Jest na miejscu, bo to na co zbiera wośp, płacą twoi rodzice w formie składki ubezpieczeniowej. WOŚP - zbiórka - 54.506.270,77 zł, z czego na pomoc opisaną w statucie fundacji przeznaczono 28.993.580,43 zł (54%) Widzisz? Tylko 54%! Reszta idzie na demoliberalne formy rozrywki jak taplanie się w błotku i kampanię medialną. N I E DAM NA TEN J E B A N Y wośp ANI GROSZA :))
polimerowiec - nie wiem skąd wzięłaś te swoje dane, ale np rozliczenie z 2011: http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/sprawozdanie%20XIX%20Final.pdf - w sumie to bym się nie zdziwiła jakby kwota w 100% nie szła na sprzęt, bo niestety organizacja imprezy też trochę kosztuje - ale powiedz mi która fundacja uzbierała aż taką kwotę na szczytny cel ratowanie życia w tak krótkim czasie?
Caritas zbiera caly roki jakoś takiej famy nie puszcza. Ciekawi mnie skąd pieniadze na calą tą organizację imprezy rozkladanie scen, zespoły, zaangażowanie policji ochrony itd bo nie chce mi sie wierzyć zeby ktos tam spiewał i pracowal charytatywnie
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 10:19
@kamilex5284
Cartias część swoich przychodów otrzymuje z budżetu państwa (jest to bodajże 30mln zł), Owsiak nie orzymuje z budżetu nawet złotówki (no może po za tzw. 1% z podatku który przekazują ludzie). Jeżeli chodzi o pozostałą część pieniędzy Caritasu to są to tzw. darowizny rzeczowe (jedzenie, ubrania, sprzęt itd.) o wartości 100 paru mln złotych. Przynajmniej tyle zrozumiałem z ich sprawozdania finansowego, które jest wyjątkowo pogmatwane.
kamilex5284 pieniądze na sceny, sztuczne ognie itc. są z pieniędzy uzyskanych z lokaty, na której te uzbierane miliony procentują. A wszystkie uzbierane pieniądze trafiają do potrzebujących. Co do woodstocku - dlaczego wypowiadają się w kwestii jego finansowania osoby, które nie mają na ten temat zielonego pojęcia? Co za czasy, gdy ekspertami są Ci, którzy nie wiedzą nic.
Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8 5=13 Godzina śmierci: 21:37 - 2 1 3 7=13 Data śmierci: 02.04.2005 - 0 2 0 4 2 0 0 5=13 Postrzelony 13 Maja 9301 dni pontyfikatu - 9 3 0 1=13 Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter czy to zbieg okoliczności ? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić. ... Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje. Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy Jeśli tego nie zrobisz stanie się przeciwność Ciekawe ...
Jeśli macie znajomych wolontariuszy i pochwalą się ile kasy z puszki wyciągnęli, to powiedzcie im jakim gównem społecznym są.... Co roku skurczybyki kradną z puszek :/. Kto chce dać kasę niech zrobi przelew. To nic nie kosztuje, a będzie 100% pewności że nikt tego nie ukradnie :)
MI tam żadne WOŚP nie pomaga, i nikt nie pvta czv potrzebuje pomocy... Dlaczego miałbym stać się miłosierny?? Z samvch sztucznych ogni co robią światełko do nieba, nie jedna rodzina mogłab godnie żvć... więc nie pie...dolcie mi o pomocv... mowa tu o widowisku bardziej;]
Tam gdzie przewalają się grube miliony to zawsze jest korupcja, zawsze spora kwota idzie tam gdzie nie powinna. Myślicie, że to co uzbierają to przeznaczą na szczytny cel? Musicie drogie dzieci zapamiętać jedno: w Polsce NIE ma nic za darmo. Jedynie ci wolontariusze robią za darmo, co też jest śmieszne, bo każdy powinien dostać coś za pracę. Co to za praca jak pracujesz za darmo? Powiem ostatnie: tam gdzie miliony tam nie ma uczciwości jako takiej. Nie pozdrawiam.
xgdw11 Nie ma nic za darmo. Nie można pracować za darmo. Praca musi być wynagradzana a nie za "dzięki".
Za dziękuję nic się nie kupuje. Wg mnie KAŻDY wolontariusz (czytaj "pracownik", bo pracuje i zbiera kasę, tak? marnuje swój czas) powinien dostać coś za swoją pracę. Za minusy dziękuję ale coś mało "Sprytnych Inaczej".
To jest jedyny sensowny argument przeciw WOŚP. Prawda to wszystko powinno robić pańśtwo, bo się do tego zobowiązało, ale socjalizm nie działa i nigdy nie będzie działać. Więc gdy nie WOŚP mogłaby być tragedia. Tyle ile WOŚP robi dobrego w jeden rok (wystarczy spojrzeć na co wydaje NAPRAWDĘ kasę) państwo nie zrobiło od 89. A dodatkowo państwo jeszcze hamsko sobie zebraną sumę odpisuje z budżetu opieki zdrowotnej. WOŚP jest jednak idealnym przykładem organizacji które na w pełni wolnym rynku pomagały by ludziom, a że obywatele mieliby więcej pieniędzy, bo nie oddawali by w podatkach fortuny, to i więcej mogli by wpłacać do różnych organizacji. A dodatkowo, z racji braku bezrobocia (bezrobocie jest tylko konsekwencją podaktów i przepisów), było by o wiele mniej potrzebujących z różnych powodów niż dziś.
No i może wtedy nie będzie takiego burdelu! Wczoraj kolejny raz czytałem o takich co składkę owszem płacili, ale po to tylko aby usłyszeć, że NFZ im jakiejś ciężkiej choroby nie zrefunduje!
Jeżeli politycy się POdpinają pod WOŚP, to są przezabawni z tego względu, bo przecież chwilę wcześniej lansowali ten model służby zdrowia, który dziś nie działa. Nawet ten śmieszny rzecznik PiS z "polskim" nazwiskiem wymiękł chcąc pokazać jaki to on szczodry...
Ha ha ha! Na ściepę dla owsika eutanatora? Róbta co chceta ja tam frajerem nie jestem i nie będę się dokładał do tego drugiego podatku jak i funduszu woodstock&złotego melona. Pozdro dla myślących.
Radzę nie dawać ani grosza. Zbierają od ludzi kasę i tyle ile uzbierają tyle zaoszczędzi rząd. Później rząd obcina dotacje na służbę zdrowia. Jest to dokładnie taka sama kwota jaką uzbierają ludzie. Czyli robią wszystkich w konia, żeby zaoszczędzić. Nie dajcie się nabić w butelkę..
Odrzuć codzienną maskę i daj Jerzemu - nie nie bądź drewniak. On to zamrozi na parę miesięcy - odsetki wyda na ćpunów. Potem sporą część z tego odda TVP za te kilkaset godzin czasu antenowego, "swojemu dzielnemu sztabowi", żonie. Nie małą część puści z dymem na tak zwanym "światełku do nieba", a jeszcze większą odda tzw "artystom" typu Feel, czy inne Dody, które mu dzisiaj zagrają. To co zostanie zapłaci wybieranym w niejasnych okolicznościach producentom sprzętu medycznego i będzie to stało w szpitalach, bo za szkolenie personelu i instalację już nie będzie miał kto zapłacić.
*Oczywiście dotyczy to tylko części dochodów WOŚP - ale właśnie o tę część (która się marnuje w różny sposób) chodzi. Są setki innych organizacji ze znacznie bardziej przejrzystym sposobem wydatkowania funduszy. To ładna inicjatywa, że tego dnia wszyscy dają pieniądze innym, ale tak na prawdę mogliby te pieniądze dać dużo skuteczniej w inny sposób.
Krzychu, proszę Cię.
Ja nie zarzucam Jurkowi, że mało zbiera. To czego się uczepiłeś, to tylko odpowiedź dla kAzka, który poruszył kwestię Sum zbieranych przez Owsiaka i inne organizacje.
Mój zarzut to efektywność - wolę dać komuś, kto całość (albo powiedzmy 95%) przekaże na pomoc, niż komuś, kto przekaże 60%, a resztę wyda na cele, którym jestem przeciwny.
Moja sąsiadka ma kuchnię dla ubogich i przeprowadzane są zbiórki żywności dla niej - wolę jej dać 2x w roku reklamówkę makaronu, bo wiem, że ona go sama nie je!
Tyle że Owsiak również przeznacza całość, czytałeś chociaż sprawozdanie wośp zanim napisałeś swój komentarz? Czarno na białym jest napisane że podczas poprzedniej akcji wośp przekazał 43mln z 48mln (http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/Bilans%20Fundacji%20za%202011.pdf) na pomoc innym, skąd ty wytrzasnąłeś te swoje dane to ja nie wiem, może podzielisz się z nami źródłem?
Caritas otrzymuje około 30mln z budżetu państwa w formie dotacji, natomiast lwią część ich przychodów stanowią dotacje rzeczowe (200mln zł). Warto pamiętać że Owsiak w ciągu Finału orkiestry zbiera dobre kilkadziesiąt mln złotych - całkiem sporo pieniędzy jak na jeden dzień, także nie wiem czy można porównywać ich do Caritasu, który zbiera pieniądze przez cały rok.
Kolejny idiota, który piepszy aby piepszyć, bo coś gdzieś kiedyś usłyszał i tak powtarza bez sprawdzenia. Był nawet demot wczoraj, który ukazywał pełne rozliczenie. Cała kwota idzie na to na co jest zbierana. Wszystko inne jest finansowane z ODSETEK. Niejasne okoliczności wybierania szukaj w publicznych przetargach. WOŚP siada do stołu z różnymi producentami i TARGUJE się, aby uzyskać jak najlepszą (żeby nie było - najniższą) cenę, aby móc kupić jak najwiecej. To właśnie różni publiczne od prywatnego. Sprzęt jest codziennie używany, bo WOŚP sam szkoli. W jaki skuteczniejszy sposób mogli by dać? W podatkach? nie skomentuje. W postaci "ryby zamiast wędki" (sporo organizacji tak właśnie pomaga)? Też nie skomentuje. Caritas (pokazujesz, że myślenie jest Ci kompletnie obce) zbiera przez cały rok! WOŚP jeden dzień (no, trochę więcej, bo licytacje trwają już wcześniej i kończą się trochę poźniej). A dodatkowo w CARITASIE ciągle wałki (nie atakuje CARITASU, też jest potrzebny, ale to nie zmienia faktu, że wałki są). A tak w ogóle co to za argument? W takim razie po co ten setki innych organizacji o których sam wspominasz, przecież one też zbierają mniej. Ale no cóż "punkt widzenia, zależy od miejsca siedzenia". Hipokryzja.
http://rafalhirsch.blogspot.com/2010/01/finanse-wosp.html
np tutaj zostało to podliczone - 13% to suma zmarnowanych pieniędzy z samych tylko zebranych
tzn, że musisz jeszcze do tego doliczyć pieniądze, które na organizację WOŚP idą nie z datków, a z pieniędzy publicznych (czyli moich i Twoich) - a to są dopiero poważne kwoty (o nich poczytasz w budżetach poszczególnych miast).
jeeej. no to dajcie Jurkowi - wasze pieniądze to wasz wybór. Ale nie obnoście się już z tym jacy to wy jesteście lepsi. Przyznaję, że nie uczestniczę w liczeniu pieniędzy WOŚP i wszystko co wiem, wiem z różnych źródeł - głosy są różne, ale wszystko sprowadza się do tego, że mój datek nie idzie w całości na to, na co go daję. A pójdzie na to, na co go daję, jeśli dam go jednej z wielu innych organizacji. Do tego nie będę czuł, że daję przyzwolenie na eutanazję, czy prąd "róbta co chceta", albo demoralizację młodzieży.
@Krzychu25
a co powiesz o tym?
E Wynik z działalności statutowej po uwzględnieniu kosztów admin. (C-D) -2.239.798,36 - ujemna liczba? więcej wydali niż mieli?
albo: D Koszty administracyjne 12.547.353,95 przy zebranych 59.678.695,35 to prawie 20% xD
A wiecie dlaczego w rozliczeniach WOŚPU nie ma np. rozliczeń za finały w konkretnych miastach? Bo to urzędy miast sponsorują koncerty, płacą za zorganizowanie miejsca, gdzie WOŚP może zbierać pieniądze. Nie naskakujcie na mnie fanatyczni obrońcy Owsiaka, tak po prostu jest, możecie się o tym przekonać przeglądając roczny budżet gminy (dostępny w każdej gminie, to nie jest tajny dokument). Koszty organizacji finałów w swoim mieście ponoszą mieszkańcy gminy. Płacąc podatki. A że gminy teraz nie mają (bo lubią wydawać na głupoty), to wprowadzają podatek od np. deszczówki. Koszta jakie ponosimy (mówię o podatnikach) są niewspółmierne do osiągniętego przychodu. Acha. teksty typu "oby Twoje dziecko zachorowało" miłujący dobro fanatyczni obrońcy Owsiaka niech sobie darują.
nie "niektóre", a wszystkie, w których odbywa się koncert :) Nic do tego nie mam, jestem przyzwyczajony , że w tym kraju prywatne interesy są często dotowane z budżetu przez zaprzyjaźnionych polityków.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 11:03
niecalkiemnormalny(świetny nick, BTW), Caritas nie rozlicza się wcale z tego, ile uzbierał. Do tej pory nikt nie wie, ile tak naprawdę przekazuje na cele charytatywne, połowę? mniej? Założę się, że to ci nie przeszkadza, gnido.
@Andriej. Nie wiem, co Ci daje wyzywanie mnie od gnid, zapewne to przez ten nadmiar serduszek na ubraniu... Caritas to dla mnie taki sam wałek jak WOŚP. I jest to moja szczera opinia. A skoro już zacząłeś szczekać, odszczekaj to co napisałeś powyżej.
Gdziekolwiek nie spojrzę, tam wszyscy namawiają do pomagania WOŚP, ale ja nie widzę potrzeby. Nie mam zamiaru fundować politykom nowych limuzyn, czy kolejnych fotoradarów. Świetnie, że zbiera się pieniądze dla potrzebujących tylko co z tego, nie wierzę w to, że cała suma trafia do potrzebujących. Poza tym w tym chorym kraju to NFZ jest od tego! Moje pieniądze i będę z nimi robił co tylko uważam, a jeżeli najdzie mnie chęć na pomaganie, to już wolę oddać Caritasowi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 11:18
Wszyscy piszą jakie to WOŚP to gówno. Ale co wam z tego - poświęcić chociaż złotówkę wiedząc, ze przynajmniej 1/100 tego dotrze do tych chorych i biednych? WOŚP zbiera olbrzymią kwotę, może nie do końca wszystko przekazują na te najważniejsze cele, ale na pewno część tego pomaga innym.
Słuchaj, bardzo Cię proszę, daj mi 100000zł. Obiecuję, że przynajmniej 1/100 z tego dotrze do tych chorych i biednych! osoby zainteresowane dawaniem mi pieniędzy, ażebym mógł za nie czynić dobro, proszone są o kontakt przez pw.
Taki już mamy kraj, że nawet jeśli ktoś chce czynić dobro i ratować cudze życie, to inne polaczki policzą każdy grosik i wytkną każdy ułamek tegoż grosika. Bo przecież łatwiej jest pluć jadem na kogoś, kto coś ROBI w tym kraju, niż samemu coś zrobić! Nikt wam nie każe wrzucać do puszki, tylko jak wam ktoś zachoruje, to nie proście nikogo o nowoczesny sprzęt z WOŚPu, bo na niego nie zasługujecie.
Każdy zasługuje na ten sprzęt, bo każdy w ten czy inny sposób uiszcza podatki, które idą na służbę zdrowia, tak żeby w razie coś złego nam się stało, to był sprzęt leczniczy. Poza tym, jestem ciekaw ilu z tych wielkich orędowników wspierających akcję Owsiaka jest taka filantropijna na co dzień. Bo fajnie raz na rok wrzucić parę monet do puszki, przykleić do kurtki czerwone serduszko, pokazać innym jakim to darczyńcą jesteś, dzięki tym parom monet kupujesz czyste sumienie i parę punktów do samooceny, że jesteś dobrym obywatelem. Ale ile z tych osób pomaga ludziom w ciągu pozostałych 364 dni w roku? Kto przekaże jakieś ofiary Caritasowi, kto odda krew, kto nie przejdzie obojętnym obok bezdomnego, proszącego o pieniądze na bułkę? Ale spoko, raz do roku da się 5 zł na Owsiaka i wtedy jesteś lepszy od tych, którzy krytykują WOŚP i pomagają na co dzień.
odnośnie siepomaga.pl to zdziercy. Wycinek z regulaminu:
. Niewielka część darowizny, maksymalnie 5% (zobacz tabelę), jest przeznaczana na opłacenie prowizji operatorów płatności, pokrycie kosztów przelewów internetowych oraz funkcjonowanie i rozwój platformy Siepomaga.pl.
"niewielka część darowizny, maksymalnie 5%". Opłata za przelew automatyczny (a'la mtransfer) to maksymalnie 2%. 3% trafia więc do cwaniactwa z SiePomaga pod przykrywką szczytnego celu, przy takich kwotach to bardzo dużo.
Dziękuję, wrzucę do puszki - zawsze mniejsza ilość pośredników :)
PRYWATYZOWAĆ. koniec kropka. Skoro są ludzie, którzy w jakiejkolwiek formie pomagają to niech pomagają tym, których nie stać na prywatnego lekarza. Wszystkich praktycznie Polaków będzie stać, jak podatki się zmniejszą, a jak nie - macie Caritas, macie choćby ten wasz WOŚP. Swoją drogą podanie Owsiaka do nagrody Nobla, co proponuje Pali kot, jest głupotą, bo najpierw trzeba było by dać nagrodę nobla tym, którzy pomagają, a się tym nie chwalą jak małpa na drzewie, pomagają stale, a nie raz w roku, pomagają dłużej, oraz pomagają i nie zarabiają na tym. Enter.
A wiecie co jest w tym wszystkim przerażające? Bo w tym jest coś dla mnie przerażającego. Owsiak- ot jakiś zwykły Polak- sam organizuje akcje zbierania na sprzęt dla szpitali. Co ciekawe- bywa i tak iż ten sprzęt nie jest używany bo szpitali nie stać nawet na utrzymanie tego sprzętu i na prąd na ten sprzęt! Oczywiście to bardzo dobrze że Owsiak stara się pomóc. Więc jeśli to dobrze że Owsiak pomaga to co jest przerażającego? Otóż przerażające jest to... na co do cholery w takim razie podatki?! Rządzący swoim własnym prywatnym folwarkiem o nazwie "Polska" są tak tępi i nieudolni iż nie są w stanie wypełnić swoich obowiązków. Obowiązków? Bo obowiązkiem rządu, państwa jest zapewnić by szpitale miały sprzęt do ratowania życia i by było szpitale na to stać. Na to właśnie są podatki! Swoją drogą to tym bardziej dziwne iż Polska jest bardzo bogatym krajem. Stać nas było na Euro i stadiony, stać nas na liczne awantury wśród szlachty zarządzającej folwarkiem, stać nas by ładować kupę kasy w kościół. Dziwne...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 12:21
Rzygam tą całą krytyką WOŚPu. Wszyscy dobrze wiedzą jaka jest sytuacja w NFZ, jeżeli myślicie, że (zakładając, że WOŚP nigdy by nie istniał) rząd dawałby kasę na sprzęt itd. to się grubo mylicie. Oni mają ważniejsze sprawy na głowie, na przykład zakup tabletów dla 460 darmozjadów, czy wynajęcie samolotu dla Tuska, bo przecież PKP jeździć nie będzie, bo doskonale wie jakie to gówno jest. Więc przestańcie psioczyć na ludzi, którzy COŚ robią. Idźcie do szpitali i zobaczcie ile sprzętów jest oklejonych serduszkiem WOŚPu. Wasze zdania ulegną diametralnej zmianie, gdy sami będziecie zmuszeni z takich urządzeń skorzystać. Oficjalnie Owsiak z żoną zarabiają po 4tys na łebka, jeżeli uważacie, że to jest jakaś wygórowana kwota za to, co robią to powinniście się solidnie stuknąć w czoło. Wiadomo, że część funduszy idzie na organizację samego WOŚPu, ale racjonalnie rzecz biorąc jest to jedyna organizacja charytatywna w Polsce, której działania są udowodnione naocznie (ww. serduszka na sprzętach w szpitalach). A jeżeli chodzi o Woodstock, to sama jestem przeciwniczką tego zbiorowiska, aczkolwiek myślę, że to jest dobre podziękowanie dla wolontariuszy, którzy pomagali przy organizacji. I kasa wcale nie idzie ze zbiórek, tylko od sponsorów, zwykle producentów piwa. Więc przestańcie do jasnej ciasnej narzekać na człowieka, który chce coś zrobić, tylko narzekajcie na tych, którzy nie robią nic! Nikt Wam nie każe pod groźbą kary śmierci wrzucać do puszek, sama zdaję sobie sprawę, że to jest trochę irytujące, ale kurdę, chyba nazywacie się chrześcijanami tak? A pan Bóg kazał się dzielić. Tak tylko mówię, gdybyście zapomnieli o swojej religii, której tak bronicie. Hipokryzja, hipokryzja wszędzie! A tak btw. gdzie są ci obrońcy życia? Ach, zapomniałam, interesują się nim tylko do czasu, gdy zagnieżdżone jest w macicy. To przecież takie logiczne!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 12:25
Hipokryzja, jak i egoizm "wszędzie" - masz rację. Tacy zachłanni jesteście o każdego grosza niewydanego przez sprzedawcę w sklepie? To daleko taki człowiek nie zajdzie. Będąc już schorowanym, 90-100 lat nie liczcie, że ktoś Was wspomoże jeśli Wy nie wspomożecie chorych ludzi w Polsce. U mnie dzisiaj organizują występy i WOŚP zbiera pieniądze w postaci cegiełki - wstęp od pięciu złotych. Płacze ktoś? Nie. Jeśli ktoś chce naprawdę im pomóc - zapłaci, wejdzie i poogląda nasze występy, dzięki którym właśnie dziś ludzie się zbiorą w jednym miejscu.
Przestańcie krytykować i obrażać tą organizację, bo to jest nie na miejscu.
Kalimdor zachowaj ten swój popierniczony, polityczny bełkot dla siebie. Masz jakąś manię prześladowczą? Owsiak Cię w jakiś sposób skrzywdził, że tak na niego narzekasz? Nie chcesz dać na WOŚP to nie dawaj, prosta sprawa. Jestem ciekawa, co powiesz, gdy będziesz zmuszony skorzystać z jednego ze sprzętów opatrzonym serduszkiem. Powiesz "nie dziękuję, wolę umrzeć, bo to Owsiak kupił, a ja sram hejtami na niego, więc byłoby hipokryzją korzystanie z takiego sprzętu"? Zauważyłam, że każdy kto nie zgadza się z Twoją opinią jest wyzywany od PO-wców, czy podsumowany tekstem "gratuluje za owocną współpracę z IIIRP". W sumie czego ja się spodziewałam po 23letnim facecie mającym w avatarze kucyka pony. Musisz być bardzo dojrzały!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 12:47
Odpowiem to samo co Ty: tl;dr! Mnie nie interesuje czym się wozi Owsiak, gdzie mieszka i skąd bierze pieniądze. Interesuje mnie to, że POMAGA. Coś, czego nie robi rząd czy NFZ. Mnie nie interesuje ile kasy liczy sobie za tą pomoc. Uważam, że ma do tego pełne prawo, bo odwala kawał dobrej roboty. Dziwne, że nie czepiasz się np. polityków którzy biorą wygórowane sumki właściwie za nic. Więc jak już powiedziałam: nie chcesz, nie dawaj na WOŚP, koniec sprawy. Ale odwal się od ludzi, którzy to robią, to ich pieniądze i jak będą chcieli to mogą sobie nawet dupska nimi podcierać, a Tobie nic do tego. Niech sobie będzie zwolniony z podatku, to tak jakbym się miała czepiać, że na przykład kontrolerzy biletów i ich rodziny mają przejazd komunikacją miejską za free. Widzę ktoś tutaj ma tzw. ból dupy. Kolego z kucykiem pony na avatarze, mający 23 lata, mentalnie zaś mieszczący się w przedziale 10-15, witamy w świecie, w którym są równi i równiejsi! Cieszę się, że mogłam pomóc Ci się odnaleźć. Jak troszeczkę podrośniesz, to porozmawiamy o innych niesprawiedliwościach tego świata.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 13:22
Jesteś ignorantką, pozwalasz na zło i jego rozwój przykrywając go przywilejami czy pokrętną moralnością Kalego. Każdy dostaje swoją zapłatę za ignorancję, wcześniej czy później. Dodatkowo usuwając pierwiastek ideologiczny, ekonomicznie ta zbiórka to flauta. Wydatki są olbrzymie, korzyści marginalne. No oprócz wyznawców bo oni mogą sobie połechtać swoją próżność.
Pierniczysz jak nawiedzony. Kolejna darmowa lekcja ode mnie (nawet zwolniona z podatku, a co!): przekręty zawsze były, są i będą. O największych z nich nawet Ci się nie śniło, więc jeżeli Owsiak robi jakiekolwiek przekręty to na pewno nie na taką skalę jak np. banki. Zła o którym mówisz nie widzę, natomiast widzę bardzo nowoczesne sprzęty z przyklejonym serduszkiem. Jak zbadasz sobie wzrok, to może też zobaczysz. Liczy się efekt końcowy.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 14:07
Sprawdź sobie czy hajs się zgadza, te sprzęty mają rychłą egzekucję komorniczą nad sobą. Dodatkowo: możesz wspierać finansowo WOŚP. Dość wolne państwo, możesz zrobić co zechcesz ze swoimi środkami. Szkoda, mogą zostać lepiej wykorzystane gdzieś indziej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 14:09
Kalimdor ale po co mam to sprawdzać? Przecież cały czas usiłuję Ci wyjaśnić, że jestem świadoma tego, że nie cała kasa z WOŚPu przeznaczona jest na sprzęt. Na temat egzekucji komorniczej się nie wypowiadam, bo w tym temacie akurat nic mi nie wiadomo i podejrzewam, że Tobie również. Radzę brać poprawkę na to, co piszą w gazetach, czy mówią w telewizji. Korona mi z głowy nie spadnie jak wrzucę 5 czy 10zł do puszki. Zbiednieć, też raczej od tego nie zbiednieję, więc się nie bój. Potrafię kupić jedzenie bezdomnemu, ale nie potrafię zorganizować zbiórki na zakup sprzętu do szpitali. Tzn. może i bym potrafiła, ale po co, skoro ktoś może zrobić to za mnie (w dodatku bardziej profesjonalnie i z większym "nagłośnieniem"), tak jak robi to WOŚP (pomijam fakt, że powinien to robić NFZ, ale jak już wspomniałam, doskonale wiadomo jak to wszystko funkcjonuje).
No wrzucaj, nie bronię. Jak twoje miasto organizuje finał to właśnie też za niego zapłaciłaś, jeśli nie łamiesz prawa i płacisz abonament telewizyjny to też właśnie zapłaciłaś. Dorzuciłaś się jeszcze na przystanek woodstock i premie dla wszystkich organizujących. Nie zapominając na datkach dla złotego melona. Gratsy!Mogłaś też wrzucić te pieniądze do skarbonki przy restauracji McDonald's gdzie całość idzie na sprzęt typu bomba kobaltowa czy chemioterapia. Tyle, że oni są opodatkowani, muszą płacić za promocje ciężkie pieniądze, obsługę rachunkową, etc. etc.
I myślisz, że to mnie zniechęci do pomocy? Powtarzam jak mantrę: należy im się! A co do Woodstocku to już pisałam, że kasa idzie od sponsorów (choć osobiście jestem przeciwniczką tej imprezy z wielu powodów m.i.n z obecności sekty krysznowców). Jeżeli chodzi o kwestię podatków to powiem tak: mieszkam w dużym mieście, gdzie teoretycznie powinno być sporo rozrywki w postaci koncertów, festynów czy innych tego typu pierdół. A powiem Ci, że wcale tego tak dużo nie ma. Może z 3 w roku, maksymalnie 5 (mowa oczywiście o takich organizowanych wyłącznie przez miasto, właśnie z kieszeni podatników). A podejrzewam, że nawet ludzie, którzy nie wrzucą nic do puszki wybiorą się na jakiś koncert czy np. na światełko do nieba, bo jest to wydarzenie na dużą skalę. Nikt im przecież nie zabroni, bo w końcu jak twierdzisz, chcąc nie chcąc dorzucają się do organizacji. Poza tym, wydaje mi się, że ludziom łatwiej jest przełknąć fakt, że ich pieniądze w jakiś sposób przyczynią się do ratowania życia innym, niż na przykład do faktu, że sponsorują swoim "władcom" nowe limuzyny, tablety, biura i czego tam jeszcze dusza zapragnie.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 15:01
Jesteś przedstawicielką sekty wośp, niestety jeśli nie widzisz oczywistego przekrętu i piszesz jakieś dziwne tezy (zabawa to cnota? światełko do nieba, wydane pieniądze z szczytnego celu na paru sekundową hecę choć nie tak dawno miało się pełny festiwal? nieograniczane wydawanie to dobro?) ... nie mogę Tobie pomóc, jesteś zaślepiona słodkimi kłamstwami.
Za to całe szczęście świat ma Ciebie, chodzącego dobrego samarytanina, który uświadamia ludziom, jakimi wielkimi są ignorantami. Chylę czoła, całuję stopy. Sekta WOŚP? Poczytaj sobie o prawdziwych sektach, a nie majacz jakbyś był na prochach. Nie rozumiem dlaczego wyjeżdżasz mi tu z jakimiś cnotami? Według Ciebie ludzie mają siedzieć całe życie posępni, nie uczestniczyć w żadnych większych uroczystościach, bo w Twoich oczach będą od razu współwinni jakiemuś wyimaginowanemu przekrętowi? Piszesz najpierw o podatkach, oburzony, że musisz płacić na coś, na co nie chcesz, po czym ja udowadniam Ci, że i tak to robisz, a Ty kompletnie zmieniasz temat. Masz jakieś rozdwojenie jaźni? To faktycznie, sprzęt Owsiaka tutaj nie pomoże, ale może spróbuj szczęścia z dobrym psychiatrą. Światełko do nieba to sympatyczna rzecz, coś jak noc kupały. Nie zaszkodzi pooglądać fajerwerków raz czy dwa więcej, przeszkadza Ci fakt, że ludzie się dobrze bawią, że się jednoczą w słusznej sprawie? Człowieku, ja się zastanawiam skąd Ty czerpiesz radość z życia i rozrywkę (poza rzyganiem tęczą na widok kucyków pony).
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 15:33
Nie żebym krytykowała. Trzeba pomóc chorym. Ale nie lepiej DODATKOWO pójść pod rząd i się odezwać? Rozwalić ten rząd? PAŃSTWO ma płacić za leczenie, nie my. Z WŁASNYCH pieniędzy, które podobno są na nasze wydatki pomagamy, czyli mamy mniej pieniędzy. PODATKI, co się z nimi dzieje? Wstyd za kraj, gdzie obywatele muszą płacić na chorych ludzi, mimo, że i tak wielu ledwo wiąże koniec z końcem, a od czego jest państwo?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 13:15
Och, ależ maniacs ty dowcipny. Zaiste, wspaniałe poczucie humoru. Czyżby pokrewieństwo z Strasburgerem? Nie, chyba nie. On jest mistrzem od sucharów. Twoje suchary mają pewną dodatkową cechę- one są dodatkowo żenujące...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 stycznia 2013 o 15:06
Kompletnie nie rozumiem wielu ludzi, którzy uważają, że cała akcja WOŚP jest jednym wielkim złem i nic nie pomaga, tylko przynosi straty, a efekty które są później, to kropla wody w potrzebach. Ale niech te typy, które mówią tak dziwnie, zastanowią się nad tym, co dałby społeczeństwu NFZ? Czy udałoby się im w taki "łatwy" sposób podarować szpitalom tyle nowoczesnych urządzeń ratujących życie? Śmiem w to wątpić.
Poza zbiórką pieniędzy na dzieci i seniorów, WOŚP ma jeszcze ważniejszy cel w swojej działalności, czyli poruszenie społeczeństwa do wspólnego działania. http://jadzias.blogspot.com/2013/01/wosp-poruszenie-spoeczenstwa-do.html
Komentarz z neta: Zaczął się, będący już corocznym zwyczajem spektakl nienawiści i agresji osób, które ” będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego” pod warunkiem, że podzielają pewien punkt widzenia, pod adresem WOŚP. Sama idea WOŚP nie jest solą w oku tych osób, tylko niemoc w braku o decydowaniu, na co będą przeznaczone zebrane pieniądze. Właśnie pieniądze zebrane przez WOŚP spędzają sen z powiek tych, którzy mają usta pełne banalnych frazesów o „skromności życia”, choć sami opływają złotem, dostatkami, dobrobytem, żyjąc w przepychu nagromadzonych dóbr materialnych zarazem ich chciwość nie ma granic.
Najbardziej zajadle atakują WOŚP osoby, które wg. swojego mniemania są wzorem cnót wszelakich, moralnymi autorytetami, choć w rzeczywistości jako pierwsi wbiją nóż nienawiści w plecy sąsiada, kierując się jedynie niskim instynktem jakim jest zawiść. Jeżeli te rzeczone osoby swoje zarzuty w stosunku do WOŚP argumentują w sposób iście idiotyczny sposób :” WOŚP nie pomaga chorym dzieciom, tylko uzupełnia braki wyposażenia szpitali…” , zarazem wychwalając Caritas, czy ” Owsiak ciągnął dodatkową kasę, którą powinien dać RZĄD bo to jego rola” . To czytając takie opinie jednak miałem rację, wściekłość tych osób wynika z ogarniającej ich bezsilności będącej skutkiem zwykłej zawiści, której podstawą jest brak możliwości położenia łapy na kasie WOŚP.
Zwykłym prymitywizmem graniczącym z chamstwem można nazwać określanie wolontariuszy WOŚP mianem ” żebracy „, to jak nazwać osobę zbierającą na tace w Kościele ? Skąd tyle nienawiści , agresji , jadu u osób , którym jeszcze na językach nie rozpuściło się przyjęte parę chwil wcześniej „ciało Chrystusa”, czy zebrane pieniądze przez WOŚP aż taki stanowi dla nich problem. Nie słyszałem, aby Kościół w jakikolwiek sposób promował szlachetną ideę WOŚP, czyżby pieniądze zebrane także stanowiły jakiś problem ? Pieniądze, pieniądze, pieniądze – tu wychodzi małostkowość zaślepionych swoją pychą maluczkich, którzy na widok czerwonego serduszka dostają małpiego rozumu, zarazem jako pierwsi wycierają swoje zakłamane facjaty imieniem Boga.
Nie dasz grosza na WOŚP, to choć nie krytykuj. Nikt nikogo do tego nie zmusza. Grosik dany WOŚP jest dawany z potrzeby serca, chęci pomocy innym, ot taki ludzki odruch. Jednak tego nie rozumieją zaczadzone umysły zawistnych i chciwych osób, które ” będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego” jedynie rozumują poprzez pryzmat tacy kościelnej.
I tak większość z uzbieranych pieniędzy trafia do budżetu państwa dlatego ja wole wpłacić darowiznę osobiście dla danej osoby niż dokarmiać budżet państwa który już i tak ściąga najwięcej od obywateli w europie jeśli nie na całym świecie.
Owsik to syn ubeka więc realizuje ubecję lansując się jako taki zainteresowany dobrem biednych dzieci, a w rzeczywistości ten sprzęt dzierżawi, nie daje i stoi on często nawet nie rozpakowany w jakimś magazynie bo nie ma w budżecie szpitala na jego obsługę. Później jak już trochę młodych ludzi mu zaufa zaczyna promować Hare Kryszna i inne hinduskie sekty głoszące podział kastowy na ludzi i pod-ludzi najeżdżać na kościół i pacyfikować agresywne anty systemowe subkultury dążące do zmian w Polsce.
zaczyna sie żebranie o udostępnianie...
Ahaha kolego ten komentarz jest wyjątkowo nie na miejscu.
Jest na miejscu, bo to na co zbiera wośp, płacą twoi rodzice w formie składki ubezpieczeniowej. WOŚP - zbiórka - 54.506.270,77 zł, z czego na pomoc opisaną w statucie fundacji przeznaczono 28.993.580,43 zł (54%) Widzisz? Tylko 54%! Reszta idzie na demoliberalne formy rozrywki jak taplanie się w błotku i kampanię medialną. N I E DAM NA TEN J E B A N Y wośp ANI GROSZA :))
polimerowiec - nie wiem skąd wzięłaś te swoje dane, ale np rozliczenie z 2011: http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/sprawozdanie%20XIX%20Final.pdf - w sumie to bym się nie zdziwiła jakby kwota w 100% nie szła na sprzęt, bo niestety organizacja imprezy też trochę kosztuje - ale powiedz mi która fundacja uzbierała aż taką kwotę na szczytny cel ratowanie życia w tak krótkim czasie?
Wow, jaki awans, w zeszłym roku było tylko 13 groszy http://demotywatory.pl/3637828/Demotywatory-dolaczaja-do-WOSP-
JA ZBIERAM NA WOSP JAKO WOLONTARIUSZ TYLKO DLA PUNKTOW DO GIMNAZJUM. PIERDOLE WOSP, OWSIAKA I CHORE DZIECI.
Caritas zbiera caly roki jakoś takiej famy nie puszcza. Ciekawi mnie skąd pieniadze na calą tą organizację imprezy rozkladanie scen, zespoły, zaangażowanie policji ochrony itd bo nie chce mi sie wierzyć zeby ktos tam spiewał i pracowal charytatywnie
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 10:19
Ej, czemu zminusowaliście Dolana_Tuska. Przecież mówi prawdę. Połowa tych wolonatriuszy ma w dupie dzieci, idą tam myśląc właśnie o punktach...
