Napis obok kolan: Save the Children. "Jesteśmy wiodącą na świecie, niezależną organizacją dla dzieci. Naszą wizją jest świat, w którym każde dziecko otrzymuje prawo do życia, ochrony, rozwoju i wspólnoty. Naszą misją jest inspirowanie działań przełamujących sposób w jaki świat traktuje dzieci oraz realizacja natychmiastowych i trwałych zmian w ich życiu." - Informacja ze strony organizacji. Niżej filmik z ich akcji na Haiti. http://www.youtube.com/watch?v=M7U6F6N3pt0&feature=player_embedded#!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
25 stycznia 2011 o 17:55
dzisiaj k*rwa kupilem durexy w paczce 3 szt i otwieram a tam tylko 2 więc jeśli ta jedna której nie było miałaby uratować życie to pozwę firmę 'Durex' -.-
Seks jest dla ludzi odpowiedzialnych, albo jesteś gotowy na jego konsekwencje albo jesteś zwykłą małpą, psem który robi to dla samego faktu, z powodu swojego niepochamowanego instynktu. Instynkt to cecha zwierząt, odpowiedzialność to cecha ludzi. A ty? Czym się kierujesz? Poza tym prezerwatywa zabiera przyjemność z całego faktu więc uprawiać seks z prezerwatywą to jak lizanie słoika miodu. O ile nie masz wyobraźni albo nie jesteś zajeb**** czuły to g*wno poczujesz. Seks jest dobrym seksem tylko jeśli nie ma strachu przed wpadką, wtedy można to zrobić na prawdę tak jak sie zawsze chciało a nie strasznie sotrożnie żeby nie pękło bo będzie buba.
aż palec wędruje na spust a lufa kieruje sie w głowy debili piszących "trzeba było sei zabezpieczyc" "współzyje = jestem gotowa na przyjęcie potomstwa" jestescie średniowiecznymi debilami z najgorszych warstw społecznych, seks to nie tylko rozród tylko najwyzsza forma uczuć, nie powinno sie mówic o potomstwie, chyba ze kler juz was tak ładnie wychował, dla ludzi np. którzy sa na dwóch zabezpieczeniach nie ma w polsce ratunku w przypadku wpadki, zabezpieczenie = nie chce dziecka lecz chcę seks czyli coś co daje wielką przyjemnosc i wielką bliskosc. Niestety w polsce aborcja jest nielegalna dla osob które były na marginesie 1% wpadalności i teraz nic nie mogą zrobic, tak tak odzywajcie sie teraz ze mozna do adopcji dziecko oddac, a co jesli nie cche się rodzic? pomiedzy SEksem a przyjeciem potomstwa nigdy nie bedzie znaku równosci... zauwazcie to na zawsze żalosni i zawsze głupi sztuczni obrońcy zycia kilkukomórkowych zarodków. Piszecie o odpowiedzialnosci... wiec kazdy powinien byc odpowiedzialny za siebie, decydowac czy chce usunac czy nie, teraz to wy narzucacie komus odpowiedzialnosc i to swiadczy tylko o waszej... nieodpowiedzialnosci
Luciferus, piszesz: " wiec kazdy powinien byc odpowiedzialny za siebie, decydowac czy chce usunac czy
nie". W momencie usunięcia ciąży nie decydujesz tylko o sobie, decydujesz przede wszystkim za kogoś - za dziecko. Zgadzam się, że podjęcie współżycia powinno równać się z gotowością na przyjęcie potomstwa. I nie chodzi tu o nastawienie seksu na rozród, na zasadzie, że głównym celem seksu jest poczęcie dziecka. Chodzi o to, że nie ma 100% działającej antykoncepcji, nawet biorąc pigułki można "wpaść". Podejmując wspólżycie, człowiek powinien być świadomy ewentualnych konsekwencji i gotowy na to, aby je ponieść, nawet, jeśli nie planuje dziecka. Jeśli nie dojrzał do takiej postawy, to imho nie dojrzał do seksu. Myślenie to nie ma żadnego powiązania z religią, bo gdyby miało, to nie pisałabym o antykoncepcji ;)
decydując za siebie tzn decydując tez za kogos kto nie jest w stanie podjąc decyzjisamodzielnie... tzn płód. Taka praktyka jest normalna w przypadku braku poczytalnosci lub niezdolnosci do podjecia decyzji z innej przyczyny, to osobanajblizsza decyduje, aborcja powinna byc legalna, tak na serio to ch*j ci do tego czy sąsiad chceusunac czy nie, nikt nie przymusza Cie abys Ty usuwał, wiec nei przymuszaj innych zeby nie usuwali
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 stycznia 2011 o 14:15
na wszystko? lol mówie tylko o normalnym prawie do aborcji, normalnym w kazdym wysoce rozwiniętym państwie, ale nie w polsce oczywiscie o nie, przestan mylic aborcje z zabójstwem bo to nie to samo kretynie, i odwal się od ludzi którzy są od Ciebie jak widac, mądrzejsi, chcesz zyc wtym swoim pseudo humnitarno katolickim świecie to zyj, ale spier**laj z mojego zycia, na dodatek teksty 'Twoja stara' pasują do Ciebie idealnie 'obrońco kżyrza', aborcja nie ma nic wspolnego z pozwalaniem na wszystko, nie chcesz przeprowadzac? To nie czy ja Cie zmuszam? Ale jesli ktos chce bo od tego zalezy jego szczescie w zwiazku to nie masz prawa sie mu wpieprzać nie mając zadnychpodstaw do zabraniania aborcji, 0 rozumiesz? A teraz leć do kościółka dać na tace
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
29 stycznia 2011 o 16:44
Po tobie widać ze o miłosci gówno wiesz a o katolikach tym bardziej. Obroncy krzyza nie byli katolikami tylko fanatykami. A seks jest uzupełnieniem miłosci i przezywaniem chwilowej rzyjemności. A aborcja jest była i bedzie zabójstwem bez wzgledu na to jest legalna czy nie. Eutanazja też powinna być w takim razie zalegalizowana.
Eee tam gdzie mocne. Głupie jak trampek. Czy to, że użyjesz prezerwatywy sprawi, że dzieciak przeżyje? Nie! Po prostu nigdy o nim nie powstanie, ani myśl.
Wolałbyś urodzić się w biednej rodzinie i być wychowanym przez samotną matkę, czy wcale?
Nie usprawiedliwiam aborcji a pokazuję inny punkt widzenia. Proszę o racjonalną dyskusję:)
To jak chcesz racjonalnej dyskusji to dostaniesz, ale ode mnie (o ile Cię zadowoli) :)
Każdemu ciężko by było odpowiedzieć czy wolałby się urodzić w biednej rodzinie czy wcale, ale fakt pozostaje faktem, że jakby się nie urodził to by mu raczej było wszystko jedno, bo nie byłby tego świadomy. Aborcja to nieco odmienny temat, który był poruszany przy okazji jakiegoś demota ostatnio. Ja osobiście jestem przeciwnikiem parzenia się na potęgę ku chwale narodu i płodzenia dziesiątek potomstwa.m Natomiast bardzo popieram antykoncepcję, bo jeśli ktoś będzie chciał mieć to dziecko to się o nie postara i lepiej aby o dzieciaku nie powstała nawet myśl niż aby został on wyskrobany, albo urodzony i wychowywany w takich warunkach, że w pewnym momencie popełni samobójstwo. Bo rozpatrując to kategoriami jakie Ty podałeś, to w ogóle po co mężczyzna wytwarza tyle plemników, a u kobiety co miesiąc dojrzewa komórka jajowa? O dzieciach jakie mogłyby z tego powstać też nie ma nawet myśli, jak to ująłeś. Ale nikt szczególnie nad tym nie ubolewa, że kobieta w trakcie wszystkich dni płodnych nie stara się o dziecko, więc dlaczego mamy ubolewać z powodu założonej prezerwatywy, albo wziętej pigułki? Bo Kościół każe nam w taki sposób rozumować? (wybacz, kontrowersyjny argument, ale to pierwszy jaki mi przyszedł do głowy żyjąc w tym kraju i widząc to wszystko na co dzień).
TAK ludzie zabezpieczajmy się koszt markowego durex`a to tylko zaokrąglając 10 zł a alimenty płacone co miesiąc ewentualnie utrzymanie dziecka o wuchte więcej
Prezerwatywa niewiele daje... Ale zawsze lepiej mieć, jeśli już nie zdecydujemy się na inne metody.
A z innej beczki:
Jedna bułka mogłaby uratować jej życie... Ten brzuch jest tak wklęsły, że szok.
Jestem oburzony! Jako Polak Katolik muszę powiedzieć stanowcze NIE temu demotywatorowi! Używanie prezerwatyw i uprawianie seksu tylko dla samej przyjemności (o seksie przedmałżeńskim nawet nie wspominając) to grzech! Skandal jak tak popularna i szanowana strona może propagować tak skrajnie złe zachowania! Demoralizatory a nie demotywatory, ot co! Osoba która to przepuściła na główna powinna zostać zwolniona ze swoich obowiązków, a autor demotywatora zbanowany!
grzechem jest również Twoja nienawiść, jaką wyrażasz do autora demotywatora oraz moderatora. a czyż nienawiść i życzenie komuś źle (ban, zwolnienie) nie jest grzechem? pozostaw sprawiedliwość bogu, skoro jesteś takim katolikiem, a nie się oburzaj (:
http://demotywatory.pl/2522743/Sex Ja miałem coś takiego a tutaj nie ma żadnej inicjatywy autora, myśli czy czegokolwiek jedynie przetłumaczony tekst, który został wymazany dla ukrycia prawdy.
nikt z Was na serio nie zauważył jak przerobione jest to zdjęcie?? przecież to photoshop... ona ma ucięte pół dupy i jeszcze więcej w pasie...
normalna figura?? nawet osa nie ma takiego wcięcia...
ktoś musi przeciwstawic się debilizmowi i waszym pseudo humanitarnym bełkotom za wszelką cenęchętnie takich jak wy, rozpychających sie łokciami w cudzym życiu (na pytanie czy aborcja powinna byc legalna wasza odpowiedź to-nie i co z tego ze ktos inny mysli calkiem inaczej i ma inny etycznypogląd na 'zycie' kilku komórek') powywieszał na latarniach ale cóz... moze kiedys będe mógłto zrobic.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 stycznia 2011 o 15:07
Luciferus - głąbem jesteś, prostej wypowiedzi nie rozumiesz i filozofujesz jakbyś miał cokolwiek oryginalnego do powiedzienia. Nikt nie pisze, że antykoncepcja to morderstwo, po prostu nielogiczne jest nazywanie jej "ratowaniem życia", skoro żadne życie po prostu przy jej stosowaniu nie powstaje. Prosty, logiczny tok myślenia, nie zawierający żadnego odwołania do moralności, a Ty i tak się rzucasz.
weź zamilcz albo dowiedz się że mówie tutaj o aborcji polecam moje inne komentarze tutaj, a antykoncepcja tutaj pokazana jest jako uratowanie zycia które mogłoby powstac bez jej stosowania i mogło by zostac usunięte poprzez aborcje własnie takie 'głaby' jak Ty nie doszukują się dalszych następstw niezastosowania anytkoncepcji przez osoby nie chcące mieć dzieci, zresztą powstałe zycie przy wpadce to zycie paru komórek a nie cżłowieka więc powinno się umozliwic jego usunięcie tym którzy tego chcą.
Luciferus - nie próbuj się wykręcać, przecież wyraźnie widać, że kamikaddze pisał o
antykoncepcji. Mojego stanowiska wobec aborcji ani antykoncepcji nie znasz, bo go nigdzie nie wyraziłam, więc nie wiem na co to ględzenie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 stycznia 2011 o 21:08
Gratuluje, udalo ci sie wyciac tekst z obrazka i wkleic go jako podpis pod demota. Jednoczesnie "tiwerdzac" ze jestes jego autorem. Rozumiem ze wyniosles to z domu gdzie listonosz, mleczarz i hydraulik kłóca się kto jest twoim autorem?
Spoko. Jeśli byłaby prezerwatywa, to uratowałaby tylko jedno życie (pani z obrazka), bo matka nie miałaby za co jej zabić. Tylko, że wtedy nie urodziłoby się dziecko, więc ja się pytam: JAKIE DWA ŻYCIA!?
Minus. -------
a co, masz jakieś inne określenie dla przerwania zycia? Skoro płód żyje, to przerywając jego życie, zabijasz go. Nie wiem, jak inaczej byś chciał to określić... ?
to jest żywa tkanka brak Ci podstawowej wiedzy biologicznej? Ale jest to zlepek żywych komórek jednakze bez ośrodkowego układu nerwowego i wielu narządów czyt. nie mozna powiedziec ze aborcja to morderstwo bo nim nie jest.
a ja myslę ze istnieje antykoncepcja... ale zeby o tym wiedziec trzeba wyjsc w koncu z tego... ehhh nie bede juz nic pisał... na pocieszenie powiem tylko ze aborcja powinna byc legalna bo taka para sobie wpadnie przy podwójnym zabezpieczeniu i co? a zapomnialem ze wy wiecei lepiej co inni ludzie powinni robic więc kazecie im wziąc slub a pozniej wychowywac dziecko bo tak robi Marian spod trójki więc Ty nie mozesz odstawac od tego katolo-polskiego obozu zagłady.
Ciekawy demotywator, przyznam. Ale co do komentarzy "jaka ona chuda", to chciałabym spostrzec, że to wygięcie na plecach to rękaw. Nie widać gdzie się z tyłu dziewczyna kończy.
widze ze niektórzy to biologi chyba nie mieli:D
po druge proszki antykoncepcyjne to tez rozwiazanie....tylko trzeba chciec isc do lekarza:)
pozdrawiam ludzi bez mózgu
i seks pod kołdrą z kalendarzem podpisanym przez samego papieża no i nie zapomnijmy o zaszywaniusię w worku po kartoflach zeby nie kusiło... dopiero po ślubie mozemy zejsc na ziemie i zaszalećprzy reprodukcji bo przeciez seks to tylko dzieci i nic wiecej, a tak w ogole to najlepszym srodkiem antykoncepcyjnym jest szklanka wody I CHU*!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 stycznia 2011 o 23:27
blagierka to ja nie cierpie kazdego kto ma inne poglady niz ja? To wlasnie tacy ludzie jak wy wpieprzaja sie mi w zycie mówiąc ze aborcja powinna byc zakazana totalna hipokrytka na dodatek niedouczona. Jesli ktos chce miec dziecko ok ja nic do tego nie mam to jego swiadomy wybór, nie mam tez nic do dzieci. Ale jesli jakas para która wpadla nie moze z tym nic zrobic bo tacy ludzie wlasnie mówią że aborcja to grzech! TOBIE NIE WOLNO! pozwól decydowac kazdemu za siebie moze co? Co Cie obchodzi czy Twój sąsiad usunie dizecko czy nei. To jego nie Twoje zycie. Tysenna masz + :d
widze tu powazny błąd logiczny, otóż jesli uwywamy prezerwatywy to nie mozemy uratowac zycia nienarodzonego dziecka bo nie zostanie ono poczęte(chyba, że gumka "pęknie" ale wtedy wracamy do punktu wyjscia)
Pomijając szeroko omówioną kwestię antykoncepcji... Straszne jest to "mama mnie zabije". Za co zabije? Za to, że wstyd jej było uświadomić własną córkę o konsekwencjach seksu? Za to, że bardziej ją obchodzi, co pomyśli sąsiadka i co ludzie powiedzą, niż to, co przeżywa jej ciężarna córka? Straszne jest to, ze wiele nastolatek musi się w takich sytuacjach zmagać z lękiem przedreakcją rodzica, zamiast móc liczyć na wsparcie... :( Czy serio o to chodzi w byciu rodzicem? :///
to jest po prostu głupie...
wystarczyło pomyśleć.
skoro seks służy do płodzenia dzieci, to po stosunku można spodziewać się ciąży. brak seksu - brak ciąży.
proste.
Chciałem już bez ironii, ale co miało zostać napisane, zostało i + dla nich.
"Seks jest dla ludzi odpowiedzialnych, albo jesteś gotowy na jego konsekwencje albo jesteś zwykłą
małpą, psem który robi to dla samego faktu, z powodu swojego niepochamowanego instynktu. Instynkt
to cecha zwierząt, odpowiedzialność to cecha ludzi. A ty? Czym się kierujesz? Poza tym
prezerwatywa zabiera przyjemność z całego faktu więc uprawiać seks z prezerwatywą to jak
lizanie słoika miodu. O ile nie masz wyobraźni albo nie jesteś zajeb**** czuły to g*wno
poczujesz. Seks jest dobrym seksem tylko jeśli nie ma strachu przed wpadką, wtedy można to
zrobić na prawdę tak jak sie zawsze chciało a nie strasznie sotrożnie żeby nie pękło bo
będzie buba."
ja bym powiedział ze to własnie zwierzęta uprawiają seks tylko w celach rozrodczych i człowieka powinno cechować to że seks to nie tylko rozród ale i przyjemnosc, chcesz powiedziec ze pies albo inny ziwierzak jest gotowy na konsekwencje? Coś Ci sie popieprzyło w głowie i teraz to przepisałes. I wiesz ze są tez tabletki? A nie tylko prezerwatywy? na dodatek powinna byc aborcja jesli ktos wpadł a jednak dziecka nie chciał to by zmniejszyło 'strach przed wpadką'
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak bezsensowny demot stworzyłeś! Prezerwatywa raczej ZAPOBIEGA pOWSTANIU NOWEGO ŻYCIA a nie je ratuje! Najpierw pomyśł zanim coś stworzysz.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe jak bezsensowny demot stworzyłeś. Prezerwatywa raczej ZAPOBIEGA POWSTANIU NOWEGO ŻYCIA, a nie je ratuje. Zanim coś stworzysz najpierw pomyśl.
Seks? ok. Z miłości, dla przyjemności. wszystko ok. Ale wystarczy odrobinę samoświadomości. Plakat mnie ruszył i chociaż podpis średnich lotów to demot może być.
Niezły demot;] życzę głównej;)
Współżyję = jestem gotowa na przyjecie potomstwa.
Odpowiedzialność to punkt wyjscia. ;)
fajna dupa z tej na democie fajną figure ma szkoda że spieprzy sobie tą sylwetkę :/
http://kwejk.pl/15730/obrazki/1469__9619_bed1.jpeg/?back=3&id=1
kropka w kropkę.
bardzo zyciowe, poza tym ciekawe podejscie mlodej, mama bedzie krzyczec.... trzeba bylo najpierw coreczke wychowac przede wszystkim dajac przyklad!!
Wyluzowani rodzice mogą uratować 2 życia ;) a prezerwatywa zapobiegnie powstaniu jednego z nich
Uratować dwa życia? To znaczy tej dziewczyny i czyje? No chyba, że jej chłopaka...
Napis obok kolan: Save the Children. "Jesteśmy wiodącą na świecie, niezależną organizacją dla dzieci. Naszą wizją jest świat, w którym każde dziecko otrzymuje prawo do życia, ochrony, rozwoju i wspólnoty. Naszą misją jest inspirowanie działań przełamujących sposób w jaki świat traktuje dzieci oraz realizacja natychmiastowych i trwałych zmian w ich życiu." - Informacja ze strony organizacji. Niżej filmik z ich akcji na Haiti.
http://www.youtube.com/watch?v=M7U6F6N3pt0&feature=player_embedded#!
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2011 o 17:55
dzisiaj k*rwa kupilem durexy w paczce 3 szt i otwieram a tam tylko 2 więc jeśli ta jedna której nie było miałaby uratować życie to pozwę firmę 'Durex' -.-
Nie prościej po prostu nie uprawiać seksu? To zabawa dla dorosłych. No, ale dzieci oczywiście nie myślą.
Taa. Jak by wszyscy tak myśleli to by nie miał kto głosować na demotywatowach, bo populacja by zanikła!
Seks jest dla ludzi odpowiedzialnych, albo jesteś gotowy na jego konsekwencje albo jesteś zwykłą małpą, psem który robi to dla samego faktu, z powodu swojego niepochamowanego instynktu. Instynkt to cecha zwierząt, odpowiedzialność to cecha ludzi. A ty? Czym się kierujesz? Poza tym prezerwatywa zabiera przyjemność z całego faktu więc uprawiać seks z prezerwatywą to jak lizanie słoika miodu. O ile nie masz wyobraźni albo nie jesteś zajeb**** czuły to g*wno poczujesz. Seks jest dobrym seksem tylko jeśli nie ma strachu przed wpadką, wtedy można to zrobić na prawdę tak jak sie zawsze chciało a nie strasznie sotrożnie żeby nie pękło bo będzie buba.
Ktoś na facebooku znalazł źródło
pomysłu:
http://img843.imageshack.us/img843/7866/16286515854758299831028.jpg Plus za podanie przez autora (@mandodiao) źródła, minus za przetłumaczenie
i przepisanie słowo w słowo grafiki - nie widzę w tym najmniejszego sensu.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2011 o 19:46
stary to nie są twoje słowa tylko przetłumaczony slogan reklamy, którą tak skrzętnie usunąłeś zza kolana owej pani... http://narcisa-ciccone.tumblr.com/post/1072814178/one-condom-saves-boths-lives ...trochę nieładnie...ale grunt, że na głównej jesteś, co?:/
Gówniany dmot, było dupy za młodu nie dawać.
Gdyby kózka nie daqwała to by wózka dzis nie pchała
aż palec wędruje na spust a lufa kieruje sie w głowy debili piszących "trzeba było sei zabezpieczyc" "współzyje = jestem gotowa na przyjęcie potomstwa" jestescie średniowiecznymi debilami z najgorszych warstw społecznych, seks to nie tylko rozród tylko najwyzsza forma uczuć, nie powinno sie mówic o potomstwie, chyba ze kler juz was tak ładnie wychował, dla ludzi np. którzy sa na dwóch zabezpieczeniach nie ma w polsce ratunku w przypadku wpadki, zabezpieczenie = nie chce dziecka lecz chcę seks czyli coś co daje wielką przyjemnosc i wielką bliskosc. Niestety w polsce aborcja jest nielegalna dla osob które były na marginesie 1% wpadalności i teraz nic nie mogą zrobic, tak tak odzywajcie sie teraz ze mozna do adopcji dziecko oddac, a co jesli nie cche się rodzic? pomiedzy SEksem a przyjeciem potomstwa nigdy nie bedzie znaku równosci... zauwazcie to na zawsze żalosni i zawsze głupi sztuczni obrońcy zycia kilkukomórkowych zarodków. Piszecie o odpowiedzialnosci... wiec kazdy powinien byc odpowiedzialny za siebie, decydowac czy chce usunac czy nie, teraz to wy narzucacie komus odpowiedzialnosc i to swiadczy tylko o waszej... nieodpowiedzialnosci
Luciferus, piszesz: " wiec kazdy powinien byc odpowiedzialny za siebie, decydowac czy chce usunac czy
nie". W momencie usunięcia ciąży nie decydujesz tylko o sobie, decydujesz przede wszystkim za kogoś - za dziecko. Zgadzam się, że podjęcie współżycia powinno równać się z gotowością na przyjęcie potomstwa. I nie chodzi tu o nastawienie seksu na rozród, na zasadzie, że głównym celem seksu jest poczęcie dziecka. Chodzi o to, że nie ma 100% działającej antykoncepcji, nawet biorąc pigułki można "wpaść". Podejmując wspólżycie, człowiek powinien być świadomy ewentualnych konsekwencji i gotowy na to, aby je ponieść, nawet, jeśli nie planuje dziecka. Jeśli nie dojrzał do takiej postawy, to imho nie dojrzał do seksu. Myślenie to nie ma żadnego powiązania z religią, bo gdyby miało, to nie pisałabym o antykoncepcji ;)
decydując za siebie tzn decydując tez za kogos kto nie jest w stanie podjąc decyzjisamodzielnie... tzn płód. Taka praktyka jest normalna w przypadku braku poczytalnosci lub niezdolnosci do podjecia decyzji z innej przyczyny, to osobanajblizsza decyduje, aborcja powinna byc legalna, tak na serio to ch*j ci do tego czy sąsiad chceusunac czy nie, nikt nie przymusza Cie abys Ty usuwał, wiec nei przymuszaj innych zeby nie usuwali
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2011 o 14:15
"seks to nie tylko rozród tylko najwyzsza forma uczuć"
Taa, a dom publiczny to nie burdel tylko budynek najwyższej kultury...
a Ty jestes debilem bo nie odrózniasz seksu z miłosci od seksu dla kasy.
na wszystko? lol mówie tylko o normalnym prawie do aborcji, normalnym w kazdym wysoce rozwiniętym państwie, ale nie w polsce oczywiscie o nie, przestan mylic aborcje z zabójstwem bo to nie to samo kretynie, i odwal się od ludzi którzy są od Ciebie jak widac, mądrzejsi, chcesz zyc wtym swoim pseudo humnitarno katolickim świecie to zyj, ale spier**laj z mojego zycia, na dodatek teksty 'Twoja stara' pasują do Ciebie idealnie 'obrońco kżyrza', aborcja nie ma nic wspolnego z pozwalaniem na wszystko, nie chcesz przeprowadzac? To nie czy ja Cie zmuszam? Ale jesli ktos chce bo od tego zalezy jego szczescie w zwiazku to nie masz prawa sie mu wpieprzać nie mając zadnychpodstaw do zabraniania aborcji, 0 rozumiesz? A teraz leć do kościółka dać na tace
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 stycznia 2011 o 16:44
Po tobie widać ze o miłosci gówno wiesz a o katolikach tym bardziej. Obroncy krzyza nie byli katolikami tylko fanatykami. A seks jest uzupełnieniem miłosci i przezywaniem chwilowej rzyjemności. A aborcja jest była i bedzie zabójstwem bez wzgledu na to jest legalna czy nie. Eutanazja też powinna być w takim razie zalegalizowana.
Ha i masz bana za niewyparzona gębe
mocne.
Eee tam gdzie mocne. Głupie jak trampek. Czy to, że użyjesz prezerwatywy sprawi, że dzieciak przeżyje? Nie! Po prostu nigdy o nim nie powstanie, ani myśl.
Wolałbyś urodzić się w biednej rodzinie i być wychowanym przez samotną matkę, czy wcale?
Nie usprawiedliwiam aborcji a pokazuję inny punkt widzenia. Proszę o racjonalną dyskusję:)
To jak chcesz racjonalnej dyskusji to dostaniesz, ale ode mnie (o ile Cię zadowoli) :)
Każdemu ciężko by było odpowiedzieć czy wolałby się urodzić w biednej rodzinie czy wcale, ale fakt pozostaje faktem, że jakby się nie urodził to by mu raczej było wszystko jedno, bo nie byłby tego świadomy. Aborcja to nieco odmienny temat, który był poruszany przy okazji jakiegoś demota ostatnio. Ja osobiście jestem przeciwnikiem parzenia się na potęgę ku chwale narodu i płodzenia dziesiątek potomstwa.m Natomiast bardzo popieram antykoncepcję, bo jeśli ktoś będzie chciał mieć to dziecko to się o nie postara i lepiej aby o dzieciaku nie powstała nawet myśl niż aby został on wyskrobany, albo urodzony i wychowywany w takich warunkach, że w pewnym momencie popełni samobójstwo. Bo rozpatrując to kategoriami jakie Ty podałeś, to w ogóle po co mężczyzna wytwarza tyle plemników, a u kobiety co miesiąc dojrzewa komórka jajowa? O dzieciach jakie mogłyby z tego powstać też nie ma nawet myśli, jak to ująłeś. Ale nikt szczególnie nad tym nie ubolewa, że kobieta w trakcie wszystkich dni płodnych nie stara się o dziecko, więc dlaczego mamy ubolewać z powodu założonej prezerwatywy, albo wziętej pigułki? Bo Kościół każe nam w taki sposób rozumować? (wybacz, kontrowersyjny argument, ale to pierwszy jaki mi przyszedł do głowy żyjąc w tym kraju i widząc to wszystko na co dzień).
@Greed1410 liczysz na racjonalną dyskusję na demotach? Fail.
Dobre ; ) +
czasem i ona zawodzi.. ;) dlatego idąc z kimś do łóżka trzeba się liczyć z konsekwencjami..
Przez 72 godziny po jest jeszcze postinor duo. ;)
no nie zabardzo rozumiem , w końcu brzuch nie gada , nie . chyba mam schizo
A dziecko w brzuchu? ;P
tez nie
Tam jest dziecko? W brzuchu? Gadające? No to chyba do Guinessa...
TAK ludzie zabezpieczajmy się koszt markowego durex`a to tylko zaokrąglając 10 zł a alimenty płacone co miesiąc ewentualnie utrzymanie dziecka o wuchte więcej
Prezerwatywa niewiele daje... Ale zawsze lepiej mieć, jeśli już nie zdecydujemy się na inne metody.
A z innej beczki:
Jedna bułka mogłaby uratować jej życie... Ten brzuch jest tak wklęsły, że szok.
Jestem oburzony! Jako Polak Katolik muszę powiedzieć stanowcze NIE temu demotywatorowi! Używanie prezerwatyw i uprawianie seksu tylko dla samej przyjemności (o seksie przedmałżeńskim nawet nie wspominając) to grzech! Skandal jak tak popularna i szanowana strona może propagować tak skrajnie złe zachowania! Demoralizatory a nie demotywatory, ot co! Osoba która to przepuściła na główna powinna zostać zwolniona ze swoich obowiązków, a autor demotywatora zbanowany!
parodiuj inne grupy ludzi bo katolików parodiowanie ci nie wychodzi
Skandal! Popieram przedmówcę! ;D
grzechem jest również Twoja nienawiść, jaką wyrażasz do autora demotywatora oraz moderatora. a czyż nienawiść i życzenie komuś źle (ban, zwolnienie) nie jest grzechem? pozostaw sprawiedliwość bogu, skoro jesteś takim katolikiem, a nie się oburzaj (:
a dzieciaki karmią trola..
Jeśli nie pasuje ci ta strona, to po co na nią wchodzisz? Skoro taki z ciebie katolik to zostań księdzem. I zgadzam się z przedmówcami również :)
marna prowokacja
ludzie, on sobei jaja robi...
ale chuda :D
A nie wiesz, że nie mówi się na kogoś chuda tylko szczupła? To nie jest przyjemne jak ktoś się tak o kimś wyraża.
wiecie jaki jest najlepszy środek antykoncepcyjny
środek dupy ;p
ratujac jedno życie, możemy spieprzyć 3 życia za jednym zamachem. "dzieki bogu za aborcje"
Dobre plusik dla ciebie.
mam ochote Cie pocałowac za ten komentarz jako jednego z niewielu mądrych :D
Jak może uratować dwa życia? Tylko jedno, bo drugie to nawet nie powstanie.
Ale też nie zostanie zabite, czyli w luźnej interpretacji 2 życia nie zostaną zniszczone.
@fraktalka89 Skoro nawet nie powstanie, to jak może nie zostać zabite?
whoo widzę że XV88 grozi "sile wyższej" na tym portalu :)
a ja powiem ze slabe.
prezerwatywy pekaja, a czlowiek nie zawsze jest w stanie pojsc po tabletke po, albo to czasem nawet zauwazyc..
Co nie zmienia faktu, że większość nieplanowanych ciąż bierze się z tego, że "a no jakoś tak wyszło że bez...".
http://demotywatory.pl/2522743/Sex Ja miałem coś takiego a tutaj nie ma żadnej inicjatywy autora, myśli czy czegokolwiek jedynie przetłumaczony tekst, który został wymazany dla ukrycia prawdy.
Dopiero po chwili zrozumiałem, a i tak plusa dam za tą przepiękną dziewczynę :D
Ludzie dajcie jeść ten dziewczynie!
co wy macie z tą chudością,przecież ta dziewczyna ma normalną figurę
Zapewne grubaski jej zazdroszczą i tyle :) Pewnie, że ma normalną figurę, wy chyba nigdy anorektyczki nie widzieliście.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2011 o 20:39
nikt z Was na serio nie zauważył jak przerobione jest to zdjęcie?? przecież to photoshop... ona ma ucięte pół dupy i jeszcze więcej w pasie...
normalna figura?? nawet osa nie ma takiego wcięcia...
Nie ma nic obcięte, obserwatorzy od siedmiu boleści. Rękawy ma szerokie, a jeszcze dłonie tyłek zasłaniają.
jak najbardziej trafne
Niezły ? Bardzo mało powiedziane :P
Antyaborcyjny :))
Brawo dla autora ;)
ja zrobie demota antypro-lifowego pseudo humanitarny wyrzygu świątecznego bigosu
jak można nazwać antykoncepcję uratowaniem życia? Oczywiście minus, bo podpis jest żenujący
zapomniałem ze dla Ciebie to juz zabójstwo, pamietaj tylko o nocnych wytryskach, pamietaj ze kołdre musisz oddac do domu dziecka
Luciferus jesteś niewychowany, obrażasz, agresywnie wyrażasz swoje opinie. Mam nadzieję, że niedługo Cię zbanują.
ktoś musi przeciwstawic się debilizmowi i waszym pseudo humanitarnym bełkotom za wszelką cenęchętnie takich jak wy, rozpychających sie łokciami w cudzym życiu (na pytanie czy aborcja powinna byc legalna wasza odpowiedź to-nie i co z tego ze ktos inny mysli calkiem inaczej i ma inny etycznypogląd na 'zycie' kilku komórek') powywieszał na latarniach ale cóz... moze kiedys będe mógłto zrobic.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2011 o 15:07
Luciferus - głąbem jesteś, prostej wypowiedzi nie rozumiesz i filozofujesz jakbyś miał cokolwiek oryginalnego do powiedzienia. Nikt nie pisze, że antykoncepcja to morderstwo, po prostu nielogiczne jest nazywanie jej "ratowaniem życia", skoro żadne życie po prostu przy jej stosowaniu nie powstaje. Prosty, logiczny tok myślenia, nie zawierający żadnego odwołania do moralności, a Ty i tak się rzucasz.
weź zamilcz albo dowiedz się że mówie tutaj o aborcji polecam moje inne komentarze tutaj, a antykoncepcja tutaj pokazana jest jako uratowanie zycia które mogłoby powstac bez jej stosowania i mogło by zostac usunięte poprzez aborcje własnie takie 'głaby' jak Ty nie doszukują się dalszych następstw niezastosowania anytkoncepcji przez osoby nie chcące mieć dzieci, zresztą powstałe zycie przy wpadce to zycie paru komórek a nie cżłowieka więc powinno się umozliwic jego usunięcie tym którzy tego chcą.
Luciferus - nie próbuj się wykręcać, przecież wyraźnie widać, że kamikaddze pisał o
antykoncepcji. Mojego stanowiska wobec aborcji ani antykoncepcji nie znasz, bo go nigdzie nie wyraziłam, więc nie wiem na co to ględzenie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 stycznia 2011 o 21:08
Nie wykręcam się, to Ty sie próbujesz wykręcić wmawiając mi ze sie wykręcam cwaniaku
taki szkieletor i tak nie donosi ciaży :D
Prezerwatywa nie jest pewniakiem, nawet z nią można wpaść.
uhm, albo pęknie
70% skuteczności
Gratuluje, udalo ci sie wyciac tekst z obrazka i wkleic go jako podpis pod demota. Jednoczesnie "tiwerdzac" ze jestes jego autorem. Rozumiem ze wyniosles to z domu gdzie listonosz, mleczarz i hydraulik kłóca się kto jest twoim autorem?
bo była tylko jedna gumka na trzech ;d
ja i tak wole bez:)
Jej, zdjęcie i pomysł - EXTRA! popieram
Spoko. Jeśli byłaby prezerwatywa, to uratowałaby tylko jedno życie (pani z obrazka), bo matka nie miałaby za co jej zabić. Tylko, że wtedy nie urodziłoby się dziecko, więc ja się pytam: JAKIE DWA ŻYCIA!?
Minus. -------
Jak maja odwage sie ruchac, to niech maja odwage i honor wychowac dziecko
Żadna antykoncepcja nie daje 100% pewności, nawet jeśli korzystasz z podwójnego zabezpieczenia, istnieje ryzyko wpadki.
nie da się zabić płodu
a co, masz jakieś inne określenie dla przerwania zycia? Skoro płód żyje, to przerywając jego życie, zabijasz go. Nie wiem, jak inaczej byś chciał to określić... ?
płód nie żyje, żyją tylko jego pojedyncze komórki, a inne słowo to 'aborcja' mowi ci to cos? Podobne do slowa 'abort'-przerwać
Takie małe cycki i True demotivator?!!
Dziecko do trzeciego tygodnia nie jest czlowiekiem i nie zyje, jest to martwa tkanka, wiec to nie morderstwo ;) Taka mala dygresja.
Hmm... ciekawe co byś powiedział, gdyby Twoja mamusia usunęła "martwą tkankę" ze swojego organizmu...
WnFFactory nic, bo by mnie nie bylo.
to jest żywa tkanka brak Ci podstawowej wiedzy biologicznej? Ale jest to zlepek żywych komórek jednakze bez ośrodkowego układu nerwowego i wielu narządów czyt. nie mozna powiedziec ze aborcja to morderstwo bo nim nie jest.
hmm... nie uratuje żadnego. Jeśli nie jest gotowa na potomstwo... to niech kupi wibrator. Wyjdzie taniej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2011 o 20:22
a ja myslę ze istnieje antykoncepcja... ale zeby o tym wiedziec trzeba wyjsc w koncu z tego... ehhh nie bede juz nic pisał... na pocieszenie powiem tylko ze aborcja powinna byc legalna bo taka para sobie wpadnie przy podwójnym zabezpieczeniu i co? a zapomnialem ze wy wiecei lepiej co inni ludzie powinni robic więc kazecie im wziąc slub a pozniej wychowywac dziecko bo tak robi Marian spod trójki więc Ty nie mozesz odstawac od tego katolo-polskiego obozu zagłady.
Mojej klasie kiedyś nauczycielka powiedziała: "Ale co to za przyjemność z prezerwatywą."
To sie nie ruchajcie na prawo i lewo zwierzęta. To grzech. To się robi jak sie chce miec bachora i rodzine. przyjemnosc to glupia rzecz.
Ciekawy demotywator, przyznam. Ale co do komentarzy "jaka ona chuda", to chciałabym spostrzec, że to wygięcie na plecach to rękaw. Nie widać gdzie się z tyłu dziewczyna kończy.
Nie!!! Nie wolno używać prezerwatyw bo klechowie z Niemcem w Watykanie mówią że pójdziecie do piekła!!!
Wstrzemięźliwość też.
w przypadku aids o wiele więcej niż dwa...
widze ze niektórzy to biologi chyba nie mieli:D
po druge proszki antykoncepcyjne to tez rozwiazanie....tylko trzeba chciec isc do lekarza:)
pozdrawiam ludzi bez mózgu
Czy Wam też się wydaje, że to anorektyczka?
Boisz się konsekwencji? to nie rób tego. Sex jest dla dorosłych....
e tam... najlepszym środkiem antykoncepcyjnym jest... WSTRZEMIĘŹLIWOŚĆ!!
i seks pod kołdrą z kalendarzem podpisanym przez samego papieża no i nie zapomnijmy o zaszywaniusię w worku po kartoflach zeby nie kusiło... dopiero po ślubie mozemy zejsc na ziemie i zaszalećprzy reprodukcji bo przeciez seks to tylko dzieci i nic wiecej, a tak w ogole to najlepszym srodkiem antykoncepcyjnym jest szklanka wody I CHU*!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2011 o 23:27
Nie jednak gorzej....Luciferus jesteś chory.... Lecz się, m.in. z nienawiści do każdego kto ma inne poglądy niż Ty.
Szklanka wody zamiast. Jak będzie tylko szklanka wody i Chu*! różnie może się dziać ;)
blagierka to ja nie cierpie kazdego kto ma inne poglady niz ja? To wlasnie tacy ludzie jak wy wpieprzaja sie mi w zycie mówiąc ze aborcja powinna byc zakazana totalna hipokrytka na dodatek niedouczona. Jesli ktos chce miec dziecko ok ja nic do tego nie mam to jego swiadomy wybór, nie mam tez nic do dzieci. Ale jesli jakas para która wpadla nie moze z tym nic zrobic bo tacy ludzie wlasnie mówią że aborcja to grzech! TOBIE NIE WOLNO! pozwól decydowac kazdemu za siebie moze co? Co Cie obchodzi czy Twój sąsiad usunie dizecko czy nei. To jego nie Twoje zycie. Tysenna masz + :d
Tak używajcie prezerwatyw a nasz gatunek nie wyginie.
taa nie tylko 2, jeszcze jej stary zabije jej chłopaka :D
widze tu powazny błąd logiczny, otóż jesli uwywamy prezerwatywy to nie mozemy uratowac zycia nienarodzonego dziecka bo nie zostanie ono poczęte(chyba, że gumka "pęknie" ale wtedy wracamy do punktu wyjscia)
Pomijając szeroko omówioną kwestię antykoncepcji... Straszne jest to "mama mnie zabije". Za co zabije? Za to, że wstyd jej było uświadomić własną córkę o konsekwencjach seksu? Za to, że bardziej ją obchodzi, co pomyśli sąsiadka i co ludzie powiedzą, niż to, co przeżywa jej ciężarna córka? Straszne jest to, ze wiele nastolatek musi się w takich sytuacjach zmagać z lękiem przedreakcją rodzica, zamiast móc liczyć na wsparcie... :( Czy serio o to chodzi w byciu rodzicem? :///
w ten sposób patrzac to nawet trzy(zakładam że tatuś nie jest po 30) albo i więcej bo rodzice zawału nie dostana albo innej palpitacji...
Prezerwatywa w sumie uratuje tylko 2 życia, a do trzeciego w ogóle nie dopuści
trzeba bylo sie nie ruch*ać! ;p wszyscy by zyli xd
Jedno życie zabija od razu i autor powinien o tym wiedzieć
Z taką niedowagą nie donosi do końca pierwszego trymestru...
Ale co mają prezerwatywy do anoreksji?
to jest po prostu głupie...
wystarczyło pomyśleć.
skoro seks służy do płodzenia dzieci, to po stosunku można spodziewać się ciąży. brak seksu - brak ciąży.
proste.
Jak niby chroni to zycie na dole?
Chciałem już bez ironii, ale co miało zostać napisane, zostało i + dla nich.
"Seks jest dla ludzi odpowiedzialnych, albo jesteś gotowy na jego konsekwencje albo jesteś zwykłą
małpą, psem który robi to dla samego faktu, z powodu swojego niepochamowanego instynktu. Instynkt
to cecha zwierząt, odpowiedzialność to cecha ludzi. A ty? Czym się kierujesz? Poza tym
prezerwatywa zabiera przyjemność z całego faktu więc uprawiać seks z prezerwatywą to jak
lizanie słoika miodu. O ile nie masz wyobraźni albo nie jesteś zajeb**** czuły to g*wno
poczujesz. Seks jest dobrym seksem tylko jeśli nie ma strachu przed wpadką, wtedy można to
zrobić na prawdę tak jak sie zawsze chciało a nie strasznie sotrożnie żeby nie pękło bo
będzie buba."
ja bym powiedział ze to własnie zwierzęta uprawiają seks tylko w celach rozrodczych i człowieka powinno cechować to że seks to nie tylko rozród ale i przyjemnosc, chcesz powiedziec ze pies albo inny ziwierzak jest gotowy na konsekwencje? Coś Ci sie popieprzyło w głowie i teraz to przepisałes. I wiesz ze są tez tabletki? A nie tylko prezerwatywy? na dodatek powinna byc aborcja jesli ktos wpadł a jednak dziecka nie chciał to by zmniejszyło 'strach przed wpadką'
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę jak bezsensowny demot stworzyłeś! Prezerwatywa raczej ZAPOBIEGA pOWSTANIU NOWEGO ŻYCIA a nie je ratuje! Najpierw pomyśł zanim coś stworzysz.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe jak bezsensowny demot stworzyłeś. Prezerwatywa raczej ZAPOBIEGA POWSTANIU NOWEGO ŻYCIA, a nie je ratuje. Zanim coś stworzysz najpierw pomyśl.
a ja Cie popieram Luciferus :D demot dobry.
Seks? ok. Z miłości, dla przyjemności. wszystko ok. Ale wystarczy odrobinę samoświadomości. Plakat mnie ruszył i chociaż podpis średnich lotów to demot może być.
jak nie 3 ;p mama swojej córki może mieć słabe serce xd
Rzeczywistość...
Szklanka wody,
nie PRZED
i
nie PO
tylko ZAMIAST!!!!!!!!!!!!!!!
Ciekawe od kiedy prezerwatywy ocalą czyjeś życie...
+