Obserwator, to trochę inna skala - na dolarach cały czas jest napisane "In God We Trust" i nikomu jakoś nie przyszło do głowy, że płacenie takimi banknotami, może urażać muzułmanów. Co więcej, myślę, że są zachwyceni, gdy dostają w nich wypłatę :)
Są dwa wyjścia: albo My ich wykończymy, albo Oni Nas... Mahometanie od małego są uczeni nienawiści do niewiernych... i nic tego nie zmieni... W 1683 r. Jan III Sobieski pokazał jak z nimi "rozmawiać"... tylko, że tym razem sami Ich zaprosiliśmy...
Belgia - wciąż nie przestaje mnie zadziwiać. Kraj niegdyś bardzo religijny, teraz wprost przeciwnie, ale już niedługo znów będzie, tylko dzięki islamowi, a nie chrześcijaństwu.
Po pierwsze - data. W wielu kulturach dzien nastepujacy po najkrotszy dniu w roku byl jakas tam forma czczenai bostwa, ktore pokonalo smierc. Dwa - osoba do ktorej sie odwoluje chrzescijanstwo mialaby sie narodzic bodajrze w Maju(mozemy to okreslic wiedzac, kiedy byl spis ludnosci do ktorego odwoluja sie ewnagelie), przemiana wody w wino - atrybuty boskiego Dionizosa, choinka i oblewanie sie woda- zwyczaje poganskie. Przykladow mozna podac jeszcze wiele.
@up oblewanie się wodą Jan Chrzciciel? Jeśli ci chodzi o chrzest - zanurzał w Jordanie, święto Bożego Narodzenia zbiega się urodzinami Słońca Niezwyciężonego które obchodzili pogańscy czciciele Mitry które obchodzili właśnie na dzień po przesileniu zimowym. W Piśmie Świetym nie ma mowy żeby ktoś obchodził urodziny Jezusa, nawet Maria.. Ale akurat łączenie pogańskich tradycji z chrześcijańskimi zaczęło się niedługo po śmierci apostołów, wiec tradycja sięga wielu wieków wstecz, co nie znaczy że przez zasiedzenie staje się chrześcijańska
Akurat świadkowie są grupą religijną, która walczy o swoje prawa.
Muzułmanie także są grupą religijną, która walczy o swoje prawa, a ich prawo jest takie, że wszystko inne ich razi i wszystko inne powinno być zakazane.
Przeciętny obywatel, powiedzmy katolik nie walczy o swoje prawa, bo wydaje mu się to oczywiste, że ma prawo wierzyć w co chce i robić co chce i że gwarantuje mu to konstytucja.
Skutek jest taki, że świadkowie pukają mu do domu.
Muzułmanie mówią, że nie ma prawa nosić krzyża, bo ich to razi,
a teraz już nie ma prawa kupić kalendarza ze swoimi świętami.
Dodatkowa jakaś niszowa "partia pedofilii" dobiera się do edukacji jego dzieci.
Zaś normalny człowiek, gdy chce powiedzieć "odczepcie się ode mnie", to okazuje się, że
jest nietolerancyjny i uderza w czyjeś uczucia religijne.
Prawda jest taka, że za kilkanaście-kilkadziesiat lat będą nas zabijać za noszenie krzyżyka. Ba, to w krajach islamskich już sie dzieje, kwestia czasu jest rozszerzenie tego procederu na resztę świata.
A moze to o to chodzi, zeby europejczycy ich znienawidzili? Za 5 lat sie ich wyeliminuje i bedzie po sprawie. Teraz by sie jeszcze "obroncy ucisnionych" znalezli, a za pare lat wszyscy beda udawac, ze nie widza, jak w 1935-1945 w Niemczech. Takze myslmy optymistycznie.
I od ideologii. Wyp******ć lewaki ze szkół ;) Wasza bzdetna ideologia "wolności" zakłada zakazy i nakazy. Gdzie w tym wolność? Prawdziwa wolność to karanie za przewinienia, a nie "zakaz bożego narodzenia" ;) Wasza wolność jest jak pies na łańcuchu - "róbta co chceta, łańcuch 2 metry"...
Skoro inne religie nie sa uwzgledniane to czemu ma byc ten caly katolityzm uwzgledniany, szkoly powinny byc bez religijne, religia jest osobista rzecza kazdego czlowieka.
Widac ludzie go tam nie chca, skoro go stamtad spychaja. Od wielu lat w Europie zachodzi zeswiedczenie spoleczenstwa. efekty sa min takie, ze na zachodzie pensja 1000euro to niska, a w Polsce dla wielu nieosiagalna, w europie zachodniej ludzie maja w dupie religie i jej nakazy/zakazy a polityk zwiazany z afera(ndot. Berluskoniego) jest skreslony - u nas takich dostatek.
Elitar,mylisz przyczyne ze skutkiem. To raz, dwa - u nas niby jaki narod katolicki(hahaha) a jacy sa politycy,a jacy sa w ich swieckich panstwach(dla wyjasnienia-bardziej uczciwi).
Acha czyli teraz przyczyną naszej biedy jest to że jesteśmy katolikami. Wcześniej było że brakuje nam socjalu bo w Szwecji jest socjal i są bogaci. A ja myślę że to dlatego że mamy za mało gór. Zobaczcie, Szwajcaria górzysty teren i jaki bogaty. Albo dlatego że nie mamy wulkanów. Zobaczcie Islandia ma wulkany i się ludziom dobrze żyje.
Wacht, naprawde nie umiesz cyztac. Jesli korelacja " jesteśmy biedni dlatego, że nie jesteśmy państwem świeckim" Jest odwrocona, to chyba logiczne jest, ze prawdziwa jest " nie jesteśmy państwem świeckim, dlatego, że jesteśmy biedni". A ze Ty chyba jestes za tepy zeby cos zrozumiec, to juz nie moja wina.
@Xar, Ja już ci wyjaśniłem raz temat implikacji i równoważni, nie skorzystałeś z mojej rady. Jakbyś nie był głąbem to byś wiedział że każde twierdzenie odwrotne może być prawdziwe lub nie. Czyli np. Jeżeli ktoś jest Xarem to jest głąbem - prawda. A teraz odwrócone twierdzenie: Jeżeli ktoś jest głąbem to jest Xarem - fałsz. Tak więc nawet jeżeli to prawda że " jesteśmy biedni dlatego, że nie jesteśmy państwem świeckim" to nie oznacza że prawdą jest " nie jesteśmy państwem świeckim, dlatego, że jesteśmy biedni" bo twierdzenie odwrotne może być nie prawdziwe tak jak zresztą często bywa.
Jesteś tempak i nie rozumiesz pewnych podstawowych spraw. I nie używaj pojęcia korelacja bo to pojęcie naukowe którego z pewnością nie rozumiesz skoro nawet nie ogarniasz prostej logiki.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
31 października 2014 o 21:45
chcialam sprostowac informacje ;) otoz w Belgii jest kilkanascie rodzajow szkol : ateistyczne, czyli takie w ktorych nie powinno sie promowac ZADNEJ religii i katolickie gdzie religia i obyczaje sa OBOWIAZKOWE, niewazne czy jest sie katolikiem czy muzulmanem. Wiec jest to odpowiedzialnosc rodzica do jakiej szkoly zapisuje swoje dziecko :)
"Chrześcijańscy dogmatycy próbowali zaprowadzić na ziemi rządy świętości, toteż zaczęli od zdefiniowania czym jest świętość. Tymczasem nowocześni reformatorzy edukacji chcą zaprowadzić wolność religijną, lecz nie próbują sprecyzować, czym jest religia ani czym jest wolność." G.K. Chesterton
Zakazują to... zakazują tamto... a może by tak zamiast tak kombinować po prostu podjąć jedną najlogiczniejszą decyzję: zakazać islamu i jasno dać do zrozumienia, że albo imigranci dostosują się do panujących w kraju prawa i zasad oraz będą szanować tradycję, kulturę itp albo niech wypie*dalają tam skąd przyleźli. Nie rozumiem dlaczego władze krajów europejskich ciągle wchodzą w dupę tym islamskim skozysynom skoro oni nas w ogóle nie szanują.
A czemu zakazac tylko jednej religii? Najlepiej od razu wszystkich - jakby tylko jedno pelne pokolenie nie mialo stycznosci z religia, to juz nigdy wiecej nie powtorzylyby sie wojny wyznaniowe.
@Xar - dlaczego tylko jednej? Bo tylko jedna religia ŻĄDA dopasowania się większości społeczeństwa do niej, jedna religia zmusza do szanowania jej. Z katolików ciągle sobie robisz jaja, dlaczego tylko z nich? Dlaczego bronisz tylko jednej religii, jaką jest Islam? Dlaczego faworyzujesz tylko jedno wyznanie, chcąc zdegradować inne?
" Z katolików ciągle sobie robisz jaja, dlaczego tylko z nich? Dlaczego bronisz tylko jednej religii, jaką jest Islam? "Poniewaz mieszkajac w Polsce mam stycznosc tylko z katolami, ktorzy chca mi narzucic swoja religie. Malo mnie obchodzi co sie dzieje w Zimbabwe, Pakistanie czy Burkina Faso, bo to nie ma wplywu na moje zycie. Za to katolskie proby zreliginienia prawa juz dotycza mojego kraju.
@Xar - ale wiesz, że twoje podejście mówi jasno "nie znam Islamu, ale będę go bronił"? ;) EDIT: I kto ci narzuca swoją religię? A wiesz, że narzucasz innym swoje poglądy? To to samo. "Za to katolskie proby zreliginienia prawa juz dotycza mojego kraju." - ziejesz nienawiścią. Popierasz jasno "zreligilianie" prawa jeśli robi to Islam, ale potępiasz jak PRÓBUJE (to kraj wolny, każdy może próbować) to robić KK. Islamowi ureligijnić prawo się udaje, KK nie. Po prostu Kościół nie działa tak paskudnie jak Islam. No ale tu już wybrałeś - będziesz popierać terrorystów i masowych morderców. Zanim wyciągniesz "ale inkwizycja, ale krucjaty!" - to było ponad 800 lat temu, Islam morduje TERAZ.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 października 2014 o 19:51
Co to za pierdoły? Kto to napisał i na jakim serwisie? Mieszkam w Belgii, moja corka chodzi tu do przedszkola, a dzieci znajomych do szkoły. W życiu nic takiego nie miało miejsca!!!
@Xar - kościół to słowo zakazane. Grzywna 500 Euro ;) - tak wygląda "wolność" wg. lewicy. A może by tak zakazać słów "hajib", "halal" i innych arabskich związanych z ich wiarą? Dlaczego nie? Bo "prześladowanie mniejszości"? Jakiś "prześladowanie większości" pochwalasz, więc dlaczego nie zakazać słów islamskich? Przecież podzielasz zdanie "religia w domu, a nie w szkołach i urzędach" - więc usuń też wpływy Islamskie! Dura lex, sed lex!
t1ger, gdzie ostatnio widziales w Polsce wplywy islamskie, no gdzie? Poczytales sobie o nich co najwyzej gdzies w necie - moze pilnuj wlasnego nosa i dzialaj na rzecz dobra wlasnego kraju a innym pozwol stanowic o swoim wlasnym kraju. Chciabyl,zeby np. Niemcy mowily Ci, jak w Polsce ma sie zyc?
@Xar - a gdzie cię ktoś w Polsce siłą nawracał? A ty widziałeś Muzułmańskiego ekstremistę na własne oczy? Byłeś w Meczecie? A może byłeś w Palestynie? Może przeoczyłeś - ale do samego Islamiu niemam nic, mam do ekstremistów oraz odłamów nieasymilujących się z populacją kraju do którego emigrują. Nie popieram tylko braku asymilacji, nasi Tatarzy są świetnym przykładem Muzułmanów lubianych przezemnie ;) Wymyśliłeś sobie Islamofobię, a sam Muzułmanina nie widziałeś nawet na oczy.
Społeczeństwa zachodnie są bardzo uległe. Nawet osoby wierzące myśląc o innowiercach kierują się myśleniem ateistycznym. Kiedy myślimy o muzułmanach to myślimy "a niech sobie wierzą, w co chcą - ich bóg, ich wiara", podczas kiedy oni myślą raczej "tylko Allah jest prawdziwym bogiem, a reszta religii to stek bzdur". Przez to jesteśmy tak tolerancyjni wobec innych religii, nawet jeśli one nie odpowiadają nam tym samym.
I chyba dobrze, ze "a niech sobie wierzą, w co chcą - ich bóg, ich wiara" - jakby tak robil kazdy, to by nie bylo bardzo wielu problemow. Jakby bylo ogolne "tylko Allah jest prawdziwym bogiem, a reszta religii to stek bzdur" a inne religie by tam sobie allaha zamienily na cos innego, to sobie wyobraz jakie moglyby byc krwawe jatki. Jedynym mozliwym pokojowym wspolistnieniem religii jest to, zeby nikt nikomu nie narzucal swojej. Co oczywiscie w konsekwencji doprowadzi do ich wymarcia.
Dwóch ciapatych rozmawia ze sobą na peronie:
-Ty podobno za niedługo będzie nas dwa miliony.
Babcia stojąca obok:
-Żydów przed wojną też było dwa miliony....
Gdyby się tak pojawił taki nowy Hitler, ale mający obsesję na punkcie tego islamskiego ścierwa i chcący uchronić Europę przed tym to jestem za. Trzeba będzie zrobić tym razem dobry użytek z Auschwitz :)
No i ja sobie nie wyobrażam braku świąt chrześcijańskich. Całe życie się tak wychowywałam że one są i miałyby zniknąć najpierw z kalendarza,a potem z życia bo kozojebcy tak chcą? Nigdy w życiu!!!
Ciekawe ilu z was komentujacych za tolerowaniem islamu zna temat z bliska. Mieszkam na zachodzie i nkt mi nie wcisnie ze islam to dobra religia. Zachod boi sie ich i zdaje sobie sprawe ze stoi na przegranej pozycji dlatego dwoi sie i troi zeby ratowac sytuacje. Pomimo tego wojna islamu z nami niewiernymi zaczela sie i nasila sie kazdego dnia.
Z nimi,czyli z wyznawcami kazdej religii? Bo zdajesz sobie prawe, ze chcesz regulowac prawo do zycia na podstawie wyznawanej religii? I powiedz mi, czym poza religia, roznisz sie od pojebow z panstwa islamskiego?
@Xar - ale co ty właśnie poparłeś? Zakazanie słów używanych przez katolików, ale pozostawienie bez regulacji słów Muzułmańskich! poparłeś prawo regulowane na podstawie wyznania! Nie masz teraz prawa nawet hermanbrunera krytykować, bo robisz to samo. Powiedz mi - "czym poza religia, roznisz sie od pojebow z panstwa islamskiego?"
Jestem tolerancyjny, to znaczy, że nie przeszkadzają mi inne religie. Niech sobie będą. Każdy ma prawo wierzyć w to co chce. Ja jestem chrześcijaninem i mam swoją wiarę. Nikogo nie zmuszam do tego by ją wyznawał, bo nie mam do tego prawa. Nawet mój Bóg tego nie robi, bo dał każdemu z nas wolną wolę niezależnie od tego czy ktoś w niego wierzy. Skoro ja jestem tolerancyjny, czyli znoszę dziwactwa innych religii, to dlaczego one nie mogą znosić moich "dziwactw"? Za chwilę dojdzie do tego, że mojemu dziecku nie będzie wolno nosić krzyżyka, czy medalika na szyi do szkoły, bo będzie to obrażało jakiegoś "buca". Swoją drogą jak już zakazywać w jednej religii to i w pozostałych, czyli zakazać: pentagramów, półksiężyców, chust na głowach, halloween, itd. Są to symbole, które mnie obrażają, ale mam wybór i mogę ich unikać. Swoją drogą mamy w europie demokrację, której definicja mówi, że źródło władzy stanowi wola większości, dlatego nie rozumiem dlaczego przyznaje się mniejszości prawa, które są sprzeczne z wolą większości.
Jak to jest ze w usa jest tylu muzułmanów i w ogóle tyle różnych religii i nie ma takich numerów, ze czegos zabraniają, cos robią aby ich nie urazić itp.... Tylko w Europie takie smaczki?
pieprzycie głupoty jakby katolicy byli religią państwową ! Bardzo dobrz że zaczyna się traktować wszystkie religie równo już wystarczy że w szkole , urzędach itp muszę oglądać krzyże , jakby Jezus chciał żebyśmy je upamiętanili , to jeszcze kalendarza nie mogę kupić bo przecież wszystkie święta aż się rzygać chce ...
Żadna wolność tylko podporządkowanie..
W stanach od kilku lat robi się podobnie ze względu na rozdział sfery sakralnej od publicznej i nikt z tego jakoś tam problemów nie robi.
@~Obserwator_demotywatorów A czy robi się tak również wobec innych religii niż chrześcijańska?
Obserwator, to trochę inna skala - na dolarach cały czas jest napisane "In God We Trust" i nikomu jakoś nie przyszło do głowy, że płacenie takimi banknotami, może urażać muzułmanów. Co więcej, myślę, że są zachwyceni, gdy dostają w nich wypłatę :)
oni są już straceni trzeba ewakuować do nas ich belgijskich rdzennych etnicznie naukowców i modeli a barachlo imigracyjne zostawić
@marcinqwerty wypłatę? Bitch please, chyba zasiłek.
@marcinqwerty "In God We Trust" nie odnosi się do żadnej konkretnej religii więc w czym miałby być problem?
U nas też nie ma wolności religijnej.
Są dwa wyjścia: albo My ich wykończymy, albo Oni Nas... Mahometanie od małego są uczeni nienawiści do niewiernych... i nic tego nie zmieni... W 1683 r. Jan III Sobieski pokazał jak z nimi "rozmawiać"... tylko, że tym razem sami Ich zaprosiliśmy...
To, że ich zakazano obraża mnie - chrześcijanina.
Ale masz nastawić drugi policzek.
@AnonimowyAlkocholik- ma też prawo napominać, jeżeli coś/ktoś go rani- czytaliśmy to samo Pismo Św.?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 października 2014 o 11:39
Poprawność polityczna. Największy morderca europejskiej kultury...
Belgia - wciąż nie przestaje mnie zadziwiać. Kraj niegdyś bardzo religijny, teraz wprost przeciwnie, ale już niedługo znów będzie, tylko dzięki islamowi, a nie chrześcijaństwu.
to już jest powoli dyskryminacja ale nie islamu tylko chrzescijanstwa
Dziwne że te święta kojarzą się z chrześcijaństwem.. skoro są pogańskie :/
Wielkanoc i Boże narodzenie pogańskie? Ciekawa teoria, proszę o argumenty :)
Po pierwsze - data. W wielu kulturach dzien nastepujacy po najkrotszy dniu w roku byl jakas tam forma czczenai bostwa, ktore pokonalo smierc. Dwa - osoba do ktorej sie odwoluje chrzescijanstwo mialaby sie narodzic bodajrze w Maju(mozemy to okreslic wiedzac, kiedy byl spis ludnosci do ktorego odwoluja sie ewnagelie), przemiana wody w wino - atrybuty boskiego Dionizosa, choinka i oblewanie sie woda- zwyczaje poganskie. Przykladow mozna podac jeszcze wiele.
Oczywiście że pogańskie. Wszyscy nie wierzący te święta przecież obchodzą.
@up oblewanie się wodą Jan Chrzciciel? Jeśli ci chodzi o chrzest - zanurzał w Jordanie, święto Bożego Narodzenia zbiega się urodzinami Słońca Niezwyciężonego które obchodzili pogańscy czciciele Mitry które obchodzili właśnie na dzień po przesileniu zimowym. W Piśmie Świetym nie ma mowy żeby ktoś obchodził urodziny Jezusa, nawet Maria.. Ale akurat łączenie pogańskich tradycji z chrześcijańskimi zaczęło się niedługo po śmierci apostołów, wiec tradycja sięga wielu wieków wstecz, co nie znaczy że przez zasiedzenie staje się chrześcijańska
Niedługo świadkom Jehowy zabronią chodzenia po domach, bo to obraża uczucia religijne muzułmanów.
to by było akurat dobre :P
Akurat świadkowie są grupą religijną, która walczy o swoje prawa.
Muzułmanie także są grupą religijną, która walczy o swoje prawa, a ich prawo jest takie, że wszystko inne ich razi i wszystko inne powinno być zakazane.
Przeciętny obywatel, powiedzmy katolik nie walczy o swoje prawa, bo wydaje mu się to oczywiste, że ma prawo wierzyć w co chce i robić co chce i że gwarantuje mu to konstytucja.
Skutek jest taki, że świadkowie pukają mu do domu.
Muzułmanie mówią, że nie ma prawa nosić krzyża, bo ich to razi,
a teraz już nie ma prawa kupić kalendarza ze swoimi świętami.
Dodatkowa jakaś niszowa "partia pedofilii" dobiera się do edukacji jego dzieci.
Zaś normalny człowiek, gdy chce powiedzieć "odczepcie się ode mnie", to okazuje się, że
jest nietolerancyjny i uderza w czyjeś uczucia religijne.
Czy znikną również takie słowa jak Ramadan, Szabas i Rocznica Rewolucji Październikowej, która nota bene wypada w listopadzie?
Prawda jest taka, że za kilkanaście-kilkadziesiat lat będą nas zabijać za noszenie krzyżyka. Ba, to w krajach islamskich już sie dzieje, kwestia czasu jest rozszerzenie tego procederu na resztę świata.
A moze to o to chodzi, zeby europejczycy ich znienawidzili? Za 5 lat sie ich wyeliminuje i bedzie po sprawie. Teraz by sie jeszcze "obroncy ucisnionych" znalezli, a za pare lat wszyscy beda udawac, ze nie widza, jak w 1935-1945 w Niemczech. Takze myslmy optymistycznie.
I bardzo dobrze. Szkoła jako instytucja edukacyjna powinna być wolna od religii.
I od ideologii. Wyp******ć lewaki ze szkół ;) Wasza bzdetna ideologia "wolności" zakłada zakazy i nakazy. Gdzie w tym wolność? Prawdziwa wolność to karanie za przewinienia, a nie "zakaz bożego narodzenia" ;) Wasza wolność jest jak pies na łańcuchu - "róbta co chceta, łańcuch 2 metry"...
Skoro inne religie nie sa uwzgledniane to czemu ma byc ten caly katolityzm uwzgledniany, szkoly powinny byc bez religijne, religia jest osobista rzecza kazdego czlowieka.
ponieważ katolicyzm to część środowiska w którym żyjemy?
Widac ludzie go tam nie chca, skoro go stamtad spychaja. Od wielu lat w Europie zachodzi zeswiedczenie spoleczenstwa. efekty sa min takie, ze na zachodzie pensja 1000euro to niska, a w Polsce dla wielu nieosiagalna, w europie zachodniej ludzie maja w dupie religie i jej nakazy/zakazy a polityk zwiazany z afera(ndot. Berluskoniego) jest skreslony - u nas takich dostatek.
Elitar,mylisz przyczyne ze skutkiem. To raz, dwa - u nas niby jaki narod katolicki(hahaha) a jacy sa politycy,a jacy sa w ich swieckich panstwach(dla wyjasnienia-bardziej uczciwi).
Acha czyli teraz przyczyną naszej biedy jest to że jesteśmy katolikami. Wcześniej było że brakuje nam socjalu bo w Szwecji jest socjal i są bogaci. A ja myślę że to dlatego że mamy za mało gór. Zobaczcie, Szwajcaria górzysty teren i jaki bogaty. Albo dlatego że nie mamy wulkanów. Zobaczcie Islandia ma wulkany i się ludziom dobrze żyje.
Wacht, naprawde nie umiesz cyztac. Jesli korelacja " jesteśmy biedni dlatego, że nie jesteśmy państwem świeckim" Jest odwrocona, to chyba logiczne jest, ze prawdziwa jest " nie jesteśmy państwem świeckim, dlatego, że jesteśmy biedni". A ze Ty chyba jestes za tepy zeby cos zrozumiec, to juz nie moja wina.
@Xar, Ja już ci wyjaśniłem raz temat implikacji i równoważni, nie skorzystałeś z mojej rady. Jakbyś nie był głąbem to byś wiedział że każde twierdzenie odwrotne może być prawdziwe lub nie. Czyli np. Jeżeli ktoś jest Xarem to jest głąbem - prawda. A teraz odwrócone twierdzenie: Jeżeli ktoś jest głąbem to jest Xarem - fałsz. Tak więc nawet jeżeli to prawda że " jesteśmy biedni dlatego, że nie jesteśmy państwem świeckim" to nie oznacza że prawdą jest " nie jesteśmy państwem świeckim, dlatego, że jesteśmy biedni" bo twierdzenie odwrotne może być nie prawdziwe tak jak zresztą często bywa.
Jesteś tempak i nie rozumiesz pewnych podstawowych spraw. I nie używaj pojęcia korelacja bo to pojęcie naukowe którego z pewnością nie rozumiesz skoro nawet nie ogarniasz prostej logiki.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 31 października 2014 o 21:45
chcialam sprostowac informacje ;) otoz w Belgii jest kilkanascie rodzajow szkol : ateistyczne, czyli takie w ktorych nie powinno sie promowac ZADNEJ religii i katolickie gdzie religia i obyczaje sa OBOWIAZKOWE, niewazne czy jest sie katolikiem czy muzulmanem. Wiec jest to odpowiedzialnosc rodzica do jakiej szkoly zapisuje swoje dziecko :)
"Chrześcijańscy dogmatycy próbowali zaprowadzić na ziemi rządy świętości, toteż zaczęli od zdefiniowania czym jest świętość. Tymczasem nowocześni reformatorzy edukacji chcą zaprowadzić wolność religijną, lecz nie próbują sprecyzować, czym jest religia ani czym jest wolność." G.K. Chesterton
Mam nadzieję że to jest fake!!!
Zakazują to... zakazują tamto... a może by tak zamiast tak kombinować po prostu podjąć jedną najlogiczniejszą decyzję: zakazać islamu i jasno dać do zrozumienia, że albo imigranci dostosują się do panujących w kraju prawa i zasad oraz będą szanować tradycję, kulturę itp albo niech wypie*dalają tam skąd przyleźli. Nie rozumiem dlaczego władze krajów europejskich ciągle wchodzą w dupę tym islamskim skozysynom skoro oni nas w ogóle nie szanują.
A czemu zakazac tylko jednej religii? Najlepiej od razu wszystkich - jakby tylko jedno pelne pokolenie nie mialo stycznosci z religia, to juz nigdy wiecej nie powtorzylyby sie wojny wyznaniowe.
Wystarczy zlikwidować socjal i sami sobie pójdą
@Xar - dlaczego tylko jednej? Bo tylko jedna religia ŻĄDA dopasowania się większości społeczeństwa do niej, jedna religia zmusza do szanowania jej. Z katolików ciągle sobie robisz jaja, dlaczego tylko z nich? Dlaczego bronisz tylko jednej religii, jaką jest Islam? Dlaczego faworyzujesz tylko jedno wyznanie, chcąc zdegradować inne?
" Z katolików ciągle sobie robisz jaja, dlaczego tylko z nich? Dlaczego bronisz tylko jednej religii, jaką jest Islam? "Poniewaz mieszkajac w Polsce mam stycznosc tylko z katolami, ktorzy chca mi narzucic swoja religie. Malo mnie obchodzi co sie dzieje w Zimbabwe, Pakistanie czy Burkina Faso, bo to nie ma wplywu na moje zycie. Za to katolskie proby zreliginienia prawa juz dotycza mojego kraju.
@Xar - ale wiesz, że twoje podejście mówi jasno "nie znam Islamu, ale będę go bronił"? ;) EDIT: I kto ci narzuca swoją religię? A wiesz, że narzucasz innym swoje poglądy? To to samo. "Za to katolskie proby zreliginienia prawa juz dotycza mojego kraju." - ziejesz nienawiścią. Popierasz jasno "zreligilianie" prawa jeśli robi to Islam, ale potępiasz jak PRÓBUJE (to kraj wolny, każdy może próbować) to robić KK. Islamowi ureligijnić prawo się udaje, KK nie. Po prostu Kościół nie działa tak paskudnie jak Islam. No ale tu już wybrałeś - będziesz popierać terrorystów i masowych morderców. Zanim wyciągniesz "ale inkwizycja, ale krucjaty!" - to było ponad 800 lat temu, Islam morduje TERAZ.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 października 2014 o 19:51
Co to za pierdoły? Kto to napisał i na jakim serwisie? Mieszkam w Belgii, moja corka chodzi tu do przedszkola, a dzieci znajomych do szkoły. W życiu nic takiego nie miało miejsca!!!
serio???!!!oby to byla propaganda!
Szczerze, to chcę, by to wprowadzili w Polsce - będę chodził i darł ryja tymi słowami wszędzie, gdzie mogę.
Taka, że w belgijskich domach nadal te słowa będą padać. Religia w domach, nie w szkołach i urzędach. I tyczy się to wszystkich wyznań.
Uwazaj,bo zaraz powiedza,ze to atak na kosciol.
@Xar - kościół to słowo zakazane. Grzywna 500 Euro ;) - tak wygląda "wolność" wg. lewicy. A może by tak zakazać słów "hajib", "halal" i innych arabskich związanych z ich wiarą? Dlaczego nie? Bo "prześladowanie mniejszości"? Jakiś "prześladowanie większości" pochwalasz, więc dlaczego nie zakazać słów islamskich? Przecież podzielasz zdanie "religia w domu, a nie w szkołach i urzędach" - więc usuń też wpływy Islamskie! Dura lex, sed lex!
t1ger, gdzie ostatnio widziales w Polsce wplywy islamskie, no gdzie? Poczytales sobie o nich co najwyzej gdzies w necie - moze pilnuj wlasnego nosa i dzialaj na rzecz dobra wlasnego kraju a innym pozwol stanowic o swoim wlasnym kraju. Chciabyl,zeby np. Niemcy mowily Ci, jak w Polsce ma sie zyc?
Xar, daj sobie spokój. Nie wiesz, że ci domorośli husarze i bojownicy z islamem mają kompleks Chrystusa i chcą zbawić Europę nawet wbrew jej samej?
@Xar - a gdzie cię ktoś w Polsce siłą nawracał? A ty widziałeś Muzułmańskiego ekstremistę na własne oczy? Byłeś w Meczecie? A może byłeś w Palestynie? Może przeoczyłeś - ale do samego Islamiu niemam nic, mam do ekstremistów oraz odłamów nieasymilujących się z populacją kraju do którego emigrują. Nie popieram tylko braku asymilacji, nasi Tatarzy są świetnym przykładem Muzułmanów lubianych przezemnie ;) Wymyśliłeś sobie Islamofobię, a sam Muzułmanina nie widziałeś nawet na oczy.
Społeczeństwa zachodnie są bardzo uległe. Nawet osoby wierzące myśląc o innowiercach kierują się myśleniem ateistycznym. Kiedy myślimy o muzułmanach to myślimy "a niech sobie wierzą, w co chcą - ich bóg, ich wiara", podczas kiedy oni myślą raczej "tylko Allah jest prawdziwym bogiem, a reszta religii to stek bzdur". Przez to jesteśmy tak tolerancyjni wobec innych religii, nawet jeśli one nie odpowiadają nam tym samym.
I chyba dobrze, ze "a niech sobie wierzą, w co chcą - ich bóg, ich wiara" - jakby tak robil kazdy, to by nie bylo bardzo wielu problemow. Jakby bylo ogolne "tylko Allah jest prawdziwym bogiem, a reszta religii to stek bzdur" a inne religie by tam sobie allaha zamienily na cos innego, to sobie wyobraz jakie moglyby byc krwawe jatki. Jedynym mozliwym pokojowym wspolistnieniem religii jest to, zeby nikt nikomu nie narzucal swojej. Co oczywiscie w konsekwencji doprowadzi do ich wymarcia.
Taki dowcip, ale rzecz dzieje się w Niemczech:
Dwóch ciapatych rozmawia ze sobą na peronie:
-Ty podobno za niedługo będzie nas dwa miliony.
Babcia stojąca obok:
-Żydów przed wojną też było dwa miliony....
Gdyby się tak pojawił taki nowy Hitler, ale mający obsesję na punkcie tego islamskiego ścierwa i chcący uchronić Europę przed tym to jestem za. Trzeba będzie zrobić tym razem dobry użytek z Auschwitz :)
No i ja sobie nie wyobrażam braku świąt chrześcijańskich. Całe życie się tak wychowywałam że one są i miałyby zniknąć najpierw z kalendarza,a potem z życia bo kozojebcy tak chcą? Nigdy w życiu!!!
Ekhem, wymienione święta są pogańskie, tak tylko...
Ciekawe ilu z was komentujacych za tolerowaniem islamu zna temat z bliska. Mieszkam na zachodzie i nkt mi nie wcisnie ze islam to dobra religia. Zachod boi sie ich i zdaje sobie sprawe ze stoi na przegranej pozycji dlatego dwoi sie i troi zeby ratowac sytuacje. Pomimo tego wojna islamu z nami niewiernymi zaczela sie i nasila sie kazdego dnia.
Zobaczcie date : 27/03/13 :v
No i dobrze. Nawet nie rzecz w tym, że komuś to przeszkadza, a innemu pasuje - szkoła nie jest miejscem na bozie i jezuski, tylko na naukę.
w 1939 był taki co wiedział co się z nimi robi . Jak tak dalej pójdzie do ciemno to widzę , Europa zaczyna się cofać w rozwoju.
Z nimi,czyli z wyznawcami kazdej religii? Bo zdajesz sobie prawe, ze chcesz regulowac prawo do zycia na podstawie wyznawanej religii? I powiedz mi, czym poza religia, roznisz sie od pojebow z panstwa islamskiego?
@Xar - ale co ty właśnie poparłeś? Zakazanie słów używanych przez katolików, ale pozostawienie bez regulacji słów Muzułmańskich! poparłeś prawo regulowane na podstawie wyznania! Nie masz teraz prawa nawet hermanbrunera krytykować, bo robisz to samo. Powiedz mi - "czym poza religia, roznisz sie od pojebow z panstwa islamskiego?"
t1ger,czy ja gdziekolwiek wyrazilem aprobate dla takiego postepowania?Wmawiasz mi cos, czego nie zrobilem!
Jestem tolerancyjny, to znaczy, że nie przeszkadzają mi inne religie. Niech sobie będą. Każdy ma prawo wierzyć w to co chce. Ja jestem chrześcijaninem i mam swoją wiarę. Nikogo nie zmuszam do tego by ją wyznawał, bo nie mam do tego prawa. Nawet mój Bóg tego nie robi, bo dał każdemu z nas wolną wolę niezależnie od tego czy ktoś w niego wierzy. Skoro ja jestem tolerancyjny, czyli znoszę dziwactwa innych religii, to dlaczego one nie mogą znosić moich "dziwactw"? Za chwilę dojdzie do tego, że mojemu dziecku nie będzie wolno nosić krzyżyka, czy medalika na szyi do szkoły, bo będzie to obrażało jakiegoś "buca". Swoją drogą jak już zakazywać w jednej religii to i w pozostałych, czyli zakazać: pentagramów, półksiężyców, chust na głowach, halloween, itd. Są to symbole, które mnie obrażają, ale mam wybór i mogę ich unikać. Swoją drogą mamy w europie demokrację, której definicja mówi, że źródło władzy stanowi wola większości, dlatego nie rozumiem dlaczego przyznaje się mniejszości prawa, które są sprzeczne z wolą większości.
Widzę ze wprowadzenie burki aby nie urazić muzułmanów to juz tylko kwestia czasu...
Jak to jest ze w usa jest tylu muzułmanów i w ogóle tyle różnych religii i nie ma takich numerów, ze czegos zabraniają, cos robią aby ich nie urazić itp.... Tylko w Europie takie smaczki?
Wpuścić Chamstwo na salony
mieszkam w Belgii od 3 lat tak samo jak i chodze od 3 lat do Belgijskiej szkoly a ten demotywator to gowno prawda :)
pieprzycie głupoty jakby katolicy byli religią państwową ! Bardzo dobrz że zaczyna się traktować wszystkie religie równo już wystarczy że w szkole , urzędach itp muszę oglądać krzyże , jakby Jezus chciał żebyśmy je upamiętanili , to jeszcze kalendarza nie mogę kupić bo przecież wszystkie święta aż się rzygać chce ...