@kamilex5284
Cartias część swoich przychodów otrzymuje z budżetu państwa (jest to bodajże 30mln zł), Owsiak nie orzymuje z budżetu nawet złotówki (no może po za tzw. 1% z podatku który przekazują ludzie). Jeżeli chodzi o pozostałą część pieniędzy Caritasu to są to tzw. darowizny rzeczowe (jedzenie, ubrania, sprzęt itd.) o wartości 100 paru mln złotych. Przynajmniej tyle zrozumiałem z ich sprawozdania finansowego, które jest wyjątkowo pogmatwane.
kamilex5284 pieniądze na sceny, sztuczne ognie itc. są z pieniędzy uzyskanych z lokaty, na której te uzbierane miliony procentują. A wszystkie uzbierane pieniądze trafiają do potrzebujących. Co do woodstocku - dlaczego wypowiadają się w kwestii jego finansowania osoby, które nie mają na ten temat zielonego pojęcia? Co za czasy, gdy ekspertami są Ci, którzy nie wiedzą nic.
Pierwszy w historii podpis demota tak długi, że nie chciało się czytać
Żebvś się czasem nie pos...ał ;]
Papież kiedy umarł miał 85 lat - 8 5=13 Godzina śmierci: 21:37 - 2 1 3 7=13 Data śmierci: 02.04.2005 - 0 2 0 4 2 0 0 5=13 Postrzelony 13 Maja 9301 dni pontyfikatu - 9 3 0 1=13 Zmarł w 13 tygodniu roku. JAN PAWEŁ DRUGI - 13 liter czy to zbieg okoliczności ? prześlij to dalej niech inni myślą... Sorry, ale musi się spełnić. ... Pomysł sobie życzenie a zobaczysz co sie stanie... Zacznij myśleć o czymś czego naprawdę pragniesz, To funkcjonuje. Osoba, która mi wysłała ta wiadomość powiedziała, ze jej życzenie spełniło sie w 2 dni po odczytaniu tej wiadomości. Wypowiedz życzenie jak skończy sie odliczanie: 10... 09... 08... 07... 06... 05... 04... 03... 02... 01... *Wypowiedz życzenie* Wklej te wiadomość w ciągu 10 minut do 10 komentarzy Jeśli tego nie zrobisz stanie się przeciwność Ciekawe ...
Jesteś idiotą.
Jeśli macie znajomych wolontariuszy i pochwalą się ile kasy z puszki wyciągnęli, to powiedzcie im jakim gównem społecznym są.... Co roku skurczybyki kradną z puszek :/. Kto chce dać kasę niech zrobi przelew. To nic nie kosztuje, a będzie 100% pewności że nikt tego nie ukradnie :)
MI tam żadne WOŚP nie pomaga, i nikt nie pvta czv potrzebuje pomocy... Dlaczego miałbym stać się miłosierny?? Z samvch sztucznych ogni co robią światełko do nieba, nie jedna rodzina mogłab godnie żvć... więc nie pie...dolcie mi o pomocv... mowa tu o widowisku bardziej;]
Tam gdzie przewalają się grube miliony to zawsze jest korupcja, zawsze spora kwota idzie tam gdzie nie powinna. Myślicie, że to co uzbierają to przeznaczą na szczytny cel? Musicie drogie dzieci zapamiętać jedno: w Polsce NIE ma nic za darmo. Jedynie ci wolontariusze robią za darmo, co też jest śmieszne, bo każdy powinien dostać coś za pracę. Co to za praca jak pracujesz za darmo? Powiem ostatnie: tam gdzie miliony tam nie ma uczciwości jako takiej. Nie pozdrawiam.
xgdw11 Nie ma nic za darmo. Nie można pracować za darmo. Praca musi być wynagradzana a nie za "dzięki".
Za dziękuję nic się nie kupuje. Wg mnie KAŻDY wolontariusz (czytaj "pracownik", bo pracuje i zbiera kasę, tak? marnuje swój czas) powinien dostać coś za swoją pracę. Za minusy dziękuję ale coś mało "Sprytnych Inaczej".
Tak tak płaćmy za coś za co powinno płacić NFZ to jeszcze szybciej przyśpieszymy prywatyzacje
To jest jedyny sensowny argument przeciw WOŚP. Prawda to wszystko powinno robić pańśtwo, bo się do tego zobowiązało, ale socjalizm nie działa i nigdy nie będzie działać. Więc gdy nie WOŚP mogłaby być tragedia. Tyle ile WOŚP robi dobrego w jeden rok (wystarczy spojrzeć na co wydaje NAPRAWDĘ kasę) państwo nie zrobiło od 89. A dodatkowo państwo jeszcze hamsko sobie zebraną sumę odpisuje z budżetu opieki zdrowotnej. WOŚP jest jednak idealnym przykładem organizacji które na w pełni wolnym rynku pomagały by ludziom, a że obywatele mieliby więcej pieniędzy, bo nie oddawali by w podatkach fortuny, to i więcej mogli by wpłacać do różnych organizacji. A dodatkowo, z racji braku bezrobocia (bezrobocie jest tylko konsekwencją podaktów i przepisów), było by o wiele mniej potrzebujących z różnych powodów niż dziś.
Caritas otrzymuje około 30mln z budżetu państwa (w przeciwieństwie do Owsiaka który nie otrzymuje złotówki) i jakoś nie słyszę wielkiego oburzenia.
No i może wtedy nie będzie takiego burdelu! Wczoraj kolejny raz czytałem o takich co składkę owszem płacili, ale po to tylko aby usłyszeć, że NFZ im jakiejś ciężkiej choroby nie zrefunduje!
Jeżeli politycy się POdpinają pod WOŚP, to są przezabawni z tego względu, bo przecież chwilę wcześniej lansowali ten model służby zdrowia, który dziś nie działa. Nawet ten śmieszny rzecznik PiS z "polskim" nazwiskiem wymiękł chcąc pokazać jaki to on szczodry...
Ha ha ha! Na ściepę dla owsika eutanatora? Róbta co chceta ja tam frajerem nie jestem i nie będę się dokładał do tego drugiego podatku jak i funduszu woodstock&złotego melona. Pozdro dla myślących.
Kogo chcesz posłać na tamten świat? Babkę czy dziadka, a może córkę/syna? Każdy jak jest za czymś to ma jakiś interes. Jaki jest twój?
Radzę nie dawać ani grosza. Zbierają od ludzi kasę i tyle ile uzbierają tyle zaoszczędzi rząd. Później rząd obcina dotacje na służbę zdrowia. Jest to dokładnie taka sama kwota jaką uzbierają ludzie. Czyli robią wszystkich w konia, żeby zaoszczędzić. Nie dajcie się nabić w butelkę..
Po co im sprzęt który stoi nieużywany w szpitalach
Odrzuć codzienną maskę i daj Jerzemu - nie nie bądź drewniak. On to zamrozi na parę miesięcy - odsetki wyda na ćpunów. Potem sporą część z tego odda TVP za te kilkaset godzin czasu antenowego, "swojemu dzielnemu sztabowi", żonie. Nie małą część puści z dymem na tak zwanym "światełku do nieba", a jeszcze większą odda tzw "artystom" typu Feel, czy inne Dody, które mu dzisiaj zagrają. To co zostanie zapłaci wybieranym w niejasnych okolicznościach producentom sprzętu medycznego i będzie to stało w szpitalach, bo za szkolenie personelu i instalację już nie będzie miał kto zapłacić.
*Oczywiście dotyczy to tylko części dochodów WOŚP - ale właśnie o tę część (która się marnuje w różny sposób) chodzi. Są setki innych organizacji ze znacznie bardziej przejrzystym sposobem wydatkowania funduszy. To ładna inicjatywa, że tego dnia wszyscy dają pieniądze innym, ale tak na prawdę mogliby te pieniądze dać dużo skuteczniej w inny sposób.
kAzek... chopie o czym Ty trujesz? :D
Caritas zbiera kilkukrotnie więcej od Jurka i oni nie oddają jednej trzeciej tvp i producentom fajerwerków.
No ale co w tej sprawie? To że Caritas zbiera o wiele więcej kasy oznacza że powinniśmy zbesztać Owsiaka za to że próbuje pomagać?
Krzychu, proszę Cię.
Ja nie zarzucam Jurkowi, że mało zbiera. To czego się uczepiłeś, to tylko odpowiedź dla kAzka, który poruszył kwestię Sum zbieranych przez Owsiaka i inne organizacje.
Mój zarzut to efektywność - wolę dać komuś, kto całość (albo powiedzmy 95%) przekaże na pomoc, niż komuś, kto przekaże 60%, a resztę wyda na cele, którym jestem przeciwny.
Moja sąsiadka ma kuchnię dla ubogich i przeprowadzane są zbiórki żywności dla niej - wolę jej dać 2x w roku reklamówkę makaronu, bo wiem, że ona go sama nie je!
Tyle że Owsiak również przeznacza całość, czytałeś chociaż sprawozdanie wośp zanim napisałeś swój komentarz? Czarno na białym jest napisane że podczas poprzedniej akcji wośp przekazał 43mln z 48mln (http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/Bilans%20Fundacji%20za%202011.pdf) na pomoc innym, skąd ty wytrzasnąłeś te swoje dane to ja nie wiem, może podzielisz się z nami źródłem?
Caritas otrzymuje około 30mln z budżetu państwa w formie dotacji, natomiast lwią część ich przychodów stanowią dotacje rzeczowe (200mln zł). Warto pamiętać że Owsiak w ciągu Finału orkiestry zbiera dobre kilkadziesiąt mln złotych - całkiem sporo pieniędzy jak na jeden dzień, także nie wiem czy można porównywać ich do Caritasu, który zbiera pieniądze przez cały rok.
Kolejny idiota, który piepszy aby piepszyć, bo coś gdzieś kiedyś usłyszał i tak powtarza bez sprawdzenia. Był nawet demot wczoraj, który ukazywał pełne rozliczenie. Cała kwota idzie na to na co jest zbierana. Wszystko inne jest finansowane z ODSETEK. Niejasne okoliczności wybierania szukaj w publicznych przetargach. WOŚP siada do stołu z różnymi producentami i TARGUJE się, aby uzyskać jak najlepszą (żeby nie było - najniższą) cenę, aby móc kupić jak najwiecej. To właśnie różni publiczne od prywatnego. Sprzęt jest codziennie używany, bo WOŚP sam szkoli. W jaki skuteczniejszy sposób mogli by dać? W podatkach? nie skomentuje. W postaci "ryby zamiast wędki" (sporo organizacji tak właśnie pomaga)? Też nie skomentuje. Caritas (pokazujesz, że myślenie jest Ci kompletnie obce) zbiera przez cały rok! WOŚP jeden dzień (no, trochę więcej, bo licytacje trwają już wcześniej i kończą się trochę poźniej). A dodatkowo w CARITASIE ciągle wałki (nie atakuje CARITASU, też jest potrzebny, ale to nie zmienia faktu, że wałki są). A tak w ogóle co to za argument? W takim razie po co ten setki innych organizacji o których sam wspominasz, przecież one też zbierają mniej. Ale no cóż "punkt widzenia, zależy od miejsca siedzenia". Hipokryzja.
http://rafalhirsch.blogspot.com/2010/01/finanse-wosp.html
np tutaj zostało to podliczone - 13% to suma zmarnowanych pieniędzy z samych tylko zebranych
tzn, że musisz jeszcze do tego doliczyć pieniądze, które na organizację WOŚP idą nie z datków, a z pieniędzy publicznych (czyli moich i Twoich) - a to są dopiero poważne kwoty (o nich poczytasz w budżetach poszczególnych miast).
O tak, wyliczenia z jakiegoś bloga. Bardzo miarodajne... To twój blog, czy po prostu kogoś, kogo poglądy zaadoptowałeś jako swoje, młotku?
jeeej. no to dajcie Jurkowi - wasze pieniądze to wasz wybór. Ale nie obnoście się już z tym jacy to wy jesteście lepsi. Przyznaję, że nie uczestniczę w liczeniu pieniędzy WOŚP i wszystko co wiem, wiem z różnych źródeł - głosy są różne, ale wszystko sprowadza się do tego, że mój datek nie idzie w całości na to, na co go daję. A pójdzie na to, na co go daję, jeśli dam go jednej z wielu innych organizacji. Do tego nie będę czuł, że daję przyzwolenie na eutanazję, czy prąd "róbta co chceta", albo demoralizację młodzieży.
@Krzychu25
a co powiesz o tym?
E Wynik z działalności statutowej po uwzględnieniu kosztów admin. (C-D) -2.239.798,36 - ujemna liczba? więcej wydali niż mieli?
albo: D Koszty administracyjne 12.547.353,95 przy zebranych 59.678.695,35 to prawie 20% xD
A wiecie dlaczego w rozliczeniach WOŚPU nie ma np. rozliczeń za finały w konkretnych miastach? Bo to urzędy miast sponsorują koncerty, płacą za zorganizowanie miejsca, gdzie WOŚP może zbierać pieniądze. Nie naskakujcie na mnie fanatyczni obrońcy Owsiaka, tak po prostu jest, możecie się o tym przekonać przeglądając roczny budżet gminy (dostępny w każdej gminie, to nie jest tajny dokument). Koszty organizacji finałów w swoim mieście ponoszą mieszkańcy gminy. Płacąc podatki. A że gminy teraz nie mają (bo lubią wydawać na głupoty), to wprowadzają podatek od np. deszczówki. Koszta jakie ponosimy (mówię o podatnikach) są niewspółmierne do osiągniętego przychodu. Acha. teksty typu "oby Twoje dziecko zachorowało" miłujący dobro fanatyczni obrońcy Owsiaka niech sobie darują.
nie "niektóre", a wszystkie, w których odbywa się koncert :) Nic do tego nie mam, jestem przyzwyczajony , że w tym kraju prywatne interesy są często dotowane z budżetu przez zaprzyjaźnionych polityków.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 11:03
niecalkiemnormalny(świetny nick, BTW), Caritas nie rozlicza się wcale z tego, ile uzbierał. Do tej pory nikt nie wie, ile tak naprawdę przekazuje na cele charytatywne, połowę? mniej? Założę się, że to ci nie przeszkadza, gnido.
@Andriej. Nie wiem, co Ci daje wyzywanie mnie od gnid, zapewne to przez ten nadmiar serduszek na ubraniu... Caritas to dla mnie taki sam wałek jak WOŚP. I jest to moja szczera opinia. A skoro już zacząłeś szczekać, odszczekaj to co napisałeś powyżej.
Gdziekolwiek nie spojrzę, tam wszyscy namawiają do pomagania WOŚP, ale ja nie widzę potrzeby. Nie mam zamiaru fundować politykom nowych limuzyn, czy kolejnych fotoradarów. Świetnie, że zbiera się pieniądze dla potrzebujących tylko co z tego, nie wierzę w to, że cała suma trafia do potrzebujących. Poza tym w tym chorym kraju to NFZ jest od tego! Moje pieniądze i będę z nimi robił co tylko uważam, a jeżeli najdzie mnie chęć na pomaganie, to już wolę oddać Caritasowi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 11:18
Wszyscy piszą jakie to WOŚP to gówno. Ale co wam z tego - poświęcić chociaż złotówkę wiedząc, ze przynajmniej 1/100 tego dotrze do tych chorych i biednych? WOŚP zbiera olbrzymią kwotę, może nie do końca wszystko przekazują na te najważniejsze cele, ale na pewno część tego pomaga innym.
Słuchaj, bardzo Cię proszę, daj mi 100000zł. Obiecuję, że przynajmniej 1/100 z tego dotrze do tych chorych i biednych! osoby zainteresowane dawaniem mi pieniędzy, ażebym mógł za nie czynić dobro, proszone są o kontakt przez pw.
Jesteś jednym z wielu powodów przez które nasza republika jest tak do dupy.
Taki już mamy kraj, że nawet jeśli ktoś chce czynić dobro i ratować cudze życie, to inne polaczki policzą każdy grosik i wytkną każdy ułamek tegoż grosika. Bo przecież łatwiej jest pluć jadem na kogoś, kto coś ROBI w tym kraju, niż samemu coś zrobić! Nikt wam nie każe wrzucać do puszki, tylko jak wam ktoś zachoruje, to nie proście nikogo o nowoczesny sprzęt z WOŚPu, bo na niego nie zasługujecie.
Każdy zasługuje na ten sprzęt, bo każdy w ten czy inny sposób uiszcza podatki, które idą na służbę zdrowia, tak żeby w razie coś złego nam się stało, to był sprzęt leczniczy. Poza tym, jestem ciekaw ilu z tych wielkich orędowników wspierających akcję Owsiaka jest taka filantropijna na co dzień. Bo fajnie raz na rok wrzucić parę monet do puszki, przykleić do kurtki czerwone serduszko, pokazać innym jakim to darczyńcą jesteś, dzięki tym parom monet kupujesz czyste sumienie i parę punktów do samooceny, że jesteś dobrym obywatelem. Ale ile z tych osób pomaga ludziom w ciągu pozostałych 364 dni w roku? Kto przekaże jakieś ofiary Caritasowi, kto odda krew, kto nie przejdzie obojętnym obok bezdomnego, proszącego o pieniądze na bułkę? Ale spoko, raz do roku da się 5 zł na Owsiaka i wtedy jesteś lepszy od tych, którzy krytykują WOŚP i pomagają na co dzień.
odnośnie siepomaga.pl to zdziercy. Wycinek z regulaminu:
. Niewielka część darowizny, maksymalnie 5% (zobacz tabelę), jest przeznaczana na opłacenie prowizji operatorów płatności, pokrycie kosztów przelewów internetowych oraz funkcjonowanie i rozwój platformy Siepomaga.pl.
"niewielka część darowizny, maksymalnie 5%". Opłata za przelew automatyczny (a'la mtransfer) to maksymalnie 2%. 3% trafia więc do cwaniactwa z SiePomaga pod przykrywką szczytnego celu, przy takich kwotach to bardzo dużo.
Dziękuję, wrzucę do puszki - zawsze mniejsza ilość pośredników :)
PRYWATYZOWAĆ. koniec kropka. Skoro są ludzie, którzy w jakiejkolwiek formie pomagają to niech pomagają tym, których nie stać na prywatnego lekarza. Wszystkich praktycznie Polaków będzie stać, jak podatki się zmniejszą, a jak nie - macie Caritas, macie choćby ten wasz WOŚP. Swoją drogą podanie Owsiaka do nagrody Nobla, co proponuje Pali kot, jest głupotą, bo najpierw trzeba było by dać nagrodę nobla tym, którzy pomagają, a się tym nie chwalą jak małpa na drzewie, pomagają stale, a nie raz w roku, pomagają dłużej, oraz pomagają i nie zarabiają na tym. Enter.
A wiecie co jest w tym wszystkim przerażające? Bo w tym jest coś dla mnie przerażającego. Owsiak- ot jakiś zwykły Polak- sam organizuje akcje zbierania na sprzęt dla szpitali. Co ciekawe- bywa i tak iż ten sprzęt nie jest używany bo szpitali nie stać nawet na utrzymanie tego sprzętu i na prąd na ten sprzęt! Oczywiście to bardzo dobrze że Owsiak stara się pomóc. Więc jeśli to dobrze że Owsiak pomaga to co jest przerażającego? Otóż przerażające jest to... na co do cholery w takim razie podatki?! Rządzący swoim własnym prywatnym folwarkiem o nazwie "Polska" są tak tępi i nieudolni iż nie są w stanie wypełnić swoich obowiązków. Obowiązków? Bo obowiązkiem rządu, państwa jest zapewnić by szpitale miały sprzęt do ratowania życia i by było szpitale na to stać. Na to właśnie są podatki! Swoją drogą to tym bardziej dziwne iż Polska jest bardzo bogatym krajem. Stać nas było na Euro i stadiony, stać nas na liczne awantury wśród szlachty zarządzającej folwarkiem, stać nas by ładować kupę kasy w kościół. Dziwne...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 12:21
Rzygam tą całą krytyką WOŚPu. Wszyscy dobrze wiedzą jaka jest sytuacja w NFZ, jeżeli myślicie, że (zakładając, że WOŚP nigdy by nie istniał) rząd dawałby kasę na sprzęt itd. to się grubo mylicie. Oni mają ważniejsze sprawy na głowie, na przykład zakup tabletów dla 460 darmozjadów, czy wynajęcie samolotu dla Tuska, bo przecież PKP jeździć nie będzie, bo doskonale wie jakie to gówno jest. Więc przestańcie psioczyć na ludzi, którzy COŚ robią. Idźcie do szpitali i zobaczcie ile sprzętów jest oklejonych serduszkiem WOŚPu. Wasze zdania ulegną diametralnej zmianie, gdy sami będziecie zmuszeni z takich urządzeń skorzystać. Oficjalnie Owsiak z żoną zarabiają po 4tys na łebka, jeżeli uważacie, że to jest jakaś wygórowana kwota za to, co robią to powinniście się solidnie stuknąć w czoło. Wiadomo, że część funduszy idzie na organizację samego WOŚPu, ale racjonalnie rzecz biorąc jest to jedyna organizacja charytatywna w Polsce, której działania są udowodnione naocznie (ww. serduszka na sprzętach w szpitalach). A jeżeli chodzi o Woodstock, to sama jestem przeciwniczką tego zbiorowiska, aczkolwiek myślę, że to jest dobre podziękowanie dla wolontariuszy, którzy pomagali przy organizacji. I kasa wcale nie idzie ze zbiórek, tylko od sponsorów, zwykle producentów piwa. Więc przestańcie do jasnej ciasnej narzekać na człowieka, który chce coś zrobić, tylko narzekajcie na tych, którzy nie robią nic! Nikt Wam nie każe pod groźbą kary śmierci wrzucać do puszek, sama zdaję sobie sprawę, że to jest trochę irytujące, ale kurdę, chyba nazywacie się chrześcijanami tak? A pan Bóg kazał się dzielić. Tak tylko mówię, gdybyście zapomnieli o swojej religii, której tak bronicie. Hipokryzja, hipokryzja wszędzie! A tak btw. gdzie są ci obrońcy życia? Ach, zapomniałam, interesują się nim tylko do czasu, gdy zagnieżdżone jest w macicy. To przecież takie logiczne!
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 12:25
tl;dr
Działania reszty fundacji nie są naoczne, są nauszne xD Jeju co za bełkot. PO tobie gratuluje za owocną współpracę z IIIRP :)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 12:32
Hipokryzja, jak i egoizm "wszędzie" - masz rację. Tacy zachłanni jesteście o każdego grosza niewydanego przez sprzedawcę w sklepie? To daleko taki człowiek nie zajdzie. Będąc już schorowanym, 90-100 lat nie liczcie, że ktoś Was wspomoże jeśli Wy nie wspomożecie chorych ludzi w Polsce. U mnie dzisiaj organizują występy i WOŚP zbiera pieniądze w postaci cegiełki - wstęp od pięciu złotych. Płacze ktoś? Nie. Jeśli ktoś chce naprawdę im pomóc - zapłaci, wejdzie i poogląda nasze występy, dzięki którym właśnie dziś ludzie się zbiorą w jednym miejscu.
Przestańcie krytykować i obrażać tą organizację, bo to jest nie na miejscu.
Kalimdor zachowaj ten swój popierniczony, polityczny bełkot dla siebie. Masz jakąś manię prześladowczą? Owsiak Cię w jakiś sposób skrzywdził, że tak na niego narzekasz? Nie chcesz dać na WOŚP to nie dawaj, prosta sprawa. Jestem ciekawa, co powiesz, gdy będziesz zmuszony skorzystać z jednego ze sprzętów opatrzonym serduszkiem. Powiesz "nie dziękuję, wolę umrzeć, bo to Owsiak kupił, a ja sram hejtami na niego, więc byłoby hipokryzją korzystanie z takiego sprzętu"? Zauważyłam, że każdy kto nie zgadza się z Twoją opinią jest wyzywany od PO-wców, czy podsumowany tekstem "gratuluje za owocną współpracę z IIIRP". W sumie czego ja się spodziewałam po 23letnim facecie mającym w avatarze kucyka pony. Musisz być bardzo dojrzały!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 12:47
http://kontrowersje.net/zus_i_nfz_uratowa_miliony_chorych_dzieci_guru_owsiak_w_11_lat_wyj_46_z_otych_melon_w przeczytaj i zamilcz, bo się kompromitujesz. Dodatkowo owsik jako jedyny dostał zwolnienie od podatku oraz wsparcie telewizji państwowych. Rzeczy o których inne fundacje mogą tylko marzyć.
Odpowiem to samo co Ty: tl;dr! Mnie nie interesuje czym się wozi Owsiak, gdzie mieszka i skąd bierze pieniądze. Interesuje mnie to, że POMAGA. Coś, czego nie robi rząd czy NFZ. Mnie nie interesuje ile kasy liczy sobie za tą pomoc. Uważam, że ma do tego pełne prawo, bo odwala kawał dobrej roboty. Dziwne, że nie czepiasz się np. polityków którzy biorą wygórowane sumki właściwie za nic. Więc jak już powiedziałam: nie chcesz, nie dawaj na WOŚP, koniec sprawy. Ale odwal się od ludzi, którzy to robią, to ich pieniądze i jak będą chcieli to mogą sobie nawet dupska nimi podcierać, a Tobie nic do tego. Niech sobie będzie zwolniony z podatku, to tak jakbym się miała czepiać, że na przykład kontrolerzy biletów i ich rodziny mają przejazd komunikacją miejską za free. Widzę ktoś tutaj ma tzw. ból dupy. Kolego z kucykiem pony na avatarze, mający 23 lata, mentalnie zaś mieszczący się w przedziale 10-15, witamy w świecie, w którym są równi i równiejsi! Cieszę się, że mogłam pomóc Ci się odnaleźć. Jak troszeczkę podrośniesz, to porozmawiamy o innych niesprawiedliwościach tego świata.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 13:22
Jesteś ignorantką, pozwalasz na zło i jego rozwój przykrywając go przywilejami czy pokrętną moralnością Kalego. Każdy dostaje swoją zapłatę za ignorancję, wcześniej czy później. Dodatkowo usuwając pierwiastek ideologiczny, ekonomicznie ta zbiórka to flauta. Wydatki są olbrzymie, korzyści marginalne. No oprócz wyznawców bo oni mogą sobie połechtać swoją próżność.
Pierniczysz jak nawiedzony. Kolejna darmowa lekcja ode mnie (nawet zwolniona z podatku, a co!): przekręty zawsze były, są i będą. O największych z nich nawet Ci się nie śniło, więc jeżeli Owsiak robi jakiekolwiek przekręty to na pewno nie na taką skalę jak np. banki. Zła o którym mówisz nie widzę, natomiast widzę bardzo nowoczesne sprzęty z przyklejonym serduszkiem. Jak zbadasz sobie wzrok, to może też zobaczysz. Liczy się efekt końcowy.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 14:07
Sprawdź sobie czy hajs się zgadza, te sprzęty mają rychłą egzekucję komorniczą nad sobą. Dodatkowo: możesz wspierać finansowo WOŚP. Dość wolne państwo, możesz zrobić co zechcesz ze swoimi środkami. Szkoda, mogą zostać lepiej wykorzystane gdzieś indziej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 14:09
Kalimdor ale po co mam to sprawdzać? Przecież cały czas usiłuję Ci wyjaśnić, że jestem świadoma tego, że nie cała kasa z WOŚPu przeznaczona jest na sprzęt. Na temat egzekucji komorniczej się nie wypowiadam, bo w tym temacie akurat nic mi nie wiadomo i podejrzewam, że Tobie również. Radzę brać poprawkę na to, co piszą w gazetach, czy mówią w telewizji. Korona mi z głowy nie spadnie jak wrzucę 5 czy 10zł do puszki. Zbiednieć, też raczej od tego nie zbiednieję, więc się nie bój. Potrafię kupić jedzenie bezdomnemu, ale nie potrafię zorganizować zbiórki na zakup sprzętu do szpitali. Tzn. może i bym potrafiła, ale po co, skoro ktoś może zrobić to za mnie (w dodatku bardziej profesjonalnie i z większym "nagłośnieniem"), tak jak robi to WOŚP (pomijam fakt, że powinien to robić NFZ, ale jak już wspomniałam, doskonale wiadomo jak to wszystko funkcjonuje).
No wrzucaj, nie bronię. Jak twoje miasto organizuje finał to właśnie też za niego zapłaciłaś, jeśli nie łamiesz prawa i płacisz abonament telewizyjny to też właśnie zapłaciłaś. Dorzuciłaś się jeszcze na przystanek woodstock i premie dla wszystkich organizujących. Nie zapominając na datkach dla złotego melona. Gratsy!Mogłaś też wrzucić te pieniądze do skarbonki przy restauracji McDonald's gdzie całość idzie na sprzęt typu bomba kobaltowa czy chemioterapia. Tyle, że oni są opodatkowani, muszą płacić za promocje ciężkie pieniądze, obsługę rachunkową, etc. etc.
I myślisz, że to mnie zniechęci do pomocy? Powtarzam jak mantrę: należy im się! A co do Woodstocku to już pisałam, że kasa idzie od sponsorów (choć osobiście jestem przeciwniczką tej imprezy z wielu powodów m.i.n z obecności sekty krysznowców). Jeżeli chodzi o kwestię podatków to powiem tak: mieszkam w dużym mieście, gdzie teoretycznie powinno być sporo rozrywki w postaci koncertów, festynów czy innych tego typu pierdół. A powiem Ci, że wcale tego tak dużo nie ma. Może z 3 w roku, maksymalnie 5 (mowa oczywiście o takich organizowanych wyłącznie przez miasto, właśnie z kieszeni podatników). A podejrzewam, że nawet ludzie, którzy nie wrzucą nic do puszki wybiorą się na jakiś koncert czy np. na światełko do nieba, bo jest to wydarzenie na dużą skalę. Nikt im przecież nie zabroni, bo w końcu jak twierdzisz, chcąc nie chcąc dorzucają się do organizacji. Poza tym, wydaje mi się, że ludziom łatwiej jest przełknąć fakt, że ich pieniądze w jakiś sposób przyczynią się do ratowania życia innym, niż na przykład do faktu, że sponsorują swoim "władcom" nowe limuzyny, tablety, biura i czego tam jeszcze dusza zapragnie.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 15:01
Jesteś przedstawicielką sekty wośp, niestety jeśli nie widzisz oczywistego przekrętu i piszesz jakieś dziwne tezy (zabawa to cnota? światełko do nieba, wydane pieniądze z szczytnego celu na paru sekundową hecę choć nie tak dawno miało się pełny festiwal? nieograniczane wydawanie to dobro?) ... nie mogę Tobie pomóc, jesteś zaślepiona słodkimi kłamstwami.
Za to całe szczęście świat ma Ciebie, chodzącego dobrego samarytanina, który uświadamia ludziom, jakimi wielkimi są ignorantami. Chylę czoła, całuję stopy. Sekta WOŚP? Poczytaj sobie o prawdziwych sektach, a nie majacz jakbyś był na prochach. Nie rozumiem dlaczego wyjeżdżasz mi tu z jakimiś cnotami? Według Ciebie ludzie mają siedzieć całe życie posępni, nie uczestniczyć w żadnych większych uroczystościach, bo w Twoich oczach będą od razu współwinni jakiemuś wyimaginowanemu przekrętowi? Piszesz najpierw o podatkach, oburzony, że musisz płacić na coś, na co nie chcesz, po czym ja udowadniam Ci, że i tak to robisz, a Ty kompletnie zmieniasz temat. Masz jakieś rozdwojenie jaźni? To faktycznie, sprzęt Owsiaka tutaj nie pomoże, ale może spróbuj szczęścia z dobrym psychiatrą. Światełko do nieba to sympatyczna rzecz, coś jak noc kupały. Nie zaszkodzi pooglądać fajerwerków raz czy dwa więcej, przeszkadza Ci fakt, że ludzie się dobrze bawią, że się jednoczą w słusznej sprawie? Człowieku, ja się zastanawiam skąd Ty czerpiesz radość z życia i rozrywkę (poza rzyganiem tęczą na widok kucyków pony).
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 15:33
Nie żebym krytykowała. Trzeba pomóc chorym. Ale nie lepiej DODATKOWO pójść pod rząd i się odezwać? Rozwalić ten rząd? PAŃSTWO ma płacić za leczenie, nie my. Z WŁASNYCH pieniędzy, które podobno są na nasze wydatki pomagamy, czyli mamy mniej pieniędzy. PODATKI, co się z nimi dzieje? Wstyd za kraj, gdzie obywatele muszą płacić na chorych ludzi, mimo, że i tak wielu ledwo wiąże koniec z końcem, a od czego jest państwo?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 13:15
http://pl.memgenerator.pl/mem-image/nie-pl-ffffff-207
wielka orkiestra świątecznej eutanazji
Och, ależ maniacs ty dowcipny. Zaiste, wspaniałe poczucie humoru. Czyżby pokrewieństwo z Strasburgerem? Nie, chyba nie. On jest mistrzem od sucharów. Twoje suchary mają pewną dodatkową cechę- one są dodatkowo żenujące...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 stycznia 2013 o 15:06
Jeb*ć Owsika - Hare Kirsznowca i Sekciarza z Woodstoku. Demoraliztora Młodzieży!!!
http://wzzw.wordpress.com/2013/01/06/dlaczego-nie-daje-owsiakowi-argumenty-w-punktach/
prawda
Demotywatory to demotywatory a nie strona na darmowe reklamy -.-
Do wszystkich krytykujących Owsiaka, jestem ciekawa co będzie jeżeli WOŚP będzie zbierało na sprzęt, który akurat potrzebujecie. Odmówicie?
Przecier płacą na ten sprzęt w podatkach... w bardzo dużych podatkach bo iiirp to państwo opiekuńcze aka. socjalistyczne.
a CO ROBI PAŃSTWO ŻEBY POMÓC????
I tu się pokazuje wielka BIEDA tego kraju. Biedni dają biednym, a bogaty się śmieje.
Kompletnie nie rozumiem wielu ludzi, którzy uważają, że cała akcja WOŚP jest jednym wielkim złem i nic nie pomaga, tylko przynosi straty, a efekty które są później, to kropla wody w potrzebach. Ale niech te typy, które mówią tak dziwnie, zastanowią się nad tym, co dałby społeczeństwu NFZ? Czy udałoby się im w taki "łatwy" sposób podarować szpitalom tyle nowoczesnych urządzeń ratujących życie? Śmiem w to wątpić.
Poza zbiórką pieniędzy na dzieci i seniorów, WOŚP ma jeszcze ważniejszy cel w swojej działalności, czyli poruszenie społeczeństwa do wspólnego działania.
http://jadzias.blogspot.com/2013/01/wosp-poruszenie-spoeczenstwa-do.html
Komentarz z neta: Zaczął się, będący już corocznym zwyczajem spektakl nienawiści i agresji osób, które ” będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego” pod warunkiem, że podzielają pewien punkt widzenia, pod adresem WOŚP. Sama idea WOŚP nie jest solą w oku tych osób, tylko niemoc w braku o decydowaniu, na co będą przeznaczone zebrane pieniądze. Właśnie pieniądze zebrane przez WOŚP spędzają sen z powiek tych, którzy mają usta pełne banalnych frazesów o „skromności życia”, choć sami opływają złotem, dostatkami, dobrobytem, żyjąc w przepychu nagromadzonych dóbr materialnych zarazem ich chciwość nie ma granic.
Najbardziej zajadle atakują WOŚP osoby, które wg. swojego mniemania są wzorem cnót wszelakich, moralnymi autorytetami, choć w rzeczywistości jako pierwsi wbiją nóż nienawiści w plecy sąsiada, kierując się jedynie niskim instynktem jakim jest zawiść. Jeżeli te rzeczone osoby swoje zarzuty w stosunku do WOŚP argumentują w sposób iście idiotyczny sposób :” WOŚP nie pomaga chorym dzieciom, tylko uzupełnia braki wyposażenia szpitali…” , zarazem wychwalając Caritas, czy ” Owsiak ciągnął dodatkową kasę, którą powinien dać RZĄD bo to jego rola” . To czytając takie opinie jednak miałem rację, wściekłość tych osób wynika z ogarniającej ich bezsilności będącej skutkiem zwykłej zawiści, której podstawą jest brak możliwości położenia łapy na kasie WOŚP.
Zwykłym prymitywizmem graniczącym z chamstwem można nazwać określanie wolontariuszy WOŚP mianem ” żebracy „, to jak nazwać osobę zbierającą na tace w Kościele ? Skąd tyle nienawiści , agresji , jadu u osób , którym jeszcze na językach nie rozpuściło się przyjęte parę chwil wcześniej „ciało Chrystusa”, czy zebrane pieniądze przez WOŚP aż taki stanowi dla nich problem. Nie słyszałem, aby Kościół w jakikolwiek sposób promował szlachetną ideę WOŚP, czyżby pieniądze zebrane także stanowiły jakiś problem ? Pieniądze, pieniądze, pieniądze – tu wychodzi małostkowość zaślepionych swoją pychą maluczkich, którzy na widok czerwonego serduszka dostają małpiego rozumu, zarazem jako pierwsi wycierają swoje zakłamane facjaty imieniem Boga.
Nie dasz grosza na WOŚP, to choć nie krytykuj. Nikt nikogo do tego nie zmusza. Grosik dany WOŚP jest dawany z potrzeby serca, chęci pomocy innym, ot taki ludzki odruch. Jednak tego nie rozumieją zaczadzone umysły zawistnych i chciwych osób, które ” będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego” jedynie rozumują poprzez pryzmat tacy kościelnej.
daj mi piniodza
daj
mi
piniodza
daj mi piniodza kur*o
ok
I tak większość z uzbieranych pieniędzy trafia do budżetu państwa dlatego ja wole wpłacić darowiznę osobiście dla danej osoby niż dokarmiać budżet państwa który już i tak ściąga najwięcej od obywateli w europie jeśli nie na całym świecie.
Owsik to syn ubeka więc realizuje ubecję lansując się jako taki zainteresowany dobrem biednych dzieci, a w rzeczywistości ten sprzęt dzierżawi, nie daje i stoi on często nawet nie rozpakowany w jakimś magazynie bo nie ma w budżecie szpitala na jego obsługę. Później jak już trochę młodych ludzi mu zaufa zaczyna promować Hare Kryszna i inne hinduskie sekty głoszące podział kastowy na ludzi i pod-ludzi najeżdżać na kościół i pacyfikować agresywne anty systemowe subkultury dążące do zmian w Polsce.