Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3480 4449
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
K Kaszakisza
+26 / 56

@xRav
Ahahaahha żart tygodnia.
Polska straciła suwerenność na rzecz UE, najwięksi żyjący jeszcze zbrodniarze grzeją ciepłe posadki a za granicą na Polaka patrzy się jak na żebraka. Myślę, że nie o taką Polskę oni ginęli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+13 / 17

w sumie oni pewnie walczyli o Polskę ,która nigdy na razie nie istniała teraz mamy kryzys a wcześniej prl żebyśmy osiagneli poziom takich krajów skandynawskich to byłoby coś

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Don_Luca
+23 / 37

Oczywiste jest,że Polska nie jest w tym momencie niepodległa. Wszechobecna propaganda wmawia ludziom, że unia to, unia tamto, że fundusze unijne dobre..... Ludzie wierzą, kłócą się o acta, gejów, "matke" z sosnowca, czy inne bzdury, jak biedne męczone pieski... Plan grupy trzymającej władze: Dać temat zastępczy i wmówić, że zakazy i nakazy to dla ich dobra...i zakazywać stopniowo,powoli.
Suwerenność Polski to bzdura...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KotJarka
+2 / 8

`w czasie II WS, zginęło na wszystkich frontach, ~ 120 tys polskich żołnierzy, a cywilów ponad 6 mln. Czyli bardziej niebezpiecznie było być polskim cywilem. W wojsku nie trzeba myśleć, to robi kapral za Ciebie, nie musisz szukać jedzenia, schronienia. To politycy a nie żołnierze mieli coś do gadania w czasie ustalani granic i traktatów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fdnhff
-1 / 11

oczywiście że Polska jest suwerennym państwem. Należymy też do Unii Europejskiej, której sami z własnej nieprzymuszonej woli oddaliśmy pewną część kompetencji. Jak się nie podoba to zgodnie z art 50 TUE, możemy z Unii wystąpić. Gdyby nie Unia to dalej byśmy byli w miejscu gdzie jest mniej więcej Ukraina a nie tu gdzie teraz jesteśmy. Dalej byśmy jeździli po dziadowskich drogach, szrotem typu fiat 126p. Zauważ to wreszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wladi17
+10 / 22

Świetna grafika. Robi wrażenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Demotywator9339
+9 / 39

Wg. mnie nie tyle grafika świetna co demot :)
Dziwi mnie dlaczego wszyscy piszą o zarobkach, służbie zdrowia itd. zapominając przykładowo, że gdyby nie Sobieski pod Wiedniem to wszyscy byśmy teraz się uczyli Koranu na pamięć, Gdyby nie dzielne walki dywizjonu 303 to mogłoby dojść do okupacji UK co by się skończyło przegraniem wojny i każdy z Polaków siedziałby teraz w obozie albo nie dane by mu było nawet na ten świat przyjść, gdyby nie wygrana Polaków pod Warszawą w 1920 to byśmy teraz zachwycali się pomnikami Stalina na każdej ulicy, proszę was doceńcie to co zrobili dla was wasi właśni przodkowie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna26pikus
+5 / 7

chlopie, dla wielu tych co na swiat nie dano im bylo przyjsc, maja szczescie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
+8 / 18

@Demotywator9339 jak będziesz się musiał sam utrzymać to inaczej będziesz śpiewać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Licealista
+2 / 4

@Demotywator9339 Ale spójrz na to też, że gdybyśmy podpisali pakt Ribbentrop-Beck, wszystko mogłoby potoczyć się inaczej. Dlatego też właśnie polecam książkę Piotra Zychowicza pod tym właśnie tytułem. Jest to książka nie tyle co historyczna co polityczna i wyjaśnia pewne kwestie polityki międzynarodowej jakie mogliśmy wykorzystać i nie być pod dwoma okupacjami, Niemiecką i Sowiecką. Racja to jest tylko gdybanie i nie możemy tego zmienić już, ale to nie ma znaczenia, bo to my budujemy przyszłość, to że czuję się Polakiem nie oznacza, że muszę dziękować obecnemu rządowi czy też rządzącym do '89. To, że obecne państwo nie daje mi nic praktycznie nie oznacza, że nie jestem Polakiem. Bo to przecież jeżeli nie jesteśmy w Polsce nie oznacza, że Polski nie ma w nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Demotywator9339
+3 / 7

Mazi009 - Raczej nie, dalej będę uważał, że gdyby nie przodkowie, przepraszam, Twoi przodkowie to byś teraz czyścił buty jakiemuś Niemcu albo byś czołem stukał o ziemię modląc się do Allacha.
Zapewne należysz do tych Polaków co narzekają na zarobki a w dzień wyborów idzie głosować na Tuska, no bo ,,trzeba wybrać mniejsze zło".
NAJBARDZIEJ ŚMIESZĄ MNIE POLACY, KTÓRZY NARZEKAJĄ NA OBECNĄ SYTUACJĘ W KRAJU PO CZYM IDĄ NA WYBORY I DALEJ GŁOSUJĄ NA BANDĘ CZWORGA :D
Pamiętajcie, że rządy same się nie wybierają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Demotywator9339
-1 / 3

@Bezstronny_Komentator - 1. Zauważ, że to UK dawała dużo zaopatrzenia Komuchom gdy ci nacierali na Niemców, gdyby Niemcy przejęły Anglię to takie dostawy byłyby MOCNO ukrócone/ 2. a Ty myślisz, że z jakiego kraju były ataki powietrzne na Niemcy w 1944/45 roku? właśnie, że z Anglii, Amerykanie bombardowali w nocy a Anglicy w dzień, gdyby zjednoczone królestwo miałoby być okupowane przez III Rzeszę to takich nalotów by nie było... Zauważ, że te bombardowania wyniszczyły Niemcy od środka a tak to wojna mogła pójść innym torem./ 3. Tak więc zauważ, że UK mocno ograniczała Hitlera w swych działaniach, z jednej strony dawała zaopatrzenie do Ruskich by ci mogli mocno napierać a z drugiej strony z Amerykańcami bombardowali Niemieckie fabryki dzięki czemu szwaby nie produkowały tak dużo wojska./ 4. co do ,,przerzutu" wojsk przez kanał La Manche.... Istniały wtedy transportowce więc nie byłoby problemu co zresztą pokazały Stany zjednoczone w 44 roku :D... wiadomo, że operacje wojsk na terenach związku radzieckiego były dużo dłuższe niż przez La Manche. @lessiwroc - z całym szacunkiem ale nie będę dyskutował z osobą, która ma takie coś w awatarze, nie lubię żydostwa ponieważ kontroluje mój naród poprzez media.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aspirhino
0 / 0

Bezstronny:
Po zwycięstwie nad ZSRR Wehrmacht związany byłby walką z rosyjską partyzantką. Zagospodarowanie tak wielkiego, wrogiego obszaru było nierealne. Niemcy zjedliby więcej, niż mogli strawić. Wówczas ostatnią rzeczą jaka by im przyszła do głowy, byłoby atakowanie starego sojusznika. W dodatku możliwe, że do wojny włączyliby się alianci. To my bylibyśmy gotowi do ataku, a nie Niemcy. Co wtedy? Zmieniamy strony, ruszamy na Berlin zanim Niemcy zareagują, wywozimy Hitlera na taczce, wojska niemieckie wycofują się z Rosji i topnieją po drodze wykańczane przez Rosjan, Rzesza się sypie i się kończy triumf woli! A my stajemy się jedynym mocarstwem w regionie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bike123
+10 / 14

niech politycy o tym pamietaja. bo my pamietamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cywil83
+9 / 17

Pamiętajcie że dom jest tam gdzie jest nam dobrze,a przez qtafonów zwanych w pewnych kręgach politykami,w tym kraju nigdy nie będzie dobrze. Powoli staje się tu gorzej niż za PRL-u

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PtakMarceli
+14 / 16

Próbuję ją docenić każdego dnia, ale to bardzo trudne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+124 / 264

Doceniam to że w Polsce jest bezrobocie ,doceniam to ze wielu Polaków ma psie pensje ,doceniam drogie rachunki ,wysokie ceny ,kryzys i niski poziom życia obywateli ... nie chrzań człowieku, trudno być patriota w kraju w którym nic się nie zmienia , mieliśmy po komunie w miarę lata 90 a wcześniej i teraz mamy żałosne bagno . Niech to zdjęcie nie idzie na sumienie Polaków bo to aż podłe ,wielu z tych żólnieży nie chciało walczyć ,chciało być ze swoimi rodzinami i mieć święty spokój. Czy rodzina czartoryskich idzie do wojska? nie. czy naszych politykow? nie? a ja nie bedę wylewał krwii by potem ktoś mieszkał w pałacu a ja przetyrany po wojnie leczył traumę i rany. Dlaczego Polacy wyjeżdżają? Bo nie lubią Polski? Tylko kamienny łeb tak uwaza .Bo tu nie ma perspektyw ani pewnego jutra, człowiek po studiach ma tu proponowaną pensje 1200 zł na kasie w biedronce a jedzie do takich niemiec i proponują mu bez mrugniecia okiem 3, 4 tysiace( euro) To kpina ze ktoś śmie mi wypominać brak patriotyzmu kiedy tu jest tak źle ze tylko w europie gorzej na ukrainie czy białorusi... ps Gdybyśmy w 1939 roku poddali sie tak jak Czehy nasz kraj nie byłby zniszczony w i wele Polaków ocaliłoby życie ,ale nie, w imie honoru popełniliśmy samobójstwo........

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 7:45

avatar wladi17
+19 / 45

Doceniasz to wszystko? Ja tym gardzę i pluję w twarz tym co nas tak uRZĄDzili. Nie ma perspektyw, bo to czerwoni nam zgotowali ten los. Ludzie po 89' nie wiedzieli jaki teatrzyk został odwalony. Komuniści znowu zasiedli w ławach by rządzić tym krajem i to są właśnie te wyniki: bezrobocie, pensja to kpina, duże rachunki, kryzys (dopiero będzie), i niski poziom życia obywateli. To jest wynik rządu komunistycznych władz! To jest prawda i nie rozumiem ludzi, którzy się z tym sprzeczają?! Polakowi nie odbierzesz jednego - wolności. Na tym opierają się fundamenty naszej egzystencji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+23 / 31

ewladi ja też pluję a kiedy napisałem że doceniam to była IRONIA , przeczytaj jeszcze raz mój komentarz to będziesz wiedział że podzielam twoje niezadowolenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 7:43

avatar Boleslawek
+21 / 27

obawiam się, że to nie bohaterska walka przyczyniła się głównie do obecnej sytuacji polski, to lata komuny, które ją wyjałowiły, a gdybyśmy byli ulegli to mówilibyśmy dziś po rosyjsku. Uległy kraj nigdy nie byłby potęgą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 7:53

avatar wladi17
+6 / 12

Nie wyłapałem jej. Ok, mniejsza. Mówisz, że wypominają Ci brak patriotyzmu. Na patriotyzm nie składa się tylko to co jest obecnie. Pewnie, 90% społeczeństwa jest niezadowolona z obecnej sytuacji, ale to nie oznacza, że są nie patriotami. Dla mnie przede wszystkim patriotyzmem jest pamiętanie o historii, o naszych przodkach, którzy (tak jak na tym obrazku) przelali swoją krew za naszą wolność. W obowiązku każdego patrioty jest kultywowanie tych wartości, jakimi Oni się cechowali bez względu na wszystko. "Zachowałam się jak trzeba". P.S. Tego posta kieruję do wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 8:13

avatar RyderPuszek
+4 / 12

piotrasssso wegłyg ciebie patrioztym to pozwolenia na zmasakrowanie się na poligonie? gratuluję właśnie przez nędzne warunki ludzie zaczynają myśleć o sobie by wogóle przeżyć, jak państwo ma mnie w dupie to czemu mam wylewać za nie krew? moje zdrowie jest cenne a ówczesne szpitale to łowcy skór

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 8:20

avatar glasser
+11 / 13

Z przodu honor a z tyłu goła dupa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niepodlegla_polska
0 / 20

Ja jestem dumna, że moi przodkowie walczyli. My to mamy we krwi! A to, że nie rozliczyliśmy się po 1989 r. z przeszłości, świadczy o tym, że trzeba walczyć dalej, a nie poddawać się... Bądź wygodny i jedź - droga wolna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damager
+1 / 27

Nie pytaj co Ojczyzna może zrobić dla Ciebie. Zapytaj co TY możesz zrobić dla Ojczyzny. Podejście godne pożałowania - wyjeżdżam, bo tu jest beznadziejnie. Jeśli wszyscy będą tak robić, to w Polsce NIGDY nie będzie dobrze. Ojczyzna jest bardzo często porównywana do matki. Więc co, jeśli matka Ci ciężko zachoruje to też ją zostawisz, bo po co się męczyć?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lol987654321
0 / 8

i nak*rwiał byś teraz po szwabsku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~realista111
+4 / 10

Gdyby wszyscy podali się jak czechy teraz mówilibysmy po niemiecku o ile predzej nie wylecielibyśmy przez komin

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Knajcior
+1 / 9

jak idzie się na najłatwiejsze kierunki na studiach, jak większość tępoty po liceum to nie dziw się, że tylko w biedronce Cię chcą, 3-4 tyś euro za granicą? No chyba sobie kpisz, niemcy może i tyle dają, ale raczej fachowcom budowlanym itp. Napewno nie marnym studencikom po jakiś marnych kierunkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wieczor74
+5 / 7

Jedna uwaga: "człowiek po studiach ma tu proponowaną pensje 1200 zł na kasie w biedronce a jedzie do takich Niemiec i proponują mu bez mrugniecia okiem 3, 4 tysiące (euro)". Jeśli masz kwalifikacje, za które zapłacą Ci w Niemczech 3-4 tysiące euro, to nie będziesz pracował w Polsce na kasie w Biedronce. Jeśli Twoje umiejętności pozwalają tylko na to, to w Niemczech też wylądujesz na kasie albo na zasiłku (jak już go sobie wypracujesz), więc uprasza się o nie chrzanienie głupot. Jeśli komuś wydaje się, że skończenie jakichkolwiek studiów coś znaczy, to studiujcie dalej politologię czy europeistykę na wyższej szkole tego i owego w Pomszczylewie, ale nie narzekajcie, że nie ma pracy. Ja skończyłem liceum w 94, poszedłem na studia. Nie ukończyłem ich, bo zacząłem pracować i nie dałem rady pociągnąć obu rzeczy naraz, względnie byłem za młody i za głupi żeby docenić możliwość jaką dostałem. Ale mam kwalifikacje umożliwiające mi zarabianie kilku tysięcy i w Polsce i na zachodzie - wybór należy do mnie. Pracowałem jednak na nie sam i nie uważałem, że papierek za mnie coś załatwi. To była moja pasja. Więc do roboty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 11:48

avatar lord_nikkon
+13 / 15

Święte słowa. Patriotyzmem się nie najem. Co mi dała Polska? Edukację za którą zapłacili moi rodzice. Zgryzotę jak zarabiałem marne 2000zł po 5 latach studiów z średnią 4,5 i wielu kursach specjalistycznych. Ciągle się słyszy o politykach którym bym pewnie obił pysk bez zmrużenia okiem. Tworzą prawa ale sami nigdy do nich się nie stosują. Mam na kogoś innego głosować? na kogo. Te same gęby tylko barwy inne. Nie zawdzięczam nic Polsce i nie czuję się z nią związany. Żyjemy przeszłością a nie teraźniejszością. Sam do wszystkiego doszedłem, ciężką pracą ale jak rząd za to mnie każe ciągłymi podwyżkami, ograniczeniami to ja szczerze pier...le i wolę pracować dla kraju, który mnie doceni, a nie zgnoi mnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+4 / 10

widzę ze dużo tu konformistów ,którym pasuje owczesny syf ,ale nie każdy zadowoli sie minimum i w dodatku takim skrajnym , po pierwsze ci co pieprza " najlepiej to wyjechać" niech się zamkną. Ile tu było prób zrobienia tu czegoś na lepsze? Zawsze szlag wszystko trafiał ,bo ludziom się zawsze syf podobał a kazdą zamianę na lepsze traktowali jako " zdrade Polski" po drugie ,gdybyśmy się poddali jak czehy to wcale by się nam źle nie stało ,Czehy są dzisiaj bardziej od nas rozwiniete i to o ile , kupujemy ich pociagi bo to co mamy na szynach to złom . Po trzecie słowa:Nie pytaj co Ojczyzna może zrobić dla Ciebie. Zapytaj co TY możesz zrobić dla Ojczyzny powiedział Kennedy ,który był prezydentem USA gdzie o wiele łatwiej było i nadal jest dorobić się czegokolwiek niz tu ,wiec jeżeli obywatel szczęśliwy ,syty i zyje dostatnio to kocha swój kraj,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kiepura
+3 / 5

Z tym 3-4 tys euro troche przesadzasz, zeby tyle zarabiac trzeba miec naprawde dobre studia skonczone i zawod, na ktory jest zapotrzebowanie no i oczywiscie niemiecki perfekt.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
+6 / 6

W rządzie nadal siedzi czerwone pokolenie, żeby w polsce się zmieniło potrzeba jeszcze kilkudziesięciu lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~vcrehab
+1 / 5

Patriotyzm nie polega na tym, że się kocha swój kraj bo jest w nim dobrze. W naszym "motto" jest słowo honor. I ojczyzna też. Jakbyśmy sie poddali to by nas nie powibijali ? Hahahaha dobre... Ludzie umierali za Polskę i za wolną Europę. Jakbyśmy sie temu nie przeciwstawili, to co ? Bylibyśmy teraz niezniszczeni ? Więcej ludzi by żyło ? Może najlepiej w ogóle wszyscy w Eu by sie oddali w pokoju wiadomo komu, Sielanka... szkoda że akurat my wtedy bylibyśmy albo martwi, a harujący w obozach za darmola dla wielkiego pana niemca ( co w sumie jest równoważne śmierci ).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alewis8
+2 / 6

Dokładnie tak, wojny to zabawy bogatych głąbów przez które giną zwykli. Trzeba być chorym psychicznie żeby tak po prostu iść na wojnę, bo chcę. Nikt nie chciał, każdy woli być ze swoją żoną i dziećmi. Jakby była wojna też osobiście miałbym to gdzieś. Co mnie obchodzi jakiś kretyn który umyślił sobie wysłać na nas zwykłych żołnierzy, takich samych ludzi jak ja - ale przymusił ich do inwazji na nas bo on tak chce. Czy żołnierze Wehrmachtu chcieli na nas napadać? Ci zwykli Niemcy? A skąd! Też chcieli byc u siebie i mieć święty spokój a nie iść na jakąś wojnę z której mało ktory wracał. A polska obecnie to koszmarne bagno pełne komuny, złodziei, wyzyskiwaczy, nepotyzmu i korupcji. Wychodzisz na ulicę w dużym mieście, brudno szaro roi się od żebraków, śmierdzieli, zapitych meneli. Normalni ludzie mają miny jakby 2 lata słońca nie widzieli. Większość ma wszystko gdzieś i wegetuje od 10 do 10 bez perspektyw u jakiegoś "wielmoża" na umowę zlecenie przez agencję tymczasową. Normalnego obywatela się olewa i zbywa a śmierdzący nierób i ochlejtus żyje sobie z twojego podatku bo mu to pasuje. Państwo mu da, tobie nie bo masz 3 zł na osobę za dużo. Wypije taki o jednego jabcola za dużo, zabiorą go na oddział, umyją i wypielęgnują. A ty czekasz na stołku w poczekalni 3 godz z otwartym złamaniem, bo nie mają wolnych łóżek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 17:43

avatar niebezpieczna007
+2 / 4

nie zgadzam się z kwestią poddania się, oczywiście jestem dumna z naszej walki i historii, ale nie będę żyła w miejscu, gdzie nie mam na nic pieniędzy, na codzienne proste wydatki.. poza tym muszę np pomóc moim rodzicom na starość, moja mama zarabia dość sporo jak na Polskę, ale emerturę będzie miała minimalną, a tata stracił pracę , oboje potrzebują drogich leków - no i co, mam tu zostać w imię patriotyzmu i patrzeć, jak się wykańczają po 60tce chwytając się dodatkowych prac zamiast mieć zasłużony odpoczynek i emeryturę? nie mam nawet rodzeństwa do pomocy... nie, wyjadę, będę pracować i sprawię że na stare lata wreszcie będą mieli zabezpieczenie finansowe, piękne wakacje itd itp... a przy okazji sama nie będę przymierać głodem..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar argo21
+4 / 6

gdybyśmy w '39 poddali się Hitler miałby ułatwioną drogę do wygrania wojny... i może Cię to zdziwi, ale zginęłoby jeszcze więcej Polaków, bo docelowo Polska miała być "przestrzenią życiową" dla "rasy panów". Niewielka grupa ocalonych miała pełnić rolę siły roboczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Adrias
+7 / 11

No to wypierdzielaj do niemiec. Kiedyś byłem na wycieczce, jakoś do Gdańska. I tam jak nas przewodniczka oprowadzała po Westerplatte powiedziała, że jak była w niemczech to jakiś babsztyl powiedział jej że to się nam należało. Jakoś w 41 Japończycy gorzej od nas "popełniali samobójstwo" a teraz są jedną z najlepszych potęg. Winni są tutaj ci niemcy (których chyba bronisz) i ruscy, którzy nam rozwalili kraj a później zabronili przyjęcia pomocy od zachodu. Gdybyśmy po 45 byli od razu niepodlegli teraz moglibyśmy być lepiej ustawieni od Niemiec. A ci patrioci, którzy mówisz, że niepotrzebnie zginęli, próbowali walczyć z komunistami, ale nie mieli sami szans.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtek010
0 / 0

racja i jestem tego samego zdania gdyby nie to że mam tu kolegów rodzinę i przywiązanie do tego to juz dawno mnie by tu nie było...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Miczwald
+4 / 6

Człowieku, Polska była krajem z honorem i nigdy się nie poddawaliśmy, lać na takich jak ty.
Przynajmniej tymi wszystkimi powstaniami pokazaliśmy całemu światu, że Polska to nie kraj, który można sobie dobrowolnie zagarnąć bez jakichkolwiek przeciwstawień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RFELO25
+4 / 4

Ale ty jesteś łeb Polacy i Żydzi to były dwa narody, które Hitler zamierzał wymordować, nic byś nie ocalił bo byś gadał po niemiecku (lub wcale by cię nie było), a Polacy byliby jakąś słowiańską hordą sprzed wieków. Tak wyglądałoby to poddanie się. To nie było samobójstwo w imię honoru, ale walka o życie. Oblałeś historię. Doucz się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 19:01

P petting
-1 / 1

Pierwszym strzałem w kolano było oddanie naszego losu w ręce polaczków. potem ta cała Unia - fakt, 10 lat temu to był prestiż i duma należeć do czegoś takiego. dzisiaj to wszystko kuleje. zanika tożsamość, powstało wiele urojonych problemów (pedalstwo, islamofobia). teraz nie liczy się, co jest lepsze, ale co lepiej wygląda. dlatego przedsiębiorca na starcie dostał młotkiem po głowie w postaci podatków, potem sam musi jakoś wyjść z deficytu, więc mamy psie pensje. państwo opiekuńcze jest dobre, ale pewne sprawy trzeba zostawić obywatelom - sami lepiej się poradzą. a co do zdjęcia - właśnie dzięki czemuś takiemu w końcu obudzi się w kimś przywódca i zrobi w tym burdelu porządek, dbając o dobro Polaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szogunbis
+2 / 6

Zgadzam sie z Toba, oprócz ostatniego Twojego ostatniego zdania. Pozwolę sobie tu przytoczyć fragment przemówienia ministra spraw zagranicznych II RP - Józefa Becka - w Sejmie 5 maja 1939r. : "Ale pokój, jak prawie wszystkie sprawy tego świata ma swoją cenę, wysoką, ale wymierną. MY W POLSCE NIE ZNAMY POJĘCIA POKOJU ZA WSZELKĄ CENĘ. Jest tylko jedna rzecz w życiu ludzi, narodów i państw, która jest bezcenną. Tą rzeczą jest honor." To są naprawdę mądre słowa - zastanów się proszę nad tym. chciałbyś żeby Polacy byli sługusami Hitlera? Uczestniczyli jako jego "sojusznicy" w piekle które wywołał? Ustępowanie Hitlerowi, tylko zwiększyło by jego apetyt na więcej. Sytuacja była trudna i może nie żyjemy teraz w świetnie rozwiniętym kraju, ale przynajmniej nie zhanbiliśmy się jak Francuzi, którym nie było spieszno do wojny, ani Anglicy, którzy sprzedali nas i wiele innych krajów (jak np. Czechy)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PawloManUtd
+4 / 4

Miałem Ci przyznać rację, ale na koniec palnąłeś nieziemską głupotę. Wyjazd zagranicę w dzisiejszych czasach to nie jest jakieś odwrócenie się od Polski- to fakt, ale doceń tych, którzy walczyli o wolność narodu, który teraz mamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Taki_Nikt
+1 / 3

Prawię do końca się zgodzę, jednak istnieje coś takiego jak duma narodowa, honor. Gdyby każdy tak jak ty nie cenił za nic honoru, o takim czymś jak Polska czytalibyśmy w legendach. Niedługo zapewne muzłumanie zaczną się dobierać i do nas. Ciekawe ile lewaków i reszty plebsu podda się bez walki. Jeśli nie warto za ojczyznę przelewać krwi, to może było od razu pójść do Niemców, czy innego okupanta i poprosić już za czasów Mieszka I o litość. Przecież co tobie by przeszkadzało, kim jesteś. Dla ciebie sztandar i tak zapewne niczym. Gdy sytuacja się pogarsza, to próbuje się coś zmienić- nie ucieka. Jak ci się w Anglii pogorszy, to pójdziesz gdzie indziej. Co jesteś wart dla społeczeństwa, jeżeli pierwszy uciekasz z tonącego okrętu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piq5
+2 / 2

@Miczwald możesz powiedzieć, które z powstań zakończyło się sukcesem? Pokazaliśmy innym coś? Inne narody mają swoje problemy i nie przejmują się tym, że Polacy coś tam pokazali, naprawdę zajmijcie się sobą, a nie gadacie te bezsensowne słowa o tym, że inni nas podziwiali czy dalej podziwiają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~czazcu
0 / 0

racja, ale z tym 3-4 tys euro to przesadziłeś i to grubo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dumnypolan
+3 / 9

Gdybyśmy się poddali jak Czechy w 1939 byłoby lepiej ? Ty żałosny psie jak możesz tak mówić,że głupotą było walczyć o swoją ojczyznę,nie jesteś godny nazywać się polakiem.Rozumiem początek wypowiedzi to,że teraz jest bagno też wiem i rozumiem ludzi wyjeżdżających za granicę ale Twoje ostatnie napisane w twoim komentarzu zdanie jest hańbą dla Polaków,przynosisz nam tym wstyd.Gardzę takimi ludźmi jak ty,jak złodziej Ci się włamie do domu po co będziesz się bronił oddaj mu wszystko i będzie lepiej,jak koleś będzie chciał Ci zgwałcić córkę daj mu będzie szybciej i bez zbędnych ciągań po sądach żal pisać do Takich ludzi jak Ty.Przodkowie nasi polscy jak znosicie taką "wdzięczność".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pgajek4
+1 / 3

Nikomu się nie chce ruszyć "dupy" i zmienić coś w tej naszej Polsce . Wszyscy jedynie narzekają jest źle. Polska to nasza ojczyzna , nasz domu , za który wiele milionów przelało swą krew i nie dlatego że musieli. W dzisiejszych czasach zmieniają się wartości i autorytety jakimi się kierujemy . Ojczyzna , patriotyzm stają się coraz mniej ważne , stajemy się obywatelami świata . A póki co ten nasz "świat" zmierza w złym kierunku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Westpreusse
+1 / 3

Polaczki jak zwykle popelnili samobojstwo i walczyli by miec gorzej... gdyby teraz byli czescia wladztwa Merkel to by do pracy chociaz blizej mieli i normalne pensje. a tak sa bialymi murzynami na zachodzie... wlasnie angielskie slave - niewolnik bierze sie od slowianina... wiec zawsze zagraniczne korporacje beda wyzyskiwac polakow w ich wlasnym kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PLdśląśk
+1 / 1

co ty w ogóle do mnie rozmawiasz???gdybyśmy się poddali w 39.zdajesz sobie sprawę jak by wyglądał teraz świat albo Europa!?jakaś masakra. co ty tu wypisujesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrek1313
-1 / 5

krew się we mnie gotuje... Panie jak-mi-źle-Polaczku, proszę najpierw wziąć pod uwagę, że Polska to Polska, a nie Niemcy. Nie oczekuj zachodnich zarobków, bo cały czas jesteśmy rozwijającym się wschodem. Boli? Powinno. Zostaliśmy zrujnowani wojną i komunizmem dumnie nazywanym socjalizmem. Człowiek oczytany zapewne wiedziałby jaka nędza panowała kilkadziesiąt lat temu. Przeżyliśmy ogromny "skok jakościowy". Byliśmy wolni i niepodlegli przez 20 lat po 1 WŚ. Potem wolność tę nam odebrano. Skończona 2 WŚ miała gwarantować nową jakość kraju, lecz za uchem zaczął ujadać czerwony pies. Nie poddaliśmy się mimo to. Od lat 80', a dokładnie na przełomie 80' i 90' staliśmy się na prawdę niezależni. Minęło 20 lat z groszami. Mamy smartphone, komputery, kilka samochodów w rodzinie. Żyje ci się źle? Pamiętaj, że nie jesteś w zachodnim mocarstwie, tylko w średniozamożnej (na europejskie standardy) Polszy. Mimo to jednak NIE JEST TAK ŹLE. Teraz trochę o walkach. Wyręcz mnie proszę i sam trzaśnij się w głowę. Oddać kraj bo co? Bo "kraj nie byłby taki zniszczony"? Serio tak uważasz? Oddałbyś dziewczynę adoratorowi bo z nim miała by lepiej, bo jeździła by z nim mercedesem? Bo obiecałby, że jej nigdy nie uderzy, chociaż pobił już kilka byłych? Przenośnię mam nadzieję rozumiesz. Wniosek? Nie ośmieszaj się. OK. Ostatnia kwestia, która pali: kasa w biedronce. Wiesz co powie Chińczyk? Że chciałby pracować w Polsce, a nie na plantacji za 3 dolary na dzień. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia mój drogi. Zresztą, mam 19 lat, chodzę jeszcze do szkoły średniej i nie szukając specjalnie mam pracę na budowie za ok. 2,5 tys zł. Nie, nie jestem powiązany z budowlanką, po prostu szybko się uczę i pracodawca to docenia. Ponad to jako, iż moja szkoła to technikum informatyczne tworzę strony internetowe i grafikę, co dodatkowo przynosi zyski. Mówisz że nie ma pieniędzy? Oczywiście, nie ma nic za darmo, nie ma nic za partactwo. I to na tyle, nie będę już więcej wzburzał mojej biało-czerwonej krwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spejszal
+3 / 3

Czechy nie Czehy. Samobójstwo popełniamy każdego dnia mając do wyboru Bandę Pięciorga : PO,PiS,SLD, PSL, Ruch Palikota i inne ścierwa czekające do koryta !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~max1111
-1 / 1

Walczyliśmy, a i tak cały świat ma nas za antysemitów, twórców obozów koncentracyjnych komunistów itp. A gloryfikowana w filmach i książkach jest byle Francja, która zesrała się ze strachu jak wujek firer pierdnął...
I paradoks, Niemcy rządzą Europą a my jesteśmy ich podnóżkiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gladi123
+1 / 1

Dodam jeszcze kwestie spraw po wojnie. Czerwone kur wy, smiecie i inne ścierwo żyje sobie jak pączek w maśle a bohaterzy ledwo utrzymują się z renty 800 zł miesięcznie . Taka sprawiedliwość że za patriotyzm jesteś uznany za wyrzutka i dziada, a za bycie kur wą dostajesz profity. tak w gwoli ścisłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TangencePL
+1 / 1

Dlaczego jedyna opcją jaką widzicie jest wyjazd za granice? Bliżej niż do Londynu mamy do Warszawy na wiejską żeby zakończyć to piekło. Jeśli uważacie, że żyjemy w demokratycznym państwie, to czemu uważacie, że nie macie nic do powiedzenia?! Każdy głos liczy się tak samo, bez względu na to kim jesteś; Ty i Twoje poglądy, jesteście tak samo ważni jak poglądy i słowa tego człowieka, którego widzisz w telewizji. Mówi Ci, że robi wszystko, by bylo lepiej, a tak na prawde jeszcze bardziej Cię okrada z twoich pieniędzy, godności, honoru.. A teraz wyobraź sobie, że pieniądze nie są najważniejsze i zobacz sam z czego jeszcze Cię okradają.. Demokracja oznacza, że każdy z nas ma coś do powiedzenia, a nie tylko tych 460 przy chlewie. Czemu nawet nie próbujecie walczyć o swoją godność, o godność swoich bliskich, rodziny, dzieci.. nas wszystkich?
@RyderPuszek, Gratuluję Twojego wielkiego realizmu, ale jedyne co potrafi realista to tylko jeszcze bardziej utwierdzić i uwięzić w tejże szarej rzeczywistości. Realiści nie zmienią tego świata, w każdym razie na pewno nie na lepsze..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2013 o 1:28

avatar RyderPuszek
0 / 0

dumnypolan chamie jeden takimi tekstami to w melinie się odzywaj do kogo innego ok? Gdybym się nie martwił o ten kraj to bym nie pisał ze tu źle , ,bo chcę coś zmienic ,ale pojawia się tutaj taki ktoś jak ty i myśli że dobra polska to taka gdzie jest biednie ,ale po naszemu, typowy tekst ,który nas rujnuje gospodarczo.......i wiesz mi rodziny zabitych żołnieży chcą mieć bardziej swoich synów żywych niż jakiś order który sie zakurzy w szafie........ Podłość i twoje ambicje gardzą życiem innych ,aby po trupach do celu.........Mi w przeciewieństwie do niektórych na losie złonierzy by nie ginęli, oni też sa do cholery ludźmi!!!!! Mają rodziny ,potrafią kochać a dla was mają być mięsem armatnim , pikselem by na ich krwi spełnić swoje ambicje i nie urazić honoru. Nie macie serca.... To ja gardzę ludźmi ,dla ,których nie obchodzi i los i życie inncyh ludzi.... :((((

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2013 o 7:36

T ThePr0
0 / 0

W sumie przed I wojną światową Polski nie było, przez 20 lat dużo nie da się zrobić, II wojna wyniszczyła nas, ale jako typowy lewak zapominasz chyba o tym że byliśmy pod radziecką okupacją kilkadziesiąt lat, wszyscy o tym zapominają, a najbardziej przykre jest to że komuniści dalej nami rządzą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cała_prawda
0 / 0

miałem napisać w podobnym tonie ale Ryder napisałeś wszystko chyba co każdemu się rzuca na ślinę jak widzi ten beznadziejny demot zrzucający całą winę na szarego obywatela. A tym co nie kumają Twojej wypowiedzi proponuję wygooglować co znaczy ironia albo sarkazm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomek0310
+1 / 1

To nie wina Polski tylko rządzących! Czy Ty naprawdę nie widzisz różnicy? Czy dla Ciebie cały życie to wysokie rachunki i podatek VAT? Nie masz żadnych wyższych wartości? Wiesz jakie masz szczęści? Żyjesz w wolnej Polsce, możesz mówić po polsku, uczyć w tym języku swoje dzieci, nie grozi nam wojna, mam własną wspaniałą tradycje, historię i kulturę, której mogą nam pozazdrościć na całym świecie! Wiesz ile Amerykanie daliby za taką wspaniałą historię jak nasza? Połowę Stanów by sprzedali a drugą polowe dali pod zastaw by móc się pochwalić przynajmniej procentem historii i chwały, którą myśmy mieli przez 1000 lat! Nie sztuka trwa przy ojczyźnie kiedy wiedzie się dobrze, sztuka trwać przy niej na dobre i na złe! Wyjazd za granice za dobrobytem innych jest takim samym k.... jak zamienić starą żonę na młodą!

Bóg Honor Ojczyzna!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Msc1
0 / 0

Patriotyzm to miłość do ojczyzny, nie do państwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wstt93
0 / 0

Tamci ludzie byli ludźmi honoru, gdybyś stanął twarz w twarz w tej chwili z tymi ludźmi co oddawali krew za wolność Polski napewno byś nie wydusił nawet słowa takiego, jakiego napisałeś w tym poście, więc narzekaj dalej, siedź na demotach czy innych fejsbókach i pisz jak to jest źle siedząc w domu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mxteo
+11 / 13

To wszystko łatwo powiedzieć, ale perspektywa kilkukrotnie większych zarobków za taką samą pracę kusi.. Ponadto lepsze usługi jakich można się spodziewać, możliwość odłożenia trochę grosza, a nie życie z miesiąca na miesiąc i możliwość pozwolenia sobie na takie "luksusy" jak kino, teatr... Z ręką na sercu - zostałbym w Ojczyźnie, ale mając do wyboru 1500zł miesięcznie, lub 2200 euro w takich chociażby Niemczech..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warmonger
-2 / 26

Polacy potrafią tylko walczyć z kim popadnie, a wziąć się do roboty i ucywilizować kraj nie ma komu. Wszędzie czają się wrogowie - Niemcy, Rosjanie, Żydzi, a ostatnio i muzułmanie (lol?), ale również komuniści (jacy u diabła komuniści?), ateiści, bardzo szeroko rozumiani "lewacy", a w trzeciej grupie również złodzieje, oszuści i politycy. Oczywiście to ONI, a nie MY, są winni wszelkich nieszczęść.
Jeśli tak wielu Polaków (polaków?) uważa, że łatwiej ukraść, niż zapracować, niech się nie dziwią, że żyją w biednym kraju. Jeśli polacy potrafią tylko narzekać na polityków i nie chodzą na wybory, niech się nie dziwią, że rządzą nami idioci. Jeśli polacy akceptują ściąganie na egzaminach, niech się nie dziwią, że dyplom magistra dostaje każdy idiota, który potem idzie na kasę albo na bezrobocie. Sami sobie zgotowaliśmy ten los.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
+3 / 9

Racja, dobrze powiedziane. Ale minusy leca, za wszystkim stoją przecież Żydzi. Ale do póki w Polsce będzie kult porazki (na przykład wychwalanie samobójców i niszczycieli Warszawy z powstania) i szukanie wszędzie winnych, zamiast pracy u podstaw, rozwijanie uczciwości, kultury, świadomego politycznie społeczeństwa, dopóty będzie jak będzie. W Polsce mamy teraz mamy przywolenie na wspomniane ściąganie, korpucję, a jednoczesnie ludzie mówia, że polityce złodzieje, a lekarze łapówkarze. Połowa "ateistów" dzieli się na święta opłatkiem. Ludzie narzekają, że państwowi urzednicy to nieroby, ale na przedsiębiorców mówią "prywaciarze". O ekonomi nie mówię z litości. Nie dziwie się więc ludziom, że dają kreskę na zachód.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mala1nisza
+4 / 6

Czasem mam wrażenie, że każdy Polak jest najmądrzejszy i kant tyłka nikogo nie zaboli, żeby dowiedzieć się na temat czegokolwiek więcej. Za eksperta się nie uważam, ale skrawek informacji jakie otrzymałam pokazał mi jedną rzecz - w państwie wszystko jest ze sobą powiązane. Zostały przeprowadzone badania, że gdyby polska gospodarka chciała dorównać chociażby niemieckiej, przy założeniu że my rozwijamy się w bardzo optymistycznym tempie 5%, a oni WCALE, dogonilibyśmy ich za 53(!) lata. Całkiem niedawno otrzymaliśmy informację o tym, że spłaciliśmy ODSETKI (!) od pożyczek zaciągniętych przez Gierka. A zostały spłacone tylko dlatego, że duża ich część została umorzona. Ciągle rosnący dług publiczny nigdy nie przestanie rosnąć, bo państwo musi zaciągać ciągle nowy dług na spłatę starego. Im większy dług tym mniej pieniędzy, więc podnosimy podatki, ale podniesienie podatków po jakimś czasu zmniejsza ruch w gospodarce, bo zmniejsza się produkcja, więc wpływy do budżetu znów maleją i tak w koło macieju. Łatwo powiedzieć że mamy w rządzie debili, ale Ci debile oprócz tego, że są debilami to jeszcze muszą walczyć z zaszłościami takimi właśnie jak długi Gierka, ZUSy nie ZUSy i inne takie. Nie wszystko jest białe albo czarne. Znasz takich ludzi którzy to zmienią? Którzy zaprowadzą w Polsce dobrobyt? Ja uważam, że kogokolwiek by się tam nie postawiło, to POLSKA jako kraj nie ma perspektyw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 8:31

avatar glasser
+4 / 6

Masz rację. W tym kraju można się dorobić tylko i wyłącznie na okradaniu obywateli a od uczciwej pracy wyrośnie tylko garb na plecach, bo za jałmużnę to można tylko przeżyć i nie zdechnąć z głodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~midasss
+5 / 5

zgadzam się , wystarczy popatrzeć na naszą historię. Jak nie liberum veto , to sprzedawczyki za cenę przywilejów . Wiecznie WALCZĄCA POLSKA o co ? właściwie o NIC , bo nic konkretnego nie zostało zrobione nigdy!!!!!!! Jesteśmy jednym z niewielu narodów , którzy zamiast wziąć się do pracy, myślenia i porządkowania potrafimy tylko narzekać i żądać w zamian nie dając nic i zwalając winę na TYCH INNYCH. W sytuacji , którą mamy od lat 20-stu ( a przecież to już po PRL-U) dalej jako naród godziliśmy się na różnych ZABORCÓW. A to UE , a to zagraniczne banki , które nam narodowi dyktują swoje warunki , firmy zagraniczne (obiecujące złoty kapitał) wyprowadzające de facto pieniądze od NAS idt. Wymieniać można by sporo a my dalej nie robimy NIC , ale za to świetnie czujemy się w tych zagranicznych korporacjach zarabiając niezły grosz ale za to po 12 godzin , zamykając się w apartamentach urządzonych zgodnie z najnowszym designem(na raty), udając lepszych niż zarabiający po 1500,- i zapominając , że ten raj może się skończyć jutro wraz z przyjściem do pracy . Ups , a tu ci niespodzianka.....wymówienie na biureczku!!!!! Czemu nie możemy mieć swoich zasad , kultywować swojej kultury , ba nawet ja tworzyć , czemu zawsze musimy zapożyczać wszystko od INNYCH? Może czas zabrać się za myślenie i urządzanie swojego kraju tak żeby Nam było lepiej a Inni chcieli zacząć zapożyczać od NAS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Franklin
+2 / 2

Dokładnie, nareszcie fragment dyskusji, z którą się zgadzam. Musimy nauczyć się żyć jako wolni ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Manisztusu
+16 / 16

Sentymenty historyczne jeść nie dają... Co młodych ma tu trzymać? Starzejący się rodzice, zgorzkniali kumple, których rozwiało za chlebem po całym kraju a tyrają tak, że nie wiedzą jak się nazywają? "To nie prawda, że w człowieku robotnicza (niewolnicza) płynie krew". Już wolę robić u Szkopa albo Angola niż u Polskiego wyzyskiwacza. Nasi mają nas za idiotów - tamci też ale lepiej płacą. Z Polski uciekło więcej młodych ludzi niż wszystkich obywateli w okresie stalinowskich represji... Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Matfiiii
+3 / 15

Żyję w kraju, w którym nie ma tolerancji, są wysokie podatki, nie ma pieniędzy na benzynę, a na lekarza trzeba czekać miesiącami. Nie będę zadowolona z tego faktu tylko dlatego, że ktoś oddał za ten kraj życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+1 / 3

Pisanie "Polska" wielką literą, a "Francja" i "Szwecja" już nie, to żaden patriotyzm Covboy... Tak jakby co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Knajcior
-3 / 7

tu jak czytam jest cała fala komentarzy ludzi którzy nie rozumieją przesłania tego demota, bo mimo wszystko jest ono głębsze niż te napisy w dymkach, macie docenić to, że jesteście Polakami i zrobić tak, żeby godnie tu żyć, a nie od razu się poddać i jechać za granicę na zmywaka do Niemca.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+2 / 2

Cóż, gdyby to był film kręcony w Hollywood, ewentualnie piękna baśń, to decyzja jednego człowieka uratowałaby cały naród i wszyscy wspólnie zbudowaliby lepszą przyszłość... Niestety, nie jest. To nie tak, że ciężko człowiekowi wybrać, próba przeżycia w tym kraju, lub bogatsze życie, ponieważ tu nie ma wyboru. Każdy, dla którego rodzina coś znaczy i nie chce żyć w ubóstwie, wybierze pracę za granicą. Oczywiście, jeżeli ma taką możliwość i zapewnienie, że jednak tam tę pracę będzie mieć. Teraz to nie krytyczna sytuacja "Bijemy na alarm, ratujmy Polskę", tylko jakaś totalna katastrofa. Jak przeciętny człowiek ma tu cokolwiek zmienić? Wyborami? Czy Polakom kiedykolwiek udało się zmienić coś poprzez wybory państwowe? Nie, prędzej czy później trzeba było sięgnąć po broń, a jeżeli teraz to zrobimy, będziemy jednocześnie świadkami końca Polski. To już nie są czasy, w których walka o kraj jest czymś dobrym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2013 o 17:45

avatar Lipton92
-1 / 21

Nie wiem jak innych, ale mnie już denerwuje to, że demotywaytory to teraz jakaś tuba nacjonalistów. Ciągle tylko gender, geje, wielka Polska, stop islamizacji. I w kółko. idzie się już zanudzić, tym bardziej, że często przeziera przez to zacofanie i ciemnogród typu" "prawdziwy facet nie dba o ciuchy, a jak dba to pedał i mu rurki jaja gniotą". To nic, że jesteśmy jednym z najgorzej ubranych krajów w UE, no ale staroświeckie przekonania górą. Lub "ciapate przejmują Europę , za 30 lad prawem będzie prawo szariatu111!!11jeden1!". To nic, że najpewniejszym scenariuszem jest stopniowe przejmowanie, przez nowe pokolenie imigrantów, zachodniego stylu życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+3 / 11

To nie tuba nacjonalistów, a tuba nacjonalistów i lewaków na zmianę. Takie fakty. Raz masz tu homopropagandę, raz trochę nacjonalizmu (nie mylić z patriotyzmem moje drogie, głupie lewaki. Tak, lewaki - tylko wam się zdarza mylić oba pojęcia).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
+3 / 11

Bo wiesz... ja jestem liberałem zarówno ekonomicznym, jak i obyczajowym. Cenię bardzo konserwatywny model społeczeństwa i rodziny, ale nie przeszkadza mi, że ktoś hołduje innemu. Każda inna postawa to głupota i ciasnoumysłowość. A nacjonalistów to się boję, bo np: ONR to nie ten ONR z II RP. Teraz średnia długośc włosów w ONR to 2mm i już to wiele mówi. A propo Korwina krula, to jestem też monarchistą, ale nie widzę JKM jak króla, do tego te wszystkie smieszne obrazki z Korwinem sa dla mnie jednym z najlepszych trendów w internecie w 2013r.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-5 / 7

Ok. Za dobre poglądy w strefie obyczajowej jestem w stanie Ci wybaczyć poglądy w kwestii gospodarczej i monarchię

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johny24
+5 / 13

Do autora: włóż Historię do garnka, ugotuj i nakarm rodzinę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-2 / 24

lol, nie samym chlebem człowiek żyje xD zdychaj z głodu lewacki zdrajco narodu !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dekaron0789
-4 / 24

Idiotyczny demot...... jak można być dumnym lub doceniać to na co nie miało się ŻADNEGO wpływu!!
Urodziłeś się Polakiem ? i co z tego? czyni cie to lepszy lub gorszym od kogoś? Miałeś na to jakiś wpływ? dumę można czerpać z tego co się samemu osiągnęło a nie z osiągnięć innych.
Następną kwestią jest to że ktoś sobie zginał za ten kraj zmusza mnie automatycznie do tego żebym tu został albo zabrania mi negatywnie wypowiadać się ? Jakieś żarty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~logicznyPL
+2 / 10

Ale jak geje mówią "jestem gejem i jestem z tego dumny" to już jest dobrze? Dlaczego ZABRANIASZ mi bycia dumnym z czegoś, z czego dumnym chcę być? Dumę można czerpać też z osiągnięć swoich przodków, inspirować się i samemu też coś osiągnąć. Jeśli chcesz wypowiadać się negatywnie o tym kraju - tylko KONSTRUKTYWNA krytyka. Narzekanie dla sportu jest nudne i podlega pod PRL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wladi17
-2 / 20

Nikt Cię nie zatrzymuje, wypie*dalaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-4 / 14

Napisałem, że chcę teraz wyjeżdżać ? Nie. Napisałem tylko, że nie widzę tu żadnego powodu do dumy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wladi17
+3 / 13

@Anonimowski Nie do Ciebie adresowałem :) Co nie zmienia faktów, że też możesz się przenieść do swojej ziemi obiecanej tyle, że na wschodzie. Wszystkie lewaki won do ZSRR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 8:44

avatar dekaron0789
0 / 6

~logicznyPL wskaz mi gdzie napisałem "negatywnie" o "twoim kochanym" kraju bo widzę ze ty z tą "logiką" jesteś na bakier

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
-3 / 9

O własnie dlatego nie chcę, żeby narodowcy mieli zbyt wiele do gadania w tym kraju. Oni nawet na płaszczyxnie polityki mają niewyparzone języki, chamstwo i brak ogłady politycznej. Na marszu Niepodległości 2012 w oficjalnym wystapieniu Winnicki użył słowa "pedał", wladi17 karze sobie iść... Nie idę chyba w marszu 2013.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wladi17
-3 / 7

Lipton92 Nie chcesz to nie idź, chcesz żeby Cię po główce głaskać i miłe słówka prawić? Dosyć ładnego dialogu, bo do Was inaczej się nie da. No i co, że powiedział pedał? Jeszcze poprawność polityczną chcesz wciskać? Miałeś chamie złoty róg, ostał ci się ino sznur. Precz z komuną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dekaron0789
+2 / 8

"Precz z komuną" zaskakujące że najczęściej tego zwrotu używają nacjonaliści z IQ na poziomie ameby urodzeni po roku 90, bezrobotni bez wykształcenia będące na utrzymaniu mamusi. "dosyć ładnego dialogu" i co zrobicie? będziecie rzucać dalej inwektywy w stronę innych ludzi tak jak to robicie do tej pory? Myślicie ze coś zdziałacie? Od prawa do lewa mają was gdzieś ponieważ wasza wiarogodności utrzymuje się na poziomie ZEROWYM. Lipton92 dobrze prawisz i powiem Ci ze mimo że mam poglądy lewicowe ( ideologicznie) to w następnych wyborach zagłosuje na JKM ponieważ nie ma w Polsce żadnej innej partii prawicowej ( gospodarczo) są tylko Socjaliści którzy rozdają moje pieniądze nieudacznikom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lipton92
0 / 4

@wladi17: pedał to zwyczajnie obraxliwe słowo. To tak jakby na debacoe prezydenckiej Tusk z Kaczyńskim się przezywali "ty ch...", "ty ku...". To Ci się podoba? Co to za polityka? Można powiedzieć homoseksualista, bo to zwrot dopuszczalnyu w poważnym dyskursie w cywilizowanym kraju. Roman Dmowski, Margaret Thatcher nigdy by tak nie powiedzieli, a nie są "lewakami". Nie mówi mi też o komunie, chyba widzisz, co mam w awatarze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wladi17
-2 / 4

@dekaron0789 Tej filozof. Mów za siebie, może od lewa do lewa? "Myślicie, że coś zdziałacie?" Wy właśnie myślicie, że my nic nie będziemy działać - bo tylko o to Wam chodzi, byście byli wtedy szczęśliwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dankej
+5 / 7

To, ze jestesmy Palakami nie ostacza, ze nasz rzad ma nas walic w dupe i smiac sie prosto w twarz
.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wicik
+1 / 1

Za granicą prościej, lepiej, więcej kasy... ale jakoś nie ciągnie mnie by rzucić wszystko i WSZYSTKICH, których cenię i kocham by jechać za hajsem... doceniam to kim jestem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LordTrue
+4 / 4

Doceniam to i właśnie z tego względu, że jestem Polakiem, który nie chce dawać we własnym kraju Du** żeby przeżyć na drodze muszę wyjechać. Niedługo średnia krajowa spadnie do 500 zł i niżej. Tutaj nie ma po co siedzieć. Czekamy tylko na zamknięcie granic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ciufa
+9 / 11

Żołnierze walczyli, to prawda. Ale na pewno nie za taką Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~leshekk
+1 / 1

powiedzcie to naszemu rządowi bo my doceniamy ale to góra niszczy ten kraj

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ann1234567
-1 / 5

przestańcie pieprzyć takie patriotyczne kawałki, co mam tu docenić? to że nie mam pracy i nie mogę założyć rodziny jak normalny człowiek? na prawdę zajebista perspektywa, uważam że wszyscy powinni opuścić ten chory kraj zarządzany przez ludzi którzy nie potrafią dobrze wydawać pieniędzy podatników, albo może jakiś inny kraj powinien wziąć nas pod swoje skrzydła i zarządzać lepiej, bo w obecnej sytuacji z takimi "politykami" szybko polska zginie. Pozdro wkurzyłam się na maxa A.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lithium222
+4 / 4

Samą miłością do ojczyzny nie wykarmisz rodziny. Przykre, bolesne, ale prawdziwe. Znam wiele młodych osób, które musiały wyjechać za granicę, mimo tego, że tak naprawdę nie chciały, bo tutaj nie ma dla nich żadnych perspektyw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Durax
0 / 0

Aż mnie ciarki przeszły...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koza_sasiada
-5 / 5

Doceniam to ze polak sie sprzeda kazdemu byle by samemu nic nie robic !!! scierwem trzeba sie urodzic ale i nabyc mozna

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
0 / 2

I co, mam głodować, bo wypłaty nie starcza z miesiąca na miesiąc? Można tak jakiś czas, ale nie całe życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
0 / 0

A żołnierze na obrazku jakby angielscy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
0 / 4

Doceniam nasza historie ,ale terazniejszosc jest straszna , rzadza starzy lewacy, komunisci . Ludzie dalej mentalnosc jak z komuny mowia ci co masz robic , co masz myslec , co masz czuc . I boli to ,ze to za przyzwoleniem wiekszosci tyle walki o koniec komuny i wolne wybory i teraz co ? idzie 30% na wybory z czego wiekszosc glosuje na komuchow i lewakow bo widzi ich w telewizji . W kraju gdzie tyle bylo walki o wolnosc teraz zyjemy w niewoli i w biedzie . Niestety na wlasne zyczenie tak to wyglada ....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShufflerZiemniak
-4 / 4

A na obrazu amerykańskie wojska, jo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Martineak
+7 / 7

Piękne. Ale niestety czasy się zmieniają. Będąc młodym też uczono mnie patriotyzmu, wiersz "Kto ty jesteś" też był obowiązkowy. Patrząc jednak na Historię Polski, da się zauważyć iż w Polsce burdel był zawsze, dobrze było tylko na krótki moment czasu by nadeszły jeszcze gorsze. Ja mam teraz 34lata, jestem więc z pokolenia który rodzice niestety też na rząd narzekali a było lepiej niż teraz. W Polsce się ożeniłem, i przez 5 lat nie wyjechałem na żadne wakacje, firma w której pracowałem w zawodzie z dnia na dzień po prostu się zamkła wyrzucając ludzi na bruk bez pracy, przez 2 lata szukałem stałej pracy będąc nie pewny jutra, martwiąc się o rodzinę. W 2004 5Maja wyjechałem do UK, po 3 miesiącach ściągłem rodzinę, po roku przeszkoliłem się na Kucharza, i zabrałem rodzinę na wakacje, w następnym roku zrobiłem wyższy Level Kucharza, i też pojechałem na wakacje. Dzisiaj jestem Szefem kuchni w Restauracji, mam własny Dom, drugiego syna, 2 - 3 w roku zabieram rodzinę na zagraniczne Wakacje.
Jestem szczęśliwy że podjąłem decyzję o wyjeździe, moje życie jest mniej stresujące, dzięki temu po 8godzinnej pracy mam czas by zrelaksować się z rodziną, ludzie też są milsi, nie zapomnieli taki słów jak proszę, dziękuję, dzień dobry, do widzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slim91
+3 / 3

Jednak autorze demota wolę mieszkać za granicą i żyć godnie, a nie żyć historią i mieszkać w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mariecia18
+1 / 1

no no, doceń i zgiń .. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdfmovie
+4 / 4

Doceniam to, że jestem Polakiem. Znam historię mojego kraju, kultywuję jego tradycje i kulturę. Pamiętam, co robili moi przodkowie. Ale jednego nie rozumiem: co ja jestem winny ludziom, którzy ginęli na frontach II WW? Nasi dziadkowie nie walczyli dla nas, oni walczyli dla siebie. to oni chwytali za broń i tracili własne życia, nie nasze. To oni chcieli wolnej Polski wtedy. I to była decyzja naszych ojców, że walczyli z komuną, niezależna od naszych dziadków. Nikt nie jest nikomu nic winien.
Teraz, poprzez jednostronne decyzje małej grupy osób, i tylko nich, państwo polskie ulega rozkładowi. I dlatego właśnie wielu ludzi, w obliczu decyzji innych ludzi, decyduje się opuścić to miejsce, gdzie potrzebne im do życia struktury państwa nie spełniają swoich funkcji. Popieram zostawianie tonącego okrętu, gdy kapitan i pierwszy oficer są ślepi. Gdyby dało się coś zrobić dla kraju, zrobię to, gdy wszystko się zawali, będę pierwszym, który wróci i zacznie budować od nowa, ale najpierw trzeba pozwolić temu krajowi się zawalić. Albo inaczej: trzeba pozbyć się absolutnie wszystkich, którzy mają kontakt z polityką. Wtedy można zacząć naprawiać system.
Od dawna wiadomo, że to nie Polacy rządzą Polską. Ostatnie wybory sfałszowano, a jedyną rzeczą, która powstrzymuje naród od rewolucji, jest bezosobowość winnych. Nikt nie jest odpowiedzialny za to, co niepodważalne, a tego, co podważalne, rządzący nie chcą widzieć. Powodzenia na tonącym okręcie, panie Tusk, i życzę Panu z całej dobroci serca, aby wir wciągnął Pana i wszystkie osoby z polityką związane z polityką związane na samo dno i przygniótł tym statkiem.
Dobra, a teraz na poważnie. Manifestacje nie wystarczą. Manifestacja zamiast stać naprzeciwko Sejmu, powinna ruszyć naprzód. Tyle ode mnie. Podziwiam każdego, kto przeczytał cały wywód. Polecam się na przyszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lancer33
0 / 0

moze fakt ze dziadkowie walczylki za ten kraj i oddawali zycie, ale teraz to co politycy o ile mozna ich tak nazawac robia z tym krajem to ci wszyscy co oddali zycie przewracaja sie w grobach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oberdywersant
0 / 0

Myślę, że gdyby wszyscy ci polscy żołnierze, powstańcy i dawni mężowie stanu wiedzieli, jak Polska będzie dziś wyglądać, nie kiwnęliby dla niej nawet najmniejszym paluszkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lilu000
-1 / 1

RyderPuszek wyobrażnia Cie poniosła troche obcokrajowcy w Niemczech to wciąż obcokrajowcy i na start nigdy nie dostaną takiej samej pensji jak niemcy a nawet niemcy nie zarabiają 3,4 tyś euro chyba ,że na wysokich stanowiskach. Najniższa krajowa to około 1600 euro i tyle możesz sobie pomarzyć ,że dostaniesz nie wspominajać ,że rzadko co otrzymujesz umowe z zakładem , wktórym pracujesz. Nawet wśród niemców dominuje zatrudnienie przez pośredników tzw leiharbeit - pracownik tymczasowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+1 / 3

1600 euro i tak to o wiele wiecej niż 1200 zł :) tym bardziej ze złoty euro nierówny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kerato
0 / 0

To bardziej mi wygląda na Gallipoli... Brytyjscy żołnierze, jakiś widoczek znad Morza Śródziemnego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zaymoon
+1 / 1

To nie szaremu obywatelowi ma być głupio że ucieka z grajdoła, ale post-solidaruszym "elytom" za to w jakie barachło zamienili ten kraj!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jordan200
+4 / 4

Bóg dał ziemie wszystkim to ludzie wymyślili granice moge mieszkać gdzie chce i mieszkam w niemczech, i to żadnego pseudopatriooty nie powinno interesować. Nie jestem psem na smyczy żeby siedzieć tam gdzie mi źle. A pradziadkowie walczyli bo nie mieli innego wyboru. Jestem ciekawy co autor tego demota robi dla Polski... Ciekawe jak długo by wysiedział w Polsce pracując za 8 zł na godz na czarno a miał okazję wyjechać i odrazu zarabiać 12 euro legalnie i bez problemów żyć. Ogarnijcie się ludzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cowiecek
+1 / 5

Wolę pracować na czarno za 8zł, niż być psem na posyłki w takiej Anglii, by potem w zamian być wyszydzanym na ulicach i w mediach za to, że jestem Polakiem. Nie ma takiego sk****twa na świecie, które by bolało tak samo jak wszechobecny kosmopolityzm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+1 / 1

Wiesz, kosmopolityzmu nie da się zamknąć w określonej definicji... Jestem przeciwny szaremu, bezkształtnemu społeczeństwu, co żyje w złotej klatce. Jednakże, czy to jedyna wersja kosmopolityzmu? Chciałbym kiedyś ujrzeć światową federację na wzór usprawnionej UE, bez dziwnych zaleceń i z kompetentnymi ludźmi. Nie byłaby to śmierć dla narodu, ale nowe możliwości dla ludzkości. Prężnie rozwijająca się nauka, system prawny dopasowany do odpowiednich rejonów... Serio, jeżeli Polska ma być prowincją, to niech będzie częścią czegoś wspaniałego, przyszłościowego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mloodack
-1 / 1

Hahaha! Takie demotywatory tworzą chyba ludzie z naszego rządu :D Albo osobiście Tusk :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KaThAr
0 / 0

Do Autora - weź przestań ideologizować. Przez takich jak ty w tym kraju ludzie, którzy chcą coś zrobić nie mogą niczego zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cowiecek
0 / 0

Dlaczego polscy żołnierze mają na sobie brytyjskie mundury?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~justynagw
0 / 0

Fajny, bardzo dobry obraze4k, ma mocny przekaz. Choc i tak narzekam na warunki w PL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zbysiula154
+2 / 2

Ja to myśle, że gdyby nie to że granice do europy są otwarte w tym kraju dawno by doszło do jakiś strajków, rewolucji, rozruchów czy walk na ulicach poprostu bańka by pękła, a tak to wyjerzdzający polacy powodują to, że w sposób sztuczny z tej banki upuszczają powietrze zmiejszając napięcie powierzchniowe i ciśnienie wewnątrz. Dlatego właśnie nic się nie dzieje i dziać nie będzie. Niechodzi o to że kogoś potępiam, że za chlebem wyjechał poprostu stwierdzam jak jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mazi009
0 / 0

to do nas czy osłów z rządu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~olaxxx90
+2 / 2

Walczyli o wolną Polskę, o to żeby ludziom żyło się lepiej... a teraz? a teraz ludzie modlą się żeby ich dzieci miały co jeść, w co się ubrać... żeby nie były poniżane, bo nie stać ich na nic, bo większość zarobionych pieniędzy idzie na to aby politycy nie jeździli mercedesem średniej klasy, nie chodzili w garniturze poniżej 1000 zł, bo to wstyd ? przecież oni reprezentują Polskę...żenada. Wyjedźmy do Niemiec.. tak, będzie żyło nam się lepiej, będzie nas stać na chleb, nawet na masło, będziemy żyć w godnych warunkach, bo państwo nam pomoże.Bo do cholery w tym państwie jakim jest Polska, nie ma perspektyw...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ttyyr
+1 / 3

Kto uważa, że nasi dziadkowie/pradziadkowie zrobili źle walcząc o naszą ojczyzne ? To już jest troche chore. Patriotyzm dopóki nikt nas nie zaatakuje ? To po jaką cholere cokolwiek, kiedykolwiek kochac, skoro lepiej to oddac przy pierwszym najeździe. Kto uważa że poprzednie pokolenia nie miały wpływu na to co sie teraz dzieje ? Miały ogromny. Miały ogromny wpływ na to i uważam, że tego nie da sie kwestionowac. Może teraz bylibyśmy bogatsi "wschodni" i nie byłoby problemu z utrzymaniem rodziny. Może byśmy nie byli zniszczeni, a może byśmy nie byli Polakami tylko niemieckimi robotnikami za kromke chleba. Ludzie, historia jest jedną z najwazniejszych rzeczy i kraj jest jedną z najwazniejszych rzeczy. Polska to nie sami politycy przecież ! Polska to ludzie, historia, kultura i tadycja. Prosze, nie porzucajcie patriotyzmu z powodu tuska i reszty wyzyskiwaczy. Polska nie sam rząd. A jak my nic nie zrobimy, to i nic sie nie zmieni. To głupie ? Może. Ale ja wole honor i 1200 zł, niż śliczny wypucowany kraj i 3000 euro.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gyks
+2 / 4

Weź nie gadaj że państwo ma cie w dupie, bo to rząd ma cie w dupie. Państwo do nie jest ani tusk, ani kaczor, ani te durne partie. Ten aspekt jest beznadziejny, co nie zmienia faktu że dla Polaka bycie Polakiem powinno by dumą, bez względu na sytuacje w kraju. A w czasach wojny sytuacja była znacznie, znacznie gorsza, co jest chyba oczywiste . Jak nie będzie patriotów, to żegnaj Polsko, żegnaj historio, żegnaj tradycjo, żegnaj kulturo. I nie gadaj że to kraj "bez perspektyw" . To politycy nie mają perspektyw na czynienie państwa lepszym miejsem. Ale Polska to nie jest tych kilku przygłupich ludzi na stanowiskach. Mam wrażenie, że jak powiem że ja wyleję w razie potrzeby tę krew za kraj, to to zostanie uznane za śmieszne. A to juz jest z lekka chore.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
0 / 8

Tak jest. Gnijcie tu uwiązani łańcuchem z bohaterskich powstańców, żeby zadowolić patriotycznych masochistów. I nie szczekać mi tu, bo dziadek bagnet na broń założy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar alewis8
+1 / 3

Tak, jestem Polakiem. Doceniam naszą walkę o niepodległość, nigdy się narodowości nie wyrzeknę. Nie doceniam natomiast złodziejskiego rządu który tą Polskę zabija rok po roku po trochu, kraju gdzie wysprzedaje się wszystko za grosze żeby wyżydzić trochę szybkiej gotówki dla rządu, kraju gdzie okrada się społeczeństwo na każdym kroku, kraju gdzie pracodawcy zatrudniają młodych wykształconych ludzi za minimalną krajową na śmieciowych zleceniówkach przez "agencje pracy tymczasowej", kraju gdzie Ci którzy mają pracować na emerytury starszej części społeczeństwa mają tak przepier****** że niestety, uciekają za granicę. Co też zrobiłem i ja, by móc normalnie żyć, mieć normalną umowę o pracę z moim pracodawcą (a nie jakimś randstadem czy innym addecco) i dostawać za to pieniądze pozwalające mi utrzymać rodzinę bez wyrzeczeń i wybierania między podstawowymi potrzebami. Chcę by mnie też doceniono. Nie będę niewolnikiem na śmieciówce za 1200 zł miesięcznie, a jak się coś nie podoba to "mamy 20 nowych jeleni na twoje miejsce". Przykro mi że muszę zasilać kapitał Niemców. No ale cóż, nepotyczna żydokomuna nie chce puścić władzy mimo że oficjalnie system upadł 24 lata temu. Nie o taką Polskę nasi dziadkowie walczyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 17:16

H Herkules06
0 / 0

Nie wiem ile osób już to powiedziało ale powiem to jeszcze raz.
Otóż jestem Polakiem i patriotą, za Polskę oddałbym całą krew jeżeli było by trzeba... Jednak z dzisiejszym rządem i systemem politycznym nie jest w pełni i zawsze możliwe rozwinąć się np: zawodowo. Mimo wszystko kraje typu Niemcy, Anglia są znaczne lepiej rozwinięte gospodarczo więc oferują znacznie lepszy start oraz sprawniejszy rozwój bez zbędnych placówek typu ZUS, za to z lepiej prosperującymi politykami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anna26pikus
+2 / 4

Wybijcie se z glowy ten patryjotyzm! obrazek niezly, ciekawe ile z nas ma takie widoki. Ja mieszkam w Niemczech, i faktycznie zyje mi sie tu lzej, choc probowalam sie utrzymac w PL, z reka na sercu!! Ale nic tylko kary, wysokie ceny i brak jakiekolwiek pomocy od Panstwa. Co, mam umrzec, a Polske kochac i tak? Tylko dlatego ze banda zlodziei i bandytow mi tego nie umozliwia? A wiec Was prosze, dajcie juz spokoj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tataritka
+1 / 1

Nie sądzę, że ów oddający życie za kraj choćby przez chwilę wyobrażali sobie go takim jakim jest na chwilę obecną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Małgorzata132456
0 / 0

Ta, za nie walczenie groziła kula w łeb! Ot, sekret ludzkości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jjjjjjjjjjj
0 / 0

co za debilizm zerowac na historii i co z tego ze wielce szlachetni bylismy skoro elita dyma nas bez mydła z głodu mamy tu zdechnac? spieprzajcie za granice poki czas....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gallu
0 / 0

A ja myślę że gdyby ktoś docenił nasz wkład w wojnę i nie próbował podlizywać się na każdym kroku Stalinowi to dzisiaj Niemcy mieliby takie obrazki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bezbez
+1 / 1

No i co z tego? Wilcza przysługa. Teraz przez pacanów żeby normalnie żyć to muszę jechać do obcego kraju.
A tak to bym się urodził w Niemczech czy gdzie tam i już. Wszystkim nam by się żyło lepiej. Mam całe życie przebiedować bo co? Bo jakiś patriotyzm? A co mi po tym? To mi szczęścia nie daje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zuczek93
0 / 2

Co mam niby doceniać?? Tą biede i nędze i bezrobocie??? I co z tego że ktoś walczył za ta polske, gdyby nie walczyli teraz zamiast polski byliby np: niemcy i żyło by nam się wiele lepiej a nie tak jak teraz za 1300zl netto smiech na sali i do dupy z taka polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Łolol
-2 / 2

przeczytałem że tu nie ma prezerwatyw ;_; co ten internet ze mną zrobił ?;_;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A ammit
0 / 2

jeśli byście nie mieli co do garnka włożyć i za co zrobić obiadu dzieciom też byście wyjechali żeby dostać trochę grosza i jakoś żyć.Takie obrazki możecie sobie wsadzić głęboko w d... :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grescio
+2 / 2

Ci ludzie co walczyli o Polskę w grobie się przewracają...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sztychu
0 / 2

Donald, skończ z wrzucaniem demotów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O odyn122
0 / 0

Czasy się zmieniają i polska też się zmieniła dzisiaj kradną naszą ojczyznę nie patrząc na nic dlaczego ja mam na to patrzeć i żyć za 1500zł prosząc Boga żeby nie trafiły się jakieś nagłe wydatki bo mnie nie stać. Pękła mi szyba po gradobiciu nie wymienię bo mnie nie stać, może na jesień :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Vjesci
0 / 2

To tak bardzo ważne na jakimś skrawku ziemi się urodziłem... Oo...
Dajmy sobie spokój, dajmy żyć ludziom gdzie chcą i jak chcą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 18:45

avatar Andriej69
+1 / 5

PO wynajęło PR-owców na demotach? W dupę się pocałuj, autorze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+2 / 2

Ludzie mieszkają gdzie lubią, gdzie dobrze się czują, odpowiada im ekonomia, kultura, otoczenie. Migracja to taka konkurencja rynkowa dla państw i miast. Jeśli jakieś państwo się nie sprawdza to po prostu traci podatników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 19:01

T Tetelewski
-3 / 3

Ciekawe czy oni walczyli za taką Polskę, Babo chłop s sejmie wraz z poprawnie politycznie mówiąc homoseksualistą dla mnie to zwykły ped|*ał gwiazdka po publicznie, garnitury po kilkaset zł za nie swoje pieniądze co jeszcze ma mnie przekonać do tego kraju??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ada625
-2 / 2

to niema sensu zostane w polsce umre z głodu. to chore , a w niemczech o polsce sie nie zapomina wyjade ale bede życ lepiej , trn demot powinien byc kierowany do rządu .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ada625
-2 / 2

o jaki ja jestem polak wyjątkowy
myślę dupą i niemam głowy
kieruję się sercem dumą i honorem
o kapitalizm przecież to chore
ja chce powrotu do przeszłości
i znów w to uwierzyć
czy się stoi czy się leży to wypłata się należy

http://www.youtube.com/watch?v=SOypVl7oaYc&NR=1&feature=endscreen

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wdada1
+4 / 4

Chwała polskim bohaterom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ja
+1 / 1

Jedyne co doceniam w naszej kochanej Ojczyźnie to jej historie. Mimo wielu klęsk zawsze jakoś nasz naród się podnosił . Za wszystkie te porażki, okupacje i inne odpowiadały jednak inne nie nielojalne kraje lub ludzie. Obecnie to nasi rodacy, ludzie którzy mają się za Patriotów sprawiają ze nasz kraj podupada. Zaraza tkwi w środku. Wiec wcale się dziwie że tak wielu ludzi szuka swojej szansy za granicą, tam gdzie jest to możliwe. Już nie mogę słuchać gadania o "KRYZYSIE" i cieciach budżetowych z nim związanych. Szlachta rządząca bawi się naszym kosztem a obywateli maja w głębokim poważaniu. A co do bohaterów II Wojny swiatowej, to należy im sie wielki szacunek za to co zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gracpios
0 / 2

Który z polityków to wrzucił :) ?!?!?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thedjnois
+1 / 1

Wicie co napiszę Tusk Kur*w*o na szubienice, Kiedyś zawiśniesz a jeszcze Ci w morde splune!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dziuchna
+1 / 1

"Nie musimy rezygnować z własnego szczęścia tylko po to, by pokazać, jakimi patriotami jesteśmy. To bez sensu. Za granicą też można być patriotą. Można z dziećmi rozmawiać po polsku. Można spotykać się z innymi Polakami. Można. Będąc w kraju można nie być patriotą. Można wszystko niszczyć. Bazgrać po ścianach i pomnikach, rozwalać ławki w parku, kraść auta, szyny, beton, wszystko kuźwa. Nie ma sensu mieszanie słowa patriotyzm w temat wyjeżdżania za granicę.
Trzeba walczyć o godne życie, o to, by nas szanowano. I szanujmy siebie nawzajem. Amen."
(http://sarakol.blog.pl/)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emas1
-1 / 1

co za matoł to zrobił.. jakby u nas było inaczej to by ludzie nie wyjeżdżali, ale tu się nie da żyć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M konto usunięte
+1 / 1

zastanawia mnie np. historia Polski w czasie 2 w.ś,
ponad 5 milionów zabitych , rozgrabiony majątek państwa , zniszczone miasta i wsie słowem tragedia jakiej Polska nigdy nie doświadczyła w nowoczesnej historii
Szacunek dla obrońców , dla tych co walczyli za Wolność i Sprawę.
Szacunek dla Nich wszystkich , szacunek którego nawet nie potrafię wyrazić.
Ale bronienie nieomylności niektórych naszych Naszych przywódców to jest jakaś paranoja , właściwie to oni wszyscy podejmowali właściwe decyzje , to zawsze oni byli winni ruskie , niemcy , alianci bo nie pomogli w 39 a my, my ok.
My nigdy nie popełniamy błędów , My Polacy zawsze jesteśmy tylko ofiarą. Ofiarą zaborców , zsrr , 3 rzeszy itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Greg_Emigrant
+1 / 1

Co za durne podejscie - ze jesli ktos wyjezdza, to sie wyrzeka swego kraju, wstydzi itp? Ja tam jestem dumny z bycia Polakiem, mieszkam za granica i swoim postepowaniem i osoba (mam nadzieje ;) buduje obraz polaka - europejczyka. Zawsze pamietam i jestem dumny ze swych korzeni, jednoczesnie nie pozwalajac sie ograniczac jakims zasciankowo-nacjonalistycznym pogladam. Czy zawsze musi byc, ze albo z nami albo przeciwko nam??? Ja juz nie jednego przekonalem do odwiedzenia Polski, zeby zobaczyl jaka jest wspaniala, piekna i goscinna. Moze czas, zeby niektorzy co sie tu wypowiadaja, tez sie troche otwarli na innych. A ci co zostaja w kraju, powinni podziekowac emigrantom, bo dzieki temu maja mniejsza konkurencje ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LeeFu
0 / 0

To ze ktos wyjezdza nie znaczy ze nie szanuje kraju! Wielu patriotow zylo poza krajem. Reszta bardzo dobra ale za to pierwsze MINUSIK. Mogloby byc dopieszczone lepszym tekstem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~BambuczaJestWszędziexD
-1 / 1

A ja Was wszystkich ni h**a nie rozumiem... Kurna ok wiem, że nie jest dobrze. Wiem, że nie za taką Polskę Dziadek stał na dwóch frontach. Wiem. Ale... Co mi po pieniądzach, dobrobycie jak nie będzie obok rodziny, bliskich, ludzi z którymi się wychowałam i przyjaźnie trwają do dziś?? Powrotów do miejsc w których przeżyło się ważne chwile? Wszystko obce, nic nie moje, nawet język...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Saimonnn
0 / 0

co mam docenic ? chyba tylko to ze nasi przodkowie przelewali krew za ten kraj, bo przyszedl kapitalizm i cala krew poszla na marne ! Wszedzie zlodziejstwo i obłuda. Wyjezdzajcie, a przynajmniej nie glosujcie w wyborach !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bielik2
+1 / 1

wyjątkowo żałosna próba szantażu emocjonalnego
oczywiście doceniam fakt, że wielu ludzi przelało krew abym mógł żyć w wolnej Polsce
jednak tą wolność za którą umierali dawniej patrioci, sami sprzedaliśmy
obecne władze Polski chętnie sprzedały by kraj z powrotem pod jakikolwiek zabór, byle tylko załatwić sobie odrobinę dodatkowych wpływów i gotówki
już dawno nie żyjemy w wolnym kraju
obecna cenzura osiągnęła poziom mistrzowski, cenzorzy z czasów PRL mogliby brać lekcje u dzisiejszej władzy
ludzie umierają z głodu lub z braku opieki medycznej, nierzadko na ulicy (i to dosłownie) bo np szpital odmawia przyjęcia chorego
nie mam na myśli konkretnej partii politycznej czy osoby z rządu, bo wszyscy są siebie warci
jeden zastępuje drugiego, a sytuacja w kraju jest coraz gorsza, niezależnie od opcji politycznej będącej u władzy
mnie osobiście jako opis obecnego stanu cisną się na usta słowa Piłsudzkiego: "...naród wspaniały, tylko ludzie k..."
doceniam to, że jestem Polakiem, jestem z tego dumny
ale wstyd mi za to, że 40 milionowym krajem rządzi banda kilkuset baranów, która najwyraźniej zapomniała, że możliwość ich stania przy korycie okupiło krwią setki tysięcy Polaków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NOVA1
+1 / 1

Chwała TYM co walczyli za naszą wolność,niezależność i możliwość wyboru!!!!!!!!Lecz patrząc na nasz kraj,który nie daje możliwości ludziom rozwoju,utrzymania się z DZIADOWSKIEJ PENSJI i opłat za wszystko czego Polak się nie dotknie...........NA PRAWDĘ ZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA!!!!!!!!!!!!!. W Polsce walczy się o KRZYŻ PO SMOLEŃSKU,GDZIE MA STAĆ, O MARSZE RÓWNOŚCI I WIELE INNYCH BZDETÓW. Nie nie ma walki o OBYWATELA POLSKI,który zostawia w budżecie państwa DUŻE PIENIĄDZE!!!!! Można by tak wyliczać bardziej PRZECIW niż ZA zostaniem w Polsce ,ja osobiście opuściłabym Polskę ,ale cenię to ,że jestem POLKĄ!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsd33
0 / 0

bzdura
to zdjęcie jest dedykowane rządowi nie obywatelom, nikt za czasów wojen nie walczył o taki burdel, w którym żyjemy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ikiikiiki
0 / 0

wielu kombatantów wypowiada się, że nie walczyli o Polskę taką jaka obecnie jest, sam mój dziadek kombatant mówi jakby wiedział, że będzie taka sytuacja jak jest teraz to by nawet palcem nie machnął...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SeDayPL
0 / 0

Doceniajac to żyjąc w biedzie i byc okradanym przez rząd?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Unununium33
0 / 2

2522 na minus, wow ile jeden obrazek możne przyciągnąć ciot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 21:43

avatar ~Sasiiiii
0 / 0

Dziwny obrazek... bo to wygląda jakby Ruscy z Obwodu Kaliningradzkiego wymawiali te słowa patrząc na Polski Hel...

A po za tym demota to wstawił chyba Niemiec... i to rasista - "pracujcie ciężej i za 4 razy mniej niż my - doceńcie swój naród i nie zabierajcie nam pracy Polacy!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Khulik
+2 / 2

To nie kraj trzeba zmienić, tylko jego prawo i system, w którym przeciętny człowiek- uczciwy podatnik, pracownik lub przedsiębiorca, jest traktowany przez aparat państwowy jak przestępca i dojna krowa jednocześnie.

Co do komentarzy tutaj, to brakuje jeszcze chyba tylko "j***ć Polskę" czy coś w ten deseń. Jak chcecie, to wyjeżdżajcie, krzyżyk na drogę, ale gwarantuję, że sranie we własne gniazdo wam nie pomoże. Sam też pewnie wyjadę, ale tylko po to, aby zarobić na założenie firmy i prowadzenie jej w Polsce, w moim rodzinnym mieście. Wy róbcie co chcecie i jak uważacie, byle z dobrym planem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fgdfgdg
0 / 0

Mój dziadek walczył o to, żebyś mógł swobodnie podróżować. doceń to.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~evertos85
-2 / 2

o Boze jaki demotywator hahahahahahahahaahahahahahaahahahahaahaahahahahaah

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kichaaaa
-1 / 1

aha czyli trzeba tu klepać biedę, zarabiać marne grosze za ciężką pracę i kupować drogie towary po cenach europejskich tylko dlatego, że wiele ludzi walczyło? Nie o taki kraj walczyli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H haski90
0 / 0

jak dla mnie to niech to najpierw to zrozumia nasi zajebisci politycy, ten demot nie powinien sie tyczyc bezposrednio dla obywateli. rozumiem ze nasi przodkowie walczyli ciezko a obecnie kaczor , tusku i spolka chyba to dla nich przekaz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Ganer
+4 / 4

Myślicie że dlaczego w Niemczech jest tak "wspaniale" ?
To wszystko przez komunizm.
Gdyby powojenna Polska dostała pieniądze z planu Marshalla (pieniądze które ZSRR miał podzielić na kraje w którym został wmuszony komunizm) to byłoby u nas równie różowo jak w Niemczech, każdy zarabiał by duże sumy i nie musiał pracować na zmywaku w Anglii czy w Niemczech na sprzątaniu.
Obecny stan Polski i jej biedę zawdzięczamy tylko Stalinowi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 21 czerwca 2013 o 22:37

avatar Illusive_man
+1 / 1

W pełni się z tobą zgadzam. Sam miałem zamiar napisać podobny komentarz ale mnie wyręczyłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Oberdywersant
+2 / 2

To prawda, szczególnie fragment dotyczący winy Stalina, tym niemniej nadal jest to prawda jedynie połowiczna, że tak powiem. Istotną rolę w ogólnym dobrobycie Niemiec odgrywa bowiem również charakter samych Niemców - jest to przecież naród słynący z dokładności, zdyscyplinowania, pozytywnie pojmowanego uporu, determinacji, pracowitości i tym podobnych, a takie cechy najlepiej sprzyjają odbudowie kraju, co zresztą udało się Niemcom w sposób niesamowity nie tylko po II wojnie światowej i rozbiciu na dwa wrogie sobie organizmy, ale również po I wojnie światowej, kiedy wszystkim dookoła zależało jedynie na tym, aby jak najmocniej dowalić pokonanej Rzeszy. Polacy natomiast...cóż, nas interesuje tylko to, jak zarobić, ale jednocześnie jak najmniej się przy tym wysilając, jesteśmy krętaczami i wiecznymi cwaniakami, więc nawet, jeżeli coś na kształt planu Marshalla miałoby dotyczyć również i nas, pieniądze te trafiłyby najpewniej nie tam, gdzie trafić miały i zamiast przyczynić się do odbudowy Polski po latach wyniszczającej komuny, nabiłyby kieszenie określonej grupie. Zresztą, czyż swoistym planem Marshalla nie są obecnie wszystkie te dotacje unijne? Polska otrzymuje ich najwięcej w całej Unii, a jednak zmian na lepsze jakoś nie widać, a to dlatego, że problem leży nie w braku środków czy możliwości rozwoju, ale po prostu w narodzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aspirhino
0 / 0

Nie sądzę. Polska była biedna już przed wojną i miała poważne problemy gospodarcze. W czasie wojny została niemal zupełnie zaorana (gorsza okupacja była już tylko na Rusi). Więc to nie tylko wina komunistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sflustrowany
-1 / 1

To daj mi na chleb i lekarstwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yyy_wtf
0 / 0

Autorze ale kogo Ty obwiniasz? Czy to wina obywateli, że opuszczają ojczyznę aby zarobić na chleb i mieć godne warunki życia (służba zdrowia, sądownictwo, biurokracja)?
Myślisz, że ktoś z przyjemnością opuszcza rodzinę i znajomych?
Aż tak masz wyprany mózg przez środki społecznej manipulacji, których celem jest np. to aby obywatele obwiniali się za niepowodzenia, które najczęściej nie są ich wina tylko złego rządu....
Patrioci, którzy walczyli za ten kraj i umierali przewracają się w grobie widząc co się tu dzieje.... nie o taką ojczyznę walczyli....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ojoooojooo
-1 / 1

Ta pod nogami mamy wojaków w keczapie.Szkoda że na geografi uczą czego innego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar memka
+1 / 1

A ja wiem że moi przodkowie chcieli żeby przyszłe pokolenia żyły godnie... I dlatego mieszkam poza granicami Polski. Gdyby moje dzieci chciały gdzieś wyjechać żeby było im lepiej, tylko bym im wtórowała...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G GTRshelby
+1 / 1

A może po prostu powinniśmy walczyć o Polskę by żyło nam się lepiej, przetrwaliśmy wszelkie wojny to i nasz Rząd przetrwamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ireneadler1875
+1 / 1

Piękny rysunek, ale moim zdaniem trochę jednostronny. Wsród podtrzymujących powinni być i pisarze i nauczyciele, i matki-polki (bez ironii), sanitariuszki, naukowcy....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mac154
+2 / 2

Ale w Niemczech naprawde zyje sie lepiej xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nicki_
+1 / 1

Jestem patriotą - dlatego wyjechałem z kraju. Obniżyłem w ten sposób stopę bezrobocia oraz zostawiłem miejsce dla tych którzy nie mogli wyjechać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pozdrowienia
+2 / 2

Taaa ale co z tego? Nie rozumiem dlaczego niby mam być dumna z czegoś, na czego wybór nie miałam (i nikt nie ma, nie miał i mieć nie będzie) wpływu. Dumna mogę być z siebie, kiedy coś osiągnę, a nie z tego skąd jestem, gdzie się urodziłam... A to, że ktoś, gdzieś, kiedyś ginął za to... jego wybór, który szanuję, ale na ich miejscu nie zrobiłabym tego samego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem