Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
796 1473
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D daclaw
+44 / 88

Koło dupy mi lata, czy jest ona kreatywna, czy nie, wystarczy mi, że wymierne efekty działalności Owsiaka widzę w szpitalach. Nawet jeśli on sam na Orkiestrze dobrze zarabia - niech mu idzie na zdrowie. :) Za dobrą, ciężką pracę należy się w końcu dobra płaca. Na pewno bardziej jemu, niż jakiemuś pierdzistołkowi - prezesowi jakiejś spółczyny - popłuczyny. A ci więcej koszą tzw. pieniędzy podatnika oficjalnie, niż Owsiak byłby w stanie zakisić w słoiku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lobotom
+17 / 25

Wiecie co mnie denerwuje... znajoma pracowała w firmie, która handluje sprzętem medycznym. Okazało się, że sprzedali WOŚPowi dużo sprzętu. Niestety sprzęt ten był z okrojona gwarancją, bez części zamiennych, opieki serwisowej itp. Na papierku ładnie wygląda - dużo sprzętu ale tak naprawdę dla szpitala jest to kukułcze jajo. Bo jak się zacznie używać takiego sprzętu i serwisować, wymieniać lampy itd... wyjdzie na to że szpital zapłaci więcej za sprzęt niż gdyby sam go kupił w normalnym przetargu. DLATEGO BYŁA AFERA ZWIĄZANA Z TYM ŻE SZPITALE NIE CHCIAŁY UŻYWAĆ SPRZĘTU OD WOŚP. Ja popieram akcję, zawsze uczy ona empatii i pomagania innym ale uważam za ŻENUJĄCY fakt, że moje państwo pomimo kradzionego mi co chwile podatku nie potrafi zapewnić tego sprzętu samo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mijak
-1 / 11

Icam - ale wystarczy, źe 1% Polaków będzie myśleć w ten sposób, to już się zbierze całkiem odczuwalna sumka. Dlatego takie pasożytnictwo należy tępić. Chociaż do Owsiaka nic nie mam. Robi sporo, poza tym ludzie mu z własnej woli płacą. A łatwo powiedzieć, że wolałoby się dać pieniądze bezpośrednio na sprzęt, ale prawda jest taka, że jakby nas Owsiak nie zmobilizował, to 99% gówno by dała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2014 o 14:56

avatar ~WOŚP
-3 / 13

Psy szczekają, karawana jedzie dalej. Siema!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar quintus2610
-1 / 13

Jurek dobrego masz dealera, że na pytanie o kasę skaczesz po stole drąc ryja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BombowyAhmed
+15 / 75

niestety przez ciągłe ataki ze strony radykałów i fanatyków żerujących na niezadowoleniu społecznym coraz mniej osób daje na WOŚP. Przykre, bo przez ich durne chore teorie cierpią na tym tylko dzieci i osoby starsze, które mogłyby dostać pomoc z orkiestry. Ciężko im także wytłumaczyć, ze WOŚP to nie "lewacka" bojówka tylko organizacja charytatywna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2014 o 2:47

L LadyFanstasta
+1 / 31

Ajuto, chyba ktoś ma bujną wyobraźnię. A autor artykułu używa pojęć, których znaczenia nie rozumie. Tak czy siak prawdą jest, że dzięki Owsiakowi i WOŚP do szpitali i prywatnych domów (mam na myśli pompy insulinowe) trafia mnóstwo sprzętu. Gadajcie ile chcecie, ale sama widziałam mnóstwo sprzętu z serduszkami, a koleżanka chora na cukrzycę właśnie od nich dostała pompę. Nie chcecie, nie wspierajcie WOŚP-u, ale nie obrzucajcie błotem tego, który - w przeciwieństwie do was! - pomaga. Nawet gdyby miał z tego korzyści, to i tak jego pomoc jest przeogromna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar efka09
+6 / 8

Okej, mi jedyne i najistotniejsze co się nie podoba w tej całej akcji to to, że ta akcja wyręcza jednostki odpowiedzialne za kupno tych wszystkich sprzętów, one powinny być zapewnione tak czy inaczej i nie powinno ich brakować w szpitalach! Przecież to jest śmieszne, z wypłaty potrącają mi 290zł na kasę chorych miesięcznie!! Co idzie łatwo przeliczyć w skali roku daje to kwotę aż 3480zł. Ile to pieniędzy jeżeli zsumować składki płacących przez wszystkich ludzi aktywnych zawodowo?! Tyle pieniędzy idzie w błoto ponieważ do lekarzy specjalisty nie idzie się dostać, trzeba czekać miesiącami, więc znowu trzeba wydawać pieniądze na prywaciarzy! I jeszcze nie muszą inwestować w nowe sprzęty bo przecież jest wspaniała akcja WOŚP która wszystko za nich zrobi, lepiej pieniądze włożyć do swojej kieszeni i wybudować jakieś pięknie placówki za miliony z przestarzałym sprzętem z drugiej ręki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-2 / 12

@LadyFantasta - to ty używasz pojęć, których nie rozumiesz, a linkowany przeze mnie artykuł obnaża działalność Owsiaka, i przepływy pieniędzy. Po co ściemniasz, przecież każdy może sobie przeczytać i sam oceni czy autor rzetelnie opisał interesy Owsiaka. Jeżeli masz merytoryczne argumenty, to słucham, bo dotąd piszesz tylko w stylu "artykuł o interesach Owsiaka jest be, ale nie powiem dlaczego" - nie ośmieszaj się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
+1 / 15

Jeżeli ktoś nie widzi różnicy pomiędzy pluciem a prześledzeniem przepływów finansowych publicznej fundacji, powinien jak najszybciej skorzystać ze wspomnianego sprzętu medycznego. Jak rozumiem, linkowanego przeze mnie artykułu pokazującego gdzie idą pieniądze ze zbiorek Owsiaka nie przeczytałeś ? Ale wiesz, że artykuł jest be ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2014 o 13:35

avatar ~Bez_imieny
0 / 16

Z Xar jest specyficzną osobą, kiedy widzi, że można przywalić Kościołowi, to jego myślenie przechodzi na tryb ekonomiczny i bez wahania, często w brew logice, a nawet faktom wybiera opcję akta na Kościół. Dla tego, trzeba spojrzeć na niego z politowaniem i nie brać go na poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xxxxxxxxxxqwerty
+3 / 17

bo ludziom w Polsce cholernie ciężko uwierzyć w czyjąś bezinteresowność i dobre serce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PolakoPL
0 / 4

LadyFanstasta@ OGROMNE ??? Poczytaj sobie ile NFZ pompuje w szpitale, ta sumka Owsiaka nie jest nawet promilem tego co NFZ ,,daje,, na szpitale. Nadal nie wiem co sie z tymi pieniędzmi dzieje przeciez to sa ogromne sumy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~0bcy_as
+2 / 14

Kurna xar - a ja życzę wszytskim przeciwnikom kościoła aby sami musieli korzystać z jego pomocy - ciekawe czy wtedy przestaną tak pluć na niego jadem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar niebijplx
-3 / 11

@UP ALL - Zostawcie Xar'a. To jest Islamista, jego głównym celem jest zwalczanie największej religii świata, bo tylko ta islamistom zagraża. Dajcie mu tylko kozę i będzie spokój :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
-1 / 3

Ajuto, jeśli podajesz jakiś artykuł jako swój argument, to powinieneś znać jego treść i się z nią zgadzać. To po pierwsze. Użycie pojęcia "sekta" to nie przeoczenie czy wyolbrzymienie, tylko głupota autora tekstu, z którym się zgadzasz, a przynajmniej powinieneś, skoro się do niego odwołujesz. Rozpisywać się więcej nie zamierzam, bo mój komentarz byłby równie długi, jak wypociny tego zakompleksionego kogoś. I skoro czepiasz się, że JA używam pojęć, których nie rozumiem, i nie wypisuję argumentów, to proszę, wypisz, których słów ja nie rozumiem. Oczywiście z mojego pierwszego komentarza, bo o nim mowa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-3 / 3

@LadyFanstasta, podaję link do artykułu, który pokazuje jakich zakupów nieruchomości dokonuje WOŚP, do czyjej kieszeni popłynęły pieniądze z tych transakcji, jakie gigantyczne są koszty obsługi przy niewielkim zatrudnieniu, o czym Owsiak milczy podczas wielkich telewizyjnych kampanii zbierania pieniędzy. Ja przeczytałem ten artykuł i się z nim zgadzam, trudno się nie zgadzać z czymś, co jest oparte na analizie sprawozdań finansowych - natomiast ty nie przeczytałeś artykułu, ale się z nim nie zgadzasz... O tempora, o mores! Jeżeli twierdzisz, że autor artykułu używa pojęć, których nie rozumie, to proszę wypisz, których słów autor nie rozumie? I owszem, krytykując artykuł o Owsiaku, nie podajesz żadnych argumentów - nie mogę ich wyliczyć ze zrozumiałych względów... bo ich nie podajesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2014 o 21:32

C Cycson
+2 / 4

@Ajuto, wybacz, ale jedząc kanapkę sprawdziłem na szybko coś, co bardzo łatwo sprawdzić - KRS spółki Złoty Melon. Jedynym udziałowcem jest WOŚP, a nie Owsiak. On pełni funckję Prezesa, a nie jak sugeruje się w tym tekście "należy tylko i wyłącznie do Owsiaka". Osoba pisząca ten tekst albo nie wie o czym pisze, albo kłamie z premedytacją. Złapałem go na prostym kłamstwie, więc nawet nie mam zamiaru sprawdzać reszty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ajuto
-3 / 3

@Cycson - najwyraźniej jednoczesne jedzenie i czytanie ze zrozumieniem sprawia ci trudność. W artykule wyraźnie jest napisane, że spółka "Złoty Melon" odsprzedała swoje udziały WOŚP. Dosłowne brzmienie tekstu z artykułu: ".... sekta WOŚP to fundacja, której za kwotę 1 550 000,00 odsprzedała wszystkie swoje udziały spółka Złoty Melon, w 100% należąca do Jerzego Owsiaka". Artykuł zaznacza, że WOŚP kupiła spółę będącą w 100% własnością Owsiaka, czyli WOŚP, w której Owsiak jest prezesem, kupiła spółkę, której Owsiak był właścicielem. Pięknie prawda ?. Jeśli WOŚP kupiła tę spółkę od Owsiaka, to jest chyba oczywiste, że po sfinalizowaniu transakcji 100% udziałów stało się własnością kupującego, czyli WOŚP. Właśnie na tym polega sedno, tej, jak by to uprzejmie nazwać... strategicznej operacji finansowej za 1,5 mln złotych...... Proponuję jednak odłożyć kanapkę i spokojnie przeczytać artykuł jeszcze raz...

P.S. to co ty masz zamiar lub nie masz zamiaru, to naprawdę nikogo nic nie obchodzi, link jest przeznaczony dla osób, które mają autentyczną wolę zapoznania się z obiektywnymi faktami, wszelkie emocjonalne reakcje zostawmy nastoletnim dziewczynkom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2014 o 21:07

C Cycson
0 / 0

@ Ajuto No i widzisz mały pieniaczu zmusiłeś mnie do tego bym dzisiaj w pracy przy porannej kawie poświęcil kolejne 10 minut na szukanie arcjiwalnych KRS-ów Złotego Melona. Są to rzeczy ogólnodostępne, więc taki myśliciel jak Ty z pewnością je znajdzie. Spółka została założona w kwietniu 2003 z kapitałem zakładowym 50 tys zł. Od poczatku jedynym udziałowcem (100% udziałów) było WOŚP. Po kilku miesiącach podwyższono kapitał zakładowy do 1.500 tysięcy i wciąż jedynym udziałowcem był WOŚP. Owsiak nigdy nie miał choćby jednego udziału w tej spółce. Dokapitalizowanie spółki-córki przez matkę nie jest wykupieniem akcji za 1,5 mln, a już na pewno nie miało to nic wspólnego z Owsiakiem. Podsumowując, to co piszesz jest kłamstwem, które wygodnie Ci powtarzać, bo nie wiesz gdzie szukać informacji lub nie chcesz po prostu ich szukać, kłamczuszku.

Edit: literówka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 stycznia 2014 o 19:03

P piszczelestefana
+4 / 24

okay okay. Wszystko ładnie pięknie - tu sprzęt, tam edukacja, gdzie indziej plakaty i obsługa... To wiemy. Ale pytanie nie brzmi na co trafiają te pieniądze, tylko kto stoi za firmami medycznymi, szkoleniowymi, reklamowymi. Czy WOŚP robi przetargi ? Czy może usług dostarczają firmy powiązane z Owsiakiem, jego żoną, szwagrem, wujem, dziadkiem ? Innymi słowy - kto wystawia Owsiakowi faktury ? Nie wiem więc pytam, zresztą o to samo pytają dziennikarze i nie rozumiem czemu Owsiak się irytuje. Idea, nawet najbardziej szlachetna, jeśli jest realizowana za cudze pieniądze wymaga transparentności, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby Owsiak pokazał dziennikarzom wszystkie dokumenty o które pytają. Jak to mawiają prawdziwa cnota krytyk się nie boi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E einstein13
+4 / 14

Dodaj jeszcze do tego ideologię, która towarzyszy owemu przywódcy. Hasła zaprzeczające podstawowym ideom człowieczeństwa (chodzi o brak odpowiedzialności) odstraszają mnie od WOŚP. Jeśli ktoś chce, niech płaci, ale mnie nie zmusicie do wpłacania na niewiadomy cel. Stąd wśród przyjaciół nazywamy Wielką Orkiestrę Świątecznej Przemocy ;) Jak kto chce- nikogo do niczego nie zmuszam :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wykresik
+5 / 31

Też sobie mogę zrobić taki wykresik,
Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-1 / 23

To zrób

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Oldek
-1 / 7

Tylko, że to jest wykres na podstawie dokumentów które mają pewnie ponad setki stron.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BigQ800
+7 / 9

Nie no ok. Fajne cyferki, superwyglądają i na 100% prawdziwe. A teraz poproszę o wykresik wszystkich kosztów imprezy poniesionych przez miasta, służby publiczne, policję, wojsko, sejm, organizacje, firmy itd.. W tedy ten wykresik będzie miał sens i będzie miarodajny. A tak to jest na razie słowmiany "miś" podwieszony pod helikopter, który otwiera oczy niedowiarkom i mówi "patrzcie to jest nasze i to nie jest ostatnie słowo"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MarianKa
+1 / 31

Zazwyczaj najbardziej nieufni w stosunku do innych ludzi są własnie ci, wobec których powinno się być najbardziej nieufnym z realnych powodów. Bardzo smutno mi się zrobiło, kiedy zobaczyłam Jurka Owsiaka na nagraniu z jednej z konferencji. Widzicie do jakiego stanu psychicznego doprowadziła go zawiść ludzka? Jeżeli ktoś uważa, że tak się zachowuje człowiek nieuczciwy, to najprawdopodobniej sam jest dwulicową mendą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jurek_nie_dziekuje
+6 / 26

Nie przyszło Ci do głowy, że to było odstawione show, pod publiczkę, zero konkretów, tylko łaził po stole jak by by chory psychicznie. Jak jest uczciwy to niech pokaże faktury z firm Mrówka cała i Złoty Melon. (dlaczego je ukrywa).Czemu nikt nie zestawił kosztów imprezy jakim jest WOŚP, przelot samolotem, koncerty, wynajętych ludzi, sprzęt, pokazy strażackie, ratownictwa górskiego i wiele, wiele innych fajerwerków, za które przyjdzie zapłacić podatnikom. Bo może się okazać, że są wyższe niż zebrana suma. A i najważniejsze, dyrektorem finansowym WOŚP i zarazem główną księgową jest żona Pana Owsiaka, Lidia Niedźwiedzka-Owsiak. Chrzanie, jak ktoś chce dawać niech daje, ale proszę o jedno, niech nie udaje, że robi to dla dzieci. Owszem jeszcze pierwsze finały były uczciwe i robione od serca, ale gdzieś się nam Jurek pogubił i zmieniły się cele. Teraz w oczach wielu jestem dwulicową mendą, ale wcześniej czy później prawda wyjdzie na jaw i ludzi, którzy odważnie głoszą prawdę, w brew ślepej większości, będą przepraszani. Jeszcze jedno, teraz nie sztuką jest wrzucić, 2 zł do puszki, trudniej jest poświecić własny czas, dla tego gorąco zapraszam zapiszcie się do wolontariatu, raz w tygodni możecie pomagać, czy to w Domu Dziecka czy to Domu Pomocy Społecznej, czy w schronisku dla zwierzą. A jak ktoś chce wspomagać fundację, to róbcie to z głową, tak, żeby nie napychać kieszeni prezesom, tylko pomoc trafiała naprawdę do potrzebujących. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Oldek
-4 / 6

L87 - Przecież to WOŚP organizuje Woodstock....

Tak czy siak te pieniądze idą na ten sprzęt medyczny więc w czym problem? :).
A niech sobie nawet bierze kasę do kieszeni, ale jeżeli potrzebujący dostają ten je.b.any sprzęt to co jest w tym złego?
To, że ktoś sobie zarobi na tym? Taki jest świat ludzie - możliwe, że dopiero teraz się obudziliście ze snu zimowego, ale tak było i zawsze będzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
+7 / 11

Żeby w twojej wypowiedzi był chociaż 1, nawet nieracjonalny argument. Gratuluję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bolo990
-3 / 9

wyp.... sku...synie z tąd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anna_tak_Jurek_nie
+4 / 12

Argumenty do was nie docierają, rozumiem chcecie pomagać, to dobrze, ale roztropniej wybierajcie fundację. Np. Anna Dymna nie robi koło siebie szumu, nie potrzebuje wielkiego show, na koszt państwa, czyli de facto naszego. Po prostu pomaga, przez cały rok i nie łazi po stole, jak ją ktoś zapyta o pieniądze i nie wyrzuca dziennikarzy za zadawanie niewygodnych pytań. Jest wiarygodna w tym co robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+29 / 69

Pomagać można w przeróżny sposób, ja nie potrzebuję do tego pośredników i serduszka z napisem WOŚP, które ma mnie uczynić wielkim filantropem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O olmo44
-2 / 10

A co potrzebujesz? Plusika? Po co się tym chwalisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Justynka5062
-2 / 8

uzbieraj przy tym 50 milionów złotych, a wtedy się porównuj z pomocą :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
0 / 2

Przecież nikt ci nie zabrania pomagać w inny sposób ani nie nakazuje wrzucać pieniędzy do puszek WOŚP-u. Więc po co się wypowiadasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
-1 / 9

"uzbieraj przy tym 50 milionów złotych, a wtedy się porównuj z pomocą" - daj mi darmowy czas antenowy, pełne wsparcie samorządów i media, które sprawią, że więcej Justynek5062 mnie pokocha i setki pseudoautorytetów, które będą dostawać orgazmu za każdym razem jak mnie zobaczą to dam radę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+1 / 1

@olmo44 Nakleiłeś sobie wczoraj serduszko na czoło?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+1 / 1

@Justynka5062 Idiotyczny "argument". Czyli, jeżeli nie mam za sobą sztabu ludzi, mediów i ciul wie czego jeszcze, to już powinienem się schować pod łóżkiem i nie odzywać?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wertyuiiiiii
-4 / 16

Tego demota zrobił chyba jakiś dzieciak ze zresetowanym mózgiem. Jakiś ty naiwny mały autorku tego democika :) Pozdrówko i życzenie samodzielnego myślenia :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Ncaso
-1 / 5

a co ty samodzielnie wymyśliłeś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar lacrimosa1995
-2 / 22

Nie mam lewicowych poglądów, ale ludzie z prawicy, którzy nawołują do niedawania pieniędzy na WOŚP postępują bardzo nieodpowiedzialnie. Tu chodzi o ocalanie ludzkich istnień! A wszędzie się wepchną z tą polityką...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 stycznia 2014 o 12:21

L LadyFanstasta
+2 / 12

Niektórych w oczy kole, że nie są w stanie nic zrobić dobrego dla innych i przeszkadzam im, jeśli ktoś inny jest w stanie tak dużo z siebie dać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
0 / 0

~Pan_czarny, nawet jeśli Owsiak coś, nawet spore coś zabiera dla siebie, to naprawdę pomaga ludziom. Wiem, bo widziałam wiele sprzętów z serduszkami, a koleżanka dostała od nich pompę insulinową. I dlaczego nie czepiasz się polityków, którzy zabierają znacznie więcej, nie robiąc nic poza zamieszaniem i aferami?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D diebitch666
-4 / 14

owsiak pokaz faktury, jak ktos wierzy temu bolszewikowi co wspomaga rzad to gratulacje, tkai wykres tez sobie moge zrobic ahahhha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jwośp
-4 / 12

ładnie te 50% pieniędzy rozłożyli na wykresie a ciekawe co z drugim 50% pewnie na przystanek woodstock i na swoją sektę hare kriszne pan Owsiak przeznaczył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Żuk79
+4 / 4

Przystanek Woodstock, kosztuje 8 mln złotych, co ciekawe jeszcze na początku 2000 r. w sprawozdaniu pojawiał się punkt, o finansowaniu tej imprezy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyFanstasta
-2 / 2

Przeczytaj definicję słowa "sekta". Dopiero potem się wypowiadaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Ncaso
-3 / 9

Łojciec Tadełusz co innego godoł w Radiu Maryja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~rockerososo
-2 / 12

brakuje 120 000zł samej pensji Owsiaka + organizacji woodstock - ŚCIEMA czyli FAKE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar janosik553
0 / 4

Zaraz się okaże że Owsiak w ogóle nic wspólnego z Woodstockiem nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kot1986
+1 / 5

Płaczą o 2M na zorganizowanie tak wielkiej masowej imprezy na skalę całego kraju, a o głupim koncercie Madonny na Narodowym za 6M to nic nie powiecie? Owsiak górą! Ja bym mu co roku dawał ten 1M do kieszeni za to co robi :))))))))))))))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grot1990
+4 / 6

Przy każdej większej inicjatywie ponoszone są koszty (każda fundacja je ponosi) - ale nie czepmy się Owsiaka, że za dużo wydaje. Każdy właściciel(organizator) fundacji - mniej czy więcej zarabia na tego typu organizacjach (w końcu musi za coś żyć), ale nie czepmy się Owsiaka. Jak wcześniej wprost mówił, że woodstock jest w podziękowaniu dla wolontariuszy, to było źle, bo pobierał odsetki zarobione po wpłaceniu kasy do banku - też było źle bo mógł przecież przeznaczyć i tę kasę (podobnie jak swój udział i koszty na pomoc)

Dla mnie nie liczy się ile taka osoba(organizacja) weźmie dla "siebie", dla mnie liczą się szczere chęci, wymierna pomoc i sam fakt, że komuś chciało się ruszyć dupsko i poświęcić swój czas na pomoc innym. Osobiście staram się brać udział w kilku akcjach na raz w roku i jedna nie wyklucza drugiej. Tak daję kasę na kościół i caritas mimo, że wielu księży mnie wkurza, tak daję kasę na Owsiaka mimo że wiem że do 5-10% tego co zostanie zebrane pójdzie na pokrycie kosztów imprezy, Owsiaka i jego rodzinę (gdzie cała rodzina tyra cały rok), czy okrężnymi drogami na woodstock (w co musiałbym się doczytać czy rzeczywiście tak jest, ale niech wam będzie hejterzy, że tak jest). Staram się pomagać również przy innych akcjach i nie tylko raz do roku, a również działa w wolonatriacie i co tydzień prowadzę zajęcia dla różnych dzieciaków i wyjazdy dla nich.

I kążdy wolontariusz jakiego w życiu spotkałem nie patrzy na to ile % z poniesionych kosztów można było dodatkowo przeznaczyć na pomoc, każdy z tych wolontariuszy, których znam patrzy na pomoc jaka została zrobiona i na pomoc jakiej może jeszcze samemu udzielić.

P.S. Akcje typu WOŚP, czy szlachetna paczka są również bardzo budujące dla dzieciaków i młodszieży, którzy biorą w tym udział, często taka jednorazowa akcja pokazuje wielu ludziom, że warto pomagać i zaczynają pomagać przez cały rok.

Reasumując m.in WOŚP to nie tylko zbiórka pieniędzy dla potrzebujących, ale również szkolenia, dobra zabawa i wychowanie

Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koeman
-3 / 5

2 mln dla Owsiaka w jeden dzień ... nie mam więcej pytań (patrz pkt 6)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kot1986
+5 / 5

Aha a fajerwerki(światełko do nieba) w większych miastach same się kupią? Tony naklejek(35M sztuk) same się zrobią? itd. + opłacenie ludzi, no nie wszyscy chcą niestety za darmo tyrać ;P dalej te 2M nie robi takiego wrażenia jak 6M na denny koncert Madonny :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Ncaso
-1 / 11

dałeś coś do puszki mendo że go rozliczasz? Ja dałem... 2 mln? szkoda że tak mało - jest wart więcej. Dzięki Juras!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~direndal
-1 / 3

sam to zweryfikowałeś czy przeczytałeś gdzieś w jakimś szmatławcu opłacanym przez owsika

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pdapd
0 / 2

Wszystkie pieniadze na sprawy administracyjne dostaja od sponsorow.( prosze poczytac na ich stronie internetowej) Nic z puszki nie trafia na organizacje tylko na sprzet potrzebny mlodszym i starszym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emem9
-2 / 4

Choćby brał 90% tych pieniędzy to i tak zrobił dla innych więcej niż wy(nieliczni hejtujący) siedząc na dupie przez całe życie. Dziękuję dobranoc

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
-1 / 3

Cóż, biegam z puchą co roku (mimo, że krytykuję Owsiaka i to, co robi z tymi pieniędzmi jestem zwolennikiem samej idei), działam w grupach wolontariackich... Ale ty siedząc na tyłku powiesz, że nic nie robię kiedy krytykuję Owsiaka. A co ty robisz? Raz w roku walniesz 5zł to puszki i już? A co z resztą roku? Siedzisz na dupie pewnie. Dziękuję, dobranoc. KAŻDY ma prawo mieć swoje zdanie o wszystkim. Nie należy go za to szczuć psem. Są wątpliwości co do Owsiaka? Skoro nie ma nic do ukrycia, łatwo może sobie jeszcze zwolenników zyskać. Jeśli ma, to odwala szopkę i gra na uczuciach. Niestety w odpowiedzi na wątpliwości zrobił to drugie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E emem9
0 / 2

~t1ger Po 1 - Co o mnie wiesz, że piszesz takie coś? Za przeproszeniem gówno wiesz. Akurat tak się składa, że tez jestem wolontariuszem(dlatego chciałem napisać komentarz, bo w innym wypadku koło dupy by mi to latało), więc to ty tu poszczułeś mnie, nie ja Ciebie. Gratuluję podejścia. Po 2 - Nie czujesz człowieku różnicy między słowem "hejtuje" a "wyraża zdanie"? Jeżeli nie widzisz różnicy, to przykro mi, nie jesteś gotowy na dyskusję w internecie. Czytanie ze zrozumieniem nie jest takie straszne jak mogłoby się wydawać. Skoro pomagasz innym(w ten czy inny sposób - i O DZIWO nie tylko Ty to robisz, więc twoje wywyższanie się nie tym nie jest na miejscu), to dlaczego poczułeś się urażony moim komentarzem? Nie mam nic do wyrażania swojego zdania, ale najechałeś na mnie, bo nie ogarnąłeś tego co napisałem. Podkreślam jeszcze raz - "hejtować" a "wyrażać zdanie", to nie to samo. Według Ciebie odwala szopkę? Według mnie też i co? Tak jak ty szanuję ideę i nienawidzę ludzi bezpodstawnie klnących na niego, którzy sami nie ruszyli palcem. Sorry, ale śmieszy mnie zdanie 'siedzisz na dupie pewnie.' napisane przez osobę, która to tak broni wyrażania własnego zdania(" KAŻDY ma prawo mieć swoje zdanie o wszystkim. Nie należy go za to szczuć psem"). Najpierw pomyśl co chciałeś przekazać, a potem sprawdź, czy dobrze to napisałeś, by było spójne z zamysłem. Nie mam nic do Ciebie, bo jak już pisałem, nie należysz do osób, o których pisałem w pierwszym komentarzu, ale czasami pomyśl, zanim zaatakujesz kogoś osobiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gsgagaga22
0 / 2

a woodstock to koszty inne, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vkandis
0 / 2

Nie - Woodstock jest w całości pokrywany z dotacji sponsorskich celowych. Czyli dawanych konkretnie na Woodstock. Z samego WOŚP (chodzi mi tu o puszki i całą tę kilkudniową akcję) NIC nie idzie na Woodstock.
Woodstock, można powiedzieć, jest kompletnie odrębnym projektem pod tą samą flagą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~pravvda
+1 / 1

@Vkandis - głównym sponsorem Woodstock jest WOŚP... I masz, Owsiak mówi prawdę, że "sponsorzy pokrywają koszta Woodstock"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vkandis
-1 / 1

@prawda - uruchom mózg, a nie powtarzaj za durniami. Poczytaj rozliczenia, to może zrozumiesz. Chociaż wiem, że czytanie czegokolwiek co ma więcej niż 3 zdania jest trudne, to spróbuj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~t1ger
+1 / 3

Ale kiedy ludzie poprosili o szczegółowe sprawozdanie, Owsiak zaczął robić szopkę i grać na uczuciach. Tak robi osoba, która nie ma nic do ukrycia? Co do powyższego wykresu - moja kuzynka lat 3 też rysuje kółeczka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Malinowa789
+1 / 3

Widzę ostry ból dupki, a to wszystko wywołane przez jeden dzień w roku :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonimowski
-3 / 5

Masz na myśli ból dupska prawoli, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~slTHC
0 / 2

Mnie najbardziej cieszy, że daje kupę kasy na organizację Woodstocku, można raz na rok się odchamić!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asircjhrc
0 / 2

po co te kłótnie sprawdzcie sobie raporty finansowe na stronie WOŚPR - 8 baniek w 2012, 6 w 2011, 5 w 2010, które ida na dzialalność propagatorska. Lubie WOŚPR ale dlaczego z mojej kasy mam sponsorowac Woodstok?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vkandis
0 / 2

Dałeś na WOŚP, a nie na Woodstock? No to nie sponsorujesz. Poczytaj dokładniej te raporty. WOŚP a Woodstock to odrębne projekty i na Woodstock kasa idzie z dotacji sponsorskich celowych. Czyli dawanych konkretnie na Woodstock. Z samego WOŚP (chodzi mi tu o puszki i całą tę kilkudniową akcję) NIC nie idzie na Woodstock.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ja
-1 / 1

50% idzie na Woodstock dlatego jest za free

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gats
0 / 0

Jakiś wykresik ma rozwiać wątpliwości sceptyków? To nie wystarczy, bo slajdzik ze słupkami poparcia to i Tusk może wystawić i powiedzieć, że wedle niego Polska ma większe PKP niż USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gfkf
0 / 0

Vkandis - no nie wiem popatrz na 2008 i 2009 gdzie jest wyraznie podane ile poszlo na woodstok, kolejne lata ladnie sie nazywaja "Wydatki na działalność propagatorską i informacyjną i pożytku publicznego", mowimy o rocznym raporcie finansowym a nie rozliczeniu finalu, gdzie kasa jeszcze sobie popracuje na kontach :" Wynik finansowy netto wykazuje dochód 17.202.215,42 (rok 2012)". Kasa moze nie idzie bezpośrednio z finalu na woodstock ale idzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
+1 / 1

Istnienie i popularność WOŚP jest świetnym przykładem tego, jak bardzo wasz gówniany socjalizm i wasza gówniana publiczna służba zdrowia nie jest w stanie działać. Na to wszystko co kupuje WOŚP dla szpitali już raz daliście w podatkach i składkach, a potem dajecie Owsiakowi. Drugi raz. Na to samo. Owsiak kupi sprzęt, państwo zaoszczędziło, ale czy odda wam te pieniądze, które mu daliście? Oczywiście nie. Roztrwoni na limuzyny dla polityków i zasiłki dla meneli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nanab
0 / 0

Oficjaklną wersję moga sobie pisać jaką chcą, nikt ich nie rozlicza ile realnie do kieszenie wzięli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~osmypasazernostromo
+1 / 1

Tylko dzięki Orkiestrze moje dzieciątko miało badanie słuchu zrobione tuż po narodzeniu - sprzęt był ufundowany przez nich. Szacun Jurek!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BigQ800
+1 / 1

Autorze... podaj mi wszystkie koszty związane z organizacją imprezy poniesione przez miasta i słu zby publiczne, organizacje i firmy wszelkiej maści, a potem mów o rozwianiu wątpliwości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~popieram
+1 / 1

Wy o jakiś "groszach" owsiaka prawicie, a tu państwo w funduszu zdrowia miliardami obraca (!).
Społeczeństwo powinno zająć się Swoimi Pieniędzmi wpłacanymi co miesiąc (sic!), a nie groszami wrzucanymi od wielkiego dzwonu na J.O.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adamp76
0 / 0

jemu wrzucamy dobrowolnie, państwo okrada społeczeństwo co miesiąc ale jakoś nikt się o to nie w k u r w i a

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fed
0 / 0

To co robi Owsiak jest w kompetencjach naszego śmiesznego państwa i żałosnego NFZ. Jeżeli rząd wie, że Owsiak uzbiera 50mln na służbę zdrowia, to może dać na służbę zdrowia o 50mln mniej i przeznaczyć to na wojnę w afganistanie. W efekcie Owsiak zbiera kasę na wojnę w afganistanie, co nie jest winą samego Owsiaka tylko zdrajców i sprzedawczyków naszym rządzie, których w większości popieracie. Jeśli nawet Owsiak uzbieraną kasę wyrzuci w błoto (Woodstock), albo zgarnie dla siebie to i tak WIELOKROTNIE MNIEJ niż urzędasy okradający nas na masową skalę. Chciałem zauważyć, że dawanie kasy Owsiakowi jest DOBROWOLNE, a na NFZ PRZYMUSOWE i DLATEGO państwo więcej kasy marnuje niż Owsiak. WIELOKROTNIE więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ede
0 / 0

Poproszę, a umieszczenie takiego rozliczenia przez Caritas, nie znam ani jednej osoby której by pomogli, ale może się mylę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MichuL
0 / 0

Bo zobaczyłem obrazek w internecie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtek_sanat
-1 / 1

Ludzi umiejących liczyć zapraszam na stronę 15 dokumentu, który fundacja składa corocznie w sądzie.
Radzę policzyć ile procent z pieniędzy zebranych podczas finału trafia na cel na jaki jest zbierana.
To prawda, że bardzo dużo. Ale jak by nie liczył, mniej niż 80%. A to oficjalny dokument samej Fundacji.
Link: http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/Bilans%202012.pdf
Str. 15.
Polecam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mista_Dżynks
+1 / 1

Dowód na rzetelność WOŚP ze strony WOŚP. Zupełnie jak dowód na rzetelność premiera i jego rządu z kancelarii URM. LOL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TomaszPietrzak
0 / 0

liczba minusów pokazuje że jeszcze są myślący ludzie....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xSzatan666
0 / 0

Owsiaka nikt nie kontroluje, a on za coś chleb je!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jego_Królewska_Mość
0 / 0

Jestem wielkim przeciwnikiem WOŚP, zgadzam się, że grafika może być prawdziwa.... jest jednak jedno ale, nie uwzględnia kosztów organizacji imprez w każdym mieście. Wiecie lub nie, ale każda impreza miejska z okazji WOŚP jest współfinansowana lub w całości finansowana przez samorządy z naszych podatków - chyba to nie jest zbyt okey, co? I tak dla przykładu organizacja imprezy w Białymstoku 100tys, do puszek i podczas licytacji udało się zebrać w Białymstoku 90tys. Dziękuje za uwagę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem