W WolFik89 23 marca 2012 o 9:09 +10 / 10 i klient nie bedzie sie wiercił Odpowiedz Komentuj obrazkiem Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2012 o 9:17
RedHeadCath 27 marca 2012 o 9:57 +3 / 3 pewnie nie tylko klient troche mało rozmowny Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S slaveck 27 marca 2012 o 11:14 +1 / 1 Powiem więcej - tacy trochę sztywniacy z tych klientów. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Kacarabka 27 marca 2012 o 13:57 +2 / 2 Ale jak cos spartolisz to tez narzekał nie będzie Odpowiedz Komentuj obrazkiem
i klient nie bedzie sie wiercił
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 marca 2012 o 9:17
a marketing już opanowany widzę
Ale że co, zła praca?
pewnie nie tylko klient troche mało rozmowny
Powiem więcej - tacy trochę sztywniacy z tych klientów.
Ale jak cos spartolisz to tez narzekał nie będzie