Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Dotqa
+54 / 82

I znów odbudują ją z pieniędzy publicznych - czyli naszych podatków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomkosz
+20 / 70

jesli to prawda, to znaczy ze prawicowcy przyczyniaja sie do trwonienia publicznych pieniedzy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AVictor
+10 / 54

Dokładnie.. jeżeli coś jest palone za każdym razem jak tylko się da... to chyba jest to jasne przesłanie "nie chcemy tego tutaj!", tylko ludzie bardzo poniżej przeciętnej inteligencji odbudowali by to ciągle stosując coraz to nowsze i droższe zabezpieczenia... wnioski: ludzie którzy rządzą są poniżej przeciętnej inteligencji...tylko nie wiem jakim cudem ich ciągle wybierają!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sojlex
+13 / 17

Następnym razem zamiast palić, niech odetną od podstawy, i przetransportują pod sejm, pod wejście - daleko by nie mieli, a już nie byłoby że spalona :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Azux
+11 / 37

W tym ,że to rząd buduje tą tęczę której nikt nie chce, więc to oni je trwonią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Ludwik_Kalinowski
-5 / 23

Ale ci ludzi pobudzają gospodarkę. Do odbudowania tej tęczy trzeba będzie zatrudnić pracowników i im zapłacić. Z kolei oni te pieniądze na coś wydadzą, więc gdzieś indziej pojawią się kolejne miejsca pracy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Browar1
-2 / 36

Jak widac po wyborach warszawiacy jednak chca tej teczy, w przeciwnym razie prezydentem zostalby wipler czy inny burzyciel tecz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
+12 / 28

Nie wiedziałem, że zamaskowani skinheadzi reprezentują większość ludności Warszawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miri91
+13 / 29

AVictor a ja myślałam, że ludzie palący obiekt publiczny "bo go nie chcą" są poniżej przeciętnej inteligencji i fanatyzm nie odzwierciedla potrzeb całej społeczności. Mnie się nie podoba krzyż, więc go podpalę i skrzyknę parę osób, które będą to robiły systematycznie. Nadal będziesz uważał, że jesteśmy kwiatem inteligencji wyrażającym zdanie ludu? Pewnie padną krzyki, że to atak na Kościół, bo jak wiadomo tylko on i jego wyznawcy mają uczucia, prawo do obrony i przestrzeni publicznej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~karczmaa
+2 / 14

@OraEtLabora to instalacja artystyczna, symbol. Nie może być zgody na to, żeby jacyś wandale palili sobie publiczną własność, bo im się ta instalacja nie podoba. Narodowcy i tym podobne środowiska homofobiczne to również MNIEJSZOŚĆ. Gdyby większość Polaków myślała jak oni, to tej tęczy by nie było, to chyba oczywiste? Nie byłoby HGW u władzy ani żadnej innej osoby, która nie chce usunięcia tęczy, gdyby ta sprawa była tak paląca dla Warszawiaków Środowiska LGBT cieszą się z tęczy, zwykłym ludziom jej obecność jest najczęściej BEZ RÓŻNICY (tak samo jak obecność tysięcy innych symboli, np. pomnik ryby w Gdańsku czy jakieś kibicowskie instalacje), a tylko najgorszym sebixom to przeszkadza. Sorry, ale sepleniący narodowiec nie będzie mówił społeczeństwu, co jest właściwe i normalne w przestrzeni publicznej, a co nie, albo że nie powinno się manifestować jakiejś idei publicznie w kraju, gdzie wybudowanie pomnika JP2 to niemal niepisany obowiązek każdego miasteczka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar samknijmordeponcki
+2 / 10

I tak warto.

@~karczmaa Początkowo ta tęcza miała być symbolem zjednoczenia z Bogiem, symbolem chrześcijańskim, przy czym od początku, nigdy nim nie była (tęcza boska ma 7 kolorów, flaga LGBT 6 kolorów, tęcza na Placu również 6 kolorów). Miała stać tymczasowo, przez jakieś dwa miesiące czy coś w tym stylu. Potem wyszło szydło z worka, że ta tęcza promuje zboczone ugrupowanie dziwadeł z LGBT za pieniądze podatników. I nagle okazało się, bez zgody obywateli, bez żadnego pytania ze strony Gronkowca, że tęcza zostaje na stałe. I nawet jako gorący przeciwnik chrześcijaństwa nie zgadzam się, żeby w demokratycznym państwie polityk stawiał sobie wg własnego widzimisię, wbrew obywatelom, symbol rozpusty i dewiacji przed kościołem, dla wierzących domem bożym, żeby oni musieli znosić autorytarne, lewicowe zachcianki tego zakłamanego pasożyta HGW. Za pieniądze prywatne, w odpowiednim do tego miejscu (czyt. na terenie prywatnym) - niech sobie budują co chcą. Ale z tymi ohydztwami wara i won.

I guzik ma znaczenie co dla większości Warszawiaków ona znaczy. Promuje ohydztwo i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 21:52

avatar Dotqa
+2 / 2

Maartiinoo - w sumie masz rację :-) Ale u nas nawet jak całe miasto rozpietrzysz to dostaniesz co najwyżej mandat. A jak ekipa GOPR szuka paniusi w szpilkach całą noc w górach to nawet mandatu nie dostanie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 22:02

avatar ~Pan_Talon
+3 / 5

Jeżeli coś jest palone za każdym razem jak tylko się da" Wystarczy, że na 1,7 mln. miasto znajdzie się 1000 debili, którzy będą ją podpalać i już będzie podpalana, kiedy tylko się da. Warszawiacy wybrali w wyborach samorządowych m. in. to czy chcą mieć tęcze, czy nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shchoor
+5 / 5

@AVictor możliwe, ale jak to się mówi: z terrorystami nie rozmawiamy, Jak chcesz pokazać siłę, to nie ulegasz. Ulegniesz, to kolejne grupy zaczną podpalać. Podpalać, aż w końcu podpaliliby może i całą Warszawę. Idiotami nie jest władza (przynajmniej, jeśli chodzi o tęczę), tylko Ci którzy ja podpalają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Skeczor
+35 / 41

Ale co ma do tego sprawiedliwość?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomracja768
+27 / 33

Też nie mam pojęcia o jaką konkretnie sprawiedliwość chodzi autorowi demota

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cascabel
+20 / 26

Tak, ale jakiś idiota ją spalił i tak oto stała się symbolem homoseksualizmu ale i walki z wandalizmem - więc będą ją odbudowywać ciągle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shchoor
0 / 2

@metropolis: może nie chcą, ale z drugiej strony sprawiają, że tak jest :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~fishwwo
+18 / 40

jaka sprawiedliwosć gamoniu :)
sprawiedliwosci stanie sie zadość gdy człowiek który podpalił zostanie obciążony kosztami odbudowy i zapłaci za swą głupote!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
-2 / 20

No nie wiem... a czy przypadkiem już nie zapłacić? czy ta tęcza nie jest budowana z jego podatków? Tak sie zastanawiam... skoro ktoś mi zabiera pieniądze aby coś mi kupić to nie moge tego zniszczyć bo jest to kupione za moje pieniądze dla mnie ale nie kupione przeze mnie i dlatego nie moge nic z tym zrobić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JaroWars
+7 / 15

@0bcy -> Nie wydaje mi się, by tęczopalacze płacili jakiekolwiek podatki... raczej ich rodzice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
+12 / 48

Nazywasz to sprawiedliwoscia? A czym sie rozni niszczenie teczy od np. niszczenia wiat przystankow autobusowych, obryzgiwania pomnikow papieza moczem albo rysowania swastyk na grobach zydowskich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fumanchu
-4 / 54

To jest niszczenie pomnika cudzej,chorej ideologii a nie wandalizm.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ablebak
+7 / 27

Pobicie gwałciciela i mordercy jest tym samym, co pobicie nieznajomego przechodnia? Można powiedzieć że tak - w obu przypadkach mowa o człowieku. Można powiedzieć że nie - pierwszy przypadek zasługuje na specjalne traktowanie.
Rysowanie swastyk na grobach żydowskich to niczym promowanie symbolu heteroseksualistów na PLACU ZBAWICIELA. Jeśli ktokolwiek ma wątpliwości co do właściwej interpretacji tęczy, niech posłucha lub przeczyta wywiady od twórców tego dzieła, którzy jednoznacznie określili jej znaczenie.
Bronić tęczę, to niczym przypominać że swastyka to symbol szczęścia. Oczywiście że tak, ale nie zmienia to faktu w jaki sposób symbol został wykorzystany - nie bez powodu jest zakazany. Samą tęczę już dawno powinni rozebrać jej autorzy - przecież nie została tam umieszczona na wieczność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ablebak
0 / 8

Niech to... pomyliłem terminy, homoseksualizm z heteroseksualizmem. Od razu zaznaczę że to zwykła pomyłka, a nie nieznajomość słów. Chociaż i tak wiem, że co "mądrzejsi" od razu uznają błąd jako dobry powód to zlekceważenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arktoz
+3 / 25

@Fumanch - tęcza jest symbolem LGBT, które nie pozbawiło życia zbyt wielu osób. Pomnik papieża jest symbolem religii, która wymordowała dziesiątki milionów ludzi. Także z tym szarżowaniem o "chorej ideologii" to bym uważał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar t1ger
-5 / 19

@Arktoz - czyli mówisz mi, że wszyscy Niemcy dziś są winni nazizmu? Bo skoro oceniasz pomnik papieża jako "symbol religii, która wymordowała dziesiątki milionów ludzi" to Niemcy dziś to dalej naziści... Idąc dalej - Wszyscy Muzułmanie to masowi mordercy, bo ich religia wymordowała więcej niż katole. Pójdźmy dalej - każdy ateista to morderca bo Lenin i Stalin w boga nie wierzyli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
0 / 12

Wymordowała dziesiątki milionów ludzi? Debilu - bo inaczej cię nazwać chyba nie można - dziesiątki milionów ludzi to cała populacja średniowiecznej europy... kurde jakby to wyglądało tak jak antyteiści przedstawiają ludzkości powinno już nie być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0bcy
+1 / 13

Arktoz - poza tym pomnik papieża jest symbolem religii... to tak jakby powiedzieć, że pomnik hitlera stalina czy lenina jest pomnikiem ateizmu... Pomnik papieża to pomnik papieża a nie religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Miri91
+5 / 9

0bcy Hitler ateistą?! Kto Ci takich bzdur naopowiadał biedaczku? Hitler wychował się w wierze katolickiej, w katolickiej szkole, przyjmując katolickie sakramenty. Później traktował Kościół jako swojego konkurenta w dążeniu do władzy - Kościół, nie Boga. Był agnostykiem, choć w swoich wypowiedziach zdarzało mu się nazwać siebie chrześcijaninem, zawarł także konkordat z Watykanem, który później ukrywał jego ludzi. "Co więcej, na potrzeby nazizmu został stworzony specjalnie spreparowany system wierzeń, oparty na terminologii chrześcijańskiej – tzw. „pozytywne chrześcijaństwo”[40]. Został on oczyszczony z wszelkich obiekcji, jakie Hitler wysuwał wobec chrześcijaństwa, a Jezus przedstawiany był w nim jako bojownik antyżydowski. W SS promowany był ideał Niemca wierzącego w Boga, ale oderwanego od konkretnego wyznania" - wystarczy zajrzeć na głupią wikipedię. Możesz sobie z innych źródeł poczytać o 'pozytywnym chrześcijaństwie'. A dziesiątki milionów ofiar pochłonęła sama wojna, którą ten rzekomy ateista wywołał, więc proponuję pohamować się z 'debilami'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 19:39

avatar Skeggjald
-5 / 9

Tym, że tęcza (sześciobarwna - czyli taka jak ta na pl. Zbawiciela) jest symbolem zboczeńców, na który w dodatku nie zgodzili się nawet okoliczni mieszkańcy. Ten pedalski śmieć został postawiony z pieniędzy podatnika, bez zgody obywateli i, jakby tego było mało, jest chroniony przez policję. To jest po prostu zdrada, chamstwo i bezprawie. Gdzie ta demokratyczna "wolność", skoro naród nie może wyrazić sprzeciwu nawet wobec głupiej, kiczowatej instalacji w środku miasta, która w dodatku promuje dewiacje i lewactwo? Im częściej tęcza płonie, tym lepiej, może za setnym razem władzy się znudzi i przestaną odbudowywać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S shchoor
+1 / 3

@Skeggjald to ja mam gdzieś taki sprzeciw idiotów, którzy wszystko chcą załatwić siłą. Jest demokracja, więc nawet geje mają prawo, żeby ich symbol stał. Wolność wyboru, myśli, wyznania, WOLNOŚĆ BYCIA SOBĄ. Tęcza kogoś krzywdzi? Chyba jedynie nas, podatników, którzy "płacą" za kolejną jej odbudowę. To po pierwsze, a po drugie, gdyby nie harmider wokół niej, to już pewnie dawno by ją rozmontowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~karzeł_reakcji
0 / 0

Oj Miri, Miri, o Hitlerze to pojęcia nie masz, a jakbyś sprawdził w Indeksie Dzieł Zakazanych, to byś znalazł Rosenberga i jego bazgroły o "pozytywnym chrześcijaństwie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koksiaz
-2 / 18

Jej! Radujmy się, bo przecież wcale nie odbudują jej z naszych (czyli również twoich, drogi autorze) podatków! A podziękować za to możemy naszym ukochanym patriotom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~PP
-1 / 5

Skąd wiesz kto to zrobił lewaczku ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szary_pielgrzym
0 / 0

Koksiaz, jesteś głupi czy ktoś ci za to płaci?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hononey
+6 / 20

Ciesza sie bo podpalili kwiatki... Dorosnijcie wreszcie, w zyciu na prawde sa wazniejsze sprawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pan_kaczucha
-2 / 8

a co jak by tak zbudować płonącom tęcze?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ubu_krol
+4 / 12

Sprawiedliwości ?? Kryptopederasto ? co Tęcza cie w dupe kole i kojarzy tylko z homoseksualnym seksem? tak, że nie możesz o tym przestać myśleć ?
Piekne to nie jest, ale jest, to nie sobie jest. Tęczę na niebie też będziesz podpalał ? Głosuj na takich ludzi co chcą ją usunąć. Dla mnie trzeba byc chorym by się "jarac" tym tematem zastępczym. Noż panie, mega problem czy ta tęcza tam stoi czy nie... Gejem przez nia zostaniesz jak sie napatrzysz??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Novilius
-3 / 9

Już niedługo w Słupsku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bartosz_Duch
+8 / 14

Podobno miała być ognioodporna.. znowu polecieli w uja
no ale co się dziwic, że ja palą skoro ta tęcza to miał być taki 'event' tymczasowy, a stoi już o 2 lata za długo i zamiast ją rozebrać po kolejnych podpaleniach - to w nia pakują kase, a jeszcze lewicowcy potrafią pieprzyć głupoty, że prawicowcy przyczyniaja sie do marnowania publicznych pieniedzy.. az glowa boli. Widac ze ta tecza dzieli ludzi, a symbole powinny łączyć. Skoro ten symbol ludzi dzieli i wywołuje agresje to należy go usunąć to będzie spokój. Swoja drogą bezsensu ta tęcza jest - autorka sama sie chwalila, że to symbol homo, a politycy w TV klamali, że to po prostu tęcza - czyli co, wstyd im przyznać prawde, ale nie wstyd im powiedzieć, że wydali kupe kasy na tęczę bo... bo tak. Lepiej 'bo tak' niz 'bo to symbol homo' :D tacy są "wierni" swojej smiesznej ideologii. Niestety homoseksualizm ku zaskoczeniu nielicznych nie jest zadną dumą narodową i nie powinno się zboczeńcom stawiać pomników.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W werton
0 / 4

"Skoro ten symbol ludzi dzieli i wywołuje agresje to należy go usunąć to będzie spokój. "

Kaczyński i kościół też dzielą ludzi. Usuńmy ich :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gorn221
+1 / 1

Mi to pasuje. Usuńmy, Kaczyńskiego, Kościół i tęczę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kenzol
+12 / 14

Nie splonela. W srodku nocy probowal podpalic ja jakis pijany koles, ale w ciagu zaledwie kilkunastu sekund pojawila sie Policja i zgarnela podpalacza:) Ciekawe czy tak szybko przyjechaliby, gdyby kogos pobito;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Winston_Wolf
+4 / 12

Od kiedy to chuligańskie objawy chamstwa i wandalizmu są tożsame ze sprawiedliwością?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
+3 / 13

Nie ma czego odbudowywać, gdyż fotka wcale nie pokazuje stanu tęczy po tym "spaleniu". Zacytujmy z linka: " Tęcza ucierpiała jedynie minimalnie. "
Pijaczyna - półgłówek usiłował ją zapalic, ale mu się nie udało.
Skąd aprobata dla pijackiego wyczynu półgłówka? Jak można takie zachowanie nazywać "sprawiedliwością"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tomracja768
+1 / 7

Zazdroszczę autorowi demota jeśli jednym z największych przejawów niesprawiedliwości z jakimi się spotkał to to, że gdzieś tam stoi sobie jakaś tęcza, którą ktoś miał kiedyś rozebrać ale nie zrobił tego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Pierdomenico
-2 / 12

A co to ma wspólnego ze sprawiedliwością?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Norah
+2 / 8

Gdzie tu sprawiedliwość...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Harusaka
+6 / 8

Chciałabym zauważyć, że tęcza nie spłonęła tylko ucierpiała w niewielkim stopniu więc nie ma się czym podniecać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 15:09

avatar ~brettt
+3 / 3

kraj kretynow, tych co buduja tecze, i tych, co ja podpalaja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J janhalb
+3 / 7

Rozumiem, że ta tęcza się Wam nie podoba - mnie też nie. Rozumiem, że irytuje Was jej remontowanie z publicznych pieniędzy - mnie też. Ale niech mi ktoś, do licha, wyjaśni, na czym polega SPRAWIEDLIWOŚĆ w tym przypadku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Anubis_
0 / 6

"Za każdym razem, kiedy podpalą tęczę, gdzieś tam kolorowatolerancja płacze". :D A tak na serio to nikogo to nie dziwi i nikt z tego powodu nie płacze. Tęcza sama w sobie nie jest niczym zły, a wręcz zdobi miasto, ale czemu homosie wzięli sobie za symbol coś takiego? Teraz to jedno z dość urodziwych zjawisk będzie się kojarzyć z gejami i lezbijkami :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 18:47

K kopytko123
+7 / 7

Nikt niczego nie spalił... skąd te bzdury...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Widziałem
+6 / 6

stoi cała i zdrowa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Makinda
-1 / 7

Ludzie przestańcie przeinaczać rzeczywistość i nazywać palenie tęczy aktem wandalizmu. To akt odwagi w najczystszej postaci. Można to porównać do niszczenia radzieckich pomników w czasach komuny. Wtedy podobnie jak teraz, władza będąca mniejszością nie szanowała zdania większości ludzi i próbowała poprzez propagandę nazywać ludzi z nimi walczących kryminalistami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ellis
+2 / 8

Napruty potomek husarii podpalił kilka kolorowych kwiatków. Serio, powiedz, że to trolling, bo skisnę XDDDD.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B borekns
+3 / 3

@Miri91 jak będziesz podpalał krzyż to nie zapomij ubrać sobie prześcieradła na głowę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cookiemonsterka
+2 / 2

polecam przeczytać źródło zanim ktoś się wypowie, nie spłonęła i dalej sobie zyje a wy wierzcie każdemu demotowi, tak bardzo wiarygodny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~filipppp
-2 / 4

Teraz nawet żeby wstawić komentarz musimy się zalogować i podczas logowania podać kim jesteśmy, żeby władza wiedziała komu się dany scenariusz nie podoba i kogo z tego powodu trzeba udupić. Myslicie ze jestescie wolnymi ludzmi? To sprόbujcie w ciepły letni poranek wyjść na ulicę, oczywiście tylko po to, żeby się przejść i wykonać jakąś poranną gimnastykę, w samych majtkach. Nie wyjdzie wam ta poranna gimnastyka na świerzym powietrzu, bo zaraz zjawią się psy i zaproszą do suki w taki sposόb, że lepiej nie odmawiać, my zwykłe szaraki mamy się bać. Strach jest najlepszym budulcem, jaki możemy sobie wyobrazić, ale cały czas mamy myśleć, że jestesmy wolni i możemy wszystko. To ściema, a prawda jest taka że to wielki obόz pracy. Chiny są poczatkiem tego, co czeka nas wszystkich w niedalekiej przyszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~olry
0 / 2

jak to ? nie upilnowali? za co im płacimy?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-1 / 1

Właśnie upilnowali.
Przeczytaj źródło, a nie kłamliwego demota dla idiotów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A akaproxim
0 / 2

Żygać się już chce od tej tęczy. Darmowa reklama jakiegoś dziadostwa, a do tego zdjęcie nieaktualne. Ehhh, jakby nie było lepszych wiadomości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andriej69
0 / 10

Sprawiedliwości? To teraz jakieś zapite lumpy są "aniołami sprawiedliwości"? Dokonywanej przez zniszczenie ogniem? To co, prawaczki, kiedy zaczniecie ludzi palić?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~boyyoung
+3 / 3

to jest symbol, nie ważne czego ale symbol i każda taka scena palenia jest aktem wandalizmu .. a państwo nie trwoniło by pieniedzy gdyby jacyś debi . . nie podpalali cały czas tenczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~reew
+1 / 1

Nic nie spłonęło ht tp: //oogn et .p l/ content/det ails/1206


Usuńcie spacje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dariadom
+1 / 1

Trochę się spóźnili. 11 listopad już dawno minął.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Papa Smerf
-1 / 1

I znów pieniądze na durna odbudowę tego czegoś pójdą i znów pójdzie wszystko z dymem, widać że nasi włodarze maja sieczkę we łbach. Dlatego nie chodzę na wybory bo żaden z poprzedników na których głosowałem nie spełnił swych przedwyborczych obietnic nawet w 50% , a wy ludzie dalej głosujcie na jełopów, albo zbierzmy się i zmieńmy prawo bo elita rządząca to kiepy kapuściane

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ellis
0 / 6

Wypadałoby czytać do końca. Albo przynajmniej przetrawić pierwsze zdania, a nie tylko spuszczać się nad chwytliwym tytułem: "Tęcza ucierpiała jedynie minimalnie".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Józef Stalin
-2 / 4

Popieram. Wypadałoby w ogóle czytać komentarze. Bo tą niesamowitą atencją wykazało się już naście komentatorów powyżej. Chociaż w twoim przypadku tak to jest, gdy ma się marksizm zamiast oczu. Nie wspominając o innych narządach, z których wypadałoby zrobić użytek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ellis
0 / 6

Eh, polimerowiec (chyba, że wolisz jak mówi się aghahowa), co do powtarzania, to chyba coś o tym wiesz, bo każdy twój komentarz wygląda niemal bliźniaczo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 grudnia 2014 o 21:38

avatar ~Józef Stalin
+1 / 3

Komentujemy te same demoty i nic nie zmądrzałeś i dłuższego czasu. Dalej klepiesz te same formułki. I kto tu mówi o jakimś podobieństwie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rikam
+3 / 3

Tymczasem w Fakcie : " Banda naćpanych Murzynów z Rosji podpaliła Świętą Tęczę "

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~groth
-1 / 1

Przecież niepalna miał być, teraz będzie niepalniejsza ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-1 / 1

Właśnie dlatego NIE spłonęła, gapciu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~idznacalosc
+1 / 1

Ktoś kto się tym zajmuje ma strasznie nudne życie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar emanotoch
-1 / 1

historia lubi się powtarzać...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+5 / 5

admini to chyba dodają demotywatory takie które zdobędą jak najwięcej komentarzy i wywołają burze, nawet jeśli nie są prawdziwe...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JosephFernando
-2 / 4

Jeśli chodzi o tęczę jest ona tu zbędna. Tyle mam do powiedzenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niewiadomaenigma
0 / 0

O co chodzi z tą całą tęczą? Gdzie ona jest? Po co? HELP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 4mach
0 / 2

kiedyś oglądałem film z cyklu "stare kino" i wątek dotyczył chłopca, który wybijał szyby w oknach i jego ojca szklarza, który te szyby wstawiał...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartii93
-1 / 1

Sprawiedliwość? To w takim razie zgadnijcie za czyje pieniądze ją odbudują :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xardas96r
-2 / 2

Tylko kawałeczek się spalił a nie cała. Już się cieszyłem :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sonia929292
+2 / 2

i bardzo dobrze, niech odbudowują skoro bandzie pajaców przeszkadza już kur** nawet tęcza. Natomiast co do wypowiedzi o prowokacjach, cóż, może nie pójdę jutro na uczelnię i do pracy, bo cholera wie kogo i czym sprowokuję..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asfyx
0 / 0

Szkoda tylko że ona stoi sobie nienaruszona: oognet. pl/content/details/1206

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~korowito
-3 / 3

Ja słyszałem, że ktoś próbował podpalić ale zaraz podbiegło pełno policjantów i straży miejskiej. Nie dość, że postawili to pedalskie gówno za nasze pieniądze to jeszcze z naszych (podatników) pieniędzy opłacają tych co tam stoją i pilnują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zuaja
+1 / 1

Nie mam nic przeciwko tęczy. Niech stoi - ładnie wygląda. Mam przeciw temu, że jest odbydowywana z pieniędzy publicznych, a nie podpalaczy. Jeśli ktoś niszczy mienie publiczne to powinnien pokryć straty, a nie podatnicy!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~The_Peoggy
+1 / 1

Never ending story.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xxxttt
0 / 0

lol

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bjg
-1 / 1

szkoda, że za odnowę gospodarki tak się nie biorą jak odbudowę tej tęczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~AsikRambo
+1 / 1

Robicie z tej tęczy problem. To zwykły element dekoracyjny, moim zdaniem bardzo ładnie się prezentuje. A palenie uważam za zwykły wandalizm. Może niech wykoszą wszystkie klomby, bo są kolorowe i też się z "gender" kojarzą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Submarine
+1 / 1

Otoczenie na tamtym filmiku nie wygląda na grudzień.. Co jest grane?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dd
+1 / 1

to taka nasza nowa tradycja narodowa - święto palenia tęczy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~xkkjdkd
+1 / 1

jakiej sprawiedliwości, co w tym sprawiedliwego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Janusz_Krowin_Mikke
+1 / 1

Może tak niech ta odważna hołota podpali Sejm albo Belweder? Drugiego Majdanu jednak nie będzie bo Polaczki to tchórze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cysiek1991
-1 / 1

Jeżeli większość Polaków jej nie chce, to dlaczego na siłę się ten pomysł forsuje? To jest klasyczny przykład pseudo demokracji. I stoją za tym środowiska, które krzyczą o tolerancji. To dlaczego nie tolerują woli większości? Tylko na złość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mpa1986
-1 / 1

PIĘKNY WIDOK :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ichigo75124
+1 / 1

Bogowie, niech ktoś w końcu postawi na tym placu czujnik który po wykryciu dymu uwalnia na całym placu gaz łzawiący. To będzie ostatnie podpalenie tej tęczy w historii...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stabby
+1 / 1

Taka instalacja drogo by wyszla. Prosciej i taniej na okolicznym dachu ustawic snajpera. :) A tak powaznie, to dlaczego nie zrobia teczy z metalu?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stabby
0 / 2

Co im ta tecza przeszkadza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dsdfsw
+1 / 3

prawda jest taka, że polacy wolą osoby homo i o lewicowych poglądach, niż prawicową faszystowską bandę. patrzcie na wyniki wyborów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niejestemanizprawicyanizlewicy
+1 / 1

Zawsze mnie śmieszy komentarz "będą trwonić nasze ciężko wypracowane pieniądze, żeby to odbudować".
A może by tak nie podpalac i wtedy nie trzeba by inwestowac w odbudowę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~leooon
+1 / 1

Dementuje informacje jakoby tecza znów została spalona. W nocy ja mijałem i powiem wam ze swietnie sie trzyma. To dowod na to jak prasa kreuje myslenie ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~SR
0 / 0

no tak, palenie tego, co ktos., kto tego nie stworzyl, określil jako "to jest symbol wolnosci homosiow itp" jest rownie sensowne jak miec pretensje do tego, kto uznawany obecnie za symbol nazizmu znak swastyki kupe lat wczesniej uznał za symbol czegoś zdecydowanie innego i przeciwnego...

do jasnej anielki, skoro tym łysym kretynom po praniu mózgów (ha, też jestem łysy i tez umiem "pacnąć", ale nie jestem zwolennikiem swastyki w wizji hitlerka...) się nie podoba, to wystarczy złożyć oficjalną skargę do miasta, z żądaniem usunięcia tego czegoś, co już nikt nie wie, czym jest, czyli "wizji artysty" z terenu... zresztą, miało to być przecież na krótko?

najlepiej niszczyć, zamiast tworzyć, tak ;/

zyjemy w chorym kraju ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krystian987
0 / 0

Może czas postawić tam maszt z biało- czerwoną flagą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 grudnia 2014 o 2:05