Dlaczego Rosja ? Przecież to nie ZSRR , że trzeba wywalać dyktatorów , kraj się rozwija i jest dobrze , powstają nowe wieżowce . Dodałbym tutaj Kubę albo Kambodże czy Wietnam
edit: i oczywiście Koreę Północną :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2011 o 18:42
Daje minus przez błąd merutoryczny. Kroś sugeruje że Berlusconi to dyktator, a został demokratycznie wybrany przez naród nie represjonując nikogo. Więc sugerowanie że kraj autokratyczny mógłby należeć do Unii Europejskiej jest dla mnie dużym kłamstwem. Jak napisał duel: Korea , Cuba, Wietnam są dużo bardziej przekonującymi krajami, pomijając niektóre państwa afrykańskie gdzie de facto nie wiadomo kto rządzi.
Ale się teraz na tym świecie dzieje, ciekawe kiedy coś podobnego spotka Polskę, kiedy tak naprawdę ludzie się wkur*ią i będą mieli dosyć tego jak robi się nas w chu**?
Trochę nieaktualne, ale w Polsce by pasowało coś w stylu "Manually deleted" :P A Rosja to może nie dyktat, ale nadal władza trzyma człowieka krótko, jeśli mam dobre informacje. A i nie zbiera się do rewolucji, opozycja jest słabiutka. A co do wieżowców, to - tak mocno upraszczając - nie buduje dla najliczniejszej warstwy średnio-niskiej, tylko dla bogatych.
kilka osób mówi tu o korei, ale czy oni wiedzą co się dzieje na świecie? u nich mówi się o tym co dyktator narzuca i tylko tyle wiedzą, czy tak nie jest?
Białoruś to nie żadna dyktatura, tylko suwerenny kraj, który nie ma ochoty na unijno-bankowe poddaństwo, a w Rosji raczej nie ma dyktatury, choć czas pokaże.
@Wszyscy - Wymienione kraje dotyczą dyktatorów - w Polsce wybory przeprowadza się demokratycznie. Nie ważne, czy rządzili bracia Kaczyński, PO, czy Kwaśniewski - zostali wybrani przez naród, więc próby przyrównania swoich przeciwników politycznych do wszelkiego zła są po prostu żałosne i małostkowe. /// Krzyż to ważna sprawa, ale politycy nie powinni skupiać się głównie na nim . /// Ceny rosną odkąd pamiętam i choćby sam Piłsudski został prezydentem Polski, to nie przerwałby tego procederu. Kwestia dysproporcji cen względem innych krajów i tyle, tak działa gospodarka (prawo popytu i podaży), wie to każdy, kto rozumie chociażby podstawy ekonomii. /// Słowo "Polska" piszemy wielką/dużą literą. /// Smutno mi, gdy czytam kilka komentarzy pod rząd i każdy wymaga zredagowania...
@ZiemniakPospolity "Krzyż to ważna sprawa" ...Tak to jest bardzo ważna sprawa! Jest tak ważna jak to "gdzie jeżdżą wszyscy emeryci w dni powszednie o godzinie 8.00?" Być może ciekawa, ale nie ważna. Co do reszty twojego komentarza nie mam zastrzeżeń, każdy ma swoje zdanie.
jasne... najlepiej prywatyzować, zamykać zakłady państwowe i wyprzedawać za bezcen, podatnikowi ciągle zabierać by miał mniej, kreować elity. "pracuj, konsumuj, bądź cicho i zdychaj". Powiedz jak to jest, że Polakom w jakiejś tam kopalni nie opłacało się wydobywać węgla, a czechom tak. No jest tu logika? Bliki mi przykład, KWK Siersza. Połączona z elektrownią podziemną magistralą, tuż przed zlikwidowaniem zakładu postawili odsiarczalnie za gruuubą kasę. No gdzie tu logika pytam?
Od czasu traktatu lizbońskiego nie jesteśmy niepodległym państwem. Prawo unii stoi wyżej naszej konstytucji. Jako ciekawostka np. w Niemczech prawo unii jest na poziomie ustaw. W telewizji jednak Wam nikt o tym nie powie.
Myślicie że to wszystko to przypadek? Obama marionetka szatana chcę mieć władzę nad tymi krajami by zaatakować Izrael. Poczytajcie o NWO, przez kilkadziesiąt opłacali tych dyktatorów a nagle zmienili zdanie OBUDŹCIE SIĘ
Tę marionetkę szatana mogłeś sobie darować. Sama marionetka wystarczy - zresztą jest nią nie bardziej niż każdy inny rezydent Białego Domu. I było jasne od początku, że się nie postawi bo inaczej już by skończył jak JFK...
Ci dyktatorzy trzymali za mordę fundamentalistów islamskich. Dzięki czemu, normalni ludzie jako tako mogą egzystować. Teraz wyjdą jak diabeł z pudełka. A może nie. Ale ryzyko jest. I przetopią Maskę Tutenchamona, bo to "bałwochwalstwo". Islam zabrania rzeźbić...
Włochy nie mają dyktatora
Bahrajn i Maroko mają króla... poza tym nie wiem co tu robi Bahrajn...
Belgia też ma króla
Ja bym się wstrzymał z tą radością, jak dojdą fundamentaliści to dopiero zobaczymy.
Italy? Toż tam rządzi demokratycznie wybrany premier. Rozumiem, że w ramach "demokratyzowania" i demokratycznie wybraną władzę się będzie usuwać? Problem jest jednak w tym, że to czego chce ulica na zasadzie kto rzuci większym kamieniem to nie jest demokracja tylko anarchia.
Na Ukrainie zrobili "Pomarańczową rewolucję" i parę lat później tą rewolucję kopnęli w dupę. Tylko Polacy to tak ciemny naród, że mimo ciągłych wzrostów cen i bezrobocia wciąż wierzą w bajeczki pana Donalda. Fakt, że z drugiej strony nie ma jakiejś alternatywy, ale wolę żeby PiS nie robiło nic, niż PO podnosiło ceny prądu, gazu, benzyny i żywności.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2011 o 19:11
@rybeusz89: Reformy mogą się albo udać, albo nie. PiS bało się ostrych reform by nie skończyć jak AWS i to się ludziom nie spodobało. PO zrobiło 1-2 większe reformy i teraz za to płacimy...
@Haello Z tego powodu ja wolę PO niż PIS. To PO podniosło podatki, ceny wcale nie podskoczyły tak strasznie w górę jak przewidywano. Benzyna dalej poniżej 5 zł. Mam tylko nadzieję, że dobrze wykorzystają te pieniądze. Jeśli tak to w przyszłych wyborach również zagłosuję na tę partię. Pamiętam jak za rządów PIS-u systematycznie obniżano wartość złotówki aby dług wydawał się mniejszy.
Generalnie kto wierzy PO ten sam sobie szkodzi. I jeśli Ty, Azon, chciałeś wolnorynkowych reform, to chyba się srodze zawiodłeś na politykach PO i ich prawdomówności, co? Poza tym: Oni też robią różne machloje po to, żeby dług wydawał się mniejszy, myślisz, że nie? Już nawet nie wspominając o tym, że ci bandyci chcą położyć brudne łapska na pieniądzach składanych na emerytury obecnych trzydziesto-czterdziestolatków. Radzę Ci: Opamiętaj się. Bo jak oni rozpieprzą Polskę tak, że ta zbankrutuje, to już będzie za późno. A to chyba nie będzie długo.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2011 o 21:44
Nie tylko dyktatorów, niestety, ale również prawowitych książąt/królów w co niektórych krajach. I zgadzam się z antylem - zobaczycie, co będzie, jak dojdą tam islamiści. Dopiero wtedy pokażą, co oznacza w praktyce demokracja. ;)
ile ja bym dał za taki "chaos", tj. brak rządu u nas... EDIT: zwracam się do lemingów mnie minusujących - a co takiego przydatnego robi rząd teraz? zwiększa ilość urzędasów, kradnie forsę z OFE, podnosi podatki - jeśli jesteście masochistami spoko, ale nie wszyscy są tak zwyrodniali!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 marca 2011 o 16:32
Włochy? Przecież tamten koleś został wybrany demokratycznie...
Belgia? Tam dyktatorów nie ma. Kraj może się rozpaść, bo nie mają od dawna rządu...
Polska? Dlaczego niektórzy uważają że Tusk to dyktator? Taki sam z niego dyktator z niego, jak i Kaczyńskiego. Wybieracie ich w kółko ciągle łapiąc się na ich obietnice, a potem się dziwicie, że nic się nie zmienia...
Białoruś? A ilu z was słyszało więcej o Łukaszence, niż to co podają w polskich mediach?
Bóg Święty (w którego zresztą pewno nie wierzysz) raczy wiedzieć, dlaczego akurat pro-demokratyczny demotywator miałby być stworzony przez jakąś, jak to malowniczo ująłeś, "prawicową kur*ę". Prawicowcy generalnie nie wykazują bałwochwalczego uwielbienia dla demokracji, bo wierzą w istnienie wartości, które nie powinny podlegać sezonowym modom... Także mam bardzo solidne wrażenie, że w polityce się nie orientujesz nawet ociupinkę, a jesteś zwykłym kretynem, który wierzy, że jak się wszystkim zabierze i rozda po równo, to będzie "bogaciej". ;)
Bo żeby w takie rzeczy wierzyć, to - niestety - ale trzeba być ciężkim idiotą. ;) To znacznie gorzej niżby wierzyć w ufoludki - bo istnienia ufoludków nie da się z całą pewnością wykluczyć. :)
Dla tych którzy nie rozumieją o co chodzi z Belgią - od 7 miesięcy nie ma tam rządu, gdyż partie flandryjskie i
walońskie nie potrafią się dogadać w sprawie koalicji.
W sumie my też poradzilibyśmy sobie bez rządu, obecny i
tak niewiele robi, a raczej wiele robi ale nie to, co powinien. /// bardzo pomysłowy ten obrazek, niestety minus - za Włochy
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2011 o 19:29
Flamandzkie. ;) Partie flamandzkie. ;) Poza tym, to prawda. Ten sztuczny twór, jakim jest Belgia, trwał dotąd przy życiu chyba tylko wolą króla. Ostatecznie logiczne zdaje mi się jego rozpadnięcie na biedną (bo skomunizowaną) Walonię i bogatą (bo w miarę liberalną) Flandrię. ;)
@maciusek hm, mnie np. nie podoba się to, że: 1) kłamie (pod. liniowy, brak podwyżek podatków,
liberalizm - gdzie to jest? i jeszcze , tysiące nowych urzędników, wbrew obiecankom) 2) kradnie
(a. hazardowa, podwyższanie ceny Stadionu Narodowego, kradzież forsy z OFE) 3) ma totalitarne
zapędy (cenzura internetu, ustawa o ułatwieniu zabierania dzieci przez socjal-urzędasa, zamykanie
legalnie działających firm). mało? EDIT: a, no i jeszcze nowe fotoradary zamiast dróg! jea! no,
i warto też sprawdzić jak zmieniła się liczna aktywnych podsłuchów... EDIT: lemingom dziękuję za minusy, jednocześnie polecam korepetycje z czytania ze zrozumieniem i jakiś Bilobil na pamięć - obietnice z 2007 już wyleciały z główki?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 marca 2011 o 16:33
- za Włochy. Bandzie idiotów wydaje się, że jak rządzi ktoś silny a nie media i bydło to już jest źle i ucisk...
Jakby zakazali publicznego taplania w gównie to lewacy propagowaliby modę na tolerancyjne taplanie w gównie. I prawa dla koprofagów.
nie jest ważny system rządów - ważne, żeby ludziom żyło się dobrze. Marzy mi się oświecony dyktator ! Ale i tak - jeszcze się taki nie urodził, żeby wszystkim dogodził - pod rozwagę.
glinx11: Hiszpania pod rządami Franco też nie miała źle - szczególnie pod koniec jego życia. W każdym razie mi też się marzy żeby jakiś generał przejął władzę, bo z całą pewnością byłoby mniej głupio, niż jest teraz. Głupota jest niestety immanentną częścią demokracji. Jednakże za ideał jeśli chodzi o system sprawowania władzy uważam dziedziczną legitymistyczną monarchię a nie dyktaturę.
Natomiast mówienie o "demokratycznych wyżynach" to niedouczenie albo celowe kłamstwo. USA były w swoich najlepszych czasach republiką, stopniowe demokratyzowanie się tego kraju pogarszało jego sytuację gospodarczą. W Europie natomiast największy rozwój gospodarczy panował w XIX wieku, kiedy w większości z tych krajów były monarchie, nieraz nawet absolutne, jak np. w Królestwie Prus, a później w Cesarstwie Niemieckim. Demokratyzacja tym krajom również raczej zaszkodziła, niż pomogła.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
3 marca 2011 o 21:55
Nie rozumiesz paru rzeczy: Po pierwsze nie faworyzuję republiki, tylko piszę, że USA miały ustrój republikański w okresie największego rozwoju.
Natomiast to zapóźnienie krajów arabskich pochodzi stąd, że Europa przez całe wieki "przodowała" w rozwoju, nasza cywilizacja po prostu wygrywała wyścig z cywilizacją islamu. Teraz, jak byś nie zauważył, ten trend się odwraca - wspomniane kraje arabskie rozwijają się w tempie całkiem słusznym, a takie np. kraje europejskie częściej się "zwijają", niż rozwijają. ;)
Natomiast USA były oczywiście republiką. Rządy republikańskie tym się odróżniają od demokratycznych, że w republice istnieją wartości, które nie podlegają woli ludu.
W USA natomiast (przynajmniej w początkach istnienia tego kraju) prawo wyborcze miał rzadko kto (i słusznie), a poza tym trzeba było zapłacić całkiem pokaźny jak na tamte czasy podatek wyborczy, jak się chciało iść i zagłosować. Również słusznie. ;)
Natomiast to, że w XIX wieku rozwój Europy był szybszy, niż w wieku XX (już nie mówiąc celowo o początku wieku XXI, bo nie chcę Cię ośmieszać) jest chyba oczywiste? Serio tego nie wiedziałeś? ;) Radzę się solidnie douczyć, potem wchodzić w polemiki ze mną. ;)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 marca 2011 o 11:19
Nie wiesz, co to znaczy "faworyzować"? Może spróbuję prościej: demokracja jest do d**y, republika jest lepsza, monarchia jest jeszcze lepsza. Już rozumiesz? Najbardziej chciałbym żyć w oświeconej monarchii, jestem w stanie (ewentualnie) zgodzić się na dobrze skonstruowany ustrój republikański (najlepiej z jakimiś cenzusami, np. majątkowym, przy głosowaniach), natomiast nie mogę żyć w zdecydowanie najbardziej kretyńskim ustroju, jaki ludzie wymyślili (przypominam, że w demokracji głupota jest immanentna).
W początkach XX wieku w USA całkiem na pewno praw głosu nie miały kobiety, na ten przykład. Nie wiem, jak z Murzynami.
Natomiast w Stanach było dobrze, póki demokratycznym koniunkturom nie podlegały najważniejsze wartości - takie jak wolność, czy ochrona własności. Jak jest teraz - wiadomo. Naucz się, że dla ludu nie ma nic świętego i jeśli będzie miał taką akurat zachciankę, to może Ci zabrać wszystko co masz - demokratycznie. Wystarczy, że uchwali takie prawo. A co, niby nie może? Co najwyżej konstytucję będzie musiał zmienić, czyli wystarczy 2/3 głosów.
Tak się zresztą dzieje bez zmiany konstytucji, kiedy to znacznie liczniejsza biedota przegłosowuje istnienie praw, stanowiących, że co bogatsi ludzie będą się musieli na tych biedaków składać. A co, może tak nie jest?
Dla Twojej jeszcze informacji: Akurat kraje najbardziej "zdemokratyzowane", czyli głównie te z Zachodu Europy, nie tylko się nie rozwijają, ale się wręcz zwijają. ;) Rozwój w nich jest ujemny. To są skutki tego fantastycznego ustroju. ;) Zresztą dobrze widzimy, że większość demokratycznych ustrojów zmierza prosto do katastrofy - bo ona niewątpliwie nastąpi, kiedy zbankrutują fundusze emerytalne. Żaden polityk oczywiście się o to nie troszczy, bo w demokracji liczą się następne wybory, a nie następne pokolenia. A poza tym - nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności za stan kraju. Bo i niby po co, skoro za cztery lata to nie on będzie musiał sobie z tymi potężnymi długami radzić? Pomyśl chwilkę, naprawdę.
KOREA PÓŁNOCNA BIAŁORUŚ I KUBA NIC WIECEJ TYLKO JESZCZE TE WSZYSTKIE BURAKISTANY MOGLYBY SIE DOWIEDZIEC CZY KTOS TAM ZADZI CZY NIE BO TERAZ TO TAM WLADZA NIE WIE GZIE JEST GRANICA PANSTWA
ktoś tu napisał że Berlusconi został demokratycznie wybrany i niby że co? że nie może być przez to dyktatorem? przypominam że Adolf Hitler został w 100% demokratycznie wybrany na fali popularności i żalu Niemców o sankcje po 1 wojnie światowej.. ;] to tak na marginesie, i skąnczcie wymieniać jakie jeszcze by tu państwa pasowały, brawa dla ZiemniakaPospolitego jedyny słuszny komentarz
Ciekawe, nie ma komunistycznych dyktatur jak Kuba KRLD czy socrealistyczna Wenezuela a jest Belgia i Włochy, przegięcie troche o jednostronnym nakierunkowaniu politycznym
fajnie tylko że odejście Mubaraka to najgorsza rzecz jaka mogła się zdarzyć on zwalczy bractwa muzułmańskie i
miał olbrzymie poparcie ten protesty były wywołane muzułmanów który się nie podobało że inni nie przestrzegają
szariatu i nie mogą legalnie niszczyć kościołów i synagog
radze wybić se z głowy wszelkie kraje wschodu jak wchodzi demokracja to wchodzi panowanie szariatu
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 marca 2011 o 8:01
Osobiście jestem oburzony że ktoś wrzucił Maroko do systemu dyktatorskiego. Maroko ma taki sam system co Wielka Brytania, czyli jest monarchią ( w teorii parlamentarną ) w praktyce autorytarną. Jednakże rząd tamtejszy wie jak robić reformy i jak wybuchły zamieszki to szybko je stłumiono i wypłacono rozległe świadczenia socjalnie.
porąbane nie widzę nic złego w żądach 1 osoby. rażą mnie ich poglądy a nie ustrój zapamiętajcie. Dykatatury dzielą się na dobre i złe a demokracja jest zawsze głupia !!!!!!!
Brakuje Białorusi i Rosji :]
Dlaczego Rosja ? Przecież to nie ZSRR , że trzeba wywalać dyktatorów , kraj się rozwija i jest dobrze , powstają nowe wieżowce . Dodałbym tutaj Kubę albo Kambodże czy Wietnam
edit: i oczywiście Koreę Północną :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 18:42
Brakuje też osobnego paska do polski tylko ja tutaj napisałbym uninstalling stupidity
Daje minus przez błąd merutoryczny. Kroś sugeruje że Berlusconi to dyktator, a został demokratycznie wybrany przez naród nie represjonując nikogo. Więc sugerowanie że kraj autokratyczny mógłby należeć do Unii Europejskiej jest dla mnie dużym kłamstwem. Jak napisał duel: Korea , Cuba, Wietnam są dużo bardziej przekonującymi krajami, pomijając niektóre państwa afrykańskie gdzie de facto nie wiadomo kto rządzi.
Jeszce Korea powinna wziąć się za siebię ;) Za demota [+]
seba1435 Zawiesiło by się na 1% lub 0%
Minus z tego samego powodu co Qrvishon - Berlusconi to nie dyktator.
Ale się teraz na tym świecie dzieje, ciekawe kiedy coś podobnego spotka Polskę, kiedy tak naprawdę ludzie się wkur*ią i będą mieli dosyć tego jak robi się nas w chu**?
Brakuje mi tutaj Polski... I co tu robi Berlusconi? On nie jest dyktatorem, nie lubią go tylko włoskie femonazistki.
@ Qrvishon Hitler też został demokratycznie wybrany...
Chiny też by się nadawały to takiego porządkowania, ale to trzeba by uruchomić z prawami administratora.
trzymając kciuki czekamy na Polskę
brakuje białorusi,korei,chin
Może i brakuje kilku państw ale za to jak dowcipnie opisano Belgię... ;)
Trochę nieaktualne, ale w Polsce by pasowało coś w stylu "Manually deleted" :P A Rosja to może nie dyktat, ale nadal władza trzyma człowieka krótko, jeśli mam dobre informacje. A i nie zbiera się do rewolucji, opozycja jest słabiutka. A co do wieżowców, to - tak mocno upraszczając - nie buduje dla najliczniejszej warstwy średnio-niskiej, tylko dla bogatych.
no bo Putin to taaaaaaki dyktator... Wracaj słuchać orędzia Jarka na trwamie...
Skoro są Włochy i Belgia, to z chęcią dodałbym i Polskę.
Powinni dodac jeszcze Polske i tam obok napisac "fatal error" i blue screen.
kilka osób mówi tu o korei, ale czy oni wiedzą co się dzieje na świecie? u nich mówi się o tym co dyktator narzuca i tylko tyle wiedzą, czy tak nie jest?
demot:Tuska brakuje:.
demot:Berlusconi:Bunga-bunga to jeszcze nie dyktatura!
Białoruś to nie żadna dyktatura, tylko suwerenny kraj, który nie ma ochoty na unijno-bankowe poddaństwo, a w Rosji raczej nie ma dyktatury, choć czas pokaże.
@Qrwishon: Hitlera tez wybrali demokratycznie zanim zaczął kogokolwiek prześladować.
A kiedy pojawi się Pan Premier Donald "Vat" Tusk ?
no własnie ja też się pytam a gdzie polska?
Pisze się Polska, z DUŻEJ litery. Trochę szacunku, szmotku
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 19:15
Niestety w Polsce są na tyle głupi ludzie, że wolą się zajmować "krzyżem", a nie ważnymi sprawami...
taaa... za niedługo cukier po 7 zł, chleb po 5 zł:] też sobie myślę, że w końcu przyjdzie kolej na nasz rząd, z panem Tuskiem na czele.
@rezzou pisze się "OD dużej litery", a nie "Z dużej litery".
Pisze się "wielką" a nie dużą.
@Wszyscy - Wymienione kraje dotyczą dyktatorów - w Polsce wybory przeprowadza się demokratycznie. Nie ważne, czy rządzili bracia Kaczyński, PO, czy Kwaśniewski - zostali wybrani przez naród, więc próby przyrównania swoich przeciwników politycznych do wszelkiego zła są po prostu żałosne i małostkowe. /// Krzyż to ważna sprawa, ale politycy nie powinni skupiać się głównie na nim . /// Ceny rosną odkąd pamiętam i choćby sam Piłsudski został prezydentem Polski, to nie przerwałby tego procederu. Kwestia dysproporcji cen względem innych krajów i tyle, tak działa gospodarka (prawo popytu i podaży), wie to każdy, kto rozumie chociażby podstawy ekonomii. /// Słowo "Polska" piszemy wielką/dużą literą. /// Smutno mi, gdy czytam kilka komentarzy pod rząd i każdy wymaga zredagowania...
@ZiemniakPospolity "Krzyż to ważna sprawa" ...Tak to jest bardzo ważna sprawa! Jest tak ważna jak to "gdzie jeżdżą wszyscy emeryci w dni powszednie o godzinie 8.00?" Być może ciekawa, ale nie ważna. Co do reszty twojego komentarza nie mam zastrzeżeń, każdy ma swoje zdanie.
jasne... najlepiej prywatyzować, zamykać zakłady państwowe i wyprzedawać za bezcen, podatnikowi ciągle zabierać by miał mniej, kreować elity. "pracuj, konsumuj, bądź cicho i zdychaj". Powiedz jak to jest, że Polakom w jakiejś tam kopalni nie opłacało się wydobywać węgla, a czechom tak. No jest tu logika? Bliki mi przykład, KWK Siersza. Połączona z elektrownią podziemną magistralą, tuż przed zlikwidowaniem zakładu postawili odsiarczalnie za gruuubą kasę. No gdzie tu logika pytam?
W Polsce mamy to za sobą.
Od czasu traktatu lizbońskiego nie jesteśmy niepodległym państwem. Prawo unii stoi wyżej naszej konstytucji. Jako ciekawostka np. w Niemczech prawo unii jest na poziomie ustaw. W telewizji jednak Wam nikt o tym nie powie.
a gdzie Korea pn , Wenezuela i Kuba ??
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 18:42
Myślicie że to wszystko to przypadek? Obama marionetka szatana chcę mieć władzę nad tymi krajami by zaatakować Izrael. Poczytajcie o NWO, przez kilkadziesiąt opłacali tych dyktatorów a nagle zmienili zdanie OBUDŹCIE SIĘ
Bez przesady...ale owszem podejrzane może się wydawać że w ciągu miesiąca cały świat arabski jest przeciwko władzy i ją obala...
Już wszczepiają... są w stanach osoby które już takowe dobrowolnie mają.
Tę marionetkę szatana mogłeś sobie darować. Sama marionetka wystarczy - zresztą jest nią nie bardziej niż każdy inny rezydent Białego Domu. I było jasne od początku, że się nie postawi bo inaczej już by skończył jak JFK...
Ci dyktatorzy trzymali za mordę fundamentalistów islamskich. Dzięki czemu, normalni ludzie jako tako mogą egzystować. Teraz wyjdą jak diabeł z pudełka. A może nie. Ale ryzyko jest. I przetopią Maskę Tutenchamona, bo to "bałwochwalstwo". Islam zabrania rzeźbić...
A co tu robią Włochy?
Zapewne chodzi o Silvio Berlusconiego, który Włochami rządził jak własną latyfundium...
Moim zdaniem Berlu jest spoko
Moim zdaniem to i tak przy Włoszech się system zawiesi
W Polsce jest więcej dyktatorów niż na całym świecie!
Ło, ja w domu mam kilku, tak na wszelki wypadek!
Włochy nie mają dyktatora
Bahrajn i Maroko mają króla... poza tym nie wiem co tu robi Bahrajn...
Belgia też ma króla
Ja bym się wstrzymał z tą radością, jak dojdą fundamentaliści to dopiero zobaczymy.
Italy? Toż tam rządzi demokratycznie wybrany premier. Rozumiem, że w ramach "demokratyzowania" i demokratycznie wybraną władzę się będzie usuwać? Problem jest jednak w tym, że to czego chce ulica na zasadzie kto rzuci większym kamieniem to nie jest demokracja tylko anarchia.
Na Ukrainie zrobili "Pomarańczową rewolucję" i parę lat później tą rewolucję kopnęli w dupę. Tylko Polacy to tak ciemny naród, że mimo ciągłych wzrostów cen i bezrobocia wciąż wierzą w bajeczki pana Donalda. Fakt, że z drugiej strony nie ma jakiejś alternatywy, ale wolę żeby PiS nie robiło nic, niż PO podnosiło ceny prądu, gazu, benzyny i żywności.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 19:11
Alternatywą jest normalność. Również dla PiSu. Alternatywą jest np. WiP/UPR.
@rybeusz89: Reformy mogą się albo udać, albo nie. PiS bało się ostrych reform by nie skończyć jak AWS i to się ludziom nie spodobało. PO zrobiło 1-2 większe reformy i teraz za to płacimy...
@Haello Z tego powodu ja wolę PO niż PIS. To PO podniosło podatki, ceny wcale nie podskoczyły tak strasznie w górę jak przewidywano. Benzyna dalej poniżej 5 zł. Mam tylko nadzieję, że dobrze wykorzystają te pieniądze. Jeśli tak to w przyszłych wyborach również zagłosuję na tę partię. Pamiętam jak za rządów PIS-u systematycznie obniżano wartość złotówki aby dług wydawał się mniejszy.
Generalnie kto wierzy PO ten sam sobie szkodzi. I jeśli Ty, Azon, chciałeś wolnorynkowych reform, to chyba się srodze zawiodłeś na politykach PO i ich prawdomówności, co? Poza tym: Oni też robią różne machloje po to, żeby dług wydawał się mniejszy, myślisz, że nie? Już nawet nie wspominając o tym, że ci bandyci chcą położyć brudne łapska na pieniądzach składanych na emerytury obecnych trzydziesto-czterdziestolatków. Radzę Ci: Opamiętaj się. Bo jak oni rozpieprzą Polskę tak, że ta zbankrutuje, to już będzie za późno. A to chyba nie będzie długo.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 21:44
Nie tylko dyktatorów, niestety, ale również prawowitych książąt/królów w co niektórych krajach. I zgadzam się z antylem - zobaczycie, co będzie, jak dojdą tam islamiści. Dopiero wtedy pokażą, co oznacza w praktyce demokracja. ;)
Co tam robią Włochy, czy Belgia? Ludu, to już prędzej Ukraina będzie pasować, lub Białoruś. A gdzie Korea Płn.?
Dokładnie to chciałam napisać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 19:15
paradoksalnie - to dla mnie to jest satyra na sytuacje w belgii a nie "śmieszny rysunek o arabskiej wiośnie ludów"
O co chodzi z tą Belgią? xD
w belgi już od dłuższego czasu panuje chaos - nie ma rządu od stu iluś dni...
ile ja bym dał za taki "chaos", tj. brak rządu u nas... EDIT: zwracam się do lemingów mnie minusujących - a co takiego przydatnego robi rząd teraz? zwiększa ilość urzędasów, kradnie forsę z OFE, podnosi podatki - jeśli jesteście masochistami spoko, ale nie wszyscy są tak zwyrodniali!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2011 o 16:32
Co tam k. robi Iran !? Ostatni Prawy i Rząd ...
No, chyba nie bardzo. Mało że władcą jest tam uzurpator, to jeszcze kraj jest taki od rewolucji socjalistycznej(!).
@Phantom1992 Milcz prawicowa szmato!
@seb95: Na łeb spadłeś? Po co zniżasz się do poziomu, z którego trzeba użyć peryskopu, żeby coś zobaczyć?
Włochy? Przecież tamten koleś został wybrany demokratycznie...
Belgia? Tam dyktatorów nie ma. Kraj może się rozpaść, bo nie mają od dawna rządu...
Polska? Dlaczego niektórzy uważają że Tusk to dyktator? Taki sam z niego dyktator z niego, jak i Kaczyńskiego. Wybieracie ich w kółko ciągle łapiąc się na ich obietnice, a potem się dziwicie, że nic się nie zmienia...
Białoruś? A ilu z was słyszało więcej o Łukaszence, niż to co podają w polskich mediach?
w Libi sie zawiesi na 99% procentach zobczycie
Bóg Święty (w którego zresztą pewno nie wierzysz) raczy wiedzieć, dlaczego akurat pro-demokratyczny demotywator miałby być stworzony przez jakąś, jak to malowniczo ująłeś, "prawicową kur*ę". Prawicowcy generalnie nie wykazują bałwochwalczego uwielbienia dla demokracji, bo wierzą w istnienie wartości, które nie powinny podlegać sezonowym modom... Także mam bardzo solidne wrażenie, że w polityce się nie orientujesz nawet ociupinkę, a jesteś zwykłym kretynem, który wierzy, że jak się wszystkim zabierze i rozda po równo, to będzie "bogaciej". ;)
Bo żeby w takie rzeczy wierzyć, to - niestety - ale trzeba być ciężkim idiotą. ;) To znacznie gorzej niżby wierzyć w ufoludki - bo istnienia ufoludków nie da się z całą pewnością wykluczyć. :)
Ściągnięte z kuvaton-a, żadna rewelacja, wymyśl coś SAM !!
Demot:Instalowanie:islamu ekstremalnego trwa...
Dla tych którzy nie rozumieją o co chodzi z Belgią - od 7 miesięcy nie ma tam rządu, gdyż partie flandryjskie i
walońskie nie potrafią się dogadać w sprawie koalicji.
W sumie my też poradzilibyśmy sobie bez rządu, obecny i
tak niewiele robi, a raczej wiele robi ale nie to, co powinien. /// bardzo pomysłowy ten obrazek, niestety minus - za Włochy
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 19:29
Flamandzkie. ;) Partie flamandzkie. ;) Poza tym, to prawda. Ten sztuczny twór, jakim jest Belgia, trwał dotąd przy życiu chyba tylko wolą króla. Ostatecznie logiczne zdaje mi się jego rozpadnięcie na biedną (bo skomunizowaną) Walonię i bogatą (bo w miarę liberalną) Flandrię. ;)
@maciusek hm, mnie np. nie podoba się to, że: 1) kłamie (pod. liniowy, brak podwyżek podatków,
liberalizm - gdzie to jest? i jeszcze , tysiące nowych urzędników, wbrew obiecankom) 2) kradnie
(a. hazardowa, podwyższanie ceny Stadionu Narodowego, kradzież forsy z OFE) 3) ma totalitarne
zapędy (cenzura internetu, ustawa o ułatwieniu zabierania dzieci przez socjal-urzędasa, zamykanie
legalnie działających firm). mało? EDIT: a, no i jeszcze nowe fotoradary zamiast dróg! jea! no,
i warto też sprawdzić jak zmieniła się liczna aktywnych podsłuchów... EDIT: lemingom dziękuję za minusy, jednocześnie polecam korepetycje z czytania ze zrozumieniem i jakiś Bilobil na pamięć - obietnice z 2007 już wyleciały z główki?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2011 o 16:33
A nie od 7 lat?
- za Włochy. Bandzie idiotów wydaje się, że jak rządzi ktoś silny a nie media i bydło to już jest źle i ucisk...
Jakby zakazali publicznego taplania w gównie to lewacy propagowaliby modę na tolerancyjne taplanie w gównie. I prawa dla koprofagów.
italy: tam nie ma dyktatora jest tylko premier co pie*rzy wszystko co sie rusza
A Chiny ? Izrael ? Co tu robi Iran ? Panstwo, ktore stawia sie USA od razu musi byc opanowane przez dyktature ? Manipulanci.
W Polsce "dictator" jest wlutowany w płytę główną.
Jak już kradniecie obrazki z innych stron to piszcie źródła...
MINUS A GDZIE JEST USA???!!! CO TO JEST ZA BLAD POPRAW TO
zapomniales chyba najwazniejszego: korei północnej :)
nie jest ważny system rządów - ważne, żeby ludziom żyło się dobrze. Marzy mi się oświecony dyktator ! Ale i tak - jeszcze się taki nie urodził, żeby wszystkim dogodził - pod rozwagę.
glinx11: Hiszpania pod rządami Franco też nie miała źle - szczególnie pod koniec jego życia. W każdym razie mi też się marzy żeby jakiś generał przejął władzę, bo z całą pewnością byłoby mniej głupio, niż jest teraz. Głupota jest niestety immanentną częścią demokracji. Jednakże za ideał jeśli chodzi o system sprawowania władzy uważam dziedziczną legitymistyczną monarchię a nie dyktaturę.
Natomiast mówienie o "demokratycznych wyżynach" to niedouczenie albo celowe kłamstwo. USA były w swoich najlepszych czasach republiką, stopniowe demokratyzowanie się tego kraju pogarszało jego sytuację gospodarczą. W Europie natomiast największy rozwój gospodarczy panował w XIX wieku, kiedy w większości z tych krajów były monarchie, nieraz nawet absolutne, jak np. w Królestwie Prus, a później w Cesarstwie Niemieckim. Demokratyzacja tym krajom również raczej zaszkodziła, niż pomogła.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 marca 2011 o 21:55
Nie rozumiesz paru rzeczy: Po pierwsze nie faworyzuję republiki, tylko piszę, że USA miały ustrój republikański w okresie największego rozwoju.
Natomiast to zapóźnienie krajów arabskich pochodzi stąd, że Europa przez całe wieki "przodowała" w rozwoju, nasza cywilizacja po prostu wygrywała wyścig z cywilizacją islamu. Teraz, jak byś nie zauważył, ten trend się odwraca - wspomniane kraje arabskie rozwijają się w tempie całkiem słusznym, a takie np. kraje europejskie częściej się "zwijają", niż rozwijają. ;)
Natomiast USA były oczywiście republiką. Rządy republikańskie tym się odróżniają od demokratycznych, że w republice istnieją wartości, które nie podlegają woli ludu.
W USA natomiast (przynajmniej w początkach istnienia tego kraju) prawo wyborcze miał rzadko kto (i słusznie), a poza tym trzeba było zapłacić całkiem pokaźny jak na tamte czasy podatek wyborczy, jak się chciało iść i zagłosować. Również słusznie. ;)
Natomiast to, że w XIX wieku rozwój Europy był szybszy, niż w wieku XX (już nie mówiąc celowo o początku wieku XXI, bo nie chcę Cię ośmieszać) jest chyba oczywiste? Serio tego nie wiedziałeś? ;) Radzę się solidnie douczyć, potem wchodzić w polemiki ze mną. ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2011 o 11:19
Nie wiesz, co to znaczy "faworyzować"? Może spróbuję prościej: demokracja jest do d**y, republika jest lepsza, monarchia jest jeszcze lepsza. Już rozumiesz? Najbardziej chciałbym żyć w oświeconej monarchii, jestem w stanie (ewentualnie) zgodzić się na dobrze skonstruowany ustrój republikański (najlepiej z jakimiś cenzusami, np. majątkowym, przy głosowaniach), natomiast nie mogę żyć w zdecydowanie najbardziej kretyńskim ustroju, jaki ludzie wymyślili (przypominam, że w demokracji głupota jest immanentna).
W początkach XX wieku w USA całkiem na pewno praw głosu nie miały kobiety, na ten przykład. Nie wiem, jak z Murzynami.
Natomiast w Stanach było dobrze, póki demokratycznym koniunkturom nie podlegały najważniejsze wartości - takie jak wolność, czy ochrona własności. Jak jest teraz - wiadomo. Naucz się, że dla ludu nie ma nic świętego i jeśli będzie miał taką akurat zachciankę, to może Ci zabrać wszystko co masz - demokratycznie. Wystarczy, że uchwali takie prawo. A co, niby nie może? Co najwyżej konstytucję będzie musiał zmienić, czyli wystarczy 2/3 głosów.
Tak się zresztą dzieje bez zmiany konstytucji, kiedy to znacznie liczniejsza biedota przegłosowuje istnienie praw, stanowiących, że co bogatsi ludzie będą się musieli na tych biedaków składać. A co, może tak nie jest?
Dla Twojej jeszcze informacji: Akurat kraje najbardziej "zdemokratyzowane", czyli głównie te z Zachodu Europy, nie tylko się nie rozwijają, ale się wręcz zwijają. ;) Rozwój w nich jest ujemny. To są skutki tego fantastycznego ustroju. ;) Zresztą dobrze widzimy, że większość demokratycznych ustrojów zmierza prosto do katastrofy - bo ona niewątpliwie nastąpi, kiedy zbankrutują fundusze emerytalne. Żaden polityk oczywiście się o to nie troszczy, bo w demokracji liczą się następne wybory, a nie następne pokolenia. A poza tym - nikt się nie poczuwa do odpowiedzialności za stan kraju. Bo i niby po co, skoro za cztery lata to nie on będzie musiał sobie z tymi potężnymi długami radzić? Pomyśl chwilkę, naprawdę.
Korea Północna: Disconnect
Jemen, Maroko, Wlochy i Belgia to nie dyktatura. Minus.
KOREA PÓŁNOCNA BIAŁORUŚ I KUBA NIC WIECEJ TYLKO JESZCZE TE WSZYSTKIE BURAKISTANY MOGLYBY SIE DOWIEDZIEC CZY KTOS TAM ZADZI CZY NIE BO TERAZ TO TAM WLADZA NIE WIE GZIE JEST GRANICA PANSTWA
Czemu WŁOCHY? Przecież dla Włochów Berlusconi to prawie mąż stanu ;-)
Rewelecja - szczególnie Belgia!!!
jescze w chinach sie nastroje burza
W Polsce juz sie udalo 10 kwietnia i to bez rebelii.
ktoś tu napisał że Berlusconi został demokratycznie wybrany i niby że co? że nie może być przez to dyktatorem? przypominam że Adolf Hitler został w 100% demokratycznie wybrany na fali popularności i żalu Niemców o sankcje po 1 wojnie światowej.. ;] to tak na marginesie, i skąnczcie wymieniać jakie jeszcze by tu państwa pasowały, brawa dla ZiemniakaPospolitego jedyny słuszny komentarz
a moze mi powiesz ze w korei północnej nie ma dyktatury i komunizmu ?:f
http://kwejk.pl/obrazek/18774-59ef47b886149a23306790f54a79183c..jpeg?back=1159&id=2
demot:Tusk:Już trzęsie portkami
kurde je mieszkam w belgi i tam nie ma nawet rzadu tylko krol wiec chyab dlatego no operating system detected
setny wpisze
Współczuję wszystkim ludziom którzy burzą się "Co tu robi Belgia". Jeśli nie wie się o co chodzi to wystarczy komentarze, matołki poczytać:/
Hahaha very nice demot. Dobra robota ;-)
Gdzie Kim Dzong, Castro, Łukaszenka?
Miło patrzeć, że mamy kolejną Wiosne Ludów, tylko teraz na południu. Przydała by się oprócz tego jeszcze Belarus.
a gdzie Polska?
Wszystko ładnie pięknie, ale o Watykanie to nikt nie pomyślał.
Ciekawe, nie ma komunistycznych dyktatur jak Kuba KRLD czy socrealistyczna Wenezuela a jest Belgia i Włochy, przegięcie troche o jednostronnym nakierunkowaniu politycznym
Nienawidzę demotów z tak dennymi i banalnymi podpisami... Równie dobrze wystarczyłby sam obrazek, sens pozostałby ten sam.
fajnie tylko że odejście Mubaraka to najgorsza rzecz jaka mogła się zdarzyć on zwalczy bractwa muzułmańskie i
miał olbrzymie poparcie ten protesty były wywołane muzułmanów który się nie podobało że inni nie przestrzegają
szariatu i nie mogą legalnie niszczyć kościołów i synagog
radze wybić se z głowy wszelkie kraje wschodu jak wchodzi demokracja to wchodzi panowanie szariatu
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2011 o 8:01
Po raz kolejny zerżnięte z Kuvatona. Widziałem to tydzień temu. Podałbyś chociaż źródło...
http://kuvaton.com/browse/17162/uninstalling_dictators.jpg
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 marca 2011 o 8:53
Zabrakło Indonezji.
Polski nie ma, bo na Polsce wywala blue screen & syntax error
Jeszcze Korea Północna, Kuba... echh nie da rady tego wytępić...
Osobiście jestem oburzony że ktoś wrzucił Maroko do systemu dyktatorskiego. Maroko ma taki sam system co Wielka Brytania, czyli jest monarchią ( w teorii parlamentarną ) w praktyce autorytarną. Jednakże rząd tamtejszy wie jak robić reformy i jak wybuchły zamieszki to szybko je stłumiono i wypłacono rozległe świadczenia socjalnie.
W Polsce będzie spokojnie póki cena cukru nie przekroczy 4 złotych. Dziś kupiłem po 3.99.
Włochy? Belgia? a nie ma Korei Północnej, Wietnamu, Laos?
porąbane nie widzę nic złego w żądach 1 osoby. rażą mnie ich poglądy a nie ustrój zapamiętajcie. Dykatatury dzielą się na dobre i złe a demokracja jest zawsze głupia !!!!!!!
Ja bym tu zamiast Włoch (nie wiem, czemu?) dał Koreę Płn.
Akurat Iran jest zajebisty. No może po za tym że to islamiści.
Amerykanizacja trwa
W Belgi jest cała horda dyktatorów a dokładnie w Brukseli
A Korea Północna gdzie? Przecież podobno tamtejsza dyktatura jest najgorszą na świecie.
Ale widocznie jeszcze do czegoś jest potrzebna.
Niektóre kraje potrzebują dyktatury