Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1441 1554
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D dominik9420
-3 / 5

Było, było, było. jak znajdę, dam linka
@ Upiekło Ci się.... nie mogę znaleźć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 października 2011 o 17:05

P paparatzi
0 / 0

A auta będą jeździć 20 sezonów na oponach bo bieżnik został przeniesiony na asfalt :D. Pójdźmy krok dalej i zróbmy asfalt z gumy a koła z asfaltu :D.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karakar
+1 / 1

Aktualnie do nowego asfaltu dodaje się gumę ze zmielonych starych opon. W ten sposób pozbywają się opon, a droga hamowania się skraca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hatka
0 / 0

TEŻ BYM CHCIAŁA MIEĆ TAKI BIEŻNIK U SIEBIE W OPONACH!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mario13933
0 / 0

i właśnie dlatego w Polsce jeździ się na łysych oponach. Mamy jezdnie bieżnikowane :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
4 4th
0 / 0

Ładna przeróba gradientem ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kamill69
+2 / 2

U nas z asfaltem zawsze będą problemy Przyczyna nie jest to o czym pie***li większość niedouczonych polaczków tzn nieudolność inżynierów (ci akurat mają się dobrze) a KLIMAT. Na północy stosuje się asfalt oporny na mróz (nie pęka, ale pod wpływem wysokiej temp topiłby się bardzo szybko) Na południu mają ciepłe lata, więc stosują mieszankę oporną na wysoką temp (pod wpływem mrozu popękałby) A u nas? My mamy mroźne zimy i upalne lata... Efekty są takie jak widzimy na co dzień. Zaraz pewnie padnie odpowiedz "Niemcy mają taki sam klimat jak my a drogi lepsze" Tak, tyle, że Niemcy nie bawią się w żaden asfalt - mają betonowe drogi tzn z mieszanek ala beton...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BialyWilk
+1 / 1

Taki asfalt jest najlepszy. Co z tego, że jak samochód postoi dłużej to się wgniecie, jak potem na słońcu się spowrotem zleje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KarolZ16
0 / 0

Dobrze, że bieżnik chociaż jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtek1414
0 / 0

Po pierwsze, nie asfalt a nawierzchnia asfaltowa (asfalt to jest substancja płynna dodawana do kruszywa i wtedy powstaje tzw. "asfalt"). I to nie jest wina inżynierów, że pojawił się tzw. "odcisk" tylko Miejskiego Zarządu Dróg, bądź Spółdzielni, która sobie zrobiła parking na jezdni wyznaczając dany odcinek który został zaprojektowany do ruchu dynamicznego, a nie statystycznego mieszanka mineralno asfaltowa nie pracuje na obciążenia statyczne. Także do inżynierów nie miej pretensji tylko do ww. instytucji. Gdyby inżynierom zlecili zaprojektować nawierzchnie pod parking to nie było by tego problemu.

Pozdrawiam Inżynier budowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem