Tylko co tu robi Palikot??? On te słowa wypowiedział SŁUSZNIE bo chodziło mu o to żeby gnębić prostaków faszystów którzy nienawiść i brak jakiejkolwiek kultury mają w sercach. NIe macie pojęcia co faszyści robią na konferencjach i spotkaniach
Palikotowi nie chodzi to to by "gnębić prostaków faszystów". Palikotowi chodzi o to by znów się popisać, zabłysnąć w mediach, narobić szumu a i tak na koniec z deklaracji gówno wyjdzie. Jak choćby wtedy gdy deklarował palenie marychy a zapalili jakieś kadzidełka. On nic nie zrobi. On tylko mówi że coś zrobi- jak każdy zresztą. Niech tyle przestanie mówić co on nie zrobi- niech pierwszy cokolwiek wreszcie zrobi! Po co Ruch Palikota powstał w ogóle? Może dlatego że dostał się do sejmu gdyż liczono że będzie to lewica alternatywna do SLD i partia chcąca jakichś zmian? Może chodzi o to by wszyscy stracili nadzieję że ktokolwiek cokolwiek zmieni i zachować dalej sejm w stałym składzie?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
2 września 2013 o 21:55
nic nie jest wstanie zrobić bo wszystkie ustawy Ruchu Palikota blokują posłowie Tuskacza ! Bo żeby jakaś ustawa weszła musi większosc posłów w sejmie sie zgodzić, a posłów w ruchupalikota jest malutko, najwięcej posłów ma PO i oni to tchórze skorumpowani ! Palikot gówno może zrobić. Dopóki nie da się mu szansy to się nie przekonamy co zrobi, ale kur... pewnie znowu wygra PIS więc sie nigdy nie dowiemy.. Ja tam zagłosuje na RP, zwisa mi to ze jest tam homoseksualista. Liczy sie co chce zrobic a nie jaką ma orientacje
Przez takie osoby jak JanuszRP zaczynam wątpić w demokrację. Wiem, że każdy człowiek jest równy, to prawda, ale czemu ktoś tak zmanipulowany i nieogarnięty w polityce ma mieć taki sam głos jak np. profesor? Czemu zwykły kibol z IQ ziemniaka ma taki sam wpływ na rząd jak produktywny przedstawiciel klasy średniej? Magia demokracji.
szarozielony - jesteś prostakiem skoro myślisz że homoseksualista tylko po to jest politykiem zeby zalegalizować związki partnerskie, sam opowiadał ze trzeba walczyc z kościołem i bezrobociem. a teraz do drugiego prostaka - chce od 16lat bo młodzież jest mądrzejsza od starszych bardziej ogarnięta , więcej wiedzą, starsi są często zacofani, zmanipulowani np przez media kościół, mam nadzieje ze od 16lat będzie można głosowac juz niedługo
Taka, że udawana demokracja wciąż nazywa siebie obrońcą wolności, prawa do własnych poglądów, etc. i chociaż jest to totalna ciemnota z 70% społeczeństwa naprawdę w to wierzy. Dyktatura przynajmniej nie sprawia, że zostajesz niewolnikiem, który myśli, że jest wolny.
??? Nie? Przecież dyktatura zawsze przedstawia się jako heroiczna obrończyni swego narodu. Jako jedyna ostoja praworządności w morzu zepsucia. Dyktatura zawsze indoktrynuje i pierze mózgi.
Piszę o podejściu do wolności, bo zresztą do wolności i prawa do samostanowienia nawiązują cztery powyższe obrazki. Dyktatura otwarcie odbiera swoim obywatelom wiele swobód (i faktycznie tłumaczy to korzyścią narodu, czasem słusznie). Natomiast "udawana demokracja" odbiera swobody krok po kroku i posługuje się wolnościową retoryką w imię działań, które z wolnością nie mają nic wspólnego. O ile faszyzm zagłusza rozsądek i sumienie społeczeństwa, o tyle "udawana demokracja" zagłusza świadomość - topi ją w masie nowomowy, szumu, propagowania jedynych słusznych poglądów. Właśnie brak świadomości oznacza niewolę.
Palikot mówił to o którychś politykach albo kimś innym wysoko postawionym (nie pamiętam), nie o zwykłych ludziach. Jak masz robić takie tanie prowokacje, to lepiej sobie daruj...
Co Ty pieprzysz? Mówił to w kontekście tej fali faszyzmu, jaka rzekomo zalewa obecnie nasz kraj. "Sfotografujemy mordę za mordą. Opublikujemy dane. Wywiesimy plakaty w miastach, dzielnicach , na ulicach – wszędzie tam gdzie żyją. Tam ich powiesimy, aby każdy widział z imienia i nazwiska kto jest faszystą. Będziemy na nich pluć, wsadzać do więzienia, gnębić w miejscu pracy. Niech czują się słabi, niech się boją. Wyśmiejemy ich, ich znajomych, ich bliskich. Udzielimy pomocy każdemu kto padnie ofiara ich przemocy.
Wiem - to bulwersujące! To na granicy. Ale nie ma wyjścia, bo oni nie przestrzegają reguł, więc i my musimy być bezwzględni." Poczytaj sobie: http://januszpalikot.natemat.pl/67311,stop-faszystom
No coz, dochodzimy do dylematu,czy mozna ograniczyc wolnosc tych, ktorzy chca ja organiczac reszcie. Czy mozna zwalczac szowinizm szowinizmem jesli nie da sie zmienic sposobu myslenia. Najgorsze w takiej sytuacji jest to, ze kazda ze stron jest swiecie przekonana o swojej racji. Najlepsza opcja byloby odebranie mozliwosci stanowienia o osobie A osobie B, tylko wtedy caly uklad spoleczny sie wali.Dochodzimy do paradoksu, ktorego jedynym rozwiazaniem bylby jakis niezalezny sedzia, ktorego na chwile obecna nie ma i chyba nigdy nie bedzie...
Proponuje zmienić nazwę strony na "prawica .pl" albo " tablica kyda.pl"
Bo to naprawdę przestaje być zabawne jak każdy bełkot kyda dostaje się na główną a 90% jego rewelacji albo nie ma źródła albo to "źródło" to prawicowe strony
Oj kyd, ty mój biedaku. Ten paskudny Palikot cię straszy... Łatwo dajesz się nabierać na tani populizm tylko wtedy, kiedy jest to dla ciebie wygodne, co? Gdzie krytyka Kaczyńskiego i jego 40% podatku dla najbogatszych? Toż to dopiero bolszewizm i gwałt na wolności? Ciekaw jestem, kiedy w końcu Korwiniści przejrzą kim naprawdę jesteś, stracisz 3/4 publiczności...
@dekaron
A czego się spodziewasz? Że Gazeta Wyborcza napiszę prawde? Że Neewsweek, Lis i Michnik powiedzą po prostu jak jest w naszym państwie? Nie bądź naiwny.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 września 2013 o 18:55
U nas nie ma demokracji , tylko jest teraz przez głupie rządy polityków tylko jest demokracja fasadowa.
Albo jeszcze gorzej może prawdopodobnie jest demokracja autorytarna lub totalitarna .
Czytałem o tym w książce (zapomniałem jaki tytuł ) o demokracji .
Jeszcze głupie media: , Agora (Gazet Wyborcza itp. ) , Polsat , TVN ,Rzeczpospolita itd., PO i cała teraźniejsza kadencja rządu: manipulują , kłamią prowokują do zniszczenia polski i polaków .
Dosyć tego !
Jeśli chodzi o TVN i TVP to masz racje ale Polsat to raczej najwiarygodniejsza z tych 3 telewizji. Nie stawiałbym na równi z TVNem i Gazetą Wyborczą. Podam przykład - na TVP i TVN relacja kilkugodzinna z procesu Katarzyny W., a na Polsacie normalne wiadomości i programy. A w Wydarzeniach na tym kanale widziałem kilka razy reportaże tego co robią w Europie muzułmańscy fundamentaliści i dziennikarze nie bali się używać słowa "fanatyk" "imigrant" "muzułmanin". Nie tak jak "poprawnie politycznie" TVN/GW, które nazywają ich "turystami o egzotycznych rysach twarzy" (cytat z GW). A TVN lubi przekłamywać fakty, zwłaszcza jeśli chodzi o politykę, na korzyść PO
@~Wierzę_że_będzie_normalna_demokracja_w_polsce Demokracja w obecnej formie, czyli ochlokracja prowadzi do totalitaryzmu, a przynajmniej do socjalizmu, "żaden król absolutny nie miał takiej władzy jaką posiada większość w demokracji"
@MateuszMmz_ zauważ że przez ostatni czas, jakieś pół roku TV głównego ścieku odwracają się od PO, trzeba znaleść nową alternatywę
Demokracja też jest dyktaturą, tyle że w zwyczajnej dyktaturze dyktator nie da się ogłupić mediom a większość w demokracji już tak. Dyktator będzie raczej dbał o swój kraj, bo jak spieprzy sprawę to będzie musiał potem przywracać wszystko do porządku, natomiast demokratycznie wybrana władza może źle rządzić w kraju ile jej się podoba a potem poda się do dymisji i zrzucą obowiązek przywracania ładu na nową demokratycznie wybraną władzę. Złego dyktatora można obalić i zabić, większości złych wyborców nie da się wyłapać i zabić. Jest większa szansa,że monarcha lub dyktator będzie dobrze rządził, niż że większość wybierze mądrze i wybierze dobrego przywódcę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 września 2013 o 14:13
Piłsudski był pełnym socjalistą do czasu,aż nie objął władzy.Potem zrozumiał,że socjalizmy w wykonaniu pionierów prowadzą do czegoś gorszego niż nawet najokrutniejszy kapitalizm. Potem z socjalizmów została mu tylko garstka i zachował je tylko po to,aby niczego nieświadomy motłoch nie chciał stworzenia Polskiej republiki radzieckiej co skończyłoby się źle dla nich.
General1234 Piłsudski działał jako socjalista bo akurat w jego rejonach działali socjaliści, Piłsudski nie był pełnym socjalistą bo socjaliści prowadzili międzynarodówki a Piłsudskiemu zależało jedynie na niepodległości Polski.
Trochę przesadziłem z tym "pełnym socjalistą" nie mniej po dojściu Piłsudskiego do władzy jego socjalizm opadł w stosunku do lat wcześniejszych, ale nie zniknął całkowicie o czym mogą świadczyć projekty państwowe i dość wysokie podatki jakie wtedy panowały (nawiasem mówiąc te podatki były o od 25 - 60 punktów procentowych niższe niż teraz w Polsce, a socjalizmy Piłsudskiego były mniejsze niż w III RP.)
A co się czepiacie Palikota? Że chce tępić faszystowskich śmieci, a co niby w tym złego? Niema wolność dla wrogów wolności. Przestępców trzeba łapać i izolować ich zdrowego społeczeństwa, co w tym niby takiego niedemokratycznego?
Powiedział człowiek który uważa że PRL był ok... Nie ma wolności dla wrogów wolności? OK, zamknijmy wszystkich komunistów i socjalistów, bo oni też chcą nam ją ograniczać, a od faszystów różnią się tym, że faszyzm i nazizm wycierają sobie gębę narodem, a komuniści "sprawiedliwością społeczną".
Dobrze powiedziałeś Zaymon. Nie ma wolności dla wrogów wolności. A teraz zgłoś się grzecznie na najbliższy posterunek policji. Skoro pochwalasz Palikota za tępienie "faszystów, bo "nie ma nic w tym złego"", to chyba prawicowcy mają w takim razie prawo popierać Beriwika za likwidowanie socjalistów, "bo też nie ma w tym nic złego".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 września 2013 o 16:24
@Molochor
"Niema wolność dla wrogów wolności" I to właśnie realizował PRL po 1956 roku (wcześniejszy okres został przez samych komunistów potępiony a jego ofiary zrehabilitowane). Kto był tępiony za komuny, sqrwiele którzy chcieli odebrać ludziom system sprawiedliwości społecznej, przejąć państwowe firmy i zafundować dziki kapitalizm, wyzysk i niewolnictwo. Tylko niestety komuna była zbyt słaba w walce z tymi zwyrodnialcami i ostatecznie zło zatryumfowało robiąc po 1989 roku z Polaków dziadów.
Tylko jakiś chory bezmózg może porównywać idee sprawiedliwości społecznej z ideologią dyskryminacji i gnojenia ludzi ze względu na narodowość, kolor skóry czy orientację seksualną.
Sprawiedliwość społeczna = niesprawiedliwość. W Polsce jednym z głównych bohaterów wolności był Piłsudski, bo obronił w 1920r kraj przed wyniszczającym komunizmem, który zbrodniczo okradał i wykorzystywał ludzi 1000 kroć gorzej niż najgorszy kapitalista, bezprawnie zabierał własność ludzi i dawał ją swojemu motłochowi. Nie ma wolności dla ludzi, którzy chcą odebrać drugiemu jego własność. Takiego człowieka w razie potrzeby należy zastrzelić przy samej próbie niezależnie od tego, czy jest przedstawicielem państwa, czy zwykłym bandytą. Komuniści i socjaliści niczym nie różnią się od łysego dresa, który kradnie dziecku telefon. Ja osobiście za próbę odebrania swojego majątku obciąłbym palce niezależnie czy byłby to dres, czy komunista lub socjalista. Socjalistów należy wysłać na bezludną wyspę i niech tam sobie wprowadzają swój zasrany socjalizm i niech sami siebie okradają. Socjaliści są gorsi od faszystów i niewiele gorsi od nazistów.
Oj dziecko, dziecko... Guzik wiesz, jak zwykle. Gdyby była dyktatura, już byś w pierdlu siedział za swoje teksty. A w ogóle to co się stało, że dziś wcześniej ze szkoły wyszedłeś?
kyd coraz bardziej przypomina mi rabina Mosze Levignera (wygooglujcie). Wyskakuje ni stąd ni zowąd ciągnąc za sobą lojalną grupkę swoich gimbusów i pilnuje robieniem jazgotu, aby o nim nie zapomnieć. O ile te fragmenty o Tusku i Barosso oddają prawdę, to Sienkiewicz i Palikot są mocno przekłamani, szczególnie ten pierwszy. Jeśli zdziczałe kibolstwo szaleje niczym stado dzikich osłów, grożąc normalnym ludziom, to bierze się ich za mordę. W normalnych krajach się nie chrzanią z troglodytami - jak w Hiszpanii, gdzie policja zrobiła co do niej należało, a rodzima dzicz skamlała przez to jeszcze chyba tydzień później. Wściekłemu kundlowi nie pozwala się biegać wolno, więc daruj sobie to pieprzenie kyd, najemny propagandzisto!
Przeciwko autorowi tego obrazka dla zasady poszkodowani powinni wytoczyć powództwo o zniesławienie :)
Widzę, że ludzie nie wiedzą jaki jest ustrój polityczny w tym kraju, a zarazem nie są zorientowani jakie normy prawne obowiązują na terytorium Rzeczypospolita Polska.
Nie uczestniczyłeś w wyborach(przejaw demokracji bezpośredniej), więc nie zajmuj stanowiska na temat wybranych przedstawicieli.
Nie podobają Ci się partie polityczne lub ich programy, więc załóż własną partię i stwórz własny program między innymi gospodarczy itd. Zobaczysz jak jest łatwo :)
Wypowiadasz się na temat na bazie cząstkowych przesłanek, co za problem , ponieważ nie chce Ci się przeczytać projektu ustawy lub samej ustawy co dopiero zapoznać z danymi statystycznymi itp.
Problem tego państwo to jednostka, a nie władza:)
Pamiętajcie że władze sami wybieramy :)
Drogi autorze wiedz że szczera dyktatura nie ma już żadnych skrupułów ograniczać wolność zaś udawana demokracja która jest oficjalnie wolnym systemem musi stwarzać pozory i pilnować się na każdym kroku więc ograniczenie wolności nie przychodzi im wtedy tak łatwo.
Tylko że ci od "dyktatury" i ci od "demokracji" to jedna banda w mediach się żrąca a za kulisami przyjaźniąca i wspólnie rządząca...
Czyli którzy? JKM?
Wszystkie partie, ruchy polityczne, politycy. Wszyscy. JKM też.
Tylko co tu robi Palikot??? On te słowa wypowiedział SŁUSZNIE bo chodziło mu o to żeby gnębić prostaków faszystów którzy nienawiść i brak jakiejkolwiek kultury mają w sercach. NIe macie pojęcia co faszyści robią na konferencjach i spotkaniach
Palikotowi nie chodzi to to by "gnębić prostaków faszystów". Palikotowi chodzi o to by znów się popisać, zabłysnąć w mediach, narobić szumu a i tak na koniec z deklaracji gówno wyjdzie. Jak choćby wtedy gdy deklarował palenie marychy a zapalili jakieś kadzidełka. On nic nie zrobi. On tylko mówi że coś zrobi- jak każdy zresztą. Niech tyle przestanie mówić co on nie zrobi- niech pierwszy cokolwiek wreszcie zrobi! Po co Ruch Palikota powstał w ogóle? Może dlatego że dostał się do sejmu gdyż liczono że będzie to lewica alternatywna do SLD i partia chcąca jakichś zmian? Może chodzi o to by wszyscy stracili nadzieję że ktokolwiek cokolwiek zmieni i zachować dalej sejm w stałym składzie?
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 2 września 2013 o 21:55
nic nie jest wstanie zrobić bo wszystkie ustawy Ruchu Palikota blokują posłowie Tuskacza ! Bo żeby jakaś ustawa weszła musi większosc posłów w sejmie sie zgodzić, a posłów w ruchupalikota jest malutko, najwięcej posłów ma PO i oni to tchórze skorumpowani ! Palikot gówno może zrobić. Dopóki nie da się mu szansy to się nie przekonamy co zrobi, ale kur... pewnie znowu wygra PIS więc sie nigdy nie dowiemy.. Ja tam zagłosuje na RP, zwisa mi to ze jest tam homoseksualista. Liczy sie co chce zrobic a nie jaką ma orientacje
Przez takie osoby jak JanuszRP zaczynam wątpić w demokrację. Wiem, że każdy człowiek jest równy, to prawda, ale czemu ktoś tak zmanipulowany i nieogarnięty w polityce ma mieć taki sam głos jak np. profesor? Czemu zwykły kibol z IQ ziemniaka ma taki sam wpływ na rząd jak produktywny przedstawiciel klasy średniej? Magia demokracji.
A to moja pierwsza fotografia w albumie.
http://images65.fotosik.pl/138/d71b49fe943d653fmed.jpg
szarozielony - jesteś prostakiem skoro myślisz że homoseksualista tylko po to jest politykiem zeby zalegalizować związki partnerskie, sam opowiadał ze trzeba walczyc z kościołem i bezrobociem. a teraz do drugiego prostaka - chce od 16lat bo młodzież jest mądrzejsza od starszych bardziej ogarnięta , więcej wiedzą, starsi są często zacofani, zmanipulowani np przez media kościół, mam nadzieje ze od 16lat będzie można głosowac juz niedługo
A jaka niby jest k***a różnica między szczerą dyktaturą a udawaną demokracją? Przecież to jeden ch*j!!!
Taka, że udawana demokracja wciąż nazywa siebie obrońcą wolności, prawa do własnych poglądów, etc. i chociaż jest to totalna ciemnota z 70% społeczeństwa naprawdę w to wierzy. Dyktatura przynajmniej nie sprawia, że zostajesz niewolnikiem, który myśli, że jest wolny.
??? Nie? Przecież dyktatura zawsze przedstawia się jako heroiczna obrończyni swego narodu. Jako jedyna ostoja praworządności w morzu zepsucia. Dyktatura zawsze indoktrynuje i pierze mózgi.
Piszę o podejściu do wolności, bo zresztą do wolności i prawa do samostanowienia nawiązują cztery powyższe obrazki. Dyktatura otwarcie odbiera swoim obywatelom wiele swobód (i faktycznie tłumaczy to korzyścią narodu, czasem słusznie). Natomiast "udawana demokracja" odbiera swobody krok po kroku i posługuje się wolnościową retoryką w imię działań, które z wolnością nie mają nic wspólnego. O ile faszyzm zagłusza rozsądek i sumienie społeczeństwa, o tyle "udawana demokracja" zagłusza świadomość - topi ją w masie nowomowy, szumu, propagowania jedynych słusznych poglądów. Właśnie brak świadomości oznacza niewolę.
Szczesliwi niewolnicy to najwieksi wrogowie wolnosci.
Palikot mówił to o którychś politykach albo kimś innym wysoko postawionym (nie pamiętam), nie o zwykłych ludziach. Jak masz robić takie tanie prowokacje, to lepiej sobie daruj...
To kyd. Nie wymagaj od niego wiarygodności- wiarygodność i źródła są dla lewaków. A w to że odpuści wątpię.
Co Ty pieprzysz? Mówił to w kontekście tej fali faszyzmu, jaka rzekomo zalewa obecnie nasz kraj. "Sfotografujemy mordę za mordą. Opublikujemy dane. Wywiesimy plakaty w miastach, dzielnicach , na ulicach – wszędzie tam gdzie żyją. Tam ich powiesimy, aby każdy widział z imienia i nazwiska kto jest faszystą. Będziemy na nich pluć, wsadzać do więzienia, gnębić w miejscu pracy. Niech czują się słabi, niech się boją. Wyśmiejemy ich, ich znajomych, ich bliskich. Udzielimy pomocy każdemu kto padnie ofiara ich przemocy.
Wiem - to bulwersujące! To na granicy. Ale nie ma wyjścia, bo oni nie przestrzegają reguł, więc i my musimy być bezwzględni." Poczytaj sobie: http://januszpalikot.natemat.pl/67311,stop-faszystom
No coz, dochodzimy do dylematu,czy mozna ograniczyc wolnosc tych, ktorzy chca ja organiczac reszcie. Czy mozna zwalczac szowinizm szowinizmem jesli nie da sie zmienic sposobu myslenia. Najgorsze w takiej sytuacji jest to, ze kazda ze stron jest swiecie przekonana o swojej racji. Najlepsza opcja byloby odebranie mozliwosci stanowienia o osobie A osobie B, tylko wtedy caly uklad spoleczny sie wali.Dochodzimy do paradoksu, ktorego jedynym rozwiazaniem bylby jakis niezalezny sedzia, ktorego na chwile obecna nie ma i chyba nigdy nie bedzie...
Znaczy redwatch jest spoko (kydowi jakoś nie przeszkadzał), ale to samo z faszystowskim ścierwem jest już nie spoko.
Proponuje zmienić nazwę strony na "prawica .pl" albo " tablica kyda.pl"
Bo to naprawdę przestaje być zabawne jak każdy bełkot kyda dostaje się na główną a 90% jego rewelacji albo nie ma źródła albo to "źródło" to prawicowe strony
Oj kyd, ty mój biedaku. Ten paskudny Palikot cię straszy... Łatwo dajesz się nabierać na tani populizm tylko wtedy, kiedy jest to dla ciebie wygodne, co? Gdzie krytyka Kaczyńskiego i jego 40% podatku dla najbogatszych? Toż to dopiero bolszewizm i gwałt na wolności? Ciekaw jestem, kiedy w końcu Korwiniści przejrzą kim naprawdę jesteś, stracisz 3/4 publiczności...
@dekaron
A czego się spodziewasz? Że Gazeta Wyborcza napiszę prawde? Że Neewsweek, Lis i Michnik powiedzą po prostu jak jest w naszym państwie? Nie bądź naiwny.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2013 o 18:55
A ja nie chcę ani jednego ani drugiego. . .
Autorowi zalecam zapoznac sie ze slowem szowinizm. Faszyzm to nie to samo co szowinizm.
Ja bym to bardziej polecił Palikotowi i lewicy. Dla nich niema różnicy między szowinizmem, narodowcami, faszystami, nazistami i patriotami.
U nas nie ma demokracji , tylko jest teraz przez głupie rządy polityków tylko jest demokracja fasadowa.
Albo jeszcze gorzej może prawdopodobnie jest demokracja autorytarna lub totalitarna .
Czytałem o tym w książce (zapomniałem jaki tytuł ) o demokracji .
Jeszcze głupie media: , Agora (Gazet Wyborcza itp. ) , Polsat , TVN ,Rzeczpospolita itd., PO i cała teraźniejsza kadencja rządu: manipulują , kłamią prowokują do zniszczenia polski i polaków .
Dosyć tego !
Jeśli chodzi o TVN i TVP to masz racje ale Polsat to raczej najwiarygodniejsza z tych 3 telewizji. Nie stawiałbym na równi z TVNem i Gazetą Wyborczą. Podam przykład - na TVP i TVN relacja kilkugodzinna z procesu Katarzyny W., a na Polsacie normalne wiadomości i programy. A w Wydarzeniach na tym kanale widziałem kilka razy reportaże tego co robią w Europie muzułmańscy fundamentaliści i dziennikarze nie bali się używać słowa "fanatyk" "imigrant" "muzułmanin". Nie tak jak "poprawnie politycznie" TVN/GW, które nazywają ich "turystami o egzotycznych rysach twarzy" (cytat z GW). A TVN lubi przekłamywać fakty, zwłaszcza jeśli chodzi o politykę, na korzyść PO
@~Wierzę_że_będzie_normalna_demokracja_w_polsce Demokracja w obecnej formie, czyli ochlokracja prowadzi do totalitaryzmu, a przynajmniej do socjalizmu, "żaden król absolutny nie miał takiej władzy jaką posiada większość w demokracji"
@MateuszMmz_ zauważ że przez ostatni czas, jakieś pół roku TV głównego ścieku odwracają się od PO, trzeba znaleść nową alternatywę
Wszystkie cytaty z demota są przekłamane. Minus za manipulacje
Jakie cytaty?
To zapraszam do Korei Północnej jak tak bardzo lubisz dyktaturę...
A co w takim razie jest w Korei? Może kapitalizm? A Kim Dzong Un został wybrany przez demokratyczne wybory?
Dyktatura może być albo dobra albo zła. demokracja jest ZAWSZE głupia!!
Co, powtarzasz za Slonxem, ty "samodzielnie myślący"?
za korwinem ktory zreszta mial racje
Demokracja też jest dyktaturą, tyle że w zwyczajnej dyktaturze dyktator nie da się ogłupić mediom a większość w demokracji już tak. Dyktator będzie raczej dbał o swój kraj, bo jak spieprzy sprawę to będzie musiał potem przywracać wszystko do porządku, natomiast demokratycznie wybrana władza może źle rządzić w kraju ile jej się podoba a potem poda się do dymisji i zrzucą obowiązek przywracania ładu na nową demokratycznie wybraną władzę. Złego dyktatora można obalić i zabić, większości złych wyborców nie da się wyłapać i zabić. Jest większa szansa,że monarcha lub dyktator będzie dobrze rządził, niż że większość wybierze mądrze i wybierze dobrego przywódcę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2013 o 14:13
Piłsudski był pełnym socjalistą do czasu,aż nie objął władzy.Potem zrozumiał,że socjalizmy w wykonaniu pionierów prowadzą do czegoś gorszego niż nawet najokrutniejszy kapitalizm. Potem z socjalizmów została mu tylko garstka i zachował je tylko po to,aby niczego nieświadomy motłoch nie chciał stworzenia Polskiej republiki radzieckiej co skończyłoby się źle dla nich.
General1234 Piłsudski działał jako socjalista bo akurat w jego rejonach działali socjaliści, Piłsudski nie był pełnym socjalistą bo socjaliści prowadzili międzynarodówki a Piłsudskiemu zależało jedynie na niepodległości Polski.
Trochę przesadziłem z tym "pełnym socjalistą" nie mniej po dojściu Piłsudskiego do władzy jego socjalizm opadł w stosunku do lat wcześniejszych, ale nie zniknął całkowicie o czym mogą świadczyć projekty państwowe i dość wysokie podatki jakie wtedy panowały (nawiasem mówiąc te podatki były o od 25 - 60 punktów procentowych niższe niż teraz w Polsce, a socjalizmy Piłsudskiego były mniejsze niż w III RP.)
A co się czepiacie Palikota? Że chce tępić faszystowskich śmieci, a co niby w tym złego? Niema wolność dla wrogów wolności. Przestępców trzeba łapać i izolować ich zdrowego społeczeństwa, co w tym niby takiego niedemokratycznego?
Powiedział człowiek który uważa że PRL był ok... Nie ma wolności dla wrogów wolności? OK, zamknijmy wszystkich komunistów i socjalistów, bo oni też chcą nam ją ograniczać, a od faszystów różnią się tym, że faszyzm i nazizm wycierają sobie gębę narodem, a komuniści "sprawiedliwością społeczną".
Dobrze powiedziałeś Zaymon. Nie ma wolności dla wrogów wolności. A teraz zgłoś się grzecznie na najbliższy posterunek policji. Skoro pochwalasz Palikota za tępienie "faszystów, bo "nie ma nic w tym złego"", to chyba prawicowcy mają w takim razie prawo popierać Beriwika za likwidowanie socjalistów, "bo też nie ma w tym nic złego".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 września 2013 o 16:24
@Molochor
"Niema wolność dla wrogów wolności" I to właśnie realizował PRL po 1956 roku (wcześniejszy okres został przez samych komunistów potępiony a jego ofiary zrehabilitowane). Kto był tępiony za komuny, sqrwiele którzy chcieli odebrać ludziom system sprawiedliwości społecznej, przejąć państwowe firmy i zafundować dziki kapitalizm, wyzysk i niewolnictwo. Tylko niestety komuna była zbyt słaba w walce z tymi zwyrodnialcami i ostatecznie zło zatryumfowało robiąc po 1989 roku z Polaków dziadów.
Tylko jakiś chory bezmózg może porównywać idee sprawiedliwości społecznej z ideologią dyskryminacji i gnojenia ludzi ze względu na narodowość, kolor skóry czy orientację seksualną.
Sprawiedliwość społeczna = niesprawiedliwość. W Polsce jednym z głównych bohaterów wolności był Piłsudski, bo obronił w 1920r kraj przed wyniszczającym komunizmem, który zbrodniczo okradał i wykorzystywał ludzi 1000 kroć gorzej niż najgorszy kapitalista, bezprawnie zabierał własność ludzi i dawał ją swojemu motłochowi. Nie ma wolności dla ludzi, którzy chcą odebrać drugiemu jego własność. Takiego człowieka w razie potrzeby należy zastrzelić przy samej próbie niezależnie od tego, czy jest przedstawicielem państwa, czy zwykłym bandytą. Komuniści i socjaliści niczym nie różnią się od łysego dresa, który kradnie dziecku telefon. Ja osobiście za próbę odebrania swojego majątku obciąłbym palce niezależnie czy byłby to dres, czy komunista lub socjalista. Socjalistów należy wysłać na bezludną wyspę i niech tam sobie wprowadzają swój zasrany socjalizm i niech sami siebie okradają. Socjaliści są gorsi od faszystów i niewiele gorsi od nazistów.
@General1234 odnośnie Piłsudskiego, to mam wrażenie, że był on socjalistą.
Oj dziecko, dziecko... Guzik wiesz, jak zwykle. Gdyby była dyktatura, już byś w pierdlu siedział za swoje teksty. A w ogóle to co się stało, że dziś wcześniej ze szkoły wyszedłeś?
kyd coraz bardziej przypomina mi rabina Mosze Levignera (wygooglujcie). Wyskakuje ni stąd ni zowąd ciągnąc za sobą lojalną grupkę swoich gimbusów i pilnuje robieniem jazgotu, aby o nim nie zapomnieć. O ile te fragmenty o Tusku i Barosso oddają prawdę, to Sienkiewicz i Palikot są mocno przekłamani, szczególnie ten pierwszy. Jeśli zdziczałe kibolstwo szaleje niczym stado dzikich osłów, grożąc normalnym ludziom, to bierze się ich za mordę. W normalnych krajach się nie chrzanią z troglodytami - jak w Hiszpanii, gdzie policja zrobiła co do niej należało, a rodzima dzicz skamlała przez to jeszcze chyba tydzień później. Wściekłemu kundlowi nie pozwala się biegać wolno, więc daruj sobie to pieprzenie kyd, najemny propagandzisto!
Głosujcie na Janusza Korwina, gospodarka ma pracowac, więźniów zabijać zamiast utrzymywać dożywotnio za nasze pieniądze, znieść podatek dochodowy!
Jak tam w pierwszych dniach szkoły?
Nawet jeśli szczery dyktator ma przypadkiem inne poglądy na to jak wolno ci żyć, niż ty?
Przeciwko autorowi tego obrazka dla zasady poszkodowani powinni wytoczyć powództwo o zniesławienie :)
Widzę, że ludzie nie wiedzą jaki jest ustrój polityczny w tym kraju, a zarazem nie są zorientowani jakie normy prawne obowiązują na terytorium Rzeczypospolita Polska.
Nie uczestniczyłeś w wyborach(przejaw demokracji bezpośredniej), więc nie zajmuj stanowiska na temat wybranych przedstawicieli.
Nie podobają Ci się partie polityczne lub ich programy, więc załóż własną partię i stwórz własny program między innymi gospodarczy itd. Zobaczysz jak jest łatwo :)
Wypowiadasz się na temat na bazie cząstkowych przesłanek, co za problem , ponieważ nie chce Ci się przeczytać projektu ustawy lub samej ustawy co dopiero zapoznać z danymi statystycznymi itp.
Problem tego państwo to jednostka, a nie władza:)
Pamiętajcie że władze sami wybieramy :)
Dziękuje za minusy
Pozdrawiam
Tutaj jest demokracja, internetowa http://votepush.com
Prawica czy lewica jedno stado pchające się do koryta z państwową kasą.
Już chyba nie masz wyboru...
Prawa połowa ma rację w 100% Jak się kibice nie potrafią zachować to won z miejsc publicznych.
Drogi autorze wiedz że szczera dyktatura nie ma już żadnych skrupułów ograniczać wolność zaś udawana demokracja która jest oficjalnie wolnym systemem musi stwarzać pozory i pilnować się na każdym kroku więc ograniczenie wolności nie przychodzi im wtedy tak łatwo.