Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1638 1947
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar daeak
+1 / 45

@tomekb25 A po co? Do tego kretyna??? Tak KRETYNA, to przez niego HIV się rozprzestrzenił, do tego bronił pedofili w kościele. Tak go Polacy kochają bo był Polakiem, ja się do niego nie przyznaję...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar haes82
+17 / 33

@daeak Przykro mi, ale gombrowiczowskie "Jan Paweł II Wielkim Polakiem Był i Nas Zachwyca" niestety mocno zakorzenione jest w tym kraju. Powiedzenie czegokolwiek złego na papieża to w Polsce towarzyskie samobójstwo. Gorzej kiedy zapytasz DLACZEGO uznajesz JP2 za autorytet - wtedy ogromna większość poza kilkoma oklepanymi frazesami czy równie oklepanymi ogólnikami nie umie wskazać dlaczego JP2 w sumie takim wielkim był i dlaczego nas zachwyca. Kult JP2 jest bezmyślny, bezrefleksyjny i - co najważniejsze - w żaden sposób nie przekłada się na styl życia Polaków. Unikanie mszy i spowiedzi, rozwody, antykoncepcja, współżycie przed ślubem, wzajemna zazdrość i zawiść - to obraz tej samej Polski, w której do rangi niemal równej Bogu wyniesiono człowieka głoszącego zupełnie różne poglądy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar haes82
+6 / 6

@saladyn1
Nigdzie nie napisałem, że JP2 był zepsuty. Wręcz przeciwnie - twierdzę, iż jego przeciwnicy na siłę szukają dziury w całym i za wszelką cenę chcą udowodnić coś, czego nie ma. Ale z drugiej strony - niewiele widzę rzeczy, w których JP2 się w jakikolwiek sposób przysłużył Polakom czy ludzkości. Dla mnie jeden z wielu, co prawda umysł wybitny, ale konkretnych osiągnięć (poza jakimiś ogólnikowymi "rozsławił Polskę w świecie" czy "był orędownikiem pokoju") to sorry, nie widzę żadnych. O jakimś realnym wpływie na postawy ludzi nie wspominając. JP2 najbardziej przereklamowana postać ever.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daeak
+7 / 9

@Saladyn1 Jan II wcale nie pomagał ludzią i nie był dobrym człowiekiem, jeszcze jakieś argumenty?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 3

@daeak hmm ciężko mi się odnieść do pontyfikatu Jana II ponieważ niezbyt interesowały mnie biografie papieży , ale może poparł byś swoje rewelacje jakimiś dowodami (jakieś kroniki z tamtych czasów) bo nie przedstawiając dowodu szykanujesz Jana II :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daeak
+2 / 4

@Saladyn1 bez dowodów uważasz go za nad-człowieka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 1

@daeak i teraz dopisujesz mi jakąś nazistowską ideologie, gdzie napisałem że był nadczłowiekiem ? Był dobrym człowiekiem i papieżem, ale jeśli liczyłeś że będzie latał i strzelał laserami z oczu to niestety nie miał takich mocy. (teraz piszesz o JP2 czy o Janie II, bo jak już pisałem tego drugiego nie kojarzę więc odniosłem się do JP2)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar daeak
-1 / 3

@Saladyn1 Z Twoich komentarzy wynika że to nad-człowiek, ero wad same zalety... Tak to już jest jak się zapatrzonym w "wilekiego Polaka".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-2 / 2

@daeak hmm, a teraz wmawiasz mi coś czego nigdy nie napisałem... Oczywiście mógł ostrzej zająć się pedofilią w kościele, z tym się zgodzę, ale nie zgodzę się z kłamstwem że bronił pedofilów. Dla przykładu mogę napisać że nie nierozsądnie jest tak bez dowodów oskarżać papieża, lub mogę też napisać że jesteś debilem... W pierwszym przypadku nie ma nic niewłaściwego, ale w drugim musiał bym to poprzeć kilkoma dowodami bo może pochopnie i krzywdząco oceniasz ludzi, ale nie to nie jest równoznaczne z byciem debilem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar OneBoy
+7 / 63

Mimo tego,że jestem ateistą mam do tego człowieka ogromny szacunek,jaki do niewielu ludzi.Choć nie
zdołał wzbudzić we mnie wiary w boga,dał mi wiele do myślenia odnośnie tego jak powinienem żyć by
być szczęśliwym i dawać to szczęście innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 marca 2012 o 11:09

avatar Qrvishon
-1 / 15

mi podobało się jego oddanie i poświęcenie. Nie dzielił ludzi na wierzących w jego boga i resztę, starał się szukać pojednania wszędzie i często ryzykował tam gdzie nikt przed nim by się nie odważył. Dał przykład i na pewno zmienił ten świat nieco na lepsze, choć nie zmienił na lepsze kościoła. Może teraz Franciszek da radę co nieco pozmieniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+3 / 11

@OneBoy
PRowcem był dobrym, to trzeba mu przyznać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Karol Marks
-2 / 4

@zaymoon takim samym jak gomulka bierut gierek czy jaruzel. W kraju syf i malaria, a upokorzone bydło nauczone było nazywać to skokiem cywilizacyjnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar werniks
0 / 0

To tylko przykład takiej osoby. Chodzi o przesłanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar werniks
0 / 0

Forever Alone ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DracarysDragon
-3 / 15

Popieram. W moim przypadku jest tak również z Franciszkiem - nie dbam o jego religię, szanuję go gdyż jest dobrym i mądrym człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-1 / 9

@up Po pierwsze to nie wiadomo czy wiedział; po drugie to z "księżmi" nie z "księżami"; Po trzecie zmień awka bo nie zasługujesz, by był nim Kakashi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
+2 / 2

@DracarysDragon jak już to "nie będziesz mi pisał"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wetop
+18 / 52

Ja nie mam do niego szacunku, za lata tolerowania pedofilli i ukrócania łba sprawom niewygodnym dla kościoła a społecznie szkodliwym pod płaszczykiem religii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nullmaruzero
+1 / 17

Nic niezwykłego mate. W tym kraju nikt do nikogo szacunku nie ma. Tu tylko obcokrajowców się szanuje takich jak Napoleon. A tak to wszyscy byli zawsze ch*jowi według nas. Powstańcy głupi, Żołnierze Wyklęci kryminaliści i mordercy, Piłsudski dyktator, Papież pedofil, Jagiełło litwin itp itd. :) Mój kraj, taki piękny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~beatleman
-3 / 9

możliwe jest nawet to że sam dopuszczał się pedofilii

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adraxer
+3 / 9

A bismarck patrzy na wasze głupoty z grobu i zaciera ręce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olo555
0 / 2

którego kościoła? o który budynek ci chodzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomxy
+11 / 45

Najbardziej zasłużony zamiatacz afer pedofilskich - o tak dla niektórych jest wielki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
-3 / 21

@tomxy Internet ma to do siebie, że przyjmie wszystko, ale nie wszystko jest prawdą. Kłamstwo, jakoby JPII zamiatał pedofile pod dywan, powstało przez ludzi, którzy ateizm mylę walkę z religią, to już świadczy o wiarygodności tej informacji, do tego nie ma na to dowodów. Wiesz, też mogę napisać, że tomxy jest mordercą, ale ta informacja nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Chce też zauważyć, że przed beatyfikacją i kanonizacją odbywa się proces, na której jest tzw. "adwokat diabła", jeśli miałeś jakieś dowody na poparcie swoich oskarżeń to czemu ich nie przedstawiłeś? Jeśli jesteś pewny swego to proponuje by sprawę rozstrzygnął sąd na drodze procesu, a jak nie to się milcz. Pomimo tego, że jesteśmy w Internecie, uważam, że trzeba brać odpowiedzialność za słowo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+4 / 12

@Az77z Przy okazji spraw pedofilskich w Irlandii wyszło, że Watykan wiedział o wszystkim. Nakłaniał wszystkich do milczenia. Mianował prefektem Kongregacji Nauki Wiary Ratzingera, to do niego trafiały wszystkie listy z pytaniami i prośbami od biskupów z Irlandii, USA i wielu innych krajów na temat tego co trzeba robić w takich sytuacjach. Biskupi wiele razy prosili o przyzwolenie do podjęcie kroków albo interwencje Watykanu. Ratzinger ile razy szedł z tym do papieża odchodził z kwitkiem i miał związane ręce. Gdy zaczął się jego pontyfikat chciał coś z tym zrobić wtedy biskupi podsuwali mu coraz to bardziej niekompetentnych ludzi i dawali jak najgorsze rady, przez co wynikło wiele afer związanych min. z Instytutem Dzieł Religijnych (bank watykański), aż w końcu nie wytrzymał i zrzekł się funkcji. Gdyby wyszło na jaw że najbardziej charyzmatyczny mówca kościoła od strony formalnej kiepsko pełnił swoją funkcje kościół straciłby popularność jaką dzięki niemu zyskał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
-3 / 15

@NightmareTheWorld - nie jest mi przykro, że się mylisz. Oskarżenia wobec Jana Pawła II jakoby ukrywał skandale nadużyć seksualnych duchownych są niesprawiedliwe, gdyż to właśnie Jan Paweł II poprzez Motu proprio „Sacramentorum sanctitatis tutela” z roku 2001 w bardzo kategoryczny sposób zainterweniował, aby rozwiązać te sprawy. Nie jest więc prawdą jakoby cokolwiek ukrywał. Wręcz przeciwnie – był bardzo surowy pod tym względem.30 kwietnia 2001 ukazuje się list apostolski "Sacramentorum sanctitatis tutela" podpisany przez papieża Jana Pawła II. W dokumencie tym w tym przewiduje się m. in. wyraźnie, że "przestępstwo przeciw szóstemu przykazaniu Dekalogu, popełnione przez duchownego wobec osoby młodej, poniżej osiemnastego roku życia" (art. 4) należy do bezpośredniej kompetencji Kongregacji Nauki Wiary, która w takich przypadkach działa "jako trybunał apostolski". " Sądzenie czynów pedofilii popełnionych przez kapłanów uważane jest przez Kościół za ciężkie przestępstwa na równi z dwoma innymi ciężkimi przestępstwami (również zastrzeżonymi dla Stolicy Świętej), jakich można się dopuścić w stosunku do dwóch sakramentów: Eucharystii i przeciw świętości spowiedzi

List "De delictis gravionibus" ("O najpoważniejszych przestępstwach"), podpisany 18 maja 2001 r. przez ówczesnego kardynała Josepha Ratzingera jako prefekta Kongregacji. Jedynym celem tego listu było umożliwienie praktycznego wykonania norm (Normae de gravioribus delictis), ustanowionych przez list apostolski Jana Pawła II "Sacramentorum sanctitatis tutela" Zarządził w nim, że wszelkie dochodzenia w tych najpoważniejszych sprawach (dotyczyło to zresztą nie tylko nadużyć seksualnych, ale także ciężkich grzechów przeciw dyscyplinie kościelnej), przeprowadzane w Kościele, objęte są tajemnicą papieską i nie należy ich przesyłać do miejscowych wymiarów sprawiedliwości pod groźbą ściągnięcia na siebie ekskomuniki.

Co więcej w 1962 obowiązywał Instrukcja z 16 marca "Crimen sollicitationis", zatwierdzona przez błogosławionego papieża Jana XXIII i wydana przez ówczesne Święte Oficjum, przekształcone później w Kongregację Nauki Wiary. Chodziło o ważny dokument, zawierający wskazania jak realizować przepisy Kodeksu prawa kanonicznego w odniesieniu do osób duchownych oskarżonych o namawianie penitenta do aktów seksualnych; te same wytyczne postępowania miały być stosowane w razie ujawnienia przypadków homoseksualizmu, pedofilii lub zoofilii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+1 / 9

@Az77z To żeś pojechał. Przytoczyłeś nawet fragmenty i dalej nic w nich nie widzisz? Watykan przerzuca w nich odpowiedzialność na kapłanów. Pojawił się dlatego, że księża wysyłali listy, które w pewnym momencie zaczęły pojawiać możliwość ujawnienia tego procederu. Reakcja Watykanu nastąpiła w 2001 roku, informacje na ten temat mieli już w latach 80. Co robili przez ten czas? Przenosili księży pedofilii z parafii na parafię nie ostrzegając wiernych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
-3 / 5

@NightmareTheWorld - podlegali jak i podlegają prawu karnemu danego państwa, na terenie dopuścili się przestępstwa. Jak również mogli zostać ukarani ekskomuniką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
-1 / 3

@maaasaaa - może na początek odpuść sobie złośliwości. Ujmę to tak, sprzeciwiam się oczernianiu KK, wiem, że ludzi niezależnie do stanowiska nie są bez skazy, każdy z nas ma wady, wiem też, że są ludzkie, którzy dopuszczają się okropnych czynów, nie żyje na tym świecie od wczoraj i uważa, że każdy powinien zostać ukarany jeśli łamie prawo i krzywdzi drugą osobę, szczególnie dziecko. Problem polega na tym, że wojujący ateizm, z racji nienawiści do religii w pisanej fundament swojego istnienia przypisuje przestępstwa KK, tam gdzie ich nie było, co więcej krzywdzi logikę, twierdząc, że na podstawie kilku procent przestępstw popełnionych przez osoby duchowne i osób mniej lub bardziej związane z instytucją KK, cały Kościół jest zły. Ewidentnie widać, że nie zależy wam na skrzywdzonych dzieciach, ofiarach pedofilii, obrzydliwie wykorzystujecie tragedie tych dzieci do własnych potrzeb, walki z KK. Co do JP II nie ulega wątpliwości, że była to wielka postać, darzony szacunkiem wielkich tego świata(wystarczy spojrzeć kto był na pogrzebie Tego świętego), a oczernianie Ojca świętego bierze się z wspomnianej nienawiści. Występuje tu prosta zależność, jeśli osoba przyczynia się do wzrostu wiary i siły KK, to jest atakowane przez wojujących ateistów, jeśli zaś rozbija Kościół i działa na jego szkodę jest chwal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
-1 / 1

cdn . . . przykład. ks. Lemański itp. Spójrzmy prawdzie w oczy, ta forma ateizmu jest skazana na porażkę, bo jak długo człowiek pociągnie na negatywnych emocjach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

~Az77z - "sprzeciwiam się oczernianiu KK". Jak możesz dziecko mówić o oczernianiu, kiedy ludzie piszą prawdę! Ja też napiszę prawdę. "Co do JP II nie ulega wątpliwości że była to wielka postać, darzony szacunkiem wielkich tego świata" Co o tym mówi Jezus:"Gdybyście byli częścią świata, świat kochałby to, co jest jego własnością. A ponieważ ja was ze świata wybrałem, dlatego świat was nienawidzi" (Jana 15:19) i wypowiedź apostoła Jana z jego 1 Listu 4:5"Oni pochodzą ze świata, dlatego mówią to, co się wywodzi ze świata,i świat ich słucha. My pochodzimy od Boga. Kto poznaje Boga, ten nas słucha; kto nie pochodzi od Boga, ten nas nie słucha. Tak spostrzegamy natchnioną wypowiedź prawdy i natchnioną wypowiedź błędu."
Tak więc potwierdzasz słowa Pisma Świętego, że JP II nie jest wybrańcem Boga lecz Diabła. Widziałem już niejeden demotywator, w którym przypisywano mu słowa, których nie był autorem. Cytaty te należały do postaci z Pisma Świętego, ale świat, do którego on należy, nawet tego nie zauważył. Nie jest to dla mnie człowiek godny zainteresowania, bo nie uczył prawdy z Pisma Świętego, lecz skupiony był na zajmowaniu się sprawami tego świata. "Ja dałem im twoje słowo, ale świat ich znienawidził, ponieważ nie są częścią świata, tak jak ja nie jestem częścią świata" Jana 17:14 i Jakuba 4:4:"Kto więc chce być przyjacielem świata, czyni siebie nieprzyjacielem Boga".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az7z
+1 / 1

@maaasaaa- Wiesz, a skąd? Twierdzisz, że masz otwarte oczy, a pomimo tego patrzysz wybiórczo. Nie widzisz, ogromnego dzieła miłości i dobroci, jakie niesie ze sobą Kościół. Porozmawia z dziećmi, które dostały pomoc, do Kościoła, pogada z mieszkankami Domu samotnej matki czy hospicjum lub z uzależnionymi, którym pomógł Kościół. Ciekawe czy w tedy powiesz, że Kościół to zła organizacja? Myślisz, że przyjemnie jest doświadczać złośliwości i wysłuchiwać oskarżeń, że Kościół jest zły? Zapewniam Cię, że nie jestem masochistą. Gdyby nie widział i nie doświadczył na własnej skórze ogromu dobroci jaką daje Kościół, myślisz, że jako jedne z nielicznych stawał bym naprzeciw atakujących? Mogę Cię zapewnić, że boli mnie kiedy ktokolwiek krzywdzi drugą człowieka, a w szczególności jest osoba duchowna, która profanuje pełnione przez siebie funkcje, stawia KK w złym świetle i dopuszcza się zdrady. Tylko problem polega na tym, że przypisuje się KK zło, którego się nie dopuścił.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Az77z
+2 / 2

@andrewdemo - prawda ma to do siebie, że ma pokrycie z rzeczywistością, a nie z marzeniami. Cytat, który podałeś dobitnie pokazuje, że JP II był człowiekiem Boga, bo jak można zauważyć osoby, które przyczyniają się do wzrostu i Kościoła otworzyła Watykan jaki i stanowisko Papieża na ludzi, jest atakowana. A w przypadku osób, które wprowadzają rozłam w KK np. ks. Lemański jest chwalona przez jawnych wrogów Kościoła. Po za tym - "po owocach ich poznacie". Co do reszty poziom absurdy przekracza wszystkie możliwe granice. W sumie dokonałeś na sobie automaskracji. Wystarczy, że podasz kazanie, Encyklikę czy nauczanie JPII, a jego treść znajdzie odzwierciedlenie w Piśmie Świętym. Pozdrawiam. PS. dzięki za odmłodzenie ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
-1 / 1

@andrewdemo Nie bądź śmieszny drogi świadku Jehowy. "Tak więc potwierdzasz słowa Pisma Świętego, że JP II nie jest wybrańcem Boga lecz Diabła". Mam Ci podać waszą literaturę, która stwierdza, że archanioł Michał to papież?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

~Az77z ------ Chyba jednak musisz trochę dorosnąć, mimo wszystko (bez obrazy). Póki co hierarchia rzymsko- katolicka ma się bardzo dobrze i nie jest atakowana. To ona atakuje tych, którzy są jej przeciwni. Np. Świadków Jehowy. Wiele razy motłoch był podpuszczany przez kler przeciwko ŚJ. Posługiwali się i do tej pory posługują się różnymi osobami na szczeblu rządowym by im szkodzić. Ksiądz Lemański mnie nie interesuje, nie o nim mowa, Jan Paweł II tez mnie nie wzrusza, ale nie o to tutaj chodzi. Musisz jeszcze dużo poczytać i pobadać. To że papież przytoczył kilka słów z Pisma Świętego, nie czyni go świętego. Nie był on naśladowcą Jezusa jak należy, bo nie czynił tego co Jezus nakazał. To, że przyczyniał się do rozwoju kościoła katolickiego nie jest prawdą, bo za dużo ludzi ucierpiało nie tylko przez niego ale też jego poprzedników. Jezus zakazał zadawać się swoim naśladowcom z polityką tego świata, a jak widać przy każdym wydarzeniu społeczno-politycznym aż mdło się robi od purpury. Wszak biznes to biznes, szkoda że nie dla Boga, lecz dla Diabła. Radzę poczytać trochę Pismo Święte, to może łuski spadną ci z oczu i dostrzeżesz jak bardzo jesteś w błędzie (nadal bez obrazy). Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

Matired -- witam cię ponownie. Nadal zaprzeczasz słowom Jezusa, że Ojciec większy jest od niego i nie jest Mu równy, żeby podtrzymać katolicką tradycję wiary w Trójcę? Tak, podaj, z przyjemnością poczytam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
-1 / 1

@andrewdemo Jakże szkoda, że Jezus wypowiedział te słowa jako człowiek, co jest wytłumaczone w Flp 2, 6-11. Przypomnę Ci tylko, dwa wersety J 1, 1, oraz J 1, 18. Biblia mówi wprost: Jezus jest Bogiem. Zaś tłumaczenie się brakiem rodzajnika "ho" jest dość głupie, bo nawet nie wiecie jak on funkcjonuje. Książka, o której mówię, to "Dokonana Tajemnica", strona 225. Liczę, że dotrzymasz słowa i przeczytasz. Podobnie wciąż liczę na fragmenty, o które kiedyś prosiłem, np. werset z Biblii, który by stwierdził, że Jezus to archanioł Michał. Bo ja już nie wiem, czy to Jezus, czy papież. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

Matired - Mati, you should be red of shame! Biedaczysko! Jak ty się już plączesz we własnych słowach. Chyba masz gorączkę. List do Filipian 2:6-11 weź pomódl się do Jehowy o właściwe zrozumienie i przeczytaj je jeszcze kilka razy. Wyraźnie jest tu napisane (BT): "On (Jezus), istniejąc w postaci Bożej (a więc duchowej tak samo jak wszyscy inni synowie Boży, czyli aniołowie, istnieją w postaci Bożej) nie skorzystał ze sposobności, aby na równi być z Bogiem (czyli równy Bogu, zauważ że było to wtedy kiedy żył w niebie zanim został posłany na ziemię, a więc apostoł Paweł wyraźnie jasno potwierdza że Jezus nigdy nie był i co za tym idzie, nie jest równy Ojcu), lecz ogołocił samego siebie, przyjąwszy postać sługi ( tak więc nie ogołocony z ubrań, lecz z przywilejów i pozycji Słowa i Archanioła (( J 1:1))- czyli rzecznika Bożego jakie pełnił w niebie), stawszy się podobnym do ludzi ( tak więc na czas ziemskiej służby przestał być aniołem). 9) Dlatego też Bóg Go nad wszystko wywyższył i darował mu imię ponad wszelkie imię ( tak więc znowu, nie sam sobie to dał będąc równym Ojcu, lecz otrzymał to od Ojca, od Boga, nie od Boga z Duchem Świętym czyli dwóch różnych osób). Po co to zrobił? Po to 10) aby na imię Jezusa zgięło się każde kolano istot niebieskich i ziemskich i podziemnych. 11) I aby wszelki język wyznał że Jezus Chrystus jest PANEM - ku chwale Boga Ojca ( tak więc po raz kolejny w tym fragmencie wykazano niższość Jezusa przed Stwórcą. Nie ku chwale swojej Jezusowej, nie ku chwale wspólnej z Ojcem i nie ku chwale trójcy wespół z Duchem Świętym). ----- Czy to naprawdę taka szkoda, że Jezus powiedział to będąc człowiekiem? Nie wydaje mnie się [:)]. We wcześniejszej korespondencji wspomniałeś że skoro Duch Święty jest Bogiem to nie ma dla niego rzeczy niemożliwych do dokonania. Pamiętasz? Skoro tak to gdyby Jezus był Bogiem i to Bogiem równym Ojcu, to bez względu na to że był przez jakiś czas człowiekiem, nie zmieniałoby faktu że nim jest nadal będąc w ciele człowieka. Ale Jezus nigdy nie tego nie powiedział i nigdy nie dał powodów by tak właśnie myśleć! Bo zawsze w Biblii jako Bóg, występuje Stwórca jako Jedyny i Niepowtarzalny mający jedyne i niepowtarzalne imię Jehowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
-2 / 2

@andrewdemo Andrzeju. Proszę, nie insynuuj mi gorączki ani plątania się we własnych słowach, bo to niegrzeczne wobec rozmówcy, świadczy o Twojej postawie „wyższości” nad drugą osobą. Wiem, że praktyka świadków Jehowy w głoszeniu niebiblijnych bzdur po domach wprowadziła Ci takie maniery w nawyk, ale spokojnie. A teraz przejdę do tej „argumentacji”. Postać Boża Jezusa to postać Boża. Kropka. Nie „duchowa”, nie „anielska”, tylko BOŻA. Inaczej mówiąc każdy człowiek który przeczyta to zdanie winien zrozumieć. JEZUS ISTNIEJĄC W POSTACI BOŻEJ. Uwierz mi, greka jest na tyle bogatym językiem, że gdyby apostoł Paweł chciał napisać „Jezus istniejąc w postaci duchowej” to by to zrobił. W grece mamy tu dwa słowa „μορφη” które oznacza „postać/kształt” jak również „θεου”. Nie ma tu ani słowa, ani przecinka, ani czegokolwiek takiego jak rzecznik/archanioł/duch. To, co napisałeś jest strasznie nierzetelne. Tak samo Jan, gdyby chciał nazwać Jezusa kimś innym, np. rzecznikiem czy archaniołem, to by nie nazywał go Bogiem. A nazwał go wprost. I to nie raz. Przy okazji – jeśli miał sposobność, by być równy Bogu, to kim go to czyni? Archaniołem Michałem? ;) Nie. Dlaczego więc interpretujecie to tak, choć Pismo nigdzie waszych słów nie potwierdza? Skoro „nie skorzystał ze sposobności” oraz „ogołocił samego siebie” (wyparł się samego siebie – BW). To świadczy o tym, kim jest Jezus. To Bóg stał się człowiekiem, a nie żaden rzecznik, i to przepowiedział prorok Izajasz słowami „Panna pocznie i porodzi Syna, i nadadzą mu imię Emmanuel, to znaczy BÓG Z NAMI”. Słowo „κυριος” z wersetu 11 tłumaczycie wszędzie jako Jehowa. Tylko nie tu. Szkoda. Bo zagubiliście prawdziwy sens tego tekstu i jego prawdziwe rozumienie. Nie bez powodu apostoł napisał tam „Bóg Ojciec”. Doskonale wiedział, że Jezus to Bóg Syn. Jezus nie dał powodów do myślenia, że jest Bogiem w ciele człowieka? Żartujesz sobie? J 8, 58: „Zanim Abraham stał się, JA JESTEM.” Jak myślisz, do czego jest to aluzja? (Podpowiem „JESTEM, KTÓRY JESTEM”) Wiem, że w waszym przekładzie jest tam „ja byłem” czy jakoś tak, choć jest to absolutnie źle przetłumaczone, gdyż w grece mamy tutaj wyrażenie „εγω ειμι”, które absolutnie nie jest napisane w czasie przeszłym, tylko w teraźniejszym. I za to żydzi w tym fragmencie chcieli go ukamienować. PS. Jestem wybitnie rozczarowany, że znów nie podałeś jakiegoś wersetu, który by stwierdził, że Jezus to archanioł Michał, skoro to nazywacie to „biblijną nauką”.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 2

Matired - już ci kiedyś powiedziałem, że nie będę ci już odpisywał, bo to wszystko jest napisane w twojej "ulubionej'' książce WPP. Przeczytaj sobie, tam są podane wersety z których wynika to, w co wierzą ŚJ. Cokolwiek bym nie podał ci jak na tacy i to nie z Biblii w wydaniu ŚJ, i tak jest "b" dla ciebie. Ja wiem, że trudno jest ludziom pogodzić się z faktem, że przez całe lata trwało się w kłamliwych naukach KRK, a jeszcze trudniej w to, że ta znienawidzona przez kler sekta uczy prawdy. To jest wielki ból. Też to kiedyś przechodziłem, ale niestety, żaden ale to żaden ksiądz nie chciał ugruntować mojej wiary katolickiej na podstawie Pisma Świętego. Mam nadzieję, że pewnego pięknego dnia Jehowa uzna cię za godnego, by pociągnąć cię do prawdy, i strąci ci łuski z oczu. Michał - znaczy "któż jak Bóg", czy to znaczy, że Michał anioł też jest Bogiem dla ciebie? Imię Jezus znaczy " Jehowa jest wybawieniem" a nie trójca. Jezus kiedy umarł został wskrzeszony przez kogo? Przez Ojca. Sam nie mógł tego zrobić ponieważ nie był Bogiem i nie miał takiej mocy. Gdyby był Bogiem to po pierwsze nie umarłby, a po drugie gdyby już, sam by się wskrzesił, ale to jest oczywiście niedorzeczność. Jak widzę to ty w ogóle nie rozumiesz na czym polega ofiara okupu ustanowiona przez Boga. Adam utracił doskonałe życie ludzkie i w zamian trzeba było zapłacić okup w postaci doskonałego ale bezgrzesznego życia ludzkiego. Dlatego Bóg posłał swojego Syna, Pierworodnego z Pierworodnych, aby stał się człowiekiem i udowodnił że Szatan jest kłamcą. Nie posłał Boga, bo Bóg jest JEDEN, a gdyby Jehowa miał posyłać Boga, równie dobrze mógł posłać siebie samego, jednak z wiadomych powodów tego nie uczynił osobiście, lecz posłużył się w tym celu swoim pierwszym stworzeniem, swoim rzecznikiem, pierworodnym Synem Bożym, aniołem, którym jest zmartwychwstały Jezus, który wrócił tam, skąd przyszedł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
-1 / 1

@andrewdemo WPP to pozycja śmieszna. Jest absolutnie nie merytoryczna, nie przystoi nawet się na to powoływać, bo nie ma ona żadnych podstaw naukowych, a nauką jest poprawny przekład Pisma Świętego. A nie będziesz mi odpisywać, bo nie masz argumentów. Jeśli jedyny argument za tezą Jezus = Michał to to, że tak napisali w WPP nieznani autorzy bez możliwości sprawdzenia ich kompetencji to przepraszam bardzo, ale czy Ty raczysz sobie ze mnie żartować? WPP to kompletna bzdura i każdy, kto miał styczność z publikacjami naukowymi szybko zauważy mizerną jakość tej pozycji. Może właśnie dlatego jest u was taki nacisk na to, by się nie uczyć, nie studiować. Myślenie samodzielne spowodowałoby ogromne spustoszenie w waszej organizacji. A tak, wierzycie we wszystko, co wam podadzą na tacy i nawet nie zastanowisz się, czy to racja. W końcu skoro w WPP jest tak napisane, to musi być prawda. Zgaduję, że nigdy nie sprawdzałeś sobie w innych źródłach tych „rewelacji” z WPP, Strażnicy i innych. Wszystko, co mi podajesz jest „b” bo nie ma tego w Piśmie Świętym. Ani 1914 roku, który jest po prostu ściemą, i nauką która się zmienia co jakiś czas. Gdy obecne pokolenie świadków zacznie wymierać, wasze Ciało Kierownicze orzeknie, że to rozchodzi się na następne pokolenia, gdyż każde kolejne poprzez poprzednie ma styczność z tymi z 1914. Zapamiętaj te słowa. Wtedy będziesz wiedział, w jakim kłamstwie żyłeś. A prawda jest taka, że rok 1914 nie ma żadnej podstawy z Pisma Świętego. Żadnej. Nie ma w was żadnej prawdy, bo Duch Święty nie może się mylić. Nie może kierować ludzi tak, by najpierw uznawali archanioła Michała za papieża (co jest w waszym wydźwięku zawsze negatywne), a później za Jezusa. Nie. Nie możne głosić, że Abbadon to szatan, a potem znowu głosić, że to Jezus. I tak dalej, i tak dalej. Żadna wasza nauka nie jest stała, co wybitnie świadczy o tym, że przez was Duch Święty po prostu nie działa. Urzeka mnie wasz sposób czytania Pisma Świętego. Czytacie je tak, jakim chcecie by było. Przykładowo, nikt wersetu 1 Tes 4, 16 nie zrozumie, że Jezus jest archaniołem. Zeby była choć maleńka ku temu przesłanka zmieniliście rzeczownik na przymiotnik. Wam Jezus nie pasował jako Bóg, więc zrobiliście sobie z niego archanioła Michała, co nie ma żadnej podstawy w Piśmie Świętym. Wprost uwielbiam te wasze „Bóg nie mógłby tego, Jezus nie mógłby tamtego”. Nie ma w tym żadnej argumentacji, jedynie same widzimisię. Chcesz zrozumieć ofiarę za grzechy? To odsyłam do Dziejów: Dz 20, 28b: "abyście kierowali Kościołem Boga, który On nabył własną krwią." Własną krwią Andrzeju. Nie ma tu żadnej wzmianki o żadnym aniele, archaniele, rzeczniku, synu. Gdy spojrzysz w grekę ujrzysz tam słowa "ιδιου αιματος" które tłumaczy się jako "swoją krew". To Bóg nabył Ciebie swoją krwią. Jeśli uważasz, że tak nie było, idź i obrzezaj się i wypełniaj Prawo Żydowskie, bo według Ciebie ofiara nie była doskonała. Imię Michała nigdzie nie wskazuje, że ten mógłby być Bogiem, argument wzięty znikąd. Moje imię - "Dar od Boga" - to ja też jestem Bogiem wg Ciebie? Imię Emmanuel przepowiedziane miało pokazać nie samą nazwę, a sens, że Bóg będzie między nami. A propos tego, że Bóg jest JEDEN. Słusznie mówisz, że Bóg jest jeden. Ja się z tym w pełni zgadzam! Bogiem jest JHWH. Ojciec jest JHWH. Jezus jest JHWH. Duch Święty jest JHWH. Przykład? Ps 24, 1: „1 Dawidowy. Psalm.
Do Pana (JWHW) należy ziemia i to, co ją napełnia,
świat i jego mieszkańcy.” Oraz J 1, 11: „[Słowo (Jezus)] Przyszło do swojej własności,
a swoi Go nie przyjęli.” A takich przykładów mam dużo więcej ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 października 2015 o 14:05

avatar ~Krystianzzzz
+4 / 8

JP2GMD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cysiek63
+10 / 28

Akurat z przykładem trafiłeś jak kulą w płot. Polacy jak najszybciej powinni zapomnieć o tym człowieku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~helmutt
+1 / 13

Ciekawe co na to jego dzieci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomxy
+8 / 20

@SuperKingRobert religianci nienawidzą jak ktoś mówi prawdę i w tym względzie jakoś nie odstajesz od reszty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FuckYouLife
+4 / 10

Ten tutaj Robert ma obsesje. Skoro tak bardzo nienawidzi ateistów to po co zaczepia w internacie. Poza tym skoro tak bardzo kochasz kościół to idź na księdza a nie będziesz innych szykanował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+7 / 13

@SuperKingRobert wyznawca religii miłości pełną gębą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Creyven
0 / 0

@SuperKingRobert Nie mów mi, kogo mam szanować, a kogo nie. Pozostałej części nie skomentuję, bo wykłócać się z chorym na fanatyzm, to jak kopać się z koniem. Pozostaje nadzieja, że to tylko troll.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2015 o 8:27

avatar Creyven
+5 / 11

@SuperKingRobert Nie mów mi, kogo mam szanować, a kogo nie. Pozostałej części nie skomentuję, bo wykłócać się z chorym na fanatyzm, to jak kopać się z koniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sernki_z_jabułkami
-4 / 8

@tomxy - prawdą jest to co jest zgodne z rzeczywistością, a nie urojenia wojującego ateisty. Jesteś w stanie przedstawić dowody, to możemy mówić o prawdzie, na chwilę obecną mam do czynienia z kłamliwą propagandą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+6 / 8

@Sternik_z_jablkami Alojzije Kardynał Stepinac skazany przez trybunał w Hadze za zbrodnie wojenne, w 98 beatyfikowany przez JPII. Był ukrywany na salonach Watykanu, nakazał mordować prawosławnych Serbów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sernki_z_jabułkami
-3 / 7

@NightmareTheWorld - nie rozśmieszaj mnie, ten wyrok, wydany przez komunistów, ma tyle wspólnego z prawdą i sprawiedliwością co ukaranie Witold Pilecki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kulecek
+4 / 6

Jak chcesz brzmieć mądrze, wyłącz Caps.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
-3 / 7

@QWERTYZZZZZZ
Chyba raczej USA wspierał a nie Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Karol Marks
-1 / 3

@zaymoon lepiej usa niż zsrr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hypatia2709
+3 / 9

1 metr i 78 cm... i zaraz - wielki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomracja768
+1 / 5

@Hypatia2709 Właśnie, wielki to jest Gortat

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I konto usunięte
-1 / 19

Bo kim innym jest ateista, a kim innym lewak walczący z wartościami chrześcijańskimi. Ateiście krzyż nie przeszkadza, bo dla niego to tylko dwie belki. Zdaje się, że ten kto napisał pseudoksiążkę hejtującą papieża uważał Jaruzelskiego za człowieka prawicy i chciał ustawą znosić ubóstwo, no tytan intelektu po prostu. Jak patrze na lewackich oszołomów, którzy niby walczą o świeckie państwo, a chcą ściągania islamskich radykałów, to ja się pytam, gdzie jest psychiatra, oni uważają się za racjonalistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Napoleon Bonaparte
0 / 4

A za mnie uważa się połowa pacjentów psychiatryka. I co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
0 / 10

@IzaakGrundstein
"Wartości chrześcijańskie"???
Miałem wybuchnąć śmiechem, ale gdy pomyśli się o masowych ludobójstwach, eksterminacjach całych narodów w imię kato-religii, kolaboracji Watykańczyków z Hitlerem, pedofilii, promowaniu HIV, zamordyźmie wobec kobiet, to do śmiechu napewno nie jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nitaki
-4 / 6

@zaymoon mylisz się, w cytacie sam napisałeś"chrześcijańskie" i zacząłeś opisywać średniowieczny Kościół Katolicki

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 października 2015 o 20:11

S konto usunięte
-2 / 2

@zaymoon hmm wydaję mi się że ty jednak jesteś lewakiem... swoja drogą ciekawe czy na demotach jest jakiś ateista o lewicowych poglądach czy tylko same lewaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wowa_Koszkin
-2 / 2

Jestem Rosjaninem, mieszkam w Rosji i jestem katolikiem.. Tylko juz nie praktykujacym (chociaz kosciol katolicki w naszej Samarze nadal dziala).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Absurd123
+11 / 25

Kogo podziwiasz? Wizerunek, nie realnego człowieka. Znałeś go osobiście? Wiesz jaki był? Nie. Widziałeś tylko kilka momentów i wyciągasz wielki wniosek z tego. Absurd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~htrhjtftt
-2 / 2

aleś tu ku oświecony, ja pie, zazdroszczę ci takiego komentarza, sam bym go nie napisał, och ach, doszłeś po napisaniu tego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TfujRydzyk
0 / 12

Żaden ateista go nie szanuje i nie uznaje żadnej jego wyimaginowanej wielkości, a inne religie mają dokładnie te same wartości co on więc jesli go takim uznają to nie ma znaczenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kulecek
-2 / 8

"Żaden ateista go nie szanuje", nie wypowiadaj się za innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
-3 / 5

ateiści go szanują, to lewaki mają z tym problem. No ale z Katolami i lewakami się nie dyskutuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+2 / 20

Wielki co najwyżej protektor miłośników ruchania dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
0 / 10

@aku666 Uzasadnij.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S konto usunięte
0 / 4

@RadnyZDopiewa Senyszyn tak w fakcie kiedyś powiedziała, więc to musi być prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mat221
+3 / 9

Moim zdaniem ten koleś nie jest święty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gosc1234567
+1 / 5

Problem jest taki, że w tej definicji wielcy są również tacy tyrani jak Hitler, Stalin czy Nixon.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Malinator
0 / 2

Widzicie? Nawet jeśli wydaje wam się, że mówi do was 2000 letnia dziewczynka wciąż możecie zostać uznani za "wielkich"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~prawdziwaIta
+6 / 10

tolerowal pedofilie....... niestety, dla mnie swiety nie jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-2 / 10

Ocena demota - 715/853 w chwili gdy to piszę. W komentarzach - nagonka na papieża, pierniczenie o tuszowaniu afer pedofilskich włącznie z oskarżaniem o pedofilię samego papieża. Wniosek - drogie ateusze (ateusz=ateista+debil), ogarnijcie się, bo wychodzicie na krzykliwą mniejszość, a to was tylko upokarza, bo przyrównuje was do innej krzykliwej mniejszości, mianowicie wojujących pederastów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dujuspikpolisz
+1 / 7

to "uznawanie wielkości" to wciskanie zewsząd, że on był święty i obrażanie się ludzi jak się zaprzeczy? Ja nie uznaję jego wielkości... niby w czym?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~setoni
-1 / 1

gościu szału nie zrobił, opływać w luksusy i się mądrować to każdy jeden umie "a robić nie ma komu"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gehtre
+2 / 4

Jestem ateistą i nie zgadzam się, więc na przyszłość odradzam taką pyszałkowatą generalizację. Niektórzy w kółko powtarzają, że "Jan Paweł II był wielkim człowiekiem", ale za tym wyuczonym przez lata sloganem kryje się niewiele faktycznej wiedzy na jego temat; wielu z jego gorliwych obrońców nie przeczytało nawet pół zdania z jego dowolnej encykliki, ale "był wielki". A spróbuj powiedzieć inaczej, to cię po katolicku i z miłością zadepczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+4 / 8

A ja nie mam do niego zbytniego szacunku. Głównie zamiatanie pod dywan afer pedofilskich. Przeludnienie oraz epidemia aids w Afryce to też po części jego "zasługa". Co miało na celu potępianie antykoncepcji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
-1 / 1

Ciekaw jestem, czy ktoś teraz nie wstawi cenzopapy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lewaq
+1 / 5

boję się lodówkę otworzyć. Myśleć, obserwować i wnioski wyciągać, a nie iść jak bydlo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sliko
0 / 4

Amen!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hazdrubal
-2 / 2

Nullmaruzero A jaki do niego ma być szacunek? Facet wchodzi do meczetu - do świątyni diabła! Tu mówią o drugim policzku a tam by ścinać łby czyś ty jest ateistą czy też buddystą. Salomon jak skończył? Nowe bóstwa w Izraelu a taki był mądry. Napoleon to debil więc nie można go szanować choćby za Haiti. Zołnierze wyklęci to chyba przez sbeckich katów tak byli widziani. Pisłudski jaki był taki był jak ten fin - twórca linuxa - cham niby i niepoprawny politycznie ale dobry w tym co robi. Papież też jak mówię o tych pedofilach nie wiem czy wiedział ale mieszanie innych religii to już koniec. Owszem, wiele też zrobił dobrego - dał nadzieję Polakom - czuliśmy się jakby bez pomocy z zewnątrz po zdradzie Anglików i innych mend. Rok po pierwszej pielgrzymce powstała solidarność - jakoś tak, za młody byłem by pamiętać jedynie te wozy wszędzie na ulicach - kogo oni szukali? Cieszą się do mnie a wszędzie broń. Nic z tego nie rozumiałem. Bałem się, że będzie wojna, jakieś samoloty z krzyżami jak w filmach a oni tylko gadają i grzeją się. Jagiełło to psubrat z dzikiego narodu co rusinom nie pomógł w walce z mongołami i tatarami i jeszcze napadł na nich po bitwie. Może i był Grunwald ale jaki on nadał przywilej szlachcie? To była totalna głupota. Witold z tym trzecim Świdrygięło - też kręcili lody z cesarzem niemieckim i husytami. Kto był dobry to będzie nawet jak ktoś z tvn czy z ambony gadać będzie głupoty. Tylko trzeba otworzyć oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~JP2GMD2137
-1 / 5

Jan Paweł x Dzieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Daisoto
+2 / 6

Gówno prawda. Nie każdy. Nie uważam żeby był wielkim człowiekiem, nawet nie zasługuje na miano świętego. I zapewne wiele osób również tak uważa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BandytazLasu
-2 / 4

Był naprawde wielkim czlowiekiem. Dokonać zbrodni wołyńskiej a potem spacyfikował powstanie warszawskie.Sukinsyn jakich mało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HuecoMundo
+2 / 8

no i ja się pytam człowieku dumny ty jesteś z siebie zdajesz sobie sprawę z tego co robisz?masz ty wogóle rozum i godnośc człowieka?ja nie wiem ale żałosny typek z ciebie ,chyba nie pomyślałes nawet co robisz i kogo obrażasz ,możesz sobie obrażac tych co na to zasłużyli sobie ale nie naszego papieża polaka naszego rodaka wielką osobę ,i tak wyjątkowa i ważną bo to nie jest ktoś tam taki sobie że możesz go sobie wyśmiać bo tak ci się podoba nie wiem w jakiej ty się wychowałes rodzinie ale chyba ty nie wiem nie rozumiesz co to jest wiara .jeśli myslisz że jestes wspaniały to jestes zwykłym czubkiem którego ktoś nie odizolował jeszcze od społeczeństwa ,nie wiem co w tym jest takie śmieszne ale czepcie się stalina albo hitlera albo innych zwyrodnialców a nie czepiacie się takiej świętej osoby jak papież jan paweł 2 .jak można wogóle publicznie zamieszczac takie zdięcia na forach internetowych?ja się pytam kto powinien za to odpowiedziec bo chyba widac że do koscioła nie chodzi jak jestes nie wiem ateistą albo wierzysz w jakies sekty czy wogóle jestes może ty sługą szatana a nie będziesz z papieża robił takiego ,to ty chyba jestes jakis nie wiem co sie jarasz pomiotami szatana .wez pomyśl sobie ile papież zrobił ,on był kimś a ty kim jestes żeby z niego sobie robić kpiny co? kto dał ci prawo obrażac wogóle papieża naszego ?pomyślałes wogóle nad tym że to nie jest osoba taka sobie że ją wyśmieje i mnie będa wszyscy chwalic? wez dziecko naprawdę jestes jakis psycholek bo w przeciwieństwie do ciebie to papież jest autorytetem dla mnie a ty to nie wiem czyim możesz być autorytetem chyba takich samych jakiś głupków jak ty którzy nie wiedza co to kosciół i religia ,widac że się nie modlisz i nie chodzisz na religie do szkoły ,widac nie szanujesz religii to nie wiem jak chcesz to sobie wez swoje zdięcie wstaw ciekawe czy byś sie odważył .naprawdę wezta się dzieci zastanówcie co wy roicie bo nie macie widac pojęcia o tym kim był papież jan paweł2 jak nie jestescie w pełni rozwinięte umysłowo to się nie zabierajcie za taką osobę jak ojciec swięty bo to świadczy o tym że nie macie chyba w domu krzyża ani jednego obraza świętego nie chodzi tutaj o kosciół mnie ale wogóle ogólnie o zasady wiary żeby mieć jakąs godnosc bo papież nikogo nie obrażał a ty za co go obrażasz co? no powiedz za co obrażasz taką osobę jak ojciec święty ?brak mnie słów ale jakbyś miał pojęcie chociaz i sięgnął po pismo święte i poczytał sobie to może byś się odmienił .nie wiem idz do kościoła bo widac już dawno szatan jest w tobie człowieku ,nie lubisz kościoła to chociaż siedz cicho i nie obrażaj innych ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
0 / 4

HuecoMundo --- tak, tak, papież Polak, wielki człowiek, słowa złego nie można o nim powiedzieć. A Maria, też za Polkę uważana, chociaż w Izraelu się urodziła i w Izraelu zmarła. "Maryja, Królowa Polski" tak jest tytułowana, nie widziałem większego rasizmu jak ten. Zastanów się człowieku, co wypisujesz. Każdy ma prawo do wypowiedzi, ty też i nikt ci nie broni. Każdy ma prawo do krytycznego punktu widzenia i krytycznej oceny postępowania danej osoby, ty też. Ale zamiast wyskakiwać przeciwko ludziom myślącym inaczej niż ty, zastanów się lepiej, jakie mają dowody na poparcie swojego stanowiska. Wtedy, będą cię szanować, nawet jeśli nadal nie będą się z tobą zgadzać. A nóż widelec udowodnią ci, że byłeś do tej pory manipulowany bo nie mówiono ci całej prawdy. Zacznij żyć realnie. Polacy to jeden z wielu krajów na ziemi. Nie są pępkiem świata, tylko dlatego, że raz papieżem był Polak. Podejrzewam, że więcej wiesz o papieżu niż o Bogu. Pora to zmienić, nie wydaje ci się?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-2 / 4

@andrewdemo Cytat z Wikipedii " 1 kwietnia 1656 r. w katedrze lwowskiej król Jan Kazimierz w sposób oficjalny ślubował przed wizerunkiem Matki Bożej Łaskawej: „Ciebie za patronkę moją i za królowę państw moich dzisiaj obieram”. I gdzie tu pisze, że Polka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
0 / 2

@andrewdemo Napisałeś "Każdy ma prawo do krytycznego punktu widzenia i krytycznej oceny postępowania danej osoby, ty też. Ale zamiast wyskakiwać przeciwko ludziom myślącym inaczej niż ty, zastanów się lepiej, jakie mają dowody na poparcie swojego stanowiska." Wobec tego, czy był jakiś papież w historii, którego świadkowie Jehowy nie krytykowali i nie porównywali do diabła? Jeśli nie, to jakie mają dowody na poparcie swojego stanowiska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MINTOR_
+2 / 2

@andrewdemo, ty tak serio nie widzisz, że to pasta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+1 / 1

MINTOR- widzę, ale wiesz, żeby nie było, że nie ostrzegałem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mankiva
0 / 2

Nieprawdziwości tej teorii względem tego obrazka dowodzi znaczna ilość negatywnych ocen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RadnyZDopiewa
-2 / 4

@mankiva 1500 na plus i 300 na minus. Jak dla mnie to dużo plusów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wega121
0 / 2

Zwykły klecha, nikomu tak naprawdę nie pomógł, po prosu był Polakiem i naród za powyższe go uwielbia, zapytaj przechodnia za co konkretnie... nikt nie zna odpowiedzi ( to że "był dobrym człowiekiem" się nie liczy, wiele zwykłych osób nacodzień takich spotykamy i nie są święci, a to pierwsze nie jest nawet potwierdzone). Polacy w dalszym ciągu wielbią obrazy, symbole i ikony bez zastanowienia, wystarczy że był Polakiem Katolikiem, ale jakim dokładnie człowiekiem był nikt nie chce zbadać, ważne że polski papieź

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~abc234x
-1 / 1

Nikt tak spektakularnie nie całował ziemi na lotnisku jak J2P.
Równie dobrze mógł być w branży PR, jak już ktoś napisał.
Ano, przyczynił się trochę do rozprzestrzeniania się HIV, nie uznają prezerwatyw, to trzeba mu przyznać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
0 / 2

Ten wielki człowiek walnie przyczynił się do praktyki tuszowania pedofillii w kościele, a także z przyczyn politycznych beatyfikował zbrodniarza Stepinaca odpowiedzialnego za udział w ludobójstwie na Bałkanach podczas II wojny światowej. Znalazłoby się jeszcze parę innych równie wielkich dokonań naszego wielkiego rodaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudzielec102
0 / 2

Takie tylko pytanie-co on takiego wielkiego dokonał, oprócz tego, że był papieżem i jest materiałem memogennym na Niskie Składki Daniny Akcyzy Podatki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem