Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1726 1797
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A Ashardon
+3 / 7

Najbardziej rozbił mnie komentarz ludzi pracujących przy A2, że te pęknięcia to naturalna konsekwencja zastosowanej technologi... Technologii robienia na od***ol i przy obniżonych kosztach, bo przecież prezes spółki za darmo jachtu nie kupi. W papierach materiały za 100 mln złotych, a w praktyce za 70. I wszyscy zadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciby
+6 / 6

Człowieku zastanów się najpierw co napiszesz. Firmy, które budowały autostrady zgłaszały do gddkia, że materiały zaproponowane przez nich nie nadają się na polski klimat. Zwyczajnie nie przetrwają zimy, jak widać na załączonym obrazku. I nie dziwi Cię fakt, że na wszystkich autostradach budowanych przez różne firmy są takie same pęknięcia/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
0 / 4

Ciby, a teraz pomyśl o ile tańszy ten mniej odporny materiał jest. Jak by tak sobie przelali chop siup to by było łatwo do udowodnienia, wystarczy kupić w jakiejś firmie trochę drogiego gówna, i podzielić się z właścicielem. Już nawet nie wspomne o tym, że podwykonawcy niedostali pieniędzy od listopada... nasze pieniądze sobie ot tak, puff, znikły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Ciby
0 / 0

Survive, właśnie że materiał przystosowane na nasze warunki klimatyczne jest w niemal identycznej cenie co ten mniej odporny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
-2 / 2

koszt jego produkcji również jest taki sam? czy tylko cena handlowa? to ze 1l, wódki kosztuje 30zł nie znaczy, że koszt produkcji jest podobny... to chyba już wiecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2012 o 17:54

R RWL76
+21 / 25

Te dziury pękają z dumy,że mogą leżeć na polskiej drodze :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rudi40
+1 / 3

Za 5 lat te autostrady będą się nadawały tylko jako motocross.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rotfler
+2 / 4

I to jest właśnie Polska ,zamiast zrobic od razu dobrze to lepiej na odp..ol, a później stracic dwa razy tyle czasu na łatanie tego, już nie wspominając o pieniądzach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2012 o 12:48

avatar gifek
+1 / 3

Moja praca polega na ocenianiu uszkodzeń na polskich drogach.. nie jest dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signar
0 / 0

Pytanie które drogi sprawdzasz te zarządzane przez miasto, województwa czy GDDKiA? Choć sądząc po wpisie to dalej niż za rogatki miasta nie wyjechałeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jurekk172
+1 / 5

A w gddkia wciskają kit że to jest normalne. Na Ukrainie na jesień wyremontowali starą radziecką płytówkę z Krakowca do Lwowa a po zimie wszystko co dziw się trzyma. Sam osobiście przespacerowałem się kilka razy po tej drodze stojąc w kolejce do Polski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vlakis
0 / 2

No i o czym ma to świadczyć? W Polsce 95% wyremontowanych dróg krajowych też przetrzymuje zimy bez szwanku. Bo w mediach mówi się tylko o tych 5%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signar
0 / 0

@Vlakis nie do końca ok 60-70% drug jest w stanie dobrym bądź bardzo dobrym reszta to zadowalający a tylko ok 5% to stan agonalny wymagający natychmiastowej naprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jakubwedrowycz
+2 / 2

Marudzicie, teraz retro i vintage są w modzie, więc mamy modne drogi!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D davidpol
-3 / 3

w Polsce sprawdzali pęknięcia na piechotę w końcu dużo sprawdzania nie ma

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Signar
0 / 0

Nie panikujcie to tylko odcinek testowy nowej technologii jak widać na załączonym obrazku technologia ma pewne wady ;) (uprzedzając pytanie a gdzie mieli to testować ? Skoro tu były najlepsze warunki, obciążenie ruchem i tym podobne?)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem