A ja wam powiem tyle, śmieszni jesteście dzieci jeśli uważacie, że nie znaleźli by się tacy co by im nie powiedzieli co się nie podoba. Myślicie, żę jeśli ktoś jest zbudowany to od razu nikt nie wystartuje do takiego i nie wyrazi swojego zdania. Nie no tak, jeśli 3\4 społeczeństwa to internetowi kozacy to się nie dziwie. Ale uwierzcie mi, że w realnym świecie (nie wiem czy znacie takie pojęcie, czy wasze życie opiera się tylko na internecie i kolegach z internetu) znalazło by się wielu, którzy mieli by odwagę podejśc do takiego i powiedzieć co o tym myśli. Do tego całego pedalstwa nic nie mam osobiście bo dla mnie to oni w domu moga się przed 24 godziny napier**lać w dupki, na zmianę ale niech nie okazują tych swoich "uczuć" na ulicy. Nie chodzi mi tutaj o to, że kościołowi się nie podoba itp bo na kościół to ja mam wyje**ne dwa razy bardziej niż na pedalstwo. Chodzi o to aby nie patrzyły się na to dzieci i nie uczyły takich zachowań ! Tak samo jak jestem całkowicie przeciwny adoptowania dziecka przez gejów. Takie dzieci miały by z miejsca przeje**ne przez reszte zycia, w szkole pytania kolegów "Kto był u Ciebie na wywiadówce" - "tato" - Ale który?" i śmiech...
@nisiumrsZuoo
Mylisz się. Przyczyna homoseksualizmu to nieprawidłowe relacje z którymś z rodziców i na pewno nie jest on uwarunkowany genetycznie. Po drugie, z homoseksualizmu da się wyjść. Nie u każdego się to udaje, ale u części osób owszem. Oczywiście w mediach się o tym nie mówi, bo i po co? Zaraz byłaby nagonka, że homofobia, że brak tolerancji etc.
@V3rtyX666 nie wiem czy wiesz, ale kiedyś normalne było palenie "czarownic" na stosach, wyprawy krzyżowe, krucjaty itp a to wcale nie znaczy, że takie rzeczy maja być na porządku dziennym w naszych czasach.
Czemu tyle osób nie potrafi zrozumieć że ludzie NIE MAJĄ WPŁYWU NA SWOJĄ ORIENTACJĘ SEKSUALNĄ bo z nią się rodzą, tak samo jak z kolorem oczu, włosów itd.? Co mają zrobić, jeśli wolą osoby tej samej płci? Na siłę być kimś innym i całe życie udawać, bo komuś to nie pasuje że dwóch facetów albo dwie laski idą przez miasto za rękę? Trochę tolerancji i dojrzałości. Przecież nikt was nie namawia do ruchania ludzi tej samej płci więc nie rozumiem skąd ten brak tolerancji. Tolerować to nie znaczy akceptować, nie musicie ich kochać i uwielbiać, ale to są TACY SAMI LUDZIE jak wy, całkiem normalne osoby! Homoseksualizm nie jest zoofilią, pedofilią ani innymi zboczeniami, tam żadnej ze stron nie dzieje się krzywda i nikt na tym nie cierpi, oprócz idiotów pozbawionych tolerancji którzy nie mogą znieść takich ludzi.
Nie, nie jestem orientacji homoseksualnej, ale mam takich przyjaciół i przyjaciółki i jakoś nie zauważyłam żadnego okropnego i negatywnego wpływu na siebie... o__o
kondi9992 tolerancja ogranicza sie do tego ze jak chca cos ze soba robic to niech robia ta w domu i nikomu sie tym nie chwala legalizacja ich zwiazkow to juz przesada (pozniej np muzulmanie chceli by legalizacji zwiazkow z kilkoma zonami albo jacys zoofile brac sluby z krowami itp) a jak wylaza na ulice i uwazaja to za powod do dumy to nie pozostanie nic innego jak pozbycie sie ich przez np spalenie na stosie (wystarczy kilku dla przyklady potem zaczna sie chowac i bedzie juz spokoj)
To, że coś jest nienaturalne nie znaczy, że mamy to gnębić, bo jeśli tak to zacznijmy od głupoty ludzi którzy tak uważają. Każdy ma prawo do "urządzenia" sobie życia jak chce, jeśli chce by , mówiąc bardzo kolokwialnie, bolała go dupa, to niechże tak będzie a nam nic do tego, mi krzywdy tym nie robią...
75% szympansów Bonobo miało już przynajmniej jedną przygodę z przedstawicielem tej samej płci, więc nie mów,
że
to nie jest naturalne ;). A co do homoseksualistów zacytuję pewnego niemieckiego polityka: "Póki nie złapie mnie
za
tyłek jest mi to ganz egal".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 19:52
@koper26: I tu sobie strzeliłeś w stopę. Jeśli porównasz sobie poziom "rozwoju umysłowego", nieuzasadnionej agresji, zawartość komórek g(l)ejowych i odsetek zachowań
homoseksualnych wśród zwierząt to zauważysz, że te zjawiska są proporcjonalne. Tak więc jeśli uważasz się za
bardziej rozwiniętego powinieneś też być bardziej homo/biseksualny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 20:52
to ze mialo stosunek nie oznacza ze te szympansy przy tym zostaly.Gdyby homoseksualizm byl normalny to wiekszosc ludzi bylaby homo a wtedy ludzkosc by wyginela, co swiadczy o tym ze nie jest to normalny poped seksualny bo normalny doprowadza do splodzenia potomstwa.Nie mam nic do homo niech sobie zyja ich prywatna sprawa, ale ja nie oglaszam wszem i wobec co robie ze swoja dziewczyna w lozku i nie narzucam nikomu swojej sesualnosci.A mowienie ze homo jest cool a kazdy kto ma inne od pseudotolerancyjnych zdanie o homosiach jest zacofany i nietolerancyjny-to wlasnie narzucanie swojej seksualnosci.Dlaczego ludzi ktorzy nie zgadzaja sie na to aby narzucano im czyjas seksualnosc nazywacie zacofanymi?To juz nie mozna miec swoich pogladow?Jak nie jestem geniuszem matematycznym to nie pcham sie na polibude i nie kaze innym nazywac mnie zaj.bistym matematykiem a jak ktos mysli inaczej ode mnie jest nietolerancyjny.No co?Skoro innych nazywa sie geniuszami to ja tez mam do tego prawo chyba nie?
Co za bzdura fgdcgfdcxf... Narzucanie własnej seksualności? Dziękuję, ale umiem zagospodarować własną seksualność. I nie muszę jej nikomu "narzucać". Co do kwestii tego, co jest normalnym popędem seksualnym, to ja jednak zwróciłbym uwagę, że większość aktów seksualnych wśród ludzi nie służy prokreacji, a zacieśnianiu relacji. Poza tym - jest bezcelowe gdybanie, co by było, gdyby większość. Nas jest tyle, ile nas jest i nigdy nie będzie więcej ani mniej. Możesz zachować sobie uprzedzenia - skoro to właśnie one są wartością, której chcesz tak bronić, ale z faktem, że my żyjemy dookoła pogodzić się musisz.
Jakby ludzie nie walczyli o swoje prawa, to byśmy siedzieli do dziś w jaskiniach.
Mają prawo walczyć. Mają prawo się przytulać publicznie, tak samo jak ludzie heteroseksualni. Jeśli uważasz inaczej, to jesteś zwykłym hipokrytą.
Exe19 jak mieszkasz w bloku, to zglos to do spółdzielni, bo to nie jest wporządku, że zapachy od sąsiada docierają do ciebie. Nie musisz tego wąchać, tak jak ja nie musze oglądać zboczeńców. Czemu palacze nie robią parad i nie mówią, że są dyskryminowani ciągłymi zakazami?
tylko ze oni pod pretekstem walki o swoje prawa narzucaja ludziom swoje poglady i seksualnosc.Idealnie widoczne jest to na zachodzie gdzie nie mozesz wyrazic swojego zdania na temat homosiow bo zostaniesz okrzykniety homofobem zacofancem itp.Pewien profesor zostal oblany krwia zakazona hiv bo nie chcial uznac homoseksualizmu za norme.Bodajze w kanadzie mozesz zostac wyrzucony z pracy za niepopieranie parad rownosci.
Przepraszam, a to ja nie zasługuję na normalne prawa? Ucząc się na studiach? Pracując jak każdy inny obywatel? Mam być przez państwo, w którym się urodziłem dyskryminowany? Nazwijmy rzeczy po imieniu - to jest polski apartheid - prześladowanie ze względu na biologię. Mam te same potrzeby co reszta społeczeństwa, i nie zgadzam się na to, żeby odmawiano mi możliwości mówienia o nich, czy okazywania ich. I co istotne arti86pl - nie zamierzam Cię prosić o pozwolenie.
jestem za, na zachodzie juz praktykuje sie przerabianie kosciolow na miejsca publiczne, typu dyskoteka czy market (TESCO)
Polska to jeszcze dosyc katolicke panstwo ale juz zaczyna to sie zmieniac.
artijakistam- czyli odmawiasz ludziom prawa do wyrazania swoich uczuc religijnych i to w miejscu niepublicznym jakim jest kosciol?Dajesz wlasnie swiadectwo swojej tolerancji.Prawo do wyrazania swoich pogladow maja tylko ludzie z takimi pogladami jak ty?To jest wlasnie dowod ze lewactwo nie powinno miec prawa glosu bo ograniczaja innych ludzi narzucajac im swoje poglady.NIE KAZDY MA TAKIE ZDANIE JAK TY!!!
Prawdę mówiąc, to trudno mi chyba będzie skomentować tego demota i komentarz, bo nie wiem jak się do tego
odnieść. Czy można to nazwać przełomem? Nie, bo demot kieruje się przemocy i zastraszenia, a nie o to tu chodzi.
Prawdę mówiąc, to nawet nie wiem czy rozumiem, co miał autor na myśli. Widziałem o wiele więcej lepszych demotów
o homoseksualizmie, czym na prawdę jest i właśnie one mogłyby pokazać coś więcej niż ten wyżej.
Administratorze, jeśli można prosić, proszę przeglądać dokładniej demoty w poczekalni, bo niektóre naprawdę
właściwe lądują w archiwum, ponieważ zaściankowi snobi i homofobiczni ludzie, nie mogąc zauważyć, że niosą
wiele prawdy, przesłania i cierpienia. Wątpię czy taki demot pocieszy kogoś. Może demotywatory to nie strona do
pocieszania, przedstawiania i propagowania czegoś, ale tak mnie jakoś naszło po zobaczeniu tego demota, że wybór
mógłby być lepszy.
@0men - nienawiść się gorsza niż każda choroba. Pomijając fakt, że homoseksualizm nie jest chorobą i nie da się jego leczyć.. Jeśli chcesz, nadal pozostań na poziomie myślenia dresowatego dresa, ale do innych się nie mieszaj i daj im żyć. Sam możesz się zabić - ja Ci się nie bronię wyleczyć z życia i wszystkich twoich błędów, których popełniłeś niemało.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 23:25
NightWish - czy mam rozumieć, że to Ty jesteś odpowiedzialna za pierwszy tutaj niehomofobiczny demot na głównej? Jeśli tak, to dziękuję :) To była dobra decyzja.
a ja bym ich zwyzywała i uciekła :P. trenuje biegi i jeżdże na zawody w sprintach, a czasami na 1200 metrów. Takie brysie to by mnie raczej nie dogoniły, jeszcze w tych klapkach :P. Poza tym to ja nie wychodzę na ulicę i nie wrzeszczę, że jestem hetero. A jak już idę z chłopakiem to nie musimy się obściskiwać i całować gdzie popadnie, bo to w sumie tak samo może zniesmaczyć każdego jak geje czy lesby całujące się na ławce w parku.
Lesbijki. Jakbyś ich zwyzywała i uciekła to tylko byś pokazała jak dziecinna jesteś. Jeśli Ciebie zniesmacza dwójka ludzi, która się po prostu przytula, to znaczy, że jest z Tobą coś nie tak...
Myślę, że właśnie wrzeszczysz, że jesteś hetero, kiedy wychodzisz gdziekolwiek ze swoim chłopakiem, a pisk sięga 120 decybeli, kiedy trzymacie się za rękę. Więc.. Nie rób tego, bo to jeszcze kogoś ogłuszy! Ludzie, czy wy widzieliście kiedykolwiek taką szarą, normalną parę homoseksualną? Na pewno nie całują się i nie obściskują więcej niż pary hetero, ba czasami jak widzę jamochłony w autobusie.. to po prostu je ignoruję, odwracam wzrok jak mi się nie podoba. Niech robią co chcą - przecież to ich sprawa, więc nie wiem, czemu nie mając z nimi najmniejszej więzi mam się zniesmaczać. Oczywiście jak ktoś by zapędzał się za daleko.. ale oczywiście obie strony muszą przestrzegać granic.
I naprawdę tak Ci się wydaje, że nie "obnosisz" się z faktem bycia hetero? Bo ja jestem innego zdania. Śmiem twierdzić, że dajesz temu wyraz w tysiącach codziennych sytuacji - także tu i teraz niewinnie pisząc o swoim chłopaku. Gdybym ja pisał o swoim, to by już było traktowane jak prowokacyjne "obnoszenie" się.
o ja ludzie macie problemy.. co za różnica czy homo czy hetero ? człowiek to człowiek. jeśli kobieta czuję się spełniona i szczęśliwa w związku z drugą kobietą a facet z facetem to co nam do tego ? pozostaje nam życzyć im szczęścia. a nie wyzywać od pedałów.. mamy XXI wiek i każdy powinien wiedzieć co to tolerancja a nie odcinać się od ludzi innej orientacji. to tak jakby oni mieli coś do hetero i brzydzili się tym, że chłopak całuje dziewczynę, a jest tak? nie ! nie chodzą i nie krzyczą 'hetero, hetero!' w momencie kiedy widzą miziających się zakochanych... trochę kultury.
Miej odwagę powiedzieć to głośno człowiekowi w twarz, a nie do monitora, cwaniaku. To samo się tyczy tej post wyżej i co najmniej paru innych wśród komentujących.
Na wymarciu? Skądże. Zawsze będą. Poza tym, co ma do tego możliwość rozmnażania się? Dziecka tego się nie nauczy. Gdyby tak było, to nie byłoby ludzi homoseksualnych w heteroseksualnych rodzinach.
Otóż mylisz się chłopcze :)
Jak trafnie zauważyłeś, nie rozmarzamy się. Skąd więc się bierzemy? Ano rodzimy się w waszych uświęconych heteroseksualnych rodzinach - od wieków. I będziemy dalej się rodzić, przez kolejne wieki ;)
1916 - co za bzdury pierd*lisz! To już nie można tolerować czegoś i mieć przy tym własne zdanie? Możesz coś tolerować ale nie musi ci się to podobać. Widzisz różnicę?
jest tolerancyjny tylko ze ty pojmujesz tolerancje jako aprobate.Ludzie maja gdzies co homo robia u siebie w domu tylko denerwuje ich obnoszenie sie ze swoimi preferencjami seksualnymi na paradach, robienie z homo jakiejs cool mody itp.Dendrofile jakos nie widza potrzeby robienia parad i propagowania tego jako czegos fajnego i normalnego
Zdradzasz fgdcgfdcxf, że bardzo niewiele rozumiesz z tematu. Po pierwsze - dendrofilia jest parafilią (dewiacją),
czyli nabytą zmianą seksualności. Homoseksualizm tymczasem to orientacja - wrodzona cecha biologiczna organizmu.
Więc porównanie jest raczej obraźliwe. Po drugie - nie uświadamiasz sobie, czego oczekujesz, ani na ile sam
korzystasz z możliwości okazywania publicznie uczuć, czy mówienia o nich. Bycie w związku z drugą osobą, to nie
tylko to co się robi w domu po kryjomu - to cała olbrzymia sfera życia. Ty bez wyjaśnienia odmawiasz do niej dostępu ludziom - dorosłym ludziom, którzy wiedzą co robią, chcą być szczęśliwi. Parady i Marsze, mają uświadomić społeczeństwu, że jesteśmy w nim obecni, że jesteśmy liczni, a mimo to wciąż prześladowani. Ostatecznie - że zasługujemy na ludzkie traktowanie i prawa należne każdemu człowiekowi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2011 o 2:39
Twoje zdanie, masz prawo do takich odczuć, ale wystarczyło przejść do następnego demotywatora, żebyś nie musiała na to patrzeć. Poza tym, mogłaś kogoś zranić.
@KITEK1991
ciekawe czemu wg ciebie jest to wbrew naturze skoro to ona ich takimi stworzyla. Swoja droga w swiecie zwierzat tez sa przypadki homoseksualne. I pedały=/=geje
Od kiedy to człowiek ma brać przykład ze zwierząt? I co z tego że jakieś karłowate szympansy zapinają się w D U P Ę niech się zapinają. Biedni to ludzie którzy uczą się współżycia od małp. Jak uważasz zwierzęta za mądrzejsze to jedz G Ó W N O bo jest naturalne i miliony much nie mogą się mylić.
Geja toleruję ale pedała nigdy - jeśli ktoś myśli, że to to samo to jest w grubym błędzie. Ci na górze to raczej nie pedały więc dlaczego mam ich tak nazywać?
Aż żal mi patrzeć na wasze komentarze. Nietolerancja dla inności? Wasze zachowanie jest żałosne. Nic tylko 'homo do pieca', 'obleśne' 'to nienormalne'. To JEST normalne. Jeśli kobieta czuje się ok z kimś tej samej płci, to zabronicie jej tego? Każdy ma prawo do tolerancji, szacunku. To nie są jacyś odmieńcy. W takim razie, hetero też zabrońmy publicznie się trzymać za ręce, przytulać i całować. -.- Zacofanie sięga szczytu w tym kraju. Śmiało, minusujcie mnie, nietolerancyjni hetero-zacofańcy. ;]
Wyluzowanychuck, nikt nie mówi, że wszyscy przeciwnicy homoseksualizmu są zacofani. Jak zauważyłeś - pełno tu obraźliwych słów kierowanych w stronę osób homoseksualnych, więc niech się nie dziwią, że są nazywani zacofanymi.
Nie, ale jeśli ktoś uważa, że to da się leczyć albo że to choroba - tak. Takie poglądy panowały w średniowieczu - wszystko czego nie znamy i nie rozumiemy to na stos. Dziwne, że sami siebie tam nie wnieśli i nas by już nie było. W średniowieczu nie było elektryczności, Ziemia stała w miejscu, pewnego czasu była talerzem, medycyna ograniczała się do ziółek i modlitwy. Wynalazki to było zło. To nie znaczy, że homoseksualizm jest przyszłością, o nie. Tylko ten przykład miał świadczyć, że świat się czasami myli.
Ludzie, to nie z nimi jest coś nie tak, ale z Wami. Orientacji seksualnej nie wybierasz, tak jak i nie wybierasz np. kraju w którym się urodzisz. Tylko, jak widać, nie wszyscy potrafią zaakceptować to, że ktoś jest inny. Nie ma to jak prezentować prymitywne poglądy, godne średniowiecza i bać się wszystkiego co nam obce.
Pogarda wobec "kochających inaczej" (lub szerzej - jednostek "innych" pod jakimś względem) jest efektem nie tyle strachu, co ograniczenia umysłowego. Tylko ktoś wyjątkowo ubogi intelektualnie nie potrafi tolerować ludzi, którzy nie wpisują się w tradycyjne schematy. Zresztą wystaczy przeczytać prymitywnyme wypowiedzi niektórych użytkowników na temat chociażby Szpaka ("do pieca!", "Hitler zrobiłby z nim porządek" itd.). Zastanawiające jest również to, że największą nietolerancją wykazują się zwykle osoby o skrajnie liberalnych zapatrywaniach, wykrzykujące hasła typu "legalize it!". No jasne, niech dzieci "uczą się" ćpania, picia, ale nie narażajmy ich na widok niemęsko wyglądającego odmieńca albo facetów trzymających się za ręce!
Nom. Najnormalniejsza jak się w niej pojawia przemoc, alkohol, czy pedofilia - najlepiej połączona z trzymaniem własnej córki w piwnicy. Dlaczego wy u licha nie potraficie zająć się prawdziwymi patologiami, niszczącymi ludzkie życie, tylko czepiacie się tych, którzy są szczęśliwi?!
Powiem Wam, że pedał to ktoś kto "zabawia się" dziećmi. Inaczej pedofil. A to są homosekualiści, geje. Gej=/=pedał. No sorry. Obleśne, czy nienormalne to nie jest. Bardzo mi przykro, że żyjemy w tak nietolerancyjnym kraju. To jest to samo, co rasizm. Homofobia. Tak, to co większość z Was tu pisze to homofiobia. Śmiało, minusujcie mnie. (:
Jest pewien interesujący cytat Jarosława Iwaszkiewicza, martwi mnie tylko że może być dla 95% niezrozumiały.... Spróbujmy: "Nikt tego nie rozumie, tej radości i tego szczęścia. Wszyscy myślą, że to polega na rżnięciu w dupę! A przecież już Sokrates wyłożył Alcybiadesowi, że nie na tym polega szczęście i radość, jakiej doznają dwaj mężczyźni z obcowania ze sobą. I przez tyle wieków nikt właściwie nie zrozumiał – i zawsze to interpretują przez gówno. Dlaczego człowiek musi być zawsze brudny?"
Szczerze mówiąc w dupie to mam- chą się pedalić niech się pedalą, tylko niech łapy trzymają z dala od
normalnych ludzi. Panowie dzięki takim ludziom mamy większy wybór w szukaniu kobiety i chwała im za to! A za parę lat dojdzie do sytuacji, że to kobiety będą walczyć o mężczyznę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 19:45
"W dupie to mam" - hmmm. Nie wiem, czy dobrze jest używać tego zwrotu, dyskutując na takie tematy...
Ale wiesz, że definicja normalności, została ustalona przez LUDZI i idealna nie jest?
Następny. Miej świadomość tego, że siedząc przed monitorem możesz robić z siebie w internecie rekina, ale to i tak zmieni faktu, że jesteś małą szprotką. Wyjdź na ulice, podejdź do człowieka i powiedz to samo. Miej odwagę!
Karać to nie, bo to przesada, ale zabronić propagowania zboczenia. Niech robią co chcą ja nie chcę o tym słyszeć i oglądać tych parad, przede wszystkim nie chce słyszeć, że to jest normalne zachowanie.
Szojgu, OD DAWNA nie było w tv nic o paradach. Przestańcie to wyolbrzymiać. Oni tylko walczą o prawa, dajcie im spokój.
Propagowanie? Z której strony? Jak już, to propaguje się metroseksualizm u mężczyzn.
Taa od dawna... była wczoraj w Krakowie, to znaczy, że już dawno? Wystarczy, że wcześniej było o tym spore nasilenie w tv, dziennikarze zaszczepili w ludziach tolerancję dla gejów i teraz ci ludzie sami to rozpowszechniają, taka dyfuzja.
Tak, był marsz w Krakowie. Brałem w nim udział. Propagowanie? Czego? Otwartości na innych? Zbrodnia... Najlepiej, gdyby wszyscy ziali do siebie pierwotną nienawiścią, tak byłoby zdrowo i naturalnie. Homoseksualizm się nie rozprzestrzenia chłopcze, tu nie ma czego "propagować".
Jak oni sie z tym rodza to ja chce powrotu do czasow sparty i rzucania takich rzeczy ze skarpy... wtedy sie to tepilo i nie bylo jakich jazd... ogolnie geje mi wisza, ale to jest choroba :P to jest wbrew naturze i tyle! Puki sie cwelą na chacie to mi to rybka ^^
Cweli się w więzieniu. Wbrew naturze? A co, stworzyłeś naturę,że wiesz, co jest wbrew niej?
I proszę, nie powołujcie się na naturę, bo wtedy musielibyście poprzeć Hitlera. TAK, moi drodzy. Ludzie niepełnosprawni w naturze już dawno byliby skazani na śmierć. Hipokryci.
Przypuszczam, że japoński mistrz karate lub koreański mistrz taekwondo, który ma 140cm wzrostu i waży 60kg (jak to Azjaci) mógłby ich zjechać od pedryli a potem wytarłby nimi chodnik. Siła i masa to nie wszystko!!!
tylko czemu jakiś mistrz miałby z nimi zaczynać? wręcz przeciwnie z reguły mistrzowie sztuk walki są spokojni i bez powodu nikogo nie biją...
P.S trenuje muay thai ;)
Nie wiem tylko czemu homoseksualizm kojarzy sie ludziom wylacznie z seksem, a nie z miloscia pomiedzy dwojgiem
partnerow.
@EYVEN, zamilcz bo, za przeproszeniem, g*wno wiesz. W czasach o ktorych mowisz wrecz byli pozadani wojownicy homoseksualni, gdyz gdy szli na wojne ze swoim partnerem i jeden z nich ginal drugiego chec zemsty motywowala do walki. Do ksiazek matole
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 20:07
Ja to raczej bym siedział cicho, ale nie z powodu, że dostałbym w mordę i to ostro ( chociaż mogą tylko wyglądać
tak silnie, a tak naprawdę nie umieją walczyć itd. ) tylko dlatego, że jestem tolerancyjny w stosunku do gejów, lesbijek,
biseksualistów itp. Uważam, że każdy powinien mieć prawo do wyrażania swojej osobowości w taki sposób jaki mu
się to podoba i nie powinien być obgadywany za plecami przez inne osoby, które zapewne same boją się pokazać
całą swoją osobowość tzn. ulegają presji społeczeństwa, naszego polskiego, nietolerancyjnego społeczeństwa.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 20:01
Ale jak będę miał sandały i skarpetki to od durnych komentarzy nie będziesz mógł się powstrzymać - nawet jeśli nie mi w twarz, to do swoich znajomych. Ale geje.... to tolerancja... Ostatnio to słowo straciło na znaczeniu. Jest nadużywane przez idiotów.
watpie zeby ktos kto chodzi na siłke i wygląda tak jak oni nieumie walczyć.Ja sie nigdy z kims takim niespotkalem i uwazam to za mit propagowany przez ludzi którym sie poprostu cwiczyc niechce .
A ja tam do nich nic nie mam, nie pozwolił bym aby ktoś wpier***ał się w moje uczucia wiec dlaczego miał bym wpier***alać sie w czyjeś, każdy ma prawo do decydowania o własnym życiu, każdy ma prawo wybrać czy woli być z kobietą czy z facetem, a większość z was jest cwana przed kompem, i te teksty "...do gazu z nimi..." wszyscy potępiają Hitlera za to co robił ale wy mówicie to samo co on !
A czy ktoś im broni? Odkąd ludzkość istnieje, geje też byli i sobie jakoś żyli. Problem jest taki, że WYŁAŻĄ NA ULICE i propagują swoje zboczenie wmawiają, że to jest ok
A czemu miałoby nie być ok? Jeśli ktoś zacznie przez to żyć w związku z osobą tej samej płci, to znaczy, że
nie był do końca heteroseksualny, więc nie ma problemu.
To 'nie jest ok', bo Ty tak sądzisz. A wyłażą na ulicę, bo chcą być traktowani na równi z heteroseksualistami.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 21:37
Będą traktowani na równi jak przestaną się z tym obnosić (tak jak dawniej było), co im się nie podobało? Napadali na nich? Były jakieś przestępstwa na tym tle?
Nie wolno mi więc "wyłazić na ulicę". Ano szojgu problem był. Nie dostrzegasz go wprawdzie, ale on był i
częściowo jest nadal, choć już w coraz mniejszym stopniu - miliony ludzi, żyły w wyniszczającym zastraszeniu, i
kłamstwie. Kłamstwie utkanym dla wygody takich, jak Ty. To się kończy, dziś ludzie wiedzą, że nie mają winy w
tym, kim się urodzili. Mają natomiast prawo dopominać się o swoją godność. Co nam się nie podobało? Znasz chłopcze historię ruchu LGBT? Warto byłoby ją poznać, zanim się wypowiesz - http://pl.wikipedia.org/wiki/Stonewall_%28zamieszki%29 . Ruch narodził się po skreśleniu homoseksualizmu z listy chorób, jak doszło do tego skreślenia? Przez kilkadziesiąt lat w brutalny sposób wyłapywano niewinnych ludzi, niszczono ich prywatne życie, prowadzono bezeceńskie pseudonaukowe próby zmiany ludzkiej natury, zamykano w więzieniach, dokonywano ohydnych samosądów. W końcu ktoś się puknął w głowę, że dzieje się coś złego, że nie da się zmienić orientacji, tak jak nie da się zmienić koloru oczu, że nie czyni ona nikogo gorszym - wykreślono ją z listy schorzeń. Doszło do zamieszek - zginęli w nich ludzie. Tylko, że w tym momencie już coś pękło, miarka poniżenia się przebrała i ludzie zaczęli się jednoczyć. Tak więc nie pisz mi proszę, że dawniej było ok. - rozumiem, że piszesz to w niewiedzy - bo gdybyś napisał świadomie, to byłoby to taki sam ponury żart, co stwierdzenie, że Hitler urządził Żydom sympatycznego grilla.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 maja 2011 o 3:19
Nie mając nic ciekawego do roboty, przejrzałem wszystkie komentarze pod tym demontem.
Wysnuwa się jeden wniosek: Polacy to wciąż zacofany, nietolerancyjny i niewyedukowany naród, lecz to się powoli zmienia. Cieszy mnie to,że niektórzy ludzie tutaj sprzeciwiają się nazywaniu ludźi 'pedałami'. Może za kilkadziesiąt lat, kiedy nasze pokolenie wyginie, świat stanie się lepszym miejscem? Bardziej otwartym na inności?
mczerniawski7 ja tez czytam komentarze i doszlem do podobnego wniosku "sa jeszcze ludzie normalni" ktorzy twierdza ze pedał to pedał i nie powinno go być ale sa obrazani przez pozostalych "tolerancyjnych" uzytkownikow a ich komentarze kasowane ...
Zapomnij. Nasze pokolenie też będzie miało dzieci. Najpopularniejszy argument przeciwko adopcji dzieci to przywołanie abstrakcyjnej sytuacji, w której dziecko to jest wyśmiewane przez kolegów. Ale te dzieci będą je wyśmiewały, bo tak zostaną wychowane przez tych, którzy teraz ten argument przywołują. Też myślałam, że nasze pokolenie jest inne. Ale spotykam zbyt dużo idiotów w knajpach, na ulicach, w sklepach, imprezach masowych i demotywatorach
@ NoNameV Słyszałeś może o (nieparadoksalnym) zagadnieniu polegającym na byciu tolerancyjnym, ale równocześnie nie tolerowaniu nietolerancyjnych? Można być tolerancyjnym, ale nie tolerować ludzi głoszących krzywdzące idee. Według Ciebie, Murzyn żeby być tolerancyjnym, musi tolerować np. Ku Klux Klan? Stąd demont 'Jestem nietolerancyjny- i proszę to uszanować' jest kretynizmem.
Czego się spodziewasz po nazwaniu kogoś 'pedałem' (co jest bardzo obraźliwym określeniem). Że się z tym zgodzi? Czy też 'da minusa' na takim komentarzu? Odpowiedź jest raczej oczywista.
Najsmieszniejsze jest to, ze co bys nie robil i tak urodza sie ludzie ktorzy beda homo i dlatego odsetek
homoseksualistow jest wszedzie identyczny. I tam gdzie jest tolerowana, i tam gdzie nie jest. I nic na to nie poradzisz
prymitywie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
22 maja 2011 o 20:22
Zawsze się też urodzą transseksualiści, albo ludzie np. z wadą serca i nie należy mówić, że z nimi jest wszystko wporządku, tylko trzeba im pomóc w leczeniu, niestety geje mają inne zdanie, a to są ludzie chorzy i propagująswoje dewiacje na ulicach. Odkąd istnieje ludzkość homoseksualiści zawsze byli, robili co chcieli i nie było problemu, po co teraz wyłażą na ulice? Ubzdurali sobie, że chcą dzieci adoptować.
Mnie gorszy większość głów, tułowiów, odwłoków i odnóży polskich 'mężczyzn', a mimo to nie nazywam ich 'gównami', co byłoby najbardziej odopowiednim określeniem. Dlaczego 'gorszącymi pedałami' nazywa się dwoje kochających się ludzi? Co ma do tego płeć? Inne zwierzęta też to robią. To natura. Nie widzieliście piesków w parku? Biedactwa.
Uzasadnianie zboczenia zachowaniem zwierząt, jest jakies nienormalne. Idąc tym tokiem myślenia powinniśmy uznać za normalne np. zjadanie własnych dzieci... Homoseksualizm jest chorobą, którą należy leczyć. Niestety zebrała się grupa wpływowych ludzi, którzy przez media wmówili wam, że to jest jednak postępowe i całkiem normalne. Postęp jest związany z wynalazkami, odkryciami naukowymi, jakimiś ciekawymi pomysłami, nowymi kierunkami w sztuce itp. a przez to powoduje podniesienie się standardu naszego życia i to jest postęp, a nie uznanie dewiacji za normalność.
@szojgu - czyli uważasz, że wolność wybierania wyznania albo system feudalny nadal by się sprawdził w naszych czasach i żyłoby się nam dobrze? To nie postęp wg Ciebie. No to radzę Ci już się wybrać na pielgrzymkę do Mekki albo Jerozolimy.
Chodziło pewnie o to, że homoseksualizm nie jest wymyślony, ani nie trwa od niedawna. Jak i u ludzi, tak i u zwierząt dwie płcie zdarzają sobie przypodobać. Nie jest ich zaś to wina.
Szojgu... gdzieś się tych smutnych bajek osłuchał? Czytałeś kiedykolwiek coś na temat homoseksualizmu? To nie jest choroba, to niezmienna i wrodzona cecha organizmu kształtująca się przed jego narodzeniem. Tego nie "wmówiono" nikomu, to zbadano. Przez kilkadziesiąt lat dociekano przyczyn, i dziś są one już niemal całkowicie poznane.
geje ;)
Komentarz usunięty
prawda bywa bolesna
A ja wam powiem tyle, śmieszni jesteście dzieci jeśli uważacie, że nie znaleźli by się tacy co by im nie powiedzieli co się nie podoba. Myślicie, żę jeśli ktoś jest zbudowany to od razu nikt nie wystartuje do takiego i nie wyrazi swojego zdania. Nie no tak, jeśli 3\4 społeczeństwa to internetowi kozacy to się nie dziwie. Ale uwierzcie mi, że w realnym świecie (nie wiem czy znacie takie pojęcie, czy wasze życie opiera się tylko na internecie i kolegach z internetu) znalazło by się wielu, którzy mieli by odwagę podejśc do takiego i powiedzieć co o tym myśli. Do tego całego pedalstwa nic nie mam osobiście bo dla mnie to oni w domu moga się przed 24 godziny napier**lać w dupki, na zmianę ale niech nie okazują tych swoich "uczuć" na ulicy. Nie chodzi mi tutaj o to, że kościołowi się nie podoba itp bo na kościół to ja mam wyje**ne dwa razy bardziej niż na pedalstwo. Chodzi o to aby nie patrzyły się na to dzieci i nie uczyły takich zachowań ! Tak samo jak jestem całkowicie przeciwny adoptowania dziecka przez gejów. Takie dzieci miały by z miejsca przeje**ne przez reszte zycia, w szkole pytania kolegów "Kto był u Ciebie na wywiadówce" - "tato" - Ale który?" i śmiech...
No, ten na lewo już nawet w ciąży jest O_O
ja do gejów nic nie mam - więcej lasek dla mnie ;]
p...iękna pogoda, nieprawdaż? :D
takim to bym uciekl 6 razy, nie widzialem miesniaka, ktory by szybko biegal, ale i tak "+"
z chorych nie powinno się naśmiewać ;]
Kacperion czujesz jakąś specjalną moc bo nie wiem czy warto próbować, niby śmiało a może to jednak jakaś podpucha...
Są kraje, w których przyjaciele, lub krewni trzymają się za ręce lub obejmują idąc ulicą, wy tępe homofoby!
Kacperion, no tak internetowego kozaczka nie dorwą
Pedały to ja mam w rowerze.
To smutne, że człowiek musi zostać pakerem, aby był szanowany :-[
@nisiumrsZuoo
Mylisz się. Przyczyna homoseksualizmu to nieprawidłowe relacje z którymś z rodziców i na pewno nie jest on uwarunkowany genetycznie. Po drugie, z homoseksualizmu da się wyjść. Nie u każdego się to udaje, ale u części osób owszem. Oczywiście w mediach się o tym nie mówi, bo i po co? Zaraz byłaby nagonka, że homofobia, że brak tolerancji etc.
@V3rtyX666 nie wiem czy wiesz, ale kiedyś normalne było palenie "czarownic" na stosach, wyprawy krzyżowe, krucjaty itp a to wcale nie znaczy, że takie rzeczy maja być na porządku dziennym w naszych czasach.
@CocaineBusiness o widzę, że odważny jesteś. Przez internet to żadna nowość ;)
pedał pedał! ja bym ich nazwał i jak by mnie pobili poszedłbym na policje i powiedział że ranią moje uczucia i moje przekonania!!:)
Właściwie co udowadnia ten obrazek? Można też zrobić zdjęcie dwóch napakowanych złodziei i podpisać: "śmiało, nazwij ich nierobami".
rbk17
Jestem przeciwny publicznemu jeżdżeniu samochodami bo obraża to moje uczucia jako osoby bez prawa jazdy.
http://demotywatory.pl/3079159 (popatrzcie na datę i godzinę)
PRZECIEŻ TO OJCIEC Z SYNEM! NIE WIDZICIE ?! :P
pedały.
i co zrobią mi coś ??
Odważni przez "szklany" ekran, w rzeczywistości schylili by głowy potulnie jak barany i tyle... Tak moi drodzy, homofobia nie dodaje siły.
Czemu tyle osób nie potrafi zrozumieć że ludzie NIE MAJĄ WPŁYWU NA SWOJĄ ORIENTACJĘ SEKSUALNĄ bo z nią się rodzą, tak samo jak z kolorem oczu, włosów itd.? Co mają zrobić, jeśli wolą osoby tej samej płci? Na siłę być kimś innym i całe życie udawać, bo komuś to nie pasuje że dwóch facetów albo dwie laski idą przez miasto za rękę? Trochę tolerancji i dojrzałości. Przecież nikt was nie namawia do ruchania ludzi tej samej płci więc nie rozumiem skąd ten brak tolerancji. Tolerować to nie znaczy akceptować, nie musicie ich kochać i uwielbiać, ale to są TACY SAMI LUDZIE jak wy, całkiem normalne osoby! Homoseksualizm nie jest zoofilią, pedofilią ani innymi zboczeniami, tam żadnej ze stron nie dzieje się krzywda i nikt na tym nie cierpi, oprócz idiotów pozbawionych tolerancji którzy nie mogą znieść takich ludzi.
Nie, nie jestem orientacji homoseksualnej, ale mam takich przyjaciół i przyjaciółki i jakoś nie zauważyłam żadnego okropnego i negatywnego wpływu na siebie... o__o
nisiumrsZuoo pedofile tez nie maja wpływu na to ze lubia dzieci?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 19:59
kondi9992 tolerancja ogranicza sie do tego ze jak chca cos ze soba robic to niech robia ta w domu i nikomu sie tym nie chwala legalizacja ich zwiazkow to juz przesada (pozniej np muzulmanie chceli by legalizacji zwiazkow z kilkoma zonami albo jacys zoofile brac sluby z krowami itp) a jak wylaza na ulice i uwazaja to za powod do dumy to nie pozostanie nic innego jak pozbycie sie ich przez np spalenie na stosie (wystarczy kilku dla przyklady potem zaczna sie chowac i bedzie juz spokoj)
nisiumrsZuoo, jak są jak wszyscy inni, to niech nie urządzają parad, podobnie jak nie robią tego miłośnicy miłości oralnej.
@ababab22
gej to gej, to nie naturalne tak samo jak weganstwo/wegetarianstwo
To, że coś jest nienaturalne nie znaczy, że mamy to gnębić, bo jeśli tak to zacznijmy od głupoty ludzi którzy tak uważają. Każdy ma prawo do "urządzenia" sobie życia jak chce, jeśli chce by , mówiąc bardzo kolokwialnie, bolała go dupa, to niechże tak będzie a nam nic do tego, mi krzywdy tym nie robią...
75% szympansów Bonobo miało już przynajmniej jedną przygodę z przedstawicielem tej samej płci, więc nie mów,
że
to nie jest naturalne ;). A co do homoseksualistów zacytuję pewnego niemieckiego polityka: "Póki nie złapie mnie
za
tyłek jest mi to ganz egal".
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 19:52
Sam osobiście czuje się istotą bardziej rozwiniętą i uświadomioną niż szympans :|
Pedały i tyle
@koper26: I tu sobie strzeliłeś w stopę. Jeśli porównasz sobie poziom "rozwoju umysłowego", nieuzasadnionej agresji, zawartość komórek g(l)ejowych i odsetek zachowań
homoseksualnych wśród zwierząt to zauważysz, że te zjawiska są proporcjonalne. Tak więc jeśli uważasz się za
bardziej rozwiniętego powinieneś też być bardziej homo/biseksualny.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 20:52
@koper26 a jakoś nie widać po Tobie, nic a nic.
to ze mialo stosunek nie oznacza ze te szympansy przy tym zostaly.Gdyby homoseksualizm byl normalny to wiekszosc ludzi bylaby homo a wtedy ludzkosc by wyginela, co swiadczy o tym ze nie jest to normalny poped seksualny bo normalny doprowadza do splodzenia potomstwa.Nie mam nic do homo niech sobie zyja ich prywatna sprawa, ale ja nie oglaszam wszem i wobec co robie ze swoja dziewczyna w lozku i nie narzucam nikomu swojej sesualnosci.A mowienie ze homo jest cool a kazdy kto ma inne od pseudotolerancyjnych zdanie o homosiach jest zacofany i nietolerancyjny-to wlasnie narzucanie swojej seksualnosci.Dlaczego ludzi ktorzy nie zgadzaja sie na to aby narzucano im czyjas seksualnosc nazywacie zacofanymi?To juz nie mozna miec swoich pogladow?Jak nie jestem geniuszem matematycznym to nie pcham sie na polibude i nie kaze innym nazywac mnie zaj.bistym matematykiem a jak ktos mysli inaczej ode mnie jest nietolerancyjny.No co?Skoro innych nazywa sie geniuszami to ja tez mam do tego prawo chyba nie?
Co za bzdura fgdcgfdcxf... Narzucanie własnej seksualności? Dziękuję, ale umiem zagospodarować własną seksualność. I nie muszę jej nikomu "narzucać". Co do kwestii tego, co jest normalnym popędem seksualnym, to ja jednak zwróciłbym uwagę, że większość aktów seksualnych wśród ludzi nie służy prokreacji, a zacieśnianiu relacji. Poza tym - jest bezcelowe gdybanie, co by było, gdyby większość. Nas jest tyle, ile nas jest i nigdy nie będzie więcej ani mniej. Możesz zachować sobie uprzedzenia - skoro to właśnie one są wartością, której chcesz tak bronić, ale z faktem, że my żyjemy dookoła pogodzić się musisz.
w domu niech sobie robia co chca, niech tylko nie okazuja tego publicznie i nie walcza o swoje prawa
Bo co ?
Dzieci się zaraża ? Kościół się obrazi ?
Jeśli chce ci się rzygać, to nie patrz.
A mi się chce rzygać, gdy czuje zapach przyrządzonego mięsa. To czy z tego powodu wszyscy mięsożercy muszą przejść w konspirację?
Jakby ludzie nie walczyli o swoje prawa, to byśmy siedzieli do dziś w jaskiniach.
Mają prawo walczyć. Mają prawo się przytulać publicznie, tak samo jak ludzie heteroseksualni. Jeśli uważasz inaczej, to jesteś zwykłym hipokrytą.
Pedały.
Exe19 jak mieszkasz w bloku, to zglos to do spółdzielni, bo to nie jest wporządku, że zapachy od sąsiada docierają do ciebie. Nie musisz tego wąchać, tak jak ja nie musze oglądać zboczeńców. Czemu palacze nie robią parad i nie mówią, że są dyskryminowani ciągłymi zakazami?
tylko ze oni pod pretekstem walki o swoje prawa narzucaja ludziom swoje poglady i seksualnosc.Idealnie widoczne jest to na zachodzie gdzie nie mozesz wyrazic swojego zdania na temat homosiow bo zostaniesz okrzykniety homofobem zacofancem itp.Pewien profesor zostal oblany krwia zakazona hiv bo nie chcial uznac homoseksualizmu za norme.Bodajze w kanadzie mozesz zostac wyrzucony z pracy za niepopieranie parad rownosci.
Przepraszam, a to ja nie zasługuję na normalne prawa? Ucząc się na studiach? Pracując jak każdy inny obywatel? Mam być przez państwo, w którym się urodziłem dyskryminowany? Nazwijmy rzeczy po imieniu - to jest polski apartheid - prześladowanie ze względu na biologię. Mam te same potrzeby co reszta społeczeństwa, i nie zgadzam się na to, żeby odmawiano mi możliwości mówienia o nich, czy okazywania ich. I co istotne arti86pl - nie zamierzam Cię prosić o pozwolenie.
dobre;p
@ srti86pl to samo możemy powiedzieć, np. o katolikach i innych wyznawcach różnych religii i sekt.
jestem za, na zachodzie juz praktykuje sie przerabianie kosciolow na miejsca publiczne, typu dyskoteka czy market (TESCO)
Polska to jeszcze dosyc katolicke panstwo ale juz zaczyna to sie zmieniac.
artijakistam- czyli odmawiasz ludziom prawa do wyrazania swoich uczuc religijnych i to w miejscu niepublicznym jakim jest kosciol?Dajesz wlasnie swiadectwo swojej tolerancji.Prawo do wyrazania swoich pogladow maja tylko ludzie z takimi pogladami jak ty?To jest wlasnie dowod ze lewactwo nie powinno miec prawa glosu bo ograniczaja innych ludzi narzucajac im swoje poglady.NIE KAZDY MA TAKIE ZDANIE JAK TY!!!
Klapki typa z prawej rozpier dalające :P
Cioty!
w realu nikt by sie nie odwazyl ich zbluzgac - dobry demot zasluguje na glowna
jakie pedały ? wpisz w google sobie pedały i zapoznaj się ze znaczeniem tego słowa i porównaj z definicją geje
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 3:32
Przeliczyłam się sądząc, że to może zostać zrozumiane...
@Omen obraziłeś jednego z adminów nie zdziw się jak cię zbanują
@ChaserJohnDoe, przepraszam, ale jakie to ma znaczenie? Za obrażenie admina ban, ale bezkarne jest obrażanie "zwykłego" użytkownika?
pfff.. chamem? prostakiem? Przynajmniej nie pakuję się w błoto.. pedalstwo to choroba, którą można łatwo wyleczyć proponuję kapsułki 4.5 mm
Prawdę mówiąc, to trudno mi chyba będzie skomentować tego demota i komentarz, bo nie wiem jak się do tego
odnieść. Czy można to nazwać przełomem? Nie, bo demot kieruje się przemocy i zastraszenia, a nie o to tu chodzi.
Prawdę mówiąc, to nawet nie wiem czy rozumiem, co miał autor na myśli. Widziałem o wiele więcej lepszych demotów
o homoseksualizmie, czym na prawdę jest i właśnie one mogłyby pokazać coś więcej niż ten wyżej.
Administratorze, jeśli można prosić, proszę przeglądać dokładniej demoty w poczekalni, bo niektóre naprawdę
właściwe lądują w archiwum, ponieważ zaściankowi snobi i homofobiczni ludzie, nie mogąc zauważyć, że niosą
wiele prawdy, przesłania i cierpienia. Wątpię czy taki demot pocieszy kogoś. Może demotywatory to nie strona do
pocieszania, przedstawiania i propagowania czegoś, ale tak mnie jakoś naszło po zobaczeniu tego demota, że wybór
mógłby być lepszy.
@0men - nienawiść się gorsza niż każda choroba. Pomijając fakt, że homoseksualizm nie jest chorobą i nie da się jego leczyć.. Jeśli chcesz, nadal pozostań na poziomie myślenia dresowatego dresa, ale do innych się nie mieszaj i daj im żyć. Sam możesz się zabić - ja Ci się nie bronię wyleczyć z życia i wszystkich twoich błędów, których popełniłeś niemało.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 23:25
NightWish - czy mam rozumieć, że to Ty jesteś odpowiedzialna za pierwszy tutaj niehomofobiczny demot na głównej? Jeśli tak, to dziękuję :) To była dobra decyzja.
Nie mam nic do gejów, dopóki trzymają się z daleka od mojej dupy. :)
a ja mam właśnie na odwrót.
a ja bym ich zwyzywała i uciekła :P. trenuje biegi i jeżdże na zawody w sprintach, a czasami na 1200 metrów. Takie brysie to by mnie raczej nie dogoniły, jeszcze w tych klapkach :P. Poza tym to ja nie wychodzę na ulicę i nie wrzeszczę, że jestem hetero. A jak już idę z chłopakiem to nie musimy się obściskiwać i całować gdzie popadnie, bo to w sumie tak samo może zniesmaczyć każdego jak geje czy lesby całujące się na ławce w parku.
Lesbijki. Jakbyś ich zwyzywała i uciekła to tylko byś pokazała jak dziecinna jesteś. Jeśli Ciebie zniesmacza dwójka ludzi, która się po prostu przytula, to znaczy, że jest z Tobą coś nie tak...
Myślę, że właśnie wrzeszczysz, że jesteś hetero, kiedy wychodzisz gdziekolwiek ze swoim chłopakiem, a pisk sięga 120 decybeli, kiedy trzymacie się za rękę. Więc.. Nie rób tego, bo to jeszcze kogoś ogłuszy! Ludzie, czy wy widzieliście kiedykolwiek taką szarą, normalną parę homoseksualną? Na pewno nie całują się i nie obściskują więcej niż pary hetero, ba czasami jak widzę jamochłony w autobusie.. to po prostu je ignoruję, odwracam wzrok jak mi się nie podoba. Niech robią co chcą - przecież to ich sprawa, więc nie wiem, czemu nie mając z nimi najmniejszej więzi mam się zniesmaczać. Oczywiście jak ktoś by zapędzał się za daleko.. ale oczywiście obie strony muszą przestrzegać granic.
I naprawdę tak Ci się wydaje, że nie "obnosisz" się z faktem bycia hetero? Bo ja jestem innego zdania. Śmiem twierdzić, że dajesz temu wyraz w tysiącach codziennych sytuacji - także tu i teraz niewinnie pisząc o swoim chłopaku. Gdybym ja pisał o swoim, to by już było traktowane jak prowokacyjne "obnoszenie" się.
o ja ludzie macie problemy.. co za różnica czy homo czy hetero ? człowiek to człowiek. jeśli kobieta czuję się spełniona i szczęśliwa w związku z drugą kobietą a facet z facetem to co nam do tego ? pozostaje nam życzyć im szczęścia. a nie wyzywać od pedałów.. mamy XXI wiek i każdy powinien wiedzieć co to tolerancja a nie odcinać się od ludzi innej orientacji. to tak jakby oni mieli coś do hetero i brzydzili się tym, że chłopak całuje dziewczynę, a jest tak? nie ! nie chodzą i nie krzyczą 'hetero, hetero!' w momencie kiedy widzą miziających się zakochanych... trochę kultury.
Niestety jakby nie patrzeć żyjemy w zacofanym kraju.
@ChaserJohnDoe
I mam nadzieję, że dopóki żyję ten kraj będzie taki zacofany jaki jest obecnie, m. in. ze względu na to.
pedały :D
pedały
Miej odwagę powiedzieć to głośno człowiekowi w twarz, a nie do monitora, cwaniaku. To samo się tyczy tej post wyżej i co najmniej paru innych wśród komentujących.
to jest nienormalne :|
Bo Ty tak uważasz?
Ależ jest. Istnieje od zawsze i zawsze będzie istnieć.
pedały
9gag... chociaz opis bys zmienil
Ten jeden to chyba nawet w ciąży jest:)
ten jeden wygląda jakby w środku miał obcego O.o
dobrze że wyżej jest obrazek z cyckami to chociaż zapomne o tym co tu zobaczyłem jak odzyskam wzrok
ahh... CYCKI :D są cycki jest główna XD
Taaa w relu każdy kozak zaraz ; Mogę z iść z wami za rączke? xd
ten z lewej jest chyba w ciazy:]
Nie, on ma w sobie aliena :P
U mnie w simsach ciąża mężczyzn to dość powszechne zjawisko.
To jest wbrew naturze
Nie mam nic do pedałów bo i tak się nie mogą rozmnażać,to gatunek na wymarciu !!! :P
Na wymarciu? Skądże. Zawsze będą. Poza tym, co ma do tego możliwość rozmnażania się? Dziecka tego się nie nauczy. Gdyby tak było, to nie byłoby ludzi homoseksualnych w heteroseksualnych rodzinach.
Otóż mylisz się chłopcze :)
Jak trafnie zauważyłeś, nie rozmarzamy się. Skąd więc się bierzemy? Ano rodzimy się w waszych uświęconych heteroseksualnych rodzinach - od wieków. I będziemy dalej się rodzić, przez kolejne wieki ;)
zapewne poznali sie na silowni ;p
ku*wa, ale nasz kraj jest tolerancyjny .
tolerancja jest cechą ludzi bez własnego zdania
@1916 - jaki piękny, dźwięczny i totalnie bezsensowny aforyzm..
Zdanie można mieć. Problem, że wielu nie potrafi go normalnie wyrazić, wyjaśnić, uargumentować.
1916 - co za bzdury pierd*lisz! To już nie można tolerować czegoś i mieć przy tym własne zdanie? Możesz coś tolerować ale nie musi ci się to podobać. Widzisz różnicę?
jest tolerancyjny tylko ze ty pojmujesz tolerancje jako aprobate.Ludzie maja gdzies co homo robia u siebie w domu tylko denerwuje ich obnoszenie sie ze swoimi preferencjami seksualnymi na paradach, robienie z homo jakiejs cool mody itp.Dendrofile jakos nie widza potrzeby robienia parad i propagowania tego jako czegos fajnego i normalnego
Zdradzasz fgdcgfdcxf, że bardzo niewiele rozumiesz z tematu. Po pierwsze - dendrofilia jest parafilią (dewiacją),
czyli nabytą zmianą seksualności. Homoseksualizm tymczasem to orientacja - wrodzona cecha biologiczna organizmu.
Więc porównanie jest raczej obraźliwe. Po drugie - nie uświadamiasz sobie, czego oczekujesz, ani na ile sam
korzystasz z możliwości okazywania publicznie uczuć, czy mówienia o nich. Bycie w związku z drugą osobą, to nie
tylko to co się robi w domu po kryjomu - to cała olbrzymia sfera życia. Ty bez wyjaśnienia odmawiasz do niej dostępu ludziom - dorosłym ludziom, którzy wiedzą co robią, chcą być szczęśliwi. Parady i Marsze, mają uświadomić społeczeństwu, że jesteśmy w nim obecni, że jesteśmy liczni, a mimo to wciąż prześladowani. Ostatecznie - że zasługujemy na ludzkie traktowanie i prawa należne każdemu człowiekowi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2011 o 2:39
obleśne
Twoje zdanie, masz prawo do takich odczuć, ale wystarczyło przejść do następnego demotywatora, żebyś nie musiała na to patrzeć. Poza tym, mogłaś kogoś zranić.
@KITEK1991
ciekawe czemu wg ciebie jest to wbrew naturze skoro to ona ich takimi stworzyla. Swoja droga w swiecie zwierzat tez sa przypadki homoseksualne. I pedały=/=geje
Od kiedy to człowiek ma brać przykład ze zwierząt? I co z tego że jakieś karłowate szympansy zapinają się w D U P Ę niech się zapinają. Biedni to ludzie którzy uczą się współżycia od małp. Jak uważasz zwierzęta za mądrzejsze to jedz G Ó W N O bo jest naturalne i miliony much nie mogą się mylić.
W świecie zwierząt pies wącha dupę innemu psu i żre gówno spod siebie, chcesz naśladować świat zwierząt to jedz i gówno.
Geja toleruję ale pedała nigdy - jeśli ktoś myśli, że to to samo to jest w grubym błędzie. Ci na górze to raczej nie pedały więc dlaczego mam ich tak nazywać?
Z całą pewnością to nie to samo. Pedał jest mniejszy, i ma taki płaski uchwyt na stopę, połączony z dźwignią przenoszącą energię pracy nóg ;)
A ten po lewo w ciąży?
Aż żal mi patrzeć na wasze komentarze. Nietolerancja dla inności? Wasze zachowanie jest żałosne. Nic tylko 'homo do pieca', 'obleśne' 'to nienormalne'. To JEST normalne. Jeśli kobieta czuje się ok z kimś tej samej płci, to zabronicie jej tego? Każdy ma prawo do tolerancji, szacunku. To nie są jacyś odmieńcy. W takim razie, hetero też zabrońmy publicznie się trzymać za ręce, przytulać i całować. -.- Zacofanie sięga szczytu w tym kraju. Śmiało, minusujcie mnie, nietolerancyjni hetero-zacofańcy. ;]
To że ktoś jest przeciw związkom homoseksualnym nie znaczy, że jest zacofany.
Wyluzowanychuck, nikt nie mówi, że wszyscy przeciwnicy homoseksualizmu są zacofani. Jak zauważyłeś - pełno tu obraźliwych słów kierowanych w stronę osób homoseksualnych, więc niech się nie dziwią, że są nazywani zacofanymi.
Nie, ale jeśli ktoś uważa, że to da się leczyć albo że to choroba - tak. Takie poglądy panowały w średniowieczu - wszystko czego nie znamy i nie rozumiemy to na stos. Dziwne, że sami siebie tam nie wnieśli i nas by już nie było. W średniowieczu nie było elektryczności, Ziemia stała w miejscu, pewnego czasu była talerzem, medycyna ograniczała się do ziółek i modlitwy. Wynalazki to było zło. To nie znaczy, że homoseksualizm jest przyszłością, o nie. Tylko ten przykład miał świadczyć, że świat się czasami myli.
ten po lewej to żona ,chyba 3 miesiąc ciąży :]
A jeden to już nawet w ciąży jest .
Ludzie, to nie z nimi jest coś nie tak, ale z Wami. Orientacji seksualnej nie wybierasz, tak jak i nie wybierasz np. kraju w którym się urodzisz. Tylko, jak widać, nie wszyscy potrafią zaakceptować to, że ktoś jest inny. Nie ma to jak prezentować prymitywne poglądy, godne średniowiecza i bać się wszystkiego co nam obce.
Pogarda wobec "kochających inaczej" (lub szerzej - jednostek "innych" pod jakimś względem) jest efektem nie tyle strachu, co ograniczenia umysłowego. Tylko ktoś wyjątkowo ubogi intelektualnie nie potrafi tolerować ludzi, którzy nie wpisują się w tradycyjne schematy. Zresztą wystaczy przeczytać prymitywnyme wypowiedzi niektórych użytkowników na temat chociażby Szpaka ("do pieca!", "Hitler zrobiłby z nim porządek" itd.). Zastanawiające jest również to, że największą nietolerancją wykazują się zwykle osoby o skrajnie liberalnych zapatrywaniach, wykrzykujące hasła typu "legalize it!". No jasne, niech dzieci "uczą się" ćpania, picia, ale nie narażajmy ich na widok niemęsko wyglądającego odmieńca albo facetów trzymających się za ręce!
Geje i to jeszcze na sterydach .
ten po lewej to już nawet w ciąży
Ale oni obleśnie razem wyglądają :/ fuj!
CHŁOPAK I DZIEWCZYNA - NORMALNA RODZINA!
Nie ma czegoś takiego jak normalność.
Nom. Najnormalniejsza jak się w niej pojawia przemoc, alkohol, czy pedofilia - najlepiej połączona z trzymaniem własnej córki w piwnicy. Dlaczego wy u licha nie potraficie zająć się prawdziwymi patologiami, niszczącymi ludzkie życie, tylko czepiacie się tych, którzy są szczęśliwi?!
Powiem Wam, że pedał to ktoś kto "zabawia się" dziećmi. Inaczej pedofil. A to są homosekualiści, geje. Gej=/=pedał. No sorry. Obleśne, czy nienormalne to nie jest. Bardzo mi przykro, że żyjemy w tak nietolerancyjnym kraju. To jest to samo, co rasizm. Homofobia. Tak, to co większość z Was tu pisze to homofiobia. Śmiało, minusujcie mnie. (:
taaa znowu skopiowane z .com (nr demota: 8799)
winszuje pomyslu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 19:24
pedały, geje, homoseksualiści, jak wy to nazywacie ch*j mnie obchodzi bo dla mnie to pedały
Co świadczy tylko o tym, że nie szanujesz ludzi, ergo, jesteś złą osobą.
Pedały
Szanuje osobę, która zrobiła to zdjęcie.
jakie to romantyczne
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 19:33
romantyczne jak ch^j !!
Średnio mnie oni obchodzą, jestem tolerancyjna. Byle tylko nie obściskiwali się na moich oczach.
Ej to że sobie idą za rękę nie znaczy że są pedałami;D
Jest pewien interesujący cytat Jarosława Iwaszkiewicza, martwi mnie tylko że może być dla 95% niezrozumiały.... Spróbujmy: "Nikt tego nie rozumie, tej radości i tego szczęścia. Wszyscy myślą, że to polega na rżnięciu w dupę! A przecież już Sokrates wyłożył Alcybiadesowi, że nie na tym polega szczęście i radość, jakiej doznają dwaj mężczyźni z obcowania ze sobą. I przez tyle wieków nikt właściwie nie zrozumiał – i zawsze to interpretują przez gówno. Dlaczego człowiek musi być zawsze brudny?"
Piękny cytat. :))
Zgadzam się. Cytat piękny.
Pedały.
ja bym śmiało powiedział bo polakami to oni raczej nie są :)
Wszyscy którzy nazwali tych oto tutaj mężczyzn pedałami będą mieli namierzone IP. Dziękuję.
@szarozielony: Bliskie spotkanie V stopnia od tyłu.
Plagiat http://www.sadistic.pl/pics/2_41bb8c54289d.jpg
nie mają skarpet - to nie polacy - PEDAŁY!
Szczerze mówiąc w dupie to mam- chą się pedalić niech się pedalą, tylko niech łapy trzymają z dala od
normalnych ludzi. Panowie dzięki takim ludziom mamy większy wybór w szukaniu kobiety i chwała im za to! A za parę lat dojdzie do sytuacji, że to kobiety będą walczyć o mężczyznę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 19:45
zgadza się zarówno jak i przez zakonnice itp. ;)
"W dupie to mam" - hmmm. Nie wiem, czy dobrze jest używać tego zwrotu, dyskutując na takie tematy...
Ale wiesz, że definicja normalności, została ustalona przez LUDZI i idealna nie jest?
Pederaści !
A słownik widział w życiu...? Chyba nie, bo używasz słów których znaczenia nie znasz.
Pedały! No i co teraz?
Następny. Miej świadomość tego, że siedząc przed monitorem możesz robić z siebie w internecie rekina, ale to i tak zmieni faktu, że jesteś małą szprotką. Wyjdź na ulice, podejdź do człowieka i powiedz to samo. Miej odwagę!
dobra nie odważę się powiedzieć pedał, bo jeszcze wyskoczą z monitora i mnie zbiją, albo znajdą po IP, ale i tak powiem "O, homoseksualiści!"
chłopak, dziewczyna normalna rodzina
sodomitów powinno się karać jak za starych dobrych czasów - rozgrzane dłuto w miejsce, które tak sobie ukochali.
Karać za co? Czy komuś lub czemuś stała się krzywda z ich powodu?
Karać to nie, bo to przesada, ale zabronić propagowania zboczenia. Niech robią co chcą ja nie chcę o tym słyszeć i oglądać tych parad, przede wszystkim nie chce słyszeć, że to jest normalne zachowanie.
Szojgu, OD DAWNA nie było w tv nic o paradach. Przestańcie to wyolbrzymiać. Oni tylko walczą o prawa, dajcie im spokój.
Propagowanie? Z której strony? Jak już, to propaguje się metroseksualizm u mężczyzn.
Taa od dawna... była wczoraj w Krakowie, to znaczy, że już dawno? Wystarczy, że wcześniej było o tym spore nasilenie w tv, dziennikarze zaszczepili w ludziach tolerancję dla gejów i teraz ci ludzie sami to rozpowszechniają, taka dyfuzja.
Tak, był marsz w Krakowie. Brałem w nim udział. Propagowanie? Czego? Otwartości na innych? Zbrodnia... Najlepiej, gdyby wszyscy ziali do siebie pierwotną nienawiścią, tak byłoby zdrowo i naturalnie. Homoseksualizm się nie rozprzestrzenia chłopcze, tu nie ma czego "propagować".
Ten po lewo chyba jest w ciaży
ten po lewej jest w ciąży
Ale oni się tylko za ręce trzymają. Co w tym złego?
Ta a wyobraz teraz swojego syna idącego za reke z pedałem
eryk0, za takich ludzi jak ty wlasnie sie wstydze
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 maja 2011 o 12:06
No wyobraź sobie Eryk0, słucham Cię uważnie. Zabiłbyś syna?
Tiaaa.... każdy jest "tolerancyjny", ale nie chciałby mieć dziecka homo.
pedały.
Jak oni sie z tym rodza to ja chce powrotu do czasow sparty i rzucania takich rzeczy ze skarpy... wtedy sie to tepilo i nie bylo jakich jazd... ogolnie geje mi wisza, ale to jest choroba :P to jest wbrew naturze i tyle! Puki sie cwelą na chacie to mi to rybka ^^
Cweli się w więzieniu. Wbrew naturze? A co, stworzyłeś naturę,że wiesz, co jest wbrew niej?
I proszę, nie powołujcie się na naturę, bo wtedy musielibyście poprzeć Hitlera. TAK, moi drodzy. Ludzie niepełnosprawni w naturze już dawno byliby skazani na śmierć. Hipokryci.
Przypuszczam, że japoński mistrz karate lub koreański mistrz taekwondo, który ma 140cm wzrostu i waży 60kg (jak to Azjaci) mógłby ich zjechać od pedryli a potem wytarłby nimi chodnik. Siła i masa to nie wszystko!!!
tylko czemu jakiś mistrz miałby z nimi zaczynać? wręcz przeciwnie z reguły mistrzowie sztuk walki są spokojni i bez powodu nikogo nie biją...
P.S trenuje muay thai ;)
Nie wiem tylko czemu homoseksualizm kojarzy sie ludziom wylacznie z seksem, a nie z miloscia pomiedzy dwojgiem
partnerow.
@EYVEN, zamilcz bo, za przeproszeniem, g*wno wiesz. W czasach o ktorych mowisz wrecz byli pozadani wojownicy homoseksualni, gdyz gdy szli na wojne ze swoim partnerem i jeden z nich ginal drugiego chec zemsty motywowala do walki. Do ksiazek matole
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 20:07
jeden już nawet jest w ciąży..
Ja to raczej bym siedział cicho, ale nie z powodu, że dostałbym w mordę i to ostro ( chociaż mogą tylko wyglądać
tak silnie, a tak naprawdę nie umieją walczyć itd. ) tylko dlatego, że jestem tolerancyjny w stosunku do gejów, lesbijek,
biseksualistów itp. Uważam, że każdy powinien mieć prawo do wyrażania swojej osobowości w taki sposób jaki mu
się to podoba i nie powinien być obgadywany za plecami przez inne osoby, które zapewne same boją się pokazać
całą swoją osobowość tzn. ulegają presji społeczeństwa, naszego polskiego, nietolerancyjnego społeczeństwa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 20:01
Ale jak będę miał sandały i skarpetki to od durnych komentarzy nie będziesz mógł się powstrzymać - nawet jeśli nie mi w twarz, to do swoich znajomych. Ale geje.... to tolerancja... Ostatnio to słowo straciło na znaczeniu. Jest nadużywane przez idiotów.
watpie zeby ktos kto chodzi na siłke i wygląda tak jak oni nieumie walczyć.Ja sie nigdy z kims takim niespotkalem i uwazam to za mit propagowany przez ludzi którym sie poprostu cwiczyc niechce .
Pedały.
Powiedziałam. Rozumiem że teraz mam zamknąć się w domu na 30 spustów i czekać aż przyjdą i mnie zleją? OK. Więc czekam. :)
taki jesteś pewien? podaj adres to ja przyjdę!
Tak. Jestem pewnA[!]. Jestem kobietą. I zapraszam. Bo jakoś się nie boję ;)
Wszem i wobec: nazywam was pedałami! Z poważaniem.
A ja tam do nich nic nie mam, nie pozwolił bym aby ktoś wpier***ał się w moje uczucia wiec dlaczego miał bym wpier***alać sie w czyjeś, każdy ma prawo do decydowania o własnym życiu, każdy ma prawo wybrać czy woli być z kobietą czy z facetem, a większość z was jest cwana przed kompem, i te teksty "...do gazu z nimi..." wszyscy potępiają Hitlera za to co robił ale wy mówicie to samo co on !
A czy ktoś im broni? Odkąd ludzkość istnieje, geje też byli i sobie jakoś żyli. Problem jest taki, że WYŁAŻĄ NA ULICE i propagują swoje zboczenie wmawiają, że to jest ok
A czemu miałoby nie być ok? Jeśli ktoś zacznie przez to żyć w związku z osobą tej samej płci, to znaczy, że
nie był do końca heteroseksualny, więc nie ma problemu.
To 'nie jest ok', bo Ty tak sądzisz. A wyłażą na ulicę, bo chcą być traktowani na równi z heteroseksualistami.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 21:37
Będą traktowani na równi jak przestaną się z tym obnosić (tak jak dawniej było), co im się nie podobało? Napadali na nich? Były jakieś przestępstwa na tym tle?
Nie wolno mi więc "wyłazić na ulicę". Ano szojgu problem był. Nie dostrzegasz go wprawdzie, ale on był i
częściowo jest nadal, choć już w coraz mniejszym stopniu - miliony ludzi, żyły w wyniszczającym zastraszeniu, i
kłamstwie. Kłamstwie utkanym dla wygody takich, jak Ty. To się kończy, dziś ludzie wiedzą, że nie mają winy w
tym, kim się urodzili. Mają natomiast prawo dopominać się o swoją godność. Co nam się nie podobało? Znasz chłopcze historię ruchu LGBT? Warto byłoby ją poznać, zanim się wypowiesz - http://pl.wikipedia.org/wiki/Stonewall_%28zamieszki%29 . Ruch narodził się po skreśleniu homoseksualizmu z listy chorób, jak doszło do tego skreślenia? Przez kilkadziesiąt lat w brutalny sposób wyłapywano niewinnych ludzi, niszczono ich prywatne życie, prowadzono bezeceńskie pseudonaukowe próby zmiany ludzkiej natury, zamykano w więzieniach, dokonywano ohydnych samosądów. W końcu ktoś się puknął w głowę, że dzieje się coś złego, że nie da się zmienić orientacji, tak jak nie da się zmienić koloru oczu, że nie czyni ona nikogo gorszym - wykreślono ją z listy schorzeń. Doszło do zamieszek - zginęli w nich ludzie. Tylko, że w tym momencie już coś pękło, miarka poniżenia się przebrała i ludzie zaczęli się jednoczyć. Tak więc nie pisz mi proszę, że dawniej było ok. - rozumiem, że piszesz to w niewiedzy - bo gdybyś napisał świadomie, to byłoby to taki sam ponury żart, co stwierdzenie, że Hitler urządził Żydom sympatycznego grilla.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 maja 2011 o 3:19
pedały!!! ha i co ? nazwałem
Pedały
Nie mając nic ciekawego do roboty, przejrzałem wszystkie komentarze pod tym demontem.
Wysnuwa się jeden wniosek: Polacy to wciąż zacofany, nietolerancyjny i niewyedukowany naród, lecz to się powoli zmienia. Cieszy mnie to,że niektórzy ludzie tutaj sprzeciwiają się nazywaniu ludźi 'pedałami'. Może za kilkadziesiąt lat, kiedy nasze pokolenie wyginie, świat stanie się lepszym miejscem? Bardziej otwartym na inności?
mczerniawski7 ja tez czytam komentarze i doszlem do podobnego wniosku "sa jeszcze ludzie normalni" ktorzy twierdza ze pedał to pedał i nie powinno go być ale sa obrazani przez pozostalych "tolerancyjnych" uzytkownikow a ich komentarze kasowane ...
Zapomnij. Nasze pokolenie też będzie miało dzieci. Najpopularniejszy argument przeciwko adopcji dzieci to przywołanie abstrakcyjnej sytuacji, w której dziecko to jest wyśmiewane przez kolegów. Ale te dzieci będą je wyśmiewały, bo tak zostaną wychowane przez tych, którzy teraz ten argument przywołują. Też myślałam, że nasze pokolenie jest inne. Ale spotykam zbyt dużo idiotów w knajpach, na ulicach, w sklepach, imprezach masowych i demotywatorach
@ NoNameV Słyszałeś może o (nieparadoksalnym) zagadnieniu polegającym na byciu tolerancyjnym, ale równocześnie nie tolerowaniu nietolerancyjnych? Można być tolerancyjnym, ale nie tolerować ludzi głoszących krzywdzące idee. Według Ciebie, Murzyn żeby być tolerancyjnym, musi tolerować np. Ku Klux Klan? Stąd demont 'Jestem nietolerancyjny- i proszę to uszanować' jest kretynizmem.
Czego się spodziewasz po nazwaniu kogoś 'pedałem' (co jest bardzo obraźliwym określeniem). Że się z tym zgodzi? Czy też 'da minusa' na takim komentarzu? Odpowiedź jest raczej oczywista.
Idź się utop. geje to normalni ludzie, nie napalają się i obłapują innych na ulicy. Jeśli tak myślisz to mało w życiu weidziałeś
pedały;D
Najsmieszniejsze jest to, ze co bys nie robil i tak urodza sie ludzie ktorzy beda homo i dlatego odsetek
homoseksualistow jest wszedzie identyczny. I tam gdzie jest tolerowana, i tam gdzie nie jest. I nic na to nie poradzisz
prymitywie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 20:22
a ta nutka nienawiści to po co? Nie musi ci się to podobać, ale bez takich negatywnych emocji
Zawsze się też urodzą transseksualiści, albo ludzie np. z wadą serca i nie należy mówić, że z nimi jest wszystko wporządku, tylko trzeba im pomóc w leczeniu, niestety geje mają inne zdanie, a to są ludzie chorzy i propagująswoje dewiacje na ulicach. Odkąd istnieje ludzkość homoseksualiści zawsze byli, robili co chcieli i nie było problemu, po co teraz wyłażą na ulice? Ubzdurali sobie, że chcą dzieci adoptować.
Naucz się szanować ludzi. :) I media nie robią sensacji. W jakim Ty świecie żyjesz? Od dawna nic nie było słychać o pobiciu osoby homoseksualnej...
Mnie gorszy większość głów, tułowiów, odwłoków i odnóży polskich 'mężczyzn', a mimo to nie nazywam ich 'gównami', co byłoby najbardziej odopowiednim określeniem. Dlaczego 'gorszącymi pedałami' nazywa się dwoje kochających się ludzi? Co ma do tego płeć? Inne zwierzęta też to robią. To natura. Nie widzieliście piesków w parku? Biedactwa.
Uzasadnianie zboczenia zachowaniem zwierząt, jest jakies nienormalne. Idąc tym tokiem myślenia powinniśmy uznać za normalne np. zjadanie własnych dzieci... Homoseksualizm jest chorobą, którą należy leczyć. Niestety zebrała się grupa wpływowych ludzi, którzy przez media wmówili wam, że to jest jednak postępowe i całkiem normalne. Postęp jest związany z wynalazkami, odkryciami naukowymi, jakimiś ciekawymi pomysłami, nowymi kierunkami w sztuce itp. a przez to powoduje podniesienie się standardu naszego życia i to jest postęp, a nie uznanie dewiacji za normalność.
Przykro mi szojgu, w 1973 roku homoseksualizm zostal oficjalnie skreslony z listy chorob (zaburzen) psychicznych i
emocjonalnych :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 maja 2011 o 21:11
@szojgu - czyli uważasz, że wolność wybierania wyznania albo system feudalny nadal by się sprawdził w naszych czasach i żyłoby się nam dobrze? To nie postęp wg Ciebie. No to radzę Ci już się wybrać na pielgrzymkę do Mekki albo Jerozolimy.
Chodziło pewnie o to, że homoseksualizm nie jest wymyślony, ani nie trwa od niedawna. Jak i u ludzi, tak i u zwierząt dwie płcie zdarzają sobie przypodobać. Nie jest ich zaś to wina.
Szojgu... gdzieś się tych smutnych bajek osłuchał? Czytałeś kiedykolwiek coś na temat homoseksualizmu? To nie jest choroba, to niezmienna i wrodzona cecha organizmu kształtująca się przed jego narodzeniem. Tego nie "wmówiono" nikomu, to zbadano. Przez kilkadziesiąt lat dociekano przyczyn, i dziś są one już niemal całkowicie poznane.
Pedały!
pedały...