Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2312 2596
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar MishaCollins
-2 / 2

Było . True nie ma to jak z kwejka / sadola albo basha wrzucać demoty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lolson
+2 / 12

toż to głupoty! na raka umiera wiele osób, które nigdy nie miały styczności z paleniem papierosów. Tojest jak loteria. Jeśli nie chodzi o raka, to mogę podać przykład mojego sąsiada, który palil 70 lat, kiedy zmarł miał 85 lat. To ściema, że na organizmie się odbija w jaki kolwiek negatywny skutek, tak naprawdę minimalnie pogarsza stan zdrowia. Od siebie dodam, że jestem nie palący, żeby nie było, że bronie papierosów, mi tylko chodzi o fakty, a fakty są takie, że gówno szkodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2011 o 12:53

avatar Medival
0 / 2

Bo może tak naprawdę raka nie powodują papierosy, spaliny, ani niezdrowy tryb życia, tylko zwykły brak
witaminy B17. Kiedyś lekarze szukali nadaremno wirusa powodującego szkorbut i przez dziesiątki lat nie
chcieli przyjąć do wiadomości, że wyleczyć go może zwykła witamina C zawarta w cytrusach... Obejrzyjcie
sobie na youtube film "Świat bez raka". Co prawda nie jestem w 100% przekonany co do słuszności tej teorii,
ale na razie jem prawie codziennie pestki jabłek, brzoskwiń, moreli, itp. i póki co jakoś nie zatrułem
się cyjankiem, więc może jednak coś w tym jest ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2011 o 15:26

avatar Karzolinio
+1 / 3

@Medival fascynujące...Jednemu papieros może życiu w jakiś dziwny sposób przedłużyć, drugi może zachorować na raka i...niestety. Jeden ma szczęście drugi już go nie ma. Tyle, że jeżeli ktoś ma w jakiś sposób styczność z dymem tytoniowym(np. palący rodzice) to niech się nie przejmuje, jeżeli ma zachorować to i tak zachoruje, więc ma otwartą drogę do palenia...możecie mnie zminusować, lecz taka jest prawda i w pełni zgadzam się z zakazem palenia w miejscach publicznych, niektórzy nie chcą mieć styczności z tym w ogóle i był tylko jeden sposób na rozwiązanie problemu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Treap
-1 / 1

dla mnie palenie jest stosunkowo dobre, mam bardzo niskie ciśnienie/tętno, tylko gdy pale jest na 'normalnym poziomie', pozatym popieram wątpliwość odnosnie powodowania raka, wielu ludzi paląc 2 paczki dziennie dożywa 80+, też uważam za sensowną teorie witaminy b17, i jednocześnie nigdy nie słyszałem o tej histori z witaminą c, ciekawe ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Myszka88
+13 / 49

Przez ogólny zakaz palenia czuje narastającą dyskryminację palaczy. A teraz jeszcze demoty co jakiś czas uświadamiają jakie to niezdrowe, śmiertelne i takie tam... Dajcie choć tu odetchnąć. Nie chcesz? To nie pal. Palę - mój problem, moja sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RafalAW
+3 / 25

Moje zdrowie moje życie.Nie wasza sprawa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar masterofek
+3 / 29

I bardzo dobrze że jest zakaz! Trujcie sami siebie nie innych!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Macjak
+13 / 35

"Palę - mój problem, moja sprawa."
Nie tylko Twój - palenie jest problemem dla wszystkich dookoła. Osobiście, gdy idę chodnikiem, to 1/3 czasu muszę wstrzymywać oddech, bo od dymu papierosowego autentycznie się duszę.
Mało tego, wielu palaczy uważa, że papierosy, to nie ich problem - nie raz i nie dwa miałem sytuację, gdy zwracałem uwagę za wyrzucenie niedopałka na chodnik czy trawnik, że poza wyzwiskami usłyszałem "to sam sobie podnieś i wyrzuć do kosza".
Ty czujesz dyskryminację palaczy. Ja czuję dyskryminację osób niepalących przez palaczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Unquestionable
+7 / 21

Problem polega na tym, że co drugi palacz olewa innych i zakaz palenia w miejscach publicznych. Niech sobie palą u siebie w ogródku -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+6 / 8

MarcinQ84, a ja do cholery ubezpieczenia nie płacę? Do tego ponad 200% podatek na papierosy zwany akcyzą.
Załatw mi immunitet to nie będę płacił nic na państwo i nie będę niczego wymagał, póki co to mi się należy bo płacę - taki urok kapitalizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 19:26

avatar Frogy07
-4 / 8

Chyba zacznę chodzić z gaśnicą pianową i każdy palący będzie miał 3 sekundy na zgaszenie papierosa jeśli to będzie robił w miejscu publicznym :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
+1 / 1

Frogy07, śmiało! Na pewno znajdzie się ktoś, kto Ci wpier*oli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roleksy151
0 / 14

może lepiej jak w sklepach zamiast papierosów sprzedawać AK47 ? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bunio96
+6 / 18

było cieciu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar masterofek
+1 / 3

Demot ten sam tylko strona inna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raxi109
+3 / 19

wy nawet nie zdajecie sobie sprawy jak wy smierdzicie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzej96
0 / 0

Wy? Jacy wy? My?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar belzeq
-3 / 5

A mnie się nie spieszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Meniu
+8 / 8

Masz rację! I jednego i drugiego używam od razu jak się zdenerwuje :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michalnokia6xxx
-5 / 7

Cel nie do końca jest ten sam, bowiem pierwszy niszczy płuca a drugi raczej głowę (pocisk jak do snajperki)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
0 / 2

Nabój bąku, nabój. Pocisk to sam stożek wylatujący z lufy. Poza tym takim pociskiem wiele byś nie trafił z dużej odległości - zdeformowany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lisudml1991
-1 / 3

Głowa to mały cel. Celuje się w klatkę piersiową. Prawdopodobieństwo zgonu podobne, a łatwiej trafić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar michalnokia6xxx
0 / 2

Nie trzeba brać az tak dosłownie tego co powiedziałem, chodziło bardziej o przenośnię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justys26052
+6 / 10

A ja nie palę od dwóch tygodni:)A paliłam 10 lat.I jestem z siebie dumna:)Fakt demoty o fajkach demotywowały mnie ale jeszcze bardziej demotywująca jest cena fajek.A teraz czuję sie wolna:)Polecam niesamowite wrażenia:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
-1 / 1

Sprowadzę Cię na Ziemię, ja palę ok. 10 lat z kilkoma przerwami takimi jak Twoja teraz, a nawet dłuższymi do kilku miesięcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar moonsterr
+9 / 11

Dobrze to ująłeś "tylko prędkość inna". Każdy umrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kacarabka
-2 / 8

jeszcze nie poznałem żadnej osoby która pali i umarła od tego a niemal każdy dziadek z mojej okolicy z petem w mordzie ba i do tego jeszcze meta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MacKwacz123
0 / 6

Może będziesz pierwszy/a ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Riv3n
0 / 8

Kolejny demot krytykujący palenie i nakłaniający do zdrowego trybu życia? Rzygać już mi się chce tymi demotami o paleniu, średnio co tydzień a czasem nawet częściej jest jakiś demot o paleniu. Ile można ?! Już nawet się z tego na sadolu śmieją...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K keppel
0 / 0

lol na kwejku bylo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R reyden
0 / 0

postrzał można przeżyć nawet jak się dostanie kilka kulek , tak samo jak człowiek pali jakiś czas i przestanie , chyba że pali się nałogowo przez 30 lat to faktycznie w końcu możesz umrzeć .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Biography
+1 / 1

Jak palisz nałogowo przez 30 lat - umrzesz. Jeśli nie, to też prawdopodobnie umrzesz. No, chyba, że jesteś nieśmiertelny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hardluck
0 / 8

Żałosne, a jeszcze bardziej żałośni ci co narzekają na palaczy. Baba jesteś, że ci dym na ulicy przeszkadza? I tak umrzesz prędzej czy później.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikirdm
+2 / 2

Raczej skutek ten sam. Produkcja papierosów ma na celu zysk.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S s0vi3t
0 / 0

A produkcja amunicji nie? Rozumiem że wystarczy się zgłosić do zakładów np. Fiocchi i dostanę pestki za
darmo? W dzisiejszych spokojnych czasach produkcja amunicji ma także na celu zysk. Wyjątkami są kraje pokroju Korei płn. gdzie na ową monopol ma władza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 października 2011 o 22:32

H hero4d
-1 / 7

Weźcie się ludzie nie ośmieszajcie. A palenie mi przeszkadza i to bardzo, chcesz palić to pal gdzie nikomu
nie przeszkadza. I do tego ubrania potem śmierdzą i osoba niepaląca łatwo to wyczuje. Dodatkowo jeśli
masz białe ściany/sufit a palisz w pomieszczeniu to żółkną i śmierdzą. Do tego tu nawet nie chodzi o
śmierć poprzez palenie ale o ZDROWIE, czyli płuca. Niszczysz je przez co masz też gorszą kondycję.
Przebiegniesz kilka metrów i dyszysz jak lokomotywa. Palisz, twój problem, twoje zdrowie, twoje pieniądze
ale nie przeszkadzaj tym innym co nie palą.
A propo tej niby dyskryminacji osób palących, macie miejsca do
palenia więc nie wiem czego narzekasz, ale pamiętaj że wielu wyrzuca pety często nie zgaszone gdzie
popadnie, tak samo paczki od papierosów i mają to gdzieś.
A co do przekazu demota to wg mnie trafny,
palenie wyniszcza organizm i później człowiek staro wygląda i tak się czuje. a komentarze typu "podstawy
balistiki" czy teorie o pociskach są nie na miejscu. Po prostu pokazujecie tym że nie macie za grosz rozumu
przez co nie rozumiecie przekazu demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2011 o 1:10

avatar Andy1983
-2 / 2

Zapewniam Cię, że rozumiem to dziecinne porównanie papierosów do amunicji, które z resztą jest gruuuubo
przesadzone, a komentarze typu "podstawy balistyki" są sarkazmem jak najbardziej na miejscu w stosunku do
poziomu tegoż porównania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2011 o 23:29

avatar themotorcycleboy
-2 / 6

można dodać jeszcze zegar. czas też zabija

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DoubleBass
+2 / 8

Wątpię, aby cel był ten sam. W przypadku pocisku śmierć, owszem jest celem, ale w przypadku papierosa jest ona tylko efektem ubocznym jego nadużywania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rebelivs
-1 / 5

Trafiłeś nieświadomie w sedno...okazuje się bowiem, że średnica papierosa ma taką wartość, by w razie wojny fabryka papierosów mogła produkować naboje do kałacha.... Czyli papieros i nabój mają ze sobą wiele wspólnego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karola1383
+2 / 2

oba od ruskich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VanHelsing666
+2 / 2

Nie tylko prędkość rożna ale i cena.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tina3333
+3 / 9

ludzie, ogranijcie się! tak Wam strasznie dym papierosa na ulicy przeszkadza, ale dym z komina czy spaliny samochodowe są ok. i nikogo za to nie będziecie obwiniać...?! coś tu jest chyba nie halo. nie palisz-Twoja sprawa, ciesz się tym i nie dyskryminuj innych. Wkurzają Cię palące osoby- widać przy Twoim wychowaniu zabrakło pojęcia tolerancja, tyle w tym temacie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hero4d
+1 / 1

tolerancja tolerancją ale to nie ma nic do palenia
palenie nie jest zdrowe więc mi to przeszkadza bo jeśli nie wiesz to istnieje coś takiego jak palenie BIERNE
więc to raczej palący przeszkadzają tym którzy nie palą a nie na odwrót więc lepiej pomyśl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar f4llen
-1 / 3

kolejna dawka pysznej propagandy, rozewrzyjcie swoje piękne wargi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MurzynPolarny
0 / 2

btw średnica "małego papierosa" wynosi 5.3 mm/ średnica "dużego" papierosa takiego jak normalne malboro. wynosi 9 mm. a wiec takie same srednice jakie maja naboje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Du3list
-3 / 5

Głupota. Pocisk został zbudowany min po to by zabijać a papierosy- Nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubazGRAZYNY20
+1 / 1

było na kwejku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+2 / 4

święta prawda - mój dziadek całe (dorosłe) życie palił i umarł, a miał tylko 88 lat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+1 / 1

Moja babcia pali od 14 roku życia, potrafi puścić z dymem dwa pakiety szlugów dziennie, ma 75 lat i
normalnie funkcjonuje.Paradoksalnie druga babcia, niepaląca nie żyje od 13 lat, a byłyby w podobnym wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 października 2011 o 23:39

A agakep16
+2 / 4

uhuhuhuhuhu 4 dzień nie palę :D * dumny *

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Brono
+1 / 3

Tylko że sztuka amunicji (ten na zdjęciu to chyba nabój NATO) to wydatek rzędu kilkudziesięciu groszy. Natomiast przeciętny palacz w ciągu swojego życia wydaje kilkaset tysięcy złotych na to gówno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzej96
+1 / 1

A mi się widzi że to rosyjski 7,62 x 56 mm, czyli karabinowy z pierwszej (i drugiej) wojny światowej. Ale głowy nie dam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y YvonneS
+1 / 3

Ja wszystko rozumiem. Nienawidzicie papierosów. Ok, ja też kiedyś miałam takie podejście. Rozumiem jednego demota, dwa czy nawet pięć. Ale w tej chwili, gdzie codziennie lub prawie codziennie się pojawia takowy, staje się to nudne i irytujące. Palacz nie przestanie palić tylko dlatego, że zobaczy demotywator. Już nie wspomnę o komentarzach, gdzie pojawiają się pomysły zakazu palaczom korzystania ze służby zdrowia. Ludzie, trochę powagi. Idąc waszym tokiem myślenia to jeżeli z własnej winy(przebywanie z zarażonym, nieodpowiedni ubiór) zachoruję nawet na głupie przeziębienie to też nie mam prawa do opieki zdrowotnej? I linczujcie, proszę bardzo, ale do mnie ten demotywator nie dociera. Wolę umrzeć młodo, ale spróbować wszystkiego niż w wieku 100 lat nie zaznając połowy "smaków" życia. Jeżeli papieros pomaga mi się odstresować to będę palić i żadne wywody tego nie zmienią. A co do kondycji palacza, to jakoś dobrze sobie radzę, nie zauważyłam jej spadku odkąd palę. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raserengan
-1 / 7

Widać, że jesteś młoda i głupia. Tylko taka osoba mogłaby napisać taki komentarz. Jeżeli papierosy są jednym z elementów potrzebnych Tobie do poznania wszystkich "smaków" życia, to gratuluję, jesteś IDIOTKĄ. Człowiek dojrzały i mądry wie, że są rzeczy, których nie warto nawet próbować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 3

sam jesteś idiotą - istotą człowieka jest próbowanie, a cechą człowieka mądrego - ocena efektów próby

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R raserengan
0 / 4

@katem Twoja wypowiedź świadczy o mądrości przysłowia "uderz w stół, a nożyce się odezwą". Jak tak lubisz próbować to włóż rękę do ciekłego azotu. W końcu człowiek musi wszystkiego spróbować. Człowiek mądry potrafi obesrwować idiotów i wyciągać wnioski z tego jaki wpływ dana rzecz na nich ma. To tak jak eksperymenty na szczurach. Zanim dopuszczą coś do użytku muszą to wypróbować na mniej inteligentnych istotach. Jeżeli wszystkiego na sobie próbujesz to jesteś idiotą i nie ma co z tym polemizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C celeib
-2 / 2

Kur*a takiego samego demota zrobilem tydzien temu i sie nie przyjol i jaka tu polityka??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rodorn
0 / 0

jak oskarżasz to daj link

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rodorn
0 / 0

Tylko zwrot inny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar patelnia123
+3 / 3

jak palicie i macie nalog to palcie wasza sprawa.Ale jak nie palicie to nie zaczynajcie-nie warto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U UrodzonywPRL
0 / 4

Tym z dołu poczęstowałbym twórcę tego demota, a następnie siebie tym z góry, za dobrze wykonaną pracę... Rzygać się chce od tego pitolenia jakie to złe są papierosy. Rozumiem niepalących, ale przestańcie przesadzać i DYSKRYMINOWAĆ tych innych (czytaj palących).
A swoją drogą ciekawe co będzie kolejne, po papierosach? Masło (cholesterol), dezodoranty (dziura ozonowa), a może zakaz samodzielnego myślenia? PARTIA WIE WSZYSTKO!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hero4d
0 / 2

Gościu, weź się ogarnij. Jaka dyskryminacja ???
Sorry ale ja na przykład sobie nie życzę żeby mi ktoś SMRODZIŁ papierosami przede mną. A dyskryminowani są niepalący przez palących a nie na odwrót. A i tak trzeba pamiętać że wielu palących ma to w nosie to że mogą przeszkadzać tym co nie lubią tego smrodu. Bo pamiętaj że papierosy nie pachną fiołkami. Znam osoby co palą i czuć od nich ten zapach, od ich ubrań, i mimo że ty go nie czujesz to jednak ktoś kto nie pali wyczuje od razu. Dlatego uważam że jeśli chcesz palić to se pal ile chcesz, możesz nawet 5 paczek dziennie, ale rób to gdzieś gdzie nikomu nie przeszkadza bo nie każdy lubi ten SMRÓD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar UriBoyka9
0 / 0

Racja. Podobno wystrzelony papieros z broni automatycznej, półautomatycznej i powtarzalnej ma znacznie za
mała prędkość żeby trafić celu (ranić/zabić) . [+] albo nie, on tez ma za mała prędkość... [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2011 o 17:13

W waligora6
0 / 0

Myślę że TFUrców systemu komentarzy pojepało.. Jak się napisałem jak dziki to wciąż nie możesz dodać komentarza wyczyść cokies.. A jak się zalogowałem, to moje pisanie uj strzelił. Zonk panowie macie minusa jak z Kremla do Waszygtonu przez Sydney

Odpowiedz Komentuj obrazkiem