Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1654 2249
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
R rozlewnia1
-3 / 119

Partia degeneratów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
-2 / 46

Widzi jak cos powiewa Pani Posel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar harqu
+18 / 84

A ja się pytam, skoro transwestytyzm jest wpisany przez światową organizację zdrowia jako choroba psychiczna, to co robi człowiek chory psychicznie w sejmie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maki09
+8 / 58

harqu coś ci się pomyliło. Po pierwsze choroba psychiczna i fetysz to dwie różne rzeczy, po drugie - wyjaśnij mi proszę, skąd do jasnej anielki wzięło ci się, że Grodzka jest transwestytą? Ona jest transseksualna, a to olbrzymia różnica, nawet na Wikipedii jest napisane, że nie wolno mylić tych dwóch pojęć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+5 / 23

@harqu: Rozumiem, że można na jakimś temacie się nie znać, ale takie aż chwalenie się swoim brakiem wiedzy to oznaka kompletnego buractwa. Transwestytyzm i transseksualizm to są dwie różne rzeczy. Z naukowego punktu widzenia, równie dobrze mógłbyś napisać, że Ziemia jest płaska, i byłaby to taka sama głupota jak to co napisałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar murceliaqo
-1 / 5

To samo jak Michalina z Top model

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CwLks
+5 / 25

tranwestyta/tka a obok cwelik biedron. co za panstwo ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar harqu
+3 / 7

Transseksualizm również jest zaburzeniem psychicznym więc nie zmienia to sytuacji! A zresztą kogo to obchodzi kto jest w sejmie, już od dawna wiadomo, że partie mają w głębokim poważaniu swoją ideologię i pierdołami odwracają uwagę od spraw naprawdę ważnych! Krzyże marihuana itd. jest po to aby odciągnąć uwagę od benzyny deficytu i tak dalej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 18:50

avatar daqwid2727
-1 / 11

@psychorapist: no właśnie apropo Holandii: oni mają gejów, marychę, panie lekkich obyczajów i szydzą z religii a jakoś są bogatszym krajem od polski - dziwne nie? tyle "zła" i żyje im się lepiej od nas w tym zacofanym państwie (osobiście nie narzekam na mój poziom życia, ale jak słyszę w mojej klasie to nie ma zbyt wiele takich ludzi - a w sumie jest takich tylko 3 może 4 na 25 osobową klasę). Nie mają też tylu potyczek kilku grup społecznych tak jak u nas z tym krzyżem czy ostatnio 11 listopada :) Tak więc zastanów się gdzie wolisz żyć - z homo raz na jakiś czas spotkanym w parku, i kilkoma naćpanymi typami w barze czy w państwie z narodem poszatkowanym na najdrobniejsze części z masą nienawiści :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bestseller
+1 / 7

@daqwid2727 proszę nie wypowiadaj się bo jesteś tylko zmanipulowanym przez słowa znajomych najprawdopodobniej nastolatkiem. Czy byłeś na dłużej kiedykolwiek w Holandii? Nie? Och czemu mnie to nie dziwi. W tym kraju, ludzie PŁACZĄ. Starsi boją się wychodzić na ulicę, gdyż mogą być legalnie pozbawieni życia. Kilka naćpanych osób w barze? Proszę. Wyjedź tam na rok, wróć i się wypowiedz. Szkoda że tak mało ludzi ma doświadczenie życiowe. Polska była by innym krajem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
-3 / 7

@bestseller: Jest zmanipulowany bo ma innego poglądy niż ty? A skąd ta pewność że to ciebie nie zmanipulowali? Wytykasz mu brak doświadczenia a sam go nie masz i daję głowę że też nigdy nie byłeś w Holandii ( po tych bzdurach co wypisujesz można chyba być pewnym tego )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G goranbregovic
+77 / 155

Kawał chłopa z tej pani poseł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
+9 / 27

Patrząc na to z innej strony, lepiej tego nie widzieć :-/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chrisuss
+30 / 74

Biedroniowi chyba się podoba cały czas na niego/nią na patrzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar haes82
+3 / 21

W końcu to dla Biedronia jedyna szansa na seks z kobietą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziielarrz
-2 / 6

to jasne że jak takie małżeństwo adoptuje niemowlaka to ten niemowlak gdy dorośnie tez będzie homo. Ludzie głupieją a gatunek ludzki musi przetrwac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
+7 / 15

Chyba babki Ci się pomyliły...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+30 / 108

O wybacz, skoro złodzieje, oszuści, kłamcy, debile i analfabeci mogą, to w czym gorsza jest ta kobieta?
Osobiście wolę stado robiących COKOLWIEK homoseksualistów, niż bandę niedouczonych prostaków, którzy
nie robią NIC poza biciem się o byle gówno i oczernianiem siebie nawzajem, bo kasę i tak dostaną - czy się stoi, czy się leży...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2011 o 19:55

avatar brovareck
+6 / 56

Kobieta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+21 / 31

Freska z całym szacunkiem do Ciebie, ale to stado "homoseksualistów" jak je sama nazwałaś nic jeszcze nie zrobiło :) więc może poczekajmy, aż przyszłość zweryfikuje to co będzie, nie zabierajmy w ciemno głosu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
+5 / 49

zgadzam się z Psychorapist, ponieważ obserwując zachowania, Polaków a SZCZEGÓLNIE polek,dochodzę do wniosku, że polska staje się czymś na wzór " żony modnej " Moliera, robić wszystko żeby być cool i trendi, jak nasi przyjaciele z USA. Tolerancja dla homo, transseksualistów, OKEJ ! ale w żadnym wypadku legalizacja związków i adopcji . STANOWCZE NIE . Rodzina od wieków była świętością, a rodzine tworzą TYLKO męzczyzna i kobieta. mam nadzieje, że Biedroń i Grodzka, nie będą wnosili o legalizacje związków homo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziolanna
-5 / 13

@MeyKiller "Żona modna" Moliera? Chyba coś Ci się pomieszało ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
+4 / 8

@Madziolanna: A może odpowiesz trzymając się tematu. Bardzo chętnie będę polemizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
-3 / 27

@Freska Skoro taka poprawna pisemnie jestes to zacznij od siebie. " A co zabronisz?" A co ja kolega z podworka jestem i mam 5 lat? Boje sie, ze niedlugo czlowiek nie tolerancyjny bedzie zamykany za kratki a torencyjny bedzie sie wypital,(gejowi).
@madziolanna fakin szit ten co nic nie robi sie nie myli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+2 / 30

Od siebie? Wypraszam sobie. Nie czuję się analfabetką. Mam nick taki jak mi się podoba. Widocznie masz niewiele więcej skoro się czepiasz takich pierdół jak dobór nicka, panie jakże_wyrafinowany_nick. Nikt Ci nie każe się zadawać z homo, ale każdy człowiek zasługuje na szacunek, skoro Ty uważasz inaczej, to trzeba Ci współczuć, bo nie masz prawa gardzić drugim człowiekiem, skoro ten nie dał Ci żadnego powodu ku temu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
-3 / 27

@Freska: najdalej dochodzą Ci, którzy potrafią okazać pokorę i przyznać się do błędu :)taka mała dygresja odnośnie Twojego pląsiku.

Odpowiedz mi na jedno tylko pytanie, co zrobisz, gdy Twoje dziecko ( zakladam, że chcesz mieć ), przyjdzie z przedszkola i powie, " mamoo , a dlaczego ja nie mam dwóch mamusi ?. " tudzież " mamo, dziś w przedszkolu Jasiu sie do mnie przytulał. " , decydujemy teraz, w porywie toleracji dla inności, ale cierpieć będziemy w przyszłości. warto pomyśleć zanim się zdecyduje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
0 / 22

Przyznam Ci sie, ze nie myslalem, ze bedzie tak zabawnie. hehe Faktycznie nikt nie kaze mi sie zadawac z homo ale sporo europy zwiedzialem i np. w Holandii patrzac na gejow obsciskajacych sie na lawce w parku... rzygac sie chce. Ja tego nie chce bo wiem jak to wyglada ale jak szukasz wrazen zamieszkaj w holandii doplace Ci do socjalu. A co do szacunku poczytaj o nim w slowniku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
-4 / 14

@ psychorapist a kim ty niby jesteś, że nie można się do ciebie zwrócić jak do "kolegi z podwórka, który ma 5 lat"? :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kulpina
+7 / 17

@Freska, liczysz, że coś zrobią? Z jakiej racji? :D Pół polski wierzyło, że Tusk zrobi i co? Dlaczego mieliby zrobić - bo są nowi w sejmie? Myślałem, że ludzie uczą się na błędach, a potem zobaczyłem wyniki wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+5 / 15

@merryKiller: nie bardzo wiem o jakim cierpieniu mówisz... btw, tacy z was cholerni obrońcy moralności, a
sami macie jej tyle co hiszpańska inkwizycja @HomoBavariensis: akurat to ta dyskusja wygląda mniej więcej Freska vs banda nastoletnich hejterów, którym rodzice nie przekazali paru ważnych wartości typu poszanowanie godności drugiego człowieka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2011 o 23:23

avatar zazzerpan
+1 / 13

@psychorapist: Nie ma nic złego w byciu transseksualistą, więc nie ma też nic złego w tym by takie osoby były posłami. Osobiście bym na nią nie głosował, ale nie ze względu na transseksualizm, tylko ze względu na Palikota który jest takim politycznym trollem, który zasłynął głównie z chamstwa. Ale jakby się trafił jakiś naprawdę porządny kandydat do Sejmu, to bym głosował niezależnie od tego czy byłby trans czy nie, bo to jest cecha kompletnie neutralna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
-5 / 13

@grungle wydaje mi sie, ze bardziej chodzi tutaj o etyke... no ale to tylko taki maly szczegol. Akurat do tego co uczyli mnie rodzice to na pewno, ze chlopiec z chlopcem nie powinni sie zabawiac, ciebie chyba tez tego uczyli (mam nadzieje). Co do transow i gejow w sejmie, jak juz pisalem nie powinni glosisc swoich pogladow i "dawac przykladu" w tak waznym miejscu to zaczyna byc smieszne lecz jezeli bedzie szlo tak jak idzie, ze w polsce bedzie zwyciezalo haslo "polska swiedzka" to na prawde daje nadzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+3 / 11

@psychorapist: Jak niby "nie powinni głosić swoich poglądów"? Ani transseksualizm, ani homoseksualizm, nie są poglądami. Transseksualizm jest jednym z zaburzeń polegających na tym że człowiek się rodzi z niejednoznacznie określoną płcią (w przypadku transseksualistów ta niejednoznaczność wynika z tego że płeć zapisana w mózgu podczas gdy się kształtował była inna niż płeć kształtującego się ciała, związane jest to z nieodpowiednim stężeniem hormonów działających na płód), a leczone jest to operacją dopasowującą ciało do płci zapisanej w mózgu. A homoseksualizm to orientacja seksualna skierowana na osoby tej samej płci. Żadna z tych rzeczy nie jest poglądem, tylko są to cechy biologiczne, o których człowiek nie decyduje więc nie ma tutaj możliwości "dawania przykładu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sulimo
+2 / 8

Ja tylko chciałem zauważyć, że jest bardzo duża różnica pomiędzy tolerancją, a akceptacją. A teraz, gdy już wszyscy to wiemy odniosę się do komentarza MeryKiller, albowiem użytkownik napisał "mamo, dziś w przedszkolu Jasiu sie do mnie przytulał." Freska zapewne odpowie "To powiedz Jasiowi, żeby się do Ciebie nie przytulał". Proste? Proste. teraz odniosę się do całkiem niedawnej wypowiedzi Psychorapist, dlaczego nie wolno im wyrażać swoich poglądów? Mamy prawo wyrażać swoje poglądy, swoje zdanie (pod warunkiem, że nikogo nie obrażamy), jest to jedno z podstawowych praw człowieka i nie ma tam dopisku małym druczkiem "Nie dotyczy osób transsexualnych". I jestem ciekaw co by było gdyby, pewien transsexualista wpłaciłby ogromną sumę na cele charytatywne, które uratowały by Ci życie. Nadal nie będzie to osoba, z której można brać przykład? Przepraszam, że sie tak rozpisałem, dziękuje za uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+1 / 5

@marika91 a teraz Cie zagnę. Ja wiem jakie ma kwalifikacje i doświadczenie ten Pan/Pani, a Ty wiesz? Nie, po przeczytaniu tego komentarza włączysz guugle i szybko czegoś sie dowiesz by nie wyjść na ignoranta, który potrafi tylko krzyczeć ;) Tak będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+5 / 7

Zresztą to, że Ty sobie możesz pluć na ich widok, psychorapist, nie zmieni tego, że oni byli są i
będą, niezależnie od tego, jak bardzo zawistny będziesz. Tolerancja to jest wymagane minimum. Nie musisz,
ani patrzeć, ani się przyłączać. Wystarczy nie obrażać. Zły przykład dają? Politycy, którzy myślą
jak tu by tylko sobie zrobić dobrze dają za to zajebisty przykład. Ta dyskusja jest bez sensu. Każdy ma inny system wartości. Ja wiem, że nie żyję na świecie sama, nie wokół mnie świat się kręci, KAŻDY ma prawo do życia. Psychorapist za to uważa, że on może decydować o tym, kto ma prawo się wypowiadać, a kto nie. Kto ma prawo żyć i chodzić po ulicy, a kto tego prawa nie ma i powinien siedzieć w domu. Nie chciałabym, żeby moi rodzice wpajali mi coś takiego. Ludzie uważający, że oni są słońcem, a reszta to tylko planety, które im mają zrobić dobrze, są zwyczajnie niezdatni do życia w społeczeństwie, bo więcej szkód robią niż pożytku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 16:51

avatar Alcard
-1 / 31

Widocznie można. Welcome in Poland :-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
+2 / 46

Problem z takimi posłami/posłankami jak w/w czy jak Biedroń jest jeden-nie zostają wybierani dlatego że chcą coś tam zrobić tylko dlatego że mają taką orientację. Wobec czego dokonuje sie dyskryminacji hetereseksualistów- homoś dostaje sie z racji takiej że jest homosiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+5 / 43

Spadłem z krzesła, jak przeczytałem Twój komentarz XD Nie ze śmiechu, ale z szoku, że można pisać takie bzdety bezkarnie w tym kraju. Poseł jak poseł - zostaje wybrany ten, który zdobył więcej głosów. Gdzie tu dostrzec dyskryminację kogokolwiek?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
-5 / 17

Jakoś znam tą młodzież bo mam 19 lat prawie i wiem na kogo głosowali. I widzę jak popularny jest Palikot i jak politycznie poprawna jest niestety. Obecnie panuje duża tolerancja i wiele młodych osób broni gejów lesbijek i innych dziwactw. Niestety to objaw państwa opiekuńczego które niszczy rodzine @Eaunanisme- wyobraź sobie ZSRE jeszcze nie zabrało resztek wolności słowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar frozza
-3 / 5

mocno mi wlochy katolickie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kinkejd
+1 / 1

W woli ścisłości. Do sejmu dostaje się pierwszy z listy i to na niego idą głosy (nie ważne na kogo się zagłosuje), więc idąc dalej tak naprawdę to partia wybiera kto ewentualnie dostanie stołek

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar haes82
+1 / 3

@Kinkejd - mylisz się. Idzie ten z listy, który dostał najwięcej głosów. Chociaż fakt faktem, że ludzie na ogół bezmyślnie głosują na jedynkę, dzięki czemu właśnie jedynka ma największe szanse.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+1 / 9

@metropolis92: Jak ktoś jest atakowany, to każdy porządny człowiek go broni. I nie jest to niszczenie rodziny, tylko obrona, bo oni też mają swoje rodziny. Twierdzisz, że tolerancja jest zła, a co jeśli panowałaby powszechna nietolerancja wobec ciebie? Też uważałbyś tolerancję za zło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
0 / 6

Nie mówie że jest zła,lecz zła pod przymusem to po 1. A niszczenie rodziny odbywa się przez to państwo wszędzie się wcina

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+2 / 8

@Metropolis - radziłbym w pewnych kwestiach zajrzeć do słownika, bo wyraźnie mylisz pojęcia, a póki to robisz, będę się czepiać. Państwo opiekuńcze NIE ma za zadanie promowania tolerancji! Przejawem "opiekuńczości" państwa jest chociażby to, że zapłaciło za to, byś nauczył się czytać i pisać. Jeśli Twoim zdaniem zasiłki dla bezrobotnych, budownictwo komunalne, państwowa służba zdrowia i szkolnictwo niszczą rodzinę..? Czym państwo się tu wcina? Zezwalając (przykładowo) na małżeństwa osób tej samej płci nikomu niczego się nie narzuca. Jeśli masz inne odczucie, no to przykro mi z tego powodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
0 / 2

Widzisz państwo nie płaci. Państwo żeby komuś dać musi komuś zabrać. To jest niszczące i niekonstruktywne. Jeśli człowiek odnosi sukces i płaci na tych którzy ponoszą porażke to demoralizuje. Jego działanie w kwestii niszczenia rodziny polega na tym że stawia urzędnika wyżej niż rodzica np. tworzy ministerstwo edukacji-które zabieraja władze rodzica nad dzieckiem. Dodatkowo nie raz dopłaca do rozbitych rodzin. W USA po wprowadzeniu zasiłków dla samotnych matek liczba rozbitych rodzin wzrosła 3 razy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Ju2
+1 / 3

@Eaunanisme- metropolis92 bopi sie ze po pijanemu weźnie slub z kolega i nie będzie mógł tego odkręcić;-) a tak serio to patrząc na te komenatarze to robi mi sie niedobrze- długa droga przed społeczenstwem jesli młodziez ma takie poglądy i wciąż nie rozumie najprostszych rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
-2 / 4

No tak libertarian człowiek mówiący o wolności człowieka o tym że mam prawo czegoś nie lubić i uważać coś za nienormalnego (a zamierzając dokonać żadnego aktu agresji w związku z tym) jestem na drodze do stworzenia socjalistycznego człowieka europejskiego :) A co do legalizacji związków nie mam nic przeciwko,a po za tym są one legalne tylko nie ma tych formalności czego gejom w pewnym sensie zazdroszczę-ja się nie zamierzam spowiadać urzędnikowi państwowemu z kim żyje !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bestseller
+1 / 43

Wspaniały nam się rząd robi. Są już homoseksualiści, transwestyci, przestępcy, ciekawe kogo brakuje. Coraz bardziej mnie zastanawia, czy na prawdę ktoś głosował z dobrej woli na tych ludzi czy to przejaw niedoinformowania ;o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+10 / 26

@g3t4w4y

Zabawne że Polske reprezentują ludzie którzy nie powinni pokazywać się publicznie bo dają zły przykład? Kiedyś zaczadziały i zbutwiały sejm jak to nazwałeś dawał tylko to że ludzie mieli coraz mniej pieniędzy. Teraz z tymi ludźmi w sejmie będziemy mieć nie tylko coraz mniej pieniędzy ale i będziemy świadkami zgorszenia obyczajowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
+4 / 8

To przejaw głosowania na listy. Ludzie poszli głosować na Palikota to jedynki się podostawały, a że oni mieli jedynki to teraz mamy ich w sejmie. Jakby były okręgi jednomandatowe, czyli głosowanie na ludzi, nikogo z tej dwójki w sejmie byśmy nie zobaczyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+1 / 5

@KTU: gorszące to jest jak ktoś rozprawia o dobrych obyczajach samemu będąc przykładem "jak nie wychowywać dzieci"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+2 / 6

Niedoinformowaniem to może być uważanie, że jak ktoś jest homoseksualistą czy transseksualistą to automatycznie jest gorszym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bestseller
-3 / 5

@g3t4w4y no to będzie też śmiesznie jak tacy ludzie rozwalą nam państwo.

@zazzerpan a co Ty ich tak bronisz nachalnie? Jeżeli choroba psychiczna człowieka Ci nie przeszkadza to znaczy że Tobie również się za przeproszeniem udziela.
Nie lubię się odwoływać do innych ludzi, ale tu muszę bo nie dasz wiary. Może wiedziałeś może nie, ale homoseksualizm jest to potwierdzona przez naukowców choroba PSYCHICZNA.
natura człowieka mówi zupełnie co innego, jest kobieta, jest i mężczyzna, i to oni powinni być razem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Elathir
0 / 2

Już nie chorobą tylko zaburzeniem. Różnica jest taka, że w wypadku choroby należy przyjmować leki, z zaburzeniem da się żyć i bez nich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
0 / 2

Jeszcze mi pokażcie, kto z RPP jest w rządzie, to postawię Wam litra. O ile mi wiadomo (nie wiem, może
się mylę), to w rządzie są przedstawiciele PO i PSL, które tworzą koalicję. RPP ma jedynie stanowisko
wicemarszałka sejmu (które nie jest stanowiskiem politycznym) i posiada 41 posłów, co jest liczbą
niewystarczającą do tego, żeby mieć wpływ na rządzenie (przy posiadanej przez koalicję większości 235
miejsc w sejmie na 460 miejsc w ogóle). Co do homoseksualizmu jako choroby - został on dobry kawałek czasu
temu skreślony z listy chorób (jakichkolwiek). Z tego wynika, że to bynajmniej nie ja jestem
niedoinformowany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 10:22

M minomino
-1 / 9

pozostałości po zaborach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bochen28
+2 / 12

Wystarczy powiedzieć "Chciałobym"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matin
+1 / 19

haha uśmiałem sie z twojej głupoty!!Niech ten babochłop mówi sobie komu chce, że zmienia płeć, ale to nie znaczy, że ma od razu zostać posłem. Powala mnie głupota ludzi, którzy są ślepo zapatrzeni w zachód, który jest przecież taki wspaniały, bo tolerują ludzi chorych, bo tak trzeba nazwać homoseksualistów, transwestytów i innych odmieńców. Bóg stworzył kobietę i mężczyznę, żeby mogli się rozmnażać, a wyobraźmy sobie, że teraz wszyscy stajemy się lesbijkami i gejami i świat upada, bo nie rodzą się dzieci, no ale przecież to normalne, bo tak jest na zachodzie. Ku*wa ludzie ogarnijcie się!!! Nie wszystko co na zachodzie jest dobre! To straszne, że w kraju, który w swojej historii nie raz przetrwał tylko dzięki kościołowi(np. wojny światowe, zabory) teraz jest on uważany za pośmiewisko

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pepperminta
-3 / 15

matin szkoda mi takich ludzi jak ty. zazwyczaj ukryci geje najgłośniej krzyczą,że homoseksualizm jest zły.Zdecyduj się na coming out. naprawdę będzie się tobie żyło lepiej.
Bo póki co chrześcijanin z ciebie marny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pepperminta
-4 / 20

Covboy jak to dobrze, że Ty wiesz co mnie zżera :)
Nie wierzysz, że polską rządzi ksiądz? a dlaczego aborcja poza 3 przypadkami wymienionymi w konstytucji jest nielegalna?dlaczego nie ma refundacji środków antykoncepcyjnych? Dlaczego religia jest przedmiotem w szkole, z którego ocena wlicza się do średniej? Dlaczego rodzic, który nie chce, zeby jego dziecko chodziło na religię musi popisywać idiotyczne świstki? Dlaczego nie ma w szkole zajęć z etyki? Dlaczego in-vitro nie jest refundowane? Dlaczego ksiądz grozi ekskomuniką przed głosowaniem w sprawie in-vitro? i co robi krzyż w świeckich urzędach, szkołach?
Nadal uważasz, że to nie księża decydują o tym jak się żyje w polskim kraju? Mnie nie zżera nienawiść. Mnie irytuje wszechobecność kościoła katolickiego,który sobie ubzdurał, że jest jeden jedyny w polsce i to wg. jego zasad ludzie mają żyć. Wiara jest prywatną sprawą każdego człowieka a nie publiczną! I w sferze publicznej powinna rządzić świeckość a nie katolicyzm!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
-5 / 13

@pepperminta, dobrze powiedziane! sama bym tego lepiej nie ujęła

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar frozza
-4 / 12

nie bardziej niz twoja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
+14 / 36

demot:kiedy byłam:kiedy byłam, małym chłopcem hej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2011 o 21:10

avatar miewamkoszmary
+1 / 1

Placek, no to dowaliłeś :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matcyk
+3 / 23

Czytając większośc Komentarzy zmuszony jestem stwierdzić że osoby te są kompletnymi idiotami, nie widzącymi nic poza czubkiem nosa.
Niech tam zasiada Kto chce, niech każdy będzie traktowany na równi. Niech każdy sprawi By żylo nam się Lepie... Oceniajcie osiągnięcia a nie to czy ktoś jest homoseksualistą, transseksualistą czy kimkolwiek...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar iwanbezdelfina
+4 / 10

No właśnie. Dajcie spokój, w Sejmie jest tylu posłów, których można się czepiać za niekompetencje, nieuczciwość. Czemu akurat czepiacie się tej kobiety? PS: Nie, nie jestem za Palikotem, ale irytuje mnie robienie z tej osoby jakiegoś kozła ofiarnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Missy1
-4 / 32

Jak patrzę na 3/4 komentarzy to myślę "Piep*one zacofane,chamskie,nietolerancyjne społeczeństwo" i wstyd mi za was. Jasne,każdy jest wielce tolerancyjny dopóki nie chodzi o czarnych,homo i niemców,nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
+1 / 17

lepsze stanowcze nie, niż pozerskie tak :) pamiętaj .nie pozwólmy aby polska została ochrzczona krajem pozerków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
-5 / 17

@missy1 Gubisz sie w wyznaniach. Tolerancja jak najbardziej tak, ale walacy sie gej nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eithel
+4 / 8

@psychorapist - a to oni w sejmie na posiedzeniach na wizji się walą, czy jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
-3 / 3

nie, a czy hetero to robia ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eithel
0 / 0

No to skoro nie, to co ci do tego jakie funkcje pełnią? W jaki sposób ci to przeszkadza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SzkockaWhisky
+3 / 23

Ważne, że nie wstydzi się tego kim jest! Wielu z Was najzwyczajniej brakuje odwagi, aby pokazać swoje prawdziwe ja ! A Pani Poseł przecież została wybrana poprzez głosowanie !!
Widzę, że niektórzy zachowują się podobnie jak Nasz premier Tusk, który ze względu na swą niską inteligencję potrafił wydusić z siebie na posiedzeniu tylko prostacki śmiech.
I Wy śmiejecie się z tej kobiety? Popatrzcie na Premiera.. Jak to powiedziała Pani Anna w DZIEŃ DOBRY TVN, widocznie rząd już dawno stracił kontakt ze społeczeństwem i to rząd nie jest gotowy na tak radykalne zmiany...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
+4 / 26

ja też nie jestem gotowa, na legalizacje marihuany, związki homo i adopcję przez związki homoseksualne, są jakieś granice w social life, których nie należy przekraczać, lekka doza konserwatyzmu jeszcze nikomu nie zaszkodziła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
0 / 20

Większa część użytkowników demotów widocznie jest wiekowo pomiędzy 13-15, skoro tego nie rozumie, że człowiek, jaki by nie był, ma prawo żyć i naprawdę gówno nam do tego, czy woli dziewczynki, rękę, czy chłopców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
-1 / 13

i nie rozumie tego, że pewnych rzeczy nie da się zmienić, a inne trzeba zmienić po to żeby móc normalnie żyć - np. uwolnić się z więzienia- "ciała mężczyzny"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+4 / 6

@MercyKiller: Granica powinna pojawiać się tam, gdzie pojawia się czyjaś krzywda. Utrudnianie komuś życia za sam fakt, że jest inny niż większość, to zwykłe buractwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
0 / 2

do szarozielony- mam gdzieś twoje umiłowanie do socjalizmu, sam sobie zarób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+3 / 3

Zazzerpan, no więc Ruch Palikota wysuwa na marszałka osobę która dla pieniędzy utrudnia niektórym przyjście na świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+1 / 3

@paul86: Ja z tym nie mam nic wspólnego, ani nie jestem z Ruchu Palikota ani na nich nie głosowałem, nawet odradzałem głosowanie na nich. :P Ale po prostu uważam, że to zwykłe chamstwo by mieć komuś za złe takie rzeczy jak transseksualizm, które przecież są zupełnie neutralne, nie mające wpływu na to jakim ktoś jest człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+1 / 1

Ani ja nie mam nikomu za złe transseksualizmu, już to nawet gdzieś tu pisałem (tylko jedno bym za zbrodnię uznał: dopuszczanie operacji u osób nieletnich, jak w niektórych innych krajach). Liczę tylko, że większość aktywności sejmowej poświęci problemom trapiących ogół naszego społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
0 / 4

@paul86: Akurat nie miałem Ciebie na myśli, ale sporo innych tutaj które uważają że jak ktoś jest transseksualny to automatycznie jest gorszy. A co do dopuszczania takich operacji u osób nieletnich, to jeśli jest sposób by np. badając mózg jednoznacznie stwierdzić transseksualizm, to taka operacja przeprowadzona najwcześniej jak się da może oszczędzić wielu cierpień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar placek
-1 / 1

...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+6 / 10

To opłacaj ich sam, nie zmuszaj wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SzkockaWhisky
+7 / 27

Ja również nie jestem za legalizacją marihuany , ani za adopcją dzieci przez pary homoseksualne, jednakże wszyscy jesteśmy ludźmi i każdemu należy się szacunek!
I są też granice kultury, których również nie należy przekraczać, a taki demotywator tą granicę przekroczył...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hardprincess
-3 / 23

jakie chamstwo się tu szerzy, to się w pale nie mieści. chcę wyjechać z tego kraju, nie dlatego, że w rządzie zasiadają transseksualiści i geje, tylko dlatego, że to WY uważacie ich za gorszych, jesteście nietolerancyjni i... aż szkoda mi na Was słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miewamkoszmary
+1 / 1

Masz racje, jedź na zachód. Do lewackiej Hiszpanii, czarnej Francji albo do muzułmańskich Niemiec. Konserwatyzm to nie zacofanie. Miejmy nadzieję, że Europa w porę się obudzi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mlynarz00
0 / 6

będzie mówiła chcieliśmy i po problemie :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sanja
+2 / 22

No tak, to cecha wrodzona u Polaków, nabijanie się z ludzi. Ta strona jest okropna, co ja mam przeglądać, jeśli kwejk, komixxy, wiocha, wszystko zeszło na psy łącznie z demotami?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan

Kochanie jeśli Ci nie pasuje film na jedynce przełączasz na dwójkę, prawda? nikt Cię tutaj nie trzyma na
siłę. Prosta sprawa nie podoba się nie wchodzisz. Nie widze potrzeby pie***lenia o tym pod każdym
demotem, tym bardziej polecania adminowi żeby poszedł na dziwki. Strasznie swoimi komentami próbujesz
udowodnić, że jestes o poziom moralności i inteligencji wyżej od innych, a sama używasz argumentów o
klasę niższych, niż dziecko z podstwówki. Zastanów się nad sobą i pójdź po rozum do głowy, bo na
razie jawisz mi się jako zwykły troll, który usilnie chce dostać 'banana". A strona nie jest Tworzona
tylko dla Ciebie, aby wszystko musiało Ci sie podobać, a to co Ci sie nie podoba nie daje Ci prawa do
obrażania innych. Dziekuję dobranoc, kolejny Twój komentarz zachowany w takim tonie jak ten jest
równoznaczny z banem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 11:11

avatar zazzerpan
+4 / 10

Wcześniej się z sanją nie zgadzałem ale tutaj ma trochę racji, ten demot to kompletne dno. Ani nie ma żadnego przesłania, ani nie jest zabawny... to tylko takie prymitywne naśmiewanie się z kogoś że jest inny, jak w podstawówce, na takim samym poziomie jak stwierdzenie "HEHE A ON JEST GUPI BO MA WYSTAJĄCE ZĘBY".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar busiu
+6 / 6

Zgadzam się z zazzerpanem. Wydaje mi się, że poziom tego demota sunie po dnie i jest tylko prowokacją do pełnej zawiści awantury na demotach. Po co to komu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar VVyrocznia
+3 / 21

Polacy są mało tolerancyjnym narodem. Zaakceptują cię, jeśli jesteś gejem lub czarnym, ale nie dadzą ci wolnego wyboru. Nie możesz zmienić płci, nie możesz nie mieć dzieci, nie możesz nie hołubić papieża Polaka, nie możesz nie być patriotą. Możesz być inny tylko wtedy gdy nie masz wyboru, w każdym innym przypadku lepiej nie pisz, że nie chcesz mieć dzieci... musisz je mieć. Tak samo jak musisz narzekać na polityków. Jeśli twoje wybory są inne niż wybory oceniającego cię Polaka - jesteś dewiantem, egoistą i szmatą. To przykre.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maruda81
+2 / 8

Podejrzewam, że zaraz posypią się minusy. Co jest śmieszne, bo jest to doskonałym przykładem braku
tolerancji, o którym pisałeś. Masz inne zdanie niż większość? Więc trzeba cię zminusować! Wot
Poliak! Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2011 o 23:09

avatar Hakuma
+2 / 10

zgadzam się z VVyrocznia, jednym zdaniem c h u j, a nie demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-1 / 3

Wyrocznia zaprzeczył sam sobie. Pisze coś o tolerancji, ale zarazem dopuszcza brak szacunku wobec ojczyzny i
papieża. Największa bzdura z tymi dziećmi, o ile wiem mamy ujemny przyrost. I bardzo dobrze, że nie są
bezwzględnie tolerancyjni. To znaczy, że myślą, że mają jakieś poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 1:00

avatar frozza
-4 / 4

a niby gdzie jest napisane ze trzeba okazywac szacunek papiezowy? jestem dumna polka, ale papiezem sie minimalnie nie interesuje i nie widze w tym zadnego problemu, tak jak powinien nie widziec ktokolwiek inny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-1 / 1

Frozza, a gdzie jest coś napisane o transach? Notabene, ja im szacunku nie odmawiam. Ale naprawdę jeśli zamiast kompetencji czynią oręż ze swojej odmienności, to sami są winni późniejszym komentarzom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sanja
-1 / 1

VVyrocznia, prawda. Gdyby to, co napisałeś, było bzdurą, nie mzinusowanoby cię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Freska
+1 / 1

Zaakceptują? Proszę... Minimum, jakim jest tolerancja, to nie to samo co akceptacja. Prędzej powiedzą: "Jesteś gejem? To masz, żryj trawkę, bo mięso tylko dla hetero". Co do reszty, bardzo smutne, ale prawdziwe. Z takich podejściem nie będziemy ani Irlandią, ani Budapesztem. Będziemy smutnym, zgorzkniałym, zawistnym społeczeństwem łamiącym jedno z ważniejszych założeń - szacunek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maruda81
+4 / 10

@ozi nie mówię tu konkretnie o Biedroniu czy Grodzkiej, ale zauważ jak wiele osób tutaj ocenia ich
właśnie nie jako polityków, a gejów, transseksualistów itd. jak dla mnie to trochę zacofane nastawienie
godne pań i panów spod krzyża niż osób młodych (podejrzewam, że większość użytkowników jest
poniżej 40), które już decydują i będą decydowały o losie tego kraju. Co będzie następne? Może
zaczniemy wybierać polityków na zasadzie: "ten ma ładny krawat to na niego zagłosuję" ? Trochę
chaotycznie, ale mam nadzieję, że w miarę zrozumiale :)

PS Dzięki za pochwałę avatara :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 listopada 2011 o 22:54

avatar paul86
-5 / 11

Oskarżam wyborców Ruchu o seksizm. O wybór na posła za to, że zmienił płeć a nie za wiedzę. Nie wiem czy wszystkich, ale część na pewno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
-1 / 1

A ja oskarżam wyborców PiS-u i PO o dyskryminację ze względu na wyznanie. O wybór na posła za to, że są katolikami, a nie osobami kompetentnymi. Jak widzisz, oskarżyć może każdy. Nie zawsze tylko to oskarżenie musi trzymać się kupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
+1 / 1

Oskarżaj sobie, ja nie głosowałem na te partie. W zeszłym roku, gdy tłuczono się o krzyż, to ja
wrzucałem demotywator z pytaniem "czemu nie przeciw wyższemu VAT". Poparłem Nową Prawicę, bo
najgłośniej ze wszystkich partii podkreślali problem długu publicznego. Czy pani Grodzka też?
Zresztą, katolicyzm jest poglądem a transseksualizm nie. To pierwsze ma daleko idące konsekwencje programowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 12:21

avatar sunfree
0 / 0

Chyba masz problem z używaniem pojęć. Z resztą wydaje mi się, że nie masz prawa oceniać tych czy innych wyborców oraz tego, jakimi intencjami kierowali się wybierając kandydatów. Każdy wybiera tego, kogo postulaty wydają się najbardziej trafne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hakuma
+4 / 12

widzę że oglądasz familiadę, bo twój demot to suchar

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePurple
+1 / 13

Banda ograniczonych kretynów (mówię o głosujących na plus oczywiście)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karoten666
+4 / 12

A może troszkę zwykłej ludzkiej wrażliwości. Wyobrażacie sobie, jak byście się czuli, gdybyście urodzili się w ciele przeciwnej płci, niż ta, z którą się identyfikujecie? Wyobraźcie sobie przez ile bólu, wstydu, cierpienia, złośliwych uśmiechów musiała przejść ta kobieta, żeby mieć to, co prawie każdy człowiek ma na starcie - psychikę i ciało tej samej płci. Zamiast docenić to co macie, naśmiewacie się z cudzego nieszczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar heruka
+2 / 8

ja Cię rozumiem, ale większość użytkowników Cię zminusuje, bo nie uznają "takich dziwactw". W nikim współczucia tutaj nie wzbudzisz. Niestety. Przykro mi, nie ta strona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-4 / 8

Ale dlatego bo miała ciężko mam jej do zabawy dać mandat poselski? To jest szczeniackie dopiero!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 0:59

avatar Eaunanisme
+2 / 4

A czy ktoś dał jej mandat konkretnie za zmianę płci? Ufam, iż masz na poparcie swojej tezy mocne dowody, bo widzę, że zasady wybierania przedstawicieli do parlamentu są Ci obce. Wystartowała z listy, dostała określoną liczbę głosów od WYBORCÓW (więc - UWAGA - nikt odgórnie nie zadecydował, że ta pani mandat posła otrzyma, a ktoś inny nie) i teraz zasiada. Co w tym skomplikowanego? I gdzie tu faworyzowanie kogokolwiek ze względu na jego orientację? Owszem - prawdopodobnie Janusz Palikot miał spory udział w tym, żeby zajęła na jego liście odpowiednio wysokie miejsce i mogło mieć w tym duży udział to, kim jest (albo kim była). Natomiast to wyborcy zagłosowali. I nawet, gdyby zajęła na liście miejsce w środku to i tak miałaby szansę się dostać. A to, że zagłosowali na nią tacy a nie inni ludzie (być może również transseksualiści)...? To, że do sejmu dostają się rolnicy, bo głosują na nich inny rolnicy już Ci nie przeszkadza, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar paul86
-1 / 1

Z braku argumentów insynuacje pod moim adresem. Gdybym nie znał zasad wyboru do parlamentu, to bym nie
pisał o dawaniu mandatu przeze mnie-wyborcę. To bym nie oskarżał wyżej wyborców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 11:49

avatar Eaunanisme
0 / 0

Jeśli uraziłem Cię swoim komentarzem, to przepraszam - nie miałem tego na celu. Mimo to jednak uważam dalej, że na tym polega demokracja. Jak ktoś powiedział kiedyś: "Demokracja to ustrój, w którym rządzi durnota – przecież wiadomo, że głupich jest więcej niż mądrych." Czasem trudno się z tym nie zgodzić (zwłaszcza patrząc na to, jakie rządy były wybierane na przestrzeni ostatniej dekady). Mimo to jednak ja to szanuję, tym bardziej wiedząc, że ze swojej strony oddając głos uczyniłem krok, który chociaż minimalnie mógł odwlec obecny stan rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sleepingpills
+2 / 14

Na prawdę czytając Wasze komentarze, nie dziwię się, że w całej Europie śmieją się z Polski bo czasy są jakie są i czas się do tego przyzwyczaić jak reszta Europy. Myślicie, że jeśli wy nie będziecie tolerancyjni to to się zmniejszy. Nie, będzie jeszcze więcej osób tego typu bo do tego zmierza świat. Ja osobiście bardzo podziwiam i szanuję Panią Grodzką za odwagę i determinację do dążenia do własnych celów i przekonań. Więcej takich ludzi w polskim sejmie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maruda81
+1 / 7

Warto jednak spojrzeć na drugą stronę medalu. Mówisz o odwadze? Wyobraź sobie jak się czuje jej syn, ten to dopiero musi być odważny żeby, wstać i pójść do szkoły, uczelni czy pracy. Także mimo, że jestem jak najbardziej za tym aby w sejmie były osoby transseksualne czy też innej orientacji, to wcale nie zamierzam czcić pani Grodzkiej, bo święta nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+3 / 5

@Szarozielony - jeśli masz ochotę wybierać posłów w taki sposób, to rób tak. Niektórzy kierują się jednak chociażby potrzebą wybrania kogoś, kto mógłby reprezentować jego samego. Inni zagłosują na taką osobę, bo uważają, że jest kompetentna. Ty zaś (i mnóstwo innych komentujących tego demota) z góry zakładasz, że jak ktoś ma blond włosy i dostał się do sejmu, gdzie wszyscy mają włosy zielone, to pewnie zawdzięcza to swojej "nieprzeciętności". Może spróbuj wyjść poza ramy stereotypowego myślenia, a wiele kwestii Ci się rozjaśni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
+3 / 3

Wymagasz zatem, żeby Polska była krajem, gdzie, przykładowo, o tym, jak młode kobiety mają rodzic dzieci decydowała bezdzietna 60-latka lub ksiądz z ambony. Jeśli nie to masz na myśli, to przepraszam, ale dla mnie to jednoznacznie wynika z Twoich wypowiedzi. No bo skoro do sejmu nie może wejść gej lub osoba transseksualna, żeby chociażby reprezentować podobne osoby i ich prawo do życia w społeczeństwie bez łatki odmieńca, to kto może?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar harqu
0 / 4

@Eaunanisme A ty chcesz żeby np. rodzinę w sejmie reprezentowały osoby które o tym nie mają bo nie mogą mieć pojęcia? Nie chcę żeby w jakimś stopniu moją przyszłością sterowała osoba, która ma zaburzenia jakiekolwiek! Może to kiepskie porównanie ale gdyby do sejmu trafił psychopata ze skłonnościami do mordowania to też byś jej bronił? No przecież wybrano go demokratycznie a poza tym to tylko drobne zaburzenie osobowości. Trzeba z tego kraju będzie uciekać, czekam na minusy i obym się mylił!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eaunanisme
-1 / 3

@harqu - Dobrze, że zwróciłeś uwagę na to, że porównanie przez Ciebie użyte jest niefortunne. Bo
jednak łatwo zauważyć, że osoba będąca potencjalnym mordercą ma raczej na celu skrzywdzenie innych
ludzi, a kogo miałaby skrzywdzić zasiadająca w sejmie lesbijka, to już nie wiem. I właśnie nie chcę,
żeby w kwestii rodziny głos mieli ludzie, którzy nie mają o tym pojęcia. Tak samo nie chcę, żeby o
finansach gadały żółtodzioby ekonomiczne, a polityką zagraniczną zajmowali się ludzie ksenofobicznie
nastawieni do rzeczywistości. @Szarozielony - też bym chciał (naprawdę!), żeby głosy obywateli szły na
ludzi, którzy sprawią, że Polska będzie krajem dobrobytu i ogólnie będzie dobrze zarządzana. Mimo to
jednak perspektywa tego, że np. w ministerstwie finansów będą pracować sami wybitni ekonomiści jest
wizją utopijną i nie do zrealizowania (a szkoda). Ja osobiście nie zagłosowałbym na kogoś, kto jest
gejem czy lesbijką tylko dlatego, że miałbym nadzieję, że jego (jej) obecność w sejmie poprawiłaby
sytuację innych homoseksualistów. Ale rozumiem ludzi, którzy kierują się takimi motywami. A jak
zrealizujesz swój pomysł z klaunem, to daj znać - zagłosuję ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 22:32

avatar dekaron0789
+1 / 15

Naprawdę wielki podziw dla tej pani ze w kraju gdzie większość ludzi jest nie tolerancyjna i zamknięta na wszystkie przemiany społeczne raczyła wyjść z ukrycia i działać jawnie dla dobra kraju. Mi osobiście nie przeszkadza czy posłem jest czarny, hetero homo, bi, to nie powinno mieć nic do rzeczy jeśli będzie dobrze wykonywać swoje obowiązki. Co do tematów poruszonych w komentarzach osobiście nie pale ani nie pije natomiast jestem za legalizacja marihuany. Dlaczego? ponieważ nie rożni się niczym od alkoholu ani od papierosów! Z tym wyjątkiem ze nie wywołuje agresji. Tyle ile ludzi zginęło przez alkohol i tyle ile rodzin przez niego cierpi nikt nigdy nie policzy ale dlaczego jest akceptowany? bo jest opodatkowywany i na tym koniec tematu. Co do adoptowania dzieci przez pary homo jestem "za" w krajach zachodnich natomiast "przeciw" np w Polsce ponieważ środowisko w jakim zjemy to jak wychowujemy dzieci czyli w bardzo dużym przypadku w nienawiści ( bo co innego może dziecko sobie wpoić słysząc jak ich ojciec przeklina przed telewizorem na tych ludzi) a rozchodzi mi się o to ze w naszym chorym i popapranym kraju takie dziecko było by bite, wyzywane, dyskryminowane, traktowane jak trędowate w szkole tylko dlatego ze jest wychowywane w takiej rodzinie wiec dopóki nie zmieni się nasze społeczeństwo dla dobra tych dzieci nie powinny być adoptowane prze pary o innej orientacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B badzia
+1 / 15

odziwo przeczytalem wasze wszystkie komentarze ( jestem z siebie dumny. Jestem w 100% hetero, ale naprawde
obrzydzily mnie wasze komentarze. Wielkie plusy dla ludzi, ktorzy probowali przemowic do rozsadku hejterom ;)
a teraz dla was hejterzy. uwazam, ze 95% z was, sie nie zna wogole na polityce, zaden z was nie jest na
biezaco, nawet tych ludzi ni znacie, ale wy jestescie madrzejsi, tylko dlatego, ze "uslyszeliscie" od kogos,
pewnie od mamy, czy taty. Powtarzacie czyjes slowa, bo sami myslec nie umiecie. Kto powedzial, ze dwie mamy
musza byc gorsze od matki i ojca? Malo patologii w zwiazkach hetero? i kto powiedzial, ze dziecko adoptowane
przez homo bedzie goprzej wychowane ? mysle ze dla dziecka lepszy bylby cieply dom z kochajacymi homo
rodzicami, niz zimne sciany w domu dziecka. Ogolnie jestescie jak taka konserwa, ktorzy wola zyc w zacofanym
kraju, z wieksza iloscia krzyzow pod palacem i z wieksza iloscia jezusow swiebodzinskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 0:53

avatar zazzerpan
+2 / 10

@szarozielony: A Ty zapamiętaj, że określenie "lewactwo" na podstawie słownika PWN oznacza "skrajnie lewicowe poglądy polityczne. Lewakiem jest np. komunista któremu marzy się rewolucja. Natomiast posiadanie szacunku do drugiego człowieka (czyli np. nie uważanie go za gorszego tylko dlatego że jest inny) to nie jest lewactwo, ani nawet lewicowość, tylko zwyczajne bycie porządnym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P psychorapist
-4 / 10

@ badzia a teraz napisz nam % hetero wychowujacych dzieci i % homo wychowujacych dzieci sadze, ze jak by doszlo do rownosci to patole w zwiazkach homo tez by sie znalazly. Po co dopuszczac do sytuacji w, ktorej geje beda sie "lizac" na przystanakch?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-1 / 7

@psychorapist: Bo teoretycznie żyjemy w wolnym kraju, więc skoro jedni mogą się lizać na przystankach, to drudzy też. Chyba, że kręci cię typowo komunistyczne rozdawanie przywilejów niektórym, którzy potem mogą więcej niż inni obywatele.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-1 / 7

@szarozielony: To akurat nie jest rewolucja obyczajowa, tylko zwykła głupota. Rewolucja obyczajowa, i to bardzo pozytywna, byłaby gdyby ludzie w pełni zaakceptowali osoby takie jak homo czy trans, na tyle by była to dla nich rzecz kompletnie neutralna. I głosując na kogoś zastanawialiby się czy ten ktoś dobrze się sprawdzi w roli posła, zupełnie niezależnie od tego jaką ma orientację, albo czy jest transseksualistą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B badzia
-3 / 5

nie , nie sugeruje ze rodzina homo jest lepsza, ale mysle ze zadnej z takich rodzin nie znasz i nie powinienes
sie wypowiadac na ten temat. Dekoran ma racje, Polska to zacofajny kraj, i takie dziecko, bylo by
przesladowane. Nie czuje sie za jakiegos stajlisz jazzy i cool treni goscia, poprostu mam dosc czekania na
jakies zmiany. Mam nadzieje, ze sie teraz cos w Polsce zmieni, poki co tacy ludzie jak ty, tylko duzo gadaja, gdybaja, a nic nie robia, i przez takie cos wlasnie polska jest uznawana za zacofany kraj. Dobrej nocy szarozielony;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 1:03

B badzia
+1 / 5

nie, zadna hipokryzja, mowa o temacie slabo nam znanym ( jako polak ), a ty przedstawiasz argumenty,
konserwatywnego polaka, ktore mi sa bardzo dobrze znane. Nie powinienes krytykowac tego czego, czego nie ZNAMY
;)

a poza tym, skoro jestes katolikiem, to "wiara w innych ludzi" nie powinna byc CI obca ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 1:32

M milkowicz
0 / 6

Po to "ją" Palikot wziął aby mieć więcej głosów od tych miejszości w Polsce w
Dodam że w Polsce trans też się przyjmie tak jak w innych krajach , po jakimś czasie nikt już nie będzie robił wielkich oczów że transy chodzą po ulicach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 9:57

avatar SharonShepard
-1 / 5

Ani to zabawne,ani konstrukcyjne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
+4 / 6

ani konstytucyjne :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ProfessorFether
-1 / 1

...Chyba chodziło o "konstruktywne"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
0 / 10

powiem krótko, Sejm i Senat - to nie parada równości .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
0 / 8

Ani nie kościół. Czy chciałbyś też zakazać katolikom w Sejmie wspominania o swojej wierze? Ja nie, i tak samo nie mam też nic przeciwko transseksualistom w sejmie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aerts
-1 / 9

Po liczbie minusów i kolorowych komentarzy stwierdzam, że Palikoty przejęły demoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dekaron0789
-1 / 9

Po czym to wnioskujesz? "kolorowych komentarzach" to co według ciebie kto ZACHOWUJE SIĘ NORMALNIE czytaj,
akceptuje innych ludzi i świat wkoło, jest otwarty na nowe poglądy oraz żywi szacunek jest jakiś
wyobcowany? Bo ubliżanie komuś wyzywanie i ocenianie NIE, JAKIM CZŁOWIEKIEM SIĘ JEST TYLKO KIM SIĘ JEST,
to jest nienormalnie i zasługuje tylko na pogardę. Ale jeśli uważasz ze bycie normalnym oznacza bycie
"Palikotem" to tak!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 listopada 2011 o 12:55

avatar zazzerpan
0 / 4

@Aerts: Ja jestem wielkim zwolennikiem szacunku międzyludzkiego, na co się między innymi składa nie robienie nikomu krzywdy za to że jest inny. Czyli pełna akceptacja homoseksualistów, transseksualistów, itp. A jednocześnie Z TEGO SAMEGO POWODU nie popieram Palikota i jego partii. Aż ciekawe czy ci mózg eksploduje z powodu dysonansu poznawczego, skoro przecież każdy kto się z tobą nie zgadza jest od Palikota :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
+2 / 10

Fajnie że ją wybraliśmy, przynajmniej ciemny lud oswoi sie z transseksualizmem i już niedługo nikt nie będzie robił z tego halo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
-3 / 11

NIE dla dewiacji !
proszę nie porównujcie kogoś kto ma obojnacze narządy płciowe, z facetem który w młodości lubił ubierać się w damskie ciuszki i pończoszki , aby później w przypływie odwagi " zmienić płeć " no..k.wa... ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
+2 / 8

A ja mówię stanowcze NIE dla nieuctwa, bo transseksualizm w ogóle nie polega na tym co piszesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miewamkoszmary
0 / 0

Nieuctwo, zacofanie... Każdy ma prawo być ZA jak i PRZECIW!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MeryKiller
-1 / 7

@zazzerpan " Są osoby, którym z powodu nabytych zaburzeń psychicznych wydaje się że są innej płci,
i takie osoby przez lekarzy wcale nie są kierowane do tak zwanej "zmiany płci". Transseksualizm jest
wrodzonym zaburzeniem, polegającym na tym że ktoś się urodził z inną płcią zapisaną w mózgu niż ma
jego ciało, a normalna terapia transseksualizmu to dopasowanie ciała do mózgu. "

I WŁAŚNIE dzięki takim uczonym jak Ty, takie osoby z, jak sam powiedziałeś, zaburzeniami psychicznymi będą się panoszyć w Sejmie.
nic dodać nic ująć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-1 / 9

Kłania się czytanie ze zrozumieniem, i klikanie na "odpowiedz". :) Transseksualizm jest zaburzeniem, ale nie psychicznym. Psychika działa bardzo dobrze, ciało też, ale po prostu są tak jakby od innego kompletu, z powodu błędu podczas rozwoju płodu. Błąd ten naprawia się za pomocą operacji potocznie zwanej jako "zmiana płci". A osoba transseksualna psychicznie nie jest w żaden sposób upośledzona w porównaniu do innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Zgadnijcie
-2 / 2

ten na samym dole pierwszy po lewej to przecież Stojczew

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dragonballz
+1 / 13

Tylko idiota głosował na Palikota !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
-3 / 7

Narażasz sie "politycznie poprawnym"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U username666
+2 / 4

hahahha rozwaliło mnie to :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miri
0 / 4

Dobrze czuje się w swoim ciele, jest szczęśliwa, no ale trzeba dosrać, że babochłop. Z resztą wolę taką panią poseł od obecnej pierwszej damy, pff...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar natalulu
+1 / 5

chamskie i prymitywne jak polskie gimnazjum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kapuhy
-1 / 3

Paradoksalnie to jedna z bardziej naturalnych i prawdziwych osób w tym sejmie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deltas
+2 / 2

demot:Co sądzę o równouprawnieniu?:Koło *uja mi to lata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2011 o 17:45

avatar miewamkoszmary
0 / 6

Ludzie spokojnie, jak przyjdzie kolejna rewolucja bądź wojna to na pierwszy odstrzał pójdą odchyleńcy :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartekw996
+1 / 1

Ja chciało żem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sunfree
+1 / 1

Dlaczego argumentujecie dostanie się do sądu p. Grodzkiej faktem, że została wybrana tylko ze względu na swą płeć? Wydaje mi się, że nie jesteście w stanie poznać pobudek 19,5 tys. wyborców, którzy oddali głos na p.Grodzką. Sprawy społeczne też są ważne w społeczeństwie obywatelskim, a Wy "patrioci" wielce zajmujecie się budżetem, długiem publicznym itp. Nie każdy poseł musi zajmować się ekonomią i Kościołem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MrCartman87
-1 / 1

A Wy moi drodzy użytkownicy, myślicie, że kto bierze udział w tworzeniu tej strony? Oczywiście również, geje, trans, oraz siła wyższa raczy wiedzieć kto jeszcze, ta cała debata jest na poziomie zerówki, demot prymitywny i do bani, dziękuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sadgirl
-1 / 1

co to robi na głównej?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gritss
0 / 0

Biedroń wyraźnie zainteresowany :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fenixa
0 / 0

Biedroń wygląda jak by sobie dobrze robił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem