Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2392 2933
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
N NieOgarnietyWLKP
+2 / 12

Również popieram. Trudno nie udało się. Za 2 miesiące El.MŚ 2014. Wtedy trzeba pokazać swoje !

CHWAŁA WIELKIEJ POLSCE !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kornas1988
+6 / 10

hahah ty marzysz o MŚ nawet tam się nie załapią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gueros
-1 / 11

Zgadzam się. Może i z grupy nie wyszliśmy, ale zaprezentowaliśmy się całkiem dobrze. Poza tym, jeżeli już mamy się doszukiwać tych pozytywnych aspektów, to pomyślcie tylko - w końcu zwolnią Lato! Mamy silną drużynę i na następnych mistrzostwach będzie o wiele lepiej! I cieszę się, że taki turniej został zorganizowany u nas, jak na razie organizacyjnie spisujemy się na medal ;) Kurde, trzeba żyć dalej! Ja osobiście dziękuję piłkarzom za wszystkie emocje, bo to dobra wróżba na przyszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2012 o 22:18

avatar JanuszTorun
0 / 0

Mamy silną drużynę?? Czy aby na pewno?? Silna drużyna, to taka, która wygrywa mecze. A żeby wygrywać mecze, to trzeba strzelać bramki, a w tym aspekcie jest kiepsko. Sama gra naszej drużyny jest naprawdę na dobrym poziomie. Tylko co z tego, skoro w ŻADNYCH turniejach nie liczy się poziom gry, lecz strzelanie bramek, bo TYLKO strzelanie bramek prowadzi do wygrania meczu. Nie można wygrać turnieju samymi remisami, już nie mówiąc o porażkach. ---- "Na następnych mistrzostwach będzie o wiele lepiej" - A skąd to wiesz??? Co do strony organizacyjnej, to zgadzam się, że jest naprawdę bardzo dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jasiu8798
0 / 0

Poprzypominaj sobie wypowiedzi wszystkich po MŚ 2002 MŚ 2006 ME 2008 wszyscy mówią że, jest postęp i że, za pare lat napewno będzie lepiej znowu poziom był taki że, wszyscy podniecają się 20 min dominacji w meczu, ale przykro mi 20 min meczu się nie wygrywa. Mówcie że, jest poziom ale zauważcie że tyle samo czasu w meczach dominowali Grecy Ruscy czy Czesi. Owszem mogliśmy wygrać te mecze ale równie dobrze mogliśmy je przegrać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marrrylin
+7 / 23

Gdyby chociaż wykazali wolę walki w meczu z Czechami to owszem, szacunek by się należał. Ale przepraszam bardzo, za co im dziękować? Za to, że po 20 minutach przestali zupełnie grać, przestali biegać i liczyli na odrobinę szczęścia? Za to, że Lewandowski tylko stał i czekał aż ktoś mu kopnie piłkę? No ludzie, oglądaliście ten mecz wogóle? Nasza reprezentacja nie wykazała się niczym. Gdyby Czesi wiedzieli od początku, że muszą wygrać ten mecz to byłoby 2:0 jak nie 3:0. Nasi udowodnili tylko, że to najgorsza drużyna Euro 2012.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2012 o 14:28

avatar kyd
+8 / 18

Dobrze powiedziane. Kibicem sie jest zawsze, a nie w dobrych chwilach. To tak, jakby zostawic zone, bo ta ciezko zachorowala. Trzeba wiedziec czym jest lojalnosc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
0 / 10

Ile razy można śpiewać, że się nic nie stało? Żenujące widowisko, brak celności, brak umiejętności utrzymania się przy piłce, dziurawa obrona, brak pomocy, itd. Dlaczego Smuda znowu oszczędzał ławkę i nie zmienił wycieńczonych na świeżą krew? Jestem a raczej byłem kiedyś bardzo dawno kibicem reprezentacji i już od dawna nim nie jestem. A to co pokazują od parudziesięciu lat to żenada i poziom poniżej zera. Słaba drużyna, o ile można mówić w ogóle że to jest drużyna, kiepściutki trener bojący się zmian i jedna niezmienna taktyka: na początku strzelcie im gola a potem jakoś tam będzie. JA się dziwię, że w ogóle ktokolwiek daje się jeszcze nabrać na kibicowanie bo po prostu nie ma komu. Kilkunastu zmanierowanych milionerów kopie piłkę i to kiepsko a ludzie wyją z zachwytu. Od lat wiadomo, że trzeba przewietrzyć ten zatęchły zabytek i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemo933
+6 / 8

kolego masz rację taka jest niestety prawda jak się wejdzie teraz na portal i pisze coś o naszej reprezentacji to przykro się robi jak się czyta komentarze ...niestety pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mogadiszu
0 / 10

Oj dzieci, dzieci, nie macie kompletnie pojęcia o piłce a mówicie o jakimś patriotyzmie. Janusze, pestkowce słonecznika, kibice niedzielni, którzy przyszli pierwszy raz na stadion od czasów szkolnych zawodów w szkole podstawowej, którzy założyli pierwszy raz szalik od zimy, to właśnie oni teraz najwięcej szczekają i domagają się jakiegoś przywiązania do tej grupy ludzi, która dała ciała. Hipokryzja i ignorancja w najczystszej postaci. tak dzieci, słuchajcie dalej idiotów, którzy nie mają o tym sporcie pojęcia, słuchajcie dalej celebrytów, którzy piłki nigdy nie kopnęli a z zajęc wychowania fizycznego mieli zwolnienie, słuchajcie się dalej telewizji, która tylko potrafi otumanić, oszukać, coś wmówić, narzucić zdanie. Słuchajcie się dalej ludzi, którzy tylko liczą kasę i mają was głęboko w..., słuchajcie się dalej analfabetów, dyletantów, tłuków bez matury. Liżcie się po... i klepcie po tyłkach, udawajcie dalej, że jest pięknie, że zabrakło szczęścia, że daliśmy z siebie wszystko, bla bla bla, rozpowiadajcie wszystkim jakie to w Polsce mamy Eldorado i krainę mlekiem i miodem płynącą. Dopóki w naszym kraju stanowiska będą piastować niekompetentne debile i matoły bez wykształcenia i umiejętności, które będą "kierować" mądrymi, inteligentnymi, błyskotliwymi ludźmi, dopóty nic dobrego z tego nie wyniknie. W myśl przysłowia, że stado baranów dowodzone przez lwa jest lepsze niż stado lwów dowodzone przez barana. Szkoda tylko piłkarzy (i to też tylko niektórych) i kibiców, którzy kibicują tej reprezentacji kilkadziesiąt lat i którzy po prostu nie mieli serca, żeby odwrócić się od tej reprezentacji, choć tak wiele upokorzeń już w swoim życiu przeżyli. Ludzie zacznijcie w końcu samodzielnie myśleć i mieć swoje zdanie a nie dajecie się otumaniać środkami masowego przekazu i wszechogarniającej komercji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KM18
-1 / 1

Jeżeli ktoś interesuje się piłką i ma jakieś pojęcie o tym sporcie to nie powinien być tak strasznie smutny, bo ta kadra nic nie grała, a wielu dziennikarzy pompowało balonik jak to pięknie nie gramy że awans tak blisko, a kto obnażał błędy Smudy był od razu krytykowany i uciszany. Szkoda niektórych piłkarzy ale jak słyszy się Kube Błaszczykowskiego który po meczu przegranym żali się że musiał prosić o bilety to ręce opadają. Dzisiaj rano na dodatek któryś z prowadzących jakieś studio mówi żeby taka atmosfera panowała na stadionach Ekstraklasy jaka była na meczach reprezentacji (chodzi o doping)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2012 o 20:01

C cukinia6
+1 / 3

Zawsze polaków w piłce nożnej czeka porażka, a i tak mają wiele kibiców. Nie zauważyłam żeby jakoś strasznie spadł poziom fanów polskiej piłki nożnej. Po meczu z Czechami gdy nasza drużna wyjeżdżała to fani się zgromadzali i zaczęli krzyczeć "Dziękujemy".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2012 o 14:48

avatar Paszeko
-1 / 3

To jest syndrom sztokholmski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mausner
+4 / 4

Ja jestem kibicem i się nim nazywam, nie straciłem szacunku do reprezentacji nigdy, nawet po trzech przegranych imprezach. Ale jestem też racjonalistą i patrzę trzeźwo, także nie rozumiem dlaczego mam się specjalnie zachwycać jedną dobrą połową z Grecją, niezłym meczem z Rosją i średnimi 20 minutami z Czechami. Odpowiedzialny za klęskę na EURO jest przede wszystkim Franciszek Smuda, to on swoją hipokryzją i nieudolnością zmarnował coś, co podano mu na tacy, ale nasze ORŁY też nie są bez winy. Na papierze mamy dobrą drużynę, na boisku wyszło już słabo. Tuzin sytuacji podbramkowych i dwa gole nie zmienią faktu, że ten turniej okazał się dla nas klęską, zarówno w kwestii przygotowania, jak i motywacji oraz samej gry. Nie pokazaliśmy tak naprawdę nic, dzięki czemu mielibyśmy chociażby piłkarskie prawo wyjść z czystym sumieniem z tej grupy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paszeko
0 / 0

Zgoda, masz rację w tym co napisałeś. Tak jak pisałem wcześniej już od wielu lat odpuściłem sobie darcie ryja przed telewizorem czy na trybunie. Nie ma komu! Tragedią byłoby dla całego turnieju gdybyśmy wyeliminowali którąkolwiek z drużyn bo niestety choć nie błyszczą to są od nas lepsi. Chyba, że widzowie chcieliby zobaczyć festiwal goli strzelanych naszym orzełkom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mausner
0 / 0

Pomijając już Smudę, który przestraszył się Ruskich i nie wiedział, co robić w trudnych chwilach, nasza drużyna nie ma charakteru. Nie ma tu człowieka, który pociągnąłby ludzi za sobą, nie ma wojownika, który żarł by trawę, a by się nie dał, takiego jak chociażby niegdyś Radosław Sobolewski. Obraniak tylko się snuł i uaktywniał przy stałych fragmentach, bo nie miał z kim grać, środek pola zamiast pociągnąć grę do przodu i uwolnić miejsce na skrzydłach, dając miejsce do gry Piszczkowi i Błaszczykowskiemu, nie grał nic. Murawski i Polanski grali chaotycznie, a powinni być ostoją spokoju, rozbijać i wyprowadzać akcje. Gdzie tu przez te 3 mecze był jakikolwiek kreatywny zawodnik? Żaden. Teraz mamy eliminacje do Mundialu 2014, będę oglądał i kibicował, ale to nie zmienia faktu, że krytyka tego zespołu i jawne niezadowolenie nie czynią mnie "prawdziwym kibicem".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Chyny
-2 / 2

Kibic to kibic a fan to ten wlasnie co o nim demota robiles to jest fan !!! a kibic moze miec w dupie drużynę !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O ojciec96
-2 / 2

Gadka o prawdziwych patriotach ,wiernych kibicach ,ale co z tego ,że nasi piłkarze dostali taki doping jeśli nie umieli tego wykorzystać choć z takim idiotą jak Smuda nie da się nic zdziałać w meczu ,w którym musimy wygrać on gra defensywnymi pomocnikami zdejmuje kreatywnego polanskiego i wprowadza brożka ,który w klubie nie umie się utrzymać do tego sam lewandowski w polu karnym , między nim a innymi zawodnikami było 30m przerwy.Jeśli nie wyszli z grupy na mistrzostwach u siebie w najsłabszej grupie i kończyli na ostatnim miejscu o mistrzostwach nie ma co myśleć. REPREZENTACJA POLSKI JEST ŻAŁOSNA TYLE W TEMACIE minusujcie jak chcecie mam to w dupie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dawletiarow
0 / 0

Chyba, że sie nie szanowało wcześniej też....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MankHoody
+2 / 4

Ciekawe co ku**a nazywasz bycie prawdziwym kibicem? Na meczu z Czechami byli sami piknikowicze, je**ani celebryci którzy dopingowali zespł tylko wtedy gdy była akcja Polaków a nie jak Irlandczycy przez cały mecz. Czyli co trzeba zrobić by być z drużyną do końca? Kupować Kefir kibica? Piwo kibica, kiełbase kibica, sedes kibica, zestaw kibica?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukassior
0 / 2

a ja uwazam ze mamy slaba druzyne i tylko trzech czy czterech grajacych na poziomie zawodnikow no ale oni sami nie wygraja meczu. czesto krytykuje naszych bo w sumie jest za co ale jestem za nimi i im z calego serca kibicuje. te euro pokazalo nam nasze slabosci ze nie umiemy szanowac pilki ze nie mamy kondychy zeby cisnac cale 90 minut

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
+5 / 5

Nie wiem co to znaczy szanować, ale uważam się za kibica. Ale mam prawo zbesztać ekipe, która strzela dwa gole w trzech meczach i w kiepskim stylu zajmuje ostatnie miejsce. To chyba bardziej pomoże drużynie, niż skandowanie "nic się nie stało". Właśnie, że stało się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madziazioomek
+1 / 5

Nie wyszliśmy z grupy....trudno ale liczy się to że nasi walczyli do samego końca i dali z siebie wszystko...mimo wyniku i tak jestem dumna z naszej reprezentacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filas312
+1 / 3

Nigdy nie byłem kibicem i nie będę. Oby tylko wynikły z tego jakieś wnioski. Oby po tych porażkach ktoś do jasnej cholery otworzył oczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2012 o 15:30

avatar docxent
0 / 2

Święte słowa autorze:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dzi4d3k
-1 / 3

Święta prawda! ale ja nie jestem prawdziwym kibicem więc będę gadał na naszą reprezentację. Znowu wyszło tak jak zawsze, a nawet gorzej, bo tym razem dali realną nadzieję. Zawsze przegrywają! Nie zamierzam kibicować frajerom. To co pokazali z Czechami to totalna porażka. Chyba musieli mieć dzień wcześniej ostrą bibę, bo grali jak na kacu i to chyba pili z Rosjanami, bo obie drużyny przegrały w ten sam niespodziewany sposób! Beznadzieja, beznadzieja, beznadzieja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heban1
-1 / 3

Tak ? tylko dlaczego nasza "reprezentacja" robi nam to za każdym razem ? ileż można pobłażać i tolerować.Dla mnie ta jedenastka to porażka łącznie z ich marionetką.Dziękuję za uwagę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 czerwca 2012 o 16:24

P punkty
0 / 2

nie bede kibicował takim nieudaczniką i obiboką, oni wola obracac pannami po kątach niz trenowac :D chyba sobie żartujesz, niech pokazą klase, wtedy kupią moje uznanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukki
-1 / 1

Ach, jakie to romantyczne!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DemoUzytkownik
+1 / 3

Jakby drużyna grała to się zgodzę!
Sam jesteś idiotą! Kiedy to było człowieku!?, piłka kiedyś nie była taka sama jak dziś! Kiedyś nie było kontynentu EUROPA i jeśli powiesz, że taki kontynent istnieje tak samo Ciebie można według tej logiki nazywać idiotą! Od tamtego czasu Odkąd ja żyję (a mam dwadzieścia kilka lat) Polska reprezentacja prezentuje coś tak beznadziejnego, że dech w piersiach odbiera! Ja wierzyłem w nich za Engela i dopiero w tych mistrzostwach znów im kibicowałem. Po meczu z Rosjanami (świetna walka) naprawdę przekonali mnie że wyjdą z grupy, ale po wczorajszym to bym ich od qrw wyzywał. W ogóle nie grali meczu, nie walczyli, mogli nie wychodzić na boisko! Szkoda kibiców! Taka Szwecja 0 punktów, ale nikt im nie zarzuci złej gry, Szwedzi mogą być dumni ze swojej drużyny, tak samo (najgorsza niby) Irlandia. Nie chodzi o to że przegrali, ale oni oddali mecz, wcale nie grali! Historyczne turniej EURO w PL/Ukraina, trafiła się wymarzona grupa, Czechy - wyraźnie gorsza drużyna od Polski, w pierwszej połowie /po meczu z Rosją/ wyraźnie się Nas bali i przyjęli taktykę defensywną; na każdej pozycji mieliśmy lepszego zawodnika (w zakładach bukmacherskich - czyli najbardziej trzeźwa ocena - nawet byliśmy faworytami) i co!? i jak zwykle qurewa! Byli lepsi, ale nie wiedzieli co zrobić z piłką - chyba myśleli, że sama za nich zagra!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S si3niu
0 / 0

A ja uważam że jako kibic Polskiej reprezentacji mam pełne prawo do krytykowania drużyny za słabą grę. Powiedzmy sobie szczerze przegrać mecz można i nikt by nie miał o to do nikogo pretensji ale to co wczoraj zobaczyłem to była tragedia. Polacy potrafią grać co udowodnili w meczu z Rosją ale wczoraj to wyglądało jakby im się zwyczajnie nie chciało biegać. I nie można śpiewać że nic się nie stało, otóż stało się, chłopaków trzeba opier**lić po to żeby w eliminacjach zagrali lepiej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Byku98
0 / 0

Ale pie***licie. Czy jest gdzieś napisane, że każdy ma kibicować zażarcie a jak nie kibicuje to nie jest kibicem. K**wa dosyć mam już tego waszego pie*****nia o "prawdziwych kibicach". Każdy kibic jest kibicem nie ważne czy dużym czy małym i nie ważne komu kibicuje. Ja kibicuje komu chcę i w dupie mam to czy ktoś inny kibicuje tym samym. Jeśli tak to fajnie, jeśli nie to co z tego ? Czy to czyni go innym, albo gorszym? NIE ! A porównywanie kibicowania do wierności wobec kobiety czy bliskich itp. to już porażka. Co ma piernik do wiatraka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marjan92
0 / 0

gdyby was - i tu rozumiem "Janusze, pestkowce słonecznika, kibice niedzielni, którzy przyszli pierwszy raz na stadion od czasów szkolnych zawodów w szkole podstawowej, którzy założyli pierwszy raz szalik od zimy," (jak to uscislil Mogadiszu) irlandia nie nauczyla jak sie zachowac po przegranym meczu, to by teraz byla nagonka na polskich pilkarzy ze jap.erdole. ta strona zeszla na psy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pinio123
0 / 0

A jeśli ktoś nie szanował tej drużyny od początku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MJV
0 / 0

Ten turniej w naszym wykonaniu to po prostu kompromitacja. Mamy dobrych piłkarzy, gramy u siebie, najsłabsza grupa Mistrzostw Europy w historii, a my zajmujemy ostatnie miejsce. To jest klęska na całej linii. Dobra połowa meczu z Grecją i zamiast dobić rywala nasi zastygli, błąd Szczęsnego i było 1:1. Całkiem niezły mecz z Rosją, który powinniśmy wygrać kończymy remisem. Dla mnie to jest nie do pojęcia, jak jakikolwiek trener może brać przed meczem remis w ciemno. To się nie mieści w pale! Smuda to jest pi*a, a nie trener. Każdy trener powinien mówić że gra o ZWYCIĘSTWO. Nadmuchany został po tym meczu balonik, że jesteśmy mocni mentalnie. Panowało podniecenie jak po wygranym meczu, a to był remis, który na dobrą sprawę nic nam nie dał, bo i tak o wszystkim decydował trzeci mecz. A mecz z Czechami to błazenada. Zagraliśmy dobre 20-30 minut, na tylko tyle było nas stać. Przygotowanie fizyczne było żenujące. Sytuacja się powtarza, to już kolejny taki turniej. Po prostu krew człowieka zalewa, jak się widzi takie coś. Co jak co, może być słabszy pod względem technicznym, ale do cholery, chyba kondycję to może wypracować i gryźć trawę w każdym meczu, nie? Tego oczywiście zabrakło. Irlandia mimo tego, że trafiła do tak mocnej grupy dała z siebie absolutnie 100%, biegali przez całe 90 minut, to samo Grecy. Przed Mistrzostwami współczuliśmy Ukraińcom tak trudnej grupy, a mają oni szanse z niej wyjść. Zaprezentowali się o niebo lepiej niż my. I gdzie panie Błaszczykowski te zaangażowanie, o którym mówiłeś przed mistrzostwami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Barabas
+1 / 1

Drużynę szanuję, a na trenera to jak sam kiedyś powiedział "teraz to ja sram".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V vegooo
0 / 0

Na stadionach podczas meczów to kibiców był mały procent. Większość ludzi to byli zwykli gapie i obserwatorzy.
@pawu95 on ich wini za złą grę! To że dodatkowo byli jedyną drużyną bez trenera to osobna sprawa. Wielcy znawcy a pewnie na ligowe mecze nawet nie chodzą. Jak piłkarze się kopią po czołach to zawsze to wina trenera?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piniu1991
0 / 0

TAAA TYLKO POLACY ZAWSZE PRZEGRYWAJA ! (nie wyszli z grupy za mojego zycia ) a mimo to ilu ludzi ich dopinguje ?
Czarno widze to Polske jak i Polską piłke nozna - obydwie sa w tragicznej sytuacji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fonekxx
0 / 0

Śmieszny demot, jak dla mnie zbędny przecież każdy zna naszą narodową mentalność jest dobrze sprzyjamy reprezentacji przegrają to fala shitstormu, hejtu i tym podobnych rzeczy a sami by lepiej nie zrobili tacy już jesteśmy bo to takie polskie ; ) Nie obchodzi mnie fala spamu "Nie jesteśmy tacy itd." bo to widać wszędzie tylko umiemy narzekać i nie doceniać żadnego wysiłku. Naprawdę współczuje reprezentacji jakie muszą mieć o nas kibicach mniemanie po ostatnich latach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem