Pozwolę sobie przypomnieć, że Kongres Nowej Prawicy chce obniżyć podatki i biurokracje, zlikwidować absurdalne przepisy, zawetować wprowadzenie euro, przywrócić kare smierci za morderstwa.
Zapomniałeś dodać, że nie mają na dzień dzisiejszy, żadnych szans w wyborach. Choć by nie wiem ile razy mówili ludzie o tym w internecie, ile to dobrego mają zrobić:P Niestety nie dasz powstrzymać masy ludzi, którzy zgodnie uważają, że jedynymi partiami, które rywalizują o ciepłe posadki w parlamencie i władzę to PO i PiS. To oni uważają, że oddanie głosu na inne partie to głos "stracony". Media robią sieczkę w mózgu tzw sondami przedwyborczymi, i to tym kierują się ludzie. Karuzela kręci się dalej. No cóż, nie napisałem nic nowego:P
Korwin-Mikke sprawia dla mnie wrażenie cokolwiek niestabilnego psychicznie. Całego jego programu tu niestety skomentować nie mogę, więc opiszę pokrótce. Jestem stanowczo przeciwko karze śmierci, chociaż zwiększenie kar za przestępstwa to niezły pomysł. Losowanie sędziów do spraw to idiotyzm - jak niby mają to wprowadzić? Nie podoba mi się hasło "Dzieci należą do rodziców a nie do państwa". I to że Korwin popiera bicie dzieci - na bicie dzieci zezwolenia być nie może! W programie partii nie ma ani słowa o obronie praw zwierząt i zwiększeniu kar za znęcanie się nad zwierzętami. Niektóre pomysły gospodarcze są kompletnie niemożliwe do zrealizowania przy obecnym stanie państwa. A pomysł że każdy obywatel może zażywać dowolne leki jest nieprzemyślany i przyniesie więcej szkód niż pożytku.
to chyba mało wywiadów z nim widziałeś, niestabilni psychicznie to są ludzie co głosują na tych co mówią jedno a robią drugie, pan Korwin zawsze mówi że nie da się zrobić szybko wielkich zmian, trzeba małymi kroczkami, ale większość ludzi jest na tyle tępa że głosuje na tych co rzucają stwierdzeniami typu niższe podatki, 3 miliony mieszkań, 4 tyś autostrad...
Pozwolę sobie przypomnieć, że Kongres Nowej Prawicy nigdy nie przedstawił konkretnych wyliczeń jak
miałby wyglądać taki budżet. Poza tym Korwin jest za brakiem przymusu szkolnego - czyli byłyby np. takie
sytuacje, że bardzo zdolne dziecko nie poszło by do szkoły bo pochodziłoby np. z patologicznej rodziny.Dlaczego dzieci mieliby cierpieć za głupotę rodziców? Do tego JKM sprzeciwia się pracy
kobiet (wyjątek dopuszcza tylko dla zawodów typu przedszkolanka albo bardzo zdolnych polityków w stylu
Tchatcher). Jak Korwin może nazywac się liberałem skoro właściwie chce zabronic większości kobietom
pracy? Oprócz tego w państwie Korwina każdy mógłby miec broń - wyobrażacie sobie pijanych dresów
grasujących nocą po mieście z naładowaną bronią? Kolejna sprawa - Korwin jest za maksymalnym wyzyskiem
pracowników po to żeby pracodawcy mogli mieć maksymalnie wysoki zysk. Wiecie co to oznacza w praktyce? Ano
to, że JKM mniej się przejmuje wyzyskiwaną pielęgniarką, która z przepracowania może np. opuścić
dziecko na podłogę niż bogatym właścicielem kliniki, który ją wyzyskuje. Tak więc drodzy nastoletni
wyborcy Korwina - w jego państwie tak różowo by nie było. Obecni politycy są jacy są ale i tak wolę ich
niż jakieś głupawe eksperymenty tego pajaca.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
15 sierpnia 2011 o 23:48
@alltar głupawe eksperymenty? Przypominam, że to w państwowych przychodniach i szpitalach czeka się
miesiącami na operację, czy wizytę u specjalisty, państwowe szkoły wypluwają z siebie coraz większych
debili nie potrafiących myśleć samodzielnie i idących na pierwsze lepsze studia "bo tak trzeba".
Przypominam, że w wielu stanach USA posiadanie i nawet noszenie broni w miejscu publicznym jest legalne i
nigdzie (z wyjątkiem stanu Nowy Jork gdzie panuje całkowity jej zakaz) nie grasują hordy dresów czy innych
chuliganów. Dlaczego? Bo bandyta jeśli chce kogoś zabić to i tak broń zdobędzie, a zakaz obejmuje
jedynie uczciwych obywateli, którzy później nie mają jak się przed nimi bronić. A co najważniejsze,
powiedz mi gdzie do diabła Korwin powiedział, że zabroni kobietom pracy!? To że w jego mniemaniu dobra
żona siedzi w domu i zajmuje się dziećmi to jego prywatna sprawa i w przeciwieństwie do polityków z bandy
czworga, nie zamierza on narzucać ludziom czegokolwiek ustawowo z powodu własnych przekonań. Jego celem
jest oddanie obywatelom prawa decydowania o sobie, swoim życiu i swoich pieniądzach. Twierdzenie, że dzieci
z patologicznych rodzin nie byłyby posyłane do szkoły jest równie głupie jak twierdzenie, że państwo
musi rozdawać ludziom za darmo chleb, bo inaczej dzieci z patologicznych rodzin umrą z głodu. A gdyby
sprywatyzować szkolnictwo natychmiast powstałyby szkoły drogie i elitarne, ale także tanie, a może nawet
darmowe (finansowane charytatywnie, bądź szkółki kościelne jak kiedyś) które byłyby pewnie na
podobnym poziomie co dzisiejsze szkoły państwowe. Ponadto najlepszą reklamą dla dobrych szkół byłyby
właśnie "zdolne dzieci z biednych rodzin", więc nie zdziwiłbym się gdyby przyjmowały one za darmo
właśnie takich uczniów, a do tego dużo lepiej pomagałyby im się rozwijać niż szkoły państwowe,
które ciągną ich w dół po to żeby reszta klasy mogła za nimi nadążyć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 2:57
Mają jakąś filozofię i ideologię za tym stojącą czy tak tylko łapią punkciki na tych sfrustrowanych podatkami? Z czego chcą tą karę śmierci finansować skoro chcą podatki obniżyć? Kara śmierci stosowana w uczciwy i sprawiedliwy sposób kosztuje więcej niż więzienie.
nie slyszalem zeby JKM chciał zabraniać pracy kobietom. może posłuchaj jakiegoś jego wykładu a nie powtarzaj to co mowią media. a to że chce przerzucić na ludzi to prawda. taniej im będzie płacić samemu niż podatki
@Medival. Nie odpowiedziałeś dlaczego Korwin i jego partia nigdy nie przedstawili konkretnych rozwiązań
budżetowych. Ja bym chciał zobaczyc jak te jego rozwiązania by wyglądały. Sprawa edukacji. Przecież w
wielu przypadkach tak jest, że rodzice najchętniej by dzieci do szkoły nie posłali bo mają mentalność
"a na co mu ta szkoła". Gdyby nie było przymusu szkolnego to całkiem możliwe, że jakiś zdolny dzieciak
nie poszedłby nawet do podstawówki! Chciałbyś być takim dzieciakiem, który nie ma szans na
wykształcenie tylko dlatego, że ma głupich rodziców? Co do tego, że obecnie każdy bandyta może zdobyc
broń nielegalnie to nie jest to takie proste. Nielegalną broń mają tylko gangsterzy, którzy strzelają
głównie do innych gangsterów. Zwykły dres nielegalnej broni nie zdobędzie. Gdyby natomiast dostęp do
broni palnej był łatwiejszy to i te dresy by ją z łatwością zdobyły. Przed nożem można jeszcze uciec,
przed pistoletem jest to niemożliwe. Natomiast jeżeli zwykły, uczciwy obywatel obawia się o swoje
bezpieczeństwo to może zakupic broń gazową (nie potrzeba pozwolenia), co skutecznie unieruchamia
napastnika do przyjazdu policji. A USA? Przecież tam jest najwięcej strzelanin w których giną niewinni ludzie. Sprawa kobiet- owszem, Korwin nie chce ustawowo zabronic im pracy (ja tego
przecież nie twierdzę) ale sam fakt, że uważa iż kobiety powinny siedzieć w domu to jest pajacowanie bo
normalny liberał by powiedział: "kobiety powinny robić to co chcą". Zaznaczam, że popieram Korwina w niektórych kwestiach (np. legalizacja małej ilości marihuany dla własnego użytku, prywatyzacja niektórych państwowych molochów itp). Nie uważam więc, że we wszystkim nie ma racji ale niestety w większości kwestii jest gorszy niż tak zwana "banda czworga".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 21:30
mam juz dosyc straszenia moherami i pisem.Dzieki takim idiotom ktorzy uwierza we wszystko co powiedza w tv
tusk doszedl do wladzy.Wszelkie populizmy bazuja na strachu i naiwnosci kretynow ktorzy nie potrafia samodzielnie myslec.Mam dosc wojenek zmanipulowanych ludzi ktorzy daja sie oglupiac twierdzac ze pis jest
alternatywa dla po a po alternatywa pisu.Tak wierz dalej w mohery i w zagrozenie totalitarnym pisem, ale
prosze cie- nie glosuj bo to sie zle skonczy dla tego kraju.Co sie z tym narodem stalo...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 sierpnia 2011 o 19:58
A co to dwie partie są? Kongres nowej prawicy chce zlikwidować biurokrację i absurdalne przepisy? Dziwnym trafem Palikot mi się przypomniał. Ja pójdę i moze nawet napiszę dedykację dla Korpusu Ochrony Wyborów czy jakoś tak :D O ile nie znajdę jakichkolwiek rozsądnych kandydatów do oddania ważnego głosu
Ale partia Korwina-Mikke mówi o tym od 40 lat, a Palikot wyskoczył z tym dopiero gdy stwierdził, że rządy
PO niczego nie zmieniły i trzeba dla odmiany spróbować w końcu czegoś innego. Co prawda ciężko nazwać
jego program liberalnym (zakaz uczestniczenia księży w życiu publicznym, rozdawanie "za darmo" prezerwatyw
i "darmowy" internet), jednak jest on znacznie lepszą alternatywą dla POPiSu, bo drastyczne zmniejszenie
biurokracji i liczby przepisów z pewnością dałoby naszej gospodarce ogromnego kopa, co pomogłoby
uratować nasz kraj przed bankructwem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 3:14
Widać mimo przeciętnej 100IQ mamy bardzo głupie społeczeństwo skoro pan JKM jakoś nie może dojść do władzy, to pewnie przez te kobiety co się na polityce nie znają... Liczy się też coś takiego jak REALIZM, postulat "obniżymy i uprościmy podatki" fajnie brzmi "oddamy ludziom pieniądze" no fantastycznie. Decydowanie rodziców o edukacji dzieci? Jeszcze lepiej. W Polsce 2mln osób żyje w nędzy, w tym 600tys dzieci. Pomijam akcje dawania posiłków w szkole, i co te dzieciaki mogły by się swobodnie rozwijać gdyby nie było tego paskudnego przymusu szkolnego? Na bank. Silny prezydent? Zmienić konstytucje? No problem. NIKT nie da władzy absolutnej(a bez takiej Wasz program możecie sobie....)Prawie 40mln ma zaufać pewnej bandzie, dać jej pełną kontrolę i łudzić sie, ze zrobią co obiecali? Gruszki na wierzbie i tyle, jesteście równie ślepo zapatrzeni w JKM jak co poniektórzy w Kaczyńskiego...a, i są gdziekolwiek konkrety? Bo jakoś nie mogę znaleźć które części ustaw chcecie zmieniać. KAŻDY fanatyzm jest zły
Dobra, nie idź, ale potem łaskawie nie narzekaj, że w naszym państwie jest źle. Nie będziesz miał prawa, bo nie przyłożyłeś do tego ręki. A nóż ten twój głos mógłby być decydujący.
@edithy szansa że twój głos będzie decydujący jest 1000 razy mniejsza niż to że w drodze do urny walnie
cię piorun. Zresztą, co to za logika, że jak nie zagłosuję to nie mam prawa narzekać? To prędzej ci
którzy zagłosowali na PO i PiS nie powinni mieć teraz prawa narzekać, że są okradani. Bo gdyby ci
którzy nie znają się na polityce i gospodarce nie głosowali tak jak im to podpowiadają w telewizorni, to
większa szansa że wygrałaby w końcu partia która się do czegoś nadaje.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 3:45
W Wiadomościach dzisiaj powiedzieli że zdecydowana większość młodych ludzi jest zniechęcona do polityki i nie wie czy będzie głosować. Kumpela powiedziała że nie idzie bo "wszystkie partie to i tak jedna hołota". I w sumie ma sporo racji : którakolwiek partia sie dorwie do władzy, to przede wszystkim chce zyskać dla siebie jak najwięcej. Różnią sie tylko specjalistami od PR. PO to praktycznie to samo co PIS, tylko PO wie kiedy i czego nie należy wyborcom mówić. Najlepszy dowód : i PO i PIS zagłosowali za całkowitym zakazem aborcji. SLD - oszuści i przekręciarze. W dodatku hipokryci. PSL - wszystko im jedno kto będzie rządził byle mieli coś z tego dla siebie.
Zostaje PJN (który nie ma szans bo nie ma programu ani planu ani w ogóle niczego), Prawica Korwina-Mikke (który sprawia wrażenie niestabilnego psychicznie + popiera bicie dzieci co dla mnie jest niedopuszczalne) i Ruch Palikota. Palikot przez całą swoją kadencję sejmową nie brał diety poselskiej ani nie kombinował gdzie tu by jakieś dodatkowe 300zł zarobić, i za to już ma u mnie plusa. Drugi plus : jest na tyle odważny że może ograniczyłby władzę czarnej mafii w Polsce, bo jak czytam kolejny artykuł o darmowej działce dla proboszcza czy biskupa to mnie szlag trafia.
Tak czy siak, wiadomość o kolejnych wyborach przyjmuję z ogromną niechęcią i już czekam na ciszę wyborczą. Waham sie między "Nie pójdę głosować na nowych darmozjadów" a "Może tym razem coś sie zmieni". Pewnie jak zwykle skończy sie na "Jak pójdę to przynajmniej będe mogła narzekać że nasza polityka jest do kitu".
@nighty gdzie Korwin-Mikke popiera bicie dzieci? On po prostu nie będzie odbierał dzieci rodzicom, którzy dadzą im
od czasu do czasu klapsa za złe zachowanie. Tak samo nie popiera on jazdy bez pasów, tylko da ludziom wybór
czy chcą się zapinać w samochodzie czy nie. Czy danie obywatelom wolności wyboru byłoby naprawdę takie
złe? Trzeba zawsze głosować na tych co coś zakażą albo nakażą? Partia Palikota chce zakazać religii w
szkołach, a PiS nakazać i nikomu nie przyjdzie do głowy, że można sprywatyzować szkolnictwo i dać
rodzicom wolny wybór do jakiej szkoły chcą posłać swoje dziecko.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 3:44
bo antyklerykalizm jest dzis modny tak jak oskarzanie koscola o cale zlo swiata.Paligłup to zwykly populista co widac po jego postulatach ktore przyciagaja idiotow niepotrafiacych samodzielnie myslec.
Proszę nie pie****** o tym, że Nowa Prawica nie ma szans "na ciepłą posadkę w parlamencie", proszę tez
nie mówić że nie idziesz na wybory, "bo nie masz szczęścia w hazardzie"- ludzie, którzy nami rządzą
są wybrani PRZEZ NAS. Tak! to my decydujemy o tym kto siedzi za biurkiem w parlamencie. Jeżeli miałeś
zamiar nie ruszać się z domu, żeby nie oddawać swojego głosu to łaskawie prosimy- idź i oddaj ten głos na Nową
Prawicę, a jeżeli uważasz, że jest to niewłaściwa partia to przeczytaj sobie założenia tej partii.
Frekwencja w wyborach nie jest wysoka, wiec jeżeli Ci, co zazwyczaj nie chodzą na wybory oddaliby głos to
mamy szansę na zwycięstwo!! Tylko Nowa Prawica powinna znajdować się u władzy !
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 sierpnia 2011 o 22:17
Dokładnie! JKM pluję na demokrację, a sam chce kandydować w wyborach demokratycznych. Obraża ludzi mówiąc takie rzeczy jak: "większość to idioci" lub "kobiety są głupie i powinny siedzieć w domach". Faktycznie słyszałem kiedyś, że sam powiedział, że jest bardziej ideologiem niż politykiem. Jedyną jego zaletą jest to, iż nie kłamie tylko mówi to co myśli. Albo raczej wadą, bo to cecha idiotów (JKM znajduje się w opisywanej przez niego większości) gadać to co ślina na język przyniesie.
Prawda, że Korwin nigdy nie przejmował się pijarem i prawda, że mnie to również wkurza, że nie potrafi
lepiej sprzedać swojego programu i przemilczać niektórych kwestii, ale jaki sens ma narzekanie gdy jedyną
alternatywą jaką mają prawicowcy jest Palikot? Wolę głosować na niego z myślą, że a nóż uda mu się
przynajmniej przekroczyć ten próg 5%, wejść do sejmu i zlikwidować parę durnych ustaw
utrudniających nam życie, niż wiecznie być zmuszonym do wyboru "mniejszego zła", którego tak naprawdę
nie ma, bo 4 główne partie to tak naprawdę wszystko odłamy PZPRu.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 3:43
@Veerus nie zgadzasz sie z tym że większość to idioci? wejdź na dowolny portal i artykuł o tym że płaca minimalna w Polsce jest zbyt wysoka. Zobaczysz pełno komentarzy o tym że ekonomia powstała po to by ludziom żyło się gorzej. Poza tym Korwin nigdzie nie powiedział że kobiety powinny siedzieć w domach http://www.youtube.com/watch?v=exBIKqU5w8U
O feministkach mówi że są głupie. Kobietom chce dać prawo wyboru. czy chcą pracować czy nie. tak by nie musiały tego robić gdyż pracują w domu. Jeśli jakaś kobieta będzie chciała pracować to JKM nie zamierza jej zabraniać
@Flak
Właśnie o tym filmiku mówię :) Powiedział, że kobiety "są mniej inteligentne", co jest nieprawdą. JKM nigdy nie powołuje się na żadne badania naukowe, bo sam chyba uważa się za jakiegoś wszechwiedzącego geniusza. Nie można mówić, że większość ludzi to idioci. To źle świadczy o osobie, która tak mówi.
Skąd on wie, że nie jest w tej większości? Może tak uważa, bo nie nie jest w stanie z nikim dojść do porozumienia albo jest tak zadufany w sobie, że uważa się za nieomylnego?
JKM kpi z nas wszystkich, kpi z demokracji i jeszcze pewnie liczy na nasze głosy. Fajnie, że ma temperament. Fajnie, że się różni od "bandy czworga", ale to nie czas na niego!
W Polsce może i jest kiepsko, ale pniemy się powoli w górę, także nie potrzeba nam żadnych rewolucji, zwłaszcza "korwinowskich".
Dla wielu Polaków, wybory rzeczywiście są "gra". Praktycznie każdy cieszy się, gdy ten, na którego
oddał swój głos wygra. Dobrze to pokazuje Platforma Obywatelska. "Dzięki" niezwykle stronniczym sondażom,
ludzie głosują na nich, mając "pewność", że ta partia wygra. W rzeczywistości, te sondaże to sam
fałsz. Na tym polega sukces PO...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 sierpnia 2011 o 11:29
Czy Korwin jest za prywatyzacją kopalń? Jeżeli nie to mogę zagłosować, jeżeli tak to nie mogę pozwolić, by rodzice stracili pracę. (Nie minusujcie mnie, ja się tylko pytam).
A powiedz mi tak szczerze...kto wydobywa w prywatnych kopalniach? Tam też są potrzebni ludzie tak jak w każdym przedsiębiorstwie. Twoi rodzice pewnie mają doświadczenie więc po co miano by ich wywalać. Z pewnością są bardziej wartościowymi pracownikami niż młodzi niedoświadczeni. Skąd się w ogóle biorą takie pomysły, że prywatyzacja oznacza na 100% wywalanie ludzi z firmy. A nawet gdyby zmniejszali ilość załogi, to przecież nie wyrzucą pewnie nawet 1/8 z tych co są. Ponadto jeżeli twoi rodzice są dobrymi pracownikami to sądzę że nie mają się czego obawiać.
@klyku5 Chyba masz rację, ale jest jeszcze kwestia tego, że ten kto przejmie kopalnię może ją zrujnować przez co zostanie zamknięta i tysiące ludzi straci pracę.
ale temu kto ją przejmuje się to nie opłaca. po co miałby to robić? wydawać ciężkie pieniądze w błoto? Kopalnia nie kosztuje 50zł. jeśli ktoś kupuje kopalnie to z myślą czerpania z niej zysków a jeśli ją zrujnuje to zysków nie będzie. zrozum że zakłady pracy państwowe są rujnowane bo są niczyje i nikt nie dba o to by dobrze funkcjonowały. Politycy mają poważniejsze problemy, np "czy ślimak to ryba czy płaz". Nawet gdyby przez Twój wobór Twoi rodzice mieli stracić pracę(co się nie stanie) a zyskać na tym całe społeczeństwo to czy nie warto tego zrobić dla Polski?
wstyd. Każdy Polak powinien chodzić na wybory, bo to jest obywatelski obowiązek. Biorąc pod uwagę naszą historie i to, że pewnie wielu naszych przodków oddawało życie za wolność Polski to jest naprawdę wstyd i hańba "olewanie" wyborów.
Jaką wolność? Państwo może jest wolne, ale obywatele zdecydowanie nie. Dalej mamy i będziemy mieli niewolę, etatyzm i socjalizm. Tego idąc na wybory nie zmienisz.
trzeba isc i zaglosowac na kogos spoza aktualnie rzadzacych zlodziejaszkow. Ja postanowilem nie chodzic ale widze ze to pogarsza sytuacje a nie ja polepsza. Wybiore kogos z poza rzadu i mam nadzieje ze ludzie rusza mozgami i nie wybiora tych co rzadzili i gowno polakom dali. Jest taka akcja na jakiejs stronce ktora zacheca do glosowania na partie z poza rzadu. Ja tym razem zamierzam SPOŻYTKOWAĆ mój głos bo milczeniem kompletnie nic się nie osiągnie. Nawet rzucając mały kamyk do wody zrobię malutką falkę i lepsze to niż nie robić nic.
do kolegi który pisze o apachach, nie jest to przeżucenie obowiązków z państwa na ludzi, tylko powrót obowiązków do ludzi, to po pierwsze. Po drugie to państwo nie robiło tego bezinteresownie, bo żeby "pomagać" to trzeba kasy, np z podatków, żeby tą kasę zbierać potrzeba aparat biurokratczny, który część tej kasy przejada. Potem trzeba tą kasę rozdać (pomaganie) więc utaj też trzeba aparat do rozdawania, który też część tej kasy przejada, inną część wydaje niezgodnie z przeznaczeniem (np dla znaomych itp.), końcem końców do odbiorcy trafia tylko 50% lub nawet mniej początkowo zebranych pieniędzy, więc ze społecznego punktu widzenia jest to okradanie przeciętnego potrzebującego pomocy z 50% pieniędzy. I od razu odpowiadam, że system ten trzeba zmienić, tak, żeby był ucciwy to chcę zauważyć, że od XVI w kiedy to żyli wspomniani przez Ciebie indianie nikomu to je nie udało.
"konserwatywne mohery" mają już twoje namiary ... już po tobie ... :D
Pozwolę sobie przypomnieć, że Kongres Nowej Prawicy chce obniżyć podatki i biurokracje, zlikwidować absurdalne przepisy, zawetować wprowadzenie euro, przywrócić kare smierci za morderstwa.
Zapomniałeś dodać, że nie mają na dzień dzisiejszy, żadnych szans w wyborach. Choć by nie wiem ile razy mówili ludzie o tym w internecie, ile to dobrego mają zrobić:P Niestety nie dasz powstrzymać masy ludzi, którzy zgodnie uważają, że jedynymi partiami, które rywalizują o ciepłe posadki w parlamencie i władzę to PO i PiS. To oni uważają, że oddanie głosu na inne partie to głos "stracony". Media robią sieczkę w mózgu tzw sondami przedwyborczymi, i to tym kierują się ludzie. Karuzela kręci się dalej. No cóż, nie napisałem nic nowego:P
Korwin-Mikke sprawia dla mnie wrażenie cokolwiek niestabilnego psychicznie. Całego jego programu tu niestety skomentować nie mogę, więc opiszę pokrótce. Jestem stanowczo przeciwko karze śmierci, chociaż zwiększenie kar za przestępstwa to niezły pomysł. Losowanie sędziów do spraw to idiotyzm - jak niby mają to wprowadzić? Nie podoba mi się hasło "Dzieci należą do rodziców a nie do państwa". I to że Korwin popiera bicie dzieci - na bicie dzieci zezwolenia być nie może! W programie partii nie ma ani słowa o obronie praw zwierząt i zwiększeniu kar za znęcanie się nad zwierzętami. Niektóre pomysły gospodarcze są kompletnie niemożliwe do zrealizowania przy obecnym stanie państwa. A pomysł że każdy obywatel może zażywać dowolne leki jest nieprzemyślany i przyniesie więcej szkód niż pożytku.
to chyba mało wywiadów z nim widziałeś, niestabilni psychicznie to są ludzie co głosują na tych co mówią jedno a robią drugie, pan Korwin zawsze mówi że nie da się zrobić szybko wielkich zmian, trzeba małymi kroczkami, ale większość ludzi jest na tyle tępa że głosuje na tych co rzucają stwierdzeniami typu niższe podatki, 3 miliony mieszkań, 4 tyś autostrad...
Pozwolę sobie przypomnieć, że Kongres Nowej Prawicy nigdy nie przedstawił konkretnych wyliczeń jak
miałby wyglądać taki budżet. Poza tym Korwin jest za brakiem przymusu szkolnego - czyli byłyby np. takie
sytuacje, że bardzo zdolne dziecko nie poszło by do szkoły bo pochodziłoby np. z patologicznej rodziny.Dlaczego dzieci mieliby cierpieć za głupotę rodziców? Do tego JKM sprzeciwia się pracy
kobiet (wyjątek dopuszcza tylko dla zawodów typu przedszkolanka albo bardzo zdolnych polityków w stylu
Tchatcher). Jak Korwin może nazywac się liberałem skoro właściwie chce zabronic większości kobietom
pracy? Oprócz tego w państwie Korwina każdy mógłby miec broń - wyobrażacie sobie pijanych dresów
grasujących nocą po mieście z naładowaną bronią? Kolejna sprawa - Korwin jest za maksymalnym wyzyskiem
pracowników po to żeby pracodawcy mogli mieć maksymalnie wysoki zysk. Wiecie co to oznacza w praktyce? Ano
to, że JKM mniej się przejmuje wyzyskiwaną pielęgniarką, która z przepracowania może np. opuścić
dziecko na podłogę niż bogatym właścicielem kliniki, który ją wyzyskuje. Tak więc drodzy nastoletni
wyborcy Korwina - w jego państwie tak różowo by nie było. Obecni politycy są jacy są ale i tak wolę ich
niż jakieś głupawe eksperymenty tego pajaca.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2011 o 23:48
@alltar głupawe eksperymenty? Przypominam, że to w państwowych przychodniach i szpitalach czeka się
miesiącami na operację, czy wizytę u specjalisty, państwowe szkoły wypluwają z siebie coraz większych
debili nie potrafiących myśleć samodzielnie i idących na pierwsze lepsze studia "bo tak trzeba".
Przypominam, że w wielu stanach USA posiadanie i nawet noszenie broni w miejscu publicznym jest legalne i
nigdzie (z wyjątkiem stanu Nowy Jork gdzie panuje całkowity jej zakaz) nie grasują hordy dresów czy innych
chuliganów. Dlaczego? Bo bandyta jeśli chce kogoś zabić to i tak broń zdobędzie, a zakaz obejmuje
jedynie uczciwych obywateli, którzy później nie mają jak się przed nimi bronić. A co najważniejsze,
powiedz mi gdzie do diabła Korwin powiedział, że zabroni kobietom pracy!? To że w jego mniemaniu dobra
żona siedzi w domu i zajmuje się dziećmi to jego prywatna sprawa i w przeciwieństwie do polityków z bandy
czworga, nie zamierza on narzucać ludziom czegokolwiek ustawowo z powodu własnych przekonań. Jego celem
jest oddanie obywatelom prawa decydowania o sobie, swoim życiu i swoich pieniądzach. Twierdzenie, że dzieci
z patologicznych rodzin nie byłyby posyłane do szkoły jest równie głupie jak twierdzenie, że państwo
musi rozdawać ludziom za darmo chleb, bo inaczej dzieci z patologicznych rodzin umrą z głodu. A gdyby
sprywatyzować szkolnictwo natychmiast powstałyby szkoły drogie i elitarne, ale także tanie, a może nawet
darmowe (finansowane charytatywnie, bądź szkółki kościelne jak kiedyś) które byłyby pewnie na
podobnym poziomie co dzisiejsze szkoły państwowe. Ponadto najlepszą reklamą dla dobrych szkół byłyby
właśnie "zdolne dzieci z biednych rodzin", więc nie zdziwiłbym się gdyby przyjmowały one za darmo
właśnie takich uczniów, a do tego dużo lepiej pomagałyby im się rozwijać niż szkoły państwowe,
które ciągną ich w dół po to żeby reszta klasy mogła za nimi nadążyć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 2:57
Mają jakąś filozofię i ideologię za tym stojącą czy tak tylko łapią punkciki na tych sfrustrowanych podatkami? Z czego chcą tą karę śmierci finansować skoro chcą podatki obniżyć? Kara śmierci stosowana w uczciwy i sprawiedliwy sposób kosztuje więcej niż więzienie.
nie slyszalem zeby JKM chciał zabraniać pracy kobietom. może posłuchaj jakiegoś jego wykładu a nie powtarzaj to co mowią media. a to że chce przerzucić na ludzi to prawda. taniej im będzie płacić samemu niż podatki
@Medival. Nie odpowiedziałeś dlaczego Korwin i jego partia nigdy nie przedstawili konkretnych rozwiązań
budżetowych. Ja bym chciał zobaczyc jak te jego rozwiązania by wyglądały. Sprawa edukacji. Przecież w
wielu przypadkach tak jest, że rodzice najchętniej by dzieci do szkoły nie posłali bo mają mentalność
"a na co mu ta szkoła". Gdyby nie było przymusu szkolnego to całkiem możliwe, że jakiś zdolny dzieciak
nie poszedłby nawet do podstawówki! Chciałbyś być takim dzieciakiem, który nie ma szans na
wykształcenie tylko dlatego, że ma głupich rodziców? Co do tego, że obecnie każdy bandyta może zdobyc
broń nielegalnie to nie jest to takie proste. Nielegalną broń mają tylko gangsterzy, którzy strzelają
głównie do innych gangsterów. Zwykły dres nielegalnej broni nie zdobędzie. Gdyby natomiast dostęp do
broni palnej był łatwiejszy to i te dresy by ją z łatwością zdobyły. Przed nożem można jeszcze uciec,
przed pistoletem jest to niemożliwe. Natomiast jeżeli zwykły, uczciwy obywatel obawia się o swoje
bezpieczeństwo to może zakupic broń gazową (nie potrzeba pozwolenia), co skutecznie unieruchamia
napastnika do przyjazdu policji. A USA? Przecież tam jest najwięcej strzelanin w których giną niewinni ludzie. Sprawa kobiet- owszem, Korwin nie chce ustawowo zabronic im pracy (ja tego
przecież nie twierdzę) ale sam fakt, że uważa iż kobiety powinny siedzieć w domu to jest pajacowanie bo
normalny liberał by powiedział: "kobiety powinny robić to co chcą". Zaznaczam, że popieram Korwina w niektórych kwestiach (np. legalizacja małej ilości marihuany dla własnego użytku, prywatyzacja niektórych państwowych molochów itp). Nie uważam więc, że we wszystkim nie ma racji ale niestety w większości kwestii jest gorszy niż tak zwana "banda czworga".
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 21:30
Demot dobry, z humorem, daję plusa, ale na wybory i tak idź, żeby banda moherów nie wybrała znowu, jak parę lat temu ;)
Jak pójdę to z dwóch powodów : by móc narzekać na nową władzę i by zobaczyć minę Tuska gdy Palikot dostanie sie do sejmu.
mam juz dosyc straszenia moherami i pisem.Dzieki takim idiotom ktorzy uwierza we wszystko co powiedza w tv
tusk doszedl do wladzy.Wszelkie populizmy bazuja na strachu i naiwnosci kretynow ktorzy nie potrafia samodzielnie myslec.Mam dosc wojenek zmanipulowanych ludzi ktorzy daja sie oglupiac twierdzac ze pis jest
alternatywa dla po a po alternatywa pisu.Tak wierz dalej w mohery i w zagrozenie totalitarnym pisem, ale
prosze cie- nie glosuj bo to sie zle skonczy dla tego kraju.Co sie z tym narodem stalo...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2011 o 19:58
idź na wybory, tylko nie głosuj na bandę czworga :)
Nie mam najmniejszego zamiaru na nich głosować.
A co to dwie partie są? Kongres nowej prawicy chce zlikwidować biurokrację i absurdalne przepisy? Dziwnym trafem Palikot mi się przypomniał. Ja pójdę i moze nawet napiszę dedykację dla Korpusu Ochrony Wyborów czy jakoś tak :D O ile nie znajdę jakichkolwiek rozsądnych kandydatów do oddania ważnego głosu
Ale partia Korwina-Mikke mówi o tym od 40 lat, a Palikot wyskoczył z tym dopiero gdy stwierdził, że rządy
PO niczego nie zmieniły i trzeba dla odmiany spróbować w końcu czegoś innego. Co prawda ciężko nazwać
jego program liberalnym (zakaz uczestniczenia księży w życiu publicznym, rozdawanie "za darmo" prezerwatyw
i "darmowy" internet), jednak jest on znacznie lepszą alternatywą dla POPiSu, bo drastyczne zmniejszenie
biurokracji i liczby przepisów z pewnością dałoby naszej gospodarce ogromnego kopa, co pomogłoby
uratować nasz kraj przed bankructwem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 3:14
Widać mimo przeciętnej 100IQ mamy bardzo głupie społeczeństwo skoro pan JKM jakoś nie może dojść do władzy, to pewnie przez te kobiety co się na polityce nie znają... Liczy się też coś takiego jak REALIZM, postulat "obniżymy i uprościmy podatki" fajnie brzmi "oddamy ludziom pieniądze" no fantastycznie. Decydowanie rodziców o edukacji dzieci? Jeszcze lepiej. W Polsce 2mln osób żyje w nędzy, w tym 600tys dzieci. Pomijam akcje dawania posiłków w szkole, i co te dzieciaki mogły by się swobodnie rozwijać gdyby nie było tego paskudnego przymusu szkolnego? Na bank. Silny prezydent? Zmienić konstytucje? No problem. NIKT nie da władzy absolutnej(a bez takiej Wasz program możecie sobie....)Prawie 40mln ma zaufać pewnej bandzie, dać jej pełną kontrolę i łudzić sie, ze zrobią co obiecali? Gruszki na wierzbie i tyle, jesteście równie ślepo zapatrzeni w JKM jak co poniektórzy w Kaczyńskiego...a, i są gdziekolwiek konkrety? Bo jakoś nie mogę znaleźć które części ustaw chcecie zmieniać. KAŻDY fanatyzm jest zły
Podpis zerżnięty z joemonstera, z krótkich dżołków.
Słowa kolegi "Nie będę losował spośród bandy złodziei jednego co moim zdaniem najmniej ukradnie" Jak on to powiedział to padłem.
Co z tego jak oprócz tych czworga reszta nie istnieje w mediach.
Dobra, nie idź, ale potem łaskawie nie narzekaj, że w naszym państwie jest źle. Nie będziesz miał prawa, bo nie przyłożyłeś do tego ręki. A nóż ten twój głos mógłby być decydujący.
@edithy szansa że twój głos będzie decydujący jest 1000 razy mniejsza niż to że w drodze do urny walnie
cię piorun. Zresztą, co to za logika, że jak nie zagłosuję to nie mam prawa narzekać? To prędzej ci
którzy zagłosowali na PO i PiS nie powinni mieć teraz prawa narzekać, że są okradani. Bo gdyby ci
którzy nie znają się na polityce i gospodarce nie głosowali tak jak im to podpowiadają w telewizorni, to
większa szansa że wygrałaby w końcu partia która się do czegoś nadaje.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 3:45
Nie próbujesz czegoś zmienic idąc na wybory to znaczy że ci to pasuje więc nie narzekaj ;p
Właśnie Ci się udało - masz demota na głównej
W Wiadomościach dzisiaj powiedzieli że zdecydowana większość młodych ludzi jest zniechęcona do polityki i nie wie czy będzie głosować. Kumpela powiedziała że nie idzie bo "wszystkie partie to i tak jedna hołota". I w sumie ma sporo racji : którakolwiek partia sie dorwie do władzy, to przede wszystkim chce zyskać dla siebie jak najwięcej. Różnią sie tylko specjalistami od PR. PO to praktycznie to samo co PIS, tylko PO wie kiedy i czego nie należy wyborcom mówić. Najlepszy dowód : i PO i PIS zagłosowali za całkowitym zakazem aborcji. SLD - oszuści i przekręciarze. W dodatku hipokryci. PSL - wszystko im jedno kto będzie rządził byle mieli coś z tego dla siebie.
Zostaje PJN (który nie ma szans bo nie ma programu ani planu ani w ogóle niczego), Prawica Korwina-Mikke (który sprawia wrażenie niestabilnego psychicznie + popiera bicie dzieci co dla mnie jest niedopuszczalne) i Ruch Palikota. Palikot przez całą swoją kadencję sejmową nie brał diety poselskiej ani nie kombinował gdzie tu by jakieś dodatkowe 300zł zarobić, i za to już ma u mnie plusa. Drugi plus : jest na tyle odważny że może ograniczyłby władzę czarnej mafii w Polsce, bo jak czytam kolejny artykuł o darmowej działce dla proboszcza czy biskupa to mnie szlag trafia.
Tak czy siak, wiadomość o kolejnych wyborach przyjmuję z ogromną niechęcią i już czekam na ciszę wyborczą. Waham sie między "Nie pójdę głosować na nowych darmozjadów" a "Może tym razem coś sie zmieni". Pewnie jak zwykle skończy sie na "Jak pójdę to przynajmniej będe mogła narzekać że nasza polityka jest do kitu".
@nighty gdzie Korwin-Mikke popiera bicie dzieci? On po prostu nie będzie odbierał dzieci rodzicom, którzy dadzą im
od czasu do czasu klapsa za złe zachowanie. Tak samo nie popiera on jazdy bez pasów, tylko da ludziom wybór
czy chcą się zapinać w samochodzie czy nie. Czy danie obywatelom wolności wyboru byłoby naprawdę takie
złe? Trzeba zawsze głosować na tych co coś zakażą albo nakażą? Partia Palikota chce zakazać religii w
szkołach, a PiS nakazać i nikomu nie przyjdzie do głowy, że można sprywatyzować szkolnictwo i dać
rodzicom wolny wybór do jakiej szkoły chcą posłać swoje dziecko.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 3:44
bo antyklerykalizm jest dzis modny tak jak oskarzanie koscola o cale zlo swiata.Paligłup to zwykly populista co widac po jego postulatach ktore przyciagaja idiotow niepotrafiacych samodzielnie myslec.
Proszę nie pie****** o tym, że Nowa Prawica nie ma szans "na ciepłą posadkę w parlamencie", proszę tez
nie mówić że nie idziesz na wybory, "bo nie masz szczęścia w hazardzie"- ludzie, którzy nami rządzą
są wybrani PRZEZ NAS. Tak! to my decydujemy o tym kto siedzi za biurkiem w parlamencie. Jeżeli miałeś
zamiar nie ruszać się z domu, żeby nie oddawać swojego głosu to łaskawie prosimy- idź i oddaj ten głos na Nową
Prawicę, a jeżeli uważasz, że jest to niewłaściwa partia to przeczytaj sobie założenia tej partii.
Frekwencja w wyborach nie jest wysoka, wiec jeżeli Ci, co zazwyczaj nie chodzą na wybory oddaliby głos to
mamy szansę na zwycięstwo!! Tylko Nowa Prawica powinna znajdować się u władzy !
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 sierpnia 2011 o 22:17
po co głosować?
skoro wybieracie między debilami
rozumiem że znasz program i członwków wszystkich około 50 istaniejących partii?
demot:Nowa Prawica:Nie zmieniaj świń weź koryto
Taaa... Nie ma to jak przekopiować z Joe Monstera i dostać się na główną.
Dokładnie! JKM pluję na demokrację, a sam chce kandydować w wyborach demokratycznych. Obraża ludzi mówiąc takie rzeczy jak: "większość to idioci" lub "kobiety są głupie i powinny siedzieć w domach". Faktycznie słyszałem kiedyś, że sam powiedział, że jest bardziej ideologiem niż politykiem. Jedyną jego zaletą jest to, iż nie kłamie tylko mówi to co myśli. Albo raczej wadą, bo to cecha idiotów (JKM znajduje się w opisywanej przez niego większości) gadać to co ślina na język przyniesie.
Prawda, że Korwin nigdy nie przejmował się pijarem i prawda, że mnie to również wkurza, że nie potrafi
lepiej sprzedać swojego programu i przemilczać niektórych kwestii, ale jaki sens ma narzekanie gdy jedyną
alternatywą jaką mają prawicowcy jest Palikot? Wolę głosować na niego z myślą, że a nóż uda mu się
przynajmniej przekroczyć ten próg 5%, wejść do sejmu i zlikwidować parę durnych ustaw
utrudniających nam życie, niż wiecznie być zmuszonym do wyboru "mniejszego zła", którego tak naprawdę
nie ma, bo 4 główne partie to tak naprawdę wszystko odłamy PZPRu.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 3:43
@Veerus nie zgadzasz sie z tym że większość to idioci? wejdź na dowolny portal i artykuł o tym że płaca minimalna w Polsce jest zbyt wysoka. Zobaczysz pełno komentarzy o tym że ekonomia powstała po to by ludziom żyło się gorzej. Poza tym Korwin nigdzie nie powiedział że kobiety powinny siedzieć w domach http://www.youtube.com/watch?v=exBIKqU5w8U
O feministkach mówi że są głupie. Kobietom chce dać prawo wyboru. czy chcą pracować czy nie. tak by nie musiały tego robić gdyż pracują w domu. Jeśli jakaś kobieta będzie chciała pracować to JKM nie zamierza jej zabraniać
@Flak
Właśnie o tym filmiku mówię :) Powiedział, że kobiety "są mniej inteligentne", co jest nieprawdą. JKM nigdy nie powołuje się na żadne badania naukowe, bo sam chyba uważa się za jakiegoś wszechwiedzącego geniusza. Nie można mówić, że większość ludzi to idioci. To źle świadczy o osobie, która tak mówi.
Skąd on wie, że nie jest w tej większości? Może tak uważa, bo nie nie jest w stanie z nikim dojść do porozumienia albo jest tak zadufany w sobie, że uważa się za nieomylnego?
JKM kpi z nas wszystkich, kpi z demokracji i jeszcze pewnie liczy na nasze głosy. Fajnie, że ma temperament. Fajnie, że się różni od "bandy czworga", ale to nie czas na niego!
W Polsce może i jest kiepsko, ale pniemy się powoli w górę, także nie potrzeba nam żadnych rewolucji, zwłaszcza "korwinowskich".
glinx11, bingo
Dla wielu Polaków, wybory rzeczywiście są "gra". Praktycznie każdy cieszy się, gdy ten, na którego
oddał swój głos wygra. Dobrze to pokazuje Platforma Obywatelska. "Dzięki" niezwykle stronniczym sondażom,
ludzie głosują na nich, mając "pewność", że ta partia wygra. W rzeczywistości, te sondaże to sam
fałsz. Na tym polega sukces PO...
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 sierpnia 2011 o 11:29
Czy Korwin jest za prywatyzacją kopalń? Jeżeli nie to mogę zagłosować, jeżeli tak to nie mogę pozwolić, by rodzice stracili pracę. (Nie minusujcie mnie, ja się tylko pytam).
Socjalizm nie! (chyba, że to akurat ja niezasłużenie sobie zabieram cudze pieniądze. Wtedy socjalizm jest ok.)
A powiedz mi tak szczerze...kto wydobywa w prywatnych kopalniach? Tam też są potrzebni ludzie tak jak w każdym przedsiębiorstwie. Twoi rodzice pewnie mają doświadczenie więc po co miano by ich wywalać. Z pewnością są bardziej wartościowymi pracownikami niż młodzi niedoświadczeni. Skąd się w ogóle biorą takie pomysły, że prywatyzacja oznacza na 100% wywalanie ludzi z firmy. A nawet gdyby zmniejszali ilość załogi, to przecież nie wyrzucą pewnie nawet 1/8 z tych co są. Ponadto jeżeli twoi rodzice są dobrymi pracownikami to sądzę że nie mają się czego obawiać.
@klyku5 Chyba masz rację, ale jest jeszcze kwestia tego, że ten kto przejmie kopalnię może ją zrujnować przez co zostanie zamknięta i tysiące ludzi straci pracę.
ale temu kto ją przejmuje się to nie opłaca. po co miałby to robić? wydawać ciężkie pieniądze w błoto? Kopalnia nie kosztuje 50zł. jeśli ktoś kupuje kopalnie to z myślą czerpania z niej zysków a jeśli ją zrujnuje to zysków nie będzie. zrozum że zakłady pracy państwowe są rujnowane bo są niczyje i nikt nie dba o to by dobrze funkcjonowały. Politycy mają poważniejsze problemy, np "czy ślimak to ryba czy płaz". Nawet gdyby przez Twój wobór Twoi rodzice mieli stracić pracę(co się nie stanie) a zyskać na tym całe społeczeństwo to czy nie warto tego zrobić dla Polski?
wstyd. Każdy Polak powinien chodzić na wybory, bo to jest obywatelski obowiązek. Biorąc pod uwagę naszą historie i to, że pewnie wielu naszych przodków oddawało życie za wolność Polski to jest naprawdę wstyd i hańba "olewanie" wyborów.
Jaką wolność? Państwo może jest wolne, ale obywatele zdecydowanie nie. Dalej mamy i będziemy mieli niewolę, etatyzm i socjalizm. Tego idąc na wybory nie zmienisz.
trzeba isc i zaglosowac na kogos spoza aktualnie rzadzacych zlodziejaszkow. Ja postanowilem nie chodzic ale widze ze to pogarsza sytuacje a nie ja polepsza. Wybiore kogos z poza rzadu i mam nadzieje ze ludzie rusza mozgami i nie wybiora tych co rzadzili i gowno polakom dali. Jest taka akcja na jakiejs stronce ktora zacheca do glosowania na partie z poza rzadu. Ja tym razem zamierzam SPOŻYTKOWAĆ mój głos bo milczeniem kompletnie nic się nie osiągnie. Nawet rzucając mały kamyk do wody zrobię malutką falkę i lepsze to niż nie robić nic.
do kolegi który pisze o apachach, nie jest to przeżucenie obowiązków z państwa na ludzi, tylko powrót obowiązków do ludzi, to po pierwsze. Po drugie to państwo nie robiło tego bezinteresownie, bo żeby "pomagać" to trzeba kasy, np z podatków, żeby tą kasę zbierać potrzeba aparat biurokratczny, który część tej kasy przejada. Potem trzeba tą kasę rozdać (pomaganie) więc utaj też trzeba aparat do rozdawania, który też część tej kasy przejada, inną część wydaje niezgodnie z przeznaczeniem (np dla znaomych itp.), końcem końców do odbiorcy trafia tylko 50% lub nawet mniej początkowo zebranych pieniędzy, więc ze społecznego punktu widzenia jest to okradanie przeciętnego potrzebującego pomocy z 50% pieniędzy. I od razu odpowiadam, że system ten trzeba zmienić, tak, żeby był ucciwy to chcę zauważyć, że od XVI w kiedy to żyli wspomniani przez Ciebie indianie nikomu to je nie udało.
Kłamiesz! Państwo może dodrukować pieniądze i rozdać luziom!!! Hitler i faszysta z Ciebie! Kto jak nie państwo najlepiej się o nas zatroszczy?
Wiem że to socjalizm ale każdy polak powinien przymusowo poznać podstawy ekonomii żeby móc się wypowiadać
Dla wszystkich którzy widzieli JKMa oszołoma w TV. zobaczcie tutaj jego krótki wykład i przestańcie wierzyć mediom
http://www.youtube.com/watch?v=9XmRlny6iPI