Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
Y Yaneks
+94 / 120

GOŚCIU!
Gówno prawda! Większość, bo ponad 80% klientów tych koncernów nie stanowią ludzie tacy jak ty, czyli prywatni posiadacze samochodów. Większość klientów to przedsiębiorcy i logistyka czyli ludzie, którzy będą tankować paliwo choćby po 20 zł za litr, czyli niezależnie od ceny. Uświadom sobie, że nie masz żadnego wpływu na ceny paliwa, nie jesteś w stanie zahamować wzrostu cen! Koncernom paliwowym nie zależy na tym, żebyś ty tankował. Im zależy na tym, żeby to FIRMY u nich tankowały, bo one tankują kilkaset litrów TYGODNIOWO, a ty kilka litrów miesięcznie. Uświadom to sobie, i przemyśl plan dalej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightAnasazi
+9 / 21

Yaneks i lesiolbn opisali wystarczająco powody dla których, akcja nie ma szans i nic nie zdziała, ale możemy to zmienić inaczej - nie musimy głosować na złodzieji i debili, którym nie leży na sercu dobro kraju (w tym niska cena paliwa). Wystartowała nowa inicjatywa. Pamiętajcie - to, że coś dopiero powstaje, nie znaczy, że nie ma szans. Od nas samych wszystko zależy! Polecam przeczytać: http://www.wykop.pl/ramka/1100597/polska-2-0-inicjatywa-partii-politycznej-rozpoczeta-na-wykop-prosba-o-pomoc/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+23 / 27

Z wolnym rynkiem nie wygrasz. Gdyby tak było, to już dawno jakaś stacja benzynowa obniżyłaby ceny, żeby zyskać klientów. Więcej nie wydębimy. Problem leży w akcyzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
+4 / 6

Zgadzam się z Przybor1995. Zacznijmy od początku - ok 99% paliw ze stacji na terenie Polski pochodzi z dwóch rafinerii - w Płocku(Orlen) i Gdańsku(Lotos) - nie ważne czy sprzedaje go stacji BP czy Neste - paliwo na północy polski pochodzi z Gdańska, z pozostałych terenów z Płocka. Po drugie - jak pisał Przybor - 50-60% ceny 1l paliwa zawierają różne daniny. Gdy przed wyborami parlamentarnymi w 2011r. na dwa tygodnie rzucono "kiełbasę wyborczą" w postaci sprzedaży przez Orlen i Lotos paliw bez marży, obie spółki zanotowały w tym kwartale kilkuset milionowe straty. Cena za jaką sprzedawano wtedy paliwa była nieco wyższa od cen tanich stacji. Po trzecie - ignorowanie stacji BP, Shell czy Lukoil w Polsce to dla tych koncernów mało istotne sprawy, dla polityki firm - jakieś niezrozumiałe nieporozumienie na peryferiach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Witek1235
+7 / 11

@ NajtmerDeŁerld - słyszałeś o kapitalizmie? Chociażby się te koncerny nawet zgadały, to prędzej czy później któryś z nich będzie chciał przyciągnąć wszystkich klientów do siebie i obniży ceny. Wszyscy właściciele koncernów paliwowych obniżą ceny do 3 zł nie z litości do kierowców, ale z dbałości o własny interes. Konkurencja ich do tego zmusi. Jak to jest, że mieliby bez sensu windować ceny, skoro teraz tego nie robią i zadowalają się marżami rzędu 2-3 groszy na litrze? Jeśli akcyzę (cudem) zniosą - pomnisz na moje słowa, jestem tego pewny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2012 o 13:33

avatar raich
+3 / 15

Witek1235 z ekonomią i prawem masz niewiele wspólnego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jaroslavo
-2 / 6

Firmy mają podpisane umowy rabatowe z koncernami,fakt że jest to rabat rzędu kilku groszy na litrze,ale w tysiącach litrów są to pokaźne kwoty.
Patrząc na temat z drugiej strony,osobiście mi przeszkadza osoba która wyjeżdza z osiedla,przejeżdza 500 metrów do drugiego osiedla i skręca przez co blokuje ludzi którzy za nią jadą,lenistwo się nazbyt rozpowszechniło,może wreszcie ludzie nauczą się krótkie dystanse przechodzić pieszo.Współczuję zaś małym przedsiębiorcom,które na świadczeniu usług przewozowych przez wysokie ceny mogą być stratni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D danbalan
+6 / 12

Trzeba walczyć z rządem a nie z firmami paliwowymi, po drożejące paliwo to coraz większa akcyza. Zróbmy protest, ZABLOKOWAĆ DROGI DO STADIONÓW NA EURO 2012, może w końcu Tuskol wycofa się z podwyżkami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar premier93
+3 / 17

Kochani Rodacy, Polscy Patrioci, ludzie komu miła Rzeczpospolita !!! Nasza ukochana, umiłowana Matka Polska jest w potrzebie. Żerują na niej zdrajcy, dewianci i polonofoby. Jeszcze nigdy od 1989 roku, nasza Ojczyzna nie była tak podzielona jak dziś. Pozbawiają nas Polaków prawa do godnego życia, do opieki zdrowotnej, do rzetelnej nauki. Wzbudzają w nas poczucie wstydu tylko dla tego, że urodziliśmy się Polakami. Rusek pluje nam w twarz, Niemiec rozgrabia gospodarczo, a Bruksela się śmieje nakładając coraz to nowe podatki. Musimy się zjednoczyć i wspierać w obronie takich wartości jak wolność, honor, godność. Za nie ginęli nasi przodkowie, przez ostatnie 1000 lat. Nie dajmy się szczuć nawzajem na siebie. Wspierajmy się w tym trudnym okresie, gdzie kłamstwo, brutalność i zdrada zatacza coraz szersze kręgi. Nie dajmy się nadal ogłupiać. Głosujmy za Polską, nie za PO, RP, PSL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrocz
-2 / 8

O, danbalan, kolejny geniusz - zablokujmy drogi na Euro. Tak jest, odetnijmy ostatnie pieniądze, jakie można wyciągnąć z tej deficytowej imprezy!
A NightmareTheWolf, która/y jako jedyna/y mówi, jak wygląda polska praktyka biznesowa, zostaje zminusowany przez 15-to letnich "korwinistów", którzy lepiej wiedzą, że jak akcyza spadnie, to koncerny na pewno nie zechcą sobie dorobić na wyższej marży.
Już był taki przypadek, kiedy ceny powinny spaść o dobre 10 groszy na litrze, a skończyło się na dwóch, czy trzech, bo stacje podniosły swoje marże o brakujące 8 groszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+5 / 5

@mrocz a ty byś nie zechciał sobie dorobić gdybyś był piekarzem i na każdym sprzedanym bochenku chleba zarabiałbyś 2-3 gorsze, a tu nagle los się do ciebie uśmiechnął i możesz zarabiać 10 groszy? Typowa Polska mentalność - co z tego że ceny paliwa spadły o 5gr, skoro ten gnój sprzedawca zarobił sobie dodatkowe 10gr? Dowalić mu wyższy podatek, żeby dostał za swoje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bolo8989
-1 / 3

DOBRA SPOKO MOŻE i my tankujemy kilka litrów a inne firmy kilkaset czy kilka tysięcy miesięcznie ale nas jest setki tysięcy a firm ....... WALCZMY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pr0BiK33r
+1 / 3

Mam samochód służbowy, robię ponad 1000km tygodniowo, mamy podpisaną umowę z BP i Statoil. Tak jak pisali poprzednicy. Koncernom paliwowym zależy firmach, a nie na prywatnych kierowcach, którzy zatankują 100zl na miesiąc żeby w niedziele do kościoła dojechać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Borsuczi
-2 / 4

Ludzie zrozumcie wreszcie że ceny paliw są na światowym poziomie. Problemem nie jest cena paliwa ale nasza wypłata. Za mało zarabiamy. Jeżeli na litr paliwa musisz pracować godzinę to jest coś nie tak. Nasi zachodni sąsiedzi na litr paliwa muszą pracować kilka minut. Tylko u nas problemem są ceny paliw. Na zachodzie mimo że ceny są podobne wielkim problemem one nie są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar raich
-2 / 6

Borsuczi - dokładnie tak, przy aktualnych cenach paliw i produktów spożywczych, płaca minimalna powinna wynosić (jak na nasze, polskie warunki) ~2500 PLN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pangia
0 / 2

Marność nad marnościami, a największą marnością ten "demotywator".

Yaneks wszystko wyjaśnił, a akcja nie wypali tak jak teraz nie wypaliła (jakoś po "protestach" kierowców w wielu miastach jedynym efektem były chwilowe korki)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark89
+1 / 3

nie z koncernami trzeba walczyć a z rządem. Gospodarka wolnorynkowa zawsze sobie poradzi przykładów na to jest mnóstwo. natomiast nasz rząd jak i pozostała reszta pchająca się do koryta socjal-złodziei powinna zostać obalona jak najszybciej. Nie czekajmy aż Polska zbankrutuje na czele z Unią !! Radze też szykować się na naprawdę ciężkie czasy tuż po euro ponieważ dzisiejsze podwyżki cen, które już są kosmiczne (!) to dopiero początek tego do czego zmierzamy :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pytalska
-1 / 1

A ja i tak szybki dostęp mam tylko do bp i orlena , inne stacje leżą oddalone o ponad 50 kilometrów , więc w żaden sposób nie będzie mi się opłacać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2012 o 22:16

avatar poloo
+2 / 2

@topic
oj no popłynąłeś trochę... kilka litrów miesięcznie to chyba do skutera zatankujesz... w okresie deszczowej jesieni.

i też nie zgadzam się, że 80% KLIENTÓW to firmy... człowieku, firm by musiało być więcej niż ludzi :)) To, że stanowią największy dochód koncernów - tak popieram, ale weź stań na stacji i spróbuj naliczyć 4 razy więcej klientów tankujących auta ciężarowe niż osobówki :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2012 o 10:18

Q qkaracza
+2 / 2

Yaneks ale ty jesteś płytki
sam sobie odpowiadasz na pytanie. @@@@@ ********************************************************************************************************************************************************** Co do firm to zgadnij gdzie sie tankuje DHL pub UPS podpowiem ci już nie tankują się na tych stacjach. Idąc dalej za twoim durnym wywodem
Jest 100 razy więcej aut osobowych tankujących sie niż aut tankujących sie na firmę czyli przewoźnicy czy dostawcy. wystarczy mi na dowód tego raport dobowy, lub nawet zwykła obserwacja ilu i jakich klientów obsługuje stacja.****************************************************************************************************************

Ja tankuje juz tylko i wyłącznie na lukoil bo to ruskie paliwo i nigdy mieniałem problemów po zatankowaniu w przeciwieństwie do innych stacji. ************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************ Cały problem jest tu gdzie łapsko rządowe wpiernicza nasza kasę za nic
czemu nie mogę odprowadzić watt-u za paliwo skoro zapłaciłem ten wat ?? a rzad go zabiera ?
to jest zagadka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2012 o 12:09

avatar Grapist
-2 / 2

Nie zapomnijcie szczyle rozszerzyć akcji na całą Europe, bo przecież ceny paliw wzrosły procentowo tak samo w całej Europie. Śmiech przez łzy z takich loLów jak niejaki Przybor1995. Wnioskując po dacie nie masz jeszcze prawa jazdy, więc zapytaj kogoś dorosłego co to jest akcyza i vat. Masz rację akcyzę i VAT można obnizyć o 3zł, z resztą na wszystkie produkty mozna obnizyć vat do zera. Tylko wytłumacz nam pocieszny ciapku, kto pokryje te brakujące 3 zł? Bo ewidentnie będzie ich w budzecie brakować. Skąd państwo weźmie kasę na inwestycje i modernizacje? Wg ciebie i innych tego typu przedszkolaków pieniądze z akcyzy i tak idą do prywatnej kieszeni Tuska, więc można się bez nich obyć. A pieniądze na potrzeby państwa poprostu urosną na drzewach.

To samo dotyczy ciebie qkaracza, operujesz stwierdzeniami: "łapsko rządowe wpiernicza kasę", i "rząd go zabiera", nosz kurrrr... dureńku najdroższy!!!! przeciez on ten podatek zabiera DLA CIEBIE, na drogę DLA CIEBIE, na szkołe, szpital, park, przedszkole, plywalnię, infrastrukturę, itd.. DLA CIEBIE - OBYWATELA!!! Ty też nalezysz do tych kretynów co twierdzą że politycy przepijają nasze podatki w sejmowej kantynie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2012 o 13:12

M Mikcerion
-1 / 1

To wojna ! Wklejajmy na necie różne kwejki, srejki, demoty, że się nie zgadzamy !
Żałosne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MagisterMinister
0 / 2

Teraz taki mały problem: przestajemy kupować - ceny maleją, no to zaczynamy kupować, a ceny hyc z powrotem rosną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MagisterMinister
+2 / 2

@Witek1235
Akcyza to właśnie zaprzeczenie wolnego rynku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lesiolbn
+17 / 21

czy autor demota nie zna podstawowych zasad ekonomi ? sprawdź sobie lepiej geniuszu ile w cenie paliwa jest marży stacji benzynowych a ile zabiera państwo to nasz rząd odpowiada za te podwyżki benzyny a nie koncerny więc może zamiast protestować trzeba rozsądniej głosować ? http://forsal.pl/grafika/109421,15886,zobacz_ile_benzyny_jest_w_litrze_kupionej_benzyny.html zobaczcie uważnie stacja zabiera tylko 7% z ceny benzyny a resztę zabiera państwo !!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar decyk
+10 / 10

Hehehe łatwo teraz o darmową reklamę. Wystarczy wcisnąć jakiś kit na demoty i czekać aż jacyś frajerzy to splusują...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2012 o 8:26

M mrocz
+4 / 4

I to nie jest pierwszy taki wrzut, gdzie po dupie dostaje BP i Statoil w sytuacji, kiedy Orlen/Lotos trzymają na krótkiej smyczy handel paliwami w Polsce.
Ale jak widać, matołów, którzy wierza, że stacyjki działające na zasadzie franczyzy mogą kreować rynek paliwowy, nie brakuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rutherford
-3 / 5

Autorowi nie przyszło do głowy, że zasoby naturalne się kiedyś skończą...
Wusoka ceny są spowodowane coraz mniej opłacającym się wydobyciem pliw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Trojan24
-1 / 7

Ja tankuje na stacjach hiperkamrketow bo zawsze te 20 groczy taniej . Faktycznie straszne beda ceny paliw. MOwiac ze nic nie da sie zrobic niestety macie po czesci racje ale...paliwo jest dla pojazdow ktorymi poruszaja sie ludzie. Jesli ludzie zaprotestuja to co by sie nie dzialo i tak zwroci to uwage. Mowicie ze firmy tankuja kilkasen litrow. to prawda tylko ze samochodow osobowych jest miliony razy wiecej niz tych firmowych i prawda jest taka ze przecietnie wiecej tankuja mieszkancy poruszajacy sie osobowkami niz firmy tankujace samochody ciezarowe itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrocz
+4 / 4

I co z tego, że osobówek jest więcej? Klienci detaliczni stanowią 10-12% rynku, reszta to floty dostawcze. W twoją osobówkę może i wejdzie te 60 litrów paliwa do baku. W największych ciągnikach siodłowych 700 to minimum, a są potwory, w które da się wlać i 1500 litrów.
Średnie spalanie osobówki... 6-9 litrów na 100 kilometrów. Średnie spalanie największych ciężarówek - 30-33 litrów na setkę. O ile jadą w płaskim terenie.
Matematyka we własnym zakresie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ravez674
0 / 6

lesiolbn ma racje to wina rządu tak jak pozostałe podwyżki i nie ma sensu rozbijać się na drobne.Strajki są źle robione bo każdy walczy o coś innego zamiast razem walczyć o 1 co jest przyczyną wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maqmba21
-1 / 9

Święta są, to i do tradycji wielkanocnego stołu nawiążę:) Trzeba by było znaleźć takiego mądrego, który pojedzie do W-wy, chwyci Tuska za jaja (obiecany świąteczny akcent) i zmusi tego naszego narodowego ulubieńca do obniżenia akcyzy. Jakieś inne pomysły? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mandy4
+3 / 7

Faceci z jajami nie zachowują się tak jak Tusk. Jemu ich właśnie brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longcatt
+1 / 3

Idiotyczny pomysł bo jeżeli nie kupimy paliwa od BP to kupimy paliwo od Orlenu czy kogoś innego. Więc ilość paliwa kupowanego w Polsce i sprzedawanego będzie taka sama, więc dlaczego dana firma ma sprzedawać taniej paliwo, jeżeli od innej firmy nie kupujemy. Logicznie rzecz biorąc ceny powinny wzrosnąć a nie zmaleć- chociaż w rzeczywistości nie będzie ani drożej ani taniej będzie taka sama cena i ta akcja nic nie zmienni. Ktoś kto to wymyślił nie miał pojęcia o ekonomii. Trzeba mu chyba wysłać bilet do szkoły.
pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2012 o 21:07

T temis01
+1 / 5

Czytając tego demota, aż konto założyłem;/ biorąc pod uwagę dzisiejsze notowania za baryłkę ropy w porównaniu z tamtym rokiem http://www.bankier.pl/inwestowanie/profile/quote.html?symbol=ROPA co i tak jest zawyżone na ten rok to jest podwyżka rzędu od 1-10 gr na litrze. Cena baryłki przed 2-3 latami kosztowała około 135 dolarów ( nie pamiętam dokładniej kwoty) i litr oleju kosztował około 4,5 zł więc w tym momencie jedyny protest to jest przyblokowanie ulic na EURO2012 i koło parlamentu,bo same koncerny się wypowiadają,że te kwoty nie oni podnoszą tylko państwo akcyzę ;/. Moim zdaniem to jest symulacja na EURO, żeby kasę od przyjezdnych zgarnąć tylko, że później tych cen nie obniżą, bo wszystko wyjdzie na jaw i będziemy dalej huśtani jak małe dzieci ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrocz
-1 / 3

Blokuj drogi, zmniejsz przychody z tej i tak już deficytowej imprezy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawelx125
-5 / 7

A ja napisze tak. Ostatnie strajki polegające na tankowaniu za kilka groszy moim zdaniem odniosły wielki sukces! U mnie w mieście w Częstochowie na każdej ze stacji była mega panika. ;D Ludzi w kolejce od hu..a, każdy za 2, 3 zł ;D Na pewno więcej paliwa spaliłem jeżdżąc w koło stacji, ale cóż pod dystrybutor podjechałem 42 razy + 4 moich kolegów to samo ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cavallino
+6 / 10

Ale na czym konkretnie ten sukces polegal? Obnizyli cene paliwa? Bo to, ze obsluga stacji patrzyla na was jak na stado baranow, i jeszcze za to zaplaciliscie, to taki sobie sukces, moim zdaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrocz
+2 / 2

Super akcja. Banda kretynów utrudniająca życie nie winnym pracownikom stacji i kierowcom, którzy na prawdę potrzebowali zatankować.
Już nie mówię, że pewnie dla spokoju policja podesłała pod każdą taką zatłoczoną stację patrol drogówki.
Zaoszczędziliście, nie ma co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wroten
+1 / 9

Ludzie zrozumcie, że to nie koncerny zarabiają na wzroście cen paliw! To rząd na tym zarabia. 51% ceny paliwa to PODATKI BEZPOŚREDNIE, kolejne ~20% to PODATKI POŚREDNIE (np. opodatkowanie pracy kasjerów czy opodatkowanie rafinerii, transportu paliwa itp). Marża to 3% ceny paliwa. W USA przy takie samej cenie baryłki ropy, benzyna jest po 2,40zł/litr. Tam po prostu własny rząd im nie zabiera pieniędzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cavallino
+3 / 7

benethor, zlap kalkulatorek i podaj nam te wyliczenia, z ktorych wychodzi ci 0,66 zl za litr benzyny w USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wroten
-1 / 1

To już jest przeliczone na zł za litr, wychodzi w zależności od stanu od 2 do 3 zł/litr.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HerringVanq
+3 / 7

Daje (-) a to ze względu na to że:
1. Ponad połowa ceny paliwa to podatki więc stacje są tutaj najmniej winne wysokim cenom.
2. Dochody dla budżetu z podatków pozyskanych z paliwa dochodzą bodajże do 100mld więc na rządzie też nic nie wymusimy. Sprawa jest prosta: Podatki za każdy litr spadną o 20-30gr i Polska jest bankrutem.

... Niedawno pojawił się tutaj całkiem fajny demot nt. socjalnym modelu państwa. Szkoda tylko, że cała masa ludzi kliknęła fajnie a w następnych wyborach będą głosować na tych którzy obiecają: większe zasiłki, wzrosty płac w budżetówce, wczesne emerytury, różnego rodzaju ulgi itp itd.. Tak do już jest w demokracji. Do socjalizmu droga jest prosta. W drugą strone (do liberalizmu) jest właściwie niemożliwa przy demokracji kiedy to politycy nieswoimi pieniędzmi starają się o przychylność wyborców. A ci jak stado baranów głosują na tych do "im dadzą".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hugefail
-1 / 1

Tak czytam co tu ludzie pisza i w koncu doszukalem sie czegos madrego.
1. Stacje nie sa niczemu winne- to juz ustalone przez wielu
2. Mnostwo osob mowi, ze trzeba sie wziac za rzad, nawet wystapila inicjatywa utworzenia nowej partii. I ja sie pytam: obnizycie akcyze, ale skad wezmiecie kase na budzet? Bo chyba jedyna opcja bylyby horrendalne wzrosty wszelkich innych podatkow. Takze zmiana partii rzadzacej nic a nic by nie zmienila.
3. Do zwolennikow Korwina-Mikke: moze i podaje rozsadne pomysly i nie "rzuca kielbasy wyborczej", ale szanse na objecie rzadow przez jego partie sa bliskie zeru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Diesel88
+1 / 3

Fajnie dobrze ze chcecie tanszego paliwa, modlmy sie wszyscy zeby nasi "politycy" (te tresowane swinie ktore patrza tylko ile mozna jeszcze z koryta zjesc) nie wpadli na pomysl rodem z zachodu - brak podatku w paliwie, miesieczny podatek za samochod... bo wtedy 80% ludzi sprzeda swoje diesle lub LPG bo na nie naloza najwiekszy podatek... i kto nie robi 40 000 rocznie nie bedzie jezdzil dieslem lub LPG...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BialyOrzel
0 / 8

Jak chcemy tańszego paliwa to pierwsze co musimy zrobić to wyjść ze złodziejskiej UE bo tak się składa, że to ona narzuca minimalny poziom podatków i akcyzy na paliwa poniżej którego się nie da zejść, a Polska akurat utrzumuje ten minimalny poziom(czyli dalej może być tylko gorzej). Nistety ale UE zaczyna nam gardłem wychodzić, narzucane nam są standardy zachodnie, a pensje mamy wschodnie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bananikus
+1 / 1

Bzdura. Po pierwsze akcyzę można sporo obniżyć, jest wysoko ponad minimalną stawkę wymaganą przez UE. Po drugie VAT na paliwo można znieść całkowicie. Czyli możemy obniżyć cenę paliw o jakieś niecałe 2zł. Politycy którzy mówią, że się nie da, bo unia, to zwykli kłamcy i złodzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 kwietnia 2012 o 23:19

K krycha92
-2 / 2

a nie mozna by tak po ludzku wyjsc na ulice troche ponisczyc miasta jak w innych panstwach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jupiter79
-2 / 4

A co Ty wróżka jesteś albo jaki jasnowidz że wiesz kiedy i ile będzie kosztować paliwo??????????

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Matthev
+3 / 3

Póki co , aby coś zrobić z tymi cenami paliw - https://www.facebook.com/events/375533132469922/ POLSKO CZAS SIĘ ZJEDNOCZYĆ !



Nie chcemy zaszkodzić stacjom, ale szukać w nich sprzymierzeńców .
Nie jest winny ajent cpn-u lecz koncern pod szyldem ktorego ajent sprzedaje .
Jesli oni sami przylacza sie do protestu to z zyskiem dla nich samych, bo moze wtedy rzad przestanie okradac kierowcow nałożonymi podatkami i akcyzami!!

Wysokie ceny paliwa = wysokie ceny artykułów w sklepach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonRamzes
-2 / 2

Kurde czegoś nie czaje;/ na początku jest żeby nie kupować na bp i statoil a później jest że będzie taniej bo tankujemy tylko u nich?? WTF??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Clark89
+2 / 4

Wygląda to na pomysł 12 latka, ale raczej nie możliwy po pierwsze to zysk koncernu w tym to najmniejsza cześć większość to cena ropy na która składa się transport sytuacja polityczna itp i akcyza naszego rządu to on w pierwszej kolejności winduje cenę paliwa w górę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szefunio51
0 / 2

jak chcecie niższe ceny paliw to musimy zlinczować Tuska bo od tego nieróbstwa w dupie mu się poprzewracało

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 15marcin
0 / 2

A Orlen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bronxxx
0 / 0

Walka z iluminatami? to jak iść nie z kamieniem a patykiem na czołg.. niczego nie zmienimy trzeba się dostosować albo zacząć chodzić pieszo. Nastały takie czasy, że mamy prze je ba ne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pingwiniasty
0 / 6

RZECZYWISCIE najlepszy komentarz "Yankesa" to prawda, aczkolwiek myślę, że więcej takich demotów i któryś bedzie trafny ja proponuję, np. zrobić takiego demota z nagłówkiem "GŁOSUJ NA JANUSZA KORWINA MIKKE" myślę że on by wzioł sprawy w swoje ręce. " Nie minusuj jeżeli nie wiesz o co kaman" Walczmy o lepsze Polske :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrocz
-1 / 3

Mikke załatwiłby Ci paliwo za 2,50. Ale za lekarza czy szkołę dla dzieci musiałbyś sam płacić. W stu procentach z własnej kieszeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigu
0 / 0

jak by mnie było stać to wolałbym zapłacić i nie czekać w kolejkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartes13
+1 / 1

Wszystko bardzo fajnie, ale te większe firmy sa dostarczycielami paliw tych mniejszych w których chcesz tankować. To nie wypali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
+1 / 1

I co ci da nie kupowanie paliw od akurat dwóch zagranicznych koncernów? Co za idiotyczna forma protestu, człowieku, w takich przypadkach wychodzi się na ulicę i okazuje gniew a nie biernie pokazuje się dąsy, bo ja nie będę tu tankował! Polskie społeczeństwo jest tchórzliwe i niedojrzałe, nie wiem co musiałoby się stać żeby ten naród otwarcie pokazał swoje niezadowolenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pszczolka1
0 / 2

marzenia scietej glowy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maciejos901
0 / 0

HA HA HA zeby to bylo takie proste...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bolekbolo
-1 / 1

Ciężkie zadanie gdyż przykładowo u mnie w mieście jest kilka stacji paliw z czego jedna to Orlen i jest jeszcze Statoil i kila innych mało znanych stacji. Na statolinie zawsze jest paliwo tańsze niż na pozostałych stacjach wiec ludzie i tak będą jeździć na Statoil.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Santeri
+1 / 1

nie wygracie z systemem grając i ich grę, oni są w tym dluzej od nas :p
Czytaliście gdzieś w necie o substancji rozrzedzającej benzynę ale nie pogarszającej jej wartosci energetycznej ? myślę że to jest dobra akcja. Przerabiajcie samochody na olej napędowy, prąd lub HHO, a jak spróbują to opodatkować a na pewno sproboją to pokażemy im siekiery.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robo99
-1 / 1

popieram, ale sluzbowe auto musze tankowac na bp i co teraz ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czarny665
+2 / 2

I wzrosną. Mieszkam w NL, teraz płace €1.88 za litr, a jest mowa o skoku na €2.00. Lipa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czarny665
+2 / 2

no chyba .. a raczej napewno.. 100O to moje rachunki (w tym paliwo) a nie pensja :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dastin84
+1 / 1

Mam nadzieje, że założenie tej strony www.naulice.pl nie było na darmo, i będziemy walczyć z chorą polityką rządu.
www.naulice.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artu18
+1 / 1

Gówno to da bo jak BP tak i Statoil mają paliwo od Lotosu, więc to nie zmieni nic.
Mają nas w dupie i w dupie skończymy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blondynken
+1 / 1

Ta akcje nic nie da!
1. to są koncerny międzynarodowe które nawet nie zauważą róznicy jeśli kilkadziesiąt osoób nie kupi u nich paliwa!
2. Po drugie i najważniejsze! Większość ceny jaką płacimy za paliwa stanowią: AKCYZA, VAT i OPŁATA PALIWOWA!! Opłaty te stanowią PONAD 50% ceny jaką płacimy kupiując paliwo! innymi słowy Państwo nas okrada!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RetriveFox
0 / 4

Szczwane mistrzu, nie przewidziałeś jednak że ceny rozbalansują się i wzrosną znów do poprzedniej formy, po tej całej "operacji". Czyli nie kupujemy na Statoil i BP więc oni obniżają ceny obniżą powiedzmy 10 groszy? Ok tankujemy tankujemy i znów cena wzrasta taka jaka była ponieważ widzą ze ludzie u nich kupują więc i później cena wzrośnie. A pomimo że cena u konkurencji się nie zmieni to Statoil i BP wyrównają cenę paliw do konkurencji bo będą chcieli mieć po prostu zysk...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mspn1
-3 / 3

GÓWNO DO GÓWNO PRAWDY!!!
NightAnasazi, Yaneks i lesiolbn i inni którzy siedzą przed kompem na dupie i nic nie chcą zrobić bo pewnie jeżdżą rowerami.
Pomyślcie że te wasze 80% przedsiębiorców tez może zacząć tankować na innych stacjach!!! Przecież to tacy sami ludzie jak my, którzy również chcą tańszego paliwa, tylko że zużywają go o wiele więcej.
Nawet jeśli by tego nie zrobili to spadek sprzedaży o 20% i tak spowoduje "efekt domina" czyli obniżkę cen na innych stacjach. POdatki i akcyza...macie też rację ale tym się zajmiemy przed wyborami!!!

Karolek220 bardzo dobry pomysł tylko wg. mnie i wg zasady "myśl globalnie działaj lokalnie" powinniśmy się zająć Orlenem i Shellem, ponieważ te stacje mają największe lobby w naszym kraju. Reszta to międzynarodowe korporacje które sobie odbiją na innych krajach. A Orlen i Shell jak dostaną po dupie to nawet Donald będzie musiał się tym zająć osobiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quarz
0 / 0

Taka operacja to bajeczka, w ktora uwierza dzieciaczki. Nierealne do zrealizowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ixo
+2 / 2

W Polsce jest najtansza benzyna w uni europejskiej. To zarobki sa do dupy, lepiej zmontuj plan jak uwalic naszych politykow!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mayaam
0 / 2

100% racji. Właśnie to jest wina zarobków a nie cen paliw. Aczkolwiek np żywność mamy droższą w porównaniu np z Niemcami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Smardzyk
+1 / 1

Takim działaniem nic nie zdziałasz gdyż marża stacji to około 5% ceny paliwa. Reszta to cena surowca, przetworzenie i podatki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E edie87
-1 / 1

aby ten plan zadziałał to musisz zmusić firmy przewozowe aby nie tankowały a to proste namów ludzi aby nic nie kupowali to producenci nie będą produkować więc nie będą też zamawiać ani wozić towarów do sklepów co za tym idzie spadnie popyt na paliwo a w raz z popytem cena jak cena spadnie zaczniemy znowu kupować wzrośnie popyt na paliwo i cena też
to są błędne koła wolnego rynku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gomaz
+1 / 1

Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest przyblokowanie dróg na EURO 2012 jak ktoś wcześniej wspomniał oraz "strajk włoski" w czasie trwania EURO.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JAROSZ
-1 / 1

Taaa kolejny idiotyczny plan, najwięcej stacji w pl ma orelen, wiec taka akcja powinna skupić się na tym koncernie.

Troszkę logiki, gdy 30-40 % klientów przejdzie z orelena lotosa do bp, statoil i shel, firmy te stracą milony złotych, aby przyciągnąć do siebie klientów obniża ceny. Orlen jest monopolistą na polskim rynku i to głównie on dyktuje ceny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Garfield333
0 / 0

i tak wogule nie tankuje na tych stacjach bo akurat nie ma ich dużo w mojej okolicy ale i tak się nie uda, bo to przez rząd a nie cene ropy (narazie choć coraz mniej to nadal sporo jej zostało na świecie) a z ACTA nie wygraliśmy , pakt podpisany tylko przełożony na rok nie da się wycofać, to że ja podpisze że sprzedaje komuś mieszkanie a po roku przyjde do tego domu i powiem "nieważne" przecierz nie można od tak się wycofać więc nie cieszcie mordów, jedyna szansa to euro bo wtedy troche świata na nas popaczy jak u nas jest może rząd w końcu pęknie, dlaczego w tym rządzie tak się dzieje czy normalni ludzie po prostu boją się kandydować ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chyny
0 / 2

CO BYŚ NIE ZROBIŁ TO LUDZIE I TAK BĘDĄ GŁOSOWAĆ NA PLATFORMĘ ! I WACHA BEDZIE PO 10ZL ZA 3 LATA MAX

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar L0gin951
0 / 0

kiedyś widziałem wykres cen paliwa i było mniej więcej tak że akcyzy, vaty, podatki, i inne takie zajmował ok 90 proc.ceny!!!
a resztę eny ustalane przez stacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waski1603
0 / 0

Zerżnięte z kwejka - kolejny demot który świeci oryginalnością. Całkowicie zgadzam się z Yaneksem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Ludacris
0 / 0

UK płaca minimalna - 1500 funtów
Polska płaca minimalna - 1500 zł brutto = 1100zł - ok 220 funtów
UK Cena Paliwa - 1,34 funta = ok 1119 litrów
Polska cena paliwa - 5,87 = ok 187 litrów
Dla przeciętnego Brytyjczyka cena paliwa wygląda jak ZŁOTY TRZYDZIEŚCI-CZTERY w porównaniu z ich płacą minimalną, żeby to odczuli tak jak my paliwo u nich musiałoby kosztować 5,87 funta!! w porównaniu z UK paliwo u nas powinno kosztować złoty trzydzieści-cztery żebyśmy byli na ich poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szymmen
0 / 0

największym koncernem nie jest orlen?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T twojguru
+1 / 1

Zapewne na pomysł tego "protestu" wpadł jakiś Piarowiec z Orlenu tylko po to by osłabić konkurencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Invi
+2 / 2

Akcję sponsoruje PKN Orlen :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trine8714
0 / 0

A ktoś w ogóle zainteresował się skąd shell BP Lukoil i Statoil mają paliwa? Otóż drodzy Panie i Panowie: stacje te zaopatrują się głównie u Orlenu i Lotosu, którzy to samodzielnie przetwarzają ropę na paliwa nam dostarczane. Paliwa te mają tę samą jakość, mimo minimalnie różnej ceny. I tu pytanie: co Ci da że nie będziesz tankował np na BP a to samo paliwo kupisz u tego samego dostawcy pod innym szyldem(w tym przypadku Lotosu bo głównie Lotos dostarcza paliwo do stacji BP)? :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarcial91
0 / 0

hahaha:D a czy Wy myślicie że każda ze stacji ma 'swoją' benzynę? Większość koncernów ciągnie paliwo z jednej beczki, za takie same pieniądze a marża i koszty transportu uzależnione są od danego koncernu! To,że nie zatankujecie na BP i Shellu a zatankujecie na Luku i Orlenie nie pomoże Wam w obniżce cen! GŁUPKI! :D:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szyps
-1 / 1

Panie prezesie Orlenu! Niech pan przestanie wstawiać demoty!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GinaG
0 / 0

Pan prezes ma zapewne większą wiedzę w zakresie ekonomii niż dziecko z dobrymi chęciami, które wystawiło demota:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2012 o 3:00

M Mundek111
0 / 0

Walka z koncernami jest całkowicie bez sensu bo to nie one są winowajcą wysokich cen. Kiedyś stacje naliczały dużo większe marże i nie mieliście do nich pretensji. Problem tkwi głównie w wysokości podatków. Ważne jest też to, że unia europejska odcina sie od ropy z Iranu całkowicie od 1 lipca i to właśnie spowoduje kolejny duży wzrost cen. Z tego względu protest na stacjach jest poprostu idiotyczny bo to nie stacje są winne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BialyOrzel
0 / 0

no racja, najgorsze jest to, że Eurpoejczycy będą musieli zaciskać pasa po to aby Amerykanie się mieli jak pączki w maśle. Iran otworzył pierwszą na świecie giełdę naftową która nie uznawała by waluty jaką jest Dolar co na dłuższą metę mogłoby doprowadzic do załamania gospodarki USA. Za namową USA Unia Europejska sama sobie założyła sznur na szyję który coraz bardziej się zaciska(embargo na Irańską ropę). Najśmieszniejsze jest, że na giełdzie irańskiej główną walutą miałoby być Euro, ale po co skoro można wspierać Amerykę aby litr paliwka u nich kosztował ok 2,8zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cruc
0 / 0

Jak nie chcecie tyle płacić to sobie kupcie samochód na gaz, poczytajcie o CMG, 3zł za m3, inne kraje europejskie np Niemcy juz na nim zasuwaja a kiedy to CMG bedzie u nas popularne to pewnie oni beda jezdzic na baterie sloneczne albo wodor,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BialyOrzel
0 / 0

jak już to CNG czyli sprężony gaz ziemny, niestety ale u nas stacji CNG jest jak na lekarstwo, instalacja cholernie droga w porównaniu do LPG czyli niezbyt opłacalna inwestycja w Polsce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gototoilet
0 / 0

Daliśmy radę z ACTA ? Ono i tak będzie my tylko opóźniliśmy rozwój tej umowy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sejten
0 / 0

www.CyberDemokraci.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EmptySoul
+1 / 1

Jak nie chcecie płacić majątku za paliwo, to skorzystajcie z mojego sposobu: zapíerdalajcíe na rowerach - za nic nie płacicie i dodatkowym plusem jest to, że spalacie zbędne kalorie oraz dbacie o formę! :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bastiir
0 / 0

Gratuluje autorowi niesamowitej inteligencji, przede wszystkim w Polsce masz dwie rafinerie Gdańsk-Lotos i Płock-Orlen więc to nie stacje które wymieniłeś decydują o cenach paliw nawet nie dwie wymienione przeze mnie to tak naprawdę nasz kochany rząd regulując wyskość podatków,akcyz etc. reguluje ceny paliw i nie tylko.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dopelmayer
0 / 0

Znajomy prowadzi stacje paliw pod patronatem Orlenu i jak z nim rozmawiałem wiele na jednym litrze nie zarabiają są to groszowe sprawy, ale oni właśnie zarabiają na firmach które tankuja tyle że trudno sobie wyobrazić. Jedna stacja sprzedaje 60tys litrów ON dziennie i to właśnie dla firm a oni muszą zatankować bo inaczej stanie wszystko. Cena paliwa teraz to ok 2,5zł w tych pieniądzach jest wydobycie, transport, destylacja, magazynowanie, transport, tankowanie do auta. Popatrzcie ile to wszystko kosztować musi. Gdy paliwo było po 4,7zł to stacja o której pisałem wyżej kupowała je po 4,45 plus 5gr za transport jednego litra czyli zysku 20gr na litrze do tego upusty dla firm itp. W Polsce t trzeba to całe tałatajstwo na Wiejskiej wyrzucić a nie za koncerny się brać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kusajn
0 / 0

W Polsce są tylko 2 rafinerie Orlen i Lotos a reszta jak BP Lukoil shell i inne i tak kupują paliwa od wyżej wymienionych rafinerii wiec nie ma znaczenia gdzie bedziesz tankować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kusto
0 / 0

TO NIE MA SENSU!!! Jakby ktoś pracował w paliwach to by sie zorientował ze wszystkie stacje takie jak BP, LOTOS, STATOIL etc. to tylko stacje. U nas w polsce na rynku liczą się dwia koncerny ORLEN z Płocka i RAFINERIA LOTOS z Gdańska, i to je trzeba by zblokować ale że nie możemy tego zrobić bo każda stacja wie zaopatruje albo u jednego lub drugiego nie jestesmy w ten sposób wpłynąć na obniżkę paliwa, jedyny sposób to ograniczać jeżdżenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adamkiewicz2010
0 / 0

Ludzie kutwa ! Zrozumcie ,że to nie wina polskich koncernów ani Tuska ! Ceny nie są tak wysokie tylko u nas ! W całej Europie są takie . Zobaczcie w Niemczech mają droższą od nas ,a nie pierdzielą ,że to wina ich rządu czy ich koncernów ,bo mają troche rozumu i są doinformowani i wiedzą ,że to OPEC ciągle podnosi ceny ropy naftowej . Więc proszę was nie róbcie z siebie pośmiewisk i nie gadajcie takich głupot . Bo polskie koncerny nie zarabiają już też tak duzo jak kiedyś tylko mniej . Inteligentni to przemyślą ,a tępe skłony będą dalej pierdzielić ,że to wina Tuska albo koncernów polskich . Pozdrawiam i dobranoc .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamp76
0 / 0

W niemczech diesel jest o 20 groszy droższy niż u nas- to prawda , ale zobacz ile niemiec kupi paliwa za swoją wypłatę a ile polak na takim samym stanowisku. Chodzi o to aby ceny były adekwatne do zarobków.Jak bedę zarabiał tyle co w De to paliwo może i 10pln za litr kosztować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jedras992
0 / 0

Może i taki protest obniżyłby ceny, ale o 4-5 groszy. Cen nie ustalają stacje a one i tak mają nie duże marże na paliwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamp76
0 / 0

To chyba nie koncerny paliwowe a właściciele stacji decydują jaka jest cena paliwa na stacji benzynowej.
Przykład:Piekary śl statoil-123 ON 5.83PLN Świętochłowice statoil-123 ON 5.59PLN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BigMac07l
0 / 0

chciałem coś napisać, ale widzę, że już sprowadziliście dzieciaka na ziemie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agaczarnaa
0 / 0

Właśnie, większość klientów to firmy transportowe, i klienci hurtowi... a nie Jan Kowalski... Poza tym, ceny paliw to głównie wina wysokiej akcyzy i podatków :P A tak w ogóle to skoro mamy nie tankować na stacjach to gdzie? Nie wszyscy chcą, lub mają dostęp do kombinowanej ropy :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bigibandit
+1 / 1

A na hu** nam tańsze paliwo nie lepiej powalczyć o wyższe wynagrodzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtek12405
0 / 0

wspieram was w 100% dlatego tankowałem tylko raz w życiu na stacji bo kumpel ruskiej już nie miał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cisekraz
0 / 0

a ty co jesteś z Orlenu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matkus
0 / 0

Akurat trafione trochę w płot, bo ani BP, ani Statoil nie mają w Polsce swoich rafinerii i w Polsce sprzedają paliwo od Lotosu i Orlenu, więc w zasadzie tylko protest względem tych stacji miał by jakikolwiek sens. Bojkot akurat tych 2 dostawców nawet, gdyby był na tyle skuteczny, że by w Polsce padli, to by doprowadził tylko do zmniejszenia konkurencji, a co za tym idzie wzrostu cen, więc chyba nie o to chodzi.


Po za tym. jak już wcześniej zauważyło parę osób, klienci indywidualni stanowią mniejszość na stacjach, więc mają niewielki wpływ na cenę, natomiast klienci instytucjonalni (transport i logistyka) i tak będą tankować choćby i po 20 zł za litr :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 kwietnia 2012 o 19:00

R rdk89
0 / 0

Idiotyzm!!!!! Broń Boże nie róbcie takich rzeczy. To nie wina koncernów tylko Pana Donka i jego (nie)rządu!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atheist
-1 / 1

Ale pierd...icie.
Największy wpływ na cenę paliw mają podatki. Załóżmy, że nie będziecie tankować na Statoil. Co to da? To, że będziecie tankować na Orlenie i Lotosie. Dobra, nie będziemy tankować na Orlenie i Lotosie. To tez nic nie da, bo Statoil, BP, Neste i inne stacje w 95% kupują paliwo z dwóch rafinerii - PKN ORLEN i LOTOS. Jedynie przygraniczne stacje biorą paliwo ze swoich hurtowni (górna zachodnia granica Polski - Shell transportuje paliwo ze Schwedt). Bojkot jednego koncernu NIC nie da, ponieważ nie uderzy to w winowajcę. Trzeba się pozbyć Tuska i pozostałych (PO, PiS, PSL, SLD, PJN, Palikota itp). A najlepszym momentem na to będzie właśnie Euro 2012. Ogólnokrajowy strajk i blokada WSZYSTKICH dróg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sphinx20
0 / 0

To nie mam sensu. Bo czy to jest BP czy Statoil, czy Lukoil
To rope biorą i tak od orlenu, bo w polsce i tak jest tylko jedna rafineria należąca do Lotosa i orlenu. Ajeśli ktoś wierzy że takie np BP sprowadza paliwo tankowcem czt cysternami przez całą europę z anglii to go pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 kwietnia 2012 o 1:57