Co do tak częstych napraw to może delikatnie przesadzacie, no chyba że się dużo szaleje to z doświadczenia wiem, że jest to możliwe. A co do motoru na fotce to patrząc na płaski błotnik kosza, otwierany bagażnik kosza, tylnej lampie i wsporniku tylnego błotnika to na 98% jest ural
@pawu95
nie dopowiedziałem, że chodzi tu o ruska, bo wiadomo że to najpopularniejsze na drogach, (jezeli mozna mówić o jakiej kolwiek popularnicsci) motocykle z koszem.
tak tak, jest to nowy ural, Motorek dalej jest produkowany, bynajmniej był dwa lata temu.
wie ktoś może w jaki sposób nauczyć się jazdy z wózkiem w powietrzu, bo jeżdżę dnieprem k-650 z 1969 już ponad rok no i nie potrafię w trakcie jazdy na wprost unieść kosza nawet przy gwałtownych skrętach w prawo. A jak się udaje to tylko na chwilę (metr lub dwa nie więcej). a za demota +
musisz skręcić najpierw w lewo i szybka kontra w prawo :) tu na zdjęciu może się wydawać ze nie jest
mocno pochylony a za kierownicą jest zupelnie inaczej, masz wrażenie ze moze się przerócić. Cała
procedura wydaje się łatwa lecz w rzeczywistości jest inaczej, proponuje uczyć się np na ściernisku i
mieć założone gmole.
EDIT :
nie musisz mieć dużej prędkości, najlepiej robić to na 2,3 biegu, jeżeli masz 650 to lepiej jednak na 2 , trzeci bieg moze okazać sie za szybki jak na naukę. POZDRO
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
20 września 2011 o 20:32
no nie wiem czy wypie*dolenie sie na motorze jest najlepszym pokazem autorytetu..
DeviMax, Ty tak poważnie?
http://i.lawka.pl/graf/pl/zdjecia/1548_Sowa.jpg
uwielbiam motocykle z koszem:)
lecz mają jedną wadę, co 1000 km kapitalny remont :D
i naprawa co 50 km :) Przynajmniej w ruskach.
EDIT: Na zdjęciu mamy urala?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2011 o 19:10
Co do tak częstych napraw to może delikatnie przesadzacie, no chyba że się dużo szaleje to z doświadczenia wiem, że jest to możliwe. A co do motoru na fotce to patrząc na płaski błotnik kosza, otwierany bagażnik kosza, tylnej lampie i wsporniku tylnego błotnika to na 98% jest ural
@pawu95
nie dopowiedziałem, że chodzi tu o ruska, bo wiadomo że to najpopularniejsze na drogach, (jezeli mozna mówić o jakiej kolwiek popularnicsci) motocykle z koszem.
tak tak, jest to nowy ural, Motorek dalej jest produkowany, bynajmniej był dwa lata temu.
Ja tam się wychowałem bez autorytetu. Wszystkiego nauczyłem się sam. Ale wiem, że znaczna większość ludzi się na kimś wzorowała, więc plus.
A obiadki Gerber?
mistrzostwo
wie ktoś może w jaki sposób nauczyć się jazdy z wózkiem w powietrzu, bo jeżdżę dnieprem k-650 z 1969 już ponad rok no i nie potrafię w trakcie jazdy na wprost unieść kosza nawet przy gwałtownych skrętach w prawo. A jak się udaje to tylko na chwilę (metr lub dwa nie więcej). a za demota +
musisz skręcić najpierw w lewo i szybka kontra w prawo :) tu na zdjęciu może się wydawać ze nie jest
mocno pochylony a za kierownicą jest zupelnie inaczej, masz wrażenie ze moze się przerócić. Cała
procedura wydaje się łatwa lecz w rzeczywistości jest inaczej, proponuje uczyć się np na ściernisku i
mieć założone gmole.
EDIT :
nie musisz mieć dużej prędkości, najlepiej robić to na 2,3 biegu, jeżeli masz 650 to lepiej jednak na 2 , trzeci bieg moze okazać sie za szybki jak na naukę. POZDRO
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 września 2011 o 20:32
jednak potrzeb szczęście aby znaleźć dobry autorytet bo obecnie jest to bardzo trudne przy współczesnych 'trendach'
Racja. Rzecz w tym aby tylko trafnie wybrać.
Prawdziwy kaskader-potrafi jechać motocyklem na dwóch kołach.