@Ninja AsasinLegend Właśnie w tym problem,... że kiedyś to jeszcze ludzie z islamu byli OK a teraz im odwala a ty jeszcze kibicujesz. Dlatego jesteś głupi i to nie kwestia argumentacji. W Arabii (którą tak kochasz) Katolicy nie mają ani praw ani racji bytu i oni mają w D... wszelkie wasze prawa. Tak więc obstawiam, że jest to protest przeciwko ich ograniczeniom kulturowym a nie naszym :P
@Ninja Od razu kretyńskie założenie, że zrobili to katolicy. A może po prostu polacy, którzy nie życzą sobie czegoś takiego jak Islam w Polsce i nie chcą by u nas działy się podobne rzeczy, które dzieją się teraz we Francji, Niemczech czy Anglii? Oczywiście nie mówię tu o Tatarach, którzy, jak już wielu wspomniało, są u nas od setek lat i w niczym nam nie szkodzą.
Popieram w 100% tych odważnych Polaków. Dziękuję, że są jeszcze wśród Nas patrioci i ludzie pamiętający o naszej narodowej historii. Tak dziś wygląda walka z wrogiem, gratuluję wspaniałej akcji.
@bolek5 tak swoją drogą to jako Polak poczułem się trochę obrażone twoim postem. Nie przypominam sobie żeby nasza narodowa historia była historią głupiej i bezsensownej nienawiści. Taki z ciebie patriota.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 13:53
@filozofnakoksie dobra ale czy naprawdę musimy zniżać się do ich poziomu? Naprawdę waszym zdaniem zamiast ustanawiac odpowiednie przepisy imigracyjne lepiej jest po prostu obrzucać ich gównem niczym szympansy w zoo? obrzydzać im nasz własny kraj? zaiste patriotyczna postawa - zrobić z własnego domu chlew po to żeby nikt inny nie chciał tam wejśc. A wystarczyłoby zamknąć drzwi...
@TakDlaPO. Albo przyjmujesz niehonorowe warunki walki, albo giniesz jak ciota, skrócony o głowę, nie spróbowawszy nawet bronić siebie, rodziny, rodaków, ojczyzny. Oddajesz się na pastwę wroga. Oni migrują i niszczą państwa od środka, bez otwartej walki, a podstępem i terrorem. Wolę już zostać nazwanym nienawistnym rasistą walczącym o swoją ojczyznę niż po prostu się poddać. Nie martw się. W razie czego Ty, kolorowypederasta i paru innych też znajdą swoje miejsce. Mięso armatnie zawsze jest potrzebne.
@bolek5 Dawno nie zalogowałem się tylko po to, by dać "plusa". Trafny komentarz.
Nie twierdzę że wszyscy tacy są, ale im częsciej czytam o tym co się dzieje niedaleko za naszymi granicami tym bardziej jestem za walką z przyjmowaniem muzułmańskich imigrantów, bo widać, że są po prostu niebezpieczni.
@bolek5 - jeśli dowiem się, że gdzieś w okolicy jest meczet to rzeźnicy się obłowią. Obrzucanie muslimów świńskimi zwłokami napędzi koniunkturę i da zarobić naszym rolnikom bardziej niż interwencyjne skupy żywca w wykonaniu naszego "nierządu".
@bolek5 powiem ci tak , jak muslimy w NASZYM kraju (nie żadnej Francji ) zaczną łamać moje prawo do wolności wyznania to będę pierwszy by im nakopać , by wypieprzyć takie elementy z kraju by takie elementy poznały jak kończy się ingerowanie w MOJĄ wolność jednak reagowałbym tak samo gdyby w wolność i w prawa ingerował żyd , chrześcijanin , buddysta czy bóg wie kto jeszcze natomiast osoba(osoby) które to zrobiły złamały prawo dzisiaj zrobili to kozo@@bcą ale jaką mam pewność że jutro nie zrobią tego mnie?? jaką mam pewność że ci bandyci nie przypieprzą się do mojej religii ?? nawet jeśli 99,99 % allachów to bandyci to powinno się ich szkalować i karać dopiero jak zrobią w naszym kraju coś złego lub będą próbować , bandytów należy karać ale KAŻDYCH nie ważne jaki ma kolor skóry co wyznaje i co było przyczyną jego złamania prawa po prostu bandyci na szubienice obywatele na ulicę ,nigdy na odwrót i nigdy na ślepo
Widzę pozytywną nutę w tym co piszecie pod tym demotem. Miło jutro będzie pojechać do pracy wiedząc, że i inni ludzie widzą błędy w tym systemie. Tak trzymać, bo nasze piękne wnuczki nie będą ładnie wyglądać w burkach.
koviru, jak już zaczną odcinać nam głowy i wysadzać sie jak w anglii i francji to będzie za późno na działanie. Nie deportujesz ich bo niby gdzie jak już będą mieli Polski paszport i dowód? Działać trzeba teraz.
@bolek5
No więc drogi Bolku, nasza historia to np przyjęcie ponad 100 tysięcy polskich uchodźców przez muzułmański Iran w czasie Drugiej Wojny Światowej.
Nasza historia to składający się z muzułmanów 1 szwadron 13 pułku ułanów, który w czasie tejże wojny przelewał krew za Polskę.
Nim się będziesz powoływał na naszą narodową historię to się jej naucz.
Ten ból d*py, że ktoś obraża islam... Ach jak te sprane mózgi lemingów i wszelakiego lewactwa opornie nie działają. Ten cały strach przed islamem jest sztucznie szczepiony. Muslimy to nie potęga a tchórze i brudasy.
We francji wcale nie stali się silni przez samych siebie, lecz zostali wyhodowani na socjalu jak bakterie w labolatorium.
@bolek5 Cóż, muzułmanie sami sobie zapracowali na taką reputację. Wielka część muzułmanów, to ludzie którzy uważają że w imię religii można zabić. Że pedofilia jest ok. Że im wolno więcej. Z całą pewnością nie wszyscy, ale co do tych z bliskiego wschodu to na pewno min połowa. Z drugiej strony, wstyd mi (jako polakowi) za tych chuliganów, bo w tym momencie czy sami się nie zniżyli do poziomu tych których "tępią"? Islam sam w sobie zły nie jest, tak jak każda wiara, złe jest to jak (najwyraźniej) tam islamu uczą, złe są zwyczaje, złe jest bezwzględne narzucanie islamu wszystkim ludziom.
Patriotyzm to dbanie o swój kawałek ojczyzny, płacenie podatków, sprzątanie po swoim psie, bycie szczerym i w porządku wobec współobywateli; takie prymitywne chamstwo nie ma z tym nic wspólnego, więc nie wycieraj sobie gęby słowami takimi jak "patriotyzm" czy "narodowa historia", cwelu, bo przynosisz wstyd przodkom, którzy walczyli o wolną Polskę - wolną nie tylko dla Polaków.
@bolek5 Normalnie nie miał bym nic do muzułmanów ale niestety żyjemy w takich czasach że ciężko o tolerancję dla tej religii, kiedyś muzułmanie mieszkający w Polsce po prostu żyli sobie a teraz powoli zaczynają wariować i robić to samo co w WB. Niestety stare dobre czasy gdzie muzułmanie byli nam braćmi się skończyły. Jeżeli miałbym wybrać to wole wybrać niechęć do nich nisz narażać własnych rodaków.
@siadczyk 1 szwadron 13 pułku ułanów - składał się z polskich Tatarów - polskich obywateli. Gdyby współcześni imigranci na Zachodzie zachowywali się i asymilowali jak Tatarzy w Polsce nikt by się pewnie teraz nie obawiał przyjmować.
"W 1942r. ... alianci postanowili ewakuować nas z ZSSR do Iranu. Iran przyjął 116131 polskich obywateli, w tym około 20 000 DZIECI. Z Iranu polskie dzieci ulokowano sukcesywnie" w innych krajach. Widzisz różnicę? Gdzie wśród obecnych imigrantów dzieci i kobiety? Głównie to mężczyźni w sile wieku. Sądzisz, że w Iranie najpierw zbudowano dla Polaków kościoły? Meczet w W-wie powstał za pieniądze z Arabii Saudyjskiej, która też finansuje wahabitów (https://pl.wikipedia.org/wiki/Wahhabizm). Nie dziwi Cię ta zbieżność w czasie, że najpierw w Polsce buduje się ogromne meczety, choć nie ma tylu wiernych, a potem musimy przyjąć imigrantów?
@grunge - akurat nie mam nic przeciwo temu, zeby nasz kraj byl obrzydliwy dla muzulmanskich imigrantow. Jakos mamy tatarska mniejszosc muzulmanska doskonale zintegrowana z Polska. Mamy tez meczety, z ktorych korzystaja. Czy ktos kiedykolwiek slyszal o profanowaniu ich meczetow, albo o dyskryminacji? Jesli muzulmanie przyjezdzaja do nas, pracuja, integruja sie, to niech sobie mieszkaja, ale jesli zaczna sie szarogesic, to WON. Wole byc nazywany nacjonalista niz lewakiem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
13 lipca 2015 o 11:08
@bolek5 Odważnych polaków? Czy ludzie z tego meczetu byli radykałami? Czy to ludzie z tego meczetu dokonywali mordów czy starali się siłą nakłonić innych do wyznawania swojej wiary? Jeśli tak, to pokaż dowody. Jeśli nie to odwaga tych Polaków to atak na nie winnych ludzi za to, że inni ludzie z tej samej religii mają nasrane w głowie. To tak jakbyś chciał zaatakować staruszkę modlącą się w kościele za to co robi organizacja Armia Boga (The Army of God). To co opisujesz to nie odwaga a wyładowywanie swojej złosci na nie tych ludziach co trzeba.
"We Francji kilku muzułmanów zamordowało 9 osób w redakcji czasopisma" Dobrze im tak Po co ich ośmieszali! Tak właściwie to atak nie był na tle religijnym! "W Arabii saudyjskiej zgwałcona kobieta została skazana za rozpustę." To nie był gwałt! Sama chciała głupia suka! Po co tam jechała, a później dawała na prawo i lewo! "Obrzucono meczet świńskimi głowami." Hańba! Wstyd mi za Polakuf!
Ha. Ha. Ha.
@Eherty prosze bardzo bandy gwalcicieli z UK z kilkuset dziewczynami i dziewczynkami na "koncie" niby nie morderstwo ale nawet gorzej bo one musza z tym zyc
Syria ani Irak nie leżą w Europie, orły. A co muzułmanie robią we własnych krajach to nie nasza sprawa: myślenie inaczej dało początek i Al-Kaidzie, i ISIS.
Skandal, wstyd mi za moich współrodaków. Przepraszam całą muzułmańską społeczność naszego kraju za polaków, którzy są odpowiedzialni za ten skandaliczny czyn. Wybaczcie nam, naprawdę 99,9% ludzi nie ma nic przeciwko Wam. Proponuję, aby osoby złapane na podobnych aktach wandalizmu były karane nie na podstawie Polskiego Kodeksu Karnego, ale Prawa Muzułmańskiego - oj, zastanowiły by się takie osoby zanim zniszczą jakiś Meczet, albo Mizar.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 12:23
@kolorowatolerancja Niech każdy wstydzi się za siebie. I przeprasza sam za swoje czyny.
Uważaj czego sobie życzysz, bo koran nie toleruje tęczowych faszystów.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 13:03
@kolorowatolerancja Po 1 oni nic nie zniszczyli. Tylko wrzucili kawałki mięsa. Po 2 tolerancja muzułmanów wobec homo nie istnieje. W Arabii Saudyjskiej (skąd są sponsorzy tego meczetu), Iranie i Jemenie (i kilku innych) jest to karane śmiercią, w innych krajach to np. kary pozbawienia wolności. To są sankcje państwowe, w większości krajów muzułmańskich prócz tego jest ciche przyzwolenie władz na wymierzanie samosądów wobec homo. Tu musisz wybrać po której stronie stoisz. Nie da się popierać obu na raz.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 14:37
Jeśli ten demot jest prawdziwy to co teraz?? Meczet chyba już nie jest zdatny do użytku?? ;) Haha! Brawo dla tego kogoś kto to z robił. Kolejne meczety na 100% będą podobnie ''chrzczone'' więc muzułmanie chyba nie zrobią u nas kariery.
@multiwawa sam od dawna się zastanawiam jak z jednej strony można nawoływać do nienawiści, a z drugiej utożsamiać się z tą piękną religią. Nie ma nic chrześcijańskiego w rasizmie.
@mysteriousgirll: Widzę, że asymilacja do życia w państwie islamskim postępuje. Niektórzy niewierni nauczyli się już gdzie ich miejsce i wiedzą, że za obrazę czcigodnych wyznawców Allaha, sprawiedliwą karą jest śmierć. Żal mi takich ludzi z mentalnością niewolnika, którzy uważają, że oni mają prawo nas zabijać, bo ktoś im świnię podrzucił.
@marcinqwerty albo ktoś jest po prostu realistą. Tak samo, jeśli ktoś jedzie po pijaku to też realista wie, jakie mogą być skutki. Czy to od razu musi oznaczać, że realista jest abstynentem?
Właśnie - realistyczna ocena sytuacji i skutków. Nie obrażajmy muzułmanów, bo nas zabiją. A może by tak nie wpuszczać do naszego kraju ludzi, którzy nas zabiją za to, że ktoś ich obraził? Bo dla mnie to jest realistyczne podejście do sprawy i rozsądne ocenianie skutków swoich działań. Niebezpiecznych i nieprzewidywalnych ludzi nie zaprasza się do domu. Proste.
@mysteriousgirll Niech od początku wiedzą, że nie są tu mile widziani. Dlaczego mamy się kogoś bać we własnym kraju? @marcinqwerty tych co już są jak się zaczną rzucać to deportacja. Znowu zostaną tylko nasi Tatarzy i będzie spokój.
Nie bronię ich, jestem przeciwko islamizacji w Polsce, moje słowa były po prostu wyrazem obawy o to , co się może wydarzyć po takiej akcji. Dla nich każdy powód jest dobry.... wg. mnie prace nad budową tej świątyni powinny być wstrzymane na etapie projektu, ale skoro już ta świątynia ( nie wiem jakim cudem) została tam wybudowana to trzeba już ją uszanować.
@mysteriousgirll Skoro tak, to wybacz, niekiedy za ostro reaguję. Wiesz, w internetach człowiek często ma okazję wykazać się, jaki to nie jest elokwentny i wygadany ;) Generalnie zgadzam się z tobą, z drobnym wyjątkiem. Jeśli meczet powstał, to powinno się kombinować jak koń pod górę z rozmaitymi przepisami, które mogą skutkować jego zamknięciem. Mało jest przypadków, kiedy rozmaite instytucje w Polsce są zamykane, bo nie spełniają tego, czy tamtego przepisu? Nasze państwo jest mistrzem świata w zatruwaniu rozmaitym instytucjom życia, wreszcie miałoby okazję się wykazać.
@mysteriousgirll Równie dobrze możemy skończyć jak Francja lub Anglia. Oni tam tolerowali islam. I co? W jednej z dzielnic londynu są już islamskie patrole. A co z Francją? Marsyllia jest obecnie "Islamską stolicą Europy". A tam gdzie panuje islam tam panuje koran. A tam gdzie panuje konar tam dzieją się takie sytuacje jak na tych zdjęciach : http://michael-mannheimer.net/2014/08/26/das-wahre-gesicht-des-islam-bilder-des-grauens-aus-dem-irak/
Nie rozumiem bólu dupy, przecież były liczne protesty ja jako, że zostały zignorowane-co nie powinno się zdarzyć to ktoś w końcu użył sposobu bardziej dobitnego. Popieram w 100% takie akcje bo przed islamem należy się bronić najlepiej zapobiegając jemu. Argumenty na to mamy w europie zachodniej.
Były też protesty przeciwko finansowaniu z budżetu bunka opaczności i też zostały olane. Czy to oznacza, że można się odlać na ten budynek? Ten budynek przynajmniej był z funduszy prywatnych, a nie z budżetu.
@The_Atheist Z funduszy prywatnych? Chyba coś ci się pomyliło. Wiesz ile państwo polskie zapłaciło kasy na tę budowlę? 40 milionów zł oficjalnie a drugie tyle pewnie pod stołem. O 30 tonach miedzi wykorzystanej do pokrycia kopuły, którą podarował za darmo koncern KGHM a więc SPÓŁKA SKARBU PAŃSTWA nawet wspominać nie warto. Wprawdzie od tej darowizny państwo dostało podatek, ale to takie przekładanie z kieszeni do kieszeni. Nie pier****ol więc, że z prywatnych wpłat to jest budowane. Datków było mniej niż 10 milionów a ta bizantyjska budowla pochłonęła już setki milionów a końca nie widać. Poszukaj sobie w sieci informacji np o Bazylice Matki Boskiej Królowej Pokoju w Jamusukro. To jest dopiero bubel za kilkaset milionów $ i stoi pusty. Potrzebne są takie budowle jak druga dziura w d***e. Wiesz ile można by dobrego dla ludzi zrobić za takie pieniądze?
"Meczet sfinansowany przez sponsorów z Zatoki Perskiej" - to powinno uzmysłowić wszelkim "tolerancyjnym" Polakom, że nie mamy tu do czynienia z obiektem o znaczeniu religijnym, ale z wrogą infrastrukturą. To jest infiltracja kraju przez islamistów, w celu wywarcia wpływu i radykalizacji muzułmanów mieszkających w Polsce. Na zachodzie takie świątynie finansowane przez anonimowych szejków, poukrywanych pod fasadowymi fundacjami, są ośrodkami głoszenia najradykalniejszych odmian islamu i przykrywkami organizacji terrorystycznych. Często wypowiadam się w kwestiach związanych z islamem i wiecie, że nic nie mam do polskich muzułmanów, zwłaszcza Tatarów, ani do świątyń które mają, albo które budują. Szlag mnie trafiał, kiedy sprofanowano meczet Tatarów. Ale myślę, że problemy z islamskim terroryzmem trwają na tyle długo i są na tyle nagłośnione, że każdemu myślącemu Polakowi powinna zapalić się czerwona lampka, kiedy jakiś anonimowy szejk, czy inna fundacja "Al-Sunnija", o której nikt dotąd nie słyszał, wykłada miliony na supermeczet w Warszawie. Nasze państwo jest mistrzem w utrudnianiu życia naszym obywatelom, a tutaj nasze pokręcone przepisy budowlane mogłyby wreszcie się na coś przydać.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 13:49
A ty widziałeś ten meczet i "podrzucenie im świni", czy tylko wierzysz propagandzie? Na tej zasadzie to wszyscy wszystkim możemy wmawiać wiarę w stereotypy. Wiemy o tym z internetu, z prasy, z telewizji, z gazet, czyli dokładnie z tych samych źródeł, które informują o profanacji meczetu.
Gazet i telewizji nacjonalistyczno-katolickich. Obiektywne źródło informacji, nie sądzisz? A, nie, czekaj. To musi być prawda, bo tak w internecie napisali, prawda @marcinqwerty ?
Ok, muszę napisać do redakcji The Timesa i uświadomić im, że są gazetą "nacjonalistyczno-katolicką" i że od nich "cebulę czuć aż tutaj". BBC i CNN też nie zaszkodziłoby poinformować :)
Hevert - miała 12 lub 13 lat, to zależy od dokładnej daty jej urodzenia, co do której trwają spory. Trochę prokurator, wiem, ale jakbyś ty znał dzieje życia Mahometa, to wiedziałbyś, że Aisza wyszła za niego mając 6 lat. Nie, żebym znał się na pedofilii, ale jest różnica między trzynastolatką, a sześciolatką, chyba nawet Polański to przyzna :)
do @mazii i reszty niemyślących: śmieszne... komentarze w których większości ludzie piszą prawdę są jako "komentarze poniżej poziomu", a te w których wyzywacie muzułmanów są w porządku? każdy ma prawo wyznawać taką religię jaką chce i nie rozumiem dlaczego na siłę próbujecie to zmienić, w czym im pomogło to obrzucenie ich świątyni? w poparciu innych niewiele mądrzejszych? w zniszczeniu innym miejsca które było dla nich bardzo ważne? komentarze typu "brawo" albo "bardzo dobrze", to są komentarze poniżej poziomu, jakim człowiekiem trzeba być żeby krzywdzić w jakikolwiek sposób innych...
No ku*wa żeby brud*s zarzucał mi co robię w wolnym czasie. H*j mu do tego czy zbieram jajka, pasę krowy czy chleję pod monopolowym. Mój kraj, moja sprawa. Brudasy wypier*alać!!
@tomsi91 Nie wszystkie. Wielu muzułmanów żyje w Polsce od lat i nikomu nic złego nie robią. A Tatarzy to są tutaj od wieków. Meczet meczetowi nie równy. Co innego, jeśli lokalna grupa muzułmanów buduje sobie meczet. A co innego, jeśli anonimowy "inwestor z Zatoki Perskiej" wykłada miliony na supermeczet. Można się chyba domyślić, że nie będzie służył tylko do modlitwy i zbierania jałmużny na potrzebujących. Niestety, ktoś zdecydował, żeby swoich świątyń używać jako placówek do prowadzenia dywersji.
@marcinqwerty Nie od lat, tylko od wieków. Mamy mniejszość tatarską. Tylko oni nie maja nic wspólnego z Arabami i ich brakiem poszanowania dla naszej kultury, czy kobiet.
@tomsi91 Przecież napisałem, że Tatarzy są od wieków. Wiem kim są Tatarzy i wiem, że przez te wieki dawali dowody tego, że są takimi samymi Polakami, jak każdy inny. Nie zrozum mnie źle, ja nie mam nic przeciwko tym muzułmanom, którzy żyją u nas od stuleci. Nie mam też nic przeciwko Czeczenom, którzy uciekli do nas w latach 90-tych, bo w rodzinnym kraju musieliby wybierać pomiędzy putinizmem, a kalifatem. Mam natomiast wiele przeciwko arabskim szejkom finansującym budowę meczetów w Polsce i przysyłającym nam nawet własną "kadrę" (świadek zdarzenia musiał czekać na tłumacza, żeby wyjaśnić, co się stało). To są ludzie, którzy NASZYCH muzułmanów, pełnowartościowych członków polskiego społeczeństwa, chcą zwrócić przeciwko nam.
to nie ja tylko oni się starają. Ja się tylko za głowę łapię jak można wpuszczać takie coś do kraju. Dla tych czeczenów w Polsce już jest "państwo islamskie" a co będzie jak wpuscimy ich więcej? Dlaczego ich jeszcze nie deportowano za takie ekscesy? Tak samo byłoby w przyszłości. Nasza władza ma zero jaj. Uważam więc jak i panowie ktorych wyczyn komentujemy że lepiej zapobiegać niż leczyć.
hahahah a za co tych brudasow ma ktokolwiek przepraszac?? jak im sie nie podoba to wypad do siebie a tych debili ktorzy chca przepraszac w imie calego narodu polskiego proponuje wyslac do krajow gdzie panuje szariat i niech poczuje jak to jest miec PRAWDZIWEGO muslima za sasiada, jak ci zgwalci matke/zone/corke to jeszcze zateskisz za tym polaczkami ktorzy obrzucali meczet swinskimi glowami
W Arabii Saudyjskiej nie, ale są w Bahrajnie, w Katarze, w mniej arabskim Azerbejdżanie, chyba ze cztery w Libanie, kilkanaście w samym Pakistanie i co najmniej trzy w Emiratach. Pewnie znalazłoby się więcej, ale nie chce mi się przebijać bańki twojej ignorancji jeszcze bardziej.
A czy ja cię pytałem o Emiraty Arabskie? W Polsce jest wiele małych meczetów, liczących setki lat. W cAłej Europie znajdzie się jeszcze więcej. Poza tym cóż. Słyszałeś o przestępczości wśród mniejszości chrześcijańskiej na Bliskim Wschodzie? O gwałtach? Morderstwach w biały dzień? Zamachach?
W większości krajów arabskich są kościoły, to próbowałem przekazać między wierszami. No i podejrzewam, że wśród przestępców w Azji Mniejszej na pewno są jacyś chrześcijanie. A jeśli o gwałty chodzi, to przy Hindusach Arabowie to małe dziewczynki. Ale o trzech kobietach na godzinę gwałconych w Indiach fali kiepskich demotów nie uświadczysz.
Arabia Saudyjska to bodaj jedyny kraj muzułmański bez ani jednego kościoła. Nie wiem, ile jest krajów chrześcijańskich bez ani jednego meczetu, ale co najmniej kilka.
Ale ten Arab ma rację: jak trzeba kogokolwiek przyjąć, to wielkie larum, ale do emigracji Polacy są pierwsi, wszędzie. Nie da się już wyjechać do jakiegoś kraju na Zachodzie, żeby nie wpaść na jakiegoś - a nie po to wyjeżdża się z Polski, żeby trafić na Polaków.
A potem się dziwić, że nigdzie Polaków nie chcą, nie lubią i traktują jak gówno. Ciekawe co by było gdyby nagle Francja, UK i Niemcy wygnali wszystkich Polaków, bo zaczęliby uznawać, że ich kraje są dla rodowitych obywateli, a nie dla emigrantów.
Świetna robota! Muzułmańskie ruchy ekspansyjne należy dławić już w zarodku bo jak urosną w siłę to posypią się głowy Polaków. Nie dla muzułmanów w Polsce!
Normalni ludzie u ciapatych są dyskryminowani, a czasami zabijani!!! więc dlaczego my mamy ich tolerować u nas, w 100 % popieram zachowanie PATRIOTÓW!!!
Z tego co wiem to ten meczet stoi nielegalnie bez wymaganego zezwolenia... Może ktoś to zweryfikować? Gdybyś Ty zbudował coś na swojej ziemi bez zezwolenia to by zaraz przyjechał buldożer i na Twój koszt państwo polskie by Ci to zburzyło... Nie jestem przeciwnikiem żadnego wyznania, ale jestem przeciwnikiem łamania prawa, w tym prawa budowlanego. Jeśli by się okazało, że faktycznie ten meczet jest postawiony wbrew polskiemu prawu, należy go rozebrać lub przed rozpoczęciem użytkowania uzyskać stosowne zezwolenia (w tym jedno -> zgodę lokalnej społeczności).
Muzułmanie powinni teraz w odwecie zbezcześcić kościół katolicki w Syrii i powiedzieć jesteśmy u siebie a katole się pchają tutaj. Ciekawe czy prawica w Polsce poprze ich?
@zinio: Będzie z tym problem. Bo widzisz, na terenach zajętych przez państwo islamskie kościoły zostały zburzone, albo wysadzone w powietrze, więc ciężko im będzie znaleźć jakiś do zbezczeszczenia. A "katole", dokładniej to rozmaite wyznania aramejskie, syryjskie i maronickie są na tamtych terenach obecne od 2000 lat, tzn. od czasów Jezusa. Nie musieli się tam pchać, są tam średnio 700 lat dłużej od muzułmanów. Zinio pokazuje właśnie poziom wiedzy historycznej i orientacji w aktualnej sytuacji na świecie, zwykle prezentowany przez piewców "tolerancji".
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 15:29
Tatarzy też tutaj mieszkają wiele stuleci. I czują się Polakami w większości, walczyli w polskiej armii a teraz im się bezcześci meczet, niszczy cmentarze. Przypominam również że Iran 70 lat temu przyjął ponad 100 tys. Polaków. Ale jakby mieli waszą mentalność to by pewnie nie wpuścili ich a wgl dać dzieciom polskim dostęp do szkół skandal.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
4 razy.
Ostatnia modyfikacja:
13 lipca 2015 o 0:24
@zinio Kilka razy pisałem tutaj o Tatarach i moim stosunku do nich - jakbyś nie widział, to jest on bardzo pozytywny. A ludzie, którzy sprofanowali Tatarski meczet, pokazali tylko, jakimi są idiotami. Ale ten meczet nie ma z naszymi Tatarami nic wspólnego, no może poza tym, że każdy muzułmanin ma coś wspólnego z meczetem. Dość powiedzieć, że przy interwencji potrzebny był tłumacz. Tatarzy mówią po polsku.
@marcinqwerty To wiem, stwierdzam tylko że w tym wszystkim często cierpią muzułmanie, którzy są niczemu winni. To mnie denerwuje. Bo co do samych muzułmanów mamy podobne poglądy.
@maggdalena18 To nie tylko o to chodzi. Nasi muzułmanie (Tatarzy na przykład) niech sobie budują, są tu od wieków i nikomu nic złego nie robią. Problem w tym, że ten konkretny meczet sfinansowali ci sami ludzie, którzy w Arabii Saudyjskiej zabraniają budowy kościołów. Przysłali nawet swoją kadrę, żeby w nim nauczała - zobacz sobie, na przykład na TVN (a tą stację trudno posądzać o sprzyjanie "ksenofobii"), dlaczego przy wyjaśnianiu zajścia potrzebny był tłumacz. To jest próba infiltracji środowiska polskich muzułmanów i zmanipulowania ich przeciwko nam. Czyli po ludzku mówiąc, wroga dywersja.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 15:51
@marcinqwerty no tak, tak. Tatarzy są z nami zasymilowani. Ja naprawdę jestem osoba tolerancyjną, ale w prawdziwym znaczeniu tego słowa. Jeśli do nas przybywają muzułmanie, którzy uczą się polskiego, chcą pracować i żyć w zgodzie z Polakami - spoko. Ale jeśli w POLSKIEJ szkole wycofuje się wieprzowinę ze stołówek, bo uczęszcza do niej 2 czy 3 muzułmanów, to już jest nie halo!
@marcinqwerty przestań pisać bzdury że chodzi o to że ten meczet wybudowali ludzie z Arabii Saudyjskiej, bo tak samo niszczą cmentarze i meczety Tatarów, w Poznaniu zaatakowano meczet mimo że w tym mieście jest z 200 muzułmanów w większości mających wykształcenie wyższe (lekarze) gdzie imam w Poznaniu jest bardzo otwartą osobą i ma żonę Polkę, która nie nosi burek itd. Zapraszają do siebie wszystkich i prowadzą dialog. Ci sami idioci, którzy popierali ruchy antyimigracyjne w Niemczech (które głosiły też hasła antypolskie) atakują wszystko co im się nie podoba, jak lemingi.
Zinio, jeszcze raz. Nasi muzułmanie, Tatarzy i niewielkie, ustatkowane mniejszości to jedno. Ale meczet wybudowany za pieniądze Saudyjczyków, czy innych Arabów z Zatoki, to co innego (zobacz, kto wyłożył kasę). Jeśli w Poznaniu zaatakowano meczet, założony przez lokalną, dobrze zasymilowaną społeczność, to był to szczyt głupoty. Ale to nie jest taki sam meczet. Nie jestem wrogiem polskich muzułmanów. Obawiam się, co się stanie, jeśli ich bracia z Bliskiego Wschodu zaczną ich uczyć o islamie.
"Administratorzy poprosili także o interwencję obrońców praw zwierząt w związku z posłużeniem się głowami martwych świń zakupionymi najprawdopodobniej w sklepie mięsnym"
Ku*wa to już nie można legalnie kupić świńskiego łba w sklepie mięsnym??? Co do tego mają obrońcy praw zwierząt? :D Może wprowadzimy zakaz uboju wieprzy, bo to obraża muzłumanów??? :D HAAAAAAHA
I bardzo dobrze, że znalazł się ktoś kto to zrobił, skoro te urzędowe głupki pozwalają im się tu budować, to my powinniśmy ich stąd wygonić. Niech wypieprzają z naszej ojczyzny. Tam jest ich kraj, pośród piachu, bo na nic innego nie zasługują. A jeśli któryś śmie twierdzić, że jest dobrym człowiekiem, to niech się wyrzeknie allaha (bożka terrorystów) przed kamerą.
Pozwolimy im na stawianie meczetów, imigrację większej ich liczy, aż w końcu zniszczą nasz naród, jak to zrobiły z innymi tolerancyjnymi narodami.
hm.....ostatnimi czasy mysle cieplo o narodowcach i skinheadach;-) do tego chcialabym pozdrowic Beate Szydlo i Jaroslawa Kaczynskiego, pora wrocic do korzeni,bo z lekka co po nie którzy rodacy sie pogubili,wole kosciol na kazdym kroku,moherowe berety jak i rowniez pomniki upamietniajace Smolensk niz meczety co rusz,nie omieszkam dodac ze hidzaby nie sa w moim guscie (tzn.czarne wory na kartofle)
Islam To ta religia, gdzie ich prorok dumał dziecko - 9 letnią Aiszę? to chyba jest pedofilia o ile się nie mylę. Aha jeszcze do tego ich prorok był masowym mordercą. To chyba jest naturalne że taki kult budzi wątpliwości.
Żenada. Plucie na plucie. Nie wiem, czym sobie zasłużyli na aż takie potraktowanie. Chyba tylko tym, że są muzułmanami. Poznajcie najpierw człowieka nim zaczniecie pluć mu w twarz. Nie jestem za mieszaniem kultur. To się nie udaje. Ale to nie znaczy, że tak to ma wyglądać. Szacunku trochę, a jeśli już z tym ktoś ma ogromny problem, to niech przynajmniej nie zachowuje się jak bydło. A i jeśli mogę prosić, to o potwierdzone źródło, które mówi o legalnym seksie z 8-letnimi dziewczynkami w Arabii Saudyjskiej. Pozdrawiam
Ciekawe czy sprawców też zamkną w psychuszkach jak tego kolesia co rzucił czymśtam z farbą w jasnogórski obrazek (a raczej w pancerną szybę przed nim). Mam dziwne przeczucie że jednak nie.
W stosunku do wiadomości tego tupu i mediów jestem nieufna. Może to i prawda, ale na tym zdjęciu ta jedna, samotna głowa świni wygląda mi na podłożoną na potrzeby zdjęcia, do artykułu hehe
Nie podobają się nasze pastwiska i krowy, to jazda stąd! Popieram patriotów, którzy dokonali tego czynu. W Europie Zachodniej zabrakło takich ludzi i teraz się boją!
bordzo popieram ih ja tez tak bym zrobill nie lubiem tyh glupih niech wierzao w swoim kraju a nie tutaj Polska dla Polaków i tylko dla nih!!! jak nie jesteśs Polakiem to lepiej wyjezdzaj czym prendzej bo my was pogominy!!!
Przeczytałeś w szmatławcu typu fakt i myślisz że to jest prawda. Debilizm polaków. ktoś coś powiedział czy przeczytał a nawet nie wie nic o tym i rozpowiada żeby tylko sensacje mieć.
Szkoda że nas nie oburza seks z przygodnymi kobietami, kiedy w domu żona czeka... Szkoda, że jesteśmy takimi hipokrytami. Tam można mieć 4 żony, u nas KK żąda tyko jednej... i mamy wachlarz kochanek w dzielnicy.
Poligamia i tu i tam, tyle że tam legalna, a u nas "po polsku", "po kryjomu".
A 8-letnie dziewczynki? Arcybiskup Wesołowski jakoś podołał...
Dary przyniósł facet przebrany za babkę i wielka afera.Od jutra na przeciwko wejścia będzie budowana tam "pedalska tęcza" ,tak więc tolerancyjni z religią miłości będą się integrować dniami i nocami czytając sobie wzajemnie wiersze ;-)
Brawo , Brawo !!! Ktoś ich do cholery zapraszał ? Brawo dla chłopaków albo mam nadzieje dziewczyn bo to dla tych kretynów była by podwójna kara , mam nadzieje , że dalej będą działać a rzecz Polski zwalczają obcą kulturę chcącą wejść do nas z brudnymi od gnoju buciorami !
jakieś pytania? Podrzucony łeb świni przed meczet - to chyba tylko sygnał, że ich tu nie chcemy. Nikt nie zginął - jedyna strata to wydane pieniądze na kupno głowy i tak zamordowanej świni.
We mnie się krew gotuje kiedy czytam takie bzdety. Przecież w Polsce od setek lat żyją muzułmanie - Tatarzy, i to głównie dla nich stawia się meczety. Słyszeliście kiedyś, żeby w Polsce jakiś Tatar zgwałcił dziecko? Ożenił się z 8 - latką? Nie. No i nie usłyszycie, bo to 100% zeuropeizowani ludzie, którzy gardzą wartościami przekazywanymi na zachodzie. Oni ryzykują życiem, za to ze są częścią naszego społeczeństwa bo islamscy przywódcy juz dawno postawili na nich krzyżyk. I uprzedzam głupie wypowiedzi typu "mogli se tu nie przyjeżdżać", bo Tatarzy są na naszych ziemiach dłużej niż rodziny niektórych z Was. A obrzucanie ich meczetu swinskimi głowami to zamach na Konstytucję. KAŻDY obywatel ma wolność wyznania. Czasami mi wstyd, że pochodzę z takiego ciemnogrodu. Tfu!
@kyrieEleison Widać , żeś ciemnogród jeżeli faktycznie był by to meczet sponsorowany przez społeczność Tatarską ie było by problemu ale doczytaj kto dla kogo to zbudował ciemna maso .
Kamcza, po pierwsze ja nikogo nie obrażam, wiec daruj sobie nazywanie mnie "ciemną masą". Po drugie nie ma w Polsce żadnego funduszu ludności Tatarskiej. Po trzecie to nie jest tak, że ja bronie fantyków religijnych, którzy dymaja kozy, obcinają głowy chrześcijanom i palą katolickie kościoły. Uważam że to co dzieje się na Zachodzie to hańba dla ludzkości i nie chciałabym się zgłębiać w temat, bo zaczęłabym używać niecenzuralnych słów. Uważam natomiast, że "nasi" muzułmanie to całkiem spoko ludzie. Dajmy im żyć po prostu. Widzę, że tutaj większość ma zamiar iść na krucjatę. Ale pytanie tylko czy będzie się z kim bić, bo tamci mają widocznie pokojowe zamiary.
@kyrieEleison: Rozumiem twoje obiekcje, co do Tatarów. Mam identyczne zdanie na ich temat, uważam ich za takich samych Polaków, jak ja. A jak stało się to:
To też mnie krew zalewała. Ale ten meczet nie ma z tatarami praktycznie nic wspólnego (poza tym, że to oczywiście meczet). Został wybudowany za pieniądze "sponsorów z rejonu Zatoki Perskiej". A podczas interwencji trzeba było korzystać z pomocy tłumacza, żeby pracownik będący świadkiem zajścia, wyjaśnił, co się właściwie stało. Tatarzy mówią po polsku i nie mają wiele wspólnego z szejkami z zatoki. To jest inwestycja opłacona przez Saudyjczyków, lub Katarczyków. Mieszkam od pewnego czasu na wyspach i widzę, jak zachowuje się społeczność muzułmańska. Ci z "pierwszej fali", nieliczni, którzy z własnych składek pobudowali sobie domy modlitwy, zachowują się normalnie. Natomiast ci, którzy przybywali już później, i którym "inwestorzy z zatoki" pobudowali bajeczne meczety w rodzaju tego w Hyde Parku, to już coś zupełnie innego. W takim meczecie jest kasa, jest rozmach, jest charyzma mułłów wykształconych (czy raczej wyszkolonych) w saudyjskich medresach. I są odpowiednie treści, które prowadzą do odpowiedniego zachowania całej społeczności. Nie mam nic przeciwko POLAKOM WYZNANIA MUZUŁMAŃSKIEGO, takim jak Tatarzy. Natomiast mam bardzo wiele przeciwko wchrzanianiu się w ich i nasze sprawy kaznodziejów z krajów muzułmańskich, bo oglądam jego skutki na brytyjskich ulicach.
Trochę Arabów w życiu spotkałem. Jakbyś też jakichś spotkał, to wiedziałbyś, że Arab i muzułmanin to nie to samo. Proponuję przeczytać też Koran, mi pomógł on wiele zrozumieć.
Zawsze gdy widzę komentarze użytkownika "kolorowatolerancja" zadaje sobie jedno pytanie - Dlaczego on tak broni gejów,muslimów,murzynów,żydów? Może on jest jednym z wcześniej wymienionych?
to jest frajer który zawsze ze mną się zgodzić nie może. nie wiem może ma tatę Andrzeja i mamę bogdana. nie wiem tego, ale wiem ze to kretyn jakich mało i lepiej sobie nie brać jego tekstów na poważnie. przekupiony albo aż tak głupi. ale raczej to pierwsze.
Polska to jeden z najbardziej katolickich krajów w Europie, a oni sie pchaja z meczetami. Spróbowalibycie otworzy kościół w Arabii saudyjskiej, albo w Katarze to by was wsadzili do wiezienia i skazali na kare chłosty albo nawet śmierć, u nas ich tylko obrzucono swinskimi głowami. i tak powinni sie cieszyć. Zreszta mieszkałem w Londynie to widziałem co tam sie powyrabiało, do niektórych parkow nie mozna wejsc z psem bo dla nich to nie swiete zwierze i lataja i zaczepiaja ludzi
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
12 lipca 2015 o 22:02
szkoda, że nie można po prostu np. zaminować Morza Śródziemnego, by ich łodzie nie dopływały do celu. Poza tym: dobrze, że u nich Europejczyk ma prawo być sobą bez konsekwencji...
LUDZIE mogę mieć swoje zdanie? jest takie. pozabijać te kur#y zanim zrobią to nam. bo po to są żeby z czasem tu zdobywać władze jakby kto nie wiedział. dopiero początek a już się ich boją a na dodatek bronią ich. niech im utną ryj jak na zdjęciach a rozumni zostaną i zajmą się tymi robalami. zostanie wtedy normalna Polska.
bo na tej stronie adminem jest ku. . . . albo dam se spokój bo znowu dostane bana. ale skoro już admini ważniejszych stron informacyjnych bo tym dla mnie ta jest robią co chcą ukrywają fakty i srają na wszystko no to jak ma być dobrze
Dobra a co ta akcja miała pokazać? Są muzłumanie i muzłumanie. Nie wszyscy są tacy sami. Radykałowie to zdecydowana mniejszość wspierana zresztą głównie przez Arabię Saudyjską, która jest głównym sprzymierzeńcem Stanów Zjednoczonych na Bliskim Wschodzie. Ale to jak widać USA nie przeszkadza. Oni wola rozp...dolić Irak i Syrię, bo im interesy nie grały, a to że zrobili tam miejsce dla Państwa Islamskiego to już jest dla nich pikuś. Ale mniejsza z tym. Islam jest obecnie wyznawany przez ok. 1,5 miliarda ludzi. Z czego pewnie ok. kilkaset tysięcy to radykałowie z ISIS. Ułamek procenta. Uważacie, że zwalczycie tą większość i zabronicie jej prawa do wyznawania swojej religii? Powodzenia!
Są muzułmanie i muzułmanie. Dlatego ludzie, którzy się w Polsce czepiają naszych Tatarów, to idioci, którzy nie rozumieją tej prostej prawdy. Tak samo, jak ci, którzy bronią "anonimowych sponsorów z rejonu Zatoki Perskiej" i tego, co sponsorują.
Idioci sam fakt, jak można drugiemu człowiekowi tak sobie głowy ciąć? To są zwierzęta powinno się je spalić do cholery a nie szukać im wymówki. NO BŁAGAM!
Ho ho ho jaka burzliwa inauguracja
@Ninja AsasinLegend Właśnie w tym problem,... że kiedyś to jeszcze ludzie z islamu byli OK a teraz im odwala a ty jeszcze kibicujesz. Dlatego jesteś głupi i to nie kwestia argumentacji. W Arabii (którą tak kochasz) Katolicy nie mają ani praw ani racji bytu i oni mają w D... wszelkie wasze prawa. Tak więc obstawiam, że jest to protest przeciwko ich ograniczeniom kulturowym a nie naszym :P
@Ninja Od razu kretyńskie założenie, że zrobili to katolicy. A może po prostu polacy, którzy nie życzą sobie czegoś takiego jak Islam w Polsce i nie chcą by u nas działy się podobne rzeczy, które dzieją się teraz we Francji, Niemczech czy Anglii? Oczywiście nie mówię tu o Tatarach, którzy, jak już wielu wspomniało, są u nas od setek lat i w niczym nam nie szkodzą.
Popieram w 100% tych odważnych Polaków. Dziękuję, że są jeszcze wśród Nas patrioci i ludzie pamiętający o naszej narodowej historii. Tak dziś wygląda walka z wrogiem, gratuluję wspaniałej akcji.
@bolek5 A co w tym było odważnego?
@bolek5 Chyba chciałeś powiedzieć nacjonaliści bez szacunku do innych a nie patrioci.
@bolek5 not sure if troll or...
@bolek5 tak swoją drogą to jako Polak poczułem się trochę obrażone twoim postem. Nie przypominam sobie żeby nasza narodowa historia była historią głupiej i bezsensownej nienawiści. Taki z ciebie patriota.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 13:53
@bolek5 A o konfederacji warszawskiej mości szlachcic Pan patriota słyszał?
@bolek5: Chyba mam podejrzanych:
http://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2015/07/4f8e8dacee80b12d7981fca0db700dd5.jpg
@bolek5
Po dobrze wykonanej robocie należy im się jedynie zimne piwo
@filozofnakoksie dobra ale czy naprawdę musimy zniżać się do ich poziomu? Naprawdę waszym zdaniem zamiast ustanawiac odpowiednie przepisy imigracyjne lepiej jest po prostu obrzucać ich gównem niczym szympansy w zoo? obrzydzać im nasz własny kraj? zaiste patriotyczna postawa - zrobić z własnego domu chlew po to żeby nikt inny nie chciał tam wejśc. A wystarczyłoby zamknąć drzwi...
Jeśli nienawiść i rasizm nazywasz patriotyzmem i tradycją, to ja się od takiego patriotyzmu odcinam.
@bolek5
Też jestem za
nie chcijmy tych kozojebców u nas
@TakDlaPO. Albo przyjmujesz niehonorowe warunki walki, albo giniesz jak ciota, skrócony o głowę, nie spróbowawszy nawet bronić siebie, rodziny, rodaków, ojczyzny. Oddajesz się na pastwę wroga. Oni migrują i niszczą państwa od środka, bez otwartej walki, a podstępem i terrorem. Wolę już zostać nazwanym nienawistnym rasistą walczącym o swoją ojczyznę niż po prostu się poddać. Nie martw się. W razie czego Ty, kolorowypederasta i paru innych też znajdą swoje miejsce. Mięso armatnie zawsze jest potrzebne.
@bolek5 Dawno nie zalogowałem się tylko po to, by dać "plusa". Trafny komentarz.
Nie twierdzę że wszyscy tacy są, ale im częsciej czytam o tym co się dzieje niedaleko za naszymi granicami tym bardziej jestem za walką z przyjmowaniem muzułmańskich imigrantów, bo widać, że są po prostu niebezpieczni.
@bolek5 - jeśli dowiem się, że gdzieś w okolicy jest meczet to rzeźnicy się obłowią. Obrzucanie muslimów świńskimi zwłokami napędzi koniunkturę i da zarobić naszym rolnikom bardziej niż interwencyjne skupy żywca w wykonaniu naszego "nierządu".
@bolek5 Dobrze, że jeszcze niektórzy potrafią głośno mówić o swoich przekonaniach i przekuwać je w czyny.
Dla tych co staja w obronie islamu i marza o islamizacji europy - o to jeden z powodow dlaczego Polska nie chce tego syfu u siebie:
http://www.zerocensorship.com/bbs/show_topic/82965-isis-burns-captured-jordanian-pilot-alive#axzz3fhfO5IPs
od 18min.
@bolek5 powiem ci tak , jak muslimy w NASZYM kraju (nie żadnej Francji ) zaczną łamać moje prawo do wolności wyznania to będę pierwszy by im nakopać , by wypieprzyć takie elementy z kraju by takie elementy poznały jak kończy się ingerowanie w MOJĄ wolność jednak reagowałbym tak samo gdyby w wolność i w prawa ingerował żyd , chrześcijanin , buddysta czy bóg wie kto jeszcze natomiast osoba(osoby) które to zrobiły złamały prawo dzisiaj zrobili to kozo@@bcą ale jaką mam pewność że jutro nie zrobią tego mnie?? jaką mam pewność że ci bandyci nie przypieprzą się do mojej religii ?? nawet jeśli 99,99 % allachów to bandyci to powinno się ich szkalować i karać dopiero jak zrobią w naszym kraju coś złego lub będą próbować , bandytów należy karać ale KAŻDYCH nie ważne jaki ma kolor skóry co wyznaje i co było przyczyną jego złamania prawa po prostu bandyci na szubienice obywatele na ulicę ,nigdy na odwrót i nigdy na ślepo
Widzę pozytywną nutę w tym co piszecie pod tym demotem. Miło jutro będzie pojechać do pracy wiedząc, że i inni ludzie widzą błędy w tym systemie. Tak trzymać, bo nasze piękne wnuczki nie będą ładnie wyglądać w burkach.
koviru, jak już zaczną odcinać nam głowy i wysadzać sie jak w anglii i francji to będzie za późno na działanie. Nie deportujesz ich bo niby gdzie jak już będą mieli Polski paszport i dowód? Działać trzeba teraz.
@bolek5
No więc drogi Bolku, nasza historia to np przyjęcie ponad 100 tysięcy polskich uchodźców przez muzułmański Iran w czasie Drugiej Wojny Światowej.
Nasza historia to składający się z muzułmanów 1 szwadron 13 pułku ułanów, który w czasie tejże wojny przelewał krew za Polskę.
Nim się będziesz powoływał na naszą narodową historię to się jej naucz.
Ten ból d*py, że ktoś obraża islam... Ach jak te sprane mózgi lemingów i wszelakiego lewactwa opornie nie działają. Ten cały strach przed islamem jest sztucznie szczepiony. Muslimy to nie potęga a tchórze i brudasy.
We francji wcale nie stali się silni przez samych siebie, lecz zostali wyhodowani na socjalu jak bakterie w labolatorium.
@bolek5 Cóż, muzułmanie sami sobie zapracowali na taką reputację. Wielka część muzułmanów, to ludzie którzy uważają że w imię religii można zabić. Że pedofilia jest ok. Że im wolno więcej. Z całą pewnością nie wszyscy, ale co do tych z bliskiego wschodu to na pewno min połowa. Z drugiej strony, wstyd mi (jako polakowi) za tych chuliganów, bo w tym momencie czy sami się nie zniżyli do poziomu tych których "tępią"? Islam sam w sobie zły nie jest, tak jak każda wiara, złe jest to jak (najwyraźniej) tam islamu uczą, złe są zwyczaje, złe jest bezwzględne narzucanie islamu wszystkim ludziom.
Patriotyzm to dbanie o swój kawałek ojczyzny, płacenie podatków, sprzątanie po swoim psie, bycie szczerym i w porządku wobec współobywateli; takie prymitywne chamstwo nie ma z tym nic wspólnego, więc nie wycieraj sobie gęby słowami takimi jak "patriotyzm" czy "narodowa historia", cwelu, bo przynosisz wstyd przodkom, którzy walczyli o wolną Polskę - wolną nie tylko dla Polaków.
@bolek5 Normalnie nie miał bym nic do muzułmanów ale niestety żyjemy w takich czasach że ciężko o tolerancję dla tej religii, kiedyś muzułmanie mieszkający w Polsce po prostu żyli sobie a teraz powoli zaczynają wariować i robić to samo co w WB. Niestety stare dobre czasy gdzie muzułmanie byli nam braćmi się skończyły. Jeżeli miałbym wybrać to wole wybrać niechęć do nich nisz narażać własnych rodaków.
@bolek5 Zaczyna się od meczetu a kończy jak Anglia czy Francja
@siadczyk 1 szwadron 13 pułku ułanów - składał się z polskich Tatarów - polskich obywateli. Gdyby współcześni imigranci na Zachodzie zachowywali się i asymilowali jak Tatarzy w Polsce nikt by się pewnie teraz nie obawiał przyjmować.
"W 1942r. ... alianci postanowili ewakuować nas z ZSSR do Iranu. Iran przyjął 116131 polskich obywateli, w tym około 20 000 DZIECI. Z Iranu polskie dzieci ulokowano sukcesywnie" w innych krajach. Widzisz różnicę? Gdzie wśród obecnych imigrantów dzieci i kobiety? Głównie to mężczyźni w sile wieku. Sądzisz, że w Iranie najpierw zbudowano dla Polaków kościoły? Meczet w W-wie powstał za pieniądze z Arabii Saudyjskiej, która też finansuje wahabitów (https://pl.wikipedia.org/wiki/Wahhabizm). Nie dziwi Cię ta zbieżność w czasie, że najpierw w Polsce buduje się ogromne meczety, choć nie ma tylu wiernych, a potem musimy przyjąć imigrantów?
@grunge - akurat nie mam nic przeciwo temu, zeby nasz kraj byl obrzydliwy dla muzulmanskich imigrantow. Jakos mamy tatarska mniejszosc muzulmanska doskonale zintegrowana z Polska. Mamy tez meczety, z ktorych korzystaja. Czy ktos kiedykolwiek slyszal o profanowaniu ich meczetow, albo o dyskryminacji? Jesli muzulmanie przyjezdzaja do nas, pracuja, integruja sie, to niech sobie mieszkaja, ale jesli zaczna sie szarogesic, to WON. Wole byc nazywany nacjonalista niz lewakiem.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2015 o 11:08
@bolek5 Odważnych polaków? Czy ludzie z tego meczetu byli radykałami? Czy to ludzie z tego meczetu dokonywali mordów czy starali się siłą nakłonić innych do wyznawania swojej wiary? Jeśli tak, to pokaż dowody. Jeśli nie to odwaga tych Polaków to atak na nie winnych ludzi za to, że inni ludzie z tej samej religii mają nasrane w głowie. To tak jakbyś chciał zaatakować staruszkę modlącą się w kościele za to co robi organizacja Armia Boga (The Army of God). To co opisujesz to nie odwaga a wyładowywanie swojej złosci na nie tych ludziach co trzeba.
chamstwo, brak słów, wstyd mi za Polaków
"We Francji kilku muzułmanów zamordowało 9 osób w redakcji czasopisma" Dobrze im tak Po co ich ośmieszali! Tak właściwie to atak nie był na tle religijnym! "W Arabii saudyjskiej zgwałcona kobieta została skazana za rozpustę." To nie był gwałt! Sama chciała głupia suka! Po co tam jechała, a później dawała na prawo i lewo! "Obrzucono meczet świńskimi głowami." Hańba! Wstyd mi za Polakuf!
Ha. Ha. Ha.
Znajdź mi wśród muzułmanów w Europie większego mordercę niż Breivik, to może zacznę się przejmować islamem.
@Eherty prosze bardzo bandy gwalcicieli z UK z kilkuset dziewczynami i dziewczynkami na "koncie" niby nie morderstwo ale nawet gorzej bo one musza z tym zyc
http://i2.wp.com/www.mpolska24.pl/public/images/blogs/25-lipca-syria-raqqa-17-dyw-niejaki-abdulrahman.jpg - Zgadnij co wyznaje osoba na 1 planie a co wyznawali właściciele głów na drugim planie.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 20:25
@popieram http://michael-mannheimer.net/2014/08/26/das-wahre-gesicht-des-islam-bilder-des-grauens-aus-dem-irak/ - Chyba nie trzeba mówić kto jest chrześcijaninem a kto muzułmaninem na tych zdjęciach.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 20:28
Syria ani Irak nie leżą w Europie, orły. A co muzułmanie robią we własnych krajach to nie nasza sprawa: myślenie inaczej dało początek i Al-Kaidzie, i ISIS.
wracaj pod latarnię
Idźmy dalej: Polak porwał, zgwałcił i zabił małą dziewczynkę, Polak - biskup katolicki gwałcił chłopców - pedofilami i bestiami są muzułmanie!
http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/horror-we-francji-porwal-dziewczynke-na-oczach-rodziny-potem-zgwalcil-i-zamordowal-zbrodni-dokonal-p_583934.html
http://www.se.pl/wiadomosci/polska/biskup-jozef-wesolowski-gwalcil-dzieci-na-calym-swiecie-grozi-mu-tylko-50-lat_424862.html
Skandal, wstyd mi za moich współrodaków. Przepraszam całą muzułmańską społeczność naszego kraju za polaków, którzy są odpowiedzialni za ten skandaliczny czyn. Wybaczcie nam, naprawdę 99,9% ludzi nie ma nic przeciwko Wam. Proponuję, aby osoby złapane na podobnych aktach wandalizmu były karane nie na podstawie Polskiego Kodeksu Karnego, ale Prawa Muzułmańskiego - oj, zastanowiły by się takie osoby zanim zniszczą jakiś Meczet, albo Mizar.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 12:23
według Prawa Muzułmańskiego kolorowa tolerancja nie istnieje :)
@kolorowatolerancja Niech każdy wstydzi się za siebie. I przeprasza sam za swoje czyny.
Uważaj czego sobie życzysz, bo koran nie toleruje tęczowych faszystów.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 13:03
@kolorowatolerancja Dalej obrabiaj im tyłki, a na koniec utną Ci głowę za bycie niewiernym. Pozdrawiam.
@kolorowatolerancja Hahahahahah pAN zawsze wie jak mi humor poprawić :D
@kolorowatolerancja Po 1 oni nic nie zniszczyli. Tylko wrzucili kawałki mięsa. Po 2 tolerancja muzułmanów wobec homo nie istnieje. W Arabii Saudyjskiej (skąd są sponsorzy tego meczetu), Iranie i Jemenie (i kilku innych) jest to karane śmiercią, w innych krajach to np. kary pozbawienia wolności. To są sankcje państwowe, w większości krajów muzułmańskich prócz tego jest ciche przyzwolenie władz na wymierzanie samosądów wobec homo. Tu musisz wybrać po której stronie stoisz. Nie da się popierać obu na raz.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 14:37
@kolorowatolerancja http://michael-mannheimer.net/2014/08/26/das-wahre-gesicht-des-islam-bilder-des-grauens-aus-dem-irak/ - Zgadzam się. Bo niby obcinanie głów ludziom i cykanie z nimi fotek jest złe, ale ucinanie głów świnią i zjedzenie ich zwłok to już przesada!
Jeśli ten demot jest prawdziwy to co teraz?? Meczet chyba już nie jest zdatny do użytku?? ;) Haha! Brawo dla tego kogoś kto to z robił. Kolejne meczety na 100% będą podobnie ''chrzczone'' więc muzułmanie chyba nie zrobią u nas kariery.
Za to jakieś metro albo coś może też zostać ładnie "ochrzczone" jakąś bombą. I wtedy cebulandia sama będzie sobie winna.
Zasmuce Cię, ale dalej można się tam modlić, tylko trzeba posprzątać. Mimo to nie wróżę im tutaj kariery
@Cebulę_czuć_aż_tutaj Po pierwszej bombie większość osób wyznających Islam będzie mieć problem dużo większy niż głowy i krew świń.
Tych muzułmanów można by było oskarżyć o rasizm na tle rasowym :)
@Granito Owszem. Cytowany Arabus nazwał katolików "chlejącymi pod sklepem moczymordami"
A można być rasistą na innym tle niż rasowe?
@multiwawa sam od dawna się zastanawiam jak z jednej strony można nawoływać do nienawiści, a z drugiej utożsamiać się z tą piękną religią. Nie ma nic chrześcijańskiego w rasizmie.
@Granito ciężko będzie - wystarczy pokazać powyższe komentarze i ukarani zostaną raczej "oskarżyciele"
Przesada! To teraz oczekujmy jakiegoś zamachu terrorystycznego...
@mysteriousgirll: Widzę, że asymilacja do życia w państwie islamskim postępuje. Niektórzy niewierni nauczyli się już gdzie ich miejsce i wiedzą, że za obrazę czcigodnych wyznawców Allaha, sprawiedliwą karą jest śmierć. Żal mi takich ludzi z mentalnością niewolnika, którzy uważają, że oni mają prawo nas zabijać, bo ktoś im świnię podrzucił.
@marcinqwerty albo ktoś jest po prostu realistą. Tak samo, jeśli ktoś jedzie po pijaku to też realista wie, jakie mogą być skutki. Czy to od razu musi oznaczać, że realista jest abstynentem?
Właśnie - realistyczna ocena sytuacji i skutków. Nie obrażajmy muzułmanów, bo nas zabiją. A może by tak nie wpuszczać do naszego kraju ludzi, którzy nas zabiją za to, że ktoś ich obraził? Bo dla mnie to jest realistyczne podejście do sprawy i rozsądne ocenianie skutków swoich działań. Niebezpiecznych i nieprzewidywalnych ludzi nie zaprasza się do domu. Proste.
@mysteriousgirll Niech od początku wiedzą, że nie są tu mile widziani. Dlaczego mamy się kogoś bać we własnym kraju? @marcinqwerty tych co już są jak się zaczną rzucać to deportacja. Znowu zostaną tylko nasi Tatarzy i będzie spokój.
Nie bronię ich, jestem przeciwko islamizacji w Polsce, moje słowa były po prostu wyrazem obawy o to , co się może wydarzyć po takiej akcji. Dla nich każdy powód jest dobry.... wg. mnie prace nad budową tej świątyni powinny być wstrzymane na etapie projektu, ale skoro już ta świątynia ( nie wiem jakim cudem) została tam wybudowana to trzeba już ją uszanować.
@mysteriousgirll Skoro tak, to wybacz, niekiedy za ostro reaguję. Wiesz, w internetach człowiek często ma okazję wykazać się, jaki to nie jest elokwentny i wygadany ;) Generalnie zgadzam się z tobą, z drobnym wyjątkiem. Jeśli meczet powstał, to powinno się kombinować jak koń pod górę z rozmaitymi przepisami, które mogą skutkować jego zamknięciem. Mało jest przypadków, kiedy rozmaite instytucje w Polsce są zamykane, bo nie spełniają tego, czy tamtego przepisu? Nasze państwo jest mistrzem świata w zatruwaniu rozmaitym instytucjom życia, wreszcie miałoby okazję się wykazać.
@mysteriousgirll Równie dobrze możemy skończyć jak Francja lub Anglia. Oni tam tolerowali islam. I co? W jednej z dzielnic londynu są już islamskie patrole. A co z Francją? Marsyllia jest obecnie "Islamską stolicą Europy". A tam gdzie panuje islam tam panuje koran. A tam gdzie panuje konar tam dzieją się takie sytuacje jak na tych zdjęciach : http://michael-mannheimer.net/2014/08/26/das-wahre-gesicht-des-islam-bilder-des-grauens-aus-dem-irak/
Człowieku któryś to uczynił, jeśli to czytasz to JESTEM Z CIEBIE DUMNY!
"You know what you do when you want a family to move away? Every night, you go and take a crap on their doorstep" - E. Cartman
Time to Leave
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 13:21
Nie rozumiem bólu dupy, przecież były liczne protesty ja jako, że zostały zignorowane-co nie powinno się zdarzyć to ktoś w końcu użył sposobu bardziej dobitnego. Popieram w 100% takie akcje bo przed islamem należy się bronić najlepiej zapobiegając jemu. Argumenty na to mamy w europie zachodniej.
Były też protesty przeciwko finansowaniu z budżetu bunka opaczności i też zostały olane. Czy to oznacza, że można się odlać na ten budynek? Ten budynek przynajmniej był z funduszy prywatnych, a nie z budżetu.
@The_Atheist Z funduszy prywatnych? Chyba coś ci się pomyliło. Wiesz ile państwo polskie zapłaciło kasy na tę budowlę? 40 milionów zł oficjalnie a drugie tyle pewnie pod stołem. O 30 tonach miedzi wykorzystanej do pokrycia kopuły, którą podarował za darmo koncern KGHM a więc SPÓŁKA SKARBU PAŃSTWA nawet wspominać nie warto. Wprawdzie od tej darowizny państwo dostało podatek, ale to takie przekładanie z kieszeni do kieszeni. Nie pier****ol więc, że z prywatnych wpłat to jest budowane. Datków było mniej niż 10 milionów a ta bizantyjska budowla pochłonęła już setki milionów a końca nie widać. Poszukaj sobie w sieci informacji np o Bazylice Matki Boskiej Królowej Pokoju w Jamusukro. To jest dopiero bubel za kilkaset milionów $ i stoi pusty. Potrzebne są takie budowle jak druga dziura w d***e. Wiesz ile można by dobrego dla ludzi zrobić za takie pieniądze?
Protesty rasistowskie powinny być tak samo ignorowane co protesty neofaszystów
"Meczet sfinansowany przez sponsorów z Zatoki Perskiej" - to powinno uzmysłowić wszelkim "tolerancyjnym" Polakom, że nie mamy tu do czynienia z obiektem o znaczeniu religijnym, ale z wrogą infrastrukturą. To jest infiltracja kraju przez islamistów, w celu wywarcia wpływu i radykalizacji muzułmanów mieszkających w Polsce. Na zachodzie takie świątynie finansowane przez anonimowych szejków, poukrywanych pod fasadowymi fundacjami, są ośrodkami głoszenia najradykalniejszych odmian islamu i przykrywkami organizacji terrorystycznych. Często wypowiadam się w kwestiach związanych z islamem i wiecie, że nic nie mam do polskich muzułmanów, zwłaszcza Tatarów, ani do świątyń które mają, albo które budują. Szlag mnie trafiał, kiedy sprofanowano meczet Tatarów. Ale myślę, że problemy z islamskim terroryzmem trwają na tyle długo i są na tyle nagłośnione, że każdemu myślącemu Polakowi powinna zapalić się czerwona lampka, kiedy jakiś anonimowy szejk, czy inna fundacja "Al-Sunnija", o której nikt dotąd nie słyszał, wykłada miliony na supermeczet w Warszawie. Nasze państwo jest mistrzem w utrudnianiu życia naszym obywatelom, a tutaj nasze pokręcone przepisy budowlane mogłyby wreszcie się na coś przydać.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 13:49
Widziałeś coś takiego, czy tylko powtarzasz stereotypy?
A ty widziałeś ten meczet i "podrzucenie im świni", czy tylko wierzysz propagandzie? Na tej zasadzie to wszyscy wszystkim możemy wmawiać wiarę w stereotypy. Wiemy o tym z internetu, z prasy, z telewizji, z gazet, czyli dokładnie z tych samych źródeł, które informują o profanacji meczetu.
Gazet i telewizji nacjonalistyczno-katolickich. Obiektywne źródło informacji, nie sądzisz? A, nie, czekaj. To musi być prawda, bo tak w internecie napisali, prawda @marcinqwerty ?
Ok, muszę napisać do redakcji The Timesa i uświadomić im, że są gazetą "nacjonalistyczno-katolicką" i że od nich "cebulę czuć aż tutaj". BBC i CNN też nie zaszkodziłoby poinformować :)
Znasz żywot proroka Mahometa?
Spróbuję zgadnąć: chodzi o jego związek z Aiszą, tak? A ty wiesz, ile lat miała Jadwiga wychodząc ja Jagiełłę? No właśnie.
Hevert - miała 12 lub 13 lat, to zależy od dokładnej daty jej urodzenia, co do której trwają spory. Trochę prokurator, wiem, ale jakbyś ty znał dzieje życia Mahometa, to wiedziałbyś, że Aisza wyszła za niego mając 6 lat. Nie, żebym znał się na pedofilii, ale jest różnica między trzynastolatką, a sześciolatką, chyba nawet Polański to przyzna :)
Gratulacje! Dobrze że my nie jesteśmy przesiąknięci jakąś tam "tolerancją" :)
mogli krwią oblac i budynek i wyznawcow :D
@mazii i jeszcze na wycieraczkę na#rać :D
Kiedy muzułmanie dyskryminują chrześcijan to jest skandal i zacofanie, a Polacy niszczący meczety da godni pochwały
do @mazii i reszty niemyślących: śmieszne... komentarze w których większości ludzie piszą prawdę są jako "komentarze poniżej poziomu", a te w których wyzywacie muzułmanów są w porządku? każdy ma prawo wyznawać taką religię jaką chce i nie rozumiem dlaczego na siłę próbujecie to zmienić, w czym im pomogło to obrzucenie ich świątyni? w poparciu innych niewiele mądrzejszych? w zniszczeniu innym miejsca które było dla nich bardzo ważne? komentarze typu "brawo" albo "bardzo dobrze", to są komentarze poniżej poziomu, jakim człowiekiem trzeba być żeby krzywdzić w jakikolwiek sposób innych...
uwaga niemyślący uwaga bo będzie przemawiał . . .tłumok który przekręca słowa.
Zbombardować ten grunt i postawić śmietniki
@Knif a nie lepiej rzeźnie? :)
No ku*wa żeby brud*s zarzucał mi co robię w wolnym czasie. H*j mu do tego czy zbieram jajka, pasę krowy czy chleję pod monopolowym. Mój kraj, moja sprawa. Brudasy wypier*alać!!
Popieram akcję najlepiej obrzućmy wszystkie meczety wieprzowiną i dla pewności wylejmy na ich terenie świńską krew
@tomsi91 Nie wszystkie. Wielu muzułmanów żyje w Polsce od lat i nikomu nic złego nie robią. A Tatarzy to są tutaj od wieków. Meczet meczetowi nie równy. Co innego, jeśli lokalna grupa muzułmanów buduje sobie meczet. A co innego, jeśli anonimowy "inwestor z Zatoki Perskiej" wykłada miliony na supermeczet. Można się chyba domyślić, że nie będzie służył tylko do modlitwy i zbierania jałmużny na potrzebujących. Niestety, ktoś zdecydował, żeby swoich świątyń używać jako placówek do prowadzenia dywersji.
@marcinqwerty Nie od lat, tylko od wieków. Mamy mniejszość tatarską. Tylko oni nie maja nic wspólnego z Arabami i ich brakiem poszanowania dla naszej kultury, czy kobiet.
@tomsi91 Przecież napisałem, że Tatarzy są od wieków. Wiem kim są Tatarzy i wiem, że przez te wieki dawali dowody tego, że są takimi samymi Polakami, jak każdy inny. Nie zrozum mnie źle, ja nie mam nic przeciwko tym muzułmanom, którzy żyją u nas od stuleci. Nie mam też nic przeciwko Czeczenom, którzy uciekli do nas w latach 90-tych, bo w rodzinnym kraju musieliby wybierać pomiędzy putinizmem, a kalifatem. Mam natomiast wiele przeciwko arabskim szejkom finansującym budowę meczetów w Polsce i przysyłającym nam nawet własną "kadrę" (świadek zdarzenia musiał czekać na tłumacza, żeby wyjaśnić, co się stało). To są ludzie, którzy NASZYCH muzułmanów, pełnowartościowych członków polskiego społeczeństwa, chcą zwrócić przeciwko nam.
nie masz nic przeciwko czeczenom? to zobacz sobie co ostatnio robili w Polskim ośrodku dla uchodźców w Linine
Widzę, że starasz się, żebym lubił jak najmniej muzułmanów ;)
to nie ja tylko oni się starają. Ja się tylko za głowę łapię jak można wpuszczać takie coś do kraju. Dla tych czeczenów w Polsce już jest "państwo islamskie" a co będzie jak wpuscimy ich więcej? Dlaczego ich jeszcze nie deportowano za takie ekscesy? Tak samo byłoby w przyszłości. Nasza władza ma zero jaj. Uważam więc jak i panowie ktorych wyczyn komentujemy że lepiej zapobiegać niż leczyć.
Spokojnie, mnie nie musisz przekonywać do ograniczenia islamskiej imigracji. Znajdź sobie jakiegoś islamofila, to nawet będę bił brawo ;)
Nie podoba im się to proszę mogą wyjechać, naszych obywateli którzy w ich kraju zrobili by coś niewłaściwego to by ukamienowali..
hahahah a za co tych brudasow ma ktokolwiek przepraszac?? jak im sie nie podoba to wypad do siebie a tych debili ktorzy chca przepraszac w imie calego narodu polskiego proponuje wyslac do krajow gdzie panuje szariat i niech poczuje jak to jest miec PRAWDZIWEGO muslima za sasiada, jak ci zgwalci matke/zone/corke to jeszcze zateskisz za tym polaczkami ktorzy obrzucali meczet swinskimi glowami
O właśnie! tam niech idą przepraszać debile. zdarzą powiedzieć przepraszam i łeb im spadnie na ziemię. to będzie ich ostatnie słowo.
http://m.demotywatory.pl/4382858 to był kolo
Wielkie oburzenie. Ciekawe czy z Arabii Saudyjskiej są kościoły.
W Arabii Saudyjskiej nie, ale są w Bahrajnie, w Katarze, w mniej arabskim Azerbejdżanie, chyba ze cztery w Libanie, kilkanaście w samym Pakistanie i co najmniej trzy w Emiratach. Pewnie znalazłoby się więcej, ale nie chce mi się przebijać bańki twojej ignorancji jeszcze bardziej.
A czy ja cię pytałem o Emiraty Arabskie? W Polsce jest wiele małych meczetów, liczących setki lat. W cAłej Europie znajdzie się jeszcze więcej. Poza tym cóż. Słyszałeś o przestępczości wśród mniejszości chrześcijańskiej na Bliskim Wschodzie? O gwałtach? Morderstwach w biały dzień? Zamachach?
W większości krajów arabskich są kościoły, to próbowałem przekazać między wierszami. No i podejrzewam, że wśród przestępców w Azji Mniejszej na pewno są jacyś chrześcijanie. A jeśli o gwałty chodzi, to przy Hindusach Arabowie to małe dziewczynki. Ale o trzech kobietach na godzinę gwałconych w Indiach fali kiepskich demotów nie uświadczysz.
Arabia Saudyjska to bodaj jedyny kraj muzułmański bez ani jednego kościoła. Nie wiem, ile jest krajów chrześcijańskich bez ani jednego meczetu, ale co najmniej kilka.
Ale ten Arab ma rację: jak trzeba kogokolwiek przyjąć, to wielkie larum, ale do emigracji Polacy są pierwsi, wszędzie. Nie da się już wyjechać do jakiegoś kraju na Zachodzie, żeby nie wpaść na jakiegoś - a nie po to wyjeżdża się z Polski, żeby trafić na Polaków.
A potem się dziwić, że nigdzie Polaków nie chcą, nie lubią i traktują jak gówno. Ciekawe co by było gdyby nagle Francja, UK i Niemcy wygnali wszystkich Polaków, bo zaczęliby uznawać, że ich kraje są dla rodowitych obywateli, a nie dla emigrantów.
Świetna robota! Muzułmańskie ruchy ekspansyjne należy dławić już w zarodku bo jak urosną w siłę to posypią się głowy Polaków. Nie dla muzułmanów w Polsce!
Normalni ludzie u ciapatych są dyskryminowani, a czasami zabijani!!! więc dlaczego my mamy ich tolerować u nas, w 100 % popieram zachowanie PATRIOTÓW!!!
Ściema - napisane po polsku...
Z tego co wiem to ten meczet stoi nielegalnie bez wymaganego zezwolenia... Może ktoś to zweryfikować? Gdybyś Ty zbudował coś na swojej ziemi bez zezwolenia to by zaraz przyjechał buldożer i na Twój koszt państwo polskie by Ci to zburzyło... Nie jestem przeciwnikiem żadnego wyznania, ale jestem przeciwnikiem łamania prawa, w tym prawa budowlanego. Jeśli by się okazało, że faktycznie ten meczet jest postawiony wbrew polskiemu prawu, należy go rozebrać lub przed rozpoczęciem użytkowania uzyskać stosowne zezwolenia (w tym jedno -> zgodę lokalnej społeczności).
hmm.. jakby tak wynajac od strazy pozarnej woz strazacki z armatka .. kupic w jakiejs wielkiej rzeźni krew i tak oblewac muzulmanow :)
Muzułmanie powinni teraz w odwecie zbezcześcić kościół katolicki w Syrii i powiedzieć jesteśmy u siebie a katole się pchają tutaj. Ciekawe czy prawica w Polsce poprze ich?
@zinio: Będzie z tym problem. Bo widzisz, na terenach zajętych przez państwo islamskie kościoły zostały zburzone, albo wysadzone w powietrze, więc ciężko im będzie znaleźć jakiś do zbezczeszczenia. A "katole", dokładniej to rozmaite wyznania aramejskie, syryjskie i maronickie są na tamtych terenach obecne od 2000 lat, tzn. od czasów Jezusa. Nie musieli się tam pchać, są tam średnio 700 lat dłużej od muzułmanów. Zinio pokazuje właśnie poziom wiedzy historycznej i orientacji w aktualnej sytuacji na świecie, zwykle prezentowany przez piewców "tolerancji".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 15:29
@zinio Zabawne, bo mniejszości chrześcijańskie na Bliskim Wschodzie są starsze niż islam.
@zinio katolicy nie pchają się do Syrii. Oni już tam byli od początków chrześcijaństwa, jeszcze zanim powstał islam.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 15:55
Tatarzy też tutaj mieszkają wiele stuleci. I czują się Polakami w większości, walczyli w polskiej armii a teraz im się bezcześci meczet, niszczy cmentarze. Przypominam również że Iran 70 lat temu przyjął ponad 100 tys. Polaków. Ale jakby mieli waszą mentalność to by pewnie nie wpuścili ich a wgl dać dzieciom polskim dostęp do szkół skandal.
Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 lipca 2015 o 0:24
@zinio Kilka razy pisałem tutaj o Tatarach i moim stosunku do nich - jakbyś nie widział, to jest on bardzo pozytywny. A ludzie, którzy sprofanowali Tatarski meczet, pokazali tylko, jakimi są idiotami. Ale ten meczet nie ma z naszymi Tatarami nic wspólnego, no może poza tym, że każdy muzułmanin ma coś wspólnego z meczetem. Dość powiedzieć, że przy interwencji potrzebny był tłumacz. Tatarzy mówią po polsku.
@marcinqwerty To wiem, stwierdzam tylko że w tym wszystkim często cierpią muzułmanie, którzy są niczemu winni. To mnie denerwuje. Bo co do samych muzułmanów mamy podobne poglądy.
No i dobrze !!!! K*rwy arabskie wypie*dalac do swojego syfu !!!!
Czy katolicy mogą budować swoje kościoły w Arabii Saudyjskiej? Nie. A muzułmanie ile mają meczetów u nas? ZA DUŻO.
@maggdalena18 To nie tylko o to chodzi. Nasi muzułmanie (Tatarzy na przykład) niech sobie budują, są tu od wieków i nikomu nic złego nie robią. Problem w tym, że ten konkretny meczet sfinansowali ci sami ludzie, którzy w Arabii Saudyjskiej zabraniają budowy kościołów. Przysłali nawet swoją kadrę, żeby w nim nauczała - zobacz sobie, na przykład na TVN (a tą stację trudno posądzać o sprzyjanie "ksenofobii"), dlaczego przy wyjaśnianiu zajścia potrzebny był tłumacz. To jest próba infiltracji środowiska polskich muzułmanów i zmanipulowania ich przeciwko nam. Czyli po ludzku mówiąc, wroga dywersja.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 15:51
@marcinqwerty no tak, tak. Tatarzy są z nami zasymilowani. Ja naprawdę jestem osoba tolerancyjną, ale w prawdziwym znaczeniu tego słowa. Jeśli do nas przybywają muzułmanie, którzy uczą się polskiego, chcą pracować i żyć w zgodzie z Polakami - spoko. Ale jeśli w POLSKIEJ szkole wycofuje się wieprzowinę ze stołówek, bo uczęszcza do niej 2 czy 3 muzułmanów, to już jest nie halo!
@marcinqwerty przestań pisać bzdury że chodzi o to że ten meczet wybudowali ludzie z Arabii Saudyjskiej, bo tak samo niszczą cmentarze i meczety Tatarów, w Poznaniu zaatakowano meczet mimo że w tym mieście jest z 200 muzułmanów w większości mających wykształcenie wyższe (lekarze) gdzie imam w Poznaniu jest bardzo otwartą osobą i ma żonę Polkę, która nie nosi burek itd. Zapraszają do siebie wszystkich i prowadzą dialog. Ci sami idioci, którzy popierali ruchy antyimigracyjne w Niemczech (które głosiły też hasła antypolskie) atakują wszystko co im się nie podoba, jak lemingi.
Zinio, jeszcze raz. Nasi muzułmanie, Tatarzy i niewielkie, ustatkowane mniejszości to jedno. Ale meczet wybudowany za pieniądze Saudyjczyków, czy innych Arabów z Zatoki, to co innego (zobacz, kto wyłożył kasę). Jeśli w Poznaniu zaatakowano meczet, założony przez lokalną, dobrze zasymilowaną społeczność, to był to szczyt głupoty. Ale to nie jest taki sam meczet. Nie jestem wrogiem polskich muzułmanów. Obawiam się, co się stanie, jeśli ich bracia z Bliskiego Wschodu zaczną ich uczyć o islamie.
@maggdalena18 ZA WIELE
"Administratorzy poprosili także o interwencję obrońców praw zwierząt w związku z posłużeniem się głowami martwych świń zakupionymi najprawdopodobniej w sklepie mięsnym"
Ku*wa to już nie można legalnie kupić świńskiego łba w sklepie mięsnym??? Co do tego mają obrońcy praw zwierząt? :D Może wprowadzimy zakaz uboju wieprzy, bo to obraża muzłumanów??? :D HAAAAAAHA
Zakaz w ogóle hodowli wieprzy. Wszystkie wieprze do gazu! :)
Prawidłowo...
I bardzo dobrze, że znalazł się ktoś kto to zrobił, skoro te urzędowe głupki pozwalają im się tu budować, to my powinniśmy ich stąd wygonić. Niech wypieprzają z naszej ojczyzny. Tam jest ich kraj, pośród piachu, bo na nic innego nie zasługują. A jeśli któryś śmie twierdzić, że jest dobrym człowiekiem, to niech się wyrzeknie allaha (bożka terrorystów) przed kamerą.
Pozwolimy im na stawianie meczetów, imigrację większej ich liczy, aż w końcu zniszczą nasz naród, jak to zrobiły z innymi tolerancyjnymi narodami.
Czyli co, czekamy aż wzorem Niemiec otworzą u nas Sondergericht?
lvl 2:
nieopodal wejścia do tego ich meczetu stwórzmy sklep z przekąskami i nazwijmy go Allah Snackbar
@BSbartekBS Menu: schabowe, bekon i golonka w piwie :)
hm.....ostatnimi czasy mysle cieplo o narodowcach i skinheadach;-) do tego chcialabym pozdrowic Beate Szydlo i Jaroslawa Kaczynskiego, pora wrocic do korzeni,bo z lekka co po nie którzy rodacy sie pogubili,wole kosciol na kazdym kroku,moherowe berety jak i rowniez pomniki upamietniajace Smolensk niz meczety co rusz,nie omieszkam dodac ze hidzaby nie sa w moim guscie (tzn.czarne wory na kartofle)
cóż za piękna wiadomość, naród na szczęście ma jeszcze jaja "JESZCZE POLSKA NIE ZGINĘŁA..."
Jeszcze.
Wspaniały przykład odwagi, obrzucić mięsem miejsce czyjegoś kultu i uważać się za patriotę.
Brawo, brawo brawo!!!!! W koncu odzyskalem wiare w Narod!!!!!! A jak sie arabom nie podoba to wypad z Polski!
Islam To ta religia, gdzie ich prorok dumał dziecko - 9 letnią Aiszę? to chyba jest pedofilia o ile się nie mylę. Aha jeszcze do tego ich prorok był masowym mordercą. To chyba jest naturalne że taki kult budzi wątpliwości.
Aisza miała 6 lat, gdy została poślubiona Prorokowi.
A Jadwiga 13, gdy wyszła za Jagiełłę. Taaaaaaaaaaaaaka różnica!
No, powiedziałbym zasadnicza. Nawet Polański by to przyznał :)
Granaty byłyby lepsze :/
Żenada. Plucie na plucie. Nie wiem, czym sobie zasłużyli na aż takie potraktowanie. Chyba tylko tym, że są muzułmanami. Poznajcie najpierw człowieka nim zaczniecie pluć mu w twarz. Nie jestem za mieszaniem kultur. To się nie udaje. Ale to nie znaczy, że tak to ma wyglądać. Szacunku trochę, a jeśli już z tym ktoś ma ogromny problem, to niech przynajmniej nie zachowuje się jak bydło. A i jeśli mogę prosić, to o potwierdzone źródło, które mówi o legalnym seksie z 8-letnimi dziewczynkami w Arabii Saudyjskiej. Pozdrawiam
"Nie wiem, czym sobie zasłużyli na aż takie potraktowanie." HAHAHAHAHAHAHAHAHA.....
Ciekawe czy sprawców też zamkną w psychuszkach jak tego kolesia co rzucił czymśtam z farbą w jasnogórski obrazek (a raczej w pancerną szybę przed nim). Mam dziwne przeczucie że jednak nie.
A jak chrzescijanie buduja tam u nich koscioly to co sie dzieje ?
I BARDZO DOBRZE !!! WYRZUCIĆ TĄ HOŁOTĘ PIEPRZONĄ Z KRAJU !!!
W stosunku do wiadomości tego tupu i mediów jestem nieufna. Może to i prawda, ale na tym zdjęciu ta jedna, samotna głowa świni wygląda mi na podłożoną na potrzeby zdjęcia, do artykułu hehe
Szkoda mięsa...
Nie podobają się nasze pastwiska i krowy, to jazda stąd! Popieram patriotów, którzy dokonali tego czynu. W Europie Zachodniej zabrakło takich ludzi i teraz się boją!
bordzo popieram ih ja tez tak bym zrobill nie lubiem tyh glupih niech wierzao w swoim kraju a nie tutaj Polska dla Polaków i tylko dla nih!!! jak nie jesteśs Polakiem to lepiej wyjezdzaj czym prendzej bo my was pogominy!!!
czemu minuusujeciem?
Przeczytałeś w szmatławcu typu fakt i myślisz że to jest prawda. Debilizm polaków. ktoś coś powiedział czy przeczytał a nawet nie wie nic o tym i rozpowiada żeby tylko sensacje mieć.
Seks z 8 latka jest nielegalny, w watykanie 2-5 lat temu legalny byl seks z 12latka, jakos nikt nie robil z tego powodu afery.
Brawo, może to czytasz/czytacie chciałem wam pogratulować :) :)
jedyny wstyd to to że jakas baba to zrobiła..
przeciez pani przez przypadek wypadło - te reklamówki takie nie trwałe;)
Szkoda że nas nie oburza seks z przygodnymi kobietami, kiedy w domu żona czeka... Szkoda, że jesteśmy takimi hipokrytami. Tam można mieć 4 żony, u nas KK żąda tyko jednej... i mamy wachlarz kochanek w dzielnicy.
Poligamia i tu i tam, tyle że tam legalna, a u nas "po polsku", "po kryjomu".
A 8-letnie dziewczynki? Arcybiskup Wesołowski jakoś podołał...
Dary przyniósł facet przebrany za babkę i wielka afera.Od jutra na przeciwko wejścia będzie budowana tam "pedalska tęcza" ,tak więc tolerancyjni z religią miłości będą się integrować dniami i nocami czytając sobie wzajemnie wiersze ;-)
wstyd mi za Polaków !!!
Nie bój się, odpowiednie organy śledcze już zajmują się tą zbrodnią:
http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2015/1/24/1422116094373/Isis-members-in-Aleppo-Sy-012.jpg
:)
wstyd mi za Polaków !!!
Brawo , Brawo !!! Ktoś ich do cholery zapraszał ? Brawo dla chłopaków albo mam nadzieje dziewczyn bo to dla tych kretynów była by podwójna kara , mam nadzieje , że dalej będą działać a rzecz Polski zwalczają obcą kulturę chcącą wejść do nas z brudnymi od gnoju buciorami !
http://www.hlavnespravy.sk/video-nevhodne-pre-slabsie-povahy-islamisti-pred-ocami-deti-stali-neveriacich/631223
jakieś pytania? Podrzucony łeb świni przed meczet - to chyba tylko sygnał, że ich tu nie chcemy. Nikt nie zginął - jedyna strata to wydane pieniądze na kupno głowy i tak zamordowanej świni.
We mnie się krew gotuje kiedy czytam takie bzdety. Przecież w Polsce od setek lat żyją muzułmanie - Tatarzy, i to głównie dla nich stawia się meczety. Słyszeliście kiedyś, żeby w Polsce jakiś Tatar zgwałcił dziecko? Ożenił się z 8 - latką? Nie. No i nie usłyszycie, bo to 100% zeuropeizowani ludzie, którzy gardzą wartościami przekazywanymi na zachodzie. Oni ryzykują życiem, za to ze są częścią naszego społeczeństwa bo islamscy przywódcy juz dawno postawili na nich krzyżyk. I uprzedzam głupie wypowiedzi typu "mogli se tu nie przyjeżdżać", bo Tatarzy są na naszych ziemiach dłużej niż rodziny niektórych z Was. A obrzucanie ich meczetu swinskimi głowami to zamach na Konstytucję. KAŻDY obywatel ma wolność wyznania. Czasami mi wstyd, że pochodzę z takiego ciemnogrodu. Tfu!
@kyrieEleison Widać , żeś ciemnogród jeżeli faktycznie był by to meczet sponsorowany przez społeczność Tatarską ie było by problemu ale doczytaj kto dla kogo to zbudował ciemna maso .
Kamcza, po pierwsze ja nikogo nie obrażam, wiec daruj sobie nazywanie mnie "ciemną masą". Po drugie nie ma w Polsce żadnego funduszu ludności Tatarskiej. Po trzecie to nie jest tak, że ja bronie fantyków religijnych, którzy dymaja kozy, obcinają głowy chrześcijanom i palą katolickie kościoły. Uważam że to co dzieje się na Zachodzie to hańba dla ludzkości i nie chciałabym się zgłębiać w temat, bo zaczęłabym używać niecenzuralnych słów. Uważam natomiast, że "nasi" muzułmanie to całkiem spoko ludzie. Dajmy im żyć po prostu. Widzę, że tutaj większość ma zamiar iść na krucjatę. Ale pytanie tylko czy będzie się z kim bić, bo tamci mają widocznie pokojowe zamiary.
@kyrieEleison: Rozumiem twoje obiekcje, co do Tatarów. Mam identyczne zdanie na ich temat, uważam ich za takich samych Polaków, jak ja. A jak stało się to:
http://m.natemat.pl/cd34dc670786acc37e5236ce3dd5570d,640,0,0,0.jpg
To też mnie krew zalewała. Ale ten meczet nie ma z tatarami praktycznie nic wspólnego (poza tym, że to oczywiście meczet). Został wybudowany za pieniądze "sponsorów z rejonu Zatoki Perskiej". A podczas interwencji trzeba było korzystać z pomocy tłumacza, żeby pracownik będący świadkiem zajścia, wyjaśnił, co się właściwie stało. Tatarzy mówią po polsku i nie mają wiele wspólnego z szejkami z zatoki. To jest inwestycja opłacona przez Saudyjczyków, lub Katarczyków. Mieszkam od pewnego czasu na wyspach i widzę, jak zachowuje się społeczność muzułmańska. Ci z "pierwszej fali", nieliczni, którzy z własnych składek pobudowali sobie domy modlitwy, zachowują się normalnie. Natomiast ci, którzy przybywali już później, i którym "inwestorzy z zatoki" pobudowali bajeczne meczety w rodzaju tego w Hyde Parku, to już coś zupełnie innego. W takim meczecie jest kasa, jest rozmach, jest charyzma mułłów wykształconych (czy raczej wyszkolonych) w saudyjskich medresach. I są odpowiednie treści, które prowadzą do odpowiedniego zachowania całej społeczności. Nie mam nic przeciwko POLAKOM WYZNANIA MUZUŁMAŃSKIEGO, takim jak Tatarzy. Natomiast mam bardzo wiele przeciwko wchrzanianiu się w ich i nasze sprawy kaznodziejów z krajów muzułmańskich, bo oglądam jego skutki na brytyjskich ulicach.
hehe wiekszosc "patriotow" widzialo araba tylko na obrazku albo w tv jak mowia o isis i na tym sie konczyu ich wiedza
Trochę Arabów w życiu spotkałem. Jakbyś też jakichś spotkał, to wiedziałbyś, że Arab i muzułmanin to nie to samo. Proponuję przeczytać też Koran, mi pomógł on wiele zrozumieć.
zerocensorship. com/bbs/uncensored/86035-isis-shotgun-execution-terrorist-group-executes-syrian-man-with-a-shotgun-graphic#axzz3fhwRZJjb
Polka dla polakow.
AMEN
Stary, zagrałeś nam na męskiej dumie. Ale tą Polkę też by trzeba spytać o zdanie :)
Zawsze gdy widzę komentarze użytkownika "kolorowatolerancja" zadaje sobie jedno pytanie - Dlaczego on tak broni gejów,muslimów,murzynów,żydów? Może on jest jednym z wcześniej wymienionych?
to jest frajer który zawsze ze mną się zgodzić nie może. nie wiem może ma tatę Andrzeja i mamę bogdana. nie wiem tego, ale wiem ze to kretyn jakich mało i lepiej sobie nie brać jego tekstów na poważnie. przekupiony albo aż tak głupi. ale raczej to pierwsze.
Masz problem z każdym, kto ma inne zdanie niż ty? To się leczy. Elektrowstrząsami.
Polska to jeden z najbardziej katolickich krajów w Europie, a oni sie pchaja z meczetami. Spróbowalibycie otworzy kościół w Arabii saudyjskiej, albo w Katarze to by was wsadzili do wiezienia i skazali na kare chłosty albo nawet śmierć, u nas ich tylko obrzucono swinskimi głowami. i tak powinni sie cieszyć. Zreszta mieszkałem w Londynie to widziałem co tam sie powyrabiało, do niektórych parkow nie mozna wejsc z psem bo dla nich to nie swiete zwierze i lataja i zaczepiaja ludzi
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 lipca 2015 o 22:02
@onet12
Przecież w stolicy kataru doha jest kościół katolicki
szkoda, że nie można po prostu np. zaminować Morza Śródziemnego, by ich łodzie nie dopływały do celu. Poza tym: dobrze, że u nich Europejczyk ma prawo być sobą bez konsekwencji...
CHWAŁA BOHATEROM !!!!! Ostatni ODWAŻNI III RP.!!!!
LUDZIE mogę mieć swoje zdanie? jest takie. pozabijać te kur#y zanim zrobią to nam. bo po to są żeby z czasem tu zdobywać władze jakby kto nie wiedział. dopiero początek a już się ich boją a na dodatek bronią ich. niech im utną ryj jak na zdjęciach a rozumni zostaną i zajmą się tymi robalami. zostanie wtedy normalna Polska.
bo na tej stronie adminem jest ku. . . . albo dam se spokój bo znowu dostane bana. ale skoro już admini ważniejszych stron informacyjnych bo tym dla mnie ta jest robią co chcą ukrywają fakty i srają na wszystko no to jak ma być dobrze
Dobra a co ta akcja miała pokazać? Są muzłumanie i muzłumanie. Nie wszyscy są tacy sami. Radykałowie to zdecydowana mniejszość wspierana zresztą głównie przez Arabię Saudyjską, która jest głównym sprzymierzeńcem Stanów Zjednoczonych na Bliskim Wschodzie. Ale to jak widać USA nie przeszkadza. Oni wola rozp...dolić Irak i Syrię, bo im interesy nie grały, a to że zrobili tam miejsce dla Państwa Islamskiego to już jest dla nich pikuś. Ale mniejsza z tym. Islam jest obecnie wyznawany przez ok. 1,5 miliarda ludzi. Z czego pewnie ok. kilkaset tysięcy to radykałowie z ISIS. Ułamek procenta. Uważacie, że zwalczycie tą większość i zabronicie jej prawa do wyznawania swojej religii? Powodzenia!
Są muzułmanie i muzułmanie. Dlatego ludzie, którzy się w Polsce czepiają naszych Tatarów, to idioci, którzy nie rozumieją tej prostej prawdy. Tak samo, jak ci, którzy bronią "anonimowych sponsorów z rejonu Zatoki Perskiej" i tego, co sponsorują.
Idioci sam fakt, jak można drugiemu człowiekowi tak sobie głowy ciąć? To są zwierzęta powinno się je spalić do cholery a nie szukać im wymówki. NO BŁAGAM!
Brawooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wszystkim mul-zul-manom swinski ryj w d..peeeeeeeeeeeeeeee.......
@urafik Tak cię podnieca pakowanie czegoś w dupę obcych mężczyzn? Może powinieneś się nad sobą zastanowić choć chwilę?