Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4810 5110
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar MagisterMinister
+34 / 56

Dlaczego autor nie wspomniał nic o schylaniu się po mydło i tym podobnych atrakcjach ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+30 / 38

z tymi pedofilami to akurat bym się kłócił, oni chyba nie mają "znacznie lepiej" :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kanas
+8 / 20

Zatem .. zabij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zyx
+22 / 28

Obejrzyjcie se film pt. "Nie sąd cię skaże pedofilu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rm125
+31 / 39

a w najgorszym wypadku zostajesz więziennym cwelem i cieszysz sie powodzeniem wśród miłych panow do konca wyroku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nano17
+32 / 36

Wolę za 1600 zł żyć w kawalerce bez siłowni i klimy ze świadomością, że w każdej chwili mogę wyjść do parku na spacer z dziewczyną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grz3cho0o
+6 / 10

.. A chodzi o to, żeby ich zaszczuć i w ogóle wykluczyć z życia, czy o to, żeby ich naprowadzić, zresocjalizować? (Oczywiście mówię o teorii, bo praktyką niestety się nie interesują "tam na górze").

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sprite992
0 / 8

Chcesz żyć dostatnie : zostań politykiem ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
+3 / 9

Nie wiem co za ignorant stworzył ten demotywator, ale polski kodeks karny nie przewiduje kary 20 lat pozbawienia
wolności. Art 148 -> Kto zabija człowieka podlega karze pozbawienia wolności na okres od 8 do 15 lat więzienia, 25
lat więzienia lub dożywocie.
Dziękuje, amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 20:09

R ryhoo
+6 / 12

Oglądałem kiedyś wywiad, w którym mówili, że pedofile w więzieniu mają gorzej od pedałów, których gwałci się nogą od krzesła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sandomierzanka
+2 / 6

Może to niehumanitarne, ale myślicie, że gdyby za gwałt obcięli pedofilowi dłoń, to miałby ochotę to powtórzyć? I standardowy tekst "No i na co idą nasze podatki?!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
+2 / 2

@Sandomierzanka nie każdy dopuszczający się gwałtu jest pedofilem, a większość pedofilów zazwyczaj nawet nie gwałciło nikogo tylko raczej zostali skazani za różnego rodzaju materiały będące w ich posiadaniu lub molestowanie. Gwałty na 6-7 latach - to nawet nie jest patologia, coś znacznie gorszego. Kto chce stracić apetyt na cały tydzień niech obejrzy "Serbski Film"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kokoju
0 / 2

Moim zdaniem powinno się wprowadzić karę śmierci i obniżyć znacząco jej zakres - aż do gwałtu czy nawet wielokrotnych włamań. Zmniejszyłoby to z pewnością brutalność przestępstw, poza tym na karę śmierci skazywałoby się tych, co się nie przyznadzą podczas śledztwa. W sumie to też wpłynęłoby na dobrze, bo wielu ze strachu przyznawałoby się podczas śledztwa. No i byłoby to wykonywane podczas pewności 99,99%. A co z tym 0,01%? Cóż... Jak to mówią, lepszy martwy niewinny niż żywy winny, poza tym i tak byłaby to niska szansa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
+3 / 3

@Kokoju mam głęboką nadzieję, że nie studiujesz prawa i jeszcze głębszą, że nie jesteś i nie będziesz członkiem żadnej partii politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miszczuuu
+36 / 78

Chcecie to zmienić?
Przypomnę postulat pewnej partii politycznej:
"Kongres Nowej Prawicy popiera wprowadzenie kary śmierci"
Do wyborów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iris
+76 / 80

Wg mnie istnieją jeszcze inne rozwiązania. Np wprowadzenie prac społecznych zamiast więzienia. Wtedy to skazany pracuje na państwo, a nie ono daje kasę na niego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar twoirodzice
+20 / 24

Nikt nie mówi od razu o karze śmierci, ale myślę że dałoby się jakoś zredukować wydatki bo o ile to są prawdziwe dane to 4000zł to są duże pieniądze, za duże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+13 / 21

@Iris problem w tym, że więzień nie dostający wynagrodzenia jest po po pierwsze mało efektywny, po drugie może
wykonywać tylko prostą (czyli dającą mało pożytku) pracę w rodzaju kopania rowów, po trzecie w USA odsetek
więźniów którzy zdołali zbiec podczas robót był kilkukrotnie wyższy niż w więzieniach, a po czwarte do
pilnowania takich więźniów trzeba zatrudnić znacznie więcej strażników, których wynagrodzenie ze względu na
ryzykowną pracę prawdopodobnie przewyższyłoby wszystkie zyski przez nich wypracowane. Tak więc mimo iż może
byłaby to dla nich lepsza kara niż siedzenie w wygodnej celi, to jako podatnicy mniej stracimy po prostu obniżając
im standardy życia... Bo naprawdę nie mam pojęcia ile bossowie gangów musieli dać tym urzędnikom łapówek żeby
taką część budżetu przeznaczali na więźniów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 0:15

G grunge
+16 / 18

@medival: nie dziwne że więźniowie uciekają jak ich wypuszczają na zewnątrz do pracy... a jest sporo całkiem dochodowych prac do których wystarczą cztery ściany na terenie zakładu karnego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
+6 / 8

W więzieniach to jest tak że najlepiej mają Ci którzy siedzą za ciężkie przestępstwa np morderstwo, bo nie mają nic do stracenia mają dożywocie lub tyle lat więzienia że umrą zanim odsiedzą wyrok więc co im szkodzi kogoś pobić, wycwelić lub zabić? Natomiast Ci którzy siedzą za drobne przestępstwa np. kradzieże kieszonkowe posiadanie narkotyków, pobicie jakiegoś "ważniaka" maja wyroki typu 5 lat z możliwością wyjścia po 2 , to tacy są najbardziej Cweleni bo wiedzą że nie mogą nikogo uderzyć (nikogo nie będzie interesowało czy w ataku czy w obronie), wiedzą że wolność i w miarę normalne życie jest w zasięgu ich ręki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mialek360
+1 / 15

Kara śmierci to akurat absolutne bestialstwo. Przywołam tutaj historię człowieka niewinnego skazanego na karę śmierci, którego niewinność 20 latach została udowodniona. Tego człowieka można by było jeszcze wypuścić z więzienia ale cóż.
I powinno się zredukować ilość więźniów za na przykład posiadania miękkich narkotyków bo to takich jest najwięcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alexandra125
+4 / 4

@krys89 najbardziej cweleni są gwałciciele i pedofile

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+4 / 4

mialek360, no ale mało jest takich przypadków. 1-2 na kilkanaście lat? Co roku w wypadku samochodowym giną
dziesiątki tysięcy niewinnych ludzi, więc może by tak zakazać używania samochodów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 17:13

B bladyDemotywator
+2 / 6

No i kary cielesne zamiast np. 2 lat więzienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Beari96
+3 / 5

+ aids gratis :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UorioR
+6 / 10

Tak tak, życie w więzieniu jest takie piękne, zwłaszcza po tym, jak cię przecwelują :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sofie
+2 / 2

@Smolensk - uroczo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cdplayer
-1 / 1

Jak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Magik01
+4 / 12

Wybory jak zwykle niczego nie zmienią. Autor demota trafił w sedno. Teraz tylko czekać na wzrost przestępczości w kraju ; )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar T3TR1S4fun
-5 / 17

[+] jak ch*j bedzie główna a jak nie to przestaje tu wchodzic, dobrze ze ktos w koncu poruszyl ten temat, to jest nienormalne w tym kraju, jak zreszta wszystko..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+7 / 9

temat jest mocno ruszany od dawien dawna. tylko ty chyba nie wychylasz nosa poza demotywatory, co też tłumaczy tak wąskie horyzonty i ten "+"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szalony001
+6 / 22

powinni wprowadzić zasadę oko za oko...
zgwałciłeś? dobra, odcinamy wacka i wiecej tego już nie zrobisz.. klimatyzacja w więzieniach.. internet.. szczerze to aż mi żal tych, którzy ustanowili takie standardy..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelek1991k
+10 / 16

Zasada "oko za oko" mówiłaby w tym wypadku, że "zgwałciłeś - zostaniesz zgwałcony". Chodziło Ci pewnie o karę odzwierciedlającą (złodziejowi uciąć rękę). Co do niektórych komentarzy wyżej - niestety EKPC zabrania nam (Polsce) wprowadzenia do naszego prawa kary śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuminure
0 / 4

@Patatka - ale czy onanizowanie się jest złe/karalne/karygodne?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N naxster
-1 / 3

Tuminure: pytanie nie czy jest, czy za takie zostanie uznane przez odpowiednich ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
0 / 0

w każdej chwili może się stać, w każdej chwili też jazda bez pasów może stać się legalna. Prawo tworzymy sobie sami (jak czytam twój komentarz, to muszę dodać "niestety"). Nie sądziłam, że to będzie wymagało tłumaczenia, ale dla mniej kumatych dodam, że nie uważam, że onanizowanie się powinno być jakkolwiek karalne....................serio serio.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jedzmojlagier
+22 / 38

POWIEM TAK : w dupie byles i gowno widziales. Jesli jest tak super spoko w wiezieniu to prosze bardzo, idz, zabij i ciesz sie zyciem za kratkami. Zyj w zamknieciu do konca zycia posrod idiotow i zwyrodnialcow, bez kobiety, dzieci, rodziny, rozrywek, alkoholu i uzywek. Pelen obled !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shroon
+13 / 19

nie wiem gdzie ty internet w więzieniu widziales ? podaj adres i nazwę zakładu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shroon
+2 / 4

dostęp do internetu przysługuje jedynie więźniowi który dostał pozwolenie na studiowanie, bądź jest w trakcie studiów. wszystko zależy oczywiście od rodzaju przestępstwa ktore popełnił. Taki więzień MOŻE też posiadać swój komputer ale tylko w takich przypadkach, więc nie pie.r.dolcie tu o wszechobecnym internecie w więzieniach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gamee
+2 / 10

CHAMSTWO W PANSTWIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xeloss
+13 / 17

Takie to sa wiezienia ale w Norwegii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
+3 / 3

Autor demota ma pojęcie o śrubokręcie. Jeden z moich kumpli był kiedyś w wiezieniu i mówił mi jak tam jest. Gdybym pokazał mu tego demota to chyba ze śmiechu by ze stołka spadł. W Norwegii czy innych bogatych krajach- proszę bardzo! U nas takich luksusów w pakach nie ma. Na dodatek masz atrakcje które organizują ci współwięźniowie. Dla mnie nawet gdybym trafił do paki jak na democie to fakt że nie mogę wyjść na rower, do pubu po piwo czy na spacer z psem przez ileśtam lat to wystarczająca kara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+11 / 19

@zarazka może jeszcze dodaj, że to nie wina przestępcy, że popełnił przestępstwo, tylko społeczeństwa że tak
go wychowało? Resocjalizację można stosować wobec pijanych kierowców, złodziei sklepowych, czy palaczy marihuany
(skoro już państwo musi nas karać za szkodzenie samym sobie...), ale nie wobec gwałcicieli i morderców. Ich nie da
się już bardziej zniszczyć, ani także zresocjalizować i jedyne co im się należy to sprawiedliwa kara, a nie
cieszenie się spokojnym i wygodnym życiem na koszt podatnika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 0:25

P Patatka
0 / 10

@ Medival źródło zła to temat nierozstrzygniętych od wieków polemik. filmy się o tym kręci, książki się o tym pisze. a
ty nagle pojawiasz się oświecony i rach ciach rozstrzygasz - tego tu, tego tam, pif paf tak będzie najlepiej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 0:53

avatar marchol
+1 / 3

Zgadzam się z Zarazka i Patatka odnośnie tematu.A ty Medival poczytaj sobie książkę "Piekielny Brooklyn" i komiks Killing Joke a może trochę zrozumiesz, skąd biorą się przestępcy i "źli ludzie".Bo nikt nie rodzi się zły!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arek10933284
+10 / 28

Głosujmy na Korwina! głosujmy na UPR-WiP!
Do dzieła to my będziemy Młodzi i zdolni z całej Polski nie z wielkich miast jak to Rudy powiedział Precz z post komuną!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matiks1991
+4 / 12

Narodowo-Socjalistyczna Niemiecka Partia Robotników (NSDAP). Ten demagog był socjalistą(czyli lewakiem) wybranym w demokratycznych wyborach. Faszyzm i nazizm wbrew temu co mówią w telewizji są to lewackie doktryny tak jak komunizm. Polecam krótki filmik na ten temat: http://www.youtube.com/watch?v=ek1VszNmKSg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matiks1991
+8 / 10

Korporacjonizm jest raczej teraz. Państwo faworyzuje jedne grupy społeczne kosztem drugich i tak tworzą się korporacje. A JKM proponuje wolny rynek na którym każdy będzie miał tyle na ile sobie sam zapracuje. Zmniejszy drastycznie bezsensowną biurokrację. Państwo nic nie będzie dawać nikomu ale też wiele nie będzie zabierać. Co przyczyni się do ogromnego wzrostu gospodarczego i zlikwidowania bezrobocia. Zaprzestanie zadłużania się państwa na koszt naszych dzieci. Prześladowania za poglądy polityczne są teraz. Słyszałeś o stronie antykomor.pl? Była to strona satyryczna o Komorowskim. ABW się już tym zajęło. Albo o pewnym 19-latku który napisał na murze je*ać rząd. O kibicach którzy wywieszali transparenty antyrządowe i z tego powodu zamknięto im stadiony. A Korwinowi chodzi o to, że jak dojdzie do władzy to ze wszystkiego rozliczy obecnie rządzących. Postawi ich przed sądem. Dlatego politycy go się tak boją i prorządowe media próbują go ośmieszyć. Polecam ostatni wywiad z Panem Januszem: http://www.youtube.com/watch?v=k_wboCB_Yfw Jeśli będziesz miał jakieś wątpliwości to postaram się wszystko rozjaśnić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinek6000
+5 / 5

@arek UPR-WiP już nie istnieje, teraz Kongres Nowej Prawicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+5 / 7

O Szwajcarii też już się wypowiadał i JKM i Michalkiewicz - im również podoba się sporo ich kwestii, więc to nie musisz się obawiać. Poza tym jest wiele spraw, które przeciętny człowiek nie zrozumie - dla mnie też logiczne jest to, że monopoliści rządziliby rynkiem - jednak historia pokazuje co innego. Rzecz w tym, że duże korporacje aby ukrócić koszta zmniejszają pensje pracowników. Dzieje się to tak długo, aż ludzie mają dość. W obecnym systemie i tak muszą tam pracować dalej, bo nie mają innego wyboru - mogą co najwyżej umrzeć z głodu żyjąc na niewydajnym socjalu. W świecie wolnego rynku molochy nie mają racji bytu - ludzie w takim świecie mają wybór, mogą przebierać w ofertach pracy, przez co taki moloch musiałby zapewnić swoim pracownikom godziwe warunki pracy i wysokie pensje. A do tego potrzebna jest decentralizacja, na co nie może sobie żaden moloch pozwolić - i w ten sposób zostaje zjedzony przez małe firmy, które znają potrzeby lokalnej społeczności. Małe jest piękne, słuchałem wykładu na ten temat. Przypomina mi on sprawę drukowania pieniędzy - większość ludzi wie, że takie działanie prowadzi do inflacji itd., ale wciąż nie wszyscy! Zawsze znajdą się ludzie, którzy nie znając się na ekonomii chcieliby to zrobić. Tak samo jest tutaj, ale sprawa jest o wiele bardziej skomplikowana i nie tak oczywista na pierwszy rzut oka. A jeśli to Cię nie przekonuje, to wiedz, że jedną z niewielu regulacji jakie konserwatywni-liberałowie są w stanie zaakceptować, to właśnie zwalczanie monopolistów w myśl obrony sprawiedliwości - bo to państwo ma mieć wyłączność na egzekwowanie sprawiedliwości, a jeśli monopoliści łamaliby to prawo, to byliby surowo karani. Niestety ludzie wciąż wolą oglądać się na innych, niż zając własnym losem. Większość wbrew pozorom woli zarabiać 7zł/h wiedząc, że reszta zarabia 5zł/h. A my wyznajemy zasadę, że nawet jeśli pozostali mieliby zarabiać 15zł/h, a ja tylko 9zł/h, to i tak jestem na plusie i taki układ jest korzystny dla mojej osoby. Niestety ludzie wciąż mają socjalistyczną mentalność wpajaną przez lata w polskich szkołach za PRL-u.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+1 / 1

USA najbardziej wolnościowym krajem świata? No to już widzę w czym jest problem - masz złe źródła. Tak samo jak Grecy, którzy uważają kapitalizm jako winowajcę ich kryzysu i domagają się komunizmu, chociaż to ostrzejsze
wydanie socjalizmu, a więc głównego winowajcy ów kryzysu. Ale wracając do tematu - to już Chiny są bardziej
kapitalistyczne od USA - zobacz kto tam w ogóle rządzi. Obama? Lewak. Socjal i dopłaty do wszystkiego to żadna z
metod KoLibrowych. Taki General Motors - ogromny moloch, prawda? Gdyby rząd nie wpakował w niego setek milionów dolarów, to by upadł. Więc jak widać wystarczy, żeby rząd molochom nie pomagał, a one same upadną, o ile są złe. Bo moloch wcale nie musi być zły - jeżeli Wal-Mart ma powiedzmy 10 tys. punktów w USA, dając pracę
dziesiątkom tysięcy Amerykanów, jednocześnie zapewniając im godne warunki i pensje, to ja nie widzę w tym nic
złego. Jednak nie ma co oceniać tego przedsiębiorstwa w systemie jaki jest w USA, bo to nie ma sensu - najpierw
trzeba byłoby wyregulować system, a dopiero zobaczyć, jakby sobie Wal-Mart i pozostali poradzili, to byłaby
naturalna selekcja. A i nie powiesz mi, że socjal-demokracja nie sprzyja molochom - wystarczy dać dobrej osobie łapówkę, a prawo może być zmieniane do woli, tak aby sprzyjało najpotężniejszym. W państwie konserwatywnego liberalizmu trzon jest nienaruszalny, co będzie uregulowanie prawnie. Pozbycie się tego zapisu będzie równoznaczne z zmienieniem państwa KoLibrowego na jakiś inny twór, za co konserwatywni liberałowie nie będą już odpowiadać, a zamachowcy, którym udało się to dokonać. Tak jak i nie można oskarżać kapitalistów za kryzys w Grecji, gdyż nie podążano ich ścieżką, a socjalistów (o czym już pisałem) do tego I to co napisałem o przeciwdziałaniu monopolistom itd. to był skrót myślowy. Internet nie jest
ocenzurowany (jeszcze), wiec możesz poczytać na ten temat. Program wyborczy jest dostępny powszechnie, polecam również książkę "Dobry "zły" liberalizm" Stanisława Michalkiewicza, w której autor tłumaczy wszystko od samych podstaw, krok po kroku. Daje gotowe rozwiązania, konkretne propozycje zmian prawnych, a nie ckliwe hasełka lewicowe o równości i takie tam. Nie będę jej tutaj cytowa w całości - naprawdę polecam przeczytać i spróbować ją podważyć w jakiś sposób. Ja zauważając jakieś uchybienie po chwili znajdowałem odpowiedź 2 zdania później, jakby autor wiedział co mnie może niepokoić lub dziwić w konkretnej tezie. A Ty wsłuchaj się w Napieralskiego (bo jak mniemam to do niego jest Ci najbliżej), a usłyszysz sam bełkot. O ile potwierdzisz swoją przynależność, to chętnie napiszę parę słów o tym bezpłciowcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 23:24

M matiks1991
+1 / 1

USA było najbardziej wolnorynkowym krajem w XIX w. Teraz są socjalistyczne. Krótko o tym: http://www.youtube.com/watch?v=mz2WfbkqwSw W czasie kryzysu Stany Zjednoczone wspierały pieniężnie korporacje. W wolnym rynku ciężko żeby powstały monopole, ponieważ państwo nikogo nie faworyzuje, a jak już powstaną ogromne korporacje to długo nie przetrwają. W małych firmach wszystkiego przypilnuje właściciel, w wielkich korporacjach już nie jest w stanie. Musi zatrudniać menadżerów przez co już tak efektywnie firma nie działa. Szerzy się korupcja. Czyli prędzej czy później upadają lub muszą zmniejszyć obroty. I od razu tworzy się pole dla innych przedsiębiorców. Jakby powstał taki monopol to jego ceny i jakość by musiały być korzystne. Jeżeli jakość się pogorszy lub ceny wzrosną to zaraz powstaną przedsiębiorstwa które zrobią to taniej i lepiej. Teraz rządy nie pozwalają upadać firmą i ładują w nie pieniądze, a powinny pozwolić zbankrutować żeby na tym miejscu pojawiły się nowe rentowne przedsiębiorstwa. Jak coś jest trupem to już nie ma sensu tego utrzymywać, ponieważ to tylko strata pieniędzy. A teraz NFZ ma monopol na leczenie przez co jakość jest słaba i cena wysoka. Gdyby był wolny rynek to każdy by wybierał prywatne kliniki. Ale jak państwo ściąga podatek na NFZ(nie tylko składki, pieniądze z podatków i akcyzy też po części tam trafiają) to mało kto może sobie pozwolić na prywatne leczenie. Nikt nam przecież nie wmówi, że taniej jest płacić tak pacjent-->NFZ-->lekarz bez wolnego rynku niż pacjent-->lekarz z wolnym rynkiem. NFZ też decyduje o tym jakie leki mogą być przeznaczone do sprzedaży. Przez co istnieją korporacje farmaceutyczne i leki są drogie. Bo to oczywiste, że NFZ przepuści ten lek za który dostanie łapówkę mimo, że ten lek będzie kilkakrotnie razy droższy od takiego samego lub nawet lepszego z innej firmy tylko bez łapówki. A tak nawiasem słyszałeś o tym: http://www.youtube.com/watch?v=B4XKU2wRemw&feature=related Najbardziej wolnorynkowymi państwami są te które najszybciej się rozwijają(Singapur, Chiny, Tajwan). Tutaj Korwin na ten temat: http://bankier.tv/korwin-chiny-sa-potega-bo-panuje-tam-wolny-rynek-6973.html Jeśli nie chcesz żebym Cię tak podlinkowywał to wal śmiało. Będę starał Ci jakoś to streszczać. Ale to już nie będzie to samo, ponieważ nie wiem czy zawsze będę umiał wyrazić wszystko w 100%.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+1 / 1

Większość mogę podsumować w paru zdaniach, żeby nie przedłużać, a tylko niektóre fragmenty rozdrobnię, bo są
dość krótkie: o tym wszystkim już konserwatywni liberałowie pomyśleli, ucząc się na błędach i sukcesach
innych. O części z tego co pisałeś słyszałem już, a do reszty jeszcze nie dotarłem po prostu - pozostaje się
dokształcać :) Być może jutro, za tydzień lub za miesiąc dałbym radę na wszystko odpisać, ale jeszcze nie
dziś. W każdym razie tak jak pisałem sporo wcześniej - najważniejsze jest stworzenie optymalnego kręgosłupa,
którego w konserwatyzmie nie można zmieniać! Bo takie prawa człowieka jak np. wolność, własność czy
sprawiedliwość i wynikające z nich obowiązki i przywileje nigdy się nie przedawnią. I jeżeli tego będziemy się
trzymać, to żaden moloch zbrojeniowy, farmaceutyczny itd. nie będzie miał realnego wpływu na państwo i prawo. A
wbrew pozorom - dzisiaj ma. Państwo ma monopol na lekarstwa, przez co wystarczy solidna łapówka dla decydentów, aby
w Polsce sprzedawano dużo droższe leki, niż można byłoby mieć, wybierając jednak uczciwie tańsze zamienniki.
Obecny ustrój jest niezwykle korupcjogenny. A co do leków - skoro państwo ma monopol na nie, to faktycznie mamy
sytuację, w której firmy farmaceutyczne mogą utrzymywać ludzi w chorobie zamiast ich skutecznie leczyć. W przypadku
wolnego rynku ludzie sami wybieraliby, z których leków korzystać, a co za tym idzie - te niewydajne szybko by
splajtowały. Co do biednych itd. - mnie obchodzą tylko faktycznie inwalidzi i ludzie niezdolni do pracy, bo przy
wolnym rynku biedak szybko znajdzie pracę, a nieudacznik szybko nauczy się pracować. Ja osobiście bałbym
wprowadzić się taką reformę, bo mimo, iż wydaje się logiczna, to jednak brakłoby mi pewnie odwagi do tego.
Obawiałbym się szczególnie tego okresu przejściowego - czyli lat, w którym inwalidzi nie dostają już pieniędzy
od państwa, a jeszcze nie od ludzi. Jednak z tego co wiem, to więcej biedni dostają pieniędzy od fundacji, niż od
samego państwa. Jeżeli w kraju wyzysku ludzie nie żałują pieniędzy na WOŚP, Caritas czy różne fundacje, w kraju
wolnym od większości podatków oraz ze świadomością, że jeśli ja nie pomogę, to już nikt nie pomoże - ludzie
dawaliby sporo pieniędzy. W USA badano kwestię socjalu - wyszło na to, że z pieniędzy przeznaczonych na pomoc
najuboższym poszło tylko 28%! I to na tych, którzy udowodnili swoją biedę - a więc prawdopodobnie część z tego
i tak poszła do niewłaściwych osób. A pozostała kasa zginęła w biurokracji. Więc skoro socjaliści krzyczą, że
trzeba ludziom zabierać po 200 zł na biednych, z czego tylko 50 zł trafia do nich, to może lepiej nie zrezygnują z
tego i sami osobiście oddadzą po 100 zł na potrzebujących - socjaliści zapłacą 2 razy mniej, a biedni dostaną 2
razy więcej. I to właśnie ci, którzy będą tego potrzebować - bo każdy dysponując własnym pieniądzem zastanowi
się 2 razy, zanim odda chociaż złotówkę. Ale oczywiście nigdy na to nie pójdą, bo im nie chodzi o biednych. Już
konserwatywny liberał wychowany duchu chrześcijańskich wartości (niekoniecznie będąc chrześcijaninem) odda bez
problemu część swoich zarobków. Będą żyć na łasce ludzi? Teraz żyją na łasce państwa i mają z tego sporo
mniej kasy, więc każdy rozsądny i naprawdę potrzebujący człowiek ucieszyłby się z takiego stanu. A ów okres
przejściowy, który mnie tak niepokoi, wystarczyłoby rozciągnąć w czasie i nieco opóźnić. Co do wyzysku: od
niego musi się wszystko zacząć, żeby zobaczyć, ile faktycznie czyja praca jest warta. Nie zapominaj, że jeżeli
każdy z pracowników będzie zarabiał mniej, to ceny produktów też spadną - i wówczas nie będzie różnicy. Tak
jakbyś miał kupić jabłka po 2zł mając 2000 zł, albo kupować jabłka po 1 zł mając 1000 zł - niby gorzej, a
jednak tak samo. To oczywiście spore uproszczenie. Co do wyzysku w Chinach - tak się rodzi kapitalizm - od zera. Bo
właśnie to wcześniej było. Ludzie najpierw muszą sobie wypracować ciężką pracą dobrobyt, żeby się nim
cieszyć. Chiny były w totalnym bagnie, ludzie pracowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2011 o 1:57

M matiks1991
0 / 0

Przepraszam, że tak długo nie pisałem ale nie miałem wolnej chwili. Odnośnie tego 19 latka to raczej przesadzili:
http://neteor.blogspot.com/2011/05/je*ac-rzad.html
http://patriotycznymielec.blogspot.com/2011/06/skazany-za-je*ac-rzad.html Tam gdzie jest * wpisz b. Oraz tu ostatnia
wypowiedź pana Ziobro: http://www.youtube.com/watch?v=ckjD6U_1nUw Zobacz jakie państwo policyjne fundują nam teraz
politycy: http://wolnemedia.net/prawo/monitoring-nagrywa-rozmowy-przechodniow/ i
http://lubczasopismo.salon24.pl/glosoddolny/post/321462,glosniki-antyfaszystowskie Odnośnie sądownictwa to Pan Janusz
ma już przygotowaną odpowiednią ustawę aby zapobiec korupcji. Sędzia ma być losowany z innego miasta i ma
przyjeżdżać bezpośrednio na rozprawę. Oraz rozprawa ma trwać do wydania wyroku. Nie tak jak jest teraz, że jest
przekładana i sędzia musi się zapoznawać z tym samym materiałem jeszcze raz. Przez co traci się wiele czasu.
Sędziowie też będą nosić peruki które zmniejszą ich rozpoznawalność. Za drobne przestępstwa kara chłosty
zamiast więzienia. Zmniejszy to koszty utrzymania więźniów oraz drobni przestępcy nie będą się demoralizować w
więzieniach. Bo więzienie kaleczy duszę, a chłosta tylko ciało. A co jest ważniejsze to chyba oczywiste. Ludzie
nie będą tracili czasu w więzieniach dzięki czemu nie będą zmuszeni np. do przerwy w edukacji, karierze zawodowej.
Ten system z przerostem biurokracji tworzy pole do korupcji. Na pierwszym filmiku w poprzednim moim poście wyraźnie
jest powiedziane, że ludzie ubodzy przyjeżdżali do Stanów i się ciężką pracą bogacili w szybkim tempie. Jest
powiedziane też, że pomagali sobie budować domy. Jak widzisz radzili sobie o wiele lepiej bez socjalu. Każdy też
wie, że północne Stany (w których nie było niewolnictwa) rozwijały się dużo lepiej od południowych ( w których
niewolnictwo występowało). Występuje tu inny problem: http://www.youtube.com/watch?v=aHHa7A1F-xY Przecież możesz
wykupić o wiele tańsze prywatne ubezpieczenie zdrowotne które zawiera o wiele więcej świadczeń niż gwarantuje
monopolista NFZ. Bardzo prosty schemat:
http://2.bp.blogspot.com/-IJB6bUV8xhE/Tg_NU0mkr-I/AAAAAAAAAEk/nakaVXh2AOs/s1600/panstwo_opiekuncze.JPG Wolny rynek
pomiędzy firmami farmaceutycznymi i nie tylko doprowadzi do wzrostu jakości i obniżki cen. To teraz firmą
farmaceutycznym zależy żeby nas do końca nie wyleczyć przez to bo im na karku nie siedzi konkurencja. Odnośnie
bezrobocia (przy okazji trochę o Hiszpanii w ostatnim czasie):
http://www.youtube.com/watch?v=jr8Vv-aF7OA&feature=related Z Anglii też uciekali wtedy ludzie do Stanów, ponieważ w
Anglii nie było tak wolnego rynku jak w Stanach. W Chinach jest wysoki standard życia dzięki wolnemu rynkowi. Tam gdzie wolny rynek bieda się
zmniejsza: https://www.youtube.com/watch?v=H_x-CJweTPM&feature=player_embedded Jeżeli wprowadzimy wolny rynek to koszty
prowadzenia, a zarazem założenia firmy wielokrotnie się zmniejszą więc ludzie nie będą zmuszeni zaciągać tyle
kredytów. Za tym idzie to, że ludzie biedniejsi będą w stanie założyć firmę. Wystarczyłoby gdzieś trochę
popracować lub znaleźć inwestora. Nie rozumiem dlaczego jeśli ktoś chce nie mógł wziąć kredytu? Jeżeli się
pisze na te odsetki to nikt nie ma prawa mu tego zabraniać, ponieważ każdy jest kowalem własnego losu. Może i tak
mu się to opłaci. Ale za to państwo nie powinno się zadłużać na koszt swoich obywateli i ich dzieci. Tego Korwin
chciał zakazać jak był w parlamencie ale go wyśmiali i uznali za oszołoma. Podobnie z zusem który jest wręcz
złodziejską instytucją. Odnośnie banków powinien być wprowadzony zakaz rezerwy cząstkowej, wprowadzić standard
złota i nie powinno być przymusów bankowych, wtedy banki żeby miały klientów musiały by udostępniać informacje
o tym, że mają 100% pokrycia. Coś o tym: http://www.youtube.com/watch?v=dGXhRAzR9TQ A tu jak to świetnie
funkcjonowało w Amsterdamie: http://www.youtube.com/watch?v=bqNvx-XB3sE Odnośnie tych biednych i niepełnosprawnych.
Caritas i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy is

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FearTheNight
+10 / 26

Ta. Kur... Nie możesz wyjść do sklepu, nie możesz wyjść do parku, nie możesz wyjść na głupiego papierosa, nie możesz NIC. Nie masz wolności. Dlatego nazywa się to więzieniem. Możesz za to przez 40 lat nawalać w piłkarzyki czy na siłowni, i tylko tyle. Ludzie, nie rozumiem takich demotywatorów. Założę się, że nikt, kto splusował to badziewie, nie chciałby znaleźć się w takiej sytuacji. Nikt. A jak chcecie, to po co zabijać ludzi, to niemoralne. Zróbcie napad z bronią w ręku! A potem to już się pomyśli w więzieniu. Natomiast nie wiem, czemu zależy wam tak, żeby więźniowie w celach żyli w warunkach uwłaszczających godności człowieka. Kara ograniczenia wolności polega na OGRANICZENIU WOLNOŚCI, a nie maksymalnym uprzykrzeniu życia! Gdzie wy żyjecie?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kokoloko98
+10 / 12

Nie chodzi o to żeby więźniom robić przykrość,tylko tym co zarabiają na czysto 1500 zł miesięcznie i muszą się martwić nad tym jak to wykorzystać żeby się rodzina najadła,bo każdy zabrał sobie jakiś %,i koniec końców wychodzi na to że to tej osobie której się zabiera,należy się najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+12 / 14

@FearTheNight mówisz o godności w odniesieniu do przestępców? Tych samych którzy gwałcą, kradną i zabijają dla
własnego interesu, bądź czystej rozrywki? A ilu ludzi w Polsce musi żyć na skraju ubóstwa, w warunkach
uwłaczających ich godności, tylko po to żeby zapewnić tym zwyrodnialcom wygodne życie? Nie zapominaj, że to my na
nich łożymy, a państwo nie jest przecież od zapewniania nikomu "godnego życia". Jeśli ktoś z własnej winy
stoczył się na samo dno i żyje w rynsztoku ćpając amfę czy inne ścierwo, to zrobił to z własnej woli - i tak
samo każdy przestępca, który wiedząc jakie surowe warunki panują w więzieniu, mimo to kradnie, gwałci i morduje,
to robi to z własnej nieprzymuszonej woli! A już na pewno my jako podatnicy nie mamy obowiązku zapewniać mu żadnego
"godnego życia", bo więzienie to ma być również kara, po to żeby po wyjściu z niego każdy przestępca bał się
do niego wrócić. Bo jeśli zapamięta stamtąd jedynie miłe chwile i głaskanie po główce, to może mieć mniejsze
opory gdy następnym razem najdzie go ochota by wbić komuś nóż w bebechy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 0:39

P Patatka
-5 / 9

zauważ, że ludzie uwielbiają mieć kogoś, kto jest gorszy od nich, tak by poczuli się lepiej. uwielbiają się
mścić za czyjąś krzywdę, szukać pseudoracjonalnych podstaw do upokorzenia kogoś a potem zmieszania go z błotem,
na sam koniec uwielbiają wysnuwać swoje niezmieniające się farmazony o pożyteczności kary śmierci. zabić,
zniszczyć, upokorzyć, zemścić się, oto modlitwa polaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 0:49

avatar ZiemniakPospolity
+3 / 3

Tutaj nie chodzi o to, żeby więźniowie cierpieli za kratkami - również uważam, że ograniczenie wolności to już spora kara. Rzecz w tym, że na więźnia wydaje się więcej niż na dzieci w domach dziecka czy na pacjentów szpitali. Czy to jest sprawiedliwe? Ci ludzie płacą całe życie spore pieniądze na ZUS, do tego są w kiepskim stanie zdrowotnym, a muszą żyć w gorszych warunkach niż ludzie, którzy spędzają czas w więzieniu za darmo i to z własnej winy. Dopóki nie zapewnimy świetnych warunków pacjentom i dzieciom, to nie powinniśmy się przejmować losem więźniów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kokoloko98
0 / 0

Ha,dlatego bezdomni zazwyczaj są pijakami albo mają rodziny :)
Bo jeśli nie mieli by nic do stracenia (tzn,dostępu do alkoholu oraz w drugim przypadku rodziny) to w takiej sytuacji nie widzę problemu być więźniem z życiem w lepszych warunkach niż zapewne niektórzy z nas(tych ,,wolnych,, obywateli).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DevilMyExp
+2 / 4

Szkoda tylko że w więzieniu nie poruchasz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BezposredniGrzes
+7 / 9

No wiesz, dla chcącego nic trudnego. Jeżeli nie umiesz się dostosowac to możesz miec od czasu do czasu wizytę w du*ie.

Tak szczerze to wszystkim się wydaje że w więzieniu wszyscy mają "lajtowo" ale tak właśnie nie jest. Teoretycznie wszyscy mają tam wygodę ale w rzeczywistości wygląda to trochę inaczej. Nie każdy więzień jest traktowany tak samo. Dajmy na to złodziej czy tam chuligan są inaczej traktowani niż pedofile, gwałciciele. Ci drudzy nie mają życia, nikomu taki ręki nie poda i jest zwykłą szmatą.

A tak nawiasem mówiąc to jestem za robotami społecznymi dla więźniów.- dla wszystkich bez wyjątków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
-1 / 1

Jak to nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kriz
+19 / 23

Idiotyczny demot. W Polsce nie ma wyroku 20 lat, a warunki o jakich napisano, to może w Szwecji albo Norwegii. W naszym kraju wysłanie złej jednostki do więzienia to pewność, że wyjdzie jeszcze gorsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rygiel9393
+12 / 14

I apropo twojego demota. Nie zdajesz sobie sprawy jakie warunki sa w polskich wiezieniach. A szczegolnie atmosfera. To wiezienie ktore jest na zdjeciu to zapewne jakiegos kraju skandynawskiego bo tam maja bardzo duze standardy jakosciowe ogolnej oswiaty. W polsce jest zupelnie inaczej. Poczytaj o subkulturze wieziennej w Polsce i juz ci sie odechce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7second
+14 / 16

Nikt nie zauważył że warunki więzienne opisane w democie odbiegają od tych prawdziwych. Takie warunki są w luksusowych "więzieniach", gdzie za morderstwo nie wsadzają i to poza granicami naszego kraju.
Zagłosuj na Korwina a potem zabij kogoś. 10 spoconych facetów na 20 m2 zadba o wygodę Twojej pięknej mięciutkiej pupki niczym poduszeczka fotela przy którym teraz siedzisz. Raj do końca życa. Nie ma co..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Napromieniowany
+7 / 9

Czy pedofilom tak przyjemnie jest w więzieniach... no nie wiem, branie prysznica może być dla mnich bolesne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KCNO
+2 / 2

W więzieniu z całą pewnością nie jest tak kolorowo. Niemniej i tak za dużo (moim zdaniem) dostają. Uważam, że kara śmierci nie jest dobrym rozwiązaniem, nie dlatego że "zabijanie" tylko dlatego że ktoś może byc niesłusznie oskarżony. Więzienie jednak powinno miec o wiele bardziej zaostrzony rygor: tak jak np w Turcji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adam25
+3 / 3

szczególnie fajnie jak cie w dupke będą zapinali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
8 88uokim
+3 / 3

Ciekawe jak dostać w Polsce 20 lat, skoro górna granica rodzajowa to 15 lat, a potem jest już tylko 25 i dożywotnie pozbawienie wolności. Nota bene, dożywocie to umowa cywilnoprawna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M molok
+2 / 4

nie wiem czy tak rzeczywiście jest czy nie jest , ale zrozumieć należy prosta rzecz karą tutaj jest pozbawienie wolności , nie jedzenia czy telewizji , i jeśli nawet w wiezieniu byłoby komfortowo jak nigdzie indziej to nie chciałbym spędzić w jednym budynku 20 lat życia pozbawiony tylu możliwości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johncena
+3 / 5

Nic oo tym jak widać nie wiesz więzienie nie jest takei przyjemne . Do więzień zamkniętych trefiają ludzie wyżej wimienienie przez Ciebie . Nie ma tam takiej możliwoćci by miał internet , bardzo mała jest również możliwość posiadania telewizora , jedynie za zgodą dyrektora więzienia . Siłowni w większości więzień nie ma , sal gimnastycznych też nie koniecznie , A gwałciciele i pedofile mają że się tak wyrażę prz******e w więzieniach ponieważ inni więźniowie to też normalni ludzie i nienawidzą takich sku****li . Nie wypowiadaj się bo nie wiesz jaka jest prawda ;/ Do tego dochodzi jesze problem przeludnienia , beznadziejne warunki mieszkalne w więzieniu i współ więzniowie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JustNeptuN
+6 / 8

Specjalnie sie zalogowałem. Jestem z Wronek (największe więzienie w Polsce). Mam kilku kolegów pracujących w więzieniu (nie trudno tu o to). Osobiście zapraszam na spędzenie choćby miesiąca wspólnie z innymi panami mordercami. Jak myślicie, są to panowie kultularni z manierami ? Powiem tak: oglądaliście kiedyś filmy "amerykańskie" o więźniach ? Słyszeliście anegdoty o upadających mydłach ? Kosy, itp ? Nie, to nie jest fikcja. (nie poruszę już innych aspektów, ale te pieniądze nie mają w najmniejszym stopniu przełożenia na jakość życia w więzieniu. Tam każdy dzień to prawdziwa walka.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonage
+8 / 10

Nawet szkoda dyskutować z tym demotem - po prosty jest tępy, a każdy kto dał mu plus zasługuje na 2 tygodnie super wakacji w doborowym towarzystwie (z internetem!) w najbliższym ZK - dla odświeżenia umysłu. Dodam jeszcze jedno - kształcenie jednego ucznia w szkole podstawowej to dla państwa koszt od 10 do 15 tys zł rocznie. Patrząc na oceny i komentarze większość z was powinna iść siedzieć do tych klimatyzowanych i świetnie wyposażonych więzień za marnowanie publicznych pieniędzy. Dziękuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+4 / 4

cieszę się, że jednak ktoś chce zostać ze mną na wolności

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
-1 / 3

Podejrzewam że większość dzieciaków przeczytała demot, pomyślała: "autor demota ma racje, tak nie może być" i dała plusa, pomijając fakt, że demot jest wyssany w palca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Komol22
+3 / 3

i codziennie w dupe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shawo
+3 / 5

MY tu gadu gadu ,a budżet państwa się i tak marnuje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zenoni
+3 / 3

Jeśli uważasz że mają lepiej, to jesteś po prostu świnią dla której sensem życia jest się nażreć wyspać itd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubazGRAZYNY20
+3 / 3

to idz do wiezienia i posiedz 25 lat w klatce zobaczysz czy fajnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patatka
+2 / 4

Nie wiem, jak dla ciebie, ale dla mnie wolność jest cenniejsza niż krzesła, internet, dieta ułożona przez
specjalistę... Wydaje mi się, że nie wiesz do końca, na czym polega system karny. Chodzi o to, żeby państwu
złodziejom, mordercom, czy gwałcicielom ograniczyć wolność, czyli dostęp do ludzi niewinnych i tym samym ograniczyć
prawdopodobieństwo powtórzenia czynu. Druga funkcja to resocjalizacja (jak miałaby ona przebiegać w warunkach obustronnej nienawiści?). Kara ograniczenia wolności to nie ZEMSTA, jak większości ludziom się wydaje.
Ja wiem, że każdy by sobie chętnie porzucał kamieniami, widłami, dzidami, maczugami, czy co wy tam jeszcze w
zanadrzu macie. Ale nie chodzi o to. Co do warunków - złe warunki mogą budzić agresję; w stosunku do
strażników, albo do tych którzy więźnia uwięzili - po wyjściu taka agresja może się urzeczywistnić w postaci
zemsty na świecie, który się na nim mścił, i tak w kółko... O atakach na strażników chyba nie muszę wspominać
(ale wspomnę o ich braku w tym "luksusowym więzieniu", którym tak wielu z was była niegdyś oburzonych).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 0:41

L Loleksk89
+4 / 4

Co do tego co wyżej zgadzam się w 100 % tym bardziej widać znajomość autora w tym temacie. Nie można robić demota o czyms o czym przeczytało sie jeden artykuł ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forman
+1 / 3

no, i jeszcze przez 40lat darmowe ruchanie w dupala

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loleksk89
+4 / 6

Człowiek dodawający tego demota jak na mój gust sugerował sie tylko statystykami i jakims smiesznym artykułem w "pani domu" chyba ;). Pieprzenie takich bzdur az boli. Może i kosztuje tyle utrzymanie wieźnia może nawet i wiecej ale osoba, która robiła demota tak naprawde gówno wie o polskich wiezieniach.Jakoś tu nie widze wzmianki o tym, że wiezienia w polsce sa przepełnione !! skazani sa trzymani czesto po 5-6 osób na dosłownie paru metrach, ich dostęp do internetu i innych rozrywek jest ograniczony dniowo i godzinowo, a nie że koles może sobie wyjsc zaparzyc kawe, obejrzec cos w telewizji pograc w bilarda i isc na siłownie co to wogole za pier**lenie za przeproszeniem ? W ameryce swego czasu wiezniów brało się na prace w terenie i pracowali normalnie na swoje utrzymanie w wiezieniu. I przede wszystkim tak zachwalasz zabicie, żeby pójść do wiezienia hmm jakoś nie wyobrazam sobie do konca zycia pytac sie czy moge sie isc wy*rac i miec ciagły harmonogram dnia według którego trzeba żyć, i przede wszystkim życ z takimi ludzmi. A i jeszcze nikt nie wspomniał, że o sexie z kobieta możesz zapomnić, o rodzinie i marzeniach również wiec do autora: Nie mów głupot jak nic o tym nie wiesz...
Dziekuje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GossipGirl27
+1 / 3

dokladnie poza tym gdyby tak bylo to dawno byłaby juz całkowita anarchia, bo kazdy by "jeb*ł system " zeby do paki isc. autor i wszysyc ktorzy sie z nim zgadzaja nie maja bladego pojecia o tym co sie tam dzieje, polecam sie zainteresowac np isc na wydzial prawa: zapoznac sie z okolciami wiezienia. bezmozgi ktore tylko powtarzaja co zaslyszane. jak wam na glowna trafi ze Hogwar jednak istnieje i bedzie tak na wikipedii to wszyscy poleca kupowac sowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loleksk89
+3 / 3

Swoją drogą zastanawiam sie po tym co napisałas czy przypadkiem nie kupić paru sów za jakiś czas mogą być w cenie haha. A co do tego wszystkiego jakby tak sie kierować zasłyszanymi rzeczami ludzie by zwariowali chyba. Chore polecam troche dowiedzieć sie na dany temat zanim zaczyna się tworzyć demoty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F foi
+15 / 17

Gwoli wyjaśnienia:
Art. 148. § 1. Kto zabija człowieka,
podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 8, karze 25 lat pozbawienia wolności albo karze dożywotniego pozbawienia wolności.

Jeżeli byłby to czyn zamierzony lub wykonany ze starannym okrucieństwem, wtedy należy spodziewać się najwyższych kar.

A poza tym mam pytanie do autora demota: Byłeś kiedyś w zakładzie karnym, poprawczaku lub więzieniu? Sądząc po tym co wygłówkowałeś dochodzę do wniosku, że nie.
Fajnie, że spędzasz wakacje wymyślając demotywatory, może jednak weź rower, idź na podwórko i powdychaj trochę tej wolności. A zamiast "zazdrościć" innym, zabierz się za swoje życie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loleksk89
+7 / 9

jak mówiłem artykuł na onecie przeczytał i wiesz trzeba o tym demota zrobić. Nie obrażając nikogo ale na demotywatorach jest dużo ludzi którzy wiesz cos pisza a nie wiedza nic na dany temat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R renard
+9 / 11

Po pierwsze, demot z kosmosu... Autor nigdy nawet nie widział aresztu a co dopiero więzienia... Zwiedzałam jako studentka i szczerze powiem, że po godzinnej wycieczce miałam dość. Widziałam cele tych, co siedzą 15, 25 czy dożywocia (bo tak na marginesie można dostać do 15 lat, potem 25 a potem dożywocie - nie ma kary 20 lat pozbawienia wolności) i to nie łóżeczka z ortopedycznymi materiałami i wspaniałe żarcie. Ci ludzie starają się o to, by móc pracować w kuchni czy gdziekolwiek w kiciu, żeby nie zwariować. Ode mnie minus, bo niestety znam realia i wiem, że z perspektywy fajnego pokoju z kompem i wypaśną komórą, łatwo się mówi... Ale 15 minut prysznica raz na tydzień... Cela 3x3 z paroma kolesiami o ile byłeś grzeczny... inaczej 2x2 samotnie... w dzień i w noc... widzenia z rodziną, z kimkolwiek raz na tydzień maks... to nie wakacje w luksusowym kurorcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwin60
+1 / 1

Bo przestępstwom powinno się zapobiegać, a ludzi chorych/uzależnionych leczyć! Przykład absurdu w naszym kraju:
art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2005 r. Nr 179, poz. 1485)

Zamykajmy ludzi za posiadanie śladowych substancji psychotropowych! Najlepiej na dożywocie. Toć kruwa paranoja...

Dla obrońców nowej ustawy - i co Ci ona człowieku zmieniła? To, że nie ma sprecyzowanej ilości "małej ilości"... Czyli g.... dała, czysta propaganda!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mayka106
+1 / 1

zazdroscisz im? to posiedz tydzien zamkniety 3*3m w jakimkolwiek pomieszczeniu matole i pomysl czy ta kasa jest tego warta i na drugi raz pomysl co wrzucasz, bo mozgu to ty nie masz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Buffi96
0 / 0

haha ruchanie w dupe bezcenne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek1995
0 / 0

Takich kolesi to na krzesło i do widzenia !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jagnuss
0 / 0

Nie wiem gdzie takie więzienia, w Honolulu chyba..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MartiniB
0 / 0

Przesadzacie, takie cuda to chyba w Szwecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kchudas
0 / 2

Ludzie większość z was nie ma pojęcia o polskich więzieniach więc o czym wy pie...icie.
Nie wiem w którym więzieniu w polsce tak się żyje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PralkaToNieOdkurzacz
+1 / 1

Politycy tak już nas wyruchali że szkoda gadać, a i tak mają 1000 razy lepiej niż ci z więzienia..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gienka
-1 / 7

czytam i nie wierzę! tu ponad połowa komentujących pisze "nie jest tak fajnie", "autor nie ma pojęcia o polskich więzieniach", "jest przerąbane". LUDZIE? czy mi się zdaje, czy wy naprawdę współczujecie tym, którzy tam idą?! im się należy KARA a nie lekki dyskomfort! czy myślicie, że po 5 latach taki morderca czy gwałciciel odczuwa KARĘ? nie sądzę, człowiek się przystosowuje do wręcz każdej sytuacji. a potem pajac wychodzi i tak strasznie nie wie co ze sobą zrobić, zero pomysłu na siebie, zero przemyśleń z pudła i tym sposobem znowu wraca do pierdla. obrońcy praw "człowieka" w zastosowaniu do morderców czy gwałcicieli, czy wy w ogóle myślicie? bo ja szczerze wątpię. kiedy u nas wreszcie ofiara będzie lepiej traktowana niż jej kat? siedzi taki jeden z drugim w ławie oskarżonych i śmieje się rodzinie ofiary w twarz, bo idzie praktycznie na wakacje. to dziki i chory kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S speedway4her
+2 / 2

ogolnie 70% osob przebywajacych w ZK sa za pobicia i posiadanie. a jakies 20% siedzi niewinnie bo ambitny prokurator zbiera punkty ile komu krzyknie. jak najbardziej mordercy pedofile i ogolnie przestepstwa mocnego kalibru powinny byc egzekwowane tak nie rozumiem kary 2 lat za to ze ma przy sobie lolka. a wiezienie znasz pewnie tylko z symetrii i sie wypowiadasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Volakis
+1 / 1

Nie będę się tu wypowiadała, czy w więzieniu jest fajnie czy nie, bo nie byłam i nie zamierzam tam być. Ale, cholera, 4000zł na jednego więźnia to gruba przesada. Ja mieszkam wraz z mamą, kilkumiesięcznym bratem, ciotką i jej dwójką dzieci w wieku przedszkolnym i nasze wspólne dochody są niższe. A znam kilka rodzin, które mają podobną/cięższą sytuację. A myślicie, że łatwo w takiej sytuacji wydębić coś od państwa? Nie twierdzę, że komfort dla więźniów jest chory. Jak dla mnie chore jest to, że na kogoś, kto szkodzi, przeznaczona jest większa ilość pieniędzy niż na zwykłych, szarych, niewinnych ludzi.
Amen.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 3:57

K ketchum
0 / 0

Polecam krótki film na ten temat:
youtu.be/nyJ1dfjlqaY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19maniek87
0 / 0

zapomniał dodać że w pakiecie jest darmowe czyszczenie komina przez "opiekunów":P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar andylwo
+2 / 2

byłeś debilu chociaż raz w areszcie? spędziłem 4 miesiące na Białołęce i to co piszesz to jakieś bzdury, tak to jest w Szwecji lub Norwegii, ale na pewno nie w Polsce. Zamknęli mnie jak pracowałem i płaciłem podatki, a w zamian cela 3x4 i paskudne, skromne posiłki więc zastanów się co ty piszesz!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nitka1989
+2 / 2

Zgodzę się z tym, że więźniowie w niektórych krajach mają dostatnie życie, nieraz lepsze niż
przeciętny człowiek, ale autor tego demotywatora zapomniał chyba o całkowitym ograniczeniu wolności osoby skazanej, o tym, że często skazywane są osoby przypadkowe, wykorzystywane na różne sposoby przez współwięźniów. Zapominasz chyba również o gwałtach jakich się tam dokonuje na słabszych. Powodzenia jak uważasz, że siedzenie w czterech ścianach jest dobre. Moim zdaniem nawet dobre warunki w celi nie są w stanie zrekompensować poczucia całkowitego ograniczenia i niemożności wyrwania się z tego miejsca. Dla poszerzenia wiedzy polecam "Mury Hebronu"Stasiuka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 8:16

M Mszostus21
+1 / 1

Ta spróbuj kogoś zabić i żyć z tą świadomością, to ja już wolę żyć za te 1600 niż być mordercą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kuba333
-1 / 1

Znalazłem osobę którą chce zabić i co mam dalej z nią zrobić ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AUCHIM
0 / 0

A schylania po mydlo nikt nie wzial pod uwage?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Volakis
0 / 0

Kilkanaście osób przed Tobą. -.-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 lipca 2011 o 2:28

J jedras992
+1 / 1

No nie wiem, oprócz tego, że z niektórych robi się parówy to nie jest za bardzo przyjemne. Autorze jeżeli chcesz "dostatnie" żyć to po pierwsze zabij kogoś, a po drugie siedź w klitce przez całe życie wraz z napalonymi mordercami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AUCHIM
0 / 0

@jedras992 dokladnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leonstar
0 / 0

Niejaki Zygmunt F. autorowi by przypisał ukryte pragnienia homoseksualne i nie dziwię się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T thatiana
0 / 0

yo a siedział ktoryś z was w wiezieniu , że siedzicie na necie i pier... głupoty ? Ta, pedofil czy gwałciciel to zycia nie ma w arescie, dostaje sie wpierdol za nic, nie mowiac o niedobrym posiłku i siedzeniu w czterech scianach , zadko kiedy siłownie , mozna telewizor ,a z odwiedzajacymi mozna sie widziec 2 razu w miesiacu , pozbawiony wolnosci , na sp[acerniaku jedynie co wychodzi, a fajki kosztuja 10 zł, a tak po za tym wiezniowie pracuja , ale tylko i wyłącznie ze swojej własnej woli i jak nie popełnili mocnego przestępswa... A jeżeli chodzi o polskie prawo to jest walniete , bo jeżeli ktos ma długi np 9 kilka mandatow za jezdzenie bez biletu) i nie ma z czego oddac to go posadza do wiezienia ,a państwo płaci na nie bezsens .!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ramafik
+1 / 1

Najwięcej gadają Ci którzy najmniej wiedzą ;). Autorze demota, jeśli masz taki wspaniały pomysł na życie skorzystaj z niego, jeśli w pierdlu mają neta pewnie niedługo wstawiłbyś demota jak to jest dostać w dupsko. Każdy ból wynikający z penetracji kakaa, będzie Ci przypominał o tym democie :), no ale stary... Wiesz jaki respekt mieć w pierdlu demota na głównej. Wielki "+' zapraszam bardzo gorąco, zapomniałeś też dodać że i w więzieniu burdel czynny 24/7

P.S dobra to ja uciekam bo klawisz idzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F ferbi0
+2 / 2

Haha teraz wszyscy są znawcami więzienia, wszyscy byli przynajmniej w 3 więzieniach i wiedzą jak to jest... Ludzie zamiast pierdzielić jak to wam źle to weźcie się do roboty a nie wypowiadacie się o rzeczach które widzieliście tylko na filmach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tpc
+1 / 1

Moi drodzy, autor tego demota wprowadza nas w błąd. W artykule do którego link znajduje się w źródle jest mowa o austriackim więzieniu. Ponadto celowo zaniżył dochody osiągane przez polskie rodziny, które średnio osiągają ok. 6500 brutto przy dwójce pracujących rodziców (oczywiście jest to średnia). Warunki w polskich więzieniach to przeludnione cele, ok. 100 samobójstw rocznie, brak możliwości pracowania mimo ludzi chętnych do pracy. Co chwilę Polska przegrywa sprawy przed Europejskim Trybunałem Praw Człowieka za trzymanie więźniów w takich warunkach. Poczytajcie - raportów o przeludnionych więzieniach w Polsce rożnego rodzaju organizacji pozarządowych są tysiące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M McDecoy
+1 / 1

Tak 4kafle, internet - więźniowie pewnie przeglądają demociki i dodają sweet focie na fejsbuku z celi, może jeszcze frytki do tego ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A agniesiam
+3 / 3

Prawda jest taka ze zadne z was nie wie jak wyglada polskie wieziennictwo.
Byliscie tam kiedys? Albo ktos z waszych
bliskich siedzial??
jesli wasza wiedza opiera sie tylko na tym co mowi tv internet i gazety to nie macie prawa sie
wypowiadac!
Wiec tak:
sa i moze 3 posilki dziennnie- ale napewno nie zbilansowane przez dietetykow- sa to raczej
podrzednej jakosci dania- np. prawdziwego miesa w zasadzie brak.
Wpełni wyposazona silownia??- ciekawe gdzie:D- sa
silownie ale sa one po to zeby wiezniownie mogli rozladowac swoja energie- chyba lepiej w taki sposob niz jakby mieli
robic dalsza rozpierduche np w celi
- o internecie nawet nie marza, tv jest ale tylko wtedy kiedy ma sie swoj telewizor,
dziala radiowęzeł a nie radio
- ciekawe w ktorym to wiezieniu istnieje klimatyzacja (prosze o odpowiedz jesli jestem w
bledzie)
Poza tym wiezniowie sami wszystko remontuja, gotuja, naprawiaja.
Nie mowie ze wszyscy.
Ale nie jest tak tam
rozowo jak autor demotywatora myslal- najpierw sie dowiedz czy to co piszesz ma cos wspolnego z prawda
Pozdrawiam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 10:25

avatar xandercagexxx
-1 / 1

4000 zł dlatego, że składa się na to również koszt zatrudnienia strażników, utrzymania budynku i masę kosztów które nie są bezpośrednio kierowane na utrzymanie więźnia. Co nie zmienia faktu, że więźniowe w naszym kraju (i ogólnie w Europie) mają za dobrze i należy to zmienić. Morderca to już nie człowiek, więc nie należy mu się litość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M magyyk1
+2 / 2

Super. A to, że cię przecwelą, codziennie pobiją, nasikają ci do żarcia etc. też tak optymistycznie nastawia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tawerna
+3 / 3

Za morderstwo zgodnie z art. 148 kk można dostać dożywocie albo 25 lat! (pomijam przypadki, gdzie działają łagodzące okoliczności) Jak już chcesz robić demota, to wykorzystaj chociaż z google i znajdź kodeks karny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kolgejt
0 / 0

Lepiej na miesiąc 1600 niż codziennie w dupala

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapper3d
-2 / 2

demot zgodny z prawdą ale dla krajow bogatych i cywilizowanych w Rzeczpospolitej Papieskiej niestety w tym temacie jestesmy 200 lat za bangladeszem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kasior94
+4 / 4

Wku*wia mnie takie gadanie, że więźniowie żyją w luksusie, ta być może ale nie w Polsce. W Polsce siedzą w przepełnionych celach, z pewnością bez internetu. Mają 1 góra 2 telefony na oddział i 5-15 min na rozmowę z bliskimi. Czy z pewnością chcecie tego spróbować. Proszę idźcie do więzienia, wystarczy, że coś zrobicie i dostaniecie 3 miechy w areszcie odechce wam się na całe życie. Więc skończcie pie**olić, że więźniowie mają się zajebiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ratford
0 / 0

mają zabraną wolność, czy to tak trudno zrozumieć ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcin1163
-1 / 1

I albo ty bedziesz ruchał albo ty bedziesz ruchany :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szymonof
0 / 0

skoro tak ci sie więzienie podoba to co ty tu jeszcze robisz?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ania19071991
0 / 4

chleb + woda i do roboty kurde niech zarabiają na siebie....a nie ja muszę ich utrzymywać ze swoich podatków;/ +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shad
+1 / 3

a pracujesz? wydaje mi się że jednak na demotywatory wchodzi wielu uczniów, którzy są na utrzymaniu rodziców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P papciu007
+3 / 3

Koleś odejdź czasem od komputera i zobacz ja wygląda prawdziwe życie bo masz już niezłą sieczkę w głowie. Nie masz pojęcia jakie jest życie w kryminale. Posiłki zbilansowane przez najlepszych dietetyków? kto ci takich głupot naopowiadał tygodnia byś nie przeżył na więziennym wikcie. Nie wiem co to dla ciebie znaczy wpełni wyposażona siłownia ale jak więźniowie mają farta to raz na tydzień mogą poćwiczyć na ławeczce i powyciskać i nic więcej, w większości zakładów polikwidowano siłownie i zrobiono tam cele ze względu na przeludnienie. W telewizji są 2-3 kanały naziemne bo nigdzie nie ma kablówki a z internetem to popłynołeś na maxa, w polskich kryminałach na komputer to możesz sobie popatrzeć jak będziesz u wychowawcy na dywaniku. Krzesła i łóżka ortopedyczne? dostaniesz pryczę ze śmierdzącym materacem a posiedzieć sobie możesz na taborecie. Ogrzewanie i klimatyzacja? Tak ogrzewanie masz latem bo nie masz możliwości przewietrzenia celi i zaduch jest okrutny a klimę masz zimą bo za wentylacje robi okno i żeby nie siedzieć w smrodzie musisz otworzyć okno i masz zimno. O opiece lekarskiej nawet nie chce mi się rozpisywać. Nie wiem skąd wziąłeś te 4000 ale zdecydowana większość tej kwoty idzie na pensje klawiszy, wychowków i całej administracji.

Proszę cię włam się do sklepu i poddaj się dobrowolnie karze, wyjdziesz za kilka miesięcy i napisz demota czy było tak samo jak na koloniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar excior
+1 / 1

To, że mogą mieć za życia lepiej niż normalni ludzie, nie oznacza, że będą tak samo mieli tak samo, jak kopną w kalendarz [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 11:40

R rafcikkkk
0 / 0

jakie 4000 zł... "miesięczne utrzymanie skazanego w Polsce kosztuje niezłą pensję - 2270 złotych"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZiomeKSC
+1 / 3

Co za debil wymyślił tego demota ,nigdy nie byłeś w kryminale frajerze to się nie odzywaj nie wiesz jak tam jest i wcale ludzie tam nie mają dobrze ,zamknij się na rok w domu zobaczymy czy ci będzie fajnie idioto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adam1996
+1 / 1

kurde jak tak bardzo podoba się wam życie za kratkami to poprostu zróbcie to co jest w democie ! :/ Nie będziecie za nic płacić na pewno życie w więzieniu to jest coś pięknego... Żyć nie umierać ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kerdnej1988
-1 / 3

"Oko za oko. Ząb za ząb." Zgwałcił? Obciąć ch*ja. Ukradł? Obciąć dłoń. Zamordował? Krzesło elektryczne. Sukces murowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pakla
-1 / 1

Takiego demota powinni politycy przeczytać (o ile umieją)i się trochę nad tym zastanowić. Dla mnie jest bez sensu trzymać kogoś przy życiu gdy ma wymierzoną karę dożywocia, sorry może jestem bez serca ale człowiek którego bliski został skrzywdzony, gdy dziewczyna po gwałcie nie może na siebie patrzeć i czuje się jak szmata, gdy zamordowany zostanie żywiciel rodziny i widzisz tych ludzi w stanie w jakim żyją to serce się kraje a winnego masz ochotę zabić własnymi rękami. Może się jeszcze zdarzyć, że z więzienia ucieknie- strach i lęk, a horror zaczyna się od nowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar buszi
+1 / 1

ty myślisz że to jest tak fajnie? sumienie nie będzie dawało ci normalnie funkcjonować. ostatnio czytałam w gazecie artykuł o więzieniu dla kobiet w mojej okolicy. one nie mają nawet pilota od telewizora, żeby nie mogły włączyć telegazety. śpią w ciasnych klitkach, na łóżkach przypominające prycze, czasem nawet są po 6 osób w pokoju. jedynym miejscem intymności jest toaleta i parawan. ale właśnie tak powinni życ kryminaliści. jeśli znajdziesz takie więzienie w Polsce jak masz na zdjęciu to napisz mi na pw gdzie się znajduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lucysiaa
+1 / 1

tylko zeby nie znalazł się taki debi.l , który potraktuje tego demotywatora poważnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hammeringcherry
0 / 0

No, więcej takim zachęcających demotywatorów a potem się dziwcie, że jest dwa razy więcej gwałtów i morderstw w Polsce :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marta1706
+1 / 1

A czy ty miales chociaz kontakt z jakas osoba ktora siedziala chyba nie bo w rzeczywistosci nie jest tam tak fajnie. Wolalabym zyc za najnizsza krajowa niz siedziec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kerdnej1988
0 / 0

rząd robi wszystko by Ci to zapewnić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kajoje
+1 / 3

Myślisz, że pedofile i gwałciciele mają fajne życie w więzieniu? Ohoho to jeszcze mało wiesz o życiu. Z kolei
zabijając kogoś tylko dlatego, żeby dostać się za kraty i tym samym nie płacić podatku, sam skazałbyś się na
śmierć, ponieważ sumienie nie pozwoliłoby Ci żyć i prędzej czy później sam byś się zabił. Głupi demot!
Myślisz, że więźniowie całymi dniami siedzą na internecie i grają w nowiutkiego wiedzmina II, jedząc przy tym
pizze? Ludzie w jakim wy świecie żyjecie...

Z drugiej jednak strony dlaczego to ja mam za własne podatki utrzymywać kryminalistów? Gość, który przemyca narkotyki jest w siódmym niebie, gdy zostanie złapany w Europie ( Polska, Hiszpania, Austria itp), bo gdyby wpadł gdzieś w Ameryce Południowej to wrzucą go jakiejś ciemnej dziury cztery metry pod ziemią w Kolumbii i wtedy na 100% zrozumie, że popełnij ogromny błąd i o ile w ogóle z tej dziury kiedyś wyjdzie to na pewno nie wróci do swojej przeszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 12:45

avatar destinylove
-2 / 2

No moi rodzice zawsze to powtarzają, że najlepiej to do więzienia trafić .!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pluszaczka
+1 / 1

Tak jasne, zabiję kogoś i pójdę do więzienia i będę miała lżej. Nawet jeśli byłoby lżej w utrzymaniu, to
psychiczne utrzymanie chyba nie byłoby takie świetne. Chyba istnieje sumienie? Specjalnie poświęcę czyjeś życie,
po to żeby było mi lepiej, bo się nie mogę utrzymać. Taa, świetny plan...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 12:49

B Bonjo
+2 / 2

Ludzie, co wy w ogóle piszecie? Bardzo dobrze ze pedofili i morderców tępią, biją itd.! Cela 2x2? Wstawić tam piętrowe łóżko i niech siedzą we dwóch. Tych ludzi trzeba odizolować i mają mieć JAK NAJGORZEJ! To są zwyrodnialcy! Jedzenia mają dostać tyle byleby przeżyć - jak najmniejszym kosztem - i które najlepiej sami sobie zrobią. No chyba że ktoś uważa że można "przez przypadek" np. zgwałcić i zabić 10 letnią dziewczynkę lub zostać za to niesłusznie skazanym :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EuforiaLSW
0 / 0

a nie bierzesz pod uwage takiej sytuacji np ze chlopaczyna ukradl chleb dla swojej mlodszej siostry i poszedl siedziec? myslisz tylko ze mordercy sa w pace?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piterson1997
0 / 2

TELEWIZJI !! a nie "telewizorze"
Kto Cię polskiego uczył ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar doliwaq
0 / 0

i dlatego proponuję dla najgorszych mend i drani powołać Świętą Inkwizycję dla Przestępców

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CzyszczeOkna
0 / 0

HAHA chyba że dostaniesz karę śmierci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emp16
-2 / 4

300 więźniów zagłosowało "słabe".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I iziabelka
0 / 0

taaa i wpierdol kazdego dnia ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M martinn91
-3 / 3

Bo państwo inwestuje więcej w kryminał, jak w polskie rodziny i z tego powodu zabierają biednym rodziną dzieci :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Takjakbyja92
0 / 0

...ale nie poruchasz. Przynajmniej będąc hetero

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RR123456
0 / 2

4000 zł na więźnia ? Dobry żart. Autorowi proponuje rozeznać się z tematem. Bo o klimatyzacji, dostępie do internetu i cudownych dietetykach można pomarzyć. Łóżka i krzesła ortopedyczne ? he he Nie zapominajmy, że żyjemy w Polsce. Demot kompletnie nieprawdziwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szczura
0 / 2

Żałosny demot z wyssanymi z palca informacjami. Jak jest tam tak fajnie to na co czekasz...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P peter1989
0 / 0

To wystarczy tylko znaleźć taką osobę? :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M myszai
0 / 0

niestety ale taka jest prawda...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar menel22
0 / 0

Wynosi około 4000 złotych na ile ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P plonacekalosze
+1 / 1

Skoro rodzice zarabiają te mizerne 1600 to po co płodzą dzieci? Żeby towarzyszyły im w biedzie? A może liczą na to że je sprzedadzą na psią karmę? Bo przecież jak się zrobi 5 dzieciaków to nagle kasy w portfelu nie przybędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EuforiaLSW
0 / 0

dostaje się jednorazowo 2tys, oraz jezeli dochód nie przekracza iluś tam zł, to sie dostaje zasiłęk rodzinny , moze dlatego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kramer2144
0 / 2

Kula w łeb dla jednego drugie i od razu państwo by zaoszczędziło miliony a nie tylko podatki podnosic uczciwym obywatelom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dk25
-1 / 1

Jak takie demoty znajdują się na głównej??? Po pierwsze w polskim prawie karnym nie ma kary 20 lat!!!!!! Karę pozbawienia wolności wymierza się w miesiącach lub latach - od 1 miesiąca do 15 lat pozbawienia wolności lub 25 lat pozbawienia wolności lub dożywotnie pozbawienie wolności (a nie dożywocie, które występuje w prawie cywilnym) ehhh... A po drugie nasze zakłady karne wcale tak nie wyglądają (na szczęście)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Ziombre
-1 / 1

gdybys znal zycie chociaz troche wiedzialbys ze nie ma nic cenniejszego niz wolnosc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adolf206
0 / 0

ZNAM KOLESIA(PIJACZEK) ZŁAPALI GO JAK JECHAL PIJANY ROWEREM NIE ZAPLACIL KARY TO GO WSADZILI NA ZIME...MOWI ZE ZYC NIE UMIERAC CIEPLO TELEWIZJA W KARTY POGRAL I NA DROGE DALI MU NOWE UBRANIE....JEDENY MINUS TO TAKI ZE NIE MOGL PIC ALE ZASTANAWIA SIE CO BY WYWYNAC ZEBY NA NASTEPNA ZIME TAM ISC...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bleblezuza
0 / 0

No może pijaczkowi menelowi to i lepiej; ale jaki człowiek mający w miarę ułożone życie zechce sam iść do więzienia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EuforiaLSW
0 / 0

mozna robic wino z jabłek ktore sie dostaje czasami do obiadu ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adolf206
+1 / 1

A CO DO KARY ZA MORDERSTWO TO POWINNO BYC KRZESLO....DZIESIECIU BY DLA PRZYKLADU POSADZILI NA KRZESLE TO NASTEPNY BY SIE ZASTANIL 5 RAZY ZANIM POSZEDL BY ZABIC....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gucio01
0 / 0

Puknij kogoś to będziesz miał dostatnie życie i sex w dupala za darmo!!! :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrdolar
0 / 0

Zapomniałeś dodac, że trzeba uważać przed posunięciem w dupe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

Taa taa a ci co siedzą w więzieniu co innego powiedzą nie każdy tam ma lekko słyszałem że wymiękają nawet najwięksi twardziele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C chcebysmniemial
+4 / 4

co za poje**ny debil to pisal ??!!! k*** idioto nie byles to sie nie odzywaj i reszta tez wielkie madrale ;/ g**** wiecie zrozumcie to, a nie wielce bedziecie tu zgrywac cwaniakow ze ooo tak jest rzeczywiscie. pfff. posiedz sobie jeden dzien to zobazymy czy nadal bedziesz taki zadowolony z zycia ;] moze nie umrzesz tam z glodu i masz lozko do spania ale co ty w ogole pierd*** o takich warunkach ekskluzywnych ? gdzie jest takie wiezienie? napewno nie w polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piterson1997
0 / 0

W Polsce nie ma ! FAKT ! ale w Norwegi są, i to lepsze niż polskie hotele..:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piterson1997
0 / 0

więc.. napisze petycje żeby nasz "wspaniały" prezydent, premier i inni nakładali kary śmierci dla osób którzy mają murowane dożywocie bez możliwości zwolnienia warunkowego
DZIURA BUDŻETOWA OD RAZU SIĘ ZAŁATA ..:]
___________________________________________________________________________________________________________________
skąd ta powaga ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Julaj89
0 / 0

"skąd ta powaga?" przypomina mi to słowa Jokera w Tha dark knight, mam rację? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ianos
+4 / 4

Utrzymanie jednego więźnia w rzeczywistości kosztuje może 500zł... o ile "aż" tyle... kolejne 3500zł kosztuje utrzymanie dyrektorów oraz wielu zbędnych ludzi, którzy tam pracują, a są trzymani tylko ze względu na znajomości...
Poza tym skoro tam jest tak dobrze i łatwiej to w czym problem miejsce dla Was się znajdzie...
Kolejnym aspektem jest to, że albo narzekacie, że nie zamykają bandziorów, a jak już ich zamykają to narzekacie, że to idzie z "Waszych" pieniędzy (bo zapewne 3/4 osób tutaj nie płaci jeszcze podatków)...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V viejodouble
+1 / 1

Nie ma (w PL) kary 20 lat więzienia. Jakby Autor był sędzią, to Dominique Strauss-Kahn już by nie żył. Łyso Ci, Autorze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lesny05
+2 / 2

Jak nie chcecie takich wymiarów kary, takich jakie są przedstawione w tym democie, głosujcie na Nową Prawicę Janusza Korwin-Mikke !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19dest10
-1 / 3

Tak zagłosuje na 1 kolesia bo ma może jeden pomysł dobry na ch*j innych zj*banych ;> poza tym i tak tego by nie wprowadził bo i tak mu na to nie pozwolą :> trzeba mieć większość a ped*alski rząd jest zje*any i ch*j!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19dest10
-1 / 1

Ci co dali "-" to cioty i tyle na temat, bo ja tak mówie i ch*j ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BezpiecznyPlecak
+2 / 2

Wydaje mi się że koszty nie są aż tak wygórowane jak podał autor demota, ale nie zmienia to faktu, że więźniowie nie muszą się martwić o utrzymanie tak jak wiele rodzin w tym kraju. Skazani powinni być przede wszystkim użyteczni społeczeństwu i to za darmo, np. czyścić schroniska dla zwierząt, pracować wszędzie tam gdzie ludzie są bardzo potrzebni a ze względu na warunki pracy występuje małe zatrudnienie, prace niebezpieczne,uważam nawet że część z nich powinna stanowić obiekty badań laboratoryjnych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KatrinaLBN
+1 / 1

Zwłaszcza pedofile maja tam dobrze haha ups czy ja widze mydło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hulio
+9 / 11

Śmieszni ludzie, którzy o więzieniu wiedzą tyle ile o lataniu w kosmos. Wiecie tyle ile wciska wam tv. Nic nie wiecie bo niby skąd? To ciekawe po co piszecie takie bzdury i robicie takie debilne demoty o czymś na czego temat nie macie zielonego pojęcia? Więzień ma 3 posiłki w ciągu dnia, których nie robi "znakomity dietetyk" tylko inny więzień (funkcyjny, na stanowisku kucharza oddziałowego) a wszystkie te posiłki mieszczą się w kwocie UWAGA! 4,50 zł! Nawet chleb nie jest świeży tylko 2-3 dniowy. Ale skąd wy wyedukowani i prawi obywatele macie to wiedzieć? "W pełni wyposażona siłownia i sala gimnastyczna" - z czymś takim się nigdy nie spotkałem. W pełni wyposażone to nie są nawet niektóre miejskie płatne siłownie, wam się wydaje, że komuś zależy na tym aby człowiekowi było tam dobrze. To hipokryzja. Jest biblioteka, owszem, dostępna TEORETYCZNIE raz na tydzień. W praktyce raz na 1-2 miesiące, a zbiór książek to kilka mądrych i ciekawych tytułów a w większości syf, badziewie i jakieś harlekiny. "Dostęp do radia, tv, internetu" - Radio jest - jedna stacja która leci od rana do wieczora, chyba, że posiadasz własny odbiornik. TV tylko jeśli posiadasz własny odbiornik i zezwolenie od dyrektora. Internet? - HAHAHAHAHAHA. "Sale pobytu" - śmieszne słowo bo ponad 22h na dobę spędza się w celi. Cela NIE (!) posiada "krzeseł i łóżek ortopedycznych" - haha, kto to w ogóle wymyślił? Wiesz jakie łóżka posiadają polskie cele? Stare szpitalne prycze, takie jakie znasz z filmów. Piętrowe, często rozpadające się ze starości + prześcieradła (Wymieniane co prawda raz na tydzień, ale nie mów, że więźniowie mają z tym zbyt dobrze) i 2 koce. Koce w które nigdy nie były i nie będą prane ani czyszczone, są wielokrotnie poprzypalane papierosami przez wcześniejszych użytkowników (nieżadko meneli). Ogrzewanie i klimatyzacja. Tak, są. Ogrzewanie: grzejnik działający przez około 4 miesiące w roku i klimatyzacja: Okno - działa cały rok. I teraz najważniejsze, UWAGA, UWAGA!! Koszt utrzymania jednego więźnia miesięcznie to .. 1400 zł (średnio*). Co oznacza średnio*? Oznacza to, że jeśli jesteś zdrowy to na ciebie przypada jakieś 600 zł, w tym wliczone wynagrodzenie dla SW, która cię pilnuje. Jeśli np. posiadasz cukrzycę lub inne choroby to koszty się zwiększają, lecz średnia wynosi 1400 zł. Nie jest tak kolorowo jak myślałeś. Pisanie o 4 tysiącach zł/ na osobę może i ładnie wygląda ale nie jest faktem. To nie Szwajcaria ani Norwegia. Opieka stomatologiczna? Znam chłopaka który po "badaniu zębów" oślepł całkowicie. Mamy XXI wiek a narzędzia w gabinetach z początków PRLu. Teraz pomyśl sobie jak tam SW gnoji ludzi. Nawet jeśli ktoś jest winny czegokolwiek, są prawa człowieka a poza tym moralność. Wyobraź sobie, że trafiasz tam przez przypadek, niewinny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B brejofor
0 / 0

W pełni sie z Toba zgadzam...juz miałem wrażenie,że tylko w moim okręgu placówki penitencjarne nie odpowiadają "polskim" standardom...jednak jedna kwestie musze poruszyc- oprocz "standrardowych" placowek istnieja takze zaklady typu otwartego i tam pewne "luksusy" wskazane przez autora sa dostepne...ortopedyczne fotele, heh nie wiem skad on ta wzial, najblizsze takie wiezienie jest za bałtykiem...jednakze placowki te maja charakter takze rehabilitacyjny ( czy odwykowe) totez pewne udogodnienia sie tam znajduja i o ile pewnie sa na lepszym standardzie niz wyposazanie niejednego Domu Dziecka to jednak nawet nie zblizaja sie do wyobrazen autora demota...abstrahujac od powyzszego szansa ze trafi tam facet skazany za 148kk jest zerowa- pijany rowerzysta juz bardziej...takze macie material na kolejnego demota jak to aniołowie śmierci polskich szos maja dobrze:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 160kamil160
0 / 0

w koncu ktos kto ma pojecie.jakze latwo zmanipulowac ludzi podajac im falszywe dane:/ ja ogolnie nie orientuje sie w tych sprawach tak dobrze jak Ty,ale co sadzisz o tym?:
http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul/63;zl;kosztuje;jeden;dzien;w;wiezieniu,52,0,359220.html
z tego wynika ze koszt na osobe okolo 1900zl. jescze dziwni mnie jedna rzecz,ze po wyjsciu z zakladu karnego duzo ludzi o wiele grubsi(mimo tego ze jedza tylko 3 posilki dziennie)wiec wychodzi na to ze nie chodza tam glodni.Jako przyklad podam Artura Szpilke-bokser,ktory spedzil w wiezieniu 1,5 roku, przytyl 30 kg.ogladalem z nim wywiad i powiedzial ze jadl 6 posilkow dziennie.Jak to mozliwe?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ewusia1987
+3 / 3

Od razu widać że ten kto wymyślił tego demotywatora nie zna realiów polskich zakładów karnych. Norma żywieniowa na 1 człowieka to 5 zł ! słownie: pięć złotych. na cały dzień. Nie chciałbys jeść tego co oni.
Jak nie wiesz jak jest naprawdę to się nie wysilaj i nie p*** głupot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sadinus
-1 / 1

Zupełnie jak życie w Niemczech. Masz wszystko prócz kobiet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 lipca 2011 o 19:02

avatar dominiczka2008
0 / 0

taa, a potem wyrzuty sumienia do końca życia. nie, dzięki. -.-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S siemaisieniema
0 / 0

sprawiedliwość ; /

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Julaj89
+3 / 3

Taak, a jak trzeba posiedzieć 3 dni w domu z powodu deszczu z jedzeniem, komputerem, telewizją itd. to za ciężko. Autorze demota, wolność jest najcenniejszą wartością jaką może posiadać człowiek. Nie sądzę, żebyś naprawdę wybrał dożywocie w wiezieniu zamiast życia na wolności ze średnią krajową pensją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gonia13912
-1 / 1

więźniowie mają lepiej niż dzieci z sierocińców:(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marteek
-1 / 1

ehe. ale i tak sie boją hasła pod prysznicem: "Podaj mydło"...
niech więźniów wyposażą w mydło w płynie , wtedy bedą mieli jak w raju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aicha95
-1 / 3

ja myślę , że podpis do tego demota nie pokazuje jak bardzo ten świat jest niesprawiedliwy.. tacy więźniowie powinni pracować w kamieniołomach i zarabiać na swoje utrzymanie! a nie, oni żyją jak w raju a rodzina pokrzywdzonych cierpi.. cierpi to nawet zbyt słabe określenie.. po prostu na takie osoby (mam na myśli gwałciciele, pedofile, itd.) to brak słów.. czy ta sprawiedliwość kiedyś nadejdzie...?!...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem