Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1755 2120
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar dfghjk94
+56 / 98

Pomaganie Afryce jest bezcelowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rm125
+41 / 53

kolejny demot z cyklu "dajmy im jedzenie" i co potem zaczną sie rozmnażać bo jak sa najedzeni to co mogą robić innego w takim klimacie? i tak można w koło. Dać im wędki a nie ryby i pasowało by też objaśnić że im wiecej dzieci tym wiecej głodu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+25 / 27

@rm125 W 100% zgadzam się z Tobą. Wiesz tylko, na czym polega problem? Państwom rozwiniętej, bogatej północy bardziej opłaca się te ryby dawać, jakkolwiek bezsensowne by to nie było. Polecam okładkowy temat listopadowego "Focusa". Odbudowa Europy po II wojnie światowej kosztowała mniej, niż roczna pomoc humanitarna dla Afryki. Mnie to daje do myślenia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MenWhoSay
+7 / 17

Tak jak wyżej napisane, po co wysyłać pieniądze na jedzenie dla dzieci w Afryce jak :
1) 80% tych pieniędzy bierze rząd a pozostałe 20 daje na jedzenie
2)Zamiast inwestować w produkcje żywności i zwiększenie komfortu życia w biednych klasach pieniądze idą na jakieś bezsensowne inwestycje

Co do religii to się nie wypowiadam i tylko napisze że dla mnie Kościół bardziej troszczy się o siebie a nie o pomoc innym . Jak chcecie dowodów mam ich sporo ale nie dotyczy to w 100% tego tematu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+23 / 25

Kolejne dziecko, które twierdzi, ze wystarczy kupic im jedzenie, żeby się działo dobrze. Dostają
pieniądze i kontenery. Rząd to wszystko przewala, albo nie robi nic. Bezcelowe nie dlatego, że
przeludnienie, bo przeludnienie w Afryce to jak kisiel z ogórków, ale dlatego, że to zła polityka, nie
klimat, mordują te dzieci. Daj wedkę, nie rybę. A skoro ciężko patrzeć, bo ciężko, to wiedz, że cały czas ktoś tym cywilom chce pomagać. A co może, skoro dwadzieścia kontenerów żarcia gnije na pustyni, bo GMO się nie podoba?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2011 o 22:30

avatar DamianGZYL
+6 / 18

W ogóle po co nam to Euro? Całą kasę z 'Polski w budowie' dajmy Afryce !!!11

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+6 / 46

Zgromadzenie Ogólne ONZ przyjęło na lata 2008-09 budżet organizacji w wysokości 4,17 mld dolarów. 417 000 000 000 dolarów czyli 1 666 000 000 000 zł można za to wyżywić według twoich rachunków 13 344 000 000 000 dzieci, a ty się Lichenia czepiasz? Dla mnie ateiści to najwięksi Hipokryci na świecie. Afryka przed II wojną była eksporterem żywności. Produkowano jej tam dużą nadwyżkę. Po powstaniu ONZ i "Pomocy" ma która idą miliardy rocznie panuje głód. Ateista to człowiek który wierzy, że jego rozum jest nieomylny. Przypomina mi to plastikowa
laskę,
która
myśli, że jak ma fajne cycki to już nic nie musi i wszyscy będą się jej kłaniać i
podziwiać...
Tak
Ateista ma swój rozum... Swoją droga ciekawe jak często tego rozumu używa skoro w
dyskusji posługuje
się
pseudo argumentami zaczerpniętymi z lewicowej propagandy, trochę odkurzonych
radzieckich porykiwań
i
oczywiście trochę Darwina i Dawkinasa. Czyli obrażanie Boga i wierzących w niego bez podania żadnych
przyczyn i argumentów poza "są głupi", a sami pogrążają się w sprzecznościach i jeden powtarza po
drugim. Ale gdzie tu samodzielne myślenie?
Powtarzać po innych nawet papuga
potrafi. A metoda naukowa jeśli
chodzi o religie już dawno została
odrzucona na rzecz snucia teorii
psychologicznych i sączenia jadu.
Powiedziec, że "Boga nie ma" można wtedy gdy już WSZYSTKO ZOSTANIE ZBADANE I ODKRYTE. Jak do tej pory nie
znamy nawet wszystkich funkcji własnego mózgu, ba Wszystkich procesów zachodzących w komórce, a co
dopiero mówić o wszechświecie. Powiedz czy wiesz wszystko? Nie? A może
połowę wszystkiego? Może
1/4?
Nawet jeśli JUŻ wiesz połowę, to Bóg może być w tej drugiej połowie o
której nic nie wiesz.
Kolejny dowód
jeśli ateista nie wierzy, że po śmierci cokolwiek go czeka, czyli
uważa, że po śmierci
nie ma nic
powinien jak najbardziej zażarcie bronic życia swojego i innych, a
szczególnie nienarodzonych,
bo życie to
jedyne co posiada, a dalej nie ma nic. Jednocześnie powinien byc
zwolennikiem kary śmierci
dla
zatwardziałych kryminalistów mordujących z premedytacją, żeby już nikomu
nie odebrali Życia i
poprzez
podatki na więziennictwo nie obciążali finansowo ludzi uczciwych. Tymczasem
jest dokładnie na
odwrót. To
ludzie którzy deklarują się jako ateiści nawołują do zabijania dzieci z
powodów
finansowych, a nie
pozwolą ruszyć zbira i jeszcze luksusy mu w więzieniu robią. Głupota i
Hipokryzja do
potęgi. Albo
pozwolenie na broń do samoobrony. Ateiści lewicowcy są przeciw, a przecież jest naukowo
udowodnione, że
zbiry najbardziej boją się nie policji i więzienia, ale tego, że ich ofiara może się
obronić! Tak samo
jak z istnieniem Boga. Akurat naukowo i logicznie nie można stwierdzić, że Boga nie ma.
W nauce brak
dowodów nie jest dowodem braku. Może się okazać, że niedługo pojawi a się narzędzia
poznawcze, ale na
razie naukowo nie da się udowodnić, że Boga nie ma. A Ewolucjonistyczna koncepcja
powstania wszechświata
sypie się na każdym kroku i jest bardziej naciągana niż cuda Tuska. Teoria
ewolucji sypie się na każdym
kroku i jajogłowi sami już nie wiedzą co wymyślić. Zaczynają już
bredzić, że życie przyleciało z
kosmosu na meteorytach, albo dna powstało na "tyłach kryształów" 80%
ludzi nie wierzy w ewolucje, tylko o
tym nie mówi bo jest politycznie poprawna tak jak nabijanie się z
pis-u. Popatrzmy na owoce Darwinizmu. Darwinizm otworzył ideologiczną
drogę do wyzysku i nazizmu oraz
eugeniki i eksperymentów, które miały wyhodować bardziej wyewoluowanego
człowieka, a skończyły się
masowymi mordami, przymusową sterylizacją i wojnami. Bo jeżeli to konkurencja i śmierć najsłabszych
powoduje rozwój gatunku to co ma nas powstrzymywać przed wyzyskiwaniem i wyżynaniem się nawzajem?
Przecież to "dobrze" według Darwina bo najsilniejsi przetrwają! Akurat jest tak, że ci najmądrzejsi i
najwięcej wnoszący nie zawsze są tymi najsilniejszymi. Ale ateiści twardo jej
bronią wymyślając coraz
bardziej naciągane teorie. Akurat ateiści są najbardziej zatroskanymi o
czystość wiary istotami na
świecie. Czekaj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+10 / 20

o proszę, Tombak90 :) Czołowy błazen tej strony totalnie oderwany od rzeczywistości, przesiąknięty jadem ze swoimi lewackimi poglądami. Dla Niego kościół i kibole to są główne problemy przez które Nasz kraj leży. Taki młody, a taki głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+5 / 11

Oj no, nie tak od razu skaczemy na ateistów. Nie myl ateisty z zacofanym palantem, który, powtarzam się już, gówno wierzącemu w twarz wciera dla mody, bo przeczytał coś na kwejku, albo ktoś go kiepsko informował podczas wychowywania, i ograniczony do wmówionych sobie linijek wierzy w nie mocniej niż co niektórzy katolicy w swoje :). I w drugą stronę, nie myl człowieka podążającego częściowo za propozycjami lewicy za wroga Kościoła i ateistę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
-5 / 7

lucian: czy w domu wszyscy są zdrowi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DajNaTace
-5 / 9

@Lucianie drogi kolego chyba pomyliłeś ewolucję z kapitalizmem :P Nie wiem jak w swej katolickiej
nieomylności możesz tak obrażać ateistów, przecież to twoi bracia? Co gorsza obrażasz także mnie ale
żeby Ci zrobić na złość nie będę się na Ciebie ciskał :) A skoro uważasz, że Bóg stworzył Ziemię
i wszystko co istnieje to zadam Ci jedno super hiper mega fajne pytanie... Skąd wziął się Bóg? Może inne
super bóstwo go stworzyło? Nie sądzisz, że to bez sensu? ;] A co do tego jak śmierć postrzegają
ateiści to masz racje ale co do aborcji i kary śmierci się z Tobą nie zgodzę, bo istnieje tyle poglądów
na ten temat ile samych osób nad tym myślących. Ja na przykład jestem przeciwieństwem twojej opinii.
Wybacz, że popsułem Ci wywód ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 8:38

P Polindak
-2 / 6

Będąc w Licheniu moja dusza nakarmi się na rok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+4 / 4

Tak, ale jest jeden problem - gdy raz tak zrobiono, całe żarcie zabrał miejscowy kacyk, a głodni nie dostali nic. I tak robią też bezduszni prezydenci tych państw. Poniższa wypowiedź nie ma bynajmniej na celu obrażenia kogokolwiek, ale Murzyn nie wybrany demokratycznie stojący na czele murzyńskiego państwa to chyba najgorsze, co może być. Dla nas Stalin czy Hitler, ale o afrykańskich krajach nie uczą nas tyle w szkole. I nie wszczepują nam tego rodzice w krew, jak niechęci do Niemców i Ruskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+1 / 11

DajNaTacę, ale także Lucian - ogarnijcie się. To nie miejsce na przekomarzanki racjonalistów z katolami.
Jeśli wierzę, taki pacan łażący za mną jak Jechowiec i powtarzający w kółko "bajki, smoki, przejrzyj
na oczy, ślepa, patrz, mam dowody" po prostu mnie irytuje. Jestem przeciwko aborcji, nie dlatego, ze to
osławione morderstwo, ale dlatego, że z czasem wpłynie to na mentalność społeczeństwa. Niech prawo do
niej mają te kobiety, które powinny mieć prawo: zagrożone lub zgwałcone, a i tak gwałt na psychice
dokonany przez taki czyn to dodatkowy ciężar- jakby im mało było, więc oprócz tego należy im się
przede wszystkim wsparcie. Będę popierać związki homoseksualne, bo to zawsze miłość, o ile nie
afiszują się z tym na środku ulicy, obwieszeni stanikami, balonami i różową krepą; nie zgodzę się
jednak na adoptowanie przez nich (albo nie) dzieci. Też z racji, iż nawet nie musi zamienić dziecka w
homoseksualistę, ale dlatego, że jakiś wpływ na jego wychowanie mieć będzie: dysbalans w tej
najpierwotniejszej, najintymniejszej i najsilniejszej więzi w życiu - tej z rodzicami. Tak bliski kontakt z
pzedstawicielem tylko jednej płci, niemożność do pojęcia sposobu myślenia i zachowania drugiej.
Obserwuję dzieci wychowywanę przez parę sióstr, matkę z babcią, albo kilku facetów i to i inne problemy
właśnie widzę.
Ale Luciek przesadził i to srogo - jeśli życie powstało z komórki, to czemu miałaby ona powstać na Ziemi, skoro mogłaby wszędzie indziej, a poziom tego, jak się o całości wypowiada świadczy o skrajnym niedoedukowaniu; nie ma związku między Darwinem a nazistami, jego poglądy powinny nie ograniczać się do obarczania winą jednego za drugie, ewolucja
jest kursko prawdziwa, i irytują mnie "katolicy" uparcie broniący nie tyle swojej tezy, co swojego umysłu
przed napływem rozumu. Kiedyś Kościół był główną placówką edukacyjną, niech więc wierzący nie
zamykają się na wiedzę tylko dlatego, że im się lewica nie podoba. To właśnie jest klątwa katolików - nie akceptują czegoś, blokują albo w zwierzęcy sposób atakują. Zamiast wybaczać, chowają urazy, wycierają się ludźmi, zeby niedajBoże nie ulec obcym argumentom. A nuż okaże się, że Pierwszego
Dnia, będącego tak naprawdę wyznacznikiem etapów, Bóg stworzył Energię, a czwartego Białko i
Adenozynotrifosforan. A czemu TRZEBA być albo katolikiem, albo lewicowcem? Czy będąc liberalna MUSZĘ
popierać maryśkę, seks przed szesnastką, aborcję, in vitro (jestem za, ale sceptycznie) czy
homoseksualizm? Albo koniecznie wcierać gówno w warz każdemu wierzącemu, obojętnie jakiej religii, tylko
dlatego że część z nich to banda fanatyków, równie ślepa, co ograniczona? Ale czy nie jest także
ślepym gość, który lezie za "modą" na liberalizm bo tak, nie dostrzegając pośród wygód możliwych
wad, których powinien starać się uniknąć? Jedno i drugie ma oczy zawiązane. Ale każdy ma prawo mówić co chce - jeśli jednak wiem, ze związał go jakiś nurt i płynie nim ufnie jak zdechła ryba, podąża za czymś i na ślepo przejmuje teksty bez poparcia, wiem, jak poważnie mogę jego argumenty traktować. Proszę po prostu, żebyście wzięli nieco sceptyczną postawę wobec swoich własnych poglądów, zamiast pluć bezsensownie jedno na drugie i zawalać internet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 9:56

A aurelka90
0 / 2

Przybor1995 czy ty masz o czymkolwiek pojecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R realista1
0 / 4

Nakarm jednego Murzyna a za rok będzie do nakarmienia 10 Murzynów. Nakarm tych dziesięciu a za 15 lat jest już 100 do karmienia. Murzyni mają inną mentalność. Dla nich dzieci to jak zwierzęta do pracy w gospodarstwie.
Pomoc Afryce powinna wyglądać tak: dostaniesz worek ryżu jak się wysterylizujesz. Potem dostaniesz motykę i ziarno do zasiania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DajNaTace
+1 / 3

@JannetFenix oczywiście masz rację, wybacz, że piszę o czyms innym poza tematem demota ale nie lubię jak
ktoś się ciska na moje przekonania ;] Co do samego demota to uważam, że kościół powinien żyć w
ubóstwie, a murzynom albo powinni pomóc rozwijać rolnictwo albo w ogóle sobie nie zawracać nimi głowy.
Nic nie robią, dostają jedzenie, mnożą się, a potem afera, bo dzieci z głodu umierają. Jak już gdzieś
to mówiłem, murzyni się rozmnożą ale jedzenie nie. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 10:21

W Wulfisko
+3 / 5

Tak sobie czytam te komentarze i wojnę katolicko-ateistyczną i powiem wam jedno... Nie ma tu ani prawdziwych
katolików, ani prawdziwych ateistów... Why? Bo prawdziwy ateista mówi, że nie wierzy w Boga, ale rozumie,
że nie ma w tym nic obelżywego i nie będzie starał się poniżać Katolika za jego wiarę... Katolikowi
natomiast nie wypada ze względu na religię obrażać ludzi niewierzących...
Skąd się więc bierze ta
cała pseudoateistyczna papka u polskiej młodzieży? Bo przecież zawsze trzeba się przeciw czemuś
buntować, prawda? Dawniej był okupant, teraz jest religia. Pamiętajcie jednak, że gdy było źle religia
zawsze łączyła nasz kraj. Nie liczyły się podziały...
Teraz się wszystkim w dupach przewraca z nudów i
od dobrobytu który zaczyna panować... Zobaczymy czy w razie wybuchu wojny, ataku terrorystycznego czy innego
zagrożenia historia nie zanotuje masowych nawróceń... ;)
Co do demota to jest to zwykłe uczepienie się i chyba nie potrzebuje żadnego komentarza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 11:08

avatar alewis8
0 / 2

Najlepiej było by jakby w ogóle odcięli jakąkolwiek pomoc afryce bo to się mija z celem. Dzisiaj powiedzmy że wyeliminują głód - a za 25 lat będzie 4 razy więcej czarnych mord do wykarmienia. Jeśli uda się to wykarmić - po 50 latach mamy 16 razy więcej asfaltów. Średnia dzietność wynosi tam 8 dzieci na parę - ze 100 par powstaje 400 kolejnych. Kraje "rozwinięte" przeżywają kryzys, popadają w gigantyczne zadłużenia a mimo to ciągle wysyłają tam miliardy - nie wiadomo po co. Koniec z pomocą - albo zaczną się rozwijać albo padną wszyscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar boyka89
-1 / 1

Mam nadzieję, że komentarz użytkownika "Przybor1995" to tylko prowokacja... Z tego co wiem to chyba nie o
miejsce dla ludzi rozchodzi się w przeludnieniu, a o to co do gara włożą... o ile w ogóle go
mają itp.....mniejsza z tym. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 13:58

avatar Matthewmn
0 / 2

Zapomnieliście, że większość akcji charytatywnych wychodzi właśnie z ramienia Kościoła, np Caritas. Dodatkowo duża część składek tzw ofiar, idzie na charytatywność (pozostałe za opłacenie pensji organisty/kościelnego itp. )Gdyby Kościoła nie było, praktycznie nikt nie pomagałby biednym. Bo po co, skoro państwo nie mówi że życie jako dobry człowiek może być szczęśliwe, tylko wymaga płacenia podatków. Ale no tak. Kościół to samo zło i trzeba je zniszczyć, bo takie myślenie jest w internecie modne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
+2 / 2

stefankosa - A swojego domu nie masz? Co cię mój obchodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 7

Jannetfenix Powiązanie między Darwinem i nazistami jest oczywiste. Teoria Ewolucji zakłada rozwój gatunku
poprzez eliminację najsłabszych osobników w walce o przestrzeń życiową i surowce potrzebne do życia,, a
przetrwanie najsilniejszych, które z kolei przekazują swoje geny dalej udoskonalając gatunek. Nazizm lub
dokładniej Volkizm to specyficzna, niemiecka ideologia rasizmu, na kształt predestynacji. W nacjonalizmie i
rasizmie niemieckim od czasów Johanna G. Fichtego (1762-1814) i G. W. F. Hegla ta protestancka teza została
przekształcona w doktrynę o istnieniu narodów predestynowanych (Urvolk – "pranaród" Fichtego; Volksgeist
– "duch narodu" Hegla), która, po zlaicyzowaniu tej doktryny w epoce pozytywizmu, przekształciła się w
paranaukowy dyskurs o istnieniu rzekomo wyższych i niższych ras ludzkich. Owe "wyższe rasy" zaczęły
eliminować "rasy słabsze" dal pozyskania "przestrzeni życiowej" i by darmozjady nie trwoniły surowców
naturalnych. I tu dokładnie pokrywają sie nazizm i darwinizm. Nazizm jest tylko przełożeniem praw Darwina
na ludzi. A co do komórki to liczby chromosomów u poszczególnych gatunków przeczą teorii ewolucji ponieważ są chaotyczne a nie uporządkowane rosnąco wraz z większym "wyewoluowaniem". Poza tym jakby nie patrzeć szympansy mają więcej chromosomów niż ludzie, a więc więcej materiału genetycznego, a co za tym idzie powinny być bardziej wyewoluowane, a jakoś nie są. Sam idź się dokształć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 18:04

S serek56
-1 / 1

Zminusowali mnie , ale nikt nie odpowiedział :D Tak dla zasady bo mam inne zdanie .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S serek56
+1 / 5

Alteran "Jan Paweł II, który 23 października 1996 potwierdził, że prawdą jest pochodzenie człowieka od
zwierzęcia." I co IDIOTO ? - Obrażasz mnie więc ja mogę Ciebie . Co do połączenia darwinizmu i nazizmu -
wyobraź sobie , że inicjatywa wyszła ze strony nazistów a nie Darwina . Teoria Darwina zakłada , że
słabe gatunki nie przetrwają , ale pamiętajmy , że Darwin nie mógł przewidzieć , że jakiś gatunek
zacznie wyniszczać się sam przy pomocy broni palnej ... Naśmiewacie się z ludzi , którym wodę z mózgu robią media zależne ( których nie oglądam ) a sami nie dostrzegacie manipulacji kleru . JP II To był prawdziwy papież . Wielki człowiek - nie szanuję kościoła , ale ten człowiek ma mój ogromny szacunek . Więc Lucianie , Alteranie - zorientujcie się jaki jest stosunek kościoła do pewnych spraw zanim zaczniecie gadać głupoty . A teraz czekam na minusy jak poprzednio gdzie też lucek bał się odpowiedzieć .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 20:46

V venya94
0 / 0

Policzyć to sobie jest bardzo łatwo, ale jeśliby Cię ten temat tak naprawdę interesował, to przecież zawsze możesz zaadoptować dziecko z Afryki na odległość, prawda?
Zmieniając świat zaczynajmy od siebie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
-1 / 1

GAMER - matole - mowa jest o Afryce nie o Polsce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stefankosa
+2 / 4

Lucian pytam bo czytając twoje komentarze mam wrażenie że wciągasz niezły towar albo leczysz się w psychiatryku (czemu dają takim internet) A pisząc łącząc nazistów z darwinem okazałeś się wyjątkowym durniem. Jeśli tak jest to dlaczego na pierwszej stronie mein kampf jest napisane "wypełniam boską wolę eksterminacji żydów"? Czemu przysięga każdego oficera wehrmachtu zaczynała się od zdania "przysięgam na boga wszechmogącego i fuhrera"? czemu na klamrze od pasa każdego żołnierza niemieckiego było napisane "gott mit uns" (bóg z nami)? Czemu po zajęciu czechosłowacji Hitler tworząc marionetkowe państwo Słowackie na czele stawia.... księdza J. Tiso? Mogę wiele pytań zadać na wiele znajdzie się też odpowiedź, jednak odpowiedz mi czy jakikolwiek władca który inspiruje się darwinem wprowadza zmiany w państwie własnej ideologii?? Religie człowieku są źródłem wszelkiej nienawiści co historia pokazywała nieraz i wciąż pokazuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sazyr
+2 / 4

UWAGA:WNERWIONY ATEISTA, jeśli jesteś Katolem po prostu daj minusa i idź dalej. Wypowiedź dedykuje
Lucianowi, który napisał posta parę komentarzy wyżej.
Lucian jest doskonałym przykładem choroby która
pleni się w naszej ojczyźnie.
Choroba którą wtaczają nie winnym dzieciom, nie uświadomieni rodzice i
ich pasterze,
mający ciągoty pedofilskie, księża. ONZ, to organizacja tak jak KK. Tutaj podobieństwa
się kończą. Lucianie, z miłą chęcią bym poczytał jaki był budżet KK w tych latach, ciekawe dlaczego
tego nie prowadzą...Może dlatego że gdyby ludzie się dowiedzieli o jakich sumach mówimy to w końcu by
się wkur**** ? Ale nie będę się bawił w jakieś sprzeczki liczbowe, ONZ to organizacja szerząca pokój,
natomiast głównym celem KK jest rozszerzanie wpływów i czerpanie z tego korzyści, fizycznych również.
Dla mnie katolicy są gorsi niż wyznawcy Islamu, Ci drudzy przynajmniej mają szczerą wiarę, głupią,
nielogiczną i krzywdzącą ale
SZCZERĄ. Natomiast Katolicy w niczym nie przypominają swojego wiecznie
przybitego do krzyża "Pana", gdybyście byli przynajmniej choć w połowie tacy jak on, świat byłby lepszym
miejscem. Afryka przed "dostarczeniem" (Wiemy już doskonale na czym wygląda nawracanie narodów na religię
miłości) chrześcijaństwa nie była tak zniszczona jak jest teraz. To chrześcijanie tam rządzili, to oni
odpowiadają jak Afryka wygląda teraz. (Nie mówię tu o Islamskiej części Afryki). Lucianie zwalanie winy
nigdy nie uchodzi na sucho, to wy jesteście winni tak samo jak biali ludzie. Na szczęście ktoś (m.in ONZ)
wziął odpowiedzialność za was. Dalej... Swoje WYOBRAŻENIA o Ateistach zachowaj dla siebie, jeśli nie
potrafisz tego zrobić, tak jak ja wytykając wam zbrodnie dokonane na paro letnich chłopczykach, to
przynajmniej mów zgodnie z prawda. Ja z miłą chęcią mogę ci przesłać wiadomości o maltretowanych
dzieciach przez czarnych panów. Jednak zauważyłem twój kolejny błąd (Zabawne stwierdzenie, bo całe
twoje rozumowanie to tylko trujący jak który jest odzwierciedleniem zła KK). KAŻDY może stwierdzić że
Bóg nie istnieje, bo normalnie egzystujący człowiek, racjonalista nie uwierzy w nic, co nie ma dowodów,
sensu, wartości. Znajdź jakiekolwiek dowody na istnienie Boga (Tak dowody a nie bełkot) to pogadamy o jego
egzystencji (Wybacz zagalopowałem się, nie znajdziesz dowodów bo twój umysł jest spaczony chorobą...) Co
do aborcji, to zignoruje twoje rozumowanie, tak samo jak wyobrażenia o ateistach, aborcja jest sprawą
kobiet, ja nie mogę rodzić z przyczyn fizycznych, jeśli kobieta nie chce rodzić, ja jej tego nie
zabronię. Dodatkowo wyczytałem (Tak to udręka, jeśli twoim celem było mnie zdenerwować, to pogratuluj
sobie) , że kary śmierci według ciebie powinny być legalne, kolejna hipokryzja KK bronić nienarodzonych,
zabijać narodzonych, swoją drogą ponownie pokazujesz jaką podstępną gnidą jest twoja organizacja, dać
wam tylko szanse a stworzycie tutaj republikę mitologi katolickiej, na wzór islamskiej. Co do twojej wiedzy
o Ewolucji, co jest jedynym powodem dla którego śmieję się z ciebie niesamowicie, mogę powiedzieć, że
jest ZEROWA (Jak zresztą twoja wiedza ogólna). Ewolucja jest podstawą obecnej biologii, bez niej nie można
byłoby racjonalnie wyjaśnić otaczającego nas świata. Ewolucja to nie teoria, to FAKT. Jednak jako
racjonalista, muszę zaznaczyć, że jeśli ktoś znajdzie lepszą teorie wyjaśniająca istnienie i
kształtowanie się wszechświata, udowodni to logicznie to przyznam mu racje, nie będę stał murem za
czymś co jest kłamstwem obalonym tysiącami razy, takimi jak KK. Natomiast twoje usilne próby wmawiania,
że Ewolucja, Ateizm miała coś wspólnego z Hitlerem, są jak najbardziej godne POCHWAŁY. Postąpiłeś
dosłownie jak Ratzinger, który dość nie dawno temu starając się ukrywać pedofilie i zakłamanie
kościoła zwalił winę za zbrodnie hitlerowskie na "nas". Jednak muszę po raz kolejny potępić waszą
wiedzę, HITLER BYŁ KATOLIKIEM, jak większość morderców, polecam jego biografię. Dodatkowo przeczytaj
sobie trochę o katolickim holocauśc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2011 o 22:59

avatar lucian
0 / 4

Do wszystkich antyklerykało-ateistów. Arbuz jest niebieski dopóki nie natnie się skórki.
Udowodnijcie,
że tak nie jest. Żadne z was nie udowodni. To jest przykład chwytu retoryczno erystycznego
mającego
przenieść ciężar dowodzenia faktu na osobę atakowaną. Ja wierze w jednego osobowego Boga, tak
jak
miliardy ludzi na ziemi, a jak ateisto masz coś do tego to sam mi udowodnij, że go nie ma, bo to ty coś
do
niego masz.
Druga sprawa obrzucacie mnie błotem i sączycie jad tak jak napisałem, więc sami
potwierdzacie
prawdziwość mojego komentarza. Co do Afryki i rzekomych "najazdów misjonarzy" przed
pojawieniem się
białych w Afryce dominującymi religiami były Szamanizm i Animizm, obie stosujące
obrzędowe ofiary z ludzi
i w niektórych przypadkach kanibalizm: Ludzie lamparty, szczep Zande, szczep zwany
Niam-Niam Pigmejów
zjadają nawet dzisiaj. Jak ateisto uważasz, że chrześcijaństwo jest gorsze to sam
się powinieneś
leczyć.
A co do kolonizacji to Kolonie miały Anglia -PROTESTANCKA gdzie KRÓL jest głową
tamtejszego
kościoła, Francja, Holandia i Niemcy - państwa laicko - protestanckie zawzięcie zwalczające
kościół.
Czyli takie w których do władzy pchają się ATEIŚCI I ANTYKLERYKAŁOWIE! I to są Fakty
potwierdzone przez
historię. Więc proszę mi nie mówić o misjonarzach jak Wojska pchali tam ATEIŚCI Z
RZĄDU! Dodam jeszcze, ze niewolników kupowano od kupców arabskich, którzy z kolei kupowali ich od wodzów czarnych plemion polujących swoich sąsiadów. Oczywiście biali tez łapali, ale to nie my to wymyśliliśmy. Europejczycy weszli na rynek, który już istniał tam od wieków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2011 o 23:07

avatar lucian
-1 / 3

DajNaTace - Co do mylenia Darwinizmu z Kapitalizmem to po ogłoszeniu swojej teorii Darwin
znalazł
zwolenników w grupie przemysłowców określonych później mianem ZBÓJECKICH BARONÓW, która
zaadaptowała
jego założenia w biznesie. Wyzyskiwali kogo się dało tłumacząc, że przecież tak każe
ewolucja a owi
wyzyskiwania są "słabiej przystosowani" wiec musza zginąć. Poza tym na prawdę wierzysz,
że pochodzisz od
MAŁPY? Współczuję... Do debila który twierdzi: Alteran "Jan Paweł II, który 23
października 1996
potwierdził, że prawdą jest pochodzenie człowieka
od zwierzęcia." Ty to teraz
pojechałeś, tu masz
fragmenty przeczytaj jeszcze raz:

Cytat: "Dzisiaj, niemal pół wieku po ukazaniu się
encykliki Piusa XII
«Humani Generis», nowe dowody prowadzą do tego, że teoria ewolucji jawi się czymś
więcej niż tylko
hipotezą...

...zgodność wyników prac... stanowi sama w sobie znaczący fakt na
korzyść tej teorii
(ewolucji)

...i prawdę powiedziawszy, należałoby raczej mówić nie o teorii ewolucji
ale o teoriach
ewolucyjnych...".

Jan Paweł II Mówi, że WYNIKI BADAŃ NAUKOWCÓW ROZSTRZYGAJĄ NA KORZYŚĆ
EWOLUCJI, a
nie , ŻE CZŁOWIEK POCHODZI OD ZWIERZĘCIA! A to co ty włożyłeś w usta Papieża to tytuły
prasowe: z "Il
Giornale": "Papież mówi, że pochodzimy od małpy" i "La Republica": "Papież zawarł pokój
z Darwinem".
No i co teraz kłamco? Typowe dla ateistów kłamać i mącić. dziwne, żeby wyniki badań
Darwinistów były
przeciw Darwinizmowi... W nauce dokonuje się obecnie powrót do teorii filozoficznej
"Inteligentnego
Projektu". Twierdzenie, że nowe dowody potwierdzają teorię ewolucji jest jawnym kłamstwem,
ponieważ wielu
naukowców porzuciło teorię ewolucji a zwłaszcza Darwina. W samych Stanach jest 10 000 naukowców, którzy nauczają o stworzeniu ziemi zgadnie z opisem biblijnym, mają czysto naukowe, a nie tak jak darwiniści pseudo-naukowe, dowody geologiczne i chemiczne przeczące teorii wielomiliardowego wieku ziemi, występowaniu szczelin skrzelowych w zarodkach ssaków i tym podobnych tanich "dowodów" nagminne wałkowanych przez Ateistów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2011 o 0:49

S serek56
-1 / 3

Lucianku ty mój - po pierwsze nie jestem ateistą tępaku :D Zegar nie może istnieć bez zegarmistrza i się z tym zgadzam . Po 2 Jak papież mówi o tym , że coś działa na korzyść tej teorii wg której POCHODZIMY OD MAŁPY ( nie ma tego bezpośrednio w treści teorii , ale stosując ją można BARDZO LOGICZNIE do tego dojść ) to raczej jako wierzący powinieneś ogarnąć o co mu chodziło ... 98 % wspólnego DNA z szympansem to przypadek ? Kciuk przeciwstawny , który występuje u wszystkich naczelnych to przypadek ? Małpy to grzesznicy , onanizatorzy , którzy doznali kary owłosienia ( poczytaj o zabobonach na ten temat w średniowieczu ) ? Zapytaj pierwszego lepszego księdza co sądzi o teorii ewolucji - tylko nie swojego wsiowego proboszcza a szanujących siebie i innych kapłanów , ludzi z powołaniem , którzy rozumieją , że jeżeli kościół chce przetrwać to musi się zmieniać . O IRONIO - EWOLUOWAĆ . Ludzie już nie wierzą w gadające węże czy raj - pogódź się z tym . Kler już teraz głosi na lekcjach religii , że to tylko przenośnie itp. wiem bo na takowe uczęszczają moi znajomi . Nie powiem kolego masz wenę , ale SKOŃCZ p***dolić . Teoria o misjonarzach w Afryce była oczywiście durna "Encyklika Humani generis traktowała naukę o ewolucjonizmie jako poważną hipotezę, tak samo godną rozpatrywania i badania jak jej przeciwna hipoteza... Dzisiaj, prawie pół wieku po opublikowaniu tej encykliki, nowe osiągnięcia doprowadziły do uznania, iż teoria ewolucji JEST WIĘCEJ NIŻ HIPOTEZĄ . Rzeczywiście godnym uwagi jest, że teoria ta jest przez badaczy coraz więcej akceptowana z powodu wielu odkryć w różnych dziedzinach nauki. Zgodność niezależnych od siebie wyników prac (ani wymyślona, ani fabrykowana) jest już sama znaczącym argumentem dla tej teorii." No tak a posiadanie innego zdania niż twoje to "sączenie jadu" , a tymczasem 5 miliardów rocznie SAMA POLSKA oddaje Watykanowi C**j WIE PO CO .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-2 / 4

serek56 - Morfologiczne podobieństwo nie dowodzi wspólnego przodka, lecz podobnego zastosowania narządów i
jednego projektanta. Poza tym małpy mają cztery chwytne kończyny a ludzie dwie, więc czyżby ewolucja się
cofnęła? A podobno nie może. Nie zamkniesz mi ust Papierzem bo w innych encyklikach Potępiał aborcję, eutanazję in vitro, pedalstwo i tym podobne pseudo nauki, a ty je popierasz hipokryto. Jak chcesz z kimś dyskutować to powołuj się na fakty a nie zabobony, nie stosuj tak tanich chwytów bo tylko się poniżasz. Choć tak
się składa, że Ateiści nie mają nic więcej i jakoś nie chcą rezygnować ze swoich zabobonów. A ich Największym Zabobonem
jest EWOLUCJA i masz racje to więcej niż hipoteza, TO PSEUDONAUKOWY FINANSOWANY Z PIENIĘDZY PODATNIKÓW
ZABOBON! Jak tak bardzo lubisz małpy to wezmę cię do zoo małpom pokazać zobaczymy czy poznają swojego
dalekiego potomka. A już z pieniędzy wysyłanych do Watykanu to by cie nawet małpy wyśmiały. Do kasy Unii
Europejskiej czyli "Nowego ZSRR" Polska wpłaca co roku 12.573.808.000 ZŁ Na promocje, pedałów, aborcji,
feminizmu i ustaw o krzywiźnie banana. Nazywając to "postępem". Co to za postęp babranie się w
zboczeniach znanych od dawna? Albo powrót do gospodarki centralnie sterowanej? Ostatnio lewaki w Szwecji chcą legalizować kazirodztwo. A to wszystko za nasze
pieniądze. I co łyso? I nie pieprz mi o dotacjach bo te pieniądze wracają pomniejszone o pensje urzędasów unijnych a oni krocie zarabiają, tylko za to, że oddają nam cześć naszej Polskiej kasy, która powinna zostać w POLSCE i wymyślają dyrektywy o tym ze z drabiny trzeba schodzić tyłem. Naukowcy nie tworzą praw fizyki, chemii, biologii, tylko opisują już istniejące
stworzone wieki temu przez Jednego Osobowego BOGA. Choćby chcieli nie potrafią żadnego zmienić, ani
stworzyć nowego.
Teoria ewolucji roi się błędów. Zakłada, że drobne spontaniczne mutacje w genotypie powodują z
czasem powstanie nowych genów kodujących nowe korzystne cechy. Tymczasem wszelkie mutacje są destrukcyjne,
żadna nie tworzy nowej cechy, a tylko upośledza organizm w którym wystąpiła. Tysiące zwierząt
laboratoryjnych było mutowanych i zawsze był to krok w tył. Klonowane zwierzęta były tak chore, że
trzeba je było usypiać. Ale Darwinistom było mało. Znaleźli u murzynów mutacje powodującą anemię
sierpowatą, osoba chora na ta mutacje nie zachoruje nigdy na malarię, ponieważ pasożyt ją powodujący nie
potrafi zagnieździć się w chorych krwinkach. No i to podobno miała być mutacja korzystna stanowiąca
dowód. Trąbią o tym we wszystkich podręcznikach. Tylko co to za dowód jak zamiast na malarie murzyn umiera na anemię? Tak czy tak śmierć. Nie przetrwa, nie ewoluuje umiera. Nie ma
korzystnych mutacji. Nie ma powstawania nowego gatunku ze starego. Nie ma Ewolucji. Jest tylko mikro-ewolucja,
inaczej dostosowanie do warunków. Drzewo mające kolce jeśli jest ogryzane przez zwierzęta może je
powiększyć, ale nigdy nie stanie się innym drzewem. Kościół nie ewoluuje i nie będzie, Kościół ma trwać i głosić Prawdę, uzupełniać ja i rozszerzać, po dziełach poznawać Stwórcę. Czekam na kolejny przebłysk twojego fanatyzmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2011 o 20:22

avatar lucian
-4 / 4

Eyael123 - Moje gratulacje jesteś sztandarowym przykładem "debatującego ateisty/darwinisty" 0
argumentów
100% taniej retoryki i prób ośmieszenia. Ale dobrze potraktuję cię poważnie i już
odpowiadam.
Przypominam, że wiara w jednego osobowego Boga sięga czasów jeszcze przed naszą erą a
darwinizm pojawił
się w połowie XIX wieku (1858r) więc zgodnie z logiką to wy chcąc wnieść coś
nowego musicie udowodnić
swoje tezy. Wtedy dopiero będzie logicznie. Wampiry istnieją ponieważ Wampiryzm
jest odmianą
pasożytnictwa, polegającą na odżywianiu się krwią wysysaną z cudzego organizmu,
występuje np.: u
nietoperzy Desmodus rotundus. Co do elfów to niedługo z braku nowego kitu darwiniści
pewnie sięgną po nie
jako po kolejne brakujące ogniwo między małpą a człowiekiem. Żeby nie było ci
smutno to masz rację
"pochodzimy od małpy", jest dużym niedopowiedzeniem, nie dopowiedziałem całej reszty
darwinistycznego
gniotu, a że mało tu miejsca zacznę od czasów kiedy ziemia była według darwinistów
kulą wrzącej lawy ok 4 mld lat temu:
ziemia powoli stygła, skraplająca się para wodna utworzyła deszcz,
który padał na skały wypłukując z nich
związki mineralne i tworząc pra-oceany w których owe związki
mieszały się z siarkowodorem i amoniakiem z
atmosfery, aż ok 3 mld lat temu "powstało" życie! No i teraz już poszło szybko, od pierwszych bakterii
przez wielokomórkowce, strunowce,
kręgowce aż do małp i ludzi... Więc tak bez uproszczeń to wychodzi na
to że pochodzimy od kamienia. A to
jest jeszcze głupsze niż od małpy. Wyraźnie napisałem, że teoria
inteligentnego projektu jest
FILOZOFICZNA, a nie naukowa, a ty to przepisałeś i czepiasz się, że nie jest
NAUKOWA. Naucz się czytać.
Liczba chromosomów u człowieka, 24 pary u szympansa, 39 par. A ty piszesz o
"fuzji dwóch chromosomów, i
wiemy w jaki, jest to chromosom nr 2", no ok może te dwa uległy fuzji a
pozostałe 14 to co? Naucz się
liczyć. Cale "Mein Kampf" jest oparte na ewolucji i doborze naturalnym
wymieszanym z Volkizmem, ale przecież
nie umiesz czytać jak to wyżej udowodniłeś. I znowu, zeby nie było ci smutno masz rację; Hitler
przegrał z
ewolucyjnego punktu widzenia bo ewolucja to bzdura i sam podałeś na to dowód w postaci kota
sfinksa. Cóż za
ewolucyjny skok! Kot bez futra! Aaa cha cha! Wypuść go zimą do lasu zobaczymy ile
przeżyje. Brak futra to
zepsucie normalnego kota, destrukcyjna mutacja. Bakterie nie uodparniają się na
nowe antybiotyki, tylko te
antybiotyki nie działają na te bakterie. Poza tym bakterie mogą mieć gen
kodujący odporność na daną
substancje chemiczna od początku świata, a ludzie o tym nie wiedzieli, bo cud
że w ogóle zauważyli ową substancje, a co dopiero ją przebadać.
Nylon jest poliamidem, wiązanie amidowe
występuje w naturze od początku świata więc nic dziwnego, że
istnieją bakterie, które potrafią je
strawić, tak jak inne prowadzące swoje procesy metaboliczne w oparciu o
siarkowodór, azot, tlen, żelazo,
czy nawet związki arsenu. Tylko nikt ich wcześniej nie odkrył. Przegrałeś na wszystkich frontach. W
następnym
poście napisz mi o formach pośrednich miedzy mięczakami żyjącymi według datowania darwinistów przed kambrem (więcej niż 550 mln lat temu), i a ponad 150 znanymi rodzinami trylobitów (z których wyróżnia się ponad 20 tys. gatunków) Nadmieniam, że musiała wtedy według darwinistów przynajmniej kilka razy zajść pełna ewolucja narządów wzroku w ciągu "zaledwie" 20 mln lat. Pokaz mi te "bogate formy pośrednie."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 listopada 2011 o 23:34

S serek56
-1 / 3

Lucian - w odróżnieniu od Ciebie nie lubię dużo gadać więc nie będę się aż tak rozpisywał - piszesz
jak typowy klecha - wkładasz mi w usta rzeczy o których nie pisałem , używasz języka księdza natanka :D
Taki żart nie pluj nie pluj chodziło mi o to , że obrzucasz mnie błotem i uparcie przyczepiasz mi łatkę
ateisty , którym nie jestem ( agnostyk plus deista ) . Co do kończyn chwytnych - MURZYN SKUP SIĘ !!! (
przepraszam czarnoskórych czytelników to takie powiedzonko ) nigdzie nie ma powiedziane , że mutacje mają
tylko DODAWAĆ nowe narządy - jeżeli jakiemuś gatunkowi nie jest potrzebny dany narząd to w wyniku
ewolucji się go pozbywa - gdyby tak nie było mielibyśmy płetwy , ale to już inna sprawa . Gatunkom ,
które prowadziły naziemny tryb życia nie były potrzebne 4 kończyny chwytne zrozum to . I jak patrzę
na Ciebie to mam najlepszy dowód na to , że pochodzimy od małp :) ( Chodź to duże niedomówienie ) . Tak samo nie mówiłem co sądzę o UE więc też ogarnij :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2011 o 0:13

R Rolsrols
+29 / 37

To nie zalatwi problemu głodu na świecie. Nakarmisz raz i póżniej co? Bedą czekali aż nakarmisz znowu
i tak naprawde bedzie to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Zapytaj miejscowej ludnoście w Licheniu ile
korzyści maja z tej bazyliki i bedziesz mial prosty rachunek, które rozwiązanie jest lepsze. Wiele osób
utrzymuje się z turystyki i ta bazylika się zwróci z nawiązką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2011 o 20:08

avatar Tomator
+32 / 32

Kiedy zostaną nakarmieni, to nie będą długo czekali. Rozmnożą się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
-4 / 6

Albo szansę na przeżycie do dojrzałości będzie miał w końcu ktoś, kto będzie mógł resztę rodziny
utrzymać. No co, nieprawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 9:56

avatar SDMarit
+66 / 84

Afryce nie potrzebne jest jedzenie a "wędka" tylko co najlepsze w większości przypadków oni nie chcą "wędki" a jedzenie bo tak im wygodniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
-5 / 7

zgadzam się, metoda wędki jest tu najlepszym rozwiązaniem. Jednak chodzi mi o biedne dzieci, które głodują, cierpią, a są niczemu winne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashganka
-2 / 2

SDMarit - wędkę to można dać komuś kto wie jak łowić. Łatwo Ci się gada z przed ekranu laptopa w cywilizowanym kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+44 / 64

Ludzie którzy zbudowali Licheń - czyli katolicy, poprzez katolickie organizacje charytatywne i pracę
misjonarzy - karmią rocznie miliony głodnych dzieci w Afryce, Azji i na całym świecie. Co więcej, budują
i prowadzą szkoły, umożliwiając tym dzieciom edukację, która zawsze jest wstępem do lepszego życia. A
co TY robisz dla głodujących poza wytykaniem innym co robić powinni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2011 o 20:32

avatar Zoarix
-4 / 8

@jytug w Kościele Protestanckim nie lubią takich ludzi jak Ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+5 / 13

Skoro mamy pieniądze, czemu nie budować kościołów? Są piękne, trwają wieki, turystyka się z nich utrzymuje, nawet, jeśli nie mają setek lat. To, czy biorą coś z tych darowizn, jest możliwe albo nie, jednak akurat pomiędzy wszystkimi duchownymi, misjonarze są ludźmi o najszczerszych sercach. Sam idź gnij w Ameryce południowej z tysiącem komarów, chorób i w brudzie tylko dla monety w kieszeni? Co więcej, akurat misjonarze na swoje cele o pieniądze muszą się starać sami. Kibel dla afrykańskich dzieci, destylator wody czy szkoła - idź błagaj rząd, albo organizuj raz na jakiś czas zbiórkę. Serca musisz nie mieć, skoro twierdzisz, że ktoś tkwiący w takim otoczeniu, widząc i doświadczając tego, co się tam dzieje, myślałby tylko o tym, jak obciąć te marne kilkaset złotych jakie jakaś wieś raczy ofiarować, zamiast klepać bzdety do neta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jytug
0 / 0

W kościele protestanckim uwielbiają takich jak ja, a nie znoszą buractwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hadox
+4 / 8

"...dziecko głoduje nowy kościuł się buduje", ja mogę wydać pieniądze na kościół i nie jest powiedziane, ze nie mogę pomóc dziecku, ty możesz również pomóc dziecku ale wpierw polecam zakupić jakiś słownik języka polskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zoarix
+17 / 35

Ale pałacu prezydenckiego się nie komentuje, hoteli, rezydencji. "Szlachty" i polityków nikt się nie czepia. Kościoły to element kultury, historii i sztuki. Kraj ma być szary i nudny? Zapomnieliście już ile misjonarzy jedzie do Afryki. Krytykujecie a Wasza pomoc to jedyne 5 zł na Wielką Orkiestrę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+6 / 10

A bywa, że i - 20zł, jeśli ktoś "szczerze" zechce wziąć do ręki skarbonkę. Rozumiem, co masz na myśli
i zgadzam się z tym. Świątynie, obojętnie jakie, to sięgający tysiąc i dwa tysiace lat kultury wstecz obiekty same w
sobie będące dziełami sztuki. Miejsce, w których czy się wierzy, czy nie, można się zatrzymać i
zastanowić nad wartościami, własnymi słabościami, zastanowić nad własnym uduchowieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2011 o 22:41

avatar Zoarix
+2 / 22

Ty ślepy stereotypiarzu! Za komuny Kościół organizował paczki z jedzeniem i ubraniami dla potrzebujących! Ty byś pierwszy tam zasuwał. Ale nie, lepiej dowartościowywać się za monitorem, bo w rzeczywistości nie masz odwagi przed swoimi rówieśnikami bo by Ci łeb obili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+7 / 15

Zgadnij kto prowadzi i wspiera Domy Samotnych Matek w Polsce. http://www.dsm.lublin.pl/index DrJont89 coś ci umknęło albo nie chciałeś tego widzieć i w rezultacie aby się ośmieszyłeś tą wypowiedzią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2011 o 21:16

D darek2702
+1 / 9

bo rydzyk zbiera kase to juz jedziesz na caly kosciol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+2 / 8

To teraz się będziecie targować, ile paczek poszło? Jeśli Kościół ci nie jest potrzebny, to się nie czepiaj, przecież nie wybiera ci pieniędzy z kieszeni. Innym jest potrzebny, inni czasem chcą posłuchać czegoś mądrego, poruszającego sumienie. A jak na budynek stanowi obiekt, który jest po prostu piękny. Ale kogo obchodzi piękno, przecież pięknem nie zapłacisz za internet. Rydzyk jak szlag zbiera kasę, ale głupiec tylko pakuje wszystkich do jednego wora: głupiec tak ślepy, jak ślepymi nazywa się wierzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hadox
+1 / 5

@DrJont89 Jak na razie fałszywym prorokiem jesteś ty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rogg
+29 / 43

Polacy wydają rocznie ok. 8 miliardów zł na piwo. Za taką kwotę można zbudować 40 Licheniów. Czy autor demota policzył ile głodnych dzieci można by za to nakarmić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+16 / 26

Po prostu jechanie po Kościele jest modne. Najlepszy dowód jak dobrze antyklerykalni mają w tym "wyznaniowym" kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
0 / 2

SAVE PIWO! Opchnijcie papierosy! Zgadzam się, że cos ostatnio za przyznanie się do wiary wcierają ci gówno w twarz, nawet, jeśli nie jesteś jednym z tych chorych fanatyków, dla którego zbawienie = krzyż, radio i jojczenie na każdego, kto popiera palikota. Trza sceptycznym być, nie głupim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+3 / 7

@PannaDeLioncourt Księża płacą zryczałtowany podatek PIT = księża płacą podatki. Wszystko jest w ustawie wystarczy do niej zajrzeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartors
+3 / 3

PannaDeLioncourt a czy budowanie kosciola sie nie zwraca? Materialy budowlane, pracownicy i ozdoby to wszystko za darmo? Wiec budowanie kosciola to tak samo jak browarnictwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+1 / 1

Dodaj zabiegi konserwacyjne. Widziałam taki kościół, co bodaj co kilka lat, albo się palił, albo zalało..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R runaway
+2 / 4

@PannaDeLioncourt Do Lichenia przyjeżdża co roku ok 2mln pielgrzymów i to nie tylko z polski. Każdy z tych 2mln ludzi musi coś zjeść, gdzieś przenocować itp. teraz sobie wyobraź ile pieniędzy mieszkańcy dzięki sanktuarium mogą zarobić na turystyce i ludzie mają pracę. Co do wcześniejszego posta i oddawania ziem no to logicznie myśląc, jeśli coś komuś zostało bezprawnie zabrane to pasuje oddać, ale co ja tam mogę wiedzieć w końcu jestem ciemnym katolem. Ale jeśli wiesz o jakiś przekrętach z tym związanych to idź do prokuratury i zgłoś przestępstwo jest to moralny obowiązek każdego praworządnego człowieka. Czemu ci wszyscy krzyczący, jakie to kościół przekręty nie robi nie zgłaszają tego odpowiednim organom? No dalej przecież będziecie mieć z tego same korzyści, narobicie trochę rozgłosu wokół swojej osoby, jacy to jesteście antyklerykalni to od razu dostaniecie pracę u Urbana, a może i u Palikota się jakaś ciepła posadka znajdzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1313
-3 / 3

chcesz wyżywić dziecko ubraniami (podpis pod 1 zdjęciem i podpis pod demotem)??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
-1 / 3

PannaDeLioncourt- akurat Nasz Bóg jak to określiłaś sam rozkazał zbudować świątynie pozłacana Arkę i ołtarz również pozłacany. Trochę lektury Biblii by ci nie zaszkodziło. A księża płacą podatek zryczałtowany ignorantko. Te niby "przywileje" o których mówisz są znacznie mniejsze i ograniczają się do standardowego zusu, Zostały nadane Kociołowi na mocy konkordatu jako rekompensata za znacjonalizowane przez komunistów majątki kościelne, zagrabione mienie, zdewastowane kościoły i klasztory. Trochę więcej Historii, a mniej Palikota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
-1 / 1

lucian w cywilizowanych krajach wiara w bajki jest opodatkowana, w ten oto sposób Ci, którzy nie wierzą nie mają takiego problemu jak w pl, że na kościół łoży się również z ich podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Paskovich
-1 / 15

Jak dla mnie to kościół zaczyna już przesadzać z kasą...za ślub , chrzciny, pogrzeb, kolęda, składki, miejsce na cmentarzu itd,,, ciągle wołają, ciągle nie mają ... może i jedyne to co daje się to 5 zł na WOŚP ale to zawsze coś. lepiej byłoby przeznaczyć pieniądze np. ze składek dla księży na inny cel... a za te pieniądze wymyślić wędkę i wręczyć ją AFRYCE wtedy by było łatwiej... ciekawe co wy Byście gadali gdybyście tam żyli każda pomoc jest na wagę złota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
-3 / 7

Wydaje mi się, że skoro Kościół nie pobiera wypłaty z rządu, za coś musi żywić księży, ministrantów, płacić za konserwacje, et cetera. Są tacy, którym szajba odbiła, ale mam szczere szczęście nie znać takich osobiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+1 / 3

Nie wierzysz nie płać, jesteś katolikiem, chodzisz do kościoła płacisz to wiesz dlaczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Veon
-1 / 3

No i widać po twojej wypowiedzi Jannetfenix że ksiądz stał się zawodem. Ministanci są młodzi i opiekują się nimi rodzice więc po co dawać im pieniądze ?
I ostatnie najważniejsze pytanie:
Czy głoszenie wiary nie powinno być nagrodą samą w sobie ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
0 / 2

Jakoś nie widziałam ministranta, który jest ministrantem dla kilku groszy. Ty, oni w ogóle dostają cokolwiek? Chyba tyle, żeby móc na jakąś wycieczkę złożyć, w nagrodę za poświęcanie swojego czasu. Albo jeszcze zorganizować tą wycieczkę innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdk89
+14 / 20

Jakim prawem uzurpujesz sobie prawo do zarządzania nie swoimi pieniędzmi, nawet nie wiesz ile fajnych rzeczy mógłbym sobie kupić za twoje pieniądze ale wątpie żebyś był tak samo zadowolony/a z tych zakupów jak ja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rdk89
+3 / 9

jytug jakich pieniądzy podatników? poj....o cie?!!?!?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marcinkosky
+8 / 12

*niecałe 9000 dzieciaków do 15 roku życia byś wyżywił za 200 000 000zł chyba, że źle zrozumiałem ten
nawias...
a co do treści demota to bez ko. Albo nie. Czy niezbędny do utrzymywania podstawowych czynności
życiowych jest Ci komputer wart 2000zł? No.. to możesz teraz być bohaterem i wyżywić 16 afrykaniątek przez
miesiąc albo jedno przez 16 miesięcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 listopada 2011 o 21:26

avatar Jannetfenix
+1 / 5

Dureń jesteś, że się tak ofensywnie wyrażę. Ale wyrażę, bo na takie zacofanie słów innego kalibru brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+2 / 6

Dobrze że jest jedyny sprawiedliwy myślę że uratujesz świat od głodu, skonczysz gimnazjum i będziesz mógł wreszcie zarabiać i pomagać najbiedniejszym

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
+17 / 23

Koszt organizacji Przystanku Woodstock jak się ma do forsy zebranej przez WOŚP. Takie gadki możesz zarzucić absolutnie każdej osobie, która nie żywi się wyłącznie ryżem. Sprzedajcie komputery, samochody, telewizory, kupcie za to bilety do Somalii i wolontariujcie do woli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dowii1
0 / 8

Autorze... niestety nie wyżywisz i nie ubierzesz dziecka za 125/na miesiąc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
+3 / 5

W polsce nie, w afryce tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+1 / 3

Słownikom. Nie, Kościół nie ma gdzieś. Albo, uznajmy, organizacja kościoła może ma, ale księża nie.
Przynajmniej tylu, ilu znam. I nie wiem, jak przykazania sprawiają, że ludzie nie zauważają czegoś
takiego.. Zdaje mi się, że religia ma wyczulać na krzywdę i ruszyć sumienie pod tytułem "siedzę w ciepłym domu z kompem po nocy, a przecież mógłbym pomóc komuś, dziecku w Afryce albo sąsiadce spod ósemki".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 0:48

J jagienka87
-4 / 6

po co dajesz? jakby nikt nie dawal to by nie mieli kasy a ze walicie kase na wszystko to sie potem nie dziwcie ze hulaja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+1 / 3

Tak, a na mszy chleją wino i palą zioła. Idź, niech cie wyedukuje kto inny niż zasłyszane od zacofanej tłuszczy teksty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M manek1234
+11 / 17

i dodatkowo autor nie umie liczyć !!! 125X12miesięcy i razy 15lat daje 22500zł 20mln dzielone przez 22500 daje niecałe 9tysięcy dzieci??????????? liczby wzięte z kosmosu. a autor zamiast rozczulać się nad bazyliką niech sam napisze co robi pożytecznego dla świata. najłatwiej szukać pieniędzy u innych.................

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+2 / 4

Dokładnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Djuke
0 / 2

Naucz się liczyć... Wychodzi ponad 7mld...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+9 / 13

hehehe to nie działa tak ;) nie każde pieniądze(czyt. inwestycje) da się przełożyć na inne. Najpeirw pytanie kto sponsorował tę bazylikę, potem pytanie czy ten ktoś był w stanie zainwestować w Afrykę. Ale co tam, przecież najlepiej pójść tym najprostszym tokiem myślenia ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NightStalkler
+4 / 8

Niedawno Amerykanie odsłonili pomnik Martina Luthera Kinga za niebagatelną sumę 120 mln $ ok. ok. 360 mln PLN co daje jakieś 3600 mln rubli i 2800000000000000000000000000000000000 dolarów zimbabwańskich. Pomnik a bazylika...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djeremi
0 / 2

hahahaha za 125 zł? chyba cię poje.bawszy drogi autorze... wyjdź w końcu z domu i zrób zakupy na jeden dzień ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
-1 / 3

powtórzę się, ale robisz zakupy w Polsce czy Afryce/Somalii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+5 / 9

Ojej, znowu kościół winny za całe zło świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warszawiak20
+1 / 9

A może ty zamiast kupować sobie markowe ciuchy i różne gadżety, żyj skromnie i wyślij co zaoszczędzisz na akcje charytatywne ? Nie muszą to być te pasożyty z Afryki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+3 / 7

Jak ludzie budowali to widocznie mieli taką potrzebę, jakby nie była potrzbna nikomu to by nikt na nią pieniedzy nie dawał. Może ludzie naprawdę wierzący chcą miec takie miejsce w ktorym będą się mogli pomodlić, i patrzą na życie szżej niż ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+3 / 5

Po co budował? Po co budowali Koloseum! Zamki i pałace... Na co komu Statua Wolności, albo, och nie,
stadiony! Matko jedyna, dlaczego pałac prezydencki, albo biuro premiera, po dwa ekrany i dwa laptopy w jednym
pomieszczeniu! Czemu fortuna, jaką wydajemy na zabawki takie jak laptopy, złoto, papierosy! Źle, że ozdobne? Naprawdę, myślisz, że jak rozbierzesz je na cegły to sprawisz, że nagle
rząd Somalii zacznie działać jak normalny rząd? Jak dasz im parę miliardów to wspaniałomyślnie
zainwestują w oczyszczalnie wody, budowę zbiorników, modernizację rolnictwa albo choćby edukację
społeczeństwa? Przykre jest, że dzieci są bezbronne, ale gdy tylko uda im się dojrzeć, to raczej im się
do pracy nie spieszy. A wysyłane jedzenie, wasi kochani nie-klechowcy sprzedają, zamiast rozdawać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 1:00

S szurgot93
-3 / 7

Wiecie, że autor zdjęcia z dzieckiem popełnił samobójstwo po publikacji go??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+7 / 11

Wow, aż jestem zaskoczony - demot zamiast zostać zalany przez pryszczatych "ateistów" (nie zasługują na
to słowo, więc dałem w cudzysłów), to jest konstruktywnie skrytykowany przez resztę społeczeństwa. A
tak poza tym, to zamiast czepiać się bazyliki, radziłbym się zająć więźniami - koszt utrzymania
jednego więźnia przekracza wielokrotnie koszt utrzymania jednego dziecka. PS. Wykarmmy najpierw polskie
dzieci, bo ponoć 1/3 nie jada regularnie obiadów, a potem zajmijmy się Afryką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 13:11

K Klakierr
-3 / 5

jest wiele bezsensownych wydatków. Podałem jedn z nich. Gdyby każdą taka głupotę chciał zawrzeć w jedym democie zajął by on kilka stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
+4 / 6

Zgadzam się, że więźniowie powinni mieć możliwość pracy. A właściwie nawet obowiązek. Jeszcze chętniej poobcinałabym polityków, i w tym miliardy, jakie regularnie wcinają ich kampanie reklamowe, które są nawiasem wkurzające, i niosą więcej bzdet, niż gdyby ksiądz nagle zaczął mówić, że jego wujek zabił dwieście smoków. A Klakier, nie udawaj. Wszyscy wiemy, że chodziło ci o ragewave i masę komentów, no, a poza tym powtórka demota wyjętego sprzed kilkudziesięciu stron wstecz i moda na wycieranie się o ludzi wierzących w obojętnie co to idealna recepta na główną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gumisiek
+3 / 7

Autorze demota, sprzedaj swojego ifona i wyślij biednym dzieciom pieniądze, nie o to chodzi żebym był nieczuły czy coś, ale najłatwiej jest wytykać innym że powinni coś zrobić jednocześnie samemu będąc zupełnie obojętnym...
Ups, wybacz, wstawienie tego demota było kolosalnym przełomem w próbach pomocy głodującej Afryce, wszystkie misje humanitarne i caritas chowają się przed twoim wysiłkiem włożonym w pomoc tym biednym dzieciom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
+2 / 4

używam nokii 3310 z abonamentem za 20zł. No i jestem wolontariuszem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Avogadro
0 / 4

Przedewszystkim tyle dzieci można byłoby wyżywić i ubrać przez 1 rok a nie 15(chyba że autor nie umie konkretyzować swoich myśli) to po primo. Secundo, z tego co mi wiadomo nikomu się do kieszeni nie zagląda(chyba że się zazdrośći) chyba że już mamy taki ustrój że na pewne rzeczy wolno wydawać pieniądze a na inne nie, jeśli ludzie chcieli ofiarować datek to ich sprawa? Tertio, idąc Pana/Pani tokiem rozumowania czemu nie ukrzyżujemy drogowców? Przecież z takiego 10km autostrady to pewnie całą Etiopie by wykarmił. Notabene kościół/wiara ludziom jest bardziej potrzebna niż dobre drogi[co najwyżej księżom mercedesy sie pozawieszają na dołach:)]
PS Tak, te przykłady są idiotyczne, zgadzam się, ale komentarz musi być dostosowany do poziomu demota.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rzepixx
+1 / 1

Prawda jest taka że pieniądze na kościół jak i na jedzenie dla dzieci w afryce nie przyniesie i nie przynosi wymiernych korzyści. To czy uważacie takie wydawanie za słuszne to zostawiam wam do oceny. Twierdzę jedynie że pieniądz włożony w kościół się nie zwróci w żaden sposób, a jedzenie za darmo nauczy tylko lenistwa zamiast działania. Co nie znaczy że nie ubolewam w żaden sposób nad sytuacją w afryce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
0 / 2

Turystyka. Cały miesiąc jeździłam wzdłuż i wszerz Polski, i tyle widziałam zwiedzających w Kościele,
który był ładny i miał dwadzieścia lat, co w kościele, który był ładny i miał lat dwieście. Co ja
mówię, ładny. Jeśli w Kościele można karmić ducha, to nie tylko przez zadumę, próbę wzniesienia się
ponad sprawy przyziemne i zastanawianie nad własną naturą, ale choćby podziw dla pracy innego człowieka.
Przyznam się, pierwszy raz miałam w końcu okazję zobaczyć kościół Mariacki - aż mi się płakać
chciało od tego wszystkiego. A był też mały kościół niedaleko czartoryskich, wymalowany temperą tak
genialnie, że nie widać było, gdzie kończy się kolumna, a gdzie zaczyna obraz kolumny, a o to, czy sufit był płaski, czy wypukły aż musiałam zapytać odźwiernego. (Niewiele osób
wie, że taki styl był popularny głównie we Włoszech i to tylko przez kilkadziesiąt lat..)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 1:13

avatar Zoarix
-3 / 5

Pozdrawiam dobrze wychowaną Justynę Kiełbus z komentarzy facebook na samym dole strony. Oto przykład ślepego antyklerykała...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LeSiu3135
+1 / 5

Żal mi ludzi którzy wstawiają takie domoty :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pistacjowy
0 / 4

Co za durny demot.
Można było wymienić tysiąc innych rzeczy, ale tobie nie pasuje bazylika.
Antychrześcijanizm na wysokim poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
-1 / 3

E, nikt nie mówi, ze jest antychrześcijaninem, więc postąp jak mądry katolik i nie szafuj słowami pochopnie. Wystarczy, że ma dziecinne przekonanie o tym, że niby łatwo jest pomóc dziecku z obrazka rozkładając na złote cegły inny obrazek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P poldas92
0 / 4

Byłem tam kilka razy i wiem jak to wyglądało. To ludzie (czyt. wierni) wysyłali kasę na to i kto wysłał tam jakąś kwotę (nie pamiętam ile ona wynosiła) to gdzieś w piwniczkach bazyliki robili mu tabliczkę z wyrytym jego imieniem, nazwiskiem i miastem. Moja babka co roku wysyła im po 50 zł i dostaję od nich jakieś listy dziękczynne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pretor
+2 / 6

Kościół to nie instytucja charytatywna, więc się odczepcie od niego. Pomaga na tyle ile może.
Ile dzieci by można wyżywić za stadiony na Euro2012?, za stadiony olimpijskie? Za koszt jednego wyścigu Formuły 1?
A akurat Kościoła się uczepiliście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
0 / 2

Niejako się zgodzę, ale Kościół mimo wszystko JEST charytatywny. Niejako bardziej niż tłuszcza klepiąca bzdury do internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Konkey
+2 / 4

Dlaczego akurat Licheń ? Same ataki na kościół :L

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
-3 / 3

Niestety swiat działa trochę inaczej : zarobek z wyżywienia - zero, zarobek z bazyliki - miliardy. Co poradzić, ale taka prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacpeerek
-1 / 1

Wiecie dlaczego panuje tam głód. To ja wam powiem. Ludzie się tam bardzo szybko rozmnażają kiedyś było tam mało ludzi i każdy miał co jeść oni poprostu nie używają prezerwatyw :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedFF
-1 / 1

Po prostu kopulują jak króliki. EDUKACJA, a nie prezerwatywy. Skąd mają je wziąć? Oczywiście... niech ktoś sponsoruje, ku uciesze przemysłu "gumowego".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niccoe
-3 / 5

Aha, jeszcze jedno, do tych wszystkich co mówią, że przecież kosciołowi nie można zabierać, bo on i tak już dużo poswięca bla bla bla... Ok. A jaką różnicę dla PRAWDZIWYCH wiernych ma miejsce modlitwy? Koniecznie musi być ono ogromne i oblepione miliardem warstw złota i drogich kamieni? Z tego co wiem, wasz jezus urodzil się w bidzie i w takim miejscu miało się go chrzcić. No ale cóż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jannetfenix
0 / 2

Kultura. Jeśli człowiek, budując coś w hołdzie Bogu chce, żeby to było piękne? Albo chce
przyciągnąć jak najwięcej ludzi, bo czuje, ze na tym polega jego powołanie, by możliwie mnóstwo osób
mogło wysłuchać Słowa? Albo taki styl budownictwa panuje w danym wieku, więc niech będzie trwającą
wieki pamiątką, odbiciem czasu? A może było tradycją, ze podczas wojny raczej nie atakowało się ludzi
zgromadzonych w Kościele (w czasach ataków nazistowskich zdarzało im się ignorować, stąd "było"), albo stanowił on pierwszą placówkę, w której można uzyskać choćby najprostszą opiekę, czy podczas najazdu, czy epidemii?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 10:11

M mamakacpra76
+3 / 3

tak samo jak kosztu budowy Lichenia, można się czepiac kosztów budów ZUSów, USów itp

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Demotus
+3 / 3

Pierwszy obrazek to zaspokajanie potrzeb, drugi to kultura. Jedno i drugie jest potrzebne, nawet wyłączając religię z tego toku myślenia człowiek- istota społeczna potrzebuje odrobiny kultury do prawidlowego funkcjonowania. Dokarmianie dzieci z krajów trzeciego świata to poza tym inna bajka- jak już ktoś wyżej napisał czasem wcale nie dociera do nich kasa, którą wpłacamy na konta różnych fundacji- najlepszy efekt przynoszą tak na prawdę bezpośrednie działania- wolontariaty, misje i tego typu sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M M0rt4l
+2 / 6

Przygłupi autorze tego niedorozwiniętego demota , taki oklepany zarzut mozna postawic jak to ktos wyzej napisal absolutnie kazdemu , afryka to jeen wielki burdel gdzie jeden bije sie palką z drugim i nic nie pomoga im zadne akcje humanitarne ani przekazywanie pieniedzy bo to tak jakby wyrzucic pieniadze w błoto - wszystko pojdzie na bron albo wojne , a od kosciola wara Ci bydlaku bo kosciol ten bedzie sluzyl jako dziedzictwo kulturowe przez setki lat i to jest nam bardziej potrzebne. Poza tym nam nikt nie pomagal jak bylismy w potrzebie dlatego CH*J nas teraz powinni obchodzic ci brudni i zapchleni murzyny , jak wola napier**lac sie pałkami zamiast zrobic cos konstruktywnego niech zdychaja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NipponBoy
-2 / 4

I to jest wypowiedź statystycznego skretyniałego katolika, który całym swoim ciałem będzie bronił
mercedesa którym śmiga proboszcz z jego parafii.

Im szybciej kościół upadnie tym lepiej, a upadnie... I
życzę mu tego z całego serca, aby zrobił to jak najszybciej.

Nikt Ci nie mówi, że masz pomagać. Ale nie waż się obrażać kogoś, to od urodzenia ma tylko jedną myśl "przeżyć". Nie wiesz jak to jest, więc zamknij morde.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 12:19

avatar mat3e
+1 / 1

No, a Ty, NipponBoy, pokazałeś jaka jest wypowiedź stereotypowego ateisty, który zarzuca innym obrażanie, a sam używa sformułowań typu "skretyniałego katolika" i "zamknij morde".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedFF
0 / 0

bo to po prostu idiota (ten NipponBoy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KM18
+3 / 5

Demot był by dobry gdyby był pokazany jakiś pałac afrykańskiego prezydenta czy kogoś kto tam rządzi, a nie bazylikę czy jak byś dał obrazek domu jakiegoś bogacza to są pieniądze które kościół dostał od wiernych i raczej nikomu ich nie zabrał tak jakby były to pieniądze prywatnej osoby to nie znaczy że musi od razu wysyłać do afryki gdzie idą ogromne pieniądze którymi się dzielą między sobą przywódcy tych państw i jest im to na rękę ale teraz moda na atakowanie kościoła bo że bogactwa tylko i że pedofile a czemu sie nie mówi o np. politykach którzy za państwowe pieniądze które musimy oddawać na państwo(podatki) roztrwaniają to na podwyżki dla siebie i innych urzędników, a w kościele jak nie chcesz to nie płacisz składek. Pisał też ktoś o WOŚP które jest bardzo fajne tylko na to co wszyscy się składają powinna zapewnić nam władza bo przecież płaci sie podatki i ubezpieczenia a bez tej akcji pewnie wyglądali byśmy jak państwa afrykańskie jeżeli chodzi o służbę zdrowia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedFF
-1 / 1

Przelicznik na głodne dzieci to medialny zabieg dla kretynów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Faflon
-1 / 1

Drogi autorze demotywatora! Podejrzewam że za Twój abonament na internet można by wyżywić 1dno dziecko, za Twój dom, kilkanaście, za Twój samochód również kilkanaście, za ubrania też pewnie kilka. Dlaczego więc ciągle je masz? Można żyć bez tego. Jeżeli aż tak bulwersuje cię budowa drogich rzeczy dlaczego nie mieszkasz w namiocie? Hipokryzja nie zna granic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
-1 / 1

Problem leży gdzie indziej, chodzi o to, że ten pomnik mitologii zbudowano z budżetu państwa, a na prawdę przydatne projekty choćby drogi, które są w katastrofalnym stanie czy kolej nie są realizowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Niestety, ale nie masz racji, Andy. 1) nie wiesz z jakich funduszy był zbudowany ten "pomnik" 2) drogi i
reszta to jest zupełnie inna para kaloszy i na pewno ten demot nie miał poruszać tych problemów, skoro zarzuca brak pomocy Afryce, a nie Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2011 o 21:35

avatar Andy1983
0 / 0

Wierz w co chcesz, kościół kosi z budżetu państwa taką kaskę jakiej nikt z tutaj zgromadzonych na oczy nie widział, więc nie próbuj mydlić mi oczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dekaron0789
-1 / 3

Temat afryki by już tyle razy ruszany ze trochę to nudne ale spróbuje wam to klarownie wyjaśnić.
1
Wysyłanie im JAKICHKOLWIEK źródeł utrzymania czy to pieniędzy czy jedzenia czy ciuchów jest największym
błędem w historii świata! Dlaczego już objaśniam Ludzie są jak zwierzęta (przepraszam za takie
porównanie jeśli ktoś poczuł się urażany|) ale chodzi mi o to ze im więcej pożywienia maja im lepsze
warunki tym bardziej się rozmnażają, a co za tym idzie trzeba więcej jedzenia, pieniędzy i tak w kolko.
Jedynym co można zrobić to dać tym ludziom umrzeć aby poziom ppl był taki aby dało się tam "żyć", o
jakiś migracjach można zapomnieć wiem słowa mogą niektórych przerazić ale niestety innej opcji jak na
razie nie ma. Świetnie ten problem opisał Sam Kinison w swoim skeczu, polecam.

Co da Katolików jak widzę
niektóre komentarze przestawili tej wiary można tylko za głowę się złapać.
Budują te swoje świątynie
za datki swoich wyznawców ok mi nic do tego jak kto pieniądze wydaje ale bardzo was proszę abyście potem
nie gadali mi farmazonów żebym rozdawał swoje pieniądze dla biednych i potrzebujących.Co da dalszej sprawy
chrześcijaństw wypowiedziałem się pod innym demotem i nie będę się powtarzał
Dziękuje&Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 13:50

R rabke
-1 / 1

TAA można również odsunąć palikota i jego partie i zaoszczędzić pieniędzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I isseka
-1 / 1

Ty za swój komputer i inne dobra "luksusowe" też mógłbyś kilkoro dzieci nakarmić. Także "go ahead".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hinori
+1 / 3

Ja tam zawsze twierdziłem: zlikwidować świątynie, kapłanów zagonić do normalnej roboty, skasować zaległe podatki, zaprzestać dotacji, zakazać religii. Budżet dostałby porządny zastrzyk gotówki, zlikwidowało by się róźnicę wyznania to i ludzie by spotulnieli. A i trochę spaceru by dobrze zrobiło zamiast wymiany powietrza z setką innych ludzi w nieklimatyzowanym pomieszczeniu, z szarlatanem nawijającym przy mikrofonie.

A co do afryki to polecam zgłębić temat, bo cała nasza pomoc humanitarna itd. itp. wedruje w rączki tych rządzących którym szalejący głód i bieda są bardzo na rękę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 2

Śmiało zakażmy religie... potem zakażmy inny rasom wstępu do miejsc publicznych, potem pobudujmy dla nich
obozy koncentracyjne. Następnie zróbmy z różnymi wiarami to samo co Rzymianie, wiadomo widowiska z
publicznymi egzekucjami. Potem podbijmy Czechosłowację, dokonajmy aneksji Austrii, i napadnijmy na Polskę a
następnie... nie nie czekać, to już chyba było ^.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 listopada 2011 o 13:58

H hinori
0 / 2

Nie myl religii z polityką, to po pierwsze xP. Po drugie religia to coś co dzieli ludzi, najlepszym dowodem jest ta dyskusja. Gdybyśmy wspólnie uznali, że doszukiwanie się rzeczy których nie ma jest domeną wariatów, nie było by o co się kłócić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hinori
0 / 2

Mówiąc religia, mam na myśli wszystkie religie teistyczne, nie tylko katolicyzm. Fakt faktem katolicyzm razi mnie najbardziej bo mam z nim do czynienia bezpośrednio.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 2

@Hinori, to co piszesz jest raczej logiczne, ale mnie jakoś tak osobiście obraża, nie nie dlatego że jestem jakimś fanatykiem, po prostu z taką prostotą uznałeś mnie i wielu innych za wariatów, ponieważ wierzymy że Wielki wybuch został zainicjowany przez jakąś inną, potężniejszą siłę. Jeżeli uznam, że istnieją prawa fizyki, wykraczające poza nasze pojmowanie świata, to jestem walnięty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RysiuR
+1 / 1

Nauczcie się dyskutować... A przede wszystkim nie obrażać siebie nawzajem... Co Wam da ta internetowa
wojna? Ludzie nazywacie siebie wzajemnie "baranami, idiotami, debilami", a tak się przezywając wcale nie
okazujecie się lepsi od tych, o których tak mówicie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 14:50

U ulciaaa
-3 / 3

Kto był w Licheniu ten wie, że na ścianach są tabliczki z nazwiskami ludzi, którzy pomogli w finansowaniu bazyliki. Gdyby ci ludzie chcieli to przekazaliby te pieniądze na głodne dzieci w Afryce. Koniec tematu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O on98
+3 / 3

i kościół jest taki dobry bo od czasu do czasu zbierze dary dla potrzebujących.Żenujące

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
-1 / 1

I Kościół jest taki zły, bo od czasu do czasu wybuduje sobie świątynie, lol ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pyton1990
+3 / 3

Przypomina mi się piosenka 52 dębiec - Powiem. "Dziecko głoduje, nowy kościół się buduje". akurat nie jestem za wysyłaniem pieniędzy w Afryce. Im bardziej mi się przydały prezerwatywy i odpowiednia edukacja i jak to ktoś powiedział "wędka zamiast ryby". Zwalczać trzeba natomiast niedożywienie wśród polskich dzieci, no wspierać laicyzację państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
0 / 2

Gdyby nie budować stadionów to również by się za to dało wyżywić Afrykanów. Najlepiej w ogóle niczego nie budujmy i wszystko przekażmy potrzebującym. Idiotyczny sposób myślenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+2 / 2

~Jannetfenix - jeśli piszesz że Kościół katolicki nie bierze kasy od państwa, to jesteś bardzo niedoinformowana. Poszukaj sobie danych ile ta instytucja nachapała się z różnych funduszy unijnych pod różnymi pretekstami (ktoś kiedyś za to beknie), poszukaj ile dostali "wspomożenia" z od samorządów różnych szczebli (np. sprzedaż za 1% wartości ), poszukaj ile dostali państwowej kasy pod płaszczykiem różnych "ważnych celów społecznych ", a wszystko to są też częściowo moje podatki . Do tego dodaj Komisję Majątkową i możesz się bardzo zdziwić jaką olbrzymią kasę wyrwali dla swojego imperium tylko w ciągu ost. 20 lat .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
0 / 0

Te same zarzuty do polityków, którzy biorą łapówki za to, żeby taka, a nie inna firma budowała to i tamto, do budowniczych, bo też kradną, w ogóle do wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2011 o 22:01

Z zelus
0 / 2

Nie dość, że tyle kasy to jeszcze krzywa wieża. Zapraszam do obejrzenia w realu, bo zdjęcia nie oddają tej "prostej" rzeczywistości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KruczyGCW
0 / 4

jako Polak już wolę, żeby stała ta bazylika, przynajmniej pielgrzymi napędzają w delikatny sposób gospodarkę regionu, a rodzicom dzieci z afryki nikt nie kazał rżnąć się na potęgę w lepiankach jak ich starsi bracia - małpy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darietta
-1 / 1

A po co je żywić? Żeby wyrosły na głodujących dorosłych i przyjechały do europy kraść i robić
rozpier78duchę jak to się dzieje we Francji? Świat i tak jest przeludniony...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 7 listopada 2011 o 18:11

L lirykald
+1 / 5

Za pieniądze Watykanu można by wyżywić całą Afrykę przez 50 lat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
+1 / 1

Nie walczę z religią. Wymieniłem jeden z BEZSENSOWNYCH (dla mnie) wydatków. Gdybym chciał wymienić wszystkie, zajęłoby to kilkanaście stron demotywatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
+1 / 1

I chodziło mi o biedne, BOGU DUCHA winne dzieci, które cierpią. Nie ja liczyłem, jestem za słaby z matmy :)
wiec fakt mój błąd, nie sprawdziłem wyliczeń.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ReIIik
+1 / 1

Prawda jest taka, ze wydanie 200 milionów złotych na szpitale, domy dziecka, drogi czy cokolwiek innego jest o wiele lepszym pomysłem niż wydawanie tego na taki kicz. Komu to niby potrzebne? Bogu? Wiernym?
Moim zdaniem to wywalenie kasy w błoto, no ale nie moje pieniądze, więc się rządził nie będę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
+1 / 1

Kościół a katolicyzm to w sumie dwie różne rzeczy... niestety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
+1 / 1

Oczywiście z sponsorowane z budżetu państwa, czyli na koszt ludzi w dużej mierze wolących te pieniądze spożytkować na coś sensownego jak edukacja, drogi itp. ale nie trza było dać kościołowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W WhizzKid
+2 / 2

I co, dzieci w Afryce to przejedzą, i co dalej? Wiecie, dlaczego Afryka głoduje? Bo ONZ daje im żarcie za darmo. Żarcie zagrabiają rządy i zamiast dawać za darmo, sprzedają - ale sprzedają po tak niskich cenach, żeby farmerzy nie byli w stanie się utrzymać. Nie ma farmerów, nie ma jedzenia... i znów ONZ. Wiecie, że Afryka BIEDNIEJE? My w kryzysie wolniej biedniejemy... zostawmy ich w spokoju. A kto nakarmić innych, nie sprzeda telewizor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P paparatzi
-2 / 2

Za komputer autora demota można by wyżywić 1 dziecko do 15 roku życia. Na co czekasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Klakierr
+1 / 1

za mój komputer można by wyżywić pół-dziecka przez miesiąc albo dziecko przez pół miesiąca :) Zależy co wolisz.

Każdy mierzy swoją wagą, wiec Tobie to polecę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FerGie01
+1 / 1

Ale wy gówno wiecie, chyba nie umiecie postawić się w ich sytuacji, ciekawe co zrobilibyście na ich miejscu, teraz jest wam fajnie bo siedzicie przed kompem w cieplutkim mieszkanku. To żenujące jak mało współczucia macie dla tych niczemu nie winnych dzieci.A co do tego lichenia to faktycznie na co on komu, nie lepiej było by przeznaczyć tą kasę na chore dzieci w polsce( abstrachując już od tej Afryki)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fantasmagoriemoje
0 / 2

''Pomaganie Afryce jest bezcelowe"???
ludzie co z Wami??co z wami sie dzieje ,ze takie głupoty piszecie???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FkUNoob
0 / 0

nie ja składałem się na tę bazylikę więc dla mnie mogła by ona kosztować i 500 mln przynajmniej więcej pieniędzy by było dla budujących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FerGie01
0 / 0

nie Ty się składałeś? No skoro nie Ty to pewnie twoi rodzice bo wszystko w dużej mierze finansowane jest z podatków, które płacimy:/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S swolin
0 / 0

Co by nie mówić to matematyka matematyką i to nie jest 133 335 dzieci tylko 8888 dzieci w pełni wyżywionych i jedno tak prawie całkiem. wg przyjętej ceny 125 zł za miesiąc... hmm jeśli ta cena nie jest większa ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiniuszka
0 / 0

Afryka głoduje przede wszytskim przez nieustanne wojny i źle funkcjonujący rząd. Np część misjonarzy przestała już przywozić z Polski zebrane dary, bo wprowadzono od tego wysoki podatek. (Wojciech Cejrowski pisze w jednej z książek, ze misjonarze katoliccy często są jedynymi uczciwymi pracownikami socjalnymi)
Autorze demota, może zacznij nawoływać wszytskich ludzi, którzy finansowali budowę bazyliki do włączenia sie w pomoc humanitarną, zamiast porównywać i narzekać. acha, i nie zapomnij, ile lat to trwało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rogalmamajejadra
0 / 0

Faktem jest ze model rodziny w kraju rozwinietym zazwyczaj wyglada 2+2 z niewielkimi odchyleniami. W afryce kraju biedujacym typowy model rodziny wyglada 2+7. Przykro mowic ale afryka jest taka przyslowiowa beczka bez dna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nordbert
0 / 0

lepiej te pieniadze przepic niz dokarmiac murzynow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P panchamityle
0 / 0

Gdybyś sobie nie kupił kompa i tv to też byś wyżywił parunastu małych zbieraczy bawełny, ale jednak to kupiłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jerkaznit
0 / 0

Dla mnie byłoby najbardziej budujące gdyby takich budowli, takim kosztem jednak nie wznoszono.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lucian
0 / 0

Serek samo bycie agnostykiem jest byciem ignorantem. Agnostycyzm Z góry zakłada niemożliwość poznania. Idź spać buraku tyko uważaj, żeby cie twój dziadek goryl nie zjadł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawe1
0 / 0

A siedziba zusu, a remont sejmu, a siedziba pzpn? Z każdej strony można wyliczyć. Jak nie dałeś to nie za twoje a wymienione przezemnie rzeczy mimowolnie za twoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alkaidaa
0 / 0

CO MA PIERNIK DO WIATRAKA ? PRZECIEŻ TO WCALE NIE ZNACZY ŻE KOŚCIÓŁ JEST NIE PRAWDZIWY / A co do tego że albo chodzi do kościoła albo się jest wyrzutkiem to raczej czasy się zmieniły i teraz jest że albo się nie chodzi do kościoła i jest się cool albo się chodzi i jest się upośledzonym zaślepionym moherem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2013 o 18:18

avatar ~twój_nick
0 / 0

Mi wyszło ,że można wykarmić w przybliżeniu 8888 dzieci do 15

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~oj
0 / 0

Brrr...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem