Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

W głębi duszy chciałbym...

www.demotywatory.pl
+
1658 1783
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M michauka
+44 / 48

To jest gość... jedzie do tej afryki i innych ameryk i non-stop na boso;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-5 / 9

No niedługo będzie tutaj klub Cejrowskiego . . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xTxS
0 / 2

Cholera jasna! Mój stosunek do tego Pana jest niewiarygodny, czasem chciałbym mu przybić piątkę i postawić piwo, a czasem tylko przybić piątkę.... Krzesłem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Natka23
+14 / 16

Tak-urwać ze ściany! Popieram;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+17 / 19

Tam ludzie w 100% pracują na SIEBIE, ewentualnie na rodzinę. Teraz zastanówmy się na KOGO my pracujemy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaarQo
+6 / 10

na rząd xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vision_Network
+88 / 92

"Chodzimy do pracy, której nie lubimy, żeby zarobić na rzeczy, których nie potrzebujemy". Fight Club

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnicool
0 / 2

mocne dla was obu koledzy... tylko co do kur*y nędzy robi ten "Tusk tvn" przy twoim nicku w best comments ? ja pierd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Giaaant
+16 / 18

Bo im to po prostu nie potrzebne. Ciągłe ganianie za najnowszym Iphonem, modą i kasą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pierdzieleniewymyslamnicka
+15 / 19

Z całym szacunkiem, ale ja bym wolał chodzić boso po plaży niż w najlepszych butach po asfalcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+7 / 9

Nie martw się, oni są bardziej szczęśliwsi od Ciebie ;) (nie mówie tu o "murzynach" afrykańskich ;)
Oni też mają komfort :) a przede wszystkim DUUUŻO czasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dupakoguta
0 / 2

Giaaant, niekt Ci tego nie kazuje, wiele ludzi umiera w Polsce z głodu kazdy może zostac jednym z nich na własne życzenie..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 0

@dupakoguta Tyle że nie o to w tej wypowiedzi p. Cejrowskiego chodziło. Z głodu akurat, umiera niewiele osób u nas. Za to dużo osób żyje z czyjeś pracy, z zasiłku, bo im się to opłaca, bo państwo da...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+11 / 15

ROZWÓJ rozwojem, ale tu chodziło o to JAKIM KOSZTEM...
... Wyzysku, kultu pieniądza, władzy, brak czasu, zidiocenie
społeczeństwa...
Zauważ że misjonarze (nie tylko katoliccy) robią wśród kultur pierwotnych (Ameryka Płd) więcej szkód, niż pożytku. I on sam będąc katolem ;) jest temu przeciwny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ralftriclinum
+8 / 8

dobrze gada :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S simonides
+10 / 12

W głębi duszy... chciałbym to pokazać mojemu szefowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kudlatyy955
+6 / 6

Szef ci każe dużo pracować, bo musisz się wyrobić w minimalnej krajowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zetiks
+15 / 19

Zapie*dalasz 6 dni w tygodniu w 3-zmianowym trybie, ciężko złapać oddech jak wyciągniętej z wody rybie, jesteś numerem na nipie, o imieniu zapomnij, ludzie żyją w tym systemie jakby byli nieprzytomni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomaszeq75
-1 / 17

Skoro jest tam tak zajebiście to ciekawe czemu ludzie umierają tam z głodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
+1 / 5

Po pierwsze, nikt nie powiedział że tam jest "zajebiście".
A u nas ludzie nie umierają z głodu ? Umierają - ale kto by się przejmował tymi bezdomnymi, albo innymi menelami.
Powiem Ci tak: tam, jak nie pracujesz/polujesz/kradniesz(żeby zjeść) - umierasz. A u nas ? idziesz na zasiłek dla bezrobotnych. Proste. Niech ktoś na ciebie pracuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
-1 / 1

@rbk17 Ale ja nie mówię że nie !
Chciałem tylko zaznaczyć że jest spore grono osób którym się NIE CHCĘ pracować ! Wolą iść na łatwiznę, na państwowe, niech inni pracują... oni z głodu nie zginą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-5 / 5

"A u nas ludzie nie umierają z głodu ?" - szkoda tylko, że nasi głodujący mają mnóstwo ośrodków, do których mogą się zgłosić po jedzenie, zdecydowana większość umiera faktycznie na własne życzenie. "Powiem Ci tak: tam, jak nie
pracujesz/polujesz/kradniesz(żeby zjeść) - umierasz" - powiedz to Etiopczykom, którzy od tysiącleci powtarzają do znudzenia ten sam rytuał. I którzy nie rozumieją, że rozwiązanie jest najprostsze z możliwych: pracuj, to będziesz miał żarcie. Co tam susza, co tam multum innych cholerstw naturalnych, jakie nękają ten region.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
-2 / 2

@glinx11 Proste. Selekcja naturalna. Nikt nie obiecywał że życie będzie łatwe..... i słowa dotrzymał. Masaje jakoś sobie radzą i żyją ;) Człowiek nie jest głupi: taki "wygodny" etiopczyk myśli sobie: po co mam pracować skoro przyjdzie UNICEF i mi wszystko da ? Skądś to znamy ? Hmmmm... przekładając na polskie realia: po co mam pracować, skoro jest zasiłek dla bezrobotnych ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-2 / 2

@podluka -> Przeciętny Etiopczyk nie ma zielonego pojęcia o czymś takim jak UNICEF. A nawet jeśli ma, to i tak wie, że wszystko zgarnie rząd. Naprawdę, nie obraź się, ale masz ogromne braki w wiedzy nt. realiów Afryki. To naprawdę nie jest tak proste i czarno-białe, jak chcecie wierzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 0

@glinx11 Nie obrażam się :) Konstruktywna krytyka jest dobra :) Robi się nam tu dygresja nt życia w afryce. Fakt, nie jestem afryko-znawccą, ale niestety tam życie jest czarno-białe. Albo żyjesz, albo gnijesz. Ale wracając do filmiku. p. Cejrowski miał co innego nam do przekazania ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tajdeks
+9 / 11

Każdy kij ma dwa końce. Życie w takich warunkach ma swoje plusy, ale ma także mnóstwo minusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+1 / 19

Kolejne mądrości Wielkiego Filozofa Cejrowskiego. "Wyrzućcie to i tamto" - ale panie Wojtku, PAN ŻYJE Z TEGO, że ludzie maja telewizory i kupują książki. Hipokryzja? Szkoda też, że zachwycając się cudownym światem prymitywnych plemion (bez władzy i bez podatków....) nie wspomina Pan o tym, że średnia długość życia wynosi w nich około 35 lat, a umieralność niemowląt sięga 50%. "Czy na pewno nie chcieliby państwo żyć w tych warunkach?" Bo ja chyba jednak nie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
+4 / 4

Nie tu nie chodzi o hipokryzję, spójrz na to z tej strony, Pan Wojciech nie namawiał Cię abyś to wszystko wyrzucił, on zadawał
Ci pytanie, co z tych rzeczy jest Ci na tyle potrzebnych abyś na nie dodatkowe godziny ciężkiej pracy pracował. On tylko zadawał pytanie widzowi, bo niektórzy z braku czasu sami się nad tym nie zastanawiają, pracują bo inni pracują, więc trzeba inni mają to, tamto więc nie można być w tyle tylko trzeba więcej pracować. Ja tu w żaden sposób nie namawiam do zaprzestania pracy, ja namawiam do tego aby każdy zastanowił się nad swoimi priorytetami, aby każdy się zastanowił tak na prawdę, co chce od życia, czego potrzebuje i pragnie, a potem względem tych priorytetów sobie życie ustawił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 0

Ja bym jeszcze dodał NA KOGO pracuje... Na siebie ? czy może na kogoś INNEGO... Tutaj chodzi też o pewien "wyzysk" współczesnego świata. Jakby tu Cię przekonać że jednak pragniesz tego, czy tamtego dobra(produktu)...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
0 / 0

Tak, jest wyzysk i on zawsze będzie, tak samo jak bezrobocie, niestety.. To jest odwieczne prawo, czasem jest
on mniejszy czasem większy i rzecz w tym jak go zmniejszyć. W jaki sposób? Zmniejszenie biurokracji,
usunięcie wielu bezużytecznych urządów i instytucji państwowych, prywatyzacja oraz zmniejszenie podatków
do minimum. Bo jeśli ktoś nie wie, państwo ma na swoim pierwszorzędnym priorytecie zapewnić
bezpieczeństwo w kraju (sprawiedliwość - sądy - policja) jak i bezpieczeństwo przed agresorem. A teraz wydatki z kasy państwowej to procent rzędu 1-3%...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 19:19

avatar podluka
0 / 0

Właśnie tu jest meritum ! Tam nie ma jako takiego wyzysku... A co do tego jak u nas jest, to popieram. Państwo jest za bardzo "opiekuńcze", moloch administracyjny, oraz niewspółmierne zarobki w stosunku do pracy (politycy). Jest wiele rzeczy bez których nasza władza ustawodawcza MOGŁA by się obyć. Ale po co oszczędzać ? Ludzie i tak zapłacą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

Dobrze mówisz janhalb ale myślę że nie chodziło mu o to żeby porzucić życie w Polsce i wynieść się
do Afryki bo tam lepiej. Chodzi o czysty konsumpcjonizm, że nieraz wydajemy pieniądze na coś czego nie
potrzebujemy, żeby się tylko chwalić innym i nie być w tym gorszym, chociaż osobiście uważam że np.
tel. komórkowy to nie jest niepotrzebne urządzenie posiadam je bo jest praktyczne i funkcjonalne, telewizja
też bo w końcu nie musimy w telewizji oglądać w kółko depresyjnych wiadomości i psuć sobie nerwy
można również oglądać ciekawe programy naukowe i przyrodnicze gdzie Cejrowski gada jakieś ciekawe rzeczy
. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 14:46

M Mariusz005
0 / 6

Ja pracuję 4 godziny, więc to tylko 2 godziny więcej od murzynów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Napromieniowany
+4 / 8

Sprawa dyskusyjna. I chciałbym i nie chciałbym. Na pewno nie chciałbym pozbywać się wszystkich zdobyczy
technologicznych jak telefon czy telewizor. Z drugiej strony nie widzę sensu utrzymywania bandy darmozjadów
na zasiłkach wypłacanych z moich dochodów. Nie uważam przy tym, że istnienie państwa jest złe. Jest dobre,
ale powinno się ono zajmować utrzymaniem trzech niezbędnych dla nas instytucji - policji zapewniającej
bezpieczeństwo wewnętrzne,
wojska od bezpieczeństwa zewnętrznego i MAŁEJ administracji, która
stanowiłaby prawo oraz zarządzała pierwszymi dwoma służbami. I tylko na to winny iść podatki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 17:52

G glinx11
-2 / 2

Osobiście to nie rozumiem tej całej fascynacji Afryką. Nie ma podatków w regionach, w których nie ma żadnych struktur państwowych. Super. Problem polega na tym, że w żadnym z tych plemion indywidualizm nie jest ceniony. Jeśli komuś powodzi się lepiej niż innym, musi podzielić się z resztą. Funkcjonują jak takie komuny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 2

@glinx11 Nie do końca jest tak jak mówisz. Tam jest realna troska o plemię. Indywidualizm jest, ale inaczej pojęty. To że ty ulepisz garnek, to nie znaczy że będziesz się musiał z kimś podzielić. Każdy z współplemieńców zdaje sobie sprawę, że przetrwanie plemienia to przetrwanie jego samego. I tak, można to nazwać komuną. Tyle że słowo "komuna" traci tu swoje pejoratywne znaczenie. Bo tam KAŻDY pracuje wedle swoich możliwości, nawet dzieci (i nie ma tak że "czy się stoi , czy się leży...").

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elfik27
+4 / 4

dawno nie czułam się tak zdemotywowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pindolthc
-2 / 6

Życie to nie tylko pogoń za kasą.. Ludzie tam są wolni, szczęśliwi. Właśnie to jest w życiu najważniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DawkaWDZ
0 / 4

dokladnie.. nie wiem czemu zminusowal ktos twoja odpowiedz! wlasnie cejrowskiemu o to chodzilo.. zyc z natura i ludzmi w zgodzie w ładzie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Evil18
-2 / 2

hmmm dobrze gada, lecz nie ukrywajmy jak mamy spędzać wolny czas? patrząc w ścianę? życie poszło do przodu i musimy za nim nadążyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pindolthc
0 / 0

no to proszę. Pracuj sobie. Ale wtedy życie dla Ciebie to tylko teoria bo w praktyce nie masz go w ogóle. ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
+1 / 7

Co do demota to taka prawda, że wszystko ma swoje plusy. Życie w takich miejscach, proste, wolne(w sensie bez pośpiechu), wiele czasu dla rodziny itd. Jednak mimo wszystko, ile rzeczy mamy dzięki zdobyczom technologii, większość z nas umarłaby w tamtych miejscach zanim mielibyśmy szansę długo pożyć, dlaczego? Europejczycy w wyniku postępu technologicznego osłabli jako "zwierzęta" w sensie biologicznym, są mniej odporni na choroby(bo medycyna ich odporność wyręcza) są bardziej słabi(bo teraz nie jest siła do przeżycia potrzebna, tylko intelekt), ewolucja(dobór naturalny) zniknął wskutek postępu technologicznego, ile % jest teraz dzieci które przeżyłyby bez medycyny. Wiadomo, że dawniej sobie radzili, ale ile ludzi nie przeżyłoby bez cesarki? Bez zabiegów tuż po urodzeniu? Ja sam bym umarł wskutek porodu, jak i mój brat czy siostra i matka.
Jednak, co prawda to prawda, teraźniejsza Polska jest państwem słabym, jej gospodarka jest całkowicie osłabiona. Dlaczego? Jednym słowem, socjalizm, biurokracja. Człowieka wolność jest ograniczona zewsząd przez urzędy, zakazy, nakazy ograniczenia, przepisy, PODATKI. Dlaczego pan Kowalski ma płacić za telewizję publiczną jak i tak jej nie ogląda? Po co mu to? Dlaczego pani Nowak ma płacić za PKP jak z niej nigdy nie korzysta? Dlaczego pani Kowalska ma płacić za Szkolnictwo, chociaż nie ma syna ani córki, którzy by tam chodzili? Dlaczego pan Nowak, uczciwie i ciężko zarabiający ma płacić za menela, który nie chce pracować i wysysa z państwa pieniądze, bo jest bezrobotny? Człowiek płaci za rzeczy z których nie korzysta i jest do tego PRZYMUSZONY poprzez podatki ukryte i pośrednie. Około 80% tego co zarabiamy idzie na podatek(wskutek zakupów-podatek na towary, wskutek pracowania - dochodowy i wskutek pośrednich podatków).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 2

Z pierwszą częścią Twojej wypowiedzi się na wpół nie zgodzę.
"większość z nas umarłaby w tamtych miejscach zanim mielibyśmy szansę długo pożyć"
Nie, pod warunkiem że byśmy się tam urodzili. Oni są tam od maleńkości uczeni Życia.
Oni też mają medycynę, mają szamanów, którzy może nie potrafią wyleczyć choroby tak szybko jak my, ale za to potrafią ją uleczyć ;) Owszem, trwa to dłużej, ale to zasługa tego, że jest to medycyna NATURALNA. Starożytni Majowie potrafili zrobić trepanacje czaszki, pacjent (o dziwo!) przeżywał (a wiemy to po pozostałościach, po zrostach kostnych). Cóż, tam działa tzw selekcja naturalna. Słabe jednostki są w sposób naturalny, eliminowane. Tylko oni mają inny genotyp, inne przystosowanie do życia tam (np nie pocą się, przez to nie tracą wody-mówię tu o indianach w Ameryce płd).
Poza tym, są od maleńkości uczone jak unikać niebezpieczeństw. Jak jesteś zdolny do zdobycia pożywienia - zdobądź sobie. Takie naturalne.
U nas niestety jest tak jak piszesz. Płacimy za coś, z czego nie korzystamy, albo wmawiają nam że tego potrzebujemy. Bo co się liczy... ? Nie, nie my, nasze pieniądze... Smutne....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
0 / 0

tak, masz trochę racji, jednak wskutek zaburzenia selekcji naturalnej, większość nie przeżyłaby porodu,
nawet jak się tam urodziłeś twoje dziecko(jeżeli je będziesz miał) ma małe szanse przeżycia, pomimo
tych szamanów itp. Zresztą wątpię czy ci szamani umieją tak dużo jak mówisz, Ci ludzie tam przeżywają
bo ich organizmy są do tego przystosowane! My nie jesteśmy do tego przystosowani, niektórzy by przeżyli
tam parę lat, ale to NIELICZNI. Po drugie Ci szamani też mogą i pewnie dużo jest takich używać takich
sposobów leczenia i takich metod, które przyniosą im zysk i władzę. Podsumowując, w naszym państwie jak
i w większości naszych państw jest za dużo sztucznych dodatków, zaburzających naturalny sposób
funkcjonowania wszystkiego, za dużo bezsensownych ustaw. A propo ustaw, można wyróżnić 4 rodzaje ustaw:
1) Te których się nie da egzekwować, sprawdzać 2) Te które ludzie i tak nie będą uznawać 3) Te które
zaburzą funkcjonowanie naturalne różnych systemów 4) Te które naprawdę pomogą

Niestety nasz rząd
zdecydowanie tworzy te 3 pierwsze ustawy, przez co jest dużo zamieszania, rośnie biurokracja, człowiek
może się w tych wszystkich podpunktach ustaw pogubić. Prawo powinno być proste, łatwe do zapamiętania,
MOŻLIWE DO EGZEKWOWANIA, SPRAWIEDLIWE i krótkie. Jednak z tego prawa wiele by wynikało, można rozpisywać:
1)Zakazane zabijanie poprzez uduszenie 2)Zakazane zabijanie poprzez postrzelenie 3)... N).. A można po
prostu: Zakazane zabijanie. Po co wszystkie możliwości z osobna rozpisywać, tak jak jest to w Polsce. 984 paragraf, podpunkt piąty, linijka szósta. I po co to?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 20:07

G glinx11
-2 / 4

"Cóż, tam działa tzw
selekcja naturalna. Słabe jednostki są w sposób naturalny, eliminowane" - no zajebiście ta wizja wygląda, pewnie stąd ta gigantyczna śmiertelność niemowląt. A spróbujmy odwrócić nieco tok myślenia. Weźmy te znienawidzone podatki i abonament i wyobraźmy sobie, że to jest nasza europejska wersja głodu i chorób, jakie czekałyby nas po powrocie do Afryki. No bo sam chyba przyznasz - skoro takie pierdoły tak ci przeszkadzają, to raczej nie poradziłbyś sobie w dziczy, co nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
-1 / 1

@glinx Nie żeby coś, może jestem tępy ale twojej wypowiedzi nie sposób zrozumieć, mam na myśli część drugą:
"A spróbujmy odwrócić
nieco tok myślenia. Weźmy te znienawidzone podatki i abonament i wyobraźmy sobie, że to jest nasza
europejska wersja głodu i chorób, jakie czekałyby nas po powrocie do Afryki. No bo sam chyba przyznasz -
skoro takie pierdoły tak ci przeszkadzają, to raczej nie poradziłbyś sobie w dziczy, co nie?" - Raz to nie jest odwrócenie toku myślenia. Dwa, co ma piernik do wiatraka? Trzy, nie żeby coś ale jak dołączasz się do dyskusji to pisz do kogo swój komentarz kierujesz, chyba, że do wszystkich. Cztery, trochę nielogicznie skonstruowane zdania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-2 / 2

@simz4b -> No to jeszcze raz: jeżeli komuś tak strasznie przeszkadzają podatki i abonament w Polsce, to jak ma sobie w Afryce poradzić z głodem i chorobami? No powiedz sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podluka
0 / 2

@simz4b Masz racje, może afryka to nie jest najlepszy przykład. Ale są jeszcze na świecie plemiona nie dotknięte cywilizacją (Ameryka płd).
Zauważ jedno ! Szaman nigdy lub prawie nigdy nie jest wodzem plemienia ;)
@glinx11 Słuchaj, to jest prawo natury, najbardziej podstawowe prawo. Patrząc "z góry" (i wiem to co powiem będzie dal niektórych niewygodne, ale taka jest prawda) to CZŁOWIEK zaburzył to prawo, sztucznie przedłużając życie tym, którzy w normalnych warunkach nie przeżyli by (i żeby było jasne, nie jestem żadnym przeciwnikiem osób chorych czy upośledzonych, ja po prostu stwierdzam fakt). Zobacz, jaka ziemia jest przeludniona ! Prędzej czy później ziemia nie będzie w stanie naturalnie zaspokoić naszych podstawowych potrzeb. I co wtedy ? ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-2 / 2

@podluka -> Ziemia może spokojnie pomieścić i wyżywić jeszcze trzy razy tyle mieszkańców ile ma. Ale i tak do tego nie dojdzie. Na całym świecie, wraz ze wzrostem gospodarczym, spada przyrost naturalny. Również w Afryce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
0 / 0

@glinx Przyznaję rację glinxowi, ziemia może spokojnie pomiescić i wyżywić ludzi, to racja. Jednak co do
tych podatków jak Ty to powiedziałes, to medycyna (dawniej)była w stanach mocno rozwinięta nawet jak nie
było podatków które by ją opłacały. Nie było służby zdrowia i lekarze byli tańsi. Co do chorób i
głodu to (chyba) takie problemy zaczęły się pojawiać po odkrywaniu czarnego lądu. Jednak nie jestem tego
pewien. Jak sobie z tym poradzić? Sam się nad tym nigdy przesadnie nie zastanawiałem i nie wiem co jest
główną przyczyną chorób i głodów(lenistwo czy zły klimat czy zła gospodarka itd.). Musiałbym o tym poczytać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 8:52

avatar podluka
0 / 0

@simz4b Pomieścić może i tak, problem jest z wyżywieniem. Taka ciekawostka, naukowcy już są w stanie ukończenia prac nad tzw sztucznym mięsem. Polega to na umieszczeniu kości z komórkami macierzystymi w specjalnym roztworze - tam mięso sobie spokojnie "rośnie", bo już są problemy żeby zaspokoić potrzeby ludzi. Są rzeczy których się nie przeskoczy, wczoraj jedno ziarno dawało 2-3, dziś - dziesięć razy więcej, ale i tego nie da się przeskoczyć. Zobacz w jakim kierunku to zmierza ! GNU, sztuczne mięso, choroby cywilizacyjne (ach, jak do dumnie brzmi !) AIDS, które jest chorobą odzwierzęcą (sic!).
"problemy zaczęły się pojawiać po odkrywaniu czarnego lądu" Tak ! bo biały człowiek wpieprza się we wszystko. Odkryje jakieś nieznane plemię, następuje wymiana zarazków. I jak to się kończy ? Plemię umiera potem na zwykły katar lub inne przeziębienie, a biały człowiek idzie do miasta roznosić epidemię. Tak to w dużym uproszczeniu wygląda.. A choroby "cywilizacyjne" ? cóż my je wytworzyliśmy - poprzez chemię dodawaną do żywności, tryb życia - zapracowanie, stres...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
0 / 0

@podluka
AIDS jest chorobą którą biali przywieźli od plemion które piły krew małp. Co do jedzenia, to nie jest to problem, wiadomo, że większosć przyszłych składników żywieniowych będą sztuczne lub w sposób sztucznie zmodyfikowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
0 / 0

@glinx

W jaki sposób poradzić sobie z głodem i chorobami w afryce?
Najpierw dam tu link do krótkiego
tekstu 2-3 strony, jest tam chłopiec-książe, który ma władzę nad państewkiem bystretek(zwierzątka),
polecam przeczytać. -LINK-http://shorttext.com/OIJHNvDM6B -LINK- Radzę także zastanowić się nad sformułowaniem "Najlepsze intencje mogą spowodować
największe szkody. " jest to drugie prawo magii z książki Terry'ego Goodkinda. Dlaczego o tym mówię? Bo,
taka jest brutalna prawda, że z ludźmi jest podobnie jak z tymi bystretkami. Jak dasz im 20 razy jedzenie,
to zapomną i oduczą się zdobywania własnego pożywienia! Tak też jest z gołębiami i są zakazy, aby ich
nie dokarmiać,tak też jest z wieloma bezrobotnymi, po prostu leżą i zabierają pieniądze z państwa
(oczywiscie nie wszyscy ale wiele). Dlatego też, uważam, że pomoc udzielana krajom afrykańskim nie powinna
polegać na: Zawiezieniu im tam kupy kasy i kupy jedzenia, bo zapomną jak naprawdę trzeba je zdobyć i
będą uzależnieni od dostaw z innych krajów. Trzeba ich nauczyć jak je zdobyć, jak zasiać, trzeba
nauczyć ich podstaw rzeczy które zachód umie, a oni nie. Ale nie można zbytnio ingerować u nich, bo
staną się od nas zależni i w przypadku zerwania pomocy żywnosciowej wielu umrze. To jest moje stanowisko
na ten temat. Zresztą podobnie było z Grecją, dostawała kasę od unii dostawała i się od niej
uzależniła! Zapomniała jak ma funkcjonować i zbankrutowała..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lutego 2012 o 11:11

avatar brovareck
0 / 4

Najśmieszniejsze w tym jest to że jak socjaliści to zobaczą to zaczną marzyć o takim świecie i go chwalić, a gdy po chwili zdadzą sobie sprawę że to esencja kapitalizmu to... no właśnie, to jest najśmieszniejsze :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
0 / 2

Dokładnie. Zawsze uważałem, że kapitalizm to jest dobry dla dzikiej Afryki, tylko boję się, czy nie trzeba będzie dowozić tam niedługo piasku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-1 / 7

Kapitalizm zakłada rozwój gospodarczy, a Cejrowski nawołuje do regresu. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 2

Kapitalizm nic nie zakłada, bo nie ma jak. W kapitalizmie prawie wszystko jest sprywatyzowane i to właściciel firmy decyduje o tym, czy będzie ciął kotlety laserem czy nożem z obsydianu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rokern
0 / 4

Może jestem leniem ,ale uważam ,że praca w tych czasach niczym praktycznie nie różni się od niewolnictwa w starożytnym Rzymie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lokiki
-1 / 1

Błąd ! Niewolnicy mieli mniejsze podatki :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lokiki
0 / 0

Czyżby ? http://www.eioba.pl/a/1vqw/w-rzymie-bylo-lepiej Wizja niewolnictwa jaką mamy teraz jest bardziej efektem tego co widziano w Ameryce na polach bawełny niż tego co działo się w starożytności(choć pod koniec imperium faktycznie życie niewolnika straciło swój status. Wcześniej był to towar luksusowy o ,który bardzo dbano)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gogeta006
+4 / 4

tacy jesteście wszyscy cwani to wyłączcie i wyrzućcie te komputery....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pr0m1l
0 / 4

A kto by go oglądał jakby nie było telewizji w domach? xd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pindolthc
+1 / 1

Ale on nie robi tego głównie dla kasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar policmajsterrr
0 / 0

Niezależnie po co to robi, robi to za pomocą telewizji, którą radzi wyrzucić. W sumie taka trochę hipokryzja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBeliara
+1 / 3

Mądrze gada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wuko
+1 / 1

prawda . telewizor komp komórka przyzwyczajenia które weszły nam w obieg . młodsze pokolenia które dorastają mają już zakodowane to genetycznie przez rodziców które widzą przed magicznym pudełkiem które kradnie czas . hahaha


zalogowałem się po to .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Trinitrotoluen
+1 / 1

Prawie jak kraj-w-ktorym-robisz-co-chcesz. Podoba mi sie to. Jako czlowieka przyzwyczajonego do osiagniec wspolczesnosci moze w pewnym sensie nie wyobrazam sobie życia tam, z tym że oni są biedni może, ale przynajmniej wolni...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Belevelle
0 / 0

I dlatego, że w Afryce pracuje się dwie godziny, jest ona tak wspaniałym krajem do życia... Dwie godziny roboty, cztery godziny drogi i już można odebrać pomoc od UNICEFu czy innej organizacji finansowanej z pieniędzy tych, tfu, tfu, białych, zagubionych w świecie technologii ludzi.

Moja prababka nie miała ani telewizora, ani komórki, ani nawet butów, a harowała od świtu do nocy. Pośrednio dzięki temu ja mam buty (pan Cejrowski nie nosi, ale może jakby odwiedził Polskę w zimie, to by się zdecydował)i resztę niepotrzebnego sprzętu. I całkiem mi z tym dobrze, nawet po 8-godzinnej pracy, którą lubię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlakis
-2 / 2

Pan Wojtek zwykle fajnie mówi, ale teraz to już przesadził. Mamy się cofnąć 100 lat wstecz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pindolthc
+1 / 1

Żyjcie sobie ograniczani z lewa i z prawa. Jeżeli dla Was większą wartość ma pieniądz niż wolność...
Po co Wam to wszystko? Człowiek jest wolny dopiero wtedy gdy nie ma nic. Państwo się do niego nie przyczepi
bo nie będzie miał co zabrać. 'Wolność' Piękne słowo ale jakie teraz puste i bez znaczenia..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lutego 2012 o 23:24

avatar policmajsterrr
0 / 0

Tak, wyrzucić telewizor właśnie po to, żeby Cejrowski nie miał jak zarabiać na swoją rodzinę:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cinksw
-1 / 1

murzyni pracują połowę mniej, wystarczy im na siedzenie na piachu i żucie kamieni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas96r
+2 / 2

Cejrowski pisze również książki jakbyście nie wiedzieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas96r
+1 / 1

Najlepiej jakby ludziom da? pieni?dze, a nie zapewnia? "opiek?" w postaci NFZu i ZUSu. Cz?owiek powinien sam decydowa? o swoim ?yciu! Niech oddadz? nam nasze pieni?dze, to co sobie uzbieramy na emerytur? to nasze. Ka?dy uzna za stosowne ile b?dzie chcia? pracowa? i jak? przysz?o?? sobie wypracuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ferkil
0 / 0

prawdziwa prawda, taki powrót do korzeni... o tak, chciałbym. w latach 80' też chcieli ale sie nie udalo ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adamoos69
0 / 0

"hm... no rzeczywiście. Fajnie by było tak jak oni..."-pomyślał Kowalski dopijając piwo i kładąc się spać bo jutro na 6tą do roboty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem