Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5529 5841
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D dajpyska
+56 / 96

Dokładnie! Gwałcicieli należy karać i to porządnie! W ogóle nie rozumiem jak można coś takiego zrobić kobiecie... Masakra.
Demot bardzo dobry. Kiedyś na lekcji nauczycielka powiedziała że większość kobiet które zostały zgwałcone nie zachodzą w ciążę. Nie wiem czy to prawda ale zawsze promyczek nadzieji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gawsi
+161 / 183

W czasach Kazimierza wielkiego były 3 zapisy w prawie karnym: za zabójstwo kara śmierci, za kradzież kara śmierci i za gwałt kara śmierci. Skazanych zabijano publicznie na rynku miasta, w którym mieszkał i wiecie co? Prawie nie było przestępczości.
W kraju potrzebna jest kara śmierci. W PRLu prawie nie było gwałtów, ani morderstw, bo ludzie się bali, że dostaną w czapę- a dzisiaj więzienia to luksusowe kurorty, gdzie karmią lepiej niż w szpitalach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+111 / 127

ale i tak znajdą się tacy, co powiedzą "sama się o to prosiła"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morpheme
+79 / 85

@moudy Pójdziesz kiedyś do wiezienia to ci się zdarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wgw
+57 / 69

Niech wraca Hammurabi i jego "oko za oko ząb za ząb" za gwałt karą powinno być rvchańsko w dupsko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+8 / 10

@grunge: O ile pamiętam, to zależało kto kogo zabił. Jak szlachcicowi zasiekło się chłopa to płacił
odszkodowanie za "uszkodzenie inwentarza", ale nie sądzę by mieszczanin za zabicie szlachcica mógł liczyć na li
tylko grzywnę. A za kradzież nie było kary śmierci? Czyli te wszystkie kamienne szubienice co gdzieniegdzie jeszcze stoją, to tylko dla ozdoby były? A tytuły monografii jak "Kara śmierci w prawie dawnej Polski" to dla zmyłki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2011 o 0:04

avatar Sandomierzanka
+9 / 17

Tekst z lekcji religii:
Uczeń: A wie ksiądz, że 9/10 ludzi była zgwałcona, tylko się do tego nie przyznaje?
Ksiądz: To ja ci bardzo współczuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2011 o 15:38

P pabeloo
-2 / 6

typowa ściema dla ludu z tym nie zachodzeniem w ciąże.
to samo z czasami kazimierza wielkiego. o PRLu nie wspomnie. o gwałtach się nie pisało, ale się zdarzały i to wcale nie rzadziej niż teraz. po prostu w telewizji i w gazetach nie było o to tyle szumu.
owszem gwałt to dla każdego straszna rzecz, ale nie idźmy w ekstrema.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emi1987hot
+8 / 14

Ludzie, którzy mówią że kobieta sama sobie jest winna to potencjalni pedofile i gwałciciele. Taki gwałciciel
niczym się od zwierzęcia nie różni, bo kieruje się tylko popędem. Bez myślenia, konsekwencji. Jak zwierzę,
chociaż itak uważam, że zwierzęta mają więcej godności niż taki zwyrodnialec. Mój ŚP Dziadziuś mówił
"oberżnąć fiuta razem z jajami i solić żeby szczypało!" I uważam, że miał rację, nie jestem za karą śmierci, co tam kulka w łeb. To by było zbyt łatwe, niech się męczą. Pamiętaliby całe życie, a co najważniejsze już nikogo by nie skrzywdzili w taki sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2011 o 13:26

avatar Jonathanus
-2 / 4

@emi1987hot: Sama sobie zaprzeczasz. Jeśli nie kieruje się rozumem, ale instynktem, to znaczy, że nie wie co robi. Myślisz, że surowa kara odstraszy kogoś, kto popełniając zbrodnię nigdy nie zastanawia się nad konsekwencjami gdyż - jak sama mówisz - nie myśli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niiunia96
+2 / 16

Dobry demot. Oczywiście wielki +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PaCh0
+69 / 93

Gdybym miał okazje złpać takiego skur***
Juz nigdy by tego nie zrobił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Izucha1991
+23 / 65

Pier...dolisz znając życie byś uciekał w popłochu . Każdy mądry wtedy kiedy nie trzeba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czarnulka1817
+82 / 94

Nie za gwałt powinna być kastracja i że tak powiem "teraz się skur***** męcz"...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Draken
+57 / 69

Kastracja to mało, zbyt mało. Powinno się ich jeszcze oznaczać jakimś tatuażem albo wypalać im jakiś znak na czole żeby każdy wiedział że stoi przed nim śmieć. Ew, dawać takich do jakiejś przeludnionej więziennej celi i powiedzieć reszcie za co siedzi. Ale tak nigdy nie będzie bo jakiś debil wymyślił sobie niezbywalne Prawa Człowieka które z jakiegoś powodu dotyczą nawet tych którzy mają je głęboko gdzieś, (No bo raczej nie można powiedzieć że mordercę, gwałciciela obchodziło że jego ofiara ma prawo do nietykalności cielesnej) To jest naprawdę dołujące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
+10 / 14

LubieWpierdalacRodzynki: z tego "klubu" szybko zaczeli by odchodzić członkowie którzy mieliby dośc. A ci którzy by w nim zostali w końcu ucięliby kiedyś ręce młodocianemu złodziejowi bo to "śmieć" a im wolno wprowadzać sprawiedliwość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+5 / 19

Czytam Wasze wyścigi na co bardziej sadystyczną karę i tak się zastanawiam nad statystykami, że niby 80-90 procent
Polaków to chrześcijanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shady666
+12 / 32

A jednak się wypowiedziałeś...zbędny komentarz -.- A co do demota to uciąć kuta...sa i tyle i go tak zostawić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Poprawna
0 / 16

Polecam film "Małe dzieci", nie wiem, czy tego typu wulgarne powiedzenia nie świadczą o Waszej często niewiedzy. Ale za demota +, jak najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fallowme147
+4 / 14

Oby było na głównej. [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+27 / 59

Czemu tylko kobiety? Zgwałcony chłopiec odczuwa niby dumę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HDX
+14 / 34

Pójdę dalej - dlatego tylko chłopcy? Dorośli mężczyźni też są czasami ofiarami gwałcicieli (i gwałcicielek,
nie sądźcie, że takich przypadków nie ma). Oczywiście są to rzadsze zdarzenia, a są jeszcze mniej znane, bo nie
każda/nie każdy odważy się przyznać.

EDIT: Do minusujących - może ktoś odważyłby się uzasadnić, dlaczego nie pasuje wam to, co napisałem? Nie zgadza się z waszym światopoglądem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 20:07

avatar paul86
+13 / 21

Dorośli mężczyźni oczywiście też, uznałem, że chłopiec lepiej podziała na wyobraźnię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karcia751
+5 / 7

a będziesz później chodził z gigantycznym brzuchem 9 miesięcy???....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ChaserJohnDoe
+57 / 69

Gwałcicielowi to powinni zanurzać ch**a w żrącym kwasie po milimetrze żeby czuł ból tak jak ta kobieta którą gwałcił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marchewka321
+18 / 24

powiem tyle nie chce być na miejscu jakieś kobiety po gwałcie a temu co zrobił to kula w dupe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar widastorun
+7 / 29

szczerze to o mały włos mnie to nie spotkało pół roku temu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alantia
+45 / 69

Kiedyś usłyszałam, że kobiety same są sobie winne, że zostały zgwałcone, bo prowokują ubiorem lub zachowaniem. To straszne, że panuje taka znieczulica :( (mocny demot)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+33 / 37

Nigdy nie można powiedzieć, że kobieta jest sama sobie winna. Niktóre po prostu sa mniej rozsądne i przyciągają nieszczęście. Pracowałam w 'biznesie pubowym' i pamietam dziewczynę spoza miasta, bez znajomych, ktora była tak pijana, że ledwo pamiętała jak się nazywa. Przenocowałam ją u siebie bo cały czas czaiła się na nią grupka napalonych facetów. Potem się okazało, że ci faceci to byli przyjaciele 4 innych, których owej nocy przeleciała w łazience w pubie. Więcej rozsądku drogie panie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
+13 / 23

Harlem92: zgadzam się, i nie jestem w stanie przyjać tego powiedzenia "sama sobie winna". Jednakże, z jakiegoś to powodu montujemy zamki w drzwiach i kraty w sklepach. Mimo iż przecież nie wolno zabierać cudzych rzeczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulinka4433
+69 / 73

Kobieta po gwałcie inaczej patrzy na mężczyzn. To co się stało zostaję w głowie całe życie, nie da się tego zapomnieć, a co gorsze pamięta się każdy szczegół z tamtego wydarzenia. Sama przeżyłam dwie próby gwałtu. Cała sprawa nie została zgłoszona na policję ze strachu.. Kiedy widzi się swoich napastników, ich drwiący uśmieszek, czuję się jak ostatni śmieć. Nie da się opisać reakcji organizmu na ich widok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C ConG
+14 / 14

Najgorsze jest to, że później taka kobieta krzywdzi (nie z własnej winy) przyszłych mężczyzn, których spotka. Uwierz mi, że kiedy kobieta na której ci zależy boi się Ciebie i patrzy jak na swojego oprawcę, mimo, że ty nic jej nie zrobiłeś i chcesz jej pomóc, jest paskudnym uczuciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hawk26
+2 / 2

w sumie tak dołączając się do tematu- moja bliska koleżanka została zgwałcona dwa razy, raz przez swojego chłopaka (miała wtedy 16 lat i uważała, że to zdecydowanie na wcześnie na seks, on mówił, że to akceptuje, ale jak wyszło na końcu- jednak nie), a raz przez swojego kolegę, gdy za dużo wypiła i nie miała zbytniej siły się stawiać. Nie potrafiła o tym opowiedzieć ani rodzicom, ani przyjaciołom. Dopiero po paru latach była w stanie o tym rozmawiać. To co ciekawe, to mechanizmy, które wówczas się uruchamiają w psychice. Najpierw nienawidziła samej siebie i czuła obrzydzenie, później wszystkich mężczyzn wokół, a na końca doszła do etapu "Taki już jest ten świat, w gruncie rzeczy to moja wina, powinnam być ostrożniejsza, a kobiety nie mają tej rzeczy z mydła". Po tych wydarzeniach była w związkach, ten fragment swojej przeszłości zatajając i w sumie żaden z jej chłopaków się nigdy niczego nie domyślił. Jednak każdy związek kończył się po jakimś miesiącu- bycie z kimś zawsze przywoływało tamte wspomnienia, ponadto jak ostatnio stwierdziła, "wypaliła się, oprócz zwykłej sympatii i pociągu fizycznego nie potrafi czuć niczego głębszego". I przestała już nawet próbować, bo zdaje sobie sprawę, że odcisk psychiczny jest na tyle silny, że nigdy nie będzie mogła założyć normalnej rodziny- prędzej czy później zacznie nienawidzić swojego partnera.
Najwięcej gwałtów dokonuje się w obrębie osób nam najbliższych- to nie są żadni zwyrodnialcy, czy pijane typki na imprezowni. Jakby przyjrzeć się statystykom- gwałciciele to najczęściej osoby blisko z nami powiązane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DreadlockRasta
+26 / 34

kiedy przeczytałam książkę "my z poprawczaka" zrozumiałam dlaczego są gwałciciele. Zawsze myślałam "po co oni gwałcą, przecież wystarczy pójść znaleźć sobie jakąś puszczalską i już", no cóż myliłam się. W książce chłopak opisywał sytuację, w której z kolegami gwałcili kobietę. Cytując jego słowa "jeszcze nigdy w życiu się tak nie spuściłem!", opisywał, że dlatego, że kobieta tego nie chciała, to było wbrew jej woli. Dla gwałcicieli to coś w rodzaju fetyszu, to ich podnieca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
0 / 6

@ Secrett - Zgodzę się z Tobą. Zresztą to podpowiadałby instynkt, żeby sie nie szarpac bo i tak nie ma się szans na ucieczke, a tylko mozna zostac dotkliwie pobitym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+3 / 5

@ rbk17 - nie chce tu wywlekać osobistych spraw, ale są różne rodzaje gwałtów. Bardzo żadko jest to nieznajomy w parku. To może być sąsiad, przyjaciel lub nawet ex. I po niekąd z doświadczenia wiem, że w takiej sytuacji kobieta może uznac, że lepiej spróbowac wyjaśnic słowami, niż zacząć się szarpac i zostać pobitą. Każdy gwałt jest inny, każda kobieta jest inna. Jedne będa za wszelką cenę się broniły, a inne szybko zrozumieją, że nie maja szans więc będą próbować rozegrac wszystko tak, by wyjść z tego z jak najmniejszymi obrażeniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar martinamartina
+4 / 6

Od paru głowa w sznurek i tyle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar katita
+13 / 31

Prawie wszyscy jesteście za kastracją, a wyobraźcie sobie, że jakaś laska w zemście, niesłusznie oskarża faceta
o gwałt...Świat nie jest czarno-biały...Tym niemniej zdecydowanie opowiadam się za zaostrzeniem kar dla
gwałcicieli, ale nie aż tak drastycznie jak mówicie. Zgadzam się również, że więźniowie powinni pracować (a
choćby sprzątać psie kupy w mieście), bo zdaje się że oni całe dnie lezą do góry brzuchem, mają duże posiłki
i co ciekawe: dostęp do TV, Internetu i siłownię, żeby pracować nad muskulaturą. Czad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 19:38

A abeille
+14 / 18

Katita, wyobraź sobie, że nie skazuje się nikogo bez postępowania sądowego, które ma udowodnić jego winę. Istnieje zapewne jakiś procent błędu, ale ta 'laska w zemście' musiałaby sama siebie okaleczyć, żeby w trakcie badania lekarskiego wyszło na jaw, że została zgwałcona. Ofiara broni się, dlatego też za paznokciami często zostaje naskórek przestępcy. Takie sytuacje trudno jest sfingować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morpheme
+8 / 10

Ludzi nie skazuje się ot tak, gwałt trzeba najpierw udowodnić i w ogromnej większości przypadków ofiary przegrywają proces, bo niełatwo zdobyć dowód. Przede wszystkim potrzebna jest obdukcja od lekarza dokonana w ciągu mniej niż 2 dni po gwałcie, kiedy na ciele ofiary są rany i otarcia, a także sperma gwałciciela, a jak wiadomo ofiary są wtedy w szoku i niespecjalnie chcą opowiadać co się stało i dawać się komuś dotykać. Większość ofiar gwałtu nigdy nie dochodzi sprawiedliwości bo boi się ze tacy ludzie jak ty też będą twierdzić, że zmyśla żeby go wrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+1 / 3

wziąć prawo w swoje ręce. a najlepiej to chodzić z bronią po ulicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
+2 / 8

katita: a ja popieram pierwsze wreszcie normalne podejście bez wylewania wiader krwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+6 / 6

@ abeille - miałam zajęcia z medycznych oględzin ofiar gwaltu i nawet brutalny gwałt szybko się goi, a pewne 'charakterystyczne' cechy mogą powstac podczas ostrzejszego seksu. Jest pare czynników, które sugeruje użycie siły, ale nie występują one zawsze. Mówimy o sytuacji obrazen genitaliow, a nie dotkilwego pobicia. W UK było na tyle dużo fałszywych oskarżeń o gwałt, że wprowadzono karę 5 lat pozbawienia wolności dla kłamiącej kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dariaazzone
+26 / 28

Broni się morderców, pedofilów i gwałcicieli argumentując, że przecież istnieją "prawa człowieka",
po 1-sze oni sami wykluczyli się z człowieczeństwa,
po 2-ie oni już sami wybrali nieposzanowanie praw człowieka
jedynie eliminacja takich osobników pozwoliłaby zmniejszyć liczbę ofiar, co mi po takiej pseudo karze, że delikwentowi ucięto fajkę lub zrobiono mu tatuaż na czole- będzie chciał to skrzywdzi, tu chodzi o to aby nikogo więcej nie dotknął!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
-2 / 6

Czyli dzielimy na ludzi i nie-ludzi poza prawem, których można zabijać? Hitler żyje w myśli ludzkiej... Nikt nie broni ich czynów, najwyżej broni ich przed bezmyślną masą ludzką, która chce ferować wyroki śmierci w emocjach. W czym rzetelność postępowania karnego przeszkadza jego surowości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 maja 2011 o 0:14

avatar Draken
+2 / 4

@Jonathanus Idź zanieś może kilka chlebów i bułeczki do więzienia i nakarm tych biednych ludzi, najlepiej daj
im
się jeszcze na sobie wyżyć po czym idź do sądu żeby im kary pozmniejszał bo to ludzie są. Czytam
twoje
komentarze i jedyne co mogę powiedzieć to to że... Pieprzysz niemiłosiernie. Porównujesz ludzi którzy
chcieliby
żeby ten świat był w końcu wolny od śmieci do hitlera? Może powiesz że hetler zasługiwał na co
najwyżej kilka
lat w zawieszeniu, przecież był "człowiekiem". Zgrywasz jakiegoś supermoralnego typka, próbujesz
się postawić
wyżej na drabinie ewolucji? Zrozum że więzienia to nie sposób, to nie są ludzie którzy wiedzą że
zrobili źle i
już się nie powtórzy, ich psychika każe im to robić co robią, ich nie da się leczyć,
resocjalizować ich można
uśpić, bezboleśnie nawet. Nawet dla nich to byłaby najlżejsza kara. Skoro żołnierz
może zabijać na wojnie
(Ludzi którzy często bronią swojego kraju, którzy nie mają wyboru) Skoro policjant może
zastrzelić kogoś kto do
niego strzela to czemu nie możemy zabić kilku ludzi więcej, i to nie ludzi przypartych do
muru tylko ludzi którzy z
zabijania i gwałcenia czerpią autentyczną przyjemność. Skoro można zabijać setki
powstańców, terrorystów,
wrogów to czemu nie można pozbyć się kilku zwierząt? WYTŁUMACZ MI TO a jak nie
potrafisz to won protestować o prawo do sprawiedliwego procesu dla terrorystów i w razie napadu na nasz kraj,
żołnierzy wroga, tylko pamiętaj o wywalczeniu zakazu strzelania by zabić bo to ku*wa niemoralne, jeszcze jakiś bogu
ducha winny człowiek umrze. Przez fakt że tacy ludzie jak ty piszą kodeksy karne i siedzą w sądach przestępcy
czują się bezkarni, wolni i robią to co chcą. Módl się żeby nie zechcieli na kimś tobie bliskim. Uprzedzam też
twoje durne pytanie, tak, mogę ich własnoręcznie uśpić dokładnie tak jak weterynarz usypia wściekłego psa. Bo
chodź wyglądają jak ludzie to są tylko zwierzętami które kieruje i motywuje instynkt, nie uczucia, nie ludzkość. Wyglądanie jak człowiek, dwie ręce, dwie nogi i głowa nie czyni nikogo człowiekiem, inteligencja też bo niektóre zwierzęta wykazują podstawy rozumowania i inteligencji, człowiekiem czynią nas uczucia, to jak się zachowujemy, to jacy jesteśmy więc nic nie przekona mnie że ktoś kto rzuca się na kobietę jak pies na sukę tylko dlatego że instynkt mu tak każe jest człowiekiem, dla mnie był, jest i będzie tylko zwierzęciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2011 o 2:57

avatar Jonathanus
-1 / 3

@Draken: Masa obelg mnie nie sprowokuje. Jakbyś przeczytał dokładnie do jakich zdań się odnoszę to nie pisałbyś
takich rzeczy. A więc TŁUMACZĘ, że nie chodzi o okrutne kary, ale to w jakim celu je wykonywać i na jakiej
zasadzie. Mowa była o odstraszeniu zbrodniarzy przed popełnianiem przestępstwa. Skoro sam twierdzisz, że to bydlęta
nie kierujące się uczuciami i rozumem, to żadna kara ich nie odstraszy, bo w momencie popełniania mordu nie myślą
o konsekwencjach. Zatem argument o roli odstraszającej odpada. Jeżeli zaś powodem ma być unieszkodliwienie
niebezpiecznego osobnika nie rokującego na poprawę - to już jest logiczne. Ale w takim razie powinno się karać
śmiercią również również recydywistów regularnie okradających sklepy (wszak szkodzą społeczeństwu bardzo,
państwo musi ich utrzymywać bez końca), ale by wieszać kleptomana to już sumienie się oburza, co? (por. poparcie
jakie zyskał ten pomysł wyrażony przeze mnie wcześniej) Dla mnie bandzior nie szanujący ludzkiej pracy i regularnie
ją niszczący nie jest wart więcej niż gwałciciel i morderca. Więcej nawet - mogę wyobrazić sobie, że choroba
psychiczna zmusza mordercę do tych czynów, że cierpi on nie mniej niż jego ofiary; za to nie mogę sobie wyobrazić,
że chuligan z blokowiska nie może znaleźć uczciwej pracy. Są przypadki wyleczenia psychopaty, a recydywista,
któremu nigdy nie wdrożono zasad współżycia społecznego rzadko kiedy wychodzi na prostą. Jeżeli masz inne zdanie
to podaj któryś z tych racjonalnych argumentów, które tak lubisz. A jeśli nie potrafisz, to najwyraźniej kierujesz
się emocjami w takim samym stopniu, jaki zarzucasz mi. Z tą tylko różnicą, że ja daje się "zaślepić" emocjom
pozytywnym, a Ty negatywnym. Pozostaje jeszcze kara jako zemsta społeczeństwa, w tym wypadku - patrz wyżej. CZEKAM NA
ODPOWIEDŹ. PS. Dlaczego uważasz, że "zgrywam super-moralnego"? Trudno uwierzyć, że naprawdę tak uważam (podobnie jak inne opinie wyrażone gdzie indziej) i się do tego stosuję?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 maja 2011 o 13:21

avatar Draken
+3 / 3

Kara śmierci to w sumie nawet nie jest kara tylko akt łaski, jedyne co ona ma robić to właśnie eliminować problem. Karą która może wystraszyć i jest na swój sposób okrutna to dożywocie bez zwolnienia warunkowego gdzie gość przez resztę życia siedzi w celi. Poza tym ja nawet nie mówię o karach śmierci typu nabicie na pal czy palenie na stosie, zastrzyk z jakimiś chemikaliami powinien wystarczyć bo z tego że gwałciciel sobie pocierpi nikt nic nie zyska. Co do recydywistów, rzeczywiście, oni są problemem, i są gorsi od psychopatów bo nie muszą robić tego co robią tylko chcą. Można by wprowadzić karę śmierci dla tych którzy nie potrafią się dostosować do życia w społeczeństwie, to mogłoby ich nawet odstraszać przed recydywą bo niektórzy z nich nawet popełniają przestępstwa by wrócić do więzienia, tam jest łatwiej, darmowe żarcie, miejsce do spania i to za pieniądze uczciwych. Ale o ile za drobniejsze przestępstwa można by dać człowiekowi drugą szansę o tyle nigdy nie zgodziłbym się żeby ktoś kto zabił drugą osobę chodził po ziemi. Owszem może i zabijanie nie wydaje się zbyt rozsądne ale już nawet ekonomicznie wychodzi taniej uśpić delikwenta aniżeli dawać mu dożywocie. Dlaczego uważam że zgrywasz? W tym momencie sam już nie wiem, mniejsza, obaj mamy własne poglądy, jeśli to coś zmienia to mogę nawet powiedzieć przepraszam za cokolwiek co mogło być obraźliwe. Po prostu samo myślenie o "ludziach" którzy gwałcą , zabijają sprawia że się krew we mnie gotuje, nie jestem w stanie, nigdy nie byłem tolerować faktu że co poniektórzy gwałciciele, mordercy, pedofile dostają kilka(naście) lat w zawieszeniu, wychodzą po połowie tego co dostali i stanowią czynne zagrożenie dla czyjegoś życia, zdrowia. Jedyna alternatywa dla gwałcicieli to pozbawienie narządów płciowych (Co jednocześnie hamuje wydzielanie hormonów odpowiedzialnych za popęd seksualny) dzięki czemu taki osobnik powinien się uspokoić. Jeśli chcesz kontynuować tą rozmowę to napisz na priv - tak będzie prościej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szajba666
+7 / 11

Wszystkim żądnym krwi gwałcicieli (do których się też zaliczam - znaczy się do żądnych krwi :P) polecam film "I spit on your grave". Kawał dobrego thrillera. Dziewczyna przyjeżdża na jakiś wyp*zdów, by tam zająć się pisaniem nowej książki, zostaje tam zgwałcona przez bandę oprychów, a następnie się na nich mści. Mówię wam, nie sądziłem, że tak ogromną satysfakcję i poczucie sprawiedliwości można odczuć oglądając film, a konkretnie sceny tortur i mordów xD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarkafarka
-5 / 11

A ja tu przeczytałem "Pope" i myślę o co k*rwa chodzi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Obelix
+11 / 11

Ja proponuję 25 lat bez warunkowego zwolnienia za dobre sprawowanie. I niech sobie taki delikwent wraz z innymi więźniami ogródek uprawia. Niech pracuje na swoje utrzymanie. 2 tysiaki miesięcznie lecą na jednego więźnia (o ile TV w tym przypadku nie kłamie :P). Siedzi za pieniądze podatników i dostaje kare kilka lat (z czego pewnie odsiedzi połowę).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N natalija94
0 / 2

swietne zdjecie.
i plus za demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+13 / 15

jak tak cię to kręci, to spotkajmy się a osobiście ci taki tampon w dupsko zaaplikuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 21:10

avatar tylkoglowna
-4 / 4

mocne te zdjęcie szczerze powiedziawszy ale +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mhc
+1 / 9

Abstrahując od demota, powiedzcie mi czym różni się upokorzenie psychiczne od duchowego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A abeille
-3 / 9

Oko za oko, gwałt za gwałt. Nie kara śmierci, nie wydanie gwałciciela w ręce ojca ofiary. Niech poczuje ból i upokorzenie wynikające z gwałtu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+1 / 7

Podejmiesz się wykonania wyroku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paparazzi007
+1 / 5

Znacie sprawdzone techniki jak powalić takiego delikwenta? :D W co się uzbroić, gdzie atakować itp. ? Nie odpowiada się za skutki samoobrony, tak ? :P z ciekawości pytam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+5 / 5

polecam kopać w jaja. lekko a boleśnie, to co dopiero jak będzie mocno. ja sobie noszę ze sobą też gas i nie
wykluczam, że jak będę mieć kiedyś hajsu to sobie kupię paralizator. no a zapisać to też się możesz na coś,
teraz popularna jest kravmaga. dźwignie są trudne do zrobienia, a co dopiero jak będziesz zdenerwowana. lepiej iść na coś gdzie uczą odwracać uwagę a potem kopać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 21:14

O onUfry
+2 / 6

Przede wszystkim nie wolno się dać zparaliżować strachem, krzyczeć miotać się bić po twarzy i kroczu. Krav maga jest najlepsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar E656
+1 / 1

Nie da się powiedzieć co jest najepsze... zbyt duza roznorodnosc przypadkow. Chyba dobrze jest pójść na kurs samoobrony, tam podają zlepek różnych sztuk walki m.in. krav maga. Mówią też jaki rodzaj gazu, dlaczego tak a dlaczego nie. Polecam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+4 / 4

Nie wiem czy polskie prawo się zmieniło czy nie, ale swego czasu w praktyce nie można było się bronić, bo tak niedoszły gwalciciel mógłby Cię oskarżyć o pobicie... Wiem, że to durne, ale takie rzeczy możliwe tylko w tym kraju

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K konto usunięte
+10 / 10

Jakby któryś z autorów "prowokujących" komentarzy chciałby się rozeznać jak czuje się zgwałcona osoba to
polecam sprawdzić tekst piosenki "Daddy" zespołu KoRn. Napisana jest przez wokalistę, który również został zgwałcony, ale jako mały chłopiec. Mimo wszystko mając 22 lata nadal to pamiętał i popłakał się na końcu piosenki, bo nie był wstanie dalej śpiewać tekstu tak dokładnie przypominającego mu cała tą sytuację i wszystkie te emocje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 maja 2011 o 20:34

F franeczek91
+6 / 6

w tym democie jest przesłanie-nie patrz na błędy.

ps.sam byś nie wpadł na takiego demota więc z łaski swojej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czapik
-2 / 6

zdwięcie obrzydliwe , ale z tym duchowym coś nie pasuje , wystarczy dać psychiczne i fizyczne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zaronth
0 / 6

Moim zdaniem za zgwałcenie ( gwałt to tak naprawdę coś innego ) może być kara w postaci zgwałcenia ( dla wielu może się wydawać szokujące i nieludzkie ale czy nie jest sprawiedliwe ? ) a nawet śmierci. Poza tym to tak czytam te komentarze i tak się zastanawiam dlaczego ludzie są takimi zwolennikami kastracji. Otóż problem nie leży w penisie tylko w głowie, a poza tym według logiki należałoby wtedy delikwentowi odciąć także język i dłonie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+2 / 6

Kara zgwałcenia? A kto będzie wykonywał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nata1ia
+3 / 3

A od czego jest kij od miotły? :D Trzeba być kreatywnym :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gienka
+9 / 9

gwałcicieli i morderców należy eliminować ze społeczeństwa. nigdy się nie zresocjalizują, kosztują nas za dużo, a nigdy nic dobrego z nich nie będzie. czemu w XXI wieku to ofiara nadal ma mniej praw niż kat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skarpetnik
+9 / 9

Do gwałcicieli, morderców, pedofili powinno się... no nie wiem co, jak bym napisał to by mnie samego zamknęli za psychopatyczne pomysły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar meredithbuzz
-1 / 3

To straszne, prawdziwe, ale straszne. Gwałcicieli powinni wykastrować i już.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zekem
+2 / 4

Gwałcicieli powinni kastrować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Frisky
-5 / 9

Zdemotywowało mnie przy jedzeniu schabowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asjjja
-1 / 3

mocne ;|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziutol94
+16 / 20

demoty maja byc demotywujace a nie smieszne!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
+1 / 11

Każdy z was chciałby sie mścić. Zastanawiam sie dlaczego.? akurat to problemu nie rozwiąże. Problem tkwi w umyśle a nie kroczu. Uwierzcie mi na słowo, że zgwałconej kobiecie do niczego nie potrzebna jest zemsta, ona tylko chce żeby nigdy nie przeżyła tego żadna inna kobieta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shizs
+2 / 6

Przykro mi ale nie każdej, ja na np. Gdybym została zgwałcona, chciałabym własnymi rękoma, w jakiś sposób mścić się na kacie, najlepiej to na jego całej rodzinie, ktoś to musiał wychować, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
+9 / 9

Shizs Nie zostałaś zgwałcona, to co byś chciała zrobić to są tylko Twoje teraźniejsze poglądy i przypuszczenia. Co do mszczenia sie na rodzinie to sie nie zgadzam zupełnie. bardzo często to jacy jesteśmy kreują znajomi, szkoła, coraz mniej rodzice i cała rodzina. a po gwałcie nie myślałabyś o zemście, chciałabyś uciec gdzieś gdzie nie spotkasz nikogo, gdzie będziesz sama... potem stwierdziłabyś że to już sensu nie ma. bardzo mało kobiet decyduje sie na to żeby mówić o tym co ich spotkało... tak zresztą było w moim przypadku....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
0 / 0

Jasne a żeby zamknąć to sobie opowiadaj o wszystkim setki razy, włócz sie po sądach żeby wszystko udowodnić... powodzenia. większość zgwałcnych chce tego uniknąć z braku sił... nie wiem jak Ty, ale ja bym nie zniosła jeśli komuś by sie coś stało tylko przez to, że chciałby sie mścić za mnie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shizs
0 / 0

Oczywiście, że są sądy od tego, ale nie oszukujmy się nie zawsze tam sprawiedliwości można doznać. A sądzę że mi by nie przeszkadzało że ktoś cierpi z powodu zemsty, jeżeli cierpiał by i zbrodniarz który wyrządził mi krzywdę. Efekt był by piękny ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bazienka
+4 / 4

dla przestepcow seksualnych proponuje kastracje chemiczna. i kropka, od razu by sie skonczylo. albo rozpowszechnienie rapexow wsrod kobiet ( takie cos na ksztalt femidomu- damskiego kondomu tylko z kolcami w srodku)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paulinqaa
-4 / 4

Na piersiach widać jakieś krople, pewnie bardzo płakała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pinkel
0 / 4

Dlaczego tylko kobiety? Czy gwałt dla wykorzystanego mężczyzny nie jest równie wielkim cierpieniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
+4 / 6

Nie tylko kobiety. W naszym chorym świecie i mężczyżni są gwałceni... tyle tylko że zazwyczaj każdy z nich wstydzi, uważa za wielką ujmę mówienie o tym. rzadko sie o tym słyszy i jest dużo rzadziej spotykany dlatego słowo gwałt kojarzone jest z kobietą co nie znaczy że mężczyzn to nie spotyka i że mężczyźni nie przechodzą tego równie boleśnie jak kobiety.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar itsnotfunny
-1 / 1

Nie popierasz, więc oponujesz się za tym, że gwałt to jednak nic takiego?;///

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gosia1351
-1 / 5

I dlatego każdego kto się tego dopuszcza powiesiłabym za jaja i patrzyła jak umiera w męczarniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAngelOfDeath
+5 / 7

Dobry demotywator, robi wrażenie i musi być lekko drastyczny żeby przykuć uwagę i pokazać że to nie jest lekka sprawa takie coś pozostawia ranę w psychice na zawsze i każdej kobiecie byłoby trudno po tym normalnie żyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nolispe
+6 / 14

Aż mnie ciary przeszły, bardzo dobry demot, mocny obraz, zasłużony [+]... i niech mi ktoś teraz powie, że aborcja w przypadku gwałtu to morderstwo! Ta dziewczyna jest zamordowana - psychicznie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheAngelOfDeath
+4 / 12

No właśnie wyjdą tacy księża i zaczną gadać swoje mądrości na temat aborcji przecież trudno byłoby takiej zgwałconej kobiecie się patrzeć na to dziecko co dopiero kochać całym sercem. Takich gwałcicieli to tylko wykastrować, a jak facet zgwałcił wiele kobiet (z szczególną okrutnością) i jest to udowodnione w sądzie to zasługuje na kare śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+3 / 13

Pocieszę was (albo nie), że kiedyś Kościół wręcz zalecał usunięcie ciąży z gwałtu "by godność niewiasty nie została dodatkowo pohańbiona". Dopiero w ostatnich czasach mamy do czynienia z fanatyzmem na tym punkcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
0 / 2

@gtagirl: Masz rację, ale to o czym mówisz to tzw. uczynek heroiczny, których nie można negować, ale też nie można oczekiwać ich od ludzi. Kobieta, która nie chce wychowywać dziecka z gwałtu nie popełnia moim zdaniem grzechu, za to kobieta, która okaże mu miłość jest niemal świętą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F famafema
-2 / 6

A feministki mówią, że większym upokorzeniem jest noszenie przy sobie pistoletu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hashysh
+1 / 3

popieram radykalne traktowanie gwłcicieli, ale pragnę zwrócić uwagę na fakt, że mamy tutaj do czynienia z przestępstwem zgwałcenia a gwałtem - wbrew pozorom to nie to samo. Niestety często nawet w telewizji dziennikarze nie widzą różnicy pomiędzy gwałtem a zgwałceniem. Zgwałcenie to gwałt o podłożu seksualnym. Sam gwałt to użycie przemocy fizycznej o silnym natężeniu wobec drugiego człowieka. Ale mimo wszystko zgadzam się z opinią autora tego demota, że nie ma większego upokorzenia dla człowieka jak dokonanie na nim zgwałcenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolajn4444
+1 / 5

zgadzam sie z poprzednimi powinno być oko za oko ząb za ząb,
tylko przy gwałcie jeszcze kastracja !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michalkrol96
+1 / 5

"gwalt to jedna z najstraszniejszych zbrodni na swiecie a zdarza sie co kilka sekund" - Kurt Cobain

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
+3 / 5

Widze że bardzo mało wiesz o fizjologii i budowie ciała kobiety... nie trzeba być dziewicą ani nie trzeba mieć okresu żeby krwi było mnóstwo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rosselein
+5 / 7

No to najwyraźniej jesteś kompletnym debilem. Nie wiem czy cieszy Cie zadawanie kontrowersyjnych pytań, być może robienie z siebie głupka w internecie jest twoim jedynym osiągnięciem, jeśli tak to gratuluje...
Mysle, że masz z 12 lat i nie rozumiesz życia i nie wiesz co to prawdziwe cierpienie, więc lepiej wracaj do książek, bo ten kraj zmierza do nikąd jak obserwuje wypowiedzi dzieci i ich rozwój i rozumienie świata...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paulinka4433
-2 / 4

Nigdy nie patrzyłam na swojego mężczyznę jak na oprawce, nigdy całe zajście nie odbiło się na naszym związku. Może z początku jest trochę nieufności wobec mężczyzny, ale jeśli wiem, że nie chce mnie skrzywdzić oddaje mu całe swoje serce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
-1 / 3

Wypowiadają sie tu różni ludzie, prawie wszyscy chcą kastracji albo śmierci... a niech sie wypowiedzą ludzie zgwałceni. niech powiedzą czego oni by chcieli po takim przeżyciu....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jetka
-4 / 6

wogóle ten obrazek nie przedstawia dziewczyny po gwałcie , bo jest to charakteryzacja a niektórzy mysla ze to po gwalcie !!! wezcie sie zastanówcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krejzi2206
+3 / 5

wiesz... jakby ten obrazek przedstawiał kobiete po gwałcie to wielu nie chciałoby na to patrzeć... Byłby bardzo drastyczny...(zależy jeszcze od stopnia brutalności gwałtu...) a moim zdaniem obrazek ma przybliżać treść i być pomocą do zrozumienia demotywatora a nie koniecznie stu-procentowym odzwierciedleniem zawartych w nim słów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gajetan
+2 / 4

Według mnie kary powinny być maksymalnie na 15 lat a wyroki które miałyby trwać dłużej powinno zamienić się na...śmierć.
Dodatkowo więzniowie powinni na siebie w więzieniu pracować,jeśli któryś nie chce robić to nie dostaje żarcia i umiera,

Taki system zmniejszyłby przestępczość oraz poprawił stan gospodarczy państwa,ponieważ więzniowie odwalaliby taką robotę za 30 posiłków miesięcznie ile odwalają robotnicy za wiele większą kasę...no i więzniowie byliby pilnowani i nie było by opier******* tylko zasuwanie po 12 godzin dziennie...wkońcu więzienie to ma być kara

A co do gwałcicieli : myślę ,że kastracja + jakieś 8 lat pracy w kamieniołomie po 12-15 godzin dziennie na pewno zużyłoby ich energię =)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S strachu
-1 / 1

Jestem za tym by więźniowie na siebie zarabiali. Według mnie system zaproponowany przez Gajetana jest zbyt ostry, ale na przykład dążenie do samowystarczalności więzień tam, gdzie się da (np własna produkcja żywności, pralnia) oraz jakieś prace na zewnątrz (porządkowe, budowa dróg itd)byłyby dobrym rozwiązaniem. Obowiązek pracy w miarę możliwości. Konieczność zarobienia na luksusy takie jak TV, DVD itp. Ponadto każdy więzień powinien opuszczać więzienie z nowym planem na życie wypracowanym podczas procesu resocjalizacji. Powinien mieć jakieś pieniądze - procent od pracy jaką wykonywał w więzieniu, oraz wyuczony jakiś zawód lub zapewnione jakiekolwiek perspektywy uczciwego zatrudnienia na zewnątrz. ale to utpia niestety...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nieinteresujsiehehe
-5 / 5

gwałt... a co powiedzieć z molestowaniem, próbą gwałtu...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wrednysukinkot
+1 / 3

Wiem, że niektórych to zszokuje, ale prawo istnieje po to, by zastąpić krwawą vendettę/lincz zorganizowanym procesem i cywilizowaną karą. Wasze "okrutne i niezwykłe kary" (stosując terminologię amerykańską) stawiają Was na równi z psychopatycznymi przestępcami. Albo raczej stawiałyby, gdybyście byli na tyle krwiożerczy, by w rzeczywistości je wykonywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
+1 / 1

Popieram. Gdy któraś przyznała się, że nie powiedziała policji, to nikt nie zwrócił jej uwagi, że jednak by mogła - dla dobra następnych. A historyjka o samodzielnie wykonanej kastracji zdobyła oklaski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kukiel
-1 / 3

nawet nie chcę myśleć, co bym zrobił jak by jakiś typek zgwałcił moją dziewczynę.
dla gwałcicieli i pedofili powinny być surowe kary. po pierwsze kastracja - na pewno.
wstyd mi za tych wszystkich ludzi, którzy dopuszczją się tego czynu. nie ma słów, które zwrócą kobiecie, to co miała przed taką tragedią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar blondi17224
-2 / 4

Dla mnie sprawa jasna-kastrowac ! nastepnie ruchac w dupsko,zeby zobaczyli jak to jest a potem kula w leb. Jednego debila mniej a nic nie wnosi swoim marnym zyciem. PRZYWROCIC KARE SMIERCI!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jonathanus
0 / 2

Jest mnóstwo ludzi, którzy nie wnoszą nic swoim marnym życiem, np. bezdomni alkoholicy, "puste plastiki", upośledzenie psychicznie inwalidzi... Wszystkim kula w łeb?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RADEK071
0 / 2

Takim to tylko uciąć "ptaka" przy samych jajach!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pibi80
+9 / 9

Cholernie mocny demot.
Żaden mężczyzna nigdy nie zgwałciłby kobiety. Niestety jest wiele osób z fi*tem, które uważają się za mężczyzn.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomiczka
-5 / 7

A mnie żona gwałci prawie co dzień i oboje jesteśmy szczęśliwi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toto92
-5 / 5

a ja myślałem ze to miesiączka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gajetan
-3 / 3

Tzn. Czasami kobiety dają "sygnały" mężczyźnie,np dotykają miejsc intymnych,rzucają spojerzenia wtedy mózg mężczyzny zaczyna przestawiać się na SEX a potem kobieta powie
" to tylko jego wina! ja nic nie robiłam"

Oczywiście tyczy sie to molestowania bo gwałt to grubsza sprawa i system powinien być taki jak opisałem powyżej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morpheme
+1 / 3

Ciekawe. A do jakich sygnałów należy krzyk, płacz i błaganie żeby przestał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karcia1863
0 / 0

Mam pytanie.Dlaczego tyle krwi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jantarcity
-1 / 3

myśle ,ze dla zgwałconego mężczyzny też było by to niemałe upokorzenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diw
-1 / 3

Mogę tylko dodać i mężczyzny też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur33312
+1 / 1

no fakt prawda... ale nie tylko Kobietom ten problem nie jest obcy... a jeśli chodzi o kary powinny być adekwatne do tego co dana osoba zrobiła a nie od okrutność.. zgwałcił to odciąć przyrodzenia a nie leczyć i trzymać za nasze pieniądze w więzieniach... bo co z tego ze wyjdzie z więzienia i będzie jeszcze gorszy a w tedy na prawdę bał bym się spotkać swojego oprawcę a zostało jeszcze jakieś półtora roku do jego wyjścia.... czyli tak szczeze jeśli chcemy zostać nadal przy cywilizowanych środkach to chyba na księżyc takich ludzi niech wysyłają ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkFate
0 / 0

Gwałciciele,Pedofile itd słuchajcie kupiłem sobie Taki Wielki ostry nóż jak jeszcze raz dotkniecie jakaś kobiete to wszystkich was powybijam jak psy Rozumiecie?! podpisano i przyżekam D.M poderzne wam gardła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zbrzezio
-1 / 1

mnie to wygląda na okres...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Martucha123
0 / 0

Masakra!! : (
Jak mozna cos takiego uczynic drugiej osobie !
Nie zycze temgo najgorszemu wrogowi! : (

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N norbertcz
0 / 0

Gwałt to nie upokorzenie kobiety.Ona jest ofiarą,ale to mężczyzna sam siebie upokarza jeśli dopuszcza się czegoś takiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Greed1410
+1 / 1

Myślę, że są gorsze rzeczy niż gwałt- np pozbawienie kończyn, czy też wzroku. Również gwałt gwałtowi nie równy. Oczywiście gwałt jest straszny i powinien być karany równie mocno jak np. okaleczenie czy pobicie, czy też inne brutalne zachowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar WeedyBoom
0 / 0

dużo ludzi pisze- śmierć.
Ja uważam, że gwałciciele nie zasługują na śmierć. Wszyscy wiemy co sie dzieje z gwalcicielem, ktory trafi do wiezienia- uwierzcie mi, na pewno wola smierc. Wiec nie powinni jej dostac. Smierc dla nich to jak nagroda kurde, uwolnienie od kary.
Niech gnija cale zycie w wiezieniu, niech sa katowani przez innych wiezniow dzien w dzien i niech blagaja o cofniecie czasu, ktorego i tak nie cofna.
I to moje zdanie- wole zeby te bydlaki spedzily w wiezieniu reszte zycia ( tak wiem, podatek- za moje pieniadze) niz tak po prostu zostaly skazane na smierc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CrazyCry
-1 / 1

Sądzę, że obrzezanie jest dużo gorsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szurgot93
0 / 0

+

Odpowiedz Komentuj obrazkiem