Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar maaciekk
+13 / 17

@Sasame Jesteś daltonistą?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bo_szkoua_to_zuo
+14 / 16

Podejrzewam raczej braki w elementarnej edukacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Smyku123
+17 / 35

Mnie najbardziej dziwi czemu geje i lesbijki uważają, że nie mają równych praw. Przecież mają równe prawa. Tak samo jak osoby heteroseksualne mogą zawierać związek małżeński z płcią przeciwną, nikt im tego nie broni a prawo jest takie samo dla wszystkich. Związek małżeński to związek kobiety i mężczyzny i nic tego nie zmieni. Jeśli ktoś jest gejem to niech sobie będzie ale czemu specjalnie dla nich coś tak ważnego jak związek małżeński zmienia zupełnie swoją formułę? Przez takie pseudozwiązki niedługo prawdziwy związek małżeński będzie gówno wart. Niech jeszcze wprowadzą związki małżeńskie z bratem, siostrą, psem, dziadkiem, wujkiem, z własną matką albo z czterema osobami naraz. Dla mnie to jest straszliwa głupota. Jestem tolerancyjny i niech gej sobie będzie gejem ale niech związek małżeński faktycznie będzie prawdziwym związkiem małżeńskim, kobiety i mężczyzny, a nie czymś karykaturalnym, dla każdego, z kim chce i kiedy chce

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Chung
-4 / 20

@Smyku123 wytłumaczę Ci to na przykładzie języka. Załóżmy, że Niemcy nakazują Polakom rozmawiać po Niemiecku a następnie by powiedzieli (analogicznie do Twojego komentarza, zmieniłem jedynie „związek” na „język”):
"Mnie najbardziej dziwi że Polacy uważają, że nie mają równych praw. Przecież mają równe prawa. Tak samo jak Niemcy mogą rozmawiać po Niemiecku, nikt im tego nie broni a prawo jest takie samo dla wszystkich. Język jest tylko Niemiecki i nic tego nie zmieni. Jeśli ktoś jest Polakiem to niech sobie będzie ale czemu specjalnie dla nich coś tak ważnego jak język zmienia zupełnie swoją formułę? Przez takie pseudojęzyki (jak Polski) niedługo prawdziwy język (Niemiecki) będzie gówno wart. Niech jeszcze wprowadzą języki ukraińskie, góralskie psie, łacińskie albo języki elfów. Dla mnie to jest straszliwa głupota. Jestem tolerancyjny i niech sobie będą Polacy ale niech język faktycznie będzie prawdziwym językiem (Niemieckim), a nie jakimś karykaturalnym, dla każdego, z kim chce i kiedy chce”. – nóż Ci się w kieszeni otwiera po przeczytaniu mojego komentarza? Uważasz, że to było by niesprawiedliwe, żeby ktoś Ci czegoś zakazał? Mi również po przeczytaniu Twojego komentarza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2015 o 1:27

avatar ZONTAR
-2 / 8

@Chung - ta logika jest kretyńska. Bardziej logiczną analogią byłoby mówienie o dyskryminacji mężczyzn, bo nie mogą rodzić dzieci.
Małżeństwo to małżeństwo, niech sobie biorą związki partnerskie nawet na identycznych zasadach. Jeśli ktoś chce zmusić większość do zmiany definicji słowa w imię tolerancji, to sam jest nietolerancyjnym bucem, który nie szanuje naszej kultury. Tak samo wygląda sprawa ze zmianą definicji na rodzica A i B. Gdyby homoseksualni zakładali związki partnerskie i byli opiekunami adoptowanych dzieci, to by się im wielka krzywda stała, bo nie są nazywani małżeństwem, a dla adoptowanych dzieci nie są matką i ojcem, a opiekunami? Piedolenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A konto usunięte
+2 / 6

@chung W mysl konstytucji kazdy jest rowny i ma takie same prawa oraz obowiazki. Roszczeniowa postawa pedalow ma na celu sprawic by homoseksualisci byli na pozycji uprzywilejowanej. Geje jakos nie chodza na parady rownosci i nie walcza o "rowne" traktowanie czy cos tylko zajmuja sie wlasnym zyciem, swoimi obowiazkami. Za to wlasnie pedaly biegaja po paradach, afiszuja sie z tym kim "sa" jakby mieli jakis bol dupy w zasadzie doslownie i w przenosni... Tak miedzy gejem a pedalem jest roznica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Smyku123
0 / 2

@Chung Przykład dałeś z dupy, mógłby on pasować gdybyśmy mieli sytuację taką, że związki małżeńskie są dozwolone dla homo i hetero a potem nagle zostałoby uznane, że tylko związki hetero są słuszne a homo nie. My mamy do czynienia z zupełnie odwrotną sytuacją. Związek małżeński to związek kobiety i mężczyzny. Jeżeli ktoś jest gejem to jego strata, wybrał sobie takie życie i musi się liczyć z pewnymi niedogodnościami. Ja jako hetero nie pójdę do łóżka z innym mężczyzną mimo, że mam takie prawo. Homo nie weźmie ślubu z płcią przeciwną mimo, że też ma takie prawo, proste. Tylko czy to świadczy o nierównych prawach? Każdy decyduje o własnym życiu i tak jak gej nie wykorzysta wszystkich swoich praw tak samo ja tego nie zrobię. Problem jest taki, że geje domagają się dodatkowych praw, nawet bardzo absurdalnych - takich jak związek małżeński. Niech sobie będą ze sobą ale niech nie ośmieszają związków małżeńskich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jacaato
+3 / 13

@Nikos123 rozmnażanie bezpłciowe przez paradowanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Izaura_Podlasie
+31 / 63

@Nikos123 Ja kto jak? Nie będą. W ramach niedyskryminowania gejów i lesbijek zakażą rozmnażania się heteroseksualistom. Proste.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bp2345
0 / 14

@Nikos123 pączkowanie, fragmentacja, możliwości królestwie zwierząt jest wiele. A tak na serio, po co nazywać to "małżeństwem"? przecież to jest bez sensu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~kankankanakankana2
+4 / 8

@Nikos123 Jak Nameczaninie z jajek wychodzących z paszczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Malinator
+4 / 6

@Nikos123 Nie będą się rozmnażać. Dlaczego mieliby?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+3 / 5

@Nikos123 Nie będą. Nie wszyscy chcą mieć dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Maciej91
0 / 2

@Nikos123 Tak jak ty :) Czyli nie poruchają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
+1 / 1

@Nikos123 Wiesz, może Cię to zszokuje, ale dziecka nie robi się obrączką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nikos123
0 / 0

Ludzkość by przetrwała musi się rozmnażać.Chyba, że chcecie jej wyginięcia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Allanstine
0 / 30

A co na to Biblia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shikaten
+15 / 45

@Allanstine Bóg brzydzi się tym, co sam stworzył? Czy idealny, przepełniony Bóg może czymś się w ogóle brzydzić skoro kocha każdego z nas miłością przekraczającą nasze wyobrażenie? Proponuję dowiedzieć się czegoś więcej o religii, którą wyznajesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bp2345
+11 / 33

@Shikaten Bóg dał nam wolną wolę, skutki widać na powyższym obrazku. Dał nam sygnał, że nie jest to dobre ale człowiek jak zwykle chce wiedzieć lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albiorix
+8 / 18

@Allanstine Biblijny Bóg w tej samej księdze i w takim samym stopniu brzydzi się krewetkami, wieprzowiną i mnóstwem innych rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubala0304
+3 / 9

@Allanstine @RizoTorisoo Oczywiście, że Biblia mówi też o tym: "Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą. To jest obrzydliwość!" (Kpł 18, 22)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Czarnuch3
0 / 8

@Allanstine Urodziłem się biały, nienawidziłem tego ale dzięki modlitwom, memu księdzu i 2 psychologom udało mi się zostać dumnym czarnym człowiekiem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+2 / 4

@RizoTorisoo Biblia bardzo dużo o tym. Nie wiesz dlaczego Bóg zniszczył Sodomę? Tylko w cywilizowanym świecie oddziela się przepis państwa od przepisów wyznań. Nikt nie każe nikomu uprawiać seksu z osobami tej samej płci. Nie chcesz to nie uprawiaj. Ja tez nie chcę. I nikt mnie nie zmusza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubala0304
+3 / 3

@Innkeeper Zapominasz, że mieszkańcy Sodomy usiłowali dokonać zbiorowego gwałtu. To ostatecznie rozgniewało Boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Bóg_to_ma_poczucie_moralności_nie_ma_co
+3 / 5

@kubala0304 chyba zapomniałeś, że człowiek którego Bóg uważał za sprawiedliwego chciał oddać swoją żonę i córkę w ręce gwałcicieli. Ot, taki to istny wzór do naśladowania.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szmoc1
-1 / 5

@Allanstine 1 Kor 6, 9-10 "Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ANI MĘŻCZYŹNI WSPÓŁŻYJĄCY ZE SOBĄ, ani złodzieje, ani chciwi, ani pijacy, ani oszczercy, ani zdziercy nie odziedziczą królestwa Bożego."

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubala0304
-1 / 1

@Bóg_to_ma_poczucie_moralności_nie_ma_co - Bóg by na to nie pozwolił, tak jak w historii z synem Abrahama.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

@kubala0304 różnicą zasadniczo jest to, że w historii z Izaakiem to Bóg kazał Abrahamowi zabić syna, a tam Lot chciał to zrobić sam z siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ThomasHewitt
+22 / 58

Niech się kochają, nic mi do tego, dopóki nie robią nikomu krzywdy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
+13 / 21

@ThomasHewitt To kim są i co robią to ich sprawa i nikt o to nie ma pretensji. Pretensje dotyczą ingerowania we władzę, politykę, szkolnictwo i zaginanie rzeczywistości na swoją stronę. Np przez uczenie, że homoseksualizm jest dobry dzieci, które nie do końca postrzegają znaczenie dobra i zła. Tym samym od małego wmawia się, że coś jest dobre, a to poszczególne zachowanie człowieka o tym świadczy, a nie to do jakiej grupy przynależy. Poza tym lgt jako organizacja jest żałosna i podejrzana, za dużo problemów tworzy i na siłę przepycha swoje racje, więc o ile do gejów nic nie mam, to do pedałów i zwolenników lgbt już jak najbardziej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
-1 / 19

@Wojtek1291 Z mojego punktu widzenia Kościół znacznie poważniej ingeruje w prawo. Homo nikomu nie każą vbyć homo, ani nie zakazują bycia hetero. Kościół chce wprowadzania zakazów co ogranicza wolność wszystkich obywateli, również niewierzących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~źrodłoprosze
+2 / 6

@Innkeeper źródło proszę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wojtek1291
-2 / 4

@Innkeeper Kościół to osobna kwestia do rozwiązania. Jednak nie będę wspierał lgbt, by zwalczać KK ani wspierał KK, by to on zwalczał lgbt. A mylisz się pisząc, że nie narzucają się z homo. Jak jesteś przeciwny, to od razu jesteś homofobem. Nie masz prawa być przeciwny i mówić o tym głośno, za to Oni mogą i niejednokrotnie zarzucają komuś, że jego zachowania urażają i zaczyna się nagonka. Ludzie mówiący o tolerancji i szacunku, a jak ktoś im nadepnie na odcisk, to potrafią zniszczyć i zaszczuć. Wzięli się za dzieci, bo dorośli nie dają się tak mamić i wejść sobie na łeb i tego nie daruję lgbt. I jestem przeciwny dawaniu homo dzieci właśnie przez wmawianie na opak, że wszystko w homo jest ok. Takie wybielanie i robienie prania mózgu. Skoro nie potrafią wychowywać dzieci bez prania im mózgu, to nie powinni ich mieć. Obecnie jak dla mnie to jest kaprys (posiadanie dziecka). Nie mogą ich mieć, bo ich "naturalna" orientacja im nie pozwala, więc szukają obejść zupełnie nienaturalnych i wmawiają, ze jest wszystko git. Bo to, że nie można mieć dzieci przez uwarunkowania biologiczne jakimi jest płeć i się zleca urodzenie dziecka surogatce, to tak jakbym ja nie umiał szyć i zlecił krawcowej uszycie mi spodni. Zwykłą usługa. Ale dziecko to coś więcej jak przedmiot, a właściwy rozwój dziecka jest niemożliwy bez wzorców. Jak ktoś wypiera prawdę dla własnej wygody i zastępuje ją mrzonkami, to jakie wzorce przekaże dziecku? Jak Wam pasuje odwracanie kota ogonem i robienie takich cyrków, to Wasza sprawa. Ja nie mam zamiaru dziecku tłumaczyć prawdy i wyjaśniać dlaczego jak mówi to samo, to go atakują słownie i wmawiają mu jakieś brednie. Póki co ssaki się rozmnażają przez zapłodnienie samicy przez samca i u człowieka podstawową komórką społeczną jest rodzina, czyli ojciec i matka, mężczyzna i kobieta. Każde z nich ma swoje role i zadania, które się różnią i uzupełniają. Udawanie taty czy mamy, to nie to samo co bycie nią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikt1092
-2 / 50

Jestem tolerancyjny dla wszystkiego jeżeli nie krzywdzi, nie obraża, nie rani drugiego człowieka. ;) Homoseksualiści urodzili się homoseksualistami i nic tego nie zmieni. Nie oznacza, że są gorsi tylko po prostu inni i też mają prawo do szczęścia. ;) Niech kochają się i biorą śluby- to nikomu krzywdy nie zrobi. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AnalnyPenetrator
+7 / 37

@nikt1092 Tak tak, dajmy im jeszcze prawo do adopcji, wtedy na pewno nikt nie będzie się śmiał z dzieciaka że ma dwóch "tatów", zero krzywdy eheeeeee.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
+1 / 29

@nikt1092 nikt nie rodzi się homoseksualistą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Azon
+6 / 14

@Słuchaj_naukowców_a_nie_księży Wątpię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
-1 / 7

czerpie wiedzę z książek a nie od kolegów w saunie, jak ty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Słuchaj_naukowców_a_nie_księży
+3 / 17

@Morog, Biblia raczej nie jest książką, z której powinno się czerpać wiedzę o świecie. Dobry kryminał z elementami fantastyki, ale nic ponadto. No chyba, że wierzysz w gadające węże, pół-aniołów o których żadna kultura nie wspominała, w to, że mimo 40 dniowego potopu żyją organizmy mające tysiące lat które to zdołały jakoś przetrwać i w to, że gadający płonący krzak stworzył z niczego jakieś tablice. Spoko, jeśli w to wierzysz, to Twoja broszka, ale nie zmuszaj innych, by żyli wg tego właśnie światopoglądu, bo nie różni się to za wiele od karania ludzi za to, że obrazili boga wulkanu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikt1092
+3 / 7

Nie jestem za adopcją. ;) Wyraźnie powiedziałem "nie krzywdzić", a wychowywanie przez dwóch ojców czy dwie matki jest skrzywdzeniem dziecka, które będzie się spotykało z brakiem akceptacji. ;)
Nie rodzi? Wydaje mi się, że to uwarunkowanie genetyczne, ale nie kłócę się- może macie rację.
Ale czy to coś złego? Czy homoseksualista jest gorszy od heteroseksualnego człowieka? Póki jest dobrym człowiekiem, nikogo nie krzywdzi ja nic do niego nie mam. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
+2 / 6

@Reverse3RP Konstruktem społecznym jest to, jak postrzegamy płeć, jakie przypisujemy jej role, jakie stereotypy, itd, a nie to co masz między nogami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DJozor
-5 / 5

@nikt1092 nie urodzili się tylko mieli coś nie tak w dzieciństwie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikt1092
+2 / 2

@DJozor , coś nie tak?
O to mi właśnie chodzi. Brak tolerancji. Dlaczego przeszkadzać ma nam to czy dana osoba woli mężczyzn czy kobiety? Czy wyznaje Islam czy Chrześcijaństwo? Itd, itd.
Póki jest dobrym człowiekiem, który nikogo nie krzywdzi to niech sobie żyje spokojnie. Też ma prawo do szczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PradawnyWilk
0 / 0

@nikt1092 To Choroba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nikt1092
-1 / 3

@PradawnyWilk to nie jest choroba. ;) To jest odmienność. Choroba kojarzy się z czymś gorszym, z czymś co należy zwalczyć, usunąć. Takie podejście jest chore. ;>
Rozumiem jakby wydarzyła się apokalipsa i ludzie na Ziemi zostałaby garstka, to wtedy każdy homoseksualista byłby bezużyteczny, ale teraz? Przy ponad 7 miliardach ludzi? Proszę Was

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

@Reverse3RP Przede wszystkim, przedszkole w Norwegii obejmuje dzieci do lat 5. Ten eksperyment wyglądał nieco inaczej: najpierw dzieci miały przejąć obowiązki dedykowane przeciwnej płci, następnie chodziły jednakowo ubrane i zwracały się do siebie bezosobowo, potem chodziły nago (nie z powodu chorych fantazji eksperymentatorów, ale dlatego, że w krajach skandynawskich np. wspólna kąpiel rodziców z dziećmi czy wspólne przebywanie w saunie jest traktowane jako naturalne). Sam eksperyment miał uświadomić dzieciom, że nie istnieje coś takiego, jak obowiązki kobiece i męskie. Z kolei w latach '50 miał miejsce znacznie ciekawszy "eksperyment": przedwcześnie urodziły się dwa bliźniaki, chłopcy, jeden z nich miał problem z oddawaniem moczu. Lekarze zdecydowali się na interwencję chirurgiczną, ale na skutek czyjegoś błędu, mały stracił penisa. Ponieważ w latach '50 zeszłego wieku święciła popularność teoria, że płeć jest rzeczą wychowania, lekarze uznali, że przerobią chłopca na dziewczynkę i poobserwują. Efekt? Początkowo doskonały: rodzice mieli bliźnięta: chłopca i dziewczynkę. Problemy zaczęły się w wieku (jeśli dobrze pamiętam) 3 - 5 lat. Kiedy ten przerobiony dorósł przeszedł operację zmiany płci z kobiety, z powrotu na mężczyznę, pozwał wszystkich do sądu, wszystkie sprawy wygrał i powiesił się gdzieś w latach '90. Wnioski? Nie możesz narzucić nikomu płci. Nie zmusisz człowieka do życia innego niż płeć z która się identyfikuje. Płeć nie jest względna, jest jasno i precyzyjnie określona. "Wszystko wskazuje na to, że orientacja może mieć podłoże biologiczne i psychologiczne." Bo ma. Można nakłonić ludzi do relacji homoseksualnych, tak samo jak można nakłonić homoseksualistów do relacji hetero. I co z tego? Tak ma wyglądać leczenie homoseksualizmu? "Założenie "gender" jest proste - płeć nie istnieje, to tylko relatywny wytwór kulturowy." To nie my.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

@Reverse3RP "Mam to gdzieś, jestem za prywatnym szkolnictwem i swobodą programową." I jak to sobie wyobrażasz? Będziesz wmawiać dzieciom, że dinozaury nie istniały, a człowieka stworzyła jakaś nadistota? Że rodzice zmniejszają ilość lekcji polskiego, języka z który ginęli nasi Dziadowie, na rzecz religii? "Osobiście nie popieram eksperymentowania na dzieciach w myśl idiotycznej ideologii której i tak nie rozumieją." Z tej samej przyczyny ujęłam słowo "eksperyment" w cudzysłów. Zauważyłeś czy nie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

"Twoja obsesja na punkcie religii powoduje że optujesz za etatystycznym państwem" @Reverse3RP , co to jest "państwo etatystyczne"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

@Reverse3RP Mimo wszystko wolę się dowiedzieć co według Ciebie oznacza wyrażenie państwo etatystyczne, bo Twoje wypowiedzi sugerują, ze posługujesz się zafałszowana definicją. edit. Ach, nie odpowiedziałam. "Już to widzę jak ludzie posyłają dzieci do szkoły w której uczy się że dinozaury nie istniały." Otóż, posyłają. Najbardziej widocznym przypadkiem jest USA, gdzie są szkoły publiczne uczące wyłącznie kreacjonizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2015 o 10:30

avatar Hannya
0 / 0

@Reverse3RP Hmmm... definicja dobra, czyli gdzieś musiałeś posłużyć się nadinterpretacją.. Gdzieś Ty się u mnie dopatrzył etatyzmu? I wyprowadziłeś wniosek na podstawie rzekomej obsesji religii? Mniejsza z tym. Nie odpowiedziałeś na pytanie jak wyobrażasz sobie swobodę programowa w szkołach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

@Reverse3RP No to patrz jak wpadłeś we własne sidła. "(...)optujesz za tym żeby program nauczania był jednolity i kontrolowany przez administraturę państwową." Nie program, a podstawa programowa. A od szkoły ma zależeć, co zrobi ponad to. A od rodziców ma zależeć do jakiej szkoły poślą dziecko. " "Nie odpowiedziałeś na pytanie jak wyobrażasz sobie swobodę programowa w szkołach." - Normalnie. Jeszcze za Kisiela w zamierzchłym PRL-u ludzie mówili, że jak się zniesie ceny regulowane, to wydarzy się katastrofa." Bardziej precyzyjnie proszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

@Reverse3RP "Program nauczania nie powinien być kontrolowany przez administraturę państwową i kropka. Nie obchodzi mnie czy podstawa czy całość. Wcale." A przez kogo powinien być kontrolowany? Przez rodziców? Myślisz, że każdy rodzic ma wystarczając kwalifikacje? Czy Ty masz wystarczające kwalifikacje, żeby właściwie ocenić ten stan? " "Bardziej precyzyjnie proszę." - A jak się teraz tworzy programy nauczania?" Nie wiem, powiedz mi. "Mam ci technicznie opisać cały proces?" Bardzo proszę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Hannya
0 / 0

Reverse3RP "Nie opiszę ci technik nauczania bo ich nie znam (...)" Nie pytałam o techniki nauczania, a o tworzenie programów nauczania. Ale, tak, techniki nauczania zależą od nauczyciela i szkoły. Różnice katastrofy nie spowodują. Pytam o to, jak wyobrażasz sobie zasady tworzenia programów nauczania: czyli tą bazę, którą każdy człowiek powinien znać. "Tak przez rodziców" Twoim zdaniem każdy rodzić ma wystarczające kwalifikacje, żeby to ocenić? A poza tym, rodzice już mają taką możliwość: każdy jeden może wystąpić o nauczanie "domowe", prowadzone przez samych rodziców, albo wynajętych nauczycieli. "(...)istnieją specjalistyczne ośrodki na których szkoły mogą się wzorować." Fakt, istnieją i szkoły się na nich wzorują. Tyle, ze te szkoły dotyczą technik nauczania, nie tego, czego dzieci są uczone. "Natomiast jeśli chodzi o zajęcia pozaprogramowe lub ponadprogramowe - to już rodzice zdecydują czy dziecko powinno mieć religię, wychowanie seksualne czy wcale ani jednego ani drugiego." Rodzice mają wybór religia, etyka, czy jedno i drugie. Wychowanie Do Życia W Rodzinie, zwane także Wychowaniem Seksualnym, to inna bajka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2015 o 12:27

avatar DracarysDragon
-4 / 18

Po cholerę robisz demota, jak nie masz nic do powiedzenia? Media już tak huczą od tego jakże odkrywczego newsa, że strach cokokwiek włączyć, żeby nie dostać oczopląsu od tęczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RobstarSsjG
+9 / 15

@DracarysDragon ja nie oglądam telewizji i pierwszy raz widziałem ten news właśnie w tym democie więc zaciśnij dupę proszę bo świat nie kręci się wokół ciebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~XFUNKY
+1 / 23

W DUPACH SIĘ POPRZEWRACAŁO.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jfkdjgd
-1 / 13

sam wyjdź PEDALE. sam domagasz się tolerancji, a nie tolerujesz innego światopoglądu. tym się różnisz od osoby tolerancyjnej albo geja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+2 / 6

@jfkdjgd Hahahaha no tak, bo każdy kto jest za szeroko pojętą tolerancją jest gejem, tak samo jak każdy Polak, który walczy z problemem głodu w Afryce jest murzynem. A taki światopogląd nazywa się egoizm i trudno takie osoby tolerować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kuba007x
+1 / 29

Upadek jest bliski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~I_dobrze_zrobili
-2 / 36

Dokładnie, upadek dyktatu KK który myśli, że ma monopol na stwierdzanie co jest dobre, a co złe. USA wiele razy robiło coś wbrew kościołowi, np. zdelegalizowali niewolnictwo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puncheroq123
+4 / 22

Koleś.... czemu KK ci tak przeszkadza ? Ból dupy antyteisty o nie udane życie ? ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+3 / 13

@Puncheroq123 Nie, ból dupy o to, że raz w tygodniu dorośli ludzie zbierają się, żeby odprawiać czary za moje pieniądze. Ból dupy o to, że Kościół nigdy się nie myli, a jak się myli, to to jest metafora. Ból dupy o to, że te ,,prawdy" mam tłuczone do głowy na każdym kroku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puncheroq123
-1 / 3

Za twoje pieniądze ...rozumiem że co tydzień dajesz na tacę? Chociaż rozumiem, niszczenie KK stało się po prostu modne. NWO

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2015 o 8:07

W www4
0 / 2

@Puncheroq123 Nie, z moich podatków są finansowane spelle ochronne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puncheroq123
-2 / 2

Wolałbyś wydawać na Meczety 10 razy więcej pieniędzy i przejść na ich wiarę? Doceń to jak jest... Bo Kościół upadnie, ale nie umrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puncheroq123
0 / 0

Podatek od Kościoła to pikuś w porównaniu z kradnącymi podatkami... To na prawdę nie jest za wiele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+1 / 1

@kuba007x Nie. Nie chcę płacić na meczety, nie chcę płacić na Merce rządu... Ale jest jak jest i myślę, że jak proboszcz nie kupi sobie nowej limuzyny to świat się nie zawali. Wątpię, żeby przez to Polska została zislamizowana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gfdjgd
+7 / 11

Przynajmniej nie będzie się zmuszać dzieci w przedszkolu do chodzenia na parady "równości".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TakDlaPO
-1 / 7

A gdzie i kiedy się zmusza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dkgjdfk
+1 / 5

W Szwecji

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~We_flądrze_tego_pewnie_nie_napisali
+4 / 8

analogicznie można powiedzieć, że zmusza się dzieci do wycieczek. Wyobraźcie sobie, że kto nie chce iść, ten nie musi. Dziwne, co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gjdfkgjdk
0 / 4

Ale wycieczki nie są organizowane z niskich pobudek politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Matired
+6 / 6

Bredzisz. Sam ekskomunikował księdza popierającego tzw. małżeństwa gejów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quant
+4 / 10

A mnie wkurza to zawłaszczenie symbolu tęczy przez ruchy LGBT. Od tysiącleci tęcza symbolizowała nadzieję i szczęście (czasem bogactwo), a teraz ma symbolizować homoseksualizm, bo tak sobie ktoś postanowił? Nic nie mam do homoseksualistów, niech sobie zawierają małżeństwa i żyją jak chcą, nic mi do tego. Ale kocham tęczę, bo to po prostu piękne zjawisko i nie bardzo mi się uśmiecha, że teraz zachwycając się tęczą mogę zostać wzięty za geja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+1 / 3

@Quant Gej oznacza ,,osobę beztroską, szczęśliwą", także pasuje to do symbolu tęczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Recepta_na_szczęście
+12 / 20

Zmusza ktoś Was do brania ślubu z osobą tej samej płci? Nie? A wiec, co Was obchodzi z kim się żeni/za kogo wychodzi ktoś inny? Zajmijcie się swoimi problemami a jak ich nie macie to się cieszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Morog
0 / 12

wytłumaczę, nie chodzi o małżeństwo tylko to pierwszy krok do adopcji dzieci by zaspakajać swoje chore żądze

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+1 / 7

@Morog Chorą żadzą nazywasz chęć posiadania potomstwa? Nice... Poza tym, idąc twoim tokiem myślenia to prawo jazdy to pierwszy krok do wypadku samochodowego. Więc zdelegalizujmy samochody.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~To_też_mamy_zlikwidować
+7 / 17

Medycyna, celibat i powstrzymywanie się od gwałtu na każdej atrakcyjnej dziewczynie która Cię mija też jest nienaturalne. Tak samo jak religie i wszelka forma pomocy społecznej. Fajne, żyjmy jak jaskiniowcy, podcierajmy się świeżym liściem i nie podróżujmy dalej niż na 50km w ciągu dnia, bo przecież wszelkie maszyny są nienaturalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~To_też_mamy_zlikwidować
+5 / 9

@Makinda akurat "dwóch miziających się facetów" było znanych już w starożytności, w przeciwieństwie do samolotów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+2 / 4

@Makinda Dokładnie, geje byli zawsze i żaden Jahwe czy inny Mahomet nie ma na to wpływu. Podejmowano już próby leczenia homoseksualizmu, bezskutecznie. Więc łatwiej jest po prostu pozwolić im żyć normalnie. Zresztą co ci to przeszkadza?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EndrjuCzyliAndrzej
-1 / 3

@www4 Ale czy kiedyś tak nagłaśniano gejów? Nie. Więc coś ze światem jest nie tak jeżeli tak skupia uwagę na mniejszości. Mniejszość ta nie miałaby żadnych problemów gdyby nie nagłaśnianie jej istnienia i ubóstwianie go. Nie mam nic do gejów póki nie wchodzą mi w życie, ale gdy czytam jaka to sensacja bo homoseksualiści mogą się żenić to zaczynam się denerwować, bo tak się dzieje gdy wpychasz do głów większości bezsensowne sensacje na temat mniejszości. Świat upada w przyszłości będzie wojna, gdyż cały świat już wrze. Ludziom nie wmówisz że coś jest normalne, naturalne lub w 100% prawidłowe, no chyba że jesteś bezmózgiem łykającym każdą papkę którą zobaczysz w internecie czy telewizji. Ludzie mają swoje zasady i standardy. Niech przestaną nagłaśniać i promować takie bezsensowne rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreon
0 / 2

@EndrjuCzyliAndrzej Sarcasm alert! Też nie lubię słuchać o tym jak jakiś pijany kierowca spowodował wypadek i tym samym zabił matkę z dzieckiem. Przecież pijani kierowcy to mniejszość więc nie powinno się o nich wcale mówić, a robiąc z tego problemy i mówiąc o tym w mediach tylko nagłaśniamy ich istnienie i ubóstwiamy ich. Gdyby nie media trąbiące o tym, że nie należy pić wsiadając za kierownicę, nie byłoby pijanych kierowców. Po co robić z tego sensację, przecież nikt nie przywróci życia tej matce z dzieckiem. Niech przestaną nagłaśniać i promować takie bezsensowne rzeczy. Teraz sam zobacz jak kretyńsko brzmisz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Makinda
-1 / 1

Zaczynacie moi drodzy podawać zbyt skomplikowane porównania, a sprawa jest prosta. Tolerancje i inne bzdury doprowadziły do tego, że każdy z nas, we własnym kraju nie może śmiać się z grubasa, obrażać Żydów i Murzynów, a największy socjal mają cyganie. Promocja peda*stwa przekracza wszelkie granice. Nie wiem w jakiej formie, ale trzeba to zatrzymać. Zobaczcie co się dzieje we Francji, gdzie w centrum Paryża można spotkać dwóch murzynów idących za rękę z maczetą w kieszeni i gotowych w imię allaha obciać białemu głowę. Czy naprawdę uważacie, że tolerancja nie powinna mieć granic nieprzekraczalnych, przynajmniej w naszym cebulowym kraju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+1 / 1

@Makinda Uważasz, że poniżanie ludzi jest czymś dobrym? Nadal możesz obrażać Żyda czy Murzyna czy Polaka, tylko że każdy z nich może cię zgodnie z prawem pozwać. To nie jest tolerancja, tylko równość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suarna
0 / 0

@Makinda Zanim zaczniesz apelować do ludzi o szanowanie polskiego języka, naucz się go. Nie z przymiotnikami w stopniu równym pisze się razem. Poza tym właśnie o to chodzi, żeby szukać nowych słów, zapożyczać je, jeśli nie mamy swojego odpowiednika (odpowiednik to wyraz znaczący DOKŁADNIE TO SAMO, czyli nie "pedał". Pedał to osoba, która nadmiernie afiszuje się ze swoją orientacją i zmusza ludzi siłą do zaakceptowania jej. Tak się nie robi, po prostu njiektórzy ludzie to debile.) Jak myślisz, jaka część języka polskiego to zapożyczenia z łaciny (ogromna), niemieckiego (trochę mniejsza, ale też duża, np. burmistrz od burgmister), francuskiego (np. biuro, od bureau), angielskiego (komputer? tablet? pozdro, jak znajdziesz inne słowo, to daj znać, bo jak na razie nie ma takiego, które oddawałoby istotę tych przedmiotów w języku polskim)?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar centurionek
+8 / 10

Przestańcie się tak pienić, to Was raczej nie dotyczy. Pozwolili homoseksualistom na ślub cywilny i bardzo dobrze. Przynajmniej nie będą mieć problemów w przypadku dostępu do informacji o stanie zdrowia chorego i tym podobnych, gdzie aby druga osoba też mogła się czegoś dowiedzieć musi być wpisana jako członek rodziny lub małżonek/małżonka. I nie, nie jestem za tym, aby geje i lesbijki adopotowali dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pakim
+5 / 5

Ale gdy ktoś trafii do szpitala nieprzytomny i tej informacji nie będzie mógł podać to lekarz ma podawać informacje " osobie o której jest przekonany że działa dla dobra chorego". W przypadku żony raczej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zibi27
-5 / 11

Depopulacja ludności postępuje w najlepsze. Za 20 lat za bycie hetero będą wieszać, bo to będzie dewiacja :( Ludzkość zaczęła spadać w przepaść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+3 / 3

@zibi27 Oczywiście, bo nieważne, że co pokolenie mówiono, że ,,za 20 lat świata już nie będzie", to że ty to mówisz oznacza, że to jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreon
0 / 0

@zibi27 To w sumie dobrze bo ludzi na świecie jest zbyt dużo. Wierz mi, kiedy gatunek ludzi wymrze, natura będzie wdzięczna i w końcu odetchnie z ulgą, o ile sama nie wymrze przed człowiekiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~zenon241141
+1 / 1

No i ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TakDlaPO
+6 / 12

I bardzo dobrze, przyznanie homoseksualistom praw do zawierania związków cywilnych jest kwestią przestrzegania praw człowieka. Jeśli prawo stanowi, że osobom homoseksualnym przysługują te same prawa, co heteroseksualnym, to brak możliwości zawarcia oficjalnego związku jest zwykłym aktem dyskryminacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+5 / 5

I pośród tych wszystkich pięknych lub smutnych rzeczy w Polsce autor przejmuje się tym, czy geje i lesbijki w USA będą mogli zalegalizować swoje związki? A co kogo obchodzi kto kogo bzyka po drugiej stronie oceanu i czy robi o przed ślubem, czy po? Dziewczyna ci chłopie wyjechała na wakacje i nie chcesz od niej dostać pocztówki z miesiaca miodowego z Lucy z Las Vegas?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~KutasiarskiLans
-1 / 3

Dobrze !!! Niechaj świat pokryje się gejami ! Więcej dziewczyn dla nas !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~mroczek123pl
+5 / 5

Mi tam nie przeszkadza, tylko błagam.... nie pozwólcie im adoptować dzieci D:.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elbaf
0 / 2

Hmm... kiedy Waszyngton ostatnio zakazał coś odgórnie to pewnym stanom się to nie spodobało... ciekawe jak będzie tym razem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Nie_sądzisz
+2 / 4

Tym razem po prostu dal prawo, a nie nakazał. To ekstremalna różnica.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sizar
+2 / 4

Trybunał Konstytucyjny USA stwierdził, że zakaz zawierania małżeństw przez homoseksualistów jest niezgodny z Konstytucją USA... To by się autorzy Konstytucji zdziwili...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~POLAK2141412
-2 / 4

W Polsce w każdym mieście można dostać wpier*ol za nic ale cieszę się że nasz kraj jest Rasistowski i nie ma się czego bać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Paranoję_się_leczy
+3 / 5

No, faktycznie - jakiś gej mógłby Cie zmusić do ślubu, no nie? Albo co gorsza podać Ci tabletkę gwałtu i zgwałcić. A nie, sorry, to robią faceci. Czyli należy każdego profilaktycznie kastrować, żeby nie gwałcił? Skoro Ty takiego ślubu nie chcesz to sprawa Cię nie dotyczy. A więc, co Cię obchodzi jak żyją inni? To ich sprawa, a nie Twoja. I serio, nie musisz się bać, że jakiś gej Cię porwie i zmusi do ślubu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T To_onk
+4 / 4

Brawo, tak trzymac, przynajmniej mozna sie cieszyć ze zrozumienia za oceanem, bo kto dal onnym prawo o decydowaniu o życiu innych, nich kazdy zyje jak chce, nos w swoje zycie, chyba ze masz je na tyle spaprane ze wtracasz sie w cudze życie!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Czy_to_też_nie_jest_dewiacja
+7 / 9

A jak nazwać obsesyjne interesowanie się ciągle cudzym życiem i tym,z kim kto sypia?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W www4
+4 / 4

To się nazywa Zespół Macierewicza, jedyne znane lekarstwo to 10 g ołowiu zaaplikowane z dużą siłą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar inkognitko
+1 / 3

Ja tylko współczuję Teksańczykom - tam chyba dużo na zawał zeszło po takim widoku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~sswsade33
-2 / 6

Świat się kończy. I dobrze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K korsti
+2 / 2

Ja do homoseksuaistów nic nie ma, ale jak przychodzi taki jeden i zaczyna ci pieprzć, że nie możesz robić tego i tamtego, że jesteś nietolerancyjny i inne tego typu gówno, tylko dlatego, że on jest homo a ją hetero to ja dziękuję. Tak samo z feministkami, obcokrajowcami, czarnymi, białymi, wyznawcami innych religii oraz ludzi o innych poglądach, którzy są lepsi ponieważ są jacy są , a my jesteśmy gorsi bo jesteśmy tacy jacy jesteśmy, a w niektórych przypadkach dochodzi do zabójstwa, to po prostu przesada! Tacy ludzie to zwyczajny fanatycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dreon
0 / 0

@korsti Nie zapominaj, że nie każdy homoseksualista, feministka, obcokrajowiec, czarny, biały, wyznawca innej religii czy osoba o innych poglądach próbuje Ci narzucić własne zdanie i wymaga żebyś go przestrzegał. Najbardziej widoczni są Ci, którzy mają radykalne poglądy a osoby żyjące swoim własnym życiem, a nie życiem innych, są niezauważane i stąd biorą się mylne stereotypy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2015 o 6:08

B blizzarder
-3 / 7

Abstrahując od kwestii moralnych, homoseksualizm jest zjawiskiem szkodliwym społecznie. W Europie zachodniej i USA dominuje model rodziny 2+1, kobiety rodzą dzieci w bardzo późnym wieku lub nie rodzą ich wcale. Do tego dochodzi jeszcze coraz bardziej popularny homoseksualizm. Z drugiej strony mamy kulturę arabską w której szejkowie mają po 5 żon i 30 dzieci. W Niemczech Turcy mają po 6-7 dzieci i więcej. Homoseksualiści dzieci mieć nie mogą. Dziecko to obywatel i przyszły podatnik. Potrzebujemy dzieci. Piramida demograficzna w Polsce jest zachwiana, nasz naród czeka eksterminacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pejter33
0 / 4

@blizzarder Niby jak może być szkodliwy społecznie? Te araby w Europie to przez homo? Niż demograficzny też przez homo?? Może trzęsienia ziemi też, i tsunami też?? Ogólnie większość komentarzy tutaj, to stek demagogii, bzdur i przesądów na temat homoseksualistów. Chrzanicie 3 po 3 i sami utwierdzacie się w swojej głupocie, i sami siebie nie czytacie. Tutaj nie wiadomo komu odpowiadać, bo głupota głupotę goni jak za czasów średniowiecza, i inkwizycji.
Homoseksualiści nie mają dzieci nie dlatego że nie mogą, ale dlatego że rząd i homofobiczna instytucjonalność to utrudnia, dlatego 2%-3% Polskich obywateli jest zabetonowana w posiadaniu dzieci, w innych państwach takiego problemu nie ma. pary jednopłciowe wychowują dzieci na całym świecie. Te dzieci to kolejni podatnicy, którzy będą pracować i płacić podatki na obywateli innych krajów. A Polska z takim nastawieniem i wykluczaniem dużej społeczności obywateli, tylko dlatego że są homoseksualistami, tylko przyczynia się do dalszego spadku demografii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 czerwca 2015 o 0:54

avatar Darkbloom
+1 / 1

Tylko chodzi o to, że to, że dasz homoseksualistom prawo do małżeństwa nie sprawi że będzie ich więcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blizzarder
0 / 0

@Pejter33 Kraj taki jak Polska potrzebuje jak najwięcej osób w wieku produkcyjnym. Zdrowe społeczeństwo to takie, w którym wykres demograficzny ma kształt zbliżony do piramidy. Pedały mogą wychować ISTNIEJĄCE dziecko, ale nie urodzić nowe. Zaznaczę, że w imię takiej samej tolerancji i takiego samego postępu jak akceptacja dla pedałów, akceptowane są arabusy w krajach Europy zachodniej. Nic nie można im zrobić, bo poprawność polityczna na to nie pozwala i byłaby to dyskryminacja. To jednak co miałem na myśli, to fakt, że w obliczu tak dużej imigracji powinniśmy promować model rodzin wielodzietnych, a zamiast tego promuje się nachalnie model rodzin pedalskich, czyli BEZDZIETNYCH. To nawet gorsze od małżeństw, które mają tylko 1 dziecko. Wiesz jak działa ZUS? Jeśli wiesz, to wiesz też, że solidarność pokoleniowa polega na tym, że im na jednego emeryta przypada więcej osób pracujących tym lepiej dla systemu. Związki homoseksualne bynajmniej nie pomagają w rozwiązaniu problemu. Jeśli dalej twierdzisz, że w tym kontekście homoseksualizm nie jest zjawiskiem szkodliwym społecznie, to jesteś zaślepionym lewakiem i dalsza rozmowa z tobą nie ma sensu, dopóki nie przeczytasz choćby jednej książki do ekonomii. Nie czytasz wypowiedzi innych i nie potrafisz wyciągnąć z nich sedna, a zarzucasz innym głupotę. Szkoda, że nie można w komentarzu stosować wytłuszczeń i podkreśleń, bo takim jak ty trzeba wszystko wyłożyć jak dziecku z podstawówki. Powtórzę więc jeszcze raz - PROMOCJA RODZIN WIELODZIETNYCH, A NIE BEZDZIETNYCH, czyli pedałów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HarryLepper
+1 / 1

Tęczowy Dom? A tak naprawdę od 2009 to jest Czarny Dom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nico12890
+1 / 1

Takie żeczy to powinny być na wiocha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~NASZ_PEDAŁ_ROMAN
0 / 2

SKASOWALIŚCIE MOJE 4 POSTY........I TO MA BYĆ WOLNOŚĆ SŁOWA????? KOMUNISTYCZNO PEJSATA CENZURA......

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Adolf Hitler
+1 / 1

Dupa jest od srania!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Darkbloom
0 / 2

Tak, bo tylko homoseksualiści uprawiają seks analny. A powiem ci jeszcze, że penis jest od zapładniania i od sikania a nie od lizania. Więc rozumiem, że bojkotujesz też seks oralny?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Mówię_jak_jest
+1 / 1

Kobiety po prostu bojkotują jego więc się wyżywa tutaj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Memorian
0 / 0

jestes gejem w stanach? gratulacje masz nowe prawa, jestes hetero w stanach? co cie pedaly obchodza...? niech robia co chca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~smutneOczy
+2 / 2

Każdy ma prawo do miłości i zalegalizowania związku jeżeli jest dobrowolny z obu stron. Pomyślcie jakbyście wy się czuli jakby świat tępił was i wyzywał z powodu miłości która innym nie odpowiada

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E epliczek
0 / 0

Najlepsze jest to ze za nie długo i do nas to dojdzie!! Możemy się temu opierać może się nam to nie podobać ale patrząc na dzisiejsze nasze pokolenie chłopców w "rurkach" . Raczej nie będą z tym walczyć tylko za akceptują Gejostwa bo zostaną do tego tak przystosowani mentalnie przez media.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Suarna
0 / 0

@epliczek A przez kogo są kształtowane media? No? Przez kogo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mmtp
0 / 0

Problem polega na tym, że póki co żadnych dowodów na to, że homoseksualizm jest uwarunkowany genetycznie nie ma, bo gdyby tak było to już dawno ewolucja by takie allele wyeliminowała, przez dobór naturalny, proste nie mogą mieć dzieci nie mają komu przekazać takich genów i tyle, tak się działo np. z nieuleczalnymi chorobami przed erą rozwiniętej medycyny, więc raczej jest to uwarunkowane środowiskowo/psychologicznie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 18 sierpnia 2015 o 0:06

avatar ~smutneOczy
+1 / 1

@mmtp Pary pingwinów męskich opiekują się porzuconymi jajami właśnie po to żeby gatunek przetrwał, gdy para standardowa jaja nie chce lub gubi. Zresztą w każdym gatunku zdarzają się odrzucenia potomstwa. I jak widać u pingwinów nie prowadzi to do jakichś anomalii, czego tak się obawiacie w przypadku ludzi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Darkbloom
0 / 0

A skąd wiesz że homoseksualizm nie jest sposobem natury na przeludnienie? Może natura wytworzyła homoseksualizm w procesie ewolucji kiedy ludzi było zwyczajnie za dużo? Poza tym wiele osób homoseksualnych zwłaszcza w daaawnych latach musiało się ukrywać i byli zmuszani przez społeczeństwo do ślubów. I potem rodzili się kolejni homoseksualiści. Ja osobiście nie mam zdania na ten temat - może homoseksualizm jest uwarunkowany genetycznie a może nie. Wiem tylko jedno - nawet jeżeli homoseksualizm byłby z wyboru (co raczej ma nikłe szanse - nikt normalny by się nie decydował na z góry trudniejsze życie) to i tak zasługują oni na prawo do małżeństwa bo nikogo nie krzywdzą. Dwójka dorosłych ludzi w związku na który oboje sie zgadzają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar stachuW
-1 / 1

To prosty sposób na depopulacje - więcej pedałów i lesbijek - mniej dzieci :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Puncheroq123
-2 / 2

Niech sobie robią co chcą, tylko nie w Polsce. Nie chcemy tej choroby u nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NoToCiapatih
-2 / 2

Nie toleruje p3dałów, powinno się ich wszystkich powystrzelać co do jednego. Co innego lezbijki, które w ogóle mi nie przeszkadzają. (Nie z tego powodu, z którego myślicie, onaniści) tylko dlatego, że facet który choruje na nieuleczalną chorobę jaką jest homoseksualizm (wada genetyczna bądź coś na podobieństwo downa) zachowuje sie, wyglada, i mowi- jak ci0ta, nie jak facet, te p3dalskie ruchy rekoma, itd. a lezbijka to dalej kobieta i po niczym jej nie rozpoznasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jonaszewski
+1 / 1

I bardzo dobrze. Dwoje ludzi wybiera własną drogę, która w żaden sposób nie szkodzi reszcie społeczeństwa, po cóż więc ich unieszczęśliwiać? Zakaz i tak nie zmieni ich orientacji, a nam nie przybędzie ani nie ubędzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem