Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4243 4491
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar brokenMan

Ja bym proponował pochować ją na wawelu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalYzDuzym
+36 / 44

Ja bym jeszcze proponował miesiąc żałoby narodowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
+27 / 65

Paradoks: wy się śmiejecie i macie poparcie. Gdy ja parę dni temu napisałem "Jakie jest ulubione miasto
Madzi? Zakopane" zostałem zwyzywany, stwierdzono że jestem nienormalny, że przydałoby się żeby mi życie
dało kopa to przemyślę swój post i tym podobne wpisy. Zostałem ogólnie zj*bany. No a teraz nagła zmiana
frontu i śmianie się jest jak najbardziej ok.
Pozwolę sobie zostawić to bez komentarza...
Zainteresowani
niech przeczytają moje posty w profilu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 23:16

avatar Pipel888
-4 / 24

Cthulhu1 najwyraźniej nie masz wyczucia czasu i nie wiesz kiedy się odezwać na pewne tematy i w jaki sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+17 / 35

Cthulhu1, tylko jakoś nie wziąłeś pod uwagę tego, że to nie osoby, które cię 'zje**ły' teraz się śmieją i dają im plusy.
Tak bardzo cię to boli? Szczytem twoich ambicji są plusy na demotach? To proponuję,żebyś znalazł sobie inne zajęcie, bo akurat oceny tutaj nic, ale to nic nie znaczą. :)
A teraz możecie mnie zminusować, i nawet zabrać wszystkie plusy sobie o ile się da, bo ja akurat nie zbieram. :):):)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+3 / 15

Po co stawiano pomniki Chopinowi, Mickiewiczowi, Piłsudskiemu itp. ? Przecież oni nie zginęli śmiercią tragiczną, nie spadli ze śliskiego kocyka ani nie rozbili się samolotem !!! Jeszcze proponuję żałobę narodową ogłosić . . . !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+11 / 15

Chciałbym powiedzieć coś niepopularnego. Telewizja spośród setek, jeśli nie tysięcy takich spraw nagłośniła jedną. Uczepili się tego jak rzep psiego ogona. Nie chcę o tym więcej słyszeć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
0 / 12

Nie o to chodzi. Plus/minus są wyznacznikiem poparcia. A ja zostałem w 90% zminusowany i jak pisałem do cholery- zj*bany przez innych, wielkie oburzenie jak ja śmiałem żartować z biednej madziusi. Teraz nagle stało śmianie się z jej śmierci akceptowane, widziałem także komiks o prawdziwej jej śmierci na głównej tu a który dostał się nawet na sadistic.pl
Pragnę zwrócić tylko uwagę że tu są bardzo plusowane żarty a wtedy dostałem opiernicz za żarty.
O kurde, piszę do SanderPender a to właśnie ta wielka moralizatorka pisząca o tym żebym dostał po dupie od życia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar liska
+8 / 8

Cthulhu1 bo Twój "żart" był średnio śmieszny. Ten demot wyśmiewa ludzka glupote a nie sam fakt śmierci małej Magdy, co wg mnie nie jest wcale tematem do żartów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+6 / 8

Jaki kur*a pomnik? Wawel kur*a od razu. A ta sprawa jest tak nagłaśniana dzień i noc aby odbiec od naprawdę ważnych spraw, które dzieją się w kraju. Ja rozumiem, wielka tragedia, nie wyobrażam sobie co czują rodzice no ale bez przesady, na chu* pier*olić o tym dzień i noc, takie rzeczy się zdarzają, dzieci umierają i nikt nie trąbi o tym dzień i noc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
0 / 2

Cthulhu1, jest pewna różnica między twoim zachowaniem a ludzi, którzy nie popierają pomnika. O ile chodzi
o pomnik, a nie nagrobek- to ja sama tego nie popieram, to już byłaby przesada. Dziecka strasznie mi żal, ale
pomnik tutaj nic nie zmieni. A wyśmiewanie się ze śmierci takiego malucha uważam za idiotyzm i zwróciłam
ci uwagę, podtrzymuję nawet swoje zdanie. Burzysz się jakby ktoś cię niesprawiedliwie potraktował, a
może najpierw pomyśl? Po kretyńskiej wypowiedzi zacząłeś 'przepraszać' i przyznawać, że to było
głupie, ba! Nawet do mnie napisałeś pw, bo co?Bo dałam ci minusa? Śmieszny jestes! Teraz tylko
dowiodłeś, że nie myliłam się, kiedy twierzdziłam, że twoje poczucie winy było udawane. Oj biednego chłopczyka zminusowali, a on czuje się pokrzywdzony- ŻENADA.

A zażalenia kieruj wyłącznie do siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2012 o 13:58

avatar Cthulhu1
-1 / 5

Przeprosiłem tylko za sam fakt urażenia kogoś. Oraz wyjaśniłem powód tego żartu. Wyjaśniłem tylko że
o ile faktycznie- naśmiewam się że śmierci tego dziecka jednak jest to swego rodzaju reakcja- reakcja na
zachowanie mediów i ludzi żyjących śmiercią jakieś 6 miesięcznej Magdy. Gdyby nie ciągle gadanie o tym
w mediach- nie pisałbym tego kawału- mało tego- takie kawały zapewne by nawet nie powstały. Porównałbym
wręcz to do katastrofy smoleńskiej. O ile początkowo powszechnie był w większości pewien szacunek dla
ofiar, byli jacy byli ale zginęli to po szumie medialnym i numerach jakie PiS zaczął odwalać powstałą
cała seria kawałów typu "kaczka po smoleńsku" itp.
Chciałem także wyrazić jaki pogląd na tą sprawę
mam już na serio.
A pisałem do ciebie pw bo nie wiedziałem czy przeczytasz.
A pisałem do tych co do mnie
odpisali bo z ich komentarzy odniosłem wrażenie że głupi suchar dla nich jest najgorszą możliwą
patologią świata a mnie to powinni w zakładzie psychiatrycznym zamknąć bo jestem patologią nie
płaczącą bo zdaniem tłumu płakać trzeba (a jak nie płaczesz to jak w Korei obozy...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2012 o 14:34

avatar xxkolejorzxx
+2 / 2

Madzi chcą postawić pomnik, za co ? Za to że jej sprawa była rozgłośniona przez telewizję ?
A pamiętacie małego Bryana ? Takim dzieciom należą się pomniki, a nie zwykłym dzieciątkom, które z powodu wypadku przedwcześnie zmarły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalYzDuzym
+3 / 5

Jak tak dalej pójdzie to niedługo będziemy czytać newsy typu: 6 letni łukaszek poszedł po bułki do sklepu, władze miasta w podzięce zamierzają postawić mu pomnik.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mikkk1
0 / 0

To po prostu chore. Co dzień giną tysiące dzieci i każdy ma to głeboko w tyle, ale jak o jakimś powiedzą w telewizji to płacz i zgrzytanie zębów. Oczywiście pół wsi zeszło się postawić znicz pod domem tej małej bo telewizja przyjechała i buraki chcą się pokazać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+62 / 82

I koniecznie ogłosić królową Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gregoriian21
+31 / 31

Że się tak podepne, jeszcze tydzień temu za podobne teksty zostałoby się ogłoszonym faszystą i zdemoralizowanym dzieckiem CSa które nie ma w sobie za grosz empatii. Śmieszne jest to, że wielcy obrońcy Madzi, w tragedii w której zginęła JEDNA osoba, śmieją się z tragedii w której zginęło DWIEŚCIE osób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+7 / 11

Święta prawda. Ja tu sobie kpię z całej sprawy, na dodatek z religijnym podtekstem, a ludziom się podoba! Eh, polaryzacje waszych stanowisk czasem aż mnie degustują. Ale to nic znowuż zadziwiającego. Wszelkie wasze stanowiska w tej sprawie, zwłaszcza emocjonalne, kreowane są na podstawie określonych schematów: matce ktoś porywa dziecko? - należy jej współczuć, więc współczujemy; okazuje się, że matka wszystkich okłamała, a sama schowała w lesie ciało dziecka - należy ją potępić, a więc wszyscy potępiamy i nienawidzimy (w obu przypadkach w ogóle nie biorąc pod uwagę jej sytuacji, a jedynie społecznie i kulturowo wypracowany kontekst!). Ba, to nawet ciężko nazwać współczuciem. Prędzej zasługuje na miano mechanicznej, w dużej mierze wyłączonej ze świadomości reakcji. Ale takie już bywają angaże emocjonalne w sprawy, które nas bezpośrednio nie dotyczą. No i właśnie na takiej zasadzie manipuluje się całym społeczeństwem. Odpowiednia selekcja informacji i ich natłok generowany przez media, a bydło zacznie reagować dokładnie tak jak tego chcemy. To tak na podsumowanie mojego komentarza, co by was zbytnio nie rozbawił i nie było za słodko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kryters
+62 / 66

Przeginają już z tą sprawą..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek2010
+63 / 69

Bo ta sprawa zabitego dziecka to temat zastępczy. Jest głośno o ACTA,więc musieli coś dać ludziom by ich "uciszyć". Gdy będzie miało dojść do ratyfikacji ACTA i tym podobnych to pewnie znowu okaże się,że zabitą inną Madzie. Zauważyliście?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borys2010
+13 / 17

cinek2010 masz rację, to tylko taki temat zastępczy. Można powiedzieć, że codziennie w Polsce giną dzieci i co, parę razy powiedzą w telewizji i albo się znajdzie, albo nie. Sprawy cichną po kilku dniach. Tak samo jak była ta "walka" o krzyż na Krakowskim Przedmieściu, w tym czasie podnieśli Vat, a wariat Kaczyński był tylko dla nich przykrywką, tak samo jak Palikot palił kadzidełko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gox1
+2 / 6

zgadzam się z Cinkiem i Borysem! Dziś oglądałam wiadmości na polsacie czy tvn i powraca temat dopalaczy, tak sobie właśnie przypomniałam, że jak rozdmuchali tą sprawę kiedyś to ona też była zasłoną jakieś małej afery tylko za cholere nie mogę sobie przypomnieć o to wtedy chodziło... więc jak już sprawa MAdzi ucichnie to może dopalacze ruszą albo pewnie mają coś innego w zanadrzu (;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shooter0
+4 / 4

@Hell, proszę cię człowieku, co Ty mówisz. Media, jako czwarta władza, powinna patrzeć rządzącym, urzędnikom, wymiarowi sprawiedliwości na ręce, a nie grać z nimi w jednej drużynie. Niestety ale dziś, gdyby przeciętny Kowalski nie myślał, że ACTA to tylko walka z piratami, a wiedział o tej umowie prawdę, jak bardzo zmieni ona jego życie na droższe, i trudniejsze, to razem z nami stał by w manifestacjach. Jakby media były rzetelne, to zweryfikowałyby słowa, pożal się Boże, premiera, "Nie słyszałem, żeby ACTA wzbudziło takie emocje społeczne gdzieś indziej", śpieszę poinformować, wzbudziło, bardziej niż można to sobie wyobrazić, przyjrzyjcie się mapie na tej stronie http://killacta.org/#map

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bezwarunkowaxmilosc
0 / 0

jak ja o tym slysze, to normalnie chora jestem!!! -.- ile możnaa. Moze jeszcze jej pomnik postawią? no ja nie moge.. ;| ciekawe,ze w tym czasie zginelo tyle ludzi,dzieci i jakos o tym nie mowia. W innych krajach dziennie ginie tyle ludzi, a oni rozczulaja sie nad jedna dziewczynka,żalosne i o wiele przesadzone.. przykro mi,ze to dziecko nie zyje,ale bez przesady. .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gabe93
+61 / 63

pewnie więcej pomników niech robią,i wawel i krypte jeszcze a w kraju bieda ale pomnik bardzo ważna sprawa tylko szkoda ze juz nic nie zmieni bo ona nie żyje i pomnik nic nie da

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ainu
+1 / 1

Nie postawią nie postawią, mi też obiecali i nie ma.. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 22:09

B blackoak
-1 / 3

łódź ul. piotrkowska

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackoak
+1 / 1

Uroczyste odsłonięcie Grobu Nieznanego Żołnierza w Łodzi nastąpiło 22 marca 1925 roku - jest więc starszy od warszawskiego, który został odsłonięty w listopadzie tego samego roku. Nabożeństwo, podczas którego odsłonięto pomnik celebrował biskup Wincenty Tymieniecki. Uczestniczyli w nim przedstawiciele władz państwowych, wojewódzkich i samorządowych, a przede wszystkim Minister Spraw Wojskowych - gen. dyw. Władysław Sikorski. Na marmurowej płycie wyryto napis: "Nieznanemu Żołnierzowi Miasta Łódź - rok 1925". W listopadzie 1939 roku okupanci zniszczyli wszystkie łódzkie pomniki, podobny los spotkał płytę Nieznanego Żołnierza.

Pomnik odbudowano tuż po wojnie - 1 listopada 1946 roku. Wygląd pomnika miał być zbliżony do przedwojennego projektu. Zmieniono jednak położenie płyt na prostopadłe do ulicy, a znicz z wiecznym ogniem stanął w narożniku, napis na płycie także jest inny: "Grób Nizeznanego Żołnierza".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszxx
+50 / 54

niech dadzą tam napis "zabij swoje dziecko będzie miało pomnik"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elenaaa
+32 / 38

za niedługo będę mieszkała przy ul. Małej Magdaleny. a moje dzieci będą chodziły do szkoły pod tym imieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalYzDuzym
+8 / 10

I będą czytały o Niej z podręczników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ketrina099
+14 / 16

pierwszy raz słyszę, gdzie tak mówili?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kostek997
+10 / 10

to jest już mała przesada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arka1929
-1 / 5

Taki mają wpływ media na mało świadomych obywateli naszego kraju, jeśli jutro w TVN lub Polsacie
powiedzieli by o "Chemtrails" za 2 dni byłyby protesty/manifestacje w całej Polsce, lecz bez telewizji
ludzie nie mają pojęcia, jak zatruwają nas ci w garniturach i ciemnych limuzynach.

Nagłośnili sprawę Madzi, ludzie się przejeli, lecz o tym "Chemtrails" nie mogą wspomnieć, bo pogorszyłoby to relacje z rządem :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 20:42

avatar Moonglow
+14 / 16

ale tutaj chyba chodziło o nagrobek, tak się mówi na nagrobki potocznie, pomniki.. :P a nie o taki "ze spiżu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gabka1212
+9 / 11

A teraz postawcie się w miejscu rodziny tej dziewczynki. Na każdym kroku coś im przypomina o tej tragedii. Zdarzył się wypadek, każda rodzina by rozpaczała, ale kiedy już wyschną łzy i oni się z tym pogodzą, to np. w przypadku tego pomnika na każdym kroku coś będzie im ją przypominało. Sorry, ale media grubo przesadzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ErnestoOddhaugen
+7 / 13

Polska- kraj ZABOBONÓW i GUSEŁ. Po co te pluszowe miśki i listy? teraz pomnik, wstyd mi. Rozumiem
współczucie ale robienie takiej szopki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 20:58

avatar Lunka91
+3 / 5

Komentarz usunięty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ktosiula
+40 / 42

Od początku zadziwia mnie fakt że tą sprawę tak strasznie nagłośnili. Zostało zabite jedno biedne niewinne dziecko- fakt, niefajna sprawa. Jej matka "wrobiła" policję- też niefajnie. Ale żeby piać o tym w dzień i w nocy na każdym kanale? Mnie się to wydaje podejrzane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracon2002
+3 / 5

Zasłona dymna rzucona na ACTA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rani
-1 / 5

W Polsce jest taka moda że gdy ktoś "sławny" umrze w sposób tragiczny, niezwykły itp. to trzeba mu od razu pomnik postawić lub nazwać jego imieniem jakąś ulice.
Wniosek chcesz mieć pomnik zgiń śmiercią tragiczną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KolorowyNup
+1 / 3

Polska, gdyby Kaczyński zmarł śmiercią naturalną, to nikt by o żadnym krzyżu nie pomyślał, a co dopiero pochowaniu na Wawelu przy Piłsudskim. Powalone ;o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+11 / 13

Rzygam już tą sprawą. Otwieram lodówkę - Rutkowski. Żal dziewczynki, to nie ulega wątpliwości. Ale co,
do ciężkiego ch**a, mnie obchodzi, że mąż odwiedził żonę w areszcie, że Rutkowski ma kolejnych 100
teorii przebiegu wypadku etc. ?... Codziennie w Polsce dzieją się podobne tragedie, ale tego się nie nagłaśnia.
My tu pitu-pitu o Madzi, a dług publiczny rośnie, ceny paliw idą w górę, tak jak i podatki. A ludzie, jak
w cyrku, oczekują rozrywki zamiast skupić się na sprawach poważnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 21:19

P pamela101
-1 / 3

Również szkoda mi tego dziecka bo odpowiedziało w okrutny sposób za głupotę własnych rodziców, ale z tej całej sprawy zrobiła się afera jakiej nigdy nie było chyba w sprawach niezwiązanych bezpośrednio ze sprawami państwa. To musi być przykre dla ludzi, którzy w ostatnich latach stracili w niewyjaśnionych okolicznościach bliskich i każdy miał to w dupie. A w tej sprawie wielka afera. Na prawdę zaczynam się zastawaniać, czy to nie temat zastępczy, żeby ludzie nie myśleli nad tym, co ważne dla państwa. Mogliby wtedy wywęszyć na przykład, że nie da się "zawiesić ratyfikacji" dokumentu i że premier w dalszym ciągu robi nas w bolo:/
A i jeszcze dodam, że właśnie poszła informacja o facetce, która żywcem wrzuciła swoje dziecko do pieca, a z tego powinna być jeszcze większa afera, bo tu już nie można mówić o przypadku, zaplanowane działanie z zimną krwią. Ale o tym pewnie tylko coś wspomną, bo kogo obchodzi jakieś dziecko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
-1 / 1

Interesuję się tą sprawą, ponieważ mnie osobiście bardzo poruszyła. O żadnym pomniku nie słyszałam,
ale jak już ktoś wspomniał wcześniej- może rzeczywiście chodzi o nagrobek. Nie przesadzajcie ludzie. To
już robi się co najmniej dziwne... Policja zamiast poczekać do wyjaśnienia sprawy, już teraz tylko węszy
jakby tu udupić Rutkowskiego. Media próbują wycisnąć z tej sprawy jak najwięcej, byleby tylko zarobić,
a ludzie skupiają się na tym, że ojciec dziecka był u fryzjera, nie ubiera się na czarno, a na portalach
społecznościowych umieszczał kiedyś zdjęcia i rysunki, w których nasi samozwańczy eksperci dopatrują
się patologii. Czasami odnoszę wrażenie, że w tym wszystkim śmierć dziecka jest najmniej istotna. Z prawdziwej tragedii zrobił się niezły cyrk, a to nie jest normalne. Osobiście mam
nadzieję, że osoby odpowiedzialne za śmierć dziecka dostaną za swoje, a polski wymiar sprawiedliwości
okaże się naprawdę sprawiedliwym. Żałuję tylko, że tak bardzo zaangażowałam się emocjonalnie w tę
całą sprawę, bo teraz mam problem z przejściem nad tym do porządku dziennego, wręcz nie radzę sobie z
tym wszystkim i dlatego uważam, że powinniśmy przestać rozdmuchiwać tę sprawę i wyciągnąć
odpowiednie wnioski z tragedii, tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 21:29

T ThePr0
+3 / 9

Hyc o podłogę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lutego 2012 o 21:46

B borys2010
+3 / 7

Dlaczego prezydent nie wprowadził jeszcze żałoby narodowej? Rozumiem, że zmarła, ale co ona takiego wielkiego dla Polski zrobiła? Tak kiedyś żaliłem się, dlaczego Kaczyńskiego pochowano na Wawelu, ale porównując do stawiania pomnika dla półrocznej Madzi, która zginęła nieumyśnie z rąk matki, która przez tydzień oszukiwała cały kraj to pochówek prezydenta, który zginął w katastrofie lotniczej wśród królów i ludzi zasłużonych wygląda jeszcze normalnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maja90
0 / 2

Ja od początku sie zastanawiałam co w tej sprawie jest takiego, ze mówi sie o niej jak o Smoleńsku. Matce upadło dziecko, była w szoku wiec nawymyślała bzdur. No rzeczywiście wielkie mi wydarzenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tds1974
-1 / 1

"niejedno" piszemy wciąż razem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NeiLLkovskY
0 / 0

Przepraszam za błąd nie zuważyłem tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S String
-1 / 1

Dowód na to jaką media mają siłę w naszym państwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demoxxxx0689
0 / 2

Owszem, tragedia się stała i szkoda dziecka, ale to już jest jakaś gruba przesada. Jeszcze dziwne, że nikt nie wpadł na pomysł z Wawelem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar edytaa987
0 / 0

wpadł, kilkanaście/kilkadziesiąt komentarzy wcześniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar atagro
-1 / 1

Ja również jestem za Wawelem. Między Piłsudskim a Kaczyńskim.

Na prawdę szkoda dziecka i w ogóle to wielka tragedia gdy umiera ktokolwiek, ale na prawdę już bez przesady. W telewizji mówią tylko o tym, już słuchać się nie da. Wiadomo- czymś muszą maskować postępowanie rządu, ale ile jeszcze?!
Dajcie już jej spoczywać w pokoju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Takjakbyja92
0 / 0

Niezbyt to udany pomysł żeby jej robić pomnik na stopniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Katatonia91
0 / 0

nie lepiej dom dziecka wspomóc za te kase? -,-'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AguSosna
+2 / 2

A może jeśli już... to pomnik poświęcony pamięci WSZYSTKICH dzieci które zginęły w jakieś tragedii? Bo jak napisał autor: nie jedno dziecko ginie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kocinioo
0 / 0

To samo jest z Smoleńskiem, milion pomników za grubą kase, a codziennie są wypadki w których giną kierowcy ale im nie stawia sie pomników

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Crash
+3 / 3

Każda okazja dobra żeby walnąć sobie pomnik

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar v4ns
-1 / 1

Pomnik dla każdego kto umarł!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kaasiula
0 / 0

tragedia - dobra rozumiem, ale żeby pomnik od razu stawiać, to już kuvwa wielka przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2012 o 1:45

A aenwu
+3 / 3

Dokładnie, jeżeli to prawda to przesada tu już nie chodzi o to że dziennie więcej ludzi ginie szkoda jest śmierci każdego człowieka, ale raczej pomniki stawia się ludziom którzy coś dla kraju zrobili bo jak tak będziemy robić to będzie zaraz na każdej ulicy aleja pomników. U nas w kraju ostatnio często pochopnie podejmuje się decyzje o stawianiu pomnika przykład dobrze wszystkim znany Smoleńsk ja rozumiem tragedia, ale zapominają co niektórzy co taki pomnik symbolizuje. Gdy zginął Lech Kaczyński to u mnie w mieście pojawiło się rondo jego imienia żenada i gruba przesada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sceptyczna90
+4 / 4

nie śmiejcie się z tej biednej małej dziewczynki, ona była tylko małym niewinnym dzieckiem, można się tu śmiac jedynie z ludzkiej głupoty, bo niepotrzebnie ta sprawa jest tak rozgłaśniana

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar independentx3
+2 / 2

szum wokół tej sprawy jest już conajmniej 'niesmaczny'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O owl86
+1 / 1

witamy w gównianym kraju jakim jest polska!:// tu ze wszystkiego zrobią sensacje, każdemu postawią pomnik byle by się coś działo a normalnemu człowiekowi nie dadzą żyć!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Papiesh
-2 / 2

Nie dziwi mnie to: mnóstwo kaczek umiera, a tylko jedna jest na Wawelu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Radziu
0 / 0

Wszędzie Madzia, Rutkowski, policja a teraz jeszcze pomnik. Chwilami boję się już lodówkę otworzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miotaczz
-4 / 6

z chęcią bym nasrał na ten pomnik + grób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanderPander
+2 / 4

Z chęcią zobaczyłabym jak ciebie ktoś po śmierci wyrzuca jak śmiecia i zasypuje gruzem. Bo na grób dla ciebie szkoda zachodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mystical1990
0 / 2

ta sprawa cala jest podejrzana, ok fajnie ze chca zrobic pomnik, mily gest, ale bez przesady! Madzia nie jest pierwszym dzieckiem ktore zginelo w ten badz inny sposob, wiec zalatuje tu troche stronniczoscia i niesprawiedliwoscia;P co raz czesciej mam wrazenie ze ta cala sprawa zostala specjalnie wyolbrzymiona aby ucichla sprawa o ACTA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hewwoli2
0 / 4

Jak ludzie, którzy chcą taki pomnik dadzą WŁSNE pieniądze, to niech sobie i robią - sram na to ale od państwowych k*rwa wara ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KRQLMACIUS
0 / 0

Hmmm fajnie ze pokazałes pomnik z Łodzi !!!! Nie daleko jest Katedra i Trapik Shop :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jusstyna1796
0 / 2

Eh.. Rodzice niech stawiają dziecku pomnik czy co tam chcą... Ale to ich prywatna sprawa.
Setki dzieci umiera jednego dnia, ale nimi nikt się nie przejmuje.
A to, że mój brat zginął w wieku 4 lat..Może od razu na Wawel, co?
Przesadzają już z tą sprawą..wiadomo, nieszczęście, ale po co tyle się tą sprawą zajmowac?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar butelkowa
-1 / 3

I to jest właśnie ludzka głupota. Nagłośni się zaginięcie jednego, potem śmierć i już chcą pomnik stawiać. Nawet nie mam zamiaru wymieniać ile osób zginęło w o wiele bardziej brutalny sposób. To jest po prostu absurdalne tak jak pochowanie państwa Kaczyńskich na Wawelu. Madzię na Wawel? Czekam tylko na to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lithafariel
-1 / 1

Dwie kwestie. Faktycznie, głupotą jest wystawianie pomnika, dotyczącego konkretnego przypadku. Nie mówiąc już, że najczęściej nie pamiętamy pomników masowych, ku czemu są postawione. Druga sprawa, że samo zdjęcie jest CAŁKOWICIE nieodpowiednie. Dla zainteresowanych, jest to pomnik Bezimiennego Żołnierza przed Katedrą w Łodzi. Podpis i w jakim celu jest, nadaje się do demotów, ale akurat tego typu zdjęcie jest całkowicie nie na miejscu. Większość ludzi w podobnym mi wieku miało z reguły kogoś z starszych członków rodziny powiązanych z II WŚ. Nadal akurat ten pomnik jest obiektem który w dalszym ciągu co roku od wielu lat wzbudza wspomnienia dla wielu osób które nie wiedzą gdzie są pochowani bliscy z tamtych lat, niezależnie czy są jakieś święta okolicznościowe, łodzianie nadal kładą tam wieńce, czy chociażby kładą znicze. Proponuje przy kolejnych zdjęciach tego typu zainteresować się odrobinkę bliżej z kim, czy z czym jest powiązane zdjęcia jak tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carrimon85
0 / 2

ch*j mnie strzela jak znowu widzę demota o tym tak samo w tv i w necie ile można o tym gadać ile to małych dzieci już nie umarło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucyk77
+1 / 1

qwa gangster rutek wziął udział i pomnik?????????
matke na krzesło!!!! normalni ludzie jadą do szpitala jak dziecko upadnie.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ArQ123
0 / 4

Moim zdaniem zamiast stawiać pomniki (na które i tak to my wyłożymy pieniądze) powinno się wykonać publiczną egzekucje na "matce" i nagłośnić to we wszystkich mediach z podpisem "ku przestrodze przed skur**syństwem"!!! moim zdaniem to bardziej odda powagę sytuacji niż jakiś za**bny pomnik...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kucyk77
0 / 0

sprawa szum , ludzie nie wiedzą jakie ustawy przechodzą w tym casie...Dziennik ustaw czytajcie!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TERRORYM
0 / 0

Co Cię boli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justmem
0 / 2

Myślę, że pomnik drążyłby ranę w sercach wszystkich i przypominał do jak wielkiej doszło tragedii,
byłby tylko napiętnowaniem tego rozgłosu, które urządziła Katarzyna W. Mała Madzia byłaby pewnie
szczęśliwa, gdybyśmy wszyscy dali odejść jej w spokoju, więc niech ludzie wreszcie przestaną robić z
tego sensację, głupie demotywatory i komiksy, dajcie spokojnie spać temu aniołkowi. Myślę, że pomnik ku
pamięci zmarłym dzieciom byłby lepszym pomysłem, postawiony na cmentarzu, tak by każda matka,
która straciła dziecko a z jakiś powodów nie mogła pochować jego ciała, bo np. poroniła, czy ciałka
nigdy nie znaleźli mogła tam pójść i zapalić znicz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2012 o 12:36

I IzusQa
0 / 2

Chodzi o pomnik czy poprostu mały pomniczek w miejscu gdzie ją znaleziono? Robicie wielkie halo z niczego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sofie
+4 / 4

Może chcą czymś zagłuszyć, zamieszanie w sprawie ACTA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Devi666
+1 / 1

Ja powiem tak... Polska to kraj wielkich jaj i nawet nie próbuję już ogarnąć co tu się dzieje, bo bym musiała chyba własnymi pięściami się zabić. Nie rozumiem tego całego szumu wobec małej Madzi. Ok nie żyje no ale dlaczego media aż tak nagłaśniają tą sprawę? Przecież to było zwykłe dziecko jak tysiące innych w tym kraju! Robią szum z powodu jednego dziecka... chore i nic więcej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diego795
0 / 0

jeszcze chwila i będzie jak na początku książki Sapkowskiego "Wiedźmin: Ostatnie Życzenie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Beeetiii
+2 / 4

Wkurza mnie, że jedni ludzie są traktowani lepiej od innych, a przecież głosi się od lat że wszyscy jesteśmy równi. Dziennie ginie setki małych dzieci, są mordowane, molestowane, porywane, lub umierają w sposób naturalny. A jakoś każdemu dziecku nie stawia się pomnika, i nie rozdmuchuje sprawy na całą Polskę. Tak samo było z rodzinami po katastrofie Smoleńskiej, otrzymali ogromne odszkodowania, dlatego że w samolocie byli ludzie lepsi od nas-zwykłych obywateli. A przecież jest mnóstwo katastrof lotniczych i rodziny mogą jedynie pomarzyć o jakimkolwiek odszkodowaniu. Irytuje mnie ta cała sprawa z Madzią. Matka zamordowała i niech pójdzie siedzieć na długie lata, dla mnie to jest oczywiste, a ludzie się rozczulają, że biedna matka niczemu winna. Znając życie matka zostanie oskarżona o nieumyślne spowodowanie śmierci i będzie wymigać się szokiem i dostanie góra 5 lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marek1078
0 / 0

Na wawel!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OsobliwyOsobnik
+1 / 1

Proponuję stworzyć dla małej Madzi osobny artykuł na Wikipedii !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pppkkkpppkkk
0 / 0

Mam nadzieję, że nie chodzi o taki pomnik, jaki autor ma na myśli, bo było by to mocno przesadzone. Bardzo współczuję tej rodzinie itd, ale jak napisano:"niejedno dziecko ginie i im pomników nie robią."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
-1 / 1

Ale nie zawsze jest sprawa od której trzeba odwrócić uwagę narodu. Coś media musiały rozdmuchać a
akurat się to trafiło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszxx
0 / 0

to wszystko to jest reklama kosztem tego maleństwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pomocnadlon
-2 / 2

Jak ciebie to kretynie śmieszy, to poproś matke żeby tobą rzuciła o próg(albo zabiła bo jeszcze nie wiadomo)I co łyso ci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cozasi44
0 / 0

Mało który polski naukowiec, wynalazca czy artysta mają swój pomnik...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djpatryx
0 / 2

...ale nie chodzi o to że ma pomnik bo została , ,,zabita" ( nieumyslne spowodowanie smierci chyba mozna podciagnac pod zabojstwo) , tu chodzi o dramaturgie, w jaki sposob Ona zmarła, bo przeciez nie zmarła od tak , bo chorowała, bo coś tam, zmarła przez głupote swojej matki, lub przez ,,producenta kocyka" -co osobiscie wysmiewam.. Wracając moze miec pomnik upomietniajacy to wydarzenie, bo taka historia w Polsce chyba miejsca nie miala i chodzi o pamiec nie o samej Madzi , tylko o wydarzeniu.. I jeszcze powiem jedno, kazdy z nas bedzie miał pomnik ,wiec nie żałujmy. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
6 64sekuundy
+1 / 1

ale nie zbyt wiele dzieci ginie w tak dramatyczny sposób. może na to popatrzcie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Guinewere
0 / 0

w gorszy sposób giną ale matki nie stawiaja na nogi całej Polski, że im porwali dziecko, tylko tuszują sprawę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Guinewere
0 / 0

a bardzo prosze, nagrobki ostatnio drogie moga stawiać jej pomnik na cmentarzu... niech oplaca plac, nagrobek, grabarzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ivona
0 / 0

"Ludzie pytają też co teraz będzie z nagrodą ufundowaną za pomoc w odnalezieniu Madzi?


"Za te
pieniądze powinno się postawić pomnik tej małej istotki na CMENTARZU. To by było takie miejsce pamięci,
bo nie tylko mieszkańcy Sosnowca, ale i cała Polska o niej nie zapomni" – mówi rodzina Wlaźlaków."

Nie
ma to jak zrobić aferę z niczego ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 lutego 2012 o 23:18

P Prevail
+1 / 1

Kaśka zostanie uniewinniona (w najgorszym wypadku dostanie zawiasy), wyjdzie z paki, mąż jej już wybaczył, zaraz zrobi jej kolejne dziecko i patologia będzie się rozmnażać i szerzyć ... I don't want to live on this planet anymore!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moondrek
0 / 0

Taki pomnik przypominałby tylko jak wielu rodziców NIE NADAJE się na .......rodzica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mjk92
0 / 0

Łódź, plac katedralny ;))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem