Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1888 2069
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~robson1111
+42 / 52

jakie 24% ??? 15% od kwoty wcześniej powiększonej o 9%, a to nie daje 9%+15%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar K4mil
+4 / 24

To się nazywa manipulacja. Obecna prawie zawsze tam, gdzie ktoś mówi o swoich poglądach politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ashardon
+20 / 24

Gamonie, wszędzie gamonie. Dodatkowo ktoś minusuje robsona, mimo, że ten napisał prawdę. Kłaniają się podstawy matematyki. Przykład: Cena początkowa produktu wynosi 100 zł. Została podniesiona o 9 %. Wynosi więc, jak łatwo obliczyć 109. Następnie dokonano kolejnej podwyżki. Tym razem o 15%. Mamy więc 109 * 15% = 109 + 16,35 = 125,35. O ile więc wzrosła cena względem ceny początkowej? Na tym przykładzie widać to dobitnie. --- Myślcie ludzie, to nie boli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dankej
+5 / 5

Własnie to mi się rzuciło w oczy po przeczytaniu pierwszych linijek demota, zboczenie zawodowe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Indiana161
+2 / 2

Mi też jakoś na początku to nie pasowało, ale może autorowi demota chodziło o to, że procent ceny jaką stanowi akcyza zrobił się o 9 punktów procentowych większy, a do tej wcześniejszej wartości + 9 p.p. dodano kolejne 15 punktów. Bo faktem jest, że tutaj procentów nie można dodawać, ale punkty procentowe już można :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2014 o 10:29

P pawelek1991k
+5 / 5

Masz rację, to daje więcej, bo te 15% jest od wyższej (już) stawki (TAK - stawki, bo akcyza liczy się jako "jakąś tam" stawkę podatkową. Podnieś 100 najpierw o 9 % a następnie o 15 %. Wyjdzie więcej niż byś podniósł o samo 24 %. Tak jak napisał Ashardon, tylko nie pokwapił się przyznać racji autorowi demota co do meritum - szaleje drożyzna z roku na rok.
Manipulanty tuskowe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tadeusz Rydzyk
0 / 0

Wpis użytkowniczki, która namawiała, by najpierw pozamykać Mohery, a potem iść na piwo zamiast głosować, zniknął. Miejmy nadzieję, że się opamiętała. Moja wypowiedź jest teraz podpięta pod temat, którego nie poruszałem, dlatego jest niezrozumiała. Przepraszam was za to. Ale skoro już tu jestem, skoro zajmuję twoją uwagę, drogi czytelniku, zachęcam cię do podpisania skargi obywatelskiej do ministerstwa administracji i cyfryzacji na bezprawne wstrzymywanie przyznania częstotliwości na nadawanie cyfrowe dla Tv Trwam. Płacimy za koncesję, której nie pozwala się nam wykorzystać. Wejdź na stronę internetową TV Trwam i podpisz, jeśli jesteś pełnoletni, naszą skargę na naruszenie praworządności. Nawet jeśli nas nie będziesz oglądał, chyba nie chcesz, by łamano prawo? Modlimy się za naszych przyjaciół i wszystkich nieprzyjaciół Tv Trwam. Bóg zapłać za pomoc.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Tadeusz Rydzyk
+5 / 7

Twoja pogarda do grup, które uważasz za niegodne pełni praw publicznych, coś przypomina... Najpierw pozamykać w piwnicach, potem puścić gaz, potem ciała do krematorium? Jesteś bardzo oświeconym i nowoczesnym człowiekiem! Himmler i Palikot byliby z ciebie dumni! Wiesz, że my w Moherowych Rodzinach Radia Maryja modlimy się za nieprzyjaciół Radia. Ojciec dyrektor i wszystkie Moherowe babcie o tobie pamiętają i modlą się za ciebie. Z Panem Bogiem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LittleCosette
+14 / 18

Kurde już nawet nie zgłębiając się w te wszystkie cyfry same nasuwają się proste wnioski: Tusk obiecał nie głosować za podniesieniem podatków. Głosował za podniesieniem podatków. Jest zwykłym kłamcą i złodziejem. Ale teraz nie idzie ludziom tego wytłumaczyć...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Plajer555
+25 / 27

Pokaż więc pozytywy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ernestbugaj
+9 / 11

Jakiej alternatywy byś oczekiwał? Aha i Tusk to taki sam socjalista jak Kaczyński, zresztą ostatnio sam to przyznał. Dla mnie jest dużo groźniejszy niż Kaczka. Kaczyński to po prostu debil i życiowa mameja i widać to gołym okiem, a Tusk to je**any hipokryta i wie co mówić, żeby owieczki były zadowolone.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_ufam_KNP_i_RN
-1 / 3

Na UPR głosowałem, jak byłem młody i naiwny. Prawda jest taka, że Korwin to człowiek, który ma odgrywać rolę alternatywy dla układu parlamentarnego, ale w rzeczywistości kompromitować stale idee wolnorynkowe. Kolejne jego spektakularne, zawinione wtopy przy okazji kolejnych wyborów to już była sprawa podejrzana. Niemożność stworzenia trwałej formacji, rozdrabnianie, kompromitowanie szyldów UPR, LPR, WIP, KNP. Ale po Smoleńsku zdekonspirował się zupełnie. Smoleńsk to nie jest temat zastępczy, tak jak Katyń to nie mógł być nigdy temat zastępczy. Nie ma nic, absolutnie nic, ważniejszego niż rozliczenie odpowiedzialnych za Smoleńsk. Bez tego nie będzie żadnej poprawy sytuacji Polski, politycznej, gospodarczej, cywilizacyjnej. Nie posprzątać po upokorzeniu smoleńskim (upodleniu państwa i narodu), to jest tak, jakby w średniowieczu pozwolić złupić swoją stolicę, złupić katedrę i wywieźć relikwie oraz insygnia koronacyjne, a potem nie robić z tym nic. Udawajmy, że nikt nic nie widział, że tego nie było. To ma realną wagę w polityce! To oznacza bezbronność państwa, sygnał do grabieży dla wewnętrznych i zewnętrznych podmiotów. Takie rzeczy tylko głupcowi wydają się nieważne, czysto symboliczne. Takie widzi świata koło, jakie tępymi zakreśla oczy... Czekam na partię lepszą niż PiS, czekam, ale na razie nie ma, a trzeba rozliczyć Smoleńsk. A od tego jest Macierewicz i Kaczor. Na pewno nie Mikke ani Ziobro, ani mussolinista Winnicki z Keanu Bosakiem. Oczywiście, najlepiej byłoby, żeby się kiedyś pojawiła autentyczna niepodległościowa, wolnorynkowa partia narodowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
0 / 0

No to niestety muszę cię zapytać jaki jest powód nazwania ludzi z Ruchu Narodowego mussolinistami? Sprawa druga, to co piszesz o Korwinie-Mikke - oczywiście niczego nie można wykluczyć ale Korwin moim zdaniem ma ogromna rolę we wskazywaniu absurdów nie tylko obecnej polityki gospodarczej i zagranicznej ale także tej polityki sprzed 5, 10, 15 i 20 lat. Bo jednej cechy nie można Korwinowi odmówić (przyznaje to nawet TVN) a mianowicie konsekwencji. Bardzo wielu wolnorynkowo i ogólnie prawicowo myślących wyborców "nauczyło się" tego od Korwina. W samym Ruchu Narodowym jest wiele osób, które wywodzą sie z UPR lub nawet KNP. Jeśli chodzi o stosunek JKM do Smoleńska to wydaje mi się on dość zdrowy. Zdrowy ponieważ NIE MA na razie żadnych dowodów na zbrodnię. I jest ośmieszaniem się, mówienie że była mgła/trotyl/magnesy i w ogóle, że był zamach. Ale inna sprawa jest oskarżenie oraz wymierzenie kary wszystkim, którzy dopuścili się uchybień przed/w trakcie/po rozbiciu się samolotu. I teraz gdyby pociągnąć do odpowiedzialności odpowiednich ludzi i zacząć ich przesłuchiwać (oczywiście przez "nieumoczone" służby) to mogłyby zacząć wychodzić ciekawe rzeczy (z zamachem włącznie). Ale póki nie ma dowodów to jest naprawdę szkodliwe mówienie o zamachu. Środowisko Kaczora i Macierewicza (pomijam ich intencje, które mogły być nawet dobre) wyrządziło dość dużą szkodę sprawie Smoleńska. Bo mogli atakować jeszcze ostrzej obóz rządzący i całą "nic się nie stało otoczkę" w mediach ale powstrzymać się od kategorycznych sądów i teorii typu mgła. Wtedy większa część narodu poparłaby sprawę wykrycia prawdy. Ale Kaczyński oczywiście jak zwykle wszystko spieprzył. On jest największym partaczem pośród polityków III RP. Może nie najgorszym człowiekiem, może nie największym kłamcą, może nie największym hipokrytą ale na pewno największym partaczem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_ufam_KNP_i_RN
0 / 0

Pierwsza sprawa, prostsza. Przesłanek do odpowiedzi na to pytanie należy szukać, wpisując pytanie w wyszukiwarce googla: "Czy Robert Winnicki jest mussolinistą?" /// Zastanawiam się, czy rozmowa na drugi temat ma jakikolwiek sens, jeśli druga strona zamyka oczy i nie przyjmuje do wiadomości faktów. O faktach się nie dyskutuje, fakty się przyjmuje do wiadomości. Co to jest w ogóle za postawa, nie pojmuję jej: Dopóki nie mamy definitywnie rozstrzygającego dowodu na to, że był zamach, nie wspominajmy o wybuchu... [?!!!] Co? Dopóki nie postawimy pytania, nie będzie rozstrzygającej odpowiedzi na żadne pytanie! To oczywiste! Żeby coś udowodnić, najpierw trzeba postawić sobie zadanie udowodnienia hipotezy. Trzeba mówić o hipotezach! Jak sobie wyobrażasz dochodzenie do rozstrzygnięcia, czy był wybuch, bez postawienia tej kwestii przez Macierewicza? Jak to rozumieć, że to był błąd Maciora i Kaczora? Gdyby tego nie mówił, że to trzeba zbadać, nie podniesiono by tej kwestii nigdy. Nikt by tego rzetelnie nie badał, gdyby nie Macierewicz. Oto twoja opinia: "jest ośmieszaniem się, mówienie że była mgła/trotyl/magnesy i w ogóle, że był zamach". To już jest czysta manipulacja. Pomieszanie wszystkiego w jednym szeregu i sprowadzenie do jednego poziomu - mówić o tym: śmieszne to czy nie? Otóż rozbijmy to: a) mgła, b) trotyl, c) magnesy, d) zamach. Więc kolejno: a) mgła była, to akurat fakt - czy sztuczna, czy nie, to inne zagadnienie, które trzeba było sprawdzić b) trotyl był, d) zamach - niewykluczone, nieudowodnione, c) magnesy, hel i hipotezy propagowane przez mecenasa Rogalskiego (ewidentnie: kreta) nie były nigdy stanowiskiem komisji Macierewicza - wrzuca się je do jednego worka z faktami, żeby unieważnić wartość faktów. A teraz niektóre fakty: 1. zniekształcenia wraku charakterystyczne dla eksplozji, rodzaj odkształceń plastycznych, charakterystyczne wygięcie kadłuba, 2. rozmieszczenie szczątków charakterystyczne dla wybuchu w powietrzu: brak krateru, dyslokacja poszczególnych fragmentów, położenie fragmentów w koronach drzew, ogromne rozczłonkowanie samolotu, 3. prokuratura wojskowa potwierdziła [fakt!], że najnowocześniejsze spektrometry, różnego typu, użyte do identyfikacji substancji wybuchowych, wskazały na elementach wraku w Smoleńsku trotyl, [co zrobiono potem z próbkami, to osobna kwestia] 4. badania przedmiotów ofiar (płaszcz Fedorowicza, torba Wassermana) wykazały [fakt!] obecność jonów nitrogliceryny oraz pentrytu (silnego, kruszącego materiału wybuchowego z grupy estrów kwasu azotowego). 5. Są świadkowie, którzy zeznali, że na miejscu słyszeli, widzieli wybuchy samolotu. Wobec tego wybuch w powietrzu jest obecnie najbardziej prawdopodobną przyczyną katastrofy. Poza tym wiemy, że dane z czarnych skrzynek zostały zmanipulowane, a samolot nie mógł, według praw fizyki obowiązujących i w Smoleńsku, stracić skrzydła po zderzeniu z pancerna brzozą. Dzisiaj należy udowodnić, że wybuchu nie było, a nie odwrotnie! Jeżeli coś wygląda jak pomarańcza, pachnie jak pomarańcza, smakuje jak pomarańcza, ma strukturę pomarańczy - to przyjmuje się, że to jest pomarańcza... a nie osobliwa postać jabłka. Oczywiście, jeżeli ktoś przekonująco udowodni, że jest to owoc nowej, syberyjskiej odmiany jabłoni, należy to zweryfikować i po ewentualnym udowodnieniu przyjąć. Ale nie na zasadzie dyktatu wbrew faktom przyjmować z góry, że: "po pierwsze dla dobra relacji sąsiedzkich wykluczmy pomarańczę - a więc co to jest, jeśli nie pomarańcza?" Teraz możemy, oczywiście, rozmawiać poważnie, jaki to gatunek pomarańczy, ale nie o tym, jakiego rodzaju to jabłko, skoro "nie powinna" to być pomarańcza. Osobną zupełnie, poruszoną we wpisie powyżej, sprawą jest odpowiedzialność urzędników i funkcjonariuszy za uchybienia i przestępstwa. Ale udawanie, że na pewno nie było wybuchu, jest niepoważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
0 / 0

[...]„O faktach się nie dyskutuje, fakty się przyjmuje do wiadomości” [...] Takie właśnie myślenie powoduje wszystkie problemy. Po pierwsze to kto ustala które informacje to fakty, a które nie? Ty? Kaczyński? Macierewicz? Tusk z Arabskim? Poza tym fakty można sobie generować. Mówisz o próbkach, w których znaleziono różne substancje. Te próbki „pobrali” Rosjanie. I zostały nam przekazane po tak długim czasie, że mieli czas na zrobienie w nich wszystkiego. W interesie Rosjan jest jak największe skłócenie nas. Wtedy mają przewagę. Ja na przykład na miejscu Ruskich (w przypadku gdyby to była zwykła katastrofa) dodałbym do kilku próbek nitrogliceryny i niech się Polacy głowią, co z tym zrobić. Wracając do Macierewicza i zamachu. Otóż on popełnił bardzo spory błąd bo najpierw powiedział „zamach” a potem próbował dopasować do tego hipotezę (przynajmniej taka była kolejność jego wypowiedzi). [...]„mgła była, to akurat fakt - czy sztuczna, czy nie, to inne zagadnienie, które trzeba było sprawdzić[...]. Sprawdzić można ale jak widać nie zostało to dobrze sprawdzone skoro później sam Macierewicz się z tego wycofuje. A jednak bardzo wyraźnie połączył fakt mgły z „faktem” zamachu. Widzisz ja nie odmawiam Macierewiczowi słuszności stworzenia komisji, ani też nie neguję składu osobowego jego ekipy (która ma 4 x większe kompetencje od ekipy Laska). Problem w tym, że Macierewicz jak i cały PiS nie potrafi przekuć racji po swojej stronie na sukces. I rzeczywiście nie mają łatwo z mediami i kretami ale to jest element polityki. Oni się po prostu łatwo dają podejść. Aha i jeszcze tylko kwestia tej na przykład nitrogliceryny. Napisałeś różne inne przykłady dowodów takich czy innych. Okej, one do mnie przemawiają, ale zrozum jedno. Jeżeli policjant przyjeżdża na miejsce zbrodni i przesłuchuje podejrzanych to wszystkich ich traktuje jak potencjalnych winnych (i bardzo dobrze) ale nigdy w życiu im tego nie mówi w twarz. Sam widzisz jak ludzie zareagowali. Polska podzieliła się na 2 sekty. Sekta smoleńska (która uwierzy we wszystko co mówi ,że to zamach) i sekta antysmoleńska (która nie uwierzy w nawet najbardziej widoczny dowód zbrodni). Na szczęście widzę, że coraz bardziej wyrasta trzecia grupa, która mówi „wiele było nie tak, jest to podejrzane, pociągnijmy do odpowiedzialności winnych, a potem moze będą wychodziły różne ciekawe rzeczy”. I ja się do tej grupy zaliczam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lethorin
0 / 0

Aha, i co do mussolinisty Winnickiego to obejrzę nagranie, postaram się być krytyczny w ocenie i może później odpiszę co sądzę. EDIT: Dobra, jestem już po obejrzeniu tego materiału. I stary, jestem zdruzgotany twoim nastawieniem. Tak jak poprzednia rozmowa była w miarę poważna i sensowna tak w tym wypadku poleciałeś w kosmos. Jak możesz Winnickiego oskarżać o mussolinizm będąc zwolennikiem PiSu, który etap mussolinizmu ma już dawno za sobą i wchodzi w ostry socjalizm? Przecież twój idol Jarosław Kaczyński ma ambicję zostać "panem i władcą na środku morza". Jego pierwsze słowa po wstaniu rano z łóżka to "there can be only one". I prześledź dobrze program PiSu to zobaczysz 3 x więcej nacjonalizacji, socjalizmu i bonapartyzmu. PiSowczyk wyzywający RN od mussoliniego to jakby Murzyn przezywał Mulata ty asfalcie...EDIT II: A widziałeś w ogóle cały materiał z tego zwolenniczaka? Jesli tak to podaj mi linka do całości nagrania, z momentem gdy przemawiał Winnicki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 26 stycznia 2014 o 19:37

avatar ~curiewncivneroi
+8 / 8

czyli co mam dalej na niego głosować... ludzie obudźcie się, ani PO ani PIS ani SLD ani PSL ani palikot - oni tylko umieją ludziom tkim jak wy z mózgów wodę robić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warmonger
-3 / 3

O tym mówię. Premiera zmienić jest trudno, zwłaszcza na lepszego. Trzeba działać na własną rękę i na swoim podwórku. Żalenie się na demotach świata nie zmieni. Na koniec cenna wskazówka, którą znalazłem dwa dni temu. Jeżeli uważasz, że rząd traktuje cię nie fair - wystartuj w wyborach. Jeżeli uważasz, że media kłamią - załóż własne. Jeżeli szef cię wykorzystuje, sam zostań szefem. itp, itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
0 / 0

Ma akurat rację - może powinniśmy iść na całość i jak już obwiniamy Tuska o kryzys u nas, to obwinić go jeszcze o kryzys w reszcie Europy i w USA.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A amichalz
0 / 0

Ludzie! To jest zadanie na procent składany w tych obliczeniach dot. akcyzy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mastercxza
+6 / 14

Chcecie zmian? Głosujcie na KNP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mastercxza_KNP_Prawdziwa_Prawica
0 / 2

szarozielony, nie zrozumiałeś właściwie przekazu. Kiedy KNP przegra kolejne wybory o włos, będzie zmiana szyldu partii Krowina. Żeby społeczeństwo nie zdążyło zapamiętać, "na kogo głosuje ten śmieszny folklor od odbierania głosu kobietom"... HASŁO: "Chcecie zmian? Głosujcie na KNP!" - MA INNY SENS. W następnych wyborach KNP będzie się nazywał "Liberalizm i Praworządność - Alternatywa" - w skrócie: LiPA, albo po prostu KNP wobec groźby przekroczenia progu wyborczego podzieli się na KNP - "Frakcja Monarchistyczna", KNP - "Prawica", KNP - "Nowa Prawica", KNP - "Prawdziwa Prawica", Nowy Kongres Prawicy J. Korwin Mikkego - NKPJKM i jeszcze tak ze trzy mniejsze formacje lokalne... Potem będą się łączyć, będą fuzje, wspólna lista: UPR - NKPJKM - KNP - "Prawica" itd., itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
-5 / 9

"Kiedy KNP przegra wybory o włos" chciałeś powiedzieć, "kiedy znowu dostanie głosy wyłącznie od cioć i babć młodzieżówki Korwina."...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
-3 / 3

Ruch Narodowy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RyderPuszek
+5 / 5

Niby miała być partia liberalna a z PO śmierdzi socjalizmem na kilomentr..... I tu nie chodzi o socjalizm jako państwo opiekouńcze tylko socjalizm wyciskajacy obywatela potatkami, nowymi mandatami i kolejnymi ograniczeniami w swobodnym zarabianiu pieniedzy Ale za dużego wyboru też nie ma do głosowania . No bo co np ci degeneraci z ruchuj burncata mogą zaproponować oprócz ruchania , brania narkotyków i leżeniem pijanym na ulicy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2014 o 11:02

avatar ernestbugaj
+7 / 9

Możesz nie krzyczeć niezarejestrowana łajzo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzdacz
-3 / 11

Akurat podniesienia akcyzy na alkohol i papierosy nie potępiam :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cała_prawda
+5 / 5

podniesienie akcyzy na alkohol i papierosy spowodowało spadek wpływów z tej akcyzy do budżetu państwa, a więc mniej kasy na cokolwiek, za to wzrosła przestępczość przemytnicza i handel papierosami i wódą z nielegalnych źródeł - kto tego nie potępia to zdrajca Polski. Minister który do tego doprowadza powinien być rozliczony przez sąd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzdacz
+1 / 1

Może masz rację. Nie znam się na polityce :) Chodziło mi tylko o to, że mi osobiście to nie przeszkadza, bo nie piję i nie palę :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Frogy07
-2 / 2

Przecież Tusk podwyższając podatki na alkohol i papierosy dba o nasze zdrowie żebyśmy nie chorowali. Przy okazji zamierza zlikwidować tym kolejki w szpitalach. Czyż to nie geniusz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
0 / 0

Większość podwyżki akcyzy na papierosy to był wymóg UE, wynegocjowany jeszcze przed 2004...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Percival_Schuttenbach
+2 / 4

Złudzeń nie mam. Czy ta, czy poprzednia, czy za'poprzednia władza, czy następna która będzie - wszyscy oni będą golić nas ile wlezie, w zgodzie z prawem czy bezprawnie. Można próbować się w tym odnaleźć albo wyjechać (tylko dokąd...).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dw
+4 / 4

Trzeba tu robić co się da a nie pierdzieć w krzesło i marudzić. Do roboty o Wolną Polskę, Szczęśliwą i Bogatą (bez ue i innego ruska)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AdHocek
0 / 2

Oooo Hofman dostał wolną sobotę. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-2 / 4

Sorry ale taki mamy kryzys.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Jahmanes
-3 / 5

Co do akcyzy na alkohol etylowy i tytoń to się zgadzam. Powinna ona być o 100-200% wyższa. Może gdy idioci będą musieli płacić po 60zł za pół litra i 100zł za paczkę tytoniu to się opamiętają! Rząd ogłupia Was tymi używkami, gdyż boi się trzeźwego myślenia obywateli, które doprowadziło by do destrukcji rządu. Nie dla Alkoholu etylowego i tytoniu!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adex26
-1 / 5

"Znieść VAT! Akcyzę! Chce aby rząd mnie nie okradał!" "Zagłosuj na KNP" "Nie! Ta partia obraża inwalidów, feministki, i nie chce dawać zasiłku nierobom!" Logika większości "antysystemowców".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adex26
0 / 0

To wy przeciwnicy jesteście antyfanami Korwina, ja nie jestem fanem żadnego ugrupowania, po prostu, KNP ma najlepszy program ze wszystkich partii jakie istnieją w Polsce. Przyjmuje przeprosiny, ale czemu nie mogę skrytykować kogoś kto jest antKNPowcem? Wolność słowa Gandalfie, na nikogo nie pluł, po prostu uważa że państwo nie powinno finansować JAKIEJKOLWIEK olipmiady panie lemingu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
+1 / 1

Nie, KNP tylko obiecuje radyklaną obniżkę podatków i utrzymanie wydatków emerytalnych bez zmian w imię ochrony praw nabytych... (co jest wzajemnie sprzeczne, bo w myśl danych Eurostatu największą pozycją w wydatkach państwa są właśnie wydatki na emerytury i renty) Powiedziałbym, że pasują uczciwością do reszty naszej klasy politycznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 stycznia 2014 o 20:09

N net244
0 / 0

nie dokończyłeś, tysiąc kolejnych statystyk, z których większość wskaże Ci uzasadnienie tego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
+1 / 1

okej. czy ta strona zamierza jeszcze kiedykolwiek udawać że nie ma na niej miejsca na polityczną propagandę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Robert Biedroń
-2 / 2

Homoseksualizm to choroba. I to nie jest polityka, tylko rzeczywistość, na którą lewica powinna nakręcać ludzi, jeżeli chce być pro-społeczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Antyja
+1 / 1

Żebyście wiedzieli, to będzie moja ostatnia myśl przed kremacją!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S skromny
0 / 0

Brakuje mi wpisu zaymoona opisującego jak wielki liberalizm panuje w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
0 / 0

I "pseudoreforma emerytalna".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~DonekKondonek
0 / 0

Autor zapomniał o największym skoku na nasze pieniądze: podniesienie wieku emerytalnego o 2/7 lat dla odpowiednio mężczyzn/kobiet. W ciągu tych 2/7 lat nie tylko wpłacisz ZUSowi średnio ponad 20/70 tysięcy złotych, ale również nie będziesz pobierał emerytury przez ten okres. Sumarycznie kradzież w przypadku mężczyzny wynosi średnio ponad 50 tysięcy złotych, a w przypadku kobiety średnio ponad 150 tysięcy złotych!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Samozwaniec12
0 / 0

Problem jest w tym,że przeciętny polak nie interesuje się polityką w żadnym stopniu.Dla niego to po prostu "nudny temat".Jeśli widzi następną aferę(którą tysięczną w latach władzy PO)to powie "Jak zwykle" wogóle sobie nie uświadamiając,że znów jego pieniądze nie poszły na co powinny...Niestety efektem są nieudolne rządy korupcji na którą pan premier pozwala(na pewno sam na tych rzeczach korzystał). Dlatego trzeba na wszystkie możliwe sposoby rozgłaśniać fakty o naszych nieudolnych władzach,by choć w pewnym stopniu zainteresować tego "przeciętnego polaka" polityką i by naprawdę już nikt nie dopuścił,by takie osoby dochodziły do władzy. Takie jest moje zdanie:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MarcinJawiski
0 / 0

PAMIĘTAMY, ale na kogo głosować? Ani na PO ani na PiS, o PJN czy SLD już nie wspomnę. Każdy polityk do wyborów obiecuje a potem sobie grabi. Nie byłem nigdy na zebraniu partii, ale na każdym chyba pada pytanie: "Co by tu jeszcze spieprzyć Panowie?". Na następne wybory nie idę, ale na 100% będą demoty lub komentarze typu: nie głosowałeś nie masz prawa narzekać, albo jak głosowałeś tak masz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czcibor512
0 / 0

Bardziej skomplikowane - a jak zareagowałbyś na polityka, który by Ci już na dzień dobry z rozbrajającą szczerością powiedział prostą prawdę, że w budżecie nie ma kasy i trzeba będzie jeszczę ciąć wydatki lub podnosić podatki? Jeśli zamiast tego zagłosujesz na takiego co naobieca...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H heban1
0 / 0

sorry ale takiego mamy premiera co nie umie nic dobrze zrobić i cały rząd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 stycznia 2014 o 21:13

avatar ~wrrrrrrnerw
0 / 0

ulga rodzinna jest z naszych podatków i dobrze sie stało ze najbogatsi jej nie dostaną - ktoś kto zarabia 100 000 rocznie jako jedyna osoba pracująca i mająca 1 dziecko ??? ma dośc po co jej jeszcze ulga na dziecko?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arnidzionk
0 / 0

Powinno być +9% i + 15% daje w sumie 25,35% podwyżki, a nie żadne 24. To po pierwsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S spocilemsie
0 / 0

ludzie nie idźmy na wybory. pokażmy że nie wybieranie wiekszego czy mniejszego góna to też wybór. nie badzcie ślepi, nie idzźcie głosować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yakuza13
0 / 0

W Ukrainie już pokazali. A wy polskie pipy na co czekacie? Na gwiazdkę z nieba??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Norah
0 / 0

Społeczeństw się starzeje, coraz mniej jest ludzi młodych zdolnych do pracy, coraz więcej emerytów i ludzi na rentach. mamy rozbuchany socjal, finansowany z naszych podatków. Podniesienie podatków jest rozwiązaniem, tymczasowym, ale lepszym niż nie robienie nic. Wszyscy patrzą na to ze muszą zapłacić więcej, a nikt nie patrzy na to dlaczego i ze to nie jest ot, Tusk zarządził bo taką miał wenę... Potrzeba DOBREJj reformy socjalu i systemu emerytalnego, bo ludzie młodzi już nie maja szans na godne emerytury choćby cale życie harowali, ale nic takiego nie przejdzie ani w polskim społeczeństwie ani w rządzie, bo nieroby wolą brać dla siebie, i narzekać że im więcej biorą tym więcej trzeba płacić w podatkach. I niestety ci ludzie stanowią większość. jakby Polityk przed wyborami głosił program, w którym wszyscy muszą spiąć du*ę żeby było lepiej, to nigdy by go nie wybrali. Dlatego obietnice wyborcze to taki koncert życzeń. który polityk je spełnił? Na to ze po wybraniu trafił się kryzys i wiele rzeczy musiało ulec zmianie większość nie patrzy, nikt nie stara się dociec głębiej :/ Nie mówię ze Tusk jest super. Ale wybory to niestety nie wybór "najlepszego", tylko wybranie mniejszego zła tak, żeby do władzy nie doszły jeszcze większe oszołomy w naszym pięknym kraju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Polak_katolik
-1 / 1

A myślisz że inny premier z innej partii nie wprowadziłby takich zmian jak Tusk?? Polską rządzą Niemcy i Rosjanie. A nasz "rząd" jest ich marionetką....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~matix216
0 / 0

To nie Tuska trzeba wymienić... lecz wszystkich polityków tego kraju. Nie ma u nas dobrych polityków to tylko polizłodzieje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~agsze
0 / 0

zapomiałeś/-aś o likwidacji możliwości zwrotu VAT za materiały budowlane za remont mieszkania...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T trollownia86
-1 / 1

(PRZEPRASZAM ZA CAPS LOCKA ALE NIE MOGĘ TEGO TOLEROWAĆ) PODATEK VAT +4% Z VAT 3% PODNIESIONE DO 5% Z VAT 7% PODNIESIONE DO 8% Z 22% PODNIESIONE DO 23% CO DAJE NAM 4%

Odpowiedz Komentuj obrazkiem