W samym facie istnienia ksiezy pedofilow nie jest najgorsze to, ze ci ludzie krzywdza dzieci ktore im ufaja(bo tak im rodzice wmawiaja). Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze tacy ksieza nie sa karani a inni ksieza(wlacznie z przelozonymi) czesto kryja takich pedofilow, zeby sprawa nie wyszla na jaw. Czy gdzies indziej sa takie same przypadki? To jest wlasnie najgorsze w przypadku pedoksiezy - ze nawet jak ich przelozeni o tym wiedza, tonie naglasniaja sprawy, tylko nic z tym nie robia, a nawet staraja sie wyciszyc jak cos zacznie w takiej sprawie "smierdziec".
t1ger "sliko - A ten wszędzie wciska księży. Księża wśród pedofilów stanowią 2%." Problem polega na tym że księża w społeczeństwie stanowią UŁAMEK PROCENTA - w Polsce 30 tysięczna grupa księży w 15 milionowej populacji mężczyzn to zaledwie 0,2%! A Trynkiewiczowi psychikę przeorał ksiądz który go molestował. To dlatego stał się bestią
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 sierpnia 2014 o 21:31
Już tłumaczę, w Teksasie obowiązuje prawo common law czyli prawo precedensowe. Prawo w Teksasie mówi jasno, że za morderstwo jest kara śmierci, jednakże sędziowie jak i prokuratorzy mogą odstąpić od tego prawa, gdyż prawo w takim systemie jest WSKAZÓWKĄ wyznaczania kar, a nie sztywnym z góry narzuconym regulaminem, stąd też jeśli ktoś w Teksasie kogoś zamorduje, to niby grozi mu kara śmierci, ale jeśli okaże się, że oskarżony zabił z jakiś powodów np. zabił gwałciciela swojej córki, to sędziowie zazwyczaj uniewinniają gdyż oskarżony działał w afekcie i miał wyraźny ku temu powód, choć samo prawo w Teksasie mówi, że za morderstwo jest śmierć. Dlatego też prawo w Teksasie jest uważane za najlepsze na świecie tym bardziej, że sędzia może zostać w bardzo łatwy sposób zwolniony z urzędu przez obywateli, wystarczy kilka tysięcy podpisów i już gość ląduje na ulicy, dlatego też sędziowie wydają sprawiedliwe wyroki. W Polsce sędziego obywatele nie mogą odwołać, choć na niego płacą, dlatego też ci są skorumpowani, a na dodatek prawo w Polsce jest ponad wszystkimi i nie przewiduje precedensów.
No i znowu się spóźniłem z komentarzem, czy chociaż jeden demot tego typu może się obejść bez kmentarza w stylu, w naszym kraju to w naszym kraju tamto, nudni już jesteście.
Sprawiedliwość to będzie wtedy, kiedy żydowscy reżyserzy będą karani za pedofilię. Czemu ślinko i ten drugi pajac w każdym wątku pedofilskim muszą pisać o księżach, nawet teraz, kiedy następny ksiądz ogłoszony przez Gazetę Koszerną pedofilem został oczyszczony, a nie piszą ciągle, że żydowscy reżyserzy unikają kary za pedofilię? Czemu nie piszą, że więcej przestępstw seksualnych dopuszczają się tzw. homoseksualiści niż księża? Pozdrowienia dla ślinko i tego drugiego od Romka Polańskiego i Woody'ego Allena.
@t1ger Nie o to chodzi. Jeśli na 1000 pedofilów 20 z nich to księża pedofile, to nie jest to tak wiele. Problem zaczyna się wtedy, gdy na 1000 księży, 950 z nich to pedofile,
Postaw się w sytuacji ojca tej dziewczynki. Może zaproponujesz też jakiś łagodny wymiar kary dla takiego zwyrodnialca, a później resocjalizację. Moim zdanie resocjalizacja powinna się odbywać w prosty sposób, u lekarza przy pomocy tępego narzędzia, ciach i po sprawie...
@qwerty Oczywiście, że zaproponowałbym jak najłagodniejszy wyrok. Gniew to głupota. Mój gniew wobec niego nie zmieniłby niczego. Dobry człowiek wybacza. Na przykład czy Jan Paweł II nie wybaczył temu, który do niego strzelał? Nie - poprosił o ułaskawienie go.
Papier przyjmie wszystko, jak to mówią. Napisać możesz, co chcesz. Obyś jednak nigdy nie doświadczył tego, że ktoś zabija, czy gwałci Twoje dziecko, bo uwierz, ale głodne kawałki o wybaczaniu odejdą wtedy na daleki plan.
Oczywiście nie mówię, że nie byłoby mi przykro z tego powodu, ale to nie powód do zniżania się do poziomu bandyty. Obrona ma sens i to duży (o ile nie przekracza się granic obrony koniecznej), ale jeśli jest już po fakcie to żadna agresja tego nie zmieni. W historii z demota chodziło o obronę, więc nic do tego nie mam, po prostu mówię, że samosąd nie jest zawsze dobrym rozwiązaniem.
Niestety nie żyjemy w bajce żeby wybaczać, na zło odpowiada się złem. Tak niestety działa nasz świat bo jak jesteś dobrotliwy to źli to wykorzystują przeciwko tobie. Bo z czasem ten zwyrodnialec wyjdzie, a przykładowo twoje dziecko nadal będzie odczuwało traumę po tym wydarzeniu, wtedy zadasz sobie pytanie: Czemu on nie cierpi jak moje dziecko?
KarolSlavomirSzczur, w tym wypadku zniżanie się do poziomu bandyty to jedyna możliwość aby do niego przemówić, gdyż zbyt górnolotne argumenty by do niego nie dotarły. Jakby go tylko pouczono, że to co chciał zrobić jest złe i niemoralne, a następni puszczono wolno (bo chyba taką formę "kary" masz na uwadze, no nie?), to mógłby te argumenty "olać" i za chwilę zgwałcić inne dziecko.
@KarolSlavomirSzczur - "Zgwałcę cię. Nie broń się bo oskarżę cię o pobicie! Chyba nie zniżysz się do poziomu bandyty, prawda? Poczekasz aż skończę i dopiero później zadzwonisz grzecznie na policję. Kiedy już się oddalę, zmienię ciuchy i zdejmę kominiarkę... Bo przecież nie jesteś bandytą żeby bić drugiego człowieka na ulicy ;)" - tyle sensu ma twoja wypowiedź Karol.
a może postaw sie qwerty w skorze tej dziewczynki? jestescie jak islamisci bardziej wam żal ojca (bo splamiony honor) niz dziewczynki (naruszenie prywatnosci)!!!!! "postaw sie w skorze ojca"... tak jakby on byl tutaj najbardziej poszkodowany! wstydźcie sie!
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 sierpnia 2014 o 10:26
@L87 W sumie... rzeczywiście. Dużo racji masz. Nie każdy jest dobry, więc ta decyzja papieża mogła skończyć się źle. Mimo, że jak sam przyznałeś zachował się jak święty. @TeslaThevenin Słuszna uwaga.
Każdy (albo może większość) ojciec postąpiłby podobnie. Nie wyobrażam sobie, żeby zobaczyć jak ktoś krzywdzi moje dziecko, a potem mam mu nawet w ryja porządnie nie dać? Należy się skurvvysynowi.
Tesla to piep****ęta feminazistka, olej ją. @KarolSlavomirSzczur wybaczać to można krzywdę osobistą a nie cudzą. Wybaczając temu bandycie zraniłby własne dziecko, przykład z papieżem jest do dupy. Papież przebaczył krzywdę osobistą.
Karol Sławomir, gdyby jakiś zwyrol gwałcił jego córkę, to by podszedł i nieśmiało zapytał "Czy byłby pan uprzejmy nie gwałcic mojej córki, bowiem jest to bardzo nie ładne. Bardzo pana proszę!"
To nie jest sprawiedliwość! I moim zdaniem to już jest przekroczenie obrony koniecznej. Kolesia powinni wziąć pod sąd (ojca), ale raczej nie dawać mu dużej kary. A pedofila powinni skazać i wysłać do więzienia. Zrozumcie, że "kara śmierci" obowiązuje TYLKO w przypadku MORDERSTWA
zgniewany, sprawiedliwość nie może zależeć od punktu widzenia. Gwałt, jakkolwiek jest obrzydliwy, nie równa się morderstwu i kara śmierci nie jest adekwatna. Jeśli chcesz kary śmierci za gwałt, to licz się z tym, że gwałciciele będą potem mordować swoje ofiary, bo nie będą mieli nic do stracenia (a nawet działa to na ich korzyść!). Nie zrozum mnie źle, ojciec, który przyłapał gościa na gwałceniu córki OCZYWIŚCIE postąpił słusznie, jednak to, co słuszne w przypadku wściekłego ojca, niekoniecznie jest słuszne w przypadku wymiaru sprawiedliwości.
Oczywiscie, ze powinni sprawe zbadac(bo to jest pole do naduzyc-ktos bedzie sie bronil, ze zabil pedofila, a tak naprawde zabil sasiada ktoremu np. wisial kase), ale jesli jest tak jak to przedstawili, to gosciu ukarany nie powinien zostac.
zgniewany, jak on bedzie w podobnej sytuacji to zapewne bedzie mial rozerwany odbyt, to po pierwsze. po drugie przez patriarchat facet zgwalcony nie ma szans na sprawiedliwosc, wiec jakby chcial sie odegrac na swoim gwalcicielu, to byc moze by mu cos zrobil, ale sam z pewnoscia by poszedl do wiezienia
@Dj135790: Jestem przeciw karze śmierci, ale jeśli chodzi o pedofilie to powinien być wyjątek. Nie ma nic gorszego niż skrzywdzić dziecko. Pedofilów powinno się kastrować i wysyłać do kamieniołomów, albo na stryczek, ewentualnie na badania naukowe jakiś śmiertelnych chorób (niech się na coś przydadzą społeczeństwu). Oczywiście w tych przypadkach gdzie nie ma wątpliwości co do winy.
Zgniewany, a co TY bys zrobił jakby jakiś tatuś obił Twojego krewnego bo został pomówiony, albo zastany w jakiejs sytuacji w której został nieslusznie przez niego odebrany jako potencjalny gwałciciel? Tak jak ktoś juz napisał zezwolenie na samosądy to ogromne pole do nadużyć, jak będziemy sobie sami wymierzać sprawiedliwość to wielu niewinnych moze stracić zdrowie/życie..
@weakeater oczywiście, że to nie to samo. Gwałt jest gorszy. Osoba zgwałcona cierpi całe życie, które często kończy się samobójstwem, natomiast zamordowanej już wszystko jedno, bo nie żyje.
L87, żadna kapitulacja, zwykły realizm. Nie da się zapobiec gwałtom, a karanie ich nieadekwatnie szkodzi tylko ofiarom. Przywołana przez Ciebie zasada nie negocjowania z terrorystami jest zasadna z tego samego powodu, dla którego nie należy karać śmiercią gwałcicieli. Chociaż doraźne korzyści wydają się większe, to długofalowo niesie to szkody. Tak samo jest w tym wypadku.
mirzaq, nie jest gorsze, najlepiej zapytaj się jakiejś ofiary gwałtu, czy wolałaby być zgwałcona i zamordowana, czy tylko zgwałcona i przestań opowiadać farmazony.
mirzaq, w sposób opisany wcześniej. Przy karze śmierci za gwałt nie ma powodu, dla którego gwałciciel nie miałby zabić swojej ofiary. Tak właśnie szkodzi i ten sam mechanizm zadziałał ostatnio w Poslce przy (niemal) zrównaniu kar za pedofilię i gwałt, skutkiem czego mamy więcej brutalnych aktów pedofiliskich.
1. sprawiedliwość i kara adekwatna do czynu, to nie w polsce.
2. Pojecie obrony koniecznej jest idiotyczne, nie można określać granicy, jak długo można gościa uszkadzać, że jest już niezdolny do zrobienia nam krzywdy, czy to śrutem, czy nożem, czy tym ardziej gołymi pięściami, bo może udawać na chwile omdlenie, żeby zaatakować kiedy ktoś przestanie.
3. Pedofilia była jest i będzie, jak okropna by nie była, ściganie jej jest zawsze tak samo skuteczne jak ściganie pedałów... czasem równoznaczne. Państwo nie ochroni naszych dzieci nawet karą śmierci za pedofilię i ściganiem przez policję tylko tego jednego przestępstwa na skalę krajową, jak nie zadbamy o swoje dzieciaczki to nikt o nie nie zadba, a już na pewno nie państwo.
Ni ch... ^^ ale porównaj morderstwo i zmyślną kradzież w kodeksie karnym i wyjdzie, że dłużej posiedzisz za kradzież. Na gwałt najlepsze są ostrożność i wyciągnięcie broni, a zazwyczaj kobieta nie będzie znać intencji napastnika, to musi zakładać zagrożenie życia.
I homofobię. Pedofile stanowią 40% społeczności homo. Patrząc na ilość homoseksualistów w społeczeństwie (3-5%) to niestety, ale w moim środowisku jest duże prawdopodobieństwo trafienia na pedofila.
@t1ger: to działa raczej w 2 strone. Pedofile podpinają sie pod mniejszości, żeby mieć profit. Pedofil będzie pedofilem bez względu na to czy żyje w związku z kobietą czy mężczyzną czy też założy sutannę ("celibat"). Zauważ, że zawsze jest ich sporo tam gdzie ktoś może ich próbować chronić. Często też tak jest z psychopatami, sprawiają wrażenie normalnych w danym otoczeniu, starają się wpasować ale są kim są. Takimi mordercami byli np. Dorothea Puente, Dean Corll, Robert Hansen, nikt nie podejrzewał ich o nic, niektórzy nawet dawali fałszywe alibi tak wierzyli w niewinność. Sąsiedzi i najbliższe otoczenie bardzo często broni psychopatów, bo znają ich od tej udawanej strony.
@NightmareTheWorld - To jak się podpinają? Wybierają chłopców żeby ich z hetero nie pomylili? ;) Pedofila trzeba skazać, a do statystyk wliczać jaką płeć posiada pedofil i jakiej płci dziecko zgwałcił. Bo gdyby wolał dziewczynki to by brał dziewczynki.
@t1ger: na tyle na ile wiem, z reguły jest im to obojętne (przynajmniej jeśli chodzi o psychopatów bo o tych coś nie coś wiem). Jak któryś psychol ma okazje powtórzyć coś takiego zwykle wychodzi na to, że nie ma różnicy, po prostu chłopiec w stosunku do faceta jest bardziej ufny niż dziewczynka (są częściej ostrzeganie przez rodziców i troche inaczej wychowywane). Możesz dać jakiegoś linka do tych statystyk? Wydawało mi się, że chodziło Ci o tych działaczy LGBT co ich przymykają co jakiś czas. Jeśli masz faktycznie dostęp do jakiś policyjnych statystyk i możesz udostępnić to z chęcią uzupełnię wiedzę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 sierpnia 2014 o 20:14
Osobiścię myślę że nie ma żadnego usprawiedliwienia na morderstwo, ale coś czuję że w tym temacie nie można mieć własnego zdania, powinienem napisać coś w rodzaju "DO GAZU Z NIMI"
jest pełno usprawiedliwień na zabicie innej osoby wystarczy obejrzeć jakiekolwiek seriale kryminalne^^
ale poważnie, to jak odróżnisz próby gwałtu od zagrożenia życia, zwłaszcza gdy chodzi o dzieci?
t1ger dlaczego, do diabła, sugerujesz mi, że uważam że na gwałt na dziecku jest usprawiedliwienie? Nie ma żadnego, tak samo jak nie ma usprawiedliwienia na mordowanie drugiego człowieka, to jest moje zdanie. Zarówno jeśli chodzi o mordercę, gwałciciela czy złodzieja, nie jestem za karą śmierci, ponieważ uważam że każdy człowiek od momentu poczęcia ma prawo do naturalnej śmierci, do życia i do zastanowienia się nad sobą. Heh i co, nie napisałem wyżej że gwałciciela trzeba powiesić za jaja i ocena w dół, wielu młodych ludzi tu pisze przypuszczam..
Sprawiedliwość istnieje - ale ta historyjka nie ma z nią nic wspólnego. To, co zrobił ten ojciec, to nie była żadna "sprawiedliwość", tylko działanie w afekcie. Zwróćcie uwagę na symbol Temidy - ona ma zasłonięte oczy. Ma oceniać czysto obiektywnie, nie kierując się emocjami, "na zimno" ważyć argumenty. Zanim mnie sflekujecie: tak, na miejscu tego ojca zapewne postąpiłbym tak samo. I owszem, także uważam, że ojciec nie powinien ponieść kary (a jeśli, to symboliczną). I zgadzam się w 100%, że polskie (czy w ogóle europejskie) prawo jest pod tym względem bardzo niedoskonałe. Ale nie o "sprawiedliwość" w tej historii chodzi.
Wiec zastanowmy sie, co mogloby spotkac tego pedofila - zalozmy, ze 25lat wiezienia, w czasie to ktorych bedzie mial mieszkanie,jedzenie i rozrywki za darmo(placone w podatkach min. przez ojca niedoszlej ofiary), a po wyjsciu moze sprobowac zrobic to samo(a wtedy moze zamordowac ofiare, zeby nie bylo swiadkow). Przymusowemu leczniu go nie poddasz(a jesli nawet, to znow oplacane z podatkow). A jaki ma byc argument za tym, zeby gwalciciela-pedofila(na szczescie niedoszlego) skazac na jakas "humanitarna" kare? On mogl zrujnowac komus zycie i zdrowie. Skoro ktos zachowuje sie jak zwierze to nie powinien miec praw czlowieka. Bo inaczej bedzie tak, ze bedziemy mordercow i innych takich wynagradzali dozywotnim utrzymaniem za ich czyny-obozy pracy to o wiele lepsze rozwiazanie.
Pedofilów nie da się leczyć na obecnym poziomie neurobiologii i psychiatrii. Sterylizacja nie pomaga bo pedofilia jest w głowie, nie w penisie. Wysłanie takiego do więzienia jest często równoznaczne ze skazaniem go na karę śmierci, więc po co wysyłać go na resocjalizacje która nie przyniesie efektów czy do więzienia skoro i tak zostanie tam skatowany. W takim wypadku najlepiej zostawić sprawę ojcu. A jeżeli ojciec nie był by wstanie samemu wymierzyć kary to państwo powinno zastanowić się nad karą śmierci dla pedofila, nie z czystej nienawiści a z rozsądku. Zostawienie takiego człowieka przy życiu jest niebezpieczne.
Mylisz się. Owszem, pedofilia jest "w głowie", ale jest "napędzana" hormonami. W USA (i paru innych krajach na świecie) z powodzeniem stosuje się tzw. kastrację chemiczną - pedofil ma do wyboru: albo ląduje w więzieniu, albo do końca życia bierze leki, które "wyłączają" mu popęd seksualny (i mają takę trochę nieprzyjemnych skutków ubocznych, ale trudno...).
no a prawicowcy chcą karać więzienim ludzi, którzy by dzieci uswiadamiały o niebezpieczenstwach tego typu. ech meczyzni zrobia wszystko by swoje pedofilskie fantazje wprowadzic w zycie.
Widze strasznie popularne ostatnio demoty o pedofilach. Potępienie wroga publicznego nr 1 = łapki w góre i główna, na dodatek jak w tym i wielu innych wypadkach okazja do ponarzekania w stylu ,,jak by bylo w polsce'' przez komentujących. W ostatnim czasie widzialem juz kilka podobnych demotow na glownej. No ludzie, ile jeszcze?
źródło: bezuzyteczna peel?
Coś tu nie tak:
Jak to BRONIŁ życia dziecka, skoro:
- "pedofil" tylko PRÓBOWAŁ przystawiać
- próbował się przystawiac do dziecka, nie je zabić.
Następnym razem zbyt krewki tatuś zatłucze kolejnego człowieka, którego uzna za pedofila (który "próbował" coś zrobić, nie że zrobił).
TOTALNA ANARACHIA.
Żadna to sprawiedliwość. Pedofil nie jest odpowiedzialny za to, że jego mózg ukształtowany jest w ten, a nie inny sposób. Nie jego winą również jest to, że ma popęd seksualny do dzieci. On, jako świadomy człowiek, nie jest odpowiedzialny za fakt, że chciał to zrobić. Zepsute dzieciństwo, "złe" geny i wpływ środowiska są prawdziwym powodem jego zachowania. Z neurobiologicznego punktu widzenia nie jest on (przypominam, że "on" oznacza tego człowieka jako świadomego sprawcę danego czynu) odpowiedzialny za ten czyn. Sam świadomie nie wepchnął tych chorych pomysłów sobie do głowy. To tak, jakby chorego oskarżyć o to, że umyślnie kasła.
Inną sprawą jest zachowanie ojca dziewczynki. Nawet, jeśli uznamy, że pedofil faktycznie nie jest do końca odpowiedzialny za swoje zachowanie, to i tak zachowanie ojca dziewczynki jest zrozumiałe. Działał pod wpływem emocji i w obronie swojego dziecka - według mnie nie zawinił niczym.
Jednak karanie pedofila jest całkowicie bez znaczenia, bez sensu. Owszem, należy go zamknąć w więzieniu, ale nie po to, aby go ukarać, a po to, aby uchronić inne małe dziewczynki przed byciem zgwałconymi. Jaki jest w ogóle sens karania? Chęć dania nauczki? Jednak w większości przypadków kara sprowadza się do zemsty, która niczego nie wnosi. Resocjalizacja? Tak! Niestety nie rozumiemy na tyle neurofizjologii mózgu ludzkiego, aby całkiem skutecznie "wyplewić" z jego mózgu chorobę, jaką jest pedofilia. Dlatego należy go trzymać z dala od społeczeństwa. Problem leży w strukturze jego mózgu, a nie w jego (nie)świadomych chęciach.
Co Ty bredzisz? A kto niby jest odpowiedzialny? Typowe lewicowe pitolenie głupot o niczym. Ale to jest ta różnica, między socjalistą, a człowiekiem normalnym. Ludzie normalni wiedzą, że każdy jest odpowiedzialny za swoje czyny i geneza nie ma tu znaczenia. Tylko wtedy jest równość, gdy traktuje się wszystkich tak samo - odpowiedzialnie. Za to ludzie, mający gęby pełne "równości", zawsze równiejszych znajdą.
A kara.. ma być karą. Nie resocjalizacją. Surowe i rychłe kary, mają na celu przede wszystkim odstraszać, a jeśli już ktoś czegoś dokona, to zwykła zasada przyczynowości i skutku.
Wedle Twojego pitolenia, nie możesz teraz być nawet na mnie zły - bo to nie moja wina, że wszystkich lewusów chętnie bym zadusił własnymi rękami - takie mam geny ;) Z tym, że tego nie robię, bo wiem, że posiedziałbym za to długo - kara mnie odstrasza, chociaż z drugiej strony, jak by były skandynawskie więzienia to nawet chętnie bym poszedł w nagrodę.
To, że pedofil jest pedofilem, to jego problem i to on ma panować nad swoimi skłonnościami, a w razie skrzywdzenia dziecka - odpowiadać za to. Dokładnie tak samo jak np kultura - nie jest niczym naturalnym, ludzie się sztucznie uczą, co należy, a czego nie wypada i jakoś się stosują.
Różnica, o której wspomniałeś, nie jest między socjalistą a człowiekiem normalnym, ale między człowiekiem wyedukowanym a człowiekiem normalnym. Normalny człowiek niestety nie jest wyedukowany w takim stopniu, aby zrozumieć to, o czym napisałem. Oczywiście, że nie jestem na Ciebie zły - głupie byłoby denerwowanie się na komentarz w internecie. :) Osobowość ludzka jest czymś niesamowicie złożonym, tak samo, jak struktura mózgu (prawie) każdego z nas. Twierdzenie, że to pedofil był jedynym i ostatecznym źródłem swojego zachowania to zbyt pochopne stwierdzenie. Tym bardziej, że neurobiologia (i czysta logika) mówi coś innego. :)
Czy ktoś karze psa za pogryzienie? Nie. Usypiają go, aby w przyszłości nie wyrządził szkód. Taki jest i powinien być sens "kar" - trzymanie skrajnie aspołecznych ludzi poza zdrowym społeczeństwem; zabezpieczanie się na przyszłość. Kara, owszem, powinna odstraszać. Ale ja spytałem, jaki jest sens w karaniu, a nie ustanawianiu kar. Oczywiście można ukarać jednostkę, aby pokazać, że prawo jest egzekwowane, ale również nie o tym mówiłem.
A to, że pedofil jest pedofilem, to jak widać nie tylko jego problem, bo był to również problem tej dziewczynki. My, jako państwo, powinniśmy robić wszystko, co w naszej mocy, aby problem ten zniwelować i jednocześnie zapobiegać pojawieniu się podobnych w przyszłości. Możemy tego dokonać poprzez rozwój nauk, psychologii, socjologii itd itp. Najzwyklejsze "karanie, bo się należało" to poglądy ze średniowiecza, które zwyczajnie zostaną wyparte przez rozwój intelektualny ludzi.
Drogi narodowcu
Czy uzależnionego od alkohol odstrasza prohibicja i wysokie kary za jej łamanie? Czy Ćpuna odstrasza kara więzienia za posiadanie narkotyków? Nie zbyt. Tak i pedofila nie odstraszy kara, nawet bardzo surowa, za pedofilię. Dlaczego? Bo jest chory, tak jak cała reszta tylko, że dużo poważniej. Bo o ile alkoholik i ćpun w zasadzie sprowadzają chorobę sami na siebie (przynajmniej najczęściej) to pedofil nie jest w stanie nic zrobić, żeby pedofilem nie zostać. Mógłby oczywiście, w trakcie trwania choroby poddać się chemicznej kastracji, jednak to nie uchroni go zapewne przed społecznym wytykaniem palcami i łatko kogoś niebezpiecznego, kogoś takiego, którego tacy ludzie jak pan, który skomentował ten post przede mną, (z chęcią zapewne) zadusili by własnymi rękami. Dlatego między innymi pedofile nie zgłaszają się sami do chemicznej kastracji, próbują sami pokonać chorobę, co bardzo często jest niemożliwe. To właśnie w interesie możliwych pokrzywdzonych, potrzebny jest program, w którym pedofil mógłby zgłosić się do chemicznej kastracji, pozostając dla społeczeństwa anonimowym. Jeśli zapobiegnie to chociaż jednemu przestępstwu, które nosi znamiona czynu pedofilskiego, to uważam, że warto. Jeśli dokładnie przeczytał pan owe "pitolenie", to powinien pan zauważyć, iż jego autor zaznacza :"Nawet, jeśli uznamy, że pedofil faktycznie nie jest do końca odpowiedzialny za swoje zachowanie, to i tak zachowanie ojca dziewczynki jest zrozumiałe. Działał pod wpływem emocji i w obronie swojego dziecka - według mnie nie zawinił niczym.". I w myśl oczywiście autora tego postu, może być on na pana zły, a jego złość powinna być w pełni zrozumiana. Normalnie ludzie, między innymi( jak myślę mogę powiedzieć solidarnie, z autorem powyższego postu) my socjaliści, różnią się od wszelkiej maści szowinistów, narodowców (chociaż jedno nie wyklucza drugiego) , faszystów, czy skrajnych prawicowców wszelkiej maści między innymi tym, że posiadają jakiekolwiek zrozumienie. Potrafią jednocześnie potępić, wysłać do więzienia i jednocześnie zrozumieć. Tym bardziej chorego człowieka. Jakiś czas temu mięliśmy w Polsce podobną, głośną sprawę. A mianowicie, jeden niepełnosprawny psychicznie nastolatek notorycznie kradł różne rzeczy w swoim sąsiedztwie. Jego rodzicie zwracali te rzeczy jak tylko mogli, rozklejali ogłoszenia, gdzie się można zgłosić jeśli jakaś rzecz nam zaginie itp. W każdym razie zawsze te rzeczy zwracane były prawowitym właścicielem. Chłopiec ten jednak tył tak bardzo niepełnosprawny, że nikt nie potrafił wytłumaczyć mu jak działa prawo własności. Jednak w mojej opinii bezlitosny sąd skazał go na karę pozbawienia wolności, nie przypatrując się zbytnio sprawie. W uzasadnieniu wyroku mowa była między innymi o "daniu nauczki" tylko innymi słowami. Naczelnik więzienia, nie pamiętam już dokładnie w jaki sposób, ujęty losem chłopca wpłacił za niego grzywnę i uwolnił go z więzienia, tym samym łamiąc prawo. Trzeba być pozbawionym empatii, zapatrzonym w siebie, kult siły i praworządności człowiekiem by twierdzić, że ten chłopiec zasługiwał na tak surową karę. A odnosząc się jeszcze do innych, wcześniejszych wpisów o KK, pragnę zaznaczyć, ze wielu socjalistów, również ci niewierzący byliby lepszymi Chrześcijanami, niż ich Polsko-Katoliccy rodacy. Między innymi dlatego, ze mimo iż tego na co dzień się nie mówi, Nauki Jezusa Chrystusa to pierwsze głoszenia mające bardzo duże znamiona ideologii komunistycznej.
Dziki kraj ta Ameryka! Na szczęście żyjemy w POlsce i Europie a tutaj każdy, nawet zabójca trzech dzieciaków, dostaje drugą szansę i opiekę do końca życia.
Winny jest system kształcenia i rekrutacji do zawodu. Do takich spraw potrzebny jest prokurator albo sędzia z prawdziwego zdarzenia. Człowiek samodzielnie myślący a nie zakuty urzędnik (na studiach i aplikacji zakuty kujon) mechanicznie stosujący przepisy, który, jak nie znajdzie gotowca w komentarzu, orzecznictwie lub w notatkach z wykładów, to sra po gaciach bo nie potrafi wydać orzeczenia.
Sprawiedliwość w USA istnieje ale tylko w regionach takich jak Texas,Oklahoma,Kansas,Nowy Meksyk,Kolorado. Tam ludzie nie zostali jeszcze zatruci tym całym syfem XXI wieku... Tam jeszcze panuje jako taka normalność , które swoje gorzenie ma w głęboko ukorzenionym kodeksie moralnym,poczuciu wartości oraz estetyki. Twoja wolność kończy się gdy zaczyna się wolność drugiego człowieka. Tam jeszcze są ostatki normalności zbudowanej na podwalinach cywilizacji Europejskiej...
Prawdziwy bohater. Niestety ludzie " na górze" sobie sami komplikują sprawiedliwość i lepiej nie będzie. Czasy są teraz takie ,że modne się stają jakies gendery i inne zboczenia. Za 50 lat nie będzie definicji pedofilii, bo to będzie akt nietolerancji. W takim g*wnie żyjemy bo niestety dewianci i debile mają głos i jeszcze media w tym pomagają.
tak powinno byc w kazdym kraju zaje..c ciula i po klopocie a nie ze trzeba ich leczyc czy pomagac niech sprobuje pozniej wytlumaczyc dziecku czemu tak zrobil i jak by tak dac nauczke jednemu i drugiemu ze kara smierci to reszcie moze by sie odwidzialo ale jak oni widza taki kraj jak nasz ze im wolno wypuszczaja ich bo nie ma dowodow lub za dobre sprawowanie no to maj tu jak w raju
W naszym kraju taka sprawiedliwość miała by niestety zupełnie inny finał.
Za księdza dostałby dożywocie, a jego dzieci trafiłby do katolickiego sierocińca w Zabrzu
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 21:24
Polski kodeks karny zawiera zapis mówiący o zabójstwie w afekcie. W takiej sytuacji sąd może odstąpić od wymierzenia kary.
@sliko - A ten wszędzie wciska księży. Księża wśród pedofilów stanowią 2%. Co z resztą? Nie przeszkadzają ci bo nie są księżmi?
W samym facie istnienia ksiezy pedofilow nie jest najgorsze to, ze ci ludzie krzywdza dzieci ktore im ufaja(bo tak im rodzice wmawiaja). Najgorsze w tym wszystkim jest to, ze tacy ksieza nie sa karani a inni ksieza(wlacznie z przelozonymi) czesto kryja takich pedofilow, zeby sprawa nie wyszla na jaw. Czy gdzies indziej sa takie same przypadki? To jest wlasnie najgorsze w przypadku pedoksiezy - ze nawet jak ich przelozeni o tym wiedza, tonie naglasniaja sprawy, tylko nic z tym nie robia, a nawet staraja sie wyciszyc jak cos zacznie w takiej sprawie "smierdziec".
U nas Trynkiewicz dostał apartament
@Ashardon Może ale tego prawie NIGDY nie robi
Gdyby to nie był Texas to też pewnie nie skończyło by się sprawiedliwością, ale farsą.
t1ger "sliko - A ten wszędzie wciska księży. Księża wśród pedofilów stanowią 2%." Problem polega na tym że księża w społeczeństwie stanowią UŁAMEK PROCENTA - w Polsce 30 tysięczna grupa księży w 15 milionowej populacji mężczyzn to zaledwie 0,2%! A Trynkiewiczowi psychikę przeorał ksiądz który go molestował. To dlatego stał się bestią
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 21:31
Już tłumaczę, w Teksasie obowiązuje prawo common law czyli prawo precedensowe. Prawo w Teksasie mówi jasno, że za morderstwo jest kara śmierci, jednakże sędziowie jak i prokuratorzy mogą odstąpić od tego prawa, gdyż prawo w takim systemie jest WSKAZÓWKĄ wyznaczania kar, a nie sztywnym z góry narzuconym regulaminem, stąd też jeśli ktoś w Teksasie kogoś zamorduje, to niby grozi mu kara śmierci, ale jeśli okaże się, że oskarżony zabił z jakiś powodów np. zabił gwałciciela swojej córki, to sędziowie zazwyczaj uniewinniają gdyż oskarżony działał w afekcie i miał wyraźny ku temu powód, choć samo prawo w Teksasie mówi, że za morderstwo jest śmierć. Dlatego też prawo w Teksasie jest uważane za najlepsze na świecie tym bardziej, że sędzia może zostać w bardzo łatwy sposób zwolniony z urzędu przez obywateli, wystarczy kilka tysięcy podpisów i już gość ląduje na ulicy, dlatego też sędziowie wydają sprawiedliwe wyroki. W Polsce sędziego obywatele nie mogą odwołać, choć na niego płacą, dlatego też ci są skorumpowani, a na dodatek prawo w Polsce jest ponad wszystkimi i nie przewiduje precedensów.
No i znowu się spóźniłem z komentarzem, czy chociaż jeden demot tego typu może się obejść bez kmentarza w stylu, w naszym kraju to w naszym kraju tamto, nudni już jesteście.
Sprawiedliwość to będzie wtedy, kiedy żydowscy reżyserzy będą karani za pedofilię. Czemu ślinko i ten drugi pajac w każdym wątku pedofilskim muszą pisać o księżach, nawet teraz, kiedy następny ksiądz ogłoszony przez Gazetę Koszerną pedofilem został oczyszczony, a nie piszą ciągle, że żydowscy reżyserzy unikają kary za pedofilię? Czemu nie piszą, że więcej przestępstw seksualnych dopuszczają się tzw. homoseksualiści niż księża? Pozdrowienia dla ślinko i tego drugiego od Romka Polańskiego i Woody'ego Allena.
@t1ger Nie o to chodzi. Jeśli na 1000 pedofilów 20 z nich to księża pedofile, to nie jest to tak wiele. Problem zaczyna się wtedy, gdy na 1000 księży, 950 z nich to pedofile,
Pedofilia w kościele to 0,5%... Więc nie podskakuj :P
@Qrvishon Dokładnie, Konfederaci swoje wiedzą
no za zabicie kogos to chyba kara musi byc najwieksza
U nas dostałby dożywocie.
Nie bronię bandytów, ale zachowywanie się jak bandyta wobec bandyty też nie jest dobre. Cieszy was to, że ktoś zniża się do poziomu bandyty?
Postaw się w sytuacji ojca tej dziewczynki. Może zaproponujesz też jakiś łagodny wymiar kary dla takiego zwyrodnialca, a później resocjalizację. Moim zdanie resocjalizacja powinna się odbywać w prosty sposób, u lekarza przy pomocy tępego narzędzia, ciach i po sprawie...
Mogę mówić tylko za siebie, ale w takim przypadku jak najbardziej.
@qwerty Oczywiście, że zaproponowałbym jak najłagodniejszy wyrok. Gniew to głupota. Mój gniew wobec niego nie zmieniłby niczego. Dobry człowiek wybacza. Na przykład czy Jan Paweł II nie wybaczył temu, który do niego strzelał? Nie - poprosił o ułaskawienie go.
Papier przyjmie wszystko, jak to mówią. Napisać możesz, co chcesz. Obyś jednak nigdy nie doświadczył tego, że ktoś zabija, czy gwałci Twoje dziecko, bo uwierz, ale głodne kawałki o wybaczaniu odejdą wtedy na daleki plan.
Oczywiście nie mówię, że nie byłoby mi przykro z tego powodu, ale to nie powód do zniżania się do poziomu bandyty. Obrona ma sens i to duży (o ile nie przekracza się granic obrony koniecznej), ale jeśli jest już po fakcie to żadna agresja tego nie zmieni. W historii z demota chodziło o obronę, więc nic do tego nie mam, po prostu mówię, że samosąd nie jest zawsze dobrym rozwiązaniem.
Niestety nie żyjemy w bajce żeby wybaczać, na zło odpowiada się złem. Tak niestety działa nasz świat bo jak jesteś dobrotliwy to źli to wykorzystują przeciwko tobie. Bo z czasem ten zwyrodnialec wyjdzie, a przykładowo twoje dziecko nadal będzie odczuwało traumę po tym wydarzeniu, wtedy zadasz sobie pytanie: Czemu on nie cierpi jak moje dziecko?
KarolSlavomirSzczur, w tym wypadku zniżanie się do poziomu bandyty to jedyna możliwość aby do niego przemówić, gdyż zbyt górnolotne argumenty by do niego nie dotarły. Jakby go tylko pouczono, że to co chciał zrobić jest złe i niemoralne, a następni puszczono wolno (bo chyba taką formę "kary" masz na uwadze, no nie?), to mógłby te argumenty "olać" i za chwilę zgwałcić inne dziecko.
Skończ pieprzyć i ty skończ pieprzyć o tym swoim JPII. Mam nadzieję że takie rzeczy będą spotykać tylko twoich bliskich. Pokażesz jak się wybacza.
@KarolSlavomirSzczur - "Zgwałcę cię. Nie broń się bo oskarżę cię o pobicie! Chyba nie zniżysz się do poziomu bandyty, prawda? Poczekasz aż skończę i dopiero później zadzwonisz grzecznie na policję. Kiedy już się oddalę, zmienię ciuchy i zdejmę kominiarkę... Bo przecież nie jesteś bandytą żeby bić drugiego człowieka na ulicy ;)" - tyle sensu ma twoja wypowiedź Karol.
a może postaw sie qwerty w skorze tej dziewczynki? jestescie jak islamisci bardziej wam żal ojca (bo splamiony honor) niz dziewczynki (naruszenie prywatnosci)!!!!! "postaw sie w skorze ojca"... tak jakby on byl tutaj najbardziej poszkodowany! wstydźcie sie!
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 10:26
@L87 W sumie... rzeczywiście. Dużo racji masz. Nie każdy jest dobry, więc ta decyzja papieża mogła skończyć się źle. Mimo, że jak sam przyznałeś zachował się jak święty. @TeslaThevenin Słuszna uwaga.
TeslaThevenin, co ty pierdzielisz? Właśnie ma się postawić w sytuacji ojca, bo to o jego poczynaniu tutaj sie dyskusja prowadzi.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 10:39
Każdy (albo może większość) ojciec postąpiłby podobnie. Nie wyobrażam sobie, żeby zobaczyć jak ktoś krzywdzi moje dziecko, a potem mam mu nawet w ryja porządnie nie dać? Należy się skurvvysynowi.
Tesla to piep****ęta feminazistka, olej ją. @KarolSlavomirSzczur wybaczać to można krzywdę osobistą a nie cudzą. Wybaczając temu bandycie zraniłby własne dziecko, przykład z papieżem jest do dupy. Papież przebaczył krzywdę osobistą.
@mirzaq Bardzo słuszna uwaga. Masz rację.
Karol Sławomir, gdyby jakiś zwyrol gwałcił jego córkę, to by podszedł i nieśmiało zapytał "Czy byłby pan uprzejmy nie gwałcic mojej córki, bowiem jest to bardzo nie ładne. Bardzo pana proszę!"
To nie jest sprawiedliwość! I moim zdaniem to już jest przekroczenie obrony koniecznej. Kolesia powinni wziąć pod sąd (ojca), ale raczej nie dawać mu dużej kary. A pedofila powinni skazać i wysłać do więzienia. Zrozumcie, że "kara śmierci" obowiązuje TYLKO w przypadku MORDERSTWA
Poczekamy aż znajdziesz się w identycznej sytuacji. Ciekawe jak wtedy będziesz śpiewał.
To nie żadna obrona konieczna, tylko KARA.
zgniewany, sprawiedliwość nie może zależeć od punktu widzenia. Gwałt, jakkolwiek jest obrzydliwy, nie równa się morderstwu i kara śmierci nie jest adekwatna. Jeśli chcesz kary śmierci za gwałt, to licz się z tym, że gwałciciele będą potem mordować swoje ofiary, bo nie będą mieli nic do stracenia (a nawet działa to na ich korzyść!). Nie zrozum mnie źle, ojciec, który przyłapał gościa na gwałceniu córki OCZYWIŚCIE postąpił słusznie, jednak to, co słuszne w przypadku wściekłego ojca, niekoniecznie jest słuszne w przypadku wymiaru sprawiedliwości.
Oczywiscie, ze powinni sprawe zbadac(bo to jest pole do naduzyc-ktos bedzie sie bronil, ze zabil pedofila, a tak naprawde zabil sasiada ktoremu np. wisial kase), ale jesli jest tak jak to przedstawili, to gosciu ukarany nie powinien zostac.
zgniewany, jak on bedzie w podobnej sytuacji to zapewne bedzie mial rozerwany odbyt, to po pierwsze. po drugie przez patriarchat facet zgwalcony nie ma szans na sprawiedliwosc, wiec jakby chcial sie odegrac na swoim gwalcicielu, to byc moze by mu cos zrobil, ale sam z pewnoscia by poszedl do wiezienia
@Dj135790: Jestem przeciw karze śmierci, ale jeśli chodzi o pedofilie to powinien być wyjątek. Nie ma nic gorszego niż skrzywdzić dziecko. Pedofilów powinno się kastrować i wysyłać do kamieniołomów, albo na stryczek, ewentualnie na badania naukowe jakiś śmiertelnych chorób (niech się na coś przydadzą społeczeństwu). Oczywiście w tych przypadkach gdzie nie ma wątpliwości co do winy.
Zgniewany, a co TY bys zrobił jakby jakiś tatuś obił Twojego krewnego bo został pomówiony, albo zastany w jakiejs sytuacji w której został nieslusznie przez niego odebrany jako potencjalny gwałciciel? Tak jak ktoś juz napisał zezwolenie na samosądy to ogromne pole do nadużyć, jak będziemy sobie sami wymierzać sprawiedliwość to wielu niewinnych moze stracić zdrowie/życie..
@weakeater oczywiście, że to nie to samo. Gwałt jest gorszy. Osoba zgwałcona cierpi całe życie, które często kończy się samobójstwem, natomiast zamordowanej już wszystko jedno, bo nie żyje.
myślę że pedofila powinni wysłać pod prysznic z 10-oma napalonymi murzynami
L87, żadna kapitulacja, zwykły realizm. Nie da się zapobiec gwałtom, a karanie ich nieadekwatnie szkodzi tylko ofiarom. Przywołana przez Ciebie zasada nie negocjowania z terrorystami jest zasadna z tego samego powodu, dla którego nie należy karać śmiercią gwałcicieli. Chociaż doraźne korzyści wydają się większe, to długofalowo niesie to szkody. Tak samo jest w tym wypadku.
mirzaq, nie jest gorsze, najlepiej zapytaj się jakiejś ofiary gwałtu, czy wolałaby być zgwałcona i zamordowana, czy tylko zgwałcona i przestań opowiadać farmazony.
@up w jaki sposób szkodzi to ofiarom, które życzą im śmierci?
mirzaq, w sposób opisany wcześniej. Przy karze śmierci za gwałt nie ma powodu, dla którego gwałciciel nie miałby zabić swojej ofiary. Tak właśnie szkodzi i ten sam mechanizm zadziałał ostatnio w Poslce przy (niemal) zrównaniu kar za pedofilię i gwałt, skutkiem czego mamy więcej brutalnych aktów pedofiliskich.
od roku do dzisięciu lat taki byl by final w polsce
Dla ojca.
dla gwalciciela dla ojca to by dostal 10-25
No nieżywy gwałciciel raczej by do więzienia już nie trafił.
1. sprawiedliwość i kara adekwatna do czynu, to nie w polsce.
2. Pojecie obrony koniecznej jest idiotyczne, nie można określać granicy, jak długo można gościa uszkadzać, że jest już niezdolny do zrobienia nam krzywdy, czy to śrutem, czy nożem, czy tym ardziej gołymi pięściami, bo może udawać na chwile omdlenie, żeby zaatakować kiedy ktoś przestanie.
3. Pedofilia była jest i będzie, jak okropna by nie była, ściganie jej jest zawsze tak samo skuteczne jak ściganie pedałów... czasem równoznaczne. Państwo nie ochroni naszych dzieci nawet karą śmierci za pedofilię i ściganiem przez policję tylko tego jednego przestępstwa na skalę krajową, jak nie zadbamy o swoje dzieciaczki to nikt o nie nie zadba, a już na pewno nie państwo.
W jaki sposób śmierć jest "adekwatna" do przestępstw seksualnych?
Ni ch... ^^ ale porównaj morderstwo i zmyślną kradzież w kodeksie karnym i wyjdzie, że dłużej posiedzisz za kradzież. Na gwałt najlepsze są ostrożność i wyciągnięcie broni, a zazwyczaj kobieta nie będzie znać intencji napastnika, to musi zakładać zagrożenie życia.
w polsce za uderzenie pedofila stanął by przed sądem za napaść i naruszanie przestrzeni osobistej.
I homofobię. Pedofile stanowią 40% społeczności homo. Patrząc na ilość homoseksualistów w społeczeństwie (3-5%) to niestety, ale w moim środowisku jest duże prawdopodobieństwo trafienia na pedofila.
@t1ger: to działa raczej w 2 strone. Pedofile podpinają sie pod mniejszości, żeby mieć profit. Pedofil będzie pedofilem bez względu na to czy żyje w związku z kobietą czy mężczyzną czy też założy sutannę ("celibat"). Zauważ, że zawsze jest ich sporo tam gdzie ktoś może ich próbować chronić. Często też tak jest z psychopatami, sprawiają wrażenie normalnych w danym otoczeniu, starają się wpasować ale są kim są. Takimi mordercami byli np. Dorothea Puente, Dean Corll, Robert Hansen, nikt nie podejrzewał ich o nic, niektórzy nawet dawali fałszywe alibi tak wierzyli w niewinność. Sąsiedzi i najbliższe otoczenie bardzo często broni psychopatów, bo znają ich od tej udawanej strony.
@NightmareTheWorld - To jak się podpinają? Wybierają chłopców żeby ich z hetero nie pomylili? ;) Pedofila trzeba skazać, a do statystyk wliczać jaką płeć posiada pedofil i jakiej płci dziecko zgwałcił. Bo gdyby wolał dziewczynki to by brał dziewczynki.
@t1ger: na tyle na ile wiem, z reguły jest im to obojętne (przynajmniej jeśli chodzi o psychopatów bo o tych coś nie coś wiem). Jak któryś psychol ma okazje powtórzyć coś takiego zwykle wychodzi na to, że nie ma różnicy, po prostu chłopiec w stosunku do faceta jest bardziej ufny niż dziewczynka (są częściej ostrzeganie przez rodziców i troche inaczej wychowywane). Możesz dać jakiegoś linka do tych statystyk? Wydawało mi się, że chodziło Ci o tych działaczy LGBT co ich przymykają co jakiś czas. Jeśli masz faktycznie dostęp do jakiś policyjnych statystyk i możesz udostępnić to z chęcią uzupełnię wiedzę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 sierpnia 2014 o 20:14
Osobiścię myślę że nie ma żadnego usprawiedliwienia na morderstwo, ale coś czuję że w tym temacie nie można mieć własnego zdania, powinienem napisać coś w rodzaju "DO GAZU Z NIMI"
Na na gwałt na dziecku usprawiedliwienie wg. ciebie jest? Uzasadnij swoje zdanie. Bo mieć oczywiście można, ale wypada je poprzeć.
jest pełno usprawiedliwień na zabicie innej osoby wystarczy obejrzeć jakiekolwiek seriale kryminalne^^
ale poważnie, to jak odróżnisz próby gwałtu od zagrożenia życia, zwłaszcza gdy chodzi o dzieci?
t1ger dlaczego, do diabła, sugerujesz mi, że uważam że na gwałt na dziecku jest usprawiedliwienie? Nie ma żadnego, tak samo jak nie ma usprawiedliwienia na mordowanie drugiego człowieka, to jest moje zdanie. Zarówno jeśli chodzi o mordercę, gwałciciela czy złodzieja, nie jestem za karą śmierci, ponieważ uważam że każdy człowiek od momentu poczęcia ma prawo do naturalnej śmierci, do życia i do zastanowienia się nad sobą. Heh i co, nie napisałem wyżej że gwałciciela trzeba powiesić za jaja i ocena w dół, wielu młodych ludzi tu pisze przypuszczam..
Takich chu,jów trzeba tępić bo wśród chwastów nie wyrosną ładne kwiatki,tak samo jest z ludzmi.
Sprawiedliwość istnieje - ale ta historyjka nie ma z nią nic wspólnego. To, co zrobił ten ojciec, to nie była żadna "sprawiedliwość", tylko działanie w afekcie. Zwróćcie uwagę na symbol Temidy - ona ma zasłonięte oczy. Ma oceniać czysto obiektywnie, nie kierując się emocjami, "na zimno" ważyć argumenty. Zanim mnie sflekujecie: tak, na miejscu tego ojca zapewne postąpiłbym tak samo. I owszem, także uważam, że ojciec nie powinien ponieść kary (a jeśli, to symboliczną). I zgadzam się w 100%, że polskie (czy w ogóle europejskie) prawo jest pod tym względem bardzo niedoskonałe. Ale nie o "sprawiedliwość" w tej historii chodzi.
Wiec zastanowmy sie, co mogloby spotkac tego pedofila - zalozmy, ze 25lat wiezienia, w czasie to ktorych bedzie mial mieszkanie,jedzenie i rozrywki za darmo(placone w podatkach min. przez ojca niedoszlej ofiary), a po wyjsciu moze sprobowac zrobic to samo(a wtedy moze zamordowac ofiare, zeby nie bylo swiadkow). Przymusowemu leczniu go nie poddasz(a jesli nawet, to znow oplacane z podatkow). A jaki ma byc argument za tym, zeby gwalciciela-pedofila(na szczescie niedoszlego) skazac na jakas "humanitarna" kare? On mogl zrujnowac komus zycie i zdrowie. Skoro ktos zachowuje sie jak zwierze to nie powinien miec praw czlowieka. Bo inaczej bedzie tak, ze bedziemy mordercow i innych takich wynagradzali dozywotnim utrzymaniem za ich czyny-obozy pracy to o wiele lepsze rozwiazanie.
@Xar: to żeś sobie pogadał. A teraz uważnie przeczytaj jeszcze raz to, co napisałem.
Pedofilów nie da się leczyć na obecnym poziomie neurobiologii i psychiatrii. Sterylizacja nie pomaga bo pedofilia jest w głowie, nie w penisie. Wysłanie takiego do więzienia jest często równoznaczne ze skazaniem go na karę śmierci, więc po co wysyłać go na resocjalizacje która nie przyniesie efektów czy do więzienia skoro i tak zostanie tam skatowany. W takim wypadku najlepiej zostawić sprawę ojcu. A jeżeli ojciec nie był by wstanie samemu wymierzyć kary to państwo powinno zastanowić się nad karą śmierci dla pedofila, nie z czystej nienawiści a z rozsądku. Zostawienie takiego człowieka przy życiu jest niebezpieczne.
Mylisz się. Owszem, pedofilia jest "w głowie", ale jest "napędzana" hormonami. W USA (i paru innych krajach na świecie) z powodzeniem stosuje się tzw. kastrację chemiczną - pedofil ma do wyboru: albo ląduje w więzieniu, albo do końca życia bierze leki, które "wyłączają" mu popęd seksualny (i mają takę trochę nieprzyjemnych skutków ubocznych, ale trudno...).
w polsce dostalby przynajmniej 8 za zabójstwo
Nie ma wątpliwości, że w PL byłoby to przekroczenie obrony koniecznej i wyrok więzienia. Niestety u nas w sądzie wciąż górą jest przestępca.
W Polsce dostałby co najmniej 15 lat za "nieuzasadnione" morderstwo....
Wyrwałem chwasta.
U nas miałby dożywocie za morderstwo..
no a prawicowcy chcą karać więzienim ludzi, którzy by dzieci uswiadamiały o niebezpieczenstwach tego typu. ech meczyzni zrobia wszystko by swoje pedofilskie fantazje wprowadzic w zycie.
Aż tak bardzo ci zależy aby pogłębić przekonanie ludzi o tym, że feministki to skrajne idiotki?
Widze strasznie popularne ostatnio demoty o pedofilach. Potępienie wroga publicznego nr 1 = łapki w góre i główna, na dodatek jak w tym i wielu innych wypadkach okazja do ponarzekania w stylu ,,jak by bylo w polsce'' przez komentujących. W ostatnim czasie widzialem juz kilka podobnych demotow na glownej. No ludzie, ile jeszcze?
W Polsce pewnie by go za to zamkneli... :/
Nie w Polsce...
A w Polsce zostałby oskarżony za pobicie ze skutkiem śmiertelnym albo ew. przekroczenie obrony koniecznej.
To Texas, tam od małego dzieciaki uczą się strzelać ze strzelby ojca, to inna kultura...
Sprawiedliwość istnieje, ale na pewno nie w Polsce.
Tak patrze na to i myślę W KOŃCU, a potem dotarło do mnie, że to jednak nie wiadomości z Polski...
Propsy dla prouratora
Szkoda, że nie w naszym popie******ym kraju
Szkoda że u nas nie ma takiego prawa ;(
postąpił bym tak samo
No i prawidłowo!
Sprawiedliwość JESZCZE istnieje... w Teksasie i paru innych stanach Ameryki Północnej.
Pedofili powinno sie traktować tak jak Żydów traktowali Naziści.
źródło: bezuzyteczna peel?
Coś tu nie tak:
Jak to BRONIŁ życia dziecka, skoro:
- "pedofil" tylko PRÓBOWAŁ przystawiać
- próbował się przystawiac do dziecka, nie je zabić.
Następnym razem zbyt krewki tatuś zatłucze kolejnego człowieka, którego uzna za pedofila (który "próbował" coś zrobić, nie że zrobił).
TOTALNA ANARACHIA.
Sprawiedliwość istnieje. Ale tylko w Teksasie. Bo tam pilnuje jej Chuck Norris.
hmmm, o ile rzeczywiście doszło do próby gwałtu. Nie od dziś wiadomo, że trup nie ma możliwości obrony.
Tytul demotywatora powienien byc: "Sprawiedliwosc istnieje , szkoda ze nie w Polsce"
Tytuł powinien być trochę dłuższy:Sprawiedliwość jednak istnieje,ale nie w Polsce :)
Prawda jest taka, że przestał bronić czegokolwiek w momencie, kiedy napastnika odciągnął. Potem to już jest zemsta i samosąd.
w PL dostałby większy wyrok niż pedofil
Żadna to sprawiedliwość. Pedofil nie jest odpowiedzialny za to, że jego mózg ukształtowany jest w ten, a nie inny sposób. Nie jego winą również jest to, że ma popęd seksualny do dzieci. On, jako świadomy człowiek, nie jest odpowiedzialny za fakt, że chciał to zrobić. Zepsute dzieciństwo, "złe" geny i wpływ środowiska są prawdziwym powodem jego zachowania. Z neurobiologicznego punktu widzenia nie jest on (przypominam, że "on" oznacza tego człowieka jako świadomego sprawcę danego czynu) odpowiedzialny za ten czyn. Sam świadomie nie wepchnął tych chorych pomysłów sobie do głowy. To tak, jakby chorego oskarżyć o to, że umyślnie kasła.
Inną sprawą jest zachowanie ojca dziewczynki. Nawet, jeśli uznamy, że pedofil faktycznie nie jest do końca odpowiedzialny za swoje zachowanie, to i tak zachowanie ojca dziewczynki jest zrozumiałe. Działał pod wpływem emocji i w obronie swojego dziecka - według mnie nie zawinił niczym.
Jednak karanie pedofila jest całkowicie bez znaczenia, bez sensu. Owszem, należy go zamknąć w więzieniu, ale nie po to, aby go ukarać, a po to, aby uchronić inne małe dziewczynki przed byciem zgwałconymi. Jaki jest w ogóle sens karania? Chęć dania nauczki? Jednak w większości przypadków kara sprowadza się do zemsty, która niczego nie wnosi. Resocjalizacja? Tak! Niestety nie rozumiemy na tyle neurofizjologii mózgu ludzkiego, aby całkiem skutecznie "wyplewić" z jego mózgu chorobę, jaką jest pedofilia. Dlatego należy go trzymać z dala od społeczeństwa. Problem leży w strukturze jego mózgu, a nie w jego (nie)świadomych chęciach.
Co Ty bredzisz? A kto niby jest odpowiedzialny? Typowe lewicowe pitolenie głupot o niczym. Ale to jest ta różnica, między socjalistą, a człowiekiem normalnym. Ludzie normalni wiedzą, że każdy jest odpowiedzialny za swoje czyny i geneza nie ma tu znaczenia. Tylko wtedy jest równość, gdy traktuje się wszystkich tak samo - odpowiedzialnie. Za to ludzie, mający gęby pełne "równości", zawsze równiejszych znajdą.
A kara.. ma być karą. Nie resocjalizacją. Surowe i rychłe kary, mają na celu przede wszystkim odstraszać, a jeśli już ktoś czegoś dokona, to zwykła zasada przyczynowości i skutku.
Wedle Twojego pitolenia, nie możesz teraz być nawet na mnie zły - bo to nie moja wina, że wszystkich lewusów chętnie bym zadusił własnymi rękami - takie mam geny ;) Z tym, że tego nie robię, bo wiem, że posiedziałbym za to długo - kara mnie odstrasza, chociaż z drugiej strony, jak by były skandynawskie więzienia to nawet chętnie bym poszedł w nagrodę.
To, że pedofil jest pedofilem, to jego problem i to on ma panować nad swoimi skłonnościami, a w razie skrzywdzenia dziecka - odpowiadać za to. Dokładnie tak samo jak np kultura - nie jest niczym naturalnym, ludzie się sztucznie uczą, co należy, a czego nie wypada i jakoś się stosują.
Różnica, o której wspomniałeś, nie jest między socjalistą a człowiekiem normalnym, ale między człowiekiem wyedukowanym a człowiekiem normalnym. Normalny człowiek niestety nie jest wyedukowany w takim stopniu, aby zrozumieć to, o czym napisałem. Oczywiście, że nie jestem na Ciebie zły - głupie byłoby denerwowanie się na komentarz w internecie. :) Osobowość ludzka jest czymś niesamowicie złożonym, tak samo, jak struktura mózgu (prawie) każdego z nas. Twierdzenie, że to pedofil był jedynym i ostatecznym źródłem swojego zachowania to zbyt pochopne stwierdzenie. Tym bardziej, że neurobiologia (i czysta logika) mówi coś innego. :)
Czy ktoś karze psa za pogryzienie? Nie. Usypiają go, aby w przyszłości nie wyrządził szkód. Taki jest i powinien być sens "kar" - trzymanie skrajnie aspołecznych ludzi poza zdrowym społeczeństwem; zabezpieczanie się na przyszłość. Kara, owszem, powinna odstraszać. Ale ja spytałem, jaki jest sens w karaniu, a nie ustanawianiu kar. Oczywiście można ukarać jednostkę, aby pokazać, że prawo jest egzekwowane, ale również nie o tym mówiłem.
A to, że pedofil jest pedofilem, to jak widać nie tylko jego problem, bo był to również problem tej dziewczynki. My, jako państwo, powinniśmy robić wszystko, co w naszej mocy, aby problem ten zniwelować i jednocześnie zapobiegać pojawieniu się podobnych w przyszłości. Możemy tego dokonać poprzez rozwój nauk, psychologii, socjologii itd itp. Najzwyklejsze "karanie, bo się należało" to poglądy ze średniowiecza, które zwyczajnie zostaną wyparte przez rozwój intelektualny ludzi.
Drogi narodowcu
Czy uzależnionego od alkohol odstrasza prohibicja i wysokie kary za jej łamanie? Czy Ćpuna odstrasza kara więzienia za posiadanie narkotyków? Nie zbyt. Tak i pedofila nie odstraszy kara, nawet bardzo surowa, za pedofilię. Dlaczego? Bo jest chory, tak jak cała reszta tylko, że dużo poważniej. Bo o ile alkoholik i ćpun w zasadzie sprowadzają chorobę sami na siebie (przynajmniej najczęściej) to pedofil nie jest w stanie nic zrobić, żeby pedofilem nie zostać. Mógłby oczywiście, w trakcie trwania choroby poddać się chemicznej kastracji, jednak to nie uchroni go zapewne przed społecznym wytykaniem palcami i łatko kogoś niebezpiecznego, kogoś takiego, którego tacy ludzie jak pan, który skomentował ten post przede mną, (z chęcią zapewne) zadusili by własnymi rękami. Dlatego między innymi pedofile nie zgłaszają się sami do chemicznej kastracji, próbują sami pokonać chorobę, co bardzo często jest niemożliwe. To właśnie w interesie możliwych pokrzywdzonych, potrzebny jest program, w którym pedofil mógłby zgłosić się do chemicznej kastracji, pozostając dla społeczeństwa anonimowym. Jeśli zapobiegnie to chociaż jednemu przestępstwu, które nosi znamiona czynu pedofilskiego, to uważam, że warto. Jeśli dokładnie przeczytał pan owe "pitolenie", to powinien pan zauważyć, iż jego autor zaznacza :"Nawet, jeśli uznamy, że pedofil faktycznie nie jest do końca odpowiedzialny za swoje zachowanie, to i tak zachowanie ojca dziewczynki jest zrozumiałe. Działał pod wpływem emocji i w obronie swojego dziecka - według mnie nie zawinił niczym.". I w myśl oczywiście autora tego postu, może być on na pana zły, a jego złość powinna być w pełni zrozumiana. Normalnie ludzie, między innymi( jak myślę mogę powiedzieć solidarnie, z autorem powyższego postu) my socjaliści, różnią się od wszelkiej maści szowinistów, narodowców (chociaż jedno nie wyklucza drugiego) , faszystów, czy skrajnych prawicowców wszelkiej maści między innymi tym, że posiadają jakiekolwiek zrozumienie. Potrafią jednocześnie potępić, wysłać do więzienia i jednocześnie zrozumieć. Tym bardziej chorego człowieka. Jakiś czas temu mięliśmy w Polsce podobną, głośną sprawę. A mianowicie, jeden niepełnosprawny psychicznie nastolatek notorycznie kradł różne rzeczy w swoim sąsiedztwie. Jego rodzicie zwracali te rzeczy jak tylko mogli, rozklejali ogłoszenia, gdzie się można zgłosić jeśli jakaś rzecz nam zaginie itp. W każdym razie zawsze te rzeczy zwracane były prawowitym właścicielem. Chłopiec ten jednak tył tak bardzo niepełnosprawny, że nikt nie potrafił wytłumaczyć mu jak działa prawo własności. Jednak w mojej opinii bezlitosny sąd skazał go na karę pozbawienia wolności, nie przypatrując się zbytnio sprawie. W uzasadnieniu wyroku mowa była między innymi o "daniu nauczki" tylko innymi słowami. Naczelnik więzienia, nie pamiętam już dokładnie w jaki sposób, ujęty losem chłopca wpłacił za niego grzywnę i uwolnił go z więzienia, tym samym łamiąc prawo. Trzeba być pozbawionym empatii, zapatrzonym w siebie, kult siły i praworządności człowiekiem by twierdzić, że ten chłopiec zasługiwał na tak surową karę. A odnosząc się jeszcze do innych, wcześniejszych wpisów o KK, pragnę zaznaczyć, ze wielu socjalistów, również ci niewierzący byliby lepszymi Chrześcijanami, niż ich Polsko-Katoliccy rodacy. Między innymi dlatego, ze mimo iż tego na co dzień się nie mówi, Nauki Jezusa Chrystusa to pierwsze głoszenia mające bardzo duże znamiona ideologii komunistycznej.
Dziki kraj ta Ameryka! Na szczęście żyjemy w POlsce i Europie a tutaj każdy, nawet zabójca trzech dzieciaków, dostaje drugą szansę i opiekę do końca życia.
i 1200zł, na rękę.
a w polsce rodzina gwałciciela dostałą by odszkodowanie a facet za morderstwo dożywocie
szkoda że nie w Polsce
ale nie w Polsce przepraszam (Tuskolandi)
Winny jest system kształcenia i rekrutacji do zawodu. Do takich spraw potrzebny jest prokurator albo sędzia z prawdziwego zdarzenia. Człowiek samodzielnie myślący a nie zakuty urzędnik (na studiach i aplikacji zakuty kujon) mechanicznie stosujący przepisy, który, jak nie znajdzie gotowca w komentarzu, orzecznictwie lub w notatkach z wykładów, to sra po gaciach bo nie potrafi wydać orzeczenia.
To jest sprawiedliwość? Je bać taką sprawiedliwość gdzie jakaś kur wa może mnie zabić i nie zostanie ukarana
Bez podowu nie zabil.
Masz dzieci ??? Tez bys zatlukl jak by ktos chcial je tak skrzywdzic...
Wlasnie za taka sprawiedliwosc lubie ameryke !!
Teksas i Arizona - ostatnie ostoje normalności w komunistycznych USA.
szkoda tylko ze nie w Polsce !!!
Sprawiedliwość w USA istnieje ale tylko w regionach takich jak Texas,Oklahoma,Kansas,Nowy Meksyk,Kolorado. Tam ludzie nie zostali jeszcze zatruci tym całym syfem XXI wieku... Tam jeszcze panuje jako taka normalność , które swoje gorzenie ma w głęboko ukorzenionym kodeksie moralnym,poczuciu wartości oraz estetyki. Twoja wolność kończy się gdy zaczyna się wolność drugiego człowieka. Tam jeszcze są ostatki normalności zbudowanej na podwalinach cywilizacji Europejskiej...
i tak powinno być
Taaa a u nas min.25 lat za morderstwo i nie uzasadnione użycie siły
Niestety nie w Polsce.
Prawdziwy bohater. Niestety ludzie " na górze" sobie sami komplikują sprawiedliwość i lepiej nie będzie. Czasy są teraz takie ,że modne się stają jakies gendery i inne zboczenia. Za 50 lat nie będzie definicji pedofilii, bo to będzie akt nietolerancji. W takim g*wnie żyjemy bo niestety dewianci i debile mają głos i jeszcze media w tym pomagają.
szkoda że ta sprawiedliwość nie działa tak w Polsce w Polsce za cos takiego by dostał 25lat
Teksas nie jest obrazem sprawiedliwosci.
Jakby pedofil byl z bogatej rodziny to chlopaczek by dostal dozywocie.
tak powinno byc w kazdym kraju zaje..c ciula i po klopocie a nie ze trzeba ich leczyc czy pomagac niech sprobuje pozniej wytlumaczyc dziecku czemu tak zrobil i jak by tak dac nauczke jednemu i drugiemu ze kara smierci to reszcie moze by sie odwidzialo ale jak oni widza taki kraj jak nasz ze im wolno wypuszczaja ich bo nie ma dowodow lub za dobre sprawowanie no to maj tu jak w raju
U nas to pewnie ten ojciec dostałby więcej lat a kratkami niż pedofil za gwałty na dzieciach p;
nie w polsce...
W polsce by dostal dozywocie a dziecko do poprawczaka :D
Istnieje. Ale w Teksasie. Tutaj pośnić, pomarzyć...