Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
A ATAT
+13 / 33

Powstanie było totalną głupotą przejawem naiwności i właściwie zbiorowym samobójstwem ale także patriotycznym zrywem i aktem odwagi i za to należy się szacunek każdemu żołnieżowi /powstanicowi . Oczywiście człowiek który stoworzył te strony i te "memy" nie ma prawa żyć tak jak te strony nie mają prawa istnieć a za to "godło" to na serio człowiek powinien iść siedzieć. Ale w democie jest błąd , nikt by nie mówił guten morgen gdyby powstania i podobnych aktów oporu nie było , mimo wszystko to sowieci zatrzymali i zmiażdzyli niemców bez niczyjej pomocy kosztem milionowych strat, i pare wysadzonych składów, torów kolejowych jeden czy dwóch zabitych dowódców nic nie zmieniało. Swoją drogą gdyby powstania (itp) nie było może przez 50 lat NIE witali byśmy się towarzyszu/obywatelu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FRdemotFR
+18 / 22

Nie spekulujmy "co by było gdyby". To nie ma sensu. Powstanie Warszawskie było dowodem odwagi powstańców i głupoty większości polskich dowódców. Taka jest prawda, a za założenie takiej chorej strony z przerobionym godłem autor powinien odpowiadać. Pod względem takiej swobody poglądów internet to beznadziejne miejsce...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lolosos
-3 / 11

Łatwo Ci teraz oceniać siedząc przed komputerem, bo wiesz jak się to wszystko potoczyło. Powstanie przed wydaniem decyzji miało sens i nie było z góry skazane na porażkę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FRdemotFR
+4 / 6

Powstanie miało sens? Poszukaj co zrobiono z bronią przeznaczoną dla powstańców... 1 część gdzieś wywieziono, a drugą zakopano i odkryto po powstaniu. Tylko trzecia część (chyba ok. 600 pistoletów maszynowych) mogła być użyta podczas walk. Powstanie było przeprowadzone na siłę przez polską władzę za granicą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
-5 / 5

Ma prawo żyć jak każdy inny. My ciągle szydzimy z francuzów że wieszają białe flagi jak tylko gdzieś w oddali wybuchnie petarda. Mamy dowcipy o żydach i to większość z nich tyczy się holokaustu. Mamy prawo szydzić z Justina Biebera, a ktoś inny ma prawo z powstania. Mi też się nie podoba forma ukazywania bezsensowności powstania, bo to co tam jest zamieszczone jest wręcz idiotyczne, ale debile też mogą w wolnym kraju swoje zdanie wyrażać (z resztą obejrzyj obrady sejmu).
PS. Racje masz że raczej mówilibyśmy po rusku, ale spójrzcie teraz ilu polaków z własnej woli wybrało mówienie "guten morgen".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fiutt
+7 / 31

Nazywając go ścierwem zniżasz się do jego poziomu. Sam uważam powstanie za przejaw nierozsądku i całkowicie niepotrzebne, gdyby się nie odbyło historia wyglądała by dokładnie tak samo, nie miało znaczenia. Rosjanie i tak by weszli ,więc opór Polaków tuż przed nie miał sensu, jego skala nie miała żadnego znaczenia militarnego. Jedyna różnica by była w tym że Warszawa byłaby mniej zniszczona, w momencie wejścia Armii Czerwonej. Ale faktycznie autor fanpage przesadza. Co innego uważać powstanie za głupie i bezsensowne, a co innego takie prostackie szydzenie. Jeszcze jedno, zapewne większość nazwie mnie komuchem, lekawiem lub niemcem, bo mam inne zdanie niż większość. Jest to śmieszne, na poziomie przedszkola i takie komunistyczne tępienie ludzi z odmiennym zdaniem, niż "obywatel" czy internetowy "patriota". Będę się trzymał swojego zdania, mam do niego prawo. Jeśli masz z tym problem to sie zastrzel, będzie innym lżej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2014 o 2:11

avatar fiutt
+13 / 15

@Varyag: o to właśnie mi chodzi, autor tego fanpage to zwykły prostak i burak, może nie popierać powstania, jak ja, ale ja nie szydzę z niego, ludzie zginęli bez sensu, ale nie zamierzam szydzić z nich. Trzeba trzymać jakiś poziom. Najgorzej że nie bardzo można mu zrobić. Tylko dotknięta osoba może mu złożyć pozew cywilny, inaczej jest bezkarny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2014 o 12:33

D Durexon
+2 / 6

A jak nazwiesz to coś, które śmieje się ze śmierci osób, które walczyły, żebyśmy my (i on) mogli teraz żyć ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2014 o 22:46

R RXsmok
+1 / 13

Durexon, @fiutt już zauważył dlaczego powstanie nie miało ŻADNEGO militarnego znaczenia. W skrócie Ci ludzie wyrzucili swoje życie w powietrze. Bohatersko, ale bezsensownie. A w istocie za tego typu rzeczy powinno się karać, ale ludzie krzyczący, że "nie ma prawa do życia" to lekka przesada.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 9:18

avatar edino
0 / 0

To fakt. Gdyby nie było powstania wojska rosyjskie wkroczyły by wcześniej. Dziadek mi opowiadał. Mówił o rosyjskiej strategii. Czekali sobie za Wisłą i czekali, aż Niemcy osłabią się po powstańczym zrywie warszawiaków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Durexon
-2 / 4

A nie wpadliście na to, że taka akcja jak powstanie, była po to żeby pokazać wrogowi, że Polska się nie podda i będzie walczyć ? Zresztą mieli dwa wyjścia - olać to i czekać na wątpliwego farta, albo spróbować. Albo sie uda albo się nie uda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
0 / 0

Durexon, to weźmy i zaatakujmy militarnie Rosję, albo się uda albo nie.. Co do profilu, najlepiej było by go po prostu zignorować - nawet na kwejku nie wyszedł z poczekalni, wrzucenie tego na główną tylko zwiększa popularność - a tylko tego oczekuje autor.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Durexon
0 / 0

Azon, z tą różnicą, że oni raczej dużego wyboru nie mieli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Browar1
-3 / 5

Powstancy to nie byli zadni bohaterzy, bohater to ktos kto wygrywa, isc na pewna smierc to nie bohaterstwo, a frajerstwo typowego warszawiaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~bgrvfecd
+9 / 25

Ktoś potrafi go namierzyć? Zobaczymy czy będzie taki odważny na żywo i powtórzy to wszystko :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Condratello
0 / 20

ohoho... mamy tu samca alfa xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dupa23pipa4
0 / 4

jestes gejem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+9 / 9

nie, nie byłbyś bogatym Niemcem tylko (o ile w ogóle byś się urodził) pracowałbyś w obozie albo jako służba u bogatego Niemca (jeśli III Rzesza by wygrała, jeśli nie byłoby to samo). I tak jesteś tylko polaczkiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kiciulek90
+11 / 15

Stroną wyrażającą sprzeciw islamizacji Polski bezzasadnie szybko zajęła się prokuratura. Nie zdziwi mnie to w ogóle jeśli takie strony wyśmiewające ludzi którym należy się szacunek będą dalej swobodnie istniały. To jest POprawność... Co za czasy... co za ludzie... To już nie jest nawet wkurzające, to jest po prostu smutne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fiutt
+6 / 10

Nic mu nie zrobią, strona o islamizacji nawoływała do nienawiści i była rasistowska, ale tutaj, nie ma rasizmu, może jak wejdzie ustawa o ochronie symbolu "Polski Walczącej" da się coś zrobić. Inaczej potrzebny jest prywatny pozew cywilny osoby dotkniętej tą treścią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2014 o 12:33

avatar t1ger
0 / 10

@fiutt - Strona z demota nawołuje do nienawiści i łamie prawa odnośnie symboli narodowych. Zaś strony "nie islamizacji" mają charakter uświadamiający ;) Prawo jest tu luźne, bardzo luźne. Skoro za "nie lubię burek" dostajesz 10 lat a za znieważenie godła państwowego nic ci nie robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
+9 / 25

Nie było cię, bo szorowałeś? :) Przez twoją kochaną lewicę Polskę ominął plan Marschalla - wy jesteście więc winni temu czyszczeniu kibli. Chciałeś pokazać jaki fajny jesteś, wyszło ci jak zawsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~biczbozy
+7 / 13

Zamiast pisać demotywatory zgłoś to do prokuratury.

Kodeks karny - art. 137: „§ 1. Kto publicznie znieważa, niszczy, uszkadza lub usuwa godło, sztandar, chorągiew, banderę, flagę lub inny znak państwowy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
§ 2. Tej samej karze podlega, kto na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej znieważa, niszczy, uszkadza lub usuwa godło, sztandar, chorągiew, banderę, flagę lub inny znak państwa obcego, wystawione publicznie przez przedstawicielstwo tego państwa lub na zarządzenie polskiego organu władzy.”

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marcinoo666
0 / 18

Sami żądacie wolności słowa i najgłośniej krzyczycie, gdy usuwane są hasła min. o pedałach, którzy powinni być mordowani, że to łamanie wolności słowa, a chcecie tego samego, gdy ktoś zrobi sobie durnego fanpejdża wyśmiewającego coś ważnego dla was, czyli tej "normalnej" strony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-1 / 13

Teraz wyjaśnij mi - taki fanpage istnieje i ma się dobrze, fanpage wyśmiewające normalnych ludzi mają się dobrze, ale "homofobiczne" strony nie nawołujące do linczu są usuwane "bo homofobia". Gdzie tu jest równość? Zapomniałeś już o satyrycznej stronie "antykomor"? O publicznym nazywaniu ludzi "homofobami" tylko za to, że zapytali się "dlaczego mają popierać LGBT"? Kiedy robimy to, co ci "tolerancyjni i postępowi" jesteśmy przez takich jak ty wyśmiewani i nazywani hipokrytami. Czy to samo w sobie nie jest przejawem hipokryzji?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Punk78
+11 / 13

Sprawdzilam i strona juz nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kemoT01
+5 / 13

I dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
+5 / 9

A jaki wpływ na germanizację miało powstanie? Żaden.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vaarte
+4 / 10

Czy ktoś mógłby mi łaskawie wyjaśnić, w jaki niby sposób Powstanie Warszawskie łączy się z faktem, że nie mówimy dziś po niemiecku? Słyszę to już kolejny raz i wciąż brzmi to tyleż patetycznie, ile durnowato. Co, że niby gdyby Powstanie w ogóle nie wybuchło, Niemcy wygraliby wojnę, tak? Przecież w '44 już przegrywali, Rzesza de facto zwijała się na każdym froncie, co niby zmieniło nieprzemyślane, źle przygotowane i przeprowadzone nie rękami grzejących tyłki w Londynie generałów, ale niedozbrojonych partyzantów i Bogu ducha winnych cywili Powstanie, jaki miało wpływ na całą sytuację wojenną poza daniem hitlerowcom kolejnego pretekstu do wyżycia się na narodzie? Nawet, gdyby jakimś cudem się powiodło, co z resztą kraju? W jaki sposób butni warszawiacy wyzwoliliby Poznań, Kraków, Gdańsk? Ze swoimi sowieckimi kumplami? Nie mówię, że popieram kpinę z tematu, pewne symbole powinny być nienaruszalne, ale niedobrze się już robi od tej szopki wokół Powstania. Dlaczego Powstania Wielkopolskiego - zwycięskiego! - nie świętuje się z równą pompą? Bo burzy wizerunek Polaka-cierpiętnika? Dość samobiczowania!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Durexon
+2 / 2

"a po co to, a po co tamto..." Jakby po kolei każdą próbę walki odkładali na bok, "bo po co ?" to gówno by zrobili.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vaarte
0 / 0

Tak czy siak gówno zrobili, chyba że popełnienie zbiorowego samobójstwa w prezencie Sowietom uznasz za jakieś wielkie osiągnięcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pereplut
+2 / 12

"Dlaczego takie ścierwo (...) ma prawo żyć?" Bo jest wolność słowa. O którą walczyły całe pokolenia Polaków, na których dzięki niej to "ścierwo" może teraz pluć. Taka pętla logiczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-3 / 11

Powiedz mi więcej o "jest wolność słowa" - portal antykomor...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pereplut
+1 / 1

@t1ger - faktycznie mnie poniosło...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Klaszyn
+2 / 4

A czy Francuzi lub Czesi witają się Guten Morgen ?
Ja mam wielki szacunek do ludzi, którzy poświęcili życie, ale same Powstanie przeprowadzone w tak nie udany sposób w tym momencie z punktu widzenia strategii zbyt mądre nie było.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kolaj12
+2 / 6

Powinni go zamknąć za profanację godła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niewierzewdzisiejszychludzi
+1 / 3

Fakt faktem, takie osoby powinno się karać. Jedno to być Polakiem, a drugie być Patriotą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kemoT01
-1 / 1

Widzę że właściciel strony się znalazł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zuy1
+2 / 6

Myślę, że ten admin to po prosu mały, chory, ograniczony pomiot bolszewicki. mamusia i tatuś strzelali Polakom w tył głowy, synek godnie kontynuuje te tradycję, liżąc d... Putinowi. Ale czego oczekiwać po kimś, w którego zyłach płynie g.. zamiast krwi?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~TakaPrawdaHeh
+1 / 1

Masz o nim za duże mniemanie. To pewnie pryszczaty grubasek który jest tak aspołeczny że zapytanie przechodnia o godzinę jest dla niego takim wyzwaniem jak wycieczka po całej Europie autostopem. Dlatego nikt nie zwraca na niego uwagi, a on nie potrafi się wyrazić w inny sposób niż na fejsbukach, robiąc takie strony. Nie piętnujmy ludzi upośledzonych umysłowo. Za X lat wszyscy będą mieć żony, dzieci, rodziny, pracę/firmę a on dalej będzie brylował w internetach jako anonimowy hejter. Jak to mawiał klasyk, #YOLO xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomangelo
+8 / 8

Ot po prostu kolejny gimbus z kompleksem czerwono-białej flagi. "Będę taki fajny, porobię bekę z ludzi którzy mieli odwagę coś zmienić, podczas gdy ja posrałbym się w pampersa ze strachu."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eileenSH
+6 / 6

Do tego doprowadza nas zamiłowanie do kultury zachodniej. Lol, yolo, zróbny bekę z powstania na fejsie, będzie cool. A to wcale nie jest takie "cool". Osobiście nie popieram tego powstania, ale historii nie zmienisz. Jestem dumna z Polaków, którzy wtedy walczyli, którzy poświęcili swoje życie, szczęście i rodziny.
Nie mam pojęcia, jak można tolerować takie strony na fb. Nie mam pojęcia co już napisać. Szkoda słów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grazik
+3 / 3

Sam uwazam, ze powstanie bylo glupota, poniewaz bylismy nie przygotowani do tego, ale mimo wszystko brawa naleza sie naszym przodkom za opor. Powstanie zostalo rozpoczete z jednego prostego powodu - Armia Czerwona byla juz prawie pod Warszawa, a polacy nie chcieli zeby Stalin wszedl jako wybawca tylko jako sojusznik. Niestety ruscy nas wydymali i czekali pod miastem kiedy trwalo powstanie. Nie pozwolili rowniez Wielkiej Brytanii na uzycie swoich lotnisk polowych zeby mogli zrzucic polakom zaopatrzenie, dlatego tez wiekszosc brytyjskich lotnikow byla zmuszana do zrzutu zaopatrzenia na slepo (nie mieli paliwa - Warszawa była na granicy ich zasiegu) przez co zdecydowana wiekszosc zostala przechwycona przez okupantow
"Wojna nie daje mi satysfakcji, jest łatwa. Nikt się nie broni, każda bitwa jest z góry wygrana. Właściwie bili się tylko Polacy, bronili się jak lwy. Tak, oni bili się jak lwy" powiedział pewien niemiecki oficer.
A tak powstańców warszawskich wspominał niemiecki generał Erich von Bach: "Wczoraj rano zaczął się mój atak na południową część Śródmieścia. Niestety, nie posuwa się dobrze. Polacy walczą jak bohaterowie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Le
-1 / 1

Polacy nie mówiliby po Niemiecku bo wysłanoby ich przez kominy plan już był gotowy ,a Powstanie było kontrowersyjne dla samych decydujących ,gdy Niemcy toczyli wojnę totalną i za każdego zabitego Niemca likwidowali do stu niewinnych cywilów z łapanek ? .Było oczywistym ,że wymordują całą ludność Warszawy w razie powstania i prawie tego dokonali ,nielicznym powstańcom udało się uniknąć śmierci ,ale oni mieli broń , bezbronną ludność cywilną wymordowano w odwecie prawie całą.To dlatego przez wiele lat mimo wielkiego poświęcenia nie było powodem do dumy dla Powstańców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zinio
-2 / 2

Boję się otworzyć lodówkę, bo mi powstanie wyskoczy zaraz. Nikt tak jak Polacy nie świętuje porażek. Powstanie było bezsensowne nie walczy się jeśli nie można wygrać tylko na tym straciliśmy. A to że o tym się mówi a nie o powstaniu wielkopolskim to tylko dlatego że Warszawka jest zadufana w sobie i myśli że jest najważniejsza. Poza tym zarabianie na śmierci 200 tys. osób jest skur... ale róbmy dalej klocki, koszulki. Grazik każdy trzeźwo myślący wiedział że armia czerwona nam nie pomoże. Nie wiem jak naiwnym być trzeba aby myśleć inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 10:48

avatar ThomasHewitt
-2 / 10

A jak by taką stronę zrobił o homoseksualistach, to byście byli zadowoleni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mageot
-1 / 5

Lepsze Guten Morgen niż "zdrastwujtie" - a do tego doprowadziły na kolejne 50-siąt lat działania osób które zdecydowały o terminie i samym fakcie wybuchu powstania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar XklocMan8
+4 / 4

Tak. W III Rzeszy, która wywołała wojnę by następnego roku uniknąć bankructwa, i w której pod koniec Sierpnia '39 bochenek chleba kosztował 20 marek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ahmedo
+1 / 1

to z godłem narodowym można zgłosić na policje jako obraza godła narodowego ( symboli państwowych) po prostu admin to zwykły skur. który powinien być teraz gnojony na każdym kroku

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T t3rror
0 / 0

Zamiast Butem w mordę, dzisiaj witalibyśmy się jakoś po rosyjsku :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marii900
0 / 0

Widze, że kolega w Niemczech widzi same superlatywy... droga wolna i życzę szczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ling_Ling
0 / 8

"Dlaczego ma prawo ŻYĆ?" Bez przesady. Strona głupia i obraźliwa, ale żeby zaraz życzyć śmierci? To tylko strona.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Carrier
-1 / 1

Powstanie bylo rzecz jasna katastrofa ktora zostala wykonana na rozkaz rzadu na emigracji w Londynie, ktory nie walczyl w powstaniu, prawdopodobnie dodatkowo bylo inspirowane przez sluzby sowieckie.
Strona natomiast, jesli chodzi o aspekty moralne, moze wywolywac zgorszenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~euobdbsdfbsdbsd
0 / 0

na samym dole. godło w kolorach tęczowych. Publiczna obraza/kpina z symbolu narodowego. Konstytucja przewiduje za coś takiego bodajże 2 lata pozbawienia wolności...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar marii900
+1 / 1

Wyśmiewanie się z powstania i powstańców - oznaka głupoty i szczeniactwa; trolling na niskim poziomie. bezczeszczenie godła narodowego to już łamanie prawa, karane z oskarżenia publicznego. Za jego gadki i obrazki z dorysowanymi penisami można go najwyżej zwyzywać, ale za przemalowanie godła powinien zostać skazany.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+3 / 3

Jak można to zgłosić by usunęli? Mimo, że uważam ,że powstanie było błędem to szacunek wobec tych co zginęli należy zachować i to bez dyskusji. Ścierwem jest ten co zrobił taki profil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Alpaka123
0 / 0

Zgłaszałam tą stronę, jednak administratorzy na FEJSBUKU mają w d*upie obrażanie ludzi, którzy próbowali walczyć o wolny kraj, żeby teraz jeden baran z drugim jeszce głupszym baranem mogli siedzieć przed komputerem w wolnym kraju. Banda rozpieszczonych imbecyli tworzących tą stronę ( bo tak ich można śmialo nazwać) nie ma nawet prawa się wypowiadać na ten temat, bo nie przeżyli tego co ludzie podczas wojny. Wojna zmienia wszystko i nam nie wolno oceniać, bo nie wiadomo co my byśmy zrobili na ich miejscu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~12345678901234
-3 / 3

Chyba na facebook, ew. facebook'u. Co to za durna moda na spolszczanie wszystkiego, inglisz nat sal difikult.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kolaj12
+1 / 1

A co to za moda na wprowadzanie obcych wyrazów do języka polskiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HeHe11
+6 / 6

Racja, byłaby jeszcze gorsza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kondii84
-3 / 3

Bo w Polsce mamy DEMOKRACJĘ i wolność słowa, więc każde ścierwo ma prawo wyrazić swoją opinię i przedstawić swój pogląd..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~12345678901234
-4 / 4

Wolnosc slowa w praktyce. Internetowi patrioci juz szykuja line i noze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Warmonger
+1 / 1

Na tym świecie żyje wielu idiotów, ale o wielu z nich bym się nigdy nie dowiedział, gdyby nie czujni autorzy demotywatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maggdalena18
+1 / 1

Można nie popierać powstania, bo każdy (zorientowany) ma swoje zdanie na ten temat. Nieważne jest tutaj to, czy uważam, iż powstanie było potrzebne, czy było głupota, ale powiem jedno: NIE WOLNO NABIJAĆ SIĘ Z NIKOGO, KTO WALCZYŁ O WOLNOŚĆ (lub myślał, że o nią walczy) KRAJU, W KTÓRYM MIESZKAMY!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gośći
-1 / 1

Wielu Polaków wita się Guten Morgen i to nie dlatego, że są zmuszani przez Niemców, tylko przez nasz rząd bo nie zapewnia dostatniego życia w kraju, więc wyjeżdżają i się tak witają z innymi za granicą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Deutscher_Troll
-3 / 3

Ja tam nie mam nic przeciwko witaniu się przez "Guten Morgen", acz polskim analfabetom trudno wchodzi do głowy cokolwiek z bardziej cywilizowanych regionów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Onward
+4 / 6

Jest mi jedynie przykro, gdy patrzę na ilość "lajków", które otrzymała ta strona. To niebywałe, że takie buraki chodzą wśród nas i potrafią się obsługiwać komputerem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aba1
0 / 0

Guten Morgen? Raczej Zdrasdtwojcie ! ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Patelnia109
0 / 0

-Popatrz synku, a takie grupy zakładają DEBILE XXI WIEKU.
-Jej tato, ten gość jest posrany i głupi.
-W pełni się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L leumax1
+1 / 1

Mnie najbardziej boli to,że niespełna 1300 osób dała lajka tej stronie. Można spekulować,czy powstanie było słuszne czy nie,ale "beka" ze śmierci tysięcy ludzi,których intencje były dobre, to już duża przesada,godząca najbardziej w rodziny bohaterów z powstania..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wader1234
+1 / 1

Ten niesamowity zryw, mimo iż bohaterski, nie miał najmniejszych szans powodzenia. Spowodował tylko gigantyczne straty: zagładę 200 tysięcy Polaków, zburzenie stolicy – wraz z bezcennymi skarbami kultury – i zniszczenie AK, armii, która mogła przeciwstawić się sowietyzacji Polski. Powstanie Warszawskie zdaniem Zychowicza okazało się najlepszym prezentem, jaki mógł sobie wymarzyć Stalin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
-1 / 1

zamiast robic demota trzeba bylo zglosic na policje czy do prokuratury za dewastacje symboli narodowych czy cos takiego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gdggdgdgdgdgdgd
-1 / 1

Bez hejtu ciekawi mnie podejście Polaków do niemieckich żołnierzy, którzy ginęli w Powstaniu. Jasne, że byli wśród nich sku#wiele, ale było też wiele osób wysłanych siłą na front. Mam czasem wrażenie, że II wojna, z wojny kilku po#ebów u władzy stała się wojną narodów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Azelake
-3 / 5

Nie ma to jak Kanapowy/Internetowy Patriotyzm xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
-2 / 2

odpowiedź na pytanie: ponieważ, żyjemy w wolnym państwie, gdzie panuje wolność słowa! to, że wam się nie podoba, czyiś pogląd na powstanie to nie oznacza, że nie może się do niego przyznawać.
To konkretne powstanie było bardzo piękne w idei, lecz bardzo krwawe w wykonaniu, a nie należy gloryfikować masakr, nie ważne kto kogo mordował masowo jaki był powód, masakra to masakra, osoba odpowiedzialna za nią powinna spotkać się z osądem, walczyć można na różne sposoby, ale bohaterska śmierć jest tylko wtedy, gdy ocala ona życie innych, sprowokowanie niemców do wyrżnięcia mieszkańców i właściwie zrównania miasta z ziemią, nie jest patriotyzmem, to jest głupota. Wiadomo, że chęci były dobre, wola walki wśród polaków, ale kto nam został kiedy większość patriotów i porządnych ludzi wystrzelano? prawdziwym bohaterstwem powinno być życie dla kraju, a nie umieranie.
@Varyag czesi właściwie nie walczyli... teraz jakoś nie mówią "guten morgen", stawianie oporu partyzantką, a otwarte powstanie to dwie różne rzeczy, partyzantka uprzykrzająca życie okupantowi, wybijanie wojsk okupacyjnych, to jest strategia przeciwko okupacji, trzymanie wojska przeciwnika w ciągłym napięciu, aż do wyczerpania, otwarte powstanie miało pokazać siłę polskiego wojska, okazało się jedną z największych klęsk, gdyby Polacy cały czas walczyli tak jak wcześniej, to możliwe, że byśmy nie mieli okupacji radzieckiej, bo oszustwa przy referendum byłyby niewystarczające, żeby przeważyć, albo mielibyśmy w dalszym ciągu broń i ludzi do obrony przed tą okupacją, jest tyle gdybania w tej kwestii, że na tym skończę dziękuję bardzo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kolaj12
+1 / 1

To nie jest żaden pogląd tylko próba zabłyśnięcia w internecie przez jakiegoś kolesia, któremu się wydaje, że może bezkarnie obrażać ludzi, którzy zrobili, co im rozkazano. Powstańców należy szanować za oddanie dla ojczyzny. A co do uszczerbienia godła- jest na to paragraf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
0 / 0

to do mnie? szanuję powstańców, uważam, że głupio zrobili walcząc w takim momencie i w taki sposób, ale walczyli o to w co wierzyli. nie powinno być takiego paragrafu, bo szacunku nie wymusisz ustawą. A pogląd, czy to na pokaz czy nie to nadal pogląd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nickbomnieotopytaja
-1 / 5

Chcę zwrócić uwagę na fragment zdjęcia - ten z pomnikiem żołnierza-dziecka. Akurat ta uwaga na ww stronie była jak najbardziej właściwa - kiedy w Rwandzie dawano dzieciom broń, aby dosłownie wyżynały sobie podobnych, świat aż wrzał (oczywiście nikt z ty nic nie zrobiła, bo wielcy tego świata sporo na karabinach tam rozdawanych zarabiali ). Dlatego sądzę, że tak daleko posunięta krytyka nie jest w pełni uzasadniona - jest w tym ziarno prawdy i szczerości. Jeśli chcemy żeby inni tolerowali nas, to i my musimy tolerować innych, nawet jeśli ich poglądy są skrajne (oczywiście w granicach rozsądku).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ndsifdsfdsfdsfsdf
-1 / 1

nie tylko warszawka miała powstanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nowy2111
+2 / 2

posrany srejsbuk

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
-3 / 5

Szczerze mówiąc to niemiałbym nic przeciwko gdybym urodził się w państwie,które pochłonęły Niemcy.Zamiast jeździć starymi gratami i całe życie spłacać kredyt hipoteczny moglibyśmy kupić kilkuletnie (lub nowe) BMW X6 i wyje.bany dom z klimatyzowanym garażem.Wiem,wiem zaraz zaczniecie pisać,że jestem ścierwem i takie tam,ale sorry wolę zarabiać 3 tys. euro niż 1500 zł :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E evilone
+3 / 3

jop, jesteś sprany z jakiegokolwiek przywiązania do polskiej krainy, bo że do państwa nie jesteś przywiązany to rozumiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gorylson
+2 / 2

tacy jak ty to obywatele świata. nie mam nic przeciwko. ale tak napisałeś... bmw x6 nowe klima garaż LO_| myslisz ze gdybys urodzil sie w niemczech to bys byl od raz bogaty? HAHA dobre sobie byl bys zwyklym obywatelem (ale na ponad przecietynm poziomie) bo wiadomo ze w Polsce jest on zanizony (niestety) po prostu dobrze by Ci sie zylo w porownaniu do Polski moglbys kupowac duza nutelle co 3 dzien i smarowac grubo kanapki [ takie luksusy]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 23:02

avatar fejk366
-2 / 2

Jeśli byle jaka pierdoła może tam zarobić nawet 10 tys. to myślicie że gość z porządnym wykształceniem nie może sobie pozwolić na takie coś?W Polsce to jest fikcja bo tu zarabiają dobrze tyko kur.wy i złodzieje,tu nie ma godnego życia bo za takie grosze jak my zapierniczamy cały miesiąc to Niemcowi nie chciałoby się z łóżka wstawać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~hhhhhhhhh
+1 / 1

Nie karmi trola

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~poefd
-4 / 6

Gdyby nie te robaki to żyłbym teraz w wysoce rozwiniętych niemczech a nie w tej biednej Polsce robaki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Max_Rockatansky
+2 / 6

Chciałeś powiedzieć w kalifacie Niemiec.Widzę że masz kompleksy dzieciaku.Wyjdź na dwór.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Casdef
-5 / 9

Max, nie wiem, czy jest się z czego cieszyć, że Polska jest taką kupą gówna, że nawet byle Arab ani myśli się tu osiedlić. Chwała polskiemu zacofaniu, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~salamaleikum
+3 / 3

Swoje osobiste zdanie o Powstaniu zostawię dla siebie, ale nie powinno się robić takich rzeczy, jak na powyższym obrazku. To jest po prostu żałosne. Tworzy stereotypy. Jeśli jesteśmy przeciwnikami powstania, to bądźmy nimi kulturalnie, bo wyjdziemy na idiotów. Nie da się tego facebooka jakoś zablokować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gfgffggffgdfdf
-3 / 5

Jak ja kocham ten narodowy romantyzm dorabiający do wszystkiego patriotyczne ideologie. Jak ktoś wam wjedzie do domu z bronią to najpierw strzelacie, a później pytacie o narodowość.Ale oczywiście "ginęli za ojczyznę". G#wno prawda. Ginęli za własną wolność i życie swoich bliskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~andreeeeeee
-1 / 5

Chociaż miałbym prace i godne życie gdyby zamiast Polski były Niemcy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sienkiewicz
-2 / 4

Strona bardzo przykra, ale zachowanie autora tego demotywatora warte autora tej strony. Jak można nazywać drugiego człowieka ścierwem i mieć ochotę decydowania o tym, kto może żyć, a kto nie?
Autor demotywatory zniżył się do poziomu tego biedaka (autora strony), także przyganiał kocioł garnkowi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yyeaeyysysy
-1 / 5

Oni nie zginęli za ojczyznę, ich śmierć nic nie pomogła Polsce. Zginęli tylko dlatego, że strzelali do niemców, a niemcy do nich strzelali. Takie zjawisko...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Justadhdhdh
-1 / 3

Kpić nie - krytykować i owszem. Koronny argument w szkole - mówilibyśmy po niemiecku. I co z tego? :) Dla pokolenia dzisiejszej młodzieży byłby to normalny język.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HasanibnSabbah
0 / 4

Nawet gdybym miał witać się Guten Morgen, to miałbym świetne autostrady, a moje państwo liczyłoby się na arenie międzynarodowej. Polska nic nie ugrała ani na tym powstaniu, ani na całej tej wojnie i dalej każde państwo Unii nami pomiata i nasz własny rząd ma nas w d....e i polaczki nie sa w stanie zrobić nic poza podniecaniem się swoimi porażkami. Wstyd mi, że jestem Polakiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kokosowyraj
-3 / 3

gdyby nie zabijali polaczków, gdyby nie hitler, stalin czy spóźniony pociąg to bym się nie narodził i wielu z was bo wasi rodzice by się nie poznali i nie wyruchali

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lysytad
0 / 2

Guten Morgen, to całkiem niezłe powitanie - a dlaczego ciągle Polacy muszą być tacy poważni i naburmuszeni ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~moze_by_bylo_lepiej
0 / 4

Przynajmniej bys jezdził nowym a nie 20 letnim mercedesem :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zmienie_se_login
+1 / 1

Przede wszystkim temu kretynowi chodzi o zasianie zamętu wśród Polaków, dalej pewnie jest brak życia prywatnego, żółte papiery, wehrmachtowska przeszłość dziadziusia i pieniążki od innych państw. Niech ktoś wydłubie info o tym gościu i złoży mu „przyjacielską” wizytę. Ale zaraz zaraz - przecież taka stronka podpada pod paragraf.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 23:46

avatar ~Polak1984
-1 / 3

Do autora tego demotywatora, zacznij czytać książki i dopiero potem się wypowiadaj zacznij od " Jakie piękne samobójstwo, dlaczego Polacy walczyli o swoje zniewolenie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arcyzuzel
+1 / 1

meh to ściero tj zwykły troll, ma takie samo prawo żyć jak i tym prawilny chłopcze, chyba ze cchesz zabijać ze względu na robienie sobie jaj z tego co wg pipoli nie wolno.on z teszta jako troll tym bardziej ma uciechę z twego gotowania się o głupia stone na portalu bez żadnego znaczenia, ergo radze wiecej konstruktywnych działan, mniej przeglądania zakamarków internatów jak szajsbuk, będziesz zdrowszy :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xke
+3 / 5

witalibysmy się gutenmorgen i zarabiali po 20 tysięcy miesięcznie, naprawde slabo, no.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
0 / 2

Dokładnie :D,ale nie nie przecież ważniejsze jest to że nazywamy się POLSKA!! (która nic nie znaczy w Europie i każdy na nią ch.uj kładzie z całą naszą ,,władzą" włącznie :) )

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2014 o 13:03

W Weddy
+1 / 1

Niektórzy ("Tak czy siak strona nie istnieje już.") uważają w naszych czasach, że jak się stronę internetową/profil/grupę zamknie, to jakby się zamykało problem i ludziom usta... Przykro mi, tak to nie działa. No bo np. zawsze może znaleźć się ktoś, kto założy "Beka z powsrania warszaskiego 2" i ktoś, kto to polubi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PolskaWaleczna
0 / 2

Administratora tej strony podać do Sądu! Jak można szydzić z ludzi którzy walczyli o Naszą "wolność" o ludzi młodych walczących o to żeby Nam było lepiej! To jest naprawdę żałosne a taką osobę postawić przed sądem!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+1 / 7

Masz na myśli to, że ukrywał przed wymiarem sprawiedliwości pedofilów? Jestem ciekawa: jakie jest oficjalne stanowisko katolikow w polsce odnośnie pedofilii? rozumiem, że skoro wasz idol i bog wojtyła nie widział w tym nic złego i chronił swoich podwładnych pedofilów przed straszliwą cywilizacją śmierci, ktora tych pedofilów każe, jestescie pewnie za wytworzeniem jakiejs nowej partii, albo ruchu odnośnie uwolnienia pedoilow od stereotypow? Jakie macie hasło? "pedofil pedofilowi nierowny"? A moze... "edukacja seksualna jest zła"? :-) A moze "nie ucz swojego dziecka na temat seksu, ksiadz sie nim zajmie"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CheVonLewak
-2 / 4

Banik tylko na jeden dzień? Suabo, oj suabo...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
+4 / 4

z tego samego powodu z którego takie ścierwo jak autor tego demota może żyć.. znowu się plujecie o byle gówno..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+2 / 4

męska histeria - czyli oburzanie się o byle co.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BishopBS
+1 / 1

jakoś jestem facetem i nic mnie nie oburzyło.. jedynie wyraziłem swoje zdanie.. chyba że to nie o mnie to przepraszam..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wierzbno
+1 / 1

Powstanie było klęską. Warszawa została wyzwolona 5 miesięcy później.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stabby
0 / 2

Generalnie zgadzam sie z autorem, ale pewna ironia jest ze gdybysmy nie przegonili niemcow, teraz prawdopodobnie bylibysmy w duzo lepszej sytuacji ekonomicznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+2 / 4

fajna stronka :) szczegolnie ten motyw z dzieckiem z karabinem! polacy to barbarzyncy i od afrykancow sie niczym nie roznia :-) oprocz wielkoscia penisa... a poza tym to: LOGIKA NARODOWCOW/NACJONALISTOW/ PATRYJOTOW: 1. Pff Swastyka? Swastyka to symbol słońca, miłości, wolnosci, to twoja wina, że interpretujesz go jako symbol nazistow, jestes debilem, ktory ulega propagandzie! 2. BOŻE CO SPLAMIL NASZEGODLO TO SWIETOSC PRZECIEZ SYMBOL POLSKI TEGO NIE WOLNO BEZCZESCIC!!! Ech ta meska logika: jedno moga interpretowac jak chca (dla wygody) ale drugie to juz symbol bezprzecznie polski, jakby symbol orła nie reprezentował innych krajów... mezczyźni uspokójcie sie, nie histeryzujcie, jak bedziecie sie tak emocjonowac to zadna kobieta was nie zechce a tego chyba nie chcecie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2014 o 8:07

avatar ~patrota000
0 / 4

jakbyśmy mowili guten morgen to dzisiaj zarabiałbyś 2 tyś ale euro i stać by Cie było na wszystko, a jakbyś się urodził niemcem to miałbyś w dupie jakąś tam Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+1 / 5

Dokłądnie. Z reszta co zlego ze mowilibysmy po niemiecku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~grogreg
+3 / 3

Wolność słowa ma swoja cenę.
Trzeba zaakceptować fakt, że dotyczy ona także innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wisniald
0 / 2

Wow nie spodziewałem się, że Facebook zablokuje tą strone skoro nie obraża Islamu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Gość7
+3 / 5

Przynajmniej nie musielibyśmy wyjeżdżać :D Niemcy byłyby tutaj :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wraż_na_chum_dum_stud
+2 / 2

Więcej demotywatorów tego typu! Niech facet ma reklamę i fanpage więcej fanów! Brawo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Harcerz_anonim
-1 / 1

Nie puścić kanałem tylko dźgnąć go tak by długo w bólu ginął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~user111
0 / 2

Ciekawe czy tak samo byś śpiewał, jakby fryce rozwalili np. twoją starą, bo jakimś narwańcom zachciało się powstania

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Vakken
+1 / 1

Powstanie Warszawskie niczego nie zmieniło. Wiele ludzi, którzy dzisiaj mogliby być wielkimi zmarło wtedy. Gdyby powstanie się nie odbyło, dzisiaj było by identycznie jak jest teraz. Albo lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kaziul
+1 / 1

Ignorować. Po prostu ignorować takie strony. Nie wchodzić, nie lajkować, nie komentować. Tak traktowana strona sama obumrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aderjan
+1 / 1

Powstańcy walczyli i umierali o wolność ,aby ludzie mogli żyć w kraju niepodległym. Ty chcesz teraz zakazywać wolności którą wywalczyli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Anooniiimm
+1 / 1

Gówno byśmy się witali "guten morgen", witalibyśmy się nadal dzień dobry, autor chyba nieobeznany w historii, ponieważ byliśmy już skazani na okupacje radziecką, gdyż wojna dla niemców juz była przegrana, a całe powstanie może i dla wielu było dobre, dla wielu nie, wielu mówi że było niepotrzebne...Nie nam to oceniać, nie żyjemy w tamtych czasach. Gdyby nie powstanie, Warszawa była by jeszcze piękniejszym miastem, pełna zabytków, starych przedwojennych zabudowań, i gadaliśmy byśmy po polsku, bo powstanie nic nie dało. Jak juz pisałem nie nam to oceniać, ale moje zdanie jest takie że swietowanie jednej z najwiekszych porażek w historii naszego kraju jest absurdem, świetujemy wydarzenie po którym Warszawa została zrównana z ziemią, a armia czerwona patrzyła sie spokojnie na to jak Warszawa znika w płomieniach zza wschodnim brzegiem wisły. Mogli wkroczyć przed powstaniem, by doszli juz za Warszawe napewno, bo jechali po tych niemcach jak po maśle, ale co ?? Patrzyli jak ginie najprawdopodobniej polski ruch oporu, który by mógł zagrozic Stalinowi. Nawet jezeli powstanie by sie udało ci ludzie skończyli by jak ludzie AK, w więzieniach. I by było tak jak teraz, świetowalismy byśmy pewnie powstanie listopadowe, albo inne tragiczne dla naszego kraju wydarzenia, tak jak przed wojną, i by był ten sam syf, PO, PIS, dziury w drogach, paliwo po 6 zł za litr, reklamówki z biedronki, demotywatory, fejsbuk, smoleńsk... PS. Po niemiecku moze bysmy gadali, jakby Hitler poczekał z tym Stalingradem do wiosny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zielony666X
+2 / 2

No taak. Powstanie Warszawskie. Zgadzam się z tezą że chorym jest puszczać 8-letniego dzieciaka by strzelał do Szwabów. W Powstaniu zginęło prawie pół miliona Polaków a zabito 1500 Szwabów. Największa porażka w Historii. Głupia polaczkowata mentalność... Rozwalili nam Warszawe i kupę ludzi zginęło bo się chciało w powstanie bawić grupce debili. I niech mi nikt nie pier... że patriotyzm to skazanie swoją głupotą na śmierć tylu niewinnych ludzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~don_vito
0 / 0

Ale gdyby się Polakom nie udało - to teraz bylibyśmy Mistrzami Świata w piłce nożnej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radziok1986
0 / 0

Wiecie co?? Gdyby nie było takich akcji pewnie nie byłoby śladu po Polsce. Ale witalibyśmy się "Guten Morgen" w pracy na normalną umowę, dożylibyśmy emerytur i nie musielibyśmy wyjeżdżać żeby zapewnić naszym rodzinom byt. Więc jeśli mam być szczery to mam w nosie czy będę niemcem, francuzem, włochem, czy kimkolwiek innym jeśli będę mógł godnie żyć ( w polsce się już nie da). Patriotyzm to w dzisiejszych czasach wierutna bzdura.
A teraz mnie hejtujcie:):):):)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jamesik
0 / 0

Ale Ty jetseś głupi autorze / Przecież takim czymś rozpromowałeś tylko autora stronki i dałeś mu powód do polewki. Gdyby przemilczeć tą nic nie znaczącą stronkę małolata, to umarła by śmiercią własną za kilka miesięcy i zobaczyło by ją niewielu.Z igły widły, naprawdę.
Podobnie zrobili katolicy z "Golgota Picnic"- tylko rozpromowali i nadali wielki wymiar średniej klasy nic nie znaczącemu przedstawionku, na który poszłoby może 150 osób . A tak...pól Polski ją zna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 sierpnia 2014 o 7:14

avatar BezaCat
0 / 0

Nie o powstanie tylko o beznadziejny film o nim...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alienhm
0 / 0

Może spóźniony komentarz, ale lepiej późno niż wcale. Nie umniejszam rangi Powstania, które było pięknym zrywem patriotycznym, tylko po co wybuchało? Czesi np. siedzieli cicho nie wywołali żadnego powstania, nie zniszczyli własnej stolicy i nie doprowadzili do śmierci 200 tys ludzi, a i tak odzyskali niepodległość. Tak wiem teraz się posypią hejty, że nie jestem patriotą. Jestem nim tylko nie patrzmy na własną historię przez różowe okulary. Patrzmy z dystansem powstanie doprowadziło do: zniszczenia Warszawy zarówno podczas walk jak późniejszego wyburzenia; śmierci 200 tys ludzi zwłaszcza młodych, którzy 10 lat później gdy mam Poznań 1956, mogą obalić komunę; i najgorsze dezorganizacji Armii Krajowej i ujawnienie jej przed Armią Czerwoną. W ten sposób Polacy sami podpisali wyrok na siebie skazując całą strukturę i jej członków na zagładę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2014 o 11:47

avatar ~Januszysko
0 / 0

Tak nam dopomóż smród XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem