Najbardziej rozbił mnie komentarz ludzi pracujących przy A2, że te pęknięcia to naturalna konsekwencja zastosowanej technologi... Technologii robienia na od***ol i przy obniżonych kosztach, bo przecież prezes spółki za darmo jachtu nie kupi. W papierach materiały za 100 mln złotych, a w praktyce za 70. I wszyscy zadowoleni.
Człowieku zastanów się najpierw co napiszesz. Firmy, które budowały autostrady zgłaszały do gddkia, że materiały zaproponowane przez nich nie nadają się na polski klimat. Zwyczajnie nie przetrwają zimy, jak widać na załączonym obrazku. I nie dziwi Cię fakt, że na wszystkich autostradach budowanych przez różne firmy są takie same pęknięcia/
Ciby, a teraz pomyśl o ile tańszy ten mniej odporny materiał jest. Jak by tak sobie przelali chop siup to by było łatwo do udowodnienia, wystarczy kupić w jakiejś firmie trochę drogiego gówna, i podzielić się z właścicielem. Już nawet nie wspomne o tym, że podwykonawcy niedostali pieniędzy od listopada... nasze pieniądze sobie ot tak, puff, znikły.
koszt jego produkcji również jest taki sam? czy tylko cena handlowa? to ze 1l, wódki kosztuje 30zł nie znaczy, że koszt produkcji jest podobny... to chyba już wiecie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 kwietnia 2012 o 17:54
I to jest właśnie Polska ,zamiast zrobic od razu dobrze to lepiej na odp..ol, a później stracic dwa razy tyle czasu na łatanie tego, już nie wspominając o pieniądzach.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
27 kwietnia 2012 o 12:48
A w gddkia wciskają kit że to jest normalne. Na Ukrainie na jesień wyremontowali starą radziecką płytówkę z Krakowca do Lwowa a po zimie wszystko co dziw się trzyma. Sam osobiście przespacerowałem się kilka razy po tej drodze stojąc w kolejce do Polski.
@Vlakis nie do końca ok 60-70% drug jest w stanie dobrym bądź bardzo dobrym reszta to zadowalający a tylko ok 5% to stan agonalny wymagający natychmiastowej naprawy.
Nie panikujcie to tylko odcinek testowy nowej technologii jak widać na załączonym obrazku technologia ma pewne wady ;) (uprzedzając pytanie a gdzie mieli to testować ? Skoro tu były najlepsze warunki, obciążenie ruchem i tym podobne?)
Najbardziej rozbił mnie komentarz ludzi pracujących przy A2, że te pęknięcia to naturalna konsekwencja zastosowanej technologi... Technologii robienia na od***ol i przy obniżonych kosztach, bo przecież prezes spółki za darmo jachtu nie kupi. W papierach materiały za 100 mln złotych, a w praktyce za 70. I wszyscy zadowoleni.
Człowieku zastanów się najpierw co napiszesz. Firmy, które budowały autostrady zgłaszały do gddkia, że materiały zaproponowane przez nich nie nadają się na polski klimat. Zwyczajnie nie przetrwają zimy, jak widać na załączonym obrazku. I nie dziwi Cię fakt, że na wszystkich autostradach budowanych przez różne firmy są takie same pęknięcia/
Ciby, a teraz pomyśl o ile tańszy ten mniej odporny materiał jest. Jak by tak sobie przelali chop siup to by było łatwo do udowodnienia, wystarczy kupić w jakiejś firmie trochę drogiego gówna, i podzielić się z właścicielem. Już nawet nie wspomne o tym, że podwykonawcy niedostali pieniędzy od listopada... nasze pieniądze sobie ot tak, puff, znikły.
Survive, właśnie że materiał przystosowane na nasze warunki klimatyczne jest w niemal identycznej cenie co ten mniej odporny.
koszt jego produkcji również jest taki sam? czy tylko cena handlowa? to ze 1l, wódki kosztuje 30zł nie znaczy, że koszt produkcji jest podobny... to chyba już wiecie.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2012 o 17:54
Te dziury pękają z dumy,że mogą leżeć na polskiej drodze :)
W końcu jakiś patriota ;)
Za 5 lat te autostrady będą się nadawały tylko jako motocross.
I to jest właśnie Polska ,zamiast zrobic od razu dobrze to lepiej na odp..ol, a później stracic dwa razy tyle czasu na łatanie tego, już nie wspominając o pieniądzach.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2012 o 12:48
Moja praca polega na ocenianiu uszkodzeń na polskich drogach.. nie jest dobrze.
Pytanie które drogi sprawdzasz te zarządzane przez miasto, województwa czy GDDKiA? Choć sądząc po wpisie to dalej niż za rogatki miasta nie wyjechałeś
A w gddkia wciskają kit że to jest normalne. Na Ukrainie na jesień wyremontowali starą radziecką płytówkę z Krakowca do Lwowa a po zimie wszystko co dziw się trzyma. Sam osobiście przespacerowałem się kilka razy po tej drodze stojąc w kolejce do Polski.
No i o czym ma to świadczyć? W Polsce 95% wyremontowanych dróg krajowych też przetrzymuje zimy bez szwanku. Bo w mediach mówi się tylko o tych 5%
@Vlakis nie do końca ok 60-70% drug jest w stanie dobrym bądź bardzo dobrym reszta to zadowalający a tylko ok 5% to stan agonalny wymagający natychmiastowej naprawy.
Marudzicie, teraz retro i vintage są w modzie, więc mamy modne drogi!
w Polsce sprawdzali pęknięcia na piechotę w końcu dużo sprawdzania nie ma
Nie panikujcie to tylko odcinek testowy nowej technologii jak widać na załączonym obrazku technologia ma pewne wady ;) (uprzedzając pytanie a gdzie mieli to testować ? Skoro tu były najlepsze warunki, obciążenie ruchem i tym podobne?)