@Xar - jestem dumny z wyborów jakie podejmuję. Podjąłem decyzję bycia dumnym z bycia człowiekiem, patriotą, z pomagania innym oraz z bycia mężczyzną. Bo mogę.
Idąc takim tokiem rozumowania to nie powinniśmy być dumni z niczego co robimy ani nikogo nie podziwiać bo nasze predyspozycje jak i pożądane cechy (takie jak ambicja np.) to wszystko jest w genach.
KTU ktos moze byc leniwy, ale pracujac nad soba pokonac lenistwo i do czegos dojsc.Wtedy moze byc z tego dumny, nie? Duma moim zdaniem powinna dotyczyc naszych osiagniec,a zadna cecha genetyczna nie jest naszym osiagnieciem.
Przyjmując, że liczba kobiet i mężczyzn jest porównywalna oraz liczba homoseksualistów jest niezerowa można stwierdzić, że zarówno kobiety hetero jak i mężczyźni hetero są mniejszościami, gdyż stanowią mniej niż 50% społeczeństwa.
Niekumatym wyjaśniam: kobiety hetero to około 48-49% czyli mniejszość, podobnie mężczyźni hetero 48-49% czyli są to dwie dyskryminowane mniejszości seksualne!
@NobbyNobbs
Czyli jak jest grupa 2% a reszta grup ma max 1% to 2% to większość, tak? Brak słów na idiotyzmy jakie wypisujesz! I masz jeszcze definicję jakbyś miał wątpliwości http://en.wikipedia.org/wiki/Majority
Bycie mężczyzną lub kobietą to norma (na Świecie ok. 50% ludności to mężczyźni i 50% to kobiety). Bycie czarnym, białym lub żółtym to norma (biali: 41%, żółci: 28%, czarni: 8%, mieszani: 23%). Bycie homoseksualistą to nie norma (heteroseksualiści: 97%, homoseksualiści 2%, pozostali: 1%). Czyli homoseksualizm to zaburzenie psychiczne nie norma. /// Zanim lewacy mnie obraża i zminusują prosiłbym zajrzeć do encyklopedii i sprawdzić co znaczą słowa: "norma" (w matematyce, psychologi, technice), "zaburzenie psychiczne", "rozkład normalny", "krzywa dzwonowa Gaussa".
Uwielbiam kiedy korwiniści wynajdują kolejne wykresy na Wikipedii i później z zapałem chwalą się nimi pod każdym możliwym demotem. Ok, jeżeli patrzymy na homoseksualizm pod kątem czysto naukowym jest on odstępstwem od nomy, czyli możemy go nazwać pewnym zaburzeniem. Pytanie tylko co to wnosi do społecznego kontekstu homoseksualizmu (a głównie ten jest tutaj omawiany) ? Podpowiedź: absolutnie nic. Jeżeli chcesz opisywać normy i odstępstwa społeczne krzywą dzwonową, musisz nazwać "zaburzoną zawodowo grupą" lekarzy, prawników, mechaników i przedstawicieli kilkuset innych zawodów, których udział procentowy w społeczeństwie jest jeszcze mniejszy niż homoseksualistów. Niby można, ale po co skoro to i tak nic nie zmienia?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 10:28
Kiedyś cala ludzkość była czarna :) wiec biały i żółty to wg Ciebie i twoich teorii tez odstępstwo od normy? :) http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C5%82owiekowate
"Odkrycia paleoantropologiczne i badania molekularne wskazują, że człowiekowate pochodzą z Afryki"
@NobbyNobbs Z tymi neandertalczykami to bym uważał, teoretycznie krzyżowanie było możliwe ale nie zostało to jeszcze udowodnione więc nie wiemy na pewno.
@NobbyNobbs
Tutaj masz wszystko: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_human_evolution_fossils
Nasi przodkowie migrując na północ tracili pigment ze względu na coraz uboższą dietę w witaminę D.
Dlatego potrzebowali absorbować więcej promieni słonecznych żeby ją generować w procesie biosyntezy.
@grot84: Ponieważ homoseksualizm w przeciwieństwie do rasy lub płci to choroba. Dlaczego homoseksualiści 25x częściej zostają pedofilami niż heterseksualiści? Choroba nie musi być zaraźliwa. Homoseksualizm to prawdopodobnie choroba genetyczna.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 15:12
@masmwric: Do wszystkiego należy podchodzić pod kątem naukowym. Politycy tak nie robią i potem masz: ślimak to ryba, marchewka to owoc a homoseksualizm to coś normalnego. Prawdę się udowadnia czy przegłosowuje? Jak uważasz? Bo homoseksualizm uznana za coś normalnego przez.... głosowanie. Zawody lekarza, prawnika nie są odstępstwem od normy - mieszczą się w rozkładzie normalnym krzywej dzwonowej. Dlaczego?Bo zawodów są setki. Zawodem "odstępstwem od normy" możesz nazwać np "czyściciela słońskich odbytów".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 14:30
@grot84: Masakra. Jak już podajesz kontr-przykłady to chociaż pomyśl. Rasa biała i żółta powstała poprzez przystosowanie się ludzkiego gatunku do nowych warunków środowiskowych (zimna). Przez jakiś okres czasu faktycznie było to odstępstwo od normy, ale przestało nim być, bo biały człowiek się rozmnożył. Natomiast ilość homoseksualistów nie rośnie, od zawsze była taka sama to genetyczna choroba uniemożliwiająca rozmnażanie do tego niebezpiecznie powiązana ze inną chorobą - pedofilią
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 15:13
@Antonio1985 niech i będzie czyściciel słońskich odbytów. Powtarzam: co to zmienia? Jeżeli chodzi o ślimaka będącego rybą, było to tylko i wyłącznie ułatwienie gospodarcze, gdzie precyzyjność terminologii nie jest tak istotna. Stanowisko naukowe pozostaje tutaj bez zmian. Co do głosowania - owszem masz rację. Zdjęto homoseksualizm z listy zaburzeń bez odpowiednich badań. Pytanie tylko : jakim cudem homoseksualizm w ogóle znalazł się na tej liście? Czy poprzedzono ten wpis odpowiednimi badaniami? Czy wtedy działano zupełnie obiektywnie? Polecam przejrzeć historię tej słynnej listy, jak powstawała i jakie głupoty w przeszłości na niej były - wtedy bez problemu odpowiesz na postawione przeze mnie pytania.
Te, Banderas... Homo-/Bi-/A-/Transseksualizm to jest odstępstwo od normy. Naturalne oczywiście, bo tego się nikt nie uczy, nikt tego sobie nie wymyśla. To tak jakby ktoś się urodził bez ręki. Jednak nie znaczy to, że takich ludzi nie powinno być w polityce, nie powinno być na tych samych miejscach co heteroseksualiści. To nie jest choroba umysłowa (choroby związane z "upodobaniami seksualnymi" takie jak pedofilia czy zoofilia - to są FILIE, nie seksualności) i to jest jakiś bullshit, że więcej pedofili to homoseksualiści. Pedofil to pedofil, nie ważne czy gwałci dziewczynkę czy chłopczyka, jest to złe i to się leczy. Osoby o odmiennej orientacji nie mają jakichś dysfunkcji mózgowych, myślą normalnie, tak samo jak czarnoskórzy, których nadal duża część społeczeństwa uważa za brudnych, gorszych i niemyślących. Orientacji nie można przejąć od patrzenia się na ludzi odmiennej orientacji, tak samo jak koloru się nie przejmie.
Można przesadzić w dwie strony - w lewą i prawą. Proponuję żyć i dać żyć innym. Na tych samych zasadach, startując z tego samego poziomu. Nie jesteśmy w średniowieczu, nie róbmy grup społecznych...
@Antonio1985 W swoich przesłankach mówisz że hommoseksualizm jest "niebezpieczny spolecznie" ponieważ istnieje powiązanie z pedofilią... proszę Cię uchyl rąbka tajemnicy i wskaż jakieś badania przeprowadzone przez rzetelną instytucje które dowiodły taką korelacje:). Co do dalszych argumentów przeciwko osobom homo, z tego co jest mi wiadomo, u osób "chorych" na homoseksualizm nie występuje problem z narządami rozrodczymi więc spokojnie mogą sie replikować i z resztą bardzo często to robili jeszcze w czasach kiedy homoseksualizm nie był tak powszechnie akceptowany jak dziś. Zanim zaczniesz wygłaszać jakieś niepotwierdzone info albo rzucać moim ulubionym argumentem; że Stany uznawały homoseksualizm za chorobe psychiczna aż! do lat 70tych (chyba nie muszę Ci mówić że Amerykanie uznawali czarnych za przedmioty którymi można było legalnie handlować do lat 60 19 wieku bo zapewne o tym wiesz czytajac wikipedie od dechy do dechy) , doucz się troche w temacie a nie mi tutaj kopiuj wklej z wikipedii;) (żeby nie było uwielbiam wikipedie ale przeczytanie artykułu o ekonomii nie czyni ze mnie Hayeka!)
@GUSsie: 40% pedofilii to homoseksualiści. Stwierdził to Prof.Socjologii Mark Regenerus z Uniwersytetu Teksańskiego w Austin. Linku do badań nie pamiętam, ale w ciągu najbliższych dni postaram się znaleźć te badania i Tobie przesłać na priv. Jednych badań nie można uznać za dowód na korelację homoseksualizmu i pedofilii. Problem jest w tym, że zabrania się wykonywania takich badań.
@Antonio1985 a propos chorób genetycznych.
Co jest normą a co nie? Ja dość mocno łysieje, tak jak mój ojciec -> to też jest choroba genetyczna :)
łysiejących ludzi na świecie jest znaczna mniejszość więc może zakazać im udziału w polityce i jakoś ograniczyć im prawa bo jest ich mniej :) Ja widząc reklamy szamponów do włosów nie czuję się dyskryminowany, zeby nie bylo :)
@DreamEater: Nie każda korelacja oznacza związek przyczynowo-skutkowy. Ale każdy związek przyczynowo-skutkowy dowodzi istnienia korelacji pomiędzy zmiennymi.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
17 stycznia 2014 o 9:10
Teraz to jest trendy chwalić się czymś takim, będzie poklask.....
Nie można być sobą, tzn. robić co i jak chcesz, bo będzie buuuuuuu...... i krzyki na ciebie.
Ci tak krzyczą , większość z nich to hipokryci, tolerancyjni dla "inności", a "normę" traktują jakby opętał w nich szatan (te podnoszone frazesy "kłócą" się ze jednym z drugim).
Każdy ma prawo do wyrażania siebie w granicach normy prawnej, te w.w przykłady w tym democie nie są złe, jest to paradoks etyczny, nie krzywdzą innych, skąd ludzie mają tyle jadu w sobie, atakując na nich.
Przykłady są może lekko irracjonalne, chodzi ogólnie właśnie o sprzeczność w omawianych kwestiach. Zresztą jest prostszy sposób na bycie sobą, być sobą i mieć gdzieś, tych, co mają za śmiecia społecznego, oni nie są lepsi i muszą się dowartościować w ten sposób, by podnieść swoje ego, tylko pobuczą i tyle.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
16 stycznia 2014 o 11:34
strasznie jestes sfrustrowanym człowiekiem :/, tylko nie wiem dlaczego bo podane przykłady nie mają sie nijak do rzeczywistości. Dlaczego? Proste. Przykłady wiekszości, które uznałeś za przesladowane sa błędne. Pokaż mi wiekszośc homoseksualną? ;/, pokaż mi wiekszośc feministyczną :/, pokaż mi większośc rasową ;/. Inną sprawą jest to, ze dane grupy społęczne, rasowe, kulturowe chca byc widoczne na świecie i nie szykanowane. Przeciez nikt z nas nie chce sie czuc gorszym. z danymi poglądami mozesz zgadzac sie lub nie , ale nie masz prawa zakazywac głosic poglądów. Wynika to z prawa wolności głosu i demokracji. Prawda? Jesli jako biały człowiek, wyznawca chrzescijanizmu, heteroseksualny czujesz sie pokrzywdzony to zgłoś to do trybunału rzecznika praw człowieka w strasburgu. będzie to twój pogląd na swiat, masz do tego prawo. Tylko osrztegam bedziesz wysmiany. Powodem bedzie twoja neofaszystowska, frustracja ludżmi mającymi inne przekonania i wygląd niz ty. Przykro mi musisz pogodzic sie z faktem, ze ludzie sa rózni i zaakceptowac ten fakt.
Być dumnym ze płci, orientacji czy koloru skóry to trochę słabo. Dumnym to można być z czegoś do czego się przyczyniło, a nie... Równie dobrze mógłbym powiedzieć: Jestem dumny, że się urodziłem. Poza tym za bycie dumnym nikt nikogo nie chwali ani nie karci, a przynajmniej nie powinno tak być, więc te przykłady to bullshit. Tak samo jak "prześladowania większości". I czekajcie, od kiedy mężczyźni są "większością"? Kolejny bullshit, kobiet jest więcej. + Jak mnie wkurza, że najeżdża się zawsze tylko na gejów, kiedy lesbijki też istnieją... Jak kobiety się za rękę trzymają to ok, bo to takie dziewczęce, ale faceci to już pedały, szatan i w ogóle do pjekła. Ja nie potrzebuję tolerancji, ale fajnie by było, jakby nikogo nie interesowało z kim się w łóżku śpi czy kogo się za rękę trzyma, stalkerzy...
Demot zrobiony przez Ciebie utwierdza cię w twoich przekonaniach, gratuluję! Zalew gimnazjalnych mądrości w komentarzach akurat świetnie pasuje do poziomu demota i jego autora
Z historii wiemy,że murzyni i kobiety byli już traktowani jak obywatele drugiej kategorii i czasem dalej są a biali czy też mężczyźni uważali się i byli traktowani jako ktoś lepszy i dalej to w społeczeństwie pokutuje.
W przypadku homoseksualizmu denerwuje mnie to, że próbuje się to przeciś pod pozorem równości wszystkich ludzi. A tu nie o to chodzi, że człowiek o skłonnościach homoseksualnych jest kimś gorszym ale chciałabym mieć prawo do wyrażania swojej opinii, że związek 2 mężczyzn czy też 2 kobiet jest czymś nienormalnym.
Ignoruj homoseksualizm to będzie dobrze, nie wypowiadaj się przy nich i nikim tolerancyjnym z czystej przyzwoitości. Geje nikogo nie obrażają mówiąc o równości, ty o nienormalności już tak. Homoseksualizm zawsze będzie nie normalny tak samo jak leworęczność, a nas jakoś nie hejtują, homo też na to zasłużyli.
Demot oderwany od rzeczywistości i durny. Przeciętna osoba w Polsce wcale nie podziwia mniejszości narodowych czy seksualnych i nie potępia większości. A ostatnia część w ogóle wybitnie kretyńska. Od kiedy kobiety są mniejszością?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
18 stycznia 2014 o 16:36
Powiedz "jestem dumny z tego że jestem wyznawcą islamu" reakcja ludzi "Terrorysta!" :/ TAK DZIAŁA TEN ŚWIAT LUDZIE!!! TRZEBA SIĘ Z TYM POGODZIĆ LUDZIE SIĘ NIE ZMIENIĄ!!
Mężczyźni są prześladowaną większością? Tylko, że kobiet w stosunku do mężczyzn jest więcej i na świecie, i w Polsce. Jak już to jesteśmy prześladowaną mniejszością. :-D
ps. Ja tam się nie przejmuję, gdy ktoś zarzuca mi coś jak to jest w democie. Nawet na to nie reaguję. Ktoś kiedyś powiedział: "Gdybym chciał kopnąć po drodze każdego psa który na mnie szczeka, to nigdy nie zaszedłbym do celu".
Mój kolega ostatnio opowiedział mi na takim właśnie przykładzie jak "naprawdę wygląda rasizm" :/ oprócz tego stwierdził że wszyscy wyznawcy islamu to terroryści i że w sumie to popiera Hitlera bo gdyby mógł rozpętał by 3 wojnę światową i jak to powiedział bez urazy dla nikogo to cytat) wybił by w końcu tych wszystkich żydów. Więc ja uważam że to wcale nie chodzi o prześladowanie a o coś zupełnie innego. Pomyślcie nad tym
Kazdy z tych przypadkow to glupota - jak mozna byc dumnym z czegos, na co nie ma sie zadnego wplywu?
"Człowiek to brzmi dumnie" Jak ma się godność to jest się dumnym i tyle.
@Xar - jestem dumny z wyborów jakie podejmuję. Podjąłem decyzję bycia dumnym z bycia człowiekiem, patriotą, z pomagania innym oraz z bycia mężczyzną. Bo mogę.
Idąc takim tokiem rozumowania to nie powinniśmy być dumni z niczego co robimy ani nikogo nie podziwiać bo nasze predyspozycje jak i pożądane cechy (takie jak ambicja np.) to wszystko jest w genach.
KTU ktos moze byc leniwy, ale pracujac nad soba pokonac lenistwo i do czegos dojsc.Wtedy moze byc z tego dumny, nie? Duma moim zdaniem powinna dotyczyc naszych osiagniec,a zadna cecha genetyczna nie jest naszym osiagnieciem.
@Xar Jak ktoś leniwy z natury ma nad sobą pracować? Będzie mu się chciało? Wątpię ;)
Duma = próżność.Koniec tematu.
t1ger,moze Ci sie nie chciec,ale okolicznosci moga Cie do tego zmusic.
@Xar zaprzeczyłeś sam sobie. Skoro sytuacja mnie zmusza to z czego mam być dumny?
to nei masz wpływu na to czy jestes pedałem czy nie?
Chcesz mi powiedzieć, że nie mam wpływu na to, że chcę być hetero? Mam wpływ bo tto właśnie sobie wybrałem.
Powiedz, że jesteś dumny z bycia ateistą to cię wolak katolik wyznania michalikowego spali na stosie.
A Ty zjedziesz człowieka, który powie, że jest dumny z bycia katolikiem. Takie życie :D
Jestem dumny z bycia ateistą.
Ci, którzy narzekają na Nobbiego nie mają pojęcia jaka jest różnica między "brakiem wiary" a "wiarą w brak" ;) Nobby pisze źle tylko o tych drugich.
Przyjmując, że liczba kobiet i mężczyzn jest porównywalna oraz liczba homoseksualistów jest niezerowa można stwierdzić, że zarówno kobiety hetero jak i mężczyźni hetero są mniejszościami, gdyż stanowią mniej niż 50% społeczeństwa.
Jak 3% jest większe od 96%? (1% to bi)
@t1ger
A gdzie ja napisałem, że jest większe?
Niekumatym wyjaśniam: kobiety hetero to około 48-49% czyli mniejszość, podobnie mężczyźni hetero 48-49% czyli są to dwie dyskryminowane mniejszości seksualne!
Proszę o źródło tych statystyk. Brak źródła = gadacie głupoty ;)
@NobbyNobbs
Czyli jak jest grupa 2% a reszta grup ma max 1% to 2% to większość, tak? Brak słów na idiotyzmy jakie wypisujesz! I masz jeszcze definicję jakbyś miał wątpliwości http://en.wikipedia.org/wiki/Majority
Bycie mężczyzną lub kobietą to norma (na Świecie ok. 50% ludności to mężczyźni i 50% to kobiety). Bycie czarnym, białym lub żółtym to norma (biali: 41%, żółci: 28%, czarni: 8%, mieszani: 23%). Bycie homoseksualistą to nie norma (heteroseksualiści: 97%, homoseksualiści 2%, pozostali: 1%). Czyli homoseksualizm to zaburzenie psychiczne nie norma. /// Zanim lewacy mnie obraża i zminusują prosiłbym zajrzeć do encyklopedii i sprawdzić co znaczą słowa: "norma" (w matematyce, psychologi, technice), "zaburzenie psychiczne", "rozkład normalny", "krzywa dzwonowa Gaussa".
Ty zyjesz?
Uwielbiam kiedy korwiniści wynajdują kolejne wykresy na Wikipedii i później z zapałem chwalą się nimi pod każdym możliwym demotem. Ok, jeżeli patrzymy na homoseksualizm pod kątem czysto naukowym jest on odstępstwem od nomy, czyli możemy go nazwać pewnym zaburzeniem. Pytanie tylko co to wnosi do społecznego kontekstu homoseksualizmu (a głównie ten jest tutaj omawiany) ? Podpowiedź: absolutnie nic. Jeżeli chcesz opisywać normy i odstępstwa społeczne krzywą dzwonową, musisz nazwać "zaburzoną zawodowo grupą" lekarzy, prawników, mechaników i przedstawicieli kilkuset innych zawodów, których udział procentowy w społeczeństwie jest jeszcze mniejszy niż homoseksualistów. Niby można, ale po co skoro to i tak nic nie zmienia?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 10:28
Kiedyś cala ludzkość była czarna :) wiec biały i żółty to wg Ciebie i twoich teorii tez odstępstwo od normy? :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cz%C5%82owiekowate
"Odkrycia paleoantropologiczne i badania molekularne wskazują, że człowiekowate pochodzą z Afryki"
@NobbyNobbs Z tymi neandertalczykami to bym uważał, teoretycznie krzyżowanie było możliwe ale nie zostało to jeszcze udowodnione więc nie wiemy na pewno.
@NobbyNobbs a to przepraszam, jestem trochę do tyłu z tematem. Jak masz pod ręką jakiegoś linka to podeślij, bo tylko szczątkowe info znalazłem.
@NobbyNobbs
Tutaj masz wszystko:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_human_evolution_fossils
Nasi przodkowie migrując na północ tracili pigment ze względu na coraz uboższą dietę w witaminę D.
Dlatego potrzebowali absorbować więcej promieni słonecznych żeby ją generować w procesie biosyntezy.
Nawet jeśli to i tak Rasa, płeć to cechy niezależne a homoseksualizm to cecha zależna.
@up Zależna od czego?? homo/heteroseksualistą się rodzisz. No chyba że posiadasz niezbity dowód że to jest zaraźliwe czy coś takiego :)
@grot84: Ponieważ homoseksualizm w przeciwieństwie do rasy lub płci to choroba. Dlaczego homoseksualiści 25x częściej zostają pedofilami niż heterseksualiści? Choroba nie musi być zaraźliwa. Homoseksualizm to prawdopodobnie choroba genetyczna.
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 15:12
@masmwric: Do wszystkiego należy podchodzić pod kątem naukowym. Politycy tak nie robią i potem masz: ślimak to ryba, marchewka to owoc a homoseksualizm to coś normalnego. Prawdę się udowadnia czy przegłosowuje? Jak uważasz? Bo homoseksualizm uznana za coś normalnego przez.... głosowanie. Zawody lekarza, prawnika nie są odstępstwem od normy - mieszczą się w rozkładzie normalnym krzywej dzwonowej. Dlaczego?Bo zawodów są setki. Zawodem "odstępstwem od normy" możesz nazwać np "czyściciela słońskich odbytów".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 14:30
@grot84: Masakra. Jak już podajesz kontr-przykłady to chociaż pomyśl. Rasa biała i żółta powstała poprzez przystosowanie się ludzkiego gatunku do nowych warunków środowiskowych (zimna). Przez jakiś okres czasu faktycznie było to odstępstwo od normy, ale przestało nim być, bo biały człowiek się rozmnożył. Natomiast ilość homoseksualistów nie rośnie, od zawsze była taka sama to genetyczna choroba uniemożliwiająca rozmnażanie do tego niebezpiecznie powiązana ze inną chorobą - pedofilią
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 15:13
@Antonio1985 niech i będzie czyściciel słońskich odbytów. Powtarzam: co to zmienia? Jeżeli chodzi o ślimaka będącego rybą, było to tylko i wyłącznie ułatwienie gospodarcze, gdzie precyzyjność terminologii nie jest tak istotna. Stanowisko naukowe pozostaje tutaj bez zmian. Co do głosowania - owszem masz rację. Zdjęto homoseksualizm z listy zaburzeń bez odpowiednich badań. Pytanie tylko : jakim cudem homoseksualizm w ogóle znalazł się na tej liście? Czy poprzedzono ten wpis odpowiednimi badaniami? Czy wtedy działano zupełnie obiektywnie? Polecam przejrzeć historię tej słynnej listy, jak powstawała i jakie głupoty w przeszłości na niej były - wtedy bez problemu odpowiesz na postawione przeze mnie pytania.
Te, Banderas... Homo-/Bi-/A-/Transseksualizm to jest odstępstwo od normy. Naturalne oczywiście, bo tego się nikt nie uczy, nikt tego sobie nie wymyśla. To tak jakby ktoś się urodził bez ręki. Jednak nie znaczy to, że takich ludzi nie powinno być w polityce, nie powinno być na tych samych miejscach co heteroseksualiści. To nie jest choroba umysłowa (choroby związane z "upodobaniami seksualnymi" takie jak pedofilia czy zoofilia - to są FILIE, nie seksualności) i to jest jakiś bullshit, że więcej pedofili to homoseksualiści. Pedofil to pedofil, nie ważne czy gwałci dziewczynkę czy chłopczyka, jest to złe i to się leczy. Osoby o odmiennej orientacji nie mają jakichś dysfunkcji mózgowych, myślą normalnie, tak samo jak czarnoskórzy, których nadal duża część społeczeństwa uważa za brudnych, gorszych i niemyślących. Orientacji nie można przejąć od patrzenia się na ludzi odmiennej orientacji, tak samo jak koloru się nie przejmie.
Można przesadzić w dwie strony - w lewą i prawą. Proponuję żyć i dać żyć innym. Na tych samych zasadach, startując z tego samego poziomu. Nie jesteśmy w średniowieczu, nie róbmy grup społecznych...
@Antonio1985 W swoich przesłankach mówisz że hommoseksualizm jest "niebezpieczny spolecznie" ponieważ istnieje powiązanie z pedofilią... proszę Cię uchyl rąbka tajemnicy i wskaż jakieś badania przeprowadzone przez rzetelną instytucje które dowiodły taką korelacje:). Co do dalszych argumentów przeciwko osobom homo, z tego co jest mi wiadomo, u osób "chorych" na homoseksualizm nie występuje problem z narządami rozrodczymi więc spokojnie mogą sie replikować i z resztą bardzo często to robili jeszcze w czasach kiedy homoseksualizm nie był tak powszechnie akceptowany jak dziś. Zanim zaczniesz wygłaszać jakieś niepotwierdzone info albo rzucać moim ulubionym argumentem; że Stany uznawały homoseksualizm za chorobe psychiczna aż! do lat 70tych (chyba nie muszę Ci mówić że Amerykanie uznawali czarnych za przedmioty którymi można było legalnie handlować do lat 60 19 wieku bo zapewne o tym wiesz czytajac wikipedie od dechy do dechy) , doucz się troche w temacie a nie mi tutaj kopiuj wklej z wikipedii;) (żeby nie było uwielbiam wikipedie ale przeczytanie artykułu o ekonomii nie czyni ze mnie Hayeka!)
Antonio, wybacz, że to mówię, ale takie bzdury pieprzysz, że głowa boli. "Dlaczego homoseksualiści 25x częściej zostają pedofilami niż heterseksualiści?" Skoro tak lubisz wikipedię i dane procentowe, powinieneś znać jedno z praw statystyki i prawdopodobieństwa: korelacja nie oznacza przyczynowości. http://pl.wikipedia.org/wiki/Zale%C5%BCno%C5%9B%C4%87_zmiennych_losowych#Zale.C5.BCno.C5.9B.C4.87_a_zwi.C4.85zek_przyczynowo-skutkowy
@GUSsie: 40% pedofilii to homoseksualiści. Stwierdził to Prof.Socjologii Mark Regenerus z Uniwersytetu Teksańskiego w Austin. Linku do badań nie pamiętam, ale w ciągu najbliższych dni postaram się znaleźć te badania i Tobie przesłać na priv. Jednych badań nie można uznać za dowód na korelację homoseksualizmu i pedofilii. Problem jest w tym, że zabrania się wykonywania takich badań.
@Antonio1985 a propos chorób genetycznych.
Co jest normą a co nie? Ja dość mocno łysieje, tak jak mój ojciec -> to też jest choroba genetyczna :)
łysiejących ludzi na świecie jest znaczna mniejszość więc może zakazać im udziału w polityce i jakoś ograniczyć im prawa bo jest ich mniej :) Ja widząc reklamy szamponów do włosów nie czuję się dyskryminowany, zeby nie bylo :)
@DreamEater: Nie każda korelacja oznacza związek przyczynowo-skutkowy. Ale każdy związek przyczynowo-skutkowy dowodzi istnienia korelacji pomiędzy zmiennymi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 stycznia 2014 o 9:10
Wnioski raczej mało trafne, bo jak się ma czarne 8% do białych 40? Sensu brak...
Mężczyźni to mniejszość, za wyjątkiem Chin.
Teraz to jest trendy chwalić się czymś takim, będzie poklask.....
Nie można być sobą, tzn. robić co i jak chcesz, bo będzie buuuuuuu...... i krzyki na ciebie.
Ci tak krzyczą , większość z nich to hipokryci, tolerancyjni dla "inności", a "normę" traktują jakby opętał w nich szatan (te podnoszone frazesy "kłócą" się ze jednym z drugim).
Każdy ma prawo do wyrażania siebie w granicach normy prawnej, te w.w przykłady w tym democie nie są złe, jest to paradoks etyczny, nie krzywdzą innych, skąd ludzie mają tyle jadu w sobie, atakując na nich.
Przykłady są może lekko irracjonalne, chodzi ogólnie właśnie o sprzeczność w omawianych kwestiach. Zresztą jest prostszy sposób na bycie sobą, być sobą i mieć gdzieś, tych, co mają za śmiecia społecznego, oni nie są lepsi i muszą się dowartościować w ten sposób, by podnieść swoje ego, tylko pobuczą i tyle.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 11:34
żyjemy w czasach gdzie najgorzej być białym hetero facetem... cudownie...
Wyjdź na ulicę i zobacz jak bardzo biali hetero faceci są wytykani jako ci "najgorsi". Skąd wy takie info bierzecie?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 12:33
@Crytek - jedno Grodzkie już wystarczy ;)
-Jestem dumny z bycia Ateistą
-To dobrze! Każdy powinien mieć swoje zdanie.
-Jestem dumny z bycia Katolikiem.
-Hahahaha...
Ale ze mnie szowinistyczny homofob z rasistowskimi poglądami
Kobiety nie są mniejszością.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 stycznia 2014 o 12:49
strasznie jestes sfrustrowanym człowiekiem :/, tylko nie wiem dlaczego bo podane przykłady nie mają sie nijak do rzeczywistości. Dlaczego? Proste. Przykłady wiekszości, które uznałeś za przesladowane sa błędne. Pokaż mi wiekszośc homoseksualną? ;/, pokaż mi wiekszośc feministyczną :/, pokaż mi większośc rasową ;/. Inną sprawą jest to, ze dane grupy społęczne, rasowe, kulturowe chca byc widoczne na świecie i nie szykanowane. Przeciez nikt z nas nie chce sie czuc gorszym. z danymi poglądami mozesz zgadzac sie lub nie , ale nie masz prawa zakazywac głosic poglądów. Wynika to z prawa wolności głosu i demokracji. Prawda? Jesli jako biały człowiek, wyznawca chrzescijanizmu, heteroseksualny czujesz sie pokrzywdzony to zgłoś to do trybunału rzecznika praw człowieka w strasburgu. będzie to twój pogląd na swiat, masz do tego prawo. Tylko osrztegam bedziesz wysmiany. Powodem bedzie twoja neofaszystowska, frustracja ludżmi mającymi inne przekonania i wygląd niz ty. Przykro mi musisz pogodzic sie z faktem, ze ludzie sa rózni i zaakceptowac ten fakt.
Od kiedy mężczyźni są większością? Teoretycznie jest mniej więcej tyle samo kobiet co mężczyzn.
A ja jeszcze się z tymi waszymi wymyślonymi bzdurami nie spotkałem.
Ale bullshit. Szczerze to nigdy nie spotkałem się z czymś takim. Naciągany demot.
Być dumnym ze płci, orientacji czy koloru skóry to trochę słabo. Dumnym to można być z czegoś do czego się przyczyniło, a nie... Równie dobrze mógłbym powiedzieć: Jestem dumny, że się urodziłem. Poza tym za bycie dumnym nikt nikogo nie chwali ani nie karci, a przynajmniej nie powinno tak być, więc te przykłady to bullshit. Tak samo jak "prześladowania większości". I czekajcie, od kiedy mężczyźni są "większością"? Kolejny bullshit, kobiet jest więcej. + Jak mnie wkurza, że najeżdża się zawsze tylko na gejów, kiedy lesbijki też istnieją... Jak kobiety się za rękę trzymają to ok, bo to takie dziewczęce, ale faceci to już pedały, szatan i w ogóle do pjekła. Ja nie potrzebuję tolerancji, ale fajnie by było, jakby nikogo nie interesowało z kim się w łóżku śpi czy kogo się za rękę trzyma, stalkerzy...
Pierwsze słyszę żeby mężczyźni byli większością....
Demot zrobiony przez Ciebie utwierdza cię w twoich przekonaniach, gratuluję! Zalew gimnazjalnych mądrości w komentarzach akurat świetnie pasuje do poziomu demota i jego autora
Brakuje obrazka z łysym kolesiem ze wzniesioną reką i napisem "jestem dumny z bycia patriotą".
od kiedy to mężczyźni należą do większości???
Skoro autor demota jest przeciwko politycznej poprawności to zacznijmy nazywać ONRowców, NOPowców i innych skrajnych prawicowców faszystami.
To jest pieprzona poprawność polityczna...
Z historii wiemy,że murzyni i kobiety byli już traktowani jak obywatele drugiej kategorii i czasem dalej są a biali czy też mężczyźni uważali się i byli traktowani jako ktoś lepszy i dalej to w społeczeństwie pokutuje.
W przypadku homoseksualizmu denerwuje mnie to, że próbuje się to przeciś pod pozorem równości wszystkich ludzi. A tu nie o to chodzi, że człowiek o skłonnościach homoseksualnych jest kimś gorszym ale chciałabym mieć prawo do wyrażania swojej opinii, że związek 2 mężczyzn czy też 2 kobiet jest czymś nienormalnym.
Ignoruj homoseksualizm to będzie dobrze, nie wypowiadaj się przy nich i nikim tolerancyjnym z czystej przyzwoitości. Geje nikogo nie obrażają mówiąc o równości, ty o nienormalności już tak. Homoseksualizm zawsze będzie nie normalny tak samo jak leworęczność, a nas jakoś nie hejtują, homo też na to zasłużyli.
Teraz nadeszły takie czasy że mniejszości chcą tylko przywilejów a nie praw. Tolerancja powinna iść w dwie strony a nie w jedną.
Normalnie identyczne jak 99% komentarzy na kwejku
Demot oderwany od rzeczywistości i durny. Przeciętna osoba w Polsce wcale nie podziwia mniejszości narodowych czy seksualnych i nie potępia większości. A ostatnia część w ogóle wybitnie kretyńska. Od kiedy kobiety są mniejszością?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 stycznia 2014 o 16:36
Powiedz "jestem dumny z tego że jestem wyznawcą islamu" reakcja ludzi "Terrorysta!" :/ TAK DZIAŁA TEN ŚWIAT LUDZIE!!! TRZEBA SIĘ Z TYM POGODZIĆ LUDZIE SIĘ NIE ZMIENIĄ!!
A ja wam powiem że za 10 lat biali mężczyźni preferujący kobiety będą najbardziej dyskryminowaną grupą społeczna...
Nie można odnieść pojęć większości i mniejszości w stosunku do kobit i mężczyzn, gdyż jest ich tyle samo :)
Mężczyźni są prześladowaną większością? Tylko, że kobiet w stosunku do mężczyzn jest więcej i na świecie, i w Polsce. Jak już to jesteśmy prześladowaną mniejszością. :-D
ps. Ja tam się nie przejmuję, gdy ktoś zarzuca mi coś jak to jest w democie. Nawet na to nie reaguję. Ktoś kiedyś powiedział: "Gdybym chciał kopnąć po drodze każdego psa który na mnie szczeka, to nigdy nie zaszedłbym do celu".
Przecież kobiety są w większości. Nie mężczyźni. Brak logiki z podpisem.
Mój kolega ostatnio opowiedział mi na takim właśnie przykładzie jak "naprawdę wygląda rasizm" :/ oprócz tego stwierdził że wszyscy wyznawcy islamu to terroryści i że w sumie to popiera Hitlera bo gdyby mógł rozpętał by 3 wojnę światową i jak to powiedział bez urazy dla nikogo to cytat) wybił by w końcu tych wszystkich żydów. Więc ja uważam że to wcale nie chodzi o prześladowanie a o coś zupełnie innego. Pomyślcie nad tym
Zaczynam być dumny z bycia męskim białym szowinistycznym rasistą.
Jestem białym, zdrowym, heteroseksualnym, mężczyzną i jestem z tego dumny!
Zaskakująco często pojawiają się demoty propagujące nietolerancję dla tolerancji.
"Jestem dumny z tego, że jestem chory psychicznie", oraz "Jestem dumny z tego, że jestem zdrowy na umyśle" też pasuje