DawcaMocyWNocy 29 grudnia 2013 o 22:04 +25 / 27 Świetna reklama, zwłaszcza, jeśli ten przyjaciel również jest płci męskiej. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~marketing_podst 1 stycznia 2014 o 16:17 -5 / 7 marka by była jesli by podeszła tez do jego brata i ojca Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~DHFD 1 stycznia 2014 o 16:59 0 / 0 Przykład dobry, ale korekta tekstu ndst! Tak to jest jak stawia się na ilość, a nie na jakość studentów! Odpowiedz Komentuj obrazkiem
~L87 1 stycznia 2014 o 20:59 +1 / 1 A wspominanie na rozmaite sposoby o "świetności w łóżku" przy okazji tłumaczenia czegoś innego nazywamy "reklama podprogowa" ;) Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mbiela 2 stycznia 2014 o 7:06 +2 / 2 "słyszałam, że jesteś tępym c#ujem" to w sumie też marka.. Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kronosidlo 2 stycznia 2014 o 23:47 0 / 0 Z tego można wyczytać jeszcze prawdę uniwersalną: że zawsze na końcu d*many jest klient... Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Świetna reklama, zwłaszcza, jeśli ten przyjaciel również jest płci męskiej.
marka by była jesli by podeszła tez do jego brata i ojca
Przykład dobry, ale korekta tekstu ndst! Tak to jest jak stawia się na ilość, a nie na jakość studentów!
było na kwejku tydzień temu
a to są demotywatory.pl
no i?
A wspominanie na rozmaite sposoby o "świetności w łóżku" przy okazji tłumaczenia czegoś innego nazywamy "reklama podprogowa" ;)
"słyszałam, że jesteś tępym c#ujem" to w sumie też marka..
Z tego można wyczytać jeszcze prawdę uniwersalną: że zawsze na końcu d*many jest klient...