Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4066 4662
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
T TNWGW
+34 / 64

A ty byłaś tą kobietą, którą zaczepiali meksykanie? Nie? To nie rób podwójnej afery.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ostrowski7
+3 / 49

Zostawcie kibiców w spokoju. Jest na nich nagonka medialna, dlatego bo ich hasła na temat polityków, polskich biznesmenów, elit są krytyczne, prawdziwe i nie z fabrykowane, poruszają tematy które są wyciszane bądz zatajane, jak ktoś chcę przykładów zapraszam na pw. Ostatnie medium prawdy to są stadiony, a to że generalizujecie ich jako chuliganów to wasza sprawa, To że ksiądz jest pedofilem to nie oznacza że wszyscy księża nimi są.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 sierpnia 2013 o 20:10

avatar CocaineBusiness
+3 / 17

Rozenkranz w 10000% Cię popieram!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~verlorenn
+5 / 19

@Rozenkarz wybacz, ale co ma do gwałtu to, że, jak twierdzisz, Polki są otwarte seksualnie w innych krajach? Gwałt to czyn zabroniony na który kobieta z definicji nie wyraża zgody, a te Polki wyrażają zgodę. Przez takie myślenie, jak Twoje, ofiary nie zgłaszają sprawy na policje albo czują się winne. Jak coś takiego czytam, to nóż mi się w kieszeni otwiera. Polki są łatwe... A kto z tymi Polkami idzie do łóżka? Anglicy czy Niemcy, którzy to robią nie są łatwi? Jeszcze próbujesz nam przedstawić, jakoby ci Meksykanie zaczepiali nasze dziewczyny, bo krąży o nich opinia łatwych. No co Ty pieprzysz? Zaczepili, bo im się chciało. Nasze zaczepiali, a swoje by wzięli za mordę i od razu zgwałcili, bo tam kobieta nie ma żadnych praw. Im lepsza pozycja kobiet, tym mniej gwałtów. To, ile kobiety uprawiają seksu z własnej woli nie ma związku z gwałtem. A ci Meksykanie to zwykłe łajzy, jak wszystko z tamtego regionu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
-4 / 8

Tombak i bardzo słusznie że nie rozstrzygasz tego co się tam wydarzyło, gdyż ciebie tam nie było. Gdyby każdy tak robił świat był by dużo bardziej obiektywny... Problem w tym że jeb@n3 PISMAKI i MEDIA już po 10 minutach od wydarzenia dokładnie "wiedziały" co się stało i puścili kłamstwo w eter że "pseudokibole urządzili sobie polowanie na biednych obcokrajowców". Dopiero na 2gi dzień okazało się że jednak goowno prawda, pan biedny spity meksykaniec najpierw uderzył kobietę, a później wżenił kosę kolesiowi z ruchu. Chwała Bogu za internet, bo gdybym wiedzę czerpał z tv to po "panoramie" na tvp2 do tej pory był bym pewien że kibole bez powodu skatowali biednych obcokrajowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
0 / 2

Zgadzam się, sam się lekko zagalopowałem. Chciałem zaakcentować skrajność opinii jakie są wyrażane na ten temat. A jeśli chodzi o informację, to zawsze wole ten bullshit z internetu, niż to co serwuje mi telewizja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Century0
0 / 2

Uj, za dużo tych komentarzy do czytania, jak na tę porę. ,,A media milczo!'' Hmm w TeWueNie 24, której często zarzuca się kłamstwa i kłamstewka już przedwczoraj mówiono o tym, że wg świadków ,,agresywni'' byli wpierw meksole. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShawnHBKMichaels
0 / 2

W internecie możesz poznać opinie 2 stron, obejrzeć filmiki nagrane przez przypadkowe osoby. Telewizja, radio i prasa pokazują ci "prawdę" w którą chcą żebyś uwierzył, dołączając swój subiektywny komentarz(tu z dużym naciskiem na słowa: "Kibol, zadyma, polowanie, rasizm, pseudokibice, ksenofobia" etc). Dlatego wolę czerpać wiedzę z internetu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~z_pewnością
-1 / 43

Fajnie się ta oficjalna kibolska wersja wpisuję w psychologię tępego tłumu. "Bronimy naszych kobiet przed brudasami" - na pewno to kupią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slim91
-5 / 9

Tylko pewnie osoby poszkodowane(czyt. kobiety) miały ochotę na tych brudasów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
-3 / 3

Najwyraźniej nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gdynianka2
+2 / 46

Jestem w szoku bo byłam na miejscu i to nie była prawda!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+21 / 23

Jak byłaś na miejscu to opowiedz jak było. Żeby zakończyć te dyrdymały.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~madakkatta
+14 / 26

Ludzie oprzytomnijcie. Jest nagranie z monitoringu i nie ma tam żadnego klepania w tyłek i bicia kobiety. NIE MA! Nikt jej nie pobił a zadymę zrobili na cały świat. Żenada. Kibole spiknęli się w internecie i promują swoją bajeczkę, żeby się wybielić.
Jest nagranie na you tube gdzie wszystko widać. Nic wielkiego się nie stało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~smoleńszczanka
+6 / 12

To był grom z jasnego nieba kibole postawili tytanową brzozę wprost pod lądujący samolot. to straszne ale byłam tego świadkiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
-5 / 7

madakkatta nic wielkiego się nie stało ? Poza tym że zrobiła się niezła burda oczywiście. . . oglądając to nagranie widać grupę tych meksykańskich marynarzy faktycznie to wyglądało jakby jeden z nich zaczepiał miejscową dziewczynę jednak z tego co można przeczytać na portalach to podobno meksykańcy zaczepiali miejscowych a nawet prowokowali kibiców. . . niewiadomo ile w tym prawdy bo na nagraniu nie widać czy rozrabiali od kilku minut jak podają media natomiast widać jak kibice interweniowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 19:07

avatar ~Wladimir Putin
-3 / 5

Polaczki, przecież żadnego zamachu nie było, daję wam na to słowo KGB-isty. Przecież nie znaleziono żadnego trotylu, a poza tym pochodził on z II wojny światowej. I co mi zrobicie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lech2
+2 / 14

Po przejrzeniu demotywatorów, jestem w szoku, ilu w Polsce jest rasistów, ksenofobów, nacjonalistów, narodowców, faszystów. Ludzie leczcie się z nienawiści, bo rozwalicie nasz piękny kraj. Po to w Polsce mamy policję, prokuraturę, sądy, demokrację, aby nikt nie uzurpował sobie prawo do tworzenia prawa, osądzania i karania. Skupienie w jednym ręku tych 3 przywilejów to dyktatura. Wy chętnie wyrzucilibyście "brudasów" z kraju. Ja chętnie wziąłbym karabin i urządził sobie polowanie na kiboli, faszystów, nacjonalistów itp bo uważam że w tym kraju byłoby dużo lepiej bez tego typu kreatur- i co wtedy fajnie by było? Jak każdy sobie będzie przyznawał prawo do rządzenia, sądzenia i karania (bo przecież jest lepszy od innych) to skończy się to wojną domową. Każdy ma zagwarantowane prawo do sprawiedliwego procesu. Nikt nie jest winny dopóki mu winy nie udowodnią, rozdzielność władzy sądowniczej, wykonawczej i ustawodawczej to są fundamenty demokracji i kultury europejskiej. Jak chcecie to zmieniać na jakieś plemienne obyczaje to cofacie się do poziomu zwierząt- kto silniejszy ten wygrywa. Podrywa naszą samiczkę, wchodzi na nasze terytorium, dobiera sie do naszego wodopoju to go pobijemy, pogryziemy i przegonimy. A to nic nie ma wspólnego z cywilizacją, postępem. Nawet ludzie z epoki kamienia łupanego są bardziej cywilizowani.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PanSkurwiel
0 / 2

@Lech2 ohh cóż za wspaniała wypowiedź ! w takim razie co robiła policja, która była na miejscu ? gówno zrobiła. bardzo mi się podobała wypowiedź jednego z polityków "nie wiem co kibole robili tak długo wśród normalnych ludzi". czyli to nie są normalni ludzie, tak ? to ich wina że wychowali się z takimi, a nie innymi ludźmi. tak zostali wychowani. nie bronię ich oczywiście, zrobili źle że wzięli w tym udział ale zastanawiam się, co byście powiedzieli, gdyby do takiej bójki doszło pomiędzy "normalnymi ludźmi" ? to jest dyskryminacja. oczywiście nikt nie wspomni o "kibolu" który został dźgnięty nożem :) jego przyjaciele, jak prawdziwi przyjaciele nie wytrzymali i musieli coś zrobić. ja też bym się nie opanował i komuś uderzył. każdy człowiek jest inny i jedni dają się ponieść emocją, drudzy biorą sprawę na spokojnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lech2
0 / 2

Dla mnie meksykanin dźgnął kibola w samoobronie, ale wyrok w tej sprawie wyda sąd. Dla mnie 200 kiboli napadających 17 meksykanów i przy czym jak widać w nagraniu przeciętny kibol był jakieś 20-30 kg cięższy od przeciętnego meksykanina to nie jest samoobrona. Normalny obywatel w Polsce nie odpala petard na plaży pełnej dzieci i nie śpiewa faszystowskich pioseneczek. To skandal, że Policja wcześniej ich nie zgarnęła. Jak kibole przestaną łamać prawo to przestaną być "dyskryminowani".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
+4 / 40

1 temat, 2 demoty na głównej. Monitoring, pełno świadków mówi o zaczepianej kobiecie, agresywnych meksykanach, nożu i tłuczonych butelkach. Kibiców stawia się w roli oprawców mówiąc o tym, że cały czas krzyczeli (śpiewali) i rzucali race (petardy). Jak pobiją kogoś w sylwestra, to też winny będzie każdy z petardą drący się na całe gardło? Ignoruje się zapisy z monitoringu, a człowiek, który dokonuje kontroli i sprawdza zaistniałą sytuację jest nikim innym tylko specem od "kiboli, czy bandyterki wręcz" robi sobie konferencję tyko po to, żeby opowiadać o całej sytuacji nie mówiąc ani jednego słowa o meksykanach! Są kamery i tam widać co się działo, ale wielki kontroler, patrząc na agresywnych żeglarzy nie umie wykrzesać z siebie nic więcej niż "Nie mogę tego osądzać, czekam na raporty", a chwilę potem kwieciście wypowiada się o winie kibiców. Trzeba oceniać fakty, nie plotki i plucie głupich, poprawnych politycznie fanatyków. Każdy za przeproszeniem brudas będzie mógł przyjść i wetknąć nóż komu zechce, jeśli tylko obok będzie osoba w szaliku. A wielki Minister Sienkiewicz już wie swoje. I media przyklaskują w kółko krzycząc "Kibole, pseudokibice, bandyterka". A jeżeli ktoś myśli inaczej to i on jest bandytą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 14:20

D dkm1941bismarck
+2 / 6

@Rozenkranz Nic tylko podpisać się poza jedną kwestią: " Brawo dla was kibice Ruchu, ktoś jeszcze broni honoru tych ziem" - kibice Ruchu Chorzów są antypolscy co zresztą podkreślają na prawie każdym meczu, co nie zmienia faktu że muszą mimo wszystko Nas lubić skoro na plaży Miejskiej w Gdyni były widać same niewiasty i ZERO faceta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kamelieon
-3 / 5

Rozenkranz masz rację. Bo teraz ta cała proeuropejska hałastra myśli tylko o tym, jak to będzie na zachodzie wyglądało. Ktoś napisał, że gdyby tam wpuścić nie meksykan i "groźnych kiboli", a grupkę rozwydrzonych licealistów, to zaraz by się to skończyło. W dodatku osoba prowadząca kontrolę broni interesów politycznych, a nie prawdy. Ludzie na prawdę widzą i myślą o wpływie tych nielicznych ze szczytów władzy przy podejmowaniu decyzji. Może, gdyby puszczać w telewizji więcej filmów o ludziach czynu, takich jak Punisher, czy John McClane, albo chociaż Kevin sam w domu to wyprane mózgi działałyby na wzór tych z filmów. Coraz więcej w Polsce będzie takich dzieł, gdzie ludzie wezmą sprawy w swoje ręce, bo coraz bardziej wszystko zaczyna szwankować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dereza
-2 / 24

media robia pranie mozgu polakom
zawsze kibice sa winni zajmijcie sie tym rzadem co doprowadzil kraj do bankructwa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obiektywny
-3 / 23

Nagrania monitoringu według komendanta policji w Gdyni pokazały jasno, że prowodyrami całego zajścia byli Meksykanie... także agusia27, polecam zimny okład i troszkę inne portale aniżeli tvn24.pl. Osobiście polecam niezależni.pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsada
+6 / 8

"Według gdyńskiej prokuratury bójkę rozpoczęli pseudokibice Ruchu Chorzów. Takie oświadczenie wydano po szczegółowej analizie zapisów monitoringu."

"Pewne jest jedynie to, że w efekcie doszło do ogromnej rozróby, w której jedna osoba z raną kłutą (wcześniej podawano, że to Polak, obecnie policja twierdzi, że Meksykanin) trafiła do szpitala, a kilkunastu poszkodowanym trzeba było udzielić lekarskiej pomocy."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inLog
+1 / 27

och to całe szczęście bo ja już myślałem, że od rana żłopali tyskie na słońcu i doczekali się pretekstu dopiero o 15 bidulki ... a to bohaterowie !! RUCH PANY !!! ,tak ratować "bezbrąnną" kobietę to tylko nasi "drzentelmeni" ze stadionuf potrafiom

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Qlad
-3 / 27

Tak tak Meksykanie niczym piraci przyholowali pijani do Portu i wyskoczyli rabować i gwałcić polskie kobiety... ale za to dzielna armia kibiców Ruchu w liczbie 200 osób spokojnie opalająca się na plaży odparła ten desant z zaskooczenia i spacyfikowała tych paskudnych złoczyńców przed przybyciem Policji.... chciałbym poznać tego polskiego "Szpilberga" co wymyślił tą historie ... xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xoxokas
-2 / 12

to tylko pieprzony ruch ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gdynianka2
+5 / 23

Byliście na miejscy zdarzeń? Nie? Ja byłam. Możliwe ze zaatakowali tego gościa bo obmacywał polkę. Ale po jaką cholere wbiegali do kawiarni Mingi i bili innych nie winnych marynarzy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O obiektywny
+1 / 39

jeżeli mojego kumpla ktoś by dźgnął nożem to bym nie obijał mordy tylko winowajcy, ale wszystkim jego kolegom... Jezusów w dzisiejszych czasach nie uświadczysz żeby nadstawiali "drugi policzek". Za kumpla nawet w ogień

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nnnb
+9 / 17

To tak jak by pobiła mnie koleżanka i obiłabym mordy wszystkim, które nie mają z tym nic wspólnego ale ją znają... gdzie tu logika? A co do podrywania zobaczcie jak się zachowują Polacy na wakacjach - wstyd jak nie wiem, ale tego już nikt nie widzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Foghel
+4 / 8

Rozenkranz, nie zapomnij o narkotykach - przecież każdy Meksykanin to nie tylko wielbiciel noży i gwałciciel, ale także handlarz prochami! Boże, ślepe zacietrzewienie niektórych nie przestaje zadziwiać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
+3 / 9

nnnb: Czego się spodziewać po kimś, kto uważa że Saudyjczycy sponsorują terroryzm międzynarodowy za pieniądze ze sprzedaży kebabów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 2

No i zapewne dlatego Cejrowski tak bardzo lubi Meksyk. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mysickimagination
+5 / 5

@obiektywny i co, może jeszcze pobiłbyś rodzinę napastnika? Bo co to jest pobić jego kolegów, jeszcze lepiej spytałbyś się o jego nazwisko i pobił wszystkich, którzy je noszą? Trochę to bez sensu, ale widać logiczne myślenie jest niektórym obce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~materoni1234
-1 / 3

Gejostwo to choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
-2 / 2

tombak90: Najpierw mówisz o dwóch osobach, że ich dojrzałość sięga średniowiecza, bo uogólniają, po czym te dwie osoby rozprowadzasz na "prawicowców" całego świata wypisując o nich jakieś bzdury. Hipokryzja w jednym i tym samym komentarzu. Ostatnio niestety często to widuję. Zwykły trolling już się znudził.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bralczyk
+7 / 9

Bożeee czytasz i nie walisz piorunem? Bezbrąnną? Co to ku..wa za słowo? BEZBRONNĄ!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Pan Bóg
+2 / 4

Re: Bożeee czytasz i nie walisz piorunem
Witam.
Do końca tygodnia jestem na urlopie i wtedy odpowiem na wszystkie e-maile.
Pozdrawiam
P. Bóg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pablo1919
-1 / 23

hahah, właśnie oglądam nagranie z monitoringu i widać jak grupa "kibiców" bezpodstawnie szarżuje na meksykanów. Jakoś nie widziałem tam dźgnięcia nożem czy obmacywania kobiet, więc przestańcie bronić tych chorych na umyśle bandytów bo niedługo jeszcze im dacie ordery zasługi dla narodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stompy
+4 / 4

Daj linka?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nick12345
0 / 10

Na początku widać, że brudas zaczepia dziewczynę. Podobno to nie jest cały zapis z monitoringu tylko fragment.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wandern
+2 / 4

Nick12345 - zapewne ten brudas myje się częściej od ciebie,bo nawet czytając twój post,można poczuć smród z twojej głowy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stompy
-5 / 5

A gdzie widzisz grawitacje? Skoro uważasz, że jeśli nie ma tego na filmiku (bo np. całe tamte zajście nie zostało uchwycone na nagraniu, bo wydarzyło się po prostu wcześniej, lub poza kadrem), to znaczy, że się nie wydarzyło, to wygląda na to, iż nie masz podstawowej wiedzy o obronie przeciw najprostszym manipulacjom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stompy
-2 / 2

@ A gdzie powiedziałem iż coś takiego uważam? To osoba której odpowiadałem jest święcie przekonana, że coś takiego nie mogło się wydarzyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ehhhhqw
-1 / 1

A wiesz oczywiście, ze te nagranie z monitoringu które jest tak popularne nie ma początku. Minute wcześniej Meksykanie będąc w przewadze liczebnej chętnie wdali się w przepychankę z kibicami Ruchu. Potem już nie byli tacy twardzi. Jest film z monitoringu ale dziwnym trafem już nie tak popularny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kamilova
+3 / 3

bezbrąnną co to znaczy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R roanoke
-3 / 21

DUŻE PIWO DLA KIBOLI !!! MAM NADZIEJE ŻE TEN MEKSYKANIN DOSTAŁ PRAWDZIWĄ WPIERD0L !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kibole_to_parówy
0 / 2

kup sobie słownik tępy bałwanie, bo nawet bluzgać nie potrafisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+2 / 6

tequila vs kibols- decydujace starcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ipkis
+1 / 3

Piękny tekst. Oczywiście że już potwierdzenie tych informacji miałeś wczoraj?
Bo przecież te same media co kłamią o tym co zaszło dzisiaj mówią inaczej. Dlaczego przestały kłamać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MisterWieszKto
-1 / 11

To jeszcze są w tym kraju debile, którzy wierzą w TVN polsat i angorę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kibole_to_parówy
+2 / 4

za to jakim kretynem trzeba być, żeby wierzyć w pis i tv trwam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
0 / 0

No i rzecz jasna w tego faszystę Brevika. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 22 sierpnia 2013 o 11:58

avatar ~Kitz
+66 / 116

ciekawe, że autor demota zapomina wspomnieć, co jeszcze robili tak bardzo niewinni kibice ruchu, poza obroną czci lokalnych kobiet.
a robili rozpierduchę na pół miasta i skatowali jeszcze parę innych zupełnie przypadkowych osób, w tym i mojego szwagra, który żadnych kobiet nie zaczepiał, a do teraz leży w szpitalu miejskim.
pozdrowienia z gdyni, drodzy obrońcy kiboli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Sebiko
-4 / 6

Zdecyduj się czy byli na plaży czy w mieście. Policja mówi że kilka godzin byli na plaży monitorowani więc chyba nikomu nic nie zrobili bo policja interweniowałaby wcześniej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pinkyyyy
+1 / 5

kibole to kibole..trza to tępić.. ale prawda jest taka że faktycznie to meksykaniec pierwszy kosę wyciągną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kotiser
+1 / 5

co do dźgnięcia:
"Pewne jest jedynie to, że w efekcie doszło do ogromnej rozróby, w której jedna osoba z raną kłutą (wcześniej podawano, że to Polak, obecnie policja twierdzi, że Meksykanin) trafiła do szpitala, a kilkunastu poszkodowanym trzeba było udzielić lekarskiej pomocy." info z trojmiasto pl

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nomster
+2 / 4

Bo autor razem z kolegami kibicami pojechał do Gdyni na festiwal pieśni religijnej i takie wspomnienia byłby wiarołomne i bluźniercze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zdradus
+1 / 3

Typowe zachowanie kiboli. Jakaś zadyma, potem coś rozwalić, potem znowu kogoś na plaży przekopać i na końcu dostaną darmowy autobus, w pociągu zrobi sie miejsce dla nich wyrzucając ludzi, którzy zapłacili za bilet. No i oczywiście trzeba zdemolować wagon, może w końcu kupią nowy, bo tu juz nie ma co rozwalać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Razbustor
-1 / 1

Widać nietwarzowy byl, za darmo w szpitalu nie leży

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Hugonides
+3 / 3

Dokładnie, byłem akurat tamtego dnia na plaży ze znajomymi, jeszcze zanim zaczęła się rozróba. Marynarze z Meksyku zachowywali się spokojnie, grali sobie w piłkę, siedzieli w swoim gronie. To kibolska hołota darła się na plaży przez megafon, szumnie ogłaszając z jakim zawodem i zwierzęciem kojarzy im się Arka Gdynia. Na plaży gdzie rodziny z dziećmi przyszły spędzić miło czas, fajnie. Nie wierzę w ani jedno zapewnienie co poniektórych jakoby ktoś z obcokrajowców zaczepiał kobiety, dźgnął kogoś nożem itp. Niedługo dowiemy się, że może też strzelali do naszych z wyrzutni rakiet. Biedni, wiecznie pokrzywdzeni, zawsze uciskani przez kłamliwe władze i policję kibice, którzy kulturalnie zawsze jadą sobie na mecz, całkowicie przypadkowo z petardami i pałami w plecakach. Nie intertesuje mnie kto zaczął, szturm kilkuset ludzi na o wiele mniejszą grupę nie jest zachowaniem fair, a zwyczajną bandycką rozróbą.

Z resztą swoje osobiste wspomnienia związane z kibicami Ruchu również posiadam. Kiedy swego czasu jechaliśmy z moją dziewczyną do Katowic, bydło w niebieskich szalikach dosiadło się w Siemianowicach. Od razu zaczęły się wrzaski, odpalanie petard w przedziałach, wulgarne zaczepki wobec innych podróżnych (także adresowane do nas) jak i JAWNE prowokowanie policji czekającej na nich na dworcu w Katowicach. Nigdy nie zaakceptuję tej subkultury. Nie mma nic do normalnych fanów piłki nożnej, ale zawsze będę w soich wypowiedziach potępiał takich tępych, brutalnych chamów zasłaniających się niby przywiązaniem i miłością do ojczyzny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gfujxhdggbhfy
0 / 0

idz trolowac gdzie indziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Legionista123
0 / 0

Ale w mediach pie**olą o zadymie na plaży, a nie o tym ze na miescie rozpierduche zrobili, Pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dkm1941bismarck
0 / 0

@Kitz Pół miasta ?? Nagle okazuje się że 95% komentujących to...Gdynianie...paranoja - mieszkam w 3M, w Gdyni mam dużą rodzinę - poza patrzącymi spod łba Meksykanami nie było tam ŻADNEJ wrogości na ulicach...ale po co to pisać, skoro 95% Gdynian oczywiście wie lepiej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lewaq
+2 / 4

czemu nie wierzę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bbbbbiiikkkkk
+3 / 17

Szkoda tylko, że Polacy tak wstawiają się za kobietami, dopiero gdy zaczepia obcokrajowiec. Sami za to traktują swoje kobiety identycznie, ale ciiicho, o tym nie trzeba mówić! ;) Nie raz Polak mnie napastował, nie raz klepnęli mnie w tyłek. Wtedy już nikt nie mówił o szacunku a walnąć takiego się bałam, bo zapewne oberwałabym tak samo jak ta kobieta od Meksykanina. Ale co tam...trzeba w jakiś sposób się dowartościować. Niestety, Polacy mają tyle samo kultury i szacunku, co ci pijani obcokrajowcy. A co do "kibiców", większość to zwykli bandyci, nietolerancyjni, niewychowani i szukający zadymy. Oni lubią jak się coś dzieje i kiedy pięści mogą pójść w ruch. Wszyscy tacy odważni tylko w grupie, jak zawsze zresztą. Mojego faceta pobili kibice, za to, że w ogóle przechodził obok nich. Mnie zwyzywali i oceniali wygląd bo akurat musiałam obok takich przejść. Tacy własnie są kibice, więc przestańcie bronić tego czegoś. Jednak patrząc na ludzi i na to jak wszystko w Polsce upada (szczególnie kultura osobista) to się nie dziwię, że większość będzie popierać taką agresję. A i jeszcze jedno - gdyby ta sama sprawa dotyczyła molestowania kobiety przez Polaka...na pewno nie rzucalibyście się na niego jak na tych "brudasów". Znając życie to jeszcze byście zwalili winę na kobietę albo w ogóle by to was nie ruszyło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anonimowski_na_urlopie
-3 / 5

Homoseksualizm to chroba, a prawiczki myślą, że to tylko dewiacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stompy
-3 / 3

Mylisz kibiców z kibolami, biedna ofiaro stereotypów i uogólnień.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Legionista123
0 / 0

Na pismaka idź ! o czarnych owcach pogadajmy ale o kibicach z pasją nie gadajmy bo oni są normalni ale zamknijmy mordy, gadajmy o tych złych co sie wiecznie o nich gada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AdekBoss
-2 / 8

Ta, gówno prawda.
Chorzowscy ani nie rzucali pedardami na plaży, ani nie zaczepiali ludzi z Gdyni, ani nie zabierali dzieciom koszulek Arki? Weźcie skończcie tą propagandę, ktoś napisał ten syf na yt a plebs to łyka. Media w PL często kłamią, ale nie tym razem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+4 / 4

Ale tak się składa że te same media opisały relacje obecnych tam świadków którzy twierdzili że kibice równiez zachowywali się agresywnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pwł
+3 / 9

byłem widziałem . kibole jak zwykle winni. byliście gośćmi w Gdyni i jeszcze wstydu narobiliście na cały świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
-3 / 13

W obronie kobiety i kumpla można przekroczyć prawie wszystkie granice i nie ma w tym nic dziwnego. Wstyd to by było gdyby nie pomogli tej kobiecie, lub gdyby zostawili rannego kumpla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wandern
-2 / 2

A w odwecie w ryj dostała cała gdynia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tiestosteron
-1 / 5

STOP MEXANIZACJI EUROPY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nnnb
+5 / 9

Pewne jest tylko jedno - kibole/kibice czy jak im tam nigdy nie potrafią się zachować, nie ważne gdzie są, zawsze drą mordy nie wiadomo po co jak jakieś bydło, o poziomie słów jakie padają nawet nie wspomnę i czepiają się wszystkich i wszystkiego, więc bardzo możliwe, że mogli zaatakować bez powodu. Znam już takie przypadki, sama nie chciałabym obok takich przechodzić ani być na plaży razem z takimi, bo spotkanie z takim bydłem zawsze kończy się na jakiejś zadymie albo w najlepszym wypadku "nieprzyjemnościach". I tu macie potwierdzenie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-2 / 6

Zabawne, bo gdzie nie spojrzę, to we wszystkich mediach podkreślają, że to Meksykańcy zachowywali się agresywnie i to oni zawinili. Demotowicze, kiedy rzeczywistość jest nie po waszej myśli, to wymyślacie ją od nowa? BTW Jedynymi oficjalnymi organami promującymi inną wersję są policjanci, ale tylko dlatego, że świadkowie zgodnie podają, jakoby przez dłuższy czas stróżom prawa nie chciało się pofatygować do wezwań. Tyle. Autorze, pora na leczenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~elizka9494
+4 / 4

nieprawda ;) ja oglądałam wiadomości na TVN-ie, TVP i wypowiedzi polskich polityków i wszędzie słyszałam, że kibice to agresorzy, trzeba zaostrzyć kary wobec nich i jakie to z nich wszy ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mardro2710
0 / 0

Andriej - to zajrzyj do wczorajszych "niusów", zwłaszcza z TVN24 - gdzie jeszcze nie wiadomo było ani o co poszło oni kto się lał a tym bardziej kto zaczął. Wszechwiedzący i nieomylni pseudodziennikarzyny z TVN od razu odtrąbili że to kibole - bo TVN prowadzi swoją prywatną wojenkę (kibice Legii ostro jechali z Walterem) i teraz przy każdej okazji winni są "kibole" - nawet jeśli to chuligani czy blokersi którzy w życiu stadionu piłkarskiego na oczy nie widzieli.

Teraz niech odszczekują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
-2 / 4

Nie oglądam telewizji, dzieci. Powołuję się na RMF FM i losowe serwisy internetowe. Wasz ból dupy trochę się zagalopował

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 19:21

avatar Stompy
-2 / 2

"wszystkich mediach podkreślają, "
"Powołuję się na RMF FM i losowe serwisy internetowe. "
Jesteś głupi czy z lewicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~elizka9494
-2 / 2

dobra, ale nikt nie wie jeszcze do końca jak było, a wszystkie media i politycy już znaleźli winnego, czyli kibiców, tylko po to, żeby ich własny prestiż nie ucierpiał. żeby nie było, że oni popierają mordobicie... to jest przecież wydanie wyroku bez rozprawy! nawet o Waśniewskiej nie wolno mówić, że zamordowała dziecko, bo sprawa w toku, a tutaj jak widać od razu można wydać wyrok i jest ok.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robaczysko
+8 / 10

Sam fakt, ze wzięli ze sobą "kosy" na plaze, wskazuje na to, ze nie chcieli saczyc sobie tylko tam zimnych napojow :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kopytko123
+2 / 2

Nie wiem co gorsze, uzbrojeni meksykańscy marynarze czy banda chamskich kiboli...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Slim91
+1 / 7

Podobno zaczęło się od tego, że kobiety widząc egzotyków(wszyscy wiemy co się dzieje krajach gdzie jest ich sporo) zaczęły się im podlizywać. Meksykanie byli zbyt nachalni więc ruszyli kibice w obronie poszkodowanych (lol) kobiet. Ludzie przejrzyjcie na oczy. Meksykanie podobno obmacywali jakieś Polki, a one sobie nic z tego nie robiły(wiadomo czemu), a w mediach widnieją jako osoby poszkodowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 16:22

avatar ~zucze
+2 / 12

Biedne żuczki z tych kiboli. Oni tacy honorowi, staneli w obronie kobiecej cnoty, za co zostali rozgromieni i pobici przez grupę wesołych meksykańskich żeglarzy. 20 Meksykanów brutalnie pobilo kilkusetosobową watachę kiboli. Kibole kulturalnie i spokojnie zwracali uwagę i prosili o obyczajne zachowanie sie na plaży. Nasi strażnicy moralności, nasi chłopcy z grubymi karkami. Co począć kiedy przyplynie kolejny zaglowiec z jurnymi marynarzami, a kiboli z poludnia Polski akurat w Gdyni nie bedzie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxc
-2 / 2


Chodzi o to, by poszło w świat i dotarło tam, gdzie trzeba: tu nie ma politycznej poprawności i są niskie zasiłki. Mamy już swoich, rodzimych chamów i prostaków, nie potrzebujemy importu islamskiego czy innego maczo, więc WY ..al... Ć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrzeci
+5 / 5

"Jeden Meksykanów znacznie rani kibice" Ehmmm What?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariusz321432
-3 / 3

Zawsze tak jest kibiców zawsze obwiniają, dlatego media kłamią i ich nie słucham.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mixy3
-5 / 7

Kto wierzy w to co mówią MEDIA jest zerem, plebsem społecznym. Media kłamią jak mogą Bezmózgi. Jak się buzia cieszy, gdy widzę jak w nich wparują i gromią. Przypłynęli z jakiegoś zadupia chcieli wpie rdol to go dostali. Proste i na temat. Szanujcie Kibiców bo tylko oni mają odwagę by zmienić Polskę czy przeciwstawić się władzy. Wy lemingi siedzcie w domu i plujcie jadem jak to wam żle jacy oni są agresywni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lysiecki99
+2 / 4

Apropos Gdyni - redakcja Lysoci.pl NIGDY PRZENIGDY (chyba, że za czteropak) nie uwierzy, że łysieccy mogli mieć cokolwiek wspólnego z tym co się wydarzyło na plaży. Meksykanie, te szuje komunistyczne i antypolskie, same się pobiły po ówczesnym zgwałceniu nie tylko całego Trójmiasta ale również Połabia oraz Warmii i Mazur. Po tym wyciągnęli maczety, miecze dwuręczne i świetlne i zaczęli obcinać głowy wszystkim bez wyjątku! Gdyby nie bohaterski zryw łysych ułanów być może już pukaliby do twoich drzwi mordować i gwałcić (w tej kolejności). Chwała Łysym huzarom! POLSKO OBUDŹ SIĘ!

Dlatego solidaryzujemy się ze wszystkimi Łysymi, obrońcami czci i niewinności ślicznych polskich dziewcząt oraz dzielnymi protektorami Polski (TEJ ZIEMII) przed wszelkiego rodzaju hispterami, pojedynczymi kolesiami co się patrzyli, wciaż rosnącą liczbą polskich komunistów (lol oxymoron) i przede wszystkim Tuskiem i Ruskimi, i Niemcami, i gejami, i Magdą Gessler, i Komoruskim, i surykatkami z Ukrainy!

STOP NIENAWIŚCI WŁOCHATYCH!

STOP PRZEMYSŁOWI POGARDY WOBEC ŁYSYCH!

STOP KŁAMSTFOM MEDIUF!!!!!!!!

ŁYSOCI.PL - WŁĄCZ MYŚLENIE!

http://www.lysoci.pl/477/lysocipl_floncz_myzleniejedenjeden

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Koviru
+2 / 4

@obiektywny taaa a co ci lub twojemu koledze zrobił ten kolega faceta który wbił sobie noża w brzuch twojego kolegi ? to nie jest nadstawianie drugiego policzka to zwykłą logika "nic mi nie zrobił więc po co mam go ruszać " i tyle a nie bo jego kolega wbił nóż w brzuch czy tam klatkę (różne się wersje słyszy a to dziw) ot ja mu wpier#olę w przewadze pięciu do jednego bo nic mi nie zrobił to zwykłe bestialstwo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ricewind
+2 / 6

Bydło wylazło na plażę zaczęło wyć przeklinać i odpalać race więc Meksykanie pomyśleli że to u nas standard i zaczęli się tak samo zachowywać jak to bydło...a teraz pasterze bydła udowadniają że bydło zostało sprowokowane ....... Kurcze ustanówcie jakieś strefy i niech te debile się spokojnie pozabijają bo tam gdzie te BYDŁO zwane kibicami przyjeżdża żyć się nie daje....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ziomczyn
0 / 0

a medja niestety nie miczlo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E esbek2
+3 / 5

Kolejna bajeczka na demotywatorach w którą każdy gimbus ochoczo wierzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S susza89
-1 / 1

Wedlug Polskich mediow przecietny polak zarabia srednio 3,5 tys zl i mieszka w domu jednorodzinnym itp . Dobrze oddaja rzeczywistosc ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wdedwedewd
0 / 0

Wiesz czemu 3500zł? Bo to kwoty brutto, więc jest w tym dużo prawdy. Ale odlicz sobie wszystko od tego brutto i zobaczyć jaką będziesz miał żałosną płacę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ikken
+3 / 5

Na pewno polskie kobiety poczuły ulgę na wieść, że mają na Demotywatorach tylu gorliwych obrońców swojej czci, cnoty i honoru. Żenada, ale teraz przynajmniej także w Meksyku będą wiedzieć, jakim bydłem są Polacy. Takie rzeczy w Gdańsku nie działy się nawet za Forstera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~frefqerfqerfref
+6 / 8

dokładnie...ile razy mnie jakiś Polak napastował i nikt wtedy go nie wyzywał i musiałam sobie sama radzić ale jak już obcokrajowiec przyjedzie to trzeba zrobić zadymę i pokazać jak to sie broni polskich kobiet...hipokryzja nie zna granic. O kibolach nawet się nie będę wypowiadać bo wiadomo jakie to bydło. Zamiast pokazać chociaż odrobinę klasy i po prostu walnąć napastnika i pokazać, że robi źle, to nie...całe stado dzikusów musiało ruszyć i zrobić rozpierduchę. Ale wstyd....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djpielgrzym
+5 / 5

Strzelać z ostrej do kiboli.

Jesteś przeciw? To zaproś ich do swego domu, niech wyrywają Ci drzwi, niszczą meble, wybijają szyby.

Dlaczego mamy pokrywać koszta napraw, dlaczego mamy opłacać policję która zabezpiecza takie imprezy. Kilku snajperów i po problemie. I za jakiś czas ( po odstrzeleniu kilku i pokazaniu, że to nie przelewki) mógłbym iść z dzieckiem na stadion. Ale teraz menele pod monopolowym lepiej się zachowują niż kibole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kibic898
-4 / 4

ja ze swoim synkiem chodzę od 10 lat na stadion, a sam ma 11 i nigdy nam nic złego się nie stało. czasem biorę go nawet to młyna i nie narzekam :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rykacz
+2 / 2

Może stanęli w obronie kobiety, ale jest też druga strona medalu - w pobliskich barach, sklepach to oni robili borutę na niewinnych ludzi, a policja zareagowała po 50 minutach od pierwszego zgłoszenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M malastrzyga
+4 / 4

Po meczu legi ta hołota zwana kibicami wracała pociągiem przez miejscowość w której mieszkam. Bluzgi i dzicz w pełnej okazałości. Jak pociąg odjeżdżał idioci zaczęli wywalać butelki po piku i wódzie. nie wspomnę jaki syf został... Najgorsze że jedna z butelek która wyleciała z pociągu "obtarła" się o głowę 4 latka idącego z matką po peronie. Nawet nie chcę myśleć co by było gdyby ten dzieciak dostał tą butelką centralnie w głowę.
Moja opinia prosta strzelać z ostrej amunicji zginie 10 50 100 i dobrze będzie bezpieczniej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jgvhv
+2 / 2

też kiedyś o mało co nie zostałem pobity przez kubiców Ruchu Chorzów. Twierdzili iż pobiłem jakiegoś brata jednego z nich i, a ten to potwiedzał. Dzieciaka nie doknąłem, a poza tym wyciągal pieniądzę od młodszych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lewak2
+4 / 4

Biedni kibice, męczennicy, zawsze prześladowani! W Łomiankach też ta wstrętna policja zaczęła ich bez powodu pacyfikować a oni się chcieli tylko w ganianego z piłkarzami pobawić. Teraz dzielnie bronili honoru kobiety, matki polki, napastowanej na tle seksualnym przez mafię narkotykową z Meksyku. Oczywiście honorowo, 20-stu na jednego. Poza tym to prawdziwi patrYJoci, przykładni ojcowie, wspaniali kibice i wzorowi obywatele, szanujący poglądy innych. No i tolerancyjni.
...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AnnaRomanowicz
+3 / 3

Tych meksyków nasze laski same wyrywają, a najbardziej tego przystojnego słodziaka z którym
Można robić fotki. Nasi byli zazdrośni i im wlali. W szczecinie było tak samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ronarona
+2 / 2

Robiłam zdjęcie na pamiątkę z takim panem - miły, uśmiechnięty człowiek, żadnych podtekstów czy podrywania, po prostu było sympatycznie. Kibole zazdrosne, ale zamiast pomyśleć to potrafią tylko lać. A jaka kobieta chciałaby takiego niewychowanego, agresywnego buraka i pajaca?...nie ma się co dziwić, że panie wolą pogadać z normalnymi facetami, którzy zwiedzają świat a nie pajacami, które jedyne co potrafią powiedzieć to "ku*wa" i wszystko rozwiązują pięściami i mają wodę zamiast mózgu. Najwidoczniej kibole mają dość jazdy na ręcznym i z zazdrości nie wytrzymali, że kobiety rozmawiają z innymi. Ten demotywator musiał wymyślic jakiś kibol, chorzowska cipa a nie mężczyzna. Mój facet jest normalnym kibicem, kiedyś chodził często na mecze i miał często do czynienia z kibolami. Już od dawna nie chodzi bo zwyczajnie się boi i ma dośc agresji, opowiadał mi jakie tam jest bydło - dla nich każda okazja jest dobra by komuś przy**bać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar switu95
-3 / 3

Ch*uj w media, wszyscy wiedzą że oni kłamią, nie przejmujcie się nimi ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nomster
+10 / 12

Dla patriotów wypowiedź nr 2
Dla tych którzy chcą się dowiedzieć jak było wypowiedź nr 1



1. Byłem tam z dziećmi i to co wypisuje autor demota to kompletna bzdura. Meksykanie owszem i "zaczepiali" kobiety ale to zaczepianie wyglądało bardziej jak rozmowa lub jej próba. Z tego co zauważyłem to dużo dziewczyn same podchodziły do nich i jakoś nie okazywały niezadowolenia odchodząc. Widać było że wielu kibiców pije alkohol ale osobiście żadnych rac nie widziałem(było słychać tylko kilak wystrzałów petard) chociaż nie można wykluczyć ze takowe wydarzenia miały miejsce. Sam widziałem jak grupka wieszała się na armatach wydając dźwięki jak małpy w zoo ku uciesze innych "kibiców". A to że takie "zaczepianie" nie spodobało się bandzie kretynów o IQ poniżej 70ciu którzy o kobiecie myślą w kategorii dupa/sucz/dziwka to w grupie minimum 50 osób rzucili się na tych kilkunastu chłopców. Nie oszukujmy się że takie sytuacje spotykają nie tylko obcokrajowców ale i przypadkowo spotkanych na ulicy polaków którzy nie chcieli ustąpić drogi czy też się jakiemuś pijanemu debilowi nie spodobał z twarzy. Jeżeli będzie się tolerować takie zachowanie tych "kibiców" to nie ma co się dziwić że Polacy mają taką opinię na świecie. Nie może w Polsce być tak żeby zwykły kowalski bał się iść w nocy po ulicy w dzień meczu bo jakiś pachnący alkoholem łysy idiota w szaliku "wpi****lił" mu bo akurat ma taką ochotę. Sam przestałem chodzić na mecze Arki przez takich podludzi którzy przez 70 % meczy stoją tyłem i skandują wulgarne hasła i liczą na bójkę. Też wielką odwagą odznaczyła się nasza policja która przez długi czas stała i oglądała co się dzieje bo nie wiedziała co robić.





2. Siedziałem na plaży z dziećmi i widziałem radosną grupę kibiców siedzących w kółeczku z gitarami którzy śpiewali religijne pieśni i wzywali do wszech obecnej miłości pańskiej. Wtedy zjawili się wredni meksykanie antychryści którzy nawoływali kobiety do wiary w szatana i grozili im gwałtem w imię zła. Przypłynęli na czarnym statku z wizerunkiem szatana wystruganego ze smoleńskiej brzozy. Pluli na nasze flagi, obrażali ojca dyrektora i jedynego właściwego prezesa, obrońcę patriotów. Nasi wzorowi kibice ruszyli z misją chrystianizacji meksykanów i z religijną pieśnią na ustach grzecznie podeszli do meksykanów. agresywna grupka kilkunastu młodych czarcich pomiotów z meksyku zaatakowało 3-4 razy większą grupę chrześcijan dzierżąc szable osmańskie w dłoniach. na szczęście moc Chrystusa dodała naszym sił do obrony. Chwała patriotom za obronę Polskich wartości. Rozsławiacie Polskę na cały świat!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 20:07

avatar ~zenonek211
+2 / 2

Wygrałeś internety

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pablo1919
+2 / 4

Oczywiście, to Polska. Mnie nie dziwi fakt że chwali się tu rasizm i bandytyzm w biały dzień. Mogę się założyć że ci "kibice" byli pewni że atakują Arabów, a że o nich i hasłach typu "stop Islamizacji Europy" było ostatnio głośno to postanowili wykazać się patriotyzmem lejąc grupkę kolesi o odmiennej karnacji. Policja oczywiście też się popisała, prędzej przymkną rowerzystę za jazdę po jednym piwku niż takie stadionowe bydło dorwą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harry9010
+1 / 1

Obrażasz patriotów stosując takie stereotypy. . .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nomster
+6 / 6

Nie, to oni obrażają patriotów nazywając się owymi. Gdyby J. Piłsudski wiedziałby co część skretyniałych polaków będzie robiła w imię zadymy i alkoholu to by bolszewikom Polskę oddał bez walki bo uznałby że nie warto walczyć o coś co przyszłe pokolenie zniszczy (i nie chodzi mi tu o meksykanów tylko o całokształt działalności kiboli [Ostatnio w Łomiankach, transparent kibiców Lecha, pobicie operatora TVP podczas Pucharu Polski 2 lata temu, zniszczenie ogrodzenia w Bytomiu z kwietnia, pobicie trenera i zniszczenie autokaru drużyny juniorów z krakowskiej III ligi juniorów, zdewastowanie trasy Morskiego oka przez kibiców Wisły. Można by wymieniać bez końca ale po co ? Wystarczy wpisać Pseudokibice w google i poczytać sobie co wyskoczy] ). Zapewne teraz przewraca się w grobie jak "słysząc" jacy ludzie się patriotami nazywają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 sierpnia 2013 o 21:36

avatar Harry9010
+1 / 1

Nomster ale jeśli takie bydło nazywamy patriotami to też obrażamy prawdziwych patriotów, a jeśli chodzi o Piłsudskiego to uwierz że w jego czasach już byli tacy "patrioci" i już wtedy zamykał ich Berezie Katurskiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nomster
+5 / 5

Ale czy ja mówię że oni SĄ patriotami ? NIE ! To czysty sarkazm, ironia, groteska... Ja się wręcz śmieję z ludzi którzy nazywają się patriotami tylko jak spieprzą coś i szukają wymówki. A takie demoty dla których źródłem jest "bo mi ktoś powiedział... bo w telewizji mówili..." nie mają sensu bo teraz każdy będzie się wybielał... skąd mam wiedzieć że autorem demota nie jest jeden z uczestników który dal rade zwiać policji (co nie było sztuką) i teraz wybiela kolegów, skąd mam wiedzieć czy ten demot nie powstał bo ktoś przeczytał wytłumaczenie kibiców Ruchu, Wiem na 100 % że tego demota nie zrobiła osoba która była świadkiem tego wydarzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kameleon21111
+4 / 4

A kogo bronili bohaterscy legioniści w Łomiankach?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wandern
+1 / 1

Kibole ruchu myślą bardzo logicznie: on złapał dziewczynę za cycki,to w odwecie zrobimy rozpierduchę na pół miasta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~arri__
-1 / 1

Jestli to fakt, to mają meksy szczęście że im chłopaki tej łódki nie roz.., znaczy nie popsuli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Yo
+3 / 3

DRODZY INTERNAUCI ZDAJCIE SOBIE SPRAWĘ ŻE "MEDIA" TO RÓWNIEŻ INTERNET NIE TYLKO TV I GAZETY, JESTEM PRZEKONANY ŻE INTERNET TO NAJWIĘKSZE OBECNIE MEDIUM!!!

A co do Gdyni nie wiem jak było i nie oceniam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gdynia78
+6 / 6

Widać na zapisie z monitoringu, że meksykanie nic takiego nie zrobili. Jak zwykle jakiś kibol dodał demotywator w obronie przeinaczając fakty tylko po to, żeby chronić swoich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~edekkk765756
+6 / 6

Śmieszny demot, śmieszny autor, śmieszni kibice zamknąć wszystkich i do kamieniołomu !!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zxccc
+4 / 4

na filmie z monitoringu jakoś nie widać by meksykaniec uderzył kobietę w twarz, dziwne

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Dapek
+3 / 3

To że reakcja kibiców była poprawna jest stwierdzeniem głęboko wątpliwym. Gdzie była policja, kiedy meksykanie ewentualnie zaczepiali kobiety, czy kiedy kibole wkroczyli do akcji? Czy na każdy objaw zaczepnego zachowania mamy reagować agresją i przemocą? Nie żyjemy w dziczy, nie jesteśmy zwierzętami tylko ludźmi ale najwidoczniej zwierzęta spotkały się wtedy na tej plaży i szkoda, że nie było należytej ochrony dla innych, postronnych którzy wypoczywali tam bez zamiaru robienia rozpierd**u ale też i ich samych. Z doświadczenia wiem, że kibolom czy dresom nie potrzeba wiele, żeby zaczepili i uderzyli. Sam parę razy byłem świadkiem takich "spotkań" gdzie żadne argumenty aby rozwiązać napiętą sytuacje do nich nie docierają. Liczy się tylko to "że masz problem" i "zaraz dostaniesz wpier**l" Sorry ale taka jest prawda. Swoją drogą media nie jednemu zniszczyły życie plotkami i nieprawdziwymi informacjami więc przynajmniej ja to co mówią w TV traktuję z dużą dozą ostrożności. Pozdro ! :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kate0075
+1 / 1

Nie wiem jaka była prawda. W komentarzach część z Was pisze, że to było w obronie kobiety a część że napaść bez powodu na Meksykanów. Jeśli napaść to kibice powinni beknąć i to zdrowo za pobicie. Jeśli w obronie to nie powinno być nic. Meksykanie dostali po d*pie i mają nauczkę. Jeżeli ktoś naruszałby moją przestrzeń osobistą i prawo do nietykalności, to bym się nie przejęła, że na 1 Meksykanina przypadło 10 kibiców w walce. Ale mówię, nie wiem jak było. W pierwszym czy drugim przypadku hołotę trzeba tępić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D damianekkk
-5 / 5

ebać władze, rząd i media, zamiast bronić swoich jak synów to jeszcze ich obsmarowują i mieszają w najgorszym błotem. trzymam kciuki za powrót do zdrowia zranionych kibiców!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~A_ja_sie_nie_przedstawie
+7 / 7

Nie rozumiem dlaczego bandytow nazywa sie kibicami? Kibic kibicuje a nie sie naparza po plazach czy innych ulicach. Nie nazywajcie szamba perfumerią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TangencePL
-4 / 8

Media są po stronie Tuska, a donek boi się kiboli, więc tego typu incydent świetnie się nadaje by postawić kibiców w złym świetle. To co zrobili, to na prawdę czyn godny rycerza. Kibice są odważni, więc rząd się ich boi, bo kto może zrobić rewolucję jak nie oni, gdy już nie ma ani stoczniowców, ani górników? Kto wyjdzie na ulice by bronić swej godności i praw?
Tusk matole twój rząd obalą kibole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marcin_Tkacz
+2 / 2

swoja droga kibole powinni sie cieszyc ze taki mieczak jak donek jest u wladzy
ja kazalbym policji do kiboli strzelac, jak policja nie dala by rady uzylbym wojska i pozbylbym sie bandytow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~obudzony
0 / 0

Znaczenie? Mężczyzna dostał nożem w brzuch!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Megusiaczek
-1 / 1

Brakuje informacji, że zaczepiali też kibiców, a że pdeksytowanych kibiców się nie zaczepia. Winna stoi po obu stronach ale większość przypada na Meksykan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LustrzanyObiektyw
+2 / 2

Szczerze powiedziawszy to właśnie w mediach usłyszałam o tym, że zaczepiali kobiety, więc to chyba przesada, że telewizja ,,i tak powie swoje''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sebkop
+5 / 5

Normalnie order im wręczyć.... osła białego:lol:
20 na 1...rycerze w lśniącej zbroi :lol:
Biedni kibole, nie mylić z kibicami, ile oni dobre robią....zrobili kilka zbiórek pieniędzy, dali trochę kasy, którą zarobili na prochach, czy innej szemranej działalności i już są cacy.
Puknijcie się w puste makówki jełopy, kto wam w takie bzdury uwierzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Betoniara215
+1 / 1

I tak takie rzeczy tylko możliwe w je..anym śledziowie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Patriota1997xxx
-4 / 4

Przynajmniej nie będziemy mieli problemów z islamem. Ultrasi będą naszym ubezpieczeniem na ten wypadek. Nie znam się na niemieckich, francuskich czy brytyjskich kibolach ale wiem na pewno że oni to pikuś w porównaniu z kibolami z Legii, Ruchu, Pogoni czy Cracovi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hno2
-5 / 5

Nie będą nas meksykańskie ku.wy nawiedzać ! Jestem dumny z Rodaków !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bredzio
+4 / 4

Monitoring pokazuje jak dziesieciu "rycerzy" kopie leżącego marynarza. "Rycerze" od dłuższego czasu na tej plaży zachowywali się agresywnie. Bohaterowie psia mać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Piwera111
-3 / 3

ja jestem ciekaw tej sytuacji w każdym innym kraju tylko nie w u nas np w drugą stronę zakładam się o 200 l wódki że byłoby tak że bandyci z polskiego wojska zaatakowali biednych meksykanów zawsze aaaale to zawsze nasz rząd będzie nas robił winnymi po to by ocalić stosunki między krajami... patrz mecz na litwie i ich baner i baner w Polsce podczas meczu z itewską drużyną...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GonzoBDG
-2 / 2

Poszli jak Husaria pod Wiedniem :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Kucław
+2 / 2

A potem kierowca autobusu włączył Weekend i wszyscy razem śpiewali...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dark2Matt
+1 / 1

To i tak nie powód żeby się bić i robić wizytówkę całej Polsce, przemoc zawsze będzie piętnowana. Samosądy mimo, że dobrze to teraz brzmi nie powinny być praktykowane. Z resztą wynik samosądu już masz w postaci wszelakiego rodzaju artykułów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mietek_NApletek
+1 / 1

na monitoringu wygada to tak ze dziewczyna dostaje klapsa w tylek od marynarza, a po kilku minutach biegnie na tych marynarzy horda kiboli
swoja droga zastanawiam sie czy gdyby ktorys z ich kumpli potraktowal dziewczyne w podobny sposob to czy by go tez obili czy by sie posmiali i sami zaczeli dziewczyne oblapiac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wolfon
+3 / 3

Gdyby to było tak jak ty to przedstawiasz to by nie odeszli od siebie w spokoju, ewidentnie widać że dziewczyna coś podaje Meksykaninowi, być może robiła im zdjęcie i podała aparat, tego nie wiem ale w żadnym wypadku nie ma tutaj nic agresywnego z ich strony. Być może jest coś więcej czego kamera nie uchwyciła ale ten filmik tylko pokazuje że oni nic nie zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nieodpowiedni
+2 / 2

w sumie kobieta będzie co miała wnukom opowiadać, jak to się z jej powodu tyle chłopa biło :-D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lilio
+4 / 4

byłam w tym czasie na plaży i widziałam, pseudokibice napruci prochami i alkiem zaczepiali na plaży wszystkich, a demot powyżej to kompletna bzdura naprędce sklecona przez jakiegoś bardziej rozgarniętego kibica Chorzowa...aż przykre, że jak taki półdebil zobaczy obcokrajowca to mu się od razu obrona polskości włącza...szkoda, że nie przed sobą samym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polka13
+3 / 3

Wreszcie głos naocznego świadka. Ale, niestety, takiej odpowiedzi można się spodziewać, bo tę kibolską hołotę zna już cała Polska, a teraz głośno o nich i poza naszymi granicami. ja tylko się zastanawiam - gdzie jest policja? Jak jest mecz w jakimś mieście to normalni ludzie kryją się w domach, bo wiadomo, że będą dewastacje, bójki, podpalenia i co tam jeszcze wymyślą. Droga policjo, przestań się patyczkować z chuliganami - weźcie pały 110 cm i raz a dobrze zgrzmoćcie to bydło. Nie może w kraju rządzić garstka dresiarzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mojnickn
+3 / 3

Hahaha rozwalają mnie komentarze broniące to bydło zwane kibolami.. wszyscy mają nasrane w garze, wystarczy spojrzeć z jaką nienawiścią traktują kibiców innych zespołów. Są tak zaślepieni i przepełnieni agresją jak islamskie ścierwo gotowe zabić rodzine w imię jakiegoś allaha. Ale dalej ich brońcie i uznawajcie za bohaterów...to jest właśnie bohaterstwo polskie w 21 wieku.... nie wiem czy śmiać się czy płakać. Jednak widać, że chyba Polacy popierają agresję i sami się agresją lubią nakręcać. No i mamy to co mamy, że strach wyjśc wieczorem z domu i to wcale nie z powou obcokrajowców ale właśnie naszych rodaków. Brońcie ich, tylko później nie narzekajcie jak was zleją bez powodu gdy na nich natraficie. Nie narzekajcie też, jak nie będziecie mogli wyjść z domu po meczu, bo szanowni bohaterscy kibice muszą zrobić kolejną rozpierduchę całego miasta bez powodu a przy okazji obić komuś mordę. Nawet jeżeli Meksykanin zaatakował to rozwiązuje się to w bardziej cywilizowany sposób a nie rusza całym stadem i pluje niesamowitym jadem, tylko dlatego, że to obcokrajowcy. Wczoraj moja koleżanka została pobita przez swojego faceta - Polaka, takich akcji widziałam wiele. Warto najpierw spojrzeć na swoje zachowanie i się zastanowić a dopiero później potępiać inne narody za coś, co Polak również robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tomasz117
+1 / 1

Ja nie będę oceniał zajścia. Nie byłem, nie widziałem. Na podstawie relacji z trzeciej ręki ocenianie nie ma sensu. Media? - wiadomo, każdy ciągnie w swoją stronę. Jedni w lewo, drudzy w prawo. Każdy coś przemilczy, coś uwypukli. Na pewno nikt nie powie całej prawdy.

Dlatego napiszę o czymś innym. O komentarzach. Bo przeraża mnie nienawiść jaka z wielu z nich zieje. Dzielenie na 2 obozy - bezmyślny leming i prawicowy myśliciel. Innej opcji nie ma. Tak jak fanboy i hejter. Bo szufladkowanie ułatwia komentowanie. Nie trzeba starać się zrozumieć drugiego. Wystarczy nadać komuś łatkę, zrobić standardową odpowiedź, zmodyfikowaną na potrzeby danego tematu. Dokąd to zmierza?

Poza tym teksty, że 99% ludzi nie dostaje za nic i sama się o to prosi... Czym? Bo krzywo się spojrzy? Bo ma nie takie włosy, bo ma brodę, bo ma zły kolor spodni, bo kibicuje innej drużynie niż napotkana grupa? To są powody, żeby kogoś pobić? I to często w kilka osób? Albo zbiorowa odpowiedzialność - bo kolega coś zrobił, to ja mam dostać? Co to za świat?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~84qq
0 / 0

Polaczki.. Zabiedzone (przez rząd), zagrożone (przez rząd), NIENAWIDZĄCE- POLSKA MENTALNOŚĆ! Ile się słyszy o krajowych tragediach, protesty itd. Ile się mówi o Polkach (jestem kobietą) dających dupy i oddających dzieci. Nie wierze w Kościół itd, jednak nie rozumiem MATEK mordujących..(oddaj jeśli nie zdążyłaś usunąć, ale nie zabijaj) Tak samo nie rozumiem nagonki na tv. Nie jestem za żadną, ale .. Jakoś PL zaczyna się kajać wobec cywilizacji.. Wszystko stronnicze, ustawione.. Za 10-15 lat jednak nie będzie komu tego oceniać..
Odnośnie tej bójki... chyba nie mam zdania choć skłaniam się ku obcokrajowcom, znając mentalność polaków.. Bez urazy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bach7
+2 / 4

Dziewczyna coś im podała i to jest powód do bójki i ruszenia na ludzi? Kibole to cioty, powinno sie ich leczyć, tyle w temacie, zrobili nam obciach na pół świata a i na co dzień robią zamieszanie, że nie można spokojnie wyjść z domu... przez takich ludzi odczuwam, że bliżej mi do jakiegos agresywnego plebsu o rosyjkiej mentalności (nie obrażając normalnych mieszkańców) niż do cywilizowanego kraju z ludźmi na jakimś wyższym poziomie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
-1 / 1

Heh - Trafił swój na swego.
Kibole bronili kobiety? Super - to od czego jest Policja czy Straż miejska?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~użytkowniczka9
+2 / 4

Oto dekalog kibola - zrobię zadymę we własnym mieście. Będę cwaniaczkiem tylko w grupie i w grupie będę lał jednego człowieka bo jeden na jednego to dla mnie zbyt wielkie wyzwanie. Przy okazji obiję bez przyczyny swoich rodaków, którzy wejdą mi drogę (tu ode mnie - mój partner został zaatakowany bez powodu, cioty wymyśliły sobie powód). Będę darł mordę najgłosniej jak się da. Bez sensu ale będę zakłócał spokój. Moi rodacy będą się bali wyjśc na miasto gdy będę szedł po meczu (ja sama prawie dostałam za nic.I gdzie tu obrona kobiet?). Będe dewastował własne miasto. Będę zaśmiecał i niszczył otoczenie, niszczył bloki swoich rodaków dziecinnymi hasełkami "legia" "hooligans" itp. Nie wiem czym jest kultura, więc co drugie moje słowo będzie przekleństwem, które każdy usłyszy, bo lubię być w centrum uwagi i błyszczeć. Będę szukał problemu dopóki go nie znajdę i się nie wyżyję uczestnicząc w bójce. Traktuję laski jak szmaty, ale będę udawał prawdziwego mężczyznę i lał obcokrajowców gdy je dotkną. To podbuduje moje ego. Na koniec uważam się za prawdziwego Polaka i bohatera, który walczy w obronie swojego kraju i ten kraj szanuje (jeden wielki absurd). Oto definicja bohaterstwa i honoru w 21 wieku wg kiboli i ich zwolenników. Żałosne. Zamykać to w więzieniach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~HEFYDUKI
+1 / 1

z zapisu monitoringu wynika że Ci Meksykanie nie mieli złych zamiarów, podejrzewam że mogli się zapytać te kobiety o godzinę, żadna z tych "napastowanych kobiet" nie krzyczała i nie prosiła o pomoc, więc po cholerę ruch rozpętął bójkę? A Meksykanie co mieli zrobić? Bronili się jak mogli i całe szczęście że mieli te noże, bo we dwójkę z czterdziestoma kibolami ruchu nie mieliby szans.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~a3d3
0 / 2

Pie*dolenie jak zwykle. co moze jeszcze Ci Meksykanie gwałcili dzieci na tej plazy??? wez czlowieku przestań pieprzyć bo rzygam jak slysze takie bzdury. Brudasy jak zwykle szukali młynu i teraz niech ku*wyodpowiedza za to jak najbardziej. pozdro

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eurekaaa
+2 / 4

Kopanie w kilku jednego człowieka nie ma nic wspólnego z godnością i honorem, którym się szczycą nasi prawdziwi Polacy. Raz, że dziewczyny umieją się zwykle dość skutecznie przed zaczepkami bronić, a dwa to jeśli doszło do rękoczynów to za fraki delikwenta i na policje - tak powinno to wyglądać u normalnych ludzi. U bydła każdy pretekst do zbutowania jest wystarczający.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polka13
+2 / 6

Chamstwo, agresja, pijaństwo polskich kiboli przechodzi już wszelkie granice. Takie tłumaczenia na Demotach nic nie dadzą, bo znamy was jak zły szeląg.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xcvsdf
0 / 0

Wy tu o kibolach, a Broniek tymczasem zezwolil na przekroczenie pierwszego progu zadluzenia czyli > niz 50% PKB! PZDR!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~123321123321
+1 / 1

Sratatata... a do czasu bójki z Meksykanami, kibole cierpliwie i potulnie jak baranki opalali się na plaży i korzystali z uroków morza, oczywiście trzeźwi jak szpadle i grzeczni jak niemowlęta podczas snu. Jak to dobrze, że xserosix jest tak obiektywnym i spostrzegawczym obserwatorem. Niech zgadnę - czy to nie jest przypadkiem fan tego zespołu kiepskich kopaczy piłki z Chorzowa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polak12345
0 / 2

Kibole z Chorzowa to bezmózgowcy i tyle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~klops_polski
+1 / 3

Mam proste pytanie: gdzie ta molestowana i uderzona kobieta ?? Zaczynam wierzyć, że ona i potwór z Loch Ness to jedno. Oglądnąłem zapis z monitoringu i widzę kobietę podającą coś Meksykaninowi (chyba butelkę, którą zostawił kilka metrów dalej) i spokojnie odchodzącą, a potem stado chorzowskich troglodytów skaczących po Meksykanach w proporcjach 10 na 1. Widzę też dziewczyny broniące Meksykanów i odganiające kiboli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~1956
-1 / 3

Kibiców się czepiacie ? Za co ? Za to że jako jedyni są odważni i mówią co myślą na temat syfu jaki robi się w Polsce. Popieram Twoje zdanie Ostrowski7

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Marcusmarkt
0 / 4

Stałem z moją dziewczyną w samym centrum tej bitki.. :) i widziałem jak się zaczęło :> i to nasi drodzy goście z Meksyku sami są sobie winni :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korepetycjemgr
-2 / 4

Autor demota to typowy prawicowiec. Zarzuca mediom próbę fałszowania rzeczywistości - mediom które pokazują coraz więcej zapisów z monitoringu ma którym nigdzie nie widać klepania po tyłku i macania. Więcej rzetelności w obronie bydła z Chorzowa. Jak widać po relacjach świadków, wszystkich świadków wskazują oni tylko jedną agresywną grupę - i nie są to meksykanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michalzsb
-1 / 1

No tak media wszystko zmontowali na tych kamerach. I tak na prawdę to nie kibole atakowali albo jesteś lepy albo wierzysz w bajki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pioban511
-1 / 1

http://www.youtube.com/watch?v=R3Uv_vJmFBI

"Zacumował sobie w Gdyni okręt z meksykańcami
Poszli na plażę lecz nie byli na niej sami
Byli zbyt pewni siebie, chyba się nie spodziewali
Że dostaną pstryczka w nos od ludzi zwanych kibolami
Minister pyta i nie dowierza:"ja pier**lę",
Że wśród normalnych ludzi na plaży byli kibole
Ole, to my kibole, ole, my nienormalni
Nieproszeni goście, człowieku weź to ogarnij

I znów to przepraszanie, znów ku*wa "ubolewamy"
Meksykańcy w koszykówkę jeszcze z władzami pograły
Potem niczym Titanic gdyński port opuszczały
A w szpitalu polski chłopak, który ma cięte rany
Nagonka trwa, znowu jesteśmy sami
I znowu kibice są o wszystko obwiniani
A gdy Radwańskie od katolickich suk wyzywali
Wtedy zbytnio żeście się tym nie podniecali"

Koniec ku*wa i kropka lewackie szmaty...
a dla kibiców Ruchu i Lecha mam za te obydwie akcje gigantyczny szacunek...
tylko tak naprawdę ostatnio zauważyłem że lewaki "walczą" z "faszyzmem" tylko na demotach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem