Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3993 4496
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
1 11m11a11t
+32 / 42

Bezrobocie byłoby znacznie większe. Tylko wpompowali kasę w uczelnie wyższe, by przyjmowali jak leci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek2010
+27 / 33

Zgadzam się z 11m11a11t i lllidanek. A co do reszty:
@Qrvishon 2007 r. był przed kryzysem? Chce Ci przypomnieć,że kryzys dopiero nadejdzie. A takie pierniczenie,że nie rozwijamy się bo jest kryzys jest powtarzane polakom od 50 lat. W Polsce od zawsze mówi się,że jest kryzys i dlatego jest ciężko. Polecam posłuchać:http://www.youtube.com/watch?v=RM1gImWeag0
Cena paliwa nie zmienia się już od dawna. Róśnie jedynie akcyza i inne podatki w paliwie. Cenę chleba również ustala rząd nakładając podatki np. dochodowy czy zwykły vat. Jeśli nakładają podatek na najbogatszych to właściciel piekarni nie zapłaci tego podatku tylko zwiększy cenę chleba,zrozumcie to wreszcie. Tak dług publiczny rósł za rzadów każdej partii. Dlatego nie opłaca się na nich głosować. Tyle,że za PO, tak jak survive zauważył , dług publiczny rośnie szybciej niż za Gierka. A wiemy,że skończyło się to za jego czasów bankructwem. Tego chcecie?
@kriso22 często czytam głupie komentarze,ale twój jest wybitnie kretyński. Tak jak napisał 11m11a11t młodzi poszli na studia by w twoim i POwskim mniemaniu żyło się lepiej i co? Gdzie ta praca dla tych magistrów i inżynierów? Podwyższenie o 1 % vatu nie robi różnicy tak? Szczególnie,gdy vat jest podatkiem celujący w najbiedniejszych bo to dla nich każda złotówka ma znaczenie. Bogaty tego nie odczuje. Co do Hiszpanii, to według Ciebie mamy się cieszyć,że oni mają gorzej od nas i mają większe bezrobocie bo u nas jeszcze tego nie ma? I to jest sukces? Jak ktoś idzie na dno,a my mamy taki sam ustrój, tyle,że u nich jest większy jeszcze socjal, to mamy iść razem z nimi na dno tylko dołączymy do nich troszkę później i to będzie ok? Skończymy tak jak oni jeśli dalej będziemy budować socjalizm i demokrację. "To zdumiewające,że ludzie którzy myślą,że nie stać ich na lekarzy,szpitale i leki sądzą,że stać ich na lekarzy,szpitale,leki i na rządową biurokrację,która nimi zarządzą." - Thomas Sowell.
Tak wybudowano u nas tak wiele rzeczy kosztem wpompowania prawie 1 biliona zł. jak mniej więcej policzył Ziemkiewicz w gospodarkę. Zadłużenie Polski wzrosło o około 500-600 miliardów,a nie 300. Do tego 300 miliardów od uni oraz około 50-60 miliardów przysyłają tutaj Polacy z zagranicy. To jest około 1 biliona wpompowanego w gospodarkę by się nie zawaliła. Tyle,że to wszystko jest na kredyt tak jak w całym eurolandzie. Prawdziwy kryzys dopiero nadejdzie,gdy to wszystko upadnie. Bo zadłużać nie można się w nieskończoność i dobrze o tym wiemy. Skończy się to tak jak za Gierka - bankructwem i biedą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jingo
+2 / 10

Pierniczysz cinek, bo to nie socjal "załatwia" nam państwo. Za PiS'u socjal był dużo dużo większy, biurokracja była mniejsza i dało się obniżyć podatki. Tłuczecie te korwinowskie bajędy, jak to demokracja wszystko załatwia. Korwin nas tak samo załatwi. Nie mamy pieniędzy na liberalne państwo. Problemem Polski nie jest socjal (gdzie do lekarza z NFZ'u i tak się nie dostaniesz ;]), jak już wspominałem, ale biurokracja, kolesiostwo i łapówkarstwo. Kupę pieniędzy tracimy przez to, że jest gdzieś pod stołem podawana, jakieś ekrany wyciszające w szczerym polu, stadion za 2mld. etc. Nie mamy kasy na to, by ratować ludzkie życia, natomiast znajdujemy na to, by dofinansowywać jakieś in-vitra i inne bzdury, a największe firmy są w rękach międzynarodowych korporacji, które wyciągają z naszego kraju grubą kasę, a naszym pracownikom płacą grosze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anonimowypatriota
+1 / 1

Jingo - "Nie mamy pieniędzy na liberalne państwo.", wytłumacz mi jak można nie mięć pieniędzy na "minimum państwo" , które ma budżet ~5 razy mniejszy od obecnego...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jingo
0 / 0

A co zrobisz z obywatelami, którzy nie mają obecnie pieniędzy, nie mają pracy, lub ją stracą, są chorzy etc.? W dodatku szkolnictwo będzie płatne, więc ludzie, którzy są biedni będą mieli tym bardziej pod górkę. Zbuduje to dużo większą przepaść między klasami społeczeństwa i tam będziesz miał to swoje "minimum państwo".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Illidanek
+51 / 57

Bezrobocie wzrosło mimo że polacy uciekają za granice! A za 300mld to i Fred Flinstone by wybudował autostrady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
+42 / 44

Od Gierka do 2007 dług urósł do 527mld, a kolejne 5 lat już 860mld? to jest jak najbardziej normalne prawda? Pytam się, gdzie są te pieniądze? Co robi ta cała biurokratyczna armia? TO nie jest walka z kryzysem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+15 / 21

Może dobrze byłoby nie pożyczać Polsce już pieniędzy, wtedy by musieli kombinować. Ale to jak z ćpunem, który jak nie dostanie tam gdzie zwykle, zacznie kombinować i gdzieś z bardziej szemranego źródła po wyższej stawce i tak zakupi towar. Dlatego trzeba by wypieprzyć wszystkich rządzących, ustanowić radę technokratyczną która by dźwignęła ten kraj. Ale tak się nie stanie i będziemy się dalej pogrążać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZeebaEata
+1 / 5

Zgadzam się z Qrvishonem. 2007 to była najwyższa górka ostatniego boomu gospodarczego, zaraz potem przyszło bardzo poważne załamanie. Uważam, że bezrobocie wyższe o gówniany 1% od tej górki to najprawdę świetny wynik. Podobnie jak podwojenie długości autostrad. Ceny towarów nie są za bardzo wskaźnikiem pracy rządu, dług publiczny i VAT (mógł autor napisać, że jedna ze stawek vat, a nie "podatek" - jaki kurna podatek? jest ich wiele!) trochę fail. Wynik: 0.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar survive
-1 / 1

podwójne długości, gówno x 2 to niewiele więcej, za to jakim kosztem i jaka afera z tym związana, do dziś ludzie pieniędzy niedostali :) 1% bezrobocia, ciekawe ile % ucieklo z kraju lub poszło na studia kształcące w kierunku bezrobotnego. Ceny towaru, owszem są, podatki biurokracja, zamiast zmniejszać liczbę bezproduktywnych urzędasów ich liczba wzrasta. Sukcesem rządu można nazwać jedynie propagandę, bo co jak co ale te gówno jest w ładnej oprawce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuchenkaMikrofalowa
+19 / 101

takiego demota mogla zrobic osoba ktora nie ma pojecia o tym jak dziala panstwo. Czy po czy pis, liczby wygladalby podobnie. O tym, ze wiek emertalny wzrosnie mozna juz bylo wywnioskowac w 2007r. Jedyne co tutaj sie zgadza i za co mozna winic konkretna partie to podwyzka podatku. bo powinno sie zrobic cos odwrotnego, jak jest kryzys to sie obniza wtedy rosnie popyt, ludzie wiecej kupuja, a jak sie podniesie to towary staja sie mniej atrakcyjne i gospodarka zwalnia. A liczba ludnosci tutaj podana to klamstwo, na 2012 wynosi ona 38 415 284. a nie 37 8XX XXX

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SDMarit
+10 / 16

Błądzisz chłopie błądzisz, pochopne uogólnienie - taki błąd popełniasz. Nawet najsłabszy ekonomista wie że istnieją towary luksusowe na które popyt rośnie wraz ze wzrastającą ceną :) To że gospodarka zwalnia to efekt szeregu wskaźników a nie tego że sam podatek wzrósł o 1%. Gwoli ścisłości to za tego rządu doszło do sytuacji że ledwo co zmieściliśmy się w Konstytucyjnym progu 65% zadłużenia względem do PKB, nigdy w historii III RP nie było takiej sytuacji, i to za tego rządu oprocentowanie obligacji Skarbu Państwa była bliska 7% gdzie powyżej tego w dłuższym okresie byśmy się stali drugą Grecją i spłacali długi długoterminowe emisją nowych krótkoterminowych obligacji. Na zakończenie zacytuję te słowa: "Jest prawda, półprawda i statystyki [...]"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M misiomyszomucha
+8 / 12

To samo chciałam napisać. Podobne zakłamanie jest z resztą w przypadku średniej ceny chleba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+5 / 9

Ok, można obniżać podatki. Ale żeby to robić, trzeba posiadać rezerwy na bieżące wydatki. Chcesz się przekonać jak to działa? Kup sobie pierwszego za całą wypłatę złoto (bo ciągle rośnie). Po dwóch dniach je sprzedasz bo nie będziesz miał na chleb. Analogiczna sytuacja do tego podatku. U nas nie ma kasy na bieżące wydatki, pomimo tego, że kasa wpłacana na ZUS jest od razu przejadana (ZUS "inwestuje" kupując obligacje skarbu państwa :D). Szkoda, że to już nie prawdziwy papier, można by było się chociaż na starość podetrzeć. A wiek emerytalny? Prosta sprawa. Wpiszcie sobie na google "prognoza demograficzna gus", dwa kliki i można poczytać co nie co. W przyszłości na pewno jeszcze wzrośnie, gwarantuję. Ale to prawda, nie ma zupełnie różnicy czy PO czy PIS. I tak popłyniemy, podobnie jak wielu innych w europie ;) Szykują się ciekawe czasy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P punkty
0 / 2

filozof21, wystarczy obnizyc podatki a jak sie okaze ze jednak to byla zla decyzja to zwyczajnie dlug publiczny sie powiekszy (a ten dlug sie ciagle powieksza, wiec co za roznica..)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamilex5284
+3 / 5

wogóle mnie nie przekonałeś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zjadaczplackow
-2 / 8

@kamilex5284, "wogóle" mnie to nie dziwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamilex5284
+5 / 7

" osoba ktora nie ma pojecia o tym jak dziala panstwo" po co wogóle to zdanie ?
żeby stwierdzic że wszystko jest droższe trzeba znac sie na Państwie ?? To jest poprostu prawda której w żaden sposób nie da sie zatuszowac bo to widać . Na Tuska i tak nie zagłosuje choćbyście nie wiem jak go bronili

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Illidanek
+4 / 4

filozof - Obniżyć trzeba i podatki, i wydatki rządu. Znieść przymus emerytalny żeby ludzie mogli dożyć godnej emerytury, itd. Samo obniżenie podatków jak mówisz nie pomoże. Zaprzestać biurokracji, dofinansowywaniu firm, korupcji itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
0 / 0

Hehe punkty, niestety to tak nie działa. Wiesz w ogóle co to jest ten "dług"? Znowu "co składa się na dług publiczny" w google i do poczytania. Kasa z podatków to żywa rzeczywista kasa którą można zapłacić pani w urzędzie. A dług to różne zobowiązania, pani w urzędzie nie można nie zapłacić przez 2 lata. A co do pomysłu kogoś o zmianie systemu emerytalnego - ok, a kto zapłaci na obecnych emerytów? System emerytalny jest tak zbudowany że go się nawet nie da znieść bez bólu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zjadaczplackow
-1 / 1

Ponownie "wogóle" mnie to dziecko nie dziwi. Ty głosować pójdziesz za jakieś...10 lat. Nie wiesz co było w państwie przed 89, to się nie wypowiadaj o ceny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+22 / 24

Drogo nas wyszły te autostrady.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pizdekk
+14 / 14

A u mnie najtańszy 2.20zł

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ravengor
+7 / 19

bardzo dobry chleb 1.9 zł ? Coś mały musi być ten chleb.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
0 / 10

Covboy nie wiem czy wiesz, ale już nie ma centralnego ustawianie cen, echhh czemu ten komunizm odszedł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotk
-2 / 18

U mnie cały normalny chleb krojony kosztuje 1,5zł. Minimalną cenę paliwa ustala UE. Wiek emerytalny musiał być podniesiony z powodu braku kasy w budżecie, tak samo jak jest podniesiony w wielu innych krajach europy. Nie wiem też czy wiecie, ale mamy kryzys gospodarczy i wszędzie rośnie bezrobocie, w niektórych rejonach Hiszpanii przekracza już grubo ponad 50%. Liczba ludności pod koniec roku 2011 wynosiła 38 538 447 m. Na ten rok nie ma danych, bo się jeszcze nie skończył. Tak, to wszystko wina Tuska :>. Jedyną jego winą jest wyższy podatek. Thx for minus. A za takie kłamstwa jak w democie powinien być ban, bo bezmózgi plusują i ślepo wierzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2012 o 19:20

avatar ciastolin
0 / 0

W moim mieście chleb kosztuje z reguły 1.99 PLN

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ravengor
+17 / 21

kriso pan i znawca, płaca minimalna w Polsce to : 317 euro, a w hiszpani, gdzie panuje większy kryzys i większe bezrobocie minimalna płaca wynosi : 666 euro.
Mało tego. Polak zapłaci za benzynę więcej niż ktoś w hiszpani, mimo że zarabia x2 mniej. "Kolejna rzecz, dług... zobacz ile rzeczy się w Polsce ciągle buduje? ile wybudowano? niestety za darmo się nie buduje, inna sprawa to niestety ceny tego budowania." Jakbyś nie zauważył to Polska buduje wszystko za x2/x3 więcej niż coś powinno kosztować, np autostrady czy stadiony. Palnij się w łeb bo tylko to ci mądrego pozostało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piq5
-1 / 9

Covboy Ty huknij się w łeb, te długi jakie mamy to właśnie zasługa tego, że mieliśmy EURO2012, zobacz że nikt nie podał po ME żadnych danych na temat przyśpieszenia gospodarki, jakiś namacalnych efektów tego, że zyskaliśmy coś poza żenującym Stadionem Narodowym, którego projekt powstał za czasów PiS. Przed EURO grono specjalistów mówiło ile to Polacy zyskają, ile to nam da, a teraz? Gdzie Ci turyści, którzy mieli nas tak masowo odwiedzać po zapoznaniu z naszym krajem? Gdzie kasa, którą mieli u nas zostawiać? EURO nie przynosi długów tylko wtedy gdy masz gotową infrastrukturę pod tę imprezę, u nas tego nie było i w dalszym ciągu nie ma, a na to co pobudowano też trzeba było zaciągnąć kredyty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
+8 / 18

Żyjemy tu jak z jakiejś cholernej okupacji. Ktoś decyduje kiedy dostaniesz SWOJE pieniądze na emerytuję i kiedy przestaniesz pracować, ktoś od górnie tylko za sprawą swojego widzi mi się decyduje ile zapłacisz za chleb, masło, paliwo. Ktoś zadecyduje za ciebie jak wychować twoje dziecko, jaką wiedzę mu przekazać. Ktoś zadecyduje ile oddasz swoich pieniędzy do wspólnego skarbca i ktoś pokaże ci jak masz żyć, jakim masz być obywatelem (użycie słowa człowiek było by chyba nie wskazanie, bo jesteśmy zasranymi obywatelami którzy mają wobec kogoś na górze jakieś urojone obowiązki). Czy naprawdę nikomu to nie przeszkadza? Ile jeszcze jesteście w stanie oddać w obce łapska aby dostać marną namiastkę bezpieczeństwa? Ile świń jeszcze spasiemy w tym cholernym rządzie? Wyjdźcie na ulice i obalcie ten totalitarny reżim zanim będzie za późno!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zasada221
+3 / 3

Hehe chociaż mamy drogi, które się nie nadają :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Viper111
0 / 0

aż za mocne....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aderjan
0 / 2

Ale autostrady zwiększyły się aż 2x :DDDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A anonimowypatriota
-1 / 1

Republika Czeska ma 1100 autostrad, a ma 4 razy mniejsza od Polski

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fonekxx
+5 / 5

Ludzie naprawdę czy myślicie że jakakolwiek partia zrobi coś dobrze? To co w Polsce się dzieje to tragedia bo każdy kto się dorwie do kasy chce napchać dla siebie jak najwięcej to każdy wie. Ceny wszystkiego idą w górę bo podatki idą przewóz materiałów jest opodatkowany i podatek też rośnie więc sama produkcja jest droższa a jak sprzedajesz musisz mieć zysk dlatego jest coraz drożej. To, że jest jak jest to wina nie ostatnich 50 lat tylko 300 lat kiedy dawno temu przez magnaterię chyliliśmy się ku upadkowi i upadliśmy pod zaborcami. Rozgrabili nasze państwo a potem odzyskaliśmy okrojoną wersję Polski. Prawda jest taka, że nic nie mamy i nikt się z nami nie liczy, a nam obywatelom mydlą oczy że wszystko jest dobrze bo tak jest najłatwiej. Poza tym chciałbym zobaczyć porównanie nas do Irlandii Płn., Portugalii czy Grecji. Każdy rząd będzie porażką, kraj będzie chylił się ku upadkowi. Ciekaw jestem jak będzie wyglądała Europa za 10 lat, na pewno sporo się zmieni jak dalej będzie tak jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Endriu17
-2 / 4

Gdzie masz ten chleb po 3,23 ? w gd masz po 1,6.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nutaharion
+4 / 6

W Polsce nie ma wolnego rynku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maciek007d
+3 / 3

Cena chleba 3,23zł? Chyba żartujesz. Wpisuję do systemu faktury od piekarza. Zwykły chleb razowy kosztuje netto 1,04 zł, dolicz podatki i marże. Wychodzi nieco ponad 2zł przy średniej pazerności sprzedawcy. Ludność = fałsz, jest DODATNI przyrost naturalny, bodaj 0,1 promila. Jak napisano niżej część nt. długu publicznego to BUJDY, bo rośnie on zawsze, kto by nie rządził. Ktoś pisał, że Hiszpania ma większe płace minimalne i większy kryzys. Tak jak Grecja HISZPANIE ŻYJĄ PONAD STAN! Właśnie dlatego taki kryzys u nas jeszcze nie nadszedł, bo mamy NIŻSZE PŁACE i państwo WOLNIEJ, ALE JAK NAJBARDZIEJ BIEDNIEJE. Proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BRYL007
-2 / 2

A cena chleba jest z dupy wzięta - 3 złote to chyba w delikatesach w centrum Wawy. W moim powiecie mogę śmiało powiedzieć, że cena się nie zmieniła, nawet zmalała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Sajotyn
+5 / 9

O KNP słyszałeś? Albo o innych ok. 60 partiach o których media milczą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2012 o 19:49

avatar cinek40
+2 / 4

W tym kraju nigdy nie będzie lepiej, jeżeli wszyscy będą myśleć: Mam szeroki wybór (głos w wyborach na dowolną partię) i Poloneza (Platformę), i zostanę przy Poldku, bo co, zmienię go na Malucha (PiS)? I nie będą szukać alternatyw, bo może jest syf, ale oczywiście za PiSu będzie jeszcze gorzej, a nie pomyślą żeby się rozejrzeć i wybrać coś innego, dzięki czemu będzie lepiej. Jest spory wybór, wystarczy tylko poszukać. Chociażby tutaj: http://ewybory.eu/ są przybliżone programy niektórych partii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kriso22
-3 / 3

KNP ? a co to jest i kto na to zagłosuje? jakich oni mają specjalistów? Założyć partie to sobie można ale to jest zarządzanie 40 mln krajem a nie grupą 5 osób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Takumo
-4 / 10

Co za baran to zrobił? Wyłącz radio Maryja i telewizje Trwam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diddl
+4 / 6

Ta, autostrad może jest więcej, ale co z tego jak pękają a i tak jest ich dużo mniej niż na zachodzie. Może i o wzroście wieku emerytalnego mówili wcześniej, ale mogli trochę pomyśleć. Dla mężczyzn 2 lata dłużej w pracy to pikuś, ale dla kobiet 7 lat dłużej... Mogli przynajmniej dać kobietom mniejszy wiek emerytalny (nie zasłaniajcie się równouprawnieniem). No i też niektóre zawody nie pozwalają pracować tak długo. Pominę służby ratunkowe i porządkowe, bo oni mają szybsze emerytury, ale robotnicy albo kierowcy. Wyobraź sobie 66-letniego robotnika zapieprzającego z łopatą na budowie... albo 66-letniego kierowcę autobusu. Gwarantuję wam, że balibyście się wsiąść do takiego autobusu. Puścił by ktoś z was dziecko na wycieczkę autokarem, który prowadzi 66-letni kierowca? No i jeszcze lekarze... Odważylibyście się położyć na stół operacyjny, wiedząc że będzie was operował 66-letni chirurg (nie ważne jak bardzo doświadczony, w tym wieku zdolności manualne nie są już takie jak dawniej, a te są bardzo ważne w tym zawodzie). Przecież niektórzy nawet nie dożyją do emerytury (o co zapewne chodzi Tuskowi).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlpH
+4 / 4

"by żyło się lepiej" chyba politykom...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zycietobajka
-2 / 4

Od roku 2015 planowana zmiana wysokości podatku VAT. Począwszy od tego roku odnotujemy obniżkę 1% rocznie aż do uzyskania podstawowej stawki podatku 20%. Więc jak dla mnie argument nr 2 nietrafiony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niecalkiemnormalny
+1 / 1

Ta cena za wodę jest moim marzeniem. Pozdrawiam innych płacących po 14zł i więcej :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hedokar
+2 / 2

Ale za to autostrad dwa razy więcej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Isarno
+1 / 1

Piszecie że wszystko się pogorszyło,wzrosło a ja tu widzę pewną nadzieję dla Polski, ludności coraz mniej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L legmarr1
-1 / 3

gratuluję pomysłu, jednak kilka wersów mija się z prawdą... :/ tak można nie można do końca wierzyc w to, co mówią demoty!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thedanio85
+1 / 3

To wolisz Jarka i codziennie słychać o "zamachu Smoleńskim"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnidzionk
+1 / 3

1. Zlikwidować wiek emerytalny ( każdy pracuje ile chce i od tego ma uzależnioną wysokość emerytury - wysokości wniesionych składek)
2. Jeśli już tak plujecie na Tuska porównajcie wysokość średniej pensji z tych dwóch lat i podzielcie przez ilość dowolnego dobra. Tylko w przypadku benzyny ten stosunek się obniżył.
3. Gospodarkę cechuje pewna cykliczność. Spadaliśmy gdzieś od 2010. Podejrzewam, 2013 będzie ostatnim rokiem kryzysu.
4. Dla Tuska wielki +, że w końcu wybudował trochę autostrad, choćby za pożyczoną kasę i wykorzystał dotacje z unii. Dzięki temu będziemy mieli szanse się szybciej rozwijać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barteksndw
-1 / 3

osoba dodająca takiego demota była, albo i jest kompletnym idiotą, a osoby stawiające mocne to tylko grupa osób bez pojęcia o życiu i ekonomi, która zapewne już niedługo będzie się jarać swoją "wiedzą" o tym co przyniosło pół dekady rządów PO. Cena paliwa i chleba na pewno są winą rządów PO. Tak Trzymajcie. Z taka wiedzą na pewno zaistniejecie w wielkim świecie gimnazjum

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 listopada 2012 o 21:22

avatar aku666
+1 / 3

Propaganda dla gimbusów. Urocze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amicus92
-2 / 4

Matoły... Ceny rosną na całym świecie. Zero orientacji ekonomicznej. Słyszeliście o inflacji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dajler86
+1 / 5

Niech ta ryżawa kurvva zejdzie ze sceny politycznej! Żądamy radykalnych zmian! KNP!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piorun944
-2 / 2

hahah to według tego to że ludzie starsi umierają to też wina rządów platformy nie no rzeczywiście obalić ich xD i najlepiej wybierzmy pis bo pisda nam wolność xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HarryLepper
-1 / 1

Tylko że obecnie w statystykach podaje się razem z autostradami drogi ekspresowe, nie różniące się prawie niczym, z wyjątkiem niższej dopuszczalnej prędkości i kilka cm węższymi pasami, komfort jazdy jednak taki sam, natomiast w krajach Europy Zach, śmiało zostałyby nazwane autostradami. 2007 - 1000 km, 2012 - 2500 km.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johndoe_
-1 / 3

Warto jeszcze dodać liczbę urzędasów: 2007 - 350 tys, obecnie: 500 tys.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SirLinuxer
0 / 0

Co za plugawe kłamstwo. W 2007 roku stopa bezrobocia wyniosła 9%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lotos5
0 / 0

Pierdzielisz. W netto chleb kosztuje 1,59 zł. Cały, krojony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Elfnocy
0 / 0

hmm a za żadów pis byłoby napisana liczba ofiar czwartej wojny światowej którą by wywołał bo mu samolotu oddać nie chcą ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem