Ja rozumiem różne rzeczy no ale kur*a, malowac padlinę czy żywego (już chu* w to) i jeszcze uśmiechać się do zdjęcia i być z siebie dumny? NO ja pier(ole...
Padły ptak nie rozkłada skrzydeł, nawet jak przywali w słup i zdechnie zanim spadnie, ścięgna ściągają się do naturalnego dla nich ułożenia, zanim stężeje. Ciekawym jest fakt, że też kiedyś myślałam o malowaniu gołębi na czerwono i na zielono, żeby ludzie myśleli, ze to papugi. Rzecz w tym, że miałam wtedy sześć lat, a pan na zdjęciu powinien być nieco dojrzalszy.
Jannetfenix, to ciekawe co mówisz, jednak widziałem martwego ptaka (po przywaleniu w szybę) i miał skrzydła rozłożone, podobnie jak na pokazanym wyżej zdjęciu.
Niby dlaczego nie?Skoro ptak jest już martwy to nie cierpi.Nie może zaznać nawet strachu.Teraz to tylko zwłoki(zakładając że ptak jest martwy).I proszę was,nie powołujcie się na dumę bo to akurat cecha ludzi...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 czerwca 2014 o 19:54
Tutaj nie chodzi o to czy jest to wrona czy pies czy może nawet człowiek.Chodzi o to że nawet nie wiemy czy to coś jest żywe,i że jeśli jest martwe to nie ma podstaw ku temu bo stwierdzić że to jest złe.
whitewolf609 osobiście nie miał bym nic przeciwko.Ja nie ale moja rodzina tak.Rodzina ptaka nie będzie miała nic przeciwko.Z resztą czemu akurat ja?Niejeden człowiek nie chciał by tego ale...ptak to nie człowiek.Nie mają one takiego myślenia jak my.My myślimy abstrakcyjnie i kierujemy się dumą.Zwierzęta zaś nie...
Pytanie - jeśli to padlina, to po co trzymać w ręce? To, że trzyma zwierzaka w swojej ręce, może świadczyć o tym, że chce by ten zwierzak nie uciekł podczas malowania.
CZy jakby Ci gruzin chate podpalil to tez bys siedzial cicho, zeby "nie byc konfidentem"? Wlasnie takie przyzwolenie na patologie powoduje ze tutaj jest jak jest...
Człowiek próbuje ubarwić choć trochę otaczającą go rzeczywistość, próbuje zmienić srające wszędzie ptaszyska w kolorowe rajskie ptaki to nie tylko kłody pod nogi mu rzucają.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 czerwca 2014 o 9:54
J*bany gimbusiarski chlam i armia kucow bedzie teraz brala prawo w swoje rece i wymierzala sprawiedliwosc.. Czemu to wogole jest na glownej? Jakos mi sie nie widzi, zeby chlopaczyna ze zdjecia 'upolowal' ptaka i go zaj*bal tylko po to, zeby moc go umalowac. Jak ktos planuje polowac na osobnika, tylko dlatego, ze pomalowal padline na niebiesko to sie nadaje na demoty.
Nie pozdrawiam, siedziec cicho na internecie jak sie ma problemu z matematyka w 2 klasie liceum.
niestety w polszy za tego typu znęcanie się nad zwierzętami dostałby jedynie pouczenie, ale chociaż byłby w kartach... Pamiętajmy, że od ignorowania tak małych wykroczeń następuje znieczulica na coraz większe
Tak sobie myślę, że po tym zdjęciu nawet nie wiem co on zrobił. Ptak jest pomalowany na niebiesko. To znęcanie się? Malowanie zwierząt jest znęcaniem się? A więc co z wypalaniem im inicjałów, to może jest humanitarne?
@doliwaq jeżeli ptak jest żywy, to może zatruć się oparami, albo zwyczajnie umrzeć na zawał ze strachu. Poza tym jakby na zdjęciu był gościu malujący sprejem małego kotka albo psa to byś mówił inaczej. Każde zwierze czuje to samo w takich sytuacjach.
@niccoe Szczerzę mówiąc, czy to byłby kot, pies, szczur, małpa czy ryba - miałbym to tak samo gdzieś. Ja rozumiem, że trzeba walczyć, ze znęcaniem się ze zwierzętami, ale to jest przesada! Umrzeć na zawał, bo się przestraszy??? Może będziemy karać ludzi, którzy wbiegają w gołębie w parkach i na rynkach, przecież one mogą umrzeć na zawał!
Ohoho wielcy bojownicy o prawa zwierząt :-) Ciekawe gdzie zidiociały autor jest, gdy dochodzi do wycieku ropy? Też krzyczy, "wiecie co z nimi zrobić" mając na myśli Shella czy BP? Pajace!
looonaa twoje domysły są błędne.Zminusowałem komentarz użytkownika Unquestionable gdyż nie jest wiadome czy osoba przedstawiona na zdjęciu znęcała się nad zwierzęciem.Co więcej uważam iż ten czyn nie jest wyrazem głupoty.Jest to co najwyżej obraz zła które siedzi w tej osobie(ale to i tak w przypadku gdyby okazało się że zwierzę jest żywe).I uprzedzam od razu iż malowanie martwego zwierzęcia nie jest znęcaniem się nad nim...Co więcej pozwolę sobie napisać iż definicja słowa "debil"nie jest tutaj adekwatna.No chyba że każdy kto ma inne zdanie niż ty jest debilem.
acha czyli w takim razie kazde martwe czy nie martwe zwierze Twoim zdaniem moze byc traktowane w taki sposob tak? a co ze zdrowym rozsądkiem jaki normalny człowiek robi takie rzeczy i w dodatku robi sobie z tego zarty zdjecia itd to jest twoim zdaniem normalne bo jak dla mnie to kompletny debilizm! tyle na temat
OceniaDemotywatoryInator
skoro uważasz że fajnie jest malować martwe zwierzaki to ciekawiłaby mnie Twoja reakcja gdybys miał zwierzaka i zdechłby Tobie(jeżeli masz zwierzaka nie życzę mu źle) i znalazłbyś go pomalowanego... pewnie byłbyś szczęśliwy?
Gdyby malowanie martwych zwierząt szkodziło komuklowiek był bym temu przeciwny.Natomiast jako że zwierzę jest martwe nie może odczuwać bólu czy nawet strachu.Od momentu śmierci są to zwłoki.Zwierzęciu nie dzieje się krzywda(bo nie żyje).Jeżeli chodzi o żywe zwierzęta...dla nich jest to szkodliwe i stresujące.W takim wypadku jest więc to złe.
Pisząc o normalności i zdrowym rozsądku sporo ryzykujesz.To pierwsze to bowiem pojęcie względne.Jest ono tak niestabilne i tak zmienne że użycie go nie jest żadnym argumentem."Normalność"kształtuje się dzięki społeczności w jakiej żyjemy i wszędzie jest czymś innym.A zdrowy rozsądek?Coś dla ciebie nienormalnego nie musi być brakiem zdrowego rozsądku.Bo czemu miało by być?Definicja słowa nie pasuje.Pytasz się jaki normalny człowiek tak robi.Zwróćmy uwagę na to iż nie ma czegoś takiego jak "normalny człowiek".Z resztą nawet jeżeli osoba na zdjęciu robi coś czego nie robi większość ludzi to...to co?Nie wiesz czy zwierzę jest żywe.Jeśli nie nie krzywdzi go(wyjaśniłem wcześniej dlaczego).Czy robi żarty?Tego nie wiem.Istotnie jednak zrobił zdjęcie.Nie ma w tym nic nienormalnego.Ty natomiast droga looonaa wydajesz się niezdolna do prowadzenia dyskusji na poziomie.Nie,nie zamkniesz tego tematu twoją wypowiedzią w której zadajesz mi pytania i piszesz "tyle w temacie".
Martinatita1999 osobiście nie pasjonuję się malowaniem martwych zwierząt.Nie uważam tego za fajne,bardziej za nudne ale i oryginalne.Gdyby ktoś pomalował mojego martwego zwierzaka...był bym zły.Zwłoki pomalowane wyglądają nieestetycznie i rzecz jasna nienaturalnie.Jestem posiadaczem min skorpiona z rodzaju Pandinus Cavimanus.Nie osiągnął on jeszcze wieku dorosłego(imago)ale kiedyś umrze.Planuję go zasuszyć po naturalnej śmierci.Zanim coś napiszesz od razu powiadamiam że to coś na wzór suszenia motyli.Bo skoro zwierzę będzie już martwe to żadna krzywda mu się nie stanie.Skorpion nie ma dumy która zniesmaczała by go za życia.Dlaczego więc tego nie wykorzystać?
jezeli mowa o dyskusji na poziomie to takie słowa jak Tobie Ciebie Twoją itp piszemy z duzych liter jezeli juz chcesz sie wypowiadac na poziomie to miej tez szacunek do drugiego rozmówcy
Tyle?Zero argumentów,zero zaprzeczeń.Jedyne co to...upomnienie.Ładnie z Twojej strony ale można było to zrobić w prywatnym komentarzu.Ty nawiązujesz do poprawnego pisania.Może ja też powinienem to zrobić?Twierdzisz iż wyrazy takie jak "Tobie Ciebie Twoją"pisze się z dużej litery,i masz rację.Ja jednak zwrócę uwagę na to iż także zdania zaczyna się z dużej litery.Jak widać o tym Ty z kolei nie słyszałaś.Nie słyszałaś również o przecinkach.Wiesz,ja także nie stawiam ich zawsze tam gdzie powinny być.Z tą różnicą że w moich wypowiedziach one występują.
Dyskusja na poziomie obejmuje przede wszystkim coś co można nazwać dyskusją.Nie jest nią powtarzanie w kółko tego samego i używanie pseuda argumentów bez żadnego uzasadnienia.Dziwi brak ustosunkowania się do tego co wcześniej napisałem.
Warto również nawiązać do szacunku.Ciężko jest mi okazywać szacunek osobie która nazywa osoby minusujące dany komentarz(t tym mnie)"debilem".Wyciąganie pochopnych wniosków też dziwi.Choć teraz to już tylko bawi...
To jest kawka... a co z nim zrobić? złapać go, pomalować "szprajem" to co może (ale raczej tego nie ma, sadząc po jego zachowaniu) posiadać nogami na odblaskowy różowy kolor i wypuścić bez gaci
@xar - Pawka Morozow byłby z was dumny!!! Jeśli nie potrafisz odróżnić przestępstwa od "czegoś takiego", to gratuluję rozumu. Jeśli facet napadłby na kogoś, coś ukradł czy zniszczył, to go znaleźć należy. ALE CO NIEZGODNEGO Z PRAWEM ZROBIŁ TEZ GÓWNIARZ?
Kobieta zachodzi w ciążę, nie chce dziecka i wykonuje aborcję - prawie nikt nic nie mówi, a prawicowcy, którzy wrzeszczą, że to nie w porządku, są wyzywani od oszołomów.
Koleś pomalował ptaka - nawet nie wiadomo, czy żywego, czy truchło - wielkie larum i obrońcy uciśnionych zwierzątek się odezwali.
NIE DAJMY SIĘ ZWARIOWAĆ! NIE BĄDŹMY HIPOKRYTAMI!
Nie popieram męczenia zwierząt, ale kurczę, bez przesady.
A na marginesie, serio myślicie, że ptaszysko dałoby się tak złapać?
To ty zajmij się "nawracaniem" kobiet, które biorą odpowiedzialność za swój organizm, a ja będę walczyć za tych, którzy sami nie potrafią o sobie zawalczyć. Widzisz, ja już zrobiłam krok w stronę mojego celu, między innymi 10 minut temu wpłacając kasę jak co miesiąc na schronisko, a ty co zrobiłeś oprócz kolejnego komentarza, który nic nie zmienia?
Co to robi czy to jest padlina, czy żywy ptak. Każdej istocie należy się szacunek. Nie ważne, czy żyje czy jest martwa. NIech sobie pomaluje swoją plastikową lalę, bo pewnie tylko ona mu zostaje, ale nie jakiekolwiek stworzenie. To, że to jest zwierz a nie człowiek niczego nie zmienia. Jeśli nie szanuje małego ptaszka to czy będziesz szanował drugiego człowieka. Takie coś jak to gówno nie zasługuje na życie w społeczeństwie. Jest nam nie potrzebny.
Błąd myślowy.To czy to jest zwierzę czy człowiek dużo zmienia.Jak by nie patrzeć szacunek jest ludzkim tworem,konkretnie tworem naszego umysłu.Człowiek mógł by nie chcieć by jego zwłoki były malowane gdyż jego umysł wytworzył coś takiego jak duma.Szacunek do żywych zwierząt jest dla nich istotny gdyż mogą tego doznać.Jednak gdy zwierzę jest martwe...Nie może w żaden sposób ucierpieć.Piszesz o szacunku samemu/samej nie szanując człowieka.Podchodzi pod hipokryzję...
To czy to jest zwierzę czy człowiek dużo zmienia kolejne.. Człowiek mógł by nie chcieć by jego zwłoki były malowane gdyż jego umysł wytworzył coś takiego jak duma. Jednak gdy zwierzę jest martwe Nie może w żaden sposób ucierpieć..... Ty w ogóle myslisz co piszesz bo wydaje mi sie ze nie
Owszem,myślę "co piszę".Mam jednak obawy co do tego czy Ty myślisz o czym piszesz.I czy myślisz jak piszesz.Dlaczego nie podajesz mojej wypowiedzi cudzysłów?Gdzie jest choć jeden przecinek?Czemu nie użyłaś pytajnika zadając mi pytanie?Te błędy są...może nie będę tego komentować co?
Zwrócę jednak uwagę na to że po raz kolejny nie podałaś jakichkolwiek argumentów.Absolutnie żadnych.Pytasz się mnie czy myślę "co piszę".Odpowiadam twierdząco.Bardzo bawi fakt iż nie napisałaś dlaczego wydaje ci się że nie myślę podczas pisania.Użyłem argumentów.To czy są one sensowne powinno być ocenione.Puki co żaden nie został obalony.Zostały podane przez Ciebie w wątpliwość bez żadnego uzasadnienia.To tylko mój osąd ale obawiam się iż działasz na zasadzie"Coś musi być złe bo takie się wydaje".Jeżeli się mylę,udowodnij to.Puki co nie zmienię zdania.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 czerwca 2014 o 10:55
Malowany ptak - pomysł z książki Kosińskiego, ptak po pomalowaniu wypuszczony ucieka do stada, a stado przestraszone innym kolorem zatłucze odmieńca na śmierć. Żal mi gnojków którzy w ten sposób się bawią, bo jak ułomnym trzeba być żeby ze śmierci innego stworzenia robić sobie zabawę...
A wiecie, że istnieją specjalne farby, które nie wyrządzają żadnej krzywdy ptakom, a którymi się maluje gołębie na loty by odstraszyć jastrzębie i inne drapieżniki? Skąd macie pewność, że to nie taka farba?! Nie macie....
koleś maluje padlinę ! i co z tego ! on ma takie zboczenie , inni w sukienki się przebierają i jest ok !!!
Kto powiedział że przebieranie się w sukienki jest ok?
i mają brody
Ja rozumiem różne rzeczy no ale kur*a, malowac padlinę czy żywego (już chu* w to) i jeszcze uśmiechać się do zdjęcia i być z siebie dumny? NO ja pier(ole...
Meh, a co mnie to obchodzi. jak chce nich to robi, nikogo przy tym przecież nie krzywdzi.
Padły ptak nie rozkłada skrzydeł, nawet jak przywali w słup i zdechnie zanim spadnie, ścięgna ściągają się do naturalnego dla nich ułożenia, zanim stężeje. Ciekawym jest fakt, że też kiedyś myślałam o malowaniu gołębi na czerwono i na zielono, żeby ludzie myśleli, ze to papugi. Rzecz w tym, że miałam wtedy sześć lat, a pan na zdjęciu powinien być nieco dojrzalszy.
Jannetfenix, to ciekawe co mówisz, jednak widziałem martwego ptaka (po przywaleniu w szybę) i miał skrzydła rozłożone, podobnie jak na pokazanym wyżej zdjęciu.
skąd wiadomo że padlina...
nawet jesli to jest padlina to jego zachowanie nie jest ok
Niby dlaczego nie?Skoro ptak jest już martwy to nie cierpi.Nie może zaznać nawet strachu.Teraz to tylko zwłoki(zakładając że ptak jest martwy).I proszę was,nie powołujcie się na dumę bo to akurat cecha ludzi...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 czerwca 2014 o 19:54
przecież to zwykła srająca wrona.. ten dowcip akurat jest całkiem śmieszny ;)
Tutaj nie chodzi o to czy jest to wrona czy pies czy może nawet człowiek.Chodzi o to że nawet nie wiemy czy to coś jest żywe,i że jeśli jest martwe to nie ma podstaw ku temu bo stwierdzić że to jest złe.
OceniaDemotywatoryInator - Ciebie też w przyszłości pomalować? Przecież będziesz martwy, to nie będzie podstaw do roszczeń, że jest to złe.
whitewolf609 osobiście nie miał bym nic przeciwko.Ja nie ale moja rodzina tak.Rodzina ptaka nie będzie miała nic przeciwko.Z resztą czemu akurat ja?Niejeden człowiek nie chciał by tego ale...ptak to nie człowiek.Nie mają one takiego myślenia jak my.My myślimy abstrakcyjnie i kierujemy się dumą.Zwierzęta zaś nie...
Pytanie - jeśli to padlina, to po co trzymać w ręce? To, że trzyma zwierzaka w swojej ręce, może świadczyć o tym, że chce by ten zwierzak nie uciekł podczas malowania.
trzeba z nim zrobic to smo... :-)
...po prostu. I ty dobrze o tym wiesz.
Ale jeszcze się tego wstydzą.
CZy jakby Ci gruzin chate podpalil to tez bys siedzial cicho, zeby "nie byc konfidentem"? Wlasnie takie przyzwolenie na patologie powoduje ze tutaj jest jak jest...
Człowiek próbuje ubarwić choć trochę otaczającą go rzeczywistość, próbuje zmienić srające wszędzie ptaszyska w kolorowe rajskie ptaki to nie tylko kłody pod nogi mu rzucają.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 czerwca 2014 o 9:54
To pomaluj sobie j.ja :(
To chyba miał być ironiczny komentarz, ale po liczbie negatywów widzę, że coś mało osób ogarnęło...
J*bany gimbusiarski chlam i armia kucow bedzie teraz brala prawo w swoje rece i wymierzala sprawiedliwosc.. Czemu to wogole jest na glownej? Jakos mi sie nie widzi, zeby chlopaczyna ze zdjecia 'upolowal' ptaka i go zaj*bal tylko po to, zeby moc go umalowac. Jak ktos planuje polowac na osobnika, tylko dlatego, ze pomalowal padline na niebiesko to sie nadaje na demoty.
Nie pozdrawiam, siedziec cicho na internecie jak sie ma problemu z matematyka w 2 klasie liceum.
a moze jego nie stać na obiad i upolował go ?
Chyba jegomość ze zdjęcia sam się znalazł :P
To może być sztuczne ptaszysko
Przecież koleś pyta jak go wyczyścić
Gdyby to była padlina to kretyn by sobie palca nie pomalował ;)
Zgłosić kolesia do odpowiednich słuźb o znęcanie się nad zwierzętami. Taki zwyrodnialec powinien też być napiętnowany społecznie.
niestety w polszy za tego typu znęcanie się nad zwierzętami dostałby jedynie pouczenie, ale chociaż byłby w kartach... Pamiętajmy, że od ignorowania tak małych wykroczeń następuje znieczulica na coraz większe
Tak sobie myślę, że po tym zdjęciu nawet nie wiem co on zrobił. Ptak jest pomalowany na niebiesko. To znęcanie się? Malowanie zwierząt jest znęcaniem się? A więc co z wypalaniem im inicjałów, to może jest humanitarne?
A jeśli to padlina to co? Bezczeszczenie zwłok? Pada wam już na łepetyny konkretnie
@doliwaq jeżeli ptak jest żywy, to może zatruć się oparami, albo zwyczajnie umrzeć na zawał ze strachu. Poza tym jakby na zdjęciu był gościu malujący sprejem małego kotka albo psa to byś mówił inaczej. Każde zwierze czuje to samo w takich sytuacjach.
@niccoe Szczerzę mówiąc, czy to byłby kot, pies, szczur, małpa czy ryba - miałbym to tak samo gdzieś. Ja rozumiem, że trzeba walczyć, ze znęcaniem się ze zwierzętami, ale to jest przesada! Umrzeć na zawał, bo się przestraszy??? Może będziemy karać ludzi, którzy wbiegają w gołębie w parkach i na rynkach, przecież one mogą umrzeć na zawał!
wszyscy tak tu gadamy ale czy ktokolwiek zna tego gościa, bo bez tego dupy mu nikt nie skopie
pomalować mu ptaka!
Jak jest co...
Ohoho wielcy bojownicy o prawa zwierząt :-) Ciekawe gdzie zidiociały autor jest, gdy dochodzi do wycieku ropy? Też krzyczy, "wiecie co z nimi zrobić" mając na myśli Shella czy BP? Pajace!
Nie bojownicy, a wojownicy. Nie jesteśmy rybami.
widać że jesteś bezmózgi... bojowniku
Ja się pytam, kto i za co mnie zminusował?
Przykro mi patrzeć na bezmózgich ludzi, którzy jeszcze oprócz siebie, krzywdzą swoją głupotą niewinne istoty.
Niewinną padlinę. Jutro babka pyta z pszyry, ucz się internetowy szeryfie!
Nie martw się, uczę się, w końcu jest sesja, internetowy (życiowy pewnie też) ignorancie.
Unquestionable nie wiem co za debil Cie zminusowal ale domyslam sie ze Ci ktorzy maga patrzec na krzywde innych albo sami ją wyrządzają
To smutne, że niektórzy widzą tylko czubek własnego nosa.
Smutne, że niektózy chcą być miłosierni na siłę.
looonaa twoje domysły są błędne.Zminusowałem komentarz użytkownika Unquestionable gdyż nie jest wiadome czy osoba przedstawiona na zdjęciu znęcała się nad zwierzęciem.Co więcej uważam iż ten czyn nie jest wyrazem głupoty.Jest to co najwyżej obraz zła które siedzi w tej osobie(ale to i tak w przypadku gdyby okazało się że zwierzę jest żywe).I uprzedzam od razu iż malowanie martwego zwierzęcia nie jest znęcaniem się nad nim...Co więcej pozwolę sobie napisać iż definicja słowa "debil"nie jest tutaj adekwatna.No chyba że każdy kto ma inne zdanie niż ty jest debilem.
Nie trzeba być miłosiernym, a wystarczy trochę rozsądku.
acha czyli w takim razie kazde martwe czy nie martwe zwierze Twoim zdaniem moze byc traktowane w taki sposob tak? a co ze zdrowym rozsądkiem jaki normalny człowiek robi takie rzeczy i w dodatku robi sobie z tego zarty zdjecia itd to jest twoim zdaniem normalne bo jak dla mnie to kompletny debilizm! tyle na temat
OceniaDemotywatoryInator
skoro uważasz że fajnie jest malować martwe zwierzaki to ciekawiłaby mnie Twoja reakcja gdybys miał zwierzaka i zdechłby Tobie(jeżeli masz zwierzaka nie życzę mu źle) i znalazłbyś go pomalowanego... pewnie byłbyś szczęśliwy?
Gdyby malowanie martwych zwierząt szkodziło komuklowiek był bym temu przeciwny.Natomiast jako że zwierzę jest martwe nie może odczuwać bólu czy nawet strachu.Od momentu śmierci są to zwłoki.Zwierzęciu nie dzieje się krzywda(bo nie żyje).Jeżeli chodzi o żywe zwierzęta...dla nich jest to szkodliwe i stresujące.W takim wypadku jest więc to złe.
Pisząc o normalności i zdrowym rozsądku sporo ryzykujesz.To pierwsze to bowiem pojęcie względne.Jest ono tak niestabilne i tak zmienne że użycie go nie jest żadnym argumentem."Normalność"kształtuje się dzięki społeczności w jakiej żyjemy i wszędzie jest czymś innym.A zdrowy rozsądek?Coś dla ciebie nienormalnego nie musi być brakiem zdrowego rozsądku.Bo czemu miało by być?Definicja słowa nie pasuje.Pytasz się jaki normalny człowiek tak robi.Zwróćmy uwagę na to iż nie ma czegoś takiego jak "normalny człowiek".Z resztą nawet jeżeli osoba na zdjęciu robi coś czego nie robi większość ludzi to...to co?Nie wiesz czy zwierzę jest żywe.Jeśli nie nie krzywdzi go(wyjaśniłem wcześniej dlaczego).Czy robi żarty?Tego nie wiem.Istotnie jednak zrobił zdjęcie.Nie ma w tym nic nienormalnego.Ty natomiast droga looonaa wydajesz się niezdolna do prowadzenia dyskusji na poziomie.Nie,nie zamkniesz tego tematu twoją wypowiedzią w której zadajesz mi pytania i piszesz "tyle w temacie".
Martinatita1999 osobiście nie pasjonuję się malowaniem martwych zwierząt.Nie uważam tego za fajne,bardziej za nudne ale i oryginalne.Gdyby ktoś pomalował mojego martwego zwierzaka...był bym zły.Zwłoki pomalowane wyglądają nieestetycznie i rzecz jasna nienaturalnie.Jestem posiadaczem min skorpiona z rodzaju Pandinus Cavimanus.Nie osiągnął on jeszcze wieku dorosłego(imago)ale kiedyś umrze.Planuję go zasuszyć po naturalnej śmierci.Zanim coś napiszesz od razu powiadamiam że to coś na wzór suszenia motyli.Bo skoro zwierzę będzie już martwe to żadna krzywda mu się nie stanie.Skorpion nie ma dumy która zniesmaczała by go za życia.Dlaczego więc tego nie wykorzystać?
jezeli mowa o dyskusji na poziomie to takie słowa jak Tobie Ciebie Twoją itp piszemy z duzych liter jezeli juz chcesz sie wypowiadac na poziomie to miej tez szacunek do drugiego rozmówcy
Tyle?Zero argumentów,zero zaprzeczeń.Jedyne co to...upomnienie.Ładnie z Twojej strony ale można było to zrobić w prywatnym komentarzu.Ty nawiązujesz do poprawnego pisania.Może ja też powinienem to zrobić?Twierdzisz iż wyrazy takie jak "Tobie Ciebie Twoją"pisze się z dużej litery,i masz rację.Ja jednak zwrócę uwagę na to iż także zdania zaczyna się z dużej litery.Jak widać o tym Ty z kolei nie słyszałaś.Nie słyszałaś również o przecinkach.Wiesz,ja także nie stawiam ich zawsze tam gdzie powinny być.Z tą różnicą że w moich wypowiedziach one występują.
Dyskusja na poziomie obejmuje przede wszystkim coś co można nazwać dyskusją.Nie jest nią powtarzanie w kółko tego samego i używanie pseuda argumentów bez żadnego uzasadnienia.Dziwi brak ustosunkowania się do tego co wcześniej napisałem.
Warto również nawiązać do szacunku.Ciężko jest mi okazywać szacunek osobie która nazywa osoby minusujące dany komentarz(t tym mnie)"debilem".Wyciąganie pochopnych wniosków też dziwi.Choć teraz to już tylko bawi...
więc chodź pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko
Pochwalić go? :D
Zjeść?
Wygląda na kawkę, kiepsko widać z tej perspektywy. Opiekowałam się takimi ptakami i pozostawię to bez komentarza... Coś strasznego.
Kawki to zatykające kominy, srające wszędzie, roznoszące śmieci szkodniki. Trzeba tępić to rozplenione paskudztwo.
Kormoran358
może niech ktoś Ciebie wytępi bo też wyglądasz na szkodnika....
Facet pomalował wronę, wrona jest żywa. Co ma z nią zrobić? Oczywiście wypuścic.
Harry Potter i Niebieski Feniks
co by było jak by jego pomalowali
To jest kawka... a co z nim zrobić? złapać go, pomalować "szprajem" to co może (ale raczej tego nie ma, sadząc po jego zachowaniu) posiadać nogami na odblaskowy różowy kolor i wypuścić bez gaci
@xar - Pawka Morozow byłby z was dumny!!! Jeśli nie potrafisz odróżnić przestępstwa od "czegoś takiego", to gratuluję rozumu. Jeśli facet napadłby na kogoś, coś ukradł czy zniszczył, to go znaleźć należy. ALE CO NIEZGODNEGO Z PRAWEM ZROBIŁ TEZ GÓWNIARZ?
Dlatego bycie debilem powinno być karalne. Mielibyśmy za co go "ścigać".
namierzcie goscia a daję 100 puszek farby
...w rozpuszczalnik? :P
Ja pierniczę, ludzie, padło wam na mózgi całkiem.
Kobieta zachodzi w ciążę, nie chce dziecka i wykonuje aborcję - prawie nikt nic nie mówi, a prawicowcy, którzy wrzeszczą, że to nie w porządku, są wyzywani od oszołomów.
Koleś pomalował ptaka - nawet nie wiadomo, czy żywego, czy truchło - wielkie larum i obrońcy uciśnionych zwierzątek się odezwali.
NIE DAJMY SIĘ ZWARIOWAĆ! NIE BĄDŹMY HIPOKRYTAMI!
Nie popieram męczenia zwierząt, ale kurczę, bez przesady.
A na marginesie, serio myślicie, że ptaszysko dałoby się tak złapać?
To ty zajmij się "nawracaniem" kobiet, które biorą odpowiedzialność za swój organizm, a ja będę walczyć za tych, którzy sami nie potrafią o sobie zawalczyć. Widzisz, ja już zrobiłam krok w stronę mojego celu, między innymi 10 minut temu wpłacając kasę jak co miesiąc na schronisko, a ty co zrobiłeś oprócz kolejnego komentarza, który nic nie zmienia?
Co to robi czy to jest padlina, czy żywy ptak. Każdej istocie należy się szacunek. Nie ważne, czy żyje czy jest martwa. NIech sobie pomaluje swoją plastikową lalę, bo pewnie tylko ona mu zostaje, ale nie jakiekolwiek stworzenie. To, że to jest zwierz a nie człowiek niczego nie zmienia. Jeśli nie szanuje małego ptaszka to czy będziesz szanował drugiego człowieka. Takie coś jak to gówno nie zasługuje na życie w społeczeństwie. Jest nam nie potrzebny.
Błąd myślowy.To czy to jest zwierzę czy człowiek dużo zmienia.Jak by nie patrzeć szacunek jest ludzkim tworem,konkretnie tworem naszego umysłu.Człowiek mógł by nie chcieć by jego zwłoki były malowane gdyż jego umysł wytworzył coś takiego jak duma.Szacunek do żywych zwierząt jest dla nich istotny gdyż mogą tego doznać.Jednak gdy zwierzę jest martwe...Nie może w żaden sposób ucierpieć.Piszesz o szacunku samemu/samej nie szanując człowieka.Podchodzi pod hipokryzję...
To czy to jest zwierzę czy człowiek dużo zmienia kolejne.. Człowiek mógł by nie chcieć by jego zwłoki były malowane gdyż jego umysł wytworzył coś takiego jak duma. Jednak gdy zwierzę jest martwe Nie może w żaden sposób ucierpieć..... Ty w ogóle myslisz co piszesz bo wydaje mi sie ze nie
Owszem,myślę "co piszę".Mam jednak obawy co do tego czy Ty myślisz o czym piszesz.I czy myślisz jak piszesz.Dlaczego nie podajesz mojej wypowiedzi cudzysłów?Gdzie jest choć jeden przecinek?Czemu nie użyłaś pytajnika zadając mi pytanie?Te błędy są...może nie będę tego komentować co?
Zwrócę jednak uwagę na to że po raz kolejny nie podałaś jakichkolwiek argumentów.Absolutnie żadnych.Pytasz się mnie czy myślę "co piszę".Odpowiadam twierdząco.Bardzo bawi fakt iż nie napisałaś dlaczego wydaje ci się że nie myślę podczas pisania.Użyłem argumentów.To czy są one sensowne powinno być ocenione.Puki co żaden nie został obalony.Zostały podane przez Ciebie w wątpliwość bez żadnego uzasadnienia.To tylko mój osąd ale obawiam się iż działasz na zasadzie"Coś musi być złe bo takie się wydaje".Jeżeli się mylę,udowodnij to.Puki co nie zmienię zdania.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 czerwca 2014 o 10:55
Korwinista pewnie, jeszcze po prostu nie użył czerwonej i białej farby, LoL
NA STOS Z NIM
nie martwcie się, już z tym idiotą zrobi się porządek. Tępota mu z ryja bije
Przebrzydły gnojek. Zróbmy tak jego mamusi. Zobaczymy jak z jego poczuciem humoru.
nagrodzić?:)
Malowany ptak - pomysł z książki Kosińskiego, ptak po pomalowaniu wypuszczony ucieka do stada, a stado przestraszone innym kolorem zatłucze odmieńca na śmierć. Żal mi gnojków którzy w ten sposób się bawią, bo jak ułomnym trzeba być żeby ze śmierci innego stworzenia robić sobie zabawę...
jeb......ane bydle !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja......dole!!!nie ogrniam tego....!
(...)Tedego dobić .
niezły fotomontaż, muszę jednak kilka osób zaj ebać:)
Resistance Ingress Player :P
Become Enlightened today! Its not too late :D
wymalować jego całego łącznie z jego kutasem i odbytem!
Kretyn
facebook /krzysiek.ptak/about
zdechlego ptaka by nie trzymal za dziub i skrzydla pomyslcie.
krzys**k pta* borki
A wiecie, że istnieją specjalne farby, które nie wyrządzają żadnej krzywdy ptakom, a którymi się maluje gołębie na loty by odstraszyć jastrzębie i inne drapieżniki? Skąd macie pewność, że to nie taka farba?! Nie macie....
mi się podoba
SZUBIENICA ! ! !
jedyne co można z "nim" zrobić to : ZABIĆ GNOJA