Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2545 2877
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar lkrysztofik
+4 / 52

W Holandi od 1945 roku, molestowanych było około 20 000 dzieci, ogólnie księża raczej z reguły są psychiczni, w końcu dosłownie wierzą w bajki i do tego wciskają ciemnotę podatnym na wpływy ludziom pobierając za nie kasę, trzeba mieć cos nie tak z głową by dosłownie brać słowa bibli, więc i pedofilia mnie u nich dziwi, ogólnie księża to raczej umysłowy margines, gorliwa wiara leży niezwykle blisko schizofreni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dekaron0789
-2 / 18

Mówienie że wszyscy księża to pedofile to oczywiście kłamstwo i to takie które najbardziej krzywdzi tych którzy w istocie chcą żyć według wskazówek Jezusa i pomagać ludzi. Jednak ten przejaw najgorszego zła występuje wśród kleru co jest faktem..i nie rozumiem ludzi którzy zatykają uszy, zamykają oczy i gadają farmazony ze nic takiego nie ma...nawet Jan Paweł 2 przepraszał za to w 2000 roku. Po 1 musimy się zastanowić nad przyczyna problemu która tkwi głęboko w kościele...celibat był ustanowiony żeby chronić dobytek kościoła... w skrócie ksiądz "mógł" mieć dzieci ale nie miały one prawa do dziedziczenia owego majątku. Więc powinno być to jak najprędzej zdjęte żeby przywrócić normalność. Po 2 przeraza mnie lekceważący i ignorujący stosunek kościoła do tego.. jak by kościół miał choć trochę godności i poszanowania dla ofiar księży pedofil to bezzwłocznie poinformował by o tym policje i przyczynił by się tym sposobem do zadość uczynienia..jednak robi kompletnie coś innego co jest po prostu smutne i straszne. Mam nadzieje że sytuacja ta zostanie szybko rozwiązana i ludzie którzy krzywdzą dzieci oraz ci którzy ich ukrywają i tuszują takie plugawe akty zastana należycie ukarani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+5 / 9

Uswiadomnie mnie, poco Polsce bogaty i wplywowy kosciol? Nie mamy gdzie pieniedzy ladowac? Mamy najwiecej patentow w ciagu roku ze wszystkich krajow, mamy najlepszej jakosci drogi, mamy najlepsza i najsprawneijsza wyposarzona tylko w najnowoczesniejszy sprzet sluzbe zdrowia? Mamy mnostwo przedszkoli i zlobkow, ze mamy kase marnowac na ksiezy? Czy przypadkiem nie mamy wydatkow o wiekszym priorytecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
0 / 0

Odnoszę wrażenie, że nie wszyscy dobrze mnie zrozumieli. Nie obrażam WSZYSTKICH księży lecz tą pier**loną zakałę, złodziei i pedofili. Wiecie o co mi chodzi? O to, że jeśli "normalna" osoba kogoś zgwałci, ukradnie to najzwyczajniej w świecie idzie siedzieć bez zbędnego pier**lenia. A księża za takie skur**syństwo jakim jest np pedofilia są przenoszeni do innych parafii, wysyłani za granice bądź też muszą się modlić i wyciszać. Ahhh cóż za surowe kary, prawda?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adis762
+8 / 34

Ktoś , kto tworzy takie demotywatory powinien najpierw sprawdzić czy w ogóle był taki przypadek , że ksiądz został przeniesiony do innej parafii z powodu , i ile jest księży pedofili . Może się bardzo zdziwić .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
+3 / 21

No wlasnie, bo bardzo fajnie brzmi porownanie, ale chcialbym poczytac chociaz o takim przypadku. Bo jesli komus udowodniono pedofilie, a nie tylko jakies plotki rozsiewane przez wszystko wiedzace babcie ze wsi, to ksiadz czy nie ksiadz, idzie do pierdla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bioly27
-2 / 24

@kyd masz http://www.youtube.com/watch?v=mZO-6p2KE88 i przestańcie bronić księży pedofilów... jak ja nie lubię gdy broni się kogoś nie wiedząc co ta osoba/instytucja robi.. BRZYDZĘ SIĘ takimi zachowaniami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 czerwca 2012 o 13:25

avatar Xar
+19 / 33

ks. Wincenty Pawłowicz (wikariusz parafii w Witoni, diec. łowicka) zwabiał na plebanię małych chłopców i nakłaniał do współżycia seksualnego. Nagrywał te sceny na wideo, aby rozpowszechnić je później w internecie, a nawet wypożyczał "swoje" dzieci innym księżom. Szefowie policji i prokuratorzy z Łęczycy oraz ówczesny ordynariusz bp. Alojzy Orszulik dokonywali cudów, żeby zatuszować aferę, ale dzięki uporowi dziennikarzy FiM pedofil został osądzony. Dostał 3 lata i po odsiadce wyjechał na Ukrainę. Jest tam proboszczem parafii nieopodal Odessy, często przyjeżdża do Polski na gościnne występy, a niedawno widzieliśmy go w kieleckim seminarium duchownym

ks. Jerzy U., proboszcz parafii w Słowinie (diec. koszalińsko-kołobrzeska), onanizował się przy dzieciach, obmacywał je i proponował usługi seksualne w zamian za drobne kwoty. Dostał 2 lata więzienia w zawieszeniu z pięcioletnim zakazem pracy z dziećmi. Znalazł schronienie w luksusowym Domu Księży Seniorów w Kołobrzegu. Odprawia msze i spowiada w położonym tuż obok kościele katolickim.


ks. Antoni W. (proboszcz parafii w Olsztynie-Dywitach) poszedł siedzieć na 3,5 roku za płatny seks z 14-letnimi chłopcami.


ks. Wojciech C (wikariusz z Gdyni) za molestowanie i rozpijanie dzieci (jego ofiary miały po 12 lat) został skazany na trzy i pół roku więzienia . Wyszedł po osobistym poręczeniu ówczesnego metropolity gdańskiego abpa Tadeusza Gocłowskiego. W uzasadnieniu wyroku sąd stwierdził, że kara jest stosunkowo łagodna, bo duchowny "miał w znacznym stopniu ograniczoną zdolność kierowania swoim postępowaniem".


Franciszkanin Krzysztof P. z klasztoru w Pakości zaczął molestować niepełnosprawnego intelektualnie ministranta, gdy ten miał 10 lat. Za milczenie mnich płacił słodyczami. Sąd odpłacił mu 4,5-rocznym więzieniem oraz zakazem pracy z dziećmi.


Marian Z., z wrocławskiego klasztoru serecanów podczas warsztatów terapii zajęciowej doprowadzał dwie niepełnosprawne intelektualnie kobiety do wykonania "innej czynności seksualnej". W śledztwie tłumaczył, że zmagał się z grzesznym popędem za pomocą modlitwy, ale... nie pomogło. Ze względu na oczywisty wpływ "sił wyższych" dostał rok w zawieszeniu;


franciszkanin Czesław Z z klasztoru w Katowicach-Panewnikach był organizatorem orgii z udziałem upośledzonego psychicznie 14-latka. Skazany na rok i cztery miesiące w zawieszeniu;


brat zakonny Janusz S. (karmelita z Trutowa w woj. kujawsko-pomorskim) zwabił do klasztoru upośledzoną umysłowo 14-latkę, zamknął się z nią w pokoju, po czym rozebrał i dotykał intymnych części ciała dziewczynki. Uniknął aresztu dzięki poręczeniu i kaucji wpłaconej przez przełożonych. Sąd w Lipnie wymierzył mu karę 3 lat więzienia w zawieszeniu;


ks. Jacek C wikariusz parafii w Warnicach i katecheta skazany przez sąd w Choszcznie na 1,5 roku więzienia w zawieszeniu oraz pięcioletni zakaz wykonywania zawodu nauczyciela, osobiście onanizował niepełnosprawnego chłopca, nadając ich "wspólnej tajemnicy" rangę spowiedzi. Obecnie pracuje w parafii w N. (archidiecezja szczecińsko-kamieńska).


Roman K. z archidiecezji warmińskiej pojechał do USA, aby wesprzeć parafię polonijną. Zgwałcił tam młodą kobietę. W sądzie tłumaczył, że była to "terapeutyczna metoda, którą zastosował, aby pomóc jej zapomnieć traumatyczne doświadczenia z przeszłości". Po odsiedzeniu 9 miesięcy w więzieniu został deportowany do Polski. Metropolita abp Wojciech Ziemba mianował go wikariuszem w parafii w Wielbarku i nauczycielem religii w miejscowym gimnazjum (!). Obecnie ksiądz Roman jest proboszczem parafii w O.


Ks. Marek B., wikariusz parafii w Głogowie (diec. zielonogórsko-gorzowska), upił i wykorzystał seksualnie ministranta, za co zainkasował 6 miesięcy pozbawienia wolności w zawieszeniu, choć proboszcz ks. Janusz Idzik twardo stawał za swoim podwładnym, żądając przekazania sprawy pod jurysdykcję sądu kościelnego;

wpiszcie sobie w google.Co bardziej znane sprawy. Czemu zawsze w zawiasach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki97xde
+2 / 16

I jak widać Xar zgasił wszystkich. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jasiu1290
+6 / 10

@Xar Oooo macarena

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
-1 / 11

Cała Polska uczciwość, gdy ktoś jest rzeczywiście chory psychicznie i robi tego typu rzeczy to dostaje kulkę w łeb (jeden z poprzednich demotów) ale gdy to robi ksiądz to już dostaje zamiast wyroku dostaje śmichy-kich (zawiasy lub np 3lata gdzie wychodzisz po jednym( i to jeszcze osobna cela z TV gazetami , książkami może nawet netem)). I co najlepsze , nie dostał nawet ekskomuniki , tylko nową szansę pracy i powrotu do normalnego zakonnego życia, której za bardzo nawet nie dostaje koleś który siedział za posiadanie narkotyków lub sprzedaż paru nielegalnych płytek.
Moim zdaniem wymogiem do dostania tak niskiego wyroku i szansy na normalne życie powinna być zgoda na amputowanie wiadomo czego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LegionAnonimus
-3 / 11

rozumiem, że bezbożne bydło jak zawsze podąża za schematami i nie obchodzi je, że takich przypadków jest co prawda trochę, ale zawsze stanowią one niewielki odsetek, całej liczby księży. Poza tym ksiądz to zawód jak każdy inny i ksiądz to także czlowiek, który ma swoje słabości i musi z nimi walczyć. Nie popieram pedofilii, ale uogólnianie całej społeczności chrześcijańskiej do ludzi psychicznych wierzących w bajki to czysta obraza uczuć religijnych, a jak wiadomo grozi za nią kara.
Katolicy przyłączcie się do naszej walki z motłochem.

Sanctum Officium

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bioly27
0 / 0

@kokakolalajt powiedz skąd przekonanie, że to masońskie? wierz mi ta bajka w masonów to tylko jedna wielka bujda, oczywiście istnieje jakaś organizacja/korporacja kierująca tym całym burd**lem ale skończcie z tymi antychrześcijańskim masnoami bo już to nudne się zrobiło... wielcy pokrzywdzeni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Maleficarum
+6 / 20

Zrozumcie wreszcie, iż z nagonką na KK w kwestii pedofilii nie chodzi o to, iż rzekomo księży pedofilów jest pierun wie ilu, ale o to, iż są oni przez tę instytucję ukrywani, chronieni przed świeckim wymiarem sprawiedliwości i tym sposobem uprawianie bezkarnej pedofilii jest dla nich o wiele łatwiejsze niż dla pedofilów bez koloratek. Dlatego też jest ich wśród księży ciut więcej (chociaż bez rażącej przesady) niż wśród innych grup społecznych - po prostu mają korzystne warunki do kontynuowania procederu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+2 / 12

"Nie ma dowodów naukowych, które pozwalałyby na uzasadnienie tezy, że ilość pedofilów wśród księży odbiega od średniej w innych grupach zawodowych. Badania dotyczące tej dewiacji wykazują, że rozwija się ona w dzieciństwie oraz okresie dojrzewania. Często ofiary molestowania w młodości, potem same powielają takie zachowania. W tym świetle podjęta w życiu dorosłym decyzja o wejściu do stanu duchownego nie może zmienić seksualnych skłonności młodego kapłana. Pojawiły się opinie stwierdzające, że w takim kontekście celibat nie może być postrzegany jako przyczyna molestowania seksualnego." ~Wikipedia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+2 / 2

Jest to jednak jedyna grupa społeczna która przed rozpoczęciem pracy jest poddawana bardzo rygorystycznej ocenie moralnej, prze przyjęciem do seminarium badania psychologiczne, przez 6 lat obserwowana przez przełożonych, na parafiach praktyk przez swoich opiekunów, w szkołach przez dyrekcję i nauczycieli. na każdym z etapów poddawany jest weryfikacji. Jakiekolwiek wątpliwości co do kandydata są weryfikowane i w razie konieczności jest on usuwany z seminarium. Mimo to i w tej grupie znajduje się odsetek osób którym udało się ukryć różne dewiacje, ale jest on procentowo mniejszy niż w grupach które tego nie weryfikują jak nauczyciele czy lekarze. A co do ukrywania to też propaganda bo ściganiem przestępstw seksualnych zajmuje się prokuratura a nie biskupi. Jeśli pojawia się taki przypadek to się zgłasza na prokuraturę, wiele spraw uniewinniających wskazuje na fałszywe oskarżenia. Sam miałem kolegę który oskarżył księdza o pedofilię, bo za papierosy zawiesił go jako ministranta. szybko jednak się przyznał do kłamstwa, księdza uniewinniono ale niesmak został.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TheNasturcje
0 / 4

żałosne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 12

Rozwiazaniem problemu pedofili wsrod duchownych bylaby przymusowa kastracja chemiczna(jest ona odwracalna), finansowana rzecz jasna przez kurie lub samych ksiezy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
0 / 6

te właśnie na coś wpadłem, czemu by nie poddać każdego duchownego z celibatem, kastracji? wtedy by ich nawet nie kusiło do złamania celibatu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+2 / 12

Poniewaz kazdy duchowny moze zrezygnowac z funkcji. A nie jestem pewien, czy inna forma kastracji jest mozliwa do cofniecia bez uszczerbku na zdrowiu. Za to chemiczna jest bezpieczna i poprzez zaprzestanie przyjmowania srodkow staje sie nieefektywna - nie trzeba zadnych operacji itd. I problem z bani, tylko kto to zaproponuje? Przeciez ksieza by sie nie godzili, bo nie mogliby miec kochanek itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
0 / 4

Chorych ludzi się leczy a nie kastruje. Wszelkiego rodzaju zaburzenia seksualne pedofilia, nekrofilia, zoofilia, piromania seksualna, itd. świadczą o zaburzeniach w postrzeganiu rzeczywistości (wynik patologii genów, wychowania, nacisku społecznego itp.). Talie zaburzenia powinny być leczone . Pociąg seksualny jest od człowieka niezależny ale może być kontrolowany. I właśnie terapia ma pomóc umiejętnie panować nad swoimi odruchami, uczyć wstrzemięźliwości a często może prowadzić do całkowitego wyzdrowienia. mitem jest ze nie można wyleczyć homoseksualizmu czy pedofilii, są ośrodki które takie terapie prowadzą ciesząc się wielka skutecznością. Wielki procent ludzi poddawany takiej terapii wraca do normalnego życia zakładają heteroseksualne rodziny, wychowują dzieci. Co do księzy pedofilów w 2011 roku wydano dokument aby osoby duchowne, którzy zostali prawomocnym wyrokiem sądu skazani za pedofilie, zostali natychmiast usunięci ze stanu duchownego. Można powołać się na ten dokument jeśli jakiś ksiądz skazany za pedofilię przyjdzie do parafii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
0 / 2

@waldekzopola mądrze gadasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G googlersman
+4 / 10

z tym, że alfons nie wyrządza nikomu krzywdy, a pedofil tak

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inferniak
+8 / 18

Zastanawiam się, jak wielu z tych antyklerykalnych napinaczy widziało w swoim otoczeniu księży-pedofilów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 18

Bardzo mi przeszkadza, ze place na emerytury darmozjadow spolecznych, moje podatki ida na utrzymanie miejsca pracy pedo-ksiezy i jeszcze na wyplaty dla nich, a jak sie wyda, ze ktorys to pedofil, to zalbo ta sprawe chca uciszyc, albo go poprostu przenosza do innej parafi. To ma byc sprawiedliwosc? Kazde zjawisko negatywne, choc marginalne,nalezy tepic: "aby zlo zatriumfowalo, wystarczy aby dobrzy ludzie nie robili nic"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+3 / 9

Xar, nie przesadzaj. Na Fundusz Kościelny idzie średnio niecałe 4 zł od każdego podatnika (przy założeniu, że jest ich 23,3 mln) albo 2,41 zł licząc od każdego Polaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 czerwca 2012 o 14:07

avatar Xar
-5 / 15

Ogolnie na kk idzie w ciagu roku 5MLD zl albo i wiecej. Co daje ponad 100zl od kazdego Polaka. Troche sporo, biorac pod uwage fakt, ze jest to instytucja, ktora nie przynosi zadnego pozytku dla Narodu. Slonkx, ta kwota to 1/8 deficytu z roku 2010!! To nie jest pare promili. Swoja droga - poszukaj na necie przekretu caritasu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+3 / 7

1. Fundusz Kościelny to pieniądze które są rekompensatą za coś co odebrano Kościołom i związkom wyznaniowym (żydom, muzułmanom, protestantom), i jest ona zwracana w postaci dotacji do składek ZUS dla duchownych i osób konsekrowanych (np. sióstr zakonnych), którzy nie są zatrudnieni jako katecheci lub kapelani. 2. Jeśli liczba osób zgłaszająca chęć nauki religii w szkole jest mniejsza niż 7 osób religii nie ma (skoro zatem więcej niż 7 osób zgłasza chęć organizacji religii to jest ona im potrzebna, a jako obywatele płacący podatki mają prawo domagać się aby ich dziecko miało zapewnioną również edukację religijną). 3. Kościół prowadzi również działalność oświatową (w moim mieście przejął upadające liceum ogólnokształcące, dzięki czemu funkcjonuje nadal choć miało być zamknięte) tworząc szkoły i przedszkola, prowadzi sierocińce, domy dziecka, domy samotnej matki, kuchnie charytatywne, organizuje kolonie i wyjazdy dla najbiedniejszych parafian, paczki żywnościowe dla ubogich, różnego rodzaju posługi charytatywne w szpitalach, hospicjach, domach pogodnej jesieni. Za swoją działalność w znacznej mierze nie otrzymują od państwa dotacji i subwencji. Często są to pieniądze dobrowolnie ofiarowane od parafian ("na tacę" lub "do puszki"). 4. Kłamstwem jest również fakt że księża nie płacą podatków, wystarczy na stronie ministerstwa finansow wpisać podatek dochodowy od osób duchownych i zobaczyć jakie kwoty maja obowiązek wpłacac panstwu księża.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+5 / 7

Jedyna kasa jaka idzie na Kościół z budżetu, to ta z Funduszu Kościelnego. Ulgi podatkowe mają wszyscy. Jak Ty/Twój tata/znajomy/pracodawca prowadzi firmę i odlicza sobie różne rzeczy od podatków, to jest ok, ale jak robi to Kościół/księża, to już jest masakra. Ksiądz jako pracownik - nauczyciel/wykładowca - dostaje kasę i nie powinno to nikogo dziwić, podobnie jak i finansowanie PAŃSTWOWYCH katolickich szkół i uczelni (jak Katolicki Uniwersytet Lubelski), które, gwoli przypomnienia, były w czasach komuny jedynymi względnie wolnymi ośrodkami kształcenia. Jest jeszcze kasa z Unii, której wręcz trzeba pobierać, ile wlezie i tu plus dla Kościoła, bo inaczej zostałaby ona wrzucona w bzdury, typu walka z globalnym ociepleniem, itp. I w ogóle ludzie źle do tego wszystkiego podchodzą, bo nie należy rozwiązywać problemów finansowych przez nakładanie dodatkowych podatków na Kościół i naród, tylko poprzez likwidowanie wszelkich podatków dla wszystkich i prywatyzację wszelkich szkół. Dziękuję za uwagę. PS. waldekzopola gratki za rzeczowy komentarz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 23 czerwca 2012 o 18:29

avatar Xar
-3 / 7

Boncki, nie czaisz, ze normalny czlowiek placi ok 30% ze swojej wyplaty(tara to ok 30% wyplaty), a ksieza placa od lekko ponad 1200zl do 11tys rocznie, przy zarobkach rzedu 66000 rocznie(srednio). Normalny czlowiek przy takich zarobkach placilby ponad 20tysiecy rocznie. Rozumiesz? Pominmy na chwilke fakt, ze nie placa za dzialanosc gospodarcza ZADNEGO podatku.Gdzie tu sprawiedliwosc? Co do szkol i uczelni: skoro sa panstwowe, to czemu PANSTWO nie ma nad nimi kontroli, tylko kk? Skoro panstwo placi, to panstwo powinno miec kontrole.No chyba, ze ma byc utrzymywane przez kk, no to wtedy nie ma sprawy - kto finansuje ten kontroluje. Przy okazji - przez te lata z funduszu trafila taka kwota, ze straty kk(biorac pod uwage wartosc tego mienia w chwili zagrabienia) zostaly juz dawno 'nadrobione'. Ale to ponoc to co koscielne jest wspolne - wiec jesli zmienil sie zarzadca, a nie wlasciciel, to czemu my wszyscy mamy za to placic bylemu zarzadcy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-5 / 7

Szarozielony, luka w prawie: zarejestruja na parafie i COD - nie musza placic. Bezczelnosc tych swietych krow przechodzi wszelkie pojecie. Daj palec, a beda chcialy cala reke. To szczyt gnojostwa!!Nie dosc, ze maja srednie zarobki rzedu 5500zl, nie placa praktycznie zadnych podatkow to jeszcze marzy im sie odpis z pieniedzy budzetowych! Jesli chca sie nachpac z moich pieniedzy, to moja odpowiedz jest krotka i zwiezla: wala! Dodatkowemu finansowaniu klech z budzetu mowie kategorycznie i zdecydowanie NIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
+2 / 8

@xar JESTEŚ TY KURsyWA ŚWIADOM ŻE KOŚCIÓŁ W WCIĄGU ROKU ZROBI WIĘCEJ DOBREGO NIŻ TY PRZEZ NP: 10LAT? CZY DO CIEBIE DOCIERA TO ŻE JEŚLI BY TE PIENIĄDZE DOSZŁY DO RZĄDU TO ON BY JE WYDAŁ NA JESZCZE WIĘKSZE GŁUPSTWA NIŻ TERAZ WYDAJE? JESTEŚ ZAZDROSNY CZY JAK? teraz mi powiedz ilu rodzinom pomogłeś, ilu ocaliłeś samobójców, ile otworzyłeś szkół, domów starości, sierocińców i wielu innych tego typu obiektów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-2 / 4

Pipel - oddaje krew odkad skonczylem 18 lat, bedac w LO zrobilem prezentacje i przedstawilem ja, zachecajaca do honorowego oddawania krwii, dzieki mnie powstal w szkole klub honorowego dawcy krwii. A dla rownowagi: szef caritasu na diecezje kupil od caritas za 10tys zl dom warty kilkaset tysiecy. Inne przekrety te byly. Nie zaslaniaj sie instytucjami zwiazanymi z kk, ale finansowanymi przez ofiarodawcow, mowiac o tym, co kosciol robi dobrego - bo te instytucje bardzo zadko sa finansowane przez kurie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-4 / 8

Obejrzyjscie sobie 3. odcinek FullMetal Alchemist Brotherhood, tam jest fajnie pokazane, jak kaplani robia ludzi w balona wykorzystujac ich naiwnosc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miki97xde
-3 / 7

+ za FullMetal Alchemist i w sumie mi się też ten odcinek przypomniał ^^. Ps. żeby nie robić zbędnego spamu, z góry zgadzam się z Tobąi Twoją ideą kastracji chemicznej dla księży. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
-1 / 3

w FullMetal Alchemist Brotherhood nie jest pokazane że to katoliccy duchowni są źli i tak dalej, równie dobrze można się uwziąć na inne religie (np: muzułmanów)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2012 o 10:43

avatar Xar
-2 / 2

Chodzi ogolnie o fakt, jak to duchowni manipuluja ludzmi a Ci naiwnie im wierza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar antykonformista
+15 / 25

Pedofilia wśród księży to FAKT. Ale zastanawia mnie, czemu tak bardzo stała się "modna", by o niej rozmawiać. Czemu nikt nie zajmuje się branżami, gdzie pedofilia jest jeszcze bardziej obecna: wuefiści; pediatrzy; instruktorzy wszelkiej maści i ogólnie zawody mające do czynienia z dziećmi. Bo ile w przypadku księży częściej jest, że biorą się za dzieci bo nie potrafią inaczej, a mają potrzebę - o tyle w w/w zawodach pedofile po prostu się spełniają, ciągną tam po to by szukać okazji. "pedofilia" księży to następstwo CHOREJ zasady celibatu, która zresztą powstała w Średniowieczu i nie ma nic wspólnego z Biblią (jak by jeszcze ktoś nie wiedział, choć to chyba już każdy wie, że to tylko durne prawo kanoniczne, w którym zresztą więcej jest rzeczy, od których robi się niedobrze...).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buraknapolu
-4 / 14

Bardzo mi przykro z powodu, że znowu ktoś zamieszcza PIERDOŁY na temat Kościoła, utwierdzając tym samym nieświadomych i niezdecydowanych w przekonaniu, że Kościół jest zły i tym samym odsuwając ich od Kościoła. Przykro mi też, że państwo administratorzy po raz kolejny propagują takie kłamliwe treści. A tak swoją drogą - "Karą dla księdza pedofila jest m.in. wydalenie ze stanu duchownego." Ale o tym się głośno nie mówi, prawda? Lepiej oczerniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 9

TAk, a ile razy zostala zastosowana? Najczesciej(jesli pedoksiadz ma plecy) jest chroniony i jedyna kara jest w nawisach+przeniesienie do innej parafi.I tyle z tego wydalenia ze stanu kaplanskiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Rispekt
+5 / 5

Karę za przestępstwo wymierza sąd, nie kuria.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emesso
-4 / 12

NASTĘPNY DEMOT KTÓRY WYSZEDŁ Z RUCHU WKUR*IONYCH. ( PALIKOTA)
obrażacie kościół dlatego że wam tak mówią w TVN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cthulhu1
0 / 0

Naprawdę sądzisz że każdy antyklerykał to miłośnik antyklerykała pod publicznę, Palikota? Palikot robi to i tak pod publiczkę, jeszcze parę lat temu był związany z prawicą (np. finansowanie tygodnika Ozon)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gajetan
-4 / 6

Obecnie kościół sam odpycha od siebie wiernych,zniechęca ludzi do przystąpienia w jego szeregi. Bo kto normalny chce wstąpić do instytucji w której musi wyznawać swoje grzechy potencjalnemu pedofilowi,człowiekowi łamiącemu przysięgi ? Sama idea istnienia Boga jest może i ciekawa,ale jego tzw. 'posłannicy' ją niszczą i w końcu zniszczą kompletnie. Zbyt mała selekcja - to przyczyna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mat3e
+2 / 6

Gajetan, a szkoła Cię nie odrzuca? Przecież każdy nauczyciel, zwłaszcza wuefista też może być potencjalnym pedofilem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MaciejSlimakStarosta
-5 / 9

Księża to nie tylko pedofile. Kilka lat temu w parafi z moich okolic, jeden księżulo uganiał się za spódniczkami. Jedna dała mu d.. za to że kupił jej samochód mazda 323 i laptopa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pipel888
-1 / 3

@maciejslimastarosta a ksiądz z mojej parafii przebiera się za supermana i ratuje świat przed robotami z przyszłości...tja jasne uwierzę jak podasz nazwę parafii, miejscowości i imię i nazwisko owego duchownego oraz jakieś rzetelne źródło informacji mówiące że to miało miejsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+3 / 5

Na szczęście księża pedofile są wykreśleni z kościoła i nie mogą nigdzie indziej przemawiać do wiernych :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
-2 / 6

Wykreślony jest tylko mały odsetek, reszta nadal działa..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pingwiningwin
+1 / 1

A skad ty masz takie info? ;-) Z opowiadań znajomych znajomego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
-3 / 9

Kler ma zbyt duży wpływ na politykę Polską. Powinni płacić podatki, jak inni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
-4 / 6

haha fronda! Nie rozśmieszaj mnie oki? POWINNI PŁACIĆ podatki, bo inaczej to zwykła mafia!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2012 o 12:50

T tajniak4
+5 / 5

No i płacą podatki, jak inni. To że kler nie płaci podatków to kolejny antyklerykalny mit dla opóźnionych, tak jak to "przenoszenie do innej parafii"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xmanUnknown
+4 / 6

Większość to pogrzało chyba. Normalnie ksiądz podlega pod kodeks karny jak każdy. Idzie do więzienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MyWygramyWyZginiecie
+6 / 6

Może was też Ksiądz zgwałcił, w końcu od dawna wiadomo że największa pedofilia to wśród księży...
a tak na serio to ile znacie w Polsce tych przypadków pedofilów - księży. Ale takich udokumentowanych a nie "bo tak napisali w gazecie wyborczej".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gajetan
-3 / 5

@mat3e

Częściej słyszymy o księzach pedofilach niż Wuefistach, zresztą chociaż bycie pedofilem jest wielkim skrzywieniem to najbardziej zauważalne jest u osób które przysięgają czystość niż u świeckich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W waldekzopola
+4 / 4

Jest tak dlatego ze w Polsce nie ponosi się odpowiedzialności prawnej za słowo. Modne dziś przesladowanie Koscioła pozwala rzucać takie oskarzenia nawet w strone niewinnych, co z tego że zostaną oczyszczeni z zarzutów w sadzie tego juz gazeta nie napisze. Pozostanie w pamieci nagłówek "ksiądz pedofil" a to nasze antyklerykalne społeczeństwo kręci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SailorMars
-1 / 5

To nie jest kara, to chronienie winnego i zamiatanie problemu pod dywan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
+2 / 4

Tak, oczyiwście, bo zmiana miejsca pobytu CHRONI WINNEGO. Staje się zupełnie nietykalny dla organów ścigania. Ty naprawdę w to wierzysz? Nie do wiary jak antyklerykalna propaganda wyprała ludziom mózgi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 czerwca 2012 o 13:00

T tajniak4
+3 / 3

Biedne dzieci z wypranymi mózgami. "Pedofilia wśród księży" TO MIT. Nie ma absolutnie żadnych dowodów na to, że wśród księży istnieje jakikolwiek "problem pedofilii" większy niż w jakiejkolwiek innej grupie ludzi, a takie kwiatki jak to "przenoszenie do innej parafii" dowodzą najlepiej, że ci którzy wierzą w tą całą "pedofilię wśród księży" to banda debili. "Przeniesienie do innej parafii", tak bo każde dziecko wie, że przeprowadzka czyni całkowicie nietykalnym dla organów ścigania. Boże, ludzie, wy naprawdę w to wierzycie? jeżeli tak, to naprawdę jesteście skończonymi idiotami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdf564
0 / 0

eee a za co tu karać alfonsa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem