Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Mysz
+13 / 31

to wszystko to jedna wielka ściema. Od początku do końca. Polecam poczytać o grupie 'bilderberg'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nevx
+16 / 44

adriano241 gdyby tobie ktoś zabił kogoś bardzo bliskiego, również ucieszyłbyś z jego śmierci, pragnienie zemsty jest naturalne. Łatwo oceniać jak nikt bliski ci w zamach nie zginał, te brednie o wybaczaniu to bujda. (np. film Prawo ojca)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 maja 2011 o 11:01

avatar nwn9
+23 / 45

Świętuje się dokonanie sprawiedliwości. Tylko śmierć jest dla takich osobników odpowiednią karą. Zresztą - gdyby go przetransportowali do USA byłoby ryzyko uwolnienia, zamachów, jakiejś masowej wojny... Tyle lat go tropili, że woleli nie ryzykować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antraxcdt
-4 / 20

adriano241 - nic dodać nic ująć po prostu jesteś tępakiem, zapewne jeszcze chodzisz w dzwonach, okulary leonki, i pacyfa na łańcuszku, a Twoja kobieta nie goli nawet nóg.
Zapytaj babci czy dziadka, co robili jak się dowiedzieli, że Adolf nie żyje? A jeśli Ci ich słowa nie wystarczają, to może jakiś "pan" z brodą i turbanie powinien zabić Ci rodziców i wtedy byś się przekonał jaką byś czuł radość z zemsty gdyby go ktoś zabił w Twoim imieniu.
Zresztą Osaman został osądzony zaocznie więc jak go dorwali to został natychmiastowo wykonany wyrok. Wyrok został wydany przez sąd najwyższy stanów zjednoczonych z jakieś 8 lat temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2011 o 20:36

avatar lacro
+4 / 8

demot:Humanitaryzm XXI wieku:Żałuje tych, których życie było poświęcone zniszczeniu opartej o niego cywilizacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T travis911
+9 / 17

Czy rozumiesz znaczenie słowa "humanitaryzm"? Czy humanitarne lub nie może być tylko np. TRAKTOWANIE ŻYWEJ istoty a nie zdechłego ścierwa, które teraz obgryzają rybki? Śmianie się, cieszenie z śmierci żywej istoty może i jest nie na miejscu ale nie można mówić, że jest niehumanitarne, bo nie zadaje niepotrzebnego bólu. Matura to bzdura co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S satariel
+2 / 4

Osama ma niezły zegarek z przyszłości. Pewnie dostał go od Borata xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panDunski
+1 / 3

@travis911
Humanitaryzm to dużo więcej. To nie zwykły przymiotnik, a cały kierunek etyczny.
Osama przyczynił się do śmierci wielu ludzi i jego dalsze życie pewnie wywołałoby wiele następnych. To dobry powód do radości. Krótko mówiąc śmierć Bin Ladena była zła (i tutaj nie ma się z czego cieszyć), ale to, że więcej ludzi przez niego nie zginie jest dobre, a przecież o to chodzi, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2011 o 3:31

avatar Qrvishon
0 / 6

Ilu ludzi cieszyło się ze śmierci Hitlera lub Stalina . Jestem pewien że nasi dziadkowie też. I nie bez powodu. Dla jednych bohater, dla drugich wróg #1. I od zawsze ludzie cieszyli się ze śmierci wrogów, i to nie minie, a kto twierdzi inaczej jest niedorozwojem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aTOpeszek
+8 / 50

100% PRAWDA, jeżeli w ogóle wierzyć tej amerykańskiej propagandzie dopadają podobno najbardziej poszukiwanego człowieka świata i jego ciało wyrzucają do morza???? że co?? coś mi się tutaj nie zgadza. Jednym słowem H** w d*** ameryce i naszemu żałosnemu rządowi który tę dupe liże!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zdemotywowany26
+27 / 39

też mi tutaj coś śmierdzi - skoro USA poszukiwało go żywego bądź martwego przez ostatnie 10 lat aż tu nagle go znajdują i zabijają a ciało wyrzucają do morza - twierdzą że na podstawie badań DNA stwierdzili że to właśnie on, ale zaraz żeby za pomocą DNA kogoś przypisać do danego ciała to trzeba mieć materiał porównawczy aby to DNA porównać - może mieli włos z jego brody :) - tłumacząc się przy tym że żaden kraj nie chciał przyjąć zwłok - jest to conajmniej dziwne - nie zdziwię się jeśli za jakiś czas okarze się że ossama jednak żyje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 maja 2011 o 10:19

R reggaemusicboi
+4 / 10

Zdemotywowany26:
Jesteś żałosny ! Bin Laden ma syna który się zbuntował przeciwko niemu . Resztę pozostawiam ci żebyś się domyślił!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
+3 / 9

Nic nie rozumiecie, gdyby w tym ataku zginął wasz ojciec albo brat to też byście chcieli zemsty i się z niej cieszyli. Tacy już są ludzie jedyną rzeczą jaka ich naprawdę łączy jest nienawiść

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D digidang
+3 / 7

wrzucili jego cialo do morza, zeby pozbawic go mozliwosci stworzenia grobu. Potwor jak on zasluguje na zero szacunku po smierci, zero zniczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dawid000
0 / 0

Przepraszam, ale czemu XXI wieku? przecież ludzie to świętują od jakichś 1978 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Artisto
+4 / 6

"Ach, jaki piękny dzień/ Mój mąż jest w pracy, zaraz wróci i zjemy razem obiad. Dzieci w szkole, chwila dla siebie. Zobaczę co w telewizji. "Samolot uderzył w WTC1" - O nie! On pracuje w WTC2! Szybko do niego zadzwonię czy wszystko w porządku. "Drugi samolot uderzy w WTC2". Panika i krzyk... Dzwonię, nie odbiera. Po pół godziny prób, wieża nr. 1 zawala się. Myślę "to koniec". Dalej próbuję dodzwonić się do męża. W końcu odbiera. Rozmawiamy. Po chwili rozmowa urywa się. Druga wieża się zawaliła". Tak, macie rację. Czcijmy tego sukinsyna - i wiecie co? Ogłośmy żałobę narodową! No bo zginał tak wielki człowiek! Puknijcie się w łeb ludzie i zacznijcie myśleć realnie, a nie pod pryzmatem współczucia do ludzi, którzy nie mają w sobie uczuć. ( I nie, nie wierzę w jego śmierć. Póki co nie ma dowodów, więc jestem sceptyczny. )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar P0905
+26 / 62

WTF? Idąc dalej tym tokiem myślenia powinniśmy czcić Hitlera za to że powybijał miliony Żydów... No i ta manipulacja, że Ci którzy dają minus potwierdzają przesłanie demota, no brawo:) Ameryka Ameryką ale chyba nie powinniśmy płakać z powodu śmierci człowieka który jest winny śmierci tysięcy osób...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adriano241
+2 / 38

nie powinniśmy płakać, ale cieszyć się też nie powinniśmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edit1303
+12 / 24

A niby dlaczego nie można ich porównać? Oboje są winni śierci masy ludzi, to niby można któregoś bardziej usprawiedliwić, że był mordercą z wyższych sfer???? Ogarnijcie się... PO905 +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raval87
+3 / 17

a tam pie*****cie głupoty, jak tu nie cieszyć się ze śmierci takiego skur***yna? Jak Stalin i Hitler zdychali to też ludzie nie powinni się cieszyć? Mi tam szkoda tylko, że od razu go zabili. Powinni go potrzymać z 10 lat w ciemnej dziurze i katować tak że każdego dnia z tych 3660 błagał by o śmierć. Mam w dupie USA, ale za śmierć tylu tysięcy ludzi, za tortury i prześladowania nie można go traktować nawet jak zwierzę. tak da się go porównać do Hitlera i Stalina. On tak jak i oni omamił rzesze ludzi w imię fałszywej lub zdeformowanej sprawy, przez co spowodował wiele tragedii na świecie. Ch*j z nim, mam nadzieję że smaży się w piekle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GoldenRose188
-3 / 5

jesteś jedyną osobą popierająca moje poglądy. To jak czczenie Hitlera (nie tylko Żydów tępił, ale naszych rpdaków również). +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GoldenRose188
+3 / 3

cene waszego idole:
Wojna religijna przeciwko Stanom Zjednoczonym i ich interesom, ogłoszona w fatwie w 1998 roku;
Usunięcie wojsk amerykańskich z Arabii Saudyjskiej i Zatoki Perskiej;
Wyzwolenie Jerozolimy z rąk Żydów;
Usunięcie Żydów z Półwyspu Arabskiego;
Obalenie "nieislamskich" rządów w świecie muzułmańskim;
Przywrócenie kalifatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elvis4
+2 / 12

Dziwne trochę,zabili go,nie ma ciała...
Poza tym patrząc na nasz rząd,szczerze nie dziwie mu się,że swój chciał wypie**olić w kosmos...nie żebym go popierał no ale...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hytyhyty
-5 / 15

niech zrobią taki sam szturm na polski rząd i wszystkich zaje**ą tak jak tamtego c*ela !!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fthissite
+6 / 24

Powinna być główna. Bin Laden był mordercą, ale co spowodowała jego śmierć? To, że na jego miejscu pojawi się kilkaset innych, którzy będą chcieli zemsty. Niby zachód jest chrześcijański, ale nikt jakoś nie stosuje zasady zło dobrem zwyciężaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avak42
+8 / 10

Ale po śmierci Hitlera nie mieliśmy fali małych Hitlerków - No przynajmniej nie o takiej sile działania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niusieklover
-1 / 1

Hitler byl dyktatorem, byl on jeden. ludzie slepo za nim poszli, opamietali sie, ale juz po fakcie. drugi raz nie daliby okrecic sie wokol palca. a Bin Laden to tylko symbol, organizacji takich jak jego sa dziesiatki. zreszta juz zapowiedzieli zemste

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

@niusiekklover, sam sobie zaprzeczasz. Ludzie nie uczą się na błędach. Wojny są tego najlepszym przykładem. Bin Laden jest takim samym symbolem i Dyktatorem dla terrorystów, jak Hitler dla swoich faszystów i nazistów. Może ludzie opamiętają się trochę bez swojego przywódcy (który był jak ten boss mafii, wszystkim rządził), ale to nie oznacza że pojedyncze siatki terrorystyczne znikną.Jedyne co się może zmienić, to to, że teraz poszczególni przywódcy mniejszych ugrupowań będą walczyć między sobą o władzę nad Al Kaidną, przez co trochę przerzedzą swoje własne szyki a to da przewagę wojskom amerykańskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NiestetyTak
-1 / 19

" Ludzie nie powinni się cieszyć z czyjejś śmierci, ale w tym przypadku... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

właśnie tak powstaje obłudna hipokryzja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hayemaker1
+6 / 34

A wg mnie Bin Laden był patriotą..Amerykanie najechali jego kraj, mordowali dzieci, kobiety... On bronił godności swojego kraju. Co prawda nie popieram zamachu na WTC ale to była zemsta za to co amerykanie robili u nich.. I co ? zycie kogoś w palestynie albo gdzie indziej jest mniej warte niż życie amerykanina?
Pieprz**ć ameryke !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daniel1992220
+4 / 14

tak samo sądzę, Osama zwyczajnie był niewygodny dla Amerykanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+2 / 20

"Amerykanie najechali jego kraj"??? Czyżby Amerykanie najechali Arabię Saudyjską? No popatrz, a ja nic o tym nie wiedziałem... Dziecko, czy Ty w ogóle wiesz, co się na świecie dzieje? A jak już mówimy kogo "najechali" Amerykanie, to 60 lat temu podle najechali III Rzeszę - to tez potępisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adriano241
+6 / 10

Ale jankesi zajęli jego rodzinną wioskę podczas wojny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raval87
+7 / 15

przyłączam się z pytaniem do janhalba:
Jaki kraj amerykanie najechali przed zamachem na WTC w 93, że ten ku*as musiał bronić godności swego kraju? Jak z historii pamiętam to USA pomagała talibom w latach 80 w walce z ZSRR, w 91 pomagała Kuwejtowi odeprzeć Saddama, a od prawie wieku prowadzi lukratywne interesy i to dla obu stron z Arabią Saudyjską - ojczyzną Ossamy. Mam gdzieś USA, nie lubię ich polityki ale bardziej nie lubię oszołomów którzy plotą takie pierdoły nawet się nad niczym nie zastanowiwszy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tajemniczy23
+1 / 1

piesn o rolandzie... jesli ktos nie byl katolikiem to ludzie go tepili dla tego TY jestes teraz katolikiem i chodzisz do kosciola bo grozily nam ataki... 966 r...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raptor1990
0 / 0

@Hayemaker1: Co ty pierd*lisz? Kiedy Amerykanie najechali na jego kraj?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alien1111
0 / 0

Nie, nie mam już siły odpowiadać dalej w tym wirtualnym świecie, powiem tylko, co za idiota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LEL4190
+1 / 7

Demot +! Hayemaker1 bez takich sloganów. Bin Laden mógł wybrać inny sposób rozwiązania konfliktu. Jesteśmy ludźmi i potrafimy się komunikować, a z tym wiąże się wiele opcji. Siła tak jak w tym przypadku to najgorszy wybór. Widzisz jak skończył Twój Patriota. Więcej złego dla swego kraju zrobił niźli tego co dobre.

Cieszyć się, że zmarł ktoś kto nawet nie wpłynął negatywnie w żaden sposób na moje życie ? Mam własny rozsądek to, że Amerykanie się cieszą nie znaczy, że ja muszę. Co nie znaczy, że rozpaczam po śmierci Bin'a. Poprostu nie żyję i koniec jego histroii teraz jego czyny będą wymawiane tylko w czasie przeszłym.


Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 maja 2011 o 10:38

avatar adriano241
+5 / 13

"Cieszyć się, że zmarł ktoś kto nawet nie wpłynął w żaden sposób na moje życie ? Mam własny rozsądek to,
że Amerykanie się cieszą nie znaczy, że ja muszę. Co nie znaczy, że rozpaczam po śmierci Bin'a. Poprostu nie
żyję i koniec jego histroii teraz jego czyny będą wymawiane tylko w czasie przeszłym."

Moje myśli podobnie wyglądały po śmierci Kaczyńskiego :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
0 / 14

aTOpeszek pisze: "(...) jak można porównywać hitlera z bin ladenem (...). Zapewniam Cię, że gdyby Bin Laden dysponował takimi możliwościami jak Hitler, nie zauważyłbyś różnicy. Sam o tym mówił, co chciałby zrobić. To Ty trochę pomyśl. Mnie też obce jest cieszenie się ze śmierci drugiego człowieka - ale myślę sobie, że jakby w latach trzydziestych XX w. ktoś tak potraktował Hitlera, to może nie byłoby II wojny i nie zginęłyby miliony ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar misstake
-2 / 12

policz sobie, ile osób zginęło przez Osamę? zacznij od WTC.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szmatrix
-2 / 12

Obawiam się, że ani jedna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
0 / 8

No to nie umiesz liczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paradoxx
+5 / 9

Nie opowiadam sie za toba , zabijesz mnie i moja rodzine?

na prawde swietny poglad na swiat :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raptor1990
+2 / 2

Nieraz myślę że powinni robić jakieś testy, czy można komuś podłączyć internet...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paradoxx
+6 / 14

byl zajebisty mordujac tysiace ludzi? wez sie lepiej.. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mihau94zgc
+5 / 9

Wlasnego demota przerabiasz? Czlowieku ogarnij sie. jak Hitler zginal bylo swieta na calym swiecie, tak jak po smierci Osamy. Zasluzyl na smierc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hayemaker1
+5 / 15

osama był terrorystą ale amerykanie którzy rozpoczeli w wojne iraku to kto? Najechali kraj żeby walczyć o ropę.
A jak myślicie...Czy amerykanie w iraku nie gwałcą kobiet? nie zabijają niewinnych? Ile razy czytam że giną irakijczycy którzy bronili swojego dobytku bo okradali ich amerykańscy żołnierze.

Co do wtc to mam wątpliwości czy czasem amerykanie nie brali w tym udziału. Bardzo dziwny samolot (z czymś co przypomina zbiornik paliwa pod kadłubem), dziwnie znakowany (jak militarny a przecież mówi się o pasażerskim). Na dodatek gdy zawala sie wtc widać wybuchające bomby w budynku.
Osama był zły bo zabijał ale nie zapominajcie że amerykanie wcale lepsi nie są. I ta radość ogłupiałych amerykanów jest bez sensu. al-kaida i inne organizje równie dobrze bez osamy mogą nadal prowadzić ataki terrorystyczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 maja 2011 o 12:46

J janhalb
+6 / 16

Kolejny... "Wojna o ropę"... Dziecko. poczytaj sobie troszkę. Jeden miesiąc (!) operacji w Iraku kosztuje USA więcej niż ROCZNA wartość irackiej ropy. Gdyby chodziło o ropę - dużo taniej byłoby dogadać się z Saddamem i zapewnić mu nietykalność w zamian za dostawy. Naprawdę, myślenie nie boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Karigoda
-3 / 9

A nie zrobili tak?
Osama ginie, każdy o nim zapomina, a tak naprawdę hasa sobie po swoim dostarczając ropę za 'nietykalność'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dupaicycki
-1 / 9

o.13 - słychać strzały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
2 29karola06
-3 / 7

Pokazał świat na co go stać!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pablo3z
+4 / 10

Nie ma co sie rozwodzić nad tymi wszystkimi pierdołami. ALE!
Ktoś gdzieś w TV powiedział (i potwierdziły to inne stacje TV) że śmierć Osamy jest sukcesem DEMOKRACJI ! To jest totalna paranoja. W demokratycznym świecie istnieje coś takiego jak sąd i wyrok. A nie że sobie po prostu zbombardowali i to jest sukces demokracji -_- . Ja sie zgodze że to jest sukces militarny...albo sukces w wojnie z terroryzmem. Ale to nie jest sukces demokracji! To jest zaprzeczenie demokracji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dieselka
-2 / 4

dałam + a wyszedł - ;/ nie znam się a takiej matematyce więc napiszę że się z Tobą zgadzam w 100%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar instalacja
0 / 0

no, propagandyści są dziś głupsi od tych, których 'oświecają', więc nie zdziwi mnie nawet slogan w reklamie "nasze płatki śniadaniowe są bardzo demokratyczne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dxx
+1 / 7

To wszystko propaganda, nie wierzcie mediom. Liczą się tylko pieniądze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LennCart
+1 / 9

nie nazywałabym tego skvrwiela człowiekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vg2
+4 / 8

słabiuśkie słabiuteńkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MotylMorderca
+15 / 27

demot:Humanitaryzm XXI wieku:Gdy kara śmierci jest "za okrutna" dla mordercy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeWojtasi
+5 / 7

Jak by nie patrząc to terrorysta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pireus
+5 / 11

I bardzo bobrze, niech smaży się w piekle. Euforii na wieść o śmierci terrorysty nie można nazywać brakiem humanitaryzmu, bo ludobójcy na to nie zasługują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJherbata
+9 / 13

HAHAHAHA!!! ROZPIER..DALACIE MNIE NORMALNIE:D Piszecie komenty że Osama był patriotą dobrze robił, działał słusznie itp itd, jeszcze się okaże że będzie tak jak z Kaczyńskim:D Za tydzień wszyscy staniecie się fanami Bin Ladena i będziecie pier o tym że terroryzm jest dobry a ci źli antyterroryści to źli ludzie! Hahahahahahah, dobrze że się cieszą z jego śmierci! Tak trzeba!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ebson
-3 / 7

Każdy może mieć własne zdanie na temat Bin Ladena i myślę, że napinanie i obrażanie nie ma sensu.. Taka istota demokracji :)
a robienie z siebie mądrzejszego od innych i narzucanie im własnego zdania, które nie musi być słuszne jest żałosne...
pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JezykCK
+8 / 14

Ja pier*ole. Nie mam zamiaru być kolejnym który będzie tutaj snuł teorie spiskowe, bo szczerze mi to koło ch*ja lata, czy on będzie żył, czy nie będzie. Po prostu go zabili, koniec historii. Już pokazaliście klasę "propaganda" "manipulacja" "on żyje" "pochowany w morzu - dobre sobie". Czytam to i śmiać mi się chcę. Jak dla mnie, był on takim samym skur*ielem jak Hitler czy Stalin. Nie ma co go usprawiedliwiać, bo gdybym miał okazję to sam z chęcią poczyniłbym honory za Amerykańskich żołnierzy. Ludzie, co Wy możecie wiedzieć o tym jak czuli się Amerykanie, którzy straciły w WTC rodzinę. Czy Wy ku*wa możecie sobie wyobrazić jak czuje się np. 10 letnie dziecko które straciło ojca lub matkę, lub co gorsza obu? Wypowiadacie się że nie powinniśmy się cieszyć że go zabili, a g*wno prawda, był sk*rwielem, to niech ginie. Jak dla mnie to nie powinni go zabijać, jestem takim j*banym niehumanitarnym człowiekiem, że zamiast go zabijać mogliby mu poodcinać ręce i nogi, a dopiero potem zabić. Prawdopodobnie zostanę zminusowany przez autorów teorii spiskowych, ale ja mówię to co bardzo duża część społeczeństwa myśli. Za demota daję oczywiście - bo jak dla mnie to jest najlepsze co mogli hamerykańce zrobić, i zrobili. Przepraszam za słownictwo, ale jestem tak wk*rwiony niektórymi userami, że nie mogłem tego inaczej wyrazić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2011 o 18:56

avatar Karigoda
+2 / 2

Gdyby to było takie łatwe, żeby go złapali i poodcinali mu ręce... Nie schwytali go, zarznęli i wrzucili do wody. Dostał kulkę w łeb podczas wymiany ognia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJherbata
+2 / 2

Dobrze gadasz! Takich kolesi jak Osama trzeba wytępić jak robactwo. A po za tym mnie niektórzy kolesie rozpierd.. normalnie. Po zabiciu ok 3tysięcy ludzi podczas zamachów na WTC 9/11 w Palestynie wszyscy się cieszyli radowali, to dlaczego Amerykanie nie mogą się cieszyć po dorwaniu i zabiciu największego sk.urwiela świata? Powinni zrobić jakieś przyjęcie w Białym Domu z tego powodu, a wy pierdzielicie że to źle że są zadowoleni -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ineari
-1 / 1

kara śmierci jest okrutna. wiem, był h*jowym dupkiem, był mordercą, terrorystą! ale dlaczego my mamy być tacy sami ?! dlaczego też mamy zabijać ? wiem, że to nierealne, żeby go wsadzić do paki na dożywocie - uciekłby albo co. ale ja jestem przeciwko karze śmierci. a to nawet nie była kara śmierci, tylko morderstwo w akcji. nawet nie był sądzony. w niektórych stanach kara śmierci jest zabroniona, jestem ciekawa jakby sąd zareagował gdyby na rozprawe stawił się Osama bin Laden.
a Tusk podobno jest przeciwko karze śmierci, a poparł uczynek USA.
p.s. czytałam wywiad z synem Osamy bin Ladena, wywarł na mnie duże wrażenie. gość ma przerąbane (jak wy byście zareagowali na nazwisko bin Laden?). mam nadzieje że to nie on zginął. ktoś wie czy Osama miał dwóch synów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar StabilnyStefan
+3 / 7

autorze demota jestes jakims radykalnym muzulmaninem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tanken
+1 / 5

Przeciez on ma identyczny pysk jak Obama

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dworrrek
+4 / 12

ON JUŻ NIE BYŁ CZŁOWIEKIEM !!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2011 o 19:15

avatar Co2
+4 / 8

Tak, w pewnym sensie on nie zasłużył nawet na to by mógł się zaliczać do rasy Ludzi. A co do demota - Ci ludzie nie świętują śmierci Osamy, tylko świętują to, ile jego śmierć ocaliła istnień ludzkich. Któż Wie, czy nie planował kolejnego zamachu, mordu ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cinksw
+7 / 9

Po pierwsze nie wierzę że zabito Osamę Bin-Ladena a po drugie jeżeli to jednak prawda, to nie wiem co złego w świętowaniu zemsty na człowieku który świętował z całym swoim narodem zamach którego dokonał (na rzecz rządu USA) to jest paradoks a nie humanitaryzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dieselka
+1 / 3

żeś se autorytet znalazł ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nula89
+5 / 7

tez bym swietowala jakby zabito 'czlowieka' ktory zabil mi mame,rodzine itd w samym WTC 3tys ludzi a osoby w samolocie?..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stasikowski
0 / 6

Człowieka który na to miano nie zasłużył, ale większość społeczeństwa nazwie potworem kogoś kto zranił psa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S smaagly
+7 / 9

Idiotyzm totalny. Jeszcze tylko trzeba bylo dodac zdjecie Bin Ladena z wiekszym usmiechem i z pacyfka na fladze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hajdek
+8 / 10

Gdyby zbił Ci ojca,matkę,brata lub siostrę też byś był tak "Humanitarny" ? Gdyby ten człowiek z*****ł twoje całe młodzieńcze lata idąc na bezsensowną wojnę też był byś tak "Humanitarny" Idiota;/ Co to robi na głównej ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomaszek69
+8 / 10

Prawa człowieka i ludzkie uczucia przysługują jedynie ludziom, a nie mordercom i ludobójcom. W miejscach zamachu Al- Kaidy powinno się zrobić festyny i imprezy z okazji jego śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M ManUtd96
+5 / 7

Przez niego ginęło tysiące ludzi ... więc dobrze że go zaje.... zastrzelili ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzysiek2kc
+7 / 11

A myślisz, że Osama razem ze swoją bandą nie świętował śmierci osób, które zginęły w wyniku ich zamachów (WTC)? Lub osób, które zginęły kiedy przez działania Osamy wojska amerykańskie wkroczyły do Afganistanu czy Iraku? Dla mnie demot płytki, nie do końca przemyślany - zapoznaj się z historią powszechną, albo zacznij chociaż oglądać wiadomości (-).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raptor1990
-1 / 1

I do tego w WTC zginęły niewinne osoby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Joypad
+8 / 10

No racja, zróbmy żałobę narodową, że ktoś, kto zasłużył na miano Drugiego Hitlera XXI wieku nie żyje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+4 / 6

Hitlera pewnie autorowi też szkoda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Isine
+9 / 11

Powiedz to rodzinom tych, którzy zginęli w WTC ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zxzxzxz
+5 / 7

może i mało humanitarne ale przez tego skur.syna zginęły tysiące ludzi! dlatego ja się im nie dziwie, że świętują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obelix
+4 / 4

Jakiego człowieka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quamar
+10 / 12

Rzeczywiście - biedny, dobry wujek Osama, zabity przez złych amerykanów. Osierocił organizację charytatywną, jaką jest Al-Kaida. Normalnie santo subito. Gdyby złapali go żywcem, to nic, tylko zamknąć go w więzieniu i czekać, aż stanie się symbolem "walki o wolność" dla terrorystów. A skoro nie żyje, to trzeba ogłosić żałobę i płakać, bo w końcu śmierć mordercy setek ludzi, przywódcy terrorystów i jednego z najgroźniejszych przestępców świata to powód do smutku i rozpaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nan
+5 / 7

niektórych prawa człowieka nie obejmują. on zasłużył tylko na śmierć i przestancie piep rzyc o prawach czlowieka w przypadku kiedy tyle tysiecy ludzi przez niego zginelo. niech sie smazy w pikle. gdyby go wzieli do wiezienia, to nie on bylby naszym zakladnikiem tylko my jego, bo jego zwolenniby by wzieli ludzi za zakladnikow i zabiali jeden po drugim zeby go tylko wypuscic na wolnosc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pati5
0 / 4

Powinniśmy płakac? Zauważ ile on osób zabił, jakim był sku****synem, jakby zabił Twoją bliską osobę też bys się cieszył, że nie zrobi krzywdy już innym ludziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maciek9339
+3 / 3

Niezupełnie śmierć innego człowieka. Ta śmierć ma symboliczny sens dla tych ludzi. Przecież nie on konkretnie porwał samoloty ani nie był bezpośrednio odpowiedzialny. Jako przywódca talibów był jednostką na której skupiła się cała złość za 9.11. Pozatym ludzie cieszą się gdyż w walce z terroryzmem dokonał się pewien postęp, USA odniosło sukces(bardziej symboliczny, a nawet szkodliwy bo pewnie jego ziomkowie bedą sie mscić). Pozatym czym jest śmierć zwyrodnialca o spaczonym światopoglądzie w porównaniu ze śmiercią niewinnych. Inna kara nie wchodziła w grę, jego nie dałoby się nawet zresocjalizować, nigdy by nie pożałował tego, co zrobił. Byłby niebezpieczny nawet za kratkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

zgadzam się, moje zdanie jest identyczne. Osama był symbolem. Bardzo silnym symbolem dla terrorystów i dla ludzi skrzywdzonych przez niego w zamachach terrorystycznych. Do tej pory nie byłam za karą śmierci, ale w skrajnych przypadkach - osób, które są zaślepione swą morderczą ideologią nie ma nadziei i powinno się ich eliminować. Jednak uważam, że mimo wszystko powinno się go postawić przed sąd, i dopiero potem skazać na śmierć. Z drugiej strony jednak jego pobratyńcy uznaliby to za śmierć męczeńską, a przecież w to im graj...
Suma sumarum chyba jednak dobrze, że amerykanie załatwili to tak a nie inaczej. A ludzie MAJĄ PRAWO się z tego cieszyć. Zginął SYMBOL, symbol ciągłego zagrożenia, symbol wszelkiego zła wyrządzonego na niewinnych ludziach. Niech się ludzie cieszą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ube
+13 / 15

muzełmanie setki razy świętowali śmierć niewinnych amerykanów i było ok, raptem jak zginął człowiek za to odpowiedzialny to się zrobił wielki problem humanitaryzmu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pepa1705
+3 / 3

pewnie siedzi i sie teraz smieje jacy ludzie sa glupi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q qwerty2222
-3 / 3

nie sraj żarem bo grozi pożarem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Emokapciuch
+2 / 4

Ja tam bin ladena nie nazwał bym człowiekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemo89x
+3 / 5

Pewni ludzie nie zasługują na humanitarne traktowanie. Samo używanie przez wielu islamskich terrorystów kobiet i dzieci jako żywe tarcze dyskwalifikuje ich jako ludzi. Dużo osób pisze, że powinien odbyć się proces Osamy...hmm niby racja, ale wyrok i tak byłby tylko jeden. Natomiast podczas całego procesu z pewnością doszłoby do wielu zamachów, mających na celu uwolnienie terrorysty numer 1. Po co ryzykować życie wielu ludzi...po to aby paru ludzi, którzy uważają się za wielkich altruistów mieli radość?? Nie, nie można było ryzykować tego, aby schwytać bin Ladena żywcem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
+1 / 1

Humanitarne traktowanie powinno być przywilejem tych, którzy rozumieją co oznaczają Podstawowe Prawa Człowieka. Ci, którzy uważają że są "równi i równiejsi" nie należy traktować miarą humanitaryzmu, bo oni nigdy nie zrozumieją że robią źle zabijając innych w imię religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar xMonarax
0 / 4

Był to zły człowiek ,morderca oraz terrorysta , ale nie spowodował żadnego zamachu w Polsce , to nam właściwie nic do tego .Nie mamy z czego się cieszyć ( chodzi o jego śmierć) ,bo to nie był nasz wróg .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JezykCK
-1 / 1

Poje*ało Cie do końca? Jeśli to nie nasz wróg, to powiedz Polskim żołnierzom w Afganistanie żeby zapier*alali do domu, bo po co tam siedzieć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

@JezykCK, oni siedzą tam, bo rząd im każe, a rząd im każe bo podpisał umowę z naszymi "amerykańskimi sprzymierzeńcami", którzy wystawili by naszych na odstrzał przy pierwszej lepszej okazji. Od lat mówi się, żeby Polska wyjechała z zagrożonych obszarów, ale wszyscy mają to w dupie, bo liczy się kasa a nie życie ludzkie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Portal
+1 / 5

...ŚMIERCI CZŁOWIEKA, KTÓRY ŚWIĘTOWAŁ ŚMIERĆ TYSIĄCA LUDZI!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clavellina
-4 / 6

USA to chory kraj. Wydaje im się, że wszystko im wolno i są super, mega, świetni, najlepsi itd. a tak naprawdę kulturowo i mentalnie są w d*pie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daritka96
0 / 0

Widocznie ślub Williama i Kate był ślubem 100-lecia a zamordowanie najbardziej poszukiwanego terrorysty wydarzeniem 100-lecia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borsuk1946
-2 / 2

mozecie dac mi - glupio skometowac ale wedlug mnie to on nadal zyje !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Morgi
+5 / 7

Ja już nie wiem co za mózgi plusują takie demoty. Jakby Ci matkę zabił też byś się cieszył niskopodłogowcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lektor1993
+1 / 1

Porównywanie Bin Ladena do Hitlera czy Stalina jest równoważne z porównaniem Donka z Wałęsą i Kaczyńskim - te same ryje. Co do demota - ja bym go nie nazwał człowiekiem bo wg mnie człowiek ma w sobie jakieś uczucia, kieruje się czymś a to ( podkreślam TO ) jest jakimś zwierzem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jogibabu21hudy
+3 / 3

oko za oko . Zaatakował wolnych ludzi powinien wiedzieć że będą sie bronić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haludek
+4 / 8

demot:Polityczna poprawność XXI w.:Nazywanie bydlęcia u góry człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2011 o 21:21

K knyss
-5 / 7

Naprawdę nie rozumiem jak możecie puste mózgi się tak spinać. Macie dowody na to, że Bin Laden zrobił chociażby zamach na WTC? Nie ma, nikt nie ma! To tylko jeden człowiek, Al-Kaida działa dalej. Pomijając fakt, że to hipokryci, mówią o tym, żeby nie mordować niewinnych, a sami co robią?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paradox001
+4 / 4

Tak się składa pusty mózgu że Bin Laden oficjalnie przyznał się do tego zamachu, nie raz chwalił się z tego powodu na różnych nagraniach. Wiadomo oczywiście że nie on jeden za tym stoi, tylko cały sztab, ale nie mniej jednak był przywódcą, liderem, ikoną, oraz założycielem Al kaidy. Masz racje nikt nie popiera mordowania niewinnych, ten człowiek był winny śmierci kilku tysięcy osób, za co dostał odpowiednią karę, szkoda tylko ze dopiero po 10 latach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2011 o 11:25

B BobbyZ
+3 / 3

demot:OSAMA zero ?:Chyba o czymś zapomnieli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xnxn
+2 / 4

nie żal mi sk*******a, a Ci co się oburzają o mało humanitarne traktowanie powinni powrócić do zdjęć czy filmów z 11 września.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mirame
+1 / 1

Zakladam, ze nikt z bliskich walczacego o humanitaryzm autora nie zginal w ataka na WTC? (-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2011 o 21:38

M maupa23
-1 / 1

Sorry ale dla mnie to nie jest człowiek, a ta radość to z tego, że jakaś tam sprawiedliwość go dopadła...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
-5 / 7

Zabicie człowieka bez wyroku sądowego za jego przestępstwa jest sk*rwy*syństwem, a twierdzenie premiera, czy ministra spraw zagranicznych, że sprawiedliwości stało się za dość jest arcyskur*ys*ństwem do kwadratu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avak42
0 / 0

Sadama rok(czy nawet więcej) trzymali w więzieniu i wyrokowali a i tak mu to nic nie dało. Osame jak nie teraz to po roku i tak by powiesili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
0 / 0

Nie robi dla Ciebe różnicy, czy karę wymierza się bez wyroku sądowego czy z nim?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karola320
0 / 0

Tylko czy jego można nazwać człowiekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marmaz
0 / 0

Większość pier... o humanitaryzmie, że amerykanie się cieszą z Jego śmierci, a tak naprawdę mają go głęboko w dupie i sami zabiliby Osamę z zimną krwią za tą nagrodę, która była za niego wyznaczona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hare
+3 / 3

ojoj biedny Osamek! powinien dostać co najwyżej dożywocie! i oczywiście w celi z TV i netem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

Nie świętują śmierci "człowieka" tylko potwora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tajemnica1990
0 / 0

dziwisz się że świętują śmierć terrorysty który pozabiłał tysiące, jeśli nie miliony, ludzi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gaborsonia
+1 / 3

Przecież Bin Laden był mordercom a teraz gadają o tym że jego śmierć widziała jakaś dwunastoletnia smarkula. Tak biedny Osamamek powinniśmy wszyscy teraz walnąć znicze i zgnoić grupę żołnierzy która zestrzliła jego brudną dupę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Prezesiik
-3 / 3

Dopiero jak go zabili to się zacznie przejeb. Nie wiem z czego Ci ludzie się cieszą, po za tym no właśnie... zginął człowiek. Był kim był ale pokój jego duszy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

jeszcze może pojedź na groby Hitlera i Stalina i im postaw znicze.. będziesz miał czyste sumienie, że nie jesteś za zabijaniem "ludzi"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamildz6
0 / 0

A co mają płakać i prosić Boga o przebaczenie? :O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
+2 / 2

demot:Jedno jest pewne:Obama ma reelekcje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gienka
+1 / 3

suuuuper, teraz zacznie się bronienie "człowieka" i jego prawa do sprawiedliwego wyroku ... pfff... śmiech na sali. nie jest to nowością, że ofiara ma zawsze bardziej prze*ebane niż jej kat, ale to to już jest gruba przesada. nazwijmy rzeczy po imieniu: to nie był człowiek, tylko jakieś chore monstrum!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Petersaber
+2 / 2

Obama - 1 / Osama - 2973 :/ O WTC się zapomniało, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 maja 2011 o 23:00

avatar ciastolin
0 / 0

Jesteś pewien, że Obama tylko 1?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burza1
0 / 0

W większości ludzie byli i są "zwierzętami", tylko nie chcą się do tego przyznać. Więc humanitaryzm jest pojęciem abstrakcyjnym dla wielu ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KM18
-3 / 3

Prawda jest taka że powinni go pojmać żywcem jeśli było by to jakoś możliwe, bo mówi sie że mieli rozkaz go zabić. Amerykanie którzy ciągle mówią o wojnie dla pokoju i tych prawach człowieka najbardziej ich nie przestrzegają, a sami wymagają od innych. Powinni go osadzić bo zgodnie z ich prawem był on podejrzanym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Burza1
-3 / 3

Ametyka nie musi przestrzegać, rzadnych praw oni żyją z tego co ukradną i jakie interesy zrobią na wojnie. Nie ważne czy to oni naparają na mniejsz kraj z ropom, czy chodzi o I lub II wojnę światową itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+3 / 7

Wolę żeby zginął morderca, niż jego ofiary. Popieram również przywrócenia kary śmierci za brutalne morderstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ramadam
+1 / 1

10 lat temu cieszyli się islamistyczni fanatycy, a teraz cieszą się fanatycy supremacji Zachodu. Za każdym razem cieszą się bardzo prymitywnie - ze śmierci tych innych. Zaczyna się kolejne błędne koło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D duriel
+3 / 3

Ja sam z radością zatańczył bym na jego trupie, jakby tylko go nie pochowali tak szybko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L litwa00707
0 / 0

Ale nie wygląda na takiego co zrobił zamach na WTC i spowodaowl kilka wojne ;] Cicha woda brzegi rwie tu pasuje jak ulał .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar morek
+1 / 3

Kłóciłbym się z słowem "człowiek". Ciekawe ile jeszcze czeka nas takich "mądrych" demotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zergadis0
+1 / 1

Ciekawe skąd to stwierdzenie, jakby to w tym XXI wieku było tak źle, skoro i tak najprawdopodobniej jeszcze nigdy w dziejach ludzkości nie byłoby wieku, w którym śmierć konkretnych ludzi byłaby tak rzadko świętowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kriters44
-3 / 3

na kogos musieli zwalic 2 wojny i zbrojenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dicamillo
0 / 2

To nie był człowiek, tylko głupie bydlę... Więc demot bez sensu;) Tak swoją drogą, oczywiście minus. BTW - ciekawe, ilu z was by było za procesem tego śmiecia, jeżeli to wasi bliscy zginęliby w WTC albo innych zamachach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2011 o 0:36

Z Zigrin
-1 / 7

Mówiąc prosto Bin Laden zabijał amerykańców bo oni się za przeproszeniem wpie****ają tam gdzie nie trzeba szerzą tą swoją demokrację może oni jej nie chcą. Może lubią się mordować i okaleczać.Tak im dobrze to niech się bawią ,ale amerykanie chcieli ich ropy. Nie było by tam ropy to i amerykanie by się nie zainteresowali tym krajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2011 o 0:37

B Bociek9
+2 / 4

Głupi, nieprzyślany demot. Mam płakać, bo zabili kogoś, kto mordował innych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M ManiekP86
+2 / 4

Przepraszam bardzo, jakiego 'CZŁOWIEKA' ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ocb007
+1 / 1

jeszcze powiedz, że żal Ci Bin Ladena?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J januszek324
-4 / 4

brawo dzieciaki, widac, ze macie iq zombie jak amerykanie i wierzycie, ze taki brodacz mogl zniszczyc trzy wieze, tak trzy sie zawalily a tylko w dwie uderzyly samoloty, ot dziwne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U uciuwiciu
+1 / 1

niee k**wa - żałobę narodową ogłoście!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Robo831
+1 / 3

Ale macie kur** problem zdechł to dobrze **urwie**** tyle pozabijał ludzi, a ty pierd***** głupoty ku***. Nie zajmuj się jakimś **urwiel** tylko o wiele więcej niewinnych ludzi ginie i nie pie****!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N natalia2206
-1 / 1

Większość populacji deklaruje wiarę w boga, nieistotne jakiego. Zazwyczaj religie głoszą miłość i sszacunek, namawiają do przebaczania i pomocy. Mimo tego wciąż istnieje przekonanie, iż myślenie 'śmierć za śmierć' jest poprawne. Gdyby świat był pełen ludzi skrajnie złych lub skrajnie dobrych, bez zbędnych odcieni szarości, wszystko byłoby prostsze i lepsze - przynajmniej fałsz by nie istniał. Niestety jesteśmy tylko ludzmi, od nas nie wymaga się cudów ;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

tia... a Osama to wcale nie wmawiał ludziom, że walczą w imieniu Allaha... on nie "miłował pokoju", on też się mścił, i to bardziej krwawo niż amerykanie. Zabijał pewnie też swoich, więc nie chrzań mi tu, że wszyscy ludzie powinni być dobrzy, bo NIE SĄ! i chodzą po tym świecie mordercy (tacy jak wyżej wspomniany), którzy chełpią się tym, iż mordują w imieniu religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K ksq
+3 / 3

to nie jest świętowanie śmierci drugiego człowieka, tylko świętują głównie to że dosięgnęła go kara za zabicie tysięcy Amerykanów (w tym 6 Polaków) w atakach na WTC

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xawery81
+2 / 2

tylko z tą różnicą że bin laden by świętował twoją śmieć więc nie mów o humanitaryzmie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sharpy
0 / 2

Obama: 1 : Osama 2 [wieże]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kredens777
+2 / 2

Ok , ok smuć się z powodu jego śmierci. Mnie w ogóle to nie obchodzi, zabili go i tyle , ani się nie ciesze ani nie przeżywam .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariush8
0 / 0

obama 1-osama około 3 tyś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek4team
+1 / 1

To, że ludzie cieszą się z jego śmierci jest czymś naturalnym. W końcu przez niego zginęło wiele niewinnych istnień. Czym jednak różnimy się od niego ciesząc się ze śmierci drugiego? I czemu wydajemy na niego z góry sąd? Być może ktoś mu zrobił w dzieciństwie pranie mózgu, albo był chory psychicznie... Nie wiemy jak było, nie wiemy jak my byśmy się zachowali, gdybyśmy byli na jego miejscu. Człowiek po prostu chłonie wszystko ze środowiska w jakim się znajduje, jeśli się zastanowimy nad tym to każdy tak ma. Nie chodzi mi tu o usprawiedliwienie Osamy, to co zrobił było złe, jednak zbyt pochopnie potępiamy go. Potępiajmy jego czyny a nie samego człowieka. "Jeśli nie znasz warunki, fakty są Ci obce, jakbyś mieszkał na Księżycu i chciał mówić coś o Polsce". Jeśli zabijamy z premedytacją 1 człowieka, to jesteśmy mordercą. Jeśli zabijamy z premedytacją 10 000 ludzi również jesteśmy mordercą. Nie sądźmy abyśmy nie byli sądzeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kibolsns
+2 / 2

To na głównej nie powinno być on tyle ludzi zabił że należało mu sie jak nikomu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheUnitedVibe
+1 / 1

Akurat śmierci "człowieka" nikt tu nie świętował...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Perkins1991
0 / 2

jak tak Cie to boli to zapal sobie w opisie świeczkę i dodaj "zginął wielki człowiek" nc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PNUJJZ
0 / 0

Ja wam mówię ci po Bin Ladenie nie zostawią tego w spokoju.
To będzie taka zemsta zza grobu że amerykanie się zesrają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pewoorasy
+1 / 1

Ej a tak wgl to czemu zabili tego miłego pana ??
Ps. Jak byłem w pakistanie do dał mi 2 króliczki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SayHello
+2 / 2

no a Polacy na pewno płakali po śmierci Hitlera...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KumakSiemaszki
-1 / 1

siłą rzeczy powinno być "Osama 3000+ - Obama 1"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hpl
+2 / 2

I dobrze, że go zabili, wszyscy terroryści powinni zostac zabici.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N neomagnet
+4 / 4

A co w tym dziwnego że ludzie świętują śmierć terrorysty, który zaatakował ich kraj i zabił mnóstwo niewinnych osób. Powiem wprost, również się cieszę. Tacy ludzie nie powinni chodzić po tej ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marchewaaa01
+1 / 1

Człowieka, który był odpowiedzialny za śmierć ludzi...wielu ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JoannadArcXXI
0 / 0

On już dawno przestał być człowiekiem. Po za tym, każdy z nas wie tylko tyle, ile mówi nam telewizja, internet, prasa itd. Nie ma żadnych dowodów na to, że on nie żyje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alien1111
0 / 0

nikt nie chce czytać twoich durnych dziecinnych wypocin że wszędzie wklejasz linki? naprawdę myślisz że znasz wszystko odm,,wewnątrz"? i że tak to umiesz myśleć i nie dajesz się manipulować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D daria051
+4 / 4

Jestem dziennikarką,piszę o terroryźmie,ubiegam się o posadę korespondenta. Czytałam już milion książek o tym.LUDZIE TEN CZŁOWIEK ZAPOCZĄTKOWAŁ PRANIE MÓZGÓW,JEGO ŚMIERĆ MOŻE NIE ZMIENI MYŚLENIA WSZYSTKIM ALE ZAPOBIEGNIE WIELU TRAGEDII,PORWANIA DZIENNIKARZY,SAMOLOTÓW TO JEGO SPRAWKA,NA JEGO ROZKAZ.NIE MÓWCIE TU O HUMANITARYZMIE,BO W JEGO OTOCZENIU GO NIE MA I NIE BĘDZIE! proponuje przeczytać "cena odwagi" dla ludzi którzy dziwią się z radości jego śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShinobiRixu
0 / 0

zgadzam sie z toba w 100 %. On poprostu musial zginąć. Nalezalo mu sie za to wszystko co zrobil. Lecz teraz wszyscy powini byc przygotowani na Vendette bo sadze za tak tego terrorysci nie zostawia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ineari
-1 / 1

kara śmierci jest okrutna. wiem, był h*jowym dupkiem, był mordercą, terrorystą! ale dlaczego my mamy być tacy sami ?! dlaczego też mamy zabijać ? wiem, że to nierealne, żeby go wsadzić do paki na dożywocie - uciekłby albo co. ale ja jestem przeciwko karze śmierci. a to nawet nie była kara śmierci, tylko morderstwo w akcji. nawet nie był sądzony. w niektórych stanach kara śmierci jest zabroniona, jestem ciekawa jakby sąd zareagował gdyby na rozprawe stawił się Osama bin Laden.
a Tusk podobno jest przeciwko karze śmierci, a poparł uczynek USA.
p.s. czytałam wywiad z synem Osamy bin Ladena, wywarł na mnie duże wrażenie. gość ma przerąbane (jak wy byście zareagowali na nazwisko bin Laden?). mam nadzieje że to nie on zginął. ktoś wie czy Osama miał dwóch synów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
0 / 0

nie jesteśmy tacy jak On, nawet tego nie porównuj. On prowadził siatkę terrorystyczną, która obejmowała cały świat i atakował niewinnych ludzi, bo za trudno im atakować wojska krajów zjednoczonych. Łatwiej mordować niewinnych w imieniu "wyższego dobra" i zbawienia po śmierci. I Ty jeszcze uważasz, że ktoś taki zasługuje na coś lepszego niż osaczenie przez komandosów i zabicie? To jest tylko jeden osobnik, do tego Przywódca który rządził wielką terrorystyczną organizacją. Czy by go zabili, czy by go postawili przed sądem, i tak fanatycy będą go czcić jak świętego męczennika i dalej zabijać, tym razem już nie w imieniu Allaha, a w imieniu Osamy bin Ladena...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zhipes
0 / 0

może to zburzy twój system wartości, ale niektórzy ludzie po prostu nie zasługują na dar bycia żywym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 maja 2011 o 17:11

C CaroBoro
0 / 0

czyli według ciebie, Adriano240, powinni ogłosić żałobę narodową z tego powodu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2011 o 18:33

M Mickey131
+1 / 1

ten skur*ysyn zabił 8 tysięcy osób w ich mieście. jedyne czego żałuje w tej śmierci to tego że była dla niego taka krótka. z chęcią świętowałbym razem z nimi matole

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pasikk
0 / 0

demot:Zależy kogo:nazywasz człowiekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziielarrz
-1 / 3

tak w ogole to za zamachem na WTC stoi Ameryka by pod hasłem terroryzm mogła zaczac wojne o rope. al kaida teraz pierdyknie zamach i znow zgina ludzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alien1111
+1 / 1

kolejne wielkie mądrości homo-tolerancyjno-lewackiej jaśnie oświeconej i nowoczesnej młodzieży. Gdyby tacy jak twórca demota mieli naprawdę coś do gadania (bo nie mają, to tylko krzykacze) niewiem jak by skończyła nasza kultura i cywilizacja. Takiś mądry i chrześcijański? to poczytaj, i dowiedz się że religia zabrania MORDOWAĆ, a to nie to samo co ZABIJANIE. Terrorysta został zgładzony ale dla jakiegoś debila (ban? używanie słów powszechnie uznawanych za obraźliwe) zawsze znajdzie się problem, ciekawe jak byś ty zachował się mając na barkach bezpieczeństwo swojego narodu, deportował go do stanów i sądził? W życiu byś nie udźwignął takiego ciężaru, nie masz ,,jaj" o wielki twórco demota który na przekór wszystkim wygłasza swoje mądrości i w glorii i chwale na białym koniu walczy o prawa gejów, zoofili, pedofili, morderców, innych wyznawców do swobody wprowadzania swoich praw w nie swoim kraju itp. Brawo! wielki myśliciel z ciebie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2011 o 19:27

M mysza93
-1 / 1

tia... i pomimo tego wszystkiego do czego się przyznał... myślicie wszyscy że byłby takim piep*zonym tchórzem, żeby udawać, że to nie jego sprawka? przecież on od razu powiedział że WTC to nie on. mało jest odłamów w śród talibów? no i sorry ale wydaje mi się, że jeśli ktoś kogoś wspierał w walce z ZSRR to Talibowie Amerykę. poza tym Amerykanie są pei*dolonymi rasistami i może nie weszli do Arabii ale do innych krajów tak. niech się trzymają swojego kontynentu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Progeusz
0 / 0

powieś sie na drzewie razem z ekologami i resztą podobnego Tobie tałatajstwa ;d cancer killing common sense.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quarez94
0 / 0

Buhaahah Obama 1 Osama 0 tylko szkoda ze w jednym zamachu na Stany zginęło 3000 osób.Raczej wiece o którym z zamachów mówię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gagucha
0 / 0

Może teraz 1 maja w USA będzie świętem narodowym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lostek815
+1 / 1

Do autora: uważasz bin Ladena za człowieka? Bo ja nie. To taki sam potwór jakim był Hitler. Tacy nie mają prawa żyć. Był winien śmierci wielu ludzi, a Ty po nim byś chciał rozpaczać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Salad
0 / 0

Ja pie*dolę na prawdę nie mam pojęcia co za idiota zrobił tego demota i co za idioci dopuścili go do głównej.. Te bydle zabiło tyle tysięcy ludzi, zatem również zniszczył życie tylu tysiącom ludzi a Ty coś pier****sz o humanitarności ? Opanuj się człowieku.. Siądzie taka pi**a przed komputerem, nie zna życia ani widocznie żadnych faktów i myśli, że błyśnie wywołując litość za śmierć tego gówna.. To, że to ścierwo zdechło to na prawdę jest powód do radości i świętowania. Tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Przemson
0 / 0

JAKIKOLWIEK dowód na to, że ten człowiek stoi za 9/11? I nie mówię tu o jego" przyznaniu się do tego". Nie mogę uwierzyć, że mija dziesięć lat, a ludzie nadal wierzą w bajkę na temat tego, że pasterz z Bliskiego Wschodu wraz kilkoma innymi pasterzami porwali kilkanaście olbrzymich(!) samolotów na terenie obcego kraju za pośrednictwem gumowych noży. NIE MA ŻADNEGO DOWODU na to, że za zamachami stoi Al- Kaida i Usama ibn Ladin. Jest za to mnóstwo dowodów, że był to inside job. I nie, nie po to by kraść ropę z Afganistanu. Słyszał ktoś o Patriot Act? Jest to ustawa wprowadzona gdy emocje sięgnęły zenitu i nikt się jej nie przeciwstawił- ODBIERA ONA AMERYKANOM NIEMAL WSZYSTKIE PRAWA I WOLNOŚCI OBYWATELSKIE! Za podejrzenie(!) o terroryzm możesz być więziony i torturowany przez nieograniczoną ilość czasu, bez kontaktu z rodziną czy prawnikiem. Wszystko zgodnie z prawem! US stało się państwem totalitarnym, temu służyły ataki na WTC. Z TV nie dowiecie się o tym nigdy. Wierzycie w rozłączność władzy i mediów? To ci sami ludzie, żadna informacja nie jest podawana do masowych środków przekazu bez zgody z góry. Ludzie nie są świadomi tego, jaka panuje cenzura. Odnośnie 9/11 polecam materiał" Niewygodne fakty" na Youtube. Obnaża cały ten terrorystyczny akt w wykonaniu rządu US, a jest to tylko wierzchołek góry lodowej. Co do Usamy ibn Ladina- najprawdopodobniej umarł on 16 grudnia 2001 roku na niewydolność nerek. Ostatni podsłuch CIA pochodzi z 15 grudnia 2001. Wszystkie inne przekazy były jedynie powielaniem tego, co zostało już zarejestrowane. Rzekomy ibn Ladin pojawiał się na nagraniach video po 2002 roku, jednak nikt w mediach( oczywiście wolnych i niezależnych- które informują Cię o" kibolach" a o tym co dzieję się w Bahrajnie oczywiście nie) nie zwrócił uwagi, ze występuje na nich... inny człowiek! Tyle na temat wiarygodności mediów. Co do ostatnich rewelacji- akcja nakierowana na wzrost poparcia dla Baracka Husseina Obamy w przyszłorocznych wyborach prezydenckich( a propos Obamy- cytując Fokusa" Wpisz sobie" Wielkie oszustwo" i naciśnij Enter"). Chyba, że wierzycie w to, że ibn Ladina zabito, a w ciągu kilku godzin zdołano przeprowadzić testy DNA i uzyskać wyniki( nie istnieje możliwość tak szybkiego odczytu DNA) a ciało wrzucono do morza" by uniknąć pielgrzymek do miejsca pochówku". Ludzi w to wierzących nie nazwę już jak na początku mojego postu naiwnymi i zmanipulowanymi przez TV, lecz po prostu głupimi. Nauczmy się myśleć za siebie. Jest to ważne, gdyż 95% ludzi myśli swoimi odbiornikami TV zamiast głową... Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rpr1
0 / 0

Idiotyzm... Gdyby w Polsce ktoś organizowałby zamachy terrorystyczne, to odetchnąłbyś z ulgą, gdyby zginął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hezer
0 / 0

ludzkosc - 1
justiśś bieber - 0

ciekawe czy tez by sie pojawily takie demoty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abdullahi
0 / 0

a przypadkiem nie powinno być Obama: 1, Osama: 3000+ ???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem