
WaldekTcz, a ty pytasz psa o zgode? :lol"
A jesteś idiotą?
Krzesło elektryczne dla wszystkich miłośników tego "sportu"!
Sama bym do klatek tych ludzi wrzuciła ..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 20:37
zauważ że ci ludzie, daleko od tych klatek(jeżeli 40cm murek to klatka) nie stoją, aaaa właściwie to w niej są razem ze swoimi pupilkami. Swoją drogą Amstafy wzbudzają we mnie strach to niech się pozagryzają.
Furrydanka wzbudzasz u mnie strach zabij sie ? podoba ci sie takie rozumowianie ?
no, wydaje mi się, że życzenie śmierci psom w wykonaniu FurryDanki jest chyba trochę mniej niemoralne niż życzenie śmierci ludziom a la Kasiek16?
Kurde, a tysiące kurczaczków, prosiątek i cielaczków ma codziennie obcinane mechanicznie główki i jedzie na mechanicznej taśmie ku foliowym opakowaniom. Tak sobie myślę, że jest ich ciut więcej od piesków. Smacznego :)
A kto powiedział, że podoba nam się fakt, że inne zwierzęta też cierpią? Demot jest o walkach psów, więc o tym się wszyscy wypowiadają. Nie znaczy to jednak, że każdy sądzi, że tylko tu jest problem. Okrucieństwo w stosunku do zwierząt dotyczy tak wielu gatunków, ras, sposobów, że pisząc o tym powstałaby wielotomowa książka.
VaniaVirgo - popieram, bardzo mądra wypowiedź.
Najpierw się pozagryzają,a poźniej właściciele ich zjedza :D
Nie wiem jak wy ale te całe Chiny powinny sie spalić w pi*du, za dużo zła tam się dzieje.
nie, ja się chyba nie spalę, przynajmniej nie w tym tygodniu...
strzeliłąbym w łeb każdemu kto dręczy zwierzęta.. kiedyś koleś powiedział ze po co się męczyć i nie jeść mięsa, przecież po to są zwierzęta, a one i tak nie mają uczuć i są głupie.. kolezanka musiałą mnie powstrzymać, bo miałąm ochote oderwać mu łeb..
GORYL !!!!!!!!! GO GO KILL THEM ALL, Bo ludzi można !!!
Miał rację. Niektóre zwierzęta są pokarmem mięsożerców. Wniosek z tego taki, że są po to, żeby je jeść.
Te ping pongi powinny się leczyć, wszyscy w chinach są
nieczuli na uczucia zwierząt, maltretują je a potem wżerają
biedne psy :(( oni je głodzą przez kilka dni a ten ktory przezyje dostaje cos do zjdedzenia :( tylko ze nie umieja mowi po "naszemu" ludzie nie licza sie z ich uczuciami ;/
ja bym takich powiesiła..;|
Halo, nie przesadzasz trochę? Te psy ze zdjęcia są bardziej zadbane niż 90% łańcuchowych Burków z wioch
ale tu ci dałem ze szczerego serca ++++++ Herezja
Herezja, nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz. One są całe dnie szczute, by być jak najbardziej agresywne, więc o jakim zadbaniu tu mowa?
Z tym zadbaniem to chodzi chyba o sam fakt nie głodzenia i fizycznego zadbania. Rzeczywiście psy na zdjęciu wyglądają lepiej niż burki na wielu podwórkach, zapchlone, zagłodzone, z ciasnymi obrożami, skołtunioną sierścią, która sprawia im ból.
Temat demotywatora szczytny, ale realizacja mi się nie podoba. Oni mają rozum, gdyby go nie mieli, to nie byłoby walk psów
sorry chciałem zminusowąc ale sie pomyliłem...;(
To załóż drugie konto i zminusuj. sprawa honoru, wiesz...
wiem... niech to zostanie naszą tajemnicą. OK??
Co Ty. wsypię Cię adminowi za minusa ;D
Ja bym z chęcią zobaczył walkę psów, kogutów i ADAMEK vs Kliczko. sporty walki to dobra zabawa, nie zabierajcie jej zwierzętom, ludzie mogą a co psy może gorsze jakieś?? Jeżeli jesteś PRO ANIMAL pozwól im na swobodę w naturze też walczą a tu przynajmniej jeść dostają a walczą czasem(raz i kraina wiecznych łowów, niekiedy też tak bywa ale i tak im fajnie).
Tylko, że psy robią to instynktownie, a nie dlatego "bo lubią", one czują, że muszą walczyć, bo tak zostały wychowane.
Kobieto idz sie lecz ? Jak widze te twoje posty to mi sie rzygac chce ...
Choree.
i pieniędzy
Wygrany zdecyduje jak bedzie podany do stołu.
niech internauci i tym razem się wykażą i znajdą tych ludzi ze zdjęcia
to już nie są ludzie... to potwory z najgorszego sny...
Kura tez zwierze... a zabic i zjesc to niema problemu
Może, ale te kury są chodowane tylko po to abyśmy mogli je zjeść, kura jest zabijana a te psy są torturowane.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 22:59
Tyle, że kurę zabija się szybko, a przegranego psa, w którym jeszcze tli się życie porzuca się, żeby w męczarniach skonał...
To chyba jakis skandal!!! A czemu nie mowi sie o tym ze ludzie sie bija? To co pies jest jakis k**** lepszy??? Nie trzeba byłoby organizowac walk same by sie zagryzly...
oj już tak się nie oburzajcie i zajmijcie sie ludzkimi problemami, jeszcze stwórzcie partię polityczną dla pokrzywdzonych piesków i kotków, bożż, co za ludzie...
Rozje*ałbym takiego ch*ja i wgniótł gnoja w beton za coś takiego.
Inspirowane pewnie tym: http://aad.blog.onet.pl/007-Psie-walki-okrucienstwo-lu,2,ID419245485,DA2010-12-31,n ?
Poza tym tego nie można nazwać sportem, to bardziej... hmm, nie ma na to odpowiedniego określenia. Ludzie dla kasy zrobią wszystko, są chciwi i myślą tylko "mój pies jest najlepszy, jest warty więcej niż twój i zarobie na nim najwięcej kasy". Żałosne.. -.-"
no chyba nie dla ludzi tylko dla psów jak sama nazwa wskazuje ciemniaku.
ja zrobilam tez o tym demota nie wiedzialam ze ktos wpadl na to wczesniej
Lol, a co w tym złego ? Dwa psy staną naprzeciwko siebie, wku*wią na siebie to walczą ze sobą. Wszyscy (uzytkownicy demotów) lubicie porównywać psy do ludzi. Ludzie ze sobą walczą to psy też. Macie czego chcecie, a i tak źle wam...
One są nauczone walczyć z wszystkim... jak gladiatorzy. Wygraj albo zgiń, ludzie się nie zabijają i ludzie mogą się poddać, a te psy walczą do końca...
ciekawe, bo bywa, że kogut się poddaje i nie jest rozszarpany, a jego właściciel dba, by był w formie (w końcu ma być silny i wygrywać mamonę)
czy u psów też jest możliwość samopoddania się - nie wiem
Ja mam w domu dwa psy i jakoś nie walczą oj coś z nimi nie tak chyba, bo razem tworzą swoje małe stado i jeden za drugim tęskni gdy się je rozdzieli.
Psy w grupie tworzą hierarchię i potrafią świetnie ze sobą żyć. Dopiero, kiedy młodszy czuje się na siłach zostać przywódcą stada, zaczynają walczyć. Jednak nie zabijają się. Zwycięzca nie dobija przeciwnika, tylko każe mu się podporządkować. Reszta akceptuje nowego przywódce i znowu żyją sobie spokojnie. Psy szkolone do walk nie zachowują się w ten naturalny dla tych ssaków sposób. One atakują, bo człowiek je tego nauczył.
internauci muszą ich znaleźć!
czyli dla żółtych z mniej inteligentnej ale bardziej licznej azji.
To złego, że psy mogą zostać zagryzione... Fakt faktem że walczą instynktownie, ale to nie znaczy że można robić takie rzeczy. ;/ Pies jest jednym z najwierniejszych i ufnych zwierząt, które na pewno nie czerpie satysfakcji z walki...
Koniec świata już dawno powinien być.
Bez zbędnego kręcenia - panom organizującym takie walki proponuję jako karę nadać również walkę z jego 'pupilami' - wszystkimi. Może by się czegoś nauczył.
Ja widzę że to pies gryzie a nie człowiek
"Amores Perros" - polecam! :)
ciekawe jak sie tak gryza to co by zrobili z nimi ? http://agro-photo.pl/index.php/Budynki-gospodarskie/Porod-wka/prosiaki
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 22:27
mam amstafa, kochany piesek,a te dwie żółte k rwy dajcie mi w łapy a zobaczą co to agresja
niezły, widać że ten ciemny jest zarobiony hehehe sam mam psa na walki, fajny sport
Internauci już szukają dwóch wietnamców!!
masakra ;/ (+)
straszne :(
i pieniedzy na zycie...
Fakt, że jeśli psa ukształtowac na fightera to zła rzecz, ale jeśli pies jest agresywny od szczeniaka i lubi to , to sądzę że to w porządku, prawie jak boks u ludzi.
Pies nie jest agresywny od szczeniaka, tak jak to napisałeś. Psa się wychowuje i to zależy czy będzie on agresywny czy nie a nie od tego czy to lubi. I to nie to samo co boks u ludzi, bo psy nic za to nie dostają, nie są sławne ani bogate, tylko są coraz słabsze i w końcu giną albo na ringu, albo z rąk właścicieli jeśli nie są zdolne dalej walczyć.
Jeżeli jest źle socjalizowany to będzie agresywny. Biorąc psa z grup TTB trzeba mieć pojęcie jak ułożyć takiego stworka, żeby nie stanowił zagrożenia i dotyczy to każdego psa nawet kundelka. Mam suczkę rasy APBT red nose i jest przyjazna do ludzi i zwierząt bez wyjątku, ale takiego psa trzeba odpowiednio prowadzić już od szczenięcia
Na swiecie co 5 sekund dziecko umiera z glodu ale tutaj oczywiscie krucjata o "biedne pieski". Czy Wy w ogole macie pojecie jak wyglada selekcja psow do walk? myslicie, ze kazdy jeden pies z ras bojowych nadaje sie do tego? Troche logiki i kazdy sam bez wiekszej wiedzy w tym temacie dojdzie do wniosku, ze jest sens "wystawiania" psa tylko takiego, ktory ma odpowiednie predyspozycje. I chociaz zapewne zaraz znajdzie sie stu ekspertow, to nie omieszkam oznajmic, ze Pit Bulle (mam na mysli prawdziwe i jedyne Pit Bulle, nie zadne Amstaffy, Staffiki czy Bullteriery) jako jedyne posiadaja wole wygranej, a nie tylko instynkt przetrwania jak inne gatunki zwierzat (nikt nie zastanowil sie dlaczego to wlasnie te psy sa wystawiane do walk a nie np. kroliki?). Malo tego nie kazdy z owych psow te wole posiada, a wlasnie ta cecha jest determinujaca. warunki fizyczne owszem, te jednak da sie podszlifowac, w/w cechy- nie (ktos wyzej wspomnial o sterydach, jest to glupota roku, gdyz pies przede wszystkim powinien by szybki, przejzyj rodowody oraz wzorce psow a zobaczysz,ze waga najlepszych psow zadko przekracza 25 kg, malo tego obowiazuja kategorie wagowe, wiec podawanie sterydow nie ma najmniejszego sensu). Dlatego tez nie kazdy pies sie do tego nadaje, a osoby zajmujace sie tym, podstawowa wiedze zapewne posiadaja i nie wystawiaja psow z pierwszej lapanki. Osobiscie nie popieram tego typu rozrywek, ale wiem, ze jesli organizuje je ktos dobrze poinformowany to nie jest to koniec swiata. A tym, ktorzy sie tak bardzo zbulwersowali Azjatami polecam otworzyc oczy, troche sie doinformowac i ewentualnie zaczac dzialac, zamiast spinac sie i ronic lzy przed monitorem bo w naszym zacnym kraju ten sport jest w podziemiu dosc popularny.
Brawo, popieram ten komentarz.
"Pit Bulle (mam na mysli prawdziwe i jedyne Pit Bulle, nie zadne Amstaffy, Staffiki czy Bullteriery)"
Wszystkie nazwy które wymieniłeś to rasy psów, nie ma żadnych "prawdziwych" i "nieprawdziwych".
"A tym, ktorzy sie tak
bardzo zbulwersowali Azjatami polecam otworzyc oczy, troche sie doinformowac i ewentualnie zaczac dzialac, zamiast
spinac sie i ronic lzy przed monitorem bo w naszym zacnym kraju ten sport jest w podziemiu dosc popularny."
Z tym się zgodzę, ponieważ ten problem istnieje na całym świecie, nie tylko w Azji.
A teraz idźta wpierdzielić kiełbachę. Jak się męczy psy - to święte oburzenie. Jak się męczy świnie, krowy czy kury - a potem je zabija - to nic. W czym te gatunki są gorsze od psów? W niczym. Świnie są nawet mądrzejsze. Nie ma większego prymitywizmu, niż przyznawanie prawa do życia na podstawie jedynie tego, czy się dany gatunek lubi.
My mamy taką kulturę, że jemy mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe, a psów które giną na ringu NIKT NIE JE!
Bezmyślne praktykowanie nakazów wynikających z kultury to debilizm właściwy ograniczonym jednostkom. Takie podejście wyklucza w zasadzie postęp. Według ciebie zniesienie niewolnictwa było złem? No w końcu był to wywrotowy pogląd, niezgodny z naszą kulturą. Jak kultura jest idiotyczna, to należy ją skorygować.
My mamy taką kulturę, a Azjaci mają inną, ale wszędzie psy walczą ze sobą i wszędzie jest to nielegalne. Dla nas psy są przyjaciółmi, a krowy się je, a w krajach na Wschodzie ludzie czczą krowy i jedzą psy. Tu kłania się etyka.
A wiecie, że w Japonii dzieci w podstawówkach organizują walki owadów? Może teraz tak o tym zrobić demota, bo w końcu biedne modliszki i pająki też mają uczucia!
Otóż to. I dlatego takie zabawy są złe. Psie walki są natomiast jeszcze gorsze, bo mamy do czynienia z istotami znacznie bardziej rozwiniętymi od owadów. Analogicznie - męczenie ludzi jest gorsze, niż męczenie psów. Ludzie są bowiem zwierzętami bardziej rozwiniętymi, niż psy. Jakby ktoś nie wiedział - człowiek to zwierzę, gatunek małpy człekokształtnej.
Tylko widzisz Medival, jest jedna drobna różnica, owady działają instynktownie, nie zostały w brutalny sposób wyszkolone do tego, by z powodu zachcianek ludzi atakować inne owady.
i tak gorsze są tak zwane "walki byków" , gdzie to z walka nie a nic wspólnego i jest wiadome, że chodzi tylko o to by byka uśmiercać w powolny i jak najbardziej bolesny sposób udając przy tym, że się z nim walczy ku uciesze gawiedzi. a co do walk psów to mam troche inne podejscie co nie znaczy ze mi się to podoba i ze nie mam nic przeciwko
To jest straszne zmuszać te biedne pieski do walki ze sobą podobno pies to najlepszy przyjaciel człowieka nie widać
... dla żółtych
Ja ja bym rządził w tym kraju to takim i im podobnym gnojom bym wymyślał takie kary, o jakich ludzkość nie śniła.
za takie coś to tylko kary śmierci dla ludzi, ponieważ większość psów walczących w walkach niestety nie da się uratować ponieważ są zbyt agresywne i zagrażają innym zwierzętom. Ludzie zapominają jak kiedyś były wali gladiatorów i niewolnictwo powszechne widocznie chcieliby do tego wrócić...
to jest takie słabe ze sie w głowie nie mieści
Ja się pytam gdzie byli rodzice ?
ludzie są w stanie dużo gorsze rzeczy zrobić innemu człowiekowi, nie ma się co rozczulać nad zwierzętami chociaż i tutaj widać wiele ludzkiej głupoty, problemem jest to że obecnie więcej jest obrońców zwierząt i przyrody niż pokrzywdzonych ludzi
zgadzam się z WaldekTcz i reszta powinni sami tak się ponapie******
Makabra. deblile bez wyobraźni!
Biedne pieski:( Sama mam amstaffa ale to typowy kanapowiec:) Takich ludzi to powinni na jakies tortury zsyłać banda debili!
Debile
biedne zwierzęta ;(
Jak Gladiatorzy 2 tys lat temu bez wyboru.
Jak można mieć od szczeniaka psiaka i patrzeć potem jak cierpi? Bo nawet "zwycięzca" będzie poturbowany. Pomijając psycholi, którzy lubią patrzeć na takie walki, gardzę właścicielami. Jak mój pies jest osowiały, bo np boli go brzuch to jest mi strasznie go szkoda. A tu ludzie sami wysyłają psa na tortury. Makabra.
Psie walki...sport mordownia, tylko dla ludzi o żółtym kolorze skóry ;(
To dzieje się na całym świecie, bo wszędzie są ludzie chciwi, nie tylko w Azji.
Nie rozumiem takich 'ludzi' którzy robią takie rzeczy ze zwierzętami, no ale najważniejsza dla nich jest przecież kasa.
żeby tego gościa tak ten pies w jaja użarł
nie działa mi MOCNE, chcąc spr. czy działa SŁABE kliknęlam to i zadzialolo... ale nie martw sie i tak jestem na TAK duzy +
Ludzie, którzy organizują takie wali psów są nienormalni, a Ci co je oglądają są po*ebani.;/ Trzeba nie mieć serca, żeby patrzeć jak psy się tak gryzą i oglądać lejącą się krew. Wielki plus dla tego demota, to prawda takie wali są dla ludzi bez serca i rozumu, takich to ja bym od razu wypierol*ła w kosmos.;x
Nie mieć serca, to zwykłych kundli, które nie są zdolne do wyższych uczuć? Jeśli mam wybierać, czy prowadzić wojny i aby człowiek mordował człowieka, a skazaniem na śmierć kilkudziesięciu, a nawet kilkuset psów - wybieram psy. Na świecie jest ich dostatecznie dużo, wymarcie im nie grozi. Przez takie poglądy za zgwałcenie niewinnego dziecka idzie się na 4 lata więzienia, zaś za zabicie psa na 6 lat.
Oriflamme - brak mi słów na Twoją wypowiedź. Ok, każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie, ale Ty w tym momencie przeginasz. Doprawdy nie masz serca! A i nie odbijaj od tematu, bo nie ma takiej potrzeby. Tu: tylko walki psów.
Pozdrawiam :)
@Zaburzeniapsychiczne- Oczywiscie, ze wszystkie wymienione rasy sa prawdziwe (Btw, PB nie sa uznawane przez wiele zwiazkow kynologicznych).Mialam raczej na mysli, ze nie kazdy potrafi je rozroznic. Ludzie sprowadzaja psy walczace,bojowe do PB a, wierzcie lub nie, roznica miedzy Pit Bullem a np American Staffordshire Terrierem jest dosc duza.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2011 o 18:22
Ale to psy decydują czy chcą sie bic, wiec czemu potępiacie ludzi ;/ ps dobre sierpy idą
To tylko pies, a robicie wielką tragedię.
Z tego co sądzę ci ludzie na zdjęciu to Azjaci, być może to Chińczycy ale nie wiemy do końca. W każdym razie wątpię, by sprawców walki z powyższego obrazka schwytano. Jeśli ci ludzie na zdjęciu są w Chinach to nic im nie zrobią.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 stycznia 2011 o 19:02
OoO i juz byl taki demot. Minus oczywiście. --> http://demotywatory.pl/1134294/Walki-psow
ja mam psa anstafa pewnego razu na spaceze z moją Furią podszedl do mnie mezczyzna putajac sie czy mu nie sprzedam psa i zaproponowal 10.000zł a ja sie zaputalem po co jemu muj pies odpar ze poszukuje takego psa do walki powiedziale kolesiowi zeby spadal za zadne pieniadze jej nie sprzedam i poszedlem moral jest taki moglem za te pienadze kupic se 100 takich psow ale wolaalem mic tego jednego moja kochama Furie
jak to mój kolega powiedział ... inbecyle ;/
oj już tak się nie oburzajcie i zajmijcie sie ludzkimi problemami, jeszcze stwórzcie partię polityczną dla
pokrzywdzonych piesków i kotków, bożż, co za ludzie...
omg ja wole ratować psy niż ludzi tak jak ktoś wyżej napisał psów jest dużo im nie grozi wyginięcie a ludzi ilu
jest, za mało ? Takie pierd****e ratować ludzi, tych z ubogich krajów jeszcze rozumiem ale tych bezdomnych którzy
tylko chleją...(wiem ze niektórzy są bezdomni nie tylko z powodu alkoholu). Ale ja i tak w ludzi nie wierze bo
większość nie zasługuje żeby nazywać się ludźmi , ponieważ mają tyle rozumu co psie gówno za przeproszeniem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2011 o 10:57
fajny sport ;D
Desidiae ,ale co wolisz psy od ludzi,wystarczy że dorwałoby cię kilkanaście psów bez pomocy LUDZI nie masz szans ,nie jesteś psem zostajesz rozszarpany. Pewnie nie odmawiasz sobie szyneczki z ŚWINI,KTÓRA TEŻ JEST ZWIERZĘCIEM a,rzeznika nazwiesz czlowiekiem bez serca i rozumu?Założe się ,że nie.Taki jest świat zwierząt,w dziczy psa zjadłby wilk ,niedzwiedz czy inny potężny drapieżnik.Jeśli nie byłoby ludzi to co? Jak byłbyś sam musiałnyś sobie prąd wytwarzac,jedzenie np.z smaczniutkiego psa.
zgadzam sie z gosiak071
niech sie k*rwa sami biją a nie psy wykorzystują
Umm? Czemu bez rozumu? Co ma piernik do wiatraka?
Diego u mnie w mieście ani w żadnej miejscowości w jakiej byłem nie ma stada kilkunastu psów, ale mniejsza o to.Nie chodzi o to ze nie jem mięsa tyle o to ze te psy są szkolone bite itp.(to tak jak znęcać się nad dzieckiem)by je przygotować do walki. To wykorzystywanie niczego nieświadomych zwierząt dla własnej chorej rozrywki. A zabijanie dla rozrywki,a żeby przeżyć to co innego również szybka śmierć jest czymś innym niż powolna. Człowiek jest o tyle mądrzejszy od innych zwierząt że nie powinien się nad nimi znęcać.Piszesz świat zwierząt, co ma świat zwierząt do ludzi wykorzystujących je do walki bo nie rozumiem ?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2011 o 19:01
ludzie maja nasrane we łbie tak jak w Chinach obdzieraja psy żywcem ze skóry!!!! Ludzie myślą że psy to srodek rozrywki a jest to tak samo jak i my żywe stworzenie z uczuciami
przegrany pies zostaje zjedzony - tak mi się wydaje
głupota nie boli .
Psy w ogóle nie są naturalne... Naturalne są wilki, lisy, kojoty (i nie wszystkie). A one nie zabijają się bez potrzeby nie gryzą z każdym innym (chyba że chodzi o jakąś sprawę). Wiem tylko że najbardziej agresywne są hieny które swoimi szczękami potrafią BRATU odgryźć szczękę. Tam żądzą samice. Kobietki THE BEST :D
ahh chciałbyś właścicieli dostać we własne ręce wtedy ich jedynym marzeniem byłaby śmierć