Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
948 1027
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Xar
+1 / 1

Opcja pierwsza: zapytanie zlozyles na forum i tam tez otrzymales odpowiedz. Opcja druga - maja rozwiazanie Twojgo problemu, ktorym byl np. problem z dostepem do konta Uplay czy inny problem z graniem przez internet i zostal on rozwiazany, wiec Cie o tym informuja

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dozymetryczny
+2 / 2

Xar tu chodzi o logikę... "nie odpowiadaj" a dalej "jeżeli nie otrzymamy odpowiedzi, uznamy, że problem został naprawiony"

przy okazji pewnie koleś czekał cały tydzień na odpowiedź bo takie są u was standardy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 1

No a co mialby odpisac? Dzieki za rozpatrzenie nie znajac wynikow? Oznacza to tylko, ze jego prosba zostala rozpatrzona, to wiadomosc automatyczna. Szczegolow dowie sie w kolejnej wiadomosci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dozymetryczny
+1 / 1

Xar też jestem supporterem i używam gotowców. Macie zapewne możliwość edycji gotowców. Zróbcie takie, które będą brzmiały logicznie... Wystarczy wyeliminować prośbę o brak odpowiedzi, lub zmienić ją na prośbę o nieodpowiadanie, jeżeli problem został rozwiązany. Myślę, że to nie jest trudne do zrobienia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marii900
+1 / 1

Opcja pierwsza: nie to nie jest forum.
Opcja druga: problem został rozwiązany o czym poinformowali mnie dopiero w drugim mailu ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PanBeliara
0 / 0

No tak, Ubisoft.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nothingreallymatters
0 / 2

Eh. Na automatyczną masz nie odpowiadać. Czyli nie pisać "Spoko, dzięki za waszą wiadomość, buziaki". I kolejne, już spersonalizowane maile dotyczące tego problemu będą oddzielnie wysyłane, jak zresztą się stało, według Twojego komentarza. I na nie się już odpowiada, jeżeli problem wciąż istnieje. O to chodziło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MikrySoft
+1 / 1

Czy kogoś to na prawdę dziwi? To jest cytat z maila. Odpowiadanie na maila nic nie da, bo leci automatycznie do śmieci. Chcesz odpowiedzieć - rób to przez system ticketów. Wszędzie tak jest. To że dostajesz kopię na maila to tylko ułatwienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Surviana
0 / 0

i takie coś na głównej, nie? demotywujące tu jest jedynie to, że ktoś nie wie jak wygląda 'rozmowa' z supportem :\

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TrollingIsAnArt
0 / 0

Źródło tak bardzo wiarygodne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marii900
-1 / 1

mam poczte na wp.pl wiec wpisałem to jako źrodło. a co miałem napisać? nr ticketu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I irwinplacek
0 / 0

no tak tylko,ze to jest informacje o tym,ze na zadane pytanie,problem jest odpowiedz:1-z odpowiedzia przyszedl osobny e-mail. wiec nie ewiem dlaczego to zostalo tu umieszczone

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kilerkiler
0 / 0

Powiem tak autor demota nie umie czytać z zrozumieniem.
Wyjaśniam
1) Ubisoft poinformował że jest to wiadomość automatyczna czyli wysyłana przez automat i prosi się o nie odpisywanie na tą wiadomość (czyli dla niekumatych nie używamy w poczcie opcji odpowiedz na ta wiadomość)
2) jeśli w ciągu 96 godzin nie zgłosisz że problem który wcześniej zgłaszałeś nadal występuję uznają że został naprawiony
P.S. czy tak trudno zrozumieć prostą wiadomość
??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marii900
0 / 0

A czy wszystkim krytykującym tak trudno zrozumieć ze umieszczona tutaj wiadomość to tylko przedstawienie tego w jaki sposob support informuje o postepach w rozwiazywaniu problemu. Nie chodzi o to ze nie otrzymałem odpowiedzi na moj problem tylko o to w jaki sposob została ona przekazana...ludzie troche wyobraźni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Snapshadow
0 / 0

Rocksmith :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem