Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1521 1647
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M mati1921
+29 / 67

Dwa słowa: Nowa Prawica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+49 / 57

Nie wiem, skąd to się bierze. Na fejsie Korwin ma jakieś 5 razy więcej "like'ów" od Tuska (ciekawe, który idiota dawał "like'i" Tuskowi), na demotach Tusk ma zerowe poparcie, a KNP najwyraźniej całkiem spore. Nie wiem, gdzie użytkownicy demotów są podczas wyborów. Do urn, ku#wa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+37 / 67

W szkole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek2010
+15 / 19

Nowa prawica miała około 8 % poparcia przed wyborami i to w sondażu przeprowadzonym przez Palikota. Do tego ciągle rosło. Wszedłby spokojnie,gdyby nie media i ta afera z zarejestrowaniem komitetów w całej Polsce. Media oczywiście nie pokazywały go w telewizji,podawali,że nie startuje i tym podobne oszustwa. A tutaj coś dla fanów Nigela Farage (świeżak) : http://www.youtube.com/watch?v=31faihBbcAs

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+11 / 19

@ JorikKasa - jeśli nie podoba Ci się kapitalizm, to Korea Płn. czeka. Natomiast za 4 lata będzie miał już jakieś 10-15% poparcia. Teraz też ma większe, niż wykazują wybory, bo w okręgu, w którym mieszkają moi rodzice otrzymał oficjalnie 0 głosów, a to jest niemożliwe, bo oni na niego zagłosowali. Demokracja? No ja nie wiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
-1 / 9

@Ashardon Nie znam szkoły, do której się chodzi w niedziele...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
-1 / 5

@mat3e Większość ludzi zrozumiała, że to metafora dotycząca osób, które (napiszę to specjalnie dla Ciebie) nie są jeszcze uprawnionymi do głosowania. Zrozumiałeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S smerf198
+4 / 4

www poznajprawde net

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+1 / 5

@Ashardon Dla mnie Twoja wypowiedź była słabym żartem, więc z niej kpiłem, ale widzę, że nie zrozumiałeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 19:53

K kompowiec
0 / 0

albo próbują przeżyć... :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Legogolasus
+20 / 56

Trzy słowa: Kongres Nowej Prawicy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrawdziwySamuraj
+24 / 36

Covboy... tyle, że ludzie mają np. taki PiS za prawicę... a kto do jasnej cholery podpisał TRAKTAT LIZBOŃSKI?! Tak właśnie "prawicowy" PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djadosevski
+17 / 25

PiS z prawicą ma tyle wspólnego że światopoglądową są konserwatystami. Pogląd na Gospodarkę mają typową lewicowe. Można więc powiedzieć że to KATOLICKA LEWICA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+2 / 16

Carski- Palikot tuż przed wyborami we wszystkich "oficjalnych" sondażowniach miał najwyżej 1% poparcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+5 / 9

@Covboy -> Solidaryzm to synonim socjalizmu, a zarazem neologizm utworzony przez środowiska, których celem była likwidacja komunizmu jedynie pod względem politycznym (odebranie PZPR władzy) i ideologicznym (umocnienie Kościoła), ale nie gospodarczym: co za tym szło, hamowanie prywatyzacji i rozwoju przedsiębiorstw za wszelką cenę. Na szczęście im się nie udało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-1 / 7

@Covboy -> I widzisz? Tylko potwierdzasz to, o czym mówię. KNP i PiS nie mają ze sobą nic wspólnego, poza konserwatyzmem obyczajowym, który na dobrą sprawę można by podciągnąć również pod PO (na Zachodzie partia, która boi się nawet wprowadzić związki partnerskie, ma w swoich szeregach takich fanatyków jak Niesiołowski czy Gowin, a równocześnie uważa się za liberalną, zostałaby wyśmiana). A jednak z Kerianem i resztą nie jesteś na wojennej ścieżce, tak jak z szeroko rozumianym "lewactwem" na tej stronie. Dlaczego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
-1 / 5

glinx- może dlatego, że i PiS, i Nowej Prawicy (a przynajmniej części polityków tej pierwszej) zależy przede wszystkim na dobru kraju, a to właśnie podstawowy cel każdej partii określającej się mianem prawicowej. Kraju/narodu, a nie interesów grup znanych jako Unia Europejska, LGBT (lobby homoseksualne), Greenpeace czy po prostu Elyt, rządzących zakulisowo Polską od czasów Nocnej Zmiany. Może mają różne wizje naprawy Polski i chcą poprawić dobrobyt jej mieszkańców w inny sposób, ale idea jest ta sama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-4 / 6

@Kerian -> I co to ma być w ogóle za argument? Im zależy na dobru Polski... a co, wchodziłeś w umysły Korwina i Kaczyńskiego, że jesteś taki o tym przekonany? Albo Tuska, że wiesz, że on jest be i chce tylko władzy? Człowieku, polityka to nie jest przedszkole, prawica i lewica to nie jest dobro i zło. Obydwie ideologie przyniosły cywilizacji wiele dobrego i wiele złego. Wytłumacz mi jedno: dlaczego ja nie twierdzę, że Kaczyńskiemu czy Korwinowi nie zależy na dobru Polski? Bo nie mam podstaw, by tak twierdzić, choć absolutnie się z nimi nie zgadzam. Czy ty jesteś w stanie spojrzeć w ten sposób na swoich przeciwników politycznych? W sposób godny dorosłego człowieka, a nie ucznia podstawówki, dla którego pan A jest niedobly, a pan B jest cacy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+4 / 6

Glinx, z całym szacunkiem, ale to chyba Ty jesteś oderwany od rzeczywistości, jeśli po działaniach polityków nie jesteś w stanie ocenić, któremu z nich zależy na dobru kraju. Korwin-Mikke od ponad 20 lat działa w polityce nie mając z tego praktycznie żadnych korzyści, ani razu nie zmienił poglądów, więc nie sądzę, by do dostania się do władzy powodowały nim jakiekolwiek inne poza ideologicznymi intencje. Gdy działał w sejmie, zgłosił projekt ustawy lustracyjnej. Kaczyński- cokolwiek by nie mówić o jego programie gospodarczym- przynajmniej próbował ukarać zdrajców i zbrodniarzy z okresu PRL, przeprowadzić lustrację. Obydwaj politycy są zaciekle zwalczani przez media pokroju Gazety Wyborczej i TVN, co jest dla mnie najlepszym dowodem na to, że chcą dobrze dla kraju. A Tusk? Dziś nawet dziecko z podstawówki nie wierzy, że działa na rzecz kogokolwiek innego poza dobrem swoim/swoich mocodawców. Wystarczy popatrzeć na ostatnie demotywatory. "Po owocach ich poznacie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PrawdziwySamuraj
0 / 0

Kerian... wszystko fajnie z tym PiS'em.. ale ponawiam pytanie.. kto podpisał zdradziecki TRAKTAT LIZBOŃSKI? Tak, Pis... a byli przy władzy i mogli do tego nie dopuścić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+1 / 3

PrawdziwySamuraj- ależ ja całkowicie się zgadzam. Nie przepadam za PiS nie tylko ze względu ich socjalizm gospodarczy, ale także ze względu na podpisanie przez nich Traktatu Lisbońskiego i poparcie dla ACTA w Parlamencie Europejskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar memka
-2 / 8

bo to prawda... a dzisiejsza prawica niczym nie rozni sie od lewicy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar boyka89
+4 / 6

Świetne, więcej takich. Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kerian
+4 / 18

Związek Socjalistycznych Republik Europejskich, w Polszy dumnie reprezentowany przez Polską Zjednoczoną
Platformę Obywatelską. "Pan mógłby być być socjaldemokratą, panie premierze"- zgadnijcie, kogo pod
koniec polskiej "prezydencji" pochwalił w ten sposób niemiecki europoseł Martin Shultz, przewodniczący
Grupy Socjalistycznej w Parlamencie Europejskim, który niedawno zastąpił Jerzego Buzka na stanowisku Szefa tejże
instytucji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 14:26

avatar Kerian
+5 / 9

http://demotywatory.pl/122033/Oj-Polsza-Polsza

Dziękuję za komplement, towarzyszu glinx, ale do do bycia
socjaldemokratą nigdy się nie poczuwałem i słowem, ni czynem nie przyłożyłem się do budowy Nowego
Ładu, w przeciwieństwie do zasłużonego na tym polu towarzysza Tuska, który w ciągu ostatnich 4 lat
rządów liczne swym zwierzchnikom w Bruskseli złożył hołdy wierności, a reformy w kraju wbrew
wcześniejszym zapowiedziom przeprowadził nie obrzydliwie liberalne, lecz słusznie socjalistyczne, podatki
podnosząc, biurokrację zwiększając i kraj zadłużając, za co lud pracujący miast i wsi
wdzięczny jest mu duszą i sercem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 18:08

R rapdziad
+14 / 18

"Na to by w danym kraju zapanował socjalizm, wystarczy wprowadzić w nim demokrację" - K.Marks. W związku z tymi cytatami, gratuluję każdemu, kto twierdzi, że demokracja to przeciwieństwo socjalizmu, czy w ogóle komunizmu, bo od jednego do drugiego tylko jeden malutki kroczek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
+2 / 10

Ciekawe, że gdyby powojenne wybory w naszej części Europy były przeprowadzone DEMOKRATYCZNIE, komuniści nigdzie nie odnieśliby zwycięstwa. No ale przepraszam bardzo, przecież UE to nowe ZSRR i nie ma między nimi nawet NAJDROBNIEJSZEJ różnicy. Choć z drugiej strony w ZSRR przynajmniej nie było ślubów gejowskich czy swobodnego dostępu do trawki - nawet Terlikowski niedawno się wypowiedział w TVN24, że woli starych komunistów od dzisiejszej lewicy, z tego choćby powodu. Na przykładzie ostatniej mody na krytykowanie rządu i wiecznego sojuszu między KNP a PiS - partią, która z ideami gospodarczego liberalizmu nie ma absolutnie nic wspólnego, chyba że za wolnorynkowe uznamy opodatkowanie najbogatszych - widać niestety jak na dłoni, że nienawiść do UE nie ma żadnego związku z jej polityką gospodarczą, która często sięga po socjalistyczne metody. Tu chodzi wyłącznie o to, co ona sobą reprezentują na gruncie ideologicznym: sekularyzację, tępienie homofobii i tak dalej. Jestem przekonany, że dla zdecydowanej większości prawicowców na tej stronie wybór między państwem wolnego rynku i liberalnym obyczajowo a państwem gospodarki centralnie planowanej i konserwatywnym obyczajowo będzie oczywisty (ten drugi).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Irritated
-5 / 9

Dwa słowa: Prawica Rzeczypospolitej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Legogolasus
+6 / 8

SLD to post-komuchy, więc nazywanie tego czegoś prawicą to śmiech na sali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
-3 / 7

Zasadniczo SLD to najbardziej prezentują dokorytonizm. Dokorytonizm opiera się na "byle do koryta". Podobną ideologie prezentują wszystkie istniejące w Polsce partie polityczne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amal
-2 / 2

Użaliłeś się, że nie ma na kogo głosować. Rozumiem. Czemu tak wulgarnie? Nie rozumiem. Chyba lubisz te minusy, bo przynajmniej gwarantują cudzą uwagę. A myślałeś może o karierze w polityce?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
-4 / 16

Trochę wulgarnie... ale czy nie szczerze?
Poirytowały mnie peany na cześć Korwina Mikke i Nowej
Prawicy.
Ten człowiek jest gorszy niż Kaczyńśki prawdę mówiąc. Absolutnie nie rozumiem co lemingi w nim
widzą.
"Chciałbym odebrać prawo wyborcze wielu osobom, nie tylko kobietom. " Znaliście tą wypowiedź
waszego idola?
Ten człowiek chce obierać prawa obywatelskie, wolność w imię swych chorych
poglądów.
Prawica to w ogóle nie wypał. Zobaczcie na Polskę. SLD, sorry to partia
centrowa/centroprawicowa. PiS jest partią dla mnie skrajną prawicową. Potem nastały czasy PO, partii
również prawicowej. Dla mnie jest to w sumie drugi PiS, PO różni się tym że hamuje się przez wzgląd na
to by nie stracić poparcie, by dalej móc utrzymać sytuację PO vs. PiS.
W rzeczywistości te partie
mogłyby stworzyć koalicję- i byłaby to dość zgrana koalicja. Można ich co prawda pochwalić za to że w
polityce zagranicznej Polska nie szuka już konfliktów z Rosją i Niemcami. Szkoda tylko że dalej
podlizujemy się USA. Polska powinna bardziej trzymać właśnie z Rosją. Rosja jest potęgą z którą
liczyć się muszą WSZYSTKIE kraje, jest to nas sąsiad, na dodatek jest to bliższych kulturalnie nam kraj
(Słowiański). O ile w polityce przyjaźń między narodami oczywiście jest z reguły sztuczna, chodzi o
realizację własnych interesów, to fakt. Ale Polska w sumie nie ma żadnego interesu w współpracy z USA.
Nasi żołnierze nadstawiają cztery litery w obcej nam wojnie w Iraku i Afganistanie. Dla USA te wojny były
korzystne, my zyskaliśmy paru martwych Polaków więcej...
Chyba jedyne co od Amerykanów mamy to to że
łaskawie opylili nam parę F16, które popsuły się już w czasie lotu do Polski. Wróćmy jednak do sedna
sprawy, polityki wewnętrznej. Prawica rządzi nami od lat. Przyjmijmy już że SLD to centrowa, nie
centroprawica. To od kiedy rządzi prawica? Od końca 2005 roku. 6 lat, podczas 6 lat rządów wiele można
zmienić w państwie. W rzeczywistości nic się nie zmieniło, wszystko idzie w złym kierunku w mojej
opinii. Dotychczas z prawicy jak dotąd może cieszyć się JEDYNIE kler. Kraj jest silnie konserwatywny,
Polska to kraj gdzie duchowieństwo ma chyba najwięcej do gadania, chyba nigdzie indziej tak nie jest.
Rozpisywać się o bezrobociu, prawach pracowniczych, niskich zarobkach, poziomie intelektualnym osób
sprawujących u nas władzę i setkach innych rzeczy nie ma sensu.
Wybór prawicy jest jedynie przedłużeniem
tego. Pominę kwestię że Korwin Mikke tak tu gorący popierany ma faszyzujące poglądy.
Jak zaznaczyłem-
Palikota również nie popieram, nie popieram ŻADNEJ partii.

O, kolejny fajny cytat Korwina:
" Kobiety
nie mogą być zbyt inteligentne – dba o to mechanizm Ewolucji Naturalnej. Inteligentna istota nie
wytrzymałaby przebywania przez dłużej niż godzinę dziennie z paplającym dzieckiem! Dlatego właśnie (i
nie tylko dlatego) mężczyźni nie lubią wiązać się z kobietami inteligentnymi: instynktownie chcą, by
ich dzieci miały dobrą opiekę. "

Przepraszam za pewną chaotyczność ale przedstawienie swoich poglądów na kwestie wszelkie kwestie polityczne w jednym poście jest trochę... trudne?

Edycja:
Warto także dodać że bardzo złą rzeczą jest moim zdaniem także konserwatyzm w kwestiach nie wiem jak to nazwać... obyczajowych? Społecznych? Chodzi mi o np. aborcję, in vitro, homoseksualizm, i tym podobne kwestie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 15:31

avatar Cthulhu1
0 / 0

Komentarz usunięty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+3 / 3

@Cthulhu1 "PiS jest partią dla mnie skrajną prawicową." No właśnie - dla Ciebie. Przykto mi, ale Twój podział na lewicę/prawicę jest wzięty nie wiadomo skąd, a przede wszystkim sprzeczny z definicjami (zamieszczonymi np. na wikipedii). Poczytaj ich trochę, polecam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartors
+1 / 1

NO, on jest przeciwnikiem demokracji to znaczy ze chce odebrac prawa wyborcze WSZYSTKIM OBYWATELOM? szok?
idziesz plakac? czy moze kupcie zrobic bo sie przeraziles ze nie mozesz zaglosowac na kogo teraz bedziesz
harowal? Ales Ty biedny, straszny pan Korwin chce ci dac odpowiedzialnosc za wlasne zycie i wiecej swobod a
mily pan Tusk(Palikot, Kaczynski, Lenin - niepotrzebne skreslic) w zamian za twoje pieniazki zapewni ci
wegetacje. Tylko ze sa ludzie ktorzy chca wolnosci, sa ludzie ktorzy chca miec stery zycia w wlasnych rekach
no i sa ludzie ktorzy chca dobrze dla tego biednego kraju skazonego inazja debili i idiotow... (nie chodzi mi
o opcje polityczne, prosze spojrzec na spoleczenstwo)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 21:28

K Kapitan_Pazdzierz
+2 / 2

@Cthulhu1
No to po kolei :
„(…)"Chciałbym odebrać prawo wyborcze wielu osobom, nie tylko
kobietom.
"
Znaliście tą
wypowiedź waszego idola? Ten człowiek chce obierać prawa obywatelskie, wolność
w
imię
swych
chorych poglądów.”

I ma racje. Demokracja ma swoje wady, bo jak się okazuje
większość
nie
zawsze ma rację (a raczej prawie zawsze się myli , Hitler doszedł do władzy
w
demokratycznych
wyborach…). Spróbuj dostać pracę jako Lekarz będąc Polonistą bez
jakiegokolwiek
doświadczenia w tym
temacie. Pracodawca w najlepszym wypadku grzecznie Ci podziękuje ,a w
najgorszym Cię
wyśmieje. Skoro
podjęcie się pracy w której jesteś odpowiedzialny za innych ludzi w
mniejszym lub
większym stopniu wymaga
od Ciebie znajomości tematu to dlaczego polityka ma być wyjątkiem?
Przy
głosowaniu jesteś odpowiedzialny
za los 40 mln Polaków ,więc tutaj jest jeszcze mniej miejsca
na
odstawianie fuszerki niż w powyższym
przykładzie. Dlatego możliwość
głosowania
powinna być przywilejem ,a nie prawem.
Przyczyna jest prosta - większość ludzi nie zna się na
polityce.
Krętaczom o wiele łatwiej jest się
dorwać do władzy jeśli ludzie ich wybierający dają się
łatwo
omamić obietnicami wyborczymi ( „Jeśli
nas wybierzecie to wprowadzimy darmowe xyz!”).
Łatwym
przykładem tutaj są ludzie którzy chcą darmowej
służby zdrowia ,szkolnictwa i autostrad ,a
jednocześnie
chcą niskich podatków i niskiej akcyzy. Nie ma
nic za darmo i kiedy przychodzi do stanięcia
przed urną
wyborczą ,ludzie nagle o tym zapominają i
głosują na tego który obiecał im najwięcej. Ja
bym
proponował zdobycie przywileju wyborczego na zasadzie
egzaminu z konstytucji i pytań dotyczących
ideologii
politycznych( fajnie by było jakby ktoś podał inne
propozycje w tej kwestii ,ciekawi mnie jakie
macie
pomysły :) ).

„Prawica to w ogóle nie wypał.
Zobaczcie na Polskę. SLD, sorry to
partia
centrowa/centroprawicowa. PiS jest partią dla mnie skrajną
prawicową. Potem nastały czasy PO,
partii
również prawicowej.”

Tutaj szanowny kolega pojechał po
całości. PiS to taka prawica jak z
nas
jednorożce. Ja jestem ogólnie przeciwny mieszaniu się religii z
ideologią polityczną ,bo potem
wychodzą
takie założenia jak Chrześcijanin=Prawicowiec ,a jest to
strasznie błędne rozumowanie. Na
prawym skrzydle
często występują konserwatyści obyczajowi ,dlatego
chyba to nieporozumienie. PiS tak
naprawdę to narodowi
socjaliści (tak samo jak NSDAP tylko trochę mniej
radykalni) czyli skrajna lewica. SLD
to socjaliści . PO
mieli być liberałami ,a okazali się bezideowymi
nastawionymi na koryto złodziejami.
RPJP to też lewica.
PSL też chce tylko dorwać się do koryta. Kto
zostaje? Ano Korwin i jego KNP, którzy w
sejmie nie są.
Także całą sytuacje gospodarczą w kraju
zawdzięczamy socjalistom i złodziejom ,a nie
prawicy. A tak przy
okazji , skrajna prawica to
libertarianie/anarchiści a nie faszyści (idąc w „prawo”
zakładamy
większą wolność obywatela
,dlatego przypisywanie prawicy faszyzmu to zwykła propaganda).

Co
do polityki
zagranicznej w twoim poście -
tutaj akurat możesz mieć trochę racji. Chociaż ja wolałbym
podjąć
współpracę z krajami typu Węgry
,tudzież Czechy. Trochę może makiawelizm przeze mnie przemawia
,ale
wiązanie się polityczne/gospodarcze z
krajem który jest od nas potężniejszy (zwłaszcza Rosja
)uważam
za doskonałą możliwość do tego aby
kraj ten przyporządkował nas do siebie czy to siłą
czy
gospodarczo, a w przypadku równych partnerów
możemy dużo zyskać (lub co ważniejsze mniej stracić
w
przypadku fiaska).

Na koniec:

„O, kolejny fajny
cytat Korwina:(…)”

Tutaj akurat winny jest sposób
w
jaki Janusz Korwin-Mikke wyraża swoje poglądy.
Prawie nikt poza wyborcami nie odróżnia jego
osobistych
poglądów od tego co faktycznie ma zamiar
wprowadzić. Sam JKM jest zwolennikiem podziału ról
w
małżeństwie ,co nie znaczy że będzie usiłował
zmusić kobiety do siedzenia w domu. JKM jako
liberał
uważa ,że każdy człowiek powinien decydować o swoim życiu (Niespodzianka! Kobiety też podlegają pod kategorie „człowiek”!).
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 lutego 2012 o 1:41

avatar BaronGwyn
+10 / 14

Ale serio, gdzie Ty widzisz kapitalizm? Interwencjonizm pełną gębą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
+2 / 2

"Na to, by w danym kraju zapanował socjalizm, wystarczy wprowadzić w nim demokrację. " - Karol Marks
lub "dajcie ludziom demokracje, a wybiorą komunizm" - Lenin.
To są 2 oficjalnie znane cytaty na ten temat. Jak widać w początkowych okresach rozwoju komunizmu demokracja była brana pod uwagę jako jeden z możliwych sposobów wprowadzenia "rządów proletariatu".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+11 / 15

Unia Europejska ciągnie Polskę na dno. Gdyby nie masa idiotycznych przepisów i ograniczeń UE Polska
mogłaby się lepiej rozwijać a tak tłumi się w ludziach przedsiębiorczość. No ale według biurokratów
z Brukseli po co Polacy mają mieć pieniądze i godnie żyć, żyją tylko po to żeby być sługusami "rasy
panów" lub inaczej "narodu wybranego".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 15:58

avatar zazzerpan
-4 / 4

Skoro według Ciebie przepisy i ograniczenia w Unii sprawiają, że w Polsce się tłumi przedsiębiorczość, to jak wytłumaczysz fakt, że większość krajów Unii stoi wyżej niż Polska w rankingu wolności gospodarczej? http://www.heritage.org/index/ranking

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zazzerpan
-1 / 1

yazid86: Według mnie rozbieżności między różnymi krajami Unii na tej liście wskazują raczej na to, że Unia ma bardzo niewielki wpływ na wolność gospodarczą w kraju lub jej brak, wszystko zależy od tego jak dany kraj jest rządzony. To całkowicie obala tezę z demotywatora że Unia wszystko reguluje jak ZSRR :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+3 / 3

Bo z Polski robi się sługusów dla Zachodu i żydów, dlatego. UE niby nic nie reguluje ale potrafi zrobić dopuszczalne zakrzywienie banana, uznać ślimaka za rybę słodkowodną albo marchewkę za owoc tylko dlatego bo paru europosłów dostanie solidne łapówy od tych którym przez takie durne przepisy wyeliminują konkurencje (zakrzywienie banana było po to żeby banany Chiquita oficjalnie nie były bananami...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arek10933284
-1 / 13

trzy słowa:Narodowe Odrodzenie Polski albo Obóz Narodowo Radykalny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
-5 / 15

Jedno słowo: facepalm...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BaronGwyn
+4 / 4

@JorikKasa: Nie, dzięki. Nie bądź powierzchowny, nikt tu nie twierdzi że Żydzi to samo zło, ale jeśli się trochę poszuka, to naprawdę można znaleźć ciekawe kwiatki na temat syjonistów. I do ciężkiej anielki, nie każdy "narodowiec" jest fanatykiem religijnym.

Ale na wakacje to do średniowiecza bym się wybrał, więc buduj ten wehikuł. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KTU
+4 / 4

JorikKasa nie każdy żyd to chciwy cham, nie wszystkie problemy to wina żydów co jednak nie zmienia faktu że chcąc nie chcąc jesteśmy świadkami ekspansji żydów w Polsce i tego że niedługo nasz los będzie podobny do losu Palestyńczyków. Najzabawniejsze jest to że z żydów robi się taki pokrzywdzony naród na którego temat nie można wyrazić swoich poglądów bo od razu zostanie się posądzonym o antysemityzm (mimo iż nie piszę frazesów typu "żydzi do gazu") a prawda jest taka że najniebezpieczniejszymi i najbardziej nietolerancyjnymi ludźmi są syjoniści (i niestety zarazem najbardziej wpływowymi przez co mamy na Świecie wojny).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 20:32

avatar mat3e
0 / 0

@kondi9992 ja również nie jestem do końca przekonany do NOPu, ale ONR powinien już Ci się spodobać. Nie
jest on partią polityczną, tylko ruchem społecznym, zrzeszającym patriotów. Polecam do nich dołączyć
;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 lutego 2012 o 21:37

D dzesio
+23 / 27

Karol Marks napisał: "Demokracja jest drogą do socjalizmu". Cholera, miał facet rację.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zollar
+2 / 6

I przerzucacie się hasłami lewica-prawica, jakby to miało znaczenie kto będzie na waszych plecach jeździł. Problemy toczące Europę to sama istota demokracji - jak lud może decydować o kraju, skoro połowa społeczeństwa "umie ale nie potrafi" czytać, a w pełni sprawnych językowo ludzi jest nie więcej niż 20%? Piękne zastosowanie waszej lewicowo-prawicowej przepychanki to historia Rzeczypospolitej, Starożytnej Grecji czy Konfederacji Stanów Ameryki - wjazd obcego mocarstwa w zdegenerowany motłoch udający kraj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BaronGwyn
+1 / 3

No tak, Ameryka to wzór wolnego i demokratycznego kraju... O_O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheRaceManiac
0 / 0

To jest jasne, że od XIX wieku nieustannie ustrój ten jest psuty, ale wciąż mamy ok. 30% podatku. O
to
mi
chodziło. Jeśli mówię bzdury to przepraszam, ale przy okazji chciałbym poprosić o
sprostowanie,
bo
wygląda na to, że jestem mocno nie w temacie. Niepotrzebnie się w takim razie
wygłupiłem, ale czego
możecie spodziewać się od gimnazjalisty? Cały czas nabywam wiedzy, może za
wcześnie się wypowiadam, ale kiedyś trzeba zacząć. Nie wykluczam, że po prostu źle mnie zrozumieliście, więc wyjaśniam:
Możliwe, że chodziło Wam o błędne użycie słowa demokracja. Chodziło mi o
republikę (demokrację pośrednią). I wcale nie zgadzam się z tym, że nawet, pomimo nie wiem jak silnej
propagandy nie ma demokracji, gdy większość ludzi przegłosowuje mniejkszość. To nie jest demokracja
czysta, ale demokracja to jest - właśnie jedynym z uroków demokracji jest możliwość łatwego ogłupienia
ludzi. Każdy idąc głosować robi to świadomie i ma własne zdanie gdy to robi. A kwestia, że zdanie to
bardzo często jest ukształtowane przez propagandę, to moim zdaniem oddzielna kwestia. A może przesadziłem
mówiąc, że panuje tam konserwatywny liberalizm? Podkreślam, liberalizm, nie: libertatrianizm. Konserwatywizm cały czas przekrzywiany jest na lewo, to fakt - ale chyba nadal jest USA jest drogą w prawo, a przynajmniej łukiem - tak mi się zdaje. @BaronGwyn użycie słów "wolny" i "demokratyczny" bez słowa "nie" razi w oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 lutego 2012 o 23:36

E enter1908
+2 / 8

PRECZ Z KOMUNĄ !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jodenstein
-2 / 2

Skoro ćwoku nie popierasz tego zdania, to po co ten demot? Stanie Ci jak będziesz na głównej!?



Poza tym, ja bym napisał tekst z demota trochę krócej: Ludzie to debile!

Przekazuje to samo co Ty napisałeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dardevon
-2 / 4

Ech bawi mnie ta prawicowa hipokryzja :D
20 lat temu zrobiliście prawie rewolucję, aby usunąć stay system, który był zły bo nie było demokracji, a teraz narzekacie na samą demokracje. Ludzie po co wy się wtedy buntowaliście???
Poza tym Unia Europejska wszystkim pomaga się rozwijać i dba o nasze wolności osobiste. Po diabła przeciw niej protestować???

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lupiks
-3 / 5

Bo niektórzy kochają hating. Była komuna, było co nienawidzić - i słusznie, ale komuna upadła i teraz trzeba znaleźć sobie inny obiekt nienawiści, więc znaleźli sobie unię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jezier12345
+2 / 2

http://pl.wikipedia.org/wiki/Nowy_wspania%C5%82y_%C5%9Bwiat

A i 20lat nie było żadnej "rewolucji" wszyscy mieli wtedy wszystko w dupie...

Tak tak zabrzmi to wiadomo jak
Ale ta wspaniała gazeta której tytułu wspominać nie warto (szkoda klawiszy) robiła pranie z mózgu

a i w tym wypadku polecam audiobook Michnikowszczyzna
Przystępny sposób została nakreślona ta choroba ponieważ inaczej niemożna jej określić

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamaKaro
-3 / 3

A w USA od tylu lat demokracja i socjalizmu ani widu, ani słychu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BaronGwyn
+2 / 2

Demokracja... Dwie partie, które niczym się nie różnią, i są jedynie marionetkami grup biznesmenów. Media propagandowe, oszukiwanie społeczeństwa i FED, nie są oznakami wolnego kraju. To jest ciemnogród, "kraj dla idiotów". W telegraficznym skrócie, bo o tym imperium można by pisać książki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar abca
-3 / 3

Legogolasus , ty cymbale ! Tylko cała zjednoczona Europa stanowi jaką kolwiek siłę we współczesnym świecie . DOTARŁO ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Legogolasus
0 / 0

nie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Amigowiec13
0 / 2

Ja dymam normalnie jak czytam te komentarze, napisz że lubisz lewicę - minusy. Napisz, że lubisz prawicę - minusy. Napisz, że lubisz komunę - minusy. Napisz, że lubisz kapitalizm - minusy. I 1000 innych przykładów. Czy wy w ogóle wiecie, czego wy chcecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 7

No i bardzo dobrze! Co jest złego w socjaliźmie?? Socjalizm to postęp, tak samo jak kapitalizm wyparł archaiczny feudalizm, tak samo nowoczesny socjalizm wyprze zdychający właśnie i zużyty już całkiem kapitalizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 7

A ZSRR nie było takie złe. Federacyjne państwo złożone z wielu narodów, gdzie pochodzenie było nieistotne dla przyszłej kariery. Do tego supermocarstwo i kraj sprawiedliwości społecznej. Jeśli UE to ma być ZSRR + demokracja to nie wyobrażam sobie by ktoś przy zdrowych zmysłach mógł być przeciw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
-1 / 1

ZSRR zabijał swoich obywateli nawet poprzez nieudolne zarządzanie zasobami i siłą roboczą. Warto też zaznaczyć, że z powodu terroru i niewolniczej pracy mogło tam zginąć więcej niż 40 mln osób. Biorąc pod uwagę nędzną logikę twojej wypowiedzi i negowanie zbrodni komunistycznych muszę przyznać, że musisz mieć ostro zryty mózg. Pochodzenie nie było istotne, bo liczyły się sadyzm, obłuda i cwaniactwo. ZSRR z dodatkiem znanej nam sterowanej demokracji mógłby być jeszcze bardziej zabójczym tworem, bo ciemne masy akceptowałyby hasła pod którymi kryłoby się zabijanie wrogów politycznych i wykorzystywanie ich do pracy w skrajnych warunkach(przy temperaturze -50). Też chciałbyś ścinać las w takich warunkach? Miałbyś wątpliwą przyjemność poznania twojej ukochanej komuny w praktyce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maciek93PL
-1 / 1

@JorikKasa Ja jestem narodowym liberałem i zastanawiam się skąd ty bierzesz takie opinie na temat ONR. Dobro narodu nie musi wiązać się z jakąkolwiek formą ortodoksji. Osobiście jestem agnostykiem, co nie zmienia faktu, że poprę ewentualną nową koalicję prawicowo-nacjonalistyczną.
Katolickie podstawy polskiej endecji całkowicie mi nie przeszkadzają, bo wiem, że pewne elementy po prostu muszą być w niej obecne. Oczywiście jestem w stanie przeboleć braki w liberalizmie dla wyższego dobra naszego narodu. Pozdrawiam i życzę żebyś zastąpił swoją wypaczoną wiedzę czymś prawdziwym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem