Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3660 4376
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D Domino115
-1 / 41

Stary, prawie sie zsikałem :P Mam nadzieje ze zostawią im silnik ze śmigłem, bedzie na tym smigle pozniej ukrzyżowany :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DawcaMocyWNocy
+9 / 39

Ten świat już schodzi na psy. To co społeczeństwo (nie całe) i Kaczyński wymyślają i robią szum na temat tego Smoleńska, to już przechodzi ludzkie pojecie. Rzygać się tym już chcę. Dobrze powiedział Napieralski: "J.Kaczyński to 97 ofiara katastrofy Smolenskiej". Nie, nie jestem za żadną partią, bo tu nie ma za czym być. Żenada. Dziwisz pucybut nastepny... Nie będe tu monologu pisał. + ode mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 1:14

avatar unknow1
-5 / 33

W kościele w Rumii już zrobili jakąś szopkę z Jezusem w kadłubie... Co za porąbana wiara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar action5
+28 / 52

Jak Ciągle powtarza bez skutku Janusz Korwin Mikke . Obecny rząd robi wszystko , żeby tylko nie mówić o pieniądzach , żeby ludzie żyli jak parobki , a podatek dochodowy , VAT , akcyza rosły na podtrzmanie kolejnego aparatu do okradania ludzi jakim jest ZUS . Ale ludzie wolą żałować biednego losu Kaczek , wolą widzieć , że wybudowano w Polsce największty totem na świecie i dalej głosować na te miernoty i złodziejów . Nikt nie zagłosuje na Korwina , bo jak otwarcie chce gadać o pieniądzach to od razu mi zle patrzy z oczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maadmaax123
0 / 16

Ja bym się tak panem Korwin-Mikke nie podniecał, całe szczęście że z tego się wyrasta (nie mam na myśli popierania go, ale traktowania jego blogu [bloga?] jak Biblię) :). Ale masz rację, to wszystko jest bardzo na rękę rządowi. Ważne żeby zachować rozsądek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 19:32

avatar rdxize1
+7 / 13

"Dodajesz złowrogie demoty to wiedz, że już coś się dzieje."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
-2 / 10

A już w przyszłym roku katastrofa jezusa w lesie kabackim,jezus na dziobie Titanica

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szczekoscisk
-5 / 5

U mnie był napis Smoleńsk 2010 i ścięta brzoza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartek3033
-1 / 1

u nas też kur*wa/ krzyż z brzozy do tego przepasiony biało czerwoną tkaniną. (krzyż chyba zawsze był z brzozy) ale w tym roku to ewidentna aluzja do smoleńska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F felix35
+3 / 5

o ku**a, to mój kościół! Miałem tam bierzmowanie, więc można powiedzieć że jestem częścią tego demota! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
0 / 0

Przecież Jezus w kadłubie już jest w jakimś kościele, było o tym ostatnio głośno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RakimAllah
-4 / 4

Proboszcz miał trochę co innego na myśli, chciał pokazać, że pustkę po tych którzy byli na pokładzie tego samolotu może wypełnić tylko bóg, a że poszedł na całość to wyszło jak wyszło, intencje były dobre. Jak kogoś interesuje to więcej na ten temat może przeczytać tutaj: http://www.przyszloscwprzeszlosci.pl/1/smolenski-grob-panski-art.html

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
-2 / 4

nienormalny jestes zartowac z takich rzeczy :/ a krzyzowac sie powinno takich cwelów jak ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W werify
+1 / 21

Odemnie mocne, konserwatywno-prawicowy czarnogród robi wszystko żeby przykłuć uwagę, a lemingi w beretach łykają. Niedługo powieszą wrak tupolewa obok krzyża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maadmaax123
0 / 8

Kogo masz na myśli pisząc "konserwatywno-prawicowy ciemnogród"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vg2
0 / 8

pismatolstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S samii123
0 / 28

cała religia katolicka... po śmierci JP II dąży do wymarcia!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 0:52

K Kelleni
+4 / 8

Przepraszam bardzo, ale czemu oceniasz całość grupy po jednostkach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzysiek9413
-1 / 5

nie, takie rzeczy tylko w Polsce, ale na szczęście nie wszyscy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 19:12

avatar Kinia93
-4 / 8

w Poznaniu był na Boże Narodzenie w jednym kościele żłóbek z elementami smoleńskimi ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Churrem
-2 / 10

W takich chwilach żałuję że jestem z Poznania. Nie wiem czy jest w ogóle wałkować ten temat. Tym fanatykom przecież o to właśnie chodzi. Społeczeństwo nie powinno okazywać zainteresowania tym tematem na co dzień. Dobrze byłoby zamyślić się i oddać cześć raz w roku w rocznicę. Natomiast podopiecznym Jarka i ojca Rydzyka proponuję dawać mandaty za zakłócanie porządku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Neverdie
+13 / 33

Wstyd mi za ten kraj przed światem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaczper
+3 / 11

zgadzam sie, jak widze takie rzeczy to tylko zbiera mi sie na wymioty wszyscy wycierają sobie gęby ofiarami ze smoleńska i robią z nich męczenników

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 18:41

avatar tivis
+3 / 17

50/70 i główna ;)

No tak, bo teraz już dla "wiernych" większym autorytetem jest Lech K niż Jezus...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lovemusic
-5 / 5

Ale musisz przyznać,że między Lechem K. a Jezusem istnieje wiele podobieństw;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paapryka
+4 / 22

Niestety są i tacy księża, którzy zamiast godzić ludzi skłócą ich jeszcze bardziej. Przykro mi tym bardziej, że przez takich ludzi ocenia się cały Kościół... Nie oszukujmy się, w każdym kraju, mieście, po prostu w każdej ludzkiej wspólnocie występują jednostki nazywane potocznie idiotami. Proszę, nie oceniajmy całego Kościoła przez pryzmat kilku idiotów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar buffi33
0 / 10

a wam znowu coś nie pasuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-1 / 9

Tak, bo granica zdrowego rozsądku już dawno została przekroczona. Domyślam się, że strata brata to wielka
krzywda,
ale musi być umiar w tym co się dzieje. Co będzie dalej ? Wraki tupolewa we wszystkich kościołach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 18:55

O Olivia
+1 / 1

Aż wstyd się człowiekowi robi, że jest z Rumi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lukee
+1 / 5

te ręce to chyba symbol wiosny- podobno na wiosnę wszystko z Ziemi wyłazi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemko47
+2 / 12

Grody w niektórych w kościołach zawsze nawiązywały do ważnych wydarzeń, tak i było tym razem, ale oczywiście PełO robi szum zw wszystkiego, aby odkuć uwagę od prawdziwych problemów. Największym problemem są oni bo rujnują nasz nasz kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C colaGKS
-3 / 5

W Bełchatowie w jednym z kościołów było podobnie. To znaczy nie było wraku, ale na tle było zdjęcie pałacu prezydenckiego na pół grobu. No, litości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Papaja22
+3 / 15

A trzej królowie przyniosą: skrzydło, model tupolewa oraz czarną skrzynkę. Po prostu "Księża Kaczyńskiego"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qarhodron
+7 / 17

Ave wódz Jarosław i jego święty brat męczennik, ostatni obrońca polskości Lechu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 19:13

R rozczochranyyleb
+3 / 11

a Jarek i tak obrażony :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Uksus
+8 / 22

Z niecierpliwością czekam na beatyfikację świętego Lecha Kaczyńskiego, bojownika za wiarę i naród, który zginął męczeńską śmiercią na wojnie z Rosją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 11ona11
+3 / 7

obawiam się, że będą o to walczyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasus22
+2 / 12

Jak czytam komentarze większości z was to wstydzę się że mieszkam w kraju z takimi idiotami i naiwniakami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qra2005
+2 / 14

Ale się czepiacie, co roku Groby Pańskie nawiązują do wydarzeń bieżących, problemów świata , naszej tragicznej historii itp. Nie widze w tym nic złego ani śmiesznego, ale odpowiednie polskojęzyczne media nagłaśniają taką sprawe i potem tacy czytelnicy GW czy widzowie TVN dają takie demoty, a stado klakierów im przyklaskuje. "Bo rzygają Smoleńskiem", mózgi już wyprane mają i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+3 / 13

Couldn't agree more. Demot niby o grobie, a w komentarzach znów pojazd na Kaczyńskiego. Tak właśnie działa "obiektywny" TVN - najbardziej nagłaśniane (i z reguły dodatkowo okraszane ociekającymi jadem komentarzami polityków) są informacje związane ze Smoleńskiem, bo w ten przebiegły sposób można nastawiać ludzi przeciwko PiSowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 19:47

Q qra2005
+4 / 10

Dokładnie, zobacz jak wszyscy wjeżdzaja na Jarka, jakie "śmieszne" komentarze dają. Bo to modne, fajnie się śmiać ze Smoleńska, powtarzać teksty które usłyszą u wojewódzkiego czy jechać na pis. fajniej się śmiać, że jarek powiedział ze biedronka jest dla ubogich, ale nic warto uwagi nie ma w tym że nasz kraj jest na krawędzi bankructwa. Ci klakierzy nie zastanowią się co jest prawdą, a co medialną manipulacją, co nam się starają włożyć do głowy media i ich "autorytety". Dlatego fajnie że są jeszcze ludzie myslący i gdzieniegdzie można ich tutaj dostrzec;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B byamamoto
0 / 6

Nigdy się nie spotkałam, aby grób Pański nawiązywal do polityki, problemów świata itp., a chodzę do kościoła regularnie. Nie wiem, co ma piernik do wiatraka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greatadrian
+2 / 6

Toś chyba mało świata widział byamamoto. Groby Pańskie traktujące o aborcji czy też narkomanii to żadna nowość- to chyba problem świata, czyż nie?
Irytują mnie ten cały lewacki elektorat i poplecznicy TVN oraz GW. Tak naprawdę ś.p. L. Kaczyńskiego czepiać się możecie najbardziej o to, że był patriotą i był czysty- nie jak ćwierć obecnej klasy politycznej mająca machlojki na sumieniu. Słuchając jak szef TVN24 mówi o wydarzeniach po katastrofie: "podnosi głowę demon polskiego patriotyzmu", a 'wybiórcza' nawołuje do szkalowania to zalewa mnie krew! Zginęło 96 osób w większości na prawdę zacnych i usiłuje się na siłę wymazać ich z pamięci, zniszczyć obraz Kaczyńskiego, bo grozi on czemu? Na to pytanie odpowiedzcie sobie sami. Ci którzy mają ciągłe problemy z przyjęciem tego do wiadomości niech się zastanowią nad tym dlaczego publikowane były same kłamstwa o katastrofie. Poczynając od tego, że ś.p. Prezydent wpadł do kabiny i dosłownie chciał wyrwać stery. Dalej, że gen. Błasik niejako miał opier##### kpt. Protasiuka i w krwi mieć nie wiadomo ile promili. To wszystko są kłamstwa, które tak naprawdę miały namotać w głowach ludziom, kłamstwa których nikt nie starał się sprostować. Bo takie jest dzisiejsze dziennikarstwo m.in. GW- nakłamać, powołać się na zagraniczne agencje informacyjne twierdząc, że to niesprawdzona informacja. Następnie wszystkie serwisy przez dzień rozsiewają tą plotkę zwołując już 'mądrych' ekspertów co ją nawet potwierdzą. Za jakiś czas wspomina się (albo i nie), że to jednak mylna informacja była, ale jest nowa (nowe kłamstwo). Fajnie jest jeszcze pokazać bandę wynajętych pijanych krzykaczy (60 osób, średnia wieku 60 lat) skandujących "kardynalny błąd". Bo przecież nie pokażą setek ludzi stojących na Mszy św. na rynku w rocznicę pogrzebu, lepiej skupić się na tej hołocie z której wielu partia na pewno nie była obca. Ludziom w głowie papkę zrobili i cel osiągnęli. Dzięki temu elektorat PO czuje się tą elitą wykształconych, europejskich ludzi i może życzyć śmierci wszystkim z PiS bo to głównie mohery, wsioki i nawiedzeni ludzie co bronią krzyża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qra2005
+2 / 4

byamamoto zapraszam w przyszłe święta wielkanocne na warszawską starówke, co roku w wielką sobotę chodzę tam po kościołach i zawsze spotyka się Groby nawiązujące do różnych problemów, wydarzeń. Pamiętam, że były groby nawiązujące do obozów śmierci, do głodu na świecie, aborcji i wielu innych problemów. Grób z tupolewem nie jest niczym nadzwyczajnym czy żenującym i nawiązuje do tych kwietniowych dni, które już teraz stały się częścią naszej historii, niestety tej tragicznej. Spojrz ilu ludzi wtedy wyszło na ulicę, ilu w I rocznice stawiło się pod Pałacem. To oznacza że to było na tyle ważne wydarzenie, związane w dodatku z cierpieniem całego narodu iż Grób nawiązujący do tupolewa nie ma w sobie nic żenującego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greatadrian
0 / 6

Aha, widać Rzeszów jest na pewno dumny z Ciebie hulliken... Jak już nie potrafisz wnieść niczego mądrego do dyskusji to istotnie możesz się zacząć czepiać rozmówcy i ubliżać mu- to potrafi każdy (czasem lepiej czasem gorzej). Widać, że GW i TVN udało się Twój podatny mózg wypełnić nienawiścią i złorzeczeniem wobec zwolenników PiSu. Prawda jest taka, że niebawem ludziom znudzi się ten wieczny pojazd. Możecie się czuć uber-mencha, ale ileż można się poić insynuacjami i kłamstwami? No nie długo, później trzeba przejść do przeklinania i mocniejszych inwektyw. Co potem? No niestety porażka :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+2 / 4

A wg Gówna Wyborczego i Tusk Television Network to "elektorat Kaczora" jest przepełniony nienawiścią... Kompromitujący komentarz Hullikena doskonale ilustruje zgubne efekty zakłamywania prawdziwego obrazu rzeczywistości, a także ciągłego podsycania najbardziej prymitywnych emocji, takich jak złość i nienawiść. Co więcej, to haniebne zjawisko, w połączeniu z podatnością plebsu na manipulację, stało się powodem mordu politycznego na Marku Rosiaku, który był związany z PiSem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qra2005
0 / 2

Ja powiem jedno, komentarz hullikena obrazuje pewną negatywną grupę społeczną i nie są to żadne "mohery" "pisowcy" czy obrońcy krzyża. to są właśnie ludzi czytający GW i TVN, sądzą ze Jarek podpala Polske , szerzy faszyzm i dzieli Polaków. pytanie brzmi czy tekst w stylu "Myślałem, że jak to poje**ne pokolenie starych babek pozdycha za dwadzieścia lat, to będzie spokój, ale jednak widzę, że nic się nie zmieni w tym moherlandzie" , nie jest czymś nienormalnym. I kto tu szerzy nienawiść,kto jest nietolerancyjny, czyje słowa są przepełnione jadem? tacy przedstawiciele jakim jest hulliken, tylko albo jest trollem albo totalnie ma wyprany mózg i boję się że to drugie...
Nie wiem w jaki sposób chcesz mnie obrazić mówiąc moher lub ministrant, to nie są obelżywe słowa, ale rozumiem że chcesz podkreślić że jestem niewykształconym katolem ze wsi. Nie będę cie już wyprowadzał z błędu, bo jest zupełnie inaczej, ale ty mi się wydajesz rozwydrzonym dzieciakiem, które chetnie powtarza to co mówi większość. No i oczywiście myślenie przychodzi niezwykle ciężko, jeśli wogóle..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B byamamoto
-1 / 1

Greatadrian, napisałam, że nie widziałam nigdy czegoś takiego, bo w moim kościele nigdy czegoś takiego nie było - ani w innych kościolach, w ktorych byłam na święta. Nie ma to nic wspólnego z tym, że widzialam, czy nie widziałam wiele świata. Przyznam, że nie bardzo do mnie trafia grób nawiazujący do problemów świata. Biorac pod uwagę, że Jezus umarł za grzechy ludzkości, a nie za ogólnie pojęte problemy (nie każdy z nich musi nawiazywac do grzechu), nie widze związku między jednym a drugim. Predzej przemawia do mnie stajenka na Boże Narodzenie, nawiązująca do problemów ludzkości, na zasadzie "Kościół przychodzi do Nowonarodzonego ze swoimi problemami". Inna rzecz, że moim zdaniem każdy człowiek przychodzi do Kościola z innym, swoim wlasnym problemem, prośbą i to mi sie kłóci z narzucaniem "tematyki" szopki czy grobu. BTW, jesli ktoś pisze "nie spotkałam się", to raczej nie jest meżczyzną, tylko kobietą =_=', jesli już chcesz, abyśmy się nawzajem pouczali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greatadrian
-1 / 3

Wybacz, czytając późną nocą nie zwróciłem uwagi na końcówkę.
Uważasz, że stajenka jest lepszym miejscem? Nie wydaje mi się. Jak pamiętam z dzieciństwa to stajenka była miejscem gdzie były sobie zwierzątka, królowie, aniołki i małe dzieciątko. Żłóbek jest również dla dzieci i jestem przeciwny robieniu go w formie innej niż tradycyjna. Natomiast grób? Jak najbardziej jest okazją do pokazania wszelakich problemów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+2 / 2

@hulliken Zdajesz sobie sprawę, że twój tok myślenia jest skandalicznie stereotypowy? Naprawdę uważasz, że wszyscy, którzy nie przepadają za TVNem i GW, to reprezentanci tzw. Ciemnogrodu? Poza tym CHYBA nie powinieneś się tak bulwersować, skoro - jak twierdzisz - jesteś ateistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2011 o 12:56

G greatadrian
-1 / 1

ks. Sowa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qra2005
0 / 4

A nie widzisz że TVN i GW to bastion kłamstwa i obłudy? To są media założone przez SB, walczące z polskim patriotyzmem. Dzieki nim patriotyzm jest "obciachem", a ten który powie że jest Polakiem, zostanie uznany za nacjonalistę.
Oczywiście wszyscy nie lubiący tvn czy gw są przez nich okreslani jako ciemnogród, jako niepostepowi itp.
I nie rozumiem dlaczego ty też tak uważasz i myślisz tak stereotypowo , dokładnie jak oni chcą ci wmówić. Myslisz mohery, a nie wiesz ilu młodych , wykształconych ludzi jest tym "ciemnogrodem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
0 / 4

@qra2005 Podpisuję się pod tym obiema rękami ;-) Ta sytuacja może też częściowo wynikać ze współczesnej mody na luzacki stosunek do życia (która zresztą również promowana jest przez te "postępowe" media), a przecież patriotyzm wymaga zaangażowania. Właśnie dlatego szlag mnie jasny trafia, kiedy słyszę, gdy jakiś bierny, mający dobro państwa w głębokim poważaniu widz TVNu krytykuje podejmujących jakieś działania zmierzające do ujawnienia prawdy o katastrofie Smoleńskiej, czyli demonstrujących na Krakowskim Przedmieściu. Zgodnie z tym, co piszą w GW, wszyscy protestujący są w podeszłym wieku, a ich "agresywne" zachowanie stanowi efekt propagandy Radia Maryja, co oczywiście jest nieprawdą. Fanatycy religijni to zaledwie część tej grupy. Dobrze, że ludzie wreszcie zaczynają dostrzegać manipulatorstwo TVNu. Co do antypolskości tej stacji - pamiętacie może aferę wywołaną przez pseudohistoryczną książkę Grossa? Ta żałosna publikacja, która zawiera wiele fałszywych lub niepotwierdzonych informacji, zyskała rozgłos głównie dzięki kampanii promocyjnej TVN (nawet poświęcono jej specjalne wydanie "Uwagi"). Każdy przejaw mitologizowania historii Polski zostaje surowo oceniony przez TVNowskich "ekspertów", jednak pozwala się, żeby Żydów ukazywano jako zupełnie niewinne, bezbronne ofiary "polskich zbrodniarzy". Żenada. Nieludzką rzeczywistość wojenną stworzyli Niemcy, a teraz oskarża się Polaków o to, że nie chcieli ukrywać u siebie Żydów, choć groziła za to bezlitosna kara ze strony okupanta. Poza tym trzeba pamiętać, że polscy Żydzi także nie mają czystego sumienia. Swoich ogromnych majątków dorobili się na lichwiarstwie, wykorzystując biedę panującą we wschodniej częsci Polski (stąd potoczne określenie skąpca, dusigrosza to "żyd"). Od razu odpieram zarzuty, które zaraz mogą się pojawić: nie jestem antysemitą (wielu znanych, cenionych przeze mnie Polaków miało żydowskie pochodzenie, np. Lem czy Leśmian), ale uważam, że nic nie jest tylko czarne albo tylko białe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qra2005
0 / 2

do hulliken-I to jest właśnie to co jest przykre..Jesli powiem że jestem patriotą, Polakiem - to znaczy że jestem nacjonalistą. A jeśli powiem że TVN i GW są niszczą w Polakach patriotyzm- to znaczy że jestem chory psychicznie , moher ze wsi i wszystkie najgorsze eiptety. Powiedz czy nie jest że patriotyzm dziś obciachem? Czy w GW propaguje się dume z historii naszego kraju? Raczej nie..I też nie bez przyczyny mówię iż GW i TVN to są media SB-eckie. TVN zakładali ludzie z odpowiednich organów SB, a GW też powstała w nie do końca jasnych okolicznościach. Ale jeśli to mówię, to znaczy że jestem chory psychicznie..
A jeśli chodzi o wypowiedz strumienwolnosci- zgadzam się również i cieszę się że jest coraz więcej "chorych psychicznie" w tym kraju. Czyż to nie jest analogiczne okreslenie na przeciwników ustroju komunistycznego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+1 / 3

@hulliken 1. W czasach okupacji i zaborów religia, obok tradycji i języka, była elementem jednoczącym Polaków, nawet do pewnego stopnia podtrzymującym tożsamość narodową i wiarę w odzyskanie wolności. Wojny na tle religijnym typowe są raczej dla krajów muzułmańskich. 2. Zabezpieczenie miejsca katastrofy zależało od naszego rządu, a nie rodzin ofiar czy zwolenników PiSu (którzy w twoim słowniku funkcjonują jako "mohery"). Oczywiście Tusk, zamiast wykorzystać członkostwo Polski w NATO, zgodził się na współpracę z komisją, na której czele stanął zbrodniarz Putin, były oficer KGB i premier wrogiego kraju. I jak tu nie mieć podejrzeń? A najbardziej ohydne jest to, że poprzez tę tragedię PO stara się poprawić relacje z ruskimi. Rzygać się chce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+1 / 3

Widzę, że nie bardzo rozumiesz, co się do ciebie pisze. W dodatku powtarzasz sztampowe hasełka, ostentacyjnie demostrując modny w dzisiejszych czasach ateizm. Czas zatem zakończyć tę jałową dyskusję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B byamamoto
+1 / 1

Greatadrian, a co, dzieci nie obchodza Wielkanocy, tylko Boże Narodzenie? Grób Pański jest dla wszystkich - także dla dzieci - także argument "stajenka nie, bo dla dzieci, ale grób tak" do mnie nie przemawia. Przychodząc świecić pokarmy, ludzie idą od razu pomodlić się pod grobem - a przecież nie od dzisiaj wiadomo, że na "świecenie jaj" przychodzi się z dziećmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukasus22
+2 / 4

zgadzam się z tobą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PoorTwistedMe
+4 / 10

I nagle Ci wszyscy "Polacy antykatolicy" są oburzeni takim potraktowaniem "Świętej rodziny". Ze wszystkiego można zrobić problem, wszystko można odwrócić, wszyscy daliście zrobić sobie wodę z mózgu. Pozdrawiamy, Łamistrajk i Noblista.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+3 / 9

Kolejna wypowiedź, z którą w pełni się zgadzam! To śmieszne i żałosne zarazem, że najbardziej oburzeni sprawą tego grobu są ci, którzy religię uznają za przeżytek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
0 / 4

@hulliken Słyszałeś może o czymś takim jak konkordat z 1993 r.? Wątpię. A na TVN raczej ci o tym nie powiedzą. Czy tego chcemy, czy nie, przedstawiciele Kościoła mogą w Polsce swobodnie wypowiadać się na temat polityki (o ile oczywiście to, co mówią, nie stoi w sprzeczności z zasadami wiary).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+1 / 3

Chłopie, a gdzie ja napisałem coś takiego? ;-) Spróbuj trzymać nerwy na wodzy i spokojnie przeczytaj moje komentarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greatadrian
-2 / 2

A czy Ty chłopie wiesz czym jest symbol?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar strumienswiadomosci
+2 / 2

@Hulliken Cóż, dla ciebie krzyż jest tylko przedmiotem, a dla katolika, jak już napisał greatadrian, symbolem. Podobnie rzecz się ma z fragmentem samolotu, który obrazuje narodową tragedię. Nikt się tam raczej nie modlił DO ofiar katastrofy. Ewentualnie ZA nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotreqq3
-3 / 15

Niedługo w programie gimnazjalnym zamiast Kampanii Wrześniowej, uczniowie będą omawiać Tragedie Pod Smoleńskiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 19:34

O olekcj111
+5 / 11

Historię trzeba znać, a to na pewno wpisuje się w historię także powinni kiedyś to omawiać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greatadrian
0 / 2

To może powiesz, że milczenie w szkołach o katastrofie smoleńskiej, brak jakiejkolwiek akademii czy gazetki jest OK? Naturalnie w następnym tygodniu odbywa się apel/akademia z okazji pier$$$$$ dnia ziemi? To jest hierarchia wartości!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
-2 / 8

I jak tu się nie wstydzić za tą republikę ciemnogrodu, w której czci się "świętego Lecha"...żenada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borek881
-2 / 10

no to ku**a to przechodzi juz ludzkie pojęcie... niedługo jezusek będzie miał twarz leszka z tuska zrobią heroda a z jarka jednego z trzech króli... kiedy to sie KU**A skończy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zulpodmostem
+2 / 4

moja parafia.... -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GoingUnder
-3 / 9

są takie chwile, kiedy nie mam innego komentarza niż: "ja pi_rdolę".
nie jest ani wybitnie błyskotliwy, ani mądry, ani tym bardziej kulturalny, ale jak inaczej to skomentować... ? nie mam już sił. to kraj dla ludzi o mocnych nerwach, nie dla mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jajnikus
-4 / 4

Tak się składa że bardzo podobnie zostało robione w moim kościele grób był wrakiem samolotu tam spoczywał Jezus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olivia
-2 / 2

Rumia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stachoo92f
-5 / 5

U mnie w mieście nad geobem był napis: "Gdzie jest krzyż..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ekhemka
-2 / 2

Eee.. nawet nie potrafią kolorów naszego państwa poprawnie zawiesić..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomuss1234
-2 / 4

U mnie w kościele było podobnie.. był grób Jezusa a nad nim brzoza i namalowana szachownica z tupolewa. Masakra! Miałem się spytać księdza co to symbolizuje ale powstrzymałem się..(p.s. jestem ministrantem)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rotpar69
-3 / 5

W życiu bym nie wszedł do takiego kościoła..
To jest blużnierstwo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
-3 / 3

bluźnierstwem byłoby gdyby to tusk i reszta jego sprzymierzencow zginela zamiast L.Kaczyńskiego, i ten grób byłby
na jego cześć wtedy na pewnoo bym nie weszla do takiego kosciola ktory oplakuje smierc tuska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 kwietnia 2011 o 18:23

R Rotpar69
+2 / 8

Za jakie grzechy Bóg pokarał moją kochaną Polske plagą idiotyzmu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar littleblackwitch
+1 / 13

to jest chore! przez takich właśnie 'spolityczniałych' księży i 'sPISowiałych' moherów co raz więcej ludzi odwraca się od Kościoła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rotpar69
-1 / 7

Dokładnie, kościół nie powinien sie mieszać w polityke..
Szczególnie jeszcze promująć pis, czyli debili, z mentalnością pięcioletnisz szczyli..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K king69drift
0 / 2

przepraszam, ale czy w tupolewie zginęli tylko politycy PISu?! chodzi o tragedię w której zginęło 96 osób, nie tylko polityków... chodzi o uczczenie ofiar tragedii, a nie samego Kaczyńskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rotterr2
+2 / 6

Super to czemu nie ma żałoby narodowej dla corocznych setkek ofiar na drogach ? Ginie o wiele więcej ludzi, a nikt nie wypłaca im po 250 tys. zł z kieszeni podatników odszkodowań... czy buduje pomników przed miejscem pracy. Takie tragedie przeżywa się w ciszy, w gronie rodziny i bliskich. A nie wykorzystuje do kampanii wyborczej, czy do skłócania ludzi między sobą. Miesiąc żałoby po takiej katastrofie dla narodu to wystarczająco długo. Niestety póki Jarek się nie wyżyje to jeszcze jest przerąbane na co najmniej 10 lat. Ehhh....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
-3 / 3

chora to ty jestes widac ze twoje poglady sa koloru rozowego jak twoj awatar haha "littleblackBITCH"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rotpar69
+1 / 3

"Sory lecz mnie nie załamał jakoś smoleński dramat, za dużo się nakradli Ci po których Polska płakała"- Rufijok

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LM50
0 / 6

niedługo zobaczymy Lecha Kaczyńskiego w żłóbku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xXxNeCrOxXx
-3 / 3

krótko, zwięźle i na temat: poj ebańcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rhaan
-2 / 6

Jaki Jezusek w stajence ?!?!?! Tam powinien leżeć Kaczyński! Bezczelność żeby jakiegoś "Żyda" wywyższać nad Prezydenta!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtipop
+2 / 4

Paradoksalnie najbardziej oburzeni są ateiści i "wierzący niepraktykujący". CO WAS TO POWINNO OBCHODZIĆ?

Jeśli tak nie lubicie Kaczyńskiego, to kto wybrał go na Prezydenta?

Babcie? Pochowaliście im dowody!

No więc kto?

WY

Więc kto powinien się obwiniać?

Ciekawostka: PO od 2007 roku nie ma nowego programu partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nan
+5 / 7

Niedługo to Lech Kaczyński będzie uznany za męczennika i świętego. Szybciej niż Jan Paweł II o którym w ogóle w tym roku zapomniano, że minęła rocznica, bo wszyscy trąbią o Smoleńsku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ahmed1910
0 / 0

Widze to codziennie jak jeżdże do szkoły gdyż mieszkam na tym osiedlu gdzie jest to zrobione ...przesada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dziengiel
-1 / 1

Widziałem to "coś" na własne oczy. Porażka ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowals777
-1 / 1

pier... propaganda co oni robia z kosciola... zal i tyle. patriota jestem i wierzacym tez ale bez przesady kur.. zeby wrak(replike) do kosciola i to przy grobie stawiac . Patologia calej diecezji ze na takie cos wpadli;/ ale za demota +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar queenie777
-1 / 1

To przekracza wszelkie granice... Więcej nie da się na ten temat napisać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DiStefano
0 / 0

Trochę to smutne że przez śmierć nielubianego Kaczyńskiego naród zapomina o śmierci generałów Wojska Polskiego oraz inteligencji polskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SunzofMecha
-4 / 6

Kołyskę małego Jezuska kontroluje autopilot synchronizowany w wysokościomierzem barycznym i według wskazań z wieży kontrolnej na lotnisku wojskowym w Smoleńsku. Po świętach specjaliści nadzorowani przez komisję sejmową otworzą "rejestratory lotu" kołyski Jezuska i odtworzą na publicznej prezentacji proces narodzin Zbawiciela i perypetie jego rodziców w czasie egipskiej niewoli. Tako rzecze Zaratustra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sanja
-1 / 7

Brak mi słów, by wyrazić, jak debilne to jest. Kiedy w Polsce zniknie patologia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mightylus
-1 / 3

Broń Boże tylko żeby nikt teraz nie wpadł na pomysł by ten wrak przenosić, bo już se wyobrażam kolejną akcję moherów... "Gdzie jest wrak?!" ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 22:52

R rosalina1991
-1 / 7

Ej sorry. Nie rozumiem czemu wszyscy piszecie "to wina rządu. wina PO"! Nie jestem zwolennikiem programu politycznego
PO, ale przepraszam, czy nie zauważacie, że to raczej Pan Kaczyński z PiS ciągle nawija do znudzenia o tym samym?
A co to demota- tak jak długo wśród nas będą miernoty wsłuchane w głos Pana Ojca
Dyrektora i Prezesa PiS- to sorry, normalni ludzie spokoju miec nie będą, bo non stop będą jakieś ciekawe afery
itp.

Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2011 o 23:23

avatar jegozuza
-1 / 3

jakbys chociaz troche zainteresowala sie ta sprawa widzialabys to ze p.tusk kilka tyg po tragedii, zaczal na nowo atakowac rzad j.kaczyńskiego, sam na siebie zwala podejrzenia a ja osobiscie nie lubie tchorzy postepujacych niehonorowo jak tusk pieprzony hipokryta.
ps. moze mamy tak zapomniec o tym co sie stalo? ze zginelo tyle niewinnych osob ciekawe z czyjej reki ale oczywiscie ciebie to gowno obchodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olivia
0 / 0

No niby z czyjej ręki? Kolejna osoba od teorii spiskowych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar littleblackwitch
0 / 0

jegosruza - weź se na wstrzymanie daj.. kolejne dziecko neostrady - zakochałaś się w tym jareczku czy co?! je*ana PISiara... Ty.. a może Ty dziecko z nieprawego łoża jarka jesteś haha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
-1 / 7

Boże widzisz i nie grzmisz. Zdarzyła się tragedia, współczuję rodzinom ofiar, ale na Boga, robić teraz z tego cyrk?! Niedługo będą się odbywały pielgrzymki do miejsca katastrofy, a szczątki Tu-154 przerobią na krzyż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EdzikPedzik
+1 / 1

Już ostro przeginają z tym smoleńskiem. Przecież przy takich tuskach prawda wyjdzie dopiero w AD 2375...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aleera89
0 / 0

u mnie już był :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NIEN0RMALNY
0 / 2

Te dłonie znaczą że ci z katastrofy też chcieli z martwych wstać ale za głęboko ich zakopano.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Julia25
0 / 8

Żal mi Was. Każdy jest taki bohater na Demotywatorach a tak naprawdę jesteście bandą durni, która wierzy ślepo teraźniejszemu rządowi. Ciekawe jakie będą wasze miny, kiedy prawda wyjdzie na jaw. PiS domaga się prawdy i dobrze robi, PO ukrywa i mam nadzieję, że niedługo już koniec rządów tej partii. Odpowiedzialni za katastrofę muszą za nią odpowiedzieć a nie puszyć się z uśmiechem w fotelach sejmowych. Jest przypominane i ma być przypominane. a wam wszystkim tak na prawdę nic do tego. Bo nikt nie weźmie na poważnie bandy palantów z demotywatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
-1 / 3

i bardzo dobrze powiedziane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
+2 / 6

ja pier* ale wy ludzie jesteście żałośni narzekacie ze robia taki szum wokół tego tupolewa i reszty a sami robicie go najwiecej!! to nie w twoim kosciele (w co mniemam watpic po twoim democie ze chodzisz do kosciola) sie znajduje owy symboliczny grób więc o co kaman? jestes hipokryta bo zamiast nie robic "wiecej halasu o nic" jak uwazasz robisz go 2 razy tyle jak i wszyscy ktorzy sie tu z toba zgadzaja... oczywiscie widze tu kilka przyjaznych komentarzy podzielajacych moje zdanie wiec chwała im za to ze w tym narodzie burakow jakim jestes wlasnie ty znalazlo sie kilka normalnych osób.
niepozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ischtar666
0 / 0

Ja mam tylko nadzieję, że krzyczą głośniej bo jest ich mniej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Katia704
+1 / 3

O ja pie*dole! Mój kościoł! xD
:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChodzacaZajebistosc
-2 / 4

a Jezus już nie będzie na krzyżu, tylko na brzozie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kriskus1
-3 / 5

W Rumi tak samo, w kadłubie tupolewa był grób pański. co za po.eby ci księża !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Proqp
0 / 8

Sam jesteś po*eb. Dobrze robią. Będziemy przypominać mordercom z putinem na czele o tym zdarzeniu i wspominać o katastrofie jak najczęściej. W ten sposób przynajmniej pokażemy że nigdy nie zapomnimy o tym jak nas się niszczy i nie pozwala wyjść spod KGBowskiego panowania. Jeżeli uważasz że polacy zbyt dużo razy poruszają temat katastrofy to najwyraźniej nie zależy ci na dobru Polski i wolności (nie tej po 'oficjalnym' końcu PRLu tylko tej prawdziwej).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
-2 / 6

ciebie po*ebalo ogarnij sie jak chcesz to spier* do czestochowy nikt ci nie kaze jechac do krakowa debilu!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kariiinka
-1 / 1

u mnie w kosciele przy grobie złamana brzoza;( masakra a w kościele kilkadziesiąt km ode mnie koło grobu skrzydło tupolewa:( to juz przesada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GaduuxD
0 / 0

Hmm.. Niedługo, to w ogóle będziemy się modlić do wraku tego samolotu.. ;[

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GaduuxD
0 / 0

Czy mógłby ktoś mi pomóc ? (napisz mi wiadomość to Ci opisze problem, chodzi o demotywatory..)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyton1990
-2 / 4

Niedługo w kościele zamiast wina będą podawali zimnego lecha... a przyszły papież będzie się nazywał Lech I

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
0 / 2

odczep sie wreszcie! najlepiej wine zrzucac na tych ktorzy sie juz nie obronia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D donlupe
-2 / 4

Pier***lić całą katastrofe. to wszystko nie ma już znaczenia, a służy tylko temu, żeby przyćmić realne problemy. SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greatadrian
0 / 2

Paliłeś przed momentem, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jegozuza
0 / 2

jestes pewnie jednym z tych zacpanych brudnych idiotów ktorym wydaje sie ze wiedza wszystko a wiesz cale GOWNO gratuluje;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jezier
-2 / 2

niedługo to zamiast jezusa w żłobie będzie kaczyński

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar muody774
0 / 0

@strumienswiadomosci - dzięki takim osobom jak ty odzyskuję nadzieję na to, że są jeszcze na tym świecie rozważni i tolerancyjni ludzie:) Ja również nie widzę nic złego w tym Grobie Pańskim... jak ktoś wcześniej pisał - groby takie mogą nawiązywać do różnych aspektów... nie rozumiem skąd takie oburzenie tą sytuacją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C clintoon
+1 / 1

Dlaczego jest napisane: "ogon prezydenckiego samolotu"?
Przecież to był samolot rządowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ANALitic
0 / 0

całkiem gramotna manipulacja na emocjach zajmująca głowę od naprawdę ważnych rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 2

Nikt w europie nie chce byśmy byli silnym państwem. A polityka i życie splata się nierozerwalnie bo to politycy decydują ile zapłacisz za żarcie i czy będziesz miał gdzie mieszkać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2017 o 18:38

avatar ~ameliiii
0 / 0

Najbardziej zalosny kraj na swiecie ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem