Społeczeństwo niepamiętające historii - przeżyje ją jeszcze raz. Patrz: UPADEK CESARSTWA ZACHODNIORZYMSKIEGO. Ps. Zapewniam was wszystkich - będzie bolało.
@wujawlade A u nas 2 miliony podpisów w sprawie referendum i rząd ma to w końcowym odcinku przewodu pokarmowego :/ Ten rząd trzeba usunąć na jesień jako szkodliwy...
Bądźmy szczerzy ideologia Gender jest sprzeczna z zasadami biologii... Tym co niewiedzą to podstawowe funkcja organizmu żywego to: zdolność do rozmnażania... ponieważ homo sapiens sapiens jest gatunkiem rozdzielnopłciowym (wyróżniane są osobniki męskie i żeńskie, które anatomicznie są różne) dzięki czemu mogą się rozmnażać... Gender jest sprzeczna przez co z biologią... bo człowiek nie jest obojnakiem ani nie rozmnaża się w inny sposób fragmentacje, pączkowanie itp. itd.
@wujawlade jeszcze kilka dni temu kłóciłem się z jakimś lewackim cym*ałem który był przekonany, ż demokracja nie polega na woli większości, a wola większości to dla demokracji nawiększe zagrożenie. Przepraszam za mocne słowa ale uważam osobiście, że to głupota jest dzisiaj największym zagrożeniem, bo to z głupoty godzimy się na absurdy z tego demota.
@wujawlade Z tego co znalazłem w zagranicznych portalach informacyjnych, to w Rzymie protestowało ponad 300 000 osób przeciwko małżeństwom osób tej samej płci oraz nauczaniu teorii gender w szkołach. Poza polskimi mediami znalazłem tylko jeden portal, na którym napisali, że w demonstracji brało udział do miliona osób według jednego z organizatorów protestu. Po obejrzeniu zdjęć manifestacji obstawiałbym jednak około 300 000 uczestników.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 czerwca 2015 o 0:13
@Wiem_co_mówię Cesarstwo Zachodniorzymskie upadło przez chrześcijaństwo, gdyż była to ideologia o charakterze komunistycznym (pochwała ubóstwa, życie w komunach) i rozwaliła je od środka. Wolność seksualna i rozpusta panowała w Rzymie właśnie w czasach jego największego rozkwitu, ok. roku 0. Natomiast restrykcyjna polityka seksualna pojawiła się w Rzymie po przyjęciu chrześcijaństwa. Religia (ideologia) ta doprowadziła Rzym do takiego chaosu wewnętrznego, że spowodowała paraliż działalności państwa i w efekcie jego upadek.
@charles_the_buggets_jr To są bardzo dobre książki, które pomagają dzieciom zrozumieć rzeczy, które je intrygują. Moja sześcioletnia siostra ma je wszystkie więc znam ich treść.
Warto wybrać POrządnych POsłów żeby nie musieć POtem PrOtestować :) A jak się wybierze POpaprańców PrOpagandowych to jest taka POtrzeba i płacicie w ten sPOsób za swoją wyborczą POrażkę
Że co kur@*. Przepraszam za przekeństwo, ale to się w głowie nie mieści. Co za zaściankowi ludzie. Nie widzicie, że taka edukacja jest potrzebna i nie zrobi krzywdy dzieciom, tylko im pokaże, że niektóre rzeczy nie są złe i szkodliwe i należy je tolerować, a nie wyśmiewać? Niestety, Wam takiej edukacji zabrakło.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2015 o 12:17
@scececece Jakie wciskanie na się poglądów? Tu chodzi o to, żeby takie dzieci nie wyrosły na zaściankowych ludzi, którzy wyśmiewają każde odchylenie od normy i były świadome, że w odmienności nie ma nic złego.
@Eloone pojęcie tolerancja oznacza że mamy takich ludzi tolerować. nie wolno ludziom, a zwlaszcza dzieciom wmawiac bzdur ze to normalne i tego propagowac.
@lougramm: To nie jest wmawianie niczego dzieciom. To jest pokazanie, że nie ma w tym nic złego. Jeśli takie dziecko pochodziłoby z zaściankowej rodziny, w której o odmiennościach się nie rozmawia, bardzo możliwe, że w przyszłości takie dziecko nie tolerowałoby odmiennych osób i działało na ich szkodę. Dlatego taka edukacja jest potrzebna, żeby wychować tolerancyjne dzieci.
@Varant Ja rozróżniam hasła tolerancji i akceptacji. I uważam, że tolerowanie odmienności=niekrzywdzenie tych ludzi zarówno fizycznie, jak i psychicznie, niekoniecznie przy tym popierając odmienność. I ja to widzę tak, że jeśli dzieci zostaną nauczone, że nie ma w tym nic dziwnego/niebezpiecznego, będą odmienność co najmniej tolerowały, a jeśli dobrze pójdzie, również akceptowały. A drwiny z takich ludzi są zaściankowe, bo ludzie, którzy kpią z odmienności są najzwyczajniej niewyedukowani w jej kwestii, bo gdyby byli, nie robiliby sobie z niej chamskich żartów i nie gnębiliby tych ludzi.
@Varant. Pozwól w takim razie, że podam definicję tolerancji ze słownika PWN: "poszanowanie czyichś poglądów, wierzeń, upodobań, różniących się od własnych". Nie wiem jak Ty, ale ja nie uważam obrażania czy wyzywania czyichś odmienności za poszanowanie.
@Eloone Całkowicie Ciebie popiera! Niestety ten portal jest pełen narodowców i innych typ podobnym "intelektualistów"
@Varant może weź lepiej słownik z 1500 r.? Tam na pewno nie będziesz miał neomarksizmu. Po drugi na serio swoimi wypowiedziami nasiąkniętymi ideą narodowościową tylko się pogrążasz i sam jesteś radykałem. Na serio pseudo-mądre wypowiedzi nie robią na nikim wrażenia ;)
@sikor17 Ten gość potrafi się wypowiedzieć, do tego wygłasza treści z sensem. Ty potrafisz tylko krzyczeć że "faszysta". Jak sobie nie radzisz, to próbujesz dyskredytować osobę, spoko.
Ciężko powiedzieć, @Varant. W moim odczuciu narodowca poznać można po tym jak wysoko stawia wspólnotę zwaną narodem w swojej hierarchii wartości. Jak jest z Tobą? Przy okazji: z wielu dyskusji wyciągnąłem wniosek, że nie warto tracić czas na ludzi rzucających "narodowcami" jak obelgą jak ten cały @sikor17. Dlatego jestem pod wrażeniem cierpliwości.
Bo trzeba się postawić a nie dawać się mamić hasłom jak homofobia. Tylko że znowu popiszą na demotywatorach i polajkują na fb a ruszyć dupy nie ma już komu...
@Sauronus Nie ma czegoś takiego, jak ideologia gender, jest najwyżej ideologia antygenderowa. Gender to płeć kulturowa, czyli to, co w danym społeczeństwie uznaje się za kulturowy wyznacznik płci. Przykład: w Polsce spódnicę mogą nosić tylko kobiety, podczas gdy w Szkocji jest to płciowo obojętne. Dlatego w Polsce facet w spódnicy wzbudza oburzenie. Podobnie płeć kulturowa definiuje, że do kobiet należą zawody związane z opieką nad dziećmi, a do mężczyzn wszystko to, co pasuje do kultury "maczo", czyli władza, siła, wojsko. Z reguły też kobiety są gorzej wynagradzane, bo ich praca to "zabawa", a praca mężczyzn to "poważne sprawy". Kobieta traktowana jest poważnie wtedy, kiedy zachowuje się jak mężczyzna, a mężczyzna zachowujący się jak kobieta to zniewieściała beksa. Z tego też idzie społeczne przekonanie, że mężczyzna ma prawo rządzić kobietą, bo to on jest na górze. To nie jest ideologia, lecz opisanie rzeczywistości, a ten opis pozwala uczulić ludzi na różnice, których nie zauważają na co dzień, bo tak wrosły w DNA społeczeństwa. Ludzie niedouczeni uważają, że ma to jakiś związek z promocją homoseksualizmu czy lewicowością, dlatego tak gorąco protestują. Dzieje się tak dlatego, że gender mówi o płci, a płeć i seksualność to w zaściankowych kulturach jest temat tabu, co jest wynikiem nadmiernej wstydliwości promowanej przez religię, a będącej częstym źródłem dewiacji lub zaburzeń na tle seksualnym.
Ideologia gender to nowe wcielenie "grupy, której nie lubimy i na którą będziemy wszystko obsesyjnie zwalać". Byli Żydzi, Niemcy, Rosjanie, cykliści, illuminaci, wegetarianie, ateiści, teraz pora na homoseksualistów i straszliwe gender.
@Sauronus Gender to inaczej ODEJŚCIE OD PRAWDZIWEJ, BIOLOGICZNEJ TOŻSAMOŚCI CZŁOWIEKA, zapisanej w DNA. A dalej już z górki -> Alienacja. -> Depresja. -> Ostatecznie samobójstwo.
@Prawnik_wwa Albo po prostu poczucie bezsensu i głębokiego nieszczęścia. Ludzie, którzy oszukują uciekają od własnej tożsamości będą tylko bardziej nieszczęśliwi, niezależnie od tego ile masek przybiorą i w ile kolorów flagi się przyodzieją.
@jonaszewski
Masz słuszność i rację. To właściwie śmieszne - bo osoby wrzeszczące o "zuym dżender" nie zdają sobie sprawy że właściwie to bronią jakiegoś gender. Gender jest to określenie podobne do takich pojęć jak poglądy polityczne, religijne czy narodowościowe. Gender to nic innego jak "poglądy na płeć i seksualność" - mogą być różne, tak jak różne mogą być poglądy polityczne. Czy ktoś zwalczając jakieś konkretne poglądy polityczne może twierdzić że walczy z "ideologią posiadania poglądów politycznych"?
Tak samo absurdem jest powiedzenie że walczy się z "ideologią posiadania poglądów na rolę seksualności i płci". To absurd.
@Reverse3RP Dowodzisz tylko, że nie masz zielonego pojęcia, o czym mówisz. Przeczytaj jeszcze raz uważnie mój komentarz. Gender studies, czyli badania nad kulturowym postrzeganiem płci, nie mają nic wspólnego z tym, czy ktoś się nazywa mężczyzną, czy kobietą. Chodzi jedynie o to, jakie role społeczne są uważane w danym społeczeństwie (bo nie są uniwersalne na świecie!!!) za męskie lub kobiece.
@Reverse3RP
Wytłumacz mi jakie czysto fizyczne uwarunkowanie stoi na przeszkodzie przed noszeniem spódnicy przez faceta? Jakie biologiczne uwarunkowania zmuszają kobiety do starannego malowania się? Jaki biologiczny mechanizm odpowiada ze to że mężczyzna ma być szarmancki a kobieta urocza? A może tylko i wyłącznie tabu kulturowe o tym decyduje?
Płeć kulturowa NIE USUWA płci biologicznej. Płeć kulturowa to wartość dodana do płci biologicznej, bezpośrednio z biologii nie wynikająca.
@Reverse3RP Który badacz? Żaden naukowiec nie powie, że orientacja seksualna jest nabywana kulturowo, za dużo wiemy o czynnikach hormonalnych i genetycznych, żeby takie twierdzenie mogło się dziś utrzymać. Tak twierdzą natomiast przeciwnicy "ideologii gender", którym się właśnie wydaje, że można kogoś namówić na bycie homoseksualistą. Co do ról społecznych, oczywiście, że są. Wskaż proszę, dlaczego sprzątanie i gotowanie jest zadaniem "optymalnie" dostosowanym do płci żeńskiej? Dlaczego w Polsce kobiety wykonują poza pracą zawodową także zadania domowe, podczas gdy mężczyźni wyłącznie pracę zawodową, a w domu co najwyżej "pomagają"? Czemu zdziwienie budzi pan przedszkolanek albo pan położny? W jaki sposób noszenie spódnicy przez mężczyznę jest sprzeczne z jego predyspozycjami, skoro jeszcze dwieście lat temu strojem męskim były wysokie obcasy i koronki? To jest płeć kulturowa - wszystko to, co kojarzy się w danej kulturze z byciem mężczyzną lub byciem kobietą. I tę płeć faktycznie nabywa się kulturowo, ale też można ją zmienić, o ile społeczeństwo na to pozwoli. A jak widać po wypowiedziach pana Gądeckiego, społeczeństwo nie pozwala.
@Reverse3RP Ma potrzebę zmieniać. W tym problem. Powrócę do przykładu kobiet, bo ten w naszej społeczności jest najbardziej wyrazisty: społeczeństwo przyzwyczaiło się do tego, że kobiety przeznaczone są do dbania o dom i rodzenia dzieci, a jeśli któraś tego nie robi, bo wybiera inny model, jest piętnowana. Jak we wsi czy malutkim miasteczku odebrano by te dwa stwierdzenia? "Jacek wrócił do domu z pracy i postanowił, że dziś nie gotuje obiadu, tylko spędzi dzień na kanapie. Obiad ugotowała Marta, która zrobiła też pranie". I drugie: "Marta wróciła do domu z pracy i postanowiła, że dziś nie gotuje obiadu, tylko spędzi dzień na kanapie. Obiad ugotował Jacek, który zrobił też pranie". W dużych miastach na ogół odpowiedzi będą podobne, w tradycyjnych społecznościach wszyscy oburzą się przy drugim, a przy pierwszym powiedzą "dbanie o dom to nie zadanie mężczyzny, on jest zmęczony pracą". I to jest właśnie gender. Jeśli mężczyzna zapomni nakarmić dziecko albo da mu czekoladę, będzie uroczym, zapominalskim ojcem. Jeśli zrobi tak kobieta, będzie fatalną matką, która nie dba o swojego potomka. W badaniach nad gender chodzi właśnie o odkrycie tych postaw, które wszystkim wydają się normalne, ale nikt nie umie ich uzasadnić inaczej niż "przyzwyczailiśmy się, że tak jest, to tradycja". A w dalszej kolejności chodzi o to, żeby je zmienić - pozwolić kobietom i mężczyznom przyjmowac takie role społeczne, jakie chcą, bez potępiania i oceniania, czy to "wypada ich płci". Niżej @Kapitan_Nemo cytuje, że "Gender jest to suma cech (...) rozumianych w danym społeczeństwie jako kobiece lub męskie, (...) niewynikających bezpośrednio z biologicznych różnic w budowie ciała pomiędzy płciami". No i o to chodzi - tu nie ma zagrożenia dla płci, jest zagrożenie tylko dla ustalonej hierarchii, w której jedna grupa jest na górze, a druga na dole, i zamiana jest niemożliwa.
Płeć kulturowa jest to sposób w jaki kultura opisuje, wartościuje i ocenia płeć biologiczną. Jest to kulturowy opis płci biologicznej, zmienny w czasie i odmienny dla różnych kręgów kulturowych.
Po pierwsze - nie jest to bez związku z tematem bo to właśnie są elementy tego co nazywamy płcią kulturową. Pytanie dalsze brzmi - czy jeśli mamy dwie kultury inaczej podchodzące do kwestii tego co uznać z męskie/żeńskie, to czym one się różnią? Te elementy inaczej wyrażają się w zależności od kultury. Inaczej swoją męskość/żeńskość będą opisywać ludzie różnych kultur.
Jakie metody? Takie jak wszystkie nauki socjologiczne, antropologiczne i kulturoznawcze - przede wszystkim obserwacja i komparatystyka. Ankiety, wywiady i studiowanie źródeł (i mam tu na myśli źródła własne kultury, jej wytwory, nie opracowania innych badaczy).
I ostatnia rzecz - oczywiście są różni dziwni ludzie którzy chcą podpiąć się pod to z różnym ideologicznym przesłaniem. Ale jest to problem każdej nauki zajmującej się społeczeństwem.
Udało się obronić tradycyjny podział ról. Już nikt we Włoszech nie odważy się powiedzieć, że kobieta ma prawo do zawodów uznawanych za męskie oraz do równego wynagrodzenia, ani też nikt nie powie, że mężczyzna ma jakiekolwiek prawo być kurą domową na utrzymaniu żony, nawet jeśli lubi. Zabezpieczono i zacementowano przedwieczny porządek, w myśl którego wszystkie ciężary macierzyństwa oraz związane z tym przywileje i koszty ponosi kobieta. Ustalono na zawsze, że mężczyzna nie musi sprzątać po sobie (bo to niemęskie), a kobieta ma obowiązek o niego dbać (bo to rola kobieca). Wiadomo też, że kobiety są głupie, a mężczyźni mądrzy, wiadomo, że wszyscy rodzą się albo jako mężczyzna, albo kobieta i odczuwają pociąg do przeciwnej płci, a kto jest inny, ten jest chory i należy go siłą leczyć albo, jeśli to niemożliwe, pozbawić wszelkich praw społecznych, od związków po wychowanie dzieci, w tym biologicznych. Oto miara postępu!
@jonaszewski Piszesz jakieś farmazony. By mężczyzna sprzątał po sobie, nie potrzebuje ideologi gender wciskanej na siłę, tu wystarczy odrobina kultury, podobnie jest też sprawa ma się z prowadzeniem domu, akurat tak się złożyło, że to jeszcze przez jakiś czas odpowiadam za dom i zapewniam Cię, że nie potrzebowałem do tego żadnej ideologi, starczy tylko zdrowy rozsądek. Jeśli kobieta chce wykonywać męskie zawody, to co jej stoi na przeszkodzi, jeśli jest dobra, to nie ma przeszkód, również w kwestiach wynagrodzenia nie widzę problemów, nie zależni od płci pracodawca patrzy na efekty pracy i dobrego pracownia będzie chciał zatrzymać, a co za tym idzie również zwiększy wynagrodzenia.
Byku, bo jesteś mężczyzną. Nam jest łatwiej, bo i tak rządzimy światem. Ale jeszcze parę dekad temu kobiety nie miały na przykład prawa głosu i wtedy też nikt - poza nimi - nie widział z tym problemu. Po co im prawo głosu? A że kobiety zarabiają mniej za tę samą pracę często jest smutnym faktem, bo tak być nie powinno.
@~Byku77 Ty jesteś właśnie w forpoczcie ideologii gender. Spójrz: "– Niektórym rodzicom podoba się uczenie chłopców, że winni po sobie sprzątać, a nie czekać, aż zrobią to za nich dziewczynki. Pociągające jest również hasło, że wszyscy ludzie są sobie równi i mają prawo do szczęścia – grzmi abp. Gądecki. Wyrabianie w chłopcach nawyku sprzątania po sobie – według abpa Stanisława Gądeckiego – prowadzi do wypełniania ideologii gender, a tym samym kryzysu tradycyjnej, katolickiej rodziny". Brawo, że nie potrzebujesz do tego nic poza zdrowym rozsądkiem i kulturą, ale popatrz na całe społeczeństwo, a nie tylko na chlubne wyjątki. Na facetów w sukienkach w koronki, zainteresowanych tylko utrwalaniem swojej władzy (nie ma kobiet księży, dlaczego?). Na facetów w "boskich" związkach hetero, którzy leją swoje żony, bo "jak się baby nie bije, to jej wątroba gnije", ale oczywiście jak im w ryj dać, to się oburzą. I na statystyki, które mówią, że za tę samą pracę na tym samym stanowisku kobiety zarabiają mniej od mężczyzn.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
30 czerwca 2015 o 9:03
Jakim cudem ci genderowcy czy jak tam uważają, że trzeba tolerować gejów, bo się z tym urodzili, ale płeć zawsze można zmienić, bo ona "zależy od naszego stanu duchowego"? Żałosne.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
29 czerwca 2015 o 13:55
Czy przy okazji protestów pozostali Włosi nie mieli nic przeciwko paleniu opon w ich stolicy? albo blokowaniu dróg? W Polsce protesty powoli przestają się podobać tłuszczy, więc tutaj wszystko da się wprowadzić.
"Gender jest to suma cech (...) rozumianych w danym społeczeństwie jako kobiece lub męskie, (...) nie wynikających bezpośrednio z biologicznych różnic w budowie ciała pomiędzy płciami." Z definicji wynika że tak długo jak za gender będzie rozumiana równość płci (mężczyzna może zostać nauczycielem w przedszkolu lub opiekunem w żłobku, a kobieta pilotem myśliwca) to jest ok i mówimy o gender. Ale gdy pod gender próbuje się wcisnąć różne odchyły i zakładanie sukienek dzieciom w przedszkolu to to jest chore i nie mieści się w definicji.
Brawo dla Włochów! Tak trzymać! W końcu coś sensownego a nie jak u nas, przebierać chłopców za dziewczynki w przedszkolach... parodia... głupota wychowawców przekracza wszelkie normy...
@BlueAlien Mylisz się Gender to ideologia która tym bardziej kreuje różnice płciowe bo chłopcom każą się zachowywać jak dziewczynką a dziewczynką każe zachowywać się jak chłopcy. To nie jest nauka o równości tylko wymiana stereotypów. Ile to już było w mediach o tego typu akcjach które niszczą psychikę dziecka. Skoro jesteś za równością to powiedz czemu w sporcie dzieli się ludzi na płeć, tylko nie pisz że kobiety są , bo skoro gender ma racje to nie ma różnic, ŻADNYCH !
ha, ha, ha XD ale się uśmiałem. Znowu "rzetelne" informacje z narodowego portalu kresy.pl. Może się jeszcze okaże, że protestowało nie milion a 10 milionów obywateli! Żal, po prostu żal. Nie ma takiego czegoś jak ideologia gender - to wymysł biskupów. Ale fakt jeżeli propagowanie równości kobiet i mężczyzn, w tym mówienie że zarówno dziewczynka jak i chłopczyk mogą sprzątać w domu albo gotować to zbrodnia i okrucieństwo to gratuluję głupoty ;) a edukacja seksualna to całkiem inna sprawa, która bynajmniej nie jest gej- czy lesedukacją. Nagle zaczniecie współżyć z facetami, bo Wam nauczycielka powiedziała że dwóch facetów też może być w związku? Tragedia, ten portal to dno intelektualne.
I właśnie to jest największa wada demokracji - rząd wprowadzając ustawę MA W DU*IE opinię obywateli, a żeby zapobiec takowej ustawie TRZEBA ZROBIĆ MANIFESTACJĘ liczoną co najmniej w tysiącach...
Obronić? Przed czym? Trzeba najpierw znać definicję tego, przed czym chcecie bronić dzieci. Czy tradycyjny podział ról (kobieta nie pracuje zawodowo, wychowuje dzieci, dba o dom, mężczyzna zarabia) ma w dzisiejszych czasach racje bytu? W współczesnych związkach zazwyczaj obie strony pracują, obie dzielą się obowiązkami domowymi, obie wychowują dzieci - to nic innego jak gender. Czy to jest złe, że tatuś zmyje naczynia, a mama skręci szafkę - nie było złe do momentu, aż nie zostało nazwane. Skąd dziwny pomysł, że gender ma związek z homoseksualizmem? - nie ma !!!
Co za tumanem trzeba być, aby mylić homoseksualizm z ideologia Gender. Oczywiście jak nie wiadomo jak to przedstawic to najlepiej pokazac tęczowa flagę, która wszyscy utozsamiają z gejami. I wszytsko jasne. Gender - tęcza- geje. Geniusz idiota
Tak szczerze to mam do tych wszystkich odmieńców względnie obojętny stosunek (chociaż w tym wypadku dziwnie to brzmi), ale nie pozwolę, na gloryfikowanie wynaturzeń!
Jak widze takie demoty to mi rece opadaja. Sredniowiecze normalnie. Co wam przeszkadza ze para homoseksualna chce miec legalny zwiazek? Jakas krzywde wam to robi? Jesli nie to po cholere chcecie im utrudniac zycie? Polska bezinteresowna zlosliwosc.
http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/wlosi-obronili-swoje-dzieci-genderowa-indoktrynacja-zniknie-ze-szkol
Społeczeństwo niepamiętające historii - przeżyje ją jeszcze raz. Patrz: UPADEK CESARSTWA ZACHODNIORZYMSKIEGO. Ps. Zapewniam was wszystkich - będzie bolało.
popie*dolilo sie w glowach juz calkowicie tym homo niewiadomo
@wujawlade A u nas 2 miliony podpisów w sprawie referendum i rząd ma to w końcowym odcinku przewodu pokarmowego :/ Ten rząd trzeba usunąć na jesień jako szkodliwy...
Bądźmy szczerzy ideologia Gender jest sprzeczna z zasadami biologii... Tym co niewiedzą to podstawowe funkcja organizmu żywego to: zdolność do rozmnażania... ponieważ homo sapiens sapiens jest gatunkiem rozdzielnopłciowym (wyróżniane są osobniki męskie i żeńskie, które anatomicznie są różne) dzięki czemu mogą się rozmnażać... Gender jest sprzeczna przez co z biologią... bo człowiek nie jest obojnakiem ani nie rozmnaża się w inny sposób fragmentacje, pączkowanie itp. itd.
@wujawlade jeszcze kilka dni temu kłóciłem się z jakimś lewackim cym*ałem który był przekonany, ż demokracja nie polega na woli większości, a wola większości to dla demokracji nawiększe zagrożenie. Przepraszam za mocne słowa ale uważam osobiście, że to głupota jest dzisiaj największym zagrożeniem, bo to z głupoty godzimy się na absurdy z tego demota.
@wujawlade Z tego co znalazłem w zagranicznych portalach informacyjnych, to w Rzymie protestowało ponad 300 000 osób przeciwko małżeństwom osób tej samej płci oraz nauczaniu teorii gender w szkołach. Poza polskimi mediami znalazłem tylko jeden portal, na którym napisali, że w demonstracji brało udział do miliona osób według jednego z organizatorów protestu. Po obejrzeniu zdjęć manifestacji obstawiałbym jednak około 300 000 uczestników.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2015 o 0:13
@Wiem_co_mówię Cesarstwo Zachodniorzymskie upadło przez chrześcijaństwo, gdyż była to ideologia o charakterze komunistycznym (pochwała ubóstwa, życie w komunach) i rozwaliła je od środka. Wolność seksualna i rozpusta panowała w Rzymie właśnie w czasach jego największego rozkwitu, ok. roku 0. Natomiast restrykcyjna polityka seksualna pojawiła się w Rzymie po przyjęciu chrześcijaństwa. Religia (ideologia) ta doprowadziła Rzym do takiego chaosu wewnętrznego, że spowodowała paraliż działalności państwa i w efekcie jego upadek.
heh heh, u nas w edukacji w podstawówce chca wprowadzić takie mniej wiecej książki:
http://www.empik.com/mala-ksiazka-o-kupie-stalfeld-pernilla,prod1060546,ksiazka-p
http://www.empik.com/wielka-ksiega-cipek-hojer-dan-kvarnstrom-gunilla,prod49000158,ksiazka-p a tutaj źródlo: https://www.facebook.com/KonradBerkowicz1/posts/500007096821887
@charles_the_buggets_jr To są bardzo dobre książki, które pomagają dzieciom zrozumieć rzeczy, które je intrygują. Moja sześcioletnia siostra ma je wszystkie więc znam ich treść.
Warto wybrać POrządnych POsłów żeby nie musieć POtem PrOtestować :) A jak się wybierze POpaprańców PrOpagandowych to jest taka POtrzeba i płacicie w ten sPOsób za swoją wyborczą POrażkę
@pesymista53
Chyba Ci się CapsLock zacina.
Że co kur@*. Przepraszam za przekeństwo, ale to się w głowie nie mieści. Co za zaściankowi ludzie. Nie widzicie, że taka edukacja jest potrzebna i nie zrobi krzywdy dzieciom, tylko im pokaże, że niektóre rzeczy nie są złe i szkodliwe i należy je tolerować, a nie wyśmiewać? Niestety, Wam takiej edukacji zabrakło.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2015 o 12:17
@Eloone I to jest właśnie problem takiej "edukacji" - na siłę wciskacie ludziom własne poglądy i chcecie decydować kogo mają lubić. Nie tędy droga.
@scececece Jakie wciskanie na się poglądów? Tu chodzi o to, żeby takie dzieci nie wyrosły na zaściankowych ludzi, którzy wyśmiewają każde odchylenie od normy i były świadome, że w odmienności nie ma nic złego.
@Eloone pojęcie tolerancja oznacza że mamy takich ludzi tolerować. nie wolno ludziom, a zwlaszcza dzieciom wmawiac bzdur ze to normalne i tego propagowac.
@lougramm: To nie jest wmawianie niczego dzieciom. To jest pokazanie, że nie ma w tym nic złego. Jeśli takie dziecko pochodziłoby z zaściankowej rodziny, w której o odmiennościach się nie rozmawia, bardzo możliwe, że w przyszłości takie dziecko nie tolerowałoby odmiennych osób i działało na ich szkodę. Dlatego taka edukacja jest potrzebna, żeby wychować tolerancyjne dzieci.
@Varant Ja rozróżniam hasła tolerancji i akceptacji. I uważam, że tolerowanie odmienności=niekrzywdzenie tych ludzi zarówno fizycznie, jak i psychicznie, niekoniecznie przy tym popierając odmienność. I ja to widzę tak, że jeśli dzieci zostaną nauczone, że nie ma w tym nic dziwnego/niebezpiecznego, będą odmienność co najmniej tolerowały, a jeśli dobrze pójdzie, również akceptowały. A drwiny z takich ludzi są zaściankowe, bo ludzie, którzy kpią z odmienności są najzwyczajniej niewyedukowani w jej kwestii, bo gdyby byli, nie robiliby sobie z niej chamskich żartów i nie gnębiliby tych ludzi.
@Varant. Pozwól w takim razie, że podam definicję tolerancji ze słownika PWN: "poszanowanie czyichś poglądów, wierzeń, upodobań, różniących się od własnych". Nie wiem jak Ty, ale ja nie uważam obrażania czy wyzywania czyichś odmienności za poszanowanie.
@Eloone Całkowicie Ciebie popiera! Niestety ten portal jest pełen narodowców i innych typ podobnym "intelektualistów"
@Varant może weź lepiej słownik z 1500 r.? Tam na pewno nie będziesz miał neomarksizmu. Po drugi na serio swoimi wypowiedziami nasiąkniętymi ideą narodowościową tylko się pogrążasz i sam jesteś radykałem. Na serio pseudo-mądre wypowiedzi nie robią na nikim wrażenia ;)
@sikor17 Ten gość potrafi się wypowiedzieć, do tego wygłasza treści z sensem. Ty potrafisz tylko krzyczeć że "faszysta". Jak sobie nie radzisz, to próbujesz dyskredytować osobę, spoko.
Ciężko powiedzieć, @Varant. W moim odczuciu narodowca poznać można po tym jak wysoko stawia wspólnotę zwaną narodem w swojej hierarchii wartości. Jak jest z Tobą? Przy okazji: z wielu dyskusji wyciągnąłem wniosek, że nie warto tracić czas na ludzi rzucających "narodowcami" jak obelgą jak ten cały @sikor17. Dlatego jestem pod wrażeniem cierpliwości.
Bo trzeba się postawić a nie dawać się mamić hasłom jak homofobia. Tylko że znowu popiszą na demotywatorach i polajkują na fb a ruszyć dupy nie ma już komu...
Tak mnie zawsze zastanawiało: co to jest "ideologia GENDER"?
@Sauronus Nie ma czegoś takiego, jak ideologia gender, jest najwyżej ideologia antygenderowa. Gender to płeć kulturowa, czyli to, co w danym społeczeństwie uznaje się za kulturowy wyznacznik płci. Przykład: w Polsce spódnicę mogą nosić tylko kobiety, podczas gdy w Szkocji jest to płciowo obojętne. Dlatego w Polsce facet w spódnicy wzbudza oburzenie. Podobnie płeć kulturowa definiuje, że do kobiet należą zawody związane z opieką nad dziećmi, a do mężczyzn wszystko to, co pasuje do kultury "maczo", czyli władza, siła, wojsko. Z reguły też kobiety są gorzej wynagradzane, bo ich praca to "zabawa", a praca mężczyzn to "poważne sprawy". Kobieta traktowana jest poważnie wtedy, kiedy zachowuje się jak mężczyzna, a mężczyzna zachowujący się jak kobieta to zniewieściała beksa. Z tego też idzie społeczne przekonanie, że mężczyzna ma prawo rządzić kobietą, bo to on jest na górze. To nie jest ideologia, lecz opisanie rzeczywistości, a ten opis pozwala uczulić ludzi na różnice, których nie zauważają na co dzień, bo tak wrosły w DNA społeczeństwa. Ludzie niedouczeni uważają, że ma to jakiś związek z promocją homoseksualizmu czy lewicowością, dlatego tak gorąco protestują. Dzieje się tak dlatego, że gender mówi o płci, a płeć i seksualność to w zaściankowych kulturach jest temat tabu, co jest wynikiem nadmiernej wstydliwości promowanej przez religię, a będącej częstym źródłem dewiacji lub zaburzeń na tle seksualnym.
Ideologia gender to nowe wcielenie "grupy, której nie lubimy i na którą będziemy wszystko obsesyjnie zwalać". Byli Żydzi, Niemcy, Rosjanie, cykliści, illuminaci, wegetarianie, ateiści, teraz pora na homoseksualistów i straszliwe gender.
@Sauronus Gender to inaczej ODEJŚCIE OD PRAWDZIWEJ, BIOLOGICZNEJ TOŻSAMOŚCI CZŁOWIEKA, zapisanej w DNA. A dalej już z górki -> Alienacja. -> Depresja. -> Ostatecznie samobójstwo.
@Prawnik_wwa Albo po prostu poczucie bezsensu i głębokiego nieszczęścia. Ludzie, którzy oszukują uciekają od własnej tożsamości będą tylko bardziej nieszczęśliwi, niezależnie od tego ile masek przybiorą i w ile kolorów flagi się przyodzieją.
@jonaszewski
Masz słuszność i rację. To właściwie śmieszne - bo osoby wrzeszczące o "zuym dżender" nie zdają sobie sprawy że właściwie to bronią jakiegoś gender. Gender jest to określenie podobne do takich pojęć jak poglądy polityczne, religijne czy narodowościowe. Gender to nic innego jak "poglądy na płeć i seksualność" - mogą być różne, tak jak różne mogą być poglądy polityczne. Czy ktoś zwalczając jakieś konkretne poglądy polityczne może twierdzić że walczy z "ideologią posiadania poglądów politycznych"?
Tak samo absurdem jest powiedzenie że walczy się z "ideologią posiadania poglądów na rolę seksualności i płci". To absurd.
@Sauronus ekhm szacunek innych mimo że są inni
@Reverse3RP Dowodzisz tylko, że nie masz zielonego pojęcia, o czym mówisz. Przeczytaj jeszcze raz uważnie mój komentarz. Gender studies, czyli badania nad kulturowym postrzeganiem płci, nie mają nic wspólnego z tym, czy ktoś się nazywa mężczyzną, czy kobietą. Chodzi jedynie o to, jakie role społeczne są uważane w danym społeczeństwie (bo nie są uniwersalne na świecie!!!) za męskie lub kobiece.
@Reverse3RP
Wytłumacz mi jakie czysto fizyczne uwarunkowanie stoi na przeszkodzie przed noszeniem spódnicy przez faceta? Jakie biologiczne uwarunkowania zmuszają kobiety do starannego malowania się? Jaki biologiczny mechanizm odpowiada ze to że mężczyzna ma być szarmancki a kobieta urocza? A może tylko i wyłącznie tabu kulturowe o tym decyduje?
Płeć kulturowa NIE USUWA płci biologicznej. Płeć kulturowa to wartość dodana do płci biologicznej, bezpośrednio z biologii nie wynikająca.
@Reverse3RP Który badacz? Żaden naukowiec nie powie, że orientacja seksualna jest nabywana kulturowo, za dużo wiemy o czynnikach hormonalnych i genetycznych, żeby takie twierdzenie mogło się dziś utrzymać. Tak twierdzą natomiast przeciwnicy "ideologii gender", którym się właśnie wydaje, że można kogoś namówić na bycie homoseksualistą. Co do ról społecznych, oczywiście, że są. Wskaż proszę, dlaczego sprzątanie i gotowanie jest zadaniem "optymalnie" dostosowanym do płci żeńskiej? Dlaczego w Polsce kobiety wykonują poza pracą zawodową także zadania domowe, podczas gdy mężczyźni wyłącznie pracę zawodową, a w domu co najwyżej "pomagają"? Czemu zdziwienie budzi pan przedszkolanek albo pan położny? W jaki sposób noszenie spódnicy przez mężczyznę jest sprzeczne z jego predyspozycjami, skoro jeszcze dwieście lat temu strojem męskim były wysokie obcasy i koronki? To jest płeć kulturowa - wszystko to, co kojarzy się w danej kulturze z byciem mężczyzną lub byciem kobietą. I tę płeć faktycznie nabywa się kulturowo, ale też można ją zmienić, o ile społeczeństwo na to pozwoli. A jak widać po wypowiedziach pana Gądeckiego, społeczeństwo nie pozwala.
@Reverse3RP Ma potrzebę zmieniać. W tym problem. Powrócę do przykładu kobiet, bo ten w naszej społeczności jest najbardziej wyrazisty: społeczeństwo przyzwyczaiło się do tego, że kobiety przeznaczone są do dbania o dom i rodzenia dzieci, a jeśli któraś tego nie robi, bo wybiera inny model, jest piętnowana. Jak we wsi czy malutkim miasteczku odebrano by te dwa stwierdzenia? "Jacek wrócił do domu z pracy i postanowił, że dziś nie gotuje obiadu, tylko spędzi dzień na kanapie. Obiad ugotowała Marta, która zrobiła też pranie". I drugie: "Marta wróciła do domu z pracy i postanowiła, że dziś nie gotuje obiadu, tylko spędzi dzień na kanapie. Obiad ugotował Jacek, który zrobił też pranie". W dużych miastach na ogół odpowiedzi będą podobne, w tradycyjnych społecznościach wszyscy oburzą się przy drugim, a przy pierwszym powiedzą "dbanie o dom to nie zadanie mężczyzny, on jest zmęczony pracą". I to jest właśnie gender. Jeśli mężczyzna zapomni nakarmić dziecko albo da mu czekoladę, będzie uroczym, zapominalskim ojcem. Jeśli zrobi tak kobieta, będzie fatalną matką, która nie dba o swojego potomka. W badaniach nad gender chodzi właśnie o odkrycie tych postaw, które wszystkim wydają się normalne, ale nikt nie umie ich uzasadnić inaczej niż "przyzwyczailiśmy się, że tak jest, to tradycja". A w dalszej kolejności chodzi o to, żeby je zmienić - pozwolić kobietom i mężczyznom przyjmowac takie role społeczne, jakie chcą, bez potępiania i oceniania, czy to "wypada ich płci". Niżej @Kapitan_Nemo cytuje, że "Gender jest to suma cech (...) rozumianych w danym społeczeństwie jako kobiece lub męskie, (...) niewynikających bezpośrednio z biologicznych różnic w budowie ciała pomiędzy płciami". No i o to chodzi - tu nie ma zagrożenia dla płci, jest zagrożenie tylko dla ustalonej hierarchii, w której jedna grupa jest na górze, a druga na dole, i zamiana jest niemożliwa.
@Reverse3RP
Płeć kulturowa jest to sposób w jaki kultura opisuje, wartościuje i ocenia płeć biologiczną. Jest to kulturowy opis płci biologicznej, zmienny w czasie i odmienny dla różnych kręgów kulturowych.
Po pierwsze - nie jest to bez związku z tematem bo to właśnie są elementy tego co nazywamy płcią kulturową. Pytanie dalsze brzmi - czy jeśli mamy dwie kultury inaczej podchodzące do kwestii tego co uznać z męskie/żeńskie, to czym one się różnią? Te elementy inaczej wyrażają się w zależności od kultury. Inaczej swoją męskość/żeńskość będą opisywać ludzie różnych kultur.
Jakie metody? Takie jak wszystkie nauki socjologiczne, antropologiczne i kulturoznawcze - przede wszystkim obserwacja i komparatystyka. Ankiety, wywiady i studiowanie źródeł (i mam tu na myśli źródła własne kultury, jej wytwory, nie opracowania innych badaczy).
I ostatnia rzecz - oczywiście są różni dziwni ludzie którzy chcą podpiąć się pod to z różnym ideologicznym przesłaniem. Ale jest to problem każdej nauki zajmującej się społeczeństwem.
ochronili przed czym?
@robcichy przed spedaleniem dzieciakow, obudz sie panie kolego poki jeszcze czas, idzie z zachodu zboczenie
Chcesz zniszczyć społeczeństwo - zdemoralizuj jego dzieci.
@Skorpion91 to ironia czy mówisz na serio? Bo nie wiem czy śmiać się czy płakać.
@sikor17 a powiedz mi czy ty zyjesz naprawde czy tylko udajesz ze zyjesz?
@robcichy przed apokalipsą, końcem świata, Żydami, cyklistami i reptilianami oczywiście
Polacy to ciemnogród, tu ludzie boją się o swoje walczyć, są niewolnikami.
Udało się obronić tradycyjny podział ról. Już nikt we Włoszech nie odważy się powiedzieć, że kobieta ma prawo do zawodów uznawanych za męskie oraz do równego wynagrodzenia, ani też nikt nie powie, że mężczyzna ma jakiekolwiek prawo być kurą domową na utrzymaniu żony, nawet jeśli lubi. Zabezpieczono i zacementowano przedwieczny porządek, w myśl którego wszystkie ciężary macierzyństwa oraz związane z tym przywileje i koszty ponosi kobieta. Ustalono na zawsze, że mężczyzna nie musi sprzątać po sobie (bo to niemęskie), a kobieta ma obowiązek o niego dbać (bo to rola kobieca). Wiadomo też, że kobiety są głupie, a mężczyźni mądrzy, wiadomo, że wszyscy rodzą się albo jako mężczyzna, albo kobieta i odczuwają pociąg do przeciwnej płci, a kto jest inny, ten jest chory i należy go siłą leczyć albo, jeśli to niemożliwe, pozbawić wszelkich praw społecznych, od związków po wychowanie dzieci, w tym biologicznych. Oto miara postępu!
@jonaszewski Piszesz jakieś farmazony. By mężczyzna sprzątał po sobie, nie potrzebuje ideologi gender wciskanej na siłę, tu wystarczy odrobina kultury, podobnie jest też sprawa ma się z prowadzeniem domu, akurat tak się złożyło, że to jeszcze przez jakiś czas odpowiadam za dom i zapewniam Cię, że nie potrzebowałem do tego żadnej ideologi, starczy tylko zdrowy rozsądek. Jeśli kobieta chce wykonywać męskie zawody, to co jej stoi na przeszkodzi, jeśli jest dobra, to nie ma przeszkód, również w kwestiach wynagrodzenia nie widzę problemów, nie zależni od płci pracodawca patrzy na efekty pracy i dobrego pracownia będzie chciał zatrzymać, a co za tym idzie również zwiększy wynagrodzenia.
Byku, bo jesteś mężczyzną. Nam jest łatwiej, bo i tak rządzimy światem. Ale jeszcze parę dekad temu kobiety nie miały na przykład prawa głosu i wtedy też nikt - poza nimi - nie widział z tym problemu. Po co im prawo głosu? A że kobiety zarabiają mniej za tę samą pracę często jest smutnym faktem, bo tak być nie powinno.
kobiety nie zarabiają mniej za tę samą pracę.
@~Byku77 Ty jesteś właśnie w forpoczcie ideologii gender. Spójrz: "– Niektórym rodzicom podoba się uczenie chłopców, że winni po sobie sprzątać, a nie czekać, aż zrobią to za nich dziewczynki. Pociągające jest również hasło, że wszyscy ludzie są sobie równi i mają prawo do szczęścia – grzmi abp. Gądecki. Wyrabianie w chłopcach nawyku sprzątania po sobie – według abpa Stanisława Gądeckiego – prowadzi do wypełniania ideologii gender, a tym samym kryzysu tradycyjnej, katolickiej rodziny". Brawo, że nie potrzebujesz do tego nic poza zdrowym rozsądkiem i kulturą, ale popatrz na całe społeczeństwo, a nie tylko na chlubne wyjątki. Na facetów w sukienkach w koronki, zainteresowanych tylko utrwalaniem swojej władzy (nie ma kobiet księży, dlaczego?). Na facetów w "boskich" związkach hetero, którzy leją swoje żony, bo "jak się baby nie bije, to jej wątroba gnije", ale oczywiście jak im w ryj dać, to się oburzą. I na statystyki, które mówią, że za tę samą pracę na tym samym stanowisku kobiety zarabiają mniej od mężczyzn.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 czerwca 2015 o 9:03
Jakim cudem ci genderowcy czy jak tam uważają, że trzeba tolerować gejów, bo się z tym urodzili, ale płeć zawsze można zmienić, bo ona "zależy od naszego stanu duchowego"? Żałosne.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 czerwca 2015 o 13:55
Czy przy okazji protestów pozostali Włosi nie mieli nic przeciwko paleniu opon w ich stolicy? albo blokowaniu dróg? W Polsce protesty powoli przestają się podobać tłuszczy, więc tutaj wszystko da się wprowadzić.
"Gender jest to suma cech (...) rozumianych w danym społeczeństwie jako kobiece lub męskie, (...) nie wynikających bezpośrednio z biologicznych różnic w budowie ciała pomiędzy płciami." Z definicji wynika że tak długo jak za gender będzie rozumiana równość płci (mężczyzna może zostać nauczycielem w przedszkolu lub opiekunem w żłobku, a kobieta pilotem myśliwca) to jest ok i mówimy o gender. Ale gdy pod gender próbuje się wcisnąć różne odchyły i zakładanie sukienek dzieciom w przedszkolu to to jest chore i nie mieści się w definicji.
Nie łudźmy się. Gdyby nawet 100 milionów Polaków protestowało to ten rząd nigdy nie posłucha czego chcemy. MAJĄ NAS W DU**IE!
Brawo dla Włochów! Tak trzymać! W końcu coś sensownego a nie jak u nas, przebierać chłopców za dziewczynki w przedszkolach... parodia... głupota wychowawców przekracza wszelkie normy...
@gorg666 powiedz mi, jakie szatany przychodzą na świat, i jakie bramy piekła się otwierają, gdy chłopiec ubierze sukienkę
@TakDlaPO szatany? chyba pedałki... albo przebierańcy jak w naszym ukochanym rządzie.
@gorg666 w programie dla przedszkoli nie ma przebierania się w sukienki. jeśli czasami coś takiego się zdarzy, to w prywatnym przedszkolu.
@BlueAlien Mylisz się Gender to ideologia która tym bardziej kreuje różnice płciowe bo chłopcom każą się zachowywać jak dziewczynką a dziewczynką każe zachowywać się jak chłopcy. To nie jest nauka o równości tylko wymiana stereotypów. Ile to już było w mediach o tego typu akcjach które niszczą psychikę dziecka. Skoro jesteś za równością to powiedz czemu w sporcie dzieli się ludzi na płeć, tylko nie pisz że kobiety są , bo skoro gender ma racje to nie ma różnic, ŻADNYCH !
Milion homofobów trafi teraz w odmęty nicości i wykluczenia społecznego. Trzeba zorganizować lobby w drugą stronę.
ha, ha, ha XD ale się uśmiałem. Znowu "rzetelne" informacje z narodowego portalu kresy.pl. Może się jeszcze okaże, że protestowało nie milion a 10 milionów obywateli! Żal, po prostu żal. Nie ma takiego czegoś jak ideologia gender - to wymysł biskupów. Ale fakt jeżeli propagowanie równości kobiet i mężczyzn, w tym mówienie że zarówno dziewczynka jak i chłopczyk mogą sprzątać w domu albo gotować to zbrodnia i okrucieństwo to gratuluję głupoty ;) a edukacja seksualna to całkiem inna sprawa, która bynajmniej nie jest gej- czy lesedukacją. Nagle zaczniecie współżyć z facetami, bo Wam nauczycielka powiedziała że dwóch facetów też może być w związku? Tragedia, ten portal to dno intelektualne.
W Polsce protestowali żeby nie posyłać 6-cio latków do szkół.. i co ?;)
I właśnie to jest największa wada demokracji - rząd wprowadzając ustawę MA W DU*IE opinię obywateli, a żeby zapobiec takowej ustawie TRZEBA ZROBIĆ MANIFESTACJĘ liczoną co najmniej w tysiącach...
Obronić? Przed czym? Trzeba najpierw znać definicję tego, przed czym chcecie bronić dzieci. Czy tradycyjny podział ról (kobieta nie pracuje zawodowo, wychowuje dzieci, dba o dom, mężczyzna zarabia) ma w dzisiejszych czasach racje bytu? W współczesnych związkach zazwyczaj obie strony pracują, obie dzielą się obowiązkami domowymi, obie wychowują dzieci - to nic innego jak gender. Czy to jest złe, że tatuś zmyje naczynia, a mama skręci szafkę - nie było złe do momentu, aż nie zostało nazwane. Skąd dziwny pomysł, że gender ma związek z homoseksualizmem? - nie ma !!!
a ja nie wiem o co chodzi bo nie mam konta na fb. a teraz na bank będzie: kto nie skacze to zły jest
Co za tumanem trzeba być, aby mylić homoseksualizm z ideologia Gender. Oczywiście jak nie wiadomo jak to przedstawic to najlepiej pokazac tęczowa flagę, która wszyscy utozsamiają z gejami. I wszytsko jasne. Gender - tęcza- geje. Geniusz idiota
Tak szczerze to mam do tych wszystkich odmieńców względnie obojętny stosunek (chociaż w tym wypadku dziwnie to brzmi), ale nie pozwolę, na gloryfikowanie wynaturzeń!
@~Wiem_co_mówię Chyba jednak nie ''wiesz o czym mówisz'', dla poprawienia wiedzy podrzucam Ci lekturkę http://www.imperiumromanum.edu.pl/przyczyny_upadku_cesarstwa_rzymskiego.html
Przeczytaj potem wróć i pisz [Ps. Jeśli oczywiście w połowie się nie znudzisz]
Ideologia GENDER jest spoko. Podział na płcie jest sztuczny.
Ja chce obronic moje dzieci i swoje oczy przed matolstwem i nieuctwem ("ideologi"). Gdzie mam skladac podpis ?
Jak widze takie demoty to mi rece opadaja. Sredniowiecze normalnie. Co wam przeszkadza ze para homoseksualna chce miec legalny zwiazek? Jakas krzywde wam to robi? Jesli nie to po cholere chcecie im utrudniac zycie? Polska bezinteresowna zlosliwosc.
@stabby ten demot nie jest o gejach.
w gender nie chodzi wcale o to, że uczniowie mają być gejami i chodzić w kieckach do szkoły. Ale oczywiście PiS i kościół wiedzą swoje...
Ciekawe dlaczego ta ich tęcza niema błękitnego pomiędzy granatowym i zielonym? Ma tylko 6 kolorów.
O każdy kolor się przywalisz? Był różowy kiedyś, ale został usunięty. Też źle?
Haha, i co? Ideologia Gender została wycofana? No sorry, ale może ktoś mi w końcu powie, co to jest "Ideologia Gender"?
Co za bzdura.