Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3733 4009
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D DeusEversor
+11 / 15

nie patrio- a partiokratycznego weź popraw bo siara

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+25 / 35

@xxwielebnyxx: Nie, jeśli ludzie, którzy mają dosyć sytemu zagłosują na niego, bo korwin lekko jest już ideologicznie przeterminowany i bazuje na popularności swojej osoby robiąc cały czas nowe partie. Jeśli za kukizem będzie większość narodu. Kilkaset świń u koryta z kiludziesieciotysięczną armią lemingów nie da rady wnerwionemu, 38 milionowemu krajowi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szaleniec16
+14 / 18

@KapitanKorsarzPirat: weź pod uwagę liczbę uprawnionych do głosowania. Niby dlaczego PO cały czas kalkuluje frekwencję i wysyła do głosowania armię urzędasów i przydupasów? Jedynie pospolite ruszenie do urn może cokolwiek zmienić, bo tego władza warszawska nie przewiduje. Oni dokonale wiedzą, że naród jest wku**wiony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
+8 / 12

@szaleniec16 więc mamy czekać na punkt krytyczny kiedy Vat bedzie 100%, kwota wolna od podatku 1 grosz, akcyza na to i na tamto, ustawa ograniczająca to i tamto, praca do stu lat życia, zarobki 100zł ,emerytury( chyba brak)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szaleniec16
+8 / 8

@KapitanKorsarzPirat : ja nie czekam. Nie głosuję na Jarubasa, Ogórek, Komorowskiego, Dudę, Palikota i tym podobnych. Głosowałbym na Kowalskiego, najbardziej mi się podobają własnie jego postulaty, ale nie sądzę, żeby wszedł do 2 tury, więcj pewnie Kukiz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 0

@szaleniec Nie widzę logiki w Twoim postępowaniu. Chcesz coś zmienić, a głosujesz na Jarubasa z PSLu. Tego PSLU który od lat współrządzi tworząc patologie w Polsce.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Soul_shade
+13 / 13

@KapitanKorsarzPirat ja dziś właśnie znalazłem potwierdzenie tego, o czym od dawna wiedziałem. Czyli że będzie ciężko. Bo co dziś usłyszałem? Że jesli nie PO, to "zagłosuję na Dudę, bo to przynajmniej katolik". Ludzie starsi/w średnim wieku mają tak "przemielone" głowy przez telewizję, że widzą tylko 2 partie. I takim oto sposobem młodzi wiecznie "napaleni" i pseudofeministki mają Ogórek, "Katolicy" i ci mający dość PO mają Dudę. I to na nich będą głosować. Reszta? Stanowią tylko tło. Kreuje się ich celowo na niezrównowazonych psychicznie. Korwin to człowiek chory (niestety trochę przesadza w swoich wypowiedziach przez co ułatwia mediom zadanie), Kukiz znowu jako ten ciągnący do "swoich" (w sensie muzyków itd), cała reszta na podobnej zasadzie. Jedyna szansa w młodych. Tylko co z tego, skoro im się nie chce tyłków ruszyć, bo wolą chlać wódę i dobrze się "bawić"? (nie mówię naturalnie o wszystkich bo są też normalni, ale taka prawda).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~buahahahhahahahahaha
-4 / 10

@xxwielebnyxx @szalaniec i korsarz, całkiem na poważnie powiem Wam że pierniczycie bajki. Wasze argumenty o rzekomej aktywizacji urzędników są wyciągane przy każdych wyborach i są śmieszne. Wiecie dlaczego? Bo urzędnicy w Polsce nie mają jak pączki w maśle i najczęściej będą głosować przeciwko jakiejkolwiek władzy. Wiedzieliście o tym? Zapewne nie. Ale tak jest. Dlaczego? Bo od lat sytuacja budżetówki się nie poprawia więc dlaczego mają ufać politykom? nie ufają od odawna. Wykonują często najbardziej brudną pracę za wcale nie wysokie pieniądze.
Nie zbierzecie nigdy całej masy ludzi przeciwko rządowi, bo WAM się wydaje że jak na demotach czy na fejsie, pojawiają się negatywne opinie to tak jest. Nie jest tak. Reprezentujecie marginalne środowiska, które od lat nie mają większego poparcia. Wmawiacie sobie że tysiące ludzi w komisjach wyborczych, do których może się zgłosić każdy kowalski, fałszują nagminnie wybory, co nie jest prawdą. Fakt że padł system liczenia, nie oznacza że wybory się fałszuje, tylko tyle, że trzeba go naprawić.

Do tej pory odpowiadałem w sposób ostry, więc napiszę Wam to spokojnie. Zacznijcie dostrzegać pewne rzeczy które faktycznie mają miejsce. Zcznijcie dostrzegać że jeżeli ludzie będą chcieli zmienić swoje życie, podnieść swoją wartość muszą zacząć od siebie, bo nie ma winy rządu, prezydenta, premiera, kogokolwiek, w tym, że znaczna część ludzi, nie jest fachowcami i zwyczajnie nie zarobi. Jeżeli chcecie coś zmieniać, to zacznijcie myśleć, a nie zarzucajcie wszystkim dookoła że ktoś im mózg wyprał. N. jak to wielokrotnie mi wmawiacie, twierdząc że potrzebuję TVNu do tego aby pojąć co mówi JKM czy Kukiz. Kukiz miesza tyle spraw, i tyle osób, oraz ma żal do innych o wiele, ale sam nie wie o co. Chciał zawalczyć? to niech będzie mężczyzną na jakiego pozuje i nie wylewa swoich żali do Kazika czy kogokolwiek innego.

W wyborach wygra Komorowski nie dlatego że ktoś wszystkich omamił, ale dlatego że znaczna część społeczeństwa, nie widzi powodu aby głosować na kogoś innego. Dlatego PO prowadzi w sondażach, Dlatego PIS zawsze będzie w opozycji a pozostałe ugrupowania w okolicach progów wyborczych.

Zrozumcie że dla kumatych przedsiębiorców, dzisiejsze warunki są wymarzone. Wy sami sobie wmawiacie że tylko ZUS, że US, że podatki itp itd. I to się zgadza. Sam prowadzę działalność i co miesiąc opłacam ZUS za siebie i swoich pracowników. Oni nie narzkają i na nie narzekam. Wiecie dlaczego? Bo rozumiemy jednak więcej. Wy cały czas poruszacie się w tanim populizmie i jeszcze tańszej demagogi. Wierzycie w mitologię że jak przyjdzie rzekoma wolność, której dzisiaj nie macie - chociaż ja nie zauważam aby mnie cokolwiek zniewalało, to będzi super i git.

Dzisiaj Wam mówię że nie będzie. Bo ci co dzisiaj zarabiają mało, będą zarabiać jeszcze mniej, bo w cenie pozostanie fachowość i umiejętność, a nie to że mniejsze podatki dadzą wam więcej pieniędzy. Nie dadzą. Jeżeli ktoś dzisiaj sobie nie radzi, kiedy ustawy mimo wszystko gwaratnują ubezpieczenie, emeryturę ( bo najgorszy system państwowy jakąkolwiek emeryturę gwarantuje - prywatny nie) to w przypadku likwidacji praw pracowniczych oraz wielu innych, to co naprawdę wierzycie w to że jak tych praw nie będzie, to nagle zwiększy się konkurencja? A kto będzie chciał przyjąć dziesiątki pomocników na budowy? Kto będzie chciał ich kształcić, co dzisiaj przy pomocy funduszy europejskich jest możliwe i czasami opłacalnych.

Powiem Wam, nie znacie się zbyt wiele na tym o czym piszecie. Bo widzicie tylko to co chcecie wiedzieć. Innych rzeczy nie zobaczycie.

Naprawdę myślicie że jeżeli na spotkanie Komorowskiego przyjdzie jakaś banda oszołomów i pokrzyczy, to mają oni rację? żart.

ps. ja wpłaciłem na kampanię Bronisława Komorowskiego oraz byłem orgazniatorem kilku ego spotkań i nie żałuję. Robiłem to jako osoba prywatna. Nie jestem w PO i nie mam zamiaru być.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kateri
+4 / 4

Drogi użytkowniku powyżej - jeśli dzisiejsze warunki są "wymarzone" dla przedsiębiorców, to ja nie chcę wiedzieć jakie są te złe. No chyba, że "kumatymi" przedsiębiorcami nazywasz zwykłych oszustów, którzy swoje firmy zbudowali na przekrętach, tworzonych właśnie przez obecnych polityków. Prezydent ma reprezentować kraj na arenie międzynarodowej oraz wetować ustawy, które są niekorzystne dla danego państwa. Komorowski nie wywiązał się z żadnego z powyższych obowiązków i dlatego właśnie na niego nie zagłosuję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Glaurung_Uluroki
0 / 0

@xxwielebnyxx : Bolek był agentem systemu i nic przewracać nie chciał - lewą nogę, to nawet wzmacniał.
@ KapitanKorsarzPirat: "bo korwin lekko jest już ideologicznie przeterminowany" ;
@ szaleniec16: "Głosowałbym na Kowalskiego, najbardziej mi się podobają własnie jego postulaty, ale nie sądzę, żeby wszedł do 2 tury".
---- Mamy tutaj casus Palikota sprzed ostatnich wyborów - schemat działania podobny, a i promocja kandydata równie nachalna. A wszystko dla rozbicia głosów antysystemowców, które zabiera... no właśnie - KTO? Bo antysystemowcem Kukiz nie jest. Sprawdźcie, kto popiera Kukiza: Wojewódzki, Maleńczuk - przecież to jądro lewicowego mainstreamu!!! Przypominam, że przed ostatnimi wyborami, Palikot był prawicowy i katolicki, a po nich stał się lewackim genderowcem. Złapaliście się na lep znakomicie skonstruowaniej pułapki socjologicznej. Czyżby naprawdę Korwin w rzeczywistości miał 15% i trzeba mu odebrać głosy PO-PiS-ową kukiełką, żeby w drugiej rundzie był Bul z Budyniem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~buahahahhahahahahaha
+1 / 5

@kateri, dla przedsiębiorców tak, dla ich imitacji, nie. Jak zrozumiesz w całości to co napisałem to wróć. Powiem Tobie że wbrew powszechnej opinii, którą znacie głównie z internetu, na Wyspach, w Niemczech itp itd, od pewnego pułapu koszty prowadzenia firmy są większe od tych w Polsce. I wiem to od osób które takową działalność prowadzą. Tak, są wymarzone. W ostatnich latach nie było większej inwestycji, przy której nie mogłem korzystać z funduszy lub dotacji za równo rządowych czy unijnych. Cały czas mogę korzystać i korzystam z funduszy na dokształcenie załogi, więc tak, są wymarzone. Jak ktoś nie potrafi z tego korzystać, no to trudno, będzie narzekał.

A teraz Prezydent. Rozbawiłeś mnie tym co ma Prezydent a czego nie ma.
Jak to brzmiało? Vetować ustawy nie dobre ... A jakie to wg. ciebie są nie dobre? Vat? 67? Wspominane Lasy? Czy jakieś inne? A może przeniesienie pieniędzy z OFE do ZUS? W tym ostatnim przypadku, o ile wiesz, czego się nie spodziewam abyś wiedział, wszystko runęło, kiedy nastąpiły pierwsze wypłaty z OFE okazało się ze zamiast palm i egzotycznych wakacji, OFE wypłacało po 200-300 PLN emerytury. Wiedziałeś? Zapewne nie, bo co się dowiadywać.
Bo tylko takie bzdety się przewijają przez wasze żale. Jak zaczniesz się interesować ekonomią, to zauważysz że te ustawy są niestety, konieczne. Rząd generalnie nie jest od robienia dobrze, ale od zarządzania. Ktokolwiek, gdziekolwiek miał z czymś takim do czynienia, ten wie że nigdy nie ma decyzji które wszystkim zrobią dobrze. Zawsze będą niezadowoleni. Prezydent musi podejmować decyzje dla dobra ogółu, a nie dla jego wygody. Niestety.
Domyślam się, że gdyby Prezydent jeździł co tydzień po miastach i miasteczkach i każdemu mieszkańcowi rozdawał po 2000 PLN, to po miesiącu o tak podniosłoby się głosy dlaczego nie daje 3000.

Ja się tym zmagam co dziennie, kiedy podejmuje decyzje o przetargach i nie tylko. Komorowski akurat nie jest kimś, kto miałby większe problemy z wpadkami. Mają je wszyscy. Tylko Polactwo, ma to do siebie, że uwielbia powtarzać się typu - shogun, krzesło... Zapominając że Prezydent ma prawo do żartu a krzesła nie było, o czym poinformowali sami Japończycy w oficjalnym źródle. Prezydent, jako swój główny obowiązek, ma zadanie dbanie o dobre relacje z sąsiadami. I to robi. Pierwsze wystąpienie w niemieckim parlamencie jest tego dowodem. Dodatkowo jako jeden z niewielu prezydentów, został przyjęty przez Cesarza Japonii, co dla wielu, graniczy z cudem, a rzekomo taką potwarz uczynił w japońskim parlamencie.

Zacznij rozumieć politykę, ekonomię, gospodarkę, a może zaczniesz widzieć więcej. A co do przedsiębiorców, zacznij wzorować się na tych, którzy prowadzą swoje firmy, płacą podatki, ZUS i zarabiają, co w Polsce nie jest większym problemem. Ale my dbamy o klientów i nowe zlecenia. Ja mam zapewniony dochód od około 10 lat, na minimum trzy lata do przodu. I dlaczego mam pisać bzdury że nie jest dzisiaj to czas wymarzony? Dodam że dzięki mnie, pracę ma kilku podwykonawców. I tak ma być.

Ale? Narzekaj sobie dalej. To jest lepsze i na pewno bardziej budujące dla dołów. Sorry, ale tak to jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~buahahahhahahahahaha
0 / 4

Dodam, że notorycznym ubliżaniem prezydentowi, ośmieszacie się sami. Ja nie byłem nigdy zwolennikiem polityki Kaczyńskiego, ale czy to powód żeby wypominać mu jego wpadki? A Korwin? Taka sama pierdoła. A wpadek ma całą masę. I nie ośmieszajcie się, że Korwin będzie nagle super reprezentował Polskę. Dzisiaj są czasy kooperacji pomiędzy państwami. Kaczyński, podczas swojej prezydentury odsunął Polskę od wielu spraw za co Polska płaci do dzisiaj. Jak Korwin, gdyby został prezydentem co słusznie jest nie realne, nikt z nami by nic nie chciał mieć do czynienia. Wtedy dopiero byście zaczęli płakać. Tworząc obrazki, obrażając Prezydenta Komorowskiego, obrażacie Urząd i Polskę. Niestety, nie rozumiecie tego, ale tak jest. Bo z Prezydentem można się nie zgadzać, można go nie lubić, ale jest wybranym przez większość i uszanować się powinno. Może kiedyś się tego nauczycie.
A wiecie co dodatkowo mówi psychologia społeczna? Osoba którą publicznie najmocniej się atakuje, najbardziej brutalnie próbuje obrazić, jest tym bardziej mocniejsza i świadczy tylko o sile tej osoby. Nie odwrotnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
-3 / 3

@xxwielebnyxx No proszę lizotyłki systemu typu buahahahahha już się znalazły. Wracajcie do swojej pracy biurokratycznej. Takie komentarze podchodzą pod czysty trolling np obraza rządu to obraza Polski gdzie ja żyję.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~buahahahhahahahahaha
0 / 4

@kapitan spodziewałem się że zajarzysz niczego co jest napisane, bo w twojej tepej główce nic nie ma prawa się zmieścić. Taki typowy poloczek z ciebie. Dlatego, nawet jak sam korwin zasiądzie na tronie Polski, to i tak zaczniesz na niego narzekać. Bo jesteś mendą a nie kimś, z kim można prowadzić dyskusję merytoryczną, na merytoryczne argumenty. Jesteś gwiazdą taniej demagogi i jeszcze tanszego populizmu. Czyli taki frajerek :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
-1 / 1

buahahhaha te marne wypociny nie mają ani odniesienia do gospodarki, ani do sytuacji w kraju, więc przeczytałem te marności. A teraz ponieważ wyszedłeś na idiotę i wyborcę PO z gołą dupą na wierzchu to teraz dostałeś piany.... Żałosny jesteś marny szczekaczu :) Niczym PZPRowski krzykacz gadasz, ze każdy kto przeciw obecnemu (NIE)porzadkowi to populista czy takie tam brednie. Tak czy siak zobacz dokonania platformyz dziedziny gospodarki, polityki, wewnętrznej jak i zagranicznej to potem się wypowiadaj. A twoja wiedza jest na poziomie spotów PO więc cóż, nie będę mówił kto tu jest frajerkiem i cebulakiem, bo twoja klawiatura podzieli los klawiatury niemieckiego dziecka neo leopolda. Także narka patologiczny odpadzie systemowy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~buahahahhahahahahaha
+1 / 3

@KapitankorsarzDoopaBlada powiem tobie jegomościu, że te moje wypociny poparte są doświadczeniem a nie mitami z wieców wyborczych. Jak na razie w żadnym z twoich wpisów nie ma żadnego odniesienia się do wielu spraw które poruszyłem. to świadczy o tym jak jesteś tanim i nędznym rozmówcą, bo na niczym się nie znasz. Po co wyjeżdżasz z gospodarką, skoro nie potrafisz pojąć podstaw ekonomicznych? Zapytałbym ciebie np. o tym czym jest rynek kapitału rzeczowego a czym rynek kapitału finansowego w praktyce, jak wyliczyć MPr, MRP itp itd, ale po co? informacje które znajdziesz w internecie i tak ci nie pomogą, bo do tego trzeba mieć lata praktyki na rynku. Mógłbym ciebie osiołku zarzucić dziesiątkami informacji, wskaźników, liń L0K0 i L1K1. Tylko co ty z tego rozumiesz? Wielkie goowno. nie chce mi się raz kolejny ,masakrować takiego gimnazjalisty jak ty, bo o czym chcesz debatować. Ja mówię o tym co jest, a ty to co się tobie wydaje. Chcesz zadanie? Pokażesz jaki z ciebie kozak? To wylicz mi linię przychodu dla średniej wielkości przedsiębiorstwa od kwoty 60 tys. wkładu własnego, od pomysłu - wymyśl sobie co chcesz - do sprzedaży i zysku. Możesz dodatkowo postarać się o fundusze europejskie dla inwestycji itp itd. Ale nie pozwól długo czekać. Kmiotku, nie skacz wyżej kogoś, kto się zna. Wiedza z demotów, to za mało, dużo za mało aby być kimś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
-1 / 1

bauahhaahahha weź nie zgrywaj wielkiej, ekonomicznej osobistości, bo tak, ekonomii nie studiuję, ale chcoaiż czytam dzieła takich ekonomistów jak Mises, Rothbard czy Hayek, a ty tylko rzucasz hałasami o dziwo ekonomicznymi, które mają usprawiedliwiać platformę, która hahahah MUSIAŁĄ robić takie reformy, a nie inne, zresztą twoje brednie obiły się mi o uszy, które pewien amerykański ekonomista i Korwin obalił w dwóch zdaniach, bo one nie mają przekładu na rozwój kraju.I jakim trzeba być idiotą tutaj w twoim przypadku, by znać( CHYBA) się na ekonomii i jednocześnie nie widzieć absurdów w Polskiej gospodarce. Pewnie podzielasz słowa Pitery, że niskie podatki wykończą małe firmy. Przecież po twoich wypocinach widać, ze to co napisałeś to nieco łaniej poprawione kopiuj, wklej, więc ty kretynie chcesz mnie uczyć ekonomii? Tak, nie zamierzam być z zawodu ekonomistą, ale jak obywatel, który np chce założyć firmę, wie co w rozwoju własnego handlu szkodzi,a co nie. Kolejny debil co nauczył się paru wersetów, których pewnie nie rozumie i chce mieć monopol w dyskusji. Wracając do twojego długiego bredzenie w pierwszym komentarzu to widać, że na polityce wogóle się nie znasz, bo nie bierzesz czynników, które powodują niezadowolenie społeczne lub szerzej pojmowalne. Widać, ze jesteś żałosnym POwskim klakierem, a teraz to jeszcze gorsze niż popieranie ruchu palikota. Także jak znasz (CHYBA) ekonomię,a nie umiesz z niej wydobyć podstawowych funkcji dostosują do stanu gospodarki w danym kraju to po prostu jesteś skończonym kretynem co się koranicznie wyuczył na pamięć. Pewnie z ciebie MGR co pisał pracę na ostatnia chwilę i ma wykształcenie bardziej na papierze niż w praktyce. Także japa dyletancie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kateri
0 / 0

Te ustawy były niestety konieczne - a to dobre, prawie tak samo dobre jak "Polacy wyjeżdżają z kraju, bo są ciekawi świata". W tą bzdurę też pewnie wierzysz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~buahahahhahahahahaha
-1 / 1

@kapitanKorsarzGoola|Doopa, czytać to może i tam sobie czytasz, ale co z tego rozumiesz? Wielkie G. jakbyś czytał i rozumiał, to byś widział więcej i szerzej, a tak, tylko czytasz, to dużo za mało. Generalnie, to mało mnie obchodzi czy wygra PO, PIS, czy ktokolwiek. Ani jedni, ani drudzy mi na chleb nie dawali i nie dają. Jakbyś czytał i rozumiał t co piszę, to byś to zauważył. Ale dlaczego nie odpowiada mi JKM i np. Pan Kukiz? Bo jest to jeszcze tańsza demagogia i jeszcze tańszy populizm. Reformy bardzo rzadko podobają się ludziom, bo muszą coś zmieniać a jaki będzie ich skutek, tego nie wie nikt, bo nikt nie jest jasnowidzem. Czasami się zastanawiam jak długo, tacy jak ty, dadzą się wrabiać w stwierdzenia typu - obniżę wam podatki, niektóre zniosę, zobaczycie będzie cool. Nikt tego nie zrobi, nikt tego nie zniesie, nikt nie obniży wieku emerytalnego a zobaczycie, że już nie długo 67 będzie w całej Europie. Ci którzy obniżali wiek, myślą o tym go zwiększyć. I wiele innych rzeczy się pozmienia. Cały czas nie słysze od ciebie żadnych konkretów, żadnych argumentów, które faktycznie by mówiły że chcesz głosować na tego i tego bo: ... tylko słyszę, jak ciebie i ciebie podobnych ktoś rzekomo okrada. Chłopie, jak można ciebie okradać, jak ja już słyszałem że po rządzie Millera wszytko jest rozkradzione... To cały czas jednak ktoś coś rozkrada? Tworzy się z niczego? Zejdźcie na ziemię i własnie WY zacznijcie myśleć.
Nie ma wiekszego debila, nad takiego, któremu naprawdę się coś wydaje, o czym cały czas mnie przekonujesz. Nie muszę się uczyć żadnych wersetów, bo je stosuje w praktyce, przy każdej ofercie, przy każdym przetargu, przy każdej propozycji.

Nawet nie potrafisz zauważyć, jak daleko jesteś w lesie ze swoimi nadziejami. Często mam okazję rozmawiać z innymi przedsiębiorcami, ludzie którzy mają średnie i większe firmy, zatrudniają po 200 do 1000 ludzi. Dlaczego oni nie mają zamiaru głosować na Koorwinę? Bo myślą. Widzą jakie są plusy a jakie są minusy. Nie bawią się w teksty że rząd mnie okrada bo karze mi Vat płacić. Mamy inne priorytety, rozwój, pójście do przodu. Coś nowego, ciekawego. Np. Dzisiaj zaczynam realizować to co mi się marzyło od zawsze, czyli restauracja z prawdziwego zdarzenia położona nad morzem. Czy w budowie takowej pomoże mi Koorwin? A może Kukiz? nie, pomogą mi moi klienci.

i to tyle do ciebie osiołku, co dużo czyta a nic nie rozumie. ...

Ale jak widzę, co do praktyki, dalej masz z nią problemy. osiołku :D

@Kateri, ty wiesz jeszcze mniej od DebiliaPirata, ale coś tobie napiszę. W jakim okresie czasu w Polsce było rzekomo wspaniale? Obniżano podatki itp itd? Za czasów rządu PIS-LPR-Samoobrona. Jak to się stało, i są to dane nie tylko z Polski, jak zechcesz być uczciwy, to sobie to sprawdzisz - ale jesteś na demotach a tutaj się nie weryfikuje faktów, ale tworzy bajeczki - że najwięcej Polaków wujechało w latach 2004-2007. GUS ( jako jeden z wielu, podobnie podaje także NIK - ale niech zgadnę, w tym przypadku zapewne jest niewiarygodny bo obala mitologię głąbów z demotów) podaje że od kiedy w UE powstała strefa w której obywatele UE mieli prawo podejmowania pracy za granicą, wyjechało 2 mln 100 ( w zaokrągleniu). Obecnie na emigracji jest 2 mln 900 tys. Czyli? Jak dobry jesteś z matematyki? Przez trzy lata, kiedy PO nie rządziło, wyjeżdżało średnio 700 tys. Za rządów PO, przez osiem lat wyjeżdżało więc około 112,5 tys. ludzi. Jest różnica? Zapewne jest, ale i tak napiszesz że to nie prawda, co nie? Szkoda że owe wyliczenia potwierdzają wszyscy dookoła, nie tylko rządowe instytucje czy europejskie.

Dalej chcesz mity pierdzielić? Dodam że w czasie PIS, ponoć można było zarobić więcej i łatwiej. To o co chodzi?????

O to że wasze historyjki nie trzymają się kupy. Z czymkolwiek je nie skonfrontować, co ma miejsce w rzeczywistości a nie w chorych główkach Koorwinów czy Kukizów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kateri
0 / 2

No cóż, Ty swoje, ja swoje. Zarzucasz nam, że jesteśmy ślepi, podczas gdy to Ty wydajesz się być niewidomy. Zasłaniasz się statystykami, ale nie rozejrzysz się wokół. A powiem Ci, że wiele byś wtedy zobaczył. Uważasz, że jeżeli Tobie jest dobrze, to wszystkim jest dobrze a jak komuś nie jest, to jest nieudacznikiem. Bzdura! Nie wszyscy będą prowadzić firmy, nie wszyscy będą mieć super zarobki, ale nie o to tu chodzi. W krajach zachodnich nawet zarabiając mało ludzie są w stanie spokojnie przeżyć z miesiąca na miesiąc, bez problemu poradzą sobie z niespodziewanymi wydatkami, np. z remontem samochodu. Taki prosty przykład - osoba zarabiająca najniższą krajową posiada załóżmy Mercedesa 190, oczywiście w benzynce z gazem, bo tanio jeździ. Samochody te są bardzo wytrzymałe, ale jednak mają już swoje lata i załóżmy, że w tym przypadku trzeba już zmienić łańcuch rozrządu, bo się rozciągnął i grzechocze o obudowę aż niemiło słuchać. Samo kupno takiegoż łańcucha to wydatek rzędu 800zł, wymiana bardzo optymistycznie licząc niech będzie 200zł. Czyli taka osoba musi wydać 1000zł na remont samochodu. Ile jej zostaje na życie? Nawet na rachunki nie starczy. Ba, taka osoba nawet sobie kawalerki nie wynajmie, chyba, że nauczy się od roślin przeprowadzania procesu fotosyntezy. Zachód to owszem nie jest kraina mlekiem i miodem płynąca, ale tam ludzie żyją normalnie. Tacy ludzie jak ja - zwykłe szaraczki, zapewne przez Ciebie uznawane za nieudaczników. Zakładam, że skoro jesteś światłym i zaradnym przedsiębiorcą, to też zapewne na brak pieniędzy nie narzekasz. Prawda jest taka, że jak ktoś ma kase, to jemu zawsze będzie dobrze.Gorzej z tymi, którym życie nie powiodło się aż tak dobrze. Zmiany są nam potrzebne, bo wbrew Twojej opinii w Polsce nie jest dobrze. Na początek zmieńmy prezydenta, który zapewne nie pstryknie palcami i ot tak nie przeistoczy naszego kraju w Utopię, ale może zapoczątkuje zwrot ku lepszej przyszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
0 / 0

buahahhaa odniosę się tylko do tej części komentarza, gdzie rzuciłeś hasłem o emigracji za rządów PISu. Mnie zarzucasz brak wiedzy? za kadencji PIS mimo, że nie popieram tej partii ludzie emigrowali, bo UK czy Irlandia były żyłami złota,a nie dlatego, że Polska nie dawała przedsiębiorcom żyć.Skoro tak świetnie znasz się na ekonomii to chociaż chwyć za dzieła najlepszych ekonomistów jak np Von Mises,a potem " mnie masakruj", bo jedziesz na korwina, a on by cię zaorał w minutę co widać po twojej długiej wypowiedzi. Jak Wysoki VAT nie szkodzi obywatelowi, bo niskie podatki rozwalają firmy. @kateri sadzę, ze ten argument zamknie usta bauahahaowi, jeśli nie to cóż, mamy do czynienia z krzykaczem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 maja 2015 o 8:17

avatar ~buahahahhahahahahaha
-1 / 1

@KappitanKorsarzGoolaDoopa Nie baw mnie chłpczyku :d jaki argument? O jakim mówisz, bo nie kojarzę abyś jakikolwiek podał. Ja podałem liczby, konkretne i to poparte dowodami. No ale jak komuś brakuje piątej klepki to trudno. Co do koorwiny, to byłem zaproszony na spotkanie z nim z czego skorzystałem. Zrozumiałeś? ZAPROSZONY a więc nie na wiecu. Ja i wielu innych przedsiębiorców z mojego regionu. Spotkanie miało trwać około godziny, trwało nie całe 20. Wszyscy zaproszeni, rozbawieni do łez wyszli z takiego spotkania a porpo tego co koorwin wie i o czym ma pojęcie. A debata dotyczyła tego, czy obecne podatki powinny zostać utrzymane i dlaczego powinny. I to nie był mój argument. Otóż. Pan Koorwin i jego zwolennicy nie potrafili odpowiedzieć na proste pytania co do finansowania jego partii, nie tylko tej, ale tych kilkuset poprzednich. Dlaczego tylko on i kilku jego najbliższych korzysta z pieniędzy partyjnych; jak to się dzieje że największy postulator państwa bez partii, wysyłał zapytania o to ile dotacji może dostać jego partia po wyborach do PE oraz ile może dostać subwencji kiedy jego obszczymury wejdą do Sejmu. Dziwne, co nie? no ale cóż, jaki lider taka partia. Nie dostałem odpowiedzi, wg. jakiego wzoru oblicza rzekomą obniżkę usług medycznych i ubezpieczeniowych w przypadku likwidacji państwowych instytucji odpowiadających za tę dziedzinę naszego życia. Również nie potrafił odpowiedziec na pytanie jak wyobraża sobie brak kadencyjności dla głowy państwa i z jakiej racji jedna osoba ma mieć wpływ na decyzje w państwie. Bo rzekoma rada ma być pod władzą a nie samodzielna itpitd. Cała masa pytań bez odpowiedzi. Powiem tobie że Koorwinek nie potrafi debatowac z ludźmi którzy mają doświadczenie na rynku, bo nie ma o nim pojęcia. Wszystkie jego teorie trafiają tylko dla takich, którzy nie mają wiedzy a nawet nie chcą jej mieć.
Jak widzisz, twoje riposta jest goowna warta, tak jak wszelkie inne twoje wypociny.

@Kateri, tylko że wszystko o czym piszesz zależy od samych ludzi a nie od rządu. Nawet nie zależy od podatku. Tylko od tego co jesteś w stanie zaoferować. nie sugeruj się osłami pokroju Korsarza, bo to Kretyn i to widać. Ty coś tam piszesz że ludzie zarabiający najmniej mogą sobie pozwolić... Na co? Na nic. Zarabiający najmniej nie pozwalają sobie na nic i to wszędzie. Pytasz czy się rozglądam dookoła? A po co? Przecież chcesz głosowac na Koorwina, który postuluje aby się nie rozglądać. musisz się więc zdecydować czego chcesz. Ja znam ludzi, którzy z niczego, dzisiaj zarabiają i to nie mało. jak zaczynali to mieli tylko dostęp do netu, komputer i pomysł. Reszta przyszła z ciężką pracą. i na tym to polega. Możesz jednak cały czas wymyslać że KTOŚ ci stoi na drodze, bo to jest najlepsze i najlżejsze. Tylko że to bajka. Taka pożywka dla nieudacznikóa, pokroju Korsarza. Po co mam więcej pisać? przecież i tak żaden racjonalny argument do was nie dotrze. no nie? wiecie lepiej :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotr5983
0 / 44

hah :D Wojewódzki o bronku nic nie powiedział ale o Dudzie to całą litanie wygłosił..
Z tego Kukiza taki oburzony jak z Ogórek niezależny kandydat ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar agga821
+36 / 60

Mój glos ma ! I wierze ze ten glos zmieni coś, nie dziś nie jutro ale za pare lat na pewno!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lukasz160795
+3 / 5

@piotr5983: Jeśli znasz się na prawie to nie można za bardzo ubliżać publicznie obecnemu prezydentowi. Wolał nie ryzykować , Ci co mają znać jego poglądy to znają, reszta i tak będzie głosowała na innych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~loocvan
0 / 0

@piotr5983 W odcinku z Korwinem, Wojewódzki potwierdził słowa JKM że Bronek robi wszystko żeby przegrać wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KrulEuropy
-2 / 8

Niby pogadanka z kandydatem anty systemowym, ale zostaje zaatakowany jedynie najsilniejszy kandydat opozycyjny do obecnego status quo. Do Kukiza nic nie mam, ale naiwność jego lekko mi przeszkadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
+1 / 15

@KrulEuropy: Jeżeli Wojewódzki nie będzie miał nieprzyjemności z poparcia Kukiza to będzie znak, że Kukiz nie jest wcale taki antysystemowy na jakiego pozuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szarozielony
-5 / 11

@Moj_Kot_Lubi_Miauczec - w sumie... Jakiś czas temu Kukiz był jednym z naganiaczy popierających PO. A teraz jest wielkim ważnym antysystemowcem lizanym po tyłku przez sztandarowego pracownika TVN-u. No i jeszcze ten ogólnospołeczny kwik radości nad Kukizem, którego JOW-y tylko wzmocnią partię rządzącą (patrz: skład senatu, gdzie stosuje się JOW-y). Tak, Kocie - to jest sprytne. @Varant, co sądzisz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2015 o 13:05

avatar szarozielony
-2 / 8

@Moj_Kot_Lubi_Miauczec: ten Wojewódzki jakoś u mnie przeważył.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pandoro
+5 / 13

Wojewódzki jedzie po Dudzie bo po Bronku nie może, a po Dudzie mu każą, taki to "niezależny dziennikarz"... prościej by było powiedzieć aktor który gra wg. ustalonej roli. A na Kukiza zagłosuję tak dla zasady...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2015 o 9:27

P Polszczyzna
-1 / 7

@pandoro: KaRZą mu? Serio? Bronek 2.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 11 maja 2015 o 10:52

avatar pandoro
+2 / 8

Poprawione, dzięki - myślałem o karze, a tak przy okazji to po znaku zapytania z dużej litery się pisze. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Polszczyzna
0 / 0

@pandoro
Fakt, poprawiam. Nie zauważyłam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jowita1981
+4 / 12

A Ty wierzysz, że komuna upadła, tak? Współczuję naiwności i ślepoty. Proszę, ogarnij się, poświęć trochę czasu by się dowiedzieć kim konkretne osoby z polskich władz były w przeszłości.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jr
-1 / 5

To chyba Ty nie zauważyłeś, że komuna nie upadła tylko się zmieniła. Ustrój gospodarczy się zmienił, ale rządzący ludzie i służ specjalne z PRLu robią w III RP co chcą. Magdalenka, okrągły stół - tam zdradzono Polskę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Erghey
+1 / 3

Życiowym nieudacznikom zawsze jest potrzebny jakiś wróg, którego można obwinić o wszystko - komuna, zabory, Żydzi, politycy. Oby tak dalej, daleko zajdziecie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alarma
+1 / 7

Przychodzi facet do lekarza i lekarz do niego:
- Ma pan raka prostaty, trzustki, a po badaniu krwi wyszło, że jest pan zakażony wirusem hiv. Proszę oto recepta, zapisałem panu witaminę C.

Oto Kukiz i jednomandatowe okręgi wyborcze.

Żeby nie było, szanuję Kukiza i cieszę się, że dzięki swojej charyzmie próbuje odciągnąć te świnie od koryta. Nie mniej Korwin, Braun oraz Kowalski są lepszymi kandydatami, przynajmniej moim zdaniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Wariatzlasu
-5 / 7

To ktoś jeszcze ogląda tego błazna Wojewódzkiego ? A ja myślałem że miejsce błazna jest w cyrku .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+1 / 7

Gnoję katoprawicę, konserwy i politycznych szaleńców jak Cookies.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar solarize
+9 / 9

Wbrew pozorom to nie są jakieś wyjątkowe słowa. Powiedział to, co każdy zwyczajny Polak, szary Kowalski, po prostu wie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar guineaPig
+7 / 7

@solarize
Tak. No i właśnie dzięki temu mnóstwo przeciętnych Kowalskich pójdzie na niego zagłosować. Ten sam tok myślenia = poparcie kandydatury.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-1 / 3

O ile całkowicie zgadzam się z przesłaniem demota o tyle pointa sformułowana nieco niefortunnie - powiedzenie więcej rzeczy sensownych niż Bronko to żadne osiągnięcie :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Szarim_Musty
+2 / 6

Nie powiedział nic ciekawego. Cały czas tylko partie przy władzy, partie przy władzy. Nic nie powiedział na temat swoich pomysłów jak poprawić sytuacji w Polsce. W sumie to tylko PO i PiS to zło. Niestety wszyscy spoza głównych ugrupowań politycznych wołają, że tamci już byli i nic nie zrobili, są tacy sami i są źli, natomiast my jesteśmy Ci dobrzy. Cóż kolejne wybory bez sensownego kandydata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
+2 / 8

@fixu92 Powiedzmy że jakaś laseczka ci się podoba, jest ładna, miła, mądra, dobrze się z nią gada itd. - fajnie co? Ideał! A później jakoś wychodzi tak że lekko podpici idziecie do łózka, a tu nagle okazuje się że laseczka ma penisa, jeszcze 4 lata temu miała na imię Mariusz i próbuje właśnie wsadzić ci penisa w tyłek - jako heteroseksualista uciekasz i wolisz się do niej nie zbliżać. Gratulacje, twoja opinia zmieniła się w kilka minut, czy czyni to z ciebie hipokrytę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moniko
+3 / 7

Moim zdaniem strasznie wazeliniarskie było to przedstawienie. Takie obopólne spijanie sobie z dzióbków sprawiło, że jeszcze bardziej nie ufam Kukizowi. Oczywiście, mówi ogólnie dobrze, ale jego zmienność i nagła przychylność mediów wydaje mi się co najmniej podejrzana...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ed
-3 / 13

poznałem gościa. To cham i prostak ja się dostanie do koryta będzie jeszcze gorszy od Bredzisława Komoruskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jowita1981
+1 / 5

Varant i pioyter urządzili tu "lekcje historii". Fajnie mieć wiedzę, ale historia ma to do siebie, że jest jaka jest w zależności od tego kto ją opowiada. Robicie z młodych naiwniaków nie zdając sobie sprawy z tego, że to właśnie obecna władza dba o to by w waszych głowach siedziało "młody to głupi". Daliście się koledzy, pomimo swojego wieku, wpuścić w maliny. Młodzi zawsze mają więcej energii niż starsi i historia pokazuje, że to młodzi zwykle walczą i umierają za Ojczyznę. Starsi obnoszą się wówczas tym, że się stateczności nauczyli i wyśmiewają uzasadnione wkur....ie młodych. Młodzi walczą o swoją przyszłość - gdyby nie walczyli, gdzieżby była ich godność? Nie ma innej metody jak walka gdy władza chce naszego dobra tzn. chce nam nasze dobra odebrać :) Cóż, władza dba o konflikt pokoleń i pielęgnuje ten konflikt pokoleń jak może. Koledzy, pomyślcie o tym i nie dajcie się więcej manipulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H huex4
+2 / 2

@Varant Bardzo dobrze powiedziane! Tak tylko coś dopiszę: Arystoteles uważał demokrację, gdzie prawie każdy może decydować o państwie, za rządy motłochu, Sądził, że lepszym rozwiązaniem są rządy klasy średniej - politeja(tak tylko wspominam o tym, bo dla ciebie ta informacja to żadna nowość pewnie). Nie wiem, czy mój pomysł byłby dobry, ale proponowałbym podwyższenie wieku wyborczego - 21 lat albo 22 najlepiej. A to dlatego, że wśród młodych przedstawicieli klasy średniej nie ma prawie w ogóle, jak już ktoś ma pieniążki, to najczęściej jest to jakiś bananowy chłoptaś albo dziewczę, które nie grzeszy cnotą i inteligencją. No i 5 zł za oddanie głosu - akurat tyle, by każdy szanujący się pijak nie przepieprzył swoich pieniędzy na głupoty typu głosowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 kwietnia 2015 o 20:10

avatar Pierdomenico
0 / 0

Nie można tak generalizować, ani gloryfikacja młodych, ani starych w przypadku naszego kraju na przestrzeni ostatnich kilku lat, nie ma poparcia w faktach. Zarówno jedni, jak i drudzy dali niezły popis bierności i łatwowierności. Starsi "chcą mieć spokój" i wszystko im jedno na kogo zagłosują, co będzie, a młodsi dają się wodzić za nos przez czcze obietnice, po czym za jedyne wyjście widzą emigrację. Niestety ale to ci starsi, którzy "podchodzili z namysłem i chłodnym umysłem" wychowali bierne pokolenie współczesnych 50-70 latków, którzy z kolei wypuścili pokolenie łatwowiernych i zagubionych w tym całym pokomunistycznym syfie młodych ludzi, który to komunizm z kolei wcale nie minął ale zgrabnie się przetransformował.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 maja 2015 o 11:06

avatar ~KK
+6 / 10

Jeśli na Dudę wymyślili tylko taką głupotę jak to że jest pechowcem (argument wyciągnięty z d***, bez żadnego uzasadnienia i pokrycia w rzeczywistości) to musi być porządnym człowiekiem. Dlaczego nie powiedział nic o Bronku, człowieku umoczonym w ciemne interesy WSI i najgorszym prezydencie w historii RP.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jowita1981
+1 / 5

To z tym pechowcem dla mnie oznacza przede wszystkim, że zaczynają robić w gacie :) Myśleli, że będzie łatwiutko a tu się okazuje, że część Polaków potrafi się zjednoczyć. Zaskoczeni panikują :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~katotalib
-5 / 9

Nic konkretnego nie powiedział pieprzy jak kaczyński juz korwin lepszy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ad
+3 / 7

Komoruski nigdy nie powiedział sensownych zdań.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KONIEC_POPISÓW
+3 / 5

brak słow na wasze komentarze. Nie chcę mieć prezydenta który okrada mnie na każdym kroku: podnosząc podatki, podnosząc wiek emerytalny, zabierając dziecko z domu w wieku 6 lat tylko po to aby rok wcześniej skończył szkołę i zasilił rzesze młodych bezrobotnych lub musiał dodatkowy rok dłużej pracować. Chcę aby władza słuchała obywateli działała na ich rzecz, czy to k....a aż tak duzo

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Stan_Wyjatkowy
+4 / 4

Nie wiadomo, śmiać się czy płakać. Albo Cwaniaczki z PO, albo cwaniaczki-psychole z PIS, albo Che Geuvara Kukiz, z pseudorewolucją... Ależ się doczekaliśmy wyboru "z elit". Proponuję jeszcze dorzucić rolnika, który szuka żony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gallanonim90
+1 / 1

gadać to może do woli, prezydent i tak nie rządzi wszystkim,jest bardziej reprezentantem kraju. Poza tym gada to, co inni chcą usłyszeć

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sdsdzzz
+1 / 1

Ja moge obiecac jeszcze wiecej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nita05
+2 / 2

Wiecie co? jeszcze niedawno nie zastanawiałam się nawet nad kandydaturą Kukiza. Wiedziałam jednak, że muszę zagłosować na kogoś z poza systemu, nie wiedziałam tylko na kogo... Żeby nie było, doskonale zdaję sobie sprawę, że Kukiz nie wygra wyborów, ale wydaje mi się, że mimo to mój głos oddam na niego. Jak by człowiek nie patrzył, Kukiz JEST Z POZA SYSTEMU... tak przynajmniej mi się wydaje. Mówi bardzo sensownie, z pozycji człowieka - obywatela. Może warto dać mu szansę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nullmaruzero
0 / 0

Cookies nie wygra, ale nie o to tu chodzi, jeszcze nie teraz :) Co do jednego ma rację, jak się zaraz coś nie zmieni to kraj updanie w parę dekad.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar rockeros
-1 / 5

Kukiz jest super!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~lens15
+1 / 1

ciekawe, co będzie, jak się już do tego koryta dopcha. poczekam na koniec następnej kadencji z głosem na niego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~blf
0 / 0

gówno prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sas43
0 / 0

Słuchając dzisiaj Dudy w trójce boje się o Polskę i o nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~eefes
0 / 2

Kukiz na prezydenta a partia Korwina jako rząd to by było coś. Pomysły mają dobre ale jakieś szaleństwa w razie czego mógł by Kukiz Zawetować.Być możę była by szansa na normalność

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J johnnyg
0 / 0

Z szacunkiem dla pana Kukiza, ale :
w jaki sposób Prezydent RP może wprowadzić JOWy ? Przepraszam bardzo, ale nie mamy w Polsce monarchii absolutnej, jeśli chce się wprowadzić nową ordynację to trzeba jeśli nie zmienić Konstytucji to przynajmniej kodeks wyborczy. Prezydent tak, może ZAINICJOWAĆ projekt ustawy/zmiany Konstytucji, ale taki projekt MUSI przejść przez 3 CZYTANIA SEJMOWE, GŁOSOWANIE, prace w komisjach i SENAT.

Druga kwestia to fakt, że zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i w polskim Senacie, gdzie ten system funkcjonuje dominują w praktyce 2 partie. Jest jeszcze więcej POpaprańców w izbie wyższej niż było.
Działa ? Otóż nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~cookies1
0 / 0

Jezeli zostanie wybrany, to zagranica witajac naszego prezydenta bedzie przelykac sline i na konferencjach zarzada ciastek do kawy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gosc1234567
+1 / 1

Gość ma PR, ale nie można go nazwać antysystemowym.
1. W 2012 roku dokonał rejterady ze wspierania Marszu Niepodległości, ze schizofreniczną zaciętością atakując jednego z organizatorów wyzywając go od Ku-Klux-Klan'owców. Ten organizator z powodów rasowych w życiu by się nie dostał do Ku-Klux-Klanu. To świadczy o niekompetencji jako człowieka z prawicy.
2. Poglądy na temat mafii "praw autorskich" i "własności intelektualnej" to czysta gadka pod publiczkę zmieniana celem ułagodzenia przyszłych wyborców dopiero ok. 2005-6 roku.
3. W 2005 popierał Donalda Tuscha (Tuska). Nie uznał tego za błąd ani w żaden inny sposób sprawy nie wyjaśnił.
4. Na początku do swej kariery politycznej wykorzystywał lewicowe organizacje. Później dla mediów zaczął sympatyzować z JKM. Później odcina się od JKM. Dla mnie ten pan jest nadal z lewicy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KOMOROWSKI_BRONISLAW
0 / 2

LUDZIE TO JEDYNY ZBAWCIEL POLSKI POPIERAJMY GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IDZIEMY GŁOSOWAC NA KUKIZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adolf_Hitler1488
-1 / 1

Kukiz antysystemowiec brata się z OPZZ...
A JOWy jeszcze bardziej zabetonują scenę polityczną - spójrzcie na Wielką Brytanię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KorektaJezykowa
0 / 0

Partiokratyzm a nie "patriokratyzm". (Mimo, iż żadne tak naprawdę nie istnieje.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NaprzodPolsko
+1 / 1

Ludzie czy Wy w ogóle słuchacie ??? Czy zapoznaliście się z wszystkimi programami kandydatów na tyle dostatecznie, aby się wypowiadać na pewne tematy publicznie? Mam wrażenie, że większość z Was ma zaciemniony umysł, nie wiem czy to głupota, czy to kłamliwa tv, czy rodzina, której słuchacie nie mając własnej opinii... OBUDŹCIE SIĘ!!! Doinformujcie się, posłuchajcie wszystkich, spójrzcie na kandydatów bezstronnie i wybierzcie kogoś, kto jest wart Waszego głosu. Spójrzcie na prezydenturę Kaczyńskiego, na prezydenturę Komorowskiego, na rządy PiS, PO, SLD.... Odpowiedzcie sobie na pytanie: czy faktycznie zrobili coś dla Polski? czy zrobili coś dla Was? Nie pałajcie nienawiścią w sieci do Waszych rodaków tylko czytajcie, doinformujcie się na pewne tematy, poszukajcie prawdziwych źródeł informacji, jedźcie na spotkania z kandydatami, porozmawiajcie z nimi, zwłaszcza z tymi antysystemowymi, bo na ich temat wiecie najmniej. Nie dajmy się dzielić na prawo i lewo, bo Polska jest Wspólna!!! Mam dosyć tych kłamstw, zawiści, wiecznych sporów. Nie chcę już słyszeć PiS i PO, oni już dostali od nas kredyt zaufania, dostali od nas Polskę, którą sponiewierali, dla własnych korzyści. Ja zagłosuję na Kukiza, mimo iż wcześniej tak jak większość miałam o nim inne zdanie, bo nie chciałam słuchać, nie chciałam wierzyć, że coś da się zmienić, że człowiek taki jak on może tyle wiedzieć i mieć w sobie tyle siły. Ja mu uwierzyłam i wiem, że tak jak mówi- nie idzie po urząd, nie chce zakładać żadnych partii, chce tylko sprawiedliwości i prawdy, abyśmy mogli godnie żyć w Naszym Pięknym Kraju. Rozmawiałam z nim, mimo iż nie musiał, to chciał rozmawiać z każdym, chciał tłumaczyć, chciał odpowiadać na wszystkie pytania, na te głupie pomówienia, które cały czas widzę w komentarzach. Mnie odpowiedział na wszystkie pytania i jestem wzruszona, pełna satysfakcji, że w końcu nie zmarnuje swojego głosu. Wiem także, że nie jestem jedyna i jest nas wielu i kiedyś zobaczycie, że mieliśmy rację !!! Pozdrawiam Wszystkich, którzy tak jak ja kochają naszą Ojczyznę i zrobią coś w kierunku jej uwolnienia !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Damian_R
+1 / 1

Świetnie Paweł!! Jesteśmy z Tobą. 10 maja trzeba odzyskać nasz kraj i skończyć z tą farsą, która zaczęła się 26 lat temu przy okrągłym stolcu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GloryBoyz
0 / 0

Fajnie tylko jakby się bardziej wypowiedział jak zmienić to "szambo"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~donlemon1989
+1 / 1

A Qba co? Na usługach Bronka? Bo jakoś o obecnym miłościwie panującym złego słowa nie powiedział, tak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szczery_2015
0 / 0

Odpowiedź do wypowiedzi użytkownika "buahahahhahahahahaha: z 30 kwietnia 2015 o 21:56

Trzeba przyznać, że trafiłeś w sedno: opisałeś w perfekcyjny sposób myślenie leminga:)
Nie chce mi się wskazywać Ci w jak wielu miejscach sam sobie zaprzeczasz i jak bardzo się mylisz. Większość argumentów nie przyjmiesz, np. prowadzisz DG? Jest wspaniale, wymarzone warunki, idylla dla zaradnych z fachem i chęcią do pracy? W takim razie co z Malmą, Optimusem, Olewnikiem i setkami innych o których masz w wersji filmowej w "układzie zamkniętym"? Tak, wiem że odpowiesz iż to cię nie dotyczy, sam tego nie widziałeś i odczułeś:) Podobnie jak np. CO2, więc go nie ma?
Dam ci inny przykład: twierdzisz, że jest wspaniale i ludzie są zadowoleni, bo inaczej poszliby głosować?
Wszystko w realnym świecie (czyli nie naszym, marginesu i oszołomów) jest doskonale. Oby tylko nic nie zmieniać i będzie wspaniale.
Zapomniałeś o jednym szczególe: ekonomii. Żyjemy w ostatnich 8 latach z następujących źródeł: funduszy UE i wyprzedawania wszystkiego co ma jakakolwiek wartość z dorobku narodowego. W celu uzyskania funduszy zadłużyliśmy się na ponad bilion złotych łącznie. W zeszłym miesiącu policzono, że dzisiaj wartość całego majątku Polski ( udziały w resztce firm, ziemie, muzea (tak, tak to też majątek) oraz najwartościowsze Lasy Państwowe) wynosi równo 1 bilion złotych.
Jesteśmy bankrutem i tego żadną demagogią nie przeskoczysz. Podobni tobie głosili takie same hasła w Grecji, Hiszpanii, Islandia ) i szli identyczną drogą: dzisiaj Grecja wyprzedaje swoje ziemie które nigdy nie straciła w wojnach, Hiszpania bezrobocie ma w okolicach 30% (w Grecji stopa bezrobocia wśród młodych ludzi wyniosła 64,2 %!) A Islandia od 2008 ma dług zagraniczny 90% PKB.
Nic o tobie nie wiem, ale scenariusze twojego zadowolenia statystycznie są trzy:
1. Masz kredyt na kredycie, ale grilując w swojej szeregówce wartej dziś 250 tys. za którą zapłacą twoje wnuki 1,5 mln bankom czujesz się jak Pan i władca. Firma drugie tyle ma na obrotówce, ale ty uważasz to za "rozwój". Skoki franka cię nie otrzeźwiły, ale zrobią to ludzie którzy przejmą twoje długi z wycofujących się po cichu z Polski banków. Dobrze obejrzyj lokalizacje mostów w twojej okolicy.
2. Nie masz kredytów ( nawet nie miałeś zdolności kredytowej), ale prawisz morały bo zarabiasz tyle co chłopak na zmywaku w UK. A to wbrew GUS pozwala ci być bossem marchewkowym na całej dzielni. Nic do ciebie nie dotrze, bo "szaleństwo" masz takie przy wypłacie, że nie ogarniasz. W dodatku ponieważ wszyscy kumaci i znający fach ludzie siedzą za granicą, brak konkurencji rozzuchwalił cię ponad wszelkie granice.
3. Jesteś złodziejem lub gangsterem (kiem). Stąd peany nas naszą cudowną rzeczywistością. Tak oszukasz, tu ukradniesz, podatków nie zapłacisz i gites. Policja i prokuratura nie działa, więc możesz szaleć bez konsekwencji, ludzie się nie wychylają więc masz raj-bomba (sic!)
Dlatego nie przeszkadza ci okradanie państwa z pieniędzy publicznych ( miliardy wyprowadzane z afer autostradowej, stalowej, IT, VAT, kolejowej, paliwowej itd.). Co cię obchodzi sprzeczne i zabójcze dla obywatela prawo, skoro ciebie nie dotyczy. Podobnie jak fakt zamawiania wyroków przez przedstawicieli rządu w sądach, czy polityczne hucpy z kontrolami US czy ZUS na niewygodnych. Wszelkie niezależne dane mówiące o tym, ze Polska znajduje się w czołówce najbardziej skorumpowanych państw UE czy posiadających np. największą agenturę sowiecką to już drobiazgi? O nagraniach pokazujących bez dyskusji fakt, że Twoi przedstawiciele są zwykłymi debilnymi chamami czy łamią Konstytucję (dodruk PLN na zamówienie) jak sądzę nie ma co się pochylać? Masz też zapewne doskonałe wyjaśnienie dlaczego z tego raju uciekło na najbardziej upokarzającą i smutną tułaczkę ok. 8 mln Polaków?
Powiem krótko: masz myślenie 2-latka i atakujesz tych którzy pokazują ci jak bardzo się mylisz. To nie ty stanowisz większość tego społeczeństwa. Jesteś w tej niewielkiej części głosującej w wyborach. A ma o

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~szczery_2015
0 / 0

~buahahahhahahahahaha 1 maja 2015 o 9:31
nie doczytałem twoich późniejszych wypowiedzi...
odpowiem tak buahahahahhaha
W każdej firmie z Udziałem Skarbu Państwa obsadzeni są już przez jedynie słuszną partię nie tylko stanowiska kierownicze, dzisiaj są to już nawet sprzątaczki.
Od 5-6 lat w Polsce każdy większy przetarg jest ustawiany, jeżeli coś się wymsknie lub jest na mniejsze kwoty to przedsiębiorcy spoza układu zabijają się o zlecenie, dorzynając jak najniższą ceną. Często plajtują, bo wystarczy małe potknięcie lub opóźnienie zapłaty (tylko budżetówka pisze sobie terminy płatności na kwartał) lub niezadowolony magazynier który nie dostał w łapę i nie chce odebrać zamówienia. Jeżeli z tego żyjesz i tak sobie chwalisz to musisz to robić po układzie, inaczej się dziś nie da.

A skoro nadal tak jesteś wniebowzięty to daj swoje namiary. Pokaże ci jak łatwo sprowadzę ci kontrolę z US czy PIP i skończy ci się dobry humor. Będziesz mógł spokojnie kontestować to państwo prawa, miodem i mlekiem dla pracowitych i zaradnych płynące.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~LJNR
0 / 0

Ch** mu z tego prezydenta, skoro prezydent w tym kraju tylko ładnie wygląda i nic więcej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krzyszo
0 / 0

~buahahahhahahahahaha

Może i jest źdzbło prawdy w tym co piszesz, ale tylko odrobina..
Gdybym Twój obraz przenieść na wielu Polaków analizując również to na tle statystycznym, tj mikro małe i średnie przedsiębiorstwa to wg tego wszystkie wskaźniki powinny powalać.. a nie powalają.
Wielu znajomych 'prowadziło' biznes, ale już nie prowadzą. Bo.. jeżeli mówimy o kapitale i inwestycjach w mniejszym sektorze zjadają je koszty. Zrobisz wysoką marże, stracisz klientów. Weźmiesz kredyt na kilkanaście - dziesiąt lat, przy tak "stabilnej" gospodarce to aż strach brać. Bo tłukli na uniwerkach usługi usługi - a inżynieria leży i kwiczy.
Tak że pzdr i gratuluję szczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem