Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2440 2653
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar zanett1234
+30 / 60

niestety konine sie je od dawna.. widac ze tworca nie mial pojecia o koniach... koniom lzy leca nosem ze wzgledu na budowe- kanalik lzowy.. jak leca lzy z oka to nic innego jak zatkany kanalik.. owszem wyczuwaja gdzie jada.. ale pokazuja to w zupelnie inny sposob dla laika nie do zauwazenia..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebq
+47 / 67

wybacz ze Cie zawiodlem i nie mam pojecia o koniach, jestem laikiem, bo nie mam konia w avatarze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2011 o 7:20

avatar drakulka
+10 / 30

rafftp a skąd wiesz że ma konia? a nawet jak ma to przynajmniej jej koń nie pójdzie na rzeź. i co z tego że sie jadło konie od dawna, normalny człowiek sie temu sprzeciwia, nawet jeśli nic nie może zrobić, to chociaż nie je

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtas9975
+2 / 28

przezywacie ze się je konie tak samo żrecie świnie krowę kurę i nikt nie sra ogniem jak koń jest stary i ma się męczyć to lepiej go dać na rzeźnie i coś zarobić niż ma zdechnąć i nic niemieć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedSpecial
+30 / 40

To jest hipokryzja. Wpieprzajac obiad nie zastanawiacie sie, ze wasze kotlety byly kiedys kurczakami i
krowami, ktore zyly w nie lepszych warunkach niz te konie. Ale wy oczywiscie macie prawo decydowac ktore
zwierzeta sa do glaskania i podziwiania, a ktore nadaja sie na zarcie. Trzeba walczyc o to, zeby te zwierzeta
byly trzymane i zabijane w normalnych warunkach, bo zadawanie bolu nawet zwierzetom, tylko dla obnizenia
kosztow jest nieludzkie, ale nie obruszajcie sie bo z koni robione jest mieso, skoro to samo w stosunku do świni na przyklad was nie rusza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2013 o 18:33

avatar zanett1234
+5 / 15

kon w avatarze nie swiadczy o posiadanej wiedzy ponad pol zycia poswiecilam koniom i juz troche sie na tym znam.. ja ich nie wieze tylko sprawiam ze mi ufaja i nie chca odejsc ale to potrafia zrozumiec tylko nieliczni.. a sprzeciwialam sie i sprzeciwiac sie bede bestialskiemu traktowaniu tych zwierzat ktore jada na rzez...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnamos
-4 / 10

To co mieliby na nich jechać galopem do tej rzeźni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Entry
+1 / 3

Sebq nie chodzi o to czy masz konia w avatarze
zgadzam się z zanett1234, koń wie i to po nim widać ale myślę, że laicy są zdolni zauważyć to w końcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Woof
+15 / 15

A ja wam powiem ze w tym wszystkim problem jest inny. Nie to ze się zjada owce, świnie, krowe, psa czy konia. Tutaj raczej kwestia tego w jakiś warunkach się to odbywa. A raczej nie sam akt, a transport w miejsce gdzie ma się to odbyć. Większość zwierząt hodowanych do tego abysmy my - ludzie mieli co jeść, jest hodowana w miejscach gdzie sa ubojnie. Zwierzaki te nie muszą cierpieć w drodze na śmierć. Przychodzi twój czas? Do widzenia. Konie natomiast są męczone podczas transportów. Sprzedawane na końskich targach, pakowane do ciasnych koniowozów w ilości zbyt dużej i długa trasa pełna cierpień. Bez wody...Skoro już jest to jego ostatnia podróż to niech nie bedzie tak pełna bólu. Niech nie skończy się połamanymi kończynami i innymi ranami o których nawet strach myśleć.

Koniarze posiadający konia mają trudny wybór. Dlaczego? Bo jak wierzchowiec padnie to trzeba zdecydować. Rzeźnia, utylizacja lub kremacja. Drugie dwie opcje są kosztowne, za pierwszą ci jeszcze zapłacą. A nie...nie zakopiesz go w ogródku ani nie postawisz mu krzyżyka na kopcu. Musisz się go pozbyć.
W końcu właściciele z jakiegoś powodu sprzedają swoje stare konie...


Za demotywator jednak jak najbardziej plus, pomimo iż konie cierpią w milczeniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blanco18v
0 / 2

Gdy zabija się konia, to nie cierpi on w milczeniu. Nie znam się na koniach, ale w gdy byłem młodszy,
widziałem jak zabijano konia. I uwierz mi, nie chciałbyś tego widzieć, ale nie wszystko da się wymazać z
pamięci.
Swoją drogą jest takie przysłowie:
Największe szczęście na świecie na końskim leży grzbiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2011 o 0:17

S slimik
-1 / 1

Również jestem związana z końmi dość długo i nie rozumiem jak można krzywdzić te zwierzęta jak można je zabijać?! Żeby nie było, że konie bronię a krowy jem. Nie jem żadnego mięsa nawet ryb. Wielu z was tu piszę że to normalne że konie się zabija bo trzeba co jeść. Ale jak myślicie czy Bóg który stworzył konia z siłą, z prędkością , pięknem i innymi świetnymi cechami przeznaczył koniowi to żeby umierał w rzezi?(dla wyznawców innej religii może być to nie jasne więc przepraszam)
Koń służy człowiekowi od wielu lat, pracuję w polu, nosi jeźdźca na sobie, jest zaprzęgany do bryczek itp.
Wyobraźcie sobie sytuacje że kochacie swojego rodzica,czy opiekuna przepracowujecie dla niego całe życie, kochacie go , szanujecie ale gdy już złapie was starość czy choroba od razu wywożą was do rzezi by was zabić? super prawda? chyba każdy z nas o tym marzy, co ? -.-
KONIE ZASŁUŻYŁY NA SPOKOJNĄ STAROŚĆ! W RAZIE CHOROBY UŚPIENIA, A NIE ŚMIERCI W RZEZI!
Ludzie opamiętajcie się, bez koniny można żyć.
zresztą ogólnie bez mięsa.
( wiem że nie wszyscy mają do tego organizm, ale większość myślę że ograniczyć mięso by mogła )
To jest moje zdanie i go nie zmienię.
Koń dla Mnie jest istotą na takim samym poziomie jak człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V VitoMax
+63 / 69

Tia. Pamiętam, jak babcia opowiadała mi historię o tym, jak to byk zranił konia jej rodziców. Został trafiony pod płuco i nie miał szans na przeżycie. Gdy jechał do rzeźni to podobno płakał i odwracał się w stronę domu, gdzie stała babcia i jej rodzina. Historia jest wg. mnie wzruszająca. A co do demota, to oczywiście + :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szczesliwainaczej
+21 / 29

Świnia jest do żarcia, ale nie koń? Wyjaśnij, czym świnia różni się od konia, psa czy kota...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebq
-2 / 6

"odswierzam" znaczy to ze wrzucam ponownie tego demota bo poprzednio trafil do archiwum

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wodnask8
-1 / 1

A ten nauczyciel tu znowu ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Igulleek
-1 / 3

Zgadzam się z Tobą w 1OO% =(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
0 / 6

psy i koty też sie je jakbyś nie wiedział, tak samo jak niektórzy jedzą ślimaki albo owady. niektórzy lubią koninę. nie ma podziału na zwierzęta do jedzenia i takie których zabijać nie wolno. znam ludzi którzy mają np. psa i mówią że z tego powodu nie wyobrażają sobie zjedzenia jakiegokolwiek psa. dlatego ja widze jedno sensowne rozwiązanie: nie jeść w ogóle mięsa, bo przecież mnóstwo ludzi ma psy w domu i jeśli nie wyobrażają sobie zjeść psa, to dlaczego świnię?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittleGregorian
+16 / 18

Jedzmy ludzi jest tylu złych a byli by smaczni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sanja
-3 / 3

Boncki, jak już coś, to pani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Loouise92
+1 / 1

Polecam pouczyć się trochę gdzie i kiedy stosuje się znaki interpunkcyjne, bo widzę, że nie masz z tym za dużo styczności.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dinomaniak
-3 / 5

To nie konie płaczą gdy idą na rzeź. Tylko baranki płaczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Char
0 / 18

Ja bym zjadł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar drakulka
-2 / 10

jeśli jadłabym mięso to i kota bym zjadła, a co to za różnica? możliwe że jest po prostu niesmaczne, a konina może jest smaczna? nie wiem, nie jadłam żadnego, ale spróbować można. poza tym ciężko mi sobie wyobrazić hodowlę kotów i masową rzeź, ale w chinach pewnie takie coś robią :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elizqa6
+5 / 7

Dla jednych konie są jedzeniem, dla innych przyjacielem. Równie dobrze jak świnia czy krowa. One także mają własne życie, a to, pod jaką postacią się urodziły, to nie ich wina, świnie mają równe prawa jak psy czy koty. Skoro świń ci nie szkoda, to psów czy koni też nie powinno być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dajminuska
+2 / 2

Ona ma prawdopodobnie zerową, bo z komentarzy można wywnioskować, że uważa się za mistrzynię dobrego smaku i cudownego wychowania. Mam nadzieję, że dużo takich ludzi nie chodzi po świecie i mówiąc szczerze, wolę 'gimbusów' niż intelektualistów z bożej łaski, co wyżej srają, niż dupę mają. Sanja, a co, jak Amerykanie widzą kiszone ogórki czy inne polskie przysmaki? Może są równie tak WSPANIALE tolerancyjni i wyrozumiali jak ty i nazywają nas idiotami, bo jemy coś, co teoretycznie jest popsute? Innym polecasz myśleć, a widzę, że tobie jest to również obce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar malygangsta
+2 / 2

Sanja byłaś w Chinach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Char
0 / 18

Dokładnie, konie mają takie same prawa jak inne zwierzęta. Mają na przykład prawo być smaczne :D A konina jest wyjątkowo dobra, dosyć słodkawa jak na mięsko. A co do jedzenia psów i kotów - też bym chętnie sprobował, ale nigdzie nie podają. A sam nie wypatroszę, krwi się brzydzę :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gwenelle
+4 / 6

Jak to nigdzie nie podają? Idż do chińczyka, może na szczura też się załapiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elizqa6
+2 / 4

Sama jestem wegetarianką, ale o dziwo, popieram twoją wypowiedź, bo jednak jest zgodna z moimi poglądami (czyli że nie dzielić zwierzęta na jedzenie i przyjaciół), tylko trochę w innym kierunku. Jednak masz zdrowsze podejście, niż ci wszyscy co piszą, że koniki to biedne zwierzęta i ich jedzenie jest bestialstwem, po czym jedzą świnie czy krowy zabite w nie lepszy sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butterflyyy123
+3 / 3

Sebq : "odswierzam" znaczy to ze wrzucam ponownie tego demota bo poprzednio trafil do archiwum - ok. , tylko popraw "rz" w "odświerzam" na "ż" :) A co do koni to możliwe, że rzeczywiście wyczuwają, że coś jest nie tak. Myślę, że to inteligentne zwierzęta

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebq
-1 / 3

jest to celowy blad ort :P chcialem sprawdzic czy demot wzbudzi dyskusje na temat koni czy na temat mojego
bledu i chyba temat dobry skoro nikt oprocz Ciebie bledu nie zauwazyl :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2011 o 18:48

avatar butterflyyy123
+1 / 1

aha :D demot jest dobry, po prostu mam podzielną uwagę ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Igulleek
+4 / 12

Dlatego moi drodzy warto wejść na stronę

http://viva.org.pl/index.php?id=co_mozesz

wydrukować parę razy petycję przyciwko wywozowi polskich koni na mięso ( uzbierałam już ponad 800 podpisów )
I w szkole, pracy, między sobą zbierać podpisy.
Możemy sprawić, aby konie stały się zwierzętami TOWARZYSKIMI, a nie RZEŹNYMI! Proszę wszystkich miłośników przyrody, aby podpisali tę petycję! To nic nie kosztuje, a może tak wiele! :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roja155
-2 / 2

oczywiscie ze konie oddaje sie na rzez taka jest kolej rzeczy niestety ale jest to choler..nie trudne i dla konia i wlasciciela

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alafons
0 / 6

Ludzie to zdjęcie płaczącego konia z ckliwym podpisem , czego jeszcze potrzebujecie ??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 1512Nata2151
+3 / 5

To nie jest łza, tylko ropa... Ale zgadzam się, że oddać swojego konia na mięso jest bardzo nieludzkie. Mówię tu oczywiście o przypadku kiedy między koniem a jeźdźcem nawiązuje się szczególna więź - koń jest wtedy bliski sercu niczym zwierzątko domowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tiger25
0 / 4

Świnia i kura też płaczą i nikt o nich demotów nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kupamniecisnie
-1 / 1

ja powiem tam, że ten demot nic nie zmieni, co z tego drogi autorze,że wzbudzasz wzrusznie u innych ? Tak było jest i będzie nic na to się nie poradzi koń świnia czy inne zwierze co za różnica każde cierpi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NFZ
0 / 2

jola nieprzesadzaj co chcesz przez to powiedziec ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pokochajmnie
+4 / 4

Ja kupiłam konia,ratując go w ten sposób od rzeźni. A odpłaca mi się tym codziennie. Jakby mi dziękowała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ErnestoOddhaugen
+1 / 5

ropa mu leci z oka a nie łza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rudzia1995
-1 / 3

Ratujmy te zwierzęta.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shaggyy
0 / 0

Demot na plus, jak najbardziej. Nawet, jeśli człowiek nie jest wegetarianinem, to nie powinno mu przeszkadzać w walce o humanitarne traktowanie zwierząt, nawet w rzeźni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maruda81
-2 / 4

Ja płaczę jak widzę Twoją ortografię :/ Spójrzcie na źródło, co to za wyraz "odświerzam"? A co do konia... wiem, że zaraz zostanę zminusowany (głównie przez nastoletnie wielbicielki koni), ale prawdą jest, że koń był kiedyś zwierzęciem użytkowym i tak go traktowano, nie bawiono się w żadne duperelki jak fundacje dla koni pokrywające koszty leczenia np. złamanej nogi. Takie jest moje zdanie. Minus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebq
0 / 2

proponuje przeczytac powyzsze komentarze czemu napisalem tam "odswierzam" pozdrawiam marude81

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maruda81
-2 / 4

Proponuje przeczytać słownik, bo pisze się odświeŻam. Pozdrawiam Sebq :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebq
-2 / 2

znam slownik i wiem jak sie pisze... natomiast wyzej napisalem czemu pod demotem pisze tak, a nie inaczej, widze ze trzeba Ci tlumaczyc 2 razy.. wspolczuje, pewnie nigdy nie smiejesz sie z zartow znajomych, tylko dopiero jak wytlumacza? :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maruda81
0 / 2

Jakoś nie bawi mnie jakiś prymitywny humor :/ przykro mi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Almarcino
-2 / 2

PIERWSZY raz na demotach demotywator! Ogladam was od dawna a ten obrazek szczerze mnie zdołował. Konie to cudowne, ale bardzo chorowite zwierzątka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lulu17
0 / 0

Zamiast sie kłócić i wzajemnie sie oskarżać proponuję zorganizowac akcje majaca na celu porzuszenie sprawy NIEHUMANITARNYCH TRASPORTOW koni do rzeźni. Nie bede mówić, ze jestem wege i nie jem miesa, jem owszem. Ale niech chociaż te transporty koni beda zgodne z zasadami Unii Europejskiej. Bo to co sie dzieje teraz przerasta ludzkie pojecie. Przynajmniej człowieka, któego stać na współczucie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A asa48
0 / 0

Płacze nie tylko koń, ale też krowa i owca. Zjadanie ich, zjadaniem, człowiek nie ma bezpośredniego kontaktu z tym kiedyś żywym zwierzęciem, ale naprawdę dziwie się ludzią którzy są w stanie pracować przy zabijaniu tych zwierząt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guti2594
0 / 4

Kolejne bezmózgie dziecko, które nie rozumie, ze jak demot nie trafił na główną za pierwszym razem to znaczy że jest do d*py i NIE należy go wrzucać ponownie. A po drugie piszemy 'odświeżać'. Za demota oczywiście minus. (a właściwie za usilną próbę dostania się na główną, za 'odswieRZanie', za wrzucanie c*ujowego demota więcej niż raz oraz za kompletny brak zorientowania w temacie- jak już ktoś wcześniej napisał tzw. płacz koni nie jest wywołany świadomością śmierci w rzeźni, a budową kanalika łzowego. Na miłość boską, konie nie przewidują przyszłości!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sebq
-1 / 3

guti2594 HEJTER!!! nie dziwie Ci sie patrzac na nieudolne proby dostania sie na glowna poprzez dodawanie takich
bezmozgich demotow jak twoje... pozdrawiam! pisalem juz wiele razy czemu napisalem tam slowo z bledem
ortograficzym, ale zawsze znajdzie sie jakies bezmozgie dziecko ktore tego poprostu kur*a nie zrozumie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 listopada 2011 o 23:11

G guti2594
-2 / 4

Proszę cię... Po pierwsze. Spójrz na datę moich demotów. Po drugie. Dodawanie ckliwych i wzruszających obrazków (nie nazwę więcej tego co dodałeś demotem, bo to nie demotywuje) to jest właśnie silenie się na główną (jako, że nie jesteś zbyt inteligentny, podpowiem, że twój obrazek zalicza się do tej grupy). Po trzecie. Nie czytam wszystkich twoich śmiesznych komentarzy i szczerze mówiąc mam w d*pie dlaczego napisałeś z błędem. Jak dla mnie znaczy to tylko, że jesteś idiotą, tym bardziej jeżeli zrobiłeś to celowo. I masz rację mówiąc, że nie rozumiem pisania wyrazów z błędami. Cóż poradzę... Po prostu nie rozumiem głupoty. Poza tym wydaje mi się, że nie jestem w tej opinii osamotniony. Po czwarte i ostatnie. Wciąż nie odniosłeś się do dodawania demotów (a w Twoim przypadku obrazków) po raz enty. Dodam, że to też zalicza się do silenia się na główną. Zdecydowanie nie pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guti2594
+1 / 1

Zabrakło słów, więc zostało tylko minusowanie komentarzy. Bo krytyki też nie przyjmiesz... Szkoda mi na ciebie czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EmaRocky69
-3 / 5

konie są bardziej wyjątkowe niż krowy czy kurczaki. To są zwierzęta, które sprawiają, że ludzie znajdują swoje pasje. Jazda konna również nie jest łatwa , jak widać. Z nimi możesz nawiązać kontakt. Każde zwierze płacze, bo wyczuwa, że jego koniec jest bliski. Ale kury i krowy głównie hoduje się w celu przerobienia ich na mięso oraz dla jajek i mleka. Konie to zupełnie inny świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guti2594
0 / 6

Zastanów się człowieku jak daleko sięga Twoja hipokryzja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ab86
0 / 0

na moje oko to koza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A athamaris
+1 / 1

Chciałam napisać długi komentarz, ale zacytuję tylko Temple Grandin (doktor nauk o zwierzętach, która opracowała humanitarne metody postępowania ze zwierzętami rzeźnymi na podstawie ich psychiki, tak, by do końca były spokojne i zrelaksowane)- "Natura jest okrutna, ale my nie musimy". Człowiek zawsze będzie jadł mięso. Ale nie musi przy tym męczyć zwierzęcia, które ma zjeść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TouleN059
+1 / 3

to odświeRZ sobie pamięć i przypomnij jak się wyraz "odświeRZać"

co to demota +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szymkos
0 / 0

Żeby nie było, że się wtrącam to tu napiszę; w źródle ma być "odświeżam"a nie "odświerzam" a za demota oczywiście + :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Leash
+1 / 1

A miesko jadasz?? Bo jesli tak, to jestes hipokrtyta/ka. Co to za roznica jakie zwierze?? Kon bo co? Ze ladniejszy od swinki i juz wszyscy sie uzalaja, nawet jak jedza normalnie mieso. A dla mnie kazda smierc w rzezni to morderstwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ueue
0 / 2

za źródło powinien być minus. polecam zainwestować w słownik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
-1 / 3

Polecam przeczytać komentarze sebqa powyżej debilu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sikor84
+2 / 2

Kabanos -- mniam mniam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krzyszek
0 / 0

co wy ludzie! nie jedzcie nawet roślin bo zwierzeta jedzą rosliny i jedząc rośliny zjadacie ich pokarm, czyli tak jakbyście zjadali zwierzęta! jedzcie kamienie, bo tylko one "uczuć" nie mają!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaMa110
+1 / 1

Ojeja, jakie to smutne :(( To smutne, że ludzie zabijają zwierzęta na mięso, przecież mogą się samymi roślinami żywić ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wujucinek
0 / 4

Uwielbiam koninę. Czyste i bardzo smaczne mięsko. Niestety póki nie da się wytworzyć go sentytycznie to będę jadł te piękne zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeddDeireadh
-1 / 3

Tylko sk@rwysyny dały -

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Totillas
+3 / 3

Kurde ludzie, jak czytam komentarze to mam wrażenie że wy w ogóle nie pojmujecie o co chodzi. Zwierzęta się wywozi na rzeź, bo tak trzeba, ludzie są mięsożercami, muszą jeść mięso bo gdyby go nie jedli nadal byli by małpami. Ja osobiście kocham konie nad życie (mozecie się śmiać, możecie tego nie rozumieć - wszystko mi jedno, każdy ma jakąś pasję) i owszem, jest mi smutno, że to akurat konie są zjadane, chociaż nie należą i nigdy nie należały do zwierząt że tak powiem miesnych, tylko do pociągowych, pomagają człowiekowi np. w transporcie. Wyobrażacie sobie bitwę pod Grunwaldem bez koni? Ale mniejsza z tym, bo zeszłam z tematu. Wywożenie koni, czy innych zwierząt na rzeź nie jest przestępstwem czy jakimś czynem karygodnym, wiecie co jest najgorsze? To, jak się te zwierzęta traktuje przed śmiercią. Nie będę już się rozpisywać, większość z was nie ma zielonego pojęcia jak wygląda transport na rzeź. Konie jadą 10 godzin stojąc, tratując się nawzajem, nie mają nic do jedzenia (a ze względu na brak woreczka żółciowego musza pobierać pokarm prawie non stop) i picia, gdy włożą nogę w kratę, urwie im się, gdy się przewrócą z braku sił - już nie wstaną. Do tego są przerażone, pokaleczone i ogłuszone. No sorry, ale wsadzenie metalowego pręta pod napięciem 220V w odbyt tylko po to, żeby koń wstał nie jest ludzkim zachowaniem.... I po co to? ŻEby na miejscu do którego jedzie go zabić. A nie można kur*a przed transportem??? I dlaczego na człowieka mówi się, że jest istotą rozumną? Tego nie mogę pojąć i NIGDY, PRZENIGDY nie pojmę.
PS: Jeżeli ktoś chce się dowiedzieć więcej wpiszcie w Google lub youtube : Skaryszew.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar busoni
-2 / 2

A wyobrażasz sobie bitwę pod Kurskiem bez czołgów? Spieszmy się zatem kochać gąsiennice. Też argument z dupy wzięty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2011 o 20:53

I immortal12
+1 / 3

Oczywiście świetny demotywator :)
Sama mam konia w domu. Gdybym go nie kupiła zostałby oddany do rzeźni, ponieważ ma chore nogi i jest stary... Ale codziennie patrzy na mnie takim wzrokiem, jakby chciał powiedzieć mi: Dziękuję! Tego nie da się opisać. Nie da opisać się tej radości i spokoju w jego oczach... Kocham konie ponad życie, ale inne zwierzęta tez. Dlatego od 4 lat nie jem mięsa. Możecie myśleć co chcecie, nie obchodzi mnie to.
Aha i Totillas, bardzo poruszył mnie twój komentarz :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheNasturcje
-2 / 4

oczywiście, że wie co go czeka. koń tak jak inne zwierzęta wie, co się do niego mówi. rozumie wszystko i odczuwa tak jak człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 listopada 2011 o 22:47

K Kamciaczek
0 / 0

Nie wiem ile osób powyżej wie co się dzieje podczas uboju koni. Prawo przewiduje cudowne warunki i bezbolesną śmierć. Ale czy na pewno?
1.Konie mają być pojone i karmione oraz mają mieć postoje.
W rzeczywistości postoi nie ma lub jest to jeden postój, koni nikt nie poi, nikt nie karmi. Podróż z Polski do Włoszech trochę jednak trwa..
2. Konie mają mieć osobne stanowiska.
A tratują się nawzajem i w rezultacie wiele ginie przy przewozie.
3. Konie mają być ogluszone i natychmiast ma być rozcięta tchawica
http://www.youtube.com/watch?v=Ds58jsFoJBA&feature=related tu jest co prawda filmik o wszystkich zwierzętach ale pokazuje idealnie co muszą przejść zanim padną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MacKnick
0 / 0

No ale piękny błąd w źródle :D Weź to popraw bo aż razi po oczach. Ale i tak +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ka007
+3 / 3

Wszyscy, którzy rozczulacie się nad losem koni i jednocześnie, wcinacie świnie, które również są ślicznymi i inteligentnymi zwierzętami, jesteście hipokrytami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SF01
0 / 0

A jeździłeś kiedyś na świni?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SF01
0 / 0

Ktory koniojad zminusował?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PsiaraiKoniara
0 / 0

Plusik dla tego demota!
A teraz powiem Wam co naprawdę o tym myślę. Jestem wegetarianką, kocham wszystkie zwierzęta bez wyjątku. I to nie tylko konie czują jak jadą na rzeź. Kolezanka która kiedyś pracowała w rzeźni opowiadała jak uciekł im byk. Kiedy go złapali byk na nią spojrzał i z oka pociekła mu łza.Nie jakaś ropa tylko łza. Ten byk wiedział co go czeka. Po tym moja kolezanka rzuciła te robotę. Ale czemu tylko zwierzęta hodowlane są chronione? Czemu nie potępiacie myśliwych? Oni nie zabijają zeby zjeść tylko zeby mieć trofeum. Wiadomo, niektórzy mają np. anemię i muszą to mięso jeść. Ale po co myśliwemu trofeum? Co taka sarna czy dzik zrobił zeby być zabijanym?Nic.A wracając do koni. Ja osobiście nie wyobrazam sobie jak człowiek któremu koń słuzył przez wiele lat na starość moze go oddać. To jest według mnie nieludzkie! Tylko te "szlachetne" istoty jakimi są ludzie mogą oddać przyjaciela na śmierć. I oddać go z wiedzą ze najprawdopodobniej czeka go długa podróz ciasnym wozem z dziesiątkami koni wokół siebie. Przeciez wiele koni zdycha zanim dojedzie do rzeźni. I to do tych którzy mówią ze my wegetarianie zabijamy rośliny:
Rośliny to nie jest taki organizm jak człowiek czy koń. Roślina nie posiada swojej świadomości. Tak samo jest z bakteriami.Tez mogę nazwać tego co lecyz się antybiotykami mordercą bo zabija bakterie. Ale tego nie robię bo bakterie i rośliny to nie jest taki sam organizm co ssaki, gady itp.Zrozumcie to proszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomaszPietrzak
0 / 0

człowiek jest jedynym zwierzęciem umiejącym płakać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Comon
0 / 0

Bo on kur*a wie co go czeka... zwierzęta mają dusze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem