Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2449 2551
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G gryka7
+61 / 63

Jeszcze niedawno można było go usunąć... ale już za późno, czekają nas teraz 4 lata udręki, albo i dłużej bo zaraz zapomnimy i przyzwyczaimy się do gówna jakie się nam serwuje, a na następnych wyborach znowu zagłosujemy "byle nie kaczor" zamiast na kogoś o zdrowych poglądach i z pomysłem na te chore państwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
+27 / 27

Nawet jak ktoś głosuje "byle nie kaczor" to nie musi zaraz wybierać Donaldinho który kiwa 40 milionów na raz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
+29 / 35

A Palikot to pajac-wystarczy wejść zobaczyć jego fanów na facebook-u (tzn fanów RPP)-tylko śmieją się z
religii i gadają o narkotykach - na argumenty o ekonomii i innych sprawach nie reagują inaczej poza
wyzwiskami szczególnie taki jeden Adam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 12:38

avatar CocaineBusiness
+34 / 36

Palikot wyszukuje debili a debile go popierają bo mają przed oczami legalizacje, kur*a ludzie on specjalnie tak propaguje tych wszystkich homo czy legalizacje aby się im przypodobać bo wie, że wtedy takie mniejszości będą teoretycznie na niego głosować. Tylko, że aby jakaś ustawa przeszła, musi być zgodność większości więc gdyby nawet został wybrany i gdy ustawa o legalizacji nie przejdzie to powie "No trudno, widzieliście, że się starałem ale nie wyszło, dziękuj, dobranoc" i tyle kur*a byłoby gadki na jakikolwiek temat.Ja nie wiem, wam idioci wystarczy rzucić hasło "zalegalizuję" i już podążacie za tą osobą jak głupie owieczki. Już wam te ćpanie tak berety zryły, że nie potraficie myśleć trzeźwo ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar duel44
+10 / 14

"Nieważne kto głosuje, ważne kto liczy głosy..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+16 / 18

Naprawdę wchodzi w życie taka ustawa? W tym kraju nie ma granic absurdu. Niby po ch*j mieliby to wprowadzać? Po co im to? Co będą z tego mieli? Poza tym ta zasada godzi w wolny rynek, konstytucyjny ustrój gospodarczy naszego państwa. Niezależnie bowiem od rzekomej przyczyny, dla której miano by zakazać wożenia ludzi takimi limuzynami, jest to przepis w duchu socjalizmu. Jeśli ja chcę od kogoś wynająć taką limuzynę i zabrać nim siebie, pannę młodą i naszych świadków oraz rodziców spod ołtarza, to dlaczego państwo miałoby mi tego zakazać? "Zrobicie sobie krzywdę"; no to co, mamy prawo decydować o tym, czy ja i moja familiada chcemy sobie zrobić krzywdę, czy nie. "Chcącemu nie dzieje się krzywda", jak mawiali wielcy starożytni rzymscy senatorowie. Czemu państwo miałoby chcieć naszego dobra lepiej niż my sami? Absurd. Totalny absurd. Ten świat stacza się po równi pochyłej na dno piekielnego kotła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V viruss105
-1 / 1

szanowny autorze demota: tu "w internecie" przeważająca wiekszośc wie że władza jest jaka jest... (zła)
teraz by uświadomić więcej osób naklej na swojej limuzynie odpowiednie napisy i pokaż tym bez interneta co tak naprawdę się dzieje za ich plecami.. bo (nam) już nie trzeba udowadniać - my już wiemy!;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amazonka97
+9 / 11

a kto powiedzial ze jeszcze 4 lata? jestesmy NARODEM my decydujemy i mozemy obalic tuska jesli nam sie zachce. tylko idiota kilka razy powtarza swoj blad, watpie ze tak nagle o tym zapomnimy. z reszta po co glosowac na nich? kazdy z nich nawet palikot to skonczone pajace ktore maja gdzies swoj kraj byle im sie godnie zylo a nas zostawia w ubustwie. jeszcze niech sie nazwa patriotami -.- kurde moglby sie w koncu pojawic ktos kto by nie mial swojej ojczyzny w glebokim powazaniu -;-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kosmis
0 / 2

Ubolewam nad tym, że statystycznie co trzeci dorosły Polak to idiota. Sprawdźcie swoje rodziny,
statystycznie każdy ma półtorej idioty głosującej na PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 1:30

K kaczorex
0 / 0

Problem w tym, że w tym kraju naprawdę nie ma "kogoś o zdrowych poglądach i z pomysłem na te chore państwo". Widzieliśmy to też w tych, zeszłorocznych wyborach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LaskosPL
+3 / 3

Mądry jesteś i to bardzo. Ci debile sami sobie kręcą bat na dupę, bo zakazując wożenia okolicznościowego limuzyniarzom, raz że sami tracą z tego wpływy do budżetu, dwa że przyczynią się do działalności czarnorynkowej - no co, nie mogę sobie ot tak zawieźć ludzi do ślubu i przyjąć w podziękowaniu 500 złotych?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S secans
+29 / 53

Ruch P. to same geje. Chcesz w Naszym kraju legalnych związków homoseksualnych i żeby dzieci wychowywały dwaj tatusiowie? Zastanów się, bo widzieć tylko legalizację marihuany, pokazujesz jaką jesteś płytką osobą. a co do premiera. Kto w następnych wyborach nie będzie głosował na pana Donalda i wszystko co z nim związane niech da plus. Zobaczmy ilu nas jest. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+28 / 34

Należy zacząć od tego, że Palikot to populista i hipokryta, który podobnie jak Tusk przeskakuje z kwiatka na kwiatek i zmienia poglądy jak rękawiczki, a o PR potrafi dbać jeszcze lepiej, w dodatku jest prawdopodobnie wtyką Tuska więc nie ma się co łudzić, że stanowi jakąkolwiek alternatywę. Tylko Nowa Prawica JKM jest w stanie zmienić coś na lepsze w naszym chorym kraju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monix1234
-1 / 11

Ostatnio zetknęłam się ze środowiskiem lesbijek - połowa z nich to kobiety uważające się za pomazańców
Bożych, urządzające parady równości, tworzące stereotypy, ale ja znam głównie osoby właśnie z tej drugiej połowy - które
twierdzą, że są ludźmi takimi jak my, mają swoje życie, plany, marzenia i tylko w głębi serca buntują
się, że ktoś im mówi, że to nie miłość, że tylko im się wydaje, że powinni się leczyć, że to
choroba, że w razie wypadku często nie mogą dowiedzieć się, co dzieje się z ukochaną, bo nie mają statusu męża/żony. Nasze społeczeństwo nie jest gotowe na akceptację takich związków. W Holandii nikogo to nie
dziwi, że dziecko ma dwóch tatusiów albo dwie mamusie i tym dzieciom nie dzieje się krzywda. Dla nich to
tak naturalne, jak dla nas śnieg zimą. To samo z legalizacją narkotyków - w Holandii ludzie nie
rzucają się na nie jak niewiadomo na co, znają umiar, a u nas choćby alkohol jest przykładem na to, że
Polacy umiaru nie znają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar monix1234
0 / 4

Covboy - nie wiem, czy zauważyłeś, ale pisałam wyżej o tym, że są dwa środowiska homoseksualne. Ja nie oceniam, czy to jest

normalne, czy nie, bo mnie to nie dotyczy, nie jest to bynajmniej moja sprawa. Niech sobie żyją obok mnie i
cieszą się miłością, pod warunkiem, że nie będą robić sztucznych szopek w postaci wspomianych
manifestacji, bo takich zachowań nie popieram. Ale nie wszyscy są tacy, to stereotypy. Nie zaglądam nikomu
do łóżka, bo co mnie to obchodzi,
skoro nie robi krzywdy ani sobie ani nikomu innemu (w przeciwieństwa do
zoofilii czy pedofilii), a jest
dzięki temu szczęśliwy? Homoseksualizm istnieje od starożytności, gdzie
był powszechny (poczytaj sobie o
starożytnej Grecji), więc to nic nowego, tylko ludzie się przez wiele
wieków ukrywali, bo Kościół, bo
potępienie, bo brak apceptacji. Jeśli ich trzeba leczyć na
homoseksualizm, to Ciebie na brak tolerancji.
Dzieciom w Holandii nic złego się nie dzieje, co nie zmienia
faktu, że nigdzie nie napisałam, że popieram
adopcję przez pary homoseksualne, bo temu zawsze byłam
przeciwna. Jednak nie lubię się ograniczać i
przyglądać się sprawie tylko z jednego punktu widzenia, bo
nic nie jest takie proste, jak Ci się wydaje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 20:28

avatar KTU
+2 / 4

Jeżeli kiedyś w Polsce dziecko będzie mogło mieć dwóch tatusiów to ja już zwątpię w ten Świat. Najpierw wmówią ludziom że homoseksualizm jest dobry a później zaczną wmawiać że pedofilia jest ok (już jacyś masońscy profesorkowie próbują majstrować przy definicji pedofilii). A co do Palikota to ukryta opcja Tuska i mistrz od demoralizacji ludzi. Co do twojego śmiesznego argumentu że dlaczego nie zabierać dzieci samotnym matkom itd. Tego się nie uniknie że ktoś może się poróżnić i to doprowadzi do rozwodu, czasem zdarzy się tragedia że któryś rodzic umrze i to też będzie występowało i na wypadki losowe nic się nie poradzi. A krzywdzie dla dzieci w postaci rodziców tej samej płci można zapobiec, w ogóle dla mnie to jest niewyobrażalne jak można popierać takie coś. Dziecko powinno mieć ojca i matkę i żadni sterowani pseudo profesorkowie i żadna sterowana telewizja nie wmówi mi że powinno być inaczej tylko dlatego bo mają taki kaprys żeby demoralizować społeczeństwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-2 / 4

@KTU
Skąd wiesz, że krzywda? Dlaczego w Holandii, gdzie coś takiego jest legalne, dzieci nie spotyka żadna krzywda, dlaczego dorosłe dzieci rodziców jednej płci same mówią, że dla nich nie było w tym nic złego? Poza tym, czy na pewno da się uniknąć? Mało jest przypadków, gdy dwie kobiety żyjąc razem mają dziecko? Co wtedy? Czy naprawdę lepiej jest, by dziecko wychowywało się w domu dziecka niż z dwójką kochających go rodziców, nawet tej samej płci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+1 / 5

Nie ma co czerpać wzorców z takiego chorego kraju jak Holandia. Ja nigdy tego nie będę popierał bo to
jest po prostu sprzeczne z naturą, z moją wiarą i z moimi przekonaniami. Nagle wszyscy ludzie pomimo tego
że media bardzo się starają nie zmienią myślenia. Dzieci wychowywane przez gejów będą prześladowane w
szkołach, nawet taki Jacyków który jest stereotypowym, groteskowym pedziem uważa to za złe i nazwał
gejów chcących wychowywać dzieci sku****lami. I ma rację, bo to banda egoistów która nawet sobie nie
zdaje sprawy jaką krzywdę sprawią dziecku, mogą być kochający, bogaci itd. ale nie zmienia to faktu że
poza domem takie dziecko nie będzie mieć życia, nie będzie mieć normalnych przyjaciół. Ja sam
zabroniłbym swojemu dziecku kolegować się z dzieckiem wychowywanym przez taką pseudo rodzinę bo to
narażałoby moje dziecko na demoralizacje. PS. W Holandii już co drugi noworodek jest z rodziny Muzułmańskiej, w takim tempie za jakieś 20 lat Holandia stanie się krajem Muzułmańskim. Jak już będzie tam większość Muzułmanów i dojdą do władzy to istnieje możliwość wprowadzenia Szariatu a wtedy już widzę adoptowanie dzieci przez gejow w Holandii :) Raczej geje będą musieli się ostro kryć żeby im nie poderżnęli gardeł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 11:46

avatar sla
0 / 4

@KTU
Pozwolę sobie zacytować Woltera 'nie zgadzam się z tobą, lecz zawsze będę bronił twego prawa do
głoszenia własnych poglądów.' Dopóki nie zobaczę poważnego, naukowego opracowania dotyczącego
szkodliwości posiadania rodziców jednej płci na rozwój dziecka, dopóty będę to aprobować. Nie zamierzam nikomu niczego zakazywać tylko dlatego, że mam inne poglądy. Obecnie
takiego nie ma. Ewentualne prześladowanie jest marnym argumentem - wystarczy być rudym, okularnikiem, uczyć
się lepiej/gorzej by być w szkole prześladowanym. Trzeba walczyć z przyczyną takiego stanu rzeczy, czyli
brakiem tolerancji rodziców (bo to dzięki nim dzieciaki tak się zachowują), nie zaś ze skutkiem
(farbując włosy dzieciom, każąc im nosić soczewki czy obniżać im oceny).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 12:40

avatar KTU
+2 / 4

Widzę że już ostro bronisz zboczenia. Sam miałem pisać że wystarczy mieć gorsze ciuchy i już można być prześladowanym ale myślę że w przypadku dziecka z tak nienormalnej rodziny to by było bardziej dotkliwe i docinki mogłyby być bardziej wymyślne. W tym przypadku nie należy walczyć z nietolerancją tylko po prostu zakazać dewiacji bo taka demoralizacja nie jest potrzebna. Nauka nauką ale istnieje jeszcze coś takiego jak moralność. Poza tym kto powiedział że naukowcy nie mogą wykorzystywać swojego autorytetu do tego żeby skłamać dla własnych interesów. WHO skreśliło homoseksualizm z listy chorób nie dlatego że to naprawdę nie jest choroba tylko dlatego że pewnym wpływowym osobom zależy żeby homoseksualizm był powszechnie akceptowalny i zapewne te osoby solidnie za to zapłaciły. Dlatego ja wolę kierować się własną moralnością niż tym co powiedzą profesorkowie bo nie zawsze mówią to co jest słuszne i to często świadomie. Poza tym obecna walka z brakiem tolerancji = domaganie się specjalnego traktowania. W ogóle w tych czasach pojęcie tolerancji jest strasznie nagięte :/ Nawet jak im pozwolą profanować święty sakrament jakim jest małżeństwo i pozwolą krzywdzić dzieci to i tak ja nigdy tego nie zaakceptuje i po prostu będę się trzymał z daleka od takich osób tak samo jak przed takimi osobami będę starał się chronić swoich bliskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 15:23

avatar sla
-1 / 3

Masz swoją moralność którą się kierujesz - i chwała Ci za to (wcale nie piszę tego ironicznie). Naprawdę gratuluję, że kierujesz się swoimi wewnętrznymi zasadami i są one dla Ciebie priorytetem. Ja czynię to samo, jednak moje zasady są troszkę odmienne. Nie chcę dla nikogo przywilejów, specjalnego traktowania - daleka jestem od stwierdzenia, że masz wielbić mnie na klęczkach bo jestem kobietą i to mi się należy. Jeśli zaś chodzi o małżeństwo - problem jest jedynie w nazewnictwie, można przecież zmienić nazwę na 'zarejestrowany związek', czy nawet 'wiewiórka', nie jest to istotne. Rozumiem, że dla Ciebie religijna wartość tej nazwy jest duża i nie zamierzam wchodzić z buciorami tam, gdzie nie powinnam. Nie kieruję się nawet WHO. Po prostu taka wewnętrzna sla mówi mi, że skoro siebie nawzajem ani nikogo nie krzywdzą, że są ze sobą szczęśliwi to mają prawo zarejestrować własny związek tak samo jak ja mam prawo być w świetle prawa żoną pana x. Nie uważam się za lepszą dlatego, że mi było dane pokochać mężczyznę od kobiety, która czuje to samo do innej kobiety. Miłość jest piękna i nie zamierzam nikomu odbierać do niej prawa (o ile nikogo w ten sposób nie krzywdzi - pedofilia sio). Tak jak stwierdziłam - dopóki nie zobaczę wartościowych dowodów, że krzywdzi to dzieci, dopóty mój mały, różowy wewnętrzny głosik będzie mówił to, co obecnie twierdzi. Jak na razie takich dowodów nie ujrzałam, co więcej - coraz częściej spotykam się z przeciwnymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+10 / 20

Wyniszczają Polski przemysł jak tylko się da i do tego jeszcze zaczynają eliminować małych i średnich przedsiębiorców. Tak to jest jak Polską nie rządzą Polacy tylko żydzi albo potomkowie ss-manów a dużo do powiedzenia mają wielkie korporacje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glonojadzior
+11 / 21

W tym kraju nie ma alternatywy! Ludzie! Nie dajcie sobie wciskać kitu z wyborami. Przy obecnej ordynacji wyborczej jest niemożliwością, aby "świeża krew" weszła do rządu. Ja po prostu nie idę na głosowanie albo wrzucam do urny głos nieważny! Gdyby tak robiła reszta społeczeństwa to musieliby coś z tym zrobić! A tak? Wybierzemy lepsze zło... większej bzdury nie słyszałem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Seraphin90
+7 / 33

Jest alternatywa, ale do ludzie muszą zrozumieć. JKM Obejrzyjcie na yt jego wypowiedzi i zrozumiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+17 / 29

A ja zgadzam się z Seraphin90. Nowa Prawica proponuje najrozsądniejsze reformy, które mogą w realny sposób poprawić dobrobyt kraju- zmniejszenie podatków, prywatyzacja, zasada "obywatel lepiej wie od państwa, jak zatroszczyć się o własne pieniądze".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rapdziad
+15 / 15

@Zeebaeata A teraz studiują za darmo?! Myślałem, że płacisz za ich studia w podatkach, ja też płacę,
mimo, że nie mam dzieci na studiach, w ogóle nie mam dzieci, a płacę za podstawówki gimnazja licea i
studia. Dzięki prywatyzacji studia nie będą takie drogie, z racji walki o klientów oraz będą dbały o to,
by studenci byli dobrze traktowani, a nie to co zapewne spotkałeś/aś w dziekanacie itp. A przez kapitalizm,
mniejsze podatki, jeżeli będziesz pracować to Ci nie zabraknie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 14:57

avatar Kerian
+4 / 8

Sla- w kwestii podejścia Mikkego do kobiet mogę polecić tylko obejrzenie tego video: http://www.youtube.com/watch?v=b4a3Z6oQvxQ Jego rzekomy szowinizm został wymyślony przez lewackie feministki, które nienawidzą go za wolnościowe poglądy. Poza tym, czy rzekomy szowinista mógłby mieć żonę i szóstkę dzieci? Mówicie, że proponowane przez niego reformy są nierealne? Poczytajcie o gospodarkach wolnorynkowych Chile i Singapuru, w których takie reformy udało się przeprowadzić i porównajcie je do pogrążonej w stagnacji, socjalistycznej Europy. I wyjaśnijcie, dlaczego właśnie w okresie największej wolności ekonomicznej kraje takie jak USA czy Wielka Brytania znajdowały się u szczytu swej potęgi, a gdy zaczęto wprowadzać doktrynę Keynesa, zaczęły zadłużać się i tracić na znaczeniu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
-3 / 7

@rapdziad: nie, oczywiście że wszyscy płacimy za edukację, ale pojedyncza osoba nie musi koniecznie wyłożyć 50 tys na edukację jednego dziecka z własnej kieszeni. Gdyby musiała, osób z jakimkolwiek wykształceniem byłoby znacznie mniej. Ja jako dorosła osoba zarabiająca przeciętnie płacę za swoją naukę (studia zaoczne) i jest mi bardzo ciężko. I wiem, że gdybym musiała tak dużo zapłacić za studia poprzednie (dzienne), te z których dzisiaj mam zawód, nie byłoby mnie na nie stać, ani moich rodziców. Właśnie to mam na myśli mówiąc, że wszystko fajnie brzmi w teorii. W teorii nikt nie chce płacić za studia wszystkich. Ale ci, co chcieliby się uczyć, nie chcieliby, i nie zawsze byliby w stanie płacić za tę naukę. W Stanach często mają problemy ze spłaceniem kredytu studenckiego, a nasze społeczeństwo jest uboższe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sla
-2 / 4

@Kerian
Oglądałam wiele jego wypowiedzi dot. kobiet i pod tą całą kolorową otoczką, jakie to kobiety
są wspaniałe, cudowne i niezbędne stoi jedno stwierdzenie - są głupsze od mężczyzn i ich miejsce jest w
kuchni. Przekaz ten ubarwia znakomicie, jednak nadal sens pozostaje taki, jaki jest. Sama jestem za
wolnością jednostki, ekonomiczną, jednak w jego wykonaniu to wolność jedynie dla wybranych. Reformy i
programy wyborcze? Jeśli coś ściągnie z zza granicy to ma szansę to zadziałać (pomijając konsekwencje, na które nikt nie patrzy), jeśli wymyśla coś sam
- to przypomina mi to podstawówkę. Jeśli chcesz konkretów mogę usiąść i znów znaleźć jego programy
wyborcze oraz bzdury w nich zawarte. Poza tym, macie przykład ze studiami. Kogo będzie stać na wyłożenie
30 tysięcy rocznie na studia medyczne + podręczniki, materiały, utrzymanie? Cena nie spadnie, tyle to kosztuje. Naprawdę jest to takie cudowne i genialne wyjście? Wiem, że na demotach Korwin jest traktowany prawie jak Bóg lecz sami przyjrzyjcie się głębiej jego planom i zastanówcie się 'jak to zrobić', 'czy da się to zrobić', 'czy na pewno tak to się skończy'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 20:13

avatar mat3e
+1 / 3

Korwina nie popierają specjaliści? Gwiazdowski, Rybiński, w ogóle wszyscy przedstawiciele austriackiej szkoły
ekonomii, o której radzę poczytać. Korwin ma przypięte łatki rasisty, szowinisty, itp., bo mówi prawdę
typu "przeciętny Murzyn ma mniejszy iloraz inteligencji, niż biały człowiek". Takie są fakty, ale słowem
kluczowym jest _przeciętny_, bo Korwin jako liberał dopuszcza istnienie wyjątków. Tendencja jest jednak taka, jaką podaje. Studia za drogie? TERAZ zaoczne i te na prywatnych uczelniach są drogie, bo nie dość, że muszą konkurować między sobą, to jeszcze z faworyzowanymi przez państwo, ogólnodostępnymi studiami. Jakby sprywatyzować wszystko to od razu byłoby taniej i może wreszcie zwiększyłby się ich poziom, bo póki co to tylko się stacza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 2:56

avatar sla
-2 / 4

@mat3e
Studia zaoczne są płatne na uczelniach prywatnych, jak i państwowych, czyli tego chcecie na
studiach
dziennych. Konkurencja jest ogromna, uczelnie prywatne obniżają maksymalnie ceny przez niż
demograficzny,
by w ogóle mieć studentów. Mimo to ceny są, jakie są. Sądzę nawet, że bez
dofinansowania od państwa
koszt niektórych kierunków byłby wyższy, bo teraz studenci dzienni po części
płacą także za
utrzymanie zaocznych. Konkurencja nie sprawi, że cena spadnie poniżej kosztu
opłacalności, bo jak, po
prostu np studia medyczne tyle kosztują! Poza tym, jak wspomniałam - jego
rozwiązania ekonomiczne są
wzorowane na czymś i są poprawne (poza ew konsekwencjami), lecz te jego są...
ciekawe. Nie rozumiem
jednego w Twojej wypowiedzi - skoro teraz studia zaoczne muszą konkurować z darmowymi
dziennymi to przecież
cena powinna być jak najniższa, czyli to, czego chcecie... I jaki jest efekt? Poza
tym, jakie sensowne badania naukowe potwierdzą, że murzyn jest głupszy? Są w ogóle takie? Nawet jeśli
są różnice w wykształceniu to jest to skutek niższego IQ, czy może prawdziwa przyczyna jest zupełnie
inna (np nierówny start)? Dajmy wszystkim te same szansę rozwoju a potem oceniajmy ich inteligencję, nie
odwrotnie. Jeśli ktoś chce ze mną porozmawiać o Korwinie, jego poglądach i dlaczego uważam je za... głupie to zapraszam na PW - każdą swoją wypowiedź mogę poprzeć logicznymi argumentami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 7:10

avatar mat3e
+3 / 3

Przeciętny iloraz inteligencji - chodzi tu tylko o punkty z testów iq. Wielu ludzi przyglądało się
średnim wynikom dla różnych grup i powychodziły takie kwiatki. Mniejsza z tym, bo to akurat jest mało
istotna kwestia, która nie wpływa na gospodarkę. Studia medyczne mają takie, a nie inne ceny, ale to są w
ogóle specyficzne kierunki, których zgłębianie ciągnie się 9 lat. Póki co, to ludzie i tak się za nie
biorą, więc nie jest źle, a po sprywatyzowaniu studiów dziennych np. polonistyka na pewno by nie
kosztowała tyle co tego typu studia. Mówisz, że dzienne kierunki finansują te zaoczne? Ja bym powiedział,
że odwrotnie. Państwowe uczelnie utrzymuja za wielu pracowników, np. po 9 szatniarek. Słynne "panie z
dziekanatu" też nie muszą się starać, bo nikt ich nie wywali. To tylko przykłady. Gdyby sprywatyzować
uniwerki, to musiałyby one zacząć się liczyć z kosztami oraz z klientami. Dopiero wtedy zaczęłaby się
konkurencja na równym poziomie, bo obecnie to jest tak, że uczelnie dostające kasę od państwa, a raczej
od podatników zawsze zarobią dobrą sumę. Nierówny poziom konkurencji. Pamiętaj też, że nie płacąc w
podatku za naukę innych miałabyś więcej pieniędzy w portfelu, więc od razu kształcenie wydałoby się
tańsze. W dodatku nie płaciłoby się przez całe życie i nie robiłoby się tego za pośrednictwem
urzędników, którzy tez za darmo nie robią. To my ich utrzymujemy. I nie, bezrobocie by nie wzrosło, gdyby
ich pozwalniać, bo ludzie założyliby biznesy, np. taki, jaki miał autor tego demota. Każda inna partia
będzie nas ograniczać przepisami i to nie tylko państwowymi, ale i unijnymi, taka prawda. Z obecnych partii
tylko KNP nie zarzuci nas nowymi regulacjami. Gdzieś niżej w komentarzach podałem też tytuł fajnego
filmiku na yt, który serdecznie polecam, bo może wyjaśnić pewne kwestie i chętnie porozmawiam na PW, jeśli zajdzie taka potrzeba. Jeszcze nie wiem tylko o co Ci chodziło w zdaniu: "Poza tym, jak wspomniałam - jego rozwiązania ekonomiczne są wzorowane na czymś i są poprawne (poza ew konsekwencjami), lecz te jego są... ciekawe.".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 14:02

Z ZeebaEata
-2 / 4

"Oglądałam wiele jego wypowiedzi dot. kobiet i pod tą całą kolorową otoczką, jakie to kobiety są
wspaniałe, cudowne i niezbędne stoi jedno stwierdzenie - są głupsze od mężczyzn i ich
miejsce jest w
kuchni." Właśnie tak - zresztą wystarczy popatrzeć na jego rodzinę. Jego żona nie pracuje, wychowuje
szóstkę dzieci. Jego ideałem jest kura domowa, a nie partnerka. Stwierdzenie "czy szowinista mógłby mieć
żonę i 6 dzieci" jest doprawdy zabawne. Im bardziej jest się szowinistą, tym więcej dzieci się ma, bo
przecież do tego są kobiety, nie?
@mat3e - cena kształcenia nie spadnie kiedy nie trzeba będzie
konkurować z darmowymi uczelniami. W tej chwili wszyscy uderzają na bezpłatne studia dzienne, jeśli ich nie będzie, dostawcy płatnych usług będą mogli podnieść ceny. To chyba logiczne, że cen nie trzeba śrubować,
kiedy się nie konkuruje z darmowymi usługami?
"przeciętny Murzyn ma mniejszy iloraz inteligencji, niż biały człowiek". Takie są fakty," - te "fakty" są tak samo obiektywne jak stwierdzenie, że humaniści są głupsi od inżynierów. Przecież ci drudzy dostają więcej punktów na testach z matematyki, no nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 14:26

avatar mat3e
0 / 2

Jakbym miał powiedzieć, że humanista jest głupszy od inżyniera, to rzekłbym raczej, że ogólnie ten pierwszy gorzej pisze podstawową maturę z matmy, niż ten drugi z polskiego, ale mniejsza z tym ;P Co do Korwina i jego poglądów, to tyle, że nie on jest partią, tylko Kongres Nowej Prawicy, który ani w statucie ani nigdzie indziej nie zawiera wzmianki o tym, żeby zagonić kobiety do kuchni. Mało tego, wiele niewiast popiera program KNP. Można np. popatrzeć na ichniejszą młodzieżówkę w programie "Młodzież kontra...". Przeważnie głosujemy na partie, a nie konkretne osoby, radzę to sobie zapamiętać. Obecnie szkolnictwo jako usługa nie jest darmowe, tylko płatne inaczej, to raz. Po drugie prywatne szkoły mają mniejsze wzięcie i zawsze będą mieć mniejsze, jeśli obok są uczelnie państwowe. O to właśnie chodzi i tu jest pies pogrzebany. Jakby ludzie mieli wybór tylko między płatnymi szkołami, to liczba klientów - uczniów dla każdej z nich rozłożyłaby się inaczej, początkowo bardziej równomiernie. Dla wielu uczelni (tych które kiedyś były jedynymi prywatnymi) oznaczałoby to znaczny wzrost przychodów, więc mogliby obniżyć koszty, żeby zarabiać tylko ciut więcej, niż kiedyś. Zmowa cen między uczelniami? Takie zjawisko jest niemożliwe. Czemu operatorzy telefonii komórkowych nie zmówią się, żeby smsy były np. po 5, a minuta połączenia po 10 zł? Bo wystarczy, że tylko jeden z nich się wyłamie, da niższą cenę i wszyscy klienci tam przejdą. To samo działoby się w szkolnictwie. Telefony i komunikacja między nimi nie drożeją, tylko są coraz tańsze - warto zwrócić uwagę na ten przykład, bo tu nie ma tak wielkiej ingerencji państwa, jest to prawie prawdziwy wolny rynek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiczki1
+22 / 28

ruch palikota ?
gość który został wywalony z PO tylko po to żeby zebrać poparcie młodzieży popierając narkotyki i propagując antyklerykalizm , już teraz popiera podniesienie wieku emerytalnego bo PSL się wyłamuję , sądzę że jeszcze 2-3 miesiące i będzie koalicja palikot Po , w końcu tuskowi o to chodziło

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Next17
+8 / 10

Skończy się na tym, że Tusk UCIEKNIE do europarlamentu aby kraść pieniądze dalej, a państwo zostawi roz******lone i ktoś będzie musiał sprzątać to co on zrobi przez następne 4 lata... Dramat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Giaaant
+22 / 28

Ludzie spójrzcie wreszcie, to tylko takie pierd*lenie. "Precz z Tuskiem!", "zobaczymy na wyborach!", "Tusk do
dymisji!". W internecie to możecie sobie tak gadać i każdy będzie miał was w głębokim poważaniu.
Należy zwołać następne protesty takie jak na Acta, tyle, że tym razem z "ukochanym" premierem. Możecie minusować, ale taka jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 10:50

avatar Ciufa
+32 / 34

Wybory, drodzy Państwo to my dopiero niedawno mieliśmy. Teraz ładnie się przyznawać kto głosował na PO...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+2 / 2

Ja nigdy nie głosowałem na ryżego i mam teraz spokojne sumienie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiczki1
+8 / 12

to że wybory mieliśmy niedawno to nie znaczy że nie mogą być znowu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moni2000
+6 / 8

Zgadzam się z Giaaant'em.W końcu trzeba się obudzić i wlaczyć z tym co szanowni politycy z robią! Oni nas w końcu zniszczą.Nie pozwólmy na to:pokażmy,ze my też potrafimy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Garmin78
-4 / 10

Kolejny odcinek z cyklu "Państwo zniszczyło mi życie..."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar metropolis92
+14 / 22

Ja mam sumienie czyste w ostatnich wyborach zagłosowałem na Nową Prawicę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+14 / 20

I ja takoż.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Ichishi
+2 / 2

Sumienie sumieniem, ale to my wszyscy jesteśmy po uszy w gównie, nie tylko ci którzy głosowali na tych sukinsynów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rudi40
-2 / 2

Tylko, że głosy tych, którzy nie dostali się do parlamentu poszły do PO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alaner
+6 / 6

jak kto lubi... przynajmniej właściciele mieli z tego biznes i kasę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wolwo11
+4 / 4

A ktos komus kazal za to placic? No chyba, ze panna mloda przyszlemu mezowi;).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 18:39

avatar Medival
+4 / 6

A co za debil wprowadzał w ogóle licencje na odpłatny przewóz osób? Czy komukolwiek pomoże to, że nie mogę koledze który podwozi mnie do szkoły legalnie dorzucić się do wachy? Czy przejazd taksówkami będzie tańszy przez to, że firmy taksówkarskie mają teraz monopol na swoje usługi? Jak mimo setek bzdurnych i utrudniających nam życie ustaw, które rząd Tuska przepchnął przez ostatnie 4 lata, ludzie wciąż na niego głosują!? Jeśli tak wygląda demokracja, to ja już wolałbym chyba żyć w państwie dyktatorskim, bo żadnemu pojedynczemu człowiekowi nie przyszłoby do głowy wprowadzenie tylu idiotycznych nakazów i zakazów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+5 / 5

Zrobiono tak dlatego by bronić praw pracowników taxi :) Socjaliści to dziwne zwierzęta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kalimdor
+7 / 7

Kapitalistycznie było by jakbym teraz wsiadł do samochodu podjechał pod jakieś miejsce z naklejoną
kartką na szybie, przewożę ludzi 1os/1km/0,70zł bez zgrai socjalistycznych idiotów na plecach.

Edit specjalnie dla Andriej69: Kapitalistycznie było by jakbym teraz wsiadł do samochodu podjechał pod jakieś miejsce z naklejoną kartką na szybie, przewożę ludzi 1os/1km/0,70zł bez nacisku lewicowego aparatu fiskalnego na plecach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 17:28

avatar Andriej69
-5 / 7

W dalszym ciągu nie jestem w stanie pojąć dlaczego wcisnąłeś tam socjalistów. A tak, prawda, obsesja... smutne... Dlatego właśnie Nowa Prawica czy jak tam jeszcze Korwin ochrzci swoje wynalazki, skazana jest na absolutny margines i zapomnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+1 / 1

Żeby zrozumieć różnice między kapitalizmem, a obecnym socjalizmem polecam wpisać na youtube: "Roman
Kluska: Etyka czynnikiem sukcesu w biznesie" i poświęcić chwilę na wysłuchanie tego przemówienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 3:08

avatar Andriej69
-3 / 3

psysutra: Nie będziesz mnie uświadamiał, odmóżdżony łachudro. Skoro w kapitalizmie też funkcjonują układy i układziki (które debil Kalimdor przypisuje TYLKO "wszechobecnym" socjalistom, a zatem teza twojego posta jest fałszywa) to gdzie się podział etos przedsiębiorczości i pracy? Pogubiłeś się biedaku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Agnez
0 / 0

Widzę że do ślubu pojedziemy na rowerze. Ja pojadę, jego wezmę na kierownicę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+2 / 4

I kto cierpi na paranoję i manię prześladowczą? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-1 / 3

Niech no spojrzę... Każdy demot dotyczący polityki jest natychmiast zalewany komentarzami twoimi i innych sekciarzy, "tylko Nowa prawica", "tylko JKM" itd. Minusujecie każdego, kto się z wami nie zgodzi, jeszcze po drodze wciskając mu swój bełkot. W międzyczasie jeszcze z ekstazą ciągniecie się nawzajem za pały "zgadzam się, tylko JKM", "tylko Nowa prawica ma najrozsądniejsze reformy" itd. Jako żywo przypominacie sfiksowaną sektę, a jeśli chodzi o manie prześladowcze, to kto jak nie ty pisał niedawno o wszechobecnych Iluminatach? Masz tupet w ogóle się mnie czepiać, świrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+2 / 2

Szanowny panie, jeśli sądzisz, że twoje obelgi są w stanie zrobić na mnie jakiekolwiek wrażenie, to
muszę cię rozczarować- wylewając w sieci tony jadu tylko pokazujesz swoją frustrację i bezsilność :)
Tak, Nowa Prawica ma duże poparcie w internecie i możesz mi uwierzyć, że nie piszę tych wszystkich
komentarzy dlatego, że ktoś mi każe albo dlatego, że z kimś się skrzykuję tylko dlatego, że po prostu
tak uważam. Tyle :) Życzę miłego wieczoru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 lutego 2012 o 20:30

avatar Kalimdor
+2 / 4

To jest sondaż. Sondaże służą do informowania opinii publicznej na kogo mają głosować :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiczki1
+3 / 3

taki sondaż zamawia donald żeby poprawić sobie humor hehehe nie wierz w te bzdury tylko sam wyciągaj wnioski z obecnej sytuacji w Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sehremoter
+1 / 1

zobaczycie że znowu wygra. Ja po prostu nie wierzę w to że on wygrać może. Narobił już tyle biedy ludziom.. niech odwali coś jeszcze to ludzie wyjdą na ulicę i zrobią dobrą imprezę dla tej po***nej szlachty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eisenhower
+2 / 4

Ciekawe, czy w tym kraju kiedykolwiek dadzą w końcu żyć człowiekowi tak jak sobie tego życzy.
Prawo powinno zapewniać człowiekowi dwie podstawowe kwestie: poczucie bezpieczeństwa oraz możliwość rozwoju. Tymczasem w Polsce służy ono przede wszystkim gnębieniu, zastraszaniu ludzi i marnowaniu im życia. Ale kiedyś nadejdzie dzień, że i te świnie przy korycie zostaną rozliczone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-5 / 7

JKM, JKM, JKM... he he, nawet gdyby Tusk zlikwidował wojsko i ogłosił przetarg na obronność kraju, to nikomu normalnemu "Nowa Prawica" nawet przez myśl nie przejdzie. Śnijcie dalej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DwaiD
+2 / 2

I najlepiej by w takiej limuzynie była zainstalowana kasa fiskalna. Zaczyna mnie to wk*rwiać, że rząd chce
trzymać rękę na wszystkim i na wszystkich, coraz mniej swobód, nic się nie może ukryć. Dla mnie zaczyna
się komunizm, gorszy od poprzedniego, bo tego nie dostrzegamy. Za niedługo nie będzie można sobie dupy
podetrzeć bez wiedzy państwa, bo przecież trzeba będzie się rozliczyć z zużytego papieru toaletowego.
Poje.bany kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 lutego 2012 o 17:17

avatar Danieloss
+1 / 1

Jestem wprost zszokowany tym, co się dzieje w Polsce. Banda nierobów i imbecyli - a nie politycy. Gdyby Józef Piłsudski rządził w tej chwili Polską, nigdy nie doszło by do wprowadzenia w życie tak absurdalnego pomysłu. Pozostaje nam tylko mieć nadzieję, że społeczeństwo w naszym kraju wytrzyma jeszcze te 4 lata z obecnym ,,wspaniałym składem". Sądzę, że teraz wielu zwolenników PO przejrzało na oczy i na następnych wyborach pomyślą pięć razy, zanim zagłosują na jakąś partię polityczną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A artek81191
+3 / 3

Pierdo lenie o szopenie...a ostatnio to co bylo tez kazdy madry a i tak wygral...i teraz pewnie tez tak bedzie...wcale mi nie szkoda takich ludzi ktorzy teraz nie maja na paliwo leki i placza bez internetu...oczywiscie mowie o tych ktorzy glosowali na tusaka...tylko szkoda innych-madrzejszych

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubaskibinski
+3 / 7

Do czego doszło... gloryfikowanie PiSu w kontraście do PO, co w tym kraju się dzieje... ostatnio czytałem komentarz dot. "Nie pamiętacie już co się działo za rządów SLD?". Mógłbym zadać podobne odnośnie PiSu. Zanim zminusujecie - nie jestem LEMINGIEM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Milus
+2 / 2

Wyjdź na ulice i podziękuj co piątemu polakowi za dobry wybór w październiku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piciks
0 / 0

Jest na to rada taka jak w krakowie to robili :) a mianowicie należy przewozić nie wiem... BRELOCZKI, wodę mineralną, za to brać pieniądze, a tych ludzi w ślubnych strojach tak przy okazji zgarnąć :) wtedy to już nie przewóz osób :p (w krakowie działa jedna firma "przewoz osob" a nie taksowki i kiedyś już tak było świr z tą licencją i tak sobie radzili)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skot08
+1 / 1

Dobrzy jak im głosów potrzeba aby się do koryta dostać A teraz każdy ciągnie do siebie a naród ma w XXXX tylko nam życie utrudnia Dług publiczny? A ja się qrwa pytam co ja u nich pożyczyłem Trwonią i źle groszem gospodarują

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cichy183
+1 / 1

Nie chcę żeby mi zarzucono stronniczość partyjną, ale to co wyrabia Tusk i jego ferajna w postaci ministrów to przechodzi wszelkie granice. Ludzie ogarnijcie się i skończmy z rządem PO w naszym kraju. Ten c h u j nas wszystkich wykończy!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nuszki
0 / 0

Ale "tyś" jak "tyśęcy"? Chyba powinno być "5 tys. zł"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Moher_przez_samo_h
0 / 2

Oj tam oj tam. Oferujesz swoją własną sympatyczną obecność w przebraniu szofera jako usługę towarzyską, a dla młodych par limuzyna gratis.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem