Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar unknow1
+30 / 44

Dokładnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reayuk
+9 / 75

WOŚP jest fundacją przez co Jurek nie może brać nawet złamanego grosza z konta fundacji. Głupie teorie spiskowe. Owsiak przecież pracuje w radiu, stąd może mieć na swoje utrzymanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudyg
+34 / 70

Reayuk - Ale niektórzy po prostu nigdy nie pojmą tego, że bez korzyści własnych można pomagać komuś innemu... Przez co muszą gdzieś szukać winy. O przepraszam - Jurek ma z tego korzyść - promuje sam siebie, to chyba wszystko. Cholera ! Przez to jest sławny ! A to parszywa świnia no nie ? ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 17:17

avatar kanapker2
+18 / 46

już nawet nie o to chodzi. Owsiak ciągnie % z tej zrzutki i takie jego prawo. Wymyślił, zorganizował więc IMO ma prawo sobie mały % ująć w nagrodę. Ja np jakbym biegał cały dzień z tą puszką wośpu to bym opędzlował dychę dla siebie za robocizne. I czy to jest coś złego? Resztę, czyli nie wiem, dajmy na to 90 zł oddałbym. Z WOŚPEM są inne nieciekawe zagadnienia. Mianowicie o ile sama idea jest dobra, o tyle w praktyce różnie to wychodzi. Czytałem kiedyś, że rząd obcina fundusz na NFZ o tyle, ile zbierze WOŚP. Jeśli to prawda, cała ta zrzutka jest bezcelowa. Inna sprawa, że ja mogę oddać parę groszy na dzieci - ale nie na fajerwerki i inne różności. Jeszcze inna sprawa, że takim WOŚPEM kanalie i łyse szmaty reperują sobie wizerunek. Odda taka menda 5 000 złotych i jego image ulega znacznej poprawie. Tak więc sama idea dobra, tylko trzeba ją trochę poprawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossikorskiego
-4 / 44

Może i artyści krzyczą o gaże, ale ja nie daję na tą "Wielką Organizację Ściągającą Pieniądze", bo to bardzo pomocne dla dzieci itp że zapewnia się imprezy w całej PL, że strzela się fajerwerkami za kupę kasy itp.
Przestałem wspierać WOŚP 3 lata temu, bo zobaczyłem wyniki. W jednym roku zebrali bodajże 32mln zł a następnego powiedzieli "wydaliśmy na sprzęt dla dzieciaków 17mln zł" - SZAŁ, a gdzie druga połowa tej kwoty? "Fundacja" utrzymująca Owsika (służbowe to, to i tamto) - to jest fakt. Rzeczywiście, z fundacji na konto nie może wziąć ani złotówki, ale przecież służbowy samochód, komputer i śmigłowiec - czemu nie? Tylko dojść nie mogę, w jaki sposób "służbowo" finansuje woodstock...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossikorskiego
+25 / 33

Jeszcze sam pod sobą napiszę - w tym roku czarę goryczy przelał fakt, że jak jechałem autobusem w Rzeszowie słyszałem rozmowę jakichś licealistów:
- W tym roku będę stał tam, gdzie w tamtym pod koniec dnia. Zaje**ste miejsce. A przy tym zaraz obok jest fajny zaułek. Nie dość, że się rok temu najadłem kebabów to jeszcze na koniec dnia miałem ponad 650 zł w garści. A w puszce oddałem pewnie drugie tyle.
- Ja w zeszłym roku wziąłem tylko 250, ale w tym też planuję trochę więcej
- Robert i Andrzej też już obczaili otwieranie puszek...
I tak, słuchając takich rozmów, zastanawiam się, ile tej zebranej kasy trafia do fundacji... Nawet jak tylko połowa ludzi tak robi, to już jest 1/4 kasy mniej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frogmania
+12 / 36

Pan Owsiak ma 25% z tego interesu. Nie piszcie, ze robi to bezinteresownie itd., bo to nieprawda. Tym bardziej, ze nikt tego nie ukrywa. Poza tym z pracy w radio nie byłby w stanie utrzymac corki studiujacej na jednej z amerykanskich uczelni, jednej z najlepszych na swiecie. Skad by bral na wille i posiadlosi, ktore posiada. Ludzie ocknijcie sie w koncu. Poza tym, jak sprywatyzują szpitale i za używanie sprzetu, ktory kupiliscie bedziecie musieli placic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kadzi
+3 / 9

Również pod pierwsze sie podpinam, by było widać
@frogmania
właśnie nie wiedziałem ile trafia do Owsiaka- i nie mam mu tego za złe, ani troche, i jeszcze tego nie ukrywa. I tak cieszę się, że pieniądze które i wrzucałem, i zbierałem trafią na szczytny cel

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arczi24111
-4 / 26

Gdyby nie Jurek wyposazenie szpitali bylo by bardziej ubogie niz jest teraz. On juz ma zaklepane miejsce w niebie, niezaleznie w ktorym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+22 / 38

Rachunek tej akcji jest prosty. Suma darowizn oscyluje w granicach 30-40 mln złotych. Duże pieniądze? Dla indywidualnego człowieka oczywiście, ale na skalę krajową, do tego w kontekście sprzętu medycznego, to są ŻADNE pieniądze. Przykład: helikopter medyczny to wydatek rzędu ok. 10 mln Euro. Mnożąc tą sumę, po zaniżonym kursie, 3,2 wychodzi nam suma 32 mln złotych. Wniosek jest zatem prosty. Ze składek WOŚP można zakupić raptem jeden helikopter. Tymczasem Polakom wtłacza się do głowy, że WOŚP corocznie ratuje tysiące dzieci... Może i uwierzyłbym w te bajki, gdybym nie znał realiów. Sprzęt częstokroć jest wadliwy, nie jest najwyższej generacji, jak się często określa, a do tego jego zakup jest NARZUCANY przez NFZ konkretnym placówkom, mimo tego, że lekarze często wnoszą protesty i zastrzeżenia co do jakości sprzętu. Kolejny wniosek - może ktoś na tym zarabia?... Już nie wspomnę o tym, że suma 30 mln złotych nijak ma się do kosztów jakie ponoszą samorządy na organizację imprez. Doda i Feel mogą i sobie zaśpiewać za darmo, ale policja, straż, pogotowie i inne służby za darmo już nie pracują. Żeby była jasność, idea jest szczytna, zdrowie dzieci jest ważne, ale są inne metody żeby dzieciakom pomóc. Taka narodowa ściepa niewiele wnosi do rzeczywistej sytuacji służby zdrowia. Pozdrawiam ludzi racjonalnie myślących, którym TV nie zrobiła jeszcze wody z mózgu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+5 / 15

Ja pier**le ludzie, czy ja napisałem, że mam mu za złe, że zawija sobie kase ? Nie, po prostu zastanawiam sie ile z tego ma bo na pewno ma! Nie wiem, na jakim wy świecie żyjecie co niektórzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar orzechnut
-2 / 14

No i na całoroczne oszczędności dla Owsiaka i jego rodziny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolorowo
+20 / 30

http://deser.pl/deser/1,83453,8920363,TOP_5_najbardziej_absurdalnych_mitow_o_WOSP,,ga.html Polecam
artykuł.

Dlaczego traktujecie wolontariuszy z góry jak zło? Biegałam przez 10 godziny z
puszką, jestem zmęczona strasznie, nie próbowałam wziąć z puszki ani złotówki, dodatkowo
zapłaciłam ze swoich pieniędzy za przejazdy, obiad w czasie tego całego dnia i dorzuciłam swoje
drobniaki do puszki. Do każdego człowieka miło się uśmiechałam dziękując za każdy grosz, za
każdą pomoc. Rozumiem, że trafiają się idioci, ale nie skreślajcie wszystkich? Dostając
opieprz od ludzi mimo wsyztsko uśmiechałam i mówiłam grzecznie dziękujcie. Nie traktujcie
wszystkeigo z góry jak najgorsze zło. W niektórych ludziach naprawdę jest jeszcze serce.
Poza tym nawet jeśli sprzętu za te pieniądze nie można kupić super wspaniałego i w super ilościach
to chyba zawsze te kilka aparatów w Polsce więcej coś dadzą. Dlatego, że sprzęt jest drogi nie
opłaca się zbierać? Logika moim zdaniem dosyć marna.
Co do ceny organizacji pragne zauważyć, że wośp ma dużo sponsorów, którzy organizacje tego wszystkiego przynjmanije w dużej części sponsorują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 20:44

A Ashardon
+3 / 15

Nie, nie opłaca się zbierać dlatego, że sprzęt jest drogi, a dlatego, że droga jest organizacja tego rodzaju "ściepy". Zauważasz różnicę?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolorowo
+3 / 7

@up "Rachunek tej akcji jest prosty. Suma darowizn oscyluje w granicach 30-40 mln złotych.
Duże
pieniądze? Dla indywidualnego człowieka oczywiście, ale na skalę krajową, do tego w
kontekście
sprzętu medycznego, to są ŻADNE pieniądze. Przykład: helikopter medyczny to wydatek
rzędu ok.
10 mln Euro. Mnożąc tą sumę, po zaniżonym kursie, 3,2 wychodzi nam suma 32 mln
złotych.
Wniosek jest zatem prosty. Ze składek WOŚP można zakupić raptem jeden helikopter."
Cytat komentarza gdzies wyżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 21:46

A arturc95
-2 / 10

Co roku Trzeba zrobić ściepę narodową i kupić bombe atomową ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rap
+8 / 20

Hahaha, śmieszni jesteście. Nie podobają Wam się fajerwerki i koncerty? Loty helikopterem również? Otóż właśnie dzięki tego typu atrakcjom cała akcja ma rozgłos i zbiera pieniądze. Bez tego zebraliby może 1/100 tego co zbierają dzisiaj. Więc niech to nawet będzie milion złotych, dzięki niemu uzyskujemy dla dzieciaków pozostałe 30 milionów. Chyba warto. A co owsiak robi z tymi pieniędzmi to już inna historia - nie zgłębiałem tematu. Ale przy tak ogromnej ilość osób nie popierających akcji (w tym kościół - bardzo dziwne...) wątpię, aby mógł sobie pozwolić na wzięcie dla siebie chociaż złotówki. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marjak
+13 / 25

Pier**le to czy Owisiak ma z tego kase czy nie , ja dzieki temu żyje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epic0
+4 / 4

Żeby nie było, bo ktoś głupoty pisze, że za darmo robi. Każda fundacja z zebranych środków 10% może przeznaczyć na swoje cele statuowe. Opłata za lokal, opłata za prąd, opłata sekretarek, opłata zarzadu etc...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nump
+8 / 14

Rzecz w tym, jak słusznie zauważył autor demotywatora, że WOŚP nie powinien mieć racji bytu. NFZ obcina fundusze,
bo i tak Owsiak zbierze, co trzeba (a to oznacza, że płacimy podwójnie - przyp.), a w kasie NFZ zostaje więcej (w
sam raz do rządowej kieszeni). Sam cel jest szczytny - ale nie w ten sposób. Płacąc na konto WOŚPu wspieramy - że
tak to ujmę - robienie nas w ch**a przez NFZ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanapker2
+7 / 11

ładne słowa tu padają i bardzo fajnie - życie bez ideałów to smutne życie, ale nie zmienia to faktu, że jednak dużo zebranego szmalcu na wośpie omija szpitale. Ja napisał to ossikorski: rok temu zebrali 32 mln zł a oddali 17 mln. Jak mnie serducho ruszy, to znajdę fundację w necie, dokonam przelewu internetowego i w 3 minuty juz po sprawie. I wierzę, że w takiej innej fundacji mniej zedrą z tego co dałem. Bo jeśli dane ossikorskiego są prawdziwe, to co to za datek jak prawie 50% datku się rozmywa na pierdoły? Gdyby tak 32 mln oddać fundacji o mniejszej zdzieralnosci, to byłby większy pożytek. Ale w tym wszystkim jest pocieszające, że ludziom chce się jeszcze oddawać, nawet w tak ciężkich czasach i pomimo takiej biedy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koraino
-3 / 11

ja w tym roku zbierałam, nie wzięłam z tego ANI GROSZA. Mam z tego wszystkiego wielką satysfakcję i może jestem głupia, ale dalej chcę wierzyć, że oni to wszystko robią całkiem bezinteresownie, jak ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gogan86
-2 / 12

hehe. gadacie na owsiaka a może zauważcie ile pieniążków rocznie grabi kościół i komu pomaga? Bo jakoś nie widzę tej pomocy a księża wożą się furami o jakich ja mogę tylko marzyć. I weźcie pod uwagę że owsiak jest jeden, a takich patałachów w sutannach są tysiące. Pomyślcie najpierw, jak wasze ideały wydają pieniądze zbierane publicznie a potem oczerniajcie kogoś, po kim widać że coś robi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Naszczycie
-4 / 10

On nie bierze z tego hajsu. On pracuje w radiu i robi witraże, a to też tanie nie jest. Z tego ma strasznie dużo hajsu,a WOŚP to fundacja i nie może wziąć z niej ani grosza. A, że wolontariusze kradną, to już pozostaje w ich sumieniu...;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+1 / 1

@Naszczycie Owszem, i niestety, ma prawo wziąć. Każda fundacja ma prawo rozporządzać 10 % zebraną kwotą na własne cele statutowe. Jak natomiast pojęcie "celów statutowych" będziemy definiować, to już inna bajka. Czy to będzie służbowy samochód, helikopter czy łódź podwodna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZabiAglet
-3 / 11

nieważne ile Owsiak na tym zarabia, nieważe ile wolontariusze wyjmują sobie z puszek (tak robią!), ważne ze sprzet jest kupowany i naprawde pomaga! Dzięki niemu żyje moja siostra, myśle ze to wystarczajacy powod, aby wrzucić te 2 zł, nieważne ile osób na tym zarabia- zobaczcie ile żyć uratowało!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kalamazoo
0 / 6

@kolorowa dzięki za słowa otuchy, wiedziałem, że są jeszcze jacyś uczciwi wolontariusze! Niestety mnóstwo wciąż kradnie z tych puszek, to ilu tak robi nie usprawiedliwia ich wcale, razem to są spore sumy! W przyszłym roku zorganizujmy akcję na demotach, "Wolontariuszu! Nie kradnij" i zobaczymy, o ile więcej się uzbiera ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kysl
+1 / 7

ossikorskiego : Rzad codziennie nas okrada i jakoś nikt nie krzyczy -,-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jumptothesky
+1 / 1

kolorowo - musiałaś sama zapłacić za bilet i obiad? U nas w mieście wolontariusze mogli jeździć autobusami za darmo oraz mieli 1 ciepły posiłek (nie wiem czy opłaciło to miasto czy fundacja, miałam wtedy 13 lat, i mnie to zbytnio nie obchodziło.) "Ja np jakbym biegał cały dzień z tą puszką wośpu to bym opędzlował dychę dla siebie za robocizne. I czy to jest coś złego? Resztę, czyli nie wiem, dajmy na to 90 zł oddałbym" - 100 zł, to jedna osoba jest w stanie wrzucić, z takiej jednej puszce jest jak sądzę koło 400-500 zł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 17:07

K kolorowo
0 / 0

@up w sztabie był poczęstunek, na który załapałam się wieczorem w ciągu dnia przemieszczałam się między trzema miastami, aby znaleźć jak "najlepsze" miejsce i ludzi :). W sztabie owszem były zupki, soki, woda, herbata etc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lookinfor
+1 / 1

a ja się nie zgadzam. My wszyscy pomagamy przeżyć dzieciom kolejny dzień. Wy się cieszycie, smiejecie, załamujecie bo zerwał z wami chlopak/dziewczyna. a oni ? oni maja nadzieje ze przezyją. dzięki pieniądzom które składamy do puszek, możemy uratować ich życie. a te które zostaną, oddawane są fundacjom by zakupić jakies trudne do zdobycia leki itp. itd. to XXI wiek, w którym wazna role niestety ale odgrywa pieniadz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I improv123
0 / 0

zdecydowanie się zgadzam z tymi wszystkimi, którzy są przeciwko wosp...
w moim mieście od 11 lat dziala akcja konkurencyjna do owsiaka.
niektórzy nam to wyrzucają i gadają że zabieramy pieniądze owsiakowi itp...
my tymczasem zbieramy , całą sumę podliczamy po przyjściu do sztabu, po czym dzieci, które potrzebują tych pieniędzy przysyłają do nas podania, które rozpatrujemy i wolontariusze odwiedzają te dzieci, oceniając czy rzęczywiście one tych pieniędzy potrzebuję i jeśli tak, to ile. Następnie organizujemy spotkanie, na które przychodza rodziny osób dzieci ,które wyslały podania i rozdzielone pieniądze wg ich potrzeb oddajemy do rąk ich rodziców.
mieszkam w stosunkowo małym mieście, gdzie nie wszyscy są na tyle bogaci, żeby mieć pieniądze na leczenie...
cała suma jest przeznaczana dla nich nic nie przeznaczamyna koncerty, światełka do nieba czy tym podobne.... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
8 86kamil86
0 / 0

mój kumpel to jest takie skąpiradło że przykleja sobie serduszka z poprzednich finałów WOŚP żeby przypadkiem do niego nie podchodzili wolontariusze...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ErrorJoA
+5 / 13

Główna :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A apawka
+5 / 13

ech, WOSP jest fundacja dzialajaca caly rok, a ten jeden dzien jest wielkim swietem fundacji i
zebrane w tym jednym dniu pieniadze sa przeznaczone na odpowiedni cel, a glownie aby zakupic
aparature do szpitala! a przez reszte roku fundacja robi inne rzeczy np. jako jedyna fundacja
pomogla mojemu chrzesniakowi! jako jedyna fundacja podarowala mojej kuzynce aparture na akumulator i
moze z swoim dzieckiem wychodzic na spacery, urzadzenie jest male i miesci sie w wozku...
stacjonarne urzadzenie jest za duze aby z nim wyjsc na zewnatrz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2011 o 10:45

J Joms2
+7 / 15

Na temat nonsensowności ekonomicznej WOŚP nie ma sensu się rozwodzić. Orkiestra każdego roku jeszcze przed uchwaleniem budżetu informuje rząd na co będzie zbierać pieniądze. Wtedy rząd ze spokojem wykreśla z planów budżetowych np. zakup sprzętu do ratowania życia noworodków, a pieniądze, które miały na to iść przeznacza na nagrody dla urzędników NFZ. Owsiak wspiera zatem nie chore dzieci, ale polityków i biurokratów. I tak co roku. To ich największy sprzymierzeniec. Dlatego istnieje w mediach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bobersky
+2 / 18

nawet Palikot dołożył swoja cegiełkę ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arczi24111
+6 / 12

Co do Palikota to mnie wcale nie dziwi. Pamietacie akcje z Legnickim piekarzem, ktory skarbowka chciala zniszczyc za rozdawanie chleba, ktory mu zostal biednym? To wlasnie palikot zorganizowal dla niego zbiorke tego sianka na grzywne a ze zebral okolo 2% calej sumy reszte kwoty dal z wlasnej kieszeni. Wiem ze to go nie usprawiedliwia ale mial chlop gest. Wedlug mnie Palikot jest najmniej popier*olonym (zeby nie napisac najmadrzejszym bo o takich tam ciezko) gosciem z sejmu. A ten nademna nie ma racji ale jego wybor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kolorowo
0 / 6

Zauważcie, że NFZ musi też płacić lekarzom, płacić za leki, za utrzymanie szpitali etc, nie tylko na sprzęt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KilHeada
-2 / 2

Jak to ladnie wyglada..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Reayuk
+41 / 51

Witamy w kraju, gdzie nie będzie niczego, jeśli ludzie sami nie wezmą sprawy w swoje ręce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+18 / 28

I według mnie to jest piękne. Możemy się zjednoczyć i zrobić dużo, dużo więcej niż ten pożal się boże, rząd. To w narodzie jest siła, a nie w tej żałosnej 'elicie', której się wydaje, że nią jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aela
+9 / 33

NFZ = brawurowe oszustwa ;)
WOŚP, bynajmniej jeszcze są ludzie którzy na prawde od serca pomagają..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Amistletoe
+13 / 17

"WOŚP, wcale jeszcze są ludzie którzy na prawde od serca pomagają.." Bynajmniej to nie przynajmniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arent
+7 / 13

jeśli nie wiesz kiedy używać słowa "bynajmniej" to go ku*wa nie używaj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ossikorskiego
-5 / 11

WOŚP i pomaganie od serca H@H@H@!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar abruzzi02
+2 / 42

Korwin-Mikke udowodnił, że WOŚP to tak naprawdę zbiórka na wszystko inne, tylko nie na służbę zdrowia, kto nie rozumie - proponuję zapoznać się z jednym z jego wykładów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Workis
-1 / 37

Wybacz, ale Korwin-Mikke nie jest wyzacznikiem inteligencji i wiarygodności.
I niby na co to jest zbiórka?
Przez niektorych po prostu przemawia zazdrosc, ze przecietny czlowiek moze wpasc na tak zaje*isty pomysł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artein
+16 / 26

Chodzi o to, że Minister Finansów tworząc budżet bierze pod uwagę WOŚP, więc przeznacza mniej pieniędzy na służbę zdrowia, bo "resztę kupi się za pieniądze z WOŚPu" a tym samym przeznaczając więcej na wszystko inne, czyli de facto wrzucasz pieniądze do puszki właśnie na to "wszystko inne".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vnc91
+9 / 19

Ale ja widzę w WOŚP jeszcze aspekt odchamiający, zwracający uwagę społeczeństwa na pewne problemy i przypominający, że są też pewne wartości, jak pomoc bliźniemu. Choćby dlatego to jest potrzebne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 16:47

W Workis
+7 / 23

@Artein, a to wina Jurka Owsiaka?
Nie, to jest wina rządu.
Pieniadze Owsiaka ida na sluzbe zdrowia, a to jaki budzet ustala jakis cymbal w rzadzie, to juz nie jego wina.
Widze, ze macie wybitna tendencje to kombinowania, szukania jakis posrednich polaczen itd. z powodu wyzej wymienionego, jestescie zerem przy takich osobach jak Owsiak.
Nawet zakladajac, ze 1% z tego co Owsiak uzbiera, idzie na chore dzieci, to :
18 lat po srednio 10 milionow (bylo tego wiecej) to 180 milionow.
1% z tego, to 1,8 miliona.
Dales 1,8 miliona na dzieci?
Nie, a Owsiak tyle "wyzebral".
Wiec STFU i wracaj sluchac Kaczora, Mikke czy klechy, tkwiac w przekonaniu, ze ktos kto rzeczywiscie chce zrobic dobrze (tj. Owsiak) jest oczywiscie wcieleniem zła. Jak wyzebrasz 1,8 miliona to bedziesz mogl sobie na Owsiaka wrzucac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 16:49

avatar Marilyn3
+1 / 13

Pieniądze ze zbiórek WOŚPu idą tylko i wyłącznie na zakupy sprzętu. NFZ nic z tego nie ma poza tym ze nic nie robią. Kiedyś nawet jakaś dziennikarka zarzuciła Owsiakowi, że częśc pieniędzy bierze dla siebie. Bzdura. W fundacji mają wszystkie faktury i potzebne dokumenty. Pokazali jej wszystko oczywiście i udowodnili, że zarzuciła coś takiego uczciwemu człowiekowi. Brawo dla Niego i dla wszystkich Polaków za to, że przede wszystkim chcą pomagac i robic cos więcej niz patrzenie we własny czubek nosa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niedozwolony
+4 / 8

@Artein - bzdury gadasz, rząd tworząc budżet nie ogląda się na organizacje charytatywne, bo one zbierają nędzne grosze - czym jest 40 milionów złotych do ponad 300 miliardów obracanych w budżecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konradcomplete
+4 / 12

Skoro uważasz, że WOŚP to maszynka od wyłudzania pieniędzy od polaków (i nie tylko-WOŚP gra także poza granicami kraju) to co powiesz na temat Caritas Polska?
Chciałbym przypomnieć, że jak wyliczono WOŚP przeznacza na swoje potrzeby organizacyjne, jedynie 5% datków. Podczas gdy Caritas na swoje potrzeby przeznacza aż 60%... Różnica jest chyba zauważalna gołym okiem, czyż nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goodgod261
+8 / 16

@Workis - polski rząd w 2008 kupił 48 sztuk F-16 - po jakieś 80 mln dolarów (240 mln złotych) za sztukę. Gdyby doszło do wojny to Polska i tak by nie miała szans, więc nie wiem, na jaką cholerę nam te F-16, ale wystarczyłoby kupić JEDEN mniej i dać te pieniądze na sprzęt medyczny, żeby przebić Owsiaka. Więc zamiast go bronić przyłącz się do nas, fanatyków JKM ;) który zacząłby od likwidacji NFZ-u, prywatyzacji służby zdrowia, a potem... byłoby już tylko lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 17:20

avatar Khaine
+2 / 4

Antyklerykal - nie wypowiadaj się jak nie znasz kulis sprawy. Mikke nie popiera żadnych faszystów, chciał po prostu zbojkotować tych, którzy chcieli robić kontrmanifestację w Dzień Niepodległości. To był mniej więcej ten sam kaliber, co manifestacja pod kościołem w Boże Narodzenie tylko dlatego, że na mszy siedzą nielubiane mohery.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Workis
-3 / 3

@goodgod261, z kim nie miała by Polska szans?
Kazdy kraj musi posiadac wojsko, a postulaty typu 'zlikwidowac wojsko, wywiad (srodkowy palec dla macierewicza)' to moze odstawmy, bo nawet nie zdajecie sobie sprawy z tego, jak moglo by sie to skonczyc.
Widzisz, nie jestem i nie bede fanatykiem JKM, nawet go nie polubie. Ma pare ciekawych i blyskotliwych postulatow, np. wspomniane przez Ciebie likwidacje NFZ (wg. mnie najlepszy jest system panujacy w USA jesli chodzi o sluzbe zdrowia), ale jesli chodzi o WOŚP to facet nie ma racji i ch*j.
To co wydaje rzad, a to co zbiera Owsiak to dwa oddzielne konta, nie majace ze soba nic wspolnego i nie ma co szukac miedzy nimi powiazan ile kto zebral ile kto co dał. Jak znajdzie sie taki, ktory przekaze na chore dzieci 50 mln zł rocznie, to Owsiak moze pojsc w cholere, poki takiego nie ma - jest numerem jeden. Obowiazkiem NFZ jest dawac na to, ale samo NFZ jak widac nie wystarcza(z Owsiakiem tez rady nie daje, ale to juz wina systemu), Owsiak zawsze cos pomoze, cel jest szczytny, samo WOŚP stało sie wlasciwie juz świetem a nie happeningiem i to jest w tym zajebiste. Znajdz mi inna okazje, aby kazdy, mogl bezposrednio, bez podatkow, akcyzy vatu ch*j wi jeszcze czego (takich, ktore mozna pominac) dać np. 10 zł na biednego dzieciaka. Powiesz caritas itd. - dajesz? Nie znam osoby, ktora dawalaby na Caritas a nie da na WOŚP. A na WOŚP daje wiekszosc spoleczenstwa i to jest w tym piekne. Wolontariusze (odpowiednik urzednikow w NFZ) pracujacy za darmo, byle zeby pomoc. A to ze rzad odpi*rdala maniane to juz druga kwestia, co z tym zrobic?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 22:54

P Piecia
-2 / 2

Ale Owsiak to lewak, a gdyby lewaków mniej to i WOŚP by nie musiał grać żeby pomóc "dzieciakom"... To że kupa sprzętu leży i się kurzy to wina państwa, ale można zmienić kraj, tylko trzeba myśleć a nie się jarać paroma milionami z WOŚPu... Wolę dać bezdomnemu 5 złotych niż brać udział w szopie w których debile co głosują na $$@#%@#@% się jarają że WOŚP uratuje "dzieciaków"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mamkase
+12 / 14

chociaż numer gadu gadu fajny można kupić ,)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Procorz39
+5 / 5

Kupujesz? Cena to już ponad 30 tysięcy :) .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tymon555
+12 / 16

Dobrze, że przynajmniej WOŚP jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar twmistrz
+11 / 19

Cwaniaczku, poczytaj sobie rozliczenie finansów a później wypisuj rydzykowe bzdety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czaczi
-1 / 15

Pomysł dobry, tylko szkoda ze odsetki z tej kay zamaist pomagac dzieciom ida na finansowanie woodstock'u:/ w Krakowskim szpitalu na Prokocimiu prawie nie widać tego sprzetu Owsiaka:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marilyn3
0 / 0

sam jestes finansowanie woodstock'u. Czy niektórzy z tąd naprawdę nie myślą? Chcesz sie przekonac? Jedź do fundacji niech ci pokażą wszystkie faktury. Jak już pisalam wczesniej, jedna dziennikarka im cos podobnego zarzucila. Pojechala, zobaczyla faktury, odszczekala. Ty tez jak masz cos idiotycznego do powiedenia to nie pisz lepiej wcale.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czubek
-3 / 15

Najlepsze jest to, że nikt oprocz tego idioty Owsiaka nie wie, ile tu pieniędzy na co idzie. Bo jeśli się go pyta o dokładne rozliczenia ze zbiórki to sie wielki pan obraża od razu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Workis
+4 / 12

G*wno wiesz a sie plujesz. Owsiak posiada wszystkie faktury, paragony czy jakkolwiek to nazwac. A obraza sie, bo o rozliczenia pytaja ludzie, ktorzy nic dla dobra innych nie zrobili. Ile dales biednym? Bo Owsiak wyzebral setki milionow.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goodgod261
-1 / 7

@Workis: może i posiada, ale nie upublicznia... A skoro się obraża, to chyba coś jest na rzeczy. Jak Wałęsę się pytają o niewygodne fakty z jego życia to też się "obraża"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
-1 / 9

Pytałeś się go czy się rozlicza? Wątpię, to może powiesz jak twój bohater Tadzio Rydzyk się rozlicza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
+10 / 12

Wejdź czasem na stronę wośpu, tam utworzyli specjalną zakładkę dla takich zawistnych matołów jak ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raskolnikov
+6 / 8

Trzeba być naprawdę zawistną kur*ą żeby pisać takie rzeczy, jak Czubek. Idź lepiej dać na benzynę dla proboszcza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+4 / 6

Polecam do wglądu strony KRS (Krajowy Rejestr Sądowy) - są tam wszystkie zastawienia finansowe wszystkich fundacji. Sprawdź najpierw czy się nie ośmieszasz pisząc takie brednie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+2 / 2

@goodgod261 - wszystkie sprawozdania finansowe Fundacji są jawne i całkowicie dostępne. Tak samo jak WOŚP, tak i Caritas musi się rozliczać i składać sprawozdania do KRS i właściwego ministerstwa. Od tego roku jest dodatkowo wymóg czasowy na złożenie sprawozdań, inaczej traci status OPP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Workis
-1 / 3

@goodgod261, slyszales o czyms takim jak rzeź na Placu Tiananmen? Bylo to wystapienie m.in.
studentow przeciwko rezimowi w Chinach, cos jak Solidarnosc u nas, walczyli o prawa robotnikow. U
nas rzezi nie bylo, tam zginelo nie wiadomo ile, tysiace czy dziesiatki tysiecy ludzi.
Wiesz z jakim
hasłem walczyli? Słowa, ktore padły od tłumu do przewodniczacego zwiazkow zawodowych : "bądź
naszym Wałęsą".
Chcac tego czy nie, Wałęsą, po Karolu Wojtyle jest najslawniejszym i
najbardziej zasluzonym Polakiem na swiecie. Nie pan (tutaj miliard tytułow) prezes Kłamczynski,
ktorego hasło "TW Bolek" reprezentujesz, tylko Wałęsa.
Jak walka z komuna osiagała punkt
kulminacyjny, były słowa "za Wałesą", a nie "za Kłamczyńskim". Zjednoczyl narod w walce z
komuna, stanal na czele, a to czy byl magistrem, profesorem czy prostym chłopem nie ma znaczenia,
zasłuzył sie dla Polski, wiec jak dla mnie oczernianie go, ze byl agentem jest po prostu nie na
miejscu. Jakos do tej pory, wydzial Kłamczucha ds. walki z Wałęsą nie ma niezbitego dowodu na
to, ze był TW i nie bedzie miał.
A, po co upubliczniac? Nie umiesz ufać? Na kazdej puszczce chcesz, zeby byly wyciagi z rejestrow co i gdzie i za ile kupil Owsiak? Wystarczy, ze jest to na ich stronie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 0:53

M Melomanka
+6 / 6

Z artykułu Roberta Mazurka w Rzeczpospolitej: "Kilka dni temu znany muzyk Paweł Kukiz, który nieraz sam grał na podobnych koncertach, opowiadał mi o swoich perypetiach w Centrum Zdrowia Dziecka. Ten najlepszy szpital pediatryczny w naszym pięknym, potężnym, europejskim kraju nie miał czynnego tomografu komputerowego (doktor House każe nim pewnie badać migdałki). Stary się popsuł, nikt nie dawał pieniędzy na naprawę, bo za kilka miesięcy Owsiak miał podarować nowy! O tym, że to nie ewenement, przekonuje rzut oka na aparaturę w dowolnym szpitalu. Wszędzie logo sponsorów: fundacje TVN i Polsatu, WOŚP, nawet Żywiec. Żebranina odchodzi nie tylko w klinikach i szpitalach-pomnikach, ale i w gminnych ośrodkach zdrowia."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kity156
-4 / 14

JA JUŻ KUPIŁAM 100 tych serduszek xdd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Raskolnikow90
+4 / 14

Ktoś tu się Radia Marii nasłuchał jeżeli wypisuje te glupoty o Woodstocku. Przystanek jest w całości finansowany z pieniedzy sponsorów zebranych przez cały rok. Pieniądze ze zbiórki finałowej idą tylko i wyłącznie na utrzymanie fundacji i na sprzęt medyczny. Wrzucając dzisiaj do puszki mamy pewność ze nie finansujemy przystanku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
+2 / 8

Powiedzmy że może idzie ale Caritas i tak przejada na siebie więcej. No ale co się dziwić trzeba nakarmić głodne posibrzuchy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
+2 / 4

Bierzgal udowodnij, że 5% tego co społeczeństwo wpłaca do puch, na aukcjach itd leci na Woodstock. Bo coś czuję, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Czytaj uważnie ten rozrachunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar salata29
+22 / 22

coroczna żebranina Owsiaka na sprzęt, który powinno zapewnić państwo.
akcja dobra, bo faktycznie pomaga dzieciakom. ale zastanówcie się jak jaskrawa jest w tej sytuacji nieudolność naszego rządu.
nigdzie na świecie nie ma takich akcji, jak ta organizowana przez Owsiaka. to powód do dumy. i do wstydu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maras1128
+8 / 8

Prawda, ale wkońcu luksusowe samochody i kolacje dla posłów same się nie kupią oraz wypłaty dla nich. Chciałbym wiedzieć na co dokładnie są przeznaczane pieniądze z podatków jakie są wpływy i wydatki, jedno jest pewne nasz rząd nie potrafi rozporządzać pieniędzmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niedozwolony
-4 / 4

Te informacje znajdziesz w ustawie budżetowej na dany rok. Nie ma co tworzyć teorii spiskowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rhcp666
+1 / 5

pamiętam dokładnie jak wośp miało 9 finał,teraz już 19.. czas zapieprza jak moze ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vitoone
-4 / 4

A tak przy okazji...
NFZ w żaden sposób nie odpowiada za zakup sprzętu dla szpitali.
To tak gwoli ścisłości :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Davos
+8 / 10

100% prawdy, brawa dla Owsiaka, za to co robi, ale to jest smutne, że politycy wycierają sobie gęby Orkiestrą. Ostatnio minister zdrowia Ewa Kopacz chwaliła się, że sprzęt na dzięcięcych oddziałach kardiochirurgii należy do najnowocześniejszych na świecie. Wszystko prawda, ale to zasługa WOŚP, a nie rządu. Niech rząd sam wreszcie postara się o sprzęt dla ludzi (i nie tylko dla dzieci, ale dla wszystkich) bo w końcu to jest ich psi obowiązek i na to płacimy podatki, a dopiero jak coś wreszcie sami zrobią to będą mogli się chwalić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niedozwolony
0 / 4

Nie rozumiem tego całego podniecenia WOŚP. Na służbę zdrowia wydawane są w skali roku z budżetu państwa dziesiątki miliardów złotych, tymczasem fundacja Owsiaka zbiera rocznie marne 40 milionów, czyli po jakieś 1,20 zł na głowę.

A wystarczyło by wrócić do starych stawek podatku PIT i i większość przeznaczyć na służbę zdrowia by poprawić jej stan. Przypomnę tylko, że dzięki obniżkom przeprowadzonym przez PiS a popartym przez PO wpływy do budżetu zmalały o 15 mld złotych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M modger
+2 / 2

Tylko, że w 50% państwo same sobie płaci PIT (urzędnicy, służby itp), mniejszy PIT to pośrednio zwiększone wpływy z tytułu np podatku VAT, rachunek nie wygląda tak jednoznacznie jak to Przedstawiłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niedozwolony
-2 / 2

Tak by było, gdyby połowa podatków była odprowadzana przez pracowników budżetówki. Sam wiesz, że tak nie jest od dwudziestu lat już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M modger
0 / 0

Nie zgodzę się, większość osób które przekraczały II i III próg podatkowy(wtedy były 3 progi) to były osoby z budżetówki, osoby prowadzące własny biznes zasadniczo płacą liniowy 19% podatek(mają możliwość opcji).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niedozwolony
0 / 0

Modger wydaje mi się, że mylisz pojęcia. Zasadniczo dzielisz podatników na biznesmanów i urzędników. Zapomniałeś natomiast o pracownikach najemnych sektora prywatnego. To oni stanowią gros pracowników i podatników Polski.

Poza tym mniejszy PIT oznaczał by więcej pieniędzy w obiegu towarowym co mogłoby oznaczać wzrost cen. Nie musi więc do końca być słuszne twierdzenie o wzroście wpływów z VAT, bo połączone z jakimiś mocno negatywnymi czynnikami (np. klęską żywiołową, recesją gospodarczą) może te wpływy jeszcze zmniejszyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zupka
0 / 10

A PRZY OKAZJI NA ZAPŁACENIE ZESPOŁOM WYSTĘPUJĄCYM NA KONCERTACH!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zderzak678
+3 / 3

UGA BUGA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kiniusia
+3 / 5

moja baba of religi stwierdziła że to zło;DD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
+2 / 6

Chyba mówiła o sobie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tomator
+2 / 8

A co to jest NFZ? To jest narodowa zrzutka na leczenie wszystkich. Zawsze to będzie za mało, bo nie ma takich pieniędzy, które zaspokoiłyby wszystkie potrzeby. Jest za mało - dajmy od siebie coś więcej. Ma oczekiwać, że zrobią to za mnie inni? Jeśli inni pomyślą tak samo, to jesteśmy w kropce. NFZ robi swoje, a my zróbmy swoje - będzie lepiej. Czekajmy, aż wszystko załatwi za nasz rząd, ZUS, NFZ, MON, MEN itp, a daleko nie zajdziemy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sylio
0 / 2

NFZ dobrze ma z nami ;)) za dobrze ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pmeu
+3 / 5

Jak nie ma kasy na służbę zdrowia to na co idą nasze podatki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
-2 / 8

5 miliardów na kościół katolicki, chociaż w konstytucji jest to zabronione. Ile za to można by wykonać operacji, kupić sprzętu do szpitala. Szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goodgod261
+1 / 7

Prywatyzacja służby zdrowia (wraz z szeregiem innych zmian, żeby było nas stać na opiekę medyczną) zaradziłaby problemowi i Owsiak nie byłby już nam potrzebny... Kto nie wie o czym mówię niech wygoogla "JKM". JKM na króla!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tedir93
-1 / 3

Jesteś moim idolem !!! 100% prawdy. Nie dość, to nikt nie wie dokładnie ile pieniędzy dostaje za to Owsiak wraz z telewizją i NFZ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 17:38

avatar kulczaswrz
+4 / 4

NFZ chyba wycofuje się już z kupna nowego sprzętu, bo po co ma kupować skoro zrobi to za nich WOŚP i za nie ich pieniądze. Druga sfera po PKP która mierzi- polska służba zdrowia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+3 / 3

Na stronach WOŚP i KRS (i innych) są sprawozdania finansowe. Sprawdź ile i na co idą pieniądze zanim napisze podobne bzdury!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eryesia7
+4 / 4

NFZ z państwa, a państwo z naszych kieszeni......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muzeumziemipodlaskiej
+2 / 2

Hipokryzja... Po pierwsze to tylko 20-30mln zł, co tylko zatyka dziury, po drugie nie NFZ a Ministerstwo Zdrowia-NFZ jest tylko wykonawcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C charlie01
+6 / 6

albo prywatna służba zdrowia, nieprzymusowe składki zdrowotne i likwidacja NFZ, albo WOŚP, CARITAS i innej PAJACYKI. Nie mam zamiaru płacić 2 razy za to samo. Jeżeli system jest niewydolny, niech zmienią system a wtedy ja z największą przyjemnością pomogę. Jak chcecie do dawajcie sobie pluć w twarz i dalej udawajcie, że deszcz pada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majas85
+3 / 3

Szczytny cel ale jakby skladka z Waszych,moich pieniędzy szła tam gdzie powinna, szpitale by duzo lepiej wyglądaly, niestety na NFZ widzie coraz więcej kasy a efektów nie widac, to jak wlewać wode do rzeki.
Nie daje na Orkiestre- mam zasady i tyle,mi wystarczy ze z mojej wyplaty idzie ok 200 zl na szpitale a ja idąc raz na 3 lata na badania czekam w kolejce jak ostatni baran.
Panstwowe Ratownixtwo medyczne i prywatyzacja szpitali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
0 / 4

Nie licz na to że się polepszy jak szpitale będą prywatne, energetyke sprywatyzowano i od razu prezesi polecieli URE żeby podnieść ceny za prąd. Ciekawe bo URE nie jest prywatne a broni interesu obywateli. Szkoda że długo nie wytrzyma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C charlie01
+4 / 4

Nie polepszy się bo same prywatne szpitale nie pomogą. Do tego musi dojść likwidacja przymusowych składek zdrowotnych. Co do energetyki masz odpowiedź dlaczego państwowe było nierentowne. Produkcja kosztowała więcej niż koszt po jakim sprzedawano energię. Dlaczego tak było? no bo państwo bało się, że jak podwyższy cenę za taką usługę to zwyczajnie wyborca go oleje. No to wpadli na pomysł i sprywatyzowali, a potem o wzrost ceny obwinili spółkę, która taką energię sprzedawała. Proste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
-1 / 1

Ale jak to już mówiono że w polsce energia elektryczna jest najdroższa niż w całej Unii europejskiej w przeliczeniu na zarobki. Więc ciekawe jak produkować taniej jak prąd drogi. A sam wolisz płacić mniej czy więcej? Ale i tak najlepsze jest to że wszyscy narzekają na stare tabory kolejowe, awarie elektryczne, a przecież cały ten sprzęt pamięta czasy Gierka. 21 lat po PRL i jakoś nic nie zrobiono nowego, tylko markety,kture i tak postawiono nie za polskie pieniądze.Zrób sobie taki eksperyment, jak idziesz przez miasto wyobraź sobie że znika wszystko co powstało za tzw. komuny, co zostaje?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KCAR
+1 / 1

Komuna jest nadal.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar salata29
+1 / 1

vitoone ("A tak przy okazji... NFZ w żaden sposób nie odpowiada za zakup sprzętu dla szpitali. To tak gwoli ścisłości :)") - ale NFZ odpowiada za pieniądze, które trafiają do szpitali, pieniądze, za które szpitale mogą zakupić sprzęt. gdyby przepuszczali mniej kasy na swoje premie i wypłaty sytuacja byłaby lepsza. NFZ dostaje sporo pieniędzy od państwa, ale większość gdzieś się rozpływa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kadzi
+4 / 8

Tak to jest prawda, i ciesze się, ze istnieje taki ktoś jak Jurek Owsiak, któremu chce się to robić, i wierzę z całego serca, bez własnych korzyści ( nawet jakbyśmy zebrali 40 milionów, a on by wziął sobie z tego milion, nie miał bym mu tego za złe). Dobrze, że jest taka akcja, i tylko chciałbym wiedzieć, skąd ta teoria, że Owsiak zbiera kase dla siebie? Bo jak słysze "nie będę wrzucał na WOŚP, bo nie będę dopłacał Owsiakowi na samochód" to aż mam chęc mu wyj*bać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N ninare
+2 / 2

podpinam sie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Megia
-1 / 3

Dokładnie, gdyby nie Jerzy Owsiak to szpitale w Polsce byłyby na poziomie szpitali w Etiopii? W takim razie na co idą nasze podatki?
Dobry demot, oczywiście +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Banerx
+1 / 5

dać mu true demota bo zasługuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majas85
+3 / 3

Antyklerykal- masz racje jednak tam gdzie ktos gospodaruje prywanie, jest wszystko lepsze niż tam gdzie jest panstwowe i kazdy ma w d.... kasa jaka zarządza.
Mogą skladke podniesc nawet do 400 zl i będzie tam samo, poprostu paru ludzi sie dobrze obłowi tym o im dajesz a na wizyte u specialisty i tak będziesz czekal.To nie wina kasy tylko systemu.
Obliczylem niedawno ze jakbym nie płacił na NFZ a placił za same uslugi ktore miałem w szpitalu to byłbym dobry samochód do przodu.I dlatego nie place na owsiaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Antyklerykal
-1 / 1

No nikt cię nie zmusza. Jeśli chodzi o polepszenie bytu w polsce to jestem pewien że nie dokona tego żadna z obecnych partii, tych dużych i tych małych, bo to beton wierzący w niewidzialną rękę wolnego rynku ktury sam się wyreguluje. Nie do końca to jest takie piękne, bo jak ktoś jest nieuczciwy to nieważne czy zarządza prywatną firmę czy państwową, i tak będzie wyzyskiwać państwo lub pracowników.
Kołodko powiedział mądre zdanie "Wolny rynek nie wyklucza oszustw, a demokracja nie wyklucza głupoty" i tego się trzymam. Jak jest ktoś złodziejem to nieważne gdzie pracuje czy prywatnie czy państwowo, zawsze będzie źle. A ciężko jest zmienić ludzką mentalność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N n4rcotic
+4 / 8

Jestem wolontariuszem i jestem z tego dumny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adinos96
+1 / 3

Tak trzymaj n4rcotic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
-3 / 9

Coroczna zrzuta na Owsiaka, by przez resztę roku nie musiał pracować, a potem jeździ Bentleyem i ma super chatę. Wspierać mogę charytatywne akcje, ale na pewno nie WOŚP, zresztą już ktoś wcześniej wspominał, że z roku na rok coraz gorszy bubel kupują. Jest sporo takich akcji, ale nikt po za Owsiakiem nie przytula takiej kasy pod stołem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adinos96
+2 / 2

dobry demot cała prawda o naszym kochanym kraju i pie*****nym rządzie który nic nie robi dla kraju tylko aby im było dobrze:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prn
-3 / 7

1. Dlaczego finansujecie gościa, który bogaci się na "pomocy dzieciom"? Skoro jest to szczytny cel to mógłby się poświęcić i zrezygnować z zarobku... Ale... W sumie po co, skoro ludzie go utrzymują? 2. Co z tego, że część sprzętu zostanie kupiona, skoro z NFZtu na skorzystanie z niego będzie się czekało lata? Oczywiście można iść prywatnie do lekarza, który dokona zabiegu na tym samym sprzęcie. 3. Precz z okradaniem obywatela: NFZ!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+3 / 3

Owsiak na swoją firmę, w której produkuje witraże. Ma własne audycje w radiu i TV. Zresztą, sam zobacz na sprawozdania finansowe fundacji, są ogólnie dostępne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misiokles
+2 / 16

demot:Demotywatory:wysyp gimnazjalnych ekonomistów, których jedynym zadaniem jest liczenie pieniędzy innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
-1 / 3

he he... dokładnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Girtz
-4 / 10

Jurek dostanie swoją pensję na kolejny rok ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+2 / 6

Popatrz na sprawozdania finansowe Fundacji - zatrudnia 25 pracowników ze średnią płacą 3750 zł brutto. Na Warszawę są to naprawdę małe pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KCAR
+4 / 6

NFZ nic nie powinien nam zapewniać, powinien zniknąć raz na zawsze! : ) Prywatna służba zdrowia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marcheloka
0 / 0

z tego co wiem nie tylko narodowa. pieniadze zbiera sie w wielu miejscach na swiecie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S samanta69
+3 / 3

jeśli nie chcecie wspomagać WOŚP-u to nie wrzucajcie pieniędzy do puszek. Nikt Wam nie karze tego robić. Wielu potrefi tylko krytykować Owsiaka za tą całą "masówkę" ale to dzięki niemu w naszych nędznych szpitalach mamy sprzęt, którego NFZ nie zapewnił bo ma Polaków głęboko w dupie. Nie jedno dziecko żyje dzięki maszynom od WOŚP-u, niejeden rodzic całowałby Owsiaka po rękach. Może i bierze jakiś % z tego co zbierze orkiestra ale nawet jeśli to co z tego? Rząd też nas okrada i jest cacy. A poza tym gbyście mieli do dyspozycji taką kasę to sami byście ładowali w kieszenie i nie mówcie że NIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
0 / 0

Ja tłumacze sobie to tak: aby kupić ten sprzęt potrzebne by było podnisienie składki, bo z obecnego budżetu NFZ jak widać nie starcza. A zamiast tego w trakcie ogólnopolskiej kampani wszyscy dobrowolnie dajemy datki i pieniądze na sprzęt się uzbierają, wychodzi niby to samo, ale jest weselej przynajmniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KCAR
0 / 2

Wiec po co skladki na NFZ? Po co w ogole NFZ, skoro ludzie potrafia sobie radzic sami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+5 / 9

Na stronach WOŚP i KRS (i na innych) są sprawozdania Fundacji (wszystkich fundacji, nie tylko Owsiaka), wejdź tam i sprawdź ile i na co idą pieniądze zanim zaczniesz pisać bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blaker44
-2 / 10

Ty myślisz, że to tak wszystko za darmo robią? Wokół nich kręcą się grube miliony, wszyscy myślą że oddają to na biedne dzieci i chore a tak na prawdę jakby nie było przy tym dużej kasy nikt by tam nie siedział... więc Ty się zastanów Wawiak zanim napiszesz bzdury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
+4 / 4

Chłopie, bo poza kasą bezpośrednio ze zbiórek istnieje jeszcze coś takiego jak kasa z odsetek bankowych (nadążasz?) oraz kasa od sponsorów. I ta właśnie kasa przeznaczona jest na zapewnienie sprawnego funkcjonowania fundacji czyli m.in. wynagrodzenia pracowników. A jak już kiedyś będziesz w stanie ogarnąć tym swoim małym rozumkiem czas jaki trzeba poświęcić na przygotowanie takiej akcji i funkcjonowanie fundacji przez cały rok, to zrozumiesz że bez takowych wynagrodzeń się po prostu nie da. Bo wdzięcznością się nie najesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+2 / 4

@blaker44 - jeszcze raz - wejdź na strony fundacji, poszukaj rozliczeń i sprawozdań finansowych. Jest wszystko dokładnie i szczegółowo rozpisane - majątek trwały, odsetki, darowizny, przychody z 1% OPP, wynagrodzenia pracowników (w 2009 roku zatrudniali 25 pracowników ze średnią 3750 zł BRUTTO - na Warszawę nie jest to dużo). Fundacja nie działa tylko przez jeden dzień, ale przez cały rok. W każdej chwili możesz przejechać się na Niedźwiedzią i sprawdzić ilu jest pracowników! - Jeśli kogoś o coś oskarżasz, to udowodnij to! Inaczej jesteś tylko zwykłym kundlem, który potrafi tylko jazgotać!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+1 / 1

Nawet jeśli nie robią za darmo to co z tego? Temu, że pomagają nie zaprzeczysz. Przestań się czepiać i sam załóż fundację, jak jesteś taki mądry. Rząd kradnie - źle. Owsiak pomaga - też źle. Sam piszesz bzdury, blaker, ale na szczęście należysz do mniejszości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar waella
+1 / 1

sama prawda ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+1 / 3

frogmania - Owsiak ma swoją własną firmę, gdzie produkuje witraże. Nie wierzysz - poszukaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ave84
+1 / 3

to mnie demotywuje +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pomysl2
+1 / 3

Wszystko fajnie pomysł super tylko poco te fajerwerki mogło by byc więcej pieniedzy dla dzeci a nie stówki w niebo lecą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kompromitacja
+2 / 4

Lepiej robić PRZELEWY na konto WOŚPu bo się po drodze napewno dużo pieniążków straci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D disel146
+6 / 8

A ja jestem od 4 na nogach zbierałem cały dzień i właśnie wruciłem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+2 / 6

Na głupotę niestety nie ma lekarstwa :( - w sprawozdaniach finansowych Fundacji (strony WOŚP, KRS) są szczegółowe dane, na co zostały wydane zebrane pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nump
+3 / 5

Rzecz w tym, jak słusznie zauważył autor demotywatora, że WOŚP nie powinien mieć racji bytu. NFZ obcina fundusze, bo i tak Owsiak zbierze, co trzeba (a to oznacza, że płacimy podwójnie - przyp.), a w kasie NFZ zostaje więcej (w sam raz do rządowej kieszeni). Sam cel jest szczytny - ale nie w ten sposób. Płacąc na konto WOŚPu wspieramy - że tak to ujmę - robienie nas w ch**a przez NFZ.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pazurro
-2 / 2

WOŚP powstał właśnie dlatego, że NFZ nie potrafił zapewnić szpitalom takiego sprzętu. Możn organizować akcje charytatywne, a można czekać aż NFZ ruszy z miejsca o ile w ogóle ruszy i dać w tym czasie umierać dzieciakom. Sam zdecyduj co lepsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Patis07
-3 / 3

Prawda, a w niektórych szpitalach do tej pory nie zakupiono nowego sprzętu,bo po co, skoro WOŚP obdaruje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N ninu95
-1 / 5

No wiecie co moim zdaniem to jesteście jakimiś totalnymi bez muzgami bo 80% tych co wiesz psy na Owsiaka wrzuciło pieniądz i przyczyniło się do tego żeby "miał na utrzymanie rodziny i swoje"dlatego kto dodał ten demotywator to ma wielkiego -.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lestad
+5 / 5

Wszystkim pieniaczom mówiącym o tym ile Owsiak zbiera do swojej kieszeni, proponuje zajzeć na stronę WOŚPu i obejzeć rozliczenie za rok 2010. Otóż na UTRZYMANIE FUNDACJI czyli koszty zwiazane z pensją dla pracowników, w tym dla Jurka, na podatki które płaci fundacja idzie 10% ogolnej kwoty. 2,5 mln zł idzie na ORGANIZACJE WOODSTOCKA, ale nikt nie mówi, ile tam pieniędzy zostaje zebrane. na SPRZET do szpitali idzie ok połowa sumy, reszta, co zostaje, idzie dla artystów którzy chcą pieniędzy za koncert charytatywny, a także na pomoc indywidualną, bo fundacja pomaga także osobom indywidualnym. Fajerwerki, reklamy itp WOŚP ma za darmo, to jest największa fundacja charytatywna w Polsce, więc dostają to, w zamian za mozliwość umieszczenia swojego banneru gdzieś w poblizu imprezy. jak na koszty utrzymania Fundacji, WOŚP wydaje naprawde mało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtaszek1922
+2 / 2

chyba jedna z niewielu rzeczy z których Polska się może pochwalić...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+2 / 2

Udowodnij to. Potrafisz, czy tylko pluć potrafisz? Skoro nie potrafisz, a wysuwasz fałszywe oskarżenia, jesteś najzwyklejszym przestępcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
-5 / 9

15% na pomoc, 75% do kieszeni owsika. Tyle na ten temat. Najbardziej tylko demotywuje fakt, że tylu ludzi myśli że robi dobrze dając hajs na WOŚP a w rzeczywistości nabijają kabzę złodziejowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 stycznia 2011 o 22:15

W wawiak
+3 / 7

Skoro kogoś oskarżasz, to udowodnij to. Inaczej jesteś zwykłym kundlem, który potrafi tylko głośno jazgotać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+2 / 4

Udowodnisz, czarno na białym, że Owsiak bierze do kieszeni 75% zebranych pieniędzy, to stawiam ci 10 skrzynek wódki. Jeśli nie potrafisz, to jesteś najgorszym gównem i śmieciem, z którym każdy normalny człowiek brzydzi się zamienić chociażby słowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Czarnybizon
+4 / 4

nie "tylko wyrazasz swoje zdanie w tej sprawie". pisząc publicznie, ze ktos bierze 75% ze zbiorki dla siebie i nie posiadając na to dowodow (wiesz, co to dowody?) popelniasz przestepstwo i mozesz zostac w kazdej chwili oskarzony o znieslawienie i zaciagniety do sądu i uwierz mi, kazdy sąd cie skaze na podstawie twoich wpisów tutaj i na podstawie rozliczen finansowyh wośp. niestety, jurek juz kiedys mowil w wywiadach, ze nie chce mu sie na takich kretynow tracic czasu i ciagac ich po sądach. a szkoda, moze jakby paru takich cieciów dostalo po kilkanascie tysiecy kary albo pare miesiecy wiezienia, to by reszta dwa razy sie zastanowila, zanim publicznie sklamie na jakikolwiek temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommy45
+2 / 2

Popieram. Zwykly kundel. Im mniejszy tym glosniej jazgocze. NIe majac zielonego pojecia oskarzasz kogos ze jest zlodziejem. Zalosne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Geiger
+6 / 6

Nieważne ile, nie ważne gdzie i jak... ważne że tysiące dzieci ma szansę na walkę ze śmiercią ... I wierzcie mi, jak by nie MY to NFZ nadal miał by to w dupie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArekCs
-1 / 1

a róbta demoty jakie chceta!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kola1908
0 / 0

jak by przyjechali do mnie to oddałbym kompletnego kompa na licytacje 2,4 procesor, karta graf nie najgorsza, dorzuciłbym trochu płyt z oryginalnymi grami, może nie najlepszy sprzęt ale zawsze kilkaset PLN więcej, ale nie organizowali takich zbiorek sprzętu na licytacje, pasuje coś pomyśleć nad tym i za rok coś podobnego zorganizować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dzikkus
-3 / 5

Demot jak najbardziej trafny... nawet według konstytucji RP zapewnienie odpowiednich warunków i specjalistycznego sprzętu należy do obowiązku państwa. A jeśli chodzi o Owsiaka... to nie prawdą jest, że robi to całkowicie bezinteresownie- nie ejstem tego pewny ale albo 6 albo 7% z wszystkich zebranych pieniędzy wpływa na jego konto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
0 / 0

Skoro "nie jesteś pewny", to po co piszesz bzdury? Udowodnij to. Wszystkie sprawozdania fundacji są jawne, włącznie z wynagrodzeniami, premiami, opłatami itd itp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar argo21
+1 / 3

KAŻDA fundacja 5% zebranych pieniędzy może przeznaczyć na własne funkcjonowanie, a to kosztuje: trzeba wynająć biura, zatrudnić choćby sekretarki, kupić sprzęt (komputery, drukarki-cała masę podstawowych rzeczy) itd., itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
0 / 0

No i co z tego? Zawsze znajdzie się kilka matołów, którzy nie docenią tego, że w kraju, w którym rząd dba o własną dupę, a nie o nas, jest ktoś, kto robi coś dobrego dla innych. 95% to i tak bardzo wiele. Jak się komuś, kurde, nie podoba to niech nie pomaga, każe ktoś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar argo21
-1 / 1

Freska umiesz czytać ze zrozumieniem? Zauważyłaś gdzieś zarzut w mojej wypowiedzi? Akurat ta jest wytłumaczeniem na co fundacje muszą przeznaczać % od zebranych pieniędzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar salata29
+2 / 2

Dla niedowiarków i tych, którzy zastanawiają się ile Owsiak "potrąca" sobie z zebranych pieniędzy (rzekomo traktując część pieniędzy jako swoją wypłatę) polecam zapoznanie się z rozliczeniami finansowymi WOŚPu (który jako organizacja pożytku publicznego MUSI rozliczyć się ze WSZYSTKIEGO, co zebrała) - http://www.wosp.org.pl/fundacja/rozliczeniafinansowe

Po drugie, bo wielokrotnie był tu wspominany Woodstock, z pewnym przekąsem, iż pieniądze z odsetek idą na jego organizację. Tak naprawdę ta impreza jest nagrodą dla ludzi, którzy brali udział w WOŚP. Jednym, wielkim podziękowaniem za włożony trud, pracę i poświęcony czas dla wolontariuszy i wszystkich, którzy przyczynili się do zbiórki pieniędzy na dzieciaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar argo21
0 / 4

Nie mam wątpliwości, że pan Owsiak nie zarabia na Orkiestrze; chwała mu za to, co robi, ale nie czarujmy się - dzięki Orkiestrze kolejne rządy mogą olewać służbę zdrowia, bo oglądają się na Owsiaka... poza tym- gdyby nie zwykli ludzie,którzy oddają czasami ostatnie pieniądze, to pan Owsiak wiele by nie zdziałał. Ile jest fundacji, których założyciele poświęcają nie mniej energii, ale nie mają takiego marketingu? No i nie zapominajmy, że chociaż pan Owsiak nie czerpie dochodów z Orkiestry, to już jego córka zapewnioną posadę do końca życia ma...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
-2 / 4

"złoty melon" to też bujda ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wawiak
+4 / 4

Dowody. Pokaż na to dowody. Bez tego to jest czcze gadanie. Złoty melon jest firmą wydzieloną od Fundacji (Fundacja ma 100% udziałów) ze względu na przepisy. Najpierw zapoznaj się z faktami i przepisami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommy45
+3 / 3

Haha dobre :D Ty jestes mlody pelikan i lykasz wszystko :D

A Ty faktycznie sie tylko na faktach opierasz. Widziales te wille i samochody o ktorych mowisz. Nie przyszlo CI do glowy ze artysci graja za darmo, a ludzie na koncercie wrzucaja wiecej do puszek niz gdyby siedzieli w domu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomekkoziol
0 / 0

oczywiście... :D
ale i tak w jednym czy drugim przypadku pieniądze idą od nas - Polaków :D:D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sherko
-4 / 6

no moze Tak.. WOŚP.-Wielka organizacja sciagania pieniędzy...
ciekawi mnie jaki Podatek zostanie od Tego Odciągniety.. Skoro.. byla podwyszka Vat-u.. A To Dobre.. Polska..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SiekierPMJ
+10 / 12

Sorry, ale nie wytrzymałem. Szczerze, nie przeczytałem wszystkich komentarzy bo się załamałem.
1/ słyszycie, że ktoś okrada puszkę -> wezwijcie policję. Osoba zostanie zatrzymana od razu, a w następnym roku nie będzie już mogła być wolontariuszem jeżeli podejrzenie będzie słuszne. Najprawdopodobniej nie będzie już nawet sztabu z którego jest.
1a/ Przeczytajcie sobie jakie są formalności przy zliczaniu pieniędzy w sztabie. Jeżeli są do tego zastrzeżenia, nie będzie więcej tam sztabu.
1b/ Jeżeli osoba pobierze legitymacje, a nie stawi sie w sztabie to tak jak w mojej dawnej szkole, sztabu więcej tam nie będzie.
2/Byłem wolontariuszem przez pare lat. Tak, chodziłem zawsze w te same miejsca bo wiedziałem, że tam najwięcej zbiorę.
2a/ nigdy w życiu nie zabrałem nawet grosza z puszki.
2b/ sam dokładałem do puszki.
2c/ cieszyłem się gdy do sztabu pod koniec dnia przynosiłem 3 puszkę pełną pieniędzy. Nie było to też zupełnie bezinteresowne, bo rywalizowaliśmy kto więcej pieniędzy uzbiera i przez dwa lata byłem najlepszy.
3/ część pieniędzy z WOŚP-u jest przeznaczona na Pokojowy Patrol.
3a/Pokojowy Patrol nie jest po to by być pierwszą pomocą jedynie na Woodstock-u.
3b/ żadne przeszkolenie w PCK (które mam) nie da takiej wiedzy ja u pana Owsiaka (zwrot pana gdyż nie znam go osobiście, choć chciałbym móc mu kiedyś uścisnąć rękę, za to co robi dla tych dzieci oraz dla wszystkich ludzi. Więcej ratowników, większe szanse na życie). Młodzież uczy się na prawdziwych bandażach (nie zwijanych i podartych, które rozwalają się w rękach) aby umieć pomagać w razie konieczności. Pomagać nawet "moherowym" , które tak są przeciw WOŚP-owi.
3c/ Pokojowy Patrol to rodzaj zapłaty za szkolenie przeprowadzone przez WOŚP. Gdyż mało osób, które chcą pomagac ma pieniądze aby się tego nauczyć.
4/Woodstock to inna impreza, która łączy z WOŚP-em Pokojowy Patrol, Owsiak, często sponsorzy i to, że "w tym roku też będzie WOŚP".
4a/Woodstock ma swoich sponsorów i nie jest finansowane ze zbiórki na WOŚP, a z fundacji WOŚP.
5/Fajerwerki i artyści są aby przyszli ludzie, którzy wspomogą WOŚP.
5a/częśc artystów sama się dorzuca do WOŚP-u i nie chce gaży.
5b/czasem i artyści muszą kogoś opłacić więc chcą kasę
5c/jest coś takiego jak "sponsor", który finansuje imprezę i fajerwerki dla ludzi w podziękowaniu za ich dobre serducha.
6/Pan Owsiak wymyślił WOŚP, ma nie jeden pomysł na zarabianie pieniędzy. Ma dużo pieniędzy i jeżeli brałby pensję za pracę w WOŚP-ie to nie miałbym nic przeciwko, bo zgodnie z prawem fundacji ma do tego prawo. Z tego co ja słyszałem to nie bierze i większość ludzi pracuje w fundacji charytatywnie. A jest tej pracy wbrew pozorom dużo. Sztaby zakłada się (już dokładnie nie pamiętam) ale coś koło października, a rozliczenie kończy się późno...i nie mam tu na myśli końca tygodnia...ani miesiąca...
7/Kasa wydawana na woodstock to też m.in. pokojowy patrol... czyli uprawnienia i wiedza dla ludzi jak pomagac innym na codzień... a nie tylko na jednej imprezie.
8/jest późno i więcej nie pamiętam co mnie wkurzyło, a nie chce tego czytać ponownie...

9/ Pozdrowienia dla p. Owsiaka, ekipy ze sztabu głównego, ekip z innych sztabów, wszystkich wolontariuszy i wszystkich z dobrym serduszkiem ;)



Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 stycznia 2011 o 1:41

avatar inguss
0 / 0

[+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quiz
-4 / 4

Nawet jesli "przepada" gdzies 50% hajsu, to i tak szpitale dostaja kilkanascie milionow zloty wiecej niz bez tego. Nie rozumien w czym problem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KilHeada
-4 / 6

W tym, ze powinny dostawac 100%. Nie daje Owsiakowi, tylko szpitalom. Media powinny rozdmuchac na caly swiat inna zrzutke.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marecki384
+1 / 5

Jestem za Owsiakiem kibicuję mu
To co on robi to jest bardzo wielka sprawa
Szkoda tylko że inni podstawiają mu nogi
Mam tu na mysli Radio Maryja i jego moherową armię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tommy45
+1 / 3

To ja proponuje zeby kazdy z Was przeciwnikow jesli jego dziecko bedzie potrzebowac sprzetu WOSP do ratowania zycia tak samo dzielnie jak teraz pietnuja akcje odmowili leczenia ich dziecka sprzetem z WOSP. Ludzie wejdzie na strone WOSP tam macie cale rozliczenie... Na kanale TV owsiaka mozna ogladac relacje z przetargow jak Owsiak ze specjalistami wybiera najlepszy sprzet dla dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem