Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1716 2012
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M mr_spock
+1 / 11

@gabistodolarow 24 maja głosuję na Kukiza, czyli przeciw Komorowskiemu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
+10 / 16

@gabistodolarow jesteś ignorantem. nie głosując zmniejszasz pulę głosujących, a więc ci, którzy są za Bronkiem będą większym procentem. Bronek już pokazał na co go stać i jak świetnie potrafi robić obciach. To cholerny wieśniak. "Kuru mu szczać wyprowadzać, a nie politykę uprawiać". Więc nie malkontentuj tylko won do urny

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kateri
+5 / 11

@gabistodolarow Śmieszą mnie takie wypowiedzi. Za grosz w nich logiki. Wydaje Ci się, że nie przykładasz ręki do niszczenia kraju? Otóż nie głosując zezwalasz na to co się dzieje, czyli nie można tego lepiej ująć, aniżeli "przykładaniem ręki".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nullmaruzero
+2 / 6

@gabistodolarow A jak sąsiad dziecko/żonę katuje to też wzrok odwracasz? Przecież nie będziesz przykładać ręki do rozwalania im rodziny - powtórzysz sobie na ich pogrzebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
-3 / 3

@gabistodolarow Zobacz ilu tu fanatyków na tym portalu, którzy chcą wyborców PO wsadzić za kratki tylko dla tego, że głosowali na PO! Nie pozwolę takim ludziom stworzyć z naszego kraju kolejnej religijnej utopii jak Państwo Islamskie! Zagłosuję na Bronisława wbrew temu, co mówią inni - co piszą na demotach - włącz myślenie - myśl sam - zagłosuj na Bronisława!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2015 o 19:12

avatar MisterWieszKto
0 / 0

a teraz duda pokaże na co go stać i wyjdzie to samo albo gorzej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Invi
-5 / 9

Dlaczego bogaci mają wybierać komora? Inna sprawa że Duda wiele lepszym wyborem nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar General1234
+15 / 17

@Invi - Ludzie dorobieni głosują na Bula, bo nie chcą już mian. Dali się zastraszyć,że prawica typu Braun,Korwin doprowadzi do wojny domowej i wyrżnie urzędasów, a pół prawica jak Duda pozamyka do paki za In Vitro. Bogaci nie potrzebują już się dorabiać,więc kwestię gospodarki,biurokracji i ucisku podatkowego mają w dupie. Chcą zgody i bezpieczeństwa. Chcą, by modna UE i USA głaskała nas po głowie, nawet jeśli będzie to głaskanie prostytutki przy oralu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Invi
0 / 0

Eee... człowiekowi nigdy nie jest mało, bogaty chce więcej. Raczej już szybciej biedni boją się zmian. Po drugie: Duda w jakikolwiek sposób niesie ze sobą zmiany? Raczej jeszcze więcej socjalu. Głaskania przez UE i NATO chcą nie bogaci i biedni, tylko idioci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarmatian7
+6 / 18

Chcesz zmiany wybierz Dude. Chcesz żeby było jak jest głosuj na Bronka. Duda to pierwszy krok drugim będzie Kukiz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L logray
-5 / 11

@sarmatian7
Duda na razie jedynie obiecuje. Po wyborach (jeśli wygra) to albo się wycofa albo podniesie podatki na realizację tych celów. Chyba tylko w przypadku wcielenia w życie obietnic dla górników podnosić podatków nie musi. Wydatki na nich mają być ukryte w cenie prądu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DameMitHermelin
+4 / 8

Logray, zastanów sie teraz nad opcjami. Duda nie bedzie mógl ani podniesc, ani obnizyc podatków. Jedno, co bedzie mógl w tej kwestii, to wniesc veto. I chocby nie wiem, jak zlym prezydentem Duda mial sie okazac (a nie sadze, zeby tak sie mialo stac, wyglada mi na bardzo ogarnietego i odpowiedniego czlowieka na to stanowisko), to sila rzeczy nie zawetuje mniejszej ilosci szkodliwych ustaw niz Bronislaw, który z prawa veta nie skorzystal ani razu przez piec lat; bo to fizycznie niemozliwe. Rachunek jest prosty. Albo wybierasz nowe, jeszcze nie otwarte, obiecujaco wygladajace pudelko z byc moze wartosciowa zawartoscia, i albo sie zawiedziesz, albo nie; albo wybierasz to drugie, powoli coraz bardziej odrapane od zuzycia, które przeszukujesz bezskutecznie juz od 5 lat i dotad jeszcze nic w nim nie znalazles, wiec zawiedziesz sie z cala pewnoscia. By sparafrazowac Gajowego, "trzeba byc slepym, zeby nie widziec", ze Bronislaw to zadna, ale to zadna alternatywa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2015 o 12:30

L logray
-2 / 6

@DameMitHermelin
"a nie sadze, zeby tak sie mialo stac, wyglada mi na bardzo ogarnietego i odpowiedniego czlowieka na to stanowisk".
No właśnie wygląda. Efekt pracy gości od PR. W rzeczywistości jest to pan znikąd który wygrywa tylko i wyłącznie dzięki temu, że Komorowski jest kiepski, a za nim stoi PIS. A on jako nowy może jak Ferdynand Kiepski obiecać wszystko. Kwaśniewski zjadłby go w pierwszej turze z jeszcze lepszym wynikiem niż Krzaklewskiego.
Co do tego czy i co będzie Duda vetował to napiszę tak: nie dziel skóry na niedźwiedziu. Jeśli wybory wygra koalicja PIS z Kukizem to będzie podpisywał jak leci.

Dla mnie to Duda jest żadną alternatywą. Tyle, że ja pracuję i płacę podatki. Z doświadczenia wiem, że jak politycy mówią o obniżeniu podatków to tylko mówią. Nawet jeśli coś "dadzą" jedną ręką to zabiorą drugą.

Duda to dla mnie nie nowe pudełko czekoladek, tylko stare w nowym papierku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DameMitHermelin
+2 / 6

Skóry dzielic na niedzwiedziu, owszem, nie nalezy, ale po co zaraz zakladac, ze niedzwiedz Cie pozre? ;) Jezeli wybory parlamentarne wygra PiS i Kukiz, to nie mam nic przeciwko temu, zeby Duda podpisywal ich propozycje. Obnizenia podatków przy jednoczesnym magicznym obnizeniu deficytu publicznego oraz najwieksza atrakcyjnosc i wzrost gospodarczy mielismy w Polsce za rzadów PiS, a nie za obecnej opcji. Nie choruje na amnezje ani na fobie antykaczynska, wiec jesli chodzi o slynny juz zabawny argument rozhisteryzowanych lemingów, ze Duda = panstwo PiS w pakiecie, to prezes Jaroslaw moze nie tylko "stac" za Duda w sensie retorycznym, ale nawet wlóczyc sie za nim krok w krok jak nie przymierzajac suflerka Jowita za obecnym prezydentem. Nie przeszkadza mi to w najmniejszym stopniu i nie troszcze sie o wyimaginowana dyktature, która przysnila sie ostatnio wrózbicie Balcerowiczowi i rzekomo nam zagraza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2015 o 15:21

avatar JohnLilly
0 / 6

Ludzie, jak nie zamierzacie głosować na żadnego, to i tak idźcie na wybory i oddajcie, nieważny głos. Po pierwsze, do władzy i mediów idzie inny przekaz, jak nie pójdziecie na wybory to dacie do zrozumienia, że już, się poddaliście i można z Polską robić co się chce. Po drugie, media nie będą mogły gadać bzdur, że danego kandydata, wybrała połowa społeczeństwa, a co najwyżej 1/4 społeczeństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
-1 / 5

@tytusz: nieważne głosy dowodem fałszowania wyborów? Chyba raczej, dowodem na fałszerstwa, byłoby jakby kandydat po którym wszyscy jadą, nagle wygrał z druzgocącą przewagą nad przeciwnikiem. Co do mojego komentarza, spróbuję wytłumaczyć to na przykładzie tego co obecnie dzieje się w Polsce. Frekwencja wyborcza w I turze wyborów prezydenckich wyniosła 49%, oznacza to, że do wyborów, nie przystąpiło ponad 51% osób uprawnionych do głosowania. Ci ludzi, to zdecydowanie większa grupa osób, niż Ci co głosowali na Kukiza. Jednak, o głosy tych osób, nie walczy, ani Komorowski, ani Duda. Sztaby obu kandydatów, jak i oni sami, skupili się na przekonaniu, wyborców Kukiza. Gdyby, jednak z tych 51% spora grupa osób postanowiłaby, jednak pójść na wybory i oddać nieważny głos, zapewniam że miałby to wpływ na kampanię wyborczą obu kandydatów. Bo głowach kandydatów, zrodziłaby się myśl "nie zagłosowali na przeciwnika, anie na mnie, ale zawsze mogą zmienić zdanie" natomiast teraz nikt się tymi ludźmi nie przejmuje "nie zagłosowali w I turze, to teraz, też pewnie nie zagłosują".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
0 / 4

@JohnLilly "Nieważne głosy dowodem fałszowania wyborów?" Dla mnie to też było absurdalne, dopóki nie usłyszałem takich właśnie "tłumaczeń". Inna sprawa, że Twój argument, że nie może wygrać "kandydat po którym wszyscy jadą" tez jest kulawy. Przecież to "jechanie" to ciężka praca propagandzistów w internecie i wyrabianie w lemingach (obu stron) odruchów warunkowych. Rzecz w tym, że wielu wyborców nie ma netu, nie czyta demotywatorów i innych propagandowych serwisów. Inni nie oglądają TVN czy TV Trwam, gdzie propaganda leje się litrami. Moim zdaniem powinna w Polsce być mozliwośc oddania głosu WAŻNEGO z polem "żaden z powyższych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
0 / 0

@tytusz: Ok, nawet przyznam Ci rację, że mój argument z kandydatem po którym wszyscy jadą jest kulawy. Natomiast, jeżeli społeczeństwo ma takie obawy na punkcie fałszowania wyborów, to należy odpowiedzieć sobie na pytanie, co daje większe szanse na faktyczne ich sfałszowanie. Moja opcja, idziemy na wybory i oddajemy nieważny głos, poprzez zaznaczenie dwóch kandydatów. teraz opcja większości polaków, nie idziemy na wybory wcale, w komisji wyborczej zostaje pusta karta do głosowania. Jak dla mnie to właśnie ta druga opcja daje większe szanse, osobom chcącym sfałszować wybory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnLilly
0 / 0

@OOS10, nie rozumiem kompletnie Twojej logiki. Gdyby, nieważnych głosów było naprawdę dużo, to myślę, że ludzie i media skapnęliby się, że jest to wyraz jakiegoś bojkotu, a nie gafa popełniana podczas wypełniania kart wyborczych. Ja to uważam, że każdy powinien do wyborów pójść, ale co ma zrobić taki człowiek, który naprawdę nie ufa żadnemu z kandydatów? W żadnym nie widzi tego lepszego/gorszego? Chyba lepiej jak odda głos nieważny, a nie zrobi sobie wyliczankę pomiędzy kandydatami. Jak napisałem wyżej, raczej większe pole do popisu oszustom daje sytuacja, gdzie mają dużo pustych kart, które sami mogą powypełniać, niż jak mają karty źle uzupełnione.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2015 o 22:04

avatar JohnLilly
0 / 0

@OSS10: No nie, teraz to już coś ewidentnie tworzysz. Bo twierdzisz, że jakby dużo osób oddało nieważny głos, to unieważniono by ważne głosy oddane na Dudę, a ważne głosy na Komorowskiego by zostały? To kompletnie nielogiczne przecież. Jeśli naprawdę tak uważasz, to nie obraź się, ale jak dla mnie to taki sposób myślenia, jest objawem paranoi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sarmatian7
+3 / 7

Nie oddawajcie nieważnych głosów bo to możliwość dla bronkow do oszustwa wyborczego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DameMitHermelin
+3 / 3

Elitar, dwóch - nie, ale jezeli nie zaznaczysz ani jednej, to zawsze dajesz szanse jakiemus dupkowi z komisji, zeby zaglosowal za Ciebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
+2 / 2

@DameMitHermelin jak nie zaznaczysz ani jednej to jesteś po prostu niemyślący (lekko mówiąc). Jak ktoś już chce to powinien zaznaczyć oba...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-3 / 5

Wierzący? chyba w bajki zwane dla niepoznaki obietnicami wyborczymi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~aj_waj
+3 / 3

O kurde, to jednak Polsak to bogaty kraj skoro tyle milionów głosuje na Bronka ;] Takiego procentu "bogatych" to nawet w krajach G7 nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
+3 / 5

ku*wa nie pie*dolcie znowu. Juz raz zyebaliście nie glosujac na Kukiza, może wystarczy? komor to kłamca, hipokryta, ignorant, ekspert obciachu i wiele innych. Chcecie go? nie! to zapie*dalaj jeden z drugim glosowac na kontrkandydata. Bronek juz zyebal, Duda jeszcze nie, więc jedyna mozliwość to Duda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-4 / 6

@Krzysiek9375 Jak miło, że tak bardzo nie kryjesz się ze swoją wulgarną propagandą, że nawet już za lemingi odpowiadasz - "chcecie go? nie!" jest naprawdę słodkie. Zapomniałeś dopisać, że Duda to kłamca, hipokryta, ignorant i marionetka oszalałego Kaczyńskiego. Chcecie go? Tak! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
+3 / 5

@tytusz jesteś tchórzem. Tacy jak ty wychodzą z założenia, że jak zamkną oczy, to coś się zmieni. Nie masz pojęcia jak będzie rządził duda. Ale wiesz jak rządził komor. Jesteś tchórzem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Twój_nick
+4 / 4

@Tytusz - a Komorowski to nie marionetka? Rozśmieszył mnie tym "nie mam nad sobą prezesa". Całe to wasze po to kpina - prezesa oficjalnie nie ma ale każdy i tak wie że ma na imię angela

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-4 / 4

@Twój_nick Pewnie, że Komorowski też marionetka. Tyle, że jakoś wulgarne matoły takie jak krzysiek9375 jakoś zastanawiająco jednostronnie plują, pomimo, że kandydaci siebie warci. Może to kwestia pieniędzy - jedna marionetka lepiej płaci internetowym prostytutkom, niż druga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D deanthehunter
0 / 0

@tytusz wychodzi na to że jesteś tym o co oskarżasz- internetową prostytutką. Negujesz każdego kto nie przychylnie wypowiada się o tych wszystkich "dobrodziejach" co nami teraz rozporządzają. A ile tobie płacą za plucie "jadem". Bo jak oglądam komentarze to wypowiadasz i ciśniesz każdego kto myśli inaczej niż TVN i GW mówią ludziom. Każdy demot o tematyce politycznej- tytusz daje komentarz. Ale jak płacą to musisz wszystko monitorować...Smutne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 20 maja 2015 o 19:06

M Molay5012
0 / 2

jeżeli żaden z nich się nie nadaje to pytam co my zrobimy? bo tak naprawdę to nie różnimy się niczym od nich tak samo ich hejtujemy jak oni siebie nawzajem i kolo się zamyka a w Polsce jak było tak będzie a wręcz jeszcze gorzej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~yestaksi
0 / 2

U nas to sama bieda - bogaci są za granicą ... Poza tym z tymi bogatymi to nigdy nic nie wiadomo ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
+1 / 5

Najgorsze jest to, że zagłosuję na Dudę tylko dlatego, żeby nie wygrał Komorowski, a za 5 lat będę się oburzać, że kto chce głosować na Dudę, skoro był takim beznadziejnym prezydentem. Pocieszam się jednak myślą, że ciężko być gorszym niż pan Bronisław, najwyżej będzie taki sam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tytusz
-4 / 4

@Morela01 A jednak można być gorszym niż pan Bronisław - przykładem prezydenci Bierut, Jaruzelski czy Kaczyński.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morela01
-1 / 3

Gorsi byliby też Hitler i Stalin, ale chodziło mi o kandydatów, którzy startowali w wyborach i mieli w nich realne szanse. A najbardziej skupiłam się na tym, że Duda musiałby się postarać, żeby wypaść gorzej niż Komorowski. Nie napisałam, że jest to niemożliwe. Ale mogę się mylić- jeszcze parę minut temu myślałam, że ciężko nie zrozumieć mojego komentarza, ale znalazł się ktoś, kto nie zrozumiał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sadzio132
+1 / 1

nie, to jest inna zasada, ci, co wybiorą Dudę chcą kogokolwiek byle nie Komorowskiego, wyborcy Komorowskiego mówią "wszystko tylko nie PIS"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dfqeds
-3 / 3

Pod jednym względem jestem za Komorowskim- nie będzie na siłę pchał się w konflikt Ukraina-Rosja. Pis będzie to robił z wiadomych względów, czyli poglądu Kaczyńskiego na Rosjan.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gość200
0 / 2

na Dude głosować będą ludzie z "budżetówki" ,a na Komorowskiego Ci co pracuja u "prywaciarzy"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Lady_T
+1 / 1

dlatego ja właśnie kupiłam bilet na 16 czerwca...w jedną stronę oczywiście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mareczek00713
-2 / 2

Bogaci wybiorą Bronka? Dziwne, mi się zawsze wydawało że bogaci ludzie są bogaci dlatego że 1) Pracują 2) Nie dają się okradać. I co, mają wybierać gościa od zwiększania podatków?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar docxent
+1 / 3

Krótkie sprostowanie: Na Bronka głosują nie tyle ludzie bogaci, co po prostu: ludzie, którzy do dna są ogłupieni propagandą medialną i nie stać ich nawet ta 5% własnego wysiłku w kwestii analizy wiadomości, które słyszą w telewizji; nie przejmują się licznymi wpadkami swego prezydenta; można też dorzucić tych, którzy dzięki znajomym osobom z partii mają dobrą posadkę... natomiast na Dudę głosują... no OK - znakomita większość tych ludzi zapewne jest wierzących. No to co z tego? Komu to przeszkadza? A tak dokładniej - ci ludzie wykazują się nieco wyższym IQ od poprzedniej grupy, mają zwyczajnie dość tego, co się dzieje w tym kraju... nie chcą na najwyższym urzędzie w państwie człowieka, mającego nie tylko kompromitujące wypowiedzi/zachowania na koncie, ale też niejasne powiązania... tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Darkbloom
-3 / 3

Trudny wybór - czy wybrać idiotę, który tylko czyta z kartki czy gościa który chce stworzyć Katoland.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gość200
-2 / 2

szkoda że Duda startuje z PiS-u , gdyby nie to pewnie wygrana miałby w kieszeni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~echhh
+2 / 4

ciekawi mnie jedno, dlaczego tak bardzo niektórzy ludzie boją się Dudy, a Komorowski wydaje się być mniejszym złem? Czy jest coś gorszego niż prezydent debil, który prawdopodobnie świadomie (na poziomie na jakim jego neurony są w stanie funkcjonować) partycypuje w niszczeniu i rozkradaniu naszego kraju? Ja faktycznie nie zgadzam się z wieloma opiniami Dudy, nie mówiąc już o PiSie, ale tak zwani fanatycy religijni, skrajna konserwatywna prawica, lub nawet ludzie tacy jak Kukiz, których deprecjonuje się szufladkowaniem do "radykałów" to ludzie którzy wierzą w cokolwiek innego niż kasa i nie spie*dolą z kraju jak tylko skończą się pieniądze, walczą o swoje ideały - przynajmniej za to można ich szanować, chociaż można się z nimi nie zgadzać; nie mam pomysłu za co można szanować Komora...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dbgoku
-1 / 1

Nie potrafię zrozumieć ludzi głosujących na bredzisława... Litości

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niepełnoletnia_patriotka
-1 / 1

Nie wyemigruję. Zamierzam naprawić ten kraj niezależnie od tego jak abstrakcyjnie do brzmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ANTYpotuskkomor
+1 / 1

No to od ciula jest tych bogatych w PL.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziolo127
+1 / 1

Taki mamy obraz obecnej Polski, wystarczy zdjęcie czy wywiad przed kościołem i poparcie wzrasta diametralnie, a młodych nazywa się heretykami, i twierdzi, że nie powinni się udzielac bo za mało wiedza, zapomina się jednak, że to ci młodzi będą pracowac na emerytury więc jeśli nie maja prawa głosu a ich poglądy są krytykowane wyjadą i niech wtedy emeryci żyją za 60 zł miesięcznie, bo takie będą realia, a ponadto kościół zapomina, że nie jest instytucją jak ZUS tylko ostoją duchową Państwa więc powinien zając się tą stroną swoich zadan, i w końcu wyjśc z konserwatyzmu i średniowiecza, mianują się kapłanami co kiedyś znaczyło ni mniej ni więcej osoby bogate i posiadające władze i niestety tym sposobem, upolitycznianiem się odpychaja młodych zamiast przyciągac. A z reszta pal szesc należy odseparowac wiare i Boga od instytucji, kierującej się juz tylko chęcią pozyskania majątku, a co do wyborów? Ja popieram Komorowskiego, nie przez to, że go lubię ale chociaż nie wpiera aż tak rażącej w oczy ciemnoty, bo przykro mi nie wierzę w utopijne pomysły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gabistodolarow
-1 / 1

@Nullmaruzero ostatnio słyszałam jak jakiś facet bił moją sąsiadkę i owszem reagowałam. Po prostu w tej turze są dwaj socjaliści, z czego jeden jest złodziejem i wykorzystuje swój obecny urząd do obrony ludzi, którzy ukradli około 600mln złotych zwykłym ludziom (szukaj WSI, pro civili, SKOK Wołomin) ja po prostu wiem, że dopóki ludzie nie zrozumieją jednej prawdy to ni tutaj nie drgnie. Otóż zmiany zaczynaja sie od nas samych, to my musimy w końcu zacząć być uczciwi i nie szukać wszędzie luk w prawie. Później ze wspólnym interesem ruszyć pod sejm (na dobry początek zarządzić uchwałę lustracyjną, z naszą rusofobią powinni ludzie się zjednoczyć)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gabistodolarow
-1 / 1

@Hung
Bo niestety jest tak, że ludzie nie potrafią na spokojnie porozmawiać i jeżeli mówisz że głosujesz na kogoś to od razu wybucha kłótnia. Podam Ci prosty powód dlaczego nie głosować na Bronka (1- spot wyborczy, Bul mowil, o tym, ze pomogl rodzinie. Pytam sie w czym? mogl zavetowa ustawe o podniesieniu wieku emerytalnego, zmniejszeniu strefy wolnej od podatków, zwiększeniu podatku na ciuszki dla dzieci. NIC nie zawetowal, kazda przeszla bez problemu. 2-chroni ludzi z WSI, pro civili i SKOK Wołomin. Tych, ktorzy ukradli okolo 600mln zł (poczytaj warto), 3-zgrywa slodkiego idiote i robi wrazenie za granica,o Polsce kraju diotow. Dobra mam wiecej powodow, ale co się dotyczy obu: składają obietnice, które każdy logicznie myślący człowiek uzna za NIEMOŻLIWE,fizycznie nierealne do spełnienia, ale je składają, chociaż z góry WIEDZĄ, że ich nie spełnią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gabistodolarow
-1 / 1

@Krzysiek9375 Powiedz mi, tylko szczerze jakie oni mają różnice w programie? Jeden ylko pokazal jak ma nas w dupie, a drugi ewentualnie pokaze. W pierwszej tirze poszlam, oddalam glos, ale teraz? Obaj sa socjalistami, obaj obiecuja kokosy, mimo ze wiedza ze gowno moga i gowno zrobia. Skladaja obietnice NIEMOŻLIWE w realizacji, a ludzie na nich glosuja, bo ich obietnice nie wymagaja realnych dzialan i zmian od ludzi, a kandydaci tacy jak: Braun, Korwin, czy Wilk, mowia szczerze i otwarcie: my Ci nic nie damy, mozemy zawetowac kilka ustaw, zabierzemy Ci ZUS, zasilek i becikowe, Ty bedziesz zarabial wiecej, nikt Cisie nie bedzie wpieprzal. Tylko jeden problem, dla ludzi nie do ominięcia TO WYMAGA PRACY i ZMIAN! A Komorowski i Duda to wiadomo- niby przeciwnepartie, a program ten sam, wiec jak nie zaglosuje bedzie tak samo super, bo mnie to nie dotyczy, ja nie bede musial robic nic

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
0 / 2

@gabistodolarow WIEM O TYM. Tyle możemy zyskać, żeby tej krzywej facjaty komora nie oglądali zagraniczni, bo robi obciach. Gdzie się pojawi to obciach. On nas reprezentuje do cholery! a wygląda tak, że z powodzeniem mógłby odkrywać rolę Ferdka Kiepskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gabistodolarow
0 / 0

@krzysiek9375 dobra, niech Ci będzie zagłosuję na Dudę, ale obok i tak napiszę co myślę o obu kandydatach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krzysiek9375
0 / 0

@gabistodolarow wiem, że to żaden wybór. Tyle, że komor miał już swoje 5minut... a raczej lat. Teraz nagle się obudził, przekupuje celebrytów za hajs, który zawinął Polakom, przekupuje ludzi, żeby robili dla niego sztuczne tłumy.. to jest pranie mózgu. On jest najlepszym aktorem jakiego widziałem. A pod maską tego "zwykłego Polaka" kryje się kłamca i intrygant. Gość tak oszukuje ludzi, że jestem pod wrażeniem jego umiejętności. Ten gość jest niebezpieczny. Widać po nim to wszystko. Nie musiał by kombinować, gdyby miał szczere zamiary

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Ciemnogrodzianin
+1 / 1

Cwaniacy i pasożyty wybiorą Bronka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kllll
0 / 0

bronek sorry ale reli8gia i polityka ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem