Są to chore ambicje jej rodziców, niespełnione marzenia z dzieciństwa i swego rodzaju żal do świata lub do siebie samego, że jest się nieatrakcyjnym. Czasami jak oglądam |T|V to trafię na program gdzie występują takie małe dziewczynki i walczą o tytuły, zauważyłem, że w większości rodzice tych dzieci są nieatrakcyjni i odnoszę wrażenie, że nie mieli powodzenia u płci przeciwnej w młodym wieku, nie mieli tylu znajomych itp itd i przez swoje dziecko chcą zaimponować znajomych, że "ahh jaka nasza córeczka jest śliczna, nasza malutka miss ahh" a później nie dziwota, że taką dziewczynkę ktoś zgwałci skoro wygląda na 20 lat ale w sumie z drugiej strony to dla pedofila nawet chyba za staro wygląda :D
Widziałem kiedyś taki program w Niemczech o tego typu modelkach, ale one pozowały do reklam artykułów dla dzieci. Rodzice byli całkiem normalni, tylko skoro dziecko jest "wymiarowe", to czemu tego nie wykorzystać? A do reklam Pampersów to nie używa się nieletnich modeli? Tu chyba trochę się zapędzili, ale przecież te dzieci nie chodzą tak na co dzień, tylko tak je teraz umalowali do reklamy. Chyba ktoś trochę przesadza.
Witek, uwierz mi, że w tym programie, który oglądałem rodzice mało co się nie zesrali przygotowując dziecko na wybieg, te dzieci były tak rozpieszczone, że ja pier**le. Wręcz były zakochane w samych sobie, wywyższające się i aroganckie. Takie pier**lone małe paniusie, które wszystko chcą mieć podane na tacy. Takie zapewne później będą się kur*ić ze starymi kutasami dla pieniędzy. Już w mojej rodzinie wychowali taką małolatkę, teraz ona dosłownie gardzi młodszymi chłopakami i tymi w swoim wieku również. Tak to jest jak się wpier**la dziecku od małego, że jest naj naj naj i wszystko jej wolno bo to przecież "Piękna, kochana córunia i ona musi mieć wszystko" a p[óźniej gdy jest problem z pieniędzmi to dziecko się buntuje bo przecież jak to możliwe, że ona nie ma tego czego chce. ...
Pedofilia - dewiacja seksualna polegajaca na odczuwaniu satysfakcji seksualnej tylko i wylacznie w kontaktach z osobnikami mlodymi nie posiadajacymi drugo- i trzecio-rzedowych cech plciowych. Badania psychofizjologiczne wskazuja na to, ze mozliwosc przezywania podniecenia seksualnego z osobnikami takimi jest statystycznie duzo powszechniejsza wsród mezczyzn, niz u kobiet.
W SKRÓCIE: Kobieta ma tyle lat na ile wygląda.
To, że podoba Ci się 13-latka, która wygląda na 16 lat nie czyni z Ciebie pedofila.
Patrzeć można, dotykać nie. Tak trudno to załapać? Tak trudno się powstrzymać? Coś jak "kobieta sama sprowokowała gwałt, nie założyła burki na łeb". :)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 17:10
Pożądliwe patrzenie na dziewczynkę to pierwszy krok do pedofilii, reszta zależy od osobowości... osoby ze słabą psychiką mogą mieć trudniej, żeby się później powstrzymać
ale to widać że to jest dziecko, w życiu bym jej nie dała 18 lat. 12 góra. co wy, wystarczy wam makijaż żeby was
tak zmylić? no i trudno mi patrzeć na nią pożądliwie, wole starsze...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 17:27
Shaka2303, nie mówiłem tutaj o pożądliwym patrzeniu. Gdyby zawiesił ktoś wielki plakat to mimowolnie bym to zobaczył. Co nie oznacza że zobaczenie takiego plakatu zrobiłoby ze mnie pedofila.
@sovi3t - pedofilowi tego nie powiesz. Pedofil moze byc normalnym, zwyklym, szanowanym czlowiekiem, dopoki jakis bodziec nie obudzi w nim jego dewiactwa. Tak ubrane dziewczynki tylko prowokuja ich, sprawiaja, ze przestaja myslec rozsadnie, kieruje nimi spaczony poped seksualny, ktory moze byc wiele silniejszy niz u normalnego czlowieka. Po co wiec prowokowac tragedie i lansowac dziecko na malego wampa ?
Soviet, piszesz "patrzeć można"? tak, szkoda tylko że nie widziałeś jej zdjęć, na których jest półnaga. Są, gdzieś na kotku zdaje się, czy innym pudelku. z litości nie będę podawał linka, kto chce to znajdzie. i jak się okazuje można nagie zdjęcia 10-latek publikować w internetowych wortalach plotkarskich. ale jak podobne zdjęcia znajdą na komputerze u jakiegoś łepka, to jest zatrzymany, a nieraz idzie do paki i różne rzeczy mu tam robią. czy to nie jest CHORE? niedorzeczne? kto w ogóle ma prawo do tego, by niszczyć tym dzieciom dzieciństwo? kto ma prawo robić z nich zabawki dla znudzonych starszych panów? dziecko to dziecko, powinno mieć DZIECIŃSTWO. na karierę przyjdzie czas, najwcześniej w wieku nastoletnim, gdy coś tam już się wie, rozumie. a od dzieci radzę się odwalić i pozostawić je w swoim dziecięcym świecie...
@kyd, mówisz rozsądnie, ale tak nie powinno być. Żeby w państwie prawa ludzie musieli się bać, że u jakiegoś
dewianta się obudzi popęd? Od czego do cholery jest prawo i policja? Od czego są rodzice, którzy za dzieci odpowiadają?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 18:27
s0vi3t, licz na to, ze ludzie beda zgodnie przestrzegac prawa, ale licz tez na siebie. Gdy idziesz ulica, widzisz biale
pasy, to nie idziesz prosto, majac w d**ie wszystko, wiedzac, ze samochody maja obowiazek sie zatrzymac, tylko jednak sie
rozgladasz, ostroznie wychodzisz na pasy, nie ufasz z gory, ze samochod dla Ciebie zwolni. 5 letnia corke tez bys chyba
bal sie o polnocy poslac do sklepu, nie ? Trzeba miec rozsadek swoj. W Holandii dziala oficjalna partia pedofilow.
Teoretycznie na jej spotkanie moglbys przyprowadzic swoja corke i zostawic ja pod ich opieke na godzine. Teoretycznie
nie powinienes sie czego bac, bo prawo jest po Twojej stronie, a oni nie maja prawa Twego dziecka tknac, a jednak takie
zachowanie byloby zupelna lekkomyslnoscia. Zrozum, ze pedofil to nie jest zwykly czlowiek, ktory ma ot taki kaprys, ze
lubi obmacywac dzieci. To jest choroba. Cos, na co nie do konca oni maja wplyw, co nie umia pohamowac.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 18:49
Kyd, do prawa mam trochę inne podejście. Mieszkam w Austrii i na pasy wchodzę na pewniaka. Policja przyjeżdża
przeważnie w 2 minuty i działa bardzo skutecznie, to samo z sądami. Holenderska partia pedofilów została ostatnio
zdelegalizowana. Po prostu inaczej patrzę na świat, przez pryzmat bardzo bezpiecznego państwa, które pozostaje
stosunkowo wolne. Córki bym z oka nie spuścił i bronił jej czym mogę (a mogę i to bez obaw bycia ciąganym po
sądach) przed pedofilem lub też innego rodzaju przestępcą. Żyłem w Polsce trochę czasu i nadal czasami odwiedzam, rozumiem Twój punkt widzenia, co nie oznacza że nie należy z tą rzeczywistością nic robić.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2011 o 1:49
s0vi3t, z tym przejsciem po pasach to taka luzna analogia. No mimo wszystko nawet w Austrii, jesli bedac w pelnym gazie przebiegasz przez pasy na ruchliwej ulicy, to nie mozesz liczyc, ze wszystkie auta zdaza wyhamowac. Zgadzam sie, ze trzeba z rzeczywistoscia cos robic, czynic swiat bezpieczniejszym miejscem dla naszych dzieci, ale to sie zawsze dzieje na szczeblu, do ktorego nie mamy zasiegu, bo za to odpowiadaja politycy stanowiacy prawo i organy bezpieczenstwa egzekwujacy je. Jednak zawsze trzeba pamietac w jakiej rzeczywistosci sie znajdujemy i byc nieufnym do wspolobywateli. Gdy mowa o wlasnym dziecku, zawsze trzeba byc przezornym. Ubierajac dziecko na podobe tego, co jest na tym zdjeciu, to tak jakbysmy pozwolili dziecku draznic sie z buldogiem i ufac, ze ten pies jest dobrze wychowany i nie zrobi dziecku krzywdy. No mozna ufac, ale po co kusic los.
Jak dla mnie to co jest na tym zdjęciu jest jeszcze do moralnego przetrawienia. Na portalu dla fotografów i modelek Max models można znaleźć takie zdjęcia: http://www.maxmodels.pl/galerie/1/7/3/8173/21784.jpg i to już jest dla mnie przesadą(na zdjęciu mama z córką)
Dobrze, że podałeś/podałaś ten link... polecam zajrzeć osobom, które nie są do końca przekonane samym demotem i uważają, że media nie przedstawiają dziewczynki w zły sposób.
Nie widzę w tym nic złego.To jest sztuka.Tak samo jak wymieniona w democie sesja zdjęciowa.Czy tym dziewczynkom(bo była nie tylko jedna)cokolwiek się stało?Myślę,że były zachwycone.W końcu każda mała dziewczynka w tym wieku nawet bawiąc się,lubi się przebierać w rzeczy swojej mamy,malować się i udawać dorosłą.Tutaj po prostu zrobiono to bardziej profesjonalnie i sfotografowano.
Owszem ale przez to narażają się na krzywdę. @dzikrk Trzeba znać granice do jakich artysta może się posunąć, żeby nie długo nie było sytuacji typu zgwałcił bo chciał sfotografować prawdziwe łzy. Swoją drogą pewnie tak samo jak Ty myślał Polański :PP
To zdjęcie akurat jest bardzo profesionalne i osobiście nie widzę w nim nic niepoprawnego. Fotografia jest sztuką..
@provisio, teraz to po prostu popadasz w skrajność..
@sanek95 jeśli mowa o zdjęciu z mojego linku to może jest to skrajność jednak nagie zdjęcia 8-10 latki uważam za przesadę ;) a według mnie to iż ktoś posiada dobry sprzęt i studio nie zwalnia go z zasad moralnych ;)
W książkach od psychologii, we wszystkich savoir vivrach mówią o wyznaczonych granicach. Dziewczynka ma
wiedzieć,
że jest jeszcze dzieckiem, a nie kobietą. To źle się kończy, może nie we wszystkich wypadkach, ale
zwykle.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2011 o 13:15
@provisio, chodziło mi raczej, że to zdjęcie z linku jest profesjonalne i jest sztuką, a skrajnością jest mówienie, że może dojść do sytuacji w której fotograf zgwałci by sfotografować prawdziwe łzy.
Jasne, że sprzęt i studio i umiejętność (co też jest bardzo ważne) nie zwalnia z zasad moralnych, a w każdym razie z zasad obowiązujących w społeczeństwie, ale to że fotograf pięknie ujął tę trzeba powiedzieć dziewczynkę, nie znaczy, że ma zamiar zgwałcić ją, poobmacywać czy chociażby spojrzeć wzrokiem innym niż artysty ;)
Widzialam te zdjecia wczoraj chyba na kolezanki profilu na FB, z podpisem "Najpiekniejsze dziecko swiata" - i kurde rece mi opadly. Juz pomijam podpis, jak sie mala podoba, to niech sie podoba. Ale zdjecia mnie zalamaly:/ Bo ja na nich nie widze dziecka, tylko mala maszynke, z twarza pozbawiona emocji - i nie wiem, kogo za to winic. Rodzicow? Ja sama? Czy fotografow, ktorzy DZIECKO upozowali na przedwczesnie dorosla pannice. Cholera no, 10-letnia dziewczynka powinna byc fotografowana w falbaniastej sukience i z lalkami, a nie na szpilkach i z makijazem za mocnym nawet dla niejednej kobiety lekkich obyczajow. Smutno mi, kiedy patrze na te zdjecia.
Krzywda dla dziecka. Skoro od zawsze jest jej wpajane iż wygląd jest najważniejszy, malują ją, stroją na dorosłą, "wyzwoloną" pannę to niby jaki tego efekt będzie w przyszłości? Po co wgl robić z dzieci dorosłych? Dla mnie to chore.
Wiesz jaka jest różnica? Taka, że pedofilia wiąze się z czyjąś krzywdą. A to że małolata ma makijaż (co nie jest zabronione) i pozuje do zdjęć (co także nie jest zabronione) nikomu krzywdy nie robi. Rozumiem że chciałbyś powołać jakąś komisję specjalną która by oceniała czy dziecko na zdjęciu nie wygląda zbyt poważnie? Albo zakazać niepełnoletnim używania kosmetyków?
Różnica jest taka, ze pedofilia (mówiono o tym przy wcześniejszym democie) NIE wiąże się z krzywdą. A jak uważasz, ze tak, to ile kobiet już zgwałciłeś? Bo chyba czujesz do nich pociąg nie? I tak, dziecko na 1 i 3 wygląda jak pani lekkich obyczajów. I od młodego wieku wpaja jej sie, ze tylko wygląd się liczy. Zresztą inna sprawa, co pokazują dorosłe modelki na zdjęciach. No swoje piękno, swoje ciało. Lub emocje. Lub uczestniczą w jeszcze bardziej artystycznym zdjęciu. Tu nie ma emocji, nie s to artystyczne zdjęcia. Nie są to tez zdjęcia normalnych dzieci.
Oczywiście, pedofilia sama w sobie czyli pociąg do dzieci nie jest niczyją krzywdą, ale również nie jest przestępstwem. dopiero realizacja pedofilskich popędów nim jest. Więc o co ci chodzi? a co do wyglądu pani lekkich obyczajów - mam wrażenie że dla mędrców z demotów każda umalowana kobieta wygląda jak pani lekkich obyczajów. owszem, nie wygląda na zdjęciu jak dziecko, ale co komu do tego? komu się dzieje przez to krzywda? porównywanie sesji zdjęciowej jakiegoś dzieciaka do cięzkiego kryminału jest bez sensu
Bronisz pedofilii? Pedofilia to zupełnie co innego niż Dziecko pozujące do zdjeć. Mogę się założyć, że za takie pieniądze też byś pozowała i to w stroju teletubisia ;)
A tak po za tym to w jaki sposób mam zareagować widząc takie zdjęcie bo tak naprawdę nic innego nie możemy zrobić jak tylko oburzyć się przed komputerem.
Kiedy zna się jej portfolio to można powiedzieć, żę już coś jest nie tak, jeśli jednak na ten demotywator wpadnie ktoś przypadkowy to zadaję sobie jedno pytanie : Czy nieletni ( albo dzieci jesli wolicie) nie mogą używać kosmetyków, ubierać szpilek i robić sobie zdjęć. Nie zacierajmy granic pomiędzy zabawą i pozowaniem do zdjęć, a pornografią.
ta dziewczynka jest słodka ale współczuje jej. Jej dzieciństwo właśnie dobiegło końca. Jak można dziecku odbierać dzieciństwo? Beztroskę? Potem kończą jak Macaulay Culkin (Kevin Sam w Domu) albo jak Lindsay Lohan (ta co ciągle ma wyroki i nadużywa alkoholu i narkotyków, gwiazdka)
dokładnie to samo pomyślałem sobie dziś, gdy widziałem o niej artykuł. wszyscy się zachwycali jak pięknie pozuje i jaką furorę robi w świecie mody. tylko jaka jest jej przyszłość? alkohol, narkotyki, odwyki. i jakiś bogaty starszy pan u jej boku (i to niejeden, bo kolejka napalonych zboków jest długa). ja myślę że większość jej fotografów, menadżerów i czego tam jeszcze to bezduszne hieny. niejeden - na dodatek pedofil. to smutne, że to biedne dziecko ma tak złych rodziców, którzy traktują ją jak trampolinę do pieniędzy, może leczą nią swoje kompleksy czy co tam jeszcze. ogólnie są dwie rzeczy, których nigdy, przenigdy nie zrozumiem: właśnie takie stylizowanie dziewczynek na dorosłe, oraz tzw "rodzinny naturyzm". to jest po prostu CHORE i w dzisiejszych czasach powinno być zakazane we wszystkich krajach jakimś ogólnoświatowym prawem.
Swoją drogą temat pedofilii w sensie biologicznym nie jest klarowny owszem nasz prawo zabrania seksu jeżeli partnerka ma mniej niż 16 lat ale w obecnej Turcji 13 latki wychodzą za mąż i pełnią wszystkie obowiązki żony, Jadwiga żona Jagiełły poślubiła go w wieku 13 lat. W związku z czym ta kwestia nie jest biologicznie jasna. A jeśli prawo tym zapisem chce chronić przed tym by dziewczyny nie dały się zauroczyć podrywaczowi to przykro mi bardzo ale 16'tki czy nawet starsza pod tym względem zbyt dobrze nie myśli ;)
jestem zwolennikiem kastracji pedofili, nawet przez ucięcie k*tasa na żywca, kara za molestowanie musi byc. inną sprawą, ale równie frustrującą jest fakt, że 12latki oferująk się w galeriach i ogólnie dzieci słuchają w podstwówce rozwijąjącej muzyki firmy jp, dzeci ruchają się po kątach, a to wszystko nei przez postęp lecz przez rodziców, którzy olewają dzieci, oraz przez to, że szkoła nie potrafi zainteresować dzieci ciekawymi książkami. ja czytam tylko w wakacje, żebym mógł skupić się na tym co mi się podoba. lepsza dla dzieci byłaby lektura harrego pottera w podstwówce niż np. w pustyni i w puszczy, a w gimnazjum czy w liceum legendarny h.p. lovecraft.
oj tylko się nie porób z tego moralizatorstwa. to że ktoś kiedyś nakręcił głupkowaty film o dziewczynach w galeriach nie znaczy że jest to zjawisko powszechne. sądzę raczej że galerianki pojawiły się po filmie który podsunął im pomysł na biznes, niż że to film opisuje jakieś powszechne zjawisko. ja w galeriach handlowych bywam dość regularnie i nigdy czegoś takiego nie widziałem, nigdy nie zostałem zaczepiony, nigdy nie widziałem aby kogoś zaczepiały. ale przez ten film teraz każda młoda dziewczyna w galerii jest podejrzliwie obserwowana przez ludzi, choćby nawet czekała na babcie z którą ma iść na kawę
nie oglądam polskich "megaprodukcji", ale tu chodzi o pewne zjawisko, nie raz słyszałem w gimnazjum(!) jak to nie jedna się k*rwi, a nawet jak się tym sama chwali. pod szkołę często pojeżdżały dwa różne bmw i zawsze wsiadały inne dziewczyny(wtedy pamiętałem rejestracje). prawda jest taka, że coraz gorsza "kultura", trafia do coraz to młodszych dzieci. raz przeprowadziłem się z jednego osiedla na drugie "lepsze", które okazało się być terytorium graniczącym dwóch klubów. gdy tam poszedłem do podstawówki to jakby ktoś mnie wyciągnął z bańki szczęścia, tam tyle dzieci było wciągnięte w dorosły "hip hop", piłkę pseudokibicowską, że ich zachowanie nie miało nic wspólnego z zabawami dzieci. było 5x więcej "solówek", pytanie się za kim idziesz to już nie były sprzeczki real czy barcelona, ale nikt na to nie zwraca uwagi bo szkoła ma nauczyć materiału, a nie myślenia. raz szedłem ulicą i nie mogłem nic zrobić gdyż sam byłem młody, jakiś 16latek(mniej więcej) zaczął okładać pięściami 10latka by ten oddał mu klubową smycz. w dodatku każdy pseudokibic jest bezkarny bo wiadomo jak to na stadionach wygląda. to co teraz się dzieje nie jestem zjawiskiem jednowymariowym i prostym w rozwiązaniu. żyjemy w XXI i trudno jest utrzymać dzieci w bańce bajek, dobrych zakończeń kiedy nie ulica, lecz SZKOŁA wychowuje huliganów.
Człowieku - orientuj się! Ta ,,modelka" brała już udział w różnych sesjach, najbardziej znana jest jednak ta pokazana w Vouge (na 1 zdjęciu). Po tej sesji zaczęłay się protesty, niepochlebne recenzje i listy od wielu zbulwersowanych czytelników. Ale oczywiście według ciebie NIKT NIE REAGUJE. Ludzie, sprawdzajcie informacje zanim coś dodacie na demoty!
Czyli należy się odczepić od pedofilów i całą winę zrzucić na kobiety, tak? To dla mnie też jest przegięcie,
żeby 10 latka była pokazywana jak 'bogini seksu' ale tego demota można tak zinterpretować, jakby to nie była wina
pedo.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 19:02
Jako fotograf w tej sesji nie widze nic złego, tu raczej jest pokazane to jak młode dziewczynki widzą siebie. Przeciez wiekszosc dziewczyn juz od młodych lat uważa sie za dorosłą i seksowną.
Nie ma takiego słowa jak "pedofilów".
A poza tym to chce powiedzieć, ze dużo młodych dziewczyn pragnie by być sławną. Jej marzenia się spełniły. Nie są to zdjecia rozbierane ani erotyczne więc nie wiem o co takie bum. Wrecz przeciwnie, któś w końcu wyszedł z tej szarości zwyczajnych nie znaczących i zawsze takich samych zdjeć i dał całkiem świerze pomysły. Przedstawił wnętrze dziewczynki po przez jej wygląd.
Nie jest prawdą, że nikt nie zareagował.. ta sesja ukazała się we francuskim Vouge kilka miesięcy temu i za to została zwolniona wieloletnia redaktor naczelna pisma..
Po prostu nie słyszeliście o tej aferze. Redakcja paryskiego Vouga zmieniła skład, ze względu na tą sesją, która promowała seksualność wśród dzieci. Popłacili kary, byli w areszcie, a Wy piszecie, że nikt nie zareagował. Pudla nie czytacie. Słusznie, ma wyjątkowo niski poziom.
Ostatnio czytałam, że pewna matka wstrzykiwała swojej 8-letniej (!) córce botoks. Tłumaczyła, że w przyszłości
jej dziecku będzie łatwiej zrobić karierę w świecie aktorek lub modelek, a botoks i kosmetyki, którymi malowała
córkę są całkowicie bezpieczne, bo przetestowała je na sobie! Dziewczynka mówiła, że co rano biegnie oglądać
się w lustrze czy nie ma zmarszczek, a jak jakąś zauważy to od razy biegnie do mamy żeby zrobiła jej zastrzyk!
Moim zdaniem tacy ludzie są nienormalni. To tylko niespełnione ambicje rodziców, a mała już w wieku 8 lat ma
zrujnowaną psychikę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 20:37
a jeśli sama tego chce i nie grozi to jej zdrowiu to uważam, że jak najbardziej. no ale za takie historie jak ta powyżej z botoksem to powinni odbierać prawa rodzicielske . !
ZROZUMIECIE KIEDYŚ, ŻE NIE WOLNO NEGOWAĆ TAKICH ZDJĘĆ A MYŚLENIE ŻE TO USPRAWIEDLIWIA PRZESTĘPSTWO?
DO JASNEJ CHOLE*Y! TO ŻE POKAZUJĘ KOMUŚ TELEFON KOMÓRKOWY TO NIE ZNACZY ŻE TA OSOBA MOŻE GO SOBIE WZIĄĆ! TO NIE ZNACZY ŻE MOŻE GO DOTKNĄĆ! TAK SAMO JEST Z TĄ DZIEWCZYNKĄ. TO ŻE POKAZUJE SWOJE PROFESJONALNIE ZROBIONE ZDJĘCIA TO NIE ZNACZY ŻE KTOKOLWIEK MA PRAWO JĄ DOTKNĄĆ! NIE ZNACZY ŻE MOŻE JĄ ŹLE NAZWAĆ!
PRAWDA JEST TAKA ŻE MAŁE DZIEWCZYNKI SIĘ MALUJĄ I PRZEBIERAJĄ W UBRANIA SWOJEJ MAMY. PRAWDA JEST TAKA ŻE WIELE TAKICH SCEN ZOSTAJE SFOTOGRAFOWANYCH. RÓŻNICA JEST TAKA, ŻE TU FOTOGRAF WIEDZIAŁ JAK ZROBIĆ UŻYTEK Z DOBREGO APARATU, ŚWIATŁA I FOTOSHOP'U.
Masz racje, ze nie wazne, jak jest ubrana nikt nie ma prawa jej dotknac. Ale i tak jest niesmaczne, jak z 10 latki robi sie kobiete dorosla. Dziewczyna jest ladna i niech pozuje z rzeczami dla dziwczynek. To jest niesmaczne. I szkoda mi dziewczyny, bo dziecinstwa to ona raczej nie ma. caps locka wylacz, bo ciezko sie czyta.
Ludzie. Jak miałam 8 lat to też się przebierałam w ubrania mamy i zakładałam jej buty. A to co jest na tych zdjęciach to moim zdaniem niespełnione ambicje rodziców, którzy za " pomocą " swoich dzieci spełniają własne marzenia. Poza tym zgodzę się z " mooz ". Zdjęcia są świetne. a to że jest tak wiele ludzi, którzy mają zboczone myśli to już chyba inna sprawa...
Mój Boże, piękna dziewczyna! Piszta co chceta, ja tam jej życzę powodzenia. Patrząc na nią, widzę zapowiedź niezwykłej urody, gdy dorośnie. Mógłbym napisać referat o jej urodzie!
Nie czytałam wszystkich komentarzy ale może już ktoś to napisał, była swego rodzaju ,,afera,,na ten temat i dziwię się, że ten demot trafił na główną bo jego twórca nie ma racji. Poza tym już moim osobistym zdaniem jeżeli rodzice tej dziewczyny zgadzają się na takie sesje jest to ich sprawą i każdy powinien uszanować ich decyzję, ja osobiście nie widzę w tym nic złego i porównanie tego do pedofilii uważam za niewyobrażalny nietakt. Jedyne zastrzeżenie to takie, że jedni spojrzą na to zdjęcie ,,zdrowym,, okiem a inni pod względem erotycznym. Myślę jednak, że jeżeli rodzice pogodzili się z takim ryzykiem to tylko i wyłącznie ich sprawa a na pewno otwiera to tej młodej damie drzwi do kariery.
Ja już napisałam pod tym zdjęciem na pudlu.. Napiszę jeszcze raz. To jest chore i niedopuszczalne. Dziecko powinno być dzieckiem jak najdłużej... A nie lansować się na seksi dziunie
Moim zdaniem, pozując do takich zdjęć 10-letnia dziewczynka wgl nie zdaje sobie sprawy z tego jaka powinna być szczęśliwa i wdzięczna dla losu za to, że nie padła jeszcze ofiarą żadnego pedofila. To jest brak szacunku dla swojego życia w tak młodym wieku...
Nie no wiele jestem w stanie zrozumieć, ale są jakieś granice. To dziecko powinno się jeszcze bawić lalkami, a nie w tapecie i szpilach robić karierę supermodelki. Chore.
dziewczynka obiektywnie nie robi nic złego, jej rodzice i fotograf również, ale trzeba przyznać, że pokazywanie
małej dziewczynki w dorosłych, kobiecych, seksownych ubraniach jest jednak perwersją. Wygląda zupełnie niewinnie i
na pierwszy rzut oka nie budzi moralnego sprzeciwu, jednak początki pornografii pedofilskiej wyglądały równie
niewinnie, bo w czasopismach dla panów zaczęły się pojawiać komiksy "porno" z postaciami z bajek w rolach głównych
- czyli miało miejsce utożsamienie świata dziecka, niewinności, bajek ze światem seksu - i nie sądzę, żeby
twórcy zrobili to "niechcący", nie przewidując, że z tego rozwinie się porno-pedo-biznes.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 22:58
I to jest jeden z moich żali wobec Nowej Prawicy. Z tego co wiem, ich konserwatyzm dozwala, żeby rodzice robili TO z
dzieckiem. Bo nikt nie ma prawa kwestionować wyboru rodzica. Jeśli się mylę, to niech ktoś sprostuje.
A swoją drogą, szpilki na nikim nie wyglądają ładnie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2011 o 23:51
Po pierwsze-jakie "powinnaś"? Po drugie-zakładam, że to nie głupota, tylko celowo nie odnosisz się do zarzutu. Niech sobie pozują-zwróćcie jednak uwagę na SKALĘ UŻYTYCH ŚRODKÓW w celu upodobnienia dziuni do dorosłego obiektu westchnień seksualnych. Tego nikt normalny nie robi.
Zgodzę się całkowicie z de99ial, ale jednak nie zapominajmy, że uprzedmiotowanie dziecka w wieku 10 lat odbierając
jej przy tym dzieciństwo jest chore i pozbawione sensu. Zastanówcie się ludzie czy to co zrobiono tej dziewczynce
przy aplauzie jej rodziców jest normalne. I zapewne wiele razy słyszała od rodziców jacy to oni nie są dumni, a z
czego powiedzcie mi. Czy z tego że rośnie z niej płytka debilka, po tak kształtują ją rodzice? I wracamy do sedna
sprawy, to właśnie media i brak wyobraźni tego co oglądamy w telewizji prowadzi do tego że dzieci tracą
dzieciństwo, a pedofilom dostarcza się materiałów do masturbacji w postaci takich sesji. I tu jeszcze słowo dla Afiore, tytuł nie ma tu znaczenia, bo od kiedy mówimy o makijażu dla 10-latki? 10 lat to żaden wiek dla makijażu zastanów się zanim wyskoczysz ze swoimi ironiami po raz kolejny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
7 sierpnia 2011 o 23:42
Demot bez najmniejszego sensu. Nawet gdyby na tych zdjęciach gołe dupy pokazywały, to kula w łeb należy się każdemu kto będzie miał o nich zbereźne myśli.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2011 o 0:02
niewiem jak wy, ale ja nie widze żeby było gdzieś coś niestosownego w tych zdjęciach. pedofile? hmm... to tylko i wyłącznie wina tego, że są " chorzy " i mają wymierzane zbyt małe kary za to co robią. Jeśli o mnie chodzi to życze powodzenia dziewczynie, napewno będzie dobra (ba, już jest). A wy możecie jej tylko zazdrościć że w tak młodym wieku osiągnęła tak wiele.
Nikt nie reaguje? Ludzie... tak to właśnie wygląda w Polsce... ktoś coś zobaczy.. nie do czyta.. i wymyśla swoją teorię.
Sesja wstrząsnęła wszystkimi mediami i każdy ją komentował.
Mówi się że ma odejście naczelnej Carine Roitfeld ma wiele wspólnego z tą właśnie sesją. Co do tego czy jest to przesada czy nie, nie wypowiem się... ale na pewno nie jest tak że nikt nie reaguje - świat komentował i to głośno.
Chyba jednak nie masz racji, że nikt nie reaguje. Redaktor naczelna francuskiego Vogue, Carine Roitfeld, została zwolniona po ukazaniu się w czasopiśmie tej sesji zdjęciowej z małymi dziewczynkami w rolach modelek.
przecież tu chodzi o to, że w każdej kobiecie drzemie mała dziewczynka i nieważne jakie szpilki ubierze, czy jaki makijaż zrobi, to nadal wewnątrz jest tą samą małą dziewczynką co kiedyś i dlatego należy o nią dbać. nie widzę w tym przesłaniu ani jego formie naprawdę nic niestosownego. może skoro na świecie istnieją alkoholicy to schowajmy alkohol?
ja nie rozumiem.. przecież widać, że to są dzieci.. to, że mają tapety na twarzy nie bardzo je postarza.. poza tymto była tylko jedna sesja, na którą przyzwolili rodzice tych dziewczynek.. nie widzę nic złego w jednej takiejsesji. przecież każda z nas w wieku 8-12 lat miała choć raz na twarzy nieumiejętnie zrobiony przez siebie makijażi szpilki "ukradzione" mamie. dla tych dziewczynek to zapewne jednorazowa zabawa. tak więc nie rozumiem waszych uwagani tego demota. tym bardziej, że to nie sesja do PlayBoy'a, a do magazynu Vogue..
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2011 o 10:50
Akurat w przypadku dziewczynki z tego demotywatora (to jest jedna i ta sama osoba, nie kilka dziewczynek) nie była to jednorazowa sesja. Wystąpiła już w kilku sesjach, przy czym na tamtych zdjęciach była ubrana normalnie, jak dziecko. Ludzie "z branży" widzą w niej przyszłą gwiazdę modelingu.
A ta sesja z Vogue jest jednak trochę przesadzona, ale jak już pisałam, redaktor naczelna pisma odpowiedziała za nią utratą posady.
Ale to są filmy a my żyjemy w realnym świecie tu i teraz żyją pedofile gwałciciele złodzieje itd.Polski rząd nic z tym nie robi mają to gdzieś wypłacają sobie pensje bawią się za nasze pieniądze.
"Ruchałby" słowo używane przez większość mężczyzn u których występuje brak seksu... ludzie przecież po
ręce, palcach i w ogóle głowie można rozpoznać że to dziecko... Co się z tym narodem dzieje...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2011 o 11:22
Też przyznaję, że ten demot jest średni... w "swoim dorobku" mam wiele lepszych, ale po prostu temu udało się zdobyć bardzo dobrą ocenę i przez to został zauważony, a inne niestety nie;/ PS Swoją drogą, choć może demot nie jest mistrzowski, to w porównaniu do Twojego komentarza jest niedoścignionym wzorem pomysłowości i wyrażania w zrozumiały sposób swoich przekonań... stwierdzenie "admin to strasburger" to nieudana próba bycia śmiesznym (chyba... nie rozumiem zresztą do końca)
Pedofilów wcale nie przybywa, jest ich tylu ilu zawsze było. To media robią ludziom papkę z mózgu, wpędzają w paranoje i sprawiają, że wszędzie ludzie dostrzegają coś czego nie ma. 20 lat temu zgubione dziecko w większym sklepie moment znajdowało rodziców bo ludzi podchodzili i pytali co się stało itd. Teraz nikt nie podchodzi bo zaraz go zwyzywają od zboczeńców. Inna sytuacja - ojciec z córką na zakupach. 90% mijających przyklei jej etykietę galerianki a jemu starego zboczucha. To media robią społeczeństwu wodę z mózgu., Nie dajmy się.
Dokładnie. Ojciec to pedofil, sadysta, a kobieta to biedna, pokrzywdzona, kochająca matka. No ludzie, zwyrodnialców nigdy nie braknie, ale to nie powód, by ze wszystkich takich robic.
Tak samo można uzasadniać złodziejstwo: tyle telewizorów na wystawach a wy się dziwicie że złodziejstwo się szerzy;] To jest dziecinne tłumaczenie pedofilów!
Nie powiesz mi chyba, że są ludzie, którzy mają w swoich genach zapisaną rządzę "okradania" bez względu na okoliczności i muszą co dziennie zmagać się z rozterkami psychicznymi... To brak pieniędzy oraz otoczenie wpływają na rosnącą ilość złodziejstwa (w Polsce to już niemal znak rozpoznawczy, więc trudno się dziwić, że kolejne pokolenia kradną), ale przy odrobinie chęci można się powstrzymać... u psychopatów, pedofilów, morderców sprawa z pewnością jest bardziej zagmatwana, ale i tak nikt nie zwraca uwagi na sferę psychiczną
głupota tego demotywatora jest na prawdę niezmierna. dziewczynka uczestniczy w wielu, odpowiednich do jej wieku, spokojnych, ładnych, "etycznych" sesjach, ale oczywiście jedna zrobiła największy skandal. jedna, którą powinniśmy brać jako PRZEŚMIEWCZĄ, a nie propagującą takie zachowania jak wstrzykiwanie dziecku botoksu i innych, które zostały uchwycone na fotografiach. a z tego co widzę, wiedza autora tego demota na temat wszystkich zdjęć i idei jest bardzo, ale to bardzo, powierzchowna. litości...
Ok...obejrzalem...przeczytałem komentarze...i cóż...dalej chcę mordować pedofilów...a tak na marginesie...żadko widzę demota z taką ilością komentarzy...czy to coś znaczy...???
Dla ludzi, którzy uważają, że pedofile to nieludzkie bestie do wyeliminowania, które nie mają uczuć i nie są do niczego potrzebni: http://demotywatory.pl/3182515/Jak-go-nazwiesz jest tam w skrócie opisana historia Lewisa Carrolla - autora "Alicji w krainie czarów", który wyprawiał bale i przyjęcia przeznaczone wyłącznie dla dziewczynek; wiadomo, nikt nie pochlebia takich rzeczy, ale ogólnie - siedzi to w psychice i pewnie wiele innych osób, o których mamy dobre zdanie (postacie historyczne, naukowcy) borykało się z tym problemem... jeśli nadal mamy o nich dobre zdanie, to być może udało im się udał ... lepiej zatem nie komplikować pewnych rzeczy, które już są skomplikowane robiąc tego typu sesje jak ta z 10-latką
o boże, nie wierzę. czego wy od niej chcecie? a od fotografa to już wgl nie rozumiem. Dziewczyna ma szansę naprawdę się wybić. a pozując do zdjęć nie robi nikomu niczego złego. to tylko zdjęcia, wy jako małe dziewczynki nie przebierałyście się za kobiety? posiadając taką urodę w wieku 10 lat grzechem byłoby z tego nie skorzystać, gdybym była jej matką byłabym z niej dumna i na pewno nie zabroniłabym jej pozować do zdjęć.
A co w tym złego? Źle by było gdyby wypinała tyłek w koronkowej bieliźnie, ale to? Ja bym była wniebowzięta gdyby w wieku dziesięciu lat dał mi ktoś szpiki, makijaż i ubranie dorosłej kobiety i jeszcze kazał pozować dla światowego magazynu.
robicie wiele halasu o nic. ktos sie w ogole ruszyl do zrodla i przeczytal artykul? Albo wpisal w wyszukiwarke imie i nazwisko dziewczyny? :/ Są 2 (słownie: DWA) zdjęcia Thylane które wykresilałbym z jej pf...
makijaż - jest rzeczą normalną na sesji. Dzieci od roczku się pudruje. Zabronicie rowniez malowac dzieciom buzie w jakies tygryski?
w Polsce tez jest kilka modelek w wieku Thylane. Tyle że nie mają sesji w V.
Ależ reagują... Nieletnie modelki to nic dziwnego/nowego,ale te zdjecia są co najwyżej nieco niesmaczne - wpiszcie
sobie jednak w guglu nazwisko Eva Ionesco... to dopiero był numer (i skandal - a fotografowała ją własna matka).
:O Straszne. Tyle że jak na mój gust na wszystkich zdjęciach widać że to dziecko. Z tym, że na pierwszym i ostatnim przeraża fakt, że próbują z niej zrobić kobietę, a drugie jest całkiem sympatyczne, a wygląda tam na nastolatkę mającą tak do 15 lat (MAX!).
To nie są prawdziwe okładki czasopism! To dzieło jakiegoś fotografa czy innego artysty, który chciał zwrócić uwagę na problem polegający na wpajaniu młodym dziewczynkom jak mają pięknie wyglądać i być atrakcyjne! Nie pamiętam nazwiska ani tytułu artykułu, ale było o tym "głośno" ze względu na oburzenie, jakie wywołało za granicą. Nie ma to jak "demot" pozbawiający zdjęcie oryginalnego przekazu. Zanim postawisz mi minusa, weź spójrz jak wyglądają teraz gimnazjalistki...
na pierwszym i drugim zdjęciu wygląda na 20 lat :O
a na ostatnim na elfa, przez te uszy
To nieprawdopodobne, ale na każdym zdjęciu jest jedna i ta sama 10-latka!!
A mi na młodocianą lafiryndę nie na elfa.
Niektórzy rodzice naprawdę nie wiedzą co robią swojemu dziecku.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 17:54
Młodo wygląda jak na 10 lat
Teraz się będę cieszyć "Mamo, wyglądam młodziej od dziesięciolatki!"
tez to na pudelku widzialem
demot:Pozdrawiam:Tych którzy zaczeli szykowac sie na "fapawe" hie hie hie hie :)
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 22:09
Są to chore ambicje jej rodziców, niespełnione marzenia z dzieciństwa i swego rodzaju żal do świata lub do siebie samego, że jest się nieatrakcyjnym. Czasami jak oglądam |T|V to trafię na program gdzie występują takie małe dziewczynki i walczą o tytuły, zauważyłem, że w większości rodzice tych dzieci są nieatrakcyjni i odnoszę wrażenie, że nie mieli powodzenia u płci przeciwnej w młodym wieku, nie mieli tylu znajomych itp itd i przez swoje dziecko chcą zaimponować znajomych, że "ahh jaka nasza córeczka jest śliczna, nasza malutka miss ahh" a później nie dziwota, że taką dziewczynkę ktoś zgwałci skoro wygląda na 20 lat ale w sumie z drugiej strony to dla pedofila nawet chyba za staro wygląda :D
A, zapomniałem dodać, patrząc na środkowe zdjęcie - ruchałbym :D
eMCe - wiem, wiem ;) tak tylko napisałem.
Widziałem kiedyś taki program w Niemczech o tego typu modelkach, ale one pozowały do reklam artykułów dla dzieci. Rodzice byli całkiem normalni, tylko skoro dziecko jest "wymiarowe", to czemu tego nie wykorzystać? A do reklam Pampersów to nie używa się nieletnich modeli? Tu chyba trochę się zapędzili, ale przecież te dzieci nie chodzą tak na co dzień, tylko tak je teraz umalowali do reklamy. Chyba ktoś trochę przesadza.
Witek, uwierz mi, że w tym programie, który oglądałem rodzice mało co się nie zesrali przygotowując dziecko na wybieg, te dzieci były tak rozpieszczone, że ja pier**le. Wręcz były zakochane w samych sobie, wywyższające się i aroganckie. Takie pier**lone małe paniusie, które wszystko chcą mieć podane na tacy. Takie zapewne później będą się kur*ić ze starymi kutasami dla pieniędzy. Już w mojej rodzinie wychowali taką małolatkę, teraz ona dosłownie gardzi młodszymi chłopakami i tymi w swoim wieku również. Tak to jest jak się wpier**la dziecku od małego, że jest naj naj naj i wszystko jej wolno bo to przecież "Piękna, kochana córunia i ona musi mieć wszystko" a p[óźniej gdy jest problem z pieniędzmi to dziecko się buntuje bo przecież jak to możliwe, że ona nie ma tego czego chce. ...
Kobieta (dziewczynka)ma prawo ubierać się jak chce i to nie uprawnia nikogo do gwałtu. I nie dajcie sobie wmówić że jest inaczej.
dokladnie a czesto ludzie z 'branzy' wypowiadaja sie jaka ta mala jest zmyslowa i seksowna.... niezla pozywka dla pedofili
Pedofilia - dewiacja seksualna polegajaca na odczuwaniu satysfakcji seksualnej tylko i wylacznie w kontaktach z osobnikami mlodymi nie posiadajacymi drugo- i trzecio-rzedowych cech plciowych. Badania psychofizjologiczne wskazuja na to, ze mozliwosc przezywania podniecenia seksualnego z osobnikami takimi jest statystycznie duzo powszechniejsza wsród mezczyzn, niz u kobiet.
W SKRÓCIE: Kobieta ma tyle lat na ile wygląda.
To, że podoba Ci się 13-latka, która wygląda na 16 lat nie czyni z Ciebie pedofila.
@qasher
A co w odwrotnym przydadku ? tzn. jak komuś podoba się np. niska 18-tka, młodo wyglądająca to to już pedofil ?
Patrzeć można, dotykać nie. Tak trudno to załapać? Tak trudno się powstrzymać? Coś jak "kobieta sama sprowokowała gwałt, nie założyła burki na łeb". :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 17:10
Pożądliwe patrzenie na dziewczynkę to pierwszy krok do pedofilii, reszta zależy od osobowości... osoby ze słabą psychiką mogą mieć trudniej, żeby się później powstrzymać
ale to widać że to jest dziecko, w życiu bym jej nie dała 18 lat. 12 góra. co wy, wystarczy wam makijaż żeby was
tak zmylić? no i trudno mi patrzeć na nią pożądliwie, wole starsze...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 17:27
@drakulka lesbijka? ;p
Shaka2303, nie mówiłem tutaj o pożądliwym patrzeniu. Gdyby zawiesił ktoś wielki plakat to mimowolnie bym to zobaczył. Co nie oznacza że zobaczenie takiego plakatu zrobiłoby ze mnie pedofila.
@sovi3t - pedofilowi tego nie powiesz. Pedofil moze byc normalnym, zwyklym, szanowanym czlowiekiem, dopoki jakis bodziec nie obudzi w nim jego dewiactwa. Tak ubrane dziewczynki tylko prowokuja ich, sprawiaja, ze przestaja myslec rozsadnie, kieruje nimi spaczony poped seksualny, ktory moze byc wiele silniejszy niz u normalnego czlowieka. Po co wiec prowokowac tragedie i lansowac dziecko na malego wampa ?
@kyd - to samo miałem na myśli, ale Ty ładniej to ubrałeś/ubrałaś w słowa;] Świetny komentarz
Soviet, piszesz "patrzeć można"? tak, szkoda tylko że nie widziałeś jej zdjęć, na których jest półnaga. Są, gdzieś na kotku zdaje się, czy innym pudelku. z litości nie będę podawał linka, kto chce to znajdzie. i jak się okazuje można nagie zdjęcia 10-latek publikować w internetowych wortalach plotkarskich. ale jak podobne zdjęcia znajdą na komputerze u jakiegoś łepka, to jest zatrzymany, a nieraz idzie do paki i różne rzeczy mu tam robią. czy to nie jest CHORE? niedorzeczne? kto w ogóle ma prawo do tego, by niszczyć tym dzieciom dzieciństwo? kto ma prawo robić z nich zabawki dla znudzonych starszych panów? dziecko to dziecko, powinno mieć DZIECIŃSTWO. na karierę przyjdzie czas, najwcześniej w wieku nastoletnim, gdy coś tam już się wie, rozumie. a od dzieci radzę się odwalić i pozostawić je w swoim dziecięcym świecie...
@kyd, mówisz rozsądnie, ale tak nie powinno być. Żeby w państwie prawa ludzie musieli się bać, że u jakiegoś
dewianta się obudzi popęd? Od czego do cholery jest prawo i policja? Od czego są rodzice, którzy za dzieci odpowiadają?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 18:27
s0vi3t, licz na to, ze ludzie beda zgodnie przestrzegac prawa, ale licz tez na siebie. Gdy idziesz ulica, widzisz biale
pasy, to nie idziesz prosto, majac w d**ie wszystko, wiedzac, ze samochody maja obowiazek sie zatrzymac, tylko jednak sie
rozgladasz, ostroznie wychodzisz na pasy, nie ufasz z gory, ze samochod dla Ciebie zwolni. 5 letnia corke tez bys chyba
bal sie o polnocy poslac do sklepu, nie ? Trzeba miec rozsadek swoj. W Holandii dziala oficjalna partia pedofilow.
Teoretycznie na jej spotkanie moglbys przyprowadzic swoja corke i zostawic ja pod ich opieke na godzine. Teoretycznie
nie powinienes sie czego bac, bo prawo jest po Twojej stronie, a oni nie maja prawa Twego dziecka tknac, a jednak takie
zachowanie byloby zupelna lekkomyslnoscia. Zrozum, ze pedofil to nie jest zwykly czlowiek, ktory ma ot taki kaprys, ze
lubi obmacywac dzieci. To jest choroba. Cos, na co nie do konca oni maja wplyw, co nie umia pohamowac.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 18:49
Kyd, do prawa mam trochę inne podejście. Mieszkam w Austrii i na pasy wchodzę na pewniaka. Policja przyjeżdża
przeważnie w 2 minuty i działa bardzo skutecznie, to samo z sądami. Holenderska partia pedofilów została ostatnio
zdelegalizowana. Po prostu inaczej patrzę na świat, przez pryzmat bardzo bezpiecznego państwa, które pozostaje
stosunkowo wolne. Córki bym z oka nie spuścił i bronił jej czym mogę (a mogę i to bez obaw bycia ciąganym po
sądach) przed pedofilem lub też innego rodzaju przestępcą. Żyłem w Polsce trochę czasu i nadal czasami odwiedzam, rozumiem Twój punkt widzenia, co nie oznacza że nie należy z tą rzeczywistością nic robić.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 1:49
s0vi3t, z tym przejsciem po pasach to taka luzna analogia. No mimo wszystko nawet w Austrii, jesli bedac w pelnym gazie przebiegasz przez pasy na ruchliwej ulicy, to nie mozesz liczyc, ze wszystkie auta zdaza wyhamowac. Zgadzam sie, ze trzeba z rzeczywistoscia cos robic, czynic swiat bezpieczniejszym miejscem dla naszych dzieci, ale to sie zawsze dzieje na szczeblu, do ktorego nie mamy zasiegu, bo za to odpowiadaja politycy stanowiacy prawo i organy bezpieczenstwa egzekwujacy je. Jednak zawsze trzeba pamietac w jakiej rzeczywistosci sie znajdujemy i byc nieufnym do wspolobywateli. Gdy mowa o wlasnym dziecku, zawsze trzeba byc przezornym. Ubierajac dziecko na podobe tego, co jest na tym zdjeciu, to tak jakbysmy pozwolili dziecku draznic sie z buldogiem i ufac, ze ten pies jest dobrze wychowany i nie zrobi dziecku krzywdy. No mozna ufac, ale po co kusic los.
Ta na drugim wygląda na nastolatkę mającą 14/16 lat ^^.
Nie reaguje? To jest sesja bodajże z Australii, gdzie wywołała konkretną aferę i parę nieprzyjemnych konsekwencji.
Bez przesady! Normalne zdjęcia!
Jak dla mnie to co jest na tym zdjęciu jest jeszcze do moralnego przetrawienia. Na portalu dla fotografów i modelek Max models można znaleźć takie zdjęcia: http://www.maxmodels.pl/galerie/1/7/3/8173/21784.jpg i to już jest dla mnie przesadą(na zdjęciu mama z córką)
Dobrze, że podałeś/podałaś ten link... polecam zajrzeć osobom, które nie są do końca przekonane samym demotem i uważają, że media nie przedstawiają dziewczynki w zły sposób.
również polecam zajrzeć na tą strone....
Patrząc na to zdjęcie odechciało mi się dalszego oglądania
Artystom można więcej. Zacofańcy...
Nie widzę w tym nic złego.To jest sztuka.Tak samo jak wymieniona w democie sesja zdjęciowa.Czy tym dziewczynkom(bo była nie tylko jedna)cokolwiek się stało?Myślę,że były zachwycone.W końcu każda mała dziewczynka w tym wieku nawet bawiąc się,lubi się przebierać w rzeczy swojej mamy,malować się i udawać dorosłą.Tutaj po prostu zrobiono to bardziej profesjonalnie i sfotografowano.
Owszem ale przez to narażają się na krzywdę. @dzikrk Trzeba znać granice do jakich artysta może się posunąć, żeby nie długo nie było sytuacji typu zgwałcił bo chciał sfotografować prawdziwe łzy. Swoją drogą pewnie tak samo jak Ty myślał Polański :PP
To zdjęcie akurat jest bardzo profesionalne i osobiście nie widzę w nim nic niepoprawnego. Fotografia jest sztuką..
@provisio, teraz to po prostu popadasz w skrajność..
@sanek95 jeśli mowa o zdjęciu z mojego linku to może jest to skrajność jednak nagie zdjęcia 8-10 latki uważam za przesadę ;) a według mnie to iż ktoś posiada dobry sprzęt i studio nie zwalnia go z zasad moralnych ;)
W książkach od psychologii, we wszystkich savoir vivrach mówią o wyznaczonych granicach. Dziewczynka ma
wiedzieć,
że jest jeszcze dzieckiem, a nie kobietą. To źle się kończy, może nie we wszystkich wypadkach, ale
zwykle.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 13:15
@provisio, chodziło mi raczej, że to zdjęcie z linku jest profesjonalne i jest sztuką, a skrajnością jest mówienie, że może dojść do sytuacji w której fotograf zgwałci by sfotografować prawdziwe łzy.
Jasne, że sprzęt i studio i umiejętność (co też jest bardzo ważne) nie zwalnia z zasad moralnych, a w każdym razie z zasad obowiązujących w społeczeństwie, ale to że fotograf pięknie ujął tę trzeba powiedzieć dziewczynkę, nie znaczy, że ma zamiar zgwałcić ją, poobmacywać czy chociażby spojrzeć wzrokiem innym niż artysty ;)
Widzialam te zdjecia wczoraj chyba na kolezanki profilu na FB, z podpisem "Najpiekniejsze dziecko swiata" - i kurde rece mi opadly. Juz pomijam podpis, jak sie mala podoba, to niech sie podoba. Ale zdjecia mnie zalamaly:/ Bo ja na nich nie widze dziecka, tylko mala maszynke, z twarza pozbawiona emocji - i nie wiem, kogo za to winic. Rodzicow? Ja sama? Czy fotografow, ktorzy DZIECKO upozowali na przedwczesnie dorosla pannice. Cholera no, 10-letnia dziewczynka powinna byc fotografowana w falbaniastej sukience i z lalkami, a nie na szpilkach i z makijazem za mocnym nawet dla niejednej kobiety lekkich obyczajow. Smutno mi, kiedy patrze na te zdjecia.
Nie wymordować tylko wykastrować, to różnica. A w ogóle to dziewczynka może i wygląda na 20 lat, ale wzrostu dwudziestolatki na pewno nie ma.
Pedofil stwarza zagrożenie dla innych, a ona nie. To takie skomplikowane?
ja jej współczuje. przez rodziców będzie miała strasznie zniszczoną skórę
Krzywda dla dziecka. Skoro od zawsze jest jej wpajane iż wygląd jest najważniejszy, malują ją, stroją na dorosłą, "wyzwoloną" pannę to niby jaki tego efekt będzie w przyszłości? Po co wgl robić z dzieci dorosłych? Dla mnie to chore.
Wiesz jaka jest różnica? Taka, że pedofilia wiąze się z czyjąś krzywdą. A to że małolata ma makijaż (co nie jest zabronione) i pozuje do zdjęć (co także nie jest zabronione) nikomu krzywdy nie robi. Rozumiem że chciałbyś powołać jakąś komisję specjalną która by oceniała czy dziecko na zdjęciu nie wygląda zbyt poważnie? Albo zakazać niepełnoletnim używania kosmetyków?
Różnica jest taka, ze pedofilia (mówiono o tym przy wcześniejszym democie) NIE wiąże się z krzywdą. A jak uważasz, ze tak, to ile kobiet już zgwałciłeś? Bo chyba czujesz do nich pociąg nie? I tak, dziecko na 1 i 3 wygląda jak pani lekkich obyczajów. I od młodego wieku wpaja jej sie, ze tylko wygląd się liczy. Zresztą inna sprawa, co pokazują dorosłe modelki na zdjęciach. No swoje piękno, swoje ciało. Lub emocje. Lub uczestniczą w jeszcze bardziej artystycznym zdjęciu. Tu nie ma emocji, nie s to artystyczne zdjęcia. Nie są to tez zdjęcia normalnych dzieci.
Oczywiście, pedofilia sama w sobie czyli pociąg do dzieci nie jest niczyją krzywdą, ale również nie jest przestępstwem. dopiero realizacja pedofilskich popędów nim jest. Więc o co ci chodzi? a co do wyglądu pani lekkich obyczajów - mam wrażenie że dla mędrców z demotów każda umalowana kobieta wygląda jak pani lekkich obyczajów. owszem, nie wygląda na zdjęciu jak dziecko, ale co komu do tego? komu się dzieje przez to krzywda? porównywanie sesji zdjęciowej jakiegoś dzieciaka do cięzkiego kryminału jest bez sensu
Bronisz pedofilii? Pedofilia to zupełnie co innego niż Dziecko pozujące do zdjeć. Mogę się założyć, że za takie pieniądze też byś pozowała i to w stroju teletubisia ;)
A tak po za tym to w jaki sposób mam zareagować widząc takie zdjęcie bo tak naprawdę nic innego nie możemy zrobić jak tylko oburzyć się przed komputerem.
Kiedy zna się jej portfolio to można powiedzieć, żę już coś jest nie tak, jeśli jednak na ten demotywator wpadnie ktoś przypadkowy to zadaję sobie jedno pytanie : Czy nieletni ( albo dzieci jesli wolicie) nie mogą używać kosmetyków, ubierać szpilek i robić sobie zdjęć. Nie zacierajmy granic pomiędzy zabawą i pozowaniem do zdjęć, a pornografią.
Tylko, ze to nie wygląda na zabawę. Zdjecie w przydużych szpilkach w domu w ramach "domowego pokazu mody" - ok. To NIE jest niewinna przebieranka.
moda i sesje zdjęciowe to zabawa. jeśli tylko nie znajdzie sie jakis fotograf który chce tylko wypromować słowo seks tak przeterminowane
W tym wypadku ''ruchałbym'' jest chyba nie na miejscu...
A DLA MNIE TO WYGLĄDA NA MAŁA I PRZEMĄDRZAŁA GÓWNIARĘ , KTÓRA JUŻ MA USTA Z JADEM KIEBASIANYM (PEWNEI TAK NIE JEST ALE TAK WYGLĄDA)
Ona może być pokazywana na sto różnych sposób, co nie zmienia faktu, że nikt nie ma prawa jej krzywdzić.
Thylane Blondeau! Uwielbiam ją
ta dziewczynka jest słodka ale współczuje jej. Jej dzieciństwo właśnie dobiegło końca. Jak można dziecku odbierać dzieciństwo? Beztroskę? Potem kończą jak Macaulay Culkin (Kevin Sam w Domu) albo jak Lindsay Lohan (ta co ciągle ma wyroki i nadużywa alkoholu i narkotyków, gwiazdka)
wyluzujcie,ktoś za to beknął hehe
dokładnie to samo pomyślałem sobie dziś, gdy widziałem o niej artykuł. wszyscy się zachwycali jak pięknie pozuje i jaką furorę robi w świecie mody. tylko jaka jest jej przyszłość? alkohol, narkotyki, odwyki. i jakiś bogaty starszy pan u jej boku (i to niejeden, bo kolejka napalonych zboków jest długa). ja myślę że większość jej fotografów, menadżerów i czego tam jeszcze to bezduszne hieny. niejeden - na dodatek pedofil. to smutne, że to biedne dziecko ma tak złych rodziców, którzy traktują ją jak trampolinę do pieniędzy, może leczą nią swoje kompleksy czy co tam jeszcze. ogólnie są dwie rzeczy, których nigdy, przenigdy nie zrozumiem: właśnie takie stylizowanie dziewczynek na dorosłe, oraz tzw "rodzinny naturyzm". to jest po prostu CHORE i w dzisiejszych czasach powinno być zakazane we wszystkich krajach jakimś ogólnoświatowym prawem.
niezła jest na 2 fotce
Swoją drogą temat pedofilii w sensie biologicznym nie jest klarowny owszem nasz prawo zabrania seksu jeżeli partnerka ma mniej niż 16 lat ale w obecnej Turcji 13 latki wychodzą za mąż i pełnią wszystkie obowiązki żony, Jadwiga żona Jagiełły poślubiła go w wieku 13 lat. W związku z czym ta kwestia nie jest biologicznie jasna. A jeśli prawo tym zapisem chce chronić przed tym by dziewczyny nie dały się zauroczyć podrywaczowi to przykro mi bardzo ale 16'tki czy nawet starsza pod tym względem zbyt dobrze nie myśli ;)
Prawo mówi, że od 15 roku życia można współżyć seksualnie.
@klaudiaa145 szczerze to tak mi się wydawało mimo to wolałem na wszelki wypadek podać 16 ;)
śpieszycie sie małolaty do dorosłosci i zarabiania papierków a gdy juz jestespie po to żałujecie, naprawimy wszystko
jestem zwolennikiem kastracji pedofili, nawet przez ucięcie k*tasa na żywca, kara za molestowanie musi byc. inną sprawą, ale równie frustrującą jest fakt, że 12latki oferująk się w galeriach i ogólnie dzieci słuchają w podstwówce rozwijąjącej muzyki firmy jp, dzeci ruchają się po kątach, a to wszystko nei przez postęp lecz przez rodziców, którzy olewają dzieci, oraz przez to, że szkoła nie potrafi zainteresować dzieci ciekawymi książkami. ja czytam tylko w wakacje, żebym mógł skupić się na tym co mi się podoba. lepsza dla dzieci byłaby lektura harrego pottera w podstwówce niż np. w pustyni i w puszczy, a w gimnazjum czy w liceum legendarny h.p. lovecraft.
oj tylko się nie porób z tego moralizatorstwa. to że ktoś kiedyś nakręcił głupkowaty film o dziewczynach w galeriach nie znaczy że jest to zjawisko powszechne. sądzę raczej że galerianki pojawiły się po filmie który podsunął im pomysł na biznes, niż że to film opisuje jakieś powszechne zjawisko. ja w galeriach handlowych bywam dość regularnie i nigdy czegoś takiego nie widziałem, nigdy nie zostałem zaczepiony, nigdy nie widziałem aby kogoś zaczepiały. ale przez ten film teraz każda młoda dziewczyna w galerii jest podejrzliwie obserwowana przez ludzi, choćby nawet czekała na babcie z którą ma iść na kawę
nie oglądam polskich "megaprodukcji", ale tu chodzi o pewne zjawisko, nie raz słyszałem w gimnazjum(!) jak to nie jedna się k*rwi, a nawet jak się tym sama chwali. pod szkołę często pojeżdżały dwa różne bmw i zawsze wsiadały inne dziewczyny(wtedy pamiętałem rejestracje). prawda jest taka, że coraz gorsza "kultura", trafia do coraz to młodszych dzieci. raz przeprowadziłem się z jednego osiedla na drugie "lepsze", które okazało się być terytorium graniczącym dwóch klubów. gdy tam poszedłem do podstawówki to jakby ktoś mnie wyciągnął z bańki szczęścia, tam tyle dzieci było wciągnięte w dorosły "hip hop", piłkę pseudokibicowską, że ich zachowanie nie miało nic wspólnego z zabawami dzieci. było 5x więcej "solówek", pytanie się za kim idziesz to już nie były sprzeczki real czy barcelona, ale nikt na to nie zwraca uwagi bo szkoła ma nauczyć materiału, a nie myślenia. raz szedłem ulicą i nie mogłem nic zrobić gdyż sam byłem młody, jakiś 16latek(mniej więcej) zaczął okładać pięściami 10latka by ten oddał mu klubową smycz. w dodatku każdy pseudokibic jest bezkarny bo wiadomo jak to na stadionach wygląda. to co teraz się dzieje nie jestem zjawiskiem jednowymariowym i prostym w rozwiązaniu. żyjemy w XXI i trudno jest utrzymać dzieci w bańce bajek, dobrych zakończeń kiedy nie ulica, lecz SZKOŁA wychowuje huliganów.
Człowieku - orientuj się! Ta ,,modelka" brała już udział w różnych sesjach, najbardziej znana jest jednak ta pokazana w Vouge (na 1 zdjęciu). Po tej sesji zaczęłay się protesty, niepochlebne recenzje i listy od wielu zbulwersowanych czytelników. Ale oczywiście według ciebie NIKT NIE REAGUJE. Ludzie, sprawdzajcie informacje zanim coś dodacie na demoty!
ta srodkowa ma 10 lat oO
kuźwa kiedys przez przpadek sam zostane pedofilem...
Też ma 10, w końcu na wszystkich 3 zdjęciach jest ta sama osoba :)
Czyli należy się odczepić od pedofilów i całą winę zrzucić na kobiety, tak? To dla mnie też jest przegięcie,
żeby 10 latka była pokazywana jak 'bogini seksu' ale tego demota można tak zinterpretować, jakby to nie była wina
pedo.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 19:02
Nie p***dol,, że ona ma 10 lat. LOL
bo sie zgodziły na to?? Oo
Jako fotograf w tej sesji nie widze nic złego, tu raczej jest pokazane to jak młode dziewczynki widzą siebie. Przeciez wiekszosc dziewczyn juz od młodych lat uważa sie za dorosłą i seksowną.
Nie ma takiego słowa jak "pedofilów".
A poza tym to chce powiedzieć, ze dużo młodych dziewczyn pragnie by być sławną. Jej marzenia się spełniły. Nie są to zdjecia rozbierane ani erotyczne więc nie wiem o co takie bum. Wrecz przeciwnie, któś w końcu wyszedł z tej szarości zwyczajnych nie znaczących i zawsze takich samych zdjeć i dał całkiem świerze pomysły. Przedstawił wnętrze dziewczynki po przez jej wygląd.
Tak, ma 10 lat. Jest piękna.
Fajna dziewczynka, podoba mi się.
cholera przeczytałem tekst pod obrazkiem jak już dochodziłem.... :(
Fakt.......ale zdjęcia ładnie,c'nie?
Nie jest prawdą, że nikt nie zareagował.. ta sesja ukazała się we francuskim Vouge kilka miesięcy temu i za to została zwolniona wieloletnia redaktor naczelna pisma..
ale czy ta dziewczynka robi komuś krzywdę, tak jak dzieje się to w przypadku pedofila?
Po prostu nie słyszeliście o tej aferze. Redakcja paryskiego Vouga zmieniła skład, ze względu na tą sesją, która promowała seksualność wśród dzieci. Popłacili kary, byli w areszcie, a Wy piszecie, że nikt nie zareagował. Pudla nie czytacie. Słusznie, ma wyjątkowo niski poziom.
Ostatnio czytałam, że pewna matka wstrzykiwała swojej 8-letniej (!) córce botoks. Tłumaczyła, że w przyszłości
jej dziecku będzie łatwiej zrobić karierę w świecie aktorek lub modelek, a botoks i kosmetyki, którymi malowała
córkę są całkowicie bezpieczne, bo przetestowała je na sobie! Dziewczynka mówiła, że co rano biegnie oglądać
się w lustrze czy nie ma zmarszczek, a jak jakąś zauważy to od razy biegnie do mamy żeby zrobiła jej zastrzyk!
Moim zdaniem tacy ludzie są nienormalni. To tylko niespełnione ambicje rodziców, a mała już w wieku 8 lat ma
zrujnowaną psychikę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 20:37
tak, a później okazało się że to było jej kłamstwo. matka kłamała bo dostała jakieś tam honorarium za taką opowieść dla angielskich mediów
a jeśli sama tego chce i nie grozi to jej zdrowiu to uważam, że jak najbardziej. no ale za takie historie jak ta powyżej z botoksem to powinni odbierać prawa rodzicielske . !
Widze że niektórzy walczą o swe prawa...
Bo to banda hipokrytów,która ma wszczepiony program- "Nie Pedofilii",a sami nie potrafią zidentyfikować czegoś
równie złego,pod przykrywką "gazety"
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 20:49
Ukradłas mój pomysł na demota kur*wo. -.-
wypowiedz typowego polaczka
ZROZUMIECIE KIEDYŚ, ŻE NIE WOLNO NEGOWAĆ TAKICH ZDJĘĆ A MYŚLENIE ŻE TO USPRAWIEDLIWIA PRZESTĘPSTWO?
DO JASNEJ CHOLE*Y! TO ŻE POKAZUJĘ KOMUŚ TELEFON KOMÓRKOWY TO NIE ZNACZY ŻE TA OSOBA MOŻE GO SOBIE WZIĄĆ! TO NIE ZNACZY ŻE MOŻE GO DOTKNĄĆ! TAK SAMO JEST Z TĄ DZIEWCZYNKĄ. TO ŻE POKAZUJE SWOJE PROFESJONALNIE ZROBIONE ZDJĘCIA TO NIE ZNACZY ŻE KTOKOLWIEK MA PRAWO JĄ DOTKNĄĆ! NIE ZNACZY ŻE MOŻE JĄ ŹLE NAZWAĆ!
PRAWDA JEST TAKA ŻE MAŁE DZIEWCZYNKI SIĘ MALUJĄ I PRZEBIERAJĄ W UBRANIA SWOJEJ MAMY. PRAWDA JEST TAKA ŻE WIELE TAKICH SCEN ZOSTAJE SFOTOGRAFOWANYCH. RÓŻNICA JEST TAKA, ŻE TU FOTOGRAF WIEDZIAŁ JAK ZROBIĆ UŻYTEK Z DOBREGO APARATU, ŚWIATŁA I FOTOSHOP'U.
Masz racje, ze nie wazne, jak jest ubrana nikt nie ma prawa jej dotknac. Ale i tak jest niesmaczne, jak z 10 latki robi sie kobiete dorosla. Dziewczyna jest ladna i niech pozuje z rzeczami dla dziwczynek. To jest niesmaczne. I szkoda mi dziewczyny, bo dziecinstwa to ona raczej nie ma. caps locka wylacz, bo ciezko sie czyta.
Ludzie. Jak miałam 8 lat to też się przebierałam w ubrania mamy i zakładałam jej buty. A to co jest na tych zdjęciach to moim zdaniem niespełnione ambicje rodziców, którzy za " pomocą " swoich dzieci spełniają własne marzenia. Poza tym zgodzę się z " mooz ". Zdjęcia są świetne. a to że jest tak wiele ludzi, którzy mają zboczone myśli to już chyba inna sprawa...
Mój Boże, piękna dziewczyna! Piszta co chceta, ja tam jej życzę powodzenia. Patrząc na nią, widzę zapowiedź niezwykłej urody, gdy dorośnie. Mógłbym napisać referat o jej urodzie!
to 2gie zdj jest niewinne i piękne ! Zresztą to tylko sesja zdjęciowa. nie popadajmny w opsesje :))))
Nie czytałam wszystkich komentarzy ale może już ktoś to napisał, była swego rodzaju ,,afera,,na ten temat i dziwię się, że ten demot trafił na główną bo jego twórca nie ma racji. Poza tym już moim osobistym zdaniem jeżeli rodzice tej dziewczyny zgadzają się na takie sesje jest to ich sprawą i każdy powinien uszanować ich decyzję, ja osobiście nie widzę w tym nic złego i porównanie tego do pedofilii uważam za niewyobrażalny nietakt. Jedyne zastrzeżenie to takie, że jedni spojrzą na to zdjęcie ,,zdrowym,, okiem a inni pod względem erotycznym. Myślę jednak, że jeżeli rodzice pogodzili się z takim ryzykiem to tylko i wyłącznie ich sprawa a na pewno otwiera to tej młodej damie drzwi do kariery.
Ja już napisałam pod tym zdjęciem na pudlu.. Napiszę jeszcze raz. To jest chore i niedopuszczalne. Dziecko powinno być dzieckiem jak najdłużej... A nie lansować się na seksi dziunie
Ale przecież nie tylko wyzywająco ubrane, umalowane itd dziewczyny są gwałcone...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 21:44
Moim zdaniem, pozując do takich zdjęć 10-letnia dziewczynka wgl nie zdaje sobie sprawy z tego jaka powinna być szczęśliwa i wdzięczna dla losu za to, że nie padła jeszcze ofiarą żadnego pedofila. To jest brak szacunku dla swojego życia w tak młodym wieku...
Była afera, redaktor naczelna francuskiego Vogue' zrezygnowała z posady po tej sesji, mimo że nie raz już szokowała sesjami zdjęciowymi...
Nie no wiele jestem w stanie zrozumieć, ale są jakieś granice. To dziecko powinno się jeszcze bawić lalkami, a nie w tapecie i szpilach robić karierę supermodelki. Chore.
dziewczynka obiektywnie nie robi nic złego, jej rodzice i fotograf również, ale trzeba przyznać, że pokazywanie
małej dziewczynki w dorosłych, kobiecych, seksownych ubraniach jest jednak perwersją. Wygląda zupełnie niewinnie i
na pierwszy rzut oka nie budzi moralnego sprzeciwu, jednak początki pornografii pedofilskiej wyglądały równie
niewinnie, bo w czasopismach dla panów zaczęły się pojawiać komiksy "porno" z postaciami z bajek w rolach głównych
- czyli miało miejsce utożsamienie świata dziecka, niewinności, bajek ze światem seksu - i nie sądzę, żeby
twórcy zrobili to "niechcący", nie przewidując, że z tego rozwinie się porno-pedo-biznes.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 22:58
I to jest jeden z moich żali wobec Nowej Prawicy. Z tego co wiem, ich konserwatyzm dozwala, żeby rodzice robili TO z
dzieckiem. Bo nikt nie ma prawa kwestionować wyboru rodzica. Jeśli się mylę, to niech ktoś sprostuje.
A swoją drogą, szpilki na nikim nie wyglądają ładnie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2011 o 23:51
Po pierwsze-jakie "powinnaś"? Po drugie-zakładam, że to nie głupota, tylko celowo nie odnosisz się do zarzutu. Niech sobie pozują-zwróćcie jednak uwagę na SKALĘ UŻYTYCH ŚRODKÓW w celu upodobnienia dziuni do dorosłego obiektu westchnień seksualnych. Tego nikt normalny nie robi.
demot:I Ty też możesz:zostać pedofilem
co to ma wspólnego z pedofilią? jeżeli wam dziewczynka w szpilkach i makijażu kojarzy się seksualnie, to chyba z wami jest coś nie tak...
Zgodzę się całkowicie z de99ial, ale jednak nie zapominajmy, że uprzedmiotowanie dziecka w wieku 10 lat odbierając
jej przy tym dzieciństwo jest chore i pozbawione sensu. Zastanówcie się ludzie czy to co zrobiono tej dziewczynce
przy aplauzie jej rodziców jest normalne. I zapewne wiele razy słyszała od rodziców jacy to oni nie są dumni, a z
czego powiedzcie mi. Czy z tego że rośnie z niej płytka debilka, po tak kształtują ją rodzice? I wracamy do sedna
sprawy, to właśnie media i brak wyobraźni tego co oglądamy w telewizji prowadzi do tego że dzieci tracą
dzieciństwo, a pedofilom dostarcza się materiałów do masturbacji w postaci takich sesji. I tu jeszcze słowo dla Afiore, tytuł nie ma tu znaczenia, bo od kiedy mówimy o makijażu dla 10-latki? 10 lat to żaden wiek dla makijażu zastanów się zanim wyskoczysz ze swoimi ironiami po raz kolejny.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 sierpnia 2011 o 23:42
awww fukkk a poźniej się będą dziwić że tylu pedofilów przybywa.
Demot bez najmniejszego sensu. Nawet gdyby na tych zdjęciach gołe dupy pokazywały, to kula w łeb należy się każdemu kto będzie miał o nich zbereźne myśli.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 0:02
niewiem jak wy, ale ja nie widze żeby było gdzieś coś niestosownego w tych zdjęciach. pedofile? hmm... to tylko i wyłącznie wina tego, że są " chorzy " i mają wymierzane zbyt małe kary za to co robią. Jeśli o mnie chodzi to życze powodzenia dziewczynie, napewno będzie dobra (ba, już jest). A wy możecie jej tylko zazdrościć że w tak młodym wieku osiągnęła tak wiele.
Jeżeli na tej drugiej fotce rzeczywiście jest 10-ęcio letnia dziewczynka to ja chyba jestem pedofilem
To ma byc 10 lat ? Ona wygląda starzej niż moja mama :D
dajcie mi znów dostęp do broni a rozwiąże wasze problemy :] aVe
ku**a ona nawet cycków jeszcze nie ma
no raczej większość dziesięciolatek jeszcze nie ma
to juz mozesz się leczyc
załatw kilka sztuk 9mm "lekarstwa" i wbijaj na leczenie :P
nie P ierdo L ...
Nikt nie reaguje? Ludzie... tak to właśnie wygląda w Polsce... ktoś coś zobaczy.. nie do czyta.. i wymyśla swoją teorię.
Sesja wstrząsnęła wszystkimi mediami i każdy ją komentował.
Mówi się że ma odejście naczelnej Carine Roitfeld ma wiele wspólnego z tą właśnie sesją. Co do tego czy jest to przesada czy nie, nie wypowiem się... ale na pewno nie jest tak że nikt nie reaguje - świat komentował i to głośno.
oni nie reagują bo wyglada jak dorosła a pedofile wolą dzieci
Zaćpa się do 20tki...
Chyba jednak nie masz racji, że nikt nie reaguje. Redaktor naczelna francuskiego Vogue, Carine Roitfeld, została zwolniona po ukazaniu się w czasopiśmie tej sesji zdjęciowej z małymi dziewczynkami w rolach modelek.
przecież tu chodzi o to, że w każdej kobiecie drzemie mała dziewczynka i nieważne jakie szpilki ubierze, czy jaki makijaż zrobi, to nadal wewnątrz jest tą samą małą dziewczynką co kiedyś i dlatego należy o nią dbać. nie widzę w tym przesłaniu ani jego formie naprawdę nic niestosownego. może skoro na świecie istnieją alkoholicy to schowajmy alkohol?
Patologia XXI wieku ma się wspaniale.
ja nie rozumiem.. przecież widać, że to są dzieci.. to, że mają tapety na twarzy nie bardzo je postarza.. poza tymto była tylko jedna sesja, na którą przyzwolili rodzice tych dziewczynek.. nie widzę nic złego w jednej takiejsesji. przecież każda z nas w wieku 8-12 lat miała choć raz na twarzy nieumiejętnie zrobiony przez siebie makijażi szpilki "ukradzione" mamie. dla tych dziewczynek to zapewne jednorazowa zabawa. tak więc nie rozumiem waszych uwagani tego demota. tym bardziej, że to nie sesja do PlayBoy'a, a do magazynu Vogue..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 10:50
Akurat w przypadku dziewczynki z tego demotywatora (to jest jedna i ta sama osoba, nie kilka dziewczynek) nie była to jednorazowa sesja. Wystąpiła już w kilku sesjach, przy czym na tamtych zdjęciach była ubrana normalnie, jak dziecko. Ludzie "z branży" widzą w niej przyszłą gwiazdę modelingu.
A ta sesja z Vogue jest jednak trochę przesadzona, ale jak już pisałam, redaktor naczelna pisma odpowiedziała za nią utratą posady.
no tak, ale ja mam na myśli tego typu sesję.. w szpilkach, pełnym makijazu itd.
Ale to są filmy a my żyjemy w realnym świecie tu i teraz żyją pedofile gwałciciele złodzieje itd.Polski rząd nic z tym nie robi mają to gdzieś wypłacają sobie pensje bawią się za nasze pieniądze.
"Ruchałby" słowo używane przez większość mężczyzn u których występuje brak seksu... ludzie przecież po
ręce, palcach i w ogóle głowie można rozpoznać że to dziecko... Co się z tym narodem dzieje...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2011 o 11:22
Ludzie, co się z wami dzieje?!
Nie ma cycków i jest główna? : (
jak ta idiotka tak chce to o co ci chodzi?Dziwię się że takie gówno jest na głównej a i admin to strasburger!
Też przyznaję, że ten demot jest średni... w "swoim dorobku" mam wiele lepszych, ale po prostu temu udało się zdobyć bardzo dobrą ocenę i przez to został zauważony, a inne niestety nie;/ PS Swoją drogą, choć może demot nie jest mistrzowski, to w porównaniu do Twojego komentarza jest niedoścignionym wzorem pomysłowości i wyrażania w zrozumiały sposób swoich przekonań... stwierdzenie "admin to strasburger" to nieudana próba bycia śmiesznym (chyba... nie rozumiem zresztą do końca)
Pedofilów wcale nie przybywa, jest ich tylu ilu zawsze było. To media robią ludziom papkę z mózgu, wpędzają w paranoje i sprawiają, że wszędzie ludzie dostrzegają coś czego nie ma. 20 lat temu zgubione dziecko w większym sklepie moment znajdowało rodziców bo ludzi podchodzili i pytali co się stało itd. Teraz nikt nie podchodzi bo zaraz go zwyzywają od zboczeńców. Inna sytuacja - ojciec z córką na zakupach. 90% mijających przyklei jej etykietę galerianki a jemu starego zboczucha. To media robią społeczeństwu wodę z mózgu., Nie dajmy się.
Dokładnie. Ojciec to pedofil, sadysta, a kobieta to biedna, pokrzywdzona, kochająca matka. No ludzie, zwyrodnialców nigdy nie braknie, ale to nie powód, by ze wszystkich takich robic.
http://demotywatory.pl/3342260/Szczescie
No dobra, a ta 10-latka to dzie?
Aż strach podrywać laski bo się okaże że to małolata
A ilu tutejszych internautów faktycznie widziało to czasopismo? ;O
Tak samo można uzasadniać złodziejstwo: tyle telewizorów na wystawach a wy się dziwicie że złodziejstwo się szerzy;] To jest dziecinne tłumaczenie pedofilów!
Nie powiesz mi chyba, że są ludzie, którzy mają w swoich genach zapisaną rządzę "okradania" bez względu na okoliczności i muszą co dziennie zmagać się z rozterkami psychicznymi... To brak pieniędzy oraz otoczenie wpływają na rosnącą ilość złodziejstwa (w Polsce to już niemal znak rozpoznawczy, więc trudno się dziwić, że kolejne pokolenia kradną), ale przy odrobinie chęci można się powstrzymać... u psychopatów, pedofilów, morderców sprawa z pewnością jest bardziej zagmatwana, ale i tak nikt nie zwraca uwagi na sferę psychiczną
Przecież widać, że to jest dziecko. Poza tym pod nieobecność mamy większość dziewczynek przebiera się za dorosłe kobiety, to tylko zabawa.
głupota tego demotywatora jest na prawdę niezmierna. dziewczynka uczestniczy w wielu, odpowiednich do jej wieku, spokojnych, ładnych, "etycznych" sesjach, ale oczywiście jedna zrobiła największy skandal. jedna, którą powinniśmy brać jako PRZEŚMIEWCZĄ, a nie propagującą takie zachowania jak wstrzykiwanie dziecku botoksu i innych, które zostały uchwycone na fotografiach. a z tego co widzę, wiedza autora tego demota na temat wszystkich zdjęć i idei jest bardzo, ale to bardzo, powierzchowna. litości...
stanął mi .. czy mam sie martwić.? o.O
Ok...obejrzalem...przeczytałem komentarze...i cóż...dalej chcę mordować pedofilów...a tak na marginesie...żadko widzę demota z taką ilością komentarzy...czy to coś znaczy...???
Dobra, dobra, tak sobie to tłumacz... zboku...
Już wiem jak wygląda raj dla pedofilów...
A wrzystkie dziewczyny mówią ze są lepsze od facetów (no nie wrzystkie wiem :D )
O kurcze - gdyby nie podpis, myślałabym, ze to po prostu młoda kobieta o szczupłej budowie ciała i dziecięcych rysach twarzy. Szok!
Dla ludzi, którzy uważają, że pedofile to nieludzkie bestie do wyeliminowania, które nie mają uczuć i nie są do niczego potrzebni: http://demotywatory.pl/3182515/Jak-go-nazwiesz jest tam w skrócie opisana historia Lewisa Carrolla - autora "Alicji w krainie czarów", który wyprawiał bale i przyjęcia przeznaczone wyłącznie dla dziewczynek; wiadomo, nikt nie pochlebia takich rzeczy, ale ogólnie - siedzi to w psychice i pewnie wiele innych osób, o których mamy dobre zdanie (postacie historyczne, naukowcy) borykało się z tym problemem... jeśli nadal mamy o nich dobre zdanie, to być może udało im się udał ... lepiej zatem nie komplikować pewnych rzeczy, które już są skomplikowane robiąc tego typu sesje jak ta z 10-latką
o boże, nie wierzę. czego wy od niej chcecie? a od fotografa to już wgl nie rozumiem. Dziewczyna ma szansę naprawdę się wybić. a pozując do zdjęć nie robi nikomu niczego złego. to tylko zdjęcia, wy jako małe dziewczynki nie przebierałyście się za kobiety? posiadając taką urodę w wieku 10 lat grzechem byłoby z tego nie skorzystać, gdybym była jej matką byłabym z niej dumna i na pewno nie zabroniłabym jej pozować do zdjęć.
Właśnie takie myślenie rujnuje współczesne dzieci. Gratulacje.
A co w tym złego? Źle by było gdyby wypinała tyłek w koronkowej bieliźnie, ale to? Ja bym była wniebowzięta gdyby w wieku dziesięciu lat dał mi ktoś szpiki, makijaż i ubranie dorosłej kobiety i jeszcze kazał pozować dla światowego magazynu.
robicie wiele halasu o nic. ktos sie w ogole ruszyl do zrodla i przeczytal artykul? Albo wpisal w wyszukiwarke imie i nazwisko dziewczyny? :/ Są 2 (słownie: DWA) zdjęcia Thylane które wykresilałbym z jej pf...
makijaż - jest rzeczą normalną na sesji. Dzieci od roczku się pudruje. Zabronicie rowniez malowac dzieciom buzie w jakies tygryski?
w Polsce tez jest kilka modelek w wieku Thylane. Tyle że nie mają sesji w V.
Ależ reagują... Nieletnie modelki to nic dziwnego/nowego,ale te zdjecia są co najwyżej nieco niesmaczne - wpiszcie
sobie jednak w guglu nazwisko Eva Ionesco... to dopiero był numer (i skandal - a fotografowała ją własna matka).
http://en.wikipedia.org/wiki/Eva_Ionesco
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 sierpnia 2011 o 14:12
:O Straszne. Tyle że jak na mój gust na wszystkich zdjęciach widać że to dziecko. Z tym, że na pierwszym i ostatnim przeraża fakt, że próbują z niej zrobić kobietę, a drugie jest całkiem sympatyczne, a wygląda tam na nastolatkę mającą tak do 15 lat (MAX!).
Ej ona wyglada na starsza odemnie...a ja mam troche lat ;P
jej rodzice sa naprawde chorzy!!!!!!
To nie są prawdziwe okładki czasopism! To dzieło jakiegoś fotografa czy innego artysty, który chciał zwrócić uwagę na problem polegający na wpajaniu młodym dziewczynkom jak mają pięknie wyglądać i być atrakcyjne! Nie pamiętam nazwiska ani tytułu artykułu, ale było o tym "głośno" ze względu na oburzenie, jakie wywołało za granicą. Nie ma to jak "demot" pozbawiający zdjęcie oryginalnego przekazu. Zanim postawisz mi minusa, weź spójrz jak wyglądają teraz gimnazjalistki...
10 lat? to chyba żart!