Co twoim zdaniem reprezentuje sobą człowiek który sugeruje że ktoś powinien "wymrzeć" Czy są to słowa godne kapłana? A odszkodowania powinien płacić winny a nie my wszyscy. Jeśli winien jest biskup to też powinien zostać ukarany.
Xar kilka newsów katolickich :
1. W kościele jest hierarchii znaczy : nawet jak nie lubisz przełożonego to masz go słuchać
2. Sugestia że Ci którzy zostali wybrani na namiestników Jezusa na ziemi powinni wymrzeć jest co najmniej nie na miejscu
3. Nawet po zmianie pokoleń na "stołkach" nie zmieni się nauczanie (jakby się zmieniło to ma to piękną nazwę na H )
4. Nie oddadzą stołków bo bycie księdzem/biskupem etc jest dożywotnie ... są co prawda ramy po których przechodzi się ze stanu czynnego w bierny ale nie zmienia to podstawy
Alfa, a slyszales moze o czyms takim jak dom ksiedza EMERYTA? Nawet papiez w dniu wyboru nie moze miec wiecej lat niz jest to okreslone w przepisach koscielnych. No sorry,ale jesli przelozony glosi glupoty w stylu: "pedofili w kosciele winne sa dzieci" to kazdy ksiadz ma temu przyklasnac i krzyczec, ze to popiera i rownoczesnie uwazac sie za wyznacznik moralnosci? Co do 3. punktu - nauczanie wielokrotnie sie zmienialo(np. byl i nie ma przepis mowiacy o tym,ze papiez jest nieomylny, kosciol kiedys zakazywal sekcji zwlok itd. itp.).
Jak ktoś mówi rzeczy niewygodne dla Kościoła to przyszywa mu się łatkę Żyda i kolo już ma pojechane ;D Nawet gdyby mówił PRAWDĘ! A zwłaszcza gdyby mówił PRAWDĘ!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 16:36
A czy prawicowe media wspomniały o tym, że Lemański tylko ZACYTOWAŁ słowa kogoś innego i nie są to jego słowa? Propaganda mój drogi działa wszędzie, także lepiej najpierw sprawdzić swoje wiadomości, a później krytykować.
L87 jak sam zauwazyles, mamy system hierarchiczny, wiec czyich nauk lemanski powinien sluchac - biskupa, czy papieza? karol wojtyla stawial przeciez na dialog miedzyreligijny, czemu lemanski nie mialby tego kontynuowac? Obecny papiez proponuje ostra walke z pedofilia, polscy biskupi dalej wola tworzyc mgle i szukac nieistniejacych wrogow, by odwrocic uwage. Za kim ma stanac lemanski? Poza tym jak dla mnie wszystkie wymienione przez ciebie religie opieraja sie na tych samych zalozeniach, islam jest moze troche bardziej ortodoksyjny, aczkolwiek obecnie fanatykow wsrod chrzescijan rowniez nie brakuje.
1/ Z tym, że mają wymrzeć to nie były jego słowa tylko cytat profesora KUL. Innych można cytować, a zwłaszcza profesora prestiżowej polskiej uczelni.
2/ Ks. Lemański kilkakrotnie namawiał, żeby ludzie się modlili za biskupów, m.in. za biskupa Hosera. Wielokrotnie podkreślał szacunek dla instytucji Kościoła Katolickiego i gotowość podporządkowania się każdej decyzji Watykanu.
3/ Z tym wyjściem z kościoła chodziło o opuszczenie konkretnego kazania, w którym ksiądz mówi androny. Chodzi o to, żeby ten ksiądz się ocknął i wziął się za siebie. A jak nie to chodzić na kazania do innych księży, albo pisać skargi do kurii. W polskim kościele jest bardzo dużo mądrych księży, ale z mediów się o nich nie dowiesz, bo to żadna sensacja.
Co prawda ks. Lemański ma być ukarany za zupełnie inne słowa niż te podkreślone (o tym, że "biskupi muszą wymrzeć"), ale to przecież bez znaczenia jeśli chce się manipulować, a nie pokazać problem taki, jakim jest, prawda?
Powiedzmy sobie szczerze: na Woodstock są zapraszani ludzie związani z pewną ekipą umiarkowanie popularną na demotach. I samo to powinno wystarczyc, żeby potraktowac tego człowieka z odpowiednim dystansem.
Nie oszukujmy się, tutaj każdy kręci własne lody i spontaniczne akcje czy wypowiedzi mające choć minimalne realne znaczenie na skalę krajową można by policzyć na palcach jednej ręki. Należy o tym pamiętać, ale to nie znaczy, że nie można się jakoś odnieść do samych słów jakie padły, niezależnie od tego co się dzieje za zamkniętymi drzwiami.
Pewnie chodzi o to, że twierdzi iż musi nastąpić wymiana pokoleń aby Kościół stał się bardziej przyjazny dla wierzących. Jest to o tyle kontrowersyjne, że każdy dobrze wie, że nowi hierarchowie będą wychowankami obecnych więc nic się nie zmieni. Na przykładzie Lemańskiego pokazują, że nie wolno mieć w KK inych poglądów niż narzucone przez arcybiskupa.
Szkoda tylko że nie przytoczono tu, jaki stosunek ma ks. Lemański do aborcji, eutanazji i in vitro. A nie jest on zgodny z nauczaniem Kościoła. Powinni już go dawno ekskomunikować, zamiast tego dali mu drugą szansę, ale nie, ten pojechał i zaczął się lansować na Woodstocku. Jedyne, co powiedział słuszne, to to o molestowaniu dzieci, tu się z nim zgadzam. W Ameryce ludzie podobni jemu zakładają własne kościoły, niech tak zrobi i zobaczy się, kto go popiera. Bo księdzem to on jest tylko z nazwy.
Z niektórymi rzeczami może i źle nie mówi ale po co pojawia się na brudstocku i przemawia do antycywilizacyjnych ścierw którzy tak czy siak nienawidziliby kościoła choćby wszyscy księża byli krystalicznie czyści i nie byłoby żadnych afer. Najpierw powinni wymrzeć ci którzy go tam słuchali.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 16:41
Niech się chłp zastanowi. Albo jest Księdzem i reprezentuje Kościół, a jak mu się nie podoba, to przecież siłą go do kapłaństwa nikt nie ciągnął, droga wolna. Mozna być krytykiem Kościoła, ale po co w sutannie?
Po prostu Lemański mówi to co papież Franc. Tylko że nowe wytyczne do "polskiego" Kościoła albo nie dotarły, albo biskupi doskonale wiedzą, że Franc tylko blefuje
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 16:41
Ten człowiek powiedział mnóstwo okropnych rzeczy. To, że miał rację w jednej nie oznacza, że nie powinien zostać ukarany. Najlepiej: wziąć JEDNO zgodne z duchem narodowym zdanie z całego występu ks. Lemańskiego i powiedzieć, że biskup chce go za nie ukarać. Przecież to żałosne.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 16:55
Tak, tylko za ten podkreslony fragment ma zostac ukarany, brawo, gratuluję logicznego myślenia rodem z mediów- podkreślić fragment tekstu i ukazać jaki to on jest niewinny i nic złego nie powiedział. Prace w TVN-ie masz od ręki
Ja ks. Lemańskiego bardzo lubię, według mnie jest to jeden z niewielu normalnych księży, którzy nie boją wypowiadać się publicznie. Nie boi się mówić prawdy o starych dziadach zajmujących wysokie stołki w hierarchii kościoła, nawzajem poklepujących się po plecach i chowających afery pedofilskie/alkoholowe przenosząc księdza do innej parafii. Ks. Lemańskiego odróżnia, według mnie jeszcze to, że stara się zobaczyć Boga w drugim człowieku a nie tylko w obrazie lub budynku kościoła.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 17:26
abp. Józef Michalik: "Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga"; abp. Tadeusz Pieronek: "Pedofilia była, jest i będzie" . Powiedział też, że papież "zmagał się z o wiele większymi tematami niż pedofilia", oraz "Żadna siła nie powstrzyma człowieka od tego do czego go pchają namiętności"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
3 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 20:14
Po 1: odnosiłem się do Xara, który uważa, że ks. Lemańskiego nie należy karać na podstawie jednego dość poprawnego stwierdzenia, głoszonego przez tego człowieka. Już nieważne, że opowiadał takie bzdury, które się tylko najgorszym antyklerykałom w mokrych snach śnią. Postępowanie w taki sposób jest obrzydliwe. Jeżeli chodzi o J. Michalika to nie jest on szczególnie... światłą postacią w polskim Kościele i przez swoją zagmatwaną i nieprzemyślaną wypowiedź wzbudził we mnie niesmak. Niemniej przeprosił i powiedział, że nie o to mu chodziło. Nie mam powodów, aby mu nie wierzyć. W kwestii T. Pieronka - nie powiedział nic nieprawdziwego. Oczywiste jest twierdzenie, że pedofilia "była, jest i będzie", oczywiste jest, że Papież w swoim pontyfikacie zmagał się z większymi problemami. Oczywiste jest też, że pedofilowi bardzo trudno jest takie skłonności powstrzymać (choć ja bym to ujął nieco innymi słowami). W czym się więc pomylił?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2014 o 23:02
Xar żenujący jesteś w tej nienawiści do ludzi. Poza tym mniemasz się za znawcę Kościoła, tymczasem deklarujesz sie jako ateista. Albo masz rozdwojenie jaźni...albo inny problem:)
Moze jestes za mlody albo zbyt malo rozgarniety, ale jesli sie z kims nie zgadza albo sie cos krytykuje, to warto wiedziec dlaczego. Nawet jesli Ty krytykujes cos "bo tak" to musisz wiedziec, ze nie przekonasz kogos, kto posluguje sie agrumentami. A krytykowanie czegos bez wiedzy na dany temat jest glupie - to, ze wiele osob to robi nie oznacza, ze robia one cos madrego.
Jaki kapłan namawia do wychodzenia podczas Mszy Św. ? Co to ma być- bojkot Jezusa- w imię urażonej dumy jakiegoś księdza? Komu służy ten ksiądz, bo nie wydaje mi się, żeby Bogu...
Ks. Lemańskiego porównuje do Lutra , Kalwina , Husa i innych nowożytnych reformatorów Kościoła którzy chcieli zreformować KK skrytykowali bogactwo Kardynałów i Biskupów myślę że gdyby Papież Franciszek widział to co się dzieje w Polsce to by zapoczątkowało nową Schizmę i powstanie sekty Smoleńsko-Toruńskiej z Rydzykiem na czele a ja myślę że Kardynałowie na pewno mu nie pozwolą dojść do słowa zwykłemu księdzu w Watykanie myślę że gdyby Chrystus powtórnie dziś stąpił to na pewno by poparł Lemańskiego a nie sektę Faryzeuszy z Moherlandu . Prawdziwy ksiądz musi postępować zgodnie z Ewangelią i Biblią na ziemi jego panem jest Papież a w Niebie Bóg . Kościół powinien również prowadzić dialog z wyznawcami innych religii takich jak Judaizm , Islam , Buddyzm , Hinduizm , Konfucjonizm oraz z tymi co są Ateistami . Jeśli nikt nie powstrzyma Rydzyka i inne zarazy które psują Polski kościół to może dojść do powtórki reformacji w Polskim kościele . KK powinien nie Nacjonalizować się i popierać jednej partii PiS tylko powinien popierać naród Polski społeczeństwo nasze a nie bandę czworga z Sejmu . Również powinien wyjść z kompromisem na temat antykoncepcji i badań IN Vitro które porównuje do teorii Kopernika i Galileusza a przecież oni sami mieli rację . Człowiek z IN Vitro nie jest diabłem mutantem potworem jak twierdzą durni Anty-Chrześcijanie pokroju Rydzyka , Trelikowskiego i Pawłowicz to jest osoba , myśli widzi rozumie a nie zieje ogniem jak smok .
Co twoim zdaniem reprezentuje sobą człowiek który sugeruje że ktoś powinien "wymrzeć" Czy są to słowa godne kapłana? A odszkodowania powinien płacić winny a nie my wszyscy. Jeśli winien jest biskup to też powinien zostać ukarany.
Tak,wymrzec to nie oznacza,ze musza zostac zabici,tylko musi zajsc zmiana pokoleniowa, a oni swoich stolkow nie oddadza.Czyli musza wymrzec.
Xar kilka newsów katolickich :
1. W kościele jest hierarchii znaczy : nawet jak nie lubisz przełożonego to masz go słuchać
2. Sugestia że Ci którzy zostali wybrani na namiestników Jezusa na ziemi powinni wymrzeć jest co najmniej nie na miejscu
3. Nawet po zmianie pokoleń na "stołkach" nie zmieni się nauczanie (jakby się zmieniło to ma to piękną nazwę na H )
4. Nie oddadzą stołków bo bycie księdzem/biskupem etc jest dożywotnie ... są co prawda ramy po których przechodzi się ze stanu czynnego w bierny ale nie zmienia to podstawy
Alfa, a slyszales moze o czyms takim jak dom ksiedza EMERYTA? Nawet papiez w dniu wyboru nie moze miec wiecej lat niz jest to okreslone w przepisach koscielnych. No sorry,ale jesli przelozony glosi glupoty w stylu: "pedofili w kosciele winne sa dzieci" to kazdy ksiadz ma temu przyklasnac i krzyczec, ze to popiera i rownoczesnie uwazac sie za wyznacznik moralnosci? Co do 3. punktu - nauczanie wielokrotnie sie zmienialo(np. byl i nie ma przepis mowiacy o tym,ze papiez jest nieomylny, kosciol kiedys zakazywal sekcji zwlok itd. itp.).
Jak ktoś mówi rzeczy niewygodne dla Kościoła to przyszywa mu się łatkę Żyda i kolo już ma pojechane ;D Nawet gdyby mówił PRAWDĘ! A zwłaszcza gdyby mówił PRAWDĘ!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 16:36
A czy prawicowe media wspomniały o tym, że Lemański tylko ZACYTOWAŁ słowa kogoś innego i nie są to jego słowa? Propaganda mój drogi działa wszędzie, także lepiej najpierw sprawdzić swoje wiadomości, a później krytykować.
L87 jak sam zauwazyles, mamy system hierarchiczny, wiec czyich nauk lemanski powinien sluchac - biskupa, czy papieza? karol wojtyla stawial przeciez na dialog miedzyreligijny, czemu lemanski nie mialby tego kontynuowac? Obecny papiez proponuje ostra walke z pedofilia, polscy biskupi dalej wola tworzyc mgle i szukac nieistniejacych wrogow, by odwrocic uwage. Za kim ma stanac lemanski? Poza tym jak dla mnie wszystkie wymienione przez ciebie religie opieraja sie na tych samych zalozeniach, islam jest moze troche bardziej ortodoksyjny, aczkolwiek obecnie fanatykow wsrod chrzescijan rowniez nie brakuje.
^^ Chyba biskupi wiedzą, że papież Franciszek tylko blefuje
Byłem osobiście na tym wystąpieniu.
1/ Z tym, że mają wymrzeć to nie były jego słowa tylko cytat profesora KUL. Innych można cytować, a zwłaszcza profesora prestiżowej polskiej uczelni.
2/ Ks. Lemański kilkakrotnie namawiał, żeby ludzie się modlili za biskupów, m.in. za biskupa Hosera. Wielokrotnie podkreślał szacunek dla instytucji Kościoła Katolickiego i gotowość podporządkowania się każdej decyzji Watykanu.
3/ Z tym wyjściem z kościoła chodziło o opuszczenie konkretnego kazania, w którym ksiądz mówi androny. Chodzi o to, żeby ten ksiądz się ocknął i wziął się za siebie. A jak nie to chodzić na kazania do innych księży, albo pisać skargi do kurii. W polskim kościele jest bardzo dużo mądrych księży, ale z mediów się o nich nie dowiesz, bo to żadna sensacja.
4/ Całość wystąpienia jest tu:
http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,110218,16419393,Awantura_o_slowa_ksiedza_Lemanskiego__Posluchaj_calego.html
Posłuchajcie i oceńcie sami. Przy okazji porównajcie z ciemnotą jaką wciskają Wam media na tema tego wystąpienia.
Lemański to lewacki działacz w KK.
Co prawda ks. Lemański ma być ukarany za zupełnie inne słowa niż te podkreślone (o tym, że "biskupi muszą wymrzeć"), ale to przecież bez znaczenia jeśli chce się manipulować, a nie pokazać problem taki, jakim jest, prawda?
To może jakieś źródło?
Trudne slowo na dzis: PRETEKST.
Powiedzmy sobie szczerze: na Woodstock są zapraszani ludzie związani z pewną ekipą umiarkowanie popularną na demotach. I samo to powinno wystarczyc, żeby potraktowac tego człowieka z odpowiednim dystansem.
Nie oszukujmy się, tutaj każdy kręci własne lody i spontaniczne akcje czy wypowiedzi mające choć minimalne realne znaczenie na skalę krajową można by policzyć na palcach jednej ręki. Należy o tym pamiętać, ale to nie znaczy, że nie można się jakoś odnieść do samych słów jakie padły, niezależnie od tego co się dzieje za zamkniętymi drzwiami.
niestety to co mówi jest mocno kontrowersyjne..
Szczególnie o wypłacaniu odszkodowań za pedofilię w Kościele?
Pewnie chodzi o to, że twierdzi iż musi nastąpić wymiana pokoleń aby Kościół stał się bardziej przyjazny dla wierzących. Jest to o tyle kontrowersyjne, że każdy dobrze wie, że nowi hierarchowie będą wychowankami obecnych więc nic się nie zmieni. Na przykładzie Lemańskiego pokazują, że nie wolno mieć w KK inych poglądów niż narzucone przez arcybiskupa.
swiat odetchnie z ulga jak ostatnia cegla z tej synagogi szatana spadnie na leb ostatniego moznowladcy z watykanu
Szkoda tylko że nie przytoczono tu, jaki stosunek ma ks. Lemański do aborcji, eutanazji i in vitro. A nie jest on zgodny z nauczaniem Kościoła. Powinni już go dawno ekskomunikować, zamiast tego dali mu drugą szansę, ale nie, ten pojechał i zaczął się lansować na Woodstocku. Jedyne, co powiedział słuszne, to to o molestowaniu dzieci, tu się z nim zgadzam. W Ameryce ludzie podobni jemu zakładają własne kościoły, niech tak zrobi i zobaczy się, kto go popiera. Bo księdzem to on jest tylko z nazwy.
Zostanie rabinem.Już próbował w Jasienicy.
Gada dobrze, ale robi z siebie medialną gwiazdę, zresztą tak jak ksiądz Oko, tyle, że ten drugi p*erdoli jak potłuczony lolek.
Palikociarnia się cieszy.To wasz kret?
Z niektórymi rzeczami może i źle nie mówi ale po co pojawia się na brudstocku i przemawia do antycywilizacyjnych ścierw którzy tak czy siak nienawidziliby kościoła choćby wszyscy księża byli krystalicznie czyści i nie byłoby żadnych afer. Najpierw powinni wymrzeć ci którzy go tam słuchali.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 16:41
Chrzescijanskie milosierdzie az od ciebie bije.
Lepsze chrześcijańskie miłosierdzie niż ateistyczna empatia.
Przykład "katolickiego miłosierdzia" w wykonaniu siostry Bernadetty mogliśmy obejrzeć w sierocińcu w Zabrzu.
Dlaczego miałoby ode mnie bić chrześcijańskie miłosierdzie jak nie jestem wierzący?
^^ To taka nowa moda - watykańska agentura nie przyznaje się do związków z Kościołem ;D
Może to być dla Ciebie szokiem ale może być ateista nie lubiący lewaków i dla którego jarczmarczny antyklerykalizm nie jest sensem życia.
Niech się chłp zastanowi. Albo jest Księdzem i reprezentuje Kościół, a jak mu się nie podoba, to przecież siłą go do kapłaństwa nikt nie ciągnął, droga wolna. Mozna być krytykiem Kościoła, ale po co w sutannie?
Po prostu Lemański mówi to co papież Franc. Tylko że nowe wytyczne do "polskiego" Kościoła albo nie dotarły, albo biskupi doskonale wiedzą, że Franc tylko blefuje
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 16:41
Tak samo powiesz o lekarzach odmawiajacych przeprowadzenia aborcji? Nie, do pukusia - w koncu na jego komentarz odpowiadam :P
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 20:28
Ten człowiek powiedział mnóstwo okropnych rzeczy. To, że miał rację w jednej nie oznacza, że nie powinien zostać ukarany. Najlepiej: wziąć JEDNO zgodne z duchem narodowym zdanie z całego występu ks. Lemańskiego i powiedzieć, że biskup chce go za nie ukarać. Przecież to żałosne.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 16:55
Tak, tylko za ten podkreslony fragment ma zostac ukarany, brawo, gratuluję logicznego myślenia rodem z mediów- podkreślić fragment tekstu i ukazać jaki to on jest niewinny i nic złego nie powiedział. Prace w TVN-ie masz od ręki
Z księdzem Lemańskim nie ma sensu dyskutować. Przed głupkami trzeba się bronić
Kościół, a nie kościół
Źródło: Gazeta Wyborcza, czyli brak innymi słowy brak źródła.
Ja ks. Lemańskiego bardzo lubię, według mnie jest to jeden z niewielu normalnych księży, którzy nie boją wypowiadać się publicznie. Nie boi się mówić prawdy o starych dziadach zajmujących wysokie stołki w hierarchii kościoła, nawzajem poklepujących się po plecach i chowających afery pedofilskie/alkoholowe przenosząc księdza do innej parafii. Ks. Lemańskiego odróżnia, według mnie jeszcze to, że stara się zobaczyć Boga w drugim człowieku a nie tylko w obrazie lub budynku kościoła.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 17:26
Ale w sumie czego sie spodziewac po ludziach twierdzacych, ze podofilia w kosciele to wina dzieci.
Xar idź człowieku leczyć swoje chore obsesje gdzieś indziej, nie na demotach.
abp. Józef Michalik: "Słyszymy nieraz, że to często wyzwala się ta niewłaściwa postawa, czy nadużycie, kiedy dziecko szuka miłości. Ono lgnie, ono szuka. I zagubi się samo i jeszcze tego drugiego człowieka wciąga"; abp. Tadeusz Pieronek: "Pedofilia była, jest i będzie" . Powiedział też, że papież "zmagał się z o wiele większymi tematami niż pedofilia", oraz "Żadna siła nie powstrzyma człowieka od tego do czego go pchają namiętności"
Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 20:14
Po 1: odnosiłem się do Xara, który uważa, że ks. Lemańskiego nie należy karać na podstawie jednego dość poprawnego stwierdzenia, głoszonego przez tego człowieka. Już nieważne, że opowiadał takie bzdury, które się tylko najgorszym antyklerykałom w mokrych snach śnią. Postępowanie w taki sposób jest obrzydliwe. Jeżeli chodzi o J. Michalika to nie jest on szczególnie... światłą postacią w polskim Kościele i przez swoją zagmatwaną i nieprzemyślaną wypowiedź wzbudził we mnie niesmak. Niemniej przeprosił i powiedział, że nie o to mu chodziło. Nie mam powodów, aby mu nie wierzyć. W kwestii T. Pieronka - nie powiedział nic nieprawdziwego. Oczywiste jest twierdzenie, że pedofilia "była, jest i będzie", oczywiste jest, że Papież w swoim pontyfikacie zmagał się z większymi problemami. Oczywiste jest też, że pedofilowi bardzo trudno jest takie skłonności powstrzymać (choć ja bym to ujął nieco innymi słowami). W czym się więc pomylił?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2014 o 23:02
Xar żenujący jesteś w tej nienawiści do ludzi. Poza tym mniemasz się za znawcę Kościoła, tymczasem deklarujesz sie jako ateista. Albo masz rozdwojenie jaźni...albo inny problem:)
Moze jestes za mlody albo zbyt malo rozgarniety, ale jesli sie z kims nie zgadza albo sie cos krytykuje, to warto wiedziec dlaczego. Nawet jesli Ty krytykujes cos "bo tak" to musisz wiedziec, ze nie przekonasz kogos, kto posluguje sie agrumentami. A krytykowanie czegos bez wiedzy na dany temat jest glupie - to, ze wiele osob to robi nie oznacza, ze robia one cos madrego.
Jaki kapłan namawia do wychodzenia podczas Mszy Św. ? Co to ma być- bojkot Jezusa- w imię urażonej dumy jakiegoś księdza? Komu służy ten ksiądz, bo nie wydaje mi się, żeby Bogu...
Ks. Lemańskiego porównuje do Lutra , Kalwina , Husa i innych nowożytnych reformatorów Kościoła którzy chcieli zreformować KK skrytykowali bogactwo Kardynałów i Biskupów myślę że gdyby Papież Franciszek widział to co się dzieje w Polsce to by zapoczątkowało nową Schizmę i powstanie sekty Smoleńsko-Toruńskiej z Rydzykiem na czele a ja myślę że Kardynałowie na pewno mu nie pozwolą dojść do słowa zwykłemu księdzu w Watykanie myślę że gdyby Chrystus powtórnie dziś stąpił to na pewno by poparł Lemańskiego a nie sektę Faryzeuszy z Moherlandu . Prawdziwy ksiądz musi postępować zgodnie z Ewangelią i Biblią na ziemi jego panem jest Papież a w Niebie Bóg . Kościół powinien również prowadzić dialog z wyznawcami innych religii takich jak Judaizm , Islam , Buddyzm , Hinduizm , Konfucjonizm oraz z tymi co są Ateistami . Jeśli nikt nie powstrzyma Rydzyka i inne zarazy które psują Polski kościół to może dojść do powtórki reformacji w Polskim kościele . KK powinien nie Nacjonalizować się i popierać jednej partii PiS tylko powinien popierać naród Polski społeczeństwo nasze a nie bandę czworga z Sejmu . Również powinien wyjść z kompromisem na temat antykoncepcji i badań IN Vitro które porównuje do teorii Kopernika i Galileusza a przecież oni sami mieli rację . Człowiek z IN Vitro nie jest diabłem mutantem potworem jak twierdzą durni Anty-Chrześcijanie pokroju Rydzyka , Trelikowskiego i Pawłowicz to jest osoba , myśli widzi rozumie a nie zieje ogniem jak smok .