Pieknie na prawde pieknie, piekny gest. Tylko co to maja byc za jaja, ze na takie rzeczy w ogole mozna wyrabiac patent! To tylko jeden z przykladow, zastanowcie sie ile rzeczy was ominie przez inne patenty trzymane w szufladzie. Chory swiat.
Trzeba mieć naprawdę nieco poprzestawiane pod kopułką żeby wybrać odrobinę wygody więcej, niż życie. Ciebie wkurza kontrolka, a innym dzięki temu przypomina, żeby zapięli pasy. Ja akurat z tym nie mam żadnego problemu, bo robię to odruchowo od pierwszego dnia nauki jazdy, aż po dziś, kiedy prawo jazdy mam 3 lata. Wręcz jest mi wygodniej z pasami zapiętymi. Plus psychicznie czuję się o wiele lepiej. Nawet jak jadę kilka km , to wolę zapiąc pasy, bo wiem, że ewentualnie nie złamię sobie choćby nosa o kierownicę.
Volvo to auto tak bezpieczne jak doświadczenie kierowcy. Co zresztą odnosi sie do każdej marki. Wyjątek z oczywistych powodów stanowi BMW. Tu bezpieczeństwo zależy raczej od IQ kierowcy.
Znany koncern samochodowy po zgłoszeniu projektu zderzaka wykonanego przez Pana Łągiewke chciał mu za niego zapłacić... aby go zniszczył. Żaden z producentów nie chciał wprowadzic pomysłu w produkcję samochodów. Ba! angole przywłaszczyli sobie patent, twierdząc, że to oni jedyni stworzyli urządzenie tego typu(kilkanaście lat od prezentacji przeprowadzonej przez konstruktora). Radzę poczytać, bo artykuł ciekawy i zarazem kontrowersyjny. Ilu z nas zaoszczędziło by na stłuczkach, nawet poważnych wypadkach, podczas których urządzenie pochłania energię, przykład: jedziesz te 70km\h czołówka z drugim autem i zatrzymujesz sie w miejscu bez typowego odrzutu pasażera\kierowcy, auto nie ucierpi na tym wogóle. I ten fakt przesądził o wprowadzeniu urządzenia do produkcji. Przecież lepiej żeby ludzie sie rozbijali i kupowali nowe auta, bo bezpieczeństwo jest mniej istotne. Co do demota... Jeśli to prawda, koncern volvo postąpił prawidłowo. Jednakże w dzisiejszych czasach ważniejszy jest szmal niż bezpieczeństwo. Plusik za namiastkę człowieczeństwa od producenta aut.
Volvo to dobry samochód. Te pasy w samochodzie tej marki wiele lat temu ocaliły życie mojemu ojcu. Zderzenie czołowe, jakiś wariat wyprzedzał na górce i podwójnej ciągłej. Parę połamanych żeber, ale nic więcej. Good guy Volvo powinien dostać nobla.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 stycznia 2013 o 21:24
O Volvo Łaskawco, dobroczyńco chwała ci za to po wszystkie dni !!!
Kto w to wierzy jest naiwny,Takie wielkie korporacje jak Volvo NIC nie robią za darmo,a np. po to aby w taki sposób zdobyć zaufanie do potencjalnego klienta.
ale bajek tez jest czasami fajnie posłuchać szczególnie w młodym wieku jak wierzy się w ideały
Takim jak ty nie da się dogodzić w żaden sposób. Jak by chcieli pieniędzy to byś powiedział, że nie liczy się dla nich człowiek tylko pieniądze, a jak udostępnili za darmo to piszesz to co piszesz. Co twoim zdaniem powinno zrobić volvo z tymi pasami żebyś był zadowolony?
Ponieważ wszystkie pojazdy prowadzone są przez ludzi, założyciele Volvo ( Assar Gabrielsson i Gustaf Larson) uznali, że: "Bezpieczeństwo jest - i zawsze musi być - naczelną zasadą wszystkich prac projektowych". To są po prostu wartości pielęgnowane przez firmę latami.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 stycznia 2013 o 23:17
a nasza kochana unia w trosce o środowisko nakazała używać nowego płynu do klimatyzacji oczywiście zgodnie z ,walka' z monopolem tylko 2 firmy na świecie mogą go produkować.. środek jak zbadano jest szkodliwy, potrafi rozpuścić ludzkie kości, zapala się pzz kontakcie z rozgrzanym silnikiem, a opary toksyczne, a wszystko to dla ekologów .. firmy nie chcą się wycofać z używania tego płynu.
@piotk za to złamiesz sobie obojczyk, dużo gorsza kontuzja ale dobrze ci tak będzie ;)...
I bardzo ładnie pokzałeś pułapkę w jaką można wpaść odnośnie pasów... Mam zapięte pasy więc moge jechac szybko bo przeciez nic mi sie nie stanie;)... Szerokiej drogi z takim podejsciem
No w moim Volvo jak nie zapniesz pasów to ci będzie pikać cały czas i sie świecić kontrolka. No więc i tak muszę zapiąć żeby mnie nie wkurzało.
taki patent już widziałem u instruktorów prawa jazdy z przeciągnięciem ich z tyłu siedzenia
wiecie ze zawsze mozna bardzo tanio kupic sama koncowke zapiecia pasow, chyba najlepszy ze sposobow
Pieknie na prawde pieknie, piekny gest. Tylko co to maja byc za jaja, ze na takie rzeczy w ogole mozna wyrabiac patent! To tylko jeden z przykladow, zastanowcie sie ile rzeczy was ominie przez inne patenty trzymane w szufladzie. Chory swiat.
Trzeba mieć naprawdę nieco poprzestawiane pod kopułką żeby wybrać odrobinę wygody więcej, niż życie. Ciebie wkurza kontrolka, a innym dzięki temu przypomina, żeby zapięli pasy. Ja akurat z tym nie mam żadnego problemu, bo robię to odruchowo od pierwszego dnia nauki jazdy, aż po dziś, kiedy prawo jazdy mam 3 lata. Wręcz jest mi wygodniej z pasami zapiętymi. Plus psychicznie czuję się o wiele lepiej. Nawet jak jadę kilka km , to wolę zapiąc pasy, bo wiem, że ewentualnie nie złamię sobie choćby nosa o kierownicę.
No w moim Volvo jak nie zapniesz pasów to ci będzie pikać cały czas i sie świecić kontrolka. No więc i tak muszę zapiąć żeby mnie nie wkurzało.
Gdzie Ci hejterzy Apple'a ?
Nie ma oni się nie zajmują otwartymi patentami tylko tymi co mogą ukraść
Wiedziałem, że ktoś się znajdzie. ;)
Volvo to auto tak bezpieczne jak doświadczenie kierowcy. Co zresztą odnosi sie do każdej marki. Wyjątek z oczywistych powodów stanowi BMW. Tu bezpieczeństwo zależy raczej od IQ kierowcy.
Mały Gracjan ? :>
Co z tego jak pasy do lewackie wymysły, które ograniczają prawackie poczucie wolności :)
Znany koncern samochodowy po zgłoszeniu projektu zderzaka wykonanego przez Pana Łągiewke chciał mu za niego zapłacić... aby go zniszczył. Żaden z producentów nie chciał wprowadzic pomysłu w produkcję samochodów. Ba! angole przywłaszczyli sobie patent, twierdząc, że to oni jedyni stworzyli urządzenie tego typu(kilkanaście lat od prezentacji przeprowadzonej przez konstruktora). Radzę poczytać, bo artykuł ciekawy i zarazem kontrowersyjny. Ilu z nas zaoszczędziło by na stłuczkach, nawet poważnych wypadkach, podczas których urządzenie pochłania energię, przykład: jedziesz te 70km\h czołówka z drugim autem i zatrzymujesz sie w miejscu bez typowego odrzutu pasażera\kierowcy, auto nie ucierpi na tym wogóle. I ten fakt przesądził o wprowadzeniu urządzenia do produkcji. Przecież lepiej żeby ludzie sie rozbijali i kupowali nowe auta, bo bezpieczeństwo jest mniej istotne. Co do demota... Jeśli to prawda, koncern volvo postąpił prawidłowo. Jednakże w dzisiejszych czasach ważniejszy jest szmal niż bezpieczeństwo. Plusik za namiastkę człowieczeństwa od producenta aut.
Czemu nie dodałeś, że teraz te wspaniałe volvo wykorzystało pomysł p. Łągiewke?
Volvo to dobry samochód. Te pasy w samochodzie tej marki wiele lat temu ocaliły życie mojemu ojcu. Zderzenie czołowe, jakiś wariat wyprzedzał na górce i podwójnej ciągłej. Parę połamanych żeber, ale nic więcej. Good guy Volvo powinien dostać nobla.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2013 o 21:24
O Volvo Łaskawco, dobroczyńco chwała ci za to po wszystkie dni !!!
Kto w to wierzy jest naiwny,Takie wielkie korporacje jak Volvo NIC nie robią za darmo,a np. po to aby w taki sposób zdobyć zaufanie do potencjalnego klienta.
ale bajek tez jest czasami fajnie posłuchać szczególnie w młodym wieku jak wierzy się w ideały
Takim jak ty nie da się dogodzić w żaden sposób. Jak by chcieli pieniędzy to byś powiedział, że nie liczy się dla nich człowiek tylko pieniądze, a jak udostępnili za darmo to piszesz to co piszesz. Co twoim zdaniem powinno zrobić volvo z tymi pasami żebyś był zadowolony?
Ponieważ wszystkie pojazdy prowadzone są przez ludzi, założyciele Volvo ( Assar Gabrielsson i Gustaf Larson) uznali, że: "Bezpieczeństwo jest - i zawsze musi być - naczelną zasadą wszystkich prac projektowych". To są po prostu wartości pielęgnowane przez firmę latami.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 stycznia 2013 o 23:17
Volvo są świetne.
Volvo - znana chińska firma :)
a nasza kochana unia w trosce o środowisko nakazała używać nowego płynu do klimatyzacji oczywiście zgodnie z ,walka' z monopolem tylko 2 firmy na świecie mogą go produkować.. środek jak zbadano jest szkodliwy, potrafi rozpuścić ludzkie kości, zapala się pzz kontakcie z rozgrzanym silnikiem, a opary toksyczne, a wszystko to dla ekologów .. firmy nie chcą się wycofać z używania tego płynu.
Czy wiesz, że Volvo to najbardziej popularna chińska marka samochodów na na świecie?
Gdy jaszcze zarabiała, była szwedzka.
Czy wiesz, że gówno wiesz.
@piotk za to złamiesz sobie obojczyk, dużo gorsza kontuzja ale dobrze ci tak będzie ;)...
I bardzo ładnie pokzałeś pułapkę w jaką można wpaść odnośnie pasów... Mam zapięte pasy więc moge jechac szybko bo przeciez nic mi sie nie stanie;)... Szerokiej drogi z takim podejsciem