Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
1822 2018
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ~ablebak
+9 / 43

Polski dług jest wyższy niż grecki? Aż chciałbym się dowiedzieć, jakim cudem. Wliczasz dług ukryty (nie wnikając czym on jest) i porównujesz z długiem jawnym Grecji, czy po prostu zmyślasz?
Obce wojska miałyby spacyfikować ewentualne manifestacje? Widziałeś kiedykolwiek ust. 1066? Jakoś nie przewiduję, że maksymalnie 200 ludzi, którzy mogą przybyć tylko za spełnieniem ściśle określonych kryteriów, zdoła podbić Polskę. Po co chcesz wzbudzać zbędny strach w społeczeństwie? Co chcesz osiągnąć?
Chcesz robić apele, a proszę bardzo. Ale jawna manipulacja i kłamstwa sprawiają, że od razu jestem negatywnie nastawiony do wszystkiego, co możesz napisać - do słów oszusta należy podchodzić z daleko idącą ostrożnością.
Aż nie wiem, po co próbuję wdawać się w dyskusję z Internetem. Szansa że trafi się na głupca, trolla albo opłaconego "zawodowca" jest ogromna, zwłaszcza na tym portalu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ablebak
+14 / 24

Nie wiem jakim cudem liczysz, że dług Polski jest czterokrotnie większy, gdy dzieląc owe 1.061 biliona złotych przez kurs euro,wychodzi ~250 mln euro. Dług Grecji na każdej stronie jaką właśnie przejrzałem wynosi ponad 300 mln. ~250 jest czterokrotnie większe niż ~312? Nowa matematyka. Już nie wspomnieć o różnicy w liczbie mieszkańców danych państw...
Dlatego powtórzę - jako jeden z młodych ludzi, do których apel jest kierowany - kłamstwa mnie nie przekonują. Wystarczy zrobić co polecacie i przejrzeć choćby kilka linków by potwierdzić wasze manipulacje. To właśnie tacy jak Wy jesteście najważniejszym powodem działania współczesnej polityki - ciągłe flamewary zniechęcają każdego człowieka do interesowania się ważnymi sprawami. Skąd brać prawdziwe i wiarygodne informacje? Z TVN? Z gazety? Z Internetu? Każde źródło siebie warte, bo żaden polityk i żaden dziennikarz nie mówi prawdy. Znaleźć artykuł wraz ze źródłami to szok. Można znaleźć co najwyżej takie informacje, jak na tym democie - fałszerstwa rozpoznawalne po minucie analizy. Zamiast wytłumaczyć nieprostą przecież kwestię, wolicie obrażać i insynuować działania na rzecz jakiejś partii. Mam ochotę plunąć na nadchodzące wybory, bo ignorancja wydaje się błogosławieństwem – lepsze to niż próba poznania prawdy (a raczej przedzierania się przez rzesze trolli, hejterów, idiotów i naiwnych głupców w nadziei na znalezienie chociaż jednego wykształconego i inteligentnego człowieka, który potrafi cokolwiek wartościowego przekazać).
Mam wrażenie że jesteście z PO, a dając popis głupoty chcecie przekonać, że każdy kto jest przeciw PO nie potrafi myśleć. Łatwiej mi byłoby uwierzyć w chytrą i wyrafinowaną taktykę niż w tak dziecinne kłamstwa, które można udowodnić po prostu wypełniając wasze polecenia – sprawdzić wiadomości. No, chyba że 250 jest czterokrotnie większe niż 312? Chyba że tak trudno wam przeliczyć dług na jednakową walutę albo porównujecie dwie liczby odnoszące się do innych danych. O konieczności sprowadzania liczb do wspólnego mianownika wspomina się we wczesnej podstawówce..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ablebak
+2 / 8

Niech to, napisałem mln zamiast mld.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T therosiu
0 / 12

@ablebak dobrze, że wdajesz się w dyskusje bo mnie też wk** ta cała antypolska propaganda (z założenia nie ma być antypolska, ale fakt,że taki jest jej efekt). Natomiast jednego nie rozumiem: """Mam wrażenie że jesteście z PO, a dając popis głupoty chcecie przekonać, że każdy kto jest przeciw PO nie potrafi myśleć""" - przecież ten manipulacyjny i kłamliwy demot ma za zadanie uderzać właśnie w obecny rząd i prezydenta Komorowskiego. To zdanie wydaje się nielogiczne względem całej wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wicik
+4 / 4

Jeny... ale wy bredzicie. Gadacie jak byście się w innym kraju urodzili :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedi_Knight
-4 / 8

@ ~ablebak Nie wiem jak jest, ale umiem czytać. Demot twierdzi, że dług publiczny Polski jest większy, niż grecki W MOMENCIE GDY TA WPADŁA W KRYZYS, czyli dość trochę temu. Nie porównuje się tutaj długów aktualnych. Co do wartości liczbowych, to nie chce mi się ich weryfikować, nie mniej przekaz demota jest taki, że jest źle (a jest źle), dowiedziałem się o podatku kastralnym, znaczy katastralnym, bo nie wiedziałem co to jest (jeśli to wejdzie, to ja serio idę na ulicę, nie ma opcji żeby to miało wejść). Czyli generalnie ok. Hasło o tej ustawie czy co to jest o możliwości wejścia obcych sił do nas, pewnie i przesadzony, nie mniej sam fakt takiego prawa też mnie oburza, więc pluć się na przesadny scenariusz nie będę. PS. mówisz że szansa na trafienie na opłaconego trolla jest w internecie ogromna, a to jest właśnie retoryka PO... Dziwnie to brzmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2015 o 11:15

avatar ~OST121
+4 / 6

@Jedi_Knight ten demot jest tylko pełen propagandowych bzdur. CO do podatku katastralnego to PiS straszył nim w czasie wyborów 4 lata temu "że już za rok ta zła PO go wprowadzi", jak wiemy nie wprowadzili. Tutaj napisane, ze "podobno już czeka na podpis prezydenta" to kolejna wyssana z palca bzdura i łatwa do obalenia. Co czeka na podpis prezydenta można łatwo sprawdzić, ponieważ wszystkie dokumenty są publikowane w internecie.
To na jakim rzeczywiście etapie jest wprowadzenie tego podatku? Odpowiedź jest dosyć prozaiczna, na etapie "propagandowego wymysłu do straszenia idiotów", W sejmie nawet nie pracują nad projektem ustawy, który miałby go wprowadzić.W ramach ciekawostki wspomnę, że kiedyś, raz taki projekt ustawy powstał i było to akurat za rządów PiSu, jednak ze zmianą władzy trafił do niszczarki nim zdążyły nad nim popracować komisje sejmowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jedi_Knight
+1 / 1

@~OST121 No to git. Nie chcę mi się co prawda weryfikować Twoich słów - tak samo jak nie chciało mi się weryfikować słów demota - ale uspokoiłeś mnie. Więc, zawierzając Twoim słowom, mogę powiedzieć, że demot jest głupi. Nie mniej, jeśli którakolwiek władza, czy PO, czy to PiS, którego także nie lubię, czy jakakolwiek inna, wprowadziłaby taki podatek, to bym się wściekł i jestem przekonany, że nie ja jeden. Ale cóż, wychodzi na to, że w tej kwestii jednak nie jest źle, więc jest jeden powód by iść na Warszawę mniej. :) [mógłbym tu jeszcze dopisać parę przecinków ale mi się skończyły ;) ]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 lipca 2015 o 1:38

S starydziad
-1 / 1

~ablebak nie licz na dyskusję na ulubionej stronie gimbusów, którą opłaca PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R robcichy
+7 / 11

podobno prezydent już ma na stole uchwałę o tym że musimy chodzić tyłem w dni parzyste. POWIEDZMY STANOWCZE NIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gilles
+6 / 16

Nie kwestionując tego, że w kraju dzieje się źle, to może przestalibyście straszyć ludzi tym katastrem, co? Nie ma żadnej ustawy u prezydenta i długo nie będzie. Pomyśleliście co kataster zrobiłby z rynkiem nieruchomości? Nikomu to nie jest na rękę. Co do tzw. ustawy 1066 - czy naprawdę sądzicie, że Niemcy przyjadą pacyfikować biedny, polski naród protestujący przeciwko podatkowi katastralnemu? Wyłączcie demoty i odejdźcie sprzed komputera.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~gjfdjgk
-1 / 7

Już raz przyjechali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~assssd
0 / 0

@Czcibor512 tylko ile oznacza to ich "rychłe"? Już ponad dekadę jesteśmy w UE i nie widu nie słychu tego podatku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~wiosna2015
0 / 14

kolejna ruska propaganda w akcji :) trole jak tam rubelki ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KapitanKorsarzPirat
-1 / 3

Lepsze rubelki niż Euro płacone POwskim gnojom za niszczenie życia Polaków

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H huuh
+6 / 8

A o co jest ten apel? Ja też mam apel. Do "młodych osób" o sprawdzenie w słowniku co to jest apel. Dług publiczny Polski jest znacznie mniejszy niż 340GEu, a takie wielkości podaje się jako procent PKB, bo wtedy niesie to ze sobą jakąś sensowną informację. Cala reszta "apelu" niestety jest podobnej jakości. Tak, w Polsce różowo nie jest, ale żeby to naprawić , to niestety trzeba sobie zadać wysiłek i sprawdzić skąd się to bierze (choć wiele osób myśli, że to oczywiste). Walenie na oślep nie pomoże.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xylar
+1 / 1

@huuh Heh też na to zwróciłem uwagę ^^ Niby apel ale.. CO MAMY ROBIĆ? :( Z resztą do kogo te "dane" (nawet nie mówiąc o ich dokładności, co bardziej o fakcie że istnieje coś takiego i że jest spore prawdopodobieństwo że coś drugiego się stanie) miały dotrzeć, do tego już dotarły. A prezydent nie ma wiele do gadania, to prawo weta co najwyżej opóźnia wejście ustawy, przynajmniej w takim rozkładzie partii jaki mamy obecnie w Sejmie. // Przechodząc do demota, tylko tak -Co do podatku katastralnego, to wciąż czekam na wiarygodne źródło że ktokolwiek gdziekolwiek (w Polsce) cokolwiek robi (praktycznie, aktywnie) w celu wprowadzenia tegoż podatku. Tak na marginesie, ten podatek istnieje w innych krajach, tylko oczywiście o kilka rzędów niższy, ale mniemam, jeśli chodzi o "podatek katastralny w Polsce", że jakie źródło, taki podatek. A idea sama w sobie raczej nie jest taka zła, znajomi państwo przez 20-30 lat posiadali działkę budowlaną na której przez 20-30 lat tylko i wyłącznie rozwijała się przyroda, i ewentualnie czasem pewnie ktoś z sąsiedztwa szambo wylewał. Po tych 20-30 latach działkę przepisali na córkę która działkę w końcu sprzedała. A 20 lat temu mogło już tam powstać kilkanaście miejsc pracy, no ale po co, "trzymamy to dla dzieci". Sprzedajcie, a jak będzie potrzeba to kupicie inną. A taki podatek, może nie w tym przypadku, ale są takie w których na pewno, sprawiłby, że ludzie nie trzymaliby nieruchomości w nieużytku marnując ich potencjał. Jeszcze pozostaje kwestia wyceny nieruchomości, ale to też jest dość bezproblemowe do prawidłowego działania. -co do 1066... "wojsk" ? =D Na takim marszu niepodległości zwożą prewencję z całej Polski, myślę że spokojnie ponad 1000 funkcjonariuszy, w 1066 mowa o maksymalnie 200 (słownie: dwustu) funkcjonariuszach. // Można się z czymś nie zgadzać, mówić o tym i apelować o sprzeciw wobec tego, ale bez JAJ (tu: żartów, kpin), z taką manipulacją... A z podejściem "przecież i tak wszystko po nas spłynie jak po kaczkach, mamy to gdzieś, nic nie zrobimy", po jaką cholerę "apel" ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+5 / 9

Inicjatywa?! Przecież to są same pretensje i narzekania, a nie inicjatywa. Takie g*wno każdy sobie może napisać. Nie ma w tym tekście nic wartościowego, a treści te już wielokrotnie były wałkowane na tej stronie. Tekst wygląda na napisany przez rozżalonego człowieczka, który nie ma najmniejszego pomysłu co zrobić i chce sobie ponarzekać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~assssssssssa
+2 / 2

@NightmareTheWorld to jest stary tekst jeszcze z poprzednich wyborów parlamentarnych tylko go trochę odświeżyli nawiązując do Grecji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~ironizator111
+2 / 6

Jak śmieli wysyłać 6-latki do szkół? Przecież one tam zginą! To niemal ludobójstwo!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DZejo
+3 / 5

Podatkiem katastralnym straszą już od dawna ustawa 1066 już stare i nie modne po prostu post typowo polityczny naciągnięty do granic możliwości. Zmarnowałem tylko czas go czytając i odpisując autorowi. Ciężko znaleźć naprawdę rzetelne dane to smutne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greenpath
+6 / 6

Można linka do ustawy czy chociaż numer posiedzenia sejmu, na którym została uchwalona ustawa o podatku katastralnym ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+4 / 4

@greenpath 100 500 100 9000, a linkę masz w sklepie ze sprzętem wspinaczkowym. Nie było takiego posiedzenia. To zwykłą bzdura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G greenpath
-2 / 2

@Innkeeper chodziło mi oczywiście o datę posiedzenia lub numer ustawy/druku sejmowego, coś cokolwiek co pomogłoby mi namierzyć tą ustawę/nowelizację.. Precyzuję bo nie przeczytałem tego co napisałem wcześniej w komentarzu. A jeśli bzdura to dobrze, PO tym rezydencie wszystkiego można się spodziewać, im bliżej do końca jego kadencji, tym niżej upada, więc jeśli nie ma takiej ustawy/nowelizacji dot. podatku katastralnego to całe szczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2015 o 20:36

avatar ~Innkeeper
+4 / 4

@greenpath To cię rozbawię.Jest interpelacja nr 6123. Z roku 2012. Oraz interpelacja nr 5496 z tego samego roku z odpowiedzą ówczesnej minister rozwoju regionalnego Elżbiety Bieńkowskiej, gdzie stwierdza ona, ze nie planuje się wdrożenia podatku katastralnego.
Nie znalazłem żadnych innych, rządowych informacji o nim. Stąd moja żartobliwa odpowiedź w 1. poście. Nie ma linku, ani numeru, bo nie można stworzyć odnośnika do czegoś, co nie istnieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
+2 / 2

1066 jest po to by w sytuacji gdy wypadek jest przy granicy, mogła wjechać karetka z obcego szpitala leżącego pół kilometra drogi a nie Polska musząca zrobić kilka kilometrów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar komivoyager
+8 / 8

Podatek katastralny uchwalony i podobno czeka na podpis? Bredzisz dzieciaku. Za takie kłamstwo powinieneś (tutaj użycie przemocy słownej) i dostać bana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+3 / 3

@komivoyager Za takie kłamstwo nie dostanie bana, bo admin jest zwolennikiem tego typu bredni. Obu powinno się postawić w dybach na środku miasta na 2 dni z tabliczką "kłamca".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+4 / 4

A teraz mam pytanie do autora. I nie nie jest to: "Po co piszesz całą "odezwę", skoro na samym końcu zakładasz, że wszyscy maja cie gdzieś." Brzmi ono: Skoro kłamiesz w 1. akapicie dlaczego mamy wierzyć, że w 2. piszesz prawdę? Zresztą nie piszesz, bo to co opisujesz nie ma żadnego związku z wywłaszczeniem. Jasne, zgadzam się z kretynizmem podatku katastralnego. Tylko nie mam podstaw wierzyć w prawdziwość tego przesłania. Więcej! Mam poważne przesłanki (trzy: dwa razy skłamałeś to 1. i 2., trzecia to cały ton wypowiedzi wiejący propagandą), że kłamiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
+4 / 4

Kłamstwo które się tu przewija regularnie. Nie mam już wątpliwości, przynajmniej jeden z adminów/modów musi być kaczystą skoro to gówno zawsze ląduje na głównej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 lipca 2015 o 19:42

avatar ~assssssa
0 / 2

@aku666 jeden? Na wybory co drugi demot albo popierał PiS, albo jeździł po PO słowo w słowo powtarzając propagandę PiSu. Podobnie tuz po wyborach lała się PiS-propaganda o Nowoczesnej pl.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+4 / 4

To nie apel. To propaganda. Ja też mam swoją odezwę do Narodu Polskiego
Sami widzicie co się dzieje w internecie. Nie można zaprzeczyć, że PO z całą pewnością uprawia propagandę.Na pewno też w Polsce nie ma raju. Ale od pewnego czasu bardzo jasno widać, że opozycja też kłamie. Mamy dane, których "nie ma w oficjalnych źródłach, bo oficjalne źródła je zatajają", więc pojawiają się znikąd. Mamy ludzi, którzy próbują nam wmówić bzdury na temat świętości poprzednich partii,choć każdy człowiek, który ma więcej niż 22 lata powinien pamiętać co wtedy było. Ja chodziłem wtedy do gimnazjum, a tez pamiętam. A jak brakuje kłamstw i pierdół to argumentacja sprowadza się do opowiadania, ze ten wskoczył na krzesło, tamten jest ruskim agentem, a inny Żydem.
Do tego sprowadza się cała wielka "alternatywa polityczna". Obrzucania się błotem i kłamstw.
Dlatego mam jedną prośbę. Chrzanić to! Nie głosujcie na człowieka, którego wskaże wam internet, babcia, ksiądz, Tomasz Lis, Cejrowski, ja, czy wróbelek Elemelek. Anie przeciw "Wielkim wrogom" wskazanym przez wyżej wymienionych.Nie słuchajcie informacji, których nie da się potwierdzić, zwłaszcza jeśli są na portalu, którego specjalnością są brednie na temat seksu i beznadziejne patenty znikąd (no dobra, zerżnięte z innych stron tego typu). Nie wybierajcie na podstawie: "Głosuję przeciw niemu, bo net twierdzi, że jest żydem, bo ma łeb jak kartofel, bo coś tam". Nie glosujcie też na ludzi, tylko dlatego, że rzucają pustymi, populistycznymi hasełkami, niezależnie czy to "polityczny mainstream", czy nie (bo rzucają i jedni i drudzy, hasła "Rozwalmy system" i "Zgoda buduje", czy jakiekolwiek inne są równie lakoniczne i puste, jeśli nie ma za nimi jasnych, wypunktowanych rozwiązań). Gdy na jesieni przyjdzie czas na wybory przeczytajcie postulaty wszystkich partii, starajcie się je zrozumieć i wg. tych, które rozumiecie (TYLKO TYCH, te niezrozumiałe zignorujcie, bo tylko wam mieszają w głowach, to nie wstyd, ze nie jesteście ekspertami w 150 dziedzinach, tez nie jestem) i SAMODZIELNIE wybierzcie na kogo głosować. Nie dlatego, że ktoś tam wygląda fajniej, albo mniej fajnie. nie dlatego, że kogoś gdzieś gloryfikują, a kogoś obsmarowują. Dajcie swój głos temu, kogo postulaty wam pasują i przy tym są realne do spełnienia. Nie powiem wam kto to. Raz, że sam wam kazałem nie głosować na partię przeze mnie wskazaną, dwa, że nie mam pojęcia kto WAM pasuje. An kto pasuje mnie, bo też dopiero jesienią poczytam jakie są nowe postulaty kandydujących partii. WY macie SAMODZIELNIE zdecydować. Beza mnie, bez Demotywatorów, gazet, telewizji i Wróżbity Macieja, rzucania kostką, czy tablicy ouija.
P.S. W sumie nie mam pojęcia, czy to odezwa. Słownikowo się zgadza.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TakDlaPO
+2 / 2

Tylko nie zostało wspomniane, że Polska jest wielokrotnie większa od Grecji. Gdyby Monako miało 10 mld długu to by miało prze*srane. Miarodajnym sposobem oceny długu jest policzenie jakim procent PKB stanowi. W przypadku Polski to trochę ponad 50%, a Grecji kilkaset procent.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~jpoinnidue
+1 / 1

@TakDlaPO
Nie wymagaj, żeby dzieci znały się na procentach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziemowitek
-3 / 3

Czy to nie wstyd ze Polacy wybrali TAKIEGO prezydenta? Marsjanie nam go nie instalowali w koncu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Innkeeper
+1 / 3

@ziemowitek Wstyd, że w to wierzysz. Ray! To repost z 2012. Jak ci napiszą, ze za rok kończy się Kalendarz majów też będziesz się emocjonować?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asssssssa
+1 / 1

@ziemowitek Wstyd, ze trafiają się Polacy tak głupi by uwierzyć w te bzdury. Wstyd, ale nic zaskakującego, w końcu mamy tysiąc oszukanych przez AG, miliony "członków" SKOKów i miliony popierające PiS.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~koss100
+2 / 4

ale brednie...co ty wąchałeś człowieku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~niepiorunowy
0 / 0

Niech to dunder świśnie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gt419
-1 / 1

kiedy kończę prace u niemca, zawsze w okolicach północy to marzy mi się, że jestem katem. Zamknijcie mnie w sejmie z nimi wszystkimi na 30 minut, a podem tylko dostarczajcie tych zdrajców partiami po 100 sztuk. Najpierw centralne władze, a potem wojewódzkie itd... zajebie wszystkich.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~GLOSUJE_NA_PIS
0 / 2

PIS O TYM NIE MILCZY TYLKO TRABI NA PRAWO I LEWO WYSTARCZY POSLUCHAC !!!! WRZUCANIE PISU DO JEDNEGO WORKA Z TYMI HOOOYAMI Z PO JEST KOOORWA KLAMSTWEM !!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~asdasdasdfddd
0 / 0

i wyszlo szydlo z worka... prezesa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~meiker123
+1 / 1

a nie mówiłem że tak jest. wyjdżcie na ulice co boisz sie niemieckiego policjanta?.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~dimea
0 / 0

Jeden coś powie, dziesięciu to powtórzy. Nie popieram ani rządu PO, ani tym bardziej PiS, jednak próba robienia afery okrojonymi informacjami jest w stylu co najmniej żenującym. Rozróżnij dług publiczny od zagranicznego i wtedy się wypowiedz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~nicktkto
0 / 0

a ja jestem za ogólnopolską zrzutą - od łebka.

Spłacić g... i nie bawić się w odsetki.
Wolę dać teraz 1000 zł niż później przymusowe 100.000 w różnego rodzaju podatkach

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ~Święty Mikołaj
0 / 0

Teraz jeszcze tylko podatek że w ogóle żyjemy w tym kraju jest potrzebny... Mam nadzieję że Polacy nie zawiodą jeśli takie coś wprowadzą i zrobimy to samo kiedy miało być ACTA wprowadzone i w całej Polsce, każdy Polak, mały i duży, wyjdzie na ulicę! Niech zobaczą że jesteśmy potęga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Marcusso1985
0 / 0

A kiedy prezydent i premier stwierdzą że ani im w głowie podatek katastralny to co? Stwierdzisz, jak podwładni Petru, że im nie wierzysz, pani(e) Faydee? Czy to w tym celu wypowiadasz się w imieniu wszystkich 'młodych Polaków'? We własnym imieniu proszę, we własnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